Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán Viktor azok ellen hergel, akiktől pénzt tarhál

Orbán Viktor azok ellen hergel, akiktől pénzt tarhál

Ritkán szoktunk a szeka.blog.hu korábbi bejegyzéseire hivatkozni, de ezúttal ez elkerülhetetlen. Közvetlenül az új Orbán-kormány hivatalba lépése előtti bejegyzésünkben ugyanis elég pontosan megjósoltuk, milyen megszorító intézkedésekkel indítja tevékenységét a kabinet. Az is figyelemre méltó, hogy az olvasók szavazatai alapján is egyértelmű volt, hogy a magyar lakosság jelentős része tisztában volt azzal: nagy a baj. A kormány pedig úgy viselkedik, mint a Bourbunok: Semmit sem tanultak, és semmit sem felejtettek.

koronavirus_blog_hu.jpg

Gotó: koronavirus.gov.hu

Visszatértünk 2010-hez, vagyis a második Orbán-kormány megalakulásához. Az első hadüzenetet az államadósságnak küldték, de a két és féléves küzdelem eredménye több mint lehangoló volt. El is feledkeztek erről e nemes célról a kormány vezetői, inkább más, legyűrhető ellenfeleket kerestek maguknak. Például a multikat, a bankokat, energetikai cégeket, vagy a nagy médiavállalatokat. Ugye ismerős! Sokkal egyszerűbb volt megsarcolni az akkor még többségében külföldi tulajdonú cégeket, mint ésszerű, kiszámítható, és főként takarékos gazdaságpolitikát folytatni.

Most, hogy ismét hatalmas rés tátong a költségvetésen, a régi módszert vette elő pártunk és kormányunk. A profitéhes szolgáltató vállalatok lettek a fő ellenségek, őket kell megkopasztani ahhoz, hogy fenntartható legyen a rezsicsökkentés, ami amúgy teljesen fenntarthatatlan. Az indok ezúttal is faék egyszerűségű: háború dúl a szomszédunkban, ugyanakkor itthon újra meg kell vívni a rezsiharcot. Ezekkel csak az a baj, hogy épp a háborúból való kimaradással kampányolt Orbán Viktor még április 3-a előtt, a rezsiharc pedig régen elbukott, hiszen egy mesterségesen fenntartott posztszocialista képződmény.

Most valószínűleg hosszú alkudozások, diplomáciai erőfeszítések következnek, mert az adózásról szóló új jogszabályt úgy fogalmazták meg, hogy akár ki is lehessen kerülni a pénzelvonást, de rosszabb esetben le is lehessen csapni olyan piaci szereplőkre, akik eddig védettnek hitték magukat.

A megoldás inkább az lehetne, hogy a kormány belátja a magyarországi keresetek és a növekvő árak közötti különbség tarthatatlanságát, és egy fokozatos béremelési programmal orvosolja a drágább megélhetés okozta problémákat. Orbán Viktor terve, hogy mintegy 800 milliárd forintot bezsebeljen a kereskedelmi láncoktól, telekommunikációs szolgáltatóktól, bankoktól, biztosítóktól és egyéb piaci szereplőktől, ezért nem csak fantáziátlan megoldás, de káros is a magyar társadalom számára. A számlát ugyanis mindenképpen mi fizetjük, a fent említett cégek ugyanis át fogják hárítani a terhek legnagyobb részét, ne legyenek kétségeink.

Az, hogy a kormány már a hivatalba lépésének napján meghirdette a megszorításokat, azt jelzi, hogy nagy a baj. Az Orbán-kabinet ugyanakkor komoly hitelvesztéssel számolhat, ugyanis ezeknek a korábban is megszorongatott szektoroknak megígérte, hogy a továbbiakban nem sanyargatja őket. A kommunikációban mindig extrát nyújtó fideszes adminisztráció ezúttal is olyan bombasztikus szóhasználattal hergeli a magyar polgárokat e cégek ellen, mint az extraprofit. Ez amellett, hogy egy definiálhatatlan fogalom, alkalmas arra, hogy ismét erős antikapitalista érzelmeket szabadítson ki a frusztrált tömegekből.

Van azonban más baj is az extraprofit kifejezés démonizálásával. Épp a napokban dicsekedett azzal a kormányfő veje, hogy kimagaslóan nagy nyereséggel zárt a legnagyobb cége. Tiborcz István szó szerint ezt mondta egy interjúban: „Több, mint 12 milliárd forint adózás előtti eredménnyel zártuk a 2021-et. A jelentős növekedést a BDPST Zrt. mint holdingvállalat sikeres befektetési stratégiájának, a különböző részesedésein és befektetésein keresztül megtermelt eredményeinek köszönheti.” Ha ehhez hozzátesszük, hogy a becslések szerint Mészáros Lőrinc vagyona az elmúlt évben 480 milliárd forintra nőtt, azt kell mondanunk, hogy velük kéne kezdeni az extraprofit bevasalását.

Persze, nem vagyunk naivak. Őket maximum a biztosítási és banki szektorban meglévő érdekeltségeik alapján sarcolhatja meg a kormány, bár tudjuk, a kiskapuk telepítésében is nagyon innovatív szokott lenni Orbán Viktor. Most valószínűleg hosszú alkudozások, diplomáciai erőfeszítések következnek, mert az adózásról szóló új jogszabályt úgy fogalmazták meg, hogy akár ki is lehessen kerülni a pénzelvonást, de rosszabb esetben le is lehessen csapni olyan piaci szereplőkre, akik eddig védettnek hitték magukat.

24_hu_137.jpg

Fotó:24.hu

Orbán Viktor nem hazudtolja meg magát: Először látványosan odacsap mindenkinek, aztán a szomszéd szobában, ahol senki se látja, alkudozik a piac szereplőivel. Régi módszer, egyszer már bejött, de ki tudja, nem unják-e meg azok, akik nyugodt befektetői környezetre vágynak. Orbánnak erre az esetre is van forgatókönyve: Ha valaki elhagyja a magyar piacot, mindjárt ott terem egy élelmes hazai üzletember, aki természetesen a miniszterelnök szűkebb környezetéből jelentkezik a koncért. De lehet ezt a végtelenségig csinálni? Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Könnyebb egy lovat elásni a hátsó kertben, mint minden nap hazudni minden ismerősünknek.” 

 

253 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán Viktor azok ellen hergel, akiktől pénzt tarhál Tovább
Facebook Tetszik
0
253 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése
  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr117842025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.05.27. 14:56:29

Magyarul: jól politizál Orbán.
Válasz erre 

Lesz még Magyar Köztársaság 2022.05.27. 15:16:28

A Fidesz '26-ban közelebb lesz a 4/5-höz, mint a 2/3-hoz. És abban eme blog szerzőjének is lesz kábé 0,0001% felelőssége.
Válasz erre 

sancho13 2022.05.27. 16:25:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Birca a Qrva anyádat azt!!!
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.27. 16:50:11

Na, a ballibsik elkezdték ezerrel védeni a multikat, a bankokat, a biztosítókat, stb....
és szarnak a kisemberek gondjaira!

BALLIBSI POLITIKA: ÉLJENEK A BANKOK, MULTIK, STB-K EZEKET TÁMOGATJUK,
AZ ELNYOMOTT KISMEBEREK MEG LE VANNAK SZARVA!

NA EZ, MA MAGYARORSZÁGON A BALOLDALI POLITIKA!!!!!!

AZ A CSÚNYA ORBÁN MEGADÓZTATJA A BANKOKAT, MULTIKAT!

EZT MINK BALOLDALIAK, NEM TŰRJÜK!!!!

NAGYON VÁROM MÁR, HOGY MIKOR SZERVEZNEK A BALOLDALI PÁRTOK EGY JÓ KIS TÜNCIKÉT A BANKOK ÉS MULTIK MELLETT, A MAGYAR KISEMBEREK ELLEN!!!!!
Válasz erre 

sancho13 2022.05.27. 16:59:38

@ulpius66: Gyökér,mond felfogtad,hogy neked mennyivel fog többe kerülni az élet.Nem hiszem hisz az iQ-d kevés hozzá!!!
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.27. 17:06:26

@sancho13:

AZ ÉLET AZ PÉNZBE KERÜL!
Válasz erre 

sancho13 2022.05.27. 17:09:05

@ulpius66: Anyádnak nem volt azért maradtál meg!!!
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.27. 17:11:38

@sancho13:

Látod, látod......

KI A SZEMÉTLÁDA, AKI A KISEMBERT TELJESEN KIFOSZTJA?

HÁT TERMÉSZETESEN AZOK A SZEMÉTLÁDA BANKOK ÉS A MULTIK.....

MÉG TÖBB PÉNZÜK LESZ.....MÉG JOBBAN MEG KELL ADÓZTATNI ŐKET!!!!!!

ÉN ANNYIRA, DE ANNYIRA SAJNÁLOM A BANKOKAT, A BANKÁROKAT, DE TÉNYLEG...

AZOK A SZEGÉNY BANKÁROK HOGYAN TUDNAK MEGÉLNI A HAVI 10-20 MILLÁS FIZETÉSÜKBŐL?
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.27. 17:14:35

@sancho13:

Szancsó!

Remélem te is ott leszel a baloldali tüncikén ahol a baloldali pártok a bankok és a multik megadóztatása ellen fognak tüncikézni!
Válasz erre 

sancho13 2022.05.27. 17:15:45

@ulpius66: B+ mond ennyire sötét vagy?Azt mind te fogod megfizetni,de ez magas neked!!!
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.27. 17:16:32

@sancho13:

Szancsó!

Remélem te abban is támogatod a bankokat és a multikat, hogy a rájuk kivetett adót a kisemberekkel fizetessék meg.....
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.27. 17:20:43

@sancho13:

Tudjuk, tudjuk....

Te azt követeled, hogy töröljük el a rezsicsökkentést, az árstopot, a kamatstopot, a benzinár maximalizálását.....azzal a lendülettel a kisember meg dögöljön éhen/fagyjon meg.....

FOGADJUNK, TE BALOLDALI SZAVAZÓ VAGY.....
Válasz erre 

sancho13 2022.05.27. 17:23:54

@ulpius66: Gyökér,szerinted most kifizeti meg?
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.27. 17:23:55

@sancho13:

MÉRT VAN AZ, HOGY TIK BALOLDALI EMBERKÉK ÁLLANDÓAN A MILLIÁRDOSOK SZEKERÉT TOLJÁTOK, ÉS NAGY ÍVBEN SZARTOK A KISEMBEREK PORBLÉMÁIRA!

HA VALAKI MEG A KISEMBEREKEN AKAR SEGÍTENI, AZ ELLEN MEG EZERREL TIKTAKOZTOK?
Válasz erre 

citromlány1 2022.05.27. 17:24:42

És azt szúrja hátba akinek nagyon sokat köszönhet, a sperma és pártja, pénzt, fegyvert paripát kapott majd 2015 után aljas módon hátba szúrta.
Igen Sorost.
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.27. 17:27:35

Olyan jó olvasgatni, hogy a bankok, meg a multik, meg a biztosítók, meg az stb-k
2021 évben mintegy 800 milliárd forint extra-profitra tettek szert, amit azonnal ki is vittek az országból...

NA, MOST EZT MAGYARORSZÁG STABILIZÁSÁRA FOGJÁK FORDÍTANI!
Válasz erre 

sancho13 2022.05.27. 17:30:07

@ulpius66: Gyökér, a Digi már most árat emelt,akkor kifizeti meg az extraprofitot?
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.27. 17:30:56

Szerintem azt kéne Magyarországon is csinálni, mint a demokratikusan igen-igen fejlett nyugaton.

EL KÉNE VENNI AZ ÖSSZES OROSZ ÉS UKRÁN OLIGARCHA MAGYARORSZÁGI VAGYONÁT ÉS AZ ORSZÁG STABILIZÁLÁSÁRA FJORDÍTANI!!!!!!

MINEK HÁBORÚZNAK?
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.27. 17:33:16

SEGÍTSD A BÉKÉT, SEGÍTSD A HÁBORÚ VÉGÉT!

NE TÁMOGASD EGYIK HÁBORÚZÓ FELET SEM!

MINDENKI AKI AZ UKRÁNOKAT TÁMOGATJA, A HÁBORÚ FOLYTATÁSÁT TÁMOGATJA!!!!!
Válasz erre 

havrilla 2022.05.27. 17:39:52

Csak a szokásos ostoba, hazug szar írás ez. Belepusztulnátok, ha véletlenül Magyarország érdekei mellé állna az ellenzék?
Válasz erre 

havrilla 2022.05.27. 17:41:07

Mi ez a szar cím? Orbán nem tarhál, hanem a törvények alapján adóztat!!!!
Anyádmajma vagy firkászkám.
Válasz erre 

sancho13 2022.05.27. 17:47:07

@havrilla: Milyen törvény alapján,anyád majma????
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.27. 18:04:10

@havrilla:

"tarhál (ige) Tolakodóan kéreget, koldul, lejmol"

Eredet: [tarhál< héber: tirhah (koldul)]

Zsidó jövevényszó.
Válasz erre 

taga20 2022.05.27. 18:04:19

@havrilla:

a kurvaanyátokat fityeszturhák!

itt az ideje a felcsuti vajdátoktól, hogy toljon egy öszödi beszédet, mert elbaszta!

nem kicsit, hanem nagyon, a moslék kurvaanyátokat!
Válasz erre 

taga20 2022.05.27. 18:07:27

@ulpius66:

munkásőr, a kurvaanyádat pofázol itt?!

szétkúrjátok az országunkat, és még büszkék is vagytok rá, nyomorult fityeszjobbágyok!
Válasz erre 

taga20 2022.05.27. 18:13:18

@ulpius66:

azt a mondást ismered munkásőr, hogy a jó putler a halott putler?

uploads.disquscdn.com/images/bef29f9a3ce1f154da29e46e605800af6188eda3f61f23890678649268f246b7.jpg
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.27. 18:19:00

"Kocsis Máté: a pártoknak is hozzá kell járulniuk a rezsivédelmi alaphoz

Most az a legfontosabb, hogy ne a magyarok fizessék meg a háború árát."

NAGGYON-NAGGGGYON HELYES!

MINDEN PÁRTTÓL VONJANAK MEG MINDEN ÁLLAMI TÁMOGATÁST!

ÉLJENEK MEG A TAGDÍJAIKBÓL!!!!!
(avagy a liberál-fasiszta SoroSS-elvtárs nyúljon mélyebben a zsebébe.... a helyében persze százszor meggondolnám érdemes-e ezt a mai magyar ellenzéket akár egy euróval is támogatnia...)
Válasz erre 

taga20 2022.05.27. 19:38:05

@ulpius66:

nigger, a mészaroslölö és a többi nertolvaj extra profitjával, mi van hülyegyerek?

ja és ezt ráadásul tőlünk lopták a gazdáid, te mocsadék!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.05.27. 19:49:31

@havrilla: az vótmán, hogyba retkes telibebaszott kurva anyád?
Na, most már igen.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.05.27. 19:50:38

@taga20: ezkúúúrvajóóó! XD
Zenét ne küldj!
Válasz erre 

taga20 2022.05.27. 19:55:45

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

nigger, ma gyászolok, ezé muszáj!

www.youtube.com/watch?v=oRvXh5gG1f0
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.05.27. 20:11:47

Láálálálááá fing.
Válasz erre 

taga20 2022.05.27. 20:16:32

@MAXVAL bircaman közirtó:

szedd má össze magad finggyerek!:)))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 20:45:40

Tehát akkor a balliberális logika szerint a tanárok az ellen hergelnek akitől tarhalnak????
Na tanárok ezt jól megkaptatok:)))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 20:46:23

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: még vagy ideges:)))????
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 20:48:24

@sancho13: küld át légyszíves azt a törvényt amiben az áll hogy Magyarországnak nem jár az eus pénz!!!! Most ,te szaralak:)))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 20:52:26

ezt figyeljetek, ne adoztassuk meg a multinacionális cégeket mert azt mi fizetjük majd meg, inkább!!!!!! Fizzessuk mi egyből, ugyanis azt nem!!!!!!!!!!!!! Mi fizetjük:))))
Isten barmai ezek a balliberálisok:)))))
Válasz erre 

taga20 2022.05.27. 20:53:25

@a nagy hohohorgász:

te nyomorult fityesztróger, most is tarhálsz, ahogy a csutivajdád, de még a pofátok is nagy!:)))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 20:58:22

@taga20: a szarfaszu liblingjeidnek pontosan azt kellene figyelni hogy ne terheljek át a pornepre és amikor mégis na akkor hoborogni!!!!!
Áfa csökkentés, konjunktúra alatt csökkent az Áfa, de 10 nap múlva ugyanolyan áron volt mint előtte, a beszallito sem kapott tobbett csak a multinacionális cégek!!!!!!
Én csak azt sajnálom hogy nem szavazolappal lehet rezsicsokkenteshez és hatósági áras dolgokhoz jutni....
A full balliberális judapest panelproliknal már hegyekben állnak a hatósági áras cuccok ,de visitva félti a multit:))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 20:59:10

@taga20: ja persze, én tarhalok:))))
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.27. 21:01:04

"A brit pénzügyminiszter részben a nagy energiacégekre kirótt különadóból ad majd összesen 15 milliárd fontnak megfelelő támogatást a háztartásoknak a megélhetési válságban."

infostart.hu/tudositoink/2022/05/27/brit-hatraarc-kulonadougyben-energiaprofit-jaruleknak-keresztelte-el-london

NAGYON JÓ KIS HELYZETISMERTETŐ ANGLIÁBÓL!

Érdemes elolvasni.....

Az derül ki belőle, hogy angolországban nem ennyire hülye az ottani ballibsi ellenzék!!!!!!

AZ ANGLIAI MUNKÁSPÁRT HELYESLI AZ ENERGIA-CÉGEKRE KIVETETT KÜLÖNADÓT!!!!

SŐT!!!!!!!!!!!

KEVESELLI ANNAK MÉRTÉKÉT......

Kedves ballibsi elvtársak!

Tanulhatnátok az angol ballibsiktől....
(mondjuk lehetetlent kértem, tik képtelenek vagytok bármiből is tanulni....)
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 21:01:27

@taga20: tagaszar küldj egy fotót ahol nem 480ert tankolsz! Ha 1 percen belül nem megy akkor ciki:)))))
Válasz erre 

taga20 2022.05.27. 21:03:33

@a nagy hohohorgász:

"Magyarországnak nem jár az eus pénz!!!!"

te nyomorult fityeszdroid, 12 éve ezt csináljátok!

lassan itt a végetek! vágd a centit, te istenbarma!:)))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 21:04:51

@taga20: a 4. 2/3 után szerintem neked kurva nagy a pofad, inkább menjél hoplitahoz erzekenyulni:))))
Válasz erre 

taga20 2022.05.27. 21:05:06

@a nagy hohohorgász:

ostoba állat vagy, munkásőr!

a cocializmus rég megbukott, csak te, és a 3misi barom hiszi, hogy visszajön!
Válasz erre 

taga20 2022.05.27. 21:07:01

@a nagy hohohorgász:

bazdmeg, az miért van, hogy a te fajta fityeszállatok, mindig az érzékenyülésre gerjedtek?:)))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 21:08:33

@taga20: szóval beismerted hogy jár csak arra vársz a nagy hazaszereteteddel hogy Magyarországot legyalulja a libsi politika! Egy elrakosodott bélben nincs annyi genny mint benned, a te gyereked ugrott ki a 7rol???? Nem csodalnam....
Válasz erre 

taga20 2022.05.27. 21:09:40

@a nagy hohohorgász:

ember, szégyen amit itt tolsz.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 21:09:40

@taga20: ha nem jön vissza a kommunista diktatúra, akkor mi a bajod az inflációval?????? Hahaha
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2022.05.27. 21:10:53

@ulpius66: Orbán ismét felcsámpázott a nemzetthy elhülyítés trambulinjára ,oszt a fényességesre szopott -fenséges farkával belevizelt az őt bambán tátott szájjal imádó hívői szájába

Hogyan lehet valakinek ilyen buta nézése?Így höhööö...
Nehéz meghatározni pontosan, hogy hol kezdődik, és hol végződik a funkcionális analfabetizmus...
A közgazdaságtanban nincs olyan, hogy extraprofit”

Szinte mindenkinek van bankszámlája, bankkártyája, biztosítása, internet vagy tévé előfizetése, mindenki jár boltba, és bár ritkábban de patikába. Megsarcolják a biztosítókat (mindet), a biztosító árat emel, az emberek kifizetik. Megsarcolják a kiskereskedelmi egységeket (mindet), azok árat emelnek, az emberek kifizetik. Megsarcolják a bankokat (mindet), azok árat emelnek, az emberek kifizetik. Megsarcolják a gyógyszer nagykereskedelmet, azok árat emelnek, a patika is árat emel (mert beszerzésnél többletköltsége keletkezik), az emberek kifizetik. Nincs hova menni, mert teljes szektorokat érint a dolog, az egyik bank/biztosító/bolt/patika/telekom szolgáltató, stb. ugyanolyan mértékű hátrányba kerül kb. mint a másik, mind emel, hiába mész máshova ott is ráfizetsz.
Ne az emberekkel fizettessék meg” – mondta a kormány, majd jellemzően az emberek fizették meg az extraprofitadót ..A multik árat, a bankok költséget fognak emelni,úgy meg leszünk védve hogy abba rohadunk meg.Ez a lényege! Közvetett megszorítás, új adó kivetésével . Trükkös. Az agyatlanok meg majd hülyére tapsolnak ennek a maffiának hogy megvédték őket.Mert ugye a bankok csak úgy befizetik .. nem emelnek semmit .. a nép nem fizet meg a lopikula .. Közvetett átverés.Biztos lenyelik a plusz költségeket a szolgáltatók és nem emelnek árat az ügyfelek felé. A banki költségek megnőnek a hitelkamatokkal együtt. Akkor ki is fizeti meg??Magyarul: amit látszólag benne hagynak a zsebedben, azt a másik zsebedből duplán lenyúlják....Majd gondolom, jön megint az okosság, hogy "nem lehet áthárítani a költséget az ügyfelekre"...olyan cégeknél, akiknek az egyetlen bevétele az ügyfelektől jön.
Persze azok a cégek akik extra adót fognak fizetni az általuk forgalmazott termékek árát emelik így végül is az emberek fizetik ki a plusz adót.

höhöö.."Az az extraprofit, amit én annak mondok, mer' én mondom oszt' jónapot!"Nem az elnevezés a problémás, hanem az a marxista-leninista gondolat, hogy azt majd az állam tudja, hogy mennyi lehet a tőkés tisztességes profitja és a többi nyilván tisztességtelen, tehát elvonható. Ez színtiszta politikai gazdaságtan - azaz nem közgazdaságtan. Felőlem annak hívják, aminek akarják, csak tudjuk hogy ez komcsitempó.
Naná,az államnak nincs pénze,pénze nekünk van adófizetőknek ,azon élősködik ,vagy normális ,demokratikus országban a nép boldogulására fordítja a kormány ,nix ingyenebéd ,se kedvezményes banki ingyenhitel ,se kedvezményes 7 személyes autó,se kedvezményes hitel ,ahogy CSOK sem,se óvodai ingyenkaja,se ingyentanköny ,mi adófizetők hizlaljuk a maffiállamot...a "nemmegszorítások ",amiket ugye "nemhárítottakát " ,a 68 féle új adó -1-2-3 Matolcsy terv,amit aztán felcsökkentettek 58 -ra ,de nem lett kevesebb ,mert nem megszüntettek ,hanem csak összevontak adókat,a szemfényvesztés ,és covid leple alatt bevezetett új adók ,megszorítások,a világbajnok 27% áfa ,járulékok ,a 400 Ft-os euró ,a infláció ,mind-mind mi adófizetők fizetjük a rajtunk élősködő maffiaállamot .Szegénységben dobogósok vagyunk az EU-ban,de szerencsére korrupcióban is ,mi ez ha nem szerencsés ország ?A rezsicsökkentés csak a lakosságra vonatkozik ,a szolgáltatókra nem és nincs olyan szolgáltató amelyik ne terhelné rá a fogyasztókra ,a lakosságra ,különben tönkremennne .

Az orosz gázt a piaci ár 6x-t vesszük -eddig -..Európában mindenkitől drágábban ,a MOL túlárazásában ..adókban,az infációban,az árakban ,a 27%-s ÁFÁ-ban fizeted meg a MOL-n keresztül a FideSSzsebekbe folyó extraprofitot birka .
Adóbevételekkel tömködik a lyukakat A rezsicsökkentés ígéret kihúzva,piaci árat fizetünk, csak a 3/4e visszajön FideSSes zsenekbe. Így értette Putyin hogy maga a gáz olcsóbb.A fideszes zsebek a rezsiblöff pénzből -IS .vannak tömve,de nem csak abból. Odament az adóból a nagyobb rész is.Egyelőre az EU-ból nem jön a pénz. Ugyanakkor nagy az államháztartási hiány és az államadósság. Ha ezekből az intézkedésekből megcsinálják idén a 4,9%-os hiányt, akkor megemelem a kalapom.
Lefordítom. Az EU-tól nem tudunk többet lopni, ezért most másokat húzunk le pénzzel.Drága,kicsi hibbant fidesz rajongók! A választások előtt megírtuk,hogy Orbán viszi csődbe az országot. Amiről úgy tudtuk eddig,hogy Európa gyémántja, dübörög a gazdaság. Most extra adót vet ki a multikra és a bankokra, mondván megadóztatja a szemetek extraprofitját. Nyuszikáim! A bankok nektek fognak kamatot emelni,a multik meg drágábban adnak nektek mindent. Ott ültök majd havonta 15-én és azon gondolkodtok majd, hogyan lopja el Gyuuuurcsány a pénzeteket? Sok sikert a megfejtéshez Nyuszikáim!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 21:11:52

@taga20: titeket mutogatni kellene:))) bazari majmok vagytok:)))
Válasz erre 

taga20 2022.05.27. 21:12:16

@a nagy hohohorgász:

fogyatékos vagy, nicktolvaj!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 21:13:55

@a nagy hohoohooo: mire ezt begepelted 1 meteresre nőtt az orrod pinokkio:)))(
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 21:15:11

@taga20: szóval a te gyereked volt vagy sem?
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2022.05.27. 21:21:34

@a nagy hohohorgász: Mámegint a leghülyébb orbáns.ggszolgálatost vezényelték ki ?....hehee... látom megint eltévedtél a fejedbe idomított orbáni NER sötétben és orbángazdád slicce helyett análba csúsztál az ereszen h, én hülye, akkor eddig rosszul csináltuk.
Meg voltunk győződve, hogy a tanulás segít a magadfajtákon, de most felhomályosítottál, hogy nem ,csak a verés hehee..
Válasz erre 

taga20 2022.05.27. 21:24:05

@a nagy hohoohooo:

ez itt a legszutykabb fityesztróger, aki még egy kibaszott tolvajretek is!
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2022.05.27. 21:26:02

@a nagy hohohorgász: És boldog vagy ,hogy a nemzetmegvezetőd megint megvédett a genderbrüsszel rizsacsökki elleni támadásától ,az occó farhátot,Juliska kisjányod Jancsikává átműtétésétől az oviban,és legszívesebben kinyírnád a Lidl,Penyit,gyógyszertárat stb ,amiért drágán adja az árut ,viszont szopóágra kerültél höhöö..
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 21:26:09

@a nagy hohoohooo: nem hiába nem akar az MSZP megszunni... amíg látja hogy ilyen lelkes hívők vannak mint te, addig kitart:)))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 21:27:03

@taga20: a te gyereked volt vagy sem?
Válasz erre 

taga20 2022.05.27. 21:27:41

@a nagy hohohorgász:

te szutyok tolvaj fityeszretek, ég a pofám miattad!
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2022.05.27. 21:29:15

@taga20: Ismerem az én nickel lopta ,elferdítve .Mindig széles mosoly szalad körbe az arcomon amikor a NER nemzetthy elhülyítés rendszere idomított segédmunkása (vagy valamék sz.rcsimbókja -feldobja a fejében idomított nemzetthy lakájsz.art oszt a vezérimádattól bambán tátott szájjal aládzsavel ..
Megpróbáltam beleélni magam az átlag orbánszavazó bőrébe. Nem sikerült elsorvasztani az agyamat sajnos..gondolkodik...gondolkodik és gondolkodik tovább...
Válasz erre 

taga20 2022.05.27. 21:31:50

@a nagy hohoohooo:

"Megpróbáltam beleélni magam az átlag orbánszavazó bőrébe. Nem sikerült elsorvasztani az agyamat sajnos..gondolkodik...gondolkodik és gondolkodik tovább... "

az a baj, hogy ezek a tetvek elsorvasszák az országot!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 21:37:12

@taga20: :)))))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.27. 21:40:16

@a nagy hohoohooo: igen, a te agyad azon gondolkodik hogy lehetne még jobban kibaszni a magyarokkal:)))) de mi ezt tudjuk, és az a nagy szerencséd hogy veletek ellentétben nem akasztunk:))
Na szóval kussolj el, mert ha így haladsz meglesz az is
Válasz erre 

taga20 2022.05.27. 21:43:26

@a nagy hohohorgász:

kínodban, mi?:)))

szánalmas fityeszfoshalom vagy ribanc!

és ezt te is vágod.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.05.28. 00:56:41

@a nagy hohoohooo: baazzzz! Ez a gyurcsányos kurvajóóó volt!!!! XD
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.05.28. 06:28:21

@sancho13:

Értem tombolásod, hiszen NATO-tok bukásra áll.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.05.28. 07:10:29

Nicktolvajlás, geciskedés, fingás. A Nato most már tényleg bukásra áll. Én már ki is léptem.
Válasz erre 

sync 2022.05.28. 09:06:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Várom, hogy felsorold az orosz innovációkat a fegyverrendszerek kivételével.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.05.28. 09:28:18

@sync:

Szabad, keresztény szellemiség és igazmondás.
Válasz erre 

sync 2022.05.28. 09:43:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ezek fogalmak ellentmondásban vannak egymással. Pláne Oroszországban.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.05.28. 10:12:18

@sync:

Nincsenek.
Válasz erre 

sync 2022.05.28. 10:31:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: De! Az állampolgár hármas szorításba került. A állam, az államegyház és az állami média fogságába. Egyik sem szolgálja az igazságot.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.05.28. 10:46:16

@sync:

M indegyik m egvédi.
Válasz erre 

taga20 2022.05.28. 12:11:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

hazudsz bolgár nigger! ahogy putler gazdád is.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.05.28. 12:20:00

@taga20:

Miben, magyargyűlölő pedofil?
Válasz erre 

taga20 2022.05.28. 12:34:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

pedobirka, abban!
Válasz erre 

Lehetnék én is 2022.05.28. 12:45:04

Azt írod rögtön nyitásnak,Bekattant, hogy ritkán szoktatok korábbi bejegyzéseitekre hivatkozni. Telsjességgel megértelek. Annyi marhaságot írtatok már a jelenről, meg annyi faszságot a jövőről, hogy megértem, ha nem akartok visszanyúlni akörábbi szösszeneteitekhez.
Azt mondjuk már kevésbé értem, hogy elengedtek egy luif, nevezzük posztnak, aztán arra sin energiátok, jogy 1-2 napig ápoljátok a témát, meg a látogatókat.Tudod a kinyilatkoztatások helyett párbeszéd. Van néhány blogger, aki ad erre.
Válasz erre 

taga20 2022.05.28. 12:52:11

@Lehetnék én is:

te egyébként magyar vagy? me ugatod a nyelvünket putyinork!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.05.28. 13:07:14

@ulpius66: Te rohadék! Te kívántad a háborút!

"ulpius66
2022.01.24. 13:46:24
Jujjjjjj, de izgi ........

Én már alig várom, hogy feldarabolják ukrajnát!

A legnagyobb részt a Fehéroroszok kapnák, elvégre tőlük vett el legtöbbet Ukrajna, az oroszok megkapnák az egész Donyeck-medencét és a Fekete-tenger melléket, a románok Bukovinát és Moldáviát, a lengyelek Lemberg és környékét (az úgyis évszázadokig lengyel volt.........

Mink magyarok meg Kárpátalját.........

Nagyon várom mán a háborút! "
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.05.28. 13:10:11

@ulpius66: Nem ég le a pofádról a bőr? Most ezt írod?

"SEGÍTSD A BÉKÉT, SEGÍTSD A HÁBORÚ VÉGÉT!"

januárban meg ezt?

"ulpius66
2022.01.24. 13:46:24
Jujjjjjj, de izgi ........

Én már alig várom, hogy feldarabolják ukrajnát!

A legnagyobb részt a Fehéroroszok kapnák, elvégre tőlük vett el legtöbbet Ukrajna, az oroszok megkapnák az egész Donyeck-medencét és a Fekete-tenger melléket, a románok Bukovinát és Moldáviát, a lengyelek Lemberg és környékét (az úgyis évszázadokig lengyel volt.........

Mink magyarok meg Kárpátalját.........

Nagyon várom mán a háborút! "
Válasz erre 

body_andras 2022.05.28. 13:19:32

Beszéljetek már egy kicsit a hős ellenzékről, de főleg a DK-tól. Számoljatok már el velük!
Hiába hápogtok még 4 évig hogy milyen rossz az Orbán, ha csak moslék áll vele szemben.
Válasz erre 

taga20 2022.05.28. 13:23:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

ez egy kibaszott ruszkitroll. van belőle itt magyarban vagy 3misi.

döbbenet!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.05.28. 13:26:22

@body_andras: Ennek mi köze van a poszthoz?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.05.28. 13:27:22

További orosz innováció a szabad, mértéktelen fingás. És az IHB vodka (iszunk, hányunk, belefekszúnk). Baszásban is nagyon erősek, amíg medvével vagy pingvinnel kell csinálni.
Válasz erre 

Nancsibacsi 2022.05.28. 13:43:48

Kb 1000. alkalommal olvasom hogy "a különadót majd megfizettetik az emberekkel". Egyszer leírom, többször nem fogom, mert nem vagyok gyógypedagógus: akik a különadót fizetik, azok nem csak a lakosságnak szolgáltatnak, és nem csak belföldi fogyasztásra termelnek.
Nyilván valamennyit ebből meg kell fizetnie az embereknek is, mert valamennyire emelkednek az árak. De pl. egy telefoncsomag az nem létkérdés: szimplán lemondom, és áthordozom a számom máshová, ahol olcsóbb - szóval olyan borzasztó sokat nem emelhetnek. A bankoknál a lakossági forgalom töredéke a cégek forgalmának, szóval ott eleve a cégek költségei fognak női, akik meg simán lehet hogy exportra dolgoznak, így rögtön csak az emelés egy részét érezzük itt is. Arról se feledkezzünk meg hogy a hatósági árak Magyarországon a lakosságnak kedveznek, nem a cégeknek. Németországban vicces, de ez pont fordítva van: akinek nem tetszik költözzön oda...

Szóval nem kell betojni: Orbán MEGINT jól csinálja. Jön a 4/5...
Válasz erre 

élhetetlen 2022.05.28. 14:22:27

@ulpius66: „Rezsicsökkentés”.
Ki a kisember? Akinek semmilye sincs, vagy van egy éppen csak elég lakása, ezek össze tudnak szedni 2-3 ezer ft kedvezményt is. A nagyember 6-10 szobás villával, fűtött medencével, és egy ugyanekkora, ugyanígy felszerelt nyaralóval (ez lehet több is) már 60-70 ezer kedvezményt is jelenthet. Tehát kiknek kedvez az Orván kormány? A gazdagoknak. KI szarik a kisemberek problémáira? Az Orbán kormány.
Nyugdíjas vagy, eszel mindennap csirke far-hátat? Nem hiszem. Azok a kutyák eszek mindennap far-hátat, akiket ezen tartanak. Amelyik kutya nem azt eszi, annak a gazdájának nem jár árstop.
Tej, kijön a tehénből, bekerül egy feldolgozóba.
UHT tejeket 136-142 °C-os hőmérsékleten kezelik -> alapélelmiszer, árstopos.
ESL tejek hőkezelése 100 és 135 °C közötti hőmérsékleten történik -> nincs árstop, tegnap 365-ért vetem literjét.
Ezt a logikátlan katyvaszt kell megvédeni.
A benzinár maximalizálás azt is jelenti, hogy sok kis kút bezár, és az a kisember sem lesz boldog, ha 25 km-re kell menni tankolni.
Fogadjunk, hogy nem érted, ezért vagy Fidesz szavazó.
Válasz erre 

body_andras 2022.05.28. 14:50:11

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: a szuper baloldaliak naponta nyiválolnak arról, orbán mit csinál. ugyanazok akik kampányidőszakban is a kormányon köszörülték a nyelvüket, az ellenzék győzelméről álmodoztak (sőt, összevissza hazudtak arról, hogyan dől össze orbán rendszere). és nézték tétlenül hogy alkalmatlan, haszonleső dög banda menetel a választásokra az áhított győzelem ígéretével.
most ugyanezt a kolosszális hazugságot támogatják mintha mi sem történt volna.
minden nap jön az újabb kritika, okoskodás, hogy mit csinál rosszul a kormány, fűszereve egy kis borzongással hogy szíjártó, rogán, pintér, hú de rosszak. mindez nagyrészt igaz is. de arról, hogy ennél NINCS JOBB, tehát amit látunk, az a kisebbik rossz, mélyen hallgatnak. ebbe a sormintába illik a szeka, meg a poszt is, köszönöm kérdésed.
Válasz erre 

sancho13 2022.05.28. 15:01:04

@Nancsibacsi: De,gyogyós vagy várd ki a végét és utána sírj!!!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.05.28. 15:12:31

Drága Gyogyós Ellenzéki honfitársaim!

Mi a fasz volt olyan bonyolult az április 3-án történtekben?
Beleolvastam a posztba, ti nagyon leragadtatok a pöcegödör alján, vagy túl nagy kihívás nektek kimászni belőle.
Ez szinte már a csodával határos-olvasva az ellenzéki kommenteket- hogy ennyi szellemileg elmaradt faszkalap szaladgál még szabadon Mo-on.

Kevesebbet kéne ennetek, hogy több jusson az értelmesebb embereknek. Ha már lassan mosakodni se fogtok, szerintem innotok se kéne a drága vízből.. Talán így hamarább kivirulna Föld. Így sokat tehetnétek az emberiségért.
Válasz erre 

Kivlov 2022.05.28. 15:17:15

Már régen létrehoztam volna egy számlaszámot a hozzád hasonlóknak.
Oda tudnád befizetni azt a pénzt, ami a jelenlegi csökkentett rezsi és a tényleges különbözete. Vagy ugyanez a benzinárnál. Stb.
Válasz erre 

taga20 2022.05.28. 15:20:04

@Nancsibacsi:

munkásőr, te még a gulágról is a nert védenéd, te szardarab!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.05.28. 15:21:18

Pőcegödört említett valaki? Ha az a szarevő lenin volt. Hát ő ott is lakik.
Válasz erre 

taga20 2022.05.28. 15:21:57

@6.Lenin:

na, kiszólt a pöcegödör aljából a szar!

gratulálok nyomorult állat, hogy még mindig szopod a faszt, a fityeszjobbágy!
Válasz erre 

sancho13 2022.05.28. 15:26:00

@Kivlov: Te,kancsó azt megfizeted ezerszer máshol,de ennyi ésszel még létezel?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.05.28. 15:28:40

@taga20:

Ti vagytok a szopóágon már 12 éve, és lesztek is még sokáig. Jobb lenne, ha végre beletörődnél. Neked ennyi az élet, erre vagy képes.
Válasz erre 

taga20 2022.05.28. 15:31:44

@6.Lenin:

éjjen a cocialista nerisztán!

munkásőr, mikor jössz má rá végre?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.05.28. 15:36:40

@taga20:

Mo él és virul, és fog is.
Neked hiányoznak a dínók? Gondolod, hogy nekem hiányoznátok?

Bár igaz egy hasznotok mindenképpen van: mikor titeket olvaslak megerősödik bennem a hit, hogy vannak nálam sokkal hülyébbek is, és csodák csodája, mind az ellenzéki oldalon dagonyáznak.
Gondolom ez valamilyen született adottság nálatok. Génhiba.
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.28. 15:41:58

@ulpius66:
Kérdezd meg Lórinc baráttól, majd megmondja neked.
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.28. 15:49:23

@ulpius66:

Kinek is segít a rezsicsökkentés? Annak, aki nem fűt gázzal, egy villanyégőt használ, közmunkából félbéren él? Vagy netán annak, aki sok száz négyzetméteres, fűtött úszómedencés kastélyában meresztgeti a meresztgetni valóját? Talán az lenne segítség, ha a vidéki kisember is annyi rezsitámogatást kapna, mint egy úszómedencés, akinek támogatás nélkül - tudod a közbenemszerzsések eredményeként - van bőven milliárdja kifizetni a rezsijét.
Netán nem kellene vadászati világkiállításra 17 milliárdokat költeni azért, hogy a költség 10 százaléka se jöjjön vissza, hanem azt a kisemberekre forítani ottan a nógrádi, borsodi, alföldi végeken.
Válasz erre 

taga20 2022.05.28. 16:00:30

@6.Lenin:
hülye gyerek, nerisztánnak vége, ahogy neked is!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.05.28. 16:16:49

@taga20:

Tudom, már 12. éve. Rátok meg hosszú sikeres évek várnak, de sajnos bűzlötök, mint a szar, közelről nézve meg nem is mozogtok . Nem vagytok ti megdögölve?
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.05.28. 16:20:20

A libernyakok ezt nem hozzak cimlapon..
www.origo.hu/nagyvilag/20220528-megakadalyozott-egy-tomegmeszarlast-egy-no-amerikaban.html
Félautomata fegyverrel támadt egy 37 éves férfi egy 30-40 fős társaságra a nyugat-virginiai Charlestonban, az Egyesült Államokban. Az egyik bulizó, egy nő az engedéllyel tartott fegyverével agyonlőtte, megmentve a barátai életét.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.28. 16:22:14

min
gyá kedd oszt
bukikk apa
tás
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.28. 16:23:53

@Bandibacsi34: be
teg ország az te
le van taga fél
e el
mebetegekkel
Válasz erre 

sancho13 2022.05.28. 16:32:22

@Bandibacsi34: Ja az origó megírta.mert az csak az igaz.Te fasz!!!!
Válasz erre 

Vén motoros 2022.05.28. 16:58:25

Én nem értem a - talán mentálisan sérült - posztolót: Ez tizenéve egyszer már tökéletesen bevált Orbánnak, a bal-(f@sz)libernyákok akkor is ajvékoltak, hogy kivonulnak-bevonulnak-tönkremennek-jajmeghalunk, és a EU meg minden, de azon kívül. hogy tökéletesen bevált és sikeres lett, semmi sem történt., még a reklámadó miatti EU-s pert is megnyertük.
Amúgy meg nem értem balos sikoltozó ajvékolókat, (előlerült már a MÁSIK feleség is, a mindent jobban tudó szélsőliberális-dogmatikus Petsching Mária Zita is), mert ez a program, amit Orbán most meghirdetett, kifejezetten BALOS, majdhogynem _szélsőbalos_ program, minden baloldali pártnak meg kéne nyalnia mind a tíz ujját, és teljes mellszélességgel támogatni. De a mi Egybesült Ellenzékünkből, ahol Márki-Zay szerint egy szervezetben képviselik a kommunistákat és fasisztákat is, egyből kitört a zsigeri hazaárulás és a nemzetesztés, ők a magyarátlagemberek, polgárok helyett a Bankokat meg a Multikat támogatnák, és Javelin páncéltörőkkel törölnék el a rezsicsökkentést és a hatósági árakat is, hogy az emberek ennek hiányában a szarba süllyedjenek. Meg rikácsolnak, hogy "nincs olyan, hogy EXTRAPROFIT". Hát ilyen alapon pedofil sincs, csak van, aki 8 éve lányokat szeret dugni...
Külön érdekesség, hogy Boris Johnson szerint VAN EXTRAPROFIT, mert Orbánhoz hasonlóan ők is megadóztatják, évi 5 milliárd fontot akarnak ebből az extraprofitadóból beszedni.
Az ártánydisznó és a dúvad nem olyan ártalmas és veszélyes a magyar hazára, mint a magyar ellenzék!
Válasz erre 

Jozef Pockna 2022.05.28. 17:05:08

@Nancsibacsi: ha maga nem lenne nem tudnank mit jelentene hogy teljes sotetseg... koszonjuk hogy demonstralta.
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.28. 17:06:59

@Vén motoros:

Pluszban 12 éve még ott volt az Orbán által ellopott 3.000 milliárd forint manyup pénz is!!!!

aztán jött 2014 a Fidesz kétharmaddal.......
Válasz erre 

sancho13 2022.05.28. 17:08:13

@Vén motoros: Kösz,hogy elmondod mindenkinek milyen qrva jó nekünk,nyalj csak tovább majd rájössz amikor szopni fogsz 2-3 hónap múlva.
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.28. 17:11:14

A ballibsik azért örömködnek ezerrel, hogy a magyar emberek nem kapják meg a Magyarországnak járó évi mintegy 5-6 milliárd euró EU-támogatást, mert ettől remélik Orbán bukását.....

BALLIBSI ALAPVETÉS: MINÉL ROSSZABB MAGYARORSZÁGNAK, A MAGYAR EMBEREKNEK, ANNÁL JOBB NEKIK, MERT MINDJÁRT BEDŐL AZ ORSZÁG, ÉS JÖNNEK AZ ÉHSÉGLÁZADÁSOK!

ORBÁN KEDDEN MOST MÁR TÉNYLEG BIZTOS BUKIK!
Válasz erre 

taga20 2022.05.28. 17:12:44

@ulpius66:

munkásőr, te fogyatékos vagy, ahogy a 3misi fityeszszavazó!
Válasz erre 

Jozef Pockna 2022.05.28. 17:12:58

@Vén motoros: Boris csak az energiaszektorra koncentral nem mindenkire... £450 ot visszaigenyelhetnek az emberek. Ne fenyezze Orbikat mert a szart amit tanult azt angliban tanulta soros penzen ami ellen kuzd es lenez majd ugyallitja be magat mekkora agy o... ami nem...
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.28. 17:13:22

@sancho13: "Kösz,hogy elmondod mindenkinek milyen qrva jó nekünk,nyalj csak tovább majd rájössz amikor szopni fogsz 2-3 hónap múlva."

SZANCSÓKÁM!

EZT A SZÖVEGET NYOMJÁTOK IMMÁRON 12 ÉVE..... SAJNA AZ A "2-3 HÓNAP MÚLVA SZOPNI FOGTOK" MÉGSEM SOSEM JÖTT BE!!!!!
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.28. 17:15:31

@taga20: "te fogyatékos vagy, ahogy a 3misi fityeszszavazó!"

Tamás Gazsi!

Én liberalizmusból vagyok fogyatékos!

1 milligramm liberalizmus sincs bennem!!!!
Válasz erre 

sancho13 2022.05.28. 17:16:29

@ulpius66: Gyökér,te olyan igénytelen vagy beéred az orbi szarával is.
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.28. 17:17:39

@sancho13:

Szancsókám!

Te mióta szopsz?????

mikor nyertétek az utolsó választást???

Ha emlékeim nem csalnak talán 2006-ban?... bár a gyurcsányitok szerint abban is volt némi csalás..
Válasz erre 

taga20 2022.05.28. 17:17:53

@ulpius66:
remélem a földbe áll a nermaffiád munkásőr!

semmi köze magyarországhoz a csuti maffiádnak!

zenét szoktál, faszparaszt? nesze!:))

www.youtube.com/watch?v=U5HAEzEk8QM
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.28. 17:19:00

@sancho13: "Gyökér,te olyan igénytelen vagy beéred az orbi szavával is."

Aha....

Nekem tényleg elég, és elfogadom amit Orbán mond.....
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.28. 17:20:39

@taga20: "remélem a földbe áll a nermaffiád munkásőr!"

Tamás Gazsi!

Reménykedj!

Tudod, a remény hal (sül) meg utoljára!
Válasz erre 

sancho13 2022.05.28. 17:24:22

@ulpius66: Anyádat szopja geci,remélem előbb utóbb valaki elkeni a szádat.
Válasz erre 

taga20 2022.05.28. 17:25:57

@ulpius66:

nigger, te is érzed, hogy zavar van az erőben.

pusztulni fogtok, ahogy a pestikurvák is. és nem lesz szolidaritás veletek moslék szar zabálokkal, ez fiksz!

uploads.disquscdn.com/images/7596b768eb484ba1bab3cf5208c68520f8319f2f6f873e860e699bc6544e650a.jpg
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.28. 17:31:30

@ulpius66:
Háb+, te kis hamisító! Kicserélted az "r" betűt! De attól még tudjuk, hogy beéred azzal is. Mert az arany neked.
Válasz erre 

Vén motoros 2022.05.28. 17:33:03

Még valami szembe jutott: Kedves posztoló! Valószínűleg nem fogod megérteni, hogy 2016-ban hogyan jöhetett létre Orbán 4/5-e, mert nem 2/3-dal, hanem négyötöddel fognak nyerni.
Akkor felvilágosítlak: minden hasonló poszttal, mint ez a mostani is, szorgalmas hangyakén TE MAGAD ÉPÍTED építed Orbán 4/5-ét!
De arra kérlek, hogy abba ne hagyd! Én minden posztodnak örülök a fenti okok miatt!@sancho13:
Válasz erre 

Vén motoros 2022.05.28. 17:37:57

@sancho13: Drágám! Ezt már annyiszor leírtad az elmúlt időszakban, hogy egyenesen tökunalmas. Aztán csak nem szívtuk meg, méghozzá annyira nem, hogy újra 2/3 lett. Még sokszor leírod, és 4/5 lesz! Neked drukkolok, hiszen te vagy Orbán legnagyobb támogatója ezekkel a kommentekkel. Csak Így Tovább! Okos ember más kárán tanul. Buta ember a saját kárából. De ti, kedveseim, a saját károtokból sem tanultok soha. Hát akkor minek nevezzelek?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.05.28. 17:39:33

@ulpius66:
"Minél rosszabb az országnak, annál jobb Gyurcsány Ferencnek" - fogalmazott Kövér László.

nol.hu/belfold/_minel_rosszabb_az_orszagnak__annal_jobb_gyurcsany_ferencnek__-311832
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.28. 17:45:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

EZ TELJESEN TERMÉSZETES!

ILYEN AZ ELLENZÉK MENTALITÁSA!

Persze érthető az ellenzék is, hogy annak drukkol, hogy Magyarországon minden is szar legyen!

HA MINDEN RENDBEN LENNE, A GAZDASÁG, JÖNNÉNEK AZ EU-S PÉNZEK, ERŐS LENNE A FORINT, RENDBEN LENNE AZ OKTATÁS, EGÉSZSÉGÜGY, STB, STB......

AKKOR AZ ELLENZÉK NEM TUDNÁ MIVEL TÁMADNI A KORMÁNYT!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.05.28. 17:47:41

A határon túli magyarok levélben tankolhassanak!
Válasz erre 

sancho13 2022.05.28. 17:51:10

@Vén motoros: Gondold O nagymester senki nem fogja majd kifizetetni veled a sarcot,tévedsz,de legyen a te gondod.Emlékezz majd ha emelkednek az árak erre az írásra.(a Digi már most emelt és ez csak a kezdet).
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.28. 18:17:09

@Vén motoros: "Aztán csak nem szívtuk meg, méghozzá annyira nem, hogy újra 2/3 lett. "

Há hogyne Gyözike, a Lukasenkoi választási csalás vidéken remekül müködött! A határontúliaknál meg egyenesen tarolt: kiesett 150 ezer ukrajnai magyar szavazó, de ennek ellenére 50%-kal még többen is szavaztak,mint bármikor!! Hábammeg, ha 2026-ban nem lesz meg az ötnegyed, akkor csak azért, mert nyócnegyed lesz!
Válasz erre 

Vén motoros 2022.05.28. 18:19:28

@sancho13: Olyan vagy, mint egy mantrázó Krisna tudatú hívő, csak Buddha neve helyett mást mantrázol, egyszemélyes papagájkommadóként.
Ezt Orbán már megcsinálta, sikeresen, ha jól emlékszem, 2009 körül. És NEM SZÍVTAM MEG, nem éreztem meg, legalábbis oly mértékben nem, hogy a következményét egyáltalán észrevettem volna. Hány éves voltál te akkor ? Óvodás, hogy nem emlékszel rá?
Imádom az EGY-ügyű embereket, pláne, ha Orbán 2026-os 4/5-ét építik - lankadatlan szorgalommal. Csak így tovább! Addig is fejd meg minden nap a szamaradat, Panza barátom... Az se baj, ha fiú szamár, mégha szaporodásra képtelen is.
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.28. 18:19:58

@Vén motoros:

Neked mint szellemi fogyatékos fidernyák Gyözikének hiába magyarázná az ember úgyse érted meg: a különadókat a bankok, reklámcégek meg mindenki, rajtatok KÉRHARMAD AGYHALOTT BARMON hajtják vissza!
És ez igy van nagyon jól!
Válasz erre 

Kivlov 2022.05.28. 18:20:58

@sancho13:
Meg. És akkor mi van?
Válasz erre 

Vén motoros 2022.05.28. 18:24:14

@birkamenet: 2009-től 2012-ig én ezt NEM ÉREZTEM MEG!
Hiába rinyálsz olyan dologról, amit átéltem és nem tapasztaltam meg. Beszélj lyukat a hasába annak, aki akko róvodás volt, és mindent elhisz mindenkinek.
Válasz erre 

horvathviteztamas 2022.05.28. 18:24:50

Kétharmad és lesz belőle még több is, károgjatok csak...
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.28. 18:25:35

@6.Lenin:

Vén büdös fideszkomcsi, há mit olvasok a Závecz felmérésben? A kétharmad fidernyák birka nem fogja megvédeni Magyarországot, ha putyin letámadná! Hanem még egy részük azonnal el is menekülne az országból!

Hát elmentek ti fidessnácik a retkes kurva anyátokba a HAZASZERETET-re nevelésetekkel. 56 kapcsán is azt ünneplitek, hogy az a pár ezer harcoló magyar pár nap alatt megadta magát, ti pedig boldogan éltetek a szovjet gazdáitok alatt három évtizeden át.
Válasz erre 

sancho13 2022.05.28. 18:28:35

@Vén motoros: Az,hogy valamit nem értesz nem az én hibám.És nem mantrázok akkor sem tetszett és most sem tetszik.De nyugodtan utána nézhetsz komolyabb oldalakon ha nem esik nehezedre és ne csak a kesma nevezettű szennyből informálodj talán többre jutsz.További jó böngészést.
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.28. 18:31:30

@Vén motoros:

Háppersze hogy nem érezted meg. A kasszánál visszaadták neked a 27%-os áfát, a bank visszautalta neled a tranzakciós adókat, a költségvetés csokorban küldte nekd vissza az 50 új különadót. A kórházban meg csak neked külön várakozás nélük és ingyen azonnal adták a szükséges ellátást, az BKV-n meg a MÁV-nál TGV kocsikat biztositottak neked. Söt, még Simicska is visszautalta neked az ellopott közpénzekböl azt, ami neked a népnek jár, nem pedig a NER maffiának.
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.28. 18:50:23

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "A határon túli magyarok levélben tankolhassanak!"

Megnevettettél....
(egyebekben meg... a határontúli magyarok így 800 forintért tankolnak....mán ha nincs magyar rendszámuk)

MEGÉRTÜK EZT IS!!!!!!!!!!

AZ UKRÁNOK, ROMÁNOK, SZERBEK, HORVÁTOK, STB. JÁRNAK ÁT TANKOLNI MAGYARORSZÁGRA, MERT ITT OLCSÓBB!!!!
Válasz erre 

Jozef Pockna 2022.05.28. 19:14:44

@ulpius66: azon elkene gondolkozni miert is jo a rendszer ha szaros 8-10ezer forint megviseli a penztarcajat? Nem gondoljak hogy vmi nem stimmel? Nem arstop kell hanem olyan eletszinvonal amiben ezt a kis kulonbozetet alig erzi meg. Nem a fityesz fogja megoldani ezt se nem fleto... nem hiszem hogy 12 ev elvesztegetett ido utan szep jovo ele nezne az orszag... foleg nem egy olyan politikus csoporttal akiknek semmilyen ideologiajuk nincsen azon kivul hogyan mutogassanak a masikra es higyan alkosson ugy torvenyt hogy az csak neki kedvezzen. Ez meg mar diktatura... hajra jojjon mar az az 5/4 is mert annyira szent a fityesz... de ha majd nyogni kell kifele az allamadossagot egy csod idejen remelem a fityeszes 2/3 lesz az elso a sorban aki odaall es odadja mindenet.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.28. 19:16:59

@ulpius66: és kik hoborognek a legjobban? Az ubergazdag sogorok:))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.28. 19:29:40

@Jozef Pockna: kérlek küldj egy fotót amin az látszik hogy a piaci áras benzint tankolod te farhatbubus.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.05.28. 19:48:44

Vajon mi történt, hogy még a régebbi fideszkomcsik is előkerültek?
Megjött a pénz, gyerekek?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.28. 19:55:00

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: vajon kitől kaptok ti pénzt hogy mindig itt basszatok a rezet... hahaha
Válasz erre 

Jozef Pockna 2022.05.28. 20:00:16

@a nagy hohohorgász: igen pontosan. Ezert irtam miert nem olyan az eletszinvonal hogy ne erezzuk meg ezt a par ezer forint extra koltseget ebben az atmeneti idoszakban. Ha te erzed es orulsz hogy ilyen intezkedesek vannak akkor eszrevehetned hogy nem sok jovod maradt... megsugom nem a fityesz fog segiteni rajtad valszeg senki a 2/3 nagyon jol el ez jott le a valasztasbol nem de bar. Akkor minek is ez az arstop mizeria?? Nah ezek azok a dolgok amiken el kene gondolkozni. Bar mondjuk felesleges. Kerdes ki fog minket megvasarolni? Az Usa? Az Orosz? A Kinai? Mereszkedem ideirni talan India?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.28. 20:06:16

@Jozef Pockna: te mire válaszoltál diszlexiás????
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.28. 20:07:04

@Jozef Pockna: konteo hívők állítólag csak a mi oldalunkon vannak... HOGY IS VAN EZ AKKOR?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.05.28. 20:15:13

Csak a fing ad nektek erőt és mindent legyőző akaratot.
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.28. 20:39:04

@ulpius66:

Igen te diszhülyéje a NER-nek, a fél világ röhögve jár át tankolni Orbanisztánba profitot csinálni a benzinen, mert ElQurbánod tálcán adja nekik a "rezsicsökkentést". Aztán ők mennek haza, te meg maradsz és az elajándékozott hasznot, rajtad a szellemi fogyatékos magyarbarmon hajtják majd be. A fél világ meg ezen is röhög.
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.28. 20:41:57

@a nagy hohohorgász:

Te hazaáruló Strabag ügynök, ne az osztrákok adjál extraprofitú benzint, hanem a kétharmadnyi birkabarom eftársadnak 3,60-as kenyeret! Az mér nincs??
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.28. 20:49:18

@birkamenet: te világ birkaja, miről beszélsz????
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.28. 20:53:40

a szoci
ális rend
szert Viktor biztos al
apokra hej
ezte mégaz ilyenn agy
halot
tak is mint eza birka
menet
előnek is jut ingyennet
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.28. 20:54:32

@birkamenet: olyan jó látni, hogy tényleg nem fogjátok fel hogy szopni jártok ide, meg szavazni is:)))
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.28. 20:56:48

@Vén motoros:
Szerinted mitől extra a profit? Mert ugyé a piac törvénye, ha nagy a kereslet, de kevés az áru, akkor emelkedik az ár. Ha sok az áru és kicsi a kereslet, akkor csökken. Mitől lesz extra? Ha háború idején kevés az áru és nagy a kereslet? Ugyé érzed, hogy vicc az extraprofit, még a briteknél is.
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.28. 20:58:23

@6.Lenin:
Ne izgulj! Kádár 40 év alatt tette tönkre az országot. Hajrá fidesz!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.28. 21:10:44

@látjátok feleim szümtükkel: diszlexia bajnoka, azt ugye vágod hogy az extraprofit korábbi időszakban keletkezett???? Nem az a baj ha hülye vagy csak az hogy büszke vagy rá!!!!!
Válasz erre 

Vén motoros 2022.05.28. 21:16:05

@látjátok feleim szümtükkel:
Kérdezni én is tudok: hol van a határ a KAMAT és az UZSORAKAMAT között? Az utóbbit ugyanis majd' minden jogállamban hivatalból büntetik. A pedofília hol kezdődik? Bengt Danielsson "Boldog sziget"-én (Bengt Danielsson az első Kon-Tiki expedíció tagja volt, utána egy 300 lakosú korallzátonyon telepedett le), és ezen a korallszigeten teljesen elfogadott és normális szokás volt, hogy 11-13 éves korú lányok szülnek. Ha ott lehet 11 évesen szülni, sőt ez teljesen elfogadott, nálunk ez miért bűncselekmény?
Remélem, a felhozott példákból érted, hogy a feltett kérdésed, hogy valójában NINCS olyan, hogy extraprofit, az egy ideológiailag kézivezérelt dogmatikus filo-kapitalist álláspont. Kérdezz meg róla egy balos vagy anarcho-szindikalista közgazdászt...
És akkor még arról egy szót sem ejtettünk, hogy a politika és a közgazdaság más-más terminus technikus-okkal operál, a kettőt összemosni dőreség.
De amíg az ellenzék azzal az érvvel politizál, hogy nincs is EXTRAPROFIT, az Orbán meg közben jól megadóztatja ezt az EXTRAPRFITOT, (ami ugye, nincs is), addig stabilan épül az újabb FIDESZ 4/5.
Válasz erre 

Jozef Pockna 2022.05.28. 21:18:26

@a nagy hohohorgász szeret ugy elni hogy par ezres kieses mar anyagi csodbe juttatja. Ezert latja azt hogy 12 eve eloremegy az orszag nem visszafele. O olyan szemely aki annak orul hogy egyre szarabb a forint eladosodnak a fiatalok es egy halott rezsicsokkentos csok ingyenhiteles baromsaggal beetetheto mint egy fityeszes aranyhal. Nem az a jo hogy hitelet kapsz. Az a jo hogy olyan a berezesed hogy felre tudjal tenni a gyerekeid iskolaztatasara hazara es mellette meg tudj engedni egy nem uj de nem is 100 eves autot meg neha napjan egy kis szabadsag a balcsin vagy barmerre ami sztem az orszag 60%kanak gondot okozz. 12 ev. Semmi nem valtozott. Csak torvenyek a rezsim beagyazasara. Ennyi. Ilyen a magyar. Keves az amelyik elni akar de sok van amelyik hulye...
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.28. 21:38:50

@Jozef Pockna: hahaha:))))) Magyarországon szegénység van 60%osan:))))))) te pondro, pont a fajtad szopja a faszt, mert dzsentrit játszotok:)))) ne magadból indulj ki:))))
A szegény fiatalok 25 év alatt szja mentességet kapnak, most a legszarabb 25 év alattinak lenni amikor egy 3 hónapos balatoni pincerkedesre havi 500 nettó fizut szállás ingyen haza tud vinni:)))))) szegény magyar fiatalok, bezzeg 2002 és 2010 között, na akkor a kutya is szivarozott:)))))
Na huzzal bőrt a fogadra és kerjel tovább képzést párhuzamos gyurkatol.... hahaha
Válasz erre 

Jozef Pockna 2022.05.28. 21:47:52

@a nagy hohohorgász: egyszeri ajandek... tedd fel magadnak a kerdest mibol? Ha az allam nem tud segiteni csak ugy ha arstop meg extra adok... latod latod... nem magambol indulok ki csak atlatom a dolgokat nem mint egyesek...25 ev alatt... mert az olyan jo dolog? Ez egy fair dolog? Aki 26 volt eppen menjen a pecsaba?? Ki dolgozott meg azert az ado visszateritesert??? Szamolj kicsit utana ki fogja mindezt finanszirozni? Ne csak azt nezd most jo. Azt nezd hosszu tavon jo-e. Jo dolog hogy a kezeben vagy a teljes kormanyzas? Mibol gondolod hogy nem lesznek putyinista hajlamai? Nem nepszavazhatsz nem szolhatsz bele semmibe te mint nep. Mid maradt?
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.28. 21:58:55

@Jozef Pockna: figyelj te szar, folyamatosan hazudsz. Ha van kedvem szopatlak ha nincs nincs kedvem akkor te azt hiszed nem szopsz... pedig szopsz... te beszélsz hosszú tavrol???? Ember, gondolkozzal már???? Ha én folyamatosan szopatlak téged egyszerű orrbefogos fidesz szavazókent, akkor a multinacionális cégek belőled a szart is kiverik???? Hogy miért? Mert a piac nem tiszteli a hozzád hasonló nincstelen, elvtelen buta szarragokat!!!! Tényleg huzzal már a faszba és faraszd a halakat ne engem....
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.05.28. 22:01:55

@a nagy hohohorgász: Nem szopatsz te senkit, téged szívat az összes ellenzéki. Naponta felmossuk veled a padlót.
Válasz erre 

Jozef Pockna 2022.05.28. 22:04:44

@a nagy hohohorgász kezd megvilagosodni es most hisztizik mint egy kis ribanc aki ( az o szohasznalataval elve) varja anapj szopast. Nem tudsz ervelni semmivel. Fityeszberencenk meg meg egeted is magad. Sajat elveid otleteid nincsenek. Azokat meg mint a fityesz tamadod aki nem ert egyet a rezsimmel mert atlat rajta.
Ha...
Ha....
Ha...
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.28. 22:05:48

@Jozef Pockna: amúgy ezek szerint te eltorolned a 25 év alattiak adokedvezmenyét! Miért? Mert irigy vagy...... a hatósági árak téged is segitenek! Mit obegatsz erre???? neked nem kell konyoradomany... hahaha .bmeg te a legalja vagy az emberiségnek:)))))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.28. 22:07:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: @Jozef Pockna: hahaha.... kurt úrfi, elkezdjelek szopatni:)))?????
Válasz erre 

Jozef Pockna 2022.05.28. 22:08:14

@a nagy hohohorgász: mert nem erted a lenyeget amit irtam... az meg mar sajnos az en bajom is hogy alul iskolazott fityesszavazo uti az xet ahova mutatjak mert az jo... mirt nem kaphat a 26eves is? A 27? A 28? Mennyit irjak meg? Meselj?
Válasz erre 

Halibuli 2022.05.28. 22:09:48

Oszoljunk, nincs itt semmi látnivaló! A magyar gazdaságot rákötik arra a 16 ezer lélegeztetőgépre, amit vett a kormány és a kenyér 3.60, a sör 5.20 egy gombóc fagyi 1 Ft a benzin meg 10 50 lesz.,
Minden bugris 70 éves Fidesz szavazó 21 évesre fiatalodik és messzebbre fog pisálni.
Csak a Fidesz! Ja, hogy 400 az Euró? Bell, bell, Rubel!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.28. 22:10:32

@Jozef Pockna: szólj a piacnak:)))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.28. 22:12:51

@Halibuli: vicces vagy az újabb nickeden is:))) eszed viszont nem lett több:))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.28. 22:39:29

@Jozef Pockna: arról mit gondolsz te seggfej hogy 1 dollár 2010ben 0,7 eurót ért most meg 0,93at????? Pedig az euró árfolyamát nem ekezik Brüsszelben és nem vitya és kuszaszem az őre????? Vajon mit baszott el az eu hogy a dollár, amerika nulla teljesítménye mellett ennyire feljavult???? Hm hm..... na ha megoldottad a leckét gyere vissza, de előtte mosd ki a szadbol a szart amit megettel!!!!
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.05.28. 22:49:23

Pusztulj mán innen te szájba szart majom!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.28. 22:55:45

@MAXVAL bircaman közirtó: hát ilyenek ezek a balliberálisok, szájba szarod őket és kérnek még:))) te is ilyen vagy :))))
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.29. 00:08:43

@a nagy hohohorgász:

Te agysorvasztott, a kétharmadnyi toprongyos fidernyák panelproli mihez kezd a 480- as benzinnel, amikor autóra az életében nem futotta?? Akkor miért jnm inkább 3,60-as kenyeret ad orbán gazdád a birkatábornak?
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.29. 00:10:21

@a nagy hohohorgász:

Még egy orbán böffentés és meglesz a 400-as euró! A fél világ, titeket hülyére szopatott kétharmadot irigyli!
Válasz erre 

birkamenet 2022.05.29. 00:14:44

@a nagy hohohorgász:

igen, te vagy az orrbefogós fidernyák. Mielőtt bebújsz orbán seggébe, befogod az orrod. Miután benn vagy, már nyitod is ki és tüdőzöd le Viktátorod bélgázait. Csoda, hogy amiket te ide irogatsz az egy teljesen robbantott fejű idióta ömleményei?
Válasz erre 

Jozef Pockna 2022.05.29. 00:38:11

@a nagy hohohorgász: valoszinu azert mert az unio egeszeben van egy hulye riziko factor az pedig pont a te hulye vezired aki miatt gyengul az euro a dollarral szemben... az unio befektethetoseget is megkerdojelezi a barma a kocsog vetoival... pl ez is az egyik gond. De hat to gyokeres hulye fideszesnek ezt hiaba is magyarazom... hat meg egy fityeszes ebihalnak... mielott okorsegeket hordasz ossze nezd az osszkepet neeee ne a papat meg a viktort a kornyezetet amiben laksz. Ahova tartozni kene mert beiratkoztunk...
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.05.29. 07:10:45

@a nagy hohohorgász: Te barom! 2000-ben és 2015-ben is hasonló volt.

www.macrotrends.net/2548/euro-dollar-exchange-rate-historical-chart
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.05.29. 07:12:08

@a nagy hohohorgász: Téged szopat is mindenki olyan szinten hogy már fuldokolva nyeled a sok spermát. Ha anyád is ezt tette volna, unatkoznánk.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.05.29. 07:20:02

Ez értelmes kezdeményezés.

www.napi.hu/magyar-gazdasag/buksza-mi-valtozik-a-boltokban-majus-28-tol-vasarlas-fogyasztovedelem-akcio.753253.html

"Most szombattól, azaz május 28-tól vásárlóbarátabbá válnak - többek között - az akciós szabályok egy uniós rendelkezésnek köszönhetően Magyarországon is.

A gyakorlatban ez részben azt jelenti, hogy árcsökkentéskor a boltos köteles feltüntetni, hogy korábban az adott terméket milyen áron kínáltat. A korábbi ár a legtöbb esetben azt a legalacsonyabb árat jelenti, amelyet a kereskedő az adott termék esetében az árcsökkentés alkalmazását megelőző harminc napban alkalmazott. "
Válasz erre 

а nagy hohohorgász 2022.05.29. 07:22:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Mit csináljak ha szeretem az ízét?
Válasz erre 

а nagy hohohorgász 2022.05.29. 07:25:54

@birkamenet: A forint leértékelés jó, mert a külföldi kuncsaftoknak akiket leszophatok jobban megéri.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.29. 07:26:38

Orbán Viktor is ott volt a BL‑döntőn

a győz te
sek illendő
en meg kösz
önték ne
ki
Viktor! viktory
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.29. 07:29:49

@а nagy hohohorgász: ígyen
cop
od maga
dat kúrt úr
fi
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.29. 07:31:16

höh öhö
a birkáncs mene
t is a kúrtúr
fi
Válasz erre 

sancho13 2022.05.29. 08:10:16

@ez a nevem senki: Gyökér,azt is mi fizettük,hogy megnyugodj!
Válasz erre 

jegybankrabló 2022.05.29. 08:21:14

@а nagy hohohorgász:
de
h ne
m tudtok
mindekit
lecuppantani en
is bevallalnek
parat mert
szeretem a
gecit
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.29. 08:52:20

@ulpius66:
@Vén motoros:
Kösz az oktatást, de én is tudok hasonlót írni. Mondjuk a pofátlan végkielégítés sem közgazdasági kategória.De csak addig, amíg az ellenzék adta, mióta a fidesz adja, az nem is létezik.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.05.29. 09:56:13

@a nagy hohohorgász: én nem, de ez neked ment, te könyörögsz egy nyomorult kis minifingért is
Válasz erre 

István Tamasi 2022.05.29. 10:57:07

Nem véletlenül suttyó ez az elmebeteg: attól tarhál pénzt akik ellen küzd.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.05.29. 11:10:01

@ulpius66: TE, KISEMBER, AZ NEM ZAVAR, HOGY MÉSZÁROS EGYMAGA GAZDAGABB, MINT A MAGYAR BANKOK?
AZ NEM ZAVAR, HOGY"TIK" UGYANÚGY FIZETITEK A BANKOK KÜLÖNADÓJÁT?
VAN RÁ TÖRTÉNELMI PÈLDA, TE NER SÉRÜLT!
EMLÉKSZEL, AMIKOR A 2010-ES ÉVEK ELEJÉN A BANKOKKAL FIZETTETTÉK MEG A HITELSÉRÜLTEK VESZTESÈGÉT? UTÁNA VISSZALAPTÁK A PÉNZT!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.05.29. 11:19:00

@látjátok feleim szümtükkel:

Ha arra gondolsz, hogy 40 év múlva titeket már csak múzeumokban fognak mutogatni, hogy valamikor voltak Mo-on ekkora köcsögök is, akkor rendben, elfogadom amit írtál. tönkre lesztek téve, de saját kezűleg. A Fidesznek ehhez semmit nem kell tennie.
Válasz erre 

sancho13 2022.05.29. 11:36:54

@6.Lenin: Mi a gondod,munkásőr?Szopat a főnököd,szar dolog,fizess ha oda szavaztál,fasz!!!!!!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.05.29. 11:46:43

@sancho13:

Nekem gond? Az mi?
Ti buktok már 2006 óta minden választást. Már kezdesz ebbe beleőrülni a jelek szerint.
Válasz erre 

Vén motoros 2022.05.29. 11:54:45

@látjátok feleim szümtükkel:
A konkrét témától függetlenül, csak úgy általánosságban: Rendszerváltás után (ha már ezt rendszerváltásnak csúfoljuk) Orbán (mert nincs olyan, hogy FIDESZ, csak Orbán van, egyelőre az Orbán nélküli FIDESZ: oxymoron) a FIDESZ-szel együtt már 5. alkalommal van hatalmon, és ha valami csoda nem történik, szerintem 2026-ban is nyerni fog. 4. alkalommal 2/3-dal. Nos, a mindenkori Orbán ellenzék 20 éve mindig ugyanazt kárálja, teljesen egy-ügyű, és nem veszi észre, hogy elakadt a tű a lemezen. A mindenkori ellenzék 20 éve nem tanul a saját hibájából. Semmit. Az ellenzék egyszerűen nem Magyarországon él, és valahogy egyáltalán nem ismeri a magyar népet. Elfeledkeznek arról, hogy a választásokon ez az 1100 éves nép szavaz, amely egyszerre Szt. István és Koppány népe, sőt, a megkereszteletlen Vajk népe, ez a nép ugyan "Róma jelét magára vette", de azért Emese, Csaba királyfi, a Turul, a Csodaszarvas, Táltosok és a visszafelé nyilazás, meg Sobri Jóska népe is. Nos, a belvárosi liberálisok, a globalisták meg a magukat baloldalnak tituláló, de valójában szintén dogmatikus liberálisok 20 éve nem jönnek rá, hogy az a nép, akiknek ők el akarják nyerni a szavazatát, hát olyan nép egyszerűen _nem él Magyarországon_! Azzal a sok hülyeséggel nyerhetnének Brüsszelben, vagy a Hippik országában, esetleg New Yorkban, de itthon ezekre nincs vevő. Még a magyar nép szabadságszeretete is más, és kettős: a nép körében a döglött kutyát sem érdekli a "súlyok és ellensúlyok összehangolt rendszere", meg az Alkotmányjogászok lelki csipkéi. Egyrészt, hogy "Kossuth Lajos azt üzente, elfogyott a regimentje, HA MÉGEGYSZER AZT ÜZENI (tehát elsőre b@szunk megmozdulni!) mindnyájunknak el kell menni", a másik oldalon meg "Lamberg szívében kés, Latour nyakán kötél!"
Orbán azért nyer, és fog mindig, mert gén-szinten érzi a "néplelket". Ezen ugyan a Lipótvárosi liberálisok (akik megalkották a "Micisapkás Szt Koronát" meg a szivárványszínű Szűz Máriát, azok fintorognak, de pont emiatt sohasem terem nekik itt babér.
A legszomorúbb a választások óta letelt idő: akkora vereség volt, amekkorát még filmforgatókönyben sem lehet megírni scenarióként, és az Egybesült Ellenzék meg a mögöttük álló agyhalott értelmiségi buborék mit tesz: mindenben ott folytatja, ahol április 3-a előtt abbahagyta, mintha misem történt volna. Mintha a lakosság túlnyomó többsége nem azt mondta volna nekik, hogy "ilyen lovat, amivel lókupeckedtek, sem most, sem soha nem akarunk, takarodjatok!"
Válasz erre 

sancho13 2022.05.29. 12:00:33

@Vén motoros: Mi van vén fasz sok volt a kannás???
Válasz erre 

Vén motoros 2022.05.29. 12:26:30

@sancho13: Tudod, mi a te szerencséd? Hogy a Jobbik nem került hatalomra. Ők elég régen meghirdették, hogy a szavazási jogot bizonyos intelligenciaszint elérésétől kell függővé tenni. Én erősen aggódom amiatt, ha egyszer bejön a Jobbik elképzelése, a te szavazati jogoddal problémák adódhatnak. Rólad is írhatta volna Karinthy...

Karinthy által írt Szabolcska-paródia:
Szabolcska Mihály
EGYSZERŰSÉG

Nem hivalgó, cifra páva
Nem modern az én szivem.
Egyszerűség lakik benne
Mosolyogva szeliden.

Egyszerű, de tiszta nóták
Amiket én dalolok -
Mert a szívem súgja őket,
Nem is olyan nagy dolog.

Úgy csicsereg az én szívem
Egyszerűen, szabadon,
Mint a pintyőke madárka
Fönt a lombos ágakon.

Ami a szívemen fekszik
Azt dalolom, semmi mást:
Legelő, kicsiny birkáktól
Tanultam a versirást.

Egyszerű és tiszta nóta,
Gólyafészek, háztető -
Nincsen benne semmi, ámde
Az legalább érthető.

A jó Isten egyszerűnek
Alkotta az eszemet,
Nincsen abban nagy modernség
Csak szelídség, szeretet.

Kicsi kunyhó, szerető szív,
Messze égbolt, tiszta, kék -
Fulladjon meg Ady Endre
Lehetőleg máma még.
Válasz erre 

sancho13 2022.05.29. 12:31:19

@Vén motoros: Te gyökér,biztos,hogy nem országba élsz,ha igen igencsak sötét van a fejedbe.
Válasz erre 

kvadrillio 2022.05.29. 13:35:50

Alig lesz dinnye a nyáron, és az is szinte megfizethetetlen
- ble -
- ble -
követés
2022.05.29. 10:27
Akár 20-30 százalékkal is zsugorodhatott a dinnye termőterülete idén a Magyar Dinnyetermelők Egyesülete szerint, amely kevesebb dinnyével számol erre az évre.
NA MOST MEGY EL A PICSÁBA AZ ÖSSZES MEZŐGAZDASÁGI NAGY ÉS KICSI GAZDÁLKODÓ !!!!! GYEREKKOROMBAN EGÉSZ DINNYÉKET, CSÁÁNYI DINNYÉKET VETTÜNK ÉS A KERESKEDŐ MEGLÉKELTE, HA NEM VOLT JÓ ÍZE MÁSIKAT LÉKELT, ADOTT ! ÉDES VOLT MINT A MÉZ !!! MOST MEG ZSUGORÍTANAK, AMIKOR A KLÍMAVÁLTOZÁS MIATT MARHÁRA MEGEMELKEDETT A HŐMÉRSÉKLET A FÖLDÖN, AZ EMBEREK ELÁJULNAK A HŐHULLÁMOKTÓL, A GAZDÁK MEG NEM SZEDIK LE A GYÜMÖLCSÖT A FÁKRÓK, ÉVEK ÓTA BESZÁNTJÁK A DINNYÉT, HOGY NYERÉSZKEDJENEK, ÉS MÉG RÁADÁSUL ZSAROLNAK IS AZ ÁRAKKAL S,,,,, ZSUGORÍÍÍÍTANAK ????:?! A MEZŐGAZDASÁG RÉGEN ÖNTÖZÉSES GAZDÁLKODÁS VOLT, SOKKAL JOBB MINŐSÉGŰ GYÜMÖLCSÖKKEL, ALMÁVAL, ŐSZIVEL, CSERESZNYÉVEL (HOL A GERMERSDORFIII ???) KI KELL EZEKET NYÍRNI MINDET, CSAK A NYERESÉG ÉLTETI ŐKET ! Elkeserítő az, ami ebben az országban van !++++++++++++++++++++++++++!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

kvadrillio 2022.05.29. 13:50:51

Orbán jó vezető. Sok dolgot nagyon jól csinál. DE ! TÚL NAGY A RONGYRÁZÁS ! TÚL SOK A NAGYON GAZDAG ! TÚL SOK A HARÁCSOLÓ ! EZEK....A FELSOROLTAK, A 30 ÉV ALATT ÓRIÁSI SOKMILLIÓS LÉPTÉKKEL HALADTAK ELŐRE FELJEBB ÉS FELJEBB !!! ÉS TÚL SOK AZ A 99 %-----, AKIKNEK ORBÁN AZ ELŐRÉBB, FELJEBBJUTÁSBAN CSAK 1...-, EGY LÉPÉST ENGEDÉLYEZETT !!!!! HA EZEN NEM VÁLTOZTAT, A 30 ÉV ELVESZETT IDŐ VOLT ÉS NEM MARAD MÁS UTÁNA CSAK A NYOMOR, A NIHIL. EZÉRT KÁR VOLT IDŐT PAZAROLNI....nameg BÉKAMENETET IS !!!!!
Válasz erre 

Andy73 2022.05.29. 14:11:47

Trombitás Alfred nyugodtan kérhet mentesseget rezsicsökkentés és a binzinarstop alól. Magyarul: önkéntesen vállalhatja, hogy ő megfizeti a piaci árat, ő inkább nem kér a kormány által nyújtott kedvezményekbol. Talán azt is kérheti, hogy az általa fizetett többletet a multiknak adják, úgy kicsit több profit maradhat nekik.
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.29. 14:28:33

@6.Lenin:
Neked talán 40 év múlva külön szobád lesz?
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.29. 14:34:24

@Vén motoros:

Ne mutogass az ellenzékre, hanem vizsgáld meg te mit tettél a változás érdekében? Mert amit leírál az tény, de az ellenzék nem a pártvezetőkből kellene, hogy álljon. Ha tagja vagy egy csoportosulásnak, el mondtad már ott is ezeket a dolgokat, vagy csak itt sorolod? A nép mi vagyunk, úgyan úgy, ahogy az is a nép, aki a fideszre szavaz. Persze a fanyalgás a nem fideszes szavazóknak is tulajdonsága, de az se tetszik neki, ha drótkefélvel dörzsölik a hátulját.
Válasz erre 

Vén motoros 2022.05.29. 15:15:54

@látjátok feleim szümtükkel: Én a nép azon tagjai közé tartozom, aki az első szabad választáson a SZADESZ-re szavazott (a SZADESZ megbízásából szavazatszámláló - ellenőr is voltam a XI. kerületben, a 11-es választókerületben), majd a SZADESZ küldetéstudatából és arcátlanságából villámgyorsan kiábrándulva azóta mindig és következetesen a Fideszre szavazok. Eddig nem bántam meg. Sőt! Tehát én NEM AKAROK változást. Az én szempontomból tiszta főnyeremény a mindenkori ellenzék és az ellenzéket magába foglaló (az ellenzéket béklyóba verő) értelmiségi buborék korlátoltsága, helyzetfelismerésre és önkorrekcióra való képtelensége, de - talán sajátos értelmiségi hozzáállásból - egyszerűen nem értem, hogy ennyi, elvileg intelligens és edukált embernek (nem a pártvezetőkre, az értelmiségi buborékra gondolok) hogyan lehet ekkora csőlátása már legalább 20 éve. Mind gondolkodó ember, ezt a számomra megmagyarázhatatlan jelenséget szeretném megérteni. Nem az ellenzéket ekézem amiatt, hogy ilyenek, csak meg akarom érteni azt a "Földönkívüli jelenséget", amit 20+ éve produkálnak. Sajnos, eddig nem sikerült.
Más: megpróbálom megértetni, hogy az emberek jelentős része miért immunis a "korrupciózásra". Annak idején marxista politikai gazdaságtant tanultam a Műegyetem villamosmérnöki karán. Ott tanultunk az "eredeti tőkelfelhalmozás" koráról. (Szómagyarázat: "eredeti=kezdeti") Nos, akkor halmozódtak fel a hatalmas kapitalista vagyonok, a Rockefelleréktől kezdve az összes többi milliárdoson át, akikről ma az USA-ban vagy Múzeum vagy Koncertterem van elnevezve. Anno így jött létre a Amerikai Nemzeti Burzsoázia, amely a kapitalizmus alfája és ómegája. Ez az eredeti tőkefelhalmozás vérrel, vassal, fegyverekkel, könnyekkel, szenvedéssel, gyilkosságokkal, gyarmatosítással valósult meg.
Nos, amikor Orbán hatalomra került, akkor szembesült azzal, hogy Magyarországon NINCS nemzeti burzsoázia, anélkül meg nehéz valamennyire is nemzeti kapitalizmust építeni. Mivel a történelem kerekét nem lehet visszaforgatni, arra meg éppen ZÉRUS esély volt, hogy valaki majd "önmagától". self made man-módjára ki fog emelkedni, ezért nem volt rá más módja: hatalmi szóval KI KELL JELÖLNI, Magyarországon kik legyenek a Nemzeti Burzsoák, és szándékosan olyan alkotmányos környezetet kell teremteni, amelyben ezek a kijelölt Nemzeti Burzsoák TÖRVÉNYESEN (!) gazdagodhatnak. Nos, ez biztos, hogy nem erkölcsös és igazságos (miért, az eredeti tőkefelhalmozás korában talán volt valami, ami erkölcsös és igazságos lett volna?), de nincs ennél jobb megoldás. Viszont muszáj volt megtenni.
Most lehet nagyon utálni a Lölö-t a 480 milliárdos vagyonáért, de én bármiben fogadnék arra, hogy ha Lölö nem lett volna erre kijelölve, akkor ez a 480millárdos (most MAGYAR) vagyon pl. a STRABAG zsebében lenne, és az utolsó forintig kivándorolt volna Magyarországról. Ez így mégiscsak jobb az országnak, mintha ezek a pénzek a külföldi multik zsebében lennének...
Válasz erre 

6.Lenin 2022.05.29. 16:03:45

@látjátok feleim szümtükkel:

Én nagy vonalakban elégedett vagyok a mai helyzettel, természetesen figyelembe véve a külső lehetőségeinket is.
Tökéletes megoldás nincs, nem volt, nem is lehetséges, hiszen sokfélék vagyunk. Mindig voltak, vannak, lesznek elégedetlenek is.

A lényeg, hogy valaki tudjon kínálni a jelenleginél jobb megoldást (jelenleg Mo-on ilyen erő nem ismert). Rosszabbra lenne igény, de szerencsére ehhez jelenleg kevésnek bizonyultatok.
Ha majd lesz jobbat kínáló csapat, akkor őket fogom támogatni.
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.29. 16:06:45

@Vén motoros:

Kérlek állítsd le magad!

Azért az már túlzás lenne, hogy te mentsd meg a ballibsiket a JÓTANÁCSAIDDAL!!!!!!

HAGYD ŐKET HADD FOLYTASSÁK!!!
(nekünk csak jó, ha nem változnak...... így tényleg száz százalék a 2026-os újabb kétharmad...)
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.29. 16:25:38

@6.Lenin:

A Fidesz akkor lenne kibaszott nagy bajban, ha a ballibsik változnának, és végre normális hangon szólalnának meg....

HÁLA A MAGASSÁGOA ISTENNEK, ERRE KÉPTELENEK!!!!!!!!

UGYANOTT FOLYTATJÁK A POLITIKUSAIK, A MEGMONDÓEMBERKÉIK, A FIRKÁSZAIK, A KOMMENTELŐIK, STB. MINT ÁPRILIS 3-A ELŐTT!!!!!!

AZTÁN MEG JÖNNEK KI AZ ÚJABB KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÁSI EREDMÉNYEK A PÁRTOK TÁMOGATOTTSÁGÁRÓL, ÉS LÁTJUK, HOGY A FIDESZ ERŐSÖDIK, A BALLIBSIK GYENGÜLNEK...

ERRE NEM TUDOK MÁST MONDANI: KEDVES BALLIBSI ELVTÁRSAK, FOLYTASSÁTOK!

ZENE FÜLEIMNEK AZ A SOK BAROMSÁG AMIT IDEHÁNYTOK!!!
Válasz erre 

taga20 2022.05.29. 17:00:43

@6.Lenin: @ulpius66:

az utolsó szarházi fityeszdroid, kapcsolja má le a villany nerisztánban!

ennyi volt nyomorultak faszszopó szardarabok!:)))

img-9gag-fun.9cache.com/photo/aNPqV7b_460swp.jpg
Válasz erre 

taga20 2022.05.29. 17:03:26

@kvadrillio:

"Orbán jó vezető."

mint álkápone!

remélem a csutigeci is úgy végzi, és a moslék családja is;)
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.29. 17:09:13

@taga20:

Tamás Gazsi!

AZ ORBÁN-GYŰLÖLETED OLY MÉRTÉKBEN ELHATALMASODOTT RAJTAD, HOGY MÁR KÉPTELEN VAGY ÉRTELMES MEGNYILVÁNULÁSRA!

KEZDELEK SAJNÁLNI......
Válasz erre 

taga20 2022.05.29. 17:13:51

@ulpius66:

munkásőr, én csak röhögök rajtad és a vajdádon:)))

coub.com/view/252xur
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.29. 17:18:58

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nincsigazadvagynincsigazad!

Figyusz!

A külön adót a bankok fizetik!
(az pedig egy másik kérdés, hogy ennek milyen részét tudják továbbhárítani......
NA, EKKOR JÖN A BANKFELÜGYELET ÉS HŐLYÉRE BÜNTETI AZON BANKOKAT, AKIK A LAKOSSÁGON PORBÁLNAK NYERÉSZKEDNI!!!)
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.29. 17:20:37

@taga20: "munkásőr, én csak röhögök rajtad és a vajdádon:)))"

Tamás Gazsi!

Tökéletes helyzet!

Te rajtam röhögsz, én rajtad!

Mindenki boldog!

MARADJON MEG EZ AZ ÁLLAPOT MÉG VAGY 20 ÉVIG.......
Válasz erre 

6.Lenin 2022.05.29. 17:21:50

@taga20:

"ennyi volt nyomorultak faszszopó szardarabok!:)))"

A 4. kétharmad után ennyi önkritika tőled már értékelhető. Gratulálok, még nem vagy elveszve teljesen, talán.
Válasz erre 

taga20 2022.05.29. 17:25:43

@6.Lenin:

mehecc vissza lomizni müntyhenbe munkásőr, gratulálok táváris!:)))
Válasz erre 

taga20 2022.05.29. 17:30:46

@6.Lenin:

"A 4. kétharmad után "

gondolom a 70-es, 80-as években is így örültél kádár apátok újabb győzelmének, mi?

baszod, ti moslék komcsijobbágyok nem tudtok kibújni a bőrötökből, tisztán láccik!

uploads.disquscdn.com/images/4d9a4cb58c98dac5eaaf19d33bd3bd34004f706b4a6f268a72e81c7d6fecb416.jpg
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.29. 17:36:20

@Vén motoros:

Azért az eredeti tőkefelhalmozás nem azonos a közbenemszerzéssel. Meg azzal sem, hogy Lajos barát tőkefelhalmozott, aztán kihúzta alóla a barátja. Ez valami más.
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.29. 17:39:02

@taga20: "gondolom a 70-es, 80-as években is így örültél kádár apátok újabb győzelmének, mi?

Tamás Gazsi!

Erről talán kérdezd meg az Istenedet a gyurcsányidat, aki ebben az időben a 800.000 fős KISZ
...tudod az ifjú kommunisták második embere volt.....Ő BIZTOS ÖRÜLT KÁDÁR SIKEREINEK....

AZTÁN1989-BEN A KISZ MEGSZŰNÉSE UTÁN JÓL EL IS LOPTA A KISZ VAGYONT.....
AZT AZ ÓVATOS BECSLÉSEK SZERINT IS 4-5 MILLIÁRD FORINTOT.....

NA, ÍGY ALAPOZTA MEG A GYURCSÁNYID A KB. HÚSZ MILLIÁRDOS VAGYONÁT!!!

GONDOLOM ENNEK IS LEGALÁBB ANNYIRA ÖRÜLSZ, MINT A LÖLÖ MEGGAZDAGODÁSÁNAK....
Válasz erre 

élhetetlen 2022.05.29. 17:40:24

@Vén motoros: „Aztán csak nem szívtuk meg, méghozzá annyira nem, hogy újra 2/3 lett.” Te nem szívsz az inflációval, és igen. Te nm szívsz a kórházi várólistákkal, én igen.
Vagy van valami rendelkezés, hogy aki lefényképezte a szavazólapját a fideszes x-szel, az a három évvel ezelőtti áron kapja az árut? Vagy a 10 évvel ezelőtti érfolyamon a valutát? Vagy előre veszik a műtéti sorban? Mert már ezt is kinézem belőletek.
Igen, vannak, akik nem szívnak, azok, akiket személyesen támogat a NER, de ez még a Fideszeseknek is csak kis része.
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.29. 17:44:40

@taga20: "baszod, ti moslék komcsijobbágyok nem tudtok kibújni a bőrötökből, tisztán láccik!"

Tamás Gazsi!

AZ AZÉRT VÍGASZTALJON, HOGY A GYURCSÁNYID KI TUDOTT BÚJNI A BŐRÉBŐL, ÉS A LEGHITHŰBB KOMCSIBÓL A LEGVÉRESEBB SZÁJÚ BALLIBSI LETT!!!!!

EZ TÉNYLEG SOKKAL FÉNYESEBB ÉLETÚT!!!!!!!!!
(persze az is igaz, hogy a komcsikat, liberálisokat, fasisztákat csak egy hajszál választja el egymástól........)
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.29. 17:48:50

@élhetetlen:

Tudod az van, hogyha a ballibsik lennének hatalmon akkor kétszer ekkora lenne az infláció, háromszor ilyen hosszú lenne a várakozási idő a műtétre..... és 800 forint lenne a benzin/gázolaj és nem lenne rezsicsökkentés és kamatstop és egyebek.....

így te is jól jártál a fidesz győzelmével!!!!!!!!

Persze, ha neked ez nem tetszik, akkor most is vehetsz 800 forintért benzint.....
Válasz erre 

ulpius66 2022.05.29. 17:50:43

@élhetetlen:

Persze azt is tudjuk, hogyha a ballibsik győztek volna 2 hónapja, akkor már régen itt volna a Kánaán....
Válasz erre 

6.Lenin 2022.05.29. 17:53:31

@taga20:

Szerintem már kezeltetni kéne magad.
Hallottam, hogy már eladtátok a fűnyírót is, mert elkeseredésedben már simán lerágod a füvet Érden az út széléről is. A fűnyíró árából meg jól leittad magad.
Lesz ez még rosszabb is, nektek.
Jobb, ha szox.
Válasz erre 

látjátok feleim szümtükkel 2022.05.29. 18:38:29

@ulpius66:

Most nincs itt? Nahát! Vagy csak a nemzeti burzsoáziának van itt, neked meg nincs? Érdekes.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.29. 18:43:37

index.hu/gazdasag/2022/05/29/aramco-olajembargo-orosz-olaj-ellatas/

eddig tank
olni jött
ek Viktorhoz ejj
rópából ha
marosan mell
egedni
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.05.29. 18:48:49

@ulpius66: hiába üvöltözöl, attól még nem lesz igazad. A bankok nem jártak rosszul 2012-ben sem, csak hitelt adtak a kormánynak. Annyira pedig te sem lehetsz hülye, hogy ne lásd át, a fidesz nem fog ártani a MOL-nak. Sem az OTP-nek.
Ja, de. Olyan hülye vagy...
Válasz erre 

Vén motoros 2022.05.29. 18:52:18

@élhetetlen: Régebbi üzenetváltásainkból tudom, hogy milyen egészségügyi korlátaid vannak, te valószínűleg tényleg megszívtad. (Azért ennek elsősorban a COVID volt az oka. Nem biztos, hogy COVID alatt Szlovákiában vagy Csehországban jobban jártál volna.)
De ez szerencse kérdése is. Engem tavaly - még a COVID-os intézményi zárás alatt -. bokai varix vérzéssel és fekéllyel bevittek a Szt.Imre sürgősségire. (Ami azóta leégett...) Kifogtam egy lelkes cselédkönyves orvost, egy életúnt nyugdíj előtt álló helyett. Az először is megállapította, hogy a szívhangom alapján olyan zörejeket hall, amely szívbillentyű zárási problémát takar, majd odahívta a műszakja végén éppen arra sétálgató érsebész főorvost, hogy nézze meg a bokámat. Megnézte, és azt mondta, meg kell operálni a visszereimet, mert a nagy vénás nyomástól újra megreped a varixom, és nem műlik el a fekély sem. Én - mert én még életemben nem jártam kórházban, pedig 70 éves vagyok - meglehetősen tanácstalanul kérdeztem: és akkor most mit csinljak? Mire a Főrvos: holnap elmegy PCR tesztre, ha negatív, holnapután befekszik, és harmadnap reggel megműtjük. Másnap reggel már haza is mehet. És úgy lőn: megműtöttek (mindezt úgy, hogy a COVID zárás miatt ELVILEG nem is műtött, zárva volt az érsebészet!), utána mindent elmagyaráztak és felírtak, ami kellett (fásli és speciális Ag ionos habszivacs kötés a fekélyemre), és mostanra már el is felejtettem, hogy valaha ennyire bibis volt a lábam. Nos ezt úgy, hogy a világon senkit sem ismertem a velem foglalkozó emberek közül, ez mind a véletlen szerencse kérdése volt. De tudom, hogy a szerencséé, MERT A RENDSZER SAJNOS, NEM ÍGY MŰKÖDIK. Az én sikeres esetem inkább "rendszerhiba" volt. (Talán megsajnált az érsebészet főorvos? Ki tudja...)
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.05.29. 18:53:05

@ulpius66: "udod az van, hogyha a ballibsik lennének hatalmon akkor kétszer ekkora lenne az infláció, háromszor ilyen hosszú lenne a várakozási idő a műtétre..... és 800 forint lenne a benzin/gázolaj és nem lenne rezsicsökkentés és kamatstop és egyebek"

Sőt, már az oroszok is felperzselték volna az országot! Csak Orbán tud minket megvédeni a háborútól.
Nem, az infláció azért magas, mert Orbánék elbasszarintották. Matolcsy mondta, nem én.
A várakozási idő azért hosszú, mert Orbánék szartak az EÜ-re...a többi vagy így lenne, vagy nem.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.05.29. 18:57:31

@ulpius66: NA, EKKOR JÖN A BANKFELÜGYELET ÉS HŐLYÉRE BÜNTETI AZON BANKOKAT, AKIK A LAKOSSÁGON PORBÁLNAK NYERÉSZKEDNI!!!

Álmodj, királylány!
Hiába, a munkásőröket nem az eszükért szeretjük...
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.29. 19:09:04

@Vén motoros: én régóta azt mondom, hogy Magyarországon és a világon is emberi jellem válság van.... el kellene dönteni amúgy hogy fizetős eü vagy állami eü legyen? Nekem mindegy csak érvek alapján lehessen dönteni. Attól viszont nagyon ockodod hogy a gyogyitast a szabad piac kezébe adjuk!!!!! Ezt a a piaci gyogyszergyarak jól be is bizonyítják!!!!!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.29. 19:38:25

@Vén motoros: az oktatás dettó. Ezért nehéz mert valaki 200ezer forintért is jól oktat valaki csak 400ezertol kezd jól oktatni valaki meg 600ezerert is csak sirni fog. Az oktatás magán kézbe adasa szintén komoly aggályokat ébreszt bennem... ha az oktatást és egészségügyet korlátlanul piacra biznank akkor az brutális kaoszba fulladna a profitmaximalizalas miatt,szerintem!!!! A durva az egészben hogy az egész nyugati civilizáció sem tudja ezt megoldani.
Tehát marad a szerencse faktor.....
Az a baj hogy a világ a korrupciót dijjazza, így viszont lehetetlen konszenzusra jutni.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.29. 19:43:41

Én sosem értettem hogy a 90-es évek amerikai filmjeiben miért olyan kardinális kérdés a gyerek oktatására gyűjteni, aztán felnőttem és megertettem. Egy szaros budapesti pszfesz közgazdász diplomaval megegyezo oktatási szintert az usaban apa meg anya eldja a majat meg a vesejet!!! És mi van ha 2 gyerekük van vagy 3????
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.29. 20:33:55

Nézd már, az amerikaiak emelik az olaj árat?????!!!!!! Kezdenek monopól helyzetbe kerülni, hát mit csinálnak???? Emelik az árat!!! Pedig kurt úrfi az összes nicken azt hazudja hogy ez milyen fasza lesz nekünk:)))) ha a ruszkik és a kínaiak nem csinálnak vakcinát már rég amerikai zászló lobogna mindenhol!!!!
Ti vadbarom balliberálisok, a ruszkik és Kína pont a fékek és az ellensulyok szerepét töltik be a világban!!!! Magyarországon is kellene ilyen, csak ti ahhoz is hülyék vagytok hogy legalább mérhetőek legyetek.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.29. 20:43:32

@taga20: kurt úrfi segítek egy picit, kb este 10-ig kommentelek aztán visszajohetsz:))))
Válasz erre 

élhetetlen 2022.05.29. 21:01:34

@ulpius66: Leírom újra.
„Rezsicsökkentés”.
Ki a kisember? Akinek semmilye sincs, vagy van egy éppen csak elég lakása, ezek össze tudnak szedni 2-3 ezer ft kedvezményt is. A nagyember 6-10 szobás villával, fűtött medencével, és egy ugyanekkora, ugyanígy felszerelt nyaralóval (ez lehet több is) már 60-70 ezer kedvezményt is jelenthet. Tehát kiknek kedvez az Orván kormány? A gazdagoknak. KI szarik a kisemberek problémáira? Az Orbán kormány.
Nyugdíjas vagy, eszel mindennap csirke far-hátat? Nem hiszem. Azok a kutyák eszek mindennap far-hátat, akiket ezen tartanak. Amelyik kutya nem azt eszi, annak a gazdájának nem jár árstop.
Tej, kijön a tehénből, bekerül egy feldolgozóba.
UHT tejeket 136-142 °C-os hőmérsékleten kezelik -> alapélelmiszer, árstopos.
ESL tejek hőkezelése 100 és 135 °C közötti hőmérsékleten történik -> nincs árstop, tegnap 365-ért vetem literjét.
Ezt a logikátlan katyvaszt kell megvédeni.
A benzinár maximalizálás azt is jelenti, hogy sok kis kút bezár, és az a kisember sem lesz boldog, ha 25 km-re kell menni tankolni.
Ennyit kellett volna megértened. Ez a mai valóság.
„Tudod az van, hogyha a ballibsik lennének hatalmon akkor kétszer ekkora lenne az infláció, háromszor ilyen hosszú lenne a várakozási idő a műtétre..... és 800 forint lenne a benzin/gázolaj és nem lenne rezsicsökkentés és kamatstop és egyebek.....”. Ez meg csak az elképzelésed.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.29. 21:20:22

@élhetetlen: ember, ha akarnád se tudnád jobban támogatni Orbánt mint a hozzaszolasaiddal:))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.29. 21:22:18

@élhetetlen: kurt úrfi csak hogy lásd hogy jó szívem van ezt az egy nickedet nem szopatom szarrá:))) a többi nickeden bird ki 10ig
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.29. 21:56:10

Jöhetsz kurt úrfi:))) még a matyi nicekedet is bevetheted, tudod a fidernyakosat:))))
Válasz erre 

élhetetlen 2022.05.29. 22:12:40

@Vén motoros: Ez így elég undorító. Írok egy országos problémáról, mert a várólista az, és te a személyes problémámról írsz. Azon meg majdnem elsírtam magam, hogy „mindezt úgy, hogy a COVID zárás miatt ELVILEG nem is műtött, zárva volt az érsebészet!”. Igen, beüzemeltek egy lezárt műtőt, és egy teljes operátori stáb a fegyelmit vagy a kirúgást kockáztatva megműtött. Ja.
Válasz erre 

Vén motoros 2022.05.29. 22:22:53

@élhetetlen: Több intelligenciát vártam tőled! Ennyire mélyre nem süllyedhetsz! Az érsebészet zárva volt minden TERVEZHETŐ műtét esetére, de természetesen működött vészhelyzetekre: mellettem pl. egy frissen levágott lábú ember feküdt, akinek üszkösödés miatt kellett azonnal amputálni a lábát. Az én érműtétem TERVEZHETŐ volt, egyáltalán nem volt sürgősségi eset, ezért is lepődtem meg, hogy mégis befektettek az amúgy bezárt érsebészetre. Kérlek, ne merészelj meghazudtolni! 150 évvel ezelőtt ezért már kihívtalak volna kardpárbajra, nehéz lovassági karddal, bandázs nélkül, végkimerülésig.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.30. 07:39:02

Orbán Viktor és az olajembargó lesz a brüsszeli csúcstalálkozó középpontjában

mekk
óra ha
zukság itten a bloggon volt hogya
Viktor 1
senki
Válasz erre 

élhetetlen 2022.05.30. 21:17:26

@Vén motoros: Ha képes lettél volna azt írni, amit most, hogy „Az érsebészet zárva volt minden TERVEZHETŐ műtét esetére, de természetesen működött vészhelyzetekre”
„mindezt úgy, hogy a COVID zárás miatt elvileg nem működőtt”.
Amíg nem érted, mi a különbség a részlegesen működött ( pl. csak sürgős eseteket fogadott), vagy az elvileg nem működött között, addig foglalkozz a saját intelligenciáddal, és azzal, hogy te milyen mélyen vagy. 150 ével ezelőtt sem lett volna párbaj, kiröhögtek volna, párbajsegédet sem találtál volna, senki nem járatta volna le magát.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.05.30. 21:47:34

@élhetetlen: látom félsz , kuvasz:)))
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.05.30. 22:57:53

Orbán Viktor harcolt,
és nem várt helyről kapott támogatást Brüsszelben

ausztrákok csecsek
Vikktor ti
néktek is el
hozza a szabadcságot
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.05.31. 06:48:52

Fingok! Úúú.
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.05.31. 19:29:07

Mar a libernyak lapok is sirnak!!

index.hu/gazdasag/2022/05/31/nemzetkozi-energiaugynokseg-szerint-komoly-uzemanyaghiany-sujthatja-europat/

444.hu/2022/05/31/egesz-nyaron-fenyeget-az-uzemanyaghiany-amin-a-hatosagi-ar-sem-segit

Megoldas: Bocsanatot kerni Putyintol es feloldani a szankciokat!!!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.06.01. 08:29:51

Festő foş.
Válasz erre 

evilwolf 2022.06.01. 18:38:33

Naná, hogy behajtja, ha kell ki is veri belőlük. Esetleg a népből.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2022.06.02. 22:32:50

Majd én kiverem!
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.06.03. 05:40:55

a pátri
árkát is meg
men
tette Viktor
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.06.03. 06:53:15

Meg, azt az uszító szarházi görényt. És még büszke is vagy rá, mint én egy jól sikerült fingra.
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.06.03. 18:37:49

index.hu/gazdasag/2022/05/31/nemzetkozi-energiaugynokseg-szerint-komoly-uzemanyaghiany-sujthatja-europat/

444.hu/2022/05/31/egesz-nyaron-fenyeget-az-uzemanyaghiany-amin-a-hatosagi-ar-sem-segit

internetfigyelo.com/ha-az-olajembargo-atombomba-lett-volna-a-magyar-gazdasagra-akkor-a-gazembargo-armageddon/
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.06.04. 08:00:04

De jó lesz, bandibácsi, már alig várom, kifogyjon a benzin a tolókocsidból.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard