Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Vigyázó szemeteket Almatira vessétek!

Vigyázó szemeteket Almatira vessétek!

Akár a NER történetének utolsó fejezete is lehet a következő néhány hónap, de az is elképzelhető, hogy soha nem látott módon megerősödik a Fidesz a tavaszi választásokat követően. A bizonytalanság tapintható mindkét térfélen, a védők és csatárok egyaránt úgy gondolják, hogy soha nem volt még olyan fontos szerepük egy mérkőzés végkimenetelében, mint most. Az elemzők sok tényezőt mérlegelnek, ám elképzelhető, hogy egy olyan esemény fogja eldönteni, merre halad tovább az ország a következő években, amelyre most még senki se gondol.

infostart_hu_1.jpg

Fotó: infostart.hu

A politikusok szeretnének mindent előre tudni, hiszen így fel tudnának készülni a várható eseményekre, de épp a napokban Kazahsztánban zajló események bizonyítják, hogy a legváratlanabb időpontokban és helyszíneken robbannak ki konfliktusok a világban. A politológusok, tanácsadók és közvélemény-kutatók hiába igyekeznek megadni a politikusoknak azt a mire leginkább vágynak, azt senki se tudja megjósolni pontosan, mi jár majd az emberek fejében 3-4 hónap múlva, illetve, milyen reakciókat vált majd ki a tömegekből a parlamenti választás eredménye.

Egy dologban tehát biztosak lehetünk: a bizonytalanságban. Ez az állapot egyszerre nyújt reményt és kételyeket. Hajlamosak vagyunk ilyenkor a legjelentéktelenebb információknak, eseményeknek, megnyilvánulásoknak is túl nagy jelentőséget tulajdonítani. Az emberek ösztönösen nyúlnak valós vagy csak képzelt kapaszkodók után, hogy a saját reményeiket vagy elképzelésüket erősítsék. Ilyenkor túlértékeljük a közvélemény-kutatások mutatóit, túl nagy jelentőséget tulajdonítunk egy-egy bejelentésnek, túlbecsüljük a politikusok ballépéseit.

Pedig van egy stabil adatbázisunk, amelynek mutatói alig változnak hónapok óta. Mióta egy tömbbé formálódtak a jelentősebb ellenzéki pártok, majd lezajlott az ellenzéki előválasztás, a kormányt leváltani szándékozó választópolgárok száma stabilizálódott. Ez a tömb körülbelül ugyanannyi elszánt szavazót számlál, mint a Fideszt támogató mintegy kétmilliós tömeg. Ez a két egymásnak feszülő csoport a mostani választási rendszerben a döntetlenhez hasonló eredményt hozhat ki a tavaszi választásból.

A nemzetközi szervezet elemzése nem csak azért tűnik reálisnak, mert meglehetősen pontos előrejelzést adtak már 2021-re is, hanem azért is, mert tisztában van azzal, hogy Orbán Viktor a hatalmát csak nagyon szélsőséges körülmények között lehet megtörni, és valószínűleg nem elegendő ehhez egy demokratikus választáson megszerzett szűk ellenzéki többség.

 

Érdemes itt idéznünk az European Council On Foreign Relations (Európai Külkapcsolatok Tanácsa) nevű uniós külpolitikai kutatóintézet éves előrejelzését, mely szerint Orbán Viktor pártja elveszíti a választásokat, mégis hatalmon marad a jelenlegi kormánypárt. Bár nem részletezik, mire alapozzák ezt a jóslatot, de egyértelműnek tűnik, hogy szerintük a választás végeredménye szoros lesz, így a kormány manipulációval vádolhatja meg ellenfeleit, ő maga pedig manipulálhatja a végeredményt.

A külkapcsolati szakértők Trump elnök reakciójához hasonlítják a Magyarországon várható helyzetet, vagyis csalással, külföldi befolyással, antidemokratikus módszerek alkalmazásával vádolják majd meg az ellenzéket a Fidesz vezetői, aminek hatására polgárháborús helyzet alakulhat ki. A jóslat szerint azonban Trumppal ellentétben Orbán meg is tudja majd tartani a hatalmát, ami természetesen éles konfliktushoz vezet majd az Európai Unióval.

Ez a szcenárió rendkívül pesszimista, hiszen arról árulkodik, hogy Magyarországon lényegében ugyanúgy hatalmon lehet maradni egy elvesztett vagy elcsalt választás után, mint Fehéroroszországban. A nemzetközi szervezet elemzése nem csak azért tűnik reálisnak, mert meglehetősen pontos előrejelzést adtak már 2021-re is, hanem azért is, mert tisztában van azzal, hogy Orbán Viktor a hatalmát csak nagyon szélsőséges körülmények között lehet megtörni, és valószínűleg nem elegendő ehhez egy demokratikus választáson megszerzett szűk ellenzéki többség.

hvg_89.jpg

Fotó: hvg.hu

Mielőtt kezdenénk felkészülni a polgárháborús állapotokra, meg kell jegyezni, hogy - mint azt a bejegyzés elején jeleztük - jöhetnek olyan váratlan események még a következő három hónapban, melyek teljesen átírják ezt a pesszimista forgatókönyvet. Nem lehet tehát kizárni sem a magabiztos ellenzéki, sem a fölényes kormánypárti győzelmet. Azonban, ha érdemben nem változik a két nagy választói tömb nagysága, akkor tényleg hatalmas feszültség alakulhat ki a magyar közéletben, aminek bármilyen végkimenetele lehet. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Ha belovagolsz a sűrű ködbe, ott épp úgy találkozhatsz a gonosz szellemekkel, mint a jóakaróiddal.”

322 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Vigyázó szemeteket Almatira vessétek! Tovább
Facebook Tetszik
0
322 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9016809186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (322)
Az utolsó 100 komment:

pincébezuhanási tudományok doktora · http://youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640 2022.01.11. 19:32:53

@zord íjász: Most adod alá a lovat? :-))
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.01.11. 19:33:13

@Boldeone2:

"Meddig várjanak Lukasenkó távozására a beloruszok? Önmagától soha nem fog lemondani a hatalomról, az orosz medvèvel a háta mögött. Szinte biztos , hogy újra neki fognak menni az emberek , annak az elnyomó rendszernek is."

Az "orosz medvének" egyáltalán nem hiányzik egy forradalom Fehéroroszországban. A stabilitásban érdekelt. Az orosz és Fehérorosz elnök között komoly nézeteltérések vannak, Putyin tisztában van azzal, hogy Lukasenkának nagyon alacsony a támogatottsága. Azzal is tisztában van, hogy Lukasenka bármikor képes a Nyugat felé fordulni, ezt már korábban is megtette. Nagy valószínűséggel keresi Lukasenka utódját. Egy átmeneti személyt, aki képes kvázi társadalmi konszenzust teremteni, változásokat megvalósítani. Ha nem ez a forgatókönyv valósul meg, akkor véres események felé haladunk (Románia II.?), azzal a különbséggel, hogy itt nagyon erős orosz geopolitikai érdekek vannak. Emiatt mindenki érdekelt egy stabilitást biztosító megoldásban, s nem egy eszkalálódó, nemzetközi konfliktussal fenyegető alternatívában.
Válasz erre 

pincébezuhanási tudományok doktora · http://youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640 2022.01.11. 19:34:28

@6.Lenin: Te ostoba, azt hiszed titkolni akarom? Ha át akarom a közönséget verni akkor át is verem.
Válasz erre 

pincébezuhanási tudományok doktora · http://youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640 2022.01.11. 19:35:29

@atomic power 1986DucaDuca: Na most nagyon is egyetértek veled!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.11. 19:36:08

@pincébezuhanási tudományok doktora:

Igen, szarrá idegeltél, követted, mit én akartam kihozni belőled. Te tényleg elhiszed, amit írogatsz?
Akkora köcsög vagy, hogy ezt még én se hittem volna.
De ez már lassan tök érdektelen, és unalmas is már.
Válasz erre 

Lencsés lstván 2022.01.11. 19:37:39

@6.Lenin: Anonimusságban fetrengők vagytok ! Nekem szép nevem van , amit még akkor kaptam amikor az inkubátorban megtaláltak ! És én büszke vagyok rá ! Én sütöm a legszebb lencse alakú kiflit ! Lesz diplomám sportkommunikációból ! Ne is válaszoljatok , sértésetek lepereg anonimok !
ÉN NEM VAGYOK ANONIM!!!!
Válasz erre 

Lencsés lstván 2022.01.11. 19:39:00

@6.Lenin: "szarrá idegeltél, követted, mit én akartam kihozni belőled" - Te arra izgulsz anonimka , ha szarrá idegelnek téged ? Neked orvos kell , nekem meg tényem van!
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 19:40:24

@pincébezuhanási tudományok doktora: szeka.blog.hu/2021/12/08/orban_viktor_kidobalja_a_nehezekeket_a_fidesz_hajojabol/full_commentlist/1#c41086118

szegény kis nyomorék. Vasárnap felkelsz 6 előtt, hogy besettenkedjél a blog.hu-ra, hátha találsz itt egy nácit, aki seggbebasz. Nem találsz, mert legyőztem a nácikat. Ahogy legyőztem a geci bloggereket is. Volt, aki elmenekült, volt, aki belátta, hogy nem éri meg velem szembeszállni, mert több az IQ-m, mint nektek összeadva. Legyőztelek téged is, mert a nagy programod ezzel összedőlt, meg hát lekoptak a nácik, akik minden nap seggbebasztak. A bloggerek és a blog.hu meg le se szarnak titeket, egyrészt, mert ők is pszichopata elmebetegek, másrészt meg ki a faszom sajnál olyan pszichopata elmebeteg genetikai selejteket, mint ti?! Mindenki belátta már azt is, hogy a blog.hu, meg ezek a blogok az internet olyan kis segglyukai, amik kurvára nem számítanak. 3-4 olyan elmebeteg volt itt, mint te, és szoptátok egymást, mint Szájer Józsi az ereszcsatornás orgián.
Hét óra után bekapcsolom a sriptem, erre megörülsz, vagy megőrülsz, hogy na, végre, van valami, amit lehet szopni. Elkezded szopni a scriptet teli torokból. És mindenfajta idióta meséket találsz ki, és azzal szórakoztatod magad, ahogy a QAnon hívők. Pontosan ugyanolyan genetikai selejt vagy, mint a mongolFidióta nácik. Ugyanolyan vagy, mint a kényszerzsidózós fkv_11x, aki a script ellen órákig irogatta be a kényszeres kommentjeit. Mindannyian fekete lovagok vagytok, akik levágott kézzel és lábbal is azt hajtogatjátok, hogy ti nyertetek. Te közben néha sírdogálsz, hogy miért vagyok olyan geci, hogy levágtm a kezed és a lábad. Utána meg tagadod, hogy nem is igaz, megvan a kezed is és a lábad is, csak lent vannak a pincében, télen nem használod őket. És, hogy te pontosan így szállsz le a bicikliről.

Szánalmas pszichopata elmebeteg vagy.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.11. 19:40:27

@pincébezuhanási tudományok doktora:

Mivel vered át? Elhiteted, hogy mekkora köcsög vagy? Tényleg?
Ez miért jelenten másoknak átverést?
Nem veszed észre, hogy te csinálsz magadból hülyét?
Válasz erre 

Lencsés lstván 2022.01.11. 19:42:50

@jotund: Tíz perc kellett az újraindításhoz? :-))

@6.Lenin: "Mivel vered át?" - kalapáccsal, hiszen egyszerű vagy mint a százasszög.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.11. 19:42:51

@Lencsés lstván:

Én bármikor ide írhatnám a nevem, címem, tel számomat, bármit. Te is? Vállalnád is?
Válasz erre 

kedvenc nicktolvaj 2022.01.11. 19:44:27

@6.Lenin: Te csak egy fotót kaphatsz a hatalmas farkamról. :-D

Most mennem kell...

További jó őrjöngést!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.11. 19:47:03

@kedvenc nicktolvaj:

Te beteg vagy, és be is bizonyítottad.
A kis pöcsödet, meg dugd a Matyiba, lehet élvezné.
Válasz erre 

Ekrü 2022.01.11. 19:48:31

@Kúrt urfi a teutonordikus vezértroll:
"Márki Zay antiszemita dolgaiból pedig már nagyon elegem van. Szólna neki valaki, hogy ezt nem kellene? "- Ti választottátok,egyétek is meg amit főztetek. Amikor az előválasztás során itt többen is leírtuk,hogy Marky-Zaj NEM a legjobb választás, kaptunk hideget is meg meleget is.Számotokra ő volt az új messiás aki majd hozza a Fidesz szavazóit is no meg az ellenzéki 2/3-ot. :)))) Hát így jártatok...:)))))))
Válasz erre 

Ménár Atya 2022.01.11. 19:49:00

@jotund:
youtu.be/mymvU1Yydvw?t=643
:D
www.vadhajtasok.hu/2022/01/11/patakokban-folyik-a-konnyunk-marki-zay-bemutatta-a-tiktok-csapatat
:D:D
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.11. 19:51:11

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Fordítva: a kazah vezetés Nagy Imre, aki sikeresen megelőzte Kádárt.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.11. 19:52:21

@jotund:

Buzonnai Geri tüntijén fox seggtáncolni?

Javaslom, öltözz macskának.
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 20:10:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Tv-torna minden este. 53 éves vagyok, emlékszem a műsorra gyerekkoromból."

euculti.blog.hu/2021/01/10/orban_plagiumbotrany_kezelest_is_tanulhatna_ausztriatol/full_commentlist/1#c39616726

te még most is egy retardált gyerek vagy, te kis bolgár autista!
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 20:15:08

@Ménár Atya:

"annyira szétlopott az orbán mindent, hogy most, amikor sokkal nagyobb válság van a világban, mint előtte bármikor, , magyarország miniszterelnöke nem mond le a baj kellős közepén sírva mint egy kislány, és nem hagyja szarban az országot, nem omlik össze a világon elsőként az országunk, mint anno a köcsög gyurcsány, és a baloldalinak nevezett rablóhad alatt.
Nem kellett 22 mlrd euro azonnali segílyt felvenni mint a baloldali válságkezelés alatt, amikor a pannon puma megdöglött a válság első fuvallatára a világon elsőként.
Az imf, és egyéb elemzők szerint, viszont most várhatóan mi vészeljük át a legkevesebb veszteséggel, ezt a giga válságot, ami mellett eltörpül a 2008-as."

itt írtad:

k.blog.hu/2020/03/20/a_naih_szerint_kozerdeku_adatok_a_fertozesekre_vonatkozo_statisztikai_adatok_de/full_commentlist/1#c38441072

EZZEL SZEMBEN:

hu.euronews.com/2020/08/14/nagyot-zuhant-a-magyar-gazdasag-teljesitmenye

-14,5 QoQ. ILYEN SOHA NEM VOLT MÉG A 2008-2010-ES VÁLSÁG ALATT SEM.

d3fy651gv2fhd3.cloudfront.net/charts/hungary-gdp-growth.png?s=engkhuq&v=202008192300V20200716&d1=19200914

SZAR DOLOG, AMIKOR SZOPSZ AZ OSTOBA FÜHRERED MIATT, MI?!
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.11. 20:16:37

@6.Lenin: gyere len inn, pofán foslak.
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 20:20:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

korbely.blog.hu/2021/07/24/lenge_17_eves_lanyok_a_kesma_portaljain?full_commentlist=1#c40811594

akármilyen fóbiád is van, te kis autista elmebeteg, a mesekönyvek a valóságban nem harapnak.

ellenben a bikinis lányoknak esetleg lehet bajuk, ha arra jár egy Fideszes.

www.blikk.hu/aktualis/belfold/gyor-fideszes-pedofil-kukkolo-strand-lebukott/5m1ep7f
Válasz erre 

Ménár Atya 2022.01.11. 20:23:08

@jotund:
Ne erőlködj Fitymatyi , sötét vagy :)
A hülyeségeid megcáfolta az Eu stastisztika már :)
Egyelőre növekedés van, nincs - 14 % visszaesés,mint azon a keddi délután egyszer amin lovagolsz.
A probléma meg ott kezdődik majd, ha az EU nem tudja tovább visszatartani a nekünk járó pénzt :)
Akkor meg megint csak ez lesz neked:
youtu.be/mymvU1Yydvw?t=643
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.11. 20:25:57

@jotund:

Minden lány örül egy a nőiességét ünneplő férfinek.

Ezt persze de nem értheted.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2022.01.11. 20:29:22

@zord íjász:
Nagyon igazad van, de azért nézz körbe kicsit. A többiek mit csinálnak mikor a kretén fidesznyikek megjelennek? Mindenki a maga módján kifejezi, hogy a legtöbb blog kommentszekciót ezek a barmok nullázzák le.
De mit csinál a matyesz? Beleköt az élőfába is, és károkozásra koncentrál, gépiesen. Mondom ezt úgy, hogy nyugodtan visszanézheted a kommentjeimet, becsültem ezt a szarzsákot.
A magam részéről ignorálom a marhákat, mert ki lehet kerülni őket, de ez a pöcs akkor is eléd áll és egy ötéves szintjén igazságot oszt és fizikálisan is tönkreteszi a blogot.
Maradjunk annyiban, hogy kib...tt nagy marha.
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 20:30:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

@MAXVAL bircaman közíró:

"Tehát aki nem szavaz a liberálisokra, az buta."

írtad itt:

diakhang.blog.hu/2020/09/14/influencerekbol_propagandistak/full_commentlist/1#c38940780

nem én mondám. ennyi.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2022.01.11. 20:32:55

@Ekrü:
Egy kicsit nem figyelsz oda, és máris megkeveredsz!
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 20:33:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

k.blog.hu/2022/01/03/nem_kertek_csak_eltettek_az_allami_vagyon_volt_2021_legnagyobb_vesztese?full_commentlist=1#c41127190

AZ évezred legnagyobb államadóssága, abszolút értékben és GDP arányosan is. Több ezermilliárdos költségvetési hiány. Rekordgyenge forint, egekben az infláció.

Plusz Orbán világbajnok negyedik koronavírus elbaszásban, és közel van a dobogós helyezéshez is.

Ilyen elbaszásra csak az olyan autista, bolgár, hazaáruló, pedofil, buzi, genetikai selejt elmebeteg pszichopata szavaz, mint te. A Fidesz a genetikai selejtek pártja.
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 20:47:11

@BiG74 Bodri:

szeka.blog.hu/2021/05/10/tenyleg_fontos_az_hogy_kover_vagy_sovany_egy_politikus?full_commentlist=1#c40629478

Minden érintett nagyon jól tudja, hogy a saját gecisége miatt kapta meg a jól megérdemelt büntetését. Elek Gábor is tudja, hogy azért kapott büntetést, mert hülyeséget írt, bebizonyosodott, hogy hülye, és ezt azzal oldotta meg, hogy törölte azt a hozzászólásom, amelyben ezt leírtam, és utána kitiltott.

Elek Gábor ezek után hónapokig ragaszkodott ahhoz, hogy az ostoba postját márpedig megtartja.

Értelmes ember egy ilyen pszichopata elmebeteget, mint Elek Gábor, nem sajnál. ELek Gábor nemcsak egy geci kis hülye cenzor, hanem egy kártékony, elmebeteg idióta.

Ez a postja nemcsak ostobaság volt, hanem a népirtó Orbánnak segített vele abban, hogy ne hozza meg időben a szükséges intézkedéseket. Emberek haltak meg az ostobasága miatt.

orulunkvincent.blog.hu/2020/10/03/nem_lesz_napi_szaz_koronavirusos_halott_magyarorszagon

Elek Gábor ugyanabból a fajta pszichopata, elmebeteg csökönyös anyagból van faragva, mint Orbán. A büntetése indokolt, jogos, és a legkisebb dolog ahhoz az ámokfutáshoz képest, amit művelt. Mellesleg, legjobban magát büntette a csökönyös idiótaságával. Akárcsak pár másik blogger, amikor inkább bevállalnak egy csomó szívást, mint, hogy egyszer elismerjék, hogy tévedtek.
A világ jobb lesz attól, ha az ilyen csökönyös vadbarmok megszívják. A világ rosszabb attól, hogy ti az ilyet elnézitek.
Válasz erre 

dare 2022.01.11. 20:48:34

Most volt az Egyenes beszédben nemrég MZP.
Csak leírom mert bosszant, ami a szokásos, időben érkező antiszemita (vagy rasszista, mindegy) vád már megint.

Puzsér amikor indult főpolgármester-jelöltként, akkor három kérdező ellen kellett neki bizonygatnia legalább 10 percig azt, hogy ő nem rasszista.
Miért?
Mert Setét Jenő kiírta ezt a Facebook oldalára, és azzal telt el egy főpolgármester-jelölt műsoridejének legnagyobb része, hogy neki magának azt kellett bizonygatnia, hogy ő nem rasszista.
Mert ezt tisztázni kellett ott és akkor.
Egy olyan vádat, amiről az aznap esti tv nézők 99%-ának halvány lila gőze nem volt addig, amíg el nem kezdték ezt a kérdést a jelölttel "megbeszélni".
Most MZP meg antiszemita lett.

Mi franc van ebben az országban az itt élő kisebbségek érzékenységével?
Most tényleg nem lehet érteni, hogy mire gondolt MZP, vagy csak a szokásos időben érkező túlérzékenységről van szó már megint?

Ha valaki zsidó, akkor zsidó.
Ha valaki roma, akkor roma.
Ha valaki homoszexuális, akkor homoszexuális.
Nem számontartásról van szó, hanem arról, hogy egy zsidó büszkén merje vállalni azt magáról, hogy zsidó.
Egy roma büszkén merje vállalni azt magáról, hogy roma.
Egy homoszexuális büszkén merje vállalni azt magáról, hogy homoszexuális.
Etc.
Ebben ennyi van, nincs több, nem kell többet belelátni.
Most ezt tényleg nem értik most sokan, vagy csak jólesik már megint drámázni egy kicsit a hiperérzékeny honfitársainknak?
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 20:51:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A számok azt mutatják..."

szeka.blog.hu/2021/04/27/azt_gondolnank_hogy_a_szamok_nem_hazudnak_de_a_fidesz_tett_arrol_hogy_ne_igy_legyen?full_commentlist=1#c40185488

a számok azt mutatják, hogy Orbán a legnagyobb, népirtó diktátor a világon, hiszen Orbanisztánban halt meg a legtöbb ember koronavírus járványban 1 millió főre vetítve. A Fideszesek odáig jutottak, hogy már azokat a számokat sem hiszik el, amelyeket Orbán maga hamisított.

www.worldometers.info/coronavirus/#countries

Sorba rendezteted Death / 1 M population szerint, és Hungary az első (volt, amikor ezt írtad)

Ennyit tudsz, te kis mongolFidióta, bolgár, autista elmebeteg. Te letagadnád a jó édes kurva anyádat is.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.11. 20:55:13

@dare:

Ebben részben 1etértek veled. Miért is kellene bárkinek is szégyellnie, megtagadnia, hogy kicsoda, micsoda.
DE...
A baj ott kezdődik, hogy 1iknek szabad zsidózni, bármilyen értelemben , másokat meg lecsuknak, megbüntetnek ugyan azért.
A baloldali politikus is ember, a jobboldali is, sőt a liberális is.Joga van az emberi méltóságához.

A kettős mércével mérés a hibás, és aki alkalmazza.
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 21:00:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

civiscity.blog.hu/2020/04/04/3_strategia_a_koronajarvany_lekuzdesere_mit_valaszt_magyarorszag/full_commentlist/1#c38373576

"Soros és magyar emberei tombolnak, hogy a kormányzat ismét sikert fog elérni, ennyi az egész. Te is jól tudod, itt nem a vírus a valódi téma már, mindenki tudja, hogy Mo-on nem fog olyan károkat okozni, mint nyugaton, szóval most már a narratívák harca folyik."

Orbán gondoskodott róla, hogy a járvány Magyarországon kurvára nagyobb károkat okozzon, mint nyugaton. A nyugati országokat egy főre eső halálozások számában olyan magasan veri Orbán, ahogy az egy népirtó diktátorhoz illik.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2022.01.11. 21:06:19

@dare:
Kellett ennyit írnod? Máris jól megmagyarázták!
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2022.01.11. 21:11:53

@dare:
Bocs, motoszkál a kis ördög!
Mindenki vállalja büszkén ami, homofób, antiszemita, náci!
De komolyan! Igy legalább eljuthatnánk oda, hogy egy nem rasszistának, nem kell magyarázkodnia egy rasszista rasszizmus vádjára.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.01.11. 21:14:32

@dare:

A rasszizmus kizárólag akkor probléma, ha fideszest lehet megvádolni vele. Ellenzékiek nyugodtan tehetnek rasszista megjegyzéseket. Indítványozhatják a zsidó képviselők listázását, karlendíthetnek Auschwitzban (ez ugye csak integetés), cigányozhatják Orbánt. Meg van engedve..
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 21:14:40

@BiG74 Bodri:

szeka.blog.hu/2021/05/10/tenyleg_fontos_az_hogy_kover_vagy_sovany_egy_politikus?full_commentlist=1#c40631488

Szerinted az nem geciség, hogy Elek Gábor hülyeséget írt, aztán, amikor bebizonyosodott, hogy hülye, ezt azzal oldotta meg, hogy törölte azt a hozzászólásom, amelyben ezt leírtam, és utána kitiltott.

Elek Gábor ezek után hónapokig ragaszkodott ahhoz, hogy az ostoba postját márpedig megtartja.

Értelmes ember egy ilyen pszichopata elmebeteget, mint Elek Gábor, nem sajnál. Elek Gábor nemcsak egy geci kis hülye cenzor, hanem egy kártékony, elmebeteg idióta.

Ez a postja nemcsak ostobaság volt, hanem a népirtó Orbánnak segített vele abban, hogy ne hozza meg időben a szükséges intézkedéseket. Emberek haltak meg az ostobasága miatt.

orulunkvincent.blog.hu/2020/10/03/nem_lesz_napi_szaz_koronavirusos_halott_magyarorszagon

Te mindezt leszarod, mert egy önző kis geci vagy, aki leszar mindenki mást. Téged csak az zavar, ha valaki megírja ezeket. Sajnállak. Te beteg vagy. Egy pszichopata, elmebeteg selejt. Ugyanúgy, mint Elek Gábor. Elek Gábor lépett át több kurvára durva határt. A közerkölcs szerint ugyanis népirtást ideológiailag támogatni nem helyes. A közerkölcs szerint az igazságot cenzúrázni nem helyes. A közerkölcs szerint az igazság megíróját büntetni nem helyes. Elek Gábor pedig mindezt csinálta.

Elek Gábor ugyanabból a fajta pszichopata, elmebeteg csökönyös anyagból van faragva, mint Orbán. A büntetése indokolt, jogos, és a legkisebb dolog ahhoz az ámokfutáshoz képest, amit művelt. Mellesleg, legjobban magát büntette a csökönyös idiótaságával. Akárcsak pár másik blogger, amikor inkább bevállalnak egy csomó szívást, mint, hogy egyszer elismerjék, hogy tévedtek.
A világ jobb lesz attól, ha az ilyen csökönyös vadbarmok megszívják. A világ rosszabb attól, hogy ti az ilyet elnézitek. No, de hát te is csak egy pszichopata, beteg selejt vagy.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.01.11. 21:15:39

Kabinetülés a Jobbikban:

ripost.hu/wp-content/uploads/2021/11/8287582IMG0390.jpg

:))
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2022.01.11. 21:21:51

@CSOKKI MÁLNA:
Mé, nem cigány?
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 21:29:07

@BiG74 Bodri:
szeka.blog.hu/2021/05/10/tenyleg_fontos_az_hogy_kover_vagy_sovany_egy_politikus?full_commentlist=1#c40629478

Értem, tehát szerinted az, hogy én megírtam az igazságot, az bűn, és nagyobb bűn, mint, hogy Elek Gábor letiltotta az igazságot. Te komoly beteg vagy.
Válasz erre 

dare 2022.01.11. 21:29:41

@BiG74 Bodri: Nagyon sokan büszkén vállalják.
Úgy másfél hónapja beszélgettem egy sráccal, aki nem tűnt olyannak, akinek valami nagyon súlyos problémája lenne bárkivel vagy bármivel szemben is, de amikor meglátott egy arab családot, akkor azt kezdte nekem taglalni, hogy ő mit is csinálna az összes arabbal, ha lehetősége lenne rá.
Nem részletezném.
Azért mert így beszélni, ilyen nyíltan, mert most lehet ilyeneket mondani, már így négyszemközt.
Pedig látta rajtam, hogy már az elején zavart a mondandója, de nyugodtan mondta tovább, hangosan, mások is hallhatták, lehet még az a család is, csak nem értették.

Ne kérd azt, hogy ezek valaha is büszkén felvállalják azt, amit éreznek legbelül.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.01.11. 21:29:56

@dare:

"Nem számontartásról van szó, hanem arról, hogy egy zsidó büszkén merje vállalni azt magáról, hogy zsidó.
Egy roma büszkén merje vállalni azt magáról, hogy roma.
Egy homoszexuális büszkén merje vállalni azt magáról, hogy homoszexuális."

A vallási meggyőződés, etnikai, szexualiás identitás egy adott személy attribútuma, és nem vállalás kérdése. Másrészt magánügy, mindaddig, amíg az illető közügyet nem csinál belőle. Nincs vállalási kényszer. Normális embernek eszébe sem jutna más emberek immanens tulajdonságairól agyalogni, mert normális ember az embereket nem ez alapján értékeli, hanem a cselekedetei alapján. Ennél fogva egy normális világban indifferens, hogy valakinek milyen az etnikuma, vallása, nemi identitása. Már a téma felvetése is abnormális. Büszkén nem ezeket a tulajdonságokat kell vállalni, hanem a család, a nemzet számára elvégzett hasznos tevékenységeket.
Válasz erre 

dare 2022.01.11. 21:31:09

@CSOKKI MÁLNA: Ez mondjuk jogos.
Válasz erre 

dare 2022.01.11. 21:36:48

@atomic power 1986DucaDuca: Ez nem vállalási kényszer, ezt csak te látod bele.
Ha én Romániában élő magyar lennék, és ott engem magyarként tartanának számon, akkor nekem ezen meg kellene ott ezen nagyon sértődnöm?
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 21:38:41

@CSOKKI MÁLNA:

geo1.blog.hu/2021/09/08/orban_le_tudna-e_gyozni_orbant?full_commentlist=1#c40898354

hazudsz, kamuzol, tudatlan vagy idiótaságokat írsz. szopás szerint.

1) nem tudod megmondani, hogy a BLM mozgalomban mi lenne a rasszista. azt se tudod megmondani, ki tagja a BLM mozgalomnak. nyilván van egy pár rasszista ember a feketék között is, mint ahogy mindenféle emberek között van pár rasszista, de az, hogy John Smith, afro-amerikai lakos rasszista a sarki kocsmában, vagy akár egy tüntetésen, nem jelenti azt, hogy a BLM mozgalom rasszista

egy mozgalom vagy párt akkor rasszista, ha az ilyen megnyilvánulások a vezetéstől jönnek, ha programokba vannak beleírva. ilyet te nem tudsz hivatkozni, mivel funkcionális analfabéta vagy.

például Orbán Viktor rasszista, hiszen arabok, muszlimok, cigányok ellen uszított. ez a qrmány és a Fidesz programjának leírt, hangsúlyos része. a Fidesz tehát egy büdös náci párt, és ez dokumentált, teljesen nyilvánvaló, mindenki tudja linkelni Orbán embe köcsögggeci beszédeit.

2) arról volt szó, hogy egy focista, mostanában Európában is letérdel a focimeccs elején. hogy miért térdel, azt te nem tudod, mert funkcionális analfabéta vagy. de amit mondani szoktak erről, az bizony az, hogy a feketéket ért rasszizmus ellen tiltakoznak. különösen kérdés volt az, hogy egy fehér focista miért térdepel le.

te erre azzal az eszement faszsággal jössz, hogy a fehér focista a BLM mozgalom tagja, és a fekete rasszizmust támogatja, és, hogy rasszista a fehérek, azaz maga ellen is. ilyen is előfordul nagyon-nagyon ritkán, bár inkább a nácikról szokott kiderülni, hogy zsidók, de azt hinni, hogy ez a sok focista ilyen, az nagyon nagy elmebetegslég részedről. alapvetően azt nem fogod fel, hogy ha valaki a feketék jogaiért térdepel, azzal nincs a fehérek jogai ellen. legfeljebb azellen van, hogy a náci köcsög fehérek, mint például te is, legalább rendőrként ne nyomhassanak el embereket csak azért, mert náci elmebetegek. ezt az egy jogot tényleg megkérdőjelezi, de ehhez nektek ugyanúgy nincs jogotok, mint bárki másnak.

ez olyan eszement idiótaság, te szerencsétlen elmebeteg, hogy simán három napos gumiszobát érdemelsz érte! szólj az ápolódnak!
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 21:44:02

@CSOKKI MÁLNA:

boldogokasajtkeszitok.blog.hu/2021/06/06/miert_nem_talalkozik_a_papa_orbannal?full_commentlist=1#c40705698

faszfejke, ha azt mondod, hogy az EP választás nem hasonlítható össze más választásokkal, akkor el kell fogadnod, hogy ott azok a szabályok érvényesek, amelyek ott érvényesek. ezeket a szabályokat meg az EP illetékes szerve eldöntötte, és a bíróság még egyszer megerősítette. akkor nincs mit ugrálni, ezek a tények, ez érvényes jogilag. nincs mit ugrálnod, nincs mirefel ugrálnod.

kussolsz, eldugulsz, mongolFidióta selejt!
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 21:48:41

@BiG74 Bodri:

szeka.blog.hu/2021/05/10/tenyleg_fontos_az_hogy_kover_vagy_sovany_egy_politikus?full_commentlist=1#c40629478

Minden érintett nagyon jól tudja, hogy a saját gecisége miatt kapta meg a jól megérdemelt büntetését. Elek Gábor is tudja, hogy azért kapott büntetést, mert hülyeséget írt, bebizonyosodott, hogy hülye, és ezt azzal oldotta meg, hogy törölte azt a hozzászólásom, amelyben ezt leírtam, és utána kitiltott.

Elek Gábor ezek után hónapokig ragaszkodott ahhoz, hogy az ostoba postját márpedig megtartja.

Értelmes ember egy ilyen pszichopata elmebeteget, mint Elek Gábor, nem sajnál. ELek Gábor nemcsak egy geci kis hülye cenzor, hanem egy kártékony, elmebeteg idióta.

Ez a postja nemcsak ostobaság volt, hanem a népirtó Orbánnak segített vele abban, hogy ne hozza meg időben a szükséges intézkedéseket. Emberek haltak meg az ostobasága miatt.

orulunkvincent.blog.hu/2020/10/03/nem_lesz_napi_szaz_koronavirusos_halott_magyarorszagon

Elek Gábor ugyanabból a fajta pszichopata, elmebeteg csökönyös anyagból van faragva, mint Orbán. A büntetése indokolt, jogos, és a legkisebb dolog ahhoz az ámokfutáshoz képest, amit művelt. Mellesleg, legjobban magát büntette a csökönyös idiótaságával. Akárcsak pár másik blogger, amikor inkább bevállalnak egy csomó szívást, mint, hogy egyszer elismerjék, hogy tévedtek.
A világ jobb lesz attól, ha az ilyen csökönyös vadbarmok megszívják. A világ rosszabb attól, hogy ti az ilyet elnézitek.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.01.11. 22:03:03

@dare:

"Ha én Romániában élő magyar lennék, és ott engem magyarként tartanának számon, akkor nekem ezen meg kellene ott ezen nagyon sértődnöm?"

Nem kellene megsértődni ezen. Más a közélet és más a hivatalos nyilvántartás. Egyébként az ENSZ ajánlásai alapján az etnikai hovatartozásra közvetlenül rákérdezhetnek a népszámláláskor, de a megkérdezettek szabadon dönthetnek arról, hogy nyilatkoznak avagy sem, tehát önbevalláson alapul. Ugyanez vonatkozik a vallási, szexuális identitásra is.

Nem egy malomban őrölünk, mert én a közéletre gondoltam, s nem a hivatalos vagy állami nyilvántartásokra.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.11. 22:07:21

@jotund:

Ezt bizony elbuktátok.

Növekvő életszínvonal, sikeres víruskezelés, kiváló külpolitika, javuló oktatás, emelkedő nyugdíjak, a családok intenzív támogatása, fokozott gyerekvédelem. Nem tudok semmibe se belekötni, legfeljebb abba, hogy csökkentek a gyerekbaszók jogai, de ezzel nem lesztek sikeresek.

Szóvbal nem lennék most az országrontó Gyurcsány és az ateista MZP gazdád helyében...
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 22:10:09

@CSOKKI MÁLNA:

gnlszinfolt.blog.hu/2021/06/11/a_cancel_kultura_a_tuneteket_kezeli_nem_a_betegsegeket?full_commentlist=1#c40709762

általában a homoszexualitást az olyan homofóbok szokták támadni, akik látens homokosok. illetve olyanok is, akik tényleg buzik, mint te. ugyanolyan kis hülyegyerek vagy, mint a SZájer Józsi. buzizol, aztán meg az ereszcsatornán menekülsz az illegális orgiáról.
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.01.11. 22:10:28

@jotund:

Seggfejkém, már letárgyaltuk egy párszor, hogy te egy parlamenten belüli szavazást próbálsz egy országos választáshoz hasonlítani. Előbbiben igen, nem és TARTÓZKODÁS gombot nyomhatsz, utóbbi esetében pedig jelöltek, illetve pártlisták között választasz.
Szar genny timi jelentését törvénysértő módon szavazta meg az EU parlament, mert a TARTÓZKODÁS gombot nyomókat ugyanúgy tekintette, mint, aki el sem ment a szavazásra. A saját szabályaikat sem tartják be..
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.01.11. 22:12:23

@jotund:

Ez a buzeránsok betanult szövege, amit előadsz. Az őket kritizálókat saját mocskukkal akarják besározni. Onnan lehet tudni, hogy valaki buzi, amikor ezzel a dumával jön. Vagyis sikerült leleplezned magadat. Gratulálok..
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.01.11. 22:15:08

@BiG74 Bodri:

Ha képmutatás fájna vinnyogva szaladgálnál kínodban. Amikor szemforgató módon legközelebb előadod, hogy "nem a bőrszín számít", akkor gondolj erre.
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 22:18:11

@atomic power 1986DucaDuca: szeka.blog.hu/2021/12/14/macron_megmutatta_orbannak_hogy_merre_tart/full_commentlist/1#c41096356

figyusz, te idióta, a német egy főre jutó gdp 41259 dollár. a magyar 14328 dollár. emiatt az 5%-os magyar növekedés kevesebb GDP növekedés, mint a 2%-os német. kevesebb dolllár. és pláne kevesebb dollár per fő.

tehát jelenleg a magyar GDP abszolút értékben még mindig lemarad a némethez képest. kevesebbel növekszik ugyanis.

ha ez így megy tovább, akkor valamikor sok száz év műlva érné el azt a magyar gazdaság, hogy az 5%-os növekedése több lenne, mint a német 2%-os. teljesen utolérni pedig még pár száz múlva érné csak utol a németet.

tehát nyugi, kis mongolFidióta, mire Orbán 5%-kkal utolérné a német 2%-ot, addigra nemcsak ő döglik meg, de az ükunokája, és te is, és a te ükunokád is.

és addig még úgyis nagyon sokminden fog történnik, tehát mindennek semmi köze a valósághoz.

a valóság az, hogy a német gazdaság még most is több dollárral növekszik évente, és fejenként is többel növekszik évente, mint a magyar. ilyen értelemben Orbanisztán még lemarad Németországhoz képest.
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 22:34:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

blajenelete.blog.hu/2021/10/14/harmincketto_793/full_commentlist/1#c40974734

akikről a józan többség tudja, hogy nem boszorkányok, nem tudnak szemmel verni, nem tudnak megátkozni, hanem csak az emelt díjas telefon pénzéért becsapnak egy pár embert. ami kb. olyan szintű kár, mint azt hinni, hogy szilveszter estéjén lencsét enni gazdagságot hoz.

ezt megengedjük nekik, mert pontosan tudjuk, hogy nincsenek természetfeletti képességeik. hogy nem boszorkányok. és ezért nem jár nekik máglyán elégetés.

az olyan szintű becsapások, mint például a Kósa Lajos idiótát becsapó nó, aki szintén nem boszorkány, az viszont már bírósági eset, ezért a bíróság kezeli.

ilyen egyszerű ez. ma azt mondjuk, hogy aki olyan elmebeteg, mint te, és elhiszi, hogy az a nő tud jósolni, meg szerencsét hozni, az a te saját hibád és károd. minek vagy ennyire idióta?! mellesleg hülyének lenni demokratikus jogod, csak a kárát is te viseled.
Válasz erre 

jotund 2022.01.11. 22:38:12

@atomic power 1986DucaDuca:

szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik?full_commentlist=1#c40809798

A Sinopharmot sem validálták, ezért csak elmebeteg Führerek engedélyezték. Meg tudod mutatni a CDC ajánlását a Sinopharm vakcinára? Ja, nem. Csak egy ostoba, mongolFidióta selejt vagy, aki pofán fossa magát.
Válasz erre 

dare 2022.01.11. 22:39:08

@atomic power 1986DucaDuca: A közéletben ha egy romára azt mondjuk, hogy roma, akkor az nem kéri ki ezt magának.
Ha Fekete Pákóra valaki azt mondja, hogy színesbőrű, akkor az sem sértődik meg rajta.
Ha bármilyen focistát honosítunk, aztán később szóba kerül az, hogy melyik országból igazolt hozzánk, akkor az szintén nem sértődik meg rajta.
Ettől függetlenül ők magyarok, a nemzeti identitásuk magyar.
A zsidók ha valami miatt nem merik felvállalni az identitásukat, akkor az azért is lehet, mert az előző rendszerben voltak köztük többek is, akik egész jól megtalálták a számításukat abban a közegben is.
Ez egészen jól ki volt hegyezve a váltáskor, de ez jegelve van mostanra, ami nem baj.
Ha feloldjuk a jeget, akkor újra táptalajt adnánk a sokakban élő antiszemitizmusnak.
Talán ezért nem célszerű az, ha MZP nevén szeretné nevezni a dolgokat, mert ebben az egy esetben félő az, hogy Pandora szelencéjét nyitogatná csak vele.
Csak azért nem támogatom azt, hogy MZP nyíltan beszéljen erről, mert túl nagy a feszültség a felszín alatt.
Ez szerintem a részéről most egy naivitás, amiről jó lenne ha minél hamarabb letenne, mert ezek a dolgok nem a következő pár évben fognak enyhűlni.
Válasz erre 

dare 2022.01.11. 22:57:46

@dare: enyhülni-jav
Ebbe nem gondoltam bele, hogy az egyik legnagyobb ellentét az itt lakozik, ezért tényleg nem lenne jó, ha ezt bárki is feszegetni próbálná.
Ez esetben tényleg nem tanácsos ezt bárhogyan is szóba hozni.
A cél nemes persze, mindenki büszkén felvállalhatná az identitását ha akarja, de talán itt még nem jött el ennek az ideje.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.01.11. 23:03:56

Azért holnap reggel rá fingok a leninre.
Válasz erre 

eloi 2022.01.11. 23:34:45

@6.Lenin: Én az állítólagos EU-s "szakértőkről" írtam, akik szerint OV nem akarja majd átadni a hatalmat (vagyis az EU/NATO készüljön, hogy megsegítse az ellenzéket)!
Ez nettó hangulatkeltés.
Ja, persze, lehet, hogy itt is készítik már fel a hátizsákosaikat.
Az nem lepne meg. Hiszen a dezinformációs hadviselés után a tettek jönnek.
A "forradalom"!
Válasz erre 

eloi 2022.01.12. 00:26:52

@dare: "félő az, hogy Pandora szelencéjét nyitogatná csak vele.
Csak azért nem támogatom azt, hogy MZP nyíltan beszéljen erről, mert túl nagy a feszültség a felszín alatt."

Hát... Azt a szelencét sajnos azok a kormány és magyar ellenes zsidó publicisták (politikusok és pénzemberek...együtt) nyitogatják főleg, akik Magyarországtól, Nyugat-Európán át az USA-ig NAPONTA végzik aknamunkájukat, dezinformációs hadviselésüket, dühödt, hazugságokkal nyíltan és szemérmetlenül operáló hangulatkeltésüket a kormány és így az ország ellen.

MZP könnyen össze tudja számolni a zsidókat a Fideszben - szerinte -, de előbbieket szinte össze sem lehet számolni. Meg nem is akarja senki, csak nem lehet nem látni, tudni.

Szóval, ha valóban nem gond, ha "mindenki felvállalja azt aki, ami", azt is, ha roma, azt is, ha zsidó..., akkor azok esetében sem gond, akik az országot gyalázzák, marják nap, mint nap. Gondolom.

És sajnos ez a tény az, ami nyitogatja azt a szelencét, és amiből egyszer baj lehet. Ne legyen!
Válasz erre 

dare 2022.01.12. 00:55:39

@eloi: Igen, nyitogatják ezt bőven, csak azért írtam ezt, mert ebben az egy esetben tudok csak igazat adni azoknak, akik attól tartanak, hogy MZP-nek ez a naivitása nem túl szerencsés azokra nézve, akik a korábbi szerepvállalásaik vagy közéleti tevékenységük miatt az identitásuk miatt lennének újra elővéve.
Ha emiatt van ez a nagy hiszti, akkor jogos a kritika, minden más esetben viszont nevetséges minden megfogalmazott vád, pláne az antiszemitizmus.
Válasz erre 

jotund 2022.01.12. 05:57:10

@eloi:

politikazabalo.blog.hu/2021/10/08/marki-zay_peter_es_az_oket_nem_tamogatok/full_commentlist/1#c40962802

mondom, te egy idióta, tudatlan fasz vagy, aki a jó édes kurva anyját is letagadja.

itt egy részletes videó, merthogy majdnem az egészet levideózta több forrás is

www.youtube.com/watch?v=kiSm0Nuqomg

1) Amikor Chauvin Floyd nyakára lépett, akkor Floyd meg volt bilincselve. Olyan nagyon ellenállni, hogy drasztikus eszközöket kelljen bevetni nem tudott.
2) Floyd láthatóan totál zavart állapotban volt, kétszer elesett. Igazából már a legelején mentőt kellett volna hívni. Az az abszurdum, hogy hívtak is mentőt, és Chauvin azután térdepelt Floyd nyakára. Érted, te kis köcsög?! Chauvin egy olyan ember nyakára térdepelt, akihez már mentőt hívtak. Micsoda embertelen idióta fasz az ilyen?!
3) Chauvin egész biztosan nem térdepelt soha fehér ember bűnöző nyakán, és soha nem is tett volna ilyet. Csak a fekete ember nyakán térdelt, mert egy büdös rasszista, akárcsak te.

A bíróság egyértelműen elítélte Chauvint 22,5 év börtönre. ugathatsz itt, hogy sajtból van a Hold, de csak azt reklámozod, hogy a monmgolFidióták micsoda elmebeteg pszichopata selejtek.

ti mongolFidióták egy "másik univerzumban" éltek. ti pszichopata elmebetegek vagytok. fingotok nincs a valóságról és letagadnátok a jó édes kurva anyátokat is. ti vagytok a magyar genetikai selejt, a hulladék. a legalja. olyan sötétek vagytok, mint a bányató.
Válasz erre 

jotund 2022.01.12. 06:05:24

@CSOKKI MÁLNA:

gnlszinfolt.blog.hu/2021/06/11/a_cancel_kultura_a_tuneteket_kezeli_nem_a_betegsegeket?full_commentlist=1#c40709772

söprögethetsz nyugodtan az iszlám államban, de te ahhoz egy gyáva kis selejtes kretén vagy. a határig nem jutnál el. a múltkor is kimentél a buszmegállóba, hogy akkor te most elmész nyugatra, de nyugatra nem ment busz.

úgyhogy ahelyett, hogy ilyenekről "okoskodnál", maradjunk inkább annál, hogy ott, ahol laksz, Hajdúbazdmegen, ott a legtöbb szexista, náci és homofób olyan mint te: 4 elemis, fehér, valószínűleg keresztény, alkoholista, a kisegítőiskolából kiesett magyar selejt.

ti vagytok a magyar selejt, és szét akarjátok baszni az országot. ti nácik, ti mongolFidióták, ti Orbánfélék. szákfalusi, zsellérnek is selejtes hulladék vagytok.
Válasz erre 

jotund 2022.01.12. 06:12:20

@eloi:

politikazabalo.blog.hu/2021/10/08/marki-zay_peter_es_az_oket_nem_tamogatok/full_commentlist/1#c40962952

nyuszika, Mészáros és Tiborcz soha az életében nem épített semmit. nem is értenek hozzá. Mészáros a gázszereléshez ért maximum, Tiborcz még ahhoz sem.

mások építik meg a dolgokat fele pénzből, ezek meg az Ardián, Dubajban, a Földközi tenger összes nyaralóhelyén kokóznak, kurváznak, jachtoznak, repülőznek, és hasonlók.

csak egy olyan elmeroggyant mongolFidióta örül ennek, mint te.

ami a gazdaságot illeti: -14 százalékos GDP zuhanás. magyar évszázados és évezredes rekord. Orbánnak köszönheti az ország.

ti mongolFidióták egy "másik univerzumban" éltek. ti pszichopata elmebetegek vagytok. fingotok nincs a valóságról és letagadnátok a jó édes kurva anyátokat is. ti vagytok a magyar genetikai selejt, a hulladék. a legalja. olyan sötétek vagytok, mint a bányató.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2022.01.12. 06:13:09

@CSOKKI MÁLNA:
Miért, hát számít?
Legalább azzal lennél tisztában, amit és ahogyan kommunikáltok!

Azzal nem vagy tisztában, hogy mennyivel másképp hangzik a cigány szó olyan szájából, aki egész életében csak maximum etnikai hovatartozásként használta, azétól aki folyamatosa oda-vissza pejoratív módon használta.

A szemforgatást is hagyjuk, mert hát vicces mikor valaki társadalmi feszültségek miatt aggódik a fidesz oldaláról, miközben a pc meg le van sajnálva. Csak hát ne ellenzéki legyen már.

Maradhatunk annyiban, hogy annyi hozzád hasonló összekacsintós, óvatos kis rasszista köcsögöt láttam, hogy meg se lep az aljas kis másrakenősdi játékod. Kac-kac, operett náci!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.12. 06:20:29

@jotund:

Ma szabad boszorkánynak lenni. Korábban viszont ez bűncselekménynek minősült.
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.01.12. 07:19:38

@jotund: Mindenhol ott vagy te debil? Allandoan változó nevekkel nyomod az oltas propagandadat. Remelem nem minimalbert adnak erte!
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.01.12. 09:04:55

@BiG74 Bodri:

Ó hát persze, és kedves elvbarátaid milyen jelzőkkel szokták kommentálni Orbán származását? Tényleg nem fáj az a fajta képmutatás, amit itt előadtok?? Neked kellene leghangosabban tiltakozni, hogy Orbán roma származását firtatja bárki is. Ehelyett szemforgató módon okoskodsz, relativizálod az egészet.

"Maradhatunk annyiban, hogy annyi hozzád hasonló összekacsintós, óvatos kis rasszista köcsögöt láttam, hogy meg se lep az aljas kis másrakenősdi játékod. Kac-kac, operett náci! "

Na meg a rohadt kurva anyádat, te álszent kis szarházi féreg. Komolyan elképzellek, ahogyan az antirasszista tüntiről hazatérbe elkezdesz csútivajdázni, és hánynom kell tőled.

Várom hasonlóan szánalmas magyarázkodásodat a karlendítő jobbikos srácokról. Nektek tényleg semmi nem számít csak visszaszerezhessétek a hatalmat?
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.01.12. 11:03:06

@dare:

"A közéletben ha egy romára azt mondjuk, hogy roma, akkor az nem kéri ki ezt magának."

Egy normális közéletben nem mondjuk senkire sem ráolvasás szerűen az, hogy milyen etnikumhoz tartozik, mert ez nem számít. ez az ő magámügye. Ha arról van szó, hogy milyen a roma kultúra, és a társaságban van valaki, aki a romákat képviseli, az más eset.

"Fekete Pákóra valaki azt mondja, hogy színesbőrű, akkor az sem sértődik meg rajta."

Ez előbbiek alapján miért kell ezt mondani, talán ezt ő nem tudja, vagy nem látja mindenki?

"Ha bármilyen focistát honosítunk, aztán később szóba kerül az, hogy melyik országból igazolt hozzánk, akkor az szintén nem sértődik meg rajta."

Ez a bevándorlási törvényekkel szabályozott eset, semmi köze az előzőekhez!

"Ettől függetlenül ők magyarok, a nemzeti identitásuk magyar"

Ez egy érzés, ez nem attól függ, hogy valakinek milyen papírjai vannak.

.
"A zsidók ha valami miatt nem merik felvállalni az identitásukat, akkor az azért is lehet, mert az előző rendszerben voltak köztük többek is, akik egész jól megtalálták a számításukat abban a közegben is."

Bízzuk már rá, hogy ki akarja közüggyé tenni az identitását és ki nem. Több tényezőtől függhet. De, mint hangsúlyozom, normális közéletben ennek nincsen relevanciája, nem lehet téma.

"Talán ezért nem célszerű az, ha MZP nevén szeretné nevezni a dolgokat, mert ebben az egy esetben félő az, hogy Pandora szelencéjét nyitogatná csak vele."

Az viszont célszerű lenne, ha elhagyná a közéletet!
Válasz erre 

CSOKKl MÁLNA 2022.01.12. 11:06:05

Pedig amúgy nem szégyen, hogy Orbán cigány. Ezt csak azok a gonosz balosok hányják a szemére akik különbséget tesznek ember és ember között. Ők azok, akik szegény menekülteket is üldözik, megdobálják a melegeket a pride-on meg ilyesmi.
Válasz erre 

CSOKKl MÁLNA 2022.01.12. 11:10:33

@CSOKKI MÁLNA: "mert a TARTÓZKODÁS gombot nyomókat ugyanúgy tekintette, mint, aki el sem ment a szavazásra."
Pedig ez nagyon csúnya dolog volt, hisz a TARTÓZKODÁS az aztat jelenti, hogy ott TARTÓZKODTAK tehát nem lehetett volna úgy tekinteni rájuk, mint aki el sem ment a szavazásra.
Ezt tök egyértelmű.
Válasz erre 

dare 2022.01.12. 12:53:27

@atomic power 1986DucaDuca: A szándékos félreértés iskolapéldája az amit művelsz.
Gondolom jó érzés a pc nyelvén érvényt szerezni a saját igazadnak, de attól még senki nem arra gondol (legfőképpen én, csak lehet rosszul fogalmazok) amiről most írtál.

Senki nem akar ráolvasásszerűen megbélyegezni senkit, csak arról beszélt MZP is, hogy olyan országban szeretne élni, ahol az identitása senkinek se legyen tabu tárgya.
Mert olyan ország soha nem lesz Magyarország, hogy mindenki fehér, keresztény, heteroszexuális, tősgyökeres szittya magyar lesz benne, vagy mindenki annak vallja majd magát.
Tehát akik nem ilyenek, ki külsőségek alapján, ki vallása, ki szexuális irányultsága, ki kulturális identitása (vagy bármi más) alapján, azok ne érezzék azt, hogy bármiben is kevesebbnek lennének, amit nekik ezáltal titkolniuk vagy szégyellniük kellene mások előtt.
Erről beszél MZP, és eléggé álszent dolog az, hogy a Fidesz ezt úgy akarja értelmeztetni, hogy MZP akarja mások identitását közüggyé tenni, ami normális közéletben nem lehet téma.
Vicces ez, csak nem tudom mikor kell nevetni.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.12. 13:12:56

@dare:

Közben láttam a videót, ahol MZP beszél Egonnal. MZP nem olyan értelmezésre gondolt, hogy mindenkinek joga van a saját bármilyen identitására, hanem a Fidesz esetében hergelte ezzel az amúgy is Fidesz ellenes embereket.
MZP esetében pont ez mindig a káros, hogy nem tudja elleplezni a gyűlöletét. Talán nem véletlenül rosszul hangsúlyozza a mondandóját. Ezeket csak az nem érti aki nem is akarja.
Célzottan gyalázza a Fidesz támogatóit. Sőt a sajátjait is hülyének nézi, talán ebben az esetben nem véletlenül.
Válasz erre 

dare 2022.01.12. 13:21:52

@6.Lenin: Igen, a Fidesz miatt hergelte magàt ebbe a kétes kimenetelű kommunikációs közegbe, de ha nem támadták volna alaptalan vádakkal, akkor ezt a felesleges kört teljesen mellőzhettük volna ebből a kampányból.
Erre már ihatunk hideg vizet.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.12. 13:29:53

@dare:

Az eddigiek alapján MZP-nek nincs önkontrollja. ME-nek teljesen alkalmatlan.
Képzeld el, hogy nemzetközi szinten is állandóan magyaráznia kellene az általa mondottakat, ráadásul újra félreérthető szöveggel.
Egyértelmű, hogy ezt a pacákot nem itthon választották ki, és képezték is ki.

Nyugaton tudják, hogy a választók mi alapján is döntenek, és kik is szellemileg. Mellesleg én is támogatnám, hogy abban nincs semmi, ha mindenki vállalná is a saját maga identitását, de nem élhet vele vissza, vagy nem használhatná mások megbélyegzésére.
MZP pont ezekkel él vissza.
Válasz erre 

gigabursch 2022.01.12. 16:45:36

@evilwolf: @gigabursch:
Még annyit érdemes hozzátenni, hogy ismert az a mondás, hogy Magyarország az az ország, amit a saját népe vesz körül.
Ez Albániára fokozottan igaz.
Koszovó 95% albán, Macedónia 30-40% albán. A török és a görög határmenti csurig van akbánokkal.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.01.12. 16:46:58

Ma szabad buzinak lenni. Korábban viszont ez bűncselekménynek minősült.
Válasz erre 

Sancho12 2022.01.12. 16:56:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró : Iván,nagyon-nagyon régóta nincs tiltva(tudod a Kádárék törölték el)
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.12. 21:32:18

@Sancho12: engem is. Fasszá.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2022.01.13. 06:54:35

@CSOKKI MÁLNA:
Nem járok tüntetni hülye gyerek!
Az, hogy én visszakérdezek, hogy miért nem az ( mármint cigány), azt csak egy ilyen barom tudja rasszistának felfogni, mint te. Ráadásul úgy, hogy előtte nyomtok egy álszent alákérdezős párbeszédet. Mert a részemről leszarom, hogy cigány-e vagy nem.
A jobbikról:
- az természetes, hogy liberális orbánból és fideszből illiberális komcsi lesz, de a jobbik az biztos nem változik, ugye?
-ráadásul úgy, hogy a szélsőjobbos, rasszista jobbik rész kiválva, mi hazánk néven a fideszt támogatja mindenben?
- nem vagyok jobbikos, csak elfogadom, hogy plurális demokrácia keretein belül emberek létrehoztak egy pártot, melyet támogat a társadalom jelentős része, mely rájött végre, hogy vagy csicska lesz, vagy politikus.

Retard barom vagy, de látod én mégsem szidom az édesanyádat.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.13. 07:33:35

Keresztöltéses rétifing.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2022.01.13. 09:14:54

@MAXVAL bircaman közirtó:
Az!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.13. 10:10:33

@BiG74 Bodri:

"nem vagyok jobbikos, csak elfogadom, hogy plurális demokrácia keretein belül emberek létrehoztak egy pártot, melyet támogat a társadalom jelentős része, mely rájött végre, hogy vagy csicska lesz, vagy politikus".

Csicskák lettek, azok fenekét nyalják, akik miatt létrejöttek.

Van egy jobboldali pártszövetség, akiket a társadalom jelentős része támogat. Miért ne lehetne ezt nekik is megtenniük?

Köcsög vagy te kutyus. Ha egyiknek szabad valami, akkor a másiknak miért nem?
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.01.13. 10:12:40

@BiG74 Bodri:

"A jobbikról:
- az természetes, hogy liberális orbánból és fideszből illiberális komcsi lesz, de a jobbik az biztos nem változik, ugye?"

A két párt változása közötti lényeges különbség: az idézett mondattal ellentétben a Fidesz soha nem lépett szövetségre rendszerváltás előtti párttal, míg a Jobbik megtette ezt, hasonlóan az SZDSZ-hez.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.13. 10:27:09

@atomic power 1986DucaDuca:

Ez a legérdekesebb része a jelenlegi mgyar valóságnak.

Nyugaton 1re inkább gyorsul valamiféle új kommunizmus felé tartó katyvasz, 94-ben pont a legnagyobb komcsi ellenes megélhetésiek kormányoztak együtt a komcsikkal. Utána is, haza is vágták őket, meg magukat is. Most a jobbik próbálkozik ezzel, lassan leamortizálva magát. Közben tele szájjal komcsizzák a Fideszt.
Ráadásul választottak (?) maguknak egy tök agyament me -nek teljesen alkalmatlan valakit.

Vajon ezek min élhetnek? Valamilyen tudatmódosítót szednek, vagy mindig ilyenek is voltak?
A történelmüket nézve én az utóbbit tartanám valódik oknak, ezek mindig is ilyenek voltak.
Válasz erre 

Rodney_2 2022.01.13. 10:56:48

@jotund:
"figyusz, te idióta, a német egy főre jutó gdp 41259 dollár. a magyar 14328 dollár. emiatt az 5%-os magyar növekedés kevesebb GDP növekedés, mint a 2%-os német. kevesebb dolllár. és pláne kevesebb dollár per fő.

tehát jelenleg a magyar GDP abszolút értékben még mindig lemarad a némethez képest. kevesebbel növekszik ugyanis.

ha ez így megy tovább, akkor valamikor sok száz év műlva érné el azt a magyar gazdaság, hogy az 5%-os növekedése több lenne, mint a német 2%-os. teljesen utolérni pedig még pár száz múlva érné csak utol a németet.

tehát nyugi, kis mongolFidióta, mire Orbán 5%-kkal utolérné a német 2%-ot, addigra nemcsak ő döglik meg, de az ükunokája, és te is, és a te ükunokád is."

Te nyilván bölcsész vagy és a kamatos kamat számítás idegen tőled. Te tudós. Tényleg nincsen nálad szánalmasabb idióta. Próbáld már ki hogy mi lesz, ha a magyar szám évente 5%-kal nő a német meg 2%-kal. Elárulom, hogy 37 év múlva a magyar nagyobb lenne mint a német és a 6. évtől már nominálban is nagyobb lenne a magyar növekedés. Ez a kamatos kamat nagy varázslata. Általános iskolai tananyag. Miután sokadszorra csinálsz teljesen hülyét magadból, kicsit visszavehetnél az arcodból. Ti vagytok a felsőbbrendű européer értelmiség, de két számot nem tudtok összeszorozni. Már csak a buzulás megy jól nálatok, aminek nagyon hamar meg is lesz az eredménye és a 2% növekedés csak álom lesz, ha beindul az Ampelkoalition :(((
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.01.13. 10:57:54

@6.Lenin:

„Vajon ezek min élhetnek? Valamilyen tudatmódosítót szednek, vagy mindig ilyenek is voltak?”

A hatalom megszerzésének mindent elsöprő vágya, vegyítve zsigeri gyűlölettel a kormányfővel szemben – ez az a mákony, ami összetartja őket. Felállítottak egy narratívát, mely szerint a regnáló hatalom szétlopta az országot, ezért a rendszer megdöntéséért minden megengedett: még az is, hogy szövetkeznek az országot valóban kifosztó gépezettel, a globalistákkal. A kormánypártok viszont végig megmaradtak a jobboldali térfélen, a nemzeti oldalon.
Isten nem ver bottal!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.01.13. 12:08:03

@Rodney_2:

Évekkel ezelőtt már próbáltam elmagyarázni ezeknek a zseniknek, de akkor sem értették.

A • (1+P/100)^n,

ahol n - futamidő

A - induló GDP (alaptőke)

P - kamatláb értéke (GDP növekedés volumen indexe)

német GDP/fő - 41259 USD

magyar GDP/fő - 14328 USD

Behelyettesítve, és egyenletbe írva:

41259 • 1,02 ^n = 14328 • 1,05^n

41259/14328 = 1,05 ^n/1,02^n

2,88 = 1,0294^n

log2,88 = n•log1,0294

0,459 = n • 0, 0126

n = 36,4 év
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.13. 14:39:43

Telexes ismétlőfing.

Meg a lenin kurvaanyját.

Na szevasztok.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.01.13. 15:43:19

matekk zsenik
idén se nem lesz meg az orbannak a 2harmad
be kelérnie 3 4 eddel
hihi
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.01.13. 15:44:57

meekora buszhátsót kelett végig kattingatni
tellesen be nedvesedtem
Válasz erre 

Rodney_2 2022.01.14. 00:20:40

@atomic power 1986DucaDuca: Ügyes :)
Én primitíven oldottam meg, simán excelben, hogy lássam hogy növekszenek évről évre. És az éves növekményt is mellette.

A másik kedvencem az, hogy az EU a GDP 4%-át adja minden évben, a növekedés 5%, akkor a gazdaság növekedése saját erőből minden évben csak 1%. Azt nem értik, hogy ez csak az első évben van így. A következő évi 4% már csak az előző évi 4%-ot pótolja :))) Azt is csak le kellene írni szépen excelben mint egy óvodás.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.01.14. 09:40:43

@Rodney_2:

"A másik kedvencem az, hogy az EU a GDP 4%-át adja minden évben, a növekedés 5%, akkor a gazdaság növekedése saját erőből minden évben csak 1%."

Az ő logikájuk szerint akkor évi 9%-ot kellene növekedni, ami nonszensz. Másrészt a beérkezett uniós transzferek jelentős része nem tudott növekedést produkálni, már csak azért sem, mert Magyarországnak a KKE országok között extrém módon a pénzügyi stabilitás megteremtésére kellett fordítani a devizatartalék számottevő részét 2010 után. Az euróban beérkező uniós transzferek biztosították a devizakonvertáláshoz szükséges fedezetet az állam külső devizaadósságának, és a lakossági devizahitelek forintosításához. A kormányzati szektor kamatköltségeit sem veszik figyelembe, melyek 3-4-szer nagyobbak voltak, mint a régiós versenytársaké. Tovább lehetne még sorolni.......
A teljesítménynél még azt is figyelembe kellene venni, hogy a GDP növekedésre mekkora államadósság növekedés jut, összehasonlítva más országokkal, mivel az államadósság relatív csökkentése, illetve a nominális adósság növekedésének fékezése is csökkenti a növekedési potenciált.
Válasz erre 

Rodney_2 2022.01.14. 10:22:29

@atomic power 1986DucaDuca: Egyszerűen nem megy nekik a matek. De ezt "ballib" elemzők is elkövetik és ott már felmerül a gyanú, hogy esetleg direkt hazudnak, de ki tudja, lehet hogy tényleg ennyire ostobák.

Amit szintén nem sokan értenek, az a hitelfelvétel. A Gyurcsény korszakban 2008 őszéig ment az egész K-Európában, hogy a nyugati tulajdonú bankokba az anyabankok öntötték az eurót (abból konvertáltak CHF-et swapokkal ahol az lett a divat). A bankok ebből adták a devizahiteleket a lakosságnak, vállalkozásoknak és az önkormányzatoknak. Ez valami elképesztő összeg lett a végére. Ez mind az akkori GDP-t növelte. 2009-től kezdődően ennek a fordítottja történt. Ezt hívták akkoriban "hitelkönyv leépítésnek" (a "loan book"-ban vannak a hitelek felírva, angol ősi terminológia). Vagyis nem költekezés volt a gazdaságban, hanem spórolás és hitelvisszafizetés, Akkor kellett megfizeti a gyurcsányi habzsidőzsi, nagy lakás, 10 évre lízingelt Suzuki és minden szar árát. És mivel a 2008-as bank krízis következtében jelentősen szigorítottak a bankok tőkekövetelményein, a K-Európai bankoknak el kellett kezdeni visszautalni az óriási pénzeket az anyabankjaiknak, így ez a hatalmas tőke kivonódott K-Európából. Az Orbán kormány teljesítményét így kell nézni a 2010-2016 időszakban (szemebszélben kellett p...) Na most ezt magyarázd el egy egységsugarú választópolgárnak. Vagy egy "belpesti értelmiséginek" :)))
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.01.14. 13:14:16

Ejj de szarok vagytok mindahányan!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.01.14. 18:55:18

@Rodney_2:

"Egyszerűen nem megy nekik a matek. De ezt "ballib" elemzők is elkövetik és ott már felmerül a gyanú, hogy esetleg direkt hazudnak, de ki tudja, lehet hogy tényleg ennyire ostobák."

GKI 2007 márciusi prognózisa 2007-re:

hvg.hu/gazdasag/20070312_gki_prognozis

"A gazdasági növekedés főleg a belföldi kereslet csökkenése miatt jelentősen lassul, kábé 3 százalékos lesz."

Lett belőle 0,2%. Elgondolkodtató! Azért ez elég nagy "mellélövés!"

De lehetne idézni Csaba László, Lengyel László csúsztatásairól, be nem vált jóslataikról.
Válasz erre 

0dzsud0 2022.01.14. 23:07:01

@atomic power 1986DucaDuca: Szia! Ez most durván off lesz, tudom, hogy a blogföldén nem szokás ilyet, de évek óta igyekszem mindent elolvasni, amit írsz, mert nagyon tetszenek a kommentjeid. Két személyes kérdésem lenne hozzád:

1. Milyen tanulmányokat folytattál?
2. Hogy esett a választásod erre a felhasználónévre?
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.01.15. 10:34:14

@0dzsud0:

Köszönöm, de hidd el, hogy vannak nálam sokkal profibb kommentelők. Felsőfokú műszaki -és közgazdasági végzettségem van. Atomerőmű párti vagyok, de a felhasználónevembe nem ezért került. Az angol nyelvvizsgámra emlékeztet, amikor az atomenergiáról volt szó, és jól megizzasztottak vele. A DUCA olaszul herceget jelent, de teljesen véletlenül került bele a felhasználónevembe, mikor regisztráltam. 1986 pedig Csernobilra utal, de ez a katasztrófa számomra nem az atomellenességet jelenti.
Minden jót kívánok!
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.01.15. 15:55:10

@BiG74 Bodri:

Akkor képzeld el, hogy az alábbi párbeszéd fültanúja vagy a villamoson, amint két emberke a munkatársukról beszél:

-Te, ez a Tibi nem cigány?
-Sztem is az.

Bocsika, de nekem kell felvilágosítanom téged, hogy ez szánalmas politikai oldalad szerint bizony rasszizmus. Hiába gondolod te, hogy ez csak egyszerű ténymegállapítás..Úgyhogy legközelebb a romkocsmában ne próbálkozz hasonlóval, mert simán lenáciznak.:) (Persze nem vagy te olyan hülyegyerek, csak képmutatóskodsz itt, megpróbálod relativizálni, ahogy szoktátok.)

Amit meg a Jobbikkal kapcsolatban előadsz szánalmas magyarázkodás. Még arra sem voltak képesek, hogy megszabaduljanak a zsidókat listázni kívánó, illetve náci karlendítés közben lekapott politikusaiktól. A Fideszben hasonló húzásoknak azonnali eltávolítás az eredménye. Szánalmas politikai oldaladon viszont soha semminek nincs következménye. Többek között emiatt fogtok zsinórban negyedszerre is szopni áprilisban.:)
Válasz erre 

0dzsud0 2022.01.15. 16:31:53

@atomic power 1986DucaDuca: A közgáz tanulmányokban a korábbi elemzéseid láttán közel biztos voltam. Köszönöm a választ!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard