Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Komoly következményei lehetnek a kormány kampányköltéseinek

Komoly következményei lehetnek a kormány kampányköltéseinek

Eddig is fontos szerepet szánt az osztogatásnak választási kampányokban a Fidesz, de úgy tűnik, ezúttal ez lesz a legfontosabb fegyvere a korteskedésben. Teszi ezt annak ellenére, hogy a koronavírus-járvány miatt erősen leszűkült a pénzügyi mozgástere, ám a kiadások növelésében ez sem akadályozza Orbán Viktor kabinetjét. A nyakló nélküli költekezés veszélyeire paradox módon épp az a Matolcsy György hívja fel a figyelmet, aki jegybankelnökként és gazdasági miniszterként eddig szinte mindenben támogatta a kormányfő elképzeléseit. Most azonban dupla vagy semmit játszik Orbán Viktor, ami túl nagy kockázat egy instabil gazdasági környezeteben.

ezalenyeg_2.jpg

Fotó: ezalenye

Felpörgő világgazdaság, szinte kiapadhatatlan uniós források, kedvező hitelfelvételi lehetőségek, és ha mindez nem lenne elég, orosz és kínai kölcsönökkel megtámogatott gigaberuházások indítása. Ez jellemezte a Fidesz kormányzásának utóbbi 10 évét, ami hatalmas lehetőség egy olyan kormány számára, amely választások környékén szeret osztogatni olyan társadalmi rétegeknek, amelyek amúgy nem igazán élvezték e rendkívül kedvező gazdasági folyamatok előnyeit.

Orbán Viktor persze eddig főleg ideológiával csábítgatta a választókat saját táborába, hiszen a migrásozás, sorosozás, újabban pedig a gyurcsányozás se hiányozhatott a palettáról. A kormánypárt stratégái azonban tudják, hogy most minden eddiginél nagyobb szerep jut a kézzel fogható eredmények felmutatásának, hiszen Brüsszel ostorozásával vagy a multinacionális cégek elleni hergeléssel nem lehet ellensúlyozni az elszabaduló inflációt, vagy a járványkezelésben mutatott gyenge teljesítményt.

Ez utóbbi olyan elem a kormány kommunikációjában, amivel nem igazán tud új szavazókat magához édesgetni. Nem csak a világszinten is igen jelentős halálozási arány, hanem a korlátozások okozta gazdasági visszaesés is komoly fejtörést okoz Varga Mihálynak és persze Orbán Viktornak. A pénzbőség látszatának fenntartása tehát kiemelt célja most a kormánynak, a miniszterelnök pedig nem először kovácsol a szükségből erényt.

A kormánylapnak számító Magyar Nemzetben ugyanis többször sugallta már azt a véleményét, hogy hitelből adakozni nem túl bölcs dolog a kormány részéről.

A trükk lényege, hogy a tavalyi nagy visszaesésnek köszönhetően az idei gazdasági növekedés időarányosan látványos számokat produkál, hiszen a bázisszám igen alacsony volt. Amikor tehát a kormány bejelentette, hogy amennyiben az idén meglesz az, 5,5 százalékos gazdasági növekedés, akkor jövő év február 15-ig visszatérítik a gyereket nevelő szülőknek az általuk 2021-ben befizetett személyi jövedelemadót, nem kockáztattak sokat. Ez mintegy kétmillió szülőt érinthet, és a költségvetésből mintegy 600 milliárd forintot osztanak vissza az érintetteknek.

Amellett, hogy nehéz lenne tagadni a rendelkezés kampányjellegét erősen megkérdőjelezhető, hogy a magyar államkincstár tudja-e nélkülözni ezt az összeget. Ez a kérdés vetődik fel a nyugdíjprémium és a 13. havi nyugdíj bevezetése kapcsán is, így a költségvetésből kieső milliárdokat most egyértelműen voksvásárlásra fordítja az állampárt. Ezt a pénzt egyrészt gazdaságélénkítésre, másrészt pedig az államadósság csökkentésére lehetne fordítani. Mivel a 13. havi nyugdíj kivételével ezek csak időszakos kiadások, az is biztosnak tűnik, hogy ennek az osztogatásnak csak hangulatjavító hatásai lesznek, ráadásul a kieső források pótlására nem született semmiféle terv.

Ennek a véleményének adott hangot már sokadszorra Matolcsy György jegybankelnök is, hiszen a pénzügyi stabilitás került veszélybe a kormány intézkedései miatt. A Magyar Nemzeti Bank komoly kockázati tényezőnek látja az infláció felpörgését, amit folyamatos kamatemelésekkel igyekszik kordában tartani, ugyanakkor felrója Varga Mihály gazdasági miniszternek (és rajta keresztül Orbán Viktornak), hogy a több évig igen jól teljesítő magyar gazdaság eredményeit nem használta fel strukturális reformokra, illetve nem csökkentette a GDP arányos államadósságot, ami régiós összehasonlításban kimagaslóan magas nálunk.

Bár Matolcsy meglehetősen ellentmondásos figura, és komoly „érdemei” vannak abban, hogy a kormány nem sokkal 2010-es hatalomra kerülése után einstandolta a magánnyugdíj-pénztári megtakarításokat, mostani éles kritikájára mégis érdemes odafigyelni. Egyrészt, mert személyében egy olyan fideszes káder támadja a kormány gazdaságpolitikáját, aki nyíltan felvállalja saját véleményét, másrészt érvei elég meggyőzőek. A kormánylapnak számító Magyar Nemzetben ugyanis többször sugallta már azt a véleményét, hogy hitelből adakozni nem túl bölcs dolog a kormány részéről.

portfolio_19.jpg

Fotó: portfolio.hu

A kormány eddig meglehetősen feszes költségvetése épp a koronavírus-járvány gazdasági hatásai miatt engedékenyebb EU ajánlásait figyelembe véve messze meghaladja majd az eddig mérvadó 3 százalékos hiányt, és akár a 7 százalékot is elérheti. Orbán többször kijelentette, hogy nem hisz a megszorítások politikájában, ám a választások miatti pluszkiadások tovább rontják a költségvetés amúgy sem túl szívderítő mérlegét. Ez is szerepet játszik abban, hogy a forint folyamatosan veszít az értékéből, és valószínűleg a hitelminősítőknél se tartja sokig kedvező besorolását az ország. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Elnyerheted egy lány kezét azzal, ha drága karkötőket vásárolsz neki, de gyorsan ott fog hagyni, ha semmi másra nem marad pénzed.”

 

 

534 komment Tovább
Komoly következményei lehetnek a kormány kampányköltéseinek Tovább
Facebook Tetszik
0
534 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • A rejtélyes Rogán-botrány A rejtélyes Rogán-botrány
  • Magyar diktálja a tempót, Orbán igyekszik felvenni vele a lépést Magyar diktálja a tempót, Orbán igyekszik felvenni vele a lépést
  • Kurucos vircsaftról papolnak, de gyáva labancként viselkednek Orbánék Kurucos vircsaftról papolnak, de gyáva labancként viselkednek Orbánék
  • A Tisza Párt a Fidesz sarkát tapossa A Tisza Párt a Fidesz sarkát tapossa

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9416761098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (534)
Az utolsó 100 komment:

6.Lenin 2021.11.24. 16:36:09

@Ménár Atya:

Még a kezdeteknél voltak olyanok, akikkel lehetett véleményt cserélni, de sajna ma már egyre alacsonyabb a mérce. A valós életben is.
szerintem ez ilyen gyurcsányi elmebaj lehet. Nincs egészséges önismerete. Túlképzeli magát, mert lehet, hogy van valamiben, valamihez érzéke talán az átlagnál magasabb szinten is, de ezt túlértékeli magában. De lehet valamilyen génhiba, akkor érez magában örömet, ha másoknak kárt okoz. Vannak ilyenek, sajnos. Találkoztam néhánnyal.

A saját életüket képtelen irányítani (nárcisztikus hajlam) ők is mindenért másokat hibáztatnak. Segíteni csak akkor lehetne, ha ő is tisztában lenne ezzel, és akarná is a javulást, másként nem megy.

az a baj, hogy felbosszantja az embert, válaszol neki, és ezt ő kihasználja, mert neki ez örömforrás. Nehéz megállni, hogy ne válaszoljál. Van itt néhány, ezekkel kísérletezgetek. ezek a felületek ehhez kincsesbánya. Maguktól jönnek. Mind1, úgyis elfelejtik, eddig mindig elfelejtették.

Matyiért kár, ő beteg., és talán a szülei elhanyagolták, vagy nem volt segítség. ilyeneket is ismerek, ha nem ismered, és először beszélsz velük, zseninek véled, aztán kijön, hogy tévedés az egész élete.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.11.24. 16:38:08

@a nagy hohoohooo:

Pecás, te egy nagyon jó alany vagy. Majdnem ritka példány.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.11.24. 16:49:24

@a nagy hohoohooo:
Talán feltűnhetett volna, hogy semmiféle vitát nem folytatok a seggfejjel a stílusa miatt.
De majd lehet, hogy beleállok, de most nincs kedvem alpári stílusban rágni a semmit.
"Érvelés nélkül a post ,a postoló,a másik fél fikázása,kvázi lehazugozása,mindenféle terelés,melléduma éppen annak igazságtartalmát erősíti,és ezt minden gondolkodó ember tudja ,najó akinek legalább 3 szám".............
Talán ha nem lennél ennyire öntelt pöcs, észre is vehetted volna, hogy úgy indult az egész, hogy pontosan ezt az általad emlegetett fikázást kezdte az elvtársad.
Ahogy épp teszed ezt te is, de hát annyira ostoba vagy, hogy nem érted még magadat sem íkúú vitéz.
Nálatok ez valami perverzitás hogy magatokat szopatjátok és dicsekedtek vele? :))
Ok a tiéd meg a kis barátodé három számjegyü, ez igaz: 0.69 :D:D
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2021.11.24. 16:53:06

@6.Lenin: Már az első szerény-eszmecserénk (sic!)óta tudtam olyan igazi "nagyf.szgyerek "vagy ,és elismerem télleg az,de van valami fura rajtad,miért a nyakadon hordod?amúgy semmi bajom vele,elfogadó,toleráns vaok,sőt mondhatom teccik,jól mutatja mi vagy hehee..
Válasz erre 

6.Lenin 2021.11.24. 16:55:10

@Ménár Atya:

A pecást ne bántsd, gyerekkorában azt hitték, csodagyerek, de később, mire rájöttek, hogy valami hibádzik nála, már késő volt. A macskájuk a legnormálisabb a családban, azért is szeretik jobban, mint őt.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.11.24. 16:56:15

@6.Lenin:
Hát ...pár emberbe én is belefutottam az elmúlt 15 évben , és volt olyan 4 ember aki megbolondult és eltűnt utána.
Szép lassan épült le, ahogy nem az történt amit szeretett volna.
Fitymatyi is ilyen elmebajos lett, bár ő több néven is fut, birka is ő, és gyanítom hohoohooo is esetleg.
Az a helyzet, hogyha tavasszal nyer az ellnzék , kb nem sokat változtat a dolgaimon, ahogy az sem ha a fidesz nyer.
De itt néhány ellenzéki biztos kiborul, ha fidesz győzelem lesz.
Fitymatyira is emlékszem 2018-ban , akkor kezdődött a mélyrepülése, már 2/3-ot vizionált, az ellenzéknek aztán nem az lett.... :D
Ez meg összeomlott mint gyurcsány és bandája 2009-ben :D
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.11.24. 16:58:27

@6.Lenin:
Dehogy bántom, látom szeretitek egymást, csak használjatok gumit, ne úgy mint grézcy elvtárs aki mindent összefröcskölve akart csajozni...vagy pasizni.. :D:D
Válasz erre 

6.Lenin 2021.11.24. 17:03:19

@a nagy hohoohooo:

Nem sajnállak.
Nem csodálkozom rajtad.
Nem szoktalak végigolvasni, mert aki sokat ír, eleve hazudni szeretne.
Ja, és nem jelentesz semmit, némi érdekességen kívül, de már láttam, találkoztam hasonlókkal. A macska elől meg ne zabáld el a kaját.
Amúgy élj sokáig.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.11.24. 17:10:37

@Ménár Atya:

Szereti a rosseb. Tudom, hogy addig -addig kerülget, míg belém nem köt.
Válasz erre 

white999 2021.11.24. 19:18:10

@Ménár Atya: Az a baj hogy nagyon hosszan beszéltél és felesleges dolgokról, mert információ tartalom nem volt benne. Egy olyan ügyben kiáltasz korrupciót ahol nem történ pénzmozgás és vagyonelem eladás. A legszebb a jutalék felhánytorgatása.Ingatlan szakmában az esetek 99%-a jutalékért történik ezzel ösztönözve a közvetítőt a magasabb ár értékesítésére. Mindig úgy jelenik meg a sajtóban, hogy a városháza eladásának az ügye. Valamiről lemaradtam? Már eladták?

Szerintem meg aki alkalmatlan az a korormány aki 5 millird értékű pcr vakcinát semmisít meg, mert képtelen volt felhasználni egy olyan országban ahol az eu ban messze legkevesebb tesztelést végzik. Lehet érdemes lenne megnézni, hogy vannak-e egyáltalán tesztek, vagy csak papíron léteznek és azért nem lehetett felhasználni vagy csak simán ennyire balfaxok. Egyik rosszabb mint a másik.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.11.24. 19:55:10

@white999:

24.hu/belfold/2021/11/24/pcr-tesztek-korhazi-foigazgatosag-alhir-megsemmisites/
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2021.11.24. 19:57:58

@6.Lenin: Kicsit fájdogálnak ám a kék foltok a s.ggömböm..hehe...ugye a túlzásba vitt röhögéstől paff..,de megéri hehee..páratlan élmény látni ahogy két primitívnyik -6.Lenin-Ménár Atya...höhöö-orbánfelsz
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2021.11.24. 20:02:48

@atomic power 1986DucaDuca: Milyen gálánsan szerények az 5 milliárd pocsékba -fideszhaveri zsebekbe..-mellett elsunnyognak.
Válasz erre 

white999 2021.11.24. 20:31:54

@atomic power 1986DucaDuca: Figyelmesen olvastál.

"Kiderült, hogy a megsemmisítés nem 200 millióba, csak 200 ezerbe került. Forintban."

Nem ez volt a kérdés , hanem az 5 milliárd értékű fel nem használása.
Válasz erre 

white999 2021.11.24. 20:36:08

@atomic power 1986DucaDuca: Még valami. Amikor megnézik a röntgen felvételt a dokik a tüdő már halál xar állapotban van de a gyorsteszt még nem mutatta ki a covid fertőzést. PCR használata kicsit macerásabb, több idő pénz csak van értelme de nem úgy hogy megsemmisítik.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.11.24. 20:45:09

@white999:
Nem is erről beszéltem, csak láthatóan nem akarod érteni.
Én arról beszéltem, hogy minden átláthatósági ígéretet, együttműködést stb megszegtek.
Ha ezt a fidesz csinálta volna a mondjuk parlament épületével, már holnap itt vergődne minden ellenzéki kommentelő, a pártvezetők meg brüsszelben rinyálnának.
Ennek a módja az lenne, hogy megszületik az ötlet, azt közgyűlés elé terjesztem és megvitatjuk, bevonom a civileket.
Ebből semmi nem történt meg!
Ráadásul csak lebuktatták a sumákolásukat, azóta magyarázkodnak , és naponta" új felvételek kerülnek elő a mutyizásukról.
Szerinted akkor ugye ez nem korrupció gyanús kicsit sem.
Amúgy volt pénzmozgás , a budafoki ingatlannál......
Érdekes hangfelvételek voltak :)
-

"Szerintem meg aki alkalmatlan az a korormány aki 5 millird értékű pcr vakcinát semmisít meg, mert képtelen volt felhasználni egy olyan országban ahol az eu ban messze legkevesebb tesztelést végzik. Lehet érdemes lenne megnézni, hogy vannak-e egyáltalán tesztek,"
Alkalmatlannak ezért nem tartanám, de nem hülyeség amit mondtál utána, csk kíváncsi lennék hogy képzeled a kivitelezését?
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2021.11.24. 20:46:16

@6.Lenin: Lyajistenem...höhöö..kicsit lazíts már lécci...nem kéne túlzásba vinni a szórakoztatásom..nem szoktál olvasni...tuttam demencia degenere hehee..vénkori elhülyülés hehee..jut eszembe sokszor szembejön a guglin visszakereséskor amint azon említett első találkozásainkon ha nem tartalak vissza undorral úgy felmagasztalál...még le is oralizálsz...hehee..majdaztán ahogy a túlértelmességeddel sz.rrá aláztattad magad általam hehee..lettem mint a zsidó templomban az útálatos kép höhöö..
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2021.11.24. 20:50:42

@Ménár Atya: Atyavilág nemtán személyesen deákgoebbelsdani valóságkonyult hímvesszejét tisztelhetjük benned ?.....höhöö..
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.11.24. 21:04:51

@white999:

"Nem ez volt a kérdés , hanem az 5 milliárd értékű fel nem használása."

Nekem az volt a kérdés, hogy mennyi a hír igazságtartalma. A hír egyik fele nem igazolódott, a másik feléről meg ezek után mit gondoljak?
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.11.24. 21:31:43

@atomic power 1986DucaDuca: "mennyi a hír igazságtartalma"

:))

Az ilyen fide$$fasszopók szokták még Mészaros Viktor lopásaiban "kételkedni". :))
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.11.24. 21:39:13

- Hallom, Szergej, hogy nálatok, Moszkvában mínusz 40 fok van.
- Ez lippsi álhír, még mínusz 10 sincs.
- De láttam a tévében a hatalmas hótorlaszokat...
- Ja, hogy kint, az lehet...
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.11.24. 22:02:48

@_atpijkamo_:

„Pluralitas non est ponenda sine necessitate”

„A többletet nem kell bevezetni szükségtelenül”
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2021.11.24. 22:06:02

Holnap hova fingok vajon?
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.11.25. 02:41:57

@MAXVAL bircaman közirtó:
Hát ahogy elnézem, ide nyugodtan, kicsit emelne a színvonalon!
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.11.25. 02:55:27

@_atpijkamo_:
Ez is mekkora már!
Arra nem tud mit szólni, hogy 5 milliárd megy a kukába, de kicsavarja, hogy hát ha a megsemmisítés nem annyi akkor biztos kamu az egész. Közben akár lehetne is, hogy az az öt sem öt, és nem milliárd, de hát ő nem tud itt megállni, nyom egy görcsös kapaszkodást amivel pont annyit ér el, hogy köp rá egyet az ember. De hát kell a propaganda, miközben követelik a tényeket, mert hát tény, hogy ha a kétszázmillió elírás, akkor a másik is. És vitatkozzunk tényszerűen! Pontosan min is vitatkozunk? Hogy miért nem lett felhasználva az a rohadt sok teszt?
Nem, az lenne a vita tárgya hogy nem is, ha nem így nem is, akkor úgy nem is, de a lényeg, hogy vagy meg sem történt, vagy egy mindennapi dolog ez, nincs itt semmi látnivaló. Vita? Az sincs! De tényszerűen nincs, mert hát egy fidesz komcsi érvszerű!
Válasz erre 

konrada 2021.11.25. 07:34:27

@BiG74 Bodri:
...azért (bár biztos volt lopási jelleg is) érdemes végig gondolni, mi lett volna a helyes: nem berendelni a 3. hullám előtt a PCR tesztet, és úgy belefutni nem tudva előre annak lefutását - azt, milyen ütemben jönnek az oltások, milyen ütemben lesznek elérhetőek a lényegesen egyszerűbben felhasználható gyorstesztek - vagy inkább felkészülni egy még rosszabb forgatókönyvre, és ezért arra tartalékolni tesztet?

Ez azért érdekes kérdés, mert itt már tavasz végén is ment az epehányás - ugyanazoktól, akik szerint most utólag a túlkészletezés helytelen - , miért nem rendelünk be előre évekre a 4 hónapig se hatásos Pfizer-ből...
Válasz erre 

white999 2021.11.25. 07:47:21

@Ménár Atya: Ügy akkor lenne ha eladták volna titokban a városházát. De nem adták el. Értékesítési stratégia lehet több is nyílt zárt tender vagy csak meghirdetem. Oké de mennyiért hirdetem meg. Miután (számodra rossz hírként) ingatlanszakértő is vagyok ezért tudom, hogy hogyan kell hivatalosan csinálni. 2 fajta értékbecslés létezik egyszerűsítve.
1, A környékben eladott hasonló ingatlanok ár minusz plusz az épület átlagával. Lakásoknál remekül működik ha ismerem az eladási árakat.
2, Maga a teleknek az értéke és mennyibe kerülne felépíteni ott egy ugyanolyan épületet csökkentve az avulás mértékével.

Látszik, hogy ez egy speciális épület esetében mennyire nehezen számolható, járható.
És van ami mindent visz. Minden dolog annyit ér amennyit fizetnek érte.Azonban már magához az értékbecslés megállapításához nem árt tisztába lenni, hogy kb a piac mit fizetne érte, hogy a legjobb reális ár kerüljön kikiáltásra. Ez simán lehet háttér beszélgetések tárgya amin kiderül, hogy ha 100 milliárdot vártak, gondoltak el de a piac 40-et sem hajlandó adni érte, akkor nem is verik dobra. A közgyűlés vagy bármi más szerinted átláthatóságot igénylő megbeszélésre is vinni kell valami anyagot. Azt nem mondhatják, hogy döntsetek 4 verzióból de amit tudunk az csak annyi, hogy a városházi büfében a túró rudi mennyibe kerül.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.11.25. 08:51:04

@BiG74 Bodri:

"Arra nem tud mit szólni, hogy 5 milliárd megy a kukába, de kicsavarja, hogy hát ha a megsemmisítés nem annyi akkor biztos kamu az egész."

Nem kell olyat a számba adni, amit nem mondtam! Azt kérdeztem, mit gondoljak? Az 5 milliárd Ft lehet igaz is, meg nem is. Ha igaz, akkor is meg kell vizsgálni, hogy az adott körülmények között volt-e más lehetőség. Ez igencsak komplex járványügyi, orvosszakmai, készletgazdálkodási kérdés. Ha nincs megnyugtató válasz, akkor hívjanak össze parlamenti vizsgálóbizottságot, tegyenek feljelentést hűtlen kezelés miatt.
Válasz erre 

konrada 2021.11.25. 09:13:51

@white999:
Az ügy nem abból van, hogy megvizsgálták, hanem abból van, hogy ez a szerencsétlen balf.sz Krisztmasz gondolkodás nélkül hazudozni kezdett arról, hogy nincs ilyen ügy, illetve abból, hogy újból bebizonyosodott: nem érdemes azt nézni, melyik banda lop, mert ebben a különbség csak annyi, mennyihez férnek hozzá: ezért az nem indok, hogy azért őket, mert majd kevesebbet, ha náluk lesz a kasszakulcs...
Válasz erre 

konrada 2021.11.25. 09:15:54

@atomic power 1986DucaDuca: Biztos hogy igaz (meg az is, hogy valaki jól járt a beszerzésen), de mekkora sivalkodás lett volna abból, ha a 2.-3. hullám kezdetekor kiderül, hogy nincs készleten PCR teszt??
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.11.25. 09:30:00

@konrada:

Nem vagyok naív, de én egy részletes, szakmai tájékoztatót várok.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.11.25. 13:13:48

Az intenzíven fekvő covidos betegek háromnegyede beoltatlan Szombathelyen, az oltottak többsége Sinopharmot kapott

hvg.hu/itthon/20211125_koronavirus_jarvany_covid19_szombathely_markusovszky_korhaz

A geci, hogy minél többet tudjon lopni belőle, barom drágán vett pandahugyot a kínaiaktól, a kakadu csicskájával engedélyeztette, és most ezrével halnak meg miatta a magyarok.

A tesztelést meg tiltja, inkább kidobatja a túlárazottan megvásárolt teszteket.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.11.25. 13:25:12

@_atpijkamo_:

Mit lopott el a geci azoktól, akik nem oltották be magukat? Saját maguk a felelősek, ha beledöglenek.
A teszt meg nem ment meg senkit.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.11.25. 13:27:03

@_atpijkamo_:
Már nálad is minden tesztelés nélkül kiderült mekkora sötét seggfej vagy . Meg tudna valaki ettől menteni téged?
Na ugye.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.11.25. 13:45:59

@_atpijkamo_:

A Sinpharm beszerzése valóban nagyon mutyigyanús volt, ahogy az volt a lélegeztetőgépeké is. Pár napos hír, hogy az utóbbi cég időközben csődöt jelentett, bizonyára azért, mert a pénzt már kilapátolták belőle, most már csak a nyomok eltüntetése és a felelősség elkenése van hátra.

Amúgy nem a Sinopharm beszerzése volt a nagy hiba, mert akkor nem volt elég jobb vakcina, hanem az, hogy amikor már jött a Pfizer dögivel, akkor nem oltották újra a sinopharmosokat Pfizerrel. Így most félő, hogy az fog történni, hogy ahány életet megmentett a Sinopharm azzal, hogy sokan kaptak gyorsan tűrhető védettséget, most ugyanannyi meg is fog halni a nem megfelelő védettség miatt.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.11.25. 14:06:30

@konrada:

A tesztekkel szerintem inkább ott van a gond, hogy mindig arról lehetett olvasni, hogy túl keveset tesztelnek Magyarországon. Aztán most kiderül, hogy lehetett volna sokkal többet is, mert volt teszt elég. Erre persze lehet mondani, hogy ész nélkül tesztelni sem érdemes, de fejlettebb országokban megvan a protokoll arra, hogyan és mikor kell. Át lehetett volna venni.

Annyi egyelőre biztosnak látszik, hogy valahol valakik nagyot mulasztottak. Ezt akkor is ki kell mondani, ha továbbra sem tudok olyat elképzelni, hogy jövőre ne a Fideszre szavazzak.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.11.25. 14:07:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ebben a járványban kb 1-2 éve oltanak embereket millió számra. Végzett más valaki teljesen részletes kimutatást, hogy melyik vakcinának mik is a mellékhatásai, milyen betegségek, esetén?
Még azt se lehetne, hogy a beoltott milliókat részletesen elemezzék ki, hogyan él, mit eszik, mennyit alszik, mennyit mozog, mik voltak az alapbetegségei, ha voltak.

Erre szakemberek százezreire lenne szükség.
Laikusokból, wiki huszárokból mennyire?

Mire jó ez ?
Tudom, minden szakember hülye, és sok milliárd ember tökéletesen tisztában van mindennel ami az Univerzumban történik.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.11.25. 14:35:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "nem a Sinopharm beszerzése volt a nagy hiba, mert akkor nem volt elég jobb vakcina"

Ment a tesztelés a magyarokon. Főleg 60 fölöttieken, akikre még a kínaiak se ajánlották. Teljes hozzánemértés.

"hanem az, hogy amikor már jött a Pfizer dögivel, akkor nem oltották újra a sinopharmosokat Pfizerrel."

Igen.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.11.25. 14:38:38

@_atpijkamo_:

Mit gondolsz MZP vagy Gyurcsány meg fog téged, mint mindenhez is értő alagút sötétségű faszt kérdezni bármiről is?
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.11.25. 14:39:12

Megy itt az ingyen tesztelés a II. kerületben. 10% fertőzöttet találtak. Ha a gyanúsakat és a kontaktokat tesztelné a kormányzat, akkor ott is kb 10% lenne, nem 30% fölött. A tesztelés hiánya miatt terjedt el így a járvány, hogy megint szétesett az egészségügy.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.11.25. 14:55:34

@white999:
Ezzel nem lenne semmi gond.
Csak hát a beszélgetések nem erről szóltak, hanem osztozkodásról :)
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.11.25. 15:28:26

@_atpijkamo_:

"A g.....i, hogy minél többet tudjon lopni belőle, barom drágán vett pandahugyot a kínaiaktól, a kakadu csicskájával engedélyeztette, és most ezrével halnak meg miatta a magyarok."

"Vaccine expert " úr!

Azért nem kellene ennyire lenézni a WHO, az USA, és UK egészségügyi hatóságait, hogy "pandahúgyot" fogadnak el!
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.11.25. 19:40:28

@konrada:
Nem, a megvétel kellett, ez tény.
Engem az érdekelne, miért nem lettek felhasználva, mert az visz tovább egy taglalható irányba.

@atomic power 1986DucaDuca:
Ne csavard tovább, felesleges.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.11.25. 19:46:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
A teszt kapcsán valahogy így gondolom én is, csak továbbra is érdekelne, hogy miért nem?
Lehet egy átgondolatlan politikai motiváció eredménye, de lehet szimpla túlterheltség is, hiszen a teszthez laborok, képzett emberek kellenek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.11.25. 20:36:47

@BiG74 Bodri:

A tesztek mellett ott volt a másik hatalmas baki is, a Sinopharm főleg időseken való alkalmazása, ami szerintem elsősorban szakmai hiba volt. Hiszen a kínaiak éppen időseken nem ill. alig tesztelték.

Értem persze, miért alkalmazták időseken, vagy legalábbis sejtem. Az mRNS vakcinák új típus voltak, talán nem akartak kísérletezni az öregeken, ezért nekik a hagyományos, elölt vírus alapú kínait adták, mondván: az ilyen típusú vakcinákat régóta és jól ismerjük, ezeknek nem lesz komoly mellékhatásuk az idősebbeknél. Aztán később kiderült, hogy a hatásuk sem volt valami látványos náluk:

index.hu/belfold/2021/11/25/koronavirus-jarvany-vakcina-oltas-hatasossag-pfizer-astrazeneca-moderna-szputnyik/

El tudja-e valaki magyarázni nekem a fenti cikkben látható táblázatot? A százalékokat nem igazán értem. Az sejthető, bár csak a sima átlagolást zártam ki, hogy az egyes vakcinák összesített százalékai számításánál az egyes korcsoportok beoltottjainak számával súlyozták. De így sem jön ki értelmes eredmény.

Abból indulok ki - de ez nem jó számítás -, hogy pl. a kínaival 895,465 embert oltottak be. Ha a fertőzés elleni védelem a súlyozott átlag szerint 68.8% volt, akkor ebből megfertőződött 31.2%, azaz 280,280 ember. Ezeket a haláltól 87.8%-ban védte meg az oltás, tehát meghalt 12.2%, azaz 34,194 ember.

Na de ez nem lehet, mert az összes halott sem volt ennyi. A fenti számítás ott hibás, hogy a fertőzés elleni védelmet megadó százalék nem úgy értendő, hogy a beoltottak 100-69.8=31.2%-a megfertőződött, hanem úgy, hogy az oltatlan lakosság megfertőződéséhez képet az oltottak csak 31.2%-ban fertőződtek meg. Viszont nincsenek megbízható adatok az oltatlan lakosság fertőződéséről, mert nálunk nem voltak átfogó és tömeges tesztelések.

Akkor viszont mihez képest értendő az oltottakat a fertőzéstől való védelem százaléka?
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2021.11.25. 20:45:06

@6.Lenin: bohócsapkás manófing.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2021.11.25. 20:51:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: neked meg mongyuk egy jóképű nagypapafing?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.11.25. 21:07:58

Közben eszembe jutott a kézenfekvő megoldás, de nehéz nap van mögöttem, ez az egyetle mentségem. Nyilván arról van szó, hogy a fertőzöttek ill. a halottak között mennyi az adott vakcinával oltott.
Válasz erre 

white999 2021.11.26. 07:16:59

@konrada: Ez mondjuik igaz a fidesz hasonló esetben bebizonyította volna azonnal, hogy anonymus lop. és heteken keresztül ugyanazt a faxságot szajkózta volna únásig amíg a birka nép el nem hisz bármit. Ez utóbbi jobb politikai teljesítmény. Kétségtelen.Csak végre már nem politikai teljesítmények kellenének hanem valós probléma megoldások mindkét oldalon. Amíg az embereknek ez a politikai kell és az alapján ítélnek, addig semmi nem fog változni.
Válasz erre 

white999 2021.11.26. 07:22:32

@Ménár Atya: OK. És osztozkodtak már egy el nem adott ingatlanon? Gondolat bűn? Én értem a problémádat vele de ne emeljük már egy szintre , azzal, hogy itt hetente síbolnak el annyit ami gondolatként itt felmerül. Anonymus miért nem merül el egy kicsit vitya birodalmában? Ott random módon kiválasztott képviselőknél lenne garantált siker. Eladással, már megtörtént korrupcióval.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.11.26. 07:35:07

@white999:

"És osztozkodtak már egy el nem adott ingatlanon? Gondolat bűn?"

Én inkább az ellenzék által amúgy nagyon követelt átláthatóság hiányában látom a problémát itt, és még inkább abban, ahogy Karigeri összevissza hazudozott, elhallgatott, másokra mutogatott.

Mert azt nyugodtan kizárhatjuk, hogy nem tudott az eladással kapcsolatos próbálkozásokról, előkészületekről, tapogatózásokról, vagy nevezzük, aminek akarjuk. A hazudozása pedig nem is felveti, hanerm rögtön igazolja a szavahihetőségi deficitjét.

(Ha meg netán esetleg valóban nem tudott ezekről, akkor azért alkalmatlan a főváros vezetésére. MIféle vezető az, akinek a háta mögött ilyen fontos kérdésben folyhatnak előkészületek?)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.11.26. 07:40:49

@white999:

"Anonymus miért nem merül el egy kicsit vitya birodalmában?"

Ezen én is csodálkozom - mármint azon, hogy az ellenzék eddig nem tudott felmutatni egyetlen whistleblowert sem. Igaz, a választásikig még van idő, és egy botrány kirobbantása a választások előtti hetekben a leghatékonyabb.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.11.26. 08:42:03

@BiG74 Bodri:

"A teszt kapcsán valahogy így gondolom én is, csak továbbra is érdekelne, hogy miért nem?
Lehet egy átgondolatlan politikai motiváció eredménye, de lehet szimpla túlterheltség is, hiszen a teszthez laborok, képzett emberek kellenek."

Ne csavard tovább, felesleges.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.11.26. 09:28:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Szerintem ez a sztori az ellenzéki listaállításról szól, ennek semmi köze a Fideszhez. Takarítanak a ballibsi oldalon. Feltűnően hallgat Fletó ebben az ügyben. Az ő módszerük a "mindenkit lehallgatni, hátha egyszer jó lesz valamire"
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2021.11.26. 13:17:14

@6.Lenin: Ja akkor biztos Fletó vette meg a Pegasust is höhöö...ő hallgatta le Orbán Viktort és feleségét. höhöö...ja meg az UD zrt is höhöö...Sztem szórakoztató vagy,lehet ,hogy szadista disznó vagyok, de élvezem nézni a vergődésed,ha rádnézek tényleg egy illegális bevándorlót látok aki a Lipótról vándorolt ki a közéletbe épülésünkre..höhöö.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.11.26. 13:22:55

@a nagy hohoohooo:

Fletónak ott volt Szilvássy, mindenkit lehallgattak, még saját magukat is, amilyen hülyék vagytok.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2021.11.26. 14:09:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Segítek buta FideSSlibanéni ,mert látom a nagy orbánszerelmi izgalomban megint kifostad a fejed a baromfiudvaron höhöö
Most mar legalabb értheto Karacsony "ingatlan eladási" ugye! Van itt ész,.

Így kell ezt csinálni! A másikat hamis vádakkal illetni közben 9-10szeres vagyonlenyúlást lehet realizálni észrevétlenül ! Gratulálok az Orbán gépezetnek ! “Minden az övék..
Akkor a Városháza-ügy csak figyelem elterelés (?). Vagy csak a már bevált politikai szokást követjük: vádolt meg az ellenfeledet azzal, amit te magad követsz el.

Kilenc értékes állami ingatlant adott el a Nemzeti Vagyonkezelő 15 milliárd forintért.
Miközben zakatol a Városháza-elnemadási ügy, a Mager Andrea nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli miniszter által felügyelt Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. eladott egy állami ingatlancsomagot, amibe például az Andrássy út 73–75. alatti MÁV-székház, a siófoki Erzsébet Szálloda és a budai Várnegyedben található Táncsics Mihály utca 1. szám alatti patinás épület is beletartozott. A nyertes ingatlanalapot kezelő cég Jellinek Dániel ingatlanbefektetőhöz köthető.
telex.hu/gazdasag/2021/11/26/allami-ingatlanok-15-milliard-jellinek-daniel-vasarlas

“de legalább nemzeti kézben van...Már az,hogy nemzeti elcsépelt szitokszó lett.A fidesz már lejáratta!
ami azt illeti a nemzeti szó, már káromkodással felér...

"a csomagszerű értékesítés célja az volt, hogy az ingatlanpiac által biztosított optimista befektetői hangulatot kihasználva a kevésbé vonzó ingatlanok is befektetőre találjanak." Szóval a Naphegy téri, Andrássy úti, a várban lévő és a balatoni ingatlanok a kevésbé vonzó kategória....Ez a Jellinek egy igazi mártír!!
Hogy ez a duma a városházának nem jutott előbb eszébe!!! Mondjuk ezzel szemben, ott még az eladás meg sem történt......vagy a fent említett helyekkel ellentétben az már a vonzó kategória...az is lehet, hogy nem az eladás szándékával van a probléma, csupán a vevő nem a NER kutyája lenne....
Gondolom a “köztévé” ezeket az eladásokat főhírként minden órában bemutatja…
Ilyen szemét kormánya még nem volt az országnak
De nyilván a nem létező Városháza-ügyet kell tolni, ahogy a csövön kifér.
Van, akinek még nem fordul fel a gyomra attól a sok szemétségtől, amit ez a kormány és a fideszes vezetés kiszolgálói művelnek?!
Az ellenzéket minden mocskos hazugsággal alaptalanul megvádolják, a kamu híreket terjesztik róluk, miközben rommá verik a hazai egészségügyet, az árak az egekben, az államadósság csúcsokat dönt, a forint árfolyama a béka alatt...
Az el nem adott fővárosi önkormànyzattal ellentétben ezek eladva. De ezzel jönni hármas mérce.
Mikozben Karacsonyt cseszegetik a gagyi kamunymous felvetelekkel, akormany tenylegesen eladja az ingatlanokat.
Nevükre íratják az országot.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2021.11.26. 14:19:58

@6.Lenin: Mindig mondom :húgyagyú hülyéket és orbánfelsz.p. takonynácikat nem tanítok ,de veled kivételt teszek ,mert 2 in 1-ben höhöö..
2006 Szilvássy György :
A másik csoportban azt a két lejátszást fogom kérni, amely - de ezt majd akkor be
fogom vezetni - a Kossuth téri sikertelen támadásról, majd azt követően a kiszorítás utáni
Fidesz-nagygyűlés megzavarásáról szól .. Már most előrebocsátom, hogy ez leleplező erejű
abban az értelemben, hogy cáfolja mindazokat az állításokat, amelyeket az elmúlt napokban
hallhattunk annak kapcsán, hogy itt a rendőrség politikai utasítást kapott volna-A következő két felvétel előtt a következő megjegyzést szeretném tenni . Az egyik.
Akit hallani fognak, az Dobrovics József, mint említettem is, mindkét beszélgetésnek egyik
szereplője, a végrehajtás fő szervezője . Ő az, aki az Astoria felé viszi a tömeget, szeretné
vinni a randalírozókat, és szeretné a rendőröket is provokálni arra, hogy húzzák magukkal a
tömeget. Ő az MNB 2006 egyik tagja, és ez a szervezet, amelyiket említettem, legális és nem
legális célokat és eszközöket is használó szervezetekkel van kapcsolatban .- Igen, azoknak az állításoknak a bizonyítását, mely állítások
arról szólnak, hogy a törvénytelen eszközöket is alkalmazó rendzavarók olyan hálózatot
alakítottak ki, amelyek elérik a politikusokat, a Fidesz helyi szervezeteit, MIÉP-et, és
meghatározó személyét tekintve is megpróbálnak és sikerül is kapcsolatba kerülni . A
demonstrációval, azt befejezve szintén alátámasztottam azt, hogy a Fidesz nagygyűlésének
megzavarása nem a kormány, nem a miniszterelnök utasítására cselekvő rendőrök
intézkedésére történt, hanem egy előre elhatározott szándék volt, mely előre elhatározott
szándékot a rendőrök hathatósan tudtak megakadályozni még akkor is, ha a későbbiek során
rendzavarásokra sor került .
Itt ismétlem még egyszer a nyílt ülésen elmondott szavaimat . Nem véletlenül
figyelmeztette a két érintett miniszter, köztük én, illetve Galambos úr a rendészeti bizottság és
a Nemzetbiztonsági bizottság elnökét az első Fidesz-rendezvény, még a választások előtti
rendezvény megtartásával kapcsolatban arról, hogy a ráépülésnek vannak komoly veszélyei .
Nem véletlen mondtam a nyílt ülésen azt, hogy Kövér László aznap este Az este című
műsorban el is mondta Baló György műsorvezetőnek, hogy igen, valóban olyan
információkat kapott, nem egyet, sokat, amelyek arról szólnak, hogy ez a megzavarás
bekövetkezhet . Azaz tehát nem véletlenül figyelmeztettük az illetékes politikusokat vagy
figyelmeztettük volna, hiszen a két elnök nem mint fideszes politikus vett részt ezen a
megbeszélésen, hanem mint a bizottságok elnökei, azért, hogy lehetőség szerint kerüljék el
magának a demonstrációnak a megtartását . Bár ugyan nem tudtuk, hogy mi következhet ilyen
részletességgel, de sajnos látjuk most, hogy október 23-án mi következett be .
Néhány szó a személyekről, hogy kik is fémjelzik ezeket a szervezeteket és hogyan
kötődnek más körökhöz.t
A következő két felvétel előtt a következő megjegyzést szeretném tenni . Az egyik.
Akit hallani fognak, az Dobrovics József, mint említettem is, mindkét beszélgetésnek egyik
szereplője, a végrehajtás fő szervezője . Ő az, aki az Astoria felé viszi a tömeget, szeretné
vinni a randalírozókat, és szeretné a rendőröket is provokálni arra, hogy húzzák magukkal a
tömeget. Ő az MNB 2006 egyik tagja, és ez a szervezet, amelyiket említettem, legális és nem
legális célokat és eszközöket is használó szervezetekkel van kapcsolatban .

Ezt nevezzük mi ráépülésnek, és annak, amit ugyan nem vártunk, de amire próbáltuk
figyelmeztetni korábban a Fidesz vezetőit, hogy óvatosan bánjanak az ilyen
tömegrendezvényekkel . Nem lehet egyikünknek sem a célja és szándéka az, hogy erőszakos
eszközöket alkalmazva rendezzük el politikai vitáinkat.
y a Fidesz nagygyűlésének
megzavarása nem a kormány, nem a miniszterelnök utasítására cselekvő rendőrök
intézkedésére történt, hanem egy előre elhatározott szándék volt, mely előre elhatározott
szándékot a rendőrök hathatósan tudtak megakadályozni még akkor is, ha a későbbiek során
rendzavarásokra sor került

www.parlament.hu/biz38/bizjkv38/HOB/0610311t.pdf?fbclid=IwAR1OI3D0Sj4Cww9mRLQU82-_ttWBPTFJDlioM3O-dRcdX1-82cadTcNaLy4
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2021.11.26. 14:24:54

@6.Lenin: Mindig széles mosoly szalad körbe az arcomon amikor a NER nemzetthy elhülyítés rendszere idomított segédmunkása (vagy valamék sz.rcsimbókja -feldobja a fejében idomított nemzetthy lakájsz.art oszt a vezérimádattól bambán tátott szájjal aládzsavel hehee..

amikor elbukták 2002 -s választást újraszámlálás,a haza nem lehet ellenzékben,barikádok,sz Erzsébet híd elfoglalása,majd éveken át keresztbe tettek a reformoknak,a 2001-es devizahitellel felelőtlen adósságvállalásokkal Gripenek bérlése,PPP hitelek,stb..eladósították a következő kormányok költségvetését,majd mikor egy ember kimerte mondani ez így tovább nem mehet Antallé elbäszták a rendszerváltást,Hornnak csak tűzoltásra volt ideje,felhergelték söpredéküket a Kossuth téri vizeldében,megostromolták a tv székházat,kifosztották,felgyújtották,autókat gyújtogattak,és rendőrök a sokadik felszólítás után nem hagyták,hogy az őket molotov koktélokkal,kockakövekkel,kitépett jelzőtáblákkal ,elkötött tankkal támadó focináci ,gójmotoros,betyársereges söpredék szétverje a fővárost.Az ASTORIA-nál nem tüntetés zajlott, hanem ünnepi - és békés - megemlékezés, Orbán szónoklata volt a záró élmény. Miközben Philipke lekonferálta, a vezér már húzott el aa páncélautóján.
Így nem is hallhatta, hogy műsorvezetője egy árva szóval sem figyelmeztette a résztvevőket arra, hogy ne a Deák tér felé menjenek, mert ott “fennforgás” van, egy elköthető tank és néhány raklapnyi előzékenyen a helyszínen található térkő közreműködésével.
Aztán a rendőrségi lehallgatási jkv-ből:
miként folytak össze a törvénytelen eszközöket használó rendbontó csoportok a legálisan gyülekezőkkel, milyen információáramlás zajlott a rendbontók között és milyen utasításokat rögzített a rendőrségi adatforgalmazás.
Ezek az adatok és a rendőri vezetők beszámolói is azt bizonyították, hogy nem a rendőrség tolta rá a rendzavarókat az Astoriánál demonstráló tömegre – Az egyik, a dokumentum szerint D, azt mondja: “Úgy húzzátok magatokra a rendőröket, hogy ne legyen összecsapás. Vonuljatok visszafelé az Astoria felé!” A választ követően a következő utasítás: “húzzátok magatokkal a rendőröket is”. A válasz: “húzzák”.
A beszélgetés további részében D azt mondja: “kicsit hergeljétek a rendőröket, de úgy, hogy ne legyen összecsapás! És húzzátok magatokkal az Astoria felé!”. Gy válasza: “Azt akarjuk. Mi ezt is csináltuk. Direkt ezért mentünk csak ki.

www.origo.hu/itthon/20061102feloldottak.html

Na bújj vissza szépen a jó meleg orbánakolba vén degenere tremens ,az való neked nem a kommentelés höhöö..meglepődsz holnap magadnak kell kiganajolnod magad höhöö..
Válasz erre 

6.Lenin 2021.11.26. 14:28:24

@a nagy hohoohooo:

Pecás, ha azt hiszed, hogy ezeket a hosszú szarokat elolvasom, akkor kurvára tévedésben vagyol. rohadtul nem csípem a magányos faszokat.
Válasz erre 

vackor1 2021.11.26. 14:44:20

@konrada:@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szerintem tévedtek. Nem olvastam olyat, hogy tagadta volna , hogy volt informális tájékozódás, lehetséges forgatókönyv , azt állította konzekvensen, hogy ÉRTÉKESÍTÉSI MEGBÍZÁS nem volt, azaz nincs semmiféle lehetőség az értékesítésre.Még mielőtt jön bárki a Northern Rock vagy mifenével: nem az ő tulajdona a Városháza, azaz ő nem adhatja el,egy megbízási szerződést meg én is írok bármikor, akár a Parlamenttel vagy a Várral kapcsolatban is, semmi relevenciája nem lesz, max. annyit tudok majd meg belőle, hogy bárkit érdekelne-e az adott ingatlan... Nem mellesleg a "közvetítő cég" tulaja is azt nyilatkozta, hogy nem Karácsonyéktól "van" megbízása, az amúgy nagyon komoly, két éve miniális törzstőkével alapított és mára már kényszertörlés - azaz megbízható, patinás és jól prosperáló- alatt álló cégnek...... Nem tudom kinek -és mennyi embernek lenne egyáltalán joga aláírni egy valid megbízási szerződést az értékesítésre - pláne az advétet -, de , hogy egyszemélyben azt senki nem döntheti el ( és ha esetleg jogilag meg is tehetné, nem merné egyeztetések és tájékoztatás nélkül megtenni ) azzal az ingatlannal kapcsolatban, arra nagy összegben fogadnék. Voltam beruházója - értsd : építtettem - több pesti társasháznak és volt mellette ingatlaközvetítő irodám is, egy picikét talán értem, hogy milyen lépésekből áll egy beruházás előkészítése, hiszen ugye ha eladják, akkor kell egy másik épület helyette, és valaminek az értékesítése.. De tévedhetek is .. :)
Válasz erre 

white999 2021.11.26. 14:59:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: @Ménár Atya:
Itt tartunk jelenleg. Ez a gond amikor egy maszkos ember homályosan fotózott emberekről akik a hangjuk alapján ismerhetők fel egy összeollózott vágott felvételt ad ki. Elég egyetlen szót a mondat elejéről levágni és már teljesen más az értelme. Kövér köteles beszédét ajánlom mindenki figyelmébe párhuzamnak.

index.hu/belfold/2021/11/26/bajnai-gordon-feljelenti-anonymust/

Ez magyarázná Karácsony tanácstalanságát is Ha lett volna ügy nem lepődik meg. Amúgy csípőből kellett volna tüzelni és nem megérteni a helyzetet, mert felesleges.Mire számított? A fidesznek létkérdés ez a választás, semmi nem fog számítani, főleg, hogy rendőrség ügyészség semmit nem fog kideríteni.
Válasz erre 

white999 2021.11.26. 15:16:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ezen én is csodálkozom - mármint azon, hogy az ellenzék eddig nem tudott felmutatni egyetlen whistleblowert sem. Igaz, a választásikig még van idő, és egy botrány kirobbantása a választások előtti hetekben a leghatékonyabb.

Hány ilyen ügy jutott el valameddig? A nagyúron kívül semmi pedig az egész fidesz egészét átszövi a korrupció. Sokszor mint a maffiában még az erkölcsöst is csak azért rángatják bele, hogy saját érdekébe ne pofázzon ki a sorból. Az egész magyar társadalom megalkudott a helyzettel, mindenki tud róla és senki nem háborodik fel, így botrány se lenne. Egy fidesz közeli választót meg pontosan nem érdekli a kevésbé értelmes meg nem is hiszi el hogy ezek ilyenek. Tök felesleges 1 év után ebben mutatni valamit. Azt kellene megmutatni, hogy az oktatással egészségüggyel mit terveznek, mielőtt összeomlik az egész mint a kártyavár. Bár technikailag már mindkettő képtelen betölteni a feladatát csak úgy tesznek, mint ha még működne.
Válasz erre 

white999 2021.11.26. 15:24:53

@atomic power 1986DucaDuca: a PANDAHUGYHOZ.

Delta variánssal szemben egy kínai kanton felmérése alapján a sinovax és a sinopharma hatásossága 16-82% között mozgott ami átlag 59%. Felhívnám a figyelmet az induló 16%-ra. Az nem olyan acélos érték. Oké nem a deltára fejlesztették de ez igaz mrns vakcinákra is amik lényegeges jobban szerepelnek a vizsgálatban. A semmitől jobb az 59% de a 80-90 azért mégiscsak jobb, arról nem beszélve, hogy értelmezhetőnek egy vakcinát az 50% feletti tartományban tartanak. Ezt a minimumot sikerül megugrani. Hál istennek fáradságos munkával a külügyminiszterünk elérte, hogy ezt a xart gyártsuk. Voltak olyan kegyesek a kínai a pandahugyot átadni.
Válasz erre 

white999 2021.11.26. 15:30:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A tesztek mellett ott volt a másik hatalmas baki is, a Sinopharm főleg időseken való alkalmazása, ami szerintem elsősorban szakmai hiba volt. Hiszen a kínaiak éppen időseken nem ill. alig tesztelték.

A külügyminiszter engedélyezte. Politikai okokból az időseket ugye ezzel védte meg Vitya. Szakmai hiba volt de azt politikusnak mondják. És a csökött agyúak azóta is szajkózzák még itt is hogy oltásellenes a baloldal. Pedig úgy gondolom a fő probléma nem azzal volt, hogy kínai vagy orosz, hanem a bevizsgálás hiányával amibe éppen beletartozott volna az is, hogy olyanoknak adták akikre nem tesztelték. Mint utólag kiderült nem volt indokolatlan az aggályoskodás.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2021.11.26. 16:06:40

@6.Lenin: No problem hehee..az teljes balos kommentábor jól szórakoztatod...hehee...a net jóvoltából az értelmes ,gondolkodó társadalom is tudja a teféle egy híján 20-s "ÍKÚ"vitéznek két szó már meghaladja az értelmi képességét ,a betűk,amik a szavakat alkotják ,összeolvasva értelmet adnak a mondanivalónak ősellenség hehee.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.11.26. 18:22:34

@white999:

"Hál istennek fáradságos munkával a külügyminiszterünk elérte, hogy ezt a xart gyártsuk."

Én nem vagyok ilyen szintű vakcina szakértő, mint Ön, ezért Önnek biztosan igaza van!
Válasz erre 

white999 2021.11.26. 18:52:44

@atomic power 1986DucaDuca: Szakértőnek én se tartanám magam de különbséget tudok tenni hogy az 59% a nagyobb vagy a 90%. Szerintem ez már alsóban is megy és más ehhez nem kell. A vizsgálatot meg bízzuk a szakértőkre akik a számokat mondják. Kakadu Péternek az alsós rész nem megy.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.11.26. 19:37:41

@white999:

"Szakértőnek én se tartanám magam de különbséget tudok tenni hogy az 59% a nagyobb vagy a 90%."

Csakhogy Ön nem ezzel kezdte! Lealázó kifejezéseket használt egy olyan oltóanyaggal szemben, melynek vészhelyzeti alkalmazását a WHO jóváhagyta és a kantoni vizsgálatban is, melyre előszeretettel hivatkozik, 100 százalékosan hatékonynak bizonyult 2 oltás után a súlyos lefolyású megbetegedés ellen. A hatékonyság meghaladta az Egészségügyi Világszervezet 50 százalékos minimális küszöbértékét. A 3. oltás utáni hatékonyságról tudunk-e valamit? Márpedig ismereteim szerint az ilyen típusú vakcínák a 3. oltás után fejtik ki a maximális hatásukat.
Egyébként gratulálok, hogy tudja azt, hogy melyik a nagyobb szám: az 59 v. a 90. Látja, én az ilyen zsenikkel nem versenyezhetek!
Válasz erre 

white999 2021.11.26. 20:39:29

@atomic power 1986DucaDuca: Tisztelt Uram! Ez a magázódás rendkívül röhejes és mesterkélt de Önnek ez létkérdés, ezért nem akarom elrontani örömét és bárkivel tudok a neki tetsző stílusban társalkodni. Valóban kissé nyersen fogalmaztam, amikor a kínai sinopharm vakcinát xar jelzővel illettem. Hiszen mondhattam volna cizelláltan azt is, hogy a rendelkezésre álló magyarországi vakcinák közül szemmel láthatóan ez a vakcina teljesít a leggyengébben. Ezt ugyan a mai nappal már Kásler úr is bevallotta de ezen információkat sajnos más felmérésekből vagyunk kénytelenek megtudni. Kérem nézze el nekem hogy bántom kényes ízlését a xar szó használatával egy a who által engedélyezett terméknél, ami ugyan a legtöbb országban egy másik jellemzően mrns vakcina 3. oltásával vált teljes értékű vakcinává. Amennyiben felülemelkedik a xar szó használatán és ennek szinonimáira asszociál akkor rögtön eljut a lényeghez. Ez a termék a többihez képest vacak, silány, rossz, gyenge minőségű ótvar, kevésbé használható kidobott pénz és a sor tovább folytatható. Bizonyára xar szó miatti kiakadásában valószínűleg elsiklott a lényeg felett. Mégpedig, hogy a külügyérünk aki orvos szakmai kérdésekben is rendkívül jártas (ezt a sinopharm vakcina engedélyeztetéséből gondolom, amikor is vette a bátorságot, hogy a szükséges engedélyeket Ő maga adja meg az azt hivatalosan véleményező bizottsággal szemben). Remélem kényes ízlését kielégít szofisztikált válaszom, ahol véletlenül se nevezném fosznak a terméket, hiszen a who engedélyezte. Azért néha elgondolkodom, hogy ha vállalkozó lennék akkor a piacon kapható egyik leggyengébb hatásfokú termék forgalmazásárt mozgatnék meg minden erőt ami ráadásul még technológiájából adódóan drága is és halmazati büntetésként még ráadásul az mutáns variánsokhoz nehézkesen igazítható. Egy szóval xar. Mondanám szívem szerint de ÖN kedvéért használjuk a silány kifejezést. Viszont vélhetőleg a külügyi dolgozóknak örök életre munkát biztosít, mert majd lehet árulni a raktárban levő 16000 darab eladhatatlan lélegeztető géppel együtt az idők végezetéig. Elnézést, hogy Önnel ellentétben nem látom ebben a fantasztikus egészségügyi perspektívát, ami meg vagyon spékelve egy kihagyhatatlan üzleti lehetőséggel.Remélem eme levél a nyers kifejezéssel ellentétben elnyeri tetszését.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.11.26. 21:00:26

@a nagy hohoohooo:

"rommá verik a hazai egészségügyet"

Azt már rommá verték a 45 évnyi cocizmus alatt, azóta sem hozta rendbe senki. Rommá verni pedig csak azt lehet, ami korábban rendben volt.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.11.26. 21:09:38

@white999:

"Ha lett volna ügy nem lepődik meg."

Ha nem lett volna ügy, akkor nem zavarodik bele annyira, ahogy.

Azt nyilván nem tudhatjuk meg vsz. soha, mennyire komoly volt a dolog, én sem nagyon tudom elképzelni, hogy valóban volt ilyen szándék. Az viszont, mennyire zavarba jött Karigeri, azt jelzi, hogy nem nagyon van átfogó tudása arról, mi folyik a Városházán.

Valami azért biztos volt, mert egyrészt sok minden kiderül a kiszivárogtatott beszélgetésekből, még ha homályosan is, másrészt nem életszerű, hogy egy ingatlanbqn utazó cég saját szakállára elkezd tapogatózni egy műemlék ingatlan eladása ügyében. Emlékezz pl. a beszélgetések parkkal ill. annak későbbi lerombolásával foglalkozó részére. Itt már eléggé részletekbe menő tárgyalások folytak. Ha erről tudott Karigeri, akkor az a nagy baj, ha a tudta nélkül folyhatott mindez, akkor az is épp elég nagy baj.

Ismétlem az egyértelműség kedvéért: én sem tartom valószínűnek, hogy a főváros vezetése valóban el akarta adni. Az ügyben inkább Karigeri szavahihetősége szenvedett csorbát.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.11.26. 21:13:43

@white999:

Mint már írtam valahol, alapvetően nem az volt a baj, hogy behozták a kínait, hanem az, hogy egyrészt nem kellett volna időseknek adni, másrészt amint lett elég nyugati vakcina, a kínaival oltottakat újra kellett volna oltani mint olyanokat, akik nem is lettek beoltva.

A maga idejében azért jó szolgálatot tett a Sinopharm is,. a semminél akkor jobb volt - akkoriban még a delta variáns sem volt, szóval a hatékonysága is jobb lehetett a mostaninál.
Válasz erre 

white999 2021.11.26. 21:27:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A maga idejében azért jó szolgálatot tett a Sinopharm is,. a semminél akkor jobb volt - akkoriban még a delta variáns sem volt, szóval a hatékonysága is jobb lehetett a mostaninál.

Ezzel egyet értek de sajnos a gond ott is az volt, hogy viya már akkor is az oltásban hitt mint most de akkor még ráadásul nem is volt. Látható volt a britek csehek példáján, hogy az akkor még szörnyű ma már vicces brit variáns mit csinál. A kínai is azért volt, jó mert későn jött szigorítások miatt mi sokkal nagyobb xarban voltunk. Valójában egy két hónapot kellett volna kibekkelni pfiezer megérkezéséig. Hogy mennyire kretén vakcina politikát folytattak az a mai napon csúcsosodott ki. Egyrészt lehet, hogy az új omikron variáns miatt módosítani kell a vakcinákat, ami mrns ben 100 nap alatt megvan bár keretén külügyér még mindig a kőbaltás kínait akarja erőltetni. Másrészt titokban arcvesztéssel folyamatosan curvanyázva vétózva de visszakönyörögték magukat a programba, mert látják, hogy baj van. Szóval nem zsenik na. Ez úgy el is döntötte a kérdést a keleti vakcinákról, nem véletlen hogy kussban vannak.

www.napi.hu/nemzetkozi-gazdasag/koronavirus-jarvany-covid-oltas-vakcina-gyerek-pfizer.741027.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.11.26. 21:52:55

@white999:

Önnek röhejes és mesterkélt a magázódás, nekem a tiszteletadás módja és nem tetszés kérdése. Úgy gondolom, ezt a tiszteletet meg kell adnom egy vitapartnernek, már csak azért is, mert megosztott társadalmunkban, a szekértáborok országában alig van stílusában kulturált vita. Ellentétben az Ön prekoncepciójával, ez nem örömforrás számomra, hanem egyfajta „kísérlet” arra, hogy egy vitát normális mederben megtartsak. Lehet, mivel más kultúrkörbe tartozik, nem érti okfejtésemet. Sajnos Ön minduntalan személyeskedésbe megy át, amikor valaki ellentétes, vagy látszólag ellentétes véleményen van. Én próbáltam cizelláltan megközelíteni a témát, de Ön ezt nem vette észre, vagy nem akarta észre venni. Sok mindent tudnák még írni az egész vakcina mizériával kapcsolatban, de erről lemondok. Ha a vitapartner nem képes vagy nem akar egy témát differenciáltan megközelíteni, akkor nincs értelme.
Válasz erre 

white999 2021.11.26. 22:09:08

@atomic power 1986DucaDuca: Helyes, mivel Ön általában a szóhasználatba köt bele és a lényeg semmilyen formában nem érdekli. Még az önnek kedves kormányzat is belátja hibáját közvetett módon és vállalja az ezzel járó arcvesztést de Ön csak ragadjon le a részletekben.

www.napi.hu/nemzetkozi-gazdasag/koronavirus-jarvany-covid-oltas-vakcina-gyerek-pfizer.741027.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Amúgy nem igazán értem, hogy az ön stílusában megszólalás miért számít személyeskedésnek. Ha figyelmesen megnézi mindenkivel a saját szintjén beszélek. A kreténnel kretént megillető módon a modorossal modorosan és a normálissal normálisan. Ez utóbbiból elég kevés van ,ezért tűnhet alpárinak a külső megfigyelő számára stílusom. Amennyiben ezzel nem tud együtt élni kérem hanyagoljon. Köszönöm.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.11.26. 22:20:59

@white999: "nem igazán értem, hogy az ön stílusában megszólalás miért számít személyeskedésnek."

Helyes. Ezek a kretének ezt érdemlik. Különösen vicces, mikor felháborodnak azon, hogy úgy válaszolok, ahogy ők beszélnek. :))
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.11.26. 22:24:36

@white999: "A kínai is azért volt, jó mert későn jött szigorítások miatt mi sokkal nagyobb xarban voltunk."

Így van. Az elbaszott járványkezelés, a tesztelések, követések és karantén tiltása meghozta az eredményt, a világ legmagasabb halálozását produkálták a harmadik hullámban. De nem tanultak belőle, most éppen megismétlik.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.11.26. 23:23:11

@white999:

„……… Ön általában a szóhasználatba köt bele és a lényeg semmilyen formában nem érdekli.”

Ön szerint a lényeg, hogy a kínai vakcina gyengébben teljesített az mRNS és egyéb vakcínákhoz képest, amit vulgáris módon fejezett ki. Az utóbbi az Ön szíve joga, az előbbit meg nem cáfoltam. Tudni kell a hozzászólásokat a helyén értelmezni. Az viszont rendkívül ízléstelen, hogy vészhelyzetben egy ország a hagyományos technológiát alkalmazva, az idő szorításában több ezer, (százezer? ) ember áldozatos munkájával kifejleszt egy vakcinát, ami ugyan nem tökéletes, de egy adott járványperiódusban életmentő, nos, ezt a vakcinát Ön ilyen szavakkal illeti, s ezzel rengeteg ember munkáját mocskolja, gyalázza.

„Amúgy nem igazán értem, hogy az ön stílusában megszólalás miért számít személyeskedésnek.”

A személyeskedés az, amikor Ön Kakadu Péterezik, amikor a másikat úgy nézi hülyének, hogy eszébe sem jut ennek nonszensz mivolta. Ez viszont Önre üt vissza, mert ez szorosan összefügg bizonyos képességek valós vagy mesterkélt hiányával.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.11.26. 23:24:57

@_atpijkamo_:
Nem tudom, már unalmas, régebben szórakoztatott, most már dögunalom. Biztos öregszem.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.11.26. 23:28:12

@white999:
Most komolyan kakaduztál? Személyeskedve, mármint a péterrel? Ő is itt van, vitapartner?
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2021.11.27. 07:50:43

Pici milf a nagy pinával. Elélvez és bepisál.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.11.27. 09:03:05

@white999:

A linkelt cikk szerint a gyerekek oltása céljából vesznek mégis Pfizert. Remélem, ez nem marad így, jól beszartak az ómikron variánstól, és felnőtteknek is vesznek majd a módosított vakcinából.

Amúgy tényleg az elölt vírus alapú oltás lenne a legjobb, mert az egész vírust tartalmazza, nem csak a könnyen mutálódó tüskefehérje ellen hat. Csak hát már tavasszal azt olvastam, hogy a ilyen elven működő vakcinák (pl. influenza ellen) hatékonysága 50-60% körül van, és ez a mostani helyzetben nagyon nem elég. Ehhez képest már a nemrég megjelent táblázatban közölt eredmények is jónak számítanak.

Nem értem, miért ragaszkodik a kormány annyira a kínai vakcina hazai gyártásához, hogy már megállapodást is kötöttek. Ráadásul ha még jóval drágább is az előállítása...
Válasz erre 

white999 2021.11.27. 12:26:14

@atomic power 1986DucaDuca: KEDVES URAM! Ön a nagy modorosság közepette képtelen információk befogadására de én türelmes ember vagyok és megpróbálom megvilágítani ami az itt blogon olvasok számára már mind világos. Nem a kicsi kínaik áldozatos vakcina fejlesztésével van a gond. Ha figyelmesen olvasott volna, akkor talán sikerül felfogni, hogy ilyet nem is írtam. A probléma Kakadu Péterrel van. A politikai nyereség bezsebelésétől vezérelve nem állt meg önmagában a beszerzéstől de a számukra kedves nyugdíjas célcsoportban kezdte az oltást ami a 30%-nál a későbbi kimutatások szerint hatástalan. Ezzel némi esélyt biztosítva arra, hogy a ezen emberek hamis biztonságérzetük okán elhalálozzanak covid fertőzésben. Nem tudom érthető e vagy más oldalról huszadszor neki szaladva esetleg felfogja miről beszélek? Értékelem a humorát, hogy ismeretlenül is Kakadu Péter vélt sértegetésén aggódik. Higgye el nekem a kakadu kifejezés egy bájos aranyos kifejezés. A sértő az lett volna ha a Dr. Mengele kifejezést használom a Péter előtagjaként és akkor sem jártam volna messze az igazságtól. Igaz legalább Dr. Mengele orvosként nyilvánult meg helytelenül, míg a "jószándéktól" vezérelt Kakadu pedig a saját és főnöke politikai túlélésétől vezérelve lépte át a hatáskörét. Amennyiben a stílusomat vulgárisnak tartja ajánlom Önnek, hogy esténként szépirodalmi művek olvasásával töltse az idejét és a ne itt a komment szekcióban.
Válasz erre 

white999 2021.11.27. 12:29:49

@BiG74 Bodri: Igen meg kell védeni Pétert ráadásul vulgáris is vagyok. Olyan tiltott szavakat használok, hogy kakadu, meg xar x-el. Botrányos.
Válasz erre 

white999 2021.11.27. 12:38:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A cikkből nem derül ki pontosan, hogy csak a gyerek vagy az általános vakcinák miatt könyörögték vissza magukat. Viszont, már egy héttel ezelőtt azt pofázták, hogy nem lesz keleti beszerzés (kínai szputnyik) a közeljövőben. (Azt engedjük el, hogy tegnap meg már a szputnyik lightról tárgyaltak. Gondolom az nem keleti hanem nyugati vakcina, más megoldás nem létezik az elmondott dolgaik értelmezésére). Hogy ez pontosan mit takar, az rejtély. Nem az omikrontól xarták össze magukat (elnézést a vulgáris kifejezésért), mert már szeptemberben ment a tárgyalás. Azon gondolkodom egyébként milyen ember az aki egy hibás döntés után visszakönyörgi magát és azoktól vár el megbocsájtást akiket amúgy folyamatosan ekéz vagy nagy hanggal egyedüliként vétóz ellenük. Akár előtte és utána is. Nekem xar ember én a csatában nem szívesen védeném a hátam vele.
Válasz erre 

white999 2021.11.27. 12:44:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ismétlem az egyértelműség kedvéért: én sem tartom valószínűnek, hogy a főváros vezetése valóban el akarta adni. Az ügyben inkább Karigeri szavahihetősége szenvedett csorbát.

Talán nem is szavahihetőséget mondanék, hanem sokkal inkább az erőből irányító magabiztos politikai, vezetői képessége szenvedett csorbát.. Soha nem szabad gyengeséget mutatni de valljuk meg őszintén Karigeri erre építi a karrierjét. MZP is ezért tudta legyőzni. Amúgy ezt gyengeségként szokták értelmezni de egy nagy mintás nem politikus hanem cégvezető felmérésen kimutatták, hogy lényegesen jobb, hatékonyabb a cég számára a nevezzük Karigeri típusú vezető, mint az Orbán féle még ha ez a külső szemlélődőknek nem így jön le.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.11.27. 14:55:17

@white999:

Ahogy az értelmes kompromisszumok és az együttműködési hajlandóság általában hasznosabb. Már csak azért is, mert a gazdaság többnyire nem nulla összegű játék. Nyilván helyzetfüggő, van, amikor a rámenősség és az erőszakosság a célravezetőbb. De általában szerintem sem.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.11.27. 15:17:24

@atomic power 1986DucaDuca: "Kakadu Péterezik"

Ez kemény sértés a kakaduknak, hogy a geci seggében tanyázó fuccalos tömeggyilkos hazárulóhoz hasonlítják. Kérem ezt abbafejezni! :))
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.11.27. 16:34:13

@white999:

„Ön a nagy modorosság közepette képtelen információk befogadására de én türelmes ember vagyok és megpróbálom megvilágítani ami az itt blogon olvasok számára már mind világos.”

Mióta modorosság a magázódás? Magyarországon vagyunk, magyar blogon, magyarul kommentelünk, nem az angolszász kultúrában, ahol nincs magázódás.
Másrészt ha ha Ön nő (nem tudhatom) megsértem az alapvető illemszabályokat, ha letegezem.

A tegeződéshez bizalom is kell. Önről a hozzászólásai alapján alakult ki egy személyiség profil, ami túl sok bizalomra nem ad okot. Ennyit a magázódásról meg a modorosságról.

Nincsen szükségem Öntől semmilyen információra. Ha informálódni akarok, találok megbízhatóbb csatornákat. Amiért Önt megszólítottam, az csak és kizárólag amiatt a lealacsonyító jelző miatt volt, amivel a kínai vakcinát illette. Saját álláspontom nem lehet a kínai vakcinákkal kapcsolatban, mert nem vagyok szakértő. Komoly szakértők, bár megállapították, hogy gyengébben teljesít, mint a korszerűbb vakcinák, - ez egyébként a gyártástechnológia alapján várható volt -, ennek ellenére biztonságosak és hatásosak, különösen akkor, ha 3. oltáskor más oltóanyaggal kombinálják.
Ön terjesztette ki az eredeti témát más olyan témakörrel, amivel nincs szándékomban foglalkozni, nem is reagáltam rá érdemben. Ezt úgy beállítani, hogy képtelen vagyok információk befogadására, nevetséges, és bizonyítéka az Ön pöffeszkedő dilettantizmusának.

„Nem a kicsi kínaik áldozatos vakcina fejlesztésével van a gond. Ha figyelmesen olvasott volna, akkor talán sikerül felfogni, hogy ilyet nem is írtam.”

Nyugodt lehet, figyelmesen olvastam

Ezt írta:

white9992021.11.26. 15:24:53
@atomic power 1986DucaDuca: a PANDAHUGYHOZ.

„Hál istennek fáradságos munkával a külügyminiszterünk elérte, hogy ezt a xart gyártsuk. Voltak olyan kegyesek a kínai a pandahugyot átadni.”

white9992021.11.26. 20:39:29
@atomic power 1986DucaDuca:

„Ez a termék a többihez képest vacak, silány, rossz, gyenge minőségű ótvar, kevésbé használható kidobott pénz és a sor tovább folytatható……….Egy szóval xar.”

Ez szerintem a „kicsi” kínaiak által gyártott vakcina gyalázása minden értelmes ember szerint.
Válasz erre 

white999 2021.11.27. 18:44:07

@atomic power 1986DucaDuca: Látom, még mindig nem érti
„Ez a termék a többihez képest vacak, silány, rossz, gyenge minőségű ótvar, kevésbé használható kidobott pénz és a sor tovább folytatható……….Egy szóval xar.”

A TÖBBIHEZ KÉPEST kiemeltem nagybetűvel az ön kedvéért. Ha kínai lenne az egyetlen termék akkor ezt úgy írtam volna, hogy a kínai vakcinafejlesztő tudósok fantasztikus csúcstermékét mindenki számára ajánlom. Próbálja meg egy viszonyrendszerben elhelyezni a terméket.

Itt jegyezném meg, hogy egy személyes minőség tárgykörben készült tankönyv a minőséget így definiálja.

"Habár magát a minőséget nehéz definiálni mégis minden embernek pontos képe van arról, hogy mit tart minőségnek és mit nem"
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.11.27. 18:47:45

@atomic power 1986DucaDuca: "Mióta modorosság a magázódás?"

Mióta mindenki tegeződik ezeken a cseteken. Még ezt se tudod, faszfej. :))
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.11.27. 20:12:10

@white999:

"Ha kínai lenne az egyetlen termék akkor ezt úgy írtam volna, hogy a kínai vakcinafejlesztő tudósok fantasztikus csúcstermékét mindenki számára ajánlom. Próbálja meg egy viszonyrendszerben elhelyezni a terméket."

Azt a terméket, amelyiket Dr. Mengelével hozza összefüggésbe? Milyen viszonyrendszer ez? Ez még akkor is rendkívül durva, ha a vakcina kisebb hatásfokkal működik az idősebb generációkban.

Ezt írta:

"A sértő az lett volna ha a Dr. Mengele kifejezést használom a Péter előtagjaként és akkor sem jártam volna messze az igazságtól."

Ezt meg szakember mondja:

"Boldogkői Zsolt, molekuláris biológus arról beszél, hogyha egy olyan mutáció történik, ami elsősorban a tüskefehérjére korlátozódik, akkor az az inaktivált vakcinákat kevésbé érinti, tehát valószínű, hogy a relatív hatásossága a Sinopharm vakcinának jobb lesz, mint a Pfizeré.”

privatbankar.hu/cikkek/kozerdeku/boldogkoi-zsolt-a-kevesbe-fejlett-oltasok-jobban-vedhetnek-az-uj-varianstol.html
Válasz erre 

Tényelek 2021.11.27. 21:03:50

@_atpijkamo_: akinek csak egy golyója van, az magázódik. Maga csacsi zsidó.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.11.27. 21:49:55

@Tényelek : :))
Válasz erre 

white999 2021.11.28. 15:52:33

@atomic power 1986DucaDuca: Kezd egyre alacsonyabb színvonalú lenni a dolog. Sajnálom, hogy képtelen az írott szöveg olvasás útján történő megértésére. A vakcina tárgy, a Mengele meg ember. Ennyit tudtam segíteni. Azt gondoltam idáig, hogy Ön tetteti de rákellet, hogy jöjjek, hogy nem. Sajnálom önt ezért és kérem szépen hanyagoljon, mert nem akarom megbántani.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.11.28. 17:12:56

@white999:

Én sem akarom megbántani. Azonban, ha valaki azt feltételezi rólam, hogy nem tudok különbséget tenni tárgy meg ember (ember?) között, akkor ott a színvonal tényleg lefelé tendál.

Ne sajnáljon engem, nincs rá oka. Én sem sajnálom Önt azért, mert nem tud politikai felhangok nélkül kommentelni.
Válasz erre 

white999 2021.11.28. 18:28:08

@atomic power 1986DucaDuca: Gondolom az sem tűnt fel, hogy a járvány és az oltás kezelése a politika miatt csúszott félre. Így elég nehéz lenne politikai felhangok nélkül kommentelni.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.11.28. 19:02:23

@white999:

Nem a járvány és az oltás kezeléséről vitatkoztunk.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.12.02. 15:01:55

@atomic power 1986DucaDuca: "Nem a járvány és az oltás kezeléséről vitatkoztunk."

Politikáról vitatkozunk.

És a geci a járványkezelést is ugyanúgy elkúrta, mint a gazdaságot.

Napi halálozás /1M 7 napi csúszóátlag:
Ausztria: 5.89
Magyarország: 17.7 (világcsúcs)
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard