Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Miért éppen május 3-a?

Miért éppen május 3-a?

Úgy tűnik, a Fidesz arra építette fel a koronavírussal kapcsolatos kommunikációját, hogy a járvány végén Orbán Viktort, mint látnokot ünnepelje a nép. A miniszterelnök ugyanis kijelölte a védekezés csúcspontjának dátumát, és ezt követően beindítja az élet megszokott menetét az országban. Mindez azt sugallja, hogy Orbán Viktor uralja a halálos betegségek terjedését, így megálljt tud parancsolni a járványnak is, amikor az ország (és persze a saját) érdeke úgy kívánja.

hvg_75.jpg

     Fotó: hvg.hu

A kipcsakok történelmi színre lépése óta tudjuk, hogy a türk népeknél más vezető képviseli a szakrális és más a végrehajtó hatalmat. Mi azonban még a testvérnépektől is különbözni szeretnénk, ezért nálunk ez a két funkció ugyanannak a felső vezetőnek a kezében összpontosul. Nem kell senkinek lerágnia a körmét ahhoz, hogy kivárja a helyes választ: Orbán Viktornak hívják azt az embert, aki személyében egyesíti a rituális és a világi hatalmat.

Erre a kormányfő kommunikációjában is vannak egyértelmű utalások, hiszen főként krízishelyzetekben egyes szám első személyben intézkedik, és nem is hagy kétséget afelől, hogy minden lényeges döntést ő hoz meg ebben az országban. Azonban azt is tudja, hogy a szakrális hatalom talán a végrehajtó hatalomnál is fontosabb, ezért ennek megtartását és megerősítését tartja az egyik legfontosabb feladatának.

Bizonyára úgy alakulnak majd a fertőzési számok tehát május elején, ahogy a jövőbe látó miniszterelnök megjósolta, és ennek megfelelően utána meredeken csökkenni fognak majd a járvány meghatározó mutatói.

Erre jó példa, hogy amikor az önkormányzati választások előtt bejelentette, milyen alkotmánymódosítási tervei vannak, de október 13-a után kénytelen volt ezeket elhalasztani, mert úgymond megtört a személyes varázsa. Más kérdés, hogy a márciusi felhatalmazási törvény meghozatala után ezeket gond nélkül átvitte. Fontos tehát számára, hogy egy olyan rituális tekintély birtokában rontson neki az ellenfeleinek, mely elrettenti a kritikusokat attól, hogy nyíltan szembe szálljanak vele.

Orbánnak ezért is fontos, hogy jó járványügyi számokat produkáljon, és azt a látszatot keltse, hogy ura a helyzetnek. Ezért van például kevés teszt, hiszen így alacsonyan lehet tartani az igazoltan fertőzöttek számát, ami jól jön a közvélemény befolyásolásakor. Ez viszont olyan mozgásteret ad a kormánynak, hogy bármikor bejelenthet szigorításokat és enyhítéseket is a korlátozásokban, hiszen nincsenek kirívóan magas halálozási és fertőzési adatok.

Ezért is célozhatta meg május 3-át, mint a járvány csúcspontjának céldátumát. Lényegében eldöntötte, hogy akkor lesz vége a küzdelem első szakaszának, és utána jöhet a levezetés, a kárenyhítés, és reményei szerint az elismerő gratulációk besöprése. Orbán azért zsonglőrködött tehát az utóbbi másfél hónapban a számokkal, hogy a saját céljaira használja azokat. Bizonyára úgy alakulnak tehát majd a fertőzési számok május elején, ahogy a jövőbe látó miniszterelnök megjósolta, és ennek megfelelően utána meredeken csökkenni fognak majd a járvány meghatározó mutatói.

24_hu_7.png

Fotó: 24.hu

A járvány tehát elsősorban arra lesz jó a Fidesz számára, hogy megerősítse Orbán szakrális tekintélyét, elhitesse a kétkedőkkel, hogy a miniszterelnök nem csupán a migránsokkal, Soros Györggyel, az EU akadékoskodó intézményeivel, de a koronavírussal is el tud bánni. Más kérdés, hogy a mélyrepülésben lévő magyar gazdaságot ki tudja-e rántani majd a mélyből Orbán misztikus varázsa? Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „A törzs varázslója fontos ember, de a lándzsák és nyilak ellen fabatkát se érnek a varázsszavak.”

392 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Miért éppen május 3-a? Tovább
Facebook Tetszik
0
392 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr7515637484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (392)
Az utolsó 100 komment:

Emmett Brown 2020.04.25. 19:06:15

@a nagy hohohorgász: a gazdaságit jobban lehet majd látni, ha tényleg beindul a hitelezés meg a pályázatok. Azaz, hogy mennyire össznépi a csomag, és mennyire szól a haveri osztásról.

Az, hogy már 3szor átdolgozták az egy intő jel mindenesetre.
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 19:08:43

@a nagy hohohorgász: Akkor miért nem tud az ellenzék meggyozni minket sikhulyeket?

Mert sík hülyék vagytok. Ott az észérv nem működik le kell menni 1 bitre ráadásul mint a slágerlistán 1000 szer le kell játszani hogy átmenjen a legegyszerűbb hülye üzenet. Két hét múlva itt mint soros 2.0-ázni fogtok. Annyi kell a kondicionáláshoz. Miért szavaz meg bárki olyat Amerika elnökének aki napfényt bevezetve az emberbe vagy fertőtlenítőt itatva akar gyógyítani, Ott sem jobb a helyzet. Minden országban több a hülye mint az értelmes és a hülyéket már a fidesz lefoglalta az ellenzék meg közel sem annyira jó, hogy az értelmeseket maga mellé tudja állítani és még az is kevés lenne.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 19:10:59

@Emmett Brown: de abban ugye egyetértünk hogy a válság a gyengeket pusztítja? Akkor szerinted kinek áll az érdekében?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 19:12:56

@white999: szerintem ez nem akadály mert ti meg csak orbanozni tudtok. Mondtam hogy a piros fehér zöld madzagot rakd rá az ervedre!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 19:18:36

@white999: szerinted a rohadt Orbán hányszor ment át? Csak úgy kérdem...
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 19:28:40

@BiG74 Bodri: mi van? Nálatok most van muszakvaltas?
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 19:28:48

@a nagy hohohorgász: Min ment át?
Válasz erre 

Emmett Brown 2020.04.25. 19:31:15

@a nagy hohohorgász: gyenge miket/kiket? Illetve sajnos elég hülyék az emberek, hogy ezt érdek nélkül hozzák össze, viszont nyilván vannak akik ezt saját céljukra próbáljak fordítani. Csak remélni tudom, hogy itthon a NER gazdasági tápolása most kivételesen nem fog prioritást élvezni (muhahahaha).
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 19:41:23

@white999: az RTL klub index 24.hu Facebook.... On
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 19:43:40

@a nagy hohohorgász: Csak hogy pontos legyen. A fenti sorokat írhattam volna 2006 ban is. Egy átlag szavazó (a nagy tömeg) képtelen értelmezi egy összetett mondatott fogalma sincs hogy ki mit mondott mi volt a törvényjavaslata stb. Nem ez alapján dönt. Orbán zseniálisan látta át (látod dicsérem) hogy ha kellően hülye tud lenni és röhögés nélkül baromságokat komoly arccal a kamerába mondani akkor az már fél siker és viszi az mszp bázisát. Fontosabb volt a hatalom mint az elv amit fiatalként vallott. Egy értelmesebb fideszes szerint ez vállalható és ebbe belefér a a lopás is a magasabb cél érdekében és Orbán az egészet csak a nemzet érdekében teszi. Az értelmesebb nem Orbán hívő pedig azt mondja hogy a lopás az lopás a hülyeség az hülyeség amit nem szentesíthet magasabb cél és ebben nem is hisz. És van a hülye massza kit ilyen elvont dolgok nem érdekelnek. Rájuk céloztam az előbb. Általában ők akik a teljesen vállalhatatlan dolgokat is védik és visszamondják az alapján amire a kormány média szocializálja és Ők még mindig a magasabb kategória, mert felette állnak azoknak akik az egészből semmit nem értenek. Amíg van segély közmunka erzsébet utalvány utálni való cigány, migráns arab bevándorló muszlim piréz brüsszel libsi komcsi soros brüsszelita akit lehet gyűlölni addig szavazó lesz. Semmi más nem történt csak Viki nagyon okosan ezt a csoportot becsatornázta a szociktól. Ezért vicces amikor a fideszes komcsizik meg szocizik mert saját korábbi táborát ekézi.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 19:44:48

@math0: figyelj, ha tudsz olvasni akkor ertened hogy én tisztában vagyok vele hogy Orbán hazudik is de te most is mosdatod ferkot.... Azt az embert aki téged sem tűr meg hiába nyalod ki a seggét.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 19:48:33

@white999: ulpius is ezt kérdezte hogy akkor kire? Hidd el szavaznék én másra ha nem ezek lennének... Még ellenzékben is hazudnak bmeg. Ha nem tudtok alternatívát állítani akkor úgy is Fidesz lesz értsétek már meg ¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 19:51:04

@a nagy hohohorgász: Jakab Petya aki Gyurcsány akar lenni? Momentum, éljen a fű meg a globalizáció (covid 19)? Lmp, na ne viccelj!? DK, bmeg?????
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 19:51:17

@a nagy hohohorgász: Még valami ha megnézed akkor azt is látod, hogy az értelmiség már rég otthagyta a főnit. Chikán, Pálinkás Csaba László Mellár. Ki előbb ki utóbb de ezeknek mind vállalhatatlan lett már az egész és a sort lehetne folytatni. Maradtak, igen a sík hülyék a holdudvar és a haszonélvezők.
Válasz erre 

Emmett Brown 2020.04.25. 19:51:56

@math0: igen, mert ez akkora blődség, hogy nem lehet rá mit reagálni. semmi alapja annak amit írtál, ez egy konkrét beböfögés volt.

Te viszont azzal kapcsolatban lapítasz, hogy adtál-e már embereknek munkát karriered során.
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 19:52:20

@a nagy hohohorgász: Két fark kutya. Teljesen vállalható
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 19:59:41

@a nagy hohohorgász: Még ellenzékben is hazudnak bmeg.

Mint a fidesz ellenzékben. Amíg az emberek nem a normális irracionális igazmondó pártot kívánnak hanem aki átveri őket addig ez lesz.
Ez sem másabb mint az értékesítés ott soha nem fogsz eladni semmit ha az igazat mondod a termékről csak akkor ha azt mondod amit hallani akar. Pl mosószer ami egy cseppel eltakarít foltmentesen 3270000 tányért dörzsölés nélkül. Inkább csak fokozatok vannak hogy mennyire akarod átkúrni a vevőt. Valamint szeretném ha másik hazug terméket akarnék választani azt ugyanúgy megtehessem. Na ez most nem úgy van csak és kizárólag a fideszt választhatom a külföldiek szavazat meg a választókerületek átrajzolása miatt.
Válasz erre 

Emmett Brown 2020.04.25. 20:00:15

@math0: és hol írtam azt, hogy nem kellenek korlátozások? sehol bazmeg. sőt, nálunk már az aktív korlátozások előtt lecsökkentettük a férőhelyek számát 45%-ra. azt írtam, hogy kurvagyorsan el kell kezdeniük kitalálni az újraindítási menetrendet, különben nagyobb bajunk lesz annál, mint hogy meghal 2-3000 ember.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 20:02:10

@white999: és mi változott hogy hogy lelepett az értelmiség? Semmi.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 20:03:55

@white999: szerinted a ketfarku kutya mit ér? Troll párt.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 20:05:53

@white999: ha nem az igazság a lényeg abban a Fidesz jobb. Erről beszéltem!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 20:07:23

@white999: mi az hogy csak a Fideszt valaszthatod ember? Láttad a lapot amit beixeltel?!!!!!!!
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 20:07:30

@a nagy hohohorgász: Csak annyi hogy a hülyék pártja maradt. Tegnap ép a volt lengyel külügyminiszter hajtotta el Orbánékat. Előtte Tusk, Orbánt istenítő lengyel író, aki még könyvet is írt róla az egy pár évvel ezelőtt. Nektek marad a türk tanács meg a kipcsakok szellemi hátországnak. Végül is erre is lehet büszkének lenni.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 20:11:54

@white999: figyelj, kérlek szépen válaszolj normálisan. Abban egyetértünk hogy a Fidesz legalább annyi kárt okoz mint hasznot. De mondj egy olyan szavazhato pártot akire rabiznad az ország vezetését?????
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 20:12:11

@math0: Mkkp nem kar bekerülni. Ő trollkodni akar és azt viszont jól csinálja. nagy hoh ho nak azért ajánlottam mert neki semmii nem volt jó. MKKP őszinte legalább.
Válasz erre 

Emmett Brown 2020.04.25. 20:16:19

@math0: te ennyire hülye vagy? "Én a szolgáltató szektorban dolgozom, vendéglátásban. Ha lesz egy részleges újraindítás, akkor még egy harmad-negyedház is egy kurva nagy dolog, ahhoz képest ami most van, mert most csak kiszállítás van. "

Na ebből hogy olvastad ki, hogy nem kellenek korlátozások? részleges újraindításról írtam, feltételes módban baszod.

Igen, nem szeretnék senkitől megválni. ezért kérdeztem meg párszor, hogy tudod-e milyen dolog embereknek munkát adni. mindmáig nem érkezett válasz.
Válasz erre 

Emmett Brown 2020.04.25. 20:19:49

@math0: már válaszoltam. pont ugyanannyira mint te.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 20:21:11

@white999: remélem a te műtéted is szettrollkodja vki. Meghaltal de a családod biztosan jofejnek gondolja majd. Tudod én örülök hogy ilyen okos emberek inkább külföldön vannak. Neked is jobb és nekem is. Sok sikert.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 20:22:27

@math0: és az SZDSZ miért nem hitt Gyurcsánynak????
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 20:24:11

@white999: és ki a nem hülyék pártja ifjú padavan? Mkkp????
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.25. 20:32:44

@a nagy hohohorgász:
Bocsi, de néha dolgozni is kell.

" Nem kell sok ész csak kossetek rá piros fehér zöld madzagot! Ja hogy az derogal, akkor szopo."
Meg előtte a hasonló tartalommal.
Viszont ettől függetlenül, te, hajlandó lennél az orbáni rendszer hibáiról beszélni, konkrét rendszerkritikát megfogalmazni? Van ilyen szerinted?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 20:40:10

@BiG74 Bodri: van, persze hogy van. Az első a k+f hiánya. Illetve én még jobban tolnam a munkából elő kozeposztalynak a segítségét. Az elsport állami támogatását megszuntetnem. Stb. Sokáig folytathatnam. De egyedül ez a kormány támogatja valamennyire a dolgozó kozeposztalyt ezért én a saját magam érdekből kifolyólag ezt támogatom.
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 20:41:57

@white999: Én nem akarok pártra kapacitálni senkit mindenki döntse el, hogy mi a jó. Viszont egy példabeszédből megértheted a lényeget.
Van egy adott termék amit vásárolsz (tökmindegy hogy mi). Az a termék eleinte jó megfelel az igény szintednek de a következő vásárláskor észreveszed hogy romlott a minőség, meg tulajdonképpen drágább is. Ekkor két választás van előtted. Márka hű vagy és veszed továbbra is folyamatosan a terméket. Ha rengeteg ilyen vásárló van az azt üzeni a termék gyártójának, hogy a piac elégedett vele. Tehát hiába csinál silányabb terméket drágább áron növekszik a profitja. Ebből arányosan következik, hogy addig csinálja amíg a költség csökkentéssel, szarabb minőséggel el nem éri azt a pontot amikor a vásárlók elmennek tőle, Bolond lenne változtatni hiszen a profit egyre nagyobb egyre kevesebb innovációt kell rá fordítania.
Van másik út, választasz egy másik terméket. Olcsóbbat drágábbat tök mindegy. Kipróbálsz mást. Ez adott esetben a kedvenc márkádra is jó hatással lehet, mert kap egy jelzést, hogy a fogyasztók valami miatt nem szeretik a terméket és megpróbál jobb terméket előállítani hogy visszatérjél mint vásárló. Ez a kereskedelemben a mindennapok része mert piacgazdaság van. Politikában a piacgazdaságnak a liberális váltógazdaságok felelnek meg. Ahol ilyen nincs az diktatúra. Ahol félig van meg azt pedig mostanában hibrid rendszernek szokták nevezni. Azzal, hogy nem bünteted büntetted vásárlásoddal, szavazatoddal, nem most hanem sokkal előbb, hozzájárultál, hogy erre még akkor se legyen esélyed ha egyszer téged is zavarni fog a termék. Muszáj leszel életed végéig azt enni. Szerencsétlen esetben a szádból ki fog folyni (ha kaja) mert annyira szar de nincs más lehetőséged és a te döntésed volt, hogy időben nem büntetted a termék gyártóját, mert mint a szocializmusban cipőt a cipőboltból két fajtát oszt csókolom.

Egy dologban azért sántít a példa a fityisz pont hogy a vélemények alapján kormányoz és nem az alapján ami a nemzet érdeke lenne. Pont mint a mkkp csak nem örök életet ígér, meg ingyen sört de pont az a színvonal. Tehát itt már egy fokkal bonyolultabb választói magatartás kellene. Foci rajongóként nem a stadion építés, vadászként nem a vadászkiállítás, keresztényként nem az összes templom felújítása, hanem pl ami előbb utóbb mindenkit érint. téged is engem is és aki itt van mindenkit az eü állapotára költés. Vagy ami egy nyersanyaggal nem rendelkező országban alap kéne legyen a jövő gazdaságáért az oktatás állapotára fordítani és a környezet védelemre hogy ne 20 év múlva dögöljön meg mindenki hanem mondjuk 100 évet kihúzzon. Ez már egy kifejezetten elvont választói magatartás amire esély sincsen, mert most sem ezen fog múlni a kimenetel és nem is a halottak számán hanem hogy hányan fognak éhezni 2022 ben.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 20:42:07

@math0: ne haragudj de én rajottem hogy nem érem el a te szinvonaladat. Bocs
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.04.25. 20:42:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: +1
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 20:45:56

@a nagy hohohorgász: és ki a nem hülyék pártja ifjú padavan? Mkkp????
Attól hogy nincs humorérzéked, még az mkkp-nek lehet de szerintem te se gondoltad komolyan hogy Ők bármikor is hatalomra akarnak kerülni.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 20:48:53

@white999: tök jó a peldad csak az a baj hogy a másik termekbe én belehalok. Jelenleg tehát még mindig a csökkentett minőségű Fidesz termékre szavazok. El tudod fogadni hogy szerintem a Fidesz még nem süllyedt olyan mélyre hogy másra szavazzak?
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 20:50:00

@a nagy hohohorgász: Tudod én örülök hogy ilyen okos emberek inkább külföldön vannak. Neked is jobb és nekem is. Sok sikert.

Tudom általában itt a blogokon mindenkinek hat diplomája van külföldről kommentel, nincs és nem is néz tv-t, mert ezek olyan értelmiségi dolgok de azt honnan szedted hogy én külföldön vagyok?
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.25. 20:50:15

@a nagy hohohorgász:
Köszi!
Lehet, csak nekem egyszerű a recept a viktoriánusok leváltására, de szerintem egyértelmű. Mint ahogy az is, hogy ez az ellenzék, ezt soha nem fogja meglátni. Egyszerűen nem politikusok.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 20:51:08

@white999: figyelj, azt vágod hogy ezek az emberek hatással vannak a jövődre? Vagy ha nincsenek akkor mi a faszt teped a szád? Még matyika is okosabb nálad pedig az durva....
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.25. 20:51:48

@white999:
Akcentussal írsz :)
Válasz erre 

Emmett Brown 2020.04.25. 20:51:59

@math0: igazából ha nem válaszolsz, az bizony nemet jelent. nincs ezzel baj egyébként, csak kicsit gondold át, hogy akadémikusként talán nem kellene beleugatnod a reálgazdaságba.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 20:56:22

@BiG74 Bodri: ha nem politikusok akkor mik? Mert szakemberek szarrá tudnák szedni ezt a kormányt? Tehát mik is ők????
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 20:57:52

@a nagy hohohorgász:
El. Sőt amit mondtál a dolgozó osztály példát is. Tökre sokan vannak akik jól jártak vele. Én is. Engem viszont jobban zavar az oktatás és az eü, mert mindkettőben érintett voltam, vagyok, valamint a hibrid rendszer sem a vágyaim netovábbja. Én már nem az elsődleges anyagi preferencia alapján választok, ami most nekem éppen jó, hanem ami meglátásom szerint a többségnek a hosszútávú érdeke. Valamint borzasztóan irritál, hogy hülyének néznek,valószínűleg ez egy ilyen örök ellenzéki atitűd, mert magas az igény szintem.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 20:58:58

@white999: figyelj akkor vedd be a ciant fejfájásra mert a Viagra nem használt. Vicces lesz. Rakd fel facsera esküszöm likolom te gyökér.
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 21:00:28

@BiG74 Bodri: Acentussal írsz kifejezésnél azért érzek némi képzavart, ezen jót mosolyogtam,.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 21:03:58

@white999: de mikor nossz már fel? Valamikor érvelni is kell! Tehát neked is jó de..... Hát akkor a kurva anyad. Bmeg te írtad le hogy neked jó a kormány alatt 100 komment után. Akkor miről beszélsz????? Szerinted hányan hazudnak úgy mint te? Brahibol. Aztán amikor jön az elquro szent Ferenc akkor meg sírsz hogy valójában te nem ezt akarod..... Hahaha
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 21:05:52

@a nagy hohohorgász: az én szüleim ezt a brahibol szavazast kipróbáltak 2002ben.... Kurvara nem jött be!
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 21:06:49

@a nagy hohohorgász: Nem vagyok facebookon, (már ha facse azt jelent), azt meghagyom a hanyatló kapitalizmus ópiumának. A likolom az az angol like jelentése szeret kedvel lenne? A gyökért meg nem is értem. Sem a cián sem a viagra nem fejfájásra szolgáló gyógyszer. Látod mindig ez van ha egy kicsit megmutatkozik a szellemi fölény, akkor marad a gyengék végső menedéke a verbális erőszak. Pedig tényleg próbáltam kulturált lenni. Tudod a remény hal meg utoljára de hát maradtál a dolgozó középosztálybeli proli aki szereti a fideszt és ebből nem is tudsz kilépni.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 21:07:12

@white999: hány éves vagy ember?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 21:08:32

@white999: sok sikert kívánok.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.25. 21:08:53

@a nagy hohohorgász:
Szakemberek természetesen széttudnák szedni a kormányt kritikai szinten, de mi értelme lenne? Szerintem nulla, de még az is lehet, hogy visszafele sülne el.
Az ellenzéki politikusok, csak politikuskák. Az egyik fele szereti a rivaldafényt de azért a valóvilágnál tiszteletreméltóbb szinten, vagy küldetéstudat bizergálja agyféltekéjét, vagy tetszik neki ez a fajta megélhetés. Biztos van komolyabb palánta is, de hogy merre, azt én nem látom. Jelenleg, nincs olyan politikus az ellenzéki oldalon, aki a hatalmat el akarná venni, csak olyanok akik a hatalmat meg akarják kapni.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 21:10:30

@white999: azt tudod hogy ha munkahelyen nem válaszolsz a kérdésre akkor kibasznak? Vagy te is egy ner csicska gyereke vagy akinek ez nem számít?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 21:12:12

@BiG74 Bodri: figyelj akkor almodjatok szépeket. Addig is jó lesz az Orbán.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 21:13:53

Bmeg beismeritek hogy most nektek is jó beismeritek hogy Orbánnal most nincs jobb. De.... Vesszen Orbán. Na ezt nem értem!!!!!
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 21:15:55

@a nagy hohohorgász: Tökre sokan vannak akik jól jártak vele. Én is. Engem viszont jobban zavar az oktatás és az eü, mert mindkettőben érintett voltam, vagyok, valamint a hibrid rendszer sem a vágyaim netovábbja.
Ebben mi a jó nekem is? Az hogy a minimálbér felet már családi adókedvezményt leírhatok ahogy más is. Magas jövedelműeknek megéri. Pont. A gyerekek oktatását elkúrták .Pont. Mindenki eldönti, hogy neki melyik mennyit nyom a latba. Pont. Valaki szereti ha csapból is migráns folyik és van aki nem. Pont.
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 21:17:04

@a nagy hohohorgász: Azért van a szövegértelmezéssel baj, nem kicsi.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 21:21:16

@white999: akkor gyujtsetek magatok mellé még 1 embert
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.25. 21:22:11

@a nagy hohohorgász:
Köszi, de hagyjuk a többes számot. Én azért vagyok ellenzéki, mert a fidesz dolgai zavarnak. Nem azért mert valamely, ezen az oldalon lézengő pártocska a szívem csücske.
Viszont ezt átgondolva, nem fogok a fideszre szavazni, de téged se b@sztatnálak, hogy te meg miért igen, mert annyit látok, hogy nem a vitya imádat teszi.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 21:22:41

@white999: lehet hogy a szovegertelmezessel baj van de a matek az megy. 2/3>1/3.
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 21:22:43

@a nagy hohohorgász: Azt Viki szokta ha jól tudom.
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 21:24:07

@a nagy hohohorgász: Az attól függ, hogy mennyi a kocka értéke az egyharmad után.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 21:24:54

@BiG74 Bodri: ezt jól látod. Végre vki érti. Ennyi. Én jobban megszopnam ha az lenne, ennyi. Semmi ideológia. Ez tény.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.25. 21:27:20

@a nagy hohohorgász:
Beismeritek? Mit? Orbánnál nincs jobb? De van. A baj, hogy te csak személyekben tudsz gondolkodni. Ez is az egyik óriási problémám a viktorral és a jelenlegi fidesz maggal.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 21:34:10

@BiG74 Bodri: figyelj ne kezdjük elölről... A Fideszben le lehet Orbánt váltani most? Nem. Van most olyan párt aki egy felszinen maradni akaró kozeposztalynak jobb támogatást nyújt? Nem. Beismeritek? Igen. Tudsz jobbat mondani? Nem. Ezért anyazol engem? Igen.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 21:36:17

@BiG74 Bodri: na sziasztok, mert mennem kell az Orbánnak gyártott gyerekeimnek esti mesélni
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 21:41:31

@a nagy hohohorgász: Komolyan érdekelne hogy számodra mit jelent a középosztály?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.25. 21:44:49

@white999: utolsó kommentem, aki tud félre rakni 1 éves tartalékot, nincs kiszolgaltatva politikai pártoknak, munkából él nem lopasbol és nem azért vesz almás telot mert az trendi!
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 21:46:18

@white999: Különösen annak fényében, hogy a felszínen maradást hozzátetted, ami inkább azt sugalja, hogy valaki a létéért küzd. Ami egyébként helyes mert Magyarországon egy minimális középosztály van ami nem sokkal lehet több a felső tízezertől és nem sok választja el attól a 2/3-tól akinek annyi megtakarítása nincs, hogy egy mosógépet hitel nélkül megvegyen ha elromlik. (már megint a 2/3-ad)
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.25. 21:50:44

@a nagy hohohorgász:
Jó éjszakát!
Válasz erre 

white999 2020.04.25. 21:57:20

@a nagy hohohorgász: Ez korrekt meghatározás. Jó éjt.
Holnapra meg érdekesség, hogy a világban mi tartozik a középosztályba és az hogyan alakul orbánisztánban.
g7.hu/kozelet/20180402/a-magyar-vergodes-europa-aljan-ahogy-meg-sosem-lattad/
Válasz erre 

illaim 2020.04.25. 23:24:39

@white999: Biztosan láttad már, hogy a pecásfélékre a fidess SA csürhéje gyüjtőnevet használom. Ha utána nézel kik alkották az eredeti SA-t, akkor kellő jellemrajzot kapsz a pecásról is.
Válasz erre 

Matyika guminője 2020.04.26. 05:19:58

Látjátok? :-(( Itt az éjszaka és csak csapkod a neten, ahelyett hogy keményre fújna és élveznénk egymás társaságát.
Válasz erre 

cicmen 2020.04.26. 06:12:31

@white999: Két fark kutya. Teljesen vállalható.............

Persze, csak nem tudnának kormányt sem alakítani, mert nem lenne miből! Illetve lenne, mert biztosan beszivárognának a hétpróbás politikai kurvák, meg akik mögöttük állnak!
Válasz erre 

István Tamasi 2020.04.26. 07:18:50

Azt mondja az elmebeteg és hazaáruló suttyó, hogy munkaalapú társadalom vagyunk és ezért nem ad munka nélküli segélyt a munkájukat elveszítőknek.
DE akkor miért ad tíz és százmilliárdokat a határontúliaknak akik ezért nem dolgoztak meg és nem adóztak????
Válasz erre 

cicmen 2020.04.26. 08:16:14

@István Tamasi: Nem kaphatsz segélyt?
Válasz erre 

István Tamasi 2020.04.26. 09:00:15

@cicmen:
Nem vagyok rászorulva segélyre.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.26. 09:15:04

@István Tamasi: Mi a konkrét bajod? Azon kívül hogy irigy vagy.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.26. 09:24:22

@a nagy hohohorgász:
Jó napot!
Nos egyrészt soha nem kurvaanyáztam le senkit azért mert a vityára szavazott. A kurvaanyázás mindig az arrogáns, erőből érkező, debil, tehát átgondolásra nem szánt kommenteknél indul nálam. Az is csak rövid időre, mert amúgy értelmetlen, felesleges dolog.
A középosztállyal kapcsolatos kívánalmakat math megfogalmazta, azzal egyetértek. Az utolsó pont esetén is, azzal, hogy senki nem akarja a munkásokat baszogatni. De vitya megint mást csinál és mást mond. Kérdés, mi kell neki? A jó munkás, május elsejei réteg, vagy a tanult, nyelveket beszélő, gondolkodni próbáló közép?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.26. 09:42:38

@BiG74 Bodri: Akkor én a felsoosztalyhoz tartozom. Szerintem amúgy a középosztálynak van pénze arra amire ti azt hiszitek hogy nincs.ti a prolikrol beszéltek vagy is valószínűleg magatokról.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.04.26. 10:08:18

@a nagy hohohorgász: Miből vetted hogy valami baja van? Olvasni nem tudsz? Azt nehezményezi hogy az itthoni rászorultak nem kapnak segítséget, míg külföldre két kézzel szórják a lóvét. Kipát még mindig nem szereztél hogy hiteles legyél?
Válasz erre 

white999 2020.04.26. 10:14:21

@cicmen: Ha azt feltételezzük és helyesen, hogy a politikusok minimum 90% egy semmirekellő geci, akkor az mkkp teljesen vállalható, mert Ők a legkevésbé sem politikusok és Vikivel ellenpontban semmit nem követnek el azért, hogy hatalomra kerüljenek. Ez alapján teljesen vállalhatóak és itt nem arról van szó hogy kormányképes erő, vagy csak akár parlamenti párt lehet belőlük.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.26. 10:16:19

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: szerinted a baja van vele és nehezményezi szavak milyen viszonyban vannak egymással?
Válasz erre 

white999 2020.04.26. 10:22:40

@a nagy hohohorgász: Ha elolvastad ami linkeltem akkor tudod hogy ha itt a középosztályba tartozol 8. decid, az 50 km-el messzebb egy országban (és nem Ausztriában) hanem egy poszt szocban az 3 decid lesz csak. Alulról. JA és ott már egy hónappal ezelőtt duplájára emelték az eü dolgozok fizetését. Nem 500.000 Ft majd egyszer, meg egyszeri, meg majd fizetés emelés egyszer, majd akit nem küldenek el.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.26. 10:32:41

@white999: akkor én mon felsőosztály vagyok, külföldön meg középosztály. Köszi
Válasz erre 

István Tamasi 2020.04.26. 10:54:26

@a nagy hohohorgász:
A konkrét bajom az, hogy egy elmebeteg és hazaáruló suttyó ellopja a gyerekeink és unokáink jövőjét is. Az is a bajom, hogy ez az elmebeteg és hazaáruló suttyó olyanoknak adja a pénzt akik nem dolgoztak meg érte, nem adóztak és nem azoknak akik megdolgoztak és adóztak csak éppen most bajba kerültek és aki ezt írígységnek nevezi az hazudik.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.26. 11:00:50

@a nagy hohohorgász:
Felsőosztály mi? Álmodik a nyomor. Mond mennyit vagy hajlandó fizetni oktatásért, vagy egy komolyabb sürgős műtétért?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.26. 11:04:59

@István Tamasi: amit leírtál legalább annyira igaz mint amennyire nem. Szóval ez így karcsú. Mennyi munkanélküli segélyre gondolsz még is? Azt ugye tudod hogy azért akinek most nincs munkája az vagy semmirekellő vagy lusta? illetve akiket meg most basztak ki , azok 3 hónapon belül újrakezdenek jelen állás szerint. Amúgy ne haragudj de én nem tudok olyan embert/családot sajnálni akinek nincs kb 300 e Huf tartalékja. Nem a magatehetetlenekről beszélek, hanem a munkaképes prolikról. Azoktól meg én sajnálom a pénzt ennyi.
Válasz erre 

István Tamasi 2020.04.26. 11:23:29

@a nagy hohohorgász:
Amit írt az terelés! Kérem olvassa el és próbálja értelmezni a hozzászólásomat: nem azokat kellene támogatni akik korábban sem adóztak itthon hanem azokat akik korábban fizettek itthon adókat és járulékokat. Ez a lényeg.
Nem vagyok szociológus és munkaügyi szakember sem, de a munkanélküli segélynek szerintem a korábbi jövedelem kb 3/4-e kellene hogy legyen és nem 3 hónapra hanem 9-re kellene járni és a fizetés nélkül szabadságra küldötteknek is.
Sunyi fideszmaffás demagógia, hogy "akinek most nincs munkája az vagy semmirekellő vagy lusta". Csak márciusban 50ezren vesztették el a munkájukat (áprilisi adat még értelemszerűen nem áll rendelkezésre de minden bizonnyal több lesz). Az is sunyi fideszmaffiás demagógia, hogy "nem tudok olyan embert/családot sajnálni akinek nincs kb 300eHUf tartaléka" amikor a -nem fideszmaffiás, nem századvéges - felmérések szerint a magyar családok több mint felének nincs ennyi tartaléka.
Ismétlem: lenne pénz a hazai rászorulók segítésére ha nem határontúlaikra szórná el az elmebeteg és hazaáruló suttyó és/vagy nem a strómanjainak, nem üresen kongó stadionokra, családtagjainak, NER-lovagoknak adná.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2020.04.26. 11:38:55

@István Tamasi: persze komám. Kibasznak egy nettó 700ezres allasbol és akkor az állam adjon neked 550ezer nettot 9 hónapig. Felső határt elfelejtettel mondani
Az meg a másik dolog hogy én is tudom hogy a legtöbb családnak nincs 300e huf tartaléka. De azt is tudom hogy miért, amit sunyiba elhallgatsz
Válasz erre 

Sancho12 2020.04.26. 13:57:26

@a nagy hohohorgász: Figyelj Te kurva nagy okos,menj el egy kicsit Szabolcsba és néz körül és utána ugass.
Válasz erre 

white999 2020.04.26. 15:04:18

@a nagy hohohorgász:
"Azt ugye tudod hogy azért akinek most nincs munkája az vagy semmirekellő vagy lusta? illetve akiket meg most basztak ki , azok 3 hónapon belül újrakezdenek jelen állás szerint. "

Ez van akkor ha valaki túl sok propaganda tv néz. Aki a vendéglátásban turizmusban dolgozott és kibaszták 1 hónapja, az jó eséllyel 2 hónap múlva sem lesz dolgozó pedig az általad lefektetett kritériumnak megfelelt, mert volt munkája. Hogy péztáros lölönek meg récsölnek valami haszna is legyen a vírusból, Ők ezalatt felújítják a szállodákat és nem üzemeltetik. Igazad van, ez ad munkát de nem a kirúgott alkalmazottnak hanem az építőiparnak ami megint csak Lölö meg Garancs stb kezében van. Tehát nem a szorgalom dönti el, hogy éhen halsz hanem hogy kinek dolgozol. De nem kell messzire menni hatvani Bosch is 800 embert küld el és nekik se lesz melójuk. Hidd el ha két hónap lenne csak nem küldenék el mert, úgy vadászták az embereket még hónapokkal ezelőtt is.

"akkor én mon felsőosztály vagyok, külföldön meg középosztály. Köszi"

Mindenkinek más az igény szintje pl afrikához képest ez tök jó, csak az euban számít a vert mezőnynek. Nem akartalak megbántani, örülök, hogy az almás telefon kielégíti az igényeidet, ez pusztán csak reflektálás volt arra, hogy itt minden idők legzseniálisabb kormánya van porondon, miközben azért a puszta számadatok mást mutatnak.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2020.04.26. 15:47:40

@a nagy hohohorgász: ne vicceljünk már;-)... te egy fidelitaszos kisgyerek vagy, aki itt trollkodik csapatba a többi kis törtetővel különböző nickeket, s mióta feldörzsöltétek magatokat a másik blogon, azóta oda sem dugod a nicked, ez vagy te, kis macskajancsi, prüszkölő kiscica;-)... mikor jön a váltás, komolyan nem tudnak átvezényelni senkit pl. a hvg-ről vagy a 444-ről, akárhonnan? vagy még mindig nem jelentettétek, hogy csúnyán lebuktattátok magatokat?;-)... baj lesz ennek a végén, már úgyis bukott a státusz valamelyik kormányközeli "független tudományos intézet/kutató központ/thinktank/stb."-nél... regelhettek új nickeket, a ti csapatotok bukott a blog.hu-n;-)...
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.26. 16:49:48

@Sir Bates dö Hól:
Bukott? Miről maradtam le?
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2020.04.26. 18:08:31

@BiG74 Bodri: összecsaptak a fejük felett a hullámok, összekeverték a nickeket és a felépített karaktereket, a jellegzetes szókészletet, ennyi... én sem értem, hogy mitől borultak ki ennyire, most kukázhatnak másfél-két éves melót... pedig annyiszor fel lett nekik dobva, hagyjuk a propagandát, a trollkodást, a tények manipulálását, kezdjünk el eszmecserét folytatni, mert a ner bukása után is együtt kell élni mo lakosságának, a fidelitaszosokon, az egybiteseken keresztül a dékás szektatagokkal, a jobbikosokkal, a cigányokkal, mindenkivel... de mindig ugyanazok:" miért is szolgálja lölö gazdagodás a mo érdekét? a posztkomcsik elloptak mindent! okés, de most a mostról és lölöről beszélünk. hülye lipsi vagy!" ebből nem lehet társadalmat építeni, se párbeszédet, pedig az elengedhetetlenül szükséges egy élhető országhoz... sz'tem...

(persze, az is felkúrja az agyam, mikor fidelitaszos kisgyerek akarja megmagyarázni, hogy mi történt a Vad Kelet időszakában annak, aki átélte azt...)
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.04.26. 20:32:27

@Sir Bates dö Hól:
Érdekes. Én is támogatnák egy ilyen értelmesebb párbeszédet, mert ez a propaganda iszonyatosan unalmas. Viszont én kezdtem hinni is benne. Erre azt mondod, hogy csak megomlott a droid rendszer? Nagyon lemaradhattam róla, mert már ezerszer lettek figyelmeztetve, hogy keverik a neveket a stílusokkal, de akkor egyszer sem érdekelte őket.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2020.04.27. 10:09:05

@BiG74 Bodri: persze, jó lenne a párbeszéd (sz'tem mi már diskuráltunk, s nem anyázódtunk, annak ellenére, hogy nem azonosak a nézeteink... mitöbb, én sokat profitáltam is abból), de ezeknek (ennek a nicknek sem) nem az a célja, hogy társadalmi párbeszédet folytassanak, hanem hogy ellehetetlenítsék azt. Nézd meg, hogy miként beszél! Senkinek nincs semmi joga a másikkal így beszélni, főleg a neten, csak akkor, ha előzetesen támadás éri őt! Véleményért nem derogálunk senkit! Én elbeszélgetek akár igazi zsidófalókkal is, mert az egy érzelmi kérdés, s mindenkinek joga van azt utálni, akit akar! Maximum közlöm vele, hogy erre semmilyen észszerű érve nincs (csak azt kívánom elérni, hogy ezt belássa, s mindenkinek könnyebb lesz; és nem vagyok érintett a kérdésben, sőt, még csak filoszemitizmussal sem vádoltak sohasem.).

Ezek törtető, feltörekvő ifjú titánok, életükben nem végeztek még semmilyen munkát, egyetlen kérdésre nem válaszolnak egyenesen, korrekten... az ő karaktere mindig arra fut ki a végén "mondj egy jobbat, mint a fidesz vagy orbán, s azonnal rá szavazok!", ellenben nem hajlandók arról beszélni, hogy a ner propagandistái mindenkit ledarálnak, s emiatt nincs nagyon választék.
Én sem szeretnék a jelenlegi ellenzékre szavazni ;-)... de ez olyan, mint itt froban: második forduló, macron vagy le pen? most egy putyin pénzeltére hogyan voksolhatnék?;-)...
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.04.28. 19:34:27

@a nagy hohohorgász: prolizunk,prolizunk,prolikám?:))
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.04.28. 19:36:21

@BiG74 Bodri:
@Sir Bates dö Hól:
Én már évek óta csak anyázok ezeknek!
Válasz erre 

n_dy 2020.05.12. 11:46:59

minden címlap fotón Orbán látható ... nincs véletlenül orbánfóbiátok? ...
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard