Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Novák Katalin máris bizonyította, hogy egy megbízható másodhegedűs lesz Orbán zenekarában

Novák Katalin máris bizonyította, hogy egy megbízható másodhegedűs lesz Orbán zenekarában

Orbán Viktor pragmatizmusa sodorhatja erkölcsi válságba a Fideszt. Az ötödik kormányzati ciklusát kezdő miniszterelnök ugyanis olyan erkölcsi normákat lép át a gazdasági és politikai haszonszerzés indokával, melyeket a nemzetközi színtéren egyre kevesebben tolerálnak. Hiába mondja Orbán Viktor, hogy őt is anya szülte, sokan már ezt is kétségbe vonják, amikor azt látják, hogy az orosz-ukrán háborúból is hasznot kíván húzni. Persze, érzi az ellentmondásokat maga az érintett is, ezért a szavak szintjén olykor elítéli a morál nélküli politizálást. Kár, hogy ezek csak szavak maradnak, ráadásul mással mondatja ki az igazán lényeges tételeket.

telex_5.jpg

Fotó: telex.hu

Sokakat talán meglepett az, hogy Novák Katalin első köztársasági elnöki beszédében határozottan elítélte Oroszország agresszióját Ukrajna ellen. Mivel azonban Novák is Orbán Viktor köpönyegéből bújt elő, biztosak lehetünk abban, hogy a rá leosztott szerepet mondta fel, amikor Putyint tette felelőssé egy szuverén állam lerohanásáért. Az új köztársasági elnök feladata a NER gépezetén belül amúgy is az, hogy a politika erkölcsi oldalát is felmutassa az emberek felé. Ez persze valószínűleg nem fogja megakadályozni abban, hogy aláírjon olyan törvényeket, melyek kiszolgáltatott helyzetbe hoznak olyan társadalmi csoportokat, melyeket a Fidesz politikája valamilyen okból diszkriminálni akar.

Persze, ne ítélkezzünk előre! Jól esne egy teljesen független köztársasági elnök szájából azt hallani, hogy „Örökre nemet mondunk a Szovjetunió visszaállítását célzó minden törekvésre”, vagy: „Nem vagyunk semlegesek. Az ártatlan áldozatok és az igazság oldalán állunk.” Örömmel elhinnénk, hogy Novák Katalin a saját morális álláspontját hirdeti akkor, amikor azt mondja, hogy hajlandók vagyunk áldozatot hozni a békéért, és nem akadályozzuk a szövetségeseinket abban, hogy áldozatokat hozzanak ennek érdekében.

Ez ugyanakkor azt is jelenti, hogy Oroszország számára igen jelentős veszteség lenne, ha elveszítené ezt a régi és megbízható partnerét.

Igen ám, de Novák rögtön hozzá is teszi, hogy nem egyeznek bele olyan döntésekbe, melyek nagyobb veszteséget okoznak nekünk, mint az oroszoknak. Itt hullik le a lepel az új köztársasági elnök morális alapú állásfoglalásáról. Ő ugyanis azt mondja, hogy a szövetségeseink nyugodtan hozzanak áldozatot azért, hogy a gazdasági szankciók hatására minél előbb véget érjen a vérontás, mi azonban erre nem vagyunk hajlandók. Ebből a gondolatmenetből értjük meg igazán, hogy továbbra is Orbán haszonelvű politizálása fogja meghatározni Magyarország szerepét a konfliktusban.

Ne kerülgessük a forró kását: Ezek a körmönfont gondolatmenetek arról szólnak, hogy Magyarország továbbra is akadályozni fogja az orosz gázra és kőolajra kivetendő uniós szankciók elfogadását, mert a MOL-nak extra bevétele van a jelenlegi állapotnak köszönhetően. A magyar olajipari óriás ugyanakkor az embargó nagy vesztese lehet, hiszen az orosz kőolaj finomítására rendezkedett be, és amíg ezt a terméket értékesíteni tudja a nemzetközi piacon, hatalmas nyereségre tesz szert. Ez ugyanakkor azt is jelenti, hogy Oroszország számára igen jelentős veszteség lenne, ha elveszítené ezt a régi és megbízható partnerét.

24_hu_136.jpg

Fotó: 24.hu

Orbán pávatánca tehát most nem elsősorban annak szól, hogy Putyinnak akar megfelelni, miközben nem akar teljesen elszigetelődni az európai partnereitől sem, hanem annak, hogy extra nyereséghez és különleges előnyökhöz juttassa a MOL-t. Számára most minden szempontot felülír ez a cél, ami azt is jelenti, hogy a gazdasági és morális szempontok ütköztetésénél továbbra is az előzőek élveznek előnyt. Novák Katalin pedig elődjéhez hasonlóan, mint megbízható másodhegedűs hiába játszik fülbemászó dallamokat az emberi szolidaritás húrjain, a főnöke továbbra is a pénz csörgésére fog álomba szenderülni. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Annak a nótáját kell húzni, aki kifizeti a zenekart.”

 

254 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Novák Katalin máris bizonyította, hogy egy megbízható másodhegedűs lesz Orbán zenekarában Tovább
Facebook Tetszik
1
254 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Az elnök, akit nyugodt szívvel elengedünk Az elnök, akit nyugodt szívvel elengedünk
  • Még mindig a németek és az oroszok között őrlődik Orbán Viktor Még mindig a németek és az oroszok között őrlődik Orbán Viktor
  • Bármilyen meglepő, de Orbán modellje csak Magyarországon működik Bármilyen meglepő, de Orbán modellje csak Magyarországon működik
  • Viktor, a védelmező Viktor, a védelmező
  • Komoly nyomás nehezedik majd az új Orbán-kormányra Komoly nyomás nehezedik majd az új Orbán-kormányra

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr6917831263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (254)
Az utolsó 100 komment:

_atpijkamo_ 2022.05.16. 07:23:14

@midnight coder: Annál minden jobb, minthogy Orbán ellopja. Egyébként igazad van.
Válasz erre 

midnight coder 2022.05.16. 07:24:31

@Jozef Pockna: Amennyire én tudom, uniós pénzeket egyedül az írek tudtak értelmesen felhasználni még az elején, de aztán a bürokraták kapcsoltak, azóta ott sem. Így megy a térfelújítás milliárdokért, aztán a felújított tér sem lesz jobb mint volt, másrészt hiába a szép tér, ha teli van maguk alá szaró hajléktalanokkal, agresszív koldusokkal, kutyagumival, grafitivel.
Válasz erre 

midnight coder 2022.05.16. 07:36:01

@_atpijkamo_: A legjobb lenne, ha egyrészt nem lennének korruptak a politikusok. De ez utópia, mindkét oldal korrupt, és akik újonnan jönnek, azok is lopni indulnak. Amúgy még mindig jobb, ha egy politikus lopni indul, mint ha világmegváltani: lást Hitler, Lenin, Sztálin, Mao, Putyin...

De én igazából akkor hiszem el, hogy itt az ellenzék nem lopni indul, ha el nem évülő bűncselekménnyé nyilvánítják a korrupciót, és visszamenőleg kivizsgálják az összes régi nagyobb ügyet. Azzal, hogy mindig az aktuális kormányt akarja elszámoltatni az aktuális ellenzék, tele a padlás, különösen annak fényében, hogy ez még soha nem történt meg. Már csak azért sem, mert az aktuális kormánynak az előző élcsapat szabadlábon madárijesztőnek sokkal hasznosabb, mint rabosítva mártírként. Fletó is nagy főnyeremény Orbánnak, nélküle már 3x leváltották volna, így meg azt csinál amit akar, mert bárki jön a túloldalon, annak Gyurcsány nélkül nincs esélye, Gyurcsánnyal meg pláne nincs.
Válasz erre 

Ekrü 2022.05.16. 07:43:24

@chrisred:
"Csak éppen Göncz megválasztását az MDF-SZDSZ paktum előzte meg. "- És abban mi a jó ,ha a pártok lepaktálnak egymással a választók feje felett? A végeredmény ,ha jól emlékszem az lett,hogy az általatok "mindenki Árpi bácsijának" hazudott köztársasági elnök az első ciklusa alatt jó SZDSZ-es pártkatonaként ahol tudta gáncsolta az MDF kormányt, előkészítve ezzel egy MSZP-SZDSZ győzelmet, hogy aztán a második ciklusa alatt annak az MSZP-nek a seggnyalója legyen aki ellen alapították állítólag az SZDSZ-t. Minden népnyúzó intézkedést aláírt nekik önként és dalolva.
Az MDF naív és idióta volt. Soha nem lett volna szabad átengedni a választásokban vesztes pártnak sem a köztársasági elnöki posztot sem pedig a médiát.
Válasz erre 

Ekrü 2022.05.16. 07:56:53

@_atpijkamo_:
Sólyom Lászlót egyik fél sem szerette. Elfelejted,hogy őt kínjukban választották meg, mind az SZDSZ-MSZP koala és mind a Fidesz részéről. Egyik fél sem érezte magáénak. A dicstelen szlovák határról történő visszafordítása után meg mindenki csak szégyenkezett miatta.
Akkor már Mádl Ferenc sokkal kevésbé megosztóbb volt, hisz ő is egy Független Kisgazdapárt-Fidesz- MDF- MSZP-SZDSZ konszenzus által lett köztársasági elnök, lévén,hogy a Fidesz- Kisgazdapárt-MDF koalának nem volt akkoriban 2/3-a, csak éppen neki nem voltak olyan kínos és szégyenteljes esetei mint Sólyom Lászlónak.
Válasz erre 

chrisred 2022.05.16. 08:04:46

@Ekrü: "És abban mi a jó ,ha a pártok lepaktálnak egymással a választók feje felett?"

Abban semmi jó nincs, az ellenzéki kerekasztalból sem származott semmi jó, azoknak a figuráknak, akik ott és akkor (minden választói felhatalmazás nélkül) leültek tárgyalni a komcsikkal, rég el kellett volna tűnnie a magyar közéletből, a fideszeseiddel együtt. Egyébként hazudsz, soha nem neveztem Gönczöt "mindenki Árpi bácsijának", pont azért, mert a közvetlen elnökválasztás pártján állok, ellentétben veletek.Csak attól függetlenül objektíve demokratikusabb, ha a megtartott választások után a megválasztott kormányerő egyeztet a legerősebb ellenzéki párttal, mintha közvetlenül a választás előtt a teljhatalmat birtokló személy kijelöli a neki dolgozók közül az elnököt. Novák legitimitása semmiben nem különbözik Losonczi Árpádétól.
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.16. 09:02:23

@_atpijkamo_: "Annál minden jobb, minthogy Orbán ellopja"

A választásokon is a "kedvenc" ballibsi hívószó volt:

"BÁRKI, CSAK NE ORBÁN!"

Erre lehet kampányt építeni!!!!!!
(de hát a ballibsik nem a gyűlöletre, az Orbán-gyűlöletre építenek, hanem a SZERETETRE...)
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.16. 09:06:02

@chrisred:

SZÁLLJÁL MÁN RE ERRŐL A KÖZVETLEN ELNÖKVÁLASZTÁSRÓL!

MI LENNE AZ ELŐNYE!

Vedd már egyszer s mindenkorra tudomásul, a magyar választási rendszer egy az egyben a német választási rendszer másolása......

Vegyes (egyéni+listás) rendszer, egyfordulós, 5% bejutási küszöb, szavazhatnak a határon túl élő németek/magyarok, a köztársasági elnököt a Parlament választja.....

ERŐS PARLAMENT --- GYENGE KÖZTÁRSASÁGI ELNÖK
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.16. 09:08:00

@chrisred: Egyebekben meg szerinted a népek kit választanának köztársasági elnöknek, ha közvetlen elnökválasztás volna?????

A Novák Katicát avagy a 80 és a halál között lévő vén szenilis faszt, a Róna Péter bácsit,
a ballibsik jelöltjét???????
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.05.16. 09:29:46

@chrisred:

"Novák legitimitása semmiben nem különbözik Losonczi Árpádétól."

Az ki?

"Csak attól függetlenül objektíve demokratikusabb, ha a megtartott választások után a megválasztott kormányerő egyeztet a legerősebb ellenzéki párttal, mintha közvetlenül a választás előtt a teljhatalmat birtokló személy kijelöli a neki dolgozók közül az elnököt."

A minta jogállamban, Németországban a szövetségi elnököt sem közvetlenül a választópolgárok választják meg, hanem a szövetségi közgyűlés (Bundesversammlung), mely a szövetségi parlament (Bundestag) és a tartományi parlamentek erőviszonyai alapján dönt. Ráadásul a jelenlegi elnök is izig-vérig pártpolitikus volt.
Válasz erre 

hoplita 2022.05.16. 09:40:36

@ulpius66:
A nagytőgyű, vigyorgó tehénre vered a csoffadt faszod, nyuggergeci?:)

Az tuti, hogy ilyen hülyepicsa egyetlen palotában sem trónol sehol a világon, ez hungarikum.:)))
Válasz erre 

Jozef Pockna 2022.05.16. 09:50:28

@ulpius66: Miert gondolod hogy csak ez a 2 palyazhatna??? Pont ez lenne az erdekes. Bki jelentkezhetne. Pont mint ugy hogy bkibol lehet politikus ha nep megbizik benne.
Válasz erre 

Ekrü 2022.05.16. 10:05:41

@chrisred:
"Egyébként hazudsz, soha nem neveztem Gönczöt "mindenki Árpi bácsijának", "- A szó amit használtam az "általatok" és nem konkrétan rád,hanem mindazokra gondoltam amit te is képviselsz. De örülök ,hogy ebben legalább egyetértünk, mert már rém unalmas hallgatni, hogy az ellenzéki oldal úgy tesz mintha Göncz nem is az SZDSZ-MSZP koala szekértolója lett volna.
"Csak attól függetlenül objektíve demokratikusabb, ha a megtartott választások után a megválasztott kormányerő egyeztet a legerősebb ellenzéki párttal"- Itt csak 3 kérdésem lenne hozzád:
1. Göncz második megválasztásánál az MSZP-SZDSZ koala vajon egyeztetett a legerősebb ellenzéki párttal?
2. Ha a válasz nem,akkor Göncz második megválasztása a te értékrended szerint mennyivel demokratikusabb mint Áder János megválasztása?
3.Véleményed szerint, ha az ellenzék valamikor (sohanapján) nyerne 2/3-al, akkor egyeztetne a Fidesszel a köztársasági elnök személyének kérdésében?
Válasz erre 

citrix 2022.05.16. 10:15:50

A Nemzeti Bábszínház régi figuráját váltja egy (régi)új szereplő Novák Katalin személyében. Orbán a Goodfather, az ő kottájából játszik a "keret".
Válasz erre 

chrisred 2022.05.16. 10:26:48

@Ekrü: Én is így vagyok vele, amikor gyurcsányistákról és orbánistákról írok, mindazokra gondolok, amiket te is képviselsz.

1. Nem
2. Csak annyival, hogy a hatalmon lévő erő nem a választás előttre időzítette az államfőválasztást, hogy a lejáró mandátumú képviselők legitimálják öt évre az államfőt.
3. Eszükbe se jutna, egyik kutya, másik eb.
Válasz erre 

Ekrü 2022.05.16. 11:21:04

@chrisred:
"Én is így vagyok vele, amikor gyurcsányistákról és orbánistákról írok, mindazokra gondolok, amiket te is képviselsz."- Én soha nem tagadtam, hova tartozom , de te ehhez képest simán leszavaztál a Gyurcsány vezette ellenzékre....:)))))
Áder János megválasztása mikor is volt közvetlenül a választás előtt? :)))
Válasz erre 

chrisred 2022.05.16. 11:43:43

@Ekrü: "Én soha nem tagadtam, hova tartozom , de te ehhez képest simán leszavaztál a Gyurcsány vezette ellenzékre....:)))))"

Ez hazugság.

"Áder János megválasztása mikor is volt közvetlenül a választás előtt? :)))"

Hogy jön ide Áder megválasztása?
Válasz erre 

chrisred 2022.05.16. 11:44:40

@atomic power 1986DucaDuca: Bocsánat, Losonci Pál.
Válasz erre 

chrisred 2022.05.16. 11:46:09

@ulpius66: Ez az, ami soha nem fog kiderülni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.05.16. 12:11:07

Szóval az a lényeg, ma is igen nagyot szartam.
Válasz erre 

tpl 2022.05.16. 13:14:58

Hahahaha. Már megint a Fidesz erkölcsi válsága miatt aggódnak az ellenzéki oldalon. :))) Legyen ez a Fidesz problémája, kedves Frédi.
.
Válasz erre 

Ekrü 2022.05.16. 13:28:48

@chrisred:
"Ez hazugság."-Hát akkor csak jól álcáztad.Legalábbis ahogy védted őket....
"Hogy jön ide Áder megválasztása? "- Talán úgy,hogy a 2. kérdésem ez volt:
"2. Ha a válasz nem,akkor Göncz második megválasztása a te értékrended szerint mennyivel demokratikusabb mint Áder János megválasztása?" :)))))
Válasz erre 

chrisred 2022.05.16. 13:58:20

@Ekrü: Ha azt mondom róluk, hogy olyanok, mint a Fidesz, csak a te szemedben tűnik védelemnek, valójában lesújtó kritika.

Akkor továbbra is fenntartom a kérdést, ha eredetileg Novák és Göncz megválasztásának összehasonlításáról volt szó, mit keres itt Áder megválasztása?
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.16. 14:37:07

Kati te
vagy
a leg
jobb!
Válasz erre 

Ekrü 2022.05.16. 14:38:50

@chrisred:
"Ha azt mondom róluk, hogy olyanok, mint a Fidesz, csak a te szemedben tűnik védelemnek, valójában lesújtó kritika."- Értem én ,hogy szívesen letagadnád a választások előtti hozzászólásaidat, de attól még azok léteznek. Nem először vitatkozunk mi itt az elmúlt évek során és bizony te nem azok közé tartoztál akik kritizálták volna az ellenzéket. (Bár megértelek,egy ilyen bukta után én is szégyellném a helyedbe ,hogy azon az oldalon álltam.)
"Akkor továbbra is fenntartom a kérdést, ha eredetileg Novák és Göncz megválasztásának összehasonlításáról volt szó, mit keres itt Áder megválasztása? "- Ezt akkor tarthatnád fenn, ha nem válaszoltál volna az Áderrel kapcsolatos kérdésemre,hanem válasz helyett kifogásoltad volna,hogy miért Áderről írok. De nem így tettél,hanem zsigerből válaszoltál anélkül,hogy elolvastad volna kire vonatkozik a kérdésem. Gerinces ember ilyenkor fejet hajt és elismeri,hogy ezt most benézte. Úgy látszik te nem tartozol közéjük.
Válasz erre 

chrisred 2022.05.16. 14:49:29

@Ekrü: Ha gerinces emberként beismered, hogy a témától terelő kérdést tettél fel, akkor szívesen. Úgy látszik, te nem tartozol közéjük.

Milyen választás előtti hozzászólásokat kellene letagadnom, amikor magad is elismered, hogy egyedül az a problémád, hogy nem voltak az ellenzéket kritizáló hozzászólásaim? Aminek az egyetlen oka, hogy az olyan politikai erőt, aminek nincs és soha nem is lesz közhatalma, nemlétezőnek tekintek.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.05.16. 15:01:46

@a nagy hohohorgász: " felhivnam kabai Domonkos xy írására a figyelmet a sok balliberális agymosottnak amiben az írja hogy bizony nem csak az m1 hazudik"

Ezzel elismerte, hogy az m1 hazudik...
Válasz erre 

kvadrillio 2022.05.16. 15:08:42

bankárfeleség. amellet kedves nő. amellett több nyelven beszél. amelett. remélem mindenkivel kezetfog. amellett, ő is beleörexik majd a pozíciójába. különösebb dolog nem jut eszembe róla.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.16. 15:10:25

@Igazamvanvagyigazamvan?: hol a faszba voltál eddig????? Azt mát régóta mondta hogy az m1 hazudik!!! Amit orrbefogos fidesz szavazókent én is tudok és védem a vedhetetlent. Talán már kabai sem védi,mert lesesett neki. Csak nektek nem esik le:)))))
Válasz erre 

kvadrillio 2022.05.16. 15:14:05

asszongyaja most orbán, veszélyes évtized gyün. járvánnyal , háborúval mindult, kiújúlhatnak járványok (nu, akkor télleg lövök egy AK47-essel a BIOLABOROSOKRA, MERT ONNAN INDÍTJÁK A JÁRVÁNYOKAT !!!!!!!% ebben nincs kecmec, NEM LKEHET TOVÁBB NÉPÍÍÍRTANI, PLÁNE ÚGY, hogy az országvezetők életben maradtak !!!..........ja,,és most még kibírható az időjárás.....:)
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.16. 15:14:20

@a nagy hohohorgász: korrigalok!!! nem védem a verhetetlent !!! Kurvara nem igaz hogy tamogatom a 28. Stadiont Kurvara nem igaz hogy tamogatom a nyugdíj és az oktatás "nem " belenyulasat és így tovább, de abban viszont igaza van az m1nek hogy Kurva sok mindent megtennek hogy az osszefosas ne kerüljön kormányra!!!!!!!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.16. 15:18:05

@kvadrillio: szerintem menj Ukrajnába, ott megbecsulnek:))))
Válasz erre 

kvadrillio 2022.05.16. 15:18:45

occt marhára nem gírom a szankciókat ! ...akkor füröggyé amikor én mondom. akkolr egyéééé, amikor én mondom, akkor igyááá, amikor én mondom, akkor bsszááá. amikor én mondom...., annyibóóóóól, amennyiot én adok neked !!! TÚL RÖVID AZ ÉLET A POLITIKUSOKNAK HÍÍÍVOTT HÜJÉK ELVISELÉSÉHEZ !
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.16. 15:39:57

@kvadrillio: bmeg, te milyen büszke panelproli vagy:))))) menjél nyugati multihoz dolgozni... az első dolog amit kapsz az egy kártya hogy tudják hogy hol vagy és mit csinálsz:))))) ha leveszed a kártyád akkor dada lesz a'la demokrácia:))))) te agymosott barom
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.05.16. 16:03:23

@a nagy hohohorgász: Kabai csak az orosz médiát fogadja el hitelesnek. Tehát nyugodtan felejtsd el, mint hivatkozási alapot.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.05.16. 16:04:45

@a nagy hohohorgász: Magyarországon nagyon sokan nyugati multinak dolgoznak. Aki nem, az kap egy kártyát, hogy tudják, hol van.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.05.16. 16:06:13

@kvadrillio: övök egy AK47-essel a BIOLABOROSOKRA, MERT ONNAN INDÍTJÁK A JÁRVÁNYOKAT

Hülye vagy.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.05.16. 16:07:55

@a nagy hohohorgász: de kurvára igaz, hogy amennyiben Orbán mond valamit, akkor bólogatsz, és véded minden áron.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.16. 16:53:58

index.hu/velemeny/2022/05/11/nagyot-kaszalna-oroszorszag-az-eu-energiaembargojaval/

meg
mondta Viktor most
már majd
nem minden
ki bólogat rá
ja
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.05.16. 17:20:59

forgokinpad.blog.hu/2022/05/15/a_kozeljovo_korvonalai
"a nyugati fővárosokban egyre több hang követeli az orosz olaj és gáz teljes embargóját" Szellentett Tamaskanak meg kell magyarazni, hogy azok a hangok a Gyuriba politikusai, nem az atlagember... Azon röhögtem, hogy kiderult nem adnak chipeket az oroszoknak, aztan megis a haborus tersegben termeltek hozza a neongazt :-D
Válasz erre 

Ekrü 2022.05.16. 17:55:22

@chrisred:
"Ha gerinces emberként beismered, hogy a témától terelő kérdést tettél fel, akkor szívesen."- Miért ne ismerném be? Láthatóan sikerült is bepalizzalak. :))))
"Úgy látszik, te nem tartozol közéjük."- Miért is? Ne ítélkezz előre....tudod ha felteszel egy kérdést, illik megvárni míg válaszolnak rá.
"amikor magad is elismered, hogy egyedül az a problémád, hogy nem voltak az ellenzéket kritizáló hozzászólásaim"- Az,hogy kritizálók nem voltak,az csak az egyik fele,de körömszakadtáig védted őket ellenem az a másik fele. :)))))
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.05.16. 18:03:35

@a nagy hohohorgász: orrbefogós. Az. :))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.16. 18:05:40

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: mondja ezt a demokrata:))))) beszaras bmeg:))))
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.05.16. 18:07:59

@Igazamvanvagyigazamvan?: na ott a pont!
Ezektől a tetvektől még soha nem láttam, hogy bármivel ne értettek volna egyet, amit vikiék csináltak.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.16. 18:56:48

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: az értő olvasás látom nem megy:))))
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.16. 19:22:36

Litván külügyminiszter: Magyarország tartja túszként fogva az Európai Uniót

hah
aha
pedig azt
at olvastam a bloggon a
Viktor 1 senki
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.05.16. 19:40:03

@ez a nevem senki: Valojaban a Viktor azt teszi, amire a nemetek is igent mondanak, csak az amerikaiak addig b.. tatnak őket, hogy nemet mondjanak es OV-t hasznaljak erre. Win-win!
Válasz erre 

Bajszos Szar 2022.05.16. 19:49:59

@_atpijkamo_: mit akarsz fiacskám?!
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.05.16. 20:00:25

Friss girek:
Újabb hét amerikai zsoldos halt meg, akik a kijevi erőkkel harcoltak a Donbász régióban a rubizsnojei Kraszitel üzemben – mondta Apty Alaudinov, Csecsenföld vezetőjének asszisztense a RIA Novosztyinak május 15-én.
Ismeretlen számú amerikai zsoldos, akik közül sokan valószínűleg titkosszolgálati ügynökök, továbbra is harcol a kijevi erők soraiban. Eddig közülük többen meghaltak.
Sok brit állampolgár még mindig a kijevi erők soraiban harcol zsoldosként. Május 15-én a Daily Express felfedte, hogy jelenleg legalább három, Afganisztánban harci tapasztalattal rendelkező volt brit katona van ostrom alatt az Azov nacionalistákkal együtt a mariupoli Azovstal acélgyárban.

Az orosz számítógépes hackercsoport "Killnet" bejelentette "globális internetes támadást"
Komoly számítógépes hackerek egy csoportja, akik állítólag Oroszországban vannak, nyilvánosan bejelentették, hogy "globális internetes támadást" indítanak az Egyesült Államok, az Egyesült Királyság, Németország, Olaszország, Lettország, Románia, Litvánia, Észtország, Lengyelország és Ukrajna ellen.
Egyelőre nem tudni, MIKOR kezdődik egy ilyen támadás.
A "Killnet" néven ismert csoport hétfőn videós bejelentést tett közzé. Az orosz nyelvű bejelentést jelenleg angolra fordítják.
Érdemes kiemelni, hogy az Egyesült Államoknak régen bevett politikája van erre, miszerint a kibertámadás, ha az anyagi kárt okoz vagy bárki halálát okozza, "háborús cselekménynek" kell tekinteni.
Már most is széles körben spekulálnak arról, hogy EZ lehet a "hamis zászló", amit a CIA vagy a Deep State követhet el, hogy ürügyet adjon az Egyesült Államoknak és a NATO-nak, hogy tényleges háborúba ütközzön Oroszországgal. — NEXTA (@nexta_tv) 2022. május 16.

Martin Armstrong magyarázata szerint a nyugat háborújának oka abban rejlik, hogy az eurókötvény-kamatlábak már 2014-ben negatívba mentek át. Tönkretette az eurózóna adósságpiacát. Ez aztán eltüntette az ottani nyugdíjalapok hozamát, mivel kénytelenek voltak kötvényekbe fektetni. Európa a fizetésképtelenség küszöbén állt, és nem tudták kifizetni az ígért jólétet. A vasvillák elkerülése érdekében az EU/USA háborúba kezdett...
Válasz erre 

6.Lenin 2022.05.16. 20:08:16

@chrisred:

"Aminek az egyetlen oka, hogy az olyan politikai erőt, aminek nincs és soha nem is lesz közhatalma, nemlétezőnek tekintek."

Vagyis s6zerinted csak a Fidesz jelenleg Mo-on komolyan vehető politikai erő.
Tökéletesen elfogadható érv ez a részedről. Más komolyan vehető erő jelenleg nem létezik Mo-on.

Ritkán olvasni tőled értelmes dolgot, de ez most díjazom. Csaknem a melegtől van?
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.16. 20:23:44

@Bandibacsi34:

Apák napján legalább felköszöntötted a faterodat a fél Vörös Haccserget, bulgár birka?

Ha az ukránok ilyen ütemben verik vissza a ruszkikat, akkor jövö héten már Moszkvában lesznek!

Jut eszembe, egy lenge ukrán tavaszi szellö elsüllyesztette Moszkvát!
A ruszki katonák egyharmada már koporsóban tért haza az anyjáékhoz.

Teljes vereséget szenvedetetk ruszki zabigyerek!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.16. 21:03:52

@birkamenet: Matyi, megint bebambiztal?
Válasz erre 

munkásőrkék felnőttpelenka 2022.05.16. 21:17:29

@Bandibacsi34: "Ez aztán eltüntette az ottani nyugdíjalapok hozamát, mivel kénytelenek voltak kötvényekbe fektetni. Európa a fizetésképtelenség küszöbén állt, és nem tudták kifizetni az ígért jólétet. A vasvillák elkerülése érdekében az EU/USA háborúba kezdett..."

Ekkora baromságot is régen olvastam.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.16. 21:55:38

Balliberálisok, ugye nem miattatok fogyott el a hatósági áras farhát???? :))))
Válasz erre 

lobaszopiatej 2022.05.16. 22:06:26

Az OV-fülvevalós ribit Orbán emelte ki, gazdájának köszönhet mindent.
Nincs más dolga, mint meghálálni, és akkor parolázhat hírességként a médiában, és dicsekedhet mi mindent ért ő el, relatíve fiatalon.
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.16. 22:10:59

@a nagy hohohorgász:

Leengedett orbán a fütyijéről egy kus szünetret, hogy már megint itt rohasztod az országot?
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.16. 22:13:35

@lobaszopiatej:

Ebben a fidessben mindenki orbán seggéből bújhat csak elő. Bármelyik fidernyák zombit kicserélheti másikkal, 5 perc múlva már azt se tudod ezekről a bábukról, hogy hogy hivták.
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.16. 22:14:58

@6.Lenin:

A fidess csak putyinnál jegyzett. Mint a leghasznosabb hasznos hülyék gyűjtőhelye.
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.16. 22:17:04

@a nagy hohohorgász:

Már farhát sincs a Tündérmesédben te robbantott agyú?
Eddig tartott a választási kábitás, most meg jön rád a Bokros csomag 6-ik hatványon.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.16. 22:31:40

@birkamenet: remélem Orbán is kiloveti a szemeteket:))))) Matyi te már akkor szar voltál amikor megszulettel....
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.05.16. 22:41:14

@a nagy hohohorgász: én szartam ki , te meg ezt is bekajáltad.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.16. 23:29:27

@birkamenet: állítólag a bokros csomag rendet rakott:)))) akkor a rendrakas a 6.on milyen:)))???? Kiuzzuk a balliberálisokat a bugyijukbol:))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.16. 23:29:59

@MAXVAL bircaman közirtó: öreg, te szarnak is fos vagy
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.17. 00:42:51

irigyek Katira mer
t a kis
új
ával se
m érnek föl
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.17. 01:14:32

Orbán Viktor: Megvédjük a családokat, megvédjük a rezsicsökkentést, megvédjük Magyarország biztonságát!

na így beszél ejropa vezet
ő vezetője
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.05.17. 09:15:11

@birkamenet:
Tegnap: Az oroszok szerint fehér zászlót lengettek az Azovsztal védői, és a megadásról tárgyalnak - az ukránok álhírnek mondják
Külföld :: 2022-05-16. 19:40
Az orosz állami hírügynökség szerint a donyecki szakadárok Vosztok zászlóaljának parancsnoka közölte: hétfőn kilenc ukrán katona hagyta el fehér zászló alatt az Azovsztalt azért, hogy tárgyaljanak az oroszokkal. Velük együtt aztán több orosz katona is visszatért a létesítménybe, ahol megkezdték a tárgyalást.

Egyelőre nem tudjuk, mi lett az eredménye – mondta az orosz parancsnok a Rosszija 1 adásában.

Az orosz hírügynökség szerint a tárgyalás azt követően kezdődött, hogy az Azovsztal újabb részeit foglalták el az oroszok, és a védők reménytelen helyzetbe kerültek.

Az ukránok szerint ez álhír

Petr Andruscsenko, Mariupol polgármesterének tanácsadója azt írta Telegramon: álhír, hogy ukrán katonák fehér zászlóval jöttek elő az Azovsztalból.

Hozzátette azt is, hogy szerinte már többször is híreszteltek efféle álhíreket az oroszok. Azt viszont elismerte, hogy a létesítményt hevesen bombázzák az oroszok, és továbbra is szorosan körbezárják a létesítményt, amiről közzétett egy drónfelvételt.

Ma:
264 ukrán katonát hoztak ki az Azovstalból
53 súlyosan sebesült ukrán katonát hoztak ki tegnap az Azovstal acélgyárból - közölte Hanna Malyar védelmi miniszterhelyettes. Őket egy novoazovszki kórházba vitték, másik 211 katonát pedig Olenivkába.
A magyar sajto sem meri leirni:az ukran katonak megadtak magukat Azovstahlnal.
oroszok a napokban már azt állították, hogy több – legalább négy – rangos nyugati katonatisztet elfogtak az Azovsztalnál dúló harcoknál, név szerint az alábbi személyeket:

Roger Cloutier altábornagy,
Trevor Cadieu nyugalmazott altábornagy,
Eric Olson amerikai admirális,
valamint John Bailey brit altábornagy.
Közülük Eric Olsonról jelent meg egy fotó, amelyen ő látható sapkában.
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.05.17. 09:23:23

@Bandibacsi34:
50 sebesultet korhazba, 250 foglyot hadifogokytaborba szallitottak.
youtu.be/UPPNIrVSZ-s

youtu.be/rkrwohFQSp4

According to preliminary information, about 300 fighters came out of "Azovstal", about 50 of them are wounded.

According to preliminary information, about 300 militants left Azovstal, about 50 of them are wounded, they are now being taken to the Central District Hospital of Novoazovsk, where they will be provided with the necessary medical care, the rest were taken by bus towards Yelenovka[as a POW]
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.17. 10:09:00

@Bandibacsi34:

Az ukránok már orosz földön vannak te degeNERált hülyegyereke a fél Vörös Haccseregnek.
Ha tartják a tempót,akkor jövő héten már Moszkvában lesznek! Ott még majd eldöntik, hogy Moszkvában vagy Házában akasztassák fel a tömeggyilkos putyin gazdádat.
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.17. 10:17:07

@Bandibacsi34:

56-ban pont ugyanígy rájszoltal amikor a ruszki fajtád leverte a felkelőket és foglalták el egymás után a magyar városokat. Egy ruszki siker, egy rájsz, két ruszki siker két rájsz.

57 május 1-re már annyira legyengültél a permanens rájszorgiáidtól, hogy tolókocsiban tolták Kádár tribünje elé, hogy integetni tudjál neki.
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.17. 10:21:32

@ez a nevem senki:

Orbán még téged se tudott megvédeni a teljes elhülyüléstől bulgár birka.

Az ukrajnai magyarokat is jól megvédte, egyenesen Putyin kezébe adta őket.
Hogy megkapja értük a rezsicsökkentést.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.05.17. 10:35:25

Libsikéim, Vége a dalnak.

Elkezdődött a szar kenegetése egymásra.

telex.hu/direkt36/2022/05/17/ilyen-volt-belulrol-az-ellenzeki-kampany-osszeomlasa

Egy út maradt a számotokra, elhúzni a picsába, ahová mindig is tartoztatok.
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.05.17. 10:39:52

@birkamenet:
Moszkva, 2022. május 16., hétfő (MTI) - Három ukrán katonai repülőgép lelövéséről és számos földi célpont megsemmisítéséről számolt be Igor Konasenkov vezérőrnagy, az orosz védelmi minisztérium szóvivője a hétfő délelőtti hadijelentést ismertetve.

Konasenkov szerint az orosz légierő precíziós rakétái az ukrán 72. gépesített dandár parancsnoki állására és egy másik harcálláspontra, valamint 16 élőerő- és hadfelszerelés-összpontosulásra, nyolc tartós tüzelőállásra, továbbá öt rakéta- és tüzérségi fegyverraktárra mért csapást. Mint mondta, ezek következtében több mint 360 "nacionalista" vesztette életét és 78 haditechnikai eszköz vált üzemképtelenné.
A harcászati légerő három harcálláspontot, 104 élőerő- és hadfelszerelés-összpontosulást, valamint két üzemanyagraktárt, a rakéta- és tüzérségi erők pedig 325 élőerő- és hadfelszerelés-összpontosulást, 14 harcálláspontot és 24 tüzérségi üteg tüzelőállásait támadta. A légvédelem a tábornok szerint lelőtt két Szu-25-ös és egy Szu-24-es repülőgépet (utóbbit a Kígyó-sziget közelében), tíz drónt - köztük két szovjet gyártmányú Tu-143 Rejsz típusút- és 18 Szmercs-rakétát.
Az orosz védelmi tárca összegzése szerint az ukrán fegyveres erők a háború kezdete óta 168 repülőgépet, 125 helikoptert, 889 drónt, 307 légvédelmi rakétarendszert, 3108 harckocsit és egyéb páncélozott harcjárművet, 381 rakéta-sorozatvetőt, 1529 tüzérségi löveget és aknavetőt, valamint 2949 speciális katonai járművet veszített.
Alekszandr Hodakovszkij, a donyecki "népköztársaság" belügyi alegységeinek egyik parancsnoka hétfői Telegram-bejegyzésében azt írta, hogy tíz ukrán katona jött ki fehér zászlóval a mariupoli Azovsztal acélmű területéről. Hodakovszkij szerint az Azov nacionalista alakulat katonái adták meg magukat.
Nyikolaj Baszurin, a donyecki "népi milícia" parancsnok-helyettese a közléssel kapcsolatban annyit jegyzett meg egy sajtónyilatkozatban, hogy a különleges művelet sikere érdekében hivatalos tájékoztatás csak később hangzik el arról, hogy ki és milyen körülmények között adta meg magát.
A luhanszki "népi milícia" hétfői közleménye szerint a "felszabadított" rubizsnei Zarja vegyiüzem területén tárgyi bizonyítékokat találtak az ukrán védelmet irányító amerikai és lengyel kiképzők jelenlétére.
Válasz erre 

body_andras 2022.05.17. 10:54:41

Akkor ismét.
Teljesen fölösleges a fideszben bárkin a nyelveteket köszörülni. Jaj, a Novák, ihaj csuhaj.
Lényegtelen.
Az összefogott ellenzék, azon belül is a szocik, a jobbik, a Gyurcsány, a törpepártok: VERESÉGET szenvedtek. Végérvényesen. Az ellenzék kormányképtelen. Ha már oly hazafi ellenzékiek vagytok (újságírók, bloggerek, kommenthuszárok), legyetek szívesek a megbízottjaitokkal foglalkozni, akik elbuktak munkavégzés közben.
Az üzleti/piaci szférában az ilyenek KI VANNAK RÚGVA. 12 éve nem tesztek semmit, csak a Fideszre és Orbánra figyeltek, ennek a levét isszuk most is. Ne szóljon ugyanerről a következő négy év. Nektek, szavazóknak kellene ezeket az alkalmatlanokat elsöpörni. Amíg ez nem változik, ki a francot érdekel mit csinál a Novák?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.05.17. 11:04:47

@body_andras:

Jól tippeltem. A haladóéknál egy idő után ciki lesz ezt a barom ellenzékinek csúfolt társaságot még támogatni.
Már csak a totál seggfejek tartanak ki valamiért.

Nem lényegtelen, hogy mit csinál a KE. Fiatal, rátermett és a további siker záloga ő is. Majd ezzel is megbékélnek haladóék.
Válasz erre 

lobaszopiatej 2022.05.17. 11:12:06

@6.Lenin: látom, te csakis a gazdádnak élsz, csakis ő maradhasson örökre hatalmon..
Szolga cselédember vagy.
Válasz erre 

lobaszopiatej 2022.05.17. 11:13:37

@Bandibacsi34: az megvan, hogy totál offtopic kommentekkel spam-elsz, te orosz agitprop ügynök?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.05.17. 11:18:25

@lobaszopiatej:

Tévedsz, én nem csak nézek ki a fejemből, hanem látok is. Ellentétben veled.
Te még mindig hiszel a nemlétezőben.
Válasz erre 

lobaszopiatej 2022.05.17. 11:36:15

@6.Lenin: ja, látod Orbán seggét.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.05.17. 11:58:51

@lobaszopiatej:

Nálatok még az is többet ér , bármikor. Gyenge vagy .
Válasz erre 

kvadrillio 2022.05.17. 13:06:56

na, nemtom, hogy marhajóóóó ötlet-e a Postától, hogy terebélyes olajosbőrű cigány nő számolja le a nyugdíjat, de ha leadja a drótot, hol van a minimálisnál nagyobb nyugdíjaspénzű és azokat kell esetleg a pénzüktől megkönnyíteni, akkor én NAGGGGYON MÉRGES LESZEK !! elég csak megjelölni a neveket-címeket.....
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.17. 13:36:04

a fidesses z.index cím lapja

Ettől a GDP-növekedéstől az elemzők is lemerevedtek
Az Indexnek nyilatkozó szakértők szerint nagyon erős adatok érkeztek.
Bivalyerős a magyar gazdaság: itt vannak a legfrissebb GDP-adatok
8,2 százalékos a bővülés.
Döntött az Európai Bizottság: nem sért szankciót, ha utalunk a Gazpromnak
Zelenszkij megint keményen beszólt néhány szövetséges államnak

a ma
i se
m a liber
nyákok napja
Válasz erre 

Visceroid 2022.05.17. 14:31:06

Hát az biztos, hogy ezerszer férfiasabb mint Áderjani. Ő a hadsereg főparancsnoka is? Ideje tényleg menekülni az országból mert visszaállítja a határt egészen Mongóliáig.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.17. 15:18:38

Gyurcsány Karácsonynak: B...d meg, te hoztad a nyakunkra Márki-Zayt!

mostan kép
zeljük l ez
ek győz
nek és kor
mányoznak
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2022.05.17. 15:38:46

@a nagy hohohorgász: picsámat ezért mégis mindig ki akarod nyalni.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.17. 15:57:29

reaktor.hu/2022/05/16/hat_orszag_zsurijenek_szavazatait_modositottak_az_eurovizio_szervezoi

na
hát fél
re nyom
tak 6an
de azé
rt jó hej
re ment a szavazatuk
slave ungrajna
Válasz erre 

munkásőrkék felnőttpelenka 2022.05.17. 16:10:09

@MAXVAL bircaman közbaszó: Szereti az ízét.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.17. 17:27:01

@MAXVAL bircaman közbaszó: már megint agyadra ment a fosas:)))) milyen egy primitív állatok vagytok ti balliberálisok:)))))
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.05.17. 18:40:36

@body_andras: :))
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.17. 18:46:25

@ez a nevem senki:

Lukasenkoi választási eredmény után Lukasenkoi GDP! Ennél már csak az államadósság robbanása Lukasenkoibb, igaz azt még nem is kell hamisítania a fidessnek, az legalább valós!
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.17. 18:55:09

@ez a nevem senki:

Bizony bizony, hát mennyivel nagyobb szerencséje az Magyarországnak, hogy nem egy magyar ember kormányozza, hanem Putyin. A fidernyákok már csurgó nyállal várják, hogy Putyin gazdájuk bevonuljon a tankjaival és megadhassák nekik magukat, mint 56-ban.
Cserébe örökre megkapják a rezsicsökkentést, mint ifjúkorukban a 3,60-as kenyeret.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.05.17. 20:00:49

@a nagy hohohorgász: én Fideszes birca vagyok, te szarevő áruló szar
Válasz erre 

6.Lenin 2022.05.17. 20:08:13

www.youtube.com/watch?v=nCiNsIjMed0

Ő lenne az igazi KE

www.youtube.com/watch?v=rf_m-1O_7rI

Hol van ehhez a jelenlegi?
Válasz erre 

munkásőrkék felnőttpelenka 2022.05.17. 21:19:19

@6.Lenin: Mostanában kevesebb a megrendelés tőled ebből a színből, viszont narancsszínűt többet kértél. Mi történt?
Válasz erre 

HaD 2022.05.17. 21:19:28

orbán alapvetö célja az a fajta hatalom gyakorlás amelyet a komcsi rendszerben szeretnek ....minden más csak körítés és kamu....az hogy ez a pcsa kirohant a lengyelekhez az is csak arról szól hogy félnek hogy elszigetelödnek. Ezek éveken át ott tettek keresztbe az ukrán nato csatlakozásnak ahogy csak tudtak(miközben elszabotálták erdély sorsát a román csatlakozáskor való kussolással)....majd mikor a ruszki példaképek megjelentek nácítlanítani egyböl siettek az ejus csatlakozását ukrajnának támogatni(hol a magyar nyelvért való korábbi nagy hiszti elvtársak???)...persze azt hitték hogy hamar ruszki barát kurmánya lesz ukrajnának de pofára estek...ugyenezért eröletetnék a szerb csatlakozást is hogy jöjjenek még az ejut fejö de amúgy a fészekbe szaró szerb haverok. az hogy az eju (németország) hol húzza meg a határt az már gyanusan látszik.... eddig számított nekik az a piac (munkaerö és árupiac) amit ez a tetves banda és az un balosnak titulált posztkomcsi haverok biztosítottak az ejunak,de most valszeg besokalt brüsszel(és a németeknek sem annyira buli már)....a lengyel balfaszok elveztése a buliból az fájna nekik rendesen...monnyuk a lengyelkeknek meg ukrajna elvesztése fájna:)...szar ügy
Válasz erre 

HaD 2022.05.17. 21:46:49

...mindeközben...a fönök 18 milliárd eur-t(6800 milliárd FT-ot) kér azért hogy megszavazza az olajembargót...ugyebár a magyarok szabadságharcosa a magyar emberek zsebének nagy védelmezöje:):)...aztán majd jó el tudják a haverokkal csórni....az egy dolog hogy nem kapja meg...meg az is hogy miért pont ennyit...de az hogy van az a zs amiért minnyárt nem számít a magyar érdek az szépen kibontakozik...kétség ne férjen hozzá hogy mikor meg fogja emelni az üzemanyg árát...amit eddig müvileg saját maga nyomott le majd a gonosz eju lesz a bünbak...mert hogy nem fogja az üzemanyag árba fordítani ezt a 6800 milliárdkát az tuti....a haverok majd el zölenergia beruházzák nekünk....apropó szoci energia árak...a pofám beszakad hogy van pofájuk hozsannázni a qrva nagy gdp növekményröl...a világbajnok inflációt mint növekedést eladni ezt csak Mo.-n lehet...mindzt úgy hogy van egy halom termék amik árát szociba oldják meg...na majd ha azok elszabadulnak akkor micsoda nagy gdp növekedés lesz...forintban:):)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.05.17. 22:09:03

Mustárfos.
Válasz erre 

HaD 2022.05.17. 22:35:26

és...a pcsa kizárólagos feladata hogy a banda valahogy próbál lavírozni a valóságban ruszkicimbiség és a szóban lemondjuk putyint cunya rossz fijunak között(ha a polákok ezt benylaják,pedig ezt fontosnak hiszi a bibsi "leitünk")....de ahogy a hazudtunk reggel délben és este párja a ne azt nézzék amit mondok hanem amit csinálok legényeknél ez megszokott nincs itt semmi látnivaló...oszt jónapot meg boldog karácsonyt meg hajrá magyarok....meg amit akartok...:):)
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.17. 23:23:04

@HaD: "a pofám beszakad hogy van pofájuk hozsannázni a qrva nagy gdp növekményröl"

bár a GDP már reálértékben van, de bármibe befogadok, hogy a GDP deflátorral is pont úgy csalnak, mint a választással. Merugyebár Budapesten túl mindenki szellemi fogyatékos, akik rettegnek a ruszki támadástól és putyinizmust akarnak. Csorna 80%-ban retteg!
Másrészt a választás elött megint ontották a közpénzt, ez helyböl emeli a GDP-t. MIndaddig, amig nem köll visszafizetni, oszt akkor hirtelen nincs se fogyasztás, se fagyasztani való. Ennyike vótt Tündérmese.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.18. 01:19:32

gyurcsányi
-8%

Viktor
+8%
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.05.18. 01:47:05

@lobaszopiatej: Hogy lenne off topic, mikor Novak Katalin elnökasszony is megszolalt ezugyben!! Mirol irjak? A protokoll rol??
index.hu/belfold/2022/05/17/kibeszelo-gorog-ibolya-haboru-politikus-oltozkodes/
Miért nem illendő politikusnak fehér, körbetalpú cipőben járkálnia?
Erős kritikát kapott a szakértőtől Novák Katalin ruhája, amelyet államfői beiktatásakor viselt.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard