Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Fábry Sándornál pontosabban kevesen fogalmazták meg a NER lényegét

Fábry Sándornál pontosabban kevesen fogalmazták meg a NER lényegét

A turbópropaganda naponta szedi az áldozatait. Nem csupán azok szenvednek tőle, akiknek nekiugrik a Fidesz kommunikációs kivégző osztaga, de azok is, akik a Nemzeti Együttműködés Rendszerének rajongótáborába tartoztak eddig. Ma már ugyanis a belső fegyelem legalább olyan fontos, mint a külső ellenség legéppuskázása. A legújabb fejlemények ismeretében az sem elképzelhetetlen, hogy Fábry Sándor is piros lapot kap a NER-től.

borsonline_3.jpg

  Fotó: borsonline.hu

Régen bezúzták azokat a könyveket és sajtótermékeket, melyeket ártalmasnak ítélt a hatalom, ma egyszerűen törlik azokat a digitális archívumokat, melyek a hatalom számára kínos információkat, tényfeltáró riportokat, kompromittáló fényképeket tartalmaznak. Ez történt a Népszabadság internetes tartalmával, miután a kiadó kormányhoz közeli kezekbe került, de a Dunaújváros Online internetes városi lappal is hasonló esett meg, miután egy fideszes médiaholding bekebelezte.

Most a Hír TV azon korszakának anyagai tűntek el a digitális univerzumból, melyek Simicska Lajos „lázadó korszakában” születtek. Az Index forrásai szerint augusztusban elmondták, hogy törölni nem szabad semmit, de a cikkek ajánlójából, az archívum oldalairól el kell tüntetni a G-nap utáni időszakban született bejegyzéseket. Az utolsó sorban az augusztus 2-i hír után ugyanis hirtelen egy 2015 február 5-i hír következik, szimbolikusan is megjelenítve ezt az űrt.

Az Origó „elegánsabb” megoldást választott. Ha belemegyünk a lap Matolcsy Ádám laptulajdonos előtti időszak alatt keletkezett cikkek sorába, a cikk elolvasása előtt a lap tetején a következő figyelmeztetés jelenik meg: „Ez a cikk 6 éve frissült utoljára. A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.” Mintha a hat éve íródott Világszerte vezető hír volt a kormányellenes tüntetés című nemzetközi lapszemle csak a távoli múlt rejtélyes kis eltévelyedése lett volna a lap életében.

No, de mi lesz Fábry Sándor sorsa a kormánymédiában azok után, hogy a NER által eddig igencsak favorizált showman durván nekiment a kormányt támogató televíziók három zászlóshajójának? A szintén közszolgálati (tehát kormánypárti) Duna Televízióban november 22-én sugárzott műsorában ugyanis három fasiszta jellegű televízióról beszélt. Ezek az M1, Hír TV, valamint az Echo TV.  

pestisracok.jpeg

Fotó: pestisracok.hu

Fábry a következőket mondta pontosan: „Jaj, ha már a média. Szóval komolyan mondom. Tényleg. Most ugye, hogy van ez, hogy M1 meg Echo TV meg HírTV, három fasiszta jellegű kormánypárti televízió van, és van úgy, hogy egy este mind a három helyen elcsípem Kovács kormányszóvivőt, például. És akkor kattintgatsz, hogy kicsit menekülnél, és akkor itt is Kovács, ott is Kovács vagy a rosszabbik változat, Bakondi.” Furcsa kimondani, hogy az a Fábry Sándor fogalmazta meg legpontosabban a NER lényegét, akit maga a NER favorizált éveken keresztül. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Ha jobbra mész, ott is sziú harcos, balra mész, ott is sziú harcos, ha előre, ott is sziú harcos, ha hátra, ott is egy sziú, ez nem jelent mást, minthogy bekerítettek téged a sziú harcosok.”  

 

 

131 komment Pávatánc Simicska Lajos Közéleti ketrecharc Tovább
Fábry Sándornál pontosabban kevesen fogalmazták meg a NER lényegét Tovább
Facebook Tetszik
0
131 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr1414394370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (131)
Az utolsó 100 komment:

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.26. 23:35:05

@Neo07:

"Sok külföldi egyetem működik Mo-n, azokról miért nem írsz?"

1) Nincs akkora jelentőségük.
2) Azonak valahogy megoldódott az ügyük.

" A CEU-val az a gond, hogy csak Mo-n működik, Amerikában csak a Bard College szívességéből vannak egy kis faházban, így amerikai diplomáról nem lehet szó."

A CEU teljesítette a feltételeket, Orbán geci nem írt alá, ennyi.

De egyébként ha úgy lenne, hogy a CEU-nak nem lenne campusa az USÁ-ban. Ez miért fáj neked, vagy Orbánnak, vagy Magyarországnak?! Ki a faszomat érdekel?! Mi a faszt számít ez?!

Továbbá Bécs miért fogadja be a CEU-t, nekik miért nincs bajuk a CEU-val?!

Hol a jó büdös kurva anyádban tudományos haladás az, hogy egy egyetem Budapestről Bécsbe költözik?! Mikor volt Bécs, Budapesthez képest a tudományos vagy bármilyen kulturális elmaradottság szimbóluma?!

"A meghaladást a nyílt társadalom eszméjének elutasítását jelenti. "

A tudományos meghaladás az lenne, ha Kovács írna egy fasza, tudományos munkát erről, ami meggyőzné a tudósokat. AZ, hogy elzavarják Bécsbe a CEU-t az a jó édes kurva anyádban sem tudományos meghaladás. Az ilyen soha nem a tudományos haladást jelentette a történelemben, hanem az ellenkezőjét. Tudósok elzavarása más országokban mindig a tudományos elmaradás velejárója volt.
Válasz erre 

ételizésítő 2018.11.26. 23:35:33

@Neo07:
Öcsike, én nem a pártutasítást böfögöm, mint te, aki csak erre képes, és a saját anyádat megbasznád 2 fillérért, ha a Fidesz azt kéri.
Válasz erre 

ételizésítő 2018.11.26. 23:37:35

@Neo07:
De hát a hitelminősítők szart sem érnek, nem lehet adni a véleményükre.
A gazdád mondta 2011-ben, amikor a fos kategóriába minősítették le az országot.
Akkor hazudott volna?
Vigyázz, mert holnap nem engedi kinyalni a seggét, és éhen maradsz a teljes családoddal együtt.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.26. 23:42:09

@Neo07:

"Az ember általában fejlődni, okosodni, tapasztalni szokott. Idős korban"

Amikor ez így van, akkor ezt meg tudja fogalmazni. Orbán és Kovács nem tudja, mert nem fejlődtek, hanem elvtelenül gúnyát váltottak, amivel nem tudnak elszámolni.

"Az ország gazdaságilag stabil, és fejlődik, ezt a hitelminősítők is elismerik."

Egyik sem minősítette fel Magyarországot.

" közbiztonság is elég jó"

elég szar a napi híreket olvasva. több százezer magyar gondolja úgy, hogy nyugaton jobb élni. közbiztonságot beleszámolva.

Ez neked közbiztonság, faszfejkém?!

index.hu/belfold/2018/11/26/ozd_keseles_rendorseg/?fbclid=IwAR0lY-JxvaeRCXPHpI4QJMdXq12dLuqFVMIhEymYO0axqgqv-O3ZRwa6tsI

nepszava.hu/3016468_haloruhaban-az-udvarra-menekultem-az-olban-bujtam-el-de-megtalalt

hvg.hu/elet/20181125_A_nok_leggyakoribb_halalozasi_oka_Magyarorszagon_a_csaladon_beluli_eroszak?fbclid=IwAR0oHzPVyhquzSHjd0FvaMUNZr6b_bpKqu_4FbfvYLDgnY9hl3u8xv1yON8

hvg.hu/elet/20181125_Elfogtak_a_2es_metron_paprikasprayzos_ferfit?fbclid=IwAR2f7XXMh2Yc9RgsJaGC4Z2tM2hh-jbALPwu8PRfly6VpDZnrHdgt_U7eJk

Meg a Hős utca, meg, hogy futónéket erőszakolnak meg?!

Menj a közbiztonságos hazudozásaiddal a halál faszába, te idióta náci!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.26. 23:44:21

@Neo07: Brüsszel, Párisz és Berlin biztonságosabb Budapestnél, és ezt a túristák is tudják. Budapestre csak az olcsó sör meg kurvák miatt jönnek.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.26. 23:47:42

@Neo07: Orbanisztán gazdaságilag szar. A GDP növekedés gyakorlatilag csak EU támogatásból és inflációból áll, meg német autógyárakból. Amint a német autógyárakkal probléma van, márpedig van, a gázolaj botrány miatt, Magyarország is bajban van. AZ EU támogatások nem biztos, hogy tovább fojnak, Mészárosék éhen fognak döglen, nem lesz mit lopni. És végül: az autógyárak lassan rájönnek, hogy Magyarországon akkora a munkaerőhiány, hogy nem érdemes ide jönni, egy rohadt vízsszerelőt nem lehet már találni Orbanisztánban. Mert ez a hülye csuti geci nem volt képes befogadni bevándorlókat.
Válasz erre 

Neo07 2018.11.26. 23:50:31

@math0:
"A CEU teljesítette a feltételeket,"
Hogy teljesíthette a feltételeket, ha NINCS diplomát adó képzésük az USA-ban? Oklevelet adnak ki, de ez kevés. Egy egyszintes faházban székelő "egyetemnek" mekkora lehet szerinted a komolysága? Miért számít ez? Azért, mert önjelölt "tudósok" osztják a baromságaikat. Igenis nemzetbiztonsági szempontból egyáltalán nem mindegy, hogy a fiataloknak milyen őrültségeket tömnek a fejükbe.
Bécs csak egy kihelyezett képzést vesz át, nem az egészet.
Kovács most kormányszóvivőként tevékenykedik, ha nem vetted volna észre, nincs ideje tudományos munkát írni – nem is feladata. És nem tudósokról beszélünk, hanem pártpolitikával jó alaposan átitatott félőrült szakbarbárokról (jobb esetben). Ezek a témák: migráció, stb az nemcsak a tudomány, hanem a politikai ügyek területére is tartoznak.

Mosd ki szappannal jó alaposan, háromszor is a szádat. Azt hiszed, hogy az alpári stílus pótolhatja a hiányzó és gyenge érveket?
Válasz erre 

Neo07 2018.11.27. 00:01:00

@math0:
"elég szar a napi híreket olvasva. több százezer magyar gondolja úgy, hogy nyugaton jobb élni. közbiztonságot beleszámolva."

segítek: nemcsak a magyarok vándorolnak ki, hanem minden káeurópai országből – főleg a bezzegromániából több millióan elmentek. Ennyire nagy lenne Orbán befolyása?
Az ok végtelenül egyszerű: ez az egész az EU-nak köszönhető. K-Európa perifériává vált a csatlakozással, és ezért indul meg a kiegyenlítődés a birodalmi központba, központokba. Mint a vidékről a városokba. Főleg azért, mert a centrumban ugyanannyi munkáért sokszoros bért lehet kapni.
Közbiztonság: én is tudnék linkek tömkelegét küldeni, hogy menekülnek a szidók Franciaországból, hogy terrorizálják a "menekültek" az őslakosságot, hogy mekkora sátortáborok vannak már mindenütt, hogy az emberek már nem mernek az utcára menni sötétedés után főleg a külvárosokban, hogy mennyi autót gyújtanak fel a "menekültek" és a többi és a többi.
Válasz erre 

Neo07 2018.11.27. 00:06:35

@math0: 2A GDP növekedés gyakorlatilag csak EU támogatásból és inflációból áll, meg német autógyárakból." AZ EU-támogatások azok egyfajta kompenzációk a piacaink feladása és megnyitásárt cserébe.
Növekedés van azért is, mert csökkent az államadósság, százmilliárdokban mérhető kevesebb kamatot kell fizetni a kisebb adósság után.

Ti megmutattátok, hogy mennyire értetek a gazdasághoz: egy majdnem bekövetkező államcsőd formájában (2008 őszén).
Válasz erre 

Neo07 2018.11.27. 00:10:45

@math0: "fojnak": Nem vitatkozom veled tovább, akármit is írsz. Ilyen helyesírási hibával nem lehetsz túlzottan tájékozott ember...
Válasz erre 

ételizésítő 2018.11.27. 00:23:57

@math0:
Na de ha elalszol egy villamosmegállóban, még le is szopnak.
Hát melyik világvárosban nyújtanak ilyen kiszolgálást, ember? :-)
Válasz erre 

ételizésítő 2018.11.27. 00:27:03

@math0:
Mondjuk azzal pont egyetértek, hgoy nem fogadott be bevándorlókat.
Van itt 1 millió cigány, azokat kellene munkára fogni. Előtte persze oktatni, és ezért még fizetni is nekik, még ha rosszul hangzik is.
Pincér lehet, hogy nem lenne belőlük egy balatoni étteremben, de összeszerelő munkás egy autógyárban simán. Azt kell megtalálni, mire lehetne őket használni (és itt nem a tüzelőnek kazánban megoldásra gondolok, mint Adolf bá).
Válasz erre 

ételizésítő 2018.11.27. 00:28:27

@Neo07:
Ne hangoztasd ezt a hülyeséget, hiába ezt adták ki a Lendvay utcában, mert még annál is hülyébbnek tűnsz, mint amilyen valójában vagy, pedig már az is valahol az emberi létezés határmezsgyéje.
Válasz erre 

Andreas Alberto 2018.11.27. 05:30:41

@Neo07:Egen , hányszor hallottam már hogy "dübörög az ország" ajjaj .. Most pl. kedvencem a évi 400 órás túlórakeret és a 3 éves munkaidőkeret elszámolás.. Ezzel két legyet ütnek egycsapásra , megoldódik a nyugdíj probléma is, nem kell fizetni nyugdíjat, mert addig megdöglünk. Természetesen ez mind a mi érdekeinket szolgálja. Mondanám hogy olvasd el ORWELL regényét "1984" (ez a címe "1984" komolyan mondom hogy olvasd el) ott a párt jelszava " A háború : béke. A szabadság : szolgaság .. A tudatlanság : erő„ Hátha megérted hogy milyen irányba haladunk.. De az " állatfarm" is kötelező olvasmány.. Orwellt nem Soros pénzelte...
Válasz erre 

megamedve 2018.11.27. 05:50:50

@Jóléti Dán Kekszesdoboz:
Hofi mestere volt a gőzleeresztésnek, ezért tartották.
Az estjei végén, bár a műsora közepe táján mindíg szította a hangulatot, mindenki azzal a jó érzéssel távozott, hogy hát igen, vannak azért gondok kis coccialista hazánkban, de alapvetően jól mennek a dolgok.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.27. 06:03:27

A ballibek kétségbeesésükben már viccekbe kapaszkodnak.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.27. 06:30:30

@Neo07: "NINCS diplomát adó képzésük az USA-ban?"

van, hazudsz.

www.ceu.edu/academics/us-programs

" Egy egyszintes faházban székelő "egyetemnek" mekkora lehet szerinted a komolysága?"

a törvény nem a ház szintjeiről és építőanyagáról szól, te faszfej!

" Igenis nemzetbiztonsági szempontból egyáltalán nem mindegy, hogy a fiataloknak milyen őrültségeket tömnek a fejükbe."

Ebben egyetértünk, csak éppen nemzetbiztonsági szempontból az a veszélyes, amikor a fiatalok fejébe nácizmust töm a náci rezsim. ld nemzeti tanterv, ld. tankönyvek, ld. nemzeti közszolgálati egyetem. na ezek a veszélyesek, te náci fasz!

"Bécs csak egy kihelyezett képzést vesz át, nem az egészet."

btw, a CEU ugye ezzel IS teljesítette a feltételeket. campust létesítenek Bécsben:

www.ceu.edu/article/2018-03-12/kozep-europai-egyetem-ceu-egy-becsi-kampusz-letesiteserol-targyal

"Kovács most kormányszóvivőként tevékenykedik, ha nem vetted volna észre, nincs ideje tudományos munkát írni – nem is feladata."

az egyetemek elleni uszítás sem feladata, dugja fel magának a faszságait!

"És nem tudósokról beszélünk"

de, tudósokról beszélünk. ellentétben a Fidesszel, a kormánnyal meg veled, akik nem tudósok.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.27. 06:34:50

@Neo07:

"segítek: nemcsak a magyarok vándorolnak ki, hanem minden káeurópai országből"

nyilvánők is biztonságosnak gondolják a nyugat-európai országokat. hol a faszban cáfolja ez, hogy nem biztonságosak, te elmebeteg?!

"Közbiztonság: én is tudnék linkek tömkelegét küldeni, hogy menekülnek a szidók Franciaországból"

Pittsburgben egy elvtársad 11 zsidót ölt meg, úgyhogy kuss, te idióta!

en.wikipedia.org/wiki/Pittsburgh_synagogue_shooting

" hogy terrorizálják a "menekültek" az őslakosságot, hogy mekkora sátortáborok vannak már mindenütt, hogy az emberek már nem mernek az utcára menni sötétedés után főleg a külvárosokban, hogy mennyi autót gyújtanak fel a "menekültek" és a többi és a többi. "

Jobban ismerem nyugatot, mint te, aki Hajdúbazdmegen, a szaros kis tyúkólban olvasod a fake news oldalaidat.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.27. 06:37:22

@Neo07:

"AZ EU-támogatások azok egyfajta kompenzációk a piacaink feladása és megnyitásárt cserébe."

faszt. az EU támogatás felzárkózási támogatás, mert az EU szolidáris. Nem úgy, mint ti, náci barmok.

"Növekedés van azért is, mert csökkent az államadósság"

Ez egy idióta közgazdasági abszurdum. Ennek a mondatna semmi értelme.

"Ti megmutattátok, hogy mennyire értetek a gazdasághoz: egy majdnem bekövetkező államcsőd formájában (2008 őszén). "

Még egy Fidióta, aki azt hiszi, hogy Gyurcsány csinálta a világválságot, és Orbán vetett véget neki.

Egyébként "ti" a jó édes kurva anyád!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.27. 06:38:56

@ételizésítő: a cigányok semennyivel nem értéktelenebb emberek bárki másnál. Az összes náci idiótább náluk, beleértve téged és Neo-t.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.11.27. 06:55:50

@Neo07: "Növekedés van azért is, mert csökkent az államadósság, százmilliárdokban mérhető kevesebb kamatot kell fizetni a kisebb adósság után."

Komplett hülye vagy. 2010-ben az államadósság 78 milliárd euró volt, most 92 milliárd. Még csak számokkal sem vagy tisztában.
Válasz erre 

bontottcsirke 2018.11.27. 07:14:24

@math0: Mindenkinek van egy véleménye, olyan mint a segglyuk. Az is van mindenkinek.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.27. 07:22:30

@bontottcsirke: főleg neked.
Válasz erre 

morph on deer 2018.11.27. 07:57:22

@Neo07:
”AZ EU-támogatások azok egyfajta kompenzációk a piacaink feladása és megnyitásárt cserébe”

Hagyd már ezt a faszságot a “piacaink” megnyításáról!
Milyen “piacink” volt, amit meg kellett nyítni, sőt “feladni”?

Arra gondolsz, hogy mi merő szivességből endedjük csak be a többi EU-s országból az árukat, és nem azért, mert arra van kereslet?
Próbálj meg jobb és olcsóbb hazai terméket letenni az asztalra, és akkor azt veszik!
Sőt, azt fogják venni EU szerte, mert nekünk pont ugyanúgy adott a lehetőség letarolni mondjuk a német piacot, ha van mivel!
Ja, hogy nem vagyunk, és nem is voltunk versenyképesek még a saját piacainkon sem?

Akkor mit is adtunk fel okoska?
Akkor milyen “kompenzáció” is jár nekünk a saját tehetetlenségünkért?

Ez az egész hülyeséget azért találta ki orbán, hogy kevésbé legyen égő ott tartania a markát mint egy lejmoló csóró, mert ha “jár” valami, akkor az mindjárt más, ugye?

Gondolkozz inkább, mielőtt te is ezt nyomod, mert nem mindenki ostoba fideszes, tehát a többség pontosan tudja, hogy ez a duma nem több, mint poehintés!

És most már te is!
:)
Válasz erre 

Bafana 2018.11.27. 08:58:59

Én ezt a beszólást a Hofi szerű gőzleeresztés kategóriájába sorolom. Vagyis nem mindegy, ki mondta és hogy hol mondta!
Válasz erre 

chrisred 2018.11.27. 09:45:21

@Bafana: Azért Hofinak csak kikacsintós vicceket engedtek, ha lefasisztázta volna a Kádár rezsimet, nem nagyon láttuk volna többet színpadon.
Válasz erre 

chrisred 2018.11.27. 09:50:14

@Neo07: Az a baj, hogy sokan így gondolkodnak a legfőbb döntéshozók közül is. Jutalomnak gondolják, amit zsebre lehet vágni. Holott azt tőkeként bocsátják rendelkezésre, hogy a tőkeszegény régiókban is beinduljanak a gazdaságfejlesztő folyamatok.
Válasz erre 

szepipiktor 2018.11.27. 09:51:42

Nekem az jutott az eszembe, hogy Fábry egy fiatalabb Moldova-klón.
Ő is ugyanazt képviseli hosszú ideje, de mögötte húzogatják a politikai paravánt, így minden korszakban valamelyik félnek a gyűlölt ellenfele, a másiknak meg éppen a kedvence.
Miközben soha nem változtatott a stílusán, a mondandóján.
Amikor gyujcsányt "köpködte" a baloldal és szekértábora gyalázta, most a fidesz csorda teszi ezt vele és hirteleb ennek az oldalnak lett a "példaképe".
És ez nem Fábryt (vagy Moldovát) minősíti, hanem a magyar politikai életet, a közéletünket és a sok fulltahó barmot.
Mert ma az a közellenség, aki nem cserélgeti a köpönyegét...
(Egyébként Fábry eddig is alaposan kritizálta a fideszt, mégis képernyőn maradhatott! Mert nem orbánt, hanem a sok kiszolgálóját, a adminisztrációt kritizálta. Ahogy Hofi sem kádárt, hanem a aljadék aparátust.)
Válasz erre 

KissGecihuszár 2018.11.27. 10:02:42

Nem szeretnék prejudikálni, de ha nem is veszik le mondjuk jan. 1-től, a NER házi TV managementje és jogászai már biztosan összedugták az "okos" fejüket, hogy akkor miképpen lehetne az "öreget" úgy úgymond "standby" állapotba kapcsolni, hogy abból ne, vagy csak relatíve kis bálhé legyen. Egész egyszerűen kizártnak tartom, hogy a fidesz -egykori?- tagja, az egyik régi jó cimbi 1 ilyen igen egyértelmű, ergo nem relativizálható comingout-ot követően ugyanott folytathassa, mint eleddig. Egy ilyen "kisiklást" ez a hatalom egész egyszerűen nem engedhet meg magának, még akkor sem, ha ennek az "öszödi beszéd" á'la Fábrynak nem lesz olyan ereje, hogy miatta 100ezrek kimennek az utcákra és lángba borítják a 1/2 országot. Az tutifix, hogy egy élbeszélgetés már lezajolhatott nevezett és a hatalom valamely megbízott képviselője közt, amolyan "informativ" jelleggel, ahol különböző opciókat vázolt fel az "öreg" számára, nyilván azzal a szándékkal, hogy Fábry maximálisan képbe kerüljön, merre van az amarra...
Válasz erre 

szepipiktor 2018.11.27. 10:05:53

És egy kicsit legyünk már megengedőbb, ne a politikai alapú gyűlöletünk minősítsen valakit.
Fábry egy normális jobbközép polgári gondolkodású fazon, de mivel ma ilyen párt, mozgalom nincs, egyedül a fidesznél talál némi kapcsolódást.
Nem balos, nem náci és nem neoliberális bosevik, tehát mi marad (ahogy a társadalom egy részének is, például a fidesz szavazókból legalább 1 milliónak), csak a csúti és galerije.
Vagy azt várjuk, hogy váltson köpönyeget, vagy hagyja abba a szakmáját, csak mert a nem nekünk tetsző párthoz kapcsolódik?
Továbbra is alap, hogy ha lenne egy normális jobbközép, polgári és keresztény alapú pártunk, akkor a közéleti emberkék nagy része is úgy reppenne át oda, mint molylepkék a lámpafényre.
És a pártok szavaztszáma is alapvetően változna, a fideszé lemenne a alap 1,2-1,5 millióra, a komplett ellenzék nem kapna 1 milliót és 3-4 milliós lenne ez a fiktív, nem létező párt.
A fidesz menne a maga kategóriájába és az ellenzéki mozgalmak nagy része (lmp, momentum, párbeszéd) meg a füttyös füves juhászék sorsára jutnának - elporladnának a szélben).
Azért ezt is figyelembe kellene venni az aktuális történetnél!
Fábry is csak kényszer-fidesz oldali, mint számtalan tanult közéleti ember, tudós, kutató vagy művész, hiszen többségük még hívő is, hogyan kapcsolódhatnának a kamubaloldalhoz vagy a neoliberális szektákhoz?
Fábryt (és a többit) nem gyalázni kellene, hanem ki, felhasználni!
Igaz Hofi is közellenség lett az rendszerváltás után az új gazembereknél...
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.27. 10:07:35

@Neo07: igazad van! A CEU használhatatlan információkat közöl, a diplomája értéktelen, az ott végzettek buzikurkász genderszakadtak.
Mindjárt itt van Kovács...
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.27. 10:11:49

@KUNTYI: hallgasd meg. Nem ironikus. Különösen, amikor Bakondiról beszél.
Válasz erre 

szepipiktor 2018.11.27. 10:16:31

@KissGecihuszár:
Szerinem más van a háttérben.
Ha ismerjük a bolsevik módszereket - és a fideszé pontosan megfelel annak -, tudjuk, hogy leninék is minden kor lezárásakor az addigi kollaboráns rétegét lefejezte, elpusztította.
Most a fidesznél is látható, hogy az utóbbi évek során milyen lépésekben teszi ezt, kezdődött a korábbi arcok eltakarításávakl (lázár, rogán stb.), majd ahogy erősítették a pozíciójukat, kezdték a leszámolást a saját aljadék médiájukkal, a kollaboráns értelmiségükkel.
Fábry lehet hogy csak eszköz most a csútinak, a következő lépést, a következő vonal lefejezését készíti elő, Fábryt provokálásra használja és a rekciókból láthatja majd a kik a megbízhatók és kik nem.
Még nem tisztogatott az adminisztrációban, az igazságszolgáltatásban, a rendőrség vezetőnél,, sorra jönnek még a hű képviselők és polgármeseterk, önkormányzati funkcik is.
Fábryval bedobatott egy bombát a saját fészekbe, a bomba valójában az, amit az ellenzék vagy a nemzetközi világ is napi szinten kiabál.
A riadalomból, a reakciókból feketén fehéren kiderül a saját tábor "állapota". Nem Fábry fog repülni, hanem a sok hisztiző demagóg, az echotévés-féle szarjankók, akik a hűségüket most a háborgásukkal akarják igazolni a vezérnek.
Azt se feledjük, hogy a Duna szabadon fogható külföldön is, így a kivándorlók, az idegenben élők szembesülhetnének a valósággal, ha Fábry eltűnne a képernyőről.
Ha marad, akkor az pozitív jelzés a külhoniaknak és cáfolat a külföldi kritikusoknak is.
Válasz erre 

Célkereszt 2018.11.27. 10:31:40

Én azt hiszem, hogy Fábry a baloldalt figurazta ki. Azt , hogy miért fasiszta-jellegűek ezek tv-k, már nem fejtette ki. Azért, mert mindegyikben Kovács szóvivő jelent meg, miért lennének fasiszta-jellegűek. Ugyan már! Egyébként sem jellegűek, hanem azok.
Válasz erre 

Kivlov 2018.11.27. 11:00:17

Ettől se lesz olcsóbb a kenyér. "ugorgyunk..."
Válasz erre 

István Tamasi 2018.11.27. 11:15:59

BREKING NEWS
A csicskák megszavazták a rabszolgatörvényt: a nemzetthy suttyó eladta a magyar dolgozókat rabszolgának a multikhoz.
Válasz erre 

Tangooo 2018.11.27. 11:47:10

Fábry már hosszú ideje nézhetetlen (legalábbis számomra). Ugyanúgy járt, mint Gálvölgyi, aki az istennek se tudta abbahagyni egyre hígabb show-it.
Ez a fasisztázás lehet, hogy azért történt, mert talán nem akarták megújítani a szerződését.
Válasz erre 

JT_Biopower 2018.11.27. 12:01:07

az őszinte hahotázás, ami a fábri műsorrészlet alatt volt -> ilyen egy minőségi jobboldali humorista
Válasz erre 

citrix 2018.11.27. 12:29:05

A fidesz egy bolsevista párt, annak minden jellemző tulajdonságával. Sztálin (elvtársa a bolsevikoknak) a képek retusáltatásában pont a fenti módon cselekedett, a koncepciós perekben elítélt/kivégzett cimboráit egyszerűen eltüntette az ominózus fotókról. A kellemetlen iratokat, dossziékat, dokumentumokat is eltüntették ha a nagy vezér úgy kívánta. A fidesz egy bolsevista párt.
Válasz erre 

paaj 2018.11.27. 12:32:13

@Neo07: Pici nyalonc, tény hogy teljesíti a feltételeket. Erről, ahogy mondani szokás, pecsétes papírja van. A buzi kormányodnak meg hivatalos levele. A farok palkovics meg társai ott voltak látták, írásba adták, hogy minden rendben. Pont, nincs tovább. Lényegtelen, hogy te meg a ostoba fajtád mit gondoltok erről.
Válasz erre 

paaj 2018.11.27. 12:34:50

@Neo07: Sosem volt még közelben sem államcsőd kicsi nyalonc. Ez a tény. A mesét vidd valami oviba, ott talán elhiszik.
Válasz erre 

Éhesló 2018.11.27. 12:52:28

@math0: "Libsi tempó.

Több fake news portál is azt állítja, hogy a Hír TV eltüntette a G-nap (2015. február 5.) utáni híreket, műsorokat – szúrta ki a Magyar Idők.

Nem tudni, hogy a szemükkel van-e baj, hiszen a Hír TV címoldalán fő helyen ott van nagy betűkkel, hogy Archívum, amelyben minden G-nap utáni hír és műsor megtalálható, még az a Célpont-epizód is, amelynek az a címe, hogy Így loptok ti! A Hír TV tehát nem tüntetett el semmit."

hirtv.hu/kereses/archivum/celpont_adattar
Ne hazudozz!
Válasz erre 

Bafana 2018.11.27. 12:53:31

@chrisred: Más kor, más az ingerküszöb. Egyébként a véleményemet erősíti, hogy Kovácskormányszóvivő éppen most lett lecserélve. Bakondi pedig szerintem még a fideszeseknek is vérciki. Remélem nem voltam ezzel antiszemita!
Válasz erre 

Kukubenko 2018.11.27. 13:25:00

Irónia alert !
Persze a faszfejek mint sem sejtenek ebből.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.27. 13:26:08

@Éhesló: te ne hazudozz, Fidióta faszfej! Az állítás nem az, hogy a cikkeket törölték, hanem az, hogy a fő felületekről tűntek el, ahol az olvasó esetleg könnyen megtalálná őket.

az a baj, veletek nácikkal, hogy idióta elmebetegek vagytok, nem tudtok szöveget értelmezni.

Ezen az oldalon például:

hirtv.hu/kereses/archivum/ahirtvhirei/249#

@Éhesló: te ne hazudozz, Fidióta faszfej! Az állítás nem az, hogy a cikkeket törölték, hanem az, hogy az archívum fő felületekről tűntek el, ahol az olvasó esetleg könnyen megtalálná őket.

Az a baj, veletek nácikkal, hogy idióta elmebetegek vagytok, nem tudtok szöveget értelmezni.

Itt az archívum főoldala:

hirtv.hu/kereses/archivum/ahirtvhirei/249#

Visszamész az első hírre 2018.08.02-án, és az előtte levő hír 2015.02.05-i. Azaz a G-nap előtti utolsó nap hírt a HirTV visszavétele utáni nap híre követi, az Orbán-kritikus időszak az archívum fő felületéről eltűnt. A hír valahol lehet, hogy megvan, csak nagyon nehéz elérni az egyszeri olvasónak.

Idióta, náci barom vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.27. 13:28:47

@Éhesló: te ne hazudozz, Fidióta faszfej! Az állítás nem az, hogy a cikkeket törölték, hanem az, hogy a fő felületekről tűntek el, ahol az olvasó esetleg könnyen megtalálná őket.

az a baj, veletek nácikkal, hogy idióta elmebetegek vagytok, nem tudtok szöveget értelmezni.

Ezen az oldalon például:

hirtv.hu/kereses/archivum/ahirtvhirei/249#

@Éhesló: te ne hazudozz, Fidióta faszfej! Az állítás nem az, hogy a cikkeket törölték, hanem az, hogy a fő felületekről tűntek el, ahol az olvasó esetleg könnyen megtalálná őket.

az a baj, veletek nácikkal, hogy idióta elmebetegek vagytok, nem tudtok szöveget értelmezni.

Ezen az oldalon például:

hirtv.hu/kereses/archivum/ahirtvhirei/249#

idióta, náci barom vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.27. 13:32:28

@Célkereszt: nem, azzal, hogy minden szennymédiában a Kovács látható, Fábry biztos nem az ellenzéket figurázta ki, te idióta!
Válasz erre 

Célkereszt 2018.11.27. 13:35:08

@math0: A feleségem szerint is idióta vagyok. Esetleg összehozzalak vele?
Válasz erre 

frikazojd · http://kocs.ma 2018.11.27. 13:42:40

várjál, tegnap este óta ironizált a fábry, hahaha, köcsög lipsik nem is veszik észre hahaha! addig napokig nem ironizált persze, csak miután a CAP-on megmondták, hogy ironizált, érted, hahaha.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.27. 13:56:25

@KUNTYI: vagy csak szatirikus.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.27. 14:00:21

@Kukubenko: nem, nem irónia. Az, hogy Kovács rendre megjelent a médiában, tény. Hogy Bakondi is, az irónia. Abban az értelemben, hogy Bakondin ironizál, mint értelmes fideszesen...
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.27. 14:01:45

@frikazojd: pedig ironizált: az M1 mint tévé, Kovács, mint szóvivő önmagában irónia.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.11.27. 14:04:27

@Kukubenko: 9Tényleg. Most ugye, hogy van ez, hogy M1 meg Echo TV meg HírTV, három fasiszta jellegű kormánypárti televízió van, és van úgy, hogy egy este mind a három helyen elcsípem Kovács kormányszóvivőt, például. És akkor kattintgatsz, hogy kicsit menekülnél, és"

Ez bizony irónia. Csak nem a libsik ellen, hanem a köztévé ellen irányul.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2018.11.27. 14:53:05

Hát igen.
Fábry már 2008-ban is megmondta, hogy ki fasizsta ki soviniszta, és irredenta, csak akkor még azt hittétek ironizált, pedig nem.

Itt a bizonyíték:

www.youtube.com/watch?v=E1VoVrMeceU
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2018.11.27. 14:56:15

@math0:

Fábry próbál középre tolódni.
A faisztázás a szokásos irónia a ballibeknek, a többi meg a migránsozás meg a jobboldalnak.

De most tényleg.
Te komolyan elhiszed, hogy Fábry mostantól faisztázni fog jobboldali cuccokat, miután több ezerszer faisztázták őt magát is a magadfajta agyhalottak ?

Tényleg ennyi esezd van ?
Válasz erre 

sas70 2018.11.27. 15:38:47

Fábrynak régen volt egy kicsit száraz, de intellektuális humora.
Mostanra nagyon elsüllyedt, vagy lesüllyedt, ahogy tetszik.
Válasz erre 

morph on deer 2018.11.27. 16:28:17

@Célkereszt:
:D!
Válasz erre 

Nagyorrú Barbi 2018.11.27. 16:31:21

A kormánykritika nélkül is egy orbitális nagy bunkó F.S.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.27. 16:38:21

@Minden ballib bérretteg: te tényleg elhiszed, hogy Fábry beszól Kovácsnak? Meglepő, és mégis megtörtént. Tehát valami meglepő történt, annak van valami oka, akkor pedig akár más meglepő is megtörténhetett. Az irónia nem egyértelmű. Ennyit a te eszedről.
Válasz erre 

kvadrillio 2018.11.27. 17:06:51

majd a mészaros megvédi az országot és a vezetőit is !!! Ő JÓL TÁPLÁLT, EGÉSZSEGGES, PERCENKÉNT ONANIZÁL A GAZDAGSÁGBAN, SOKKAL OKOSABB MINT ZUCKERBERG.....UGYEHHHH...., JÓL TUD HELYEZKEDNI, IRÁNYÍTANI...., HAJRÁÁÁÁÁÁÁ...MÉSZAROS !....ELŐREHHH !!! :o)
Élesen és gyorsan változnak a kihívások, mondta Benkő, eközben mögötte a kivetítőn ismerős képeket láthatunk, vonuló migránsok (bevándorlók, menekültek, kinek hogy tetszik). Benkő a Balkánnal példálózik, ahol több mint húsz éve véget ért a háború, de ez a béke nem a legstabilabb, majd Ukrajnára terelődik a szó, ahol tegnap óta részleges hadiállapotot vezettek be.

Itt van a szomszédságban, ne mondja senki, hogy béke és biztonság van a világban, és ne mondja senki, hogy nyugalomban lehet élni.

Benkő szerint olyan képességgel kell rendelkeznünk, amivel megvédhetjük az országot, állampolgárainkat. Hibrid hadviselésről beszélt, hogy megváltoztak a műveleti alkalmazás feltételei. Ez alatt azt kell érteni, hogy például a Krím félsziget elfoglalásánál nem alkalmaztak hadosztályokat, nem alkalmaztak rakétákat, nem voltak frontok.

Egész más úton halad a védelem kérdése, a biztonság szolgálatának kérdése.

Aztán szóba kerül az is, hogy Benkő a minap a tévében azt látta, ahogy Németországban a karácsonyra készülnek:

Biztos hogy erre vágytunk? Ha a biztonságunk nem garantált, akkor nem tudunk békében élni.

Szerinte a felkészülés érdekében vannak misszióban a magyar katonák (évente kétezren), tisztek (kétszázan szolgálnak NATO-kötelékben).

Arról is beszélt, hogy a problémákat nem szabad beengedni az országba, hanem ott kell segítséget nyújtani, ahol a problémák keletkeznek.

Szüntessük meg a problémát, amiért onnan elmenekülnek az emberek.

A biztonság fenntartásához erős, ütőképes, korszerű fegyverzettel ellátott honvédségre van szükség, és szerinte a magyar honvédség elindult abba az irányba, hogy a térség egyik meghatározó erőt képező védelmi rendszere legyen.

Ehhez szerinte a kormánytól nemcsak erkölcsi, hanem anyagi támogatást is kap a honvédség, a cél, hogy 2026-ra a GDP 2 százalékát fordítsa az ország katonai kiadásra, amelynek 20 százaléka korszerűsítésre megy el. Jelenleg 1,4 százalékos a katonai kiadás GDP-aránya.

Ezeknél a céloknál és adatoknál valamivel érdekesebbek a katonai program azon részei, amik a társadalomról és a fiatalokról szólnak. Jelenleg 8 ezer önkéntes tartalékos katonája van az országnak, ami 2024-re 20 ezressé bővülhet azokkal „akik elkötelezettséget éreznek hazájuk iránt" – mondta Benkő.

HAJRÁÁÁÁÁ...MÉSZAROS !!!!!
Válasz erre 

kvadrillio 2018.11.27. 17:09:32

@sas70: .... sztem gazdagabb lett és azt gondolja ettől több joga is van másokat ekézni !!! :O)
Válasz erre 

kvadrillio 2018.11.27. 17:13:56

kölll a píííz !...köll a píííz !!!...majd lenúlják az önkén tes pénztárak pénzét is meg a zadóparadicsomokét is !!!!! GYÜN A HABORÚ ! GYÜNA HABORÚÚÚÚÚ ! KÖLL A PÍÍÍZ ! TÚL SOK MILLIÁRDOT ADOGATOTT A HAVEROKNAK SZANA-SZÉJJEL VIKTORKA ! MOST A JÖVENDŐ HABORÚ MIATT KÖLL A PÍÍÍZ !!!!! :o)
Válasz erre 

kvadrillio 2018.11.27. 17:14:29

@kvadrillio:
Rászállt a rendőrség a bulinegyedre
hh
2018.11.27. 13:57 Módosítva: 2018-11-27 14:30:52

Már a múlt előtti héten is razziáztak a bulinegyedben, a Budapesti Rendőr-főkapitányság pedig november 23-án és 24-én (pénteken és szombaton) újabb ellenőrzést tartott a szórakozóhelyek környékén - közölte a rendőrség.

KÖLLL A PÍÍÍZ !!! :?o)))
Válasz erre 

kvadrillio 2018.11.27. 17:26:43

NÁLUNK A LAKÁSUKBAN MEGFAGYOTTAKNAK KÖLLLLLL ILYEN KIVÉTELES BÁNÁSMÓD ÉS EURÓVAL FELTÖLTÖTT MIGRÁNSKÁRTYA !!! Dllllli néni !
Soros Brüsszelben járt, máris a migráció legalizálásáról beszélnek
Bordács Bálint2018.11.27. 14:50

Az amerikai bevándorláspárti üzletembernek úgy tűnik, minden összejön: tegnap Brüsszelben Frans Timmermansszal, az Európai Bizottság (EB) alelnökével egyeztetett, ma már egy Soroshoz köthető európai parlamenti képviselő a migráció legális csatornáiról beszélt, és minden eddiginél durvább programot hirdetett. Léteznek ekkora véletlenek? Dehogy!

Éppen tegnap adtunk róla hírt, hogy Soros György legújabb, de talán eddigi legnagyszabásúbb európai turnéjának állomásaként Brüsszelbe látogatott, ahol Frans Timmermans, az Európai Bizottság (EB) alelnöke fogadta. "November 26-án Frans Timmermans, az EB alelnöke találkozik Soros Györggyel, a Nyílt Társadalom Alapítványok alapítójával, vezetőjével Brüsszelben" - többek között ezzel a szolid programmal lehetett találkozni az EB e heti, hivatalos naptárában, amiből értelemszerűen az következik, hogy a tárgyalás ténye nem volt titok. Azt viszont az amerikai üzletember és az európai vezető nem kötötte a nyilvánosság orrára, hogy miről tárgyaltak a zárt ajtók mögött. Magyarán a helyzet a következő:

van egy tengerentúli bevándorláspárti milliárdos, aki nem kevés befolyással és pénzzel bír,
van egy európai vezető politikus, aki az egyik legnagyobb hatalommal rendelkező szereplője az Uniónak;
ők ketten vélhetően Európa jövőjéről tárgyaltak úgy, hogy
az üzletembert soha, sehol egyetlen egy amerikai polgár sem választotta meg semmire, az európai vezető meg úgy lett európai vezető, hogy egyetlen egy európai polgár sem szavazhatott erről.

A tipikusan európai uniós felállás temérdek kérdést felvet, első körben ezeket: biztosan így kellene működnie a demokráciának az öreg kontinensen? Vagy van más út is, minthogy a soha, senki által meg nem választott szereplők a nyilvánosságtól elzárva döntsenek olyan létfontosságú kérdésekben, mint például a migráció?

Kedden egy olyan hír bukkant fel az európai éterben, amely újabb kérdőjelet varázsol a folyamatosan a demokratikus értékről beszélő Európai Unió egére: mekkora az amerikai Soros György befolyása az EU döntéseire?
Egy nappal Soros után migrációpárti tervet dobtak be

Egy teljes nap sem telt el brüsszeli látogatása óta, és kedden már

megszületett a Mesterterv: a Soros-alap.

Egész pontosan így nézett ki a hír az MTI tudósításában: Miriam Dalli máltai szociáldemokrata jelentéstevő azt mondta az Európai Parlament bizottsági vitájában, hogy

fontos, hogy az unió megteremtse a migráció legális csatornáit,
ezt pedig szerinte úgy lehetne a legegyszerűbben megvalósítani, ha a következő hosszú távú uniós költségvetés részeként az Európai Unió (EU) létrehozza a Menekültügyi és Migrációs Alapot.

"Célunk, hogy az alap létrehozásával a migráció, az illegális bevándorlás és az integráció kihívásaira megoldást találjunk. Előadóként azt próbálom elérni, hogy ezen célokat elérjük" - jelentette ki a máltai jelentéstevő, hogy aztán kibontsa A Mesterterv részleteit. A javasolt alapon keresztül csupán a következőknek kell eleget tenniük a tagállamoknak:

a közös európai menekültügyi rendszer valamennyi aspektusának megerősítésére és kialakítására,
az unión kívüli országokból érkezettek integrációjának előmozdítására,
a hatékony és fenntartható visszatérés biztosítására, és
a szolidaritás és méltányos felelősségmegosztás elveinek gyakorlatba ültetésére irányuló kötelezettségeiknek.

Dalli hozzátette, hogy mindenki megértse: ezek a mechanizmusok akkor működnek a legjobban, ha minden tagállam részt vesz bennük, és kizárólag akkor működnek, ha a tagállamok eleget tesznek vállalt kötelezettségeiknek.
A máltai jelentéstevő felsorolta, mire van szükségük a migránsoknak
Válasz erre 

sZulamith 2018.11.27. 18:59:33

Fábry mondhat amihez éppen kedve van. Viccei megalapozták hűségét a kormánypárthoz. Gondolta nem árt egy kis feltünés, és meg is tette:).
Válasz erre 

Jóreménység 2018.11.27. 19:03:06

@math0: Ezt a büdös gecit kár volt taníttatni!
Válasz erre 

Éhesló 2018.11.27. 19:43:41

@math0: hazudsz.
Az volt a fake news a nyomorult libbant portálokon, hogy eltüntették.
Nem tüntették el.
Ott van.
Ott a link.
Válasz erre 

Éhesló 2018.11.27. 19:45:06

@Orbán egy Palpatine: összekeversz a kurva anyáddal. Ő lehetett "fideszgetva" te trágár barom!
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.11.27. 19:58:00

@math0:

Dől a szádból a kultúra, nos, ez az amit nem tudtok csinálni. Sufni egyetem sufni tudósai.
Válasz erre 

FCUK13 2018.11.27. 20:41:35

Mióta először megírta valaki ezt a Fábry-beszólást, azon röhögök, hogy balról senki nem értette meg:)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.27. 20:53:16

@Minden ballib bérretteg: Fábry beszólt Kovácsnak és Bakondinak. Ha nekik beszólt, akkor akár fasisztázhat is. Majd jön a selyemzsinór. Te tényleg ilyen idióta vagy?!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.27. 20:57:42

@Éhesló:

hazudsz.

"Ha nem is törölték teljesen, de eltüntették az archívumból a Hír TV ellenzéki korszakának híreit - tudta meg az Index."

comment.blog.hu/2018/11/26/hir_tv_archivum_g-nap_atalakitas

A Fidióta elmebeteg görények csak hazudni tudnak, orrba-szájba. Ti vagytok a genetikai selejt.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.27. 20:58:24

@Éhesló: hazudsz.

"Ha nem is törölték teljesen, de eltüntették az archívumból a Hír TV ellenzéki korszakának híreit - tudta meg az Index."

comment.blog.hu/2018/11/26/hir_tv_archivum_g-nap_atalakitas

És ez betűről betűre igaz.

A Fidióta elmebeteg görények csak hazudni tudnak, orrba-szájba. Ti vagytok a genetikai selejt.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.27. 21:08:49

@Jakab.gipsz: nekünk egyetemi végzettségünk van, neked 4 elemid. Neked a butaság ömlik a szádból.
Válasz erre 

Orbán veje 2018.11.27. 21:20:16

Na ez a nap is eljött: már a fideszes Fábri is fasiszta fidesz tévékről beszél! Ide juttatta orbán Magyarországot. Az is egy nagy marha, aki ebből a hitvánnyá lett országból nem megy el, miközben megtehetné.
Válasz erre 

Éhesló 2018.11.28. 15:10:22

@math0: 888.hu/article-igy-hazudik-az-index-es-a-24-hu-a-hir-tv-rol
Pont úgy hazudozol, mint a gazdáid.
Ne genetikázz mesüge, mert rápacsálsz, ha mások is elkezdik!
Takarodj a kurva anyádba hazudozni.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.28. 21:59:31

@Éhesló: hazudsz.

"Ha nem is törölték teljesen, de eltüntették az archívumból a Hír TV ellenzéki korszakának híreit - tudta meg az Index."

comment.blog.hu/2018/11/26/hir_tv_archivum_g-nap_atalakitas

És ez betűről betűre igaz.

Ki lehet keresni a következő linken, hogy tényleg ez a helyzet, 2018.08.02. után a következő hír 2015.02.05. Azaz a G-nap előtti utolsó nap hírt a HírTV visszavétele utáni nap híre követi, az Orbán-kritikus időszak az archívum keresőjéből eltűnt, amikor az olvasó az archívumban keres. A hír valahol lehet, hogy megvan, csak nagyon nehéz elérni az egyszeri olvasónak.

hirtv.hu/kereses/archivum/ahirtvhirei/249#

A Fidióta elmebeteg görények csak hazudni tudnak, orrba-szájba. Ti vagytok a genetikai selejt.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.28. 22:00:09

@Éhesló: hazudsz.

"Ha nem is törölték teljesen, de eltüntették az archívumból a Hír TV ellenzéki korszakának híreit - tudta meg az Index."

comment.blog.hu/2018/11/26/hir_tv_archivum_g-nap_atalakitas

És ez betűről betűre igaz.

Ki lehet keresni a következő linken, hogy tényleg ez a helyzet, 2018.08.02. után a következő hír 2015.02.05. Azaz a G-nap előtti utolsó nap hírt a HírTV visszavétele utáni nap híre követi, az Orbán-kritikus időszak az archívum keresőjéből eltűnt, amikor az olvasó az archívumban keres. A hír valahol lehet, hogy megvan, csak nagyon nehéz elérni az egyszeri olvasónak.

hirtv.hu/kereses/archivum/ahirtvhirei/249#

A Fidióta elmebeteg görények csak hazudni tudnak, orrba-szájba. Ti vagytok a genetikai selejt.
Válasz erre 

Éhesló 2018.11.28. 23:05:13

@math0: 888.hu/article-igy-hazudik-az-index-es-a-24-hu-a-hir-tv-rol
Pont úgy hazudozol, mint a gazdáid.
Ne genetikázz mesüge, mert rápacsálsz, ha mások is elkezdik!
Takarodj a kurva anyádba hazudozni.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.28. 23:34:56

@Éhesló: hazudsz, Fideszes köcsög!

"Ha nem is törölték teljesen, de eltüntették az archívumból a Hír TV ellenzéki korszakának híreit - tudta meg az Index."

comment.blog.hu/2018/11/26/hir_tv_archivum_g-nap_atalakitas

És ez betűről betűre igaz.

Ki lehet keresni a következő linken, hogy tényleg ez a helyzet, 2018.08.02. után a következő hír 2015.02.05. Azaz a G-nap előtti utolsó nap hírt a HírTV visszavétele utáni nap híre követi, az Orbán-kritikus időszak az archívum keresőjéből eltűnt, amikor az olvasó az archívumban keres. A hír valahol lehet, hogy megvan, csak nagyon nehéz elérni az egyszeri olvasónak.

hirtv.hu/kereses/archivum/ahirtvhirei/249#

A Fidióta elmebeteg görények csak hazudni tudnak, orrba-szájba. Ti vagytok a genetikai selejt.
Válasz erre 

Éhesló 2018.11.29. 05:44:35

@math0: 888.hu/article-igy-hazudik-az-index-es-a-24-hu-a-hir-tv-rol
Pont úgy hazudozol, mint a gazdáid.
Ne genetikázz mesüge, mert rápacsálsz, ha mások is elkezdik!
Takarodj a kurva anyádba hazudozni.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.29. 17:41:18

@Éhesló: hazudsz, Fideszes köcsög!

"Ha nem is törölték teljesen, de eltüntették az archívumból a Hír TV ellenzéki korszakának híreit - tudta meg az Index."

comment.blog.hu/2018/11/26/hir_tv_archivum_g-nap_atalakitas

És ez betűről betűre igaz.

Ki lehet keresni a következő linken, hogy tényleg ez a helyzet, 2018.08.02. után a következő hír 2015.02.05. Azaz a G-nap előtti utolsó nap hírt a HírTV visszavétele utáni nap híre követi, az Orbán-kritikus időszak az archívum keresőjéből eltűnt, amikor az olvasó az archívumban keres. A hír valahol lehet, hogy megvan, csak nagyon nehéz elérni az egyszeri olvasónak.

hirtv.hu/kereses/archivum/ahirtvhirei/249#

A Fidióta elmebeteg görények csak hazudni tudnak, orrba-szájba. Ti vagytok a genetikai selejt.
Válasz erre 

Éhesló 2018.11.29. 18:32:09

@math0: vak vagy seggfej?
888.hu/article-igy-hazudik-az-index-es-a-24-hu-a-hir-tv-rol
Pont úgy hazudozol, mint a gazdáid.
Ne genetikázz mesüge, mert rápacsálsz, ha mások is elkezdik!
Takarodj a kurva anyádba hazudozni.
Válasz erre 

ételizésítő 2018.11.30. 01:57:16

@math0:
Tanulj meg olvasni meg gondolkodni, te szerencsétlen faszkalap.
Pont azt írtam, hogy ebben a munkaerőhiányban őket kellene munkára fogni, mert van olyan munka, amire lehetne, és van 1 millió munkanélküli cigány.
De baszd meg, 50 éves, addig cigányfúró-készítőként vagy vályogvetőként (vagy sehogy sem) dolgozó cigány embert nem lehet 2 hónap alatt pincérnek betanítani, az ugyanis nem abból áll, hogy valahogy kiviszed az asztalra a kaját, aztán odabaszod a kedves vendég elé.
Vasmunkásnak, részegységszerelőnek (autógyárban) viszont esetleg be lehet.

@kvadrillio:
Mondjuk nem is árt a razzia, mert taxishiénák vannak ott tömegével, meg kb. mindenhol árulják a narkót, és nemcsak füvet.
Ahogy az is érdekes, hogy amikor a NAV razziázott, akkor hirtelen tízszeres bevételek jelentek meg a szórakozóhelyek bevallásaiban, mint azokon a napokon, amikor nem. Szóval a helyek kb. 99,99%-át adócsalás miatt simán be lehetne zárni a bulinegyedben.
Válasz erre 

ételizésítő 2018.11.30. 01:57:47

@math0:
Amúgy meg náci a kurva édesanyád.
Válasz erre 

ételizésítő 2018.11.30. 02:03:38

@FCUK13:
Dehogy, azóta röhögsz, amióta leszóltak a pártközpontból, hogy röhögj, te ostoba fasz, irónia volt.
Magadtól annyi eszed van, hogy lélegezni ne felejts el, bár lehet, hogy annyi sincs, arra is a pártközpontból utasítanak: kilégzés - belégzés-kilégzés-belégzés.

Ahogy a többi Fidesz-seggnyaló kollégádnak is.

Egyébként nem, nem volt ott semmi irónia. Fábrynak is tele van már a fasza a gazdáddal, akinek a fosos cigány seggét nyalod.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.30. 04:40:14

@ételizésítő: de náci vagy, ugyanis az, hogy vannak szegény, alul-képzett emberek, az nem cigány specialitás, legfeljebb azért vannak a cigányok felülreprezentálva ebben a problémás rétegben, mert már évszázadok és évezredek óta elnyomják őket. te se volnál például alkalmas sokkal többre, mint gyári, betanított munkásnak. árnyalt gondolkodásra képtelen vagy. egy cigányból ugyanúgy lehet pincér, mint egy nem-cigányból. Indiában, képzeld el, nagyjából cigány pincérek vannak az éttermekben, azaz olyan felszolgálók, akik nem éppen a legmagasabb kasztból jönnek. a cigányok meg a legalacsonyabb kasztból származnak, de ma már egy pincérségig ezek is vihetik.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.30. 04:50:53

@ételizésítő: "van 1 millió munkanélküli cigány"

és még te beszélsz gondolkodásról... Magyarországon, a kormány büszkén hirdeti, hogy a munkanélküliségi ráta 3,7% körül van. Az ugye kevesebb, mint 370 ezer ember. Jelenleg ugye az a helyzet, hogy akinek nincs munkája, az vagy munkanélküli, vagy érdemes közmunkásnak elmennie, azaz ezen két kategórián kívül alig van rejtett munkanélküliség. A közmunkások száma meg nincs 200 ezer. Azaz 1 millió munkanélküli összesen sincs Magyarországon, nemhogy cigány.

Maradjunk annál, hogy te idióta vagy, és nem vagy te okosabb, mint egy gyári munkás!
Válasz erre 

ételizésítő 2018.11.30. 17:43:59

@math0:
Náci a kurva édesanyád.
Tanulj meg értő módon olvasni, te funkcionális analfabéta, gondolkodásképtelen faszkalap.

"már évszázadok és évezredek óta elnyomják őket"
Az apád faszát nyomják el, te barom.

"Azaz 1 millió munkanélküli összesen sincs Magyarországon, nemhogy cigány."
Te idióta faszkalap, aki 90 napnál hosszabb idő óta munkanélküli, annak nem jár tovább munkanélküli ellátás, ezért kikerül a statisztikából.
Baszd meg, és ez az agyatlan, fogalmatlan faszkalap akarja itt osztani az észt.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.30. 18:41:07

@ételizésítő:

1) náci vagy te, és a kurva édesanyád is az. Olyan náci, bazdmeg, hogy Hitlert még le is szopta.
2) De, elnyomták őket, és mivel ezt tagadod, ezért vagy náci. Ez olyan, mint a holokauszttagadás. EZ nem olyan, amivel vitatkozok, mert értelmes ember ilyet nem tagad, ez alapdolog, nyilvánvaló, ezt a kisegítőiskolában kellett volna, hogy megtanítsák neked.
3) Te: "aki 90 napnál hosszabb idő óta munkanélküli, annak nem jár tovább munkanélküli ellátás, ezért kikerül a statisztikából."

Ezzel szemben a valóság:

"A munkanélküliség átlagos időtartama 15,1 hónap volt, a munkanélküliek 41,1%-a legalább egy éve keresett állást, vagyis tartósan munkanélkülinek számított."
Tehát a statisztikában benne vannak emberek 15 hónapig és még tovább is benne vannak a statisztikában.

www.ksh.hu/docs/hun/xftp/gyor/mun/mun1810.html

Úgyhogy a faszom se esett ki a satatisztikából, viszont bekaphatod, te idióta majom!

És ismétlem, ugyanitt áll az, hogy 3,7% a munkanélküliség. Sőt, az is ott van, hogy ez csak 173 ezer ember, mert ez nem a teljes népesség 3,7%-a, hanem a munkaképesek 3,7 %-a. Úgyhogy még ha ezek nagy része cigány is volna, amit nem tudunk, akkor sem lehet sokkal több, mint 150 ezer. 1 millió biztosan nincs. Még a kurva anyád, seggbebaszós álmaiban sem.

Látom, te tátott szájjal futsz a faszerdőbe, akkora húgyagyú vagy.

Reménytelen idiótaságot mondtál, idióta vagy. Egy makacs, pszichopata, náci, idióta elmebeteg vagy.
Válasz erre 

2018.12.15. 10:05:11

@ételizésítő:
"Vonalkódos gatyát" kifordítva, tömjetek a pofájába, ne ugathasson többé!
Válasz erre 

2019.01.03. 06:12:19

@flydomi:
Zsidó szarjankó! Fajtád szemétsége kikiabálása, a te bicniced?
Válasz erre 

2019.01.20. 05:13:59

@ételizésítő:
Ajvé' zsidó gazemberek egymásra támadnak! Elfogyott a konc! Egymás pofájából kell kitépni!
Válasz erre 

2019.02.28. 04:36:51

@math0:
Hülye vagy, az a te bajod! Világgá mért ugatod! EU 16% adja vissza, lenyelt VÁM bevételeinknek, tranzit dijainknak!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.02.28. 09:44:57

@lényeglátó: te egy idióta elmebeteg vagy, ezért vagy Fideszes.

1) A Hozzászólásodat meg se tudtad fogalmazni értelmesen, a tárgyeset lemaradt. A kisegítőiskolában azt nem tanították?
2) A VÁM kétirányú dolog. Magyarország erősen exportorientált ország, Magyarország gazdasága nagy szarban van, ha többet importál, mint exportál. Általában akkor jó a gazdaság, amikor többet exportálunk. Na most ebből következően, egy ugyanolyan százalékban kivetett vám esetén mi szívnánk többet. A VÁM mérlegünk inkább enyhén negatív lenne, te idióta fasz!

Hallottál a Brexit tárgyalásokról? Mit akartak a britek elérni?! Azt, hogy bár kilépnének az EU-ból, de a vámmentes övezetben hadd maradjanak benne! Norvégia, Svájc, Izland és Lichtenstein azért külön megállapodik az EU-val, és külön fizet érte (ez az a Norvég-alap, te faszfej, amibe a hülye diktátorod beleugatott), hogy szabadkereskedelmi, azaz vámmentes kereskedelmet folytathassanak az EU-val.

De jössz itt a baromságoddal, hogy a vámon mi nyernénk.

Elmebeteg idióta vagy, mint a többi Fideszes. Pontosan azért vagy Fideszes, mert ekkora selejt vagy.

hu.wikipedia.org/wiki/Eur%C3%B3pai_Szabadkereskedelmi_T%C3%A1rsul%C3%A1s
Válasz erre 

2019.03.04. 05:27:54

@Neo07:
Jövőtökről ostobáim!
Otto von Bismarck "Egész politikai programunkat abban foglalhatjuk össze, hogy kijelenthetjük, meg kell semmisíteni az uzsoraszabadságot."

felkérte Gustav Ruhlandot, a freiburg egyetem professzorát, határozza meg, hogy mik voltak azok az okok, amelyek a Római birodalom vesztét okozták. Gustav Ruhland 22 magas kultúra vizsgálata után 9 pontban határozta meg azok felbomlási folyamatát.

Ezeket a folyamatokat a saját jelenünkben mi is tapasztalhatjuk a saját bőrünkön. Hihetetlen, hogy milyen könnyen párhuzamot vonhatunk jelen korunk és a régi birodalmak között. Hihetetlen, ahogy a különböző magas kultúrák szinte pontosan egymás lábnyomaiba léptek a bukás felé...

Tehát:

1. Uralkodó irányelvvé válik minél több pénzt keresni, mindegy, hol, mikor és hogyan. A termelő gazdaság és az agrárium viszonyaira egyre kevésbé vannak figyelemmel. A kereskedelem és az ipar, valamint a pénzrendszer érdekei a meghatározóak. Csak a pénz által meghatározott piacokon csaknem minden tetszés szerint eladható áruvá válik.

2. Általánossá válik a növekedő eladósodás, az uzsora jellegű kamat szedésének szabadsága, a bérletek elterjedése, az önálló középrétegek felszámolása, a termelőmunkát végzők elszegényedése és a proletárrétegek növekedése.

3. Aránytalanul növekszik egy szűk réteg gazdagodása és luxusfogyasztása, a mezőgazdaságban a latifundiumok, azaz a túlméretezett nagybirtokok válnak uralkodóvá. Eltűnnek a mezőgazdaságot önálló tulajdonosként művelő rétegek. A tulajdonukat vesztett parasztok beáramlanak a vidékekről a városokba, és külföldre távozva elhagyják szülőhelyüket.

4. Az emberek egyre nyerészkedőbbé, egyre gátlástalanabbá válva hajszolják az anyagi javakat, a pénzt. Vészesen meggyengül az általános erkölcs, eltűnnek a polgári erények, elburjánzik a korrupció, a modern korban fellépnek a választási csalások, a közvélemény folyamatos megtévesztése a pénzuralmi érdekcsoportok érdekében.

5. A külföldi behozataltól függő élelmiszer-ellátás következtében egyre gyakoribbak a szűk esztendők, éhínségek lépnek fel, és nagymértékben felerősödnek az áringadozások.

6. Az állam többé nem a társadalmi igazságosságot képviseli, hanem a pénz és termelői vagyonnal rendelkező gazdag rétegek szerzési vágyát és gazdagodási céljait szolgálja ki. A háború a vagyonnal rendelkező uralkodó érdekcsoportok gazdasági szerzésének rendszeresített formájává válik.

7. Azért, hogy a vagyonos érdekcsoportok érdekében összebékítsék az uralkodó politikai hatalmat a számban egyre növekvő vagyontalan rétegekkel, a proletárokkal, megkezdik a szegények tömeges segélyezését az államkasszából, és létrehozzák a kényszerjellegű közmunka végzésére szolgáló szervezeteket. Az állami segélyezés, a közpénzek iránti igények gyors ütemben növekednek.

8. A dúsgazdaggá vált érdekcsoportokat képező állami politika e szuper gazdag kapitalisták érdekeit képező kereskedelmi megállapodásokhoz, az azokat érvényesítő gyarmatosító politikához és világstratégiához vezet. Aggasztóan megnövekednek és elhúzódnak a háborús időszakok.

9. Egyre növekszik a lakosság elégedetlensége. A történelmi újkorban megjelenik az anarchizmus, a szocializmus, a kommunizmus, bomlásnak indul a házasság intézménye, csökken a nép szaporulat, a lakosság létszáma, polgárháborús feszültségek lépnek fel, és bomlásnak indul a pénzügyi, gazdasági és a társadalmi rendszer egésze.

Majd a tanulmány legvégén egyetlen mondatban határozta meg, hogyan kerülhető el a bukás:

"Egész politikai programunkat abban foglalhatjuk össze, hogy kijelenthetjük, meg kell semmisíteni az uzsoraszabadságot."
Válasz erre 

2019.09.17. 05:06:21

@ételizésítő: Fabrikáló majom féljen a favágóktól! Ilyen kemény bunkójuk nincs! Saját fajtáját üti! Leleplezi, kikiabálja közös ostobaságuk, gazemberségüket!
Válasz erre 

2019.12.29. 15:10:39

@ételizésítő:
Vonalkódos gatyáját a szájába! UNDOrITÓ, zsidó bunkó!
Válasz erre 

2020.01.20. 04:23:41

@ételizésítő:
Látványos, ahogy a pici zsidó, aljas nagy zsidók lábába próbál harapni! Gyáva, kicsi, törpe spitz, óvatos, fel ne rúgják!
Válasz erre 

2020.06.09. 06:23:28

@ételizésítő:
Fábri szarjankóval, személyesen találkoztam 98-as humor feszt. Dumám felvették, adásból kivették!
Közérzetjavító intézkedések Az egészségügyben:

16-36-ig ingyenessé válik a nem fogászati tömés, megegyezés útján díjazás kérhető!
Konditermet, színes TV-t. újság, előfizetést kapnak a mozgáskorlátozottak a börtönben!
Ingyenessé válik a májátültetés annak, aki valamely kocsmából harminc éves törzsgárda tagságot igazol!
Útlevél illetékmentes a másvilágra utazás, sírhely, temetés, egyéb költségek emelkednek!
VÁM fizetésmentesen hozható be, a tolókocsi, az utcáról a lakásba!
Magas vérnyomás ellen, ingyen gyűjthet piócát!
Alacsony vérnyomás ellen, gondoljon Bokros második csomagjára!
Fogfájásra keressen kocsmát! Ott ingyen kiverik a fogát!
Ne olvasson kormánysajtót! Nem lesz hályogos szemű!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard