Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Az Orbán-kormány úgy döntött, hogy plakátkampánnyal védekezik a negyedik hullám ellen

Az Orbán-kormány úgy döntött, hogy plakátkampánnyal védekezik a negyedik hullám ellen

A magyar kormány úgy tesz, mintha semmi köze nem lenne a koronavírus-járvány egyre erősödő negyedik hullámával. Kommunikációjával azt üzeni a polgároknak, hogy az oltási kampányok sikeres lebonyolításával a hivatalos szervek minden tőlük telhetőt megtettek, azok pedig, akik ezek ellenére se oltatták be magukat, vessenek magukra. A Fidesz kormányzása alatt nem először fordult elő, hogy előbb találták ki egy krízis kommunikációját, mint ahogy az bekövetkezett. Jelen esetben azonban a történésekre kéne reagálni, és nem a jól betanult mantrát ismételgetni.

twitter_1.jpg

Fotó: Twitter

Aki eddig kételkedett benne, most megbizonyosodhat róla, hogy Merkely Béla, a Semmelweis Egyetem rektora a kormány reklámarca. A hangzatos nyilatkozatairól elhíresült orvosprofesszor képmásával díszített legújabb kormányzati plakáton ugyanis a következő szöveg olvasható: „Az oltás működik, Magyarország működik.” Ha ez egy alapvetés, akkor érthető, hogy a kormány potentátjai miért hangoztatják azt, hogy nincs szükség újabb korlátozó intézkedésekre, probléma megoldva azzal, hogy a lakosság döntő hányada felvette valamelyik védőoltást, és mintegy félmillió magyar már a harmadik szurit is megkapta.

Pedig a képlet nem ilyen egyszerű, sőt egyre bonyolultabb. A negyedik hullámban ugyanis nem csupán az a hárommillió honfitársunk érintett, akik nem oltatták be magukat, hanem azok is, akik papíron védettséget szereztek, ám különböző okok miatt továbbra is ki vannak téve a veszélynek. A kormány láthatóan nagyon nem akar népszerűtlen intézkedésekkel operálni a közelgő parlamenti választások előtt, ám közömbössége a probléma iránt komoly következményeket vonhat maga után. Orbán Viktor maga is elég kellemetlen viseletnek tartotta a védőmaszkot, és amikor tavasszal megválhattunk tőle, ő maga illusztrálta videóüzenetében, hogy vége az arc eltakarásának.

A probléma tehát összetett, és ezúttal nem feltétlenül az áldozatok száma fogja megmutatni, milyen nagy gond, ha a politikai érdek felülírja az egészségügyi szempontokat.

Csakhogy a számok nem politizálnak, a járványügyi adatok pedig nem a politikai preferenciák alapján alakulnak. Elképzelhető, hogy a járványgörbe jóval alacsonyabban marad ősszel, mint az eddigi legdurvább hullámban tavasszal, de a kórházak, és azokon belül az intenzív osztályok ismét nagy nyomás alá kerülhetnek, és tovább nyúlnak a várólisták olyan műtétek esetében, melyeket a járvány miatt eddig is sokáig halogattak. A probléma tehát összetett, és ezúttal nem feltétlenül az áldozatok száma fogja megmutatni, milyen nagy gond, ha a politikai érdek felülírja az egészségügyi szempontokat.

A kormány ezzel a magatartással igyekszik feledtetni korábbi hibáit is, főként azt az elhamarkodott döntést, hogy a kínai vakcinával oltották be a 60 év felettiek jelentős részét. Utólag ugyanis kiderült, hogy a nagy sietség több gondot okozott, mint amennyit megoldott. A kínai termék hatékonysága ugyanis megkérdőjelezhető az idős generáció esetében még a gyártó szerint is, de a kormány erőteljes kampánya hatására a nyugdíjasok jelentős részét sikerült rábeszélni a Synopharm elfogadására. Most főleg ők veszélyeztetettek, hiszen kérdéses, hogy mennyire tud ellenállni a szervezetük a vírus új variánsainak.

24_hu_128.jpg

Fotó: 24.hu

Korábban is sejteni lehetett, hogy a kormány az oltási programmal igyekszik bizonyítani rátermettségét, határozottságát és szakmaiságát, miközben az ellenzéket hol oltáselleneseknek, hol politikai kalandoroknak, hol egymással civakodó óvodásoknak igyekszik bemutatni. Csakhogy a negyedik hullám már nem csak kopogtat az ajtónkon, hanem be is jött a házba. Egy ilyen helyzetben nem plakátokkal kell védekezni a kór ellen, hanem konkrét védelmi intézkedésekkel, melyek segítségével megelőzhető lehetne a nagyobb baj. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Ne a madarak csicsergését hallgasd az erőben, hanem az ellenség lovainak dobogását!”

167 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Az Orbán-kormány úgy döntött, hogy plakátkampánnyal védekezik a negyedik hullám ellen Tovább
Facebook Tetszik
0
167 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése
  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr6816691016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (167)
Az utolsó 100 komment:

Zionnépe 2021.09.19. 14:55:11

@atomic power 1986DucaDuca: Magyarul az államadósság is 173%-al nőtt 2010 óta.
Ráadásul, ha egy nominális grafikont lehetne ide beilleszteni, olyan töretlen emelkedést látnánk rajta 2002 óta mostanáig, mintha szándékosan "önsorsrontanánk".
Szóval az egyik kutya másik eb tipikus példája.
Válasz erre 

Zionnépe 2021.09.19. 14:59:30

@atomic power 1986DucaDuca: Ráadásul ugye ez most azt jelenti, hogy bár 1,73x annyit keresünk, mint 2010-ben az adósságunk is ugyanennyivel nőtt, ergo semmivel nem vagyunk előrébb, sőt gyarapítottuk a fizetésünk emelkedésével arányosan.
Nincs mit, szívesen.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.19. 15:08:54

@CSOKKI MÁLNA: Semmennyi, azt eladták még 1990-ben. Most kb 5 milliárd eurónyi van. Jogos, azt a 2021-es adathoz kell írni.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.19. 15:09:53

@atomic power 1986DucaDuca: Most akkor elköltötték a Gyurcsányék vagy sem? Mellébeszélsz.
Válasz erre 

pragmatika 2021.09.19. 15:19:15

@BiG74 Bodri:

"Megjegyzem az mekkora szemétség, hogy ha visszajön a maszk viselési kötelezettség, akkor az oltottakra is kötelező, hogy az oltástól rettegők el ne kapják az oltottaktól. "

Igen, az oltottaknak is kötelező, mivel ugyanúgy fertőzhetnek, mint egy oltatlan.
Ergo ez nem szemétség, csak egy következetesen alkalmazott óvintézkedés.
Vagy mondott neked bárki olyasmit, hogy oltottként már nem kell vigyáznod senkire ?
Én, védettként, (de nem oltottként) simán megértem, hogyha maszk viselete kötelező, és annak mindenkire vonatkoznia kell. Ugyanis sajnos, attól még mi védettek is fertőzhetünk, akár tünetmentesen is.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2021.09.19. 15:26:01

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Mégha az bizonyos 2009-ben kezdődő jelentős devizatartalék növekedés a kormány intézkedése nyomán következett be teljes mértékben, az akkor sem úgy történt, hogy a lehívott hitelt azonnal egy az egyben betolták az MNB-be.

www.portfolio.hu/gazdasag/20160405/hatalmas-tehertol-szabadulunk-meg-mire-koltottuk-az-imf-hitelt-229691

" És ebbe a kasszába folyt be annak idején az IMF-től és az Európai Bizottságtól érkező összeg. Vagyis egyszerűen megválaszolva a kérdést, a felhasznált pénz

a magyar állam kiadásainak finanszírozására ment el."

"A 2008-ban lehívott több mint 1800 milliárd forint sorsa még viszonylag nyomon követhető, az ÁKK éves jelentése szerint az összegből 262 milliárd forint finanszírozási célokat szolgált, vagyis gyakorlatilag a negyedik negyedévben a hitelmegállapodás megkötése után ez fedezte a költségvetés hiányát. Ezen felül 2008 végén 1483,6 milliárd forint jelent meg az MNB devizabetétében a lehívott összegből, vagyis ez a két tétel majdnem a teljes lehívást fedezte."

"Már 2008-ban megemlékezett arról is az ÁKK, hogy a jegybanki devizabetétként elhelyezett összegből 600 milliárd forintot tett ki a bankmentő csomag, aminek felhasználása már 2009-re esett. A csomagból az OTP Bank, az FHB Bank és a Magyar Fejlesztési Bank (MFB) kapott állami támogatást, amit azóta visszafizettek. Az OTP összesen mintegy 420 milliárd forintot hívott le, amiből 185,2 milliárdot már abban az évben törlesztett, az FHB összesen mintegy 120 milliárd, az MFB pedig több mint 150 milliárd forint értékben kapott állami segítséget. "

"2009-ben aztán további 1726 milliárd forintot hívtunk le a hitelkeretből, amivel az év végére 3351,7 milliárdra emelkedett a teljes tartozásunk az intézmények felé. A fenti lehívás szinte teljes egészében a lejáró adósság és a költségvetési hiány finanszírozását szolgálta. Az ÁKK adatai szerint a nettó állampapír-kibocsátás mínusz 770 milliárd forint volt, vagyis ennyivel több állampapírunk járt le, mint amennyit sikerült eladni. Ennek oka, hogy 2008 októbere és 2009 februárja között teljesen befagyott a magyar kötvénypiac, az összes aukciót törölni kellett, és még ezt követően is csak lassan állt helyre a piac."

"A két legnehezebb év után 2010-ben már csak az MNB hívott le 1,4 milliárd eurót a nemzetközi hitelcsomagból, amire azért volt szükség, mert a jegybank tőketartaléka vészesen elapadt. Azóta ezt már több részletben visszafizette az MNB. Ugyanakkor 2010 kapcsán az ÁKK éves jelentése kiemeli, hogy a még mindig kedvezőtlen tőkepiaci környezetben a stabil és biztonságos finanszírozást elősegítette az IMF-hitelcsomagból képzett szabad devizabetét bevonása. Vagyis a korábban lehívott és betétként elhelyezett összegből a jelentés szerint 327,6 milliárd forintot felhasználtak a központi kormányzat hiányának finanszírozására."
Válasz erre 

pragmatika 2021.09.19. 15:27:55

@6.Lenin:

"Aki nincs oltva, vigyék ki a Hortobágyra és a saját költségükön havonta égessék el őket.
Minden közösségből ki kell tiltani éket.
Nincs joguk mások életét veszélyeztetni. "

Miért van az, hogy az a benyomásom, hogy az oltottak szellemi képességeivel gondok vannak ?
Figyu, az oltottak is fertőzhetnek. Az ő szervezetükben is közel annyira elszaporodhat a vírus, amit ugyanúgy átadhatnak. A legújabb kutatási eredmények alapján, oltani nem azért kell, hogy ne fertőzzünk, mivel egy oltott szervezetében is jelen lehetnek a vírusok. Oltani azért kell, hogy a tüneteket csökkentsük.
Válasz erre 

Zionnépe 2021.09.19. 15:30:17

@pragmatika: Nem ennyire egyszerű ez.
Ugyanis baromira nem biztos, hogy annyira fertőzőképes a Covid, mint amilyennek beállítják !
Én július végén kaptam el, kellően sok és kellemetlen tünettel (akkor már 4 hete az első adag oltáson túl). A feleségem és a lányom végig karanténban velem és se tünetük nem lett se a 3 tesztükből (fejenként) 1 se pozitív 2 hét alatt.
Haverom volt feleségének az anyja és nővére kapta el. Se az immunhiányos exfeleség, se a lánycdohányos apja nem. Se tünet, se pozitív teszt.
És se maszkot nem hordtunk se semmi egyéb.
Most akkor?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.19. 15:32:07

@CSOKKI MÁLNA: Köszönöm hogy leírtad, hogy Gyurcsányék nem költötték egy az IMF hitel legnagyobb részét. Tehát @atomic power 1986DucaDuca: hazudott, jön egy bocsánat kéréssel.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.19. 15:33:22

@pragmatika: Ez a @6.Lenin: egy részeges volt munkásőr aki a varázsgombára még ragasztót is szippant. Értelemeset ne várj tőle!
Válasz erre 

6.Lenin 2021.09.19. 15:39:51

@pragmatika:

És akkor mi lenne a benyomásod, ha kis családoddal sétálnátok, és én oltatlanul beleköhögnék a pofátokba és nem érdekelne, hogy egy hét múlva együtt temetnének minket.
Tapsikolnál örömödben?

Nekem hasonló benyomásaim vannak, amikor egy szellemi fogyatékos haladó vonyít, hogy neki joga van a testével azt csinálni, ami neki jólesik, aztán ezerrel szidja az egészségügyet, vagy azt a rendszert, amelyik közösségben gondolkodik.

Ne a benyomásaidra hagyatkozz csupán, hanem értően próbálj olvasni. Mire fel is írtam, amit, mire is volt válasz.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2021.09.19. 15:40:05

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ebből finanszírozták az állam működőképességét, hogy ne legyen katasztrófa. A cseheknek, szlovákoknak, lengyeleknek nem volt erre szükségük. Hátra lettünk küldve a szamárpadba..
Válasz erre 

pragmatika 2021.09.19. 15:41:42

@Zionnépe:

Ezzel egyetértek, a sógoroméknál is kimaradt az egyik gyerek a láncból. Mi megkaptunk, védettek vagyunk még mindig. Mi "bio" oltást kaptunk.
Gyanúm szerint már másodszor, mivel az egyik lányomnál megduplázódott az antitest szám.

Nagyobb probléma az, hogy már 3 hete elküldtem a kormányablakba a védettségihez szükséges doksikat a családomról, de mindeddig csak én kaptam meg a védettségimet.
Válasz erre 

pragmatika 2021.09.19. 15:45:05

@6.Lenin:

"És akkor mi lenne a benyomásod, ha kis családoddal sétálnátok, és én oltatlanul beleköhögnék a pofátokba és nem érdekelne, hogy egy hét múlva együtt temetnének minket.
Tapsikolnál örömödben?"

Nyugodtan sétálnánk tovább, persze miután "megbeszélném" veled a dolgot, ugyanis védettek vagyunk, na nem az oltástól, hanem mert átestünk már azon a sz.ron enyhe tünetekkel.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 15:48:36

@Zionnépe: akkor mi a kurva anyádat ordibalsz a maszkert???? Ha nem hordod akkor az a te döntésed.... az a baj veletek buzi libsikkel hogy jogot akartok de felelősséget nem.... hát ez így nem fog menni...
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.09.19. 15:49:42

@Zionnépe:

"Ráadásul ugye ez most azt jelenti, hogy bár 1,73x annyit keresünk, mint 2010-ben az adósságunk is ugyanennyivel nőtt, ergo semmivel nem vagyunk előrébb, sőt gyarapítottuk a fizetésünk emelkedésével arányosan."

A GDP arányos államadosság számít a befektetői piacon, a hitelmonősítőknél.

Államadósság növekmény:

Szlovákia

2010 41%
2020 60,6%

Növekmény: 19,6 %

Észtország

2010 6,6%
2020 18,2%

Növekmény: 11,6 %

Euro area

2010 86%
2020 98,4%

Növekmény: 12,4 %

Görögország

2010 147,5%
2020 205,6%

Növekmény: 58,1%

Spanyolország

2010 60,5%
2020 120%

Növekmény: 59,6%
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2021.09.19. 15:50:11

Itt a lenin, baszom anyját, meg a néger majmának.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.09.19. 15:53:38

@pragmatika:

Segítek, hogy gyorsabban ébredj. Mi egyről beszélünk, csak téged a benyomásaid még elvakítanak.

Ha még így is lenne problémád, bólints, segítek. Közösségben élünk. A kulcsszó, hogy a felelősség is közös. Fel KELL vennie az oltást mindenkinek, önként.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 16:00:36

Azt csak halkan jegyzem meg hogy az állami adósság és deviza, arany és egyéb tartalékok mellett az állami tulajdonban lévő vállalatok és ingatlan, ingóságok értékét is figyelembe kellene venni. Mindezt a mindenkori euró vagy dollár árfolyamon osszehasonlitani abszolút értékben és relatív értéken is!!!! Na ez nem cél egyik politikai erőnek sem és nektek sem.... sajnos marad a szarkeveres
Válasz erre 

otunde 2021.09.19. 16:02:05

@pragmatika:

paradigmauj.blog.hu/2021/06/17/meleg_lesz_501?full_commentlist=1#c40729086

1) egy csomó dolog nincs betiltva, ami rontja a látást. tévé nézés, olvasás, főleg rossz fényviszonyok között. naplementébe nézés, stb...

2) a másik oldalon Orbán olyan dolgot tiltott be, ami nem igazolt, hogy okozna homoszexualitást. attól nem lesz valaki meleg, hogy tájékoztatják arról, hogy vannak homoszexuálisok.

3) végül, a homoszexualitás nem betegség. a homofóbia, az igen.

azért vagy homofób beteg, mert egy idióta, tudatlan, sötét fasz vagy. akárcsak a többi. ti vagytok a magyar genetikai selejt.
Válasz erre 

pragmatika 2021.09.19. 16:03:15

@6.Lenin:

"Mi egyről beszélünk"

Hát, nem egészen. Persze leszögezem gyorsan, nem vagyok oltás ellenes. DE ! Nem tartom korrekt dolognak, hogy az oltásról úgy beszéljenek, hogy CSAK AZ SEGÍT !!!
Ugyanis nem csak az segít, hanem az is, ha valaki már átesett a kóron, és immunizálódott. A kommunikációval van gondom, ami azt sugallja, hogy CSAKAZOLTÁSSEGÍTHET!!!
Nem csak az, hanem a természetes immunizálódás is.
Vágod már ?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 16:04:54

@atomic power 1986DucaDuca: tudod ebben egyetértek a balosokkal hogy a külföldi adatok csak viszonyítási alapok, mindamellett hogy igen az elmúlt 8 év szarabb volt. Amúgy az hogy van hogy a görögök 15 éve szarban vannak még is jobban élnek mint mi???? Mert pont leszarjak az adósságot. Ez egy ördögi kör
Válasz erre 

otunde 2021.09.19. 16:05:44

@pragmatika: szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik?full_commentlist=1#c40810756

te még másfél év alatt nem jöttél rá arra, hogy a járványban hullámok vannak? ha hullámvölgy van, akkor azt hiszed, hogy kint vagy a parton. majd jön ide is, ne félj! szeptemberben és februárban is az volt, hogy ti, meg a hülye Orbán azt hitte, hogy ide nem jön, aztán pofán baszott titeket a lengőajtó.

ennyire hülyék a mongolFidióták.
Válasz erre 

pragmatika 2021.09.19. 16:08:50

@otunde:

"végül, a homoszexualitás nem betegség"

De. Szerintem az. Te meg még annál is betegebb vagy ahogy elnézem. Már f.sz tudja hányadik alkalommal rám tolod ezt az egyébkén elég gyenge kommentedet, teljesen függetlenül a poszt témájától.
Te is meleg vagy talán, és ez egy ismerkedési próbálkozás?
Le kell hogy hangoljalak.
Én normális ember vagyok, és a nőket szeretem.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.09.19. 16:11:02

@pragmatika:

És, ha oltás nélkül elpatkolsz? De, ha oltva vagy nagyobb az esélyed a túlélésre is.

(kerestél egy hülye kifogást, mert benézted amit írtam?) Vágom.
Válasz erre 

otunde 2021.09.19. 16:21:27

@6.Lenin: parpercpolitika.blog.hu/2021/05/01/vakcinakupec?full_commentlist=1#c40203114

"A magyar kormány nagyon jó tette, hogy az élet volt az első"

világbajnok halálozási rátával van pofád ezt hazudni, te Fideszes elmebeteg fasz! Komolyan, bazdmeg, ti olyan elvakult, betonfejű, selejtes pszicopata elmebeteg faszok vagytok, hogy ha Orbán azt mondja, hogy sajtból van a Hold, akkor rohantok, hogy reszeljetek belőle a pizzátokra.
Válasz erre 

pragmatika 2021.09.19. 16:25:04

@6.Lenin:

"És, ha oltás nélkül elpatkolsz?"

Hú b.meg na, akkor megpróbálom egyszerűbben.

Kétféle módon lehet immunizálódni.

1. Ha valaki már átesett a betegségen, és élve megúszta oltatlanként is.
2. Oltással.

Én az 1. es csoportba tartozó védettségi igazolással rendelkező személy vagyok, jelen pillanatban legalábbis nagy valószínűséggel megúsznám a fertőzést. Annak dacára, hogy oltatlan vagyok.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.09.19. 16:26:35

@otunde:

Te "szerencsés" vagy, tőled fél a vírus, hogy kipusztulna benned.Inkább messzire elkerül téged.

Matyi, Matyi, hogy te miknek tudsz örülni. Milyen egyszerű dolgok is örömet okozhatnak neked.
Válasz erre 

otunde 2021.09.19. 16:31:15

@6.Lenin: parpercpolitika.blog.hu/2021/05/01/vakcinakupec?full_commentlist=1#c40203114

"A magyar kormány nagyon jó tette, hogy az élet volt az első"

világbajnok halálozási rátával van pofád ezt hazudni, te Fideszes elmebeteg fasz! Komolyan, bazdmeg, ti olyan elvakult, betonfejű, selejtes pszicopata elmebeteg faszok vagytok, hogy ha Orbán azt mondja, hogy sajtból van a Hold, akkor rohantok, hogy reszeljetek belőle a pizzátokra.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.09.19. 16:33:13

@pragmatika:

Legyen szerencséd. Azért én megpróbálnálak az utcán elkerülni. Láthatnék egy képet rólad, hogy biztos legyek a dologban?

Az átesett is lekaphatja valamelyik mutánst, az oltott is. Csak a végeredmény nem mind1.

Te is úgy írod: jelen pillanatban, csak kicsit nagyobb a pofád a kelleténél.
Válasz erre 

otunde 2021.09.19. 16:40:19

@6.Lenin:

Na, itt ez a barom 6. Lenin, a mindenhez "jobban is értő" seggfej.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 16:42:52

@otunde: be vagy oltva szarfaszú?
Válasz erre 

pragmatika 2021.09.19. 16:44:05

@6.Lenin:

"Az átesett is lekaphatja valamelyik mutánst, az oltott is. Csak a végeredmény nem mind1."

De nem ám.
Akár csak az oltásnál.
Egyik ismerősöm, nem tudja használni azt a karját, amelyikbe benyomták azt a sz.rt. Intenzív fájdalmai vannak már hónapok óta. Hogy az oltástól kapta e ? Ki tudja ?
Egy másik ismerősöm felesége az oltás után egy héttel rosszul lett az otthonában, még aznap meghalt (kórelőzmény nélküli akut eset) hogy az oltástól kapta e ? Ki tudja ?
Én, mint védett személy, had ne rohanjak oltásért na. Oltassa magát aki akarja, engem meg a családomat viszont ne b.sztassanak. Immunizáltak vagyunk.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.09.19. 16:45:03

@otunde:

Valszeg tévedtem, amikor a Matyinak gondoltalak. Ő se egy 100-as, de te inkább egy sokkal bunkobb utánzója lehetsz. Mind1, érezd jól itt magad te is.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.09.19. 16:49:03

@pragmatika:

A mások biztonsága érdekében azért levinnélek a Hortobágyra. elmélkedni.
Válasz erre 

otunde 2021.09.19. 16:49:21

@6.Lenin: parpercpolitika.blog.hu/2021/05/01/vakcinakupec?full_commentlist=1#c40203114

"A magyar kormány nagyon jó tette, hogy az élet volt az első"

világbajnok halálozási rátával van pofád ezt hazudni, te Fideszes elmebeteg fasz! Komolyan, bazdmeg, ti olyan elvakult, betonfejű, selejtes pszicopata elmebeteg faszok vagytok, hogy ha Orbán azt mondja, hogy sajtból van a Hold, akkor rohantok, hogy reszeljetek belőle a pizzátokra.
Válasz erre 

otunde 2021.09.19. 17:00:02

@6.Lenin: parpercpolitika.blog.hu/2021/05/01/vakcinakupec?full_commentlist=1#c40203114

"A magyar kormány nagyon jó tette, hogy az élet volt az első"

világbajnok halálozási rátával van pofád ezt hazudni, te Fideszes elmebeteg fasz! Komolyan, bazdmeg, ti olyan elvakult, betonfejű, selejtes pszicopata elmebeteg faszok vagytok, hogy ha Orbán azt mondja, hogy sajtból van a Hold, akkor rohantok, hogy reszeljetek belőle a pizzátokra.
Válasz erre 

pragmatika 2021.09.19. 17:07:39

@6.Lenin:

"Pelikán: Ez citrom!
Virág elvtárs: Narancs.
Pelikán: Citrom!
Virág elvtárs: Nem nyitok vitát."

Én mindig kitartottam a jobboldali beállítottságom mellett. Most azonban elbizonytalanodtam. Ez az oltáskampány szerintem tartalmaz irracionális elemeket is. És csak remélni merem, hogy emögött nincs semmi hátsó szándék, csak egyszerűen rosszul kommunikálnak ???
Válasz erre 

otunde 2021.09.19. 17:09:58

@6.Lenin:

Na, itt ez a barom 6. Lenin, a mindenhez "jobban is értő" seggfej.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.09.19. 17:12:20

@pragmatika:

Engem soha nem érdekeltek a kampányok. Halálos vírusok, járványok esetében főleg nem. Nem oldalfüggő.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 17:14:48

@pragmatika: ki is mondod mik azok az irracionális elemek??? Ha már annyira biztos vagy benne csak megosztod velünk...
Válasz erre 

pireza 2021.09.19. 17:17:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hülye
Válasz erre 

pragmatika 2021.09.19. 17:17:32

@a nagy hohohorgász:

Hát pl. hogy mindenki oltassa be magát. ??? Mi a f.sznak oltassam be magam, mikor már átestem a sz.ron, és védett is vagyok. (antitest 300 felett) ennyi.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 17:18:54

@otunde: qurcsany által is elismert világbajnok elqurast is képesek vagytok ti liberoidiotak a pannon puma szarnyalasanak venni:)))))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 17:19:48

@pragmatika: ok, tehát akkor nyugaton is irracionálisok????
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 17:20:38

@pragmatika: vagy ők azért nem.... hahaha
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 17:22:00

@pragmatika: ja és ha nem oltatod be magad és meghalsz akkor ugye nem az lesz hogy rohadt Orbán.....
Válasz erre 

pireza 2021.09.19. 17:25:56

@Ekrü: tökéletesen igazad van
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 17:27:35

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ezt neked is írom fasszopo, ha a qurcsany beszéd igazsagbeszed, amiben igazoltan beismerte hogy a világ!!!!! Ilyen boszmeseget még nem látott gazdasági elqurasban. Akkor vagy ő hazudik vagy te? A választ rád bízom....hahaha
Válasz erre 

otunde 2021.09.19. 17:28:39

@pragmatika: szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik?full_commentlist=1#c40810756

te még másfél év alatt nem jöttél rá arra, hogy a járványban hullámok vannak? ha hullámvölgy van, akkor azt hiszed, hogy kint vagy a parton. majd jön ide is, ne félj! szeptemberben és februárban is az volt, hogy ti, meg a hülye Orbán azt hitte, hogy ide nem jön, aztán pofán baszott titeket a lengőajtó.

ennyire hülyék a mongolFidióták.
Válasz erre 

Muzsikok közt 2021.09.19. 17:29:27

nincs semmilyen hullam a szokasos oszi nathan kivul

az un. korona hullak atlagos eletkora is pont annyi, mint a varhato eletkor

azaz, ha nem tesztelunk akkor pont olyan oszunk lesz mint az elmult 100 evben

csak nem lehet annyit lopni

meg annyi szerencsetlen oreget kinyirni a rutin ellatasok blokkolasaval
Válasz erre 

pragmatika 2021.09.19. 17:31:32

@a nagy hohohorgász:

"ja és ha nem oltatod be magad és meghalsz akkor ugye nem az lesz hogy rohadt Orbán..... "

Ti most szórakoztok velem? Mert ha igen, poénnak nem rossz.

Na, akkor még egyszer.
IMMUNIZÁLVA VAGYOOOK !!! Az antitestjeim száma 300 feletti ! Van védettségi igazolványom !!!! Mennyivel szarabb ez, mintha oltattam volna magam ?
A rohadt Orbán meg semmiképp nem lenne, mivel alapból jobbos vagyok.
Legfeljebb abban az esetben kezdenék alternatívákban gondolkozni, ha valamilyen egyéb módon presszionálnának engem, vagy a családomat az oltás felvételére (a családom is immunizált).
Válasz erre 

6.Lenin 2021.09.19. 17:39:16

-Sajnálattal kell közölnöm, hogy a nagymama már holnap reggeltől fogja tudni önöket hívni a Mennyországból.
-De ez lehetetlen, hiszen tini korában már átesett, és van védettségi igazolványa is.
-Milyen nyelven írták a védettségit?
-Magyarul.
-Sajnos valszeg ezt a vírust Pakisztánból cipelték be, és még nem volt ideje megtanulni magyarul. Elkapta a nagyit derékban.
Válasz erre 

pragmatika 2021.09.19. 17:41:18

@a nagy hohohorgász:

Közelednek a választások. A Fidesz szavazótáborának egy jelentős részét teszi ki az a réteg, akik vidéken, vállalkozóként a kemény munkájukból élnek, két lábbal a földön járnak, és alap náluk a pragmatizmus.
Szerintem nem kéne ezt a réteget elriasztani ilyen presszingekkel.
Igen, legyen oltás, különösen a veszélyeztetett embereknél, de ne akarjanak közvetlen, vagy közvetett módon olyanokat presszionálni, akiknél nem valószínű hogy komoly gondot okozna egy újabb fertőzés.
Válasz erre 

alöksz róz 2021.09.19. 18:09:03

@pincébezuhanási tudományok doktora: na akkor próbáld meg értelmezni a következő mondatot:
egész más az élelmiszerbiztonság meg a sebészet, mint a hétköznapi élet.
Válasz erre 

alöksz róz 2021.09.19. 18:11:40

@pragmatika: "Legfeljebb abban az esetben kezdenék alternatívákban gondolkozni, ha valamilyen egyéb módon presszionálnának engem, vagy a családomat az oltás felvételére" - most pont valami ilyesmin dolgoznak.
(munkáltatók kötelezhessék oltásra a dolgozókat)
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 18:19:43

@pragmatika: te vidéki vállalkozó figyelj már... normálisan kérdezem hogy ha én a borrakba nem haltam bele akkor biztos hogy egy 2. Borrakba sem fogok illetve agyrakban sem fogok???? És ez biztos???
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 18:22:46

@pragmatika: Leforditva az egészet. Mitől vagy te biztos bármiben???? Azért mert egy szaros teszt kimutatta??? Nem oltás párti vagyok csak egy a bizonytalanok közül... csak az érdekel hogy egy vidéki vállalkozó Mitől olyan kurva biztos ???? Orvos vagy? Alá tudod támasztani vagy miért?
Válasz erre 

otunde 2021.09.19. 18:27:05

@pragmatika: szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik?full_commentlist=1#c40810756

te még másfél év alatt nem jöttél rá arra, hogy a járványban hullámok vannak? ha hullámvölgy van, akkor azt hiszed, hogy kint vagy a parton. majd jön ide is, ne félj! szeptemberben és februárban is az volt, hogy ti, meg a hülye Orbán azt hitte, hogy ide nem jön, aztán pofán baszott titeket a lengőajtó.

ennyire hülyék a mongolFidióták.
Válasz erre 

alöksz róz 2021.09.19. 18:27:51

@a nagy hohohorgász: "normálisan kérdezem hogy ha én a borrakba nem haltam bele akkor biztos hogy egy 2. Borrakba sem fogok illetve agyrakban sem fogok????" - hát az 100% hogy agyrákban nem fogsz meghalni.
Válasz erre 

pragmatika 2021.09.19. 18:39:12

@alöksz róz:

Az életben természetesen semmi sem biztos. Legfeljebb valószínűségekben lehet gondolkozni.
Pl. Akit beoltottak, az nagy valószínűséggel könnyebben átvészeli a következő fertőzést.
Vagy aki már elkapta, mondjuk az angol variánst, az is nagyobb valószínűséggel vészeli át a következő fertőzést. (Az immunrendszere megismerkedett az összes tüskefehérjével. A mutánsoknál, nem az összes tüskefehérje változik meg, csak egy része.)
Válasz erre 

pragmatika 2021.09.19. 18:41:51

@a nagy hohohorgász:

Az életben természetesen semmi sem biztos. Legfeljebb valószínűségekben lehet gondolkozni.
Pl. Akit beoltottak, az nagy valószínűséggel könnyebben átvészeli a következő fertőzést.
Vagy aki már elkapta, mondjuk az angol variánst, az is nagyobb valószínűséggel vészeli át a következő fertőzést. (Az immunrendszere megismerkedett az összes tüskefehérjével. A mutánsoknál, nem az összes tüskefehérje változik meg, csak egy része.)
Válasz erre 

pragmatika 2021.09.19. 18:43:23

@a nagy hohohorgász:

Nem véletlen az, hogy bizony védettségi igazolványt adnak ki antitest eredmények alapján is.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 18:47:54

@pragmatika: szóval valószínűleg... ok. Ez így már mindjárt más. Azt hittem egy percig hogy egy vidéki magyar jobboldali vállalkozó okosabb mint az egész világ.....
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 18:49:42

@pragmatika: de azt vágod hogy ugyanazok adják a vedettsegit arra amit te mondasz mint akik buzditanak arra hogy azért oltasd be magad ???? Hm???
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 19:08:13

@alöksz róz: köszönöm, ez megnyugtat:)
Válasz erre 

pragmatika 2021.09.19. 19:11:10

@a nagy hohohorgász:

"de azt vágod hogy ugyanazok adják a vedettsegit arra amit te mondasz mint akik buzditanak arra hogy azért oltasd be magad ???? Hm??? "

Hmmm....
Ez valami nem is annyira burkolt fenyegetés akar lenni ?

Na mindegy most kiszállok
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 19:15:16

@pragmatika: ez nem fenyegetés hanem logikai bukfenc a részedről... amivel nem tudsz mit kezdeni. Na pá
Válasz erre 

ertelmetlensegi 2021.09.19. 19:46:32

Furcsa, hogy Magyarország körül több mint ezer, vagy több ezer a napi fertőzöttek száma. Nagyon furcsa. Én azt várom , hogy ezer felett lesz nálunk is, akkor zárt térben viselni fogom a maszkot.

A háziorvosokat megrohanták a taknyos emberek. Tesztelik Őket a vírusra?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 20:18:09

@ertelmetlensegi: az nem furcsa hogy a környező országokban sok a fertőzött de kevés a halott????
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.09.19. 20:53:27

Ma is bepiszkítottam a pesisrácokat egy baszós poénnal.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.19. 21:40:50

@alöksz róz: Tényleg? Mi a különbség? Nem a levegőben terjed?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.19. 21:42:02

@a nagy hohohorgász: Mi van köcsög? ideges vagy? :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.19. 21:43:50

@6.Lenin: "A mások biztonsága érdekében azért levinnélek a Hortobágyra. elmélkedni."

Nocsak! Feléledtek a munkásőr reflexeid?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.19. 21:44:34

@6.Lenin: otunde, matyi. Biztos lehetsz benne.
Válasz erre 

alöksz róz 2021.09.19. 21:47:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: magyarázzam el, mi a különbség egy bevásárlás és egy agyműtét között? :D
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.19. 21:48:06

@CSOKKI MÁLNA: Tévedsz. Ment a devizatartalékba többnyire, meg kifizették a lejárt hiteleket. Emiatt stabilizálódott az ország és újra hitelképesek lettünk.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.19. 21:49:23

@alöksz róz: Az egyik esetben nincs baci a levegőben? :-))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.19. 22:06:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: mi van buzi, nem tudsz válaszolni? Hahaha
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2021.09.19. 22:21:47

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Magyarország gazdasága már jóval a válság előtt, 2006-ban is rendkívül sebezhető állapotban volt. , és ebben az állapotban csapott le a válság az országra. Velünk ellentétben például a cseheknek vagy a lengyeleknek nem kellett IMF hitelhez folyamodniuk az állam működőképességének megőrzéséhez, mert kormányaik a válság előtt felelős gazdaságpolitikát folytattak. Nem így a hazai balliberáltak..
Válasz erre 

alöksz róz 2021.09.19. 23:07:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: az egyiknél sokat számít, a másiknál meg nem. tudod mint a pina meg a nyílt seb
Válasz erre 

alöksz róz 2021.09.19. 23:10:52

@ertelmetlensegi: "A háziorvosokat megrohanták a taknyos emberek. Tesztelik Őket a vírusra?Tesztelik Őket a vírusra?" - remélhetőleg nem
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.19. 23:41:49

@alöksz róz: Ja, az agyműtétnél tuti nem covidos a doki, míg az utcán meg tuti találkozol covidossal.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.19. 23:43:02

@CSOKKI MÁLNA: Ezt nem is vitattam. Azt vitattam hogy egy idióta azt állította hogy elköltötték az IMF hitel legnagyobb részét.
Válasz erre 

alöksz róz 2021.09.20. 00:04:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: az agyműtétnél bármiféle fertőzés komoly veszélyt jelent.
a maszkviselés az utcán sétálgatva meg totál komolytalan...
Válasz erre 

alöksz róz 2021.09.20. 00:08:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: az miért biztos, hogy a doki nem kovidos?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.20. 05:52:07

@alöksz róz: Mert a sebészeket rendszeresen tesztelik. Azt is kimutatták, ha egy ember mögött mész akkor még méterekről is elkaphatod a vírust maszk nélkül.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.09.20. 05:53:07

@alöksz róz: Jut eszembe. Mi van azzal a népesség növekedéssel? :-))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.20. 08:49:28

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: meddig gondolkozol azon hogy te hazudsz vagy az elquro szent Ferenc? Hahaha
Válasz erre 

alöksz róz 2021.09.20. 11:02:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: mire gondolsz?
Válasz erre 

alöksz róz 2021.09.20. 11:13:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ja, elkaphatod. meg milliárdos összeget is nyerhetsz a lottón.

azt is kimutatták, hogy 10 szervrendszert érint a kovid és egy embernek átlag 50-60 féle tünete van, amelyek minimum fél évig fennállnak.
meg hogy az oltás jobban véd mint a fertőzés.
stb.
az ilyen dolgokra mondtam korábban, hogy túltolták
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.09.20. 11:42:21

@alöksz róz: te vagy az pragmatika? Hahaha
Válasz erre 

alöksz róz 2021.09.20. 17:01:38

@a nagy hohohorgász: okos vagy, zoli
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.09.21. 06:52:52

Jó reggelt, megyek szarni. Remélem jó lesz.
Válasz erre 

Maxval Balfácán Bircaman 2021.09.21. 23:12:48

Ejj mi az a vécé vécé tabletta?
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.09.22. 11:33:52

@pragmatika:
Nem önmagában nevezem szemétségnek a kötelező maszkviselését, hanem azon keretben, hogy én éltem az oltás lehetőségével, bár át is estem a covidon, de folyamatosan jönnek szembe olyanok akik fikázzák, elutasítják az oltást, bagatellizálják, de a maszkviselés kötelezőségét meg éljenzik. Ez nekem féloldalas.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2021.09.22. 11:49:20

@BiG74 Bodri: Alapvetően azért vonatkozna mindenkire, mert nagyon nehéz lenne pl. a tömegközlekedésen folyamatosan ellenőrizgetni, hogy a maszkot nem viselő utasnak van e védettségije.
Válasz erre 

Maxval Balfácán Bircaman 2021.09.22. 20:43:56

@CSOKKI MÁLNA: orrba kell fingni, ha nem fintorog, covidos
Válasz erre 

Maxval Balfácán Bircaman 2021.09.23. 16:38:37

Mért nem jön ki?
Válasz erre 

Maxval eredeti bircaman 2021.09.24. 07:13:54

Minőségi contentet tolunk.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard