Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán Viktor büszkén vállalja, hogy tovább finanszírozza Putyin háborúját

Orbán Viktor büszkén vállalja, hogy tovább finanszírozza Putyin háborúját

A kormányfő igyekezett kihozni a legtöbbet abból az alkupozícióból, amit az Európai Unió sokak szerint túlzottan demokratikus döntéshozatali mechanizmusának köszönhet. Az sem zavarta, hogy szinte mindenkit magára haragított azzal, hogy késleltette a hatodik szankciós csomag elfogadását, ezzel nyerve időt Vlagyimir Putyinnak ahhoz, hogy folytathassa háborúját Ukrajnával szemben. Egyre több európai és hazai politikus és elemző teszi fel a kérdést: Orbán ezt elvi meggyőződésből vagy kényszerből teszi?

hvg_94.jpg

Fotó: hvg.hu

Bár tudjuk, hogy a magyar kormányfő elsősorban a hazai közönségnek játszik, mégis fontos lehet számára legalább néhány barát megtartása az európai közösségen belül. Erre soha nem volt ilyen kevés esélye, ugyanis az orosz kőolajexport szankcionálása körüli kavarása olyanokat is felháborított, akik eddig megértésükről biztosították Orbán Viktort. Az EU ugyanis három hetet csúszott a magyar vétó miatt a hatodik szankciós csomag megszavazásával, és ez igen sok idő egy ilyen véres háború esetében.

A szankciók minél fájdalmasabbak, annál inkább le tudják rövidíteni a vérontás időtartamát, ugyanis az orosz fél csak akkor lesz képes finanszírozni a háborút, ha a földgázért és kőolajért fizetnek neki az európai országok. Bár már három hete körvonalazódni látszott a megegyezés, mely szerint Magyarország és néhány hozzá hasonlóan az orosz szállítmányoknak kiszolgáltatott állam mentességet kapna a szankciók bizonyos elemei alól, Orbán Viktor elutasította a nagylelkű ajánlatot.

Szociális populizmussal fedi el tehát azt a tényt, hogy nincsenek erkölcsi aggályai egy ilyen nyílt agresszió láttán, sőt a háttérből még segíti is Putyin háborús törekvéseit.

Már akkor sejteni lehetett, hogy késleltetni akarja a csomag elfogadását, hiszen azt követelte, hogy az átállás költségeire kapjon még jelentős anyagi támogatást az EU-tól. Ez nyilvánvalóan inkorrekt lett volna azokkal az országokkal szemben, melyek komoly áldozatokat hoznak azért, hogy ne finanszírozzák tovább Putyin háborúját. Három hét után így visszajutottak a felek az eredeti javaslatokhoz, amit Orbán ugyan elfogadott, de az utolsó pillanatban még kivetette Kirill pátriárkát a szankcionált személyek listájáról.

Nyilván ez az utóbbi mozzanat verte ki a biztosítékot a legtöbb európai vezetőnél, hiszen a háborús uszító ortodox pap melletti kiállása nyilvánvalóan csak egy utolsó fullánk bevitele volt az EU intézményeibe. Orbán nem is rejti véka alá, hogy Putyin érdekeit szolgálja folytonos vétóival, hiszen nyíltan hangoztatja ellenérzéseit a szankciós politika kapcsán. Más kérdés, hogy rendszeresen megszavazta eddig az összes büntető intézkedést, de a voksait úgy címkézte meg minden alkalommal, hogy azt az orosz elnök is jól lássa azokat.

A magyar kormányfő ugyan a rezsicsökkentés megvédésével indokolja az ellenállását, ám ez nyilvánvaló parasztvakítás. Egyrészt az orosz gáz és olaj számunkra is rendkívül drága, másrészt Orbán lényegében nyíltan felvállalja, hogy tovább finanszírozza Putyin ukrajnai invázióját. Szociális populizmussal fedi el tehát azt a tényt, hogy nincsenek erkölcsi aggályai egy ilyen nyílt agresszió láttán, sőt a háttérből még segíti is Putyin háborús törekvéseit.

rtl_1.jpg

Fotó: rtl.hu

A kőolaj beszerzésre kapott mentesség ugyanakkor komoly extraprofithoz juttatja a MOL-t, amit maga a kormány is megerősített azzal, hogy az energetikai cégtől 300 milliárd forint bevételre számít az úgynevezett rezsialapba. A logika tehát az, hogy versenyelőnyhöz juttatja a magyar kormány a MOL-t a piacon, majd az ebből folyó bevétel egy részét befizetteti a céggel az állami kasszába. Tipikus posztszocialista gondolkodás, ráadásul erősen beavatkozik a szabadpiaci folyamatokba. Arról nem is beszélve, hogy a rezsicsökkentés így is hatalmas rést üt a magyar költségvetésen. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Nincs ingyen leves!”

 

285 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán Viktor büszkén vállalja, hogy tovább finanszírozza Putyin háborúját Tovább
Facebook Tetszik
0
285 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben
  • Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval
  • Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány
  • Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr6617847601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

lobaszopiatej 2022.06.03. 13:53:32

Mert életének meghatározó igénye a hatalom, melyet pootler biztosít neki olcsó gázzal, olajjal, atommal.
Retteg tőle hogy elveszti, mert fél hogy bebörtönzik vagy el kell menekülne az országból, vagy esetleg meghalnak rokonai (különféle mérgek által).
Cserébe már évek óta a szovjet agitprop TASZSZ híreket közölnek az általa leuralt médiában, a magyarok meglepő hányada így támogadja pootlert a tömegirtásban, a többi környező országgal ellentétben (szerbeket leszámítva).
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.06.03. 14:22:39

Viktor!
ment
sdmeg
ejj
rópát
is
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.03. 14:26:30

Minden gerinces kisember Putyin oldalán van a NATO és Oroszország háborújában.

Ki akarná a gyerekkúrók és nyakiggombolt filantrógerek győzelmét?
Válasz erre 

havrilla 2022.06.03. 14:46:46

Semmi, csak a szokásos ostoba, gyűlölettel teli hazugságok halmaza. És ennek tapsol a sok barom.
Csak így tovább ilyen szarevő módon és meglesz a következő kétharmad is.
Válasz erre 

Buchhalter 2022.06.03. 16:50:06

Szerintem a kormányunk nem Putyin érdekeit szolgálja. Próbál jól sakkozni egy nagyon tré helyzetben. És a háttérben jó néhány EU politikus vele ért egyet. Persze a szeka blog írója szerint az egész magyar nemzet pusztuljon bele a 800 Ft-os benzin árba és még szavazzuk meg a gáz embargót is! Vagy megfagyunk, vagy horror áron 40 évre eladósódva vehetjük a szarkeverő amerikaiaktól a cseppfolyós gázt! Az ő céljuk ez is volt. Európát leválasztani az olcsó orosz energiáról és rátukmálni a saját szarukat túlárazott amerikai fegyver eladásokkal. Hála ég az amerikai mester terven már repedeznek a dolgok. Az általuk tolt Lengyelekre,akik mostanában már regionális hatalomként tekintenek magukra a németeknél,franciáknál,hollandoknál és dánoknál kezdi kiverni a biztosítékot,Ausztriában és Dániában napok óta le van véve Zelenszkijnek minden beszéde( megunták a helyiek a beszóló követelőzéseit). Ha már Zelenszkij: egyértelműen az amik dróton rángatott bábja. A nyugati sajtó lefitymáló és az ukránokat szuper szent grál harcosoknak bemutató híradásait már egyre kevesebben veszik be. Ráadásul a legalább 20 000 halott ukrán katona a 30 000 sebesült és a 10 000 fogságba esett kezdi kikezdeni az egyszerű ukránok harci morálját. Törökország NATO szövetséges létére ott tesz be a nyugatnak és Amerikának ,ahol tud. Érdekes nem vették elő, hogy megint megtámadta Észak Irakban az USÁ-val szövetséges kurdokat.(az angolok szerint 23 török és 140 kurd halt meg a hetek óta tartó összecsapásokban) Tegnap megtámadta a szintén USA szövetséges szíriai kurdokat és blokkolja Svédország és Finnország NATO tagságát. Hogy is van ez kedves Szeka blog?! Kettős mérce, igaz?!
Válasz erre 

Kage kyōi 2022.06.03. 17:46:08

@Buchhalter: mi bajorok? Felfogjátok ti kinek drukkolok? Vajon ti mit tennétek? Kihez szolnatok ha a környék legnagyobbja lerohanna bennetek?
Hogyan nyilvánulnátok meg? Miközben a telkedbol egyre többet vesz el? Gerinces az ilyen?
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 17:53:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

a gerinctelen kis emberek vannak a háborús bűnös putler oldalán, ahogy te is telefonos kisasszony!

a gyerekkúró meg például a kágébés kiril moslék, vagy a többi ortodoksz állat.
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 17:57:22

@Buchhalter:

elég nagy moslék vagy putyindroid!
Válasz erre 

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2022.06.03. 18:22:11

Orbán egy utolsó hazaáruló, putyin hű seggnyalója a fideSSes bűntársaival együtt.
Nem szeretem"az ukránokat" (értsd: egyenként semmi bajom velük, de jött onnan elég sok gazember és a hangosabb ukránok náci hajlamai egy szinten állnak a koszos fideSSes csürhével)
Válasz erre 

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2022.06.03. 18:23:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: takonygerincű hazaáruló, őszintén remélem, hogy ha egyszer itt balhé lesz, lámpavason végzi a fajtád!
Válasz erre 

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2022.06.03. 18:24:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: most esett le, anyád 56-bsn a ruszkik önkéntes kurvája volt, azért lettél ilyen takonygerincű korcs
Válasz erre 

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2022.06.03. 18:26:20

@Buchhalter: putyinék kezében súlyos bizonyítékok vannak orbánék bűncselekményeiről szerintem.
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.06.03. 18:41:38

Mar a libernyak lapok is sirnak!!

index.hu/gazdasag/2022/05/31/nemzetkozi-energiaugynokseg-szerint-komoly-uzemanyaghiany-sujthatja-europat/

444.hu/2022/05/31/egesz-nyaron-fenyeget-az-uzemanyaghiany-amin-a-hatosagi-ar-sem-segit

internetfigyelo.com/ha-az-olajembargo-atombomba-lett-volna-a-magyar-gazdasagra-akkor-a-gazembargo-armageddon/

Megoldas: Bocsanatot kerni Putyintol es feloldani a szankciokat!!!
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.06.03. 18:46:20

@Bandibacsi34:
Egyebkent index.hu/belfold/2022/06/03/orban-viktor-torveny-parlament-fizetesek/
Válasz erre 

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2022.06.03. 18:49:17

@Bandibacsi34: amiért még véletlenül sem ti, ruszki gazemberek vagytok a felelősek, igaz, rühes náci patkány?
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 18:55:24

@Bandibacsi34:

megoldás: putlert bíróság elé állítani, a ruszkik kb 1000milliárd dollár kártérítést fizetnek az ukránoknak!

ja és bandibát a gulágra küldeni nyaralni, ahol szolzsenyicin gulag-szgetvilág 1-3. végig olvassa százszor!
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 18:56:41

@Le a spammerekkel:

ezek a moslék putyinorkok a legnagyobb nácik!

uploads.disquscdn.com/images/382dd7e8085c7d2ea9f884590fba1916a4dc9999ea3784980d47fa90b9d0f245.jpg
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.06.03. 18:58:38

@taga20: Majd ha elobb G. W Bush, Hillary Clinton Dick Chaney, T Blair, V. Nuland birosag ele kerul azutan lehet errol beszélni!
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 19:08:04

@Bandibacsi34:

akkor, ha ők bíróságra kerülnek, akkor putyin gazdád is?

eddig nem az volt, hogy csak békefenntartanak, ahogy 1956-ban, vagy 1968-ban?
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.03. 19:14:47

Mondjuk ha még mindig Trump lenne az elnök, fideszbolsik vakargathatnák a fejüket, hogy most kinek a seggét kell nyalni!
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 19:22:13

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

fityeszbolsiknak az a lényeg, hogy segget nyaljanak. ha kettőt lehet, akkor az már nekik a menyország:)))

zenét szoktál cigány? tessék egy jó!:)))

www.youtube.com/watch?v=thJgU9jkdU4
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.03. 19:30:16

Amúgy a legjobb az, hogy fideszbolsik szerint teljesen rendben van, hogy Putyin megtámadta Ukrajnát. Mindenki más hibás szemét fasszopó stb..
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.03. 19:34:07

@taga20: na ott a pont!
Nem rossz videó.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.03. 19:34:37

@taga20:

S mégis ti, ezek ellenségei, reklámozzátok a másságot... Nem furcsa?
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 19:36:26

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

ráadásul, az is rendben van ezeknek, hogy muszlin csecsenekkel gyilkoltatja, a háborús bűnös putler parancsára, az ukrán tezsvéreit.

döbbenet, mekkora állatok!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.03. 19:37:31

@Le a spammerekkel:

Lámpavason ülve fog tapsolni a nép bukásotok alkalmán.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.03. 19:38:52

@Le a spammerekkel:

Keversz Iványi Mikulással.
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 19:42:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

nem reklámozunk semmit birka, csak elfogadjuk, hogy vannak mások is, akiknek ugyanolyan jogaik vannak, mint nekünk hetero embereknek. ugyanolyan emberek az lmbtq emberek, mint mi! természetesen evvel párhuzamban kötelességeik is ugyanolyanok.

tudod, ez olyan, mint cca 100 évvel ezelőtt a nők szavazati joga, vagy a négerek jogai.
(ami természetesen a fehérárja amcsik sara volt)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.03. 19:46:52

@taga20:

A NORMÁLIS emberek viszont nem fogadják el a gyerekkúrást.
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 19:50:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

az egyházad tele van gyerekkúróval.

miről beszélsz ember?
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.06.03. 20:01:36

internetfigyelo.com/interpol-rossz-kezekbe-kerulhetnek-az-ukrajnaba-kuldott-nyugati-fegyverek/
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 20:09:22

@Bandibacsi34:

bandibá, a ruszki kágébés putler istened szerint nincs is ukrajna!

akkor mi a kurcaanyádért félsz, te félkegyelmű?
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 20:22:13

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

na mégegy, me látom nem vagy menthetetlen!:)))

www.youtube.com/watch?v=aLtmq0g_4Og
Válasz erre 

Buchhalter 2022.06.03. 20:32:58

@Kage kyōi: Kicsit néz bele több hírforrásba! Gerinctelen esetleg az,aki nem is ismer engem és rögtön személyeskedik! Véleményem van, hogy USA keveri a szart a saját kapzsi és hatalmi érdekeiért! Neki szabad szétbombázni országokat? Másnak nem? A oroszok szemetek,de kvázi egy olyan népet védesz az ukránok,akik betiltották már a háború előtt a magyar nyelv használatát! És az utóbbi hetekben ukrán tábornokok többször fenyegettek minket! Oroszország többször jelezte, hogy USA és NATO ne nyomuljon tovább az ő érdekszférájába! De úgy látom, hogy pár éven belül majd USA megtapasztalja a saját földrészén a proxy háborút,amit majd Kína gerjeszt ellene. Jelölt lesz majd bőven : Mexikó, Venezuela, Salvador, Haiti . Kapnak modern fegyvereket és USA majd néz mint a moziban és ha szarrá bombázz latino városokat gyerekekkel majd ő is megkapja a patás jelzőt. Afganisztánban és Irakban több ezer civilt bombáztak halálra "véletlenül" . Ha valaki gerinctelen hazaáruló,akkor az te vagy ember!
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 20:38:00

@Buchhalter:

HAZUCC PUTYINDROID,!

a kurvaanyádat nem baszod meg, te nyomorult szardarab!
Válasz erre 

Buchhalter 2022.06.03. 20:40:50

@taga20: anyukád a moslék te köcsög. Nekem van véleményem,amit alá is támasztok. Te meg itt röfögsz értelmetlenül,mert holt zokni vagy az egész témához! USA keveri a szart! Beteges ahogy a nyugati sajtó majmolja a korrupt és az ellenünk is nyíltan fellépő ukránokat! Te különben hazaáruló vagy ha az ukránok szekerét tolod! Az oroszok szemetek,de figyelmeztették a nyugatot, hogy az érdekszférájuk további csökkenését már nem hagyják annyiban.Érdekes USÁnak szabad több tízezer civilt lemészárolnia.Lásd Irak,Afganisztán, vagy régebbről Vietnám. Másnak tilos és büntetendő. Na ezt nehéz felfognod! És USA minden szövetségesét szarban hagyta.Lásd kivonult mindenhonnan. Csak romok és hulla hegyek maradtak hátra. Ez lenne a demokrácia? Ha annyira kemény vagy ,menj ki önkéntesnek Ukrajnába. Egy drón telibe basz és hiába szelfiztél előtte egy AK-47-essel, hogy mennyire menő gyerek vagy.

Na csá.
Válasz erre 

Buchhalter 2022.06.03. 20:41:52

@taga20: anyám nem kurva,azárt ,mert téged kiszart magadból egy ribanc ne magadból indulj ki. Roppant agyatlan selejt vagy.
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 20:52:33

@Buchhalter:

a rohadt lelkivilágodat takaríts innen el, te moslék putyin szardarab!
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 20:53:24

@Buchhalter:

miért hazudozol putyinpincsi, miért?
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 20:57:02

@Buchhalter:

"Nekem van véleményem,amit alá is támasztok."

hazudozol összevissza, ahogy a ruszki istened. semmivel nem támasztasz alá, csak tolod a ruszki hazugságokat!

gratulálok!:)))
Válasz erre 

kewcheg 2022.06.03. 21:01:21

Egyfelől akinek fejlett igazságérzete van, az vagy elhagyja az országot, vagy 220-as vérnyomással sajna idő előtt elhalálozik, látva mindazt, hogy mi történik a pénzzel ami őt és a népet illetné.
Másfelől, a PM.által követett külpolitikával minden épelméjű ember egyetért.Ukrajnát agresszív, tahó, követelőző -és nem is ukrán - alakok vezetik, akiknek semmi nem elég.Egy szóval nem köszönték meg a menekültek befogadását.Talán csak nem azért, mert valójában ennyire is érdekli őket a menekülő nép?Bármit adnánk, ugyanúgy gyűlölnének, legszívesebben megtámadnának, provokálnának.Az ottani magyaroknak már reszeltek...Az orosz álláspontot EU-ban elhallgatják, óvodás szinten közösítik ki őket mindenhonnan.Régi alapelv, hogy az ellenfeledet soha nem szabad sarokba szorítani, az etika, a bölcsesség, a nagyvonalúság is azt kívánja, hogy soha ne legyen olyan, hogy nincs semmi megoldás.Bidé vénember létére híján van e bölcsességnek, merem állítani, hogy Trump kaliberekkel jobban vezényelte volna le ezt a helyzetet. Amerikának inkabb döntőbírának kellett volna lenni, nem háborús uszítónak.Igazságos tárgyalással nem lett volna háború.Aki most leszámol Oroszországgal, az többé nem kereskedhet velük.Vagy csak nagyon soká.Nem fognak felejteni.És lehet, hogy két hét múlva vége a háborúnak, és visszavonják a szankciókat.EU meg majd sz.pni fogja a jó nagy brokit....
Válasz erre 

Buchhalter 2022.06.03. 21:03:21

@taga20: Irjál már valami értelmeset. Hogy szerinted miért nem bűnös USA? Na? A mocskolódásod öncélú és szörnyen egysíkú. Valami rothadt alkesz lehetsz.
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 21:05:29

@Buchhalter:

Irjál már valami értelmeset. Hogy szerinted miért nem bűnös putler?
Válasz erre 

Buchhalter 2022.06.03. 21:06:36

@kewcheg: egyteértek minden soroddal. De vigyázz,mert mindjárt taga20 lehord mindenféle szardarabnak.
Válasz erre 

Buchhalter 2022.06.03. 21:07:10

@taga20: Te írd le, hogy miért nem bűnös Amerika.
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 21:12:43

@Buchhalter:

haver, van kedved olyat játszani, hogy én kérdezek, te válaszolsz, és viszont. semmi személyeskedés, csak a száraz véleményünk?

1. miben bűnös amerika, és ukrajna?
Válasz erre 

kewcheg 2022.06.03. 21:16:43

@Buchhalter: :)
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 21:19:29

@kewcheg:

bakker, te még szar is szar vagy putyinszar!:)))
Válasz erre 

kewcheg 2022.06.03. 21:22:21

@taga20: ha te mondod...
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 21:25:30

@kewcheg:

ne haragudj, de a kommentjeid sugallják. semmi más.

zenét szoktál putyinjobbágy? nesze!:)))

www.youtube.com/watch?v=lu8m5FA2nL8
Válasz erre 

Boldeone2 2022.06.03. 21:43:28

@kewcheg: Az orosz álláspontot EU-ban elhallgatják"

A helyzet az, hogy nincs èsszerű orosz álláspont. Mindig kb. ugyanazt a 2-3 ezerszer megcáfolt indokot hozzák fel a háború okára A nemzetközi jog szerint a" Jus ad Bellum " indoka nem áll fent , az egy jogtalan háború. Azt a szót hogy háború , ki sem lehet ejteni Oroszországban , hanem különleges katonai hadműveletről beszèlnek Ukrajnában , csak nyugat háborúzik Ukrajnában Oroszország ellen , ami eleve abszurd állítás egy agresszor állam rèszèről ..Az oroszok csak " különlegeskednek" Èn minden nap nèzem az orosz sajtót is , nem az orosz híreket , az egy magyar álhíroldal , hanem az eredeti oroszt . Február óta még egyetlen , de egyetlen kèp sem volt a lerombolt ukrán városoktól, lakónegyedekről, iskoláktól, kórházakról, a megölt ezrekről...
Azokról a háborús bűnökről, amit elkövettek Ukrajnában : a tömegsírokból, a megerőszakolt nőkről, a hirtelen felindulásból lelőtt polgári szemèlyekről, a rablásokról, az emberrablásokról, emberek koncentrációs táborokba zárásáról ...
Aki ismeri milyen volt a kommunista tempó, na ugyanaz a diktatúra megy most Oroszorszagban, csak most ultranacionalista köntösben
Aki a bèkèert tüntet, azt azonnal letartóztatják, első büntetèskènt már az utcán megrakják a rendőrök, majd általában egy - két nap fogvatartás után 20-30 ezer rubel büntetést szabnak ki , ami nem kis összeg!
Ha másodjára is elkapják , akkor még szigorúbb büntetést kap
A rendőrök random módon bárkit megállíthatnak az utcán ès mobiltelefonját ellenőrizhetik . Így működik egy valódi diktatúra!

A konklúzióm az, hogy ezzel volt KGB- ügynökökből ès más vallási ès ideológiai futóbolondokból álló putyini politikai elittel nem lehet tárgyalni , annyira irracionálisan elszakadtak a való világtól. Ők fiatal koruk óta ölnek , ötletnek embereket , erkölcsi világuk nincs , nem is volt. A tèveszmèik, paranoiáik foglyai... Olyan ez az orosz rendszer , mintha a sztálini ( hitleri ) rezsim született volna újjá a 21. században
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 21:50:46

@Boldeone2:

még szerencse, hogy vagy te, aki feketén-fehéren leírja, amit én is gondolok.

én izomból utálom a nyomorult putyini/csutigeci rendszert.

még egyszer kösz! cserébe egy nótát küldök;)

www.youtube.com/watch?v=1q_qrobPmKE
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 21:50:47

"ORBÁN VIKTOR BÜSZKÉN VÁLLALJA, HOGY TOVÁBB FINANSZÍROZZA PUTYIN HÁBORÚJÁT"

A NYUGAT BÜSZKÉN VÁLLALJA, HOGY TOVÁBB FINANSZÍROZZA ZELENSZKIJ HÁBORÚJÁT!!!!!
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 21:51:58

@ulpius66:

munkásőr, ukrajna támadta meg putyinlandot?
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 21:53:13

Egyebekben meg az orosz kőolaj-export mintegy 1%-kát importálja Magyarország!

Ha ebből a pénzből finanszírozza a Putyin a háborúját, akkor egészségére!
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 21:54:14

@taga20: "ukrajna támadta meg putyinlandot?"

Pl. Szíria támadta meg az USÁ-t?
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.06.03. 21:55:04

Tudja valaki, hogy ezt a szerencsétlen pátriárkát miért kellett még előráncigálni és beleszuszakolni egy gazdasági intézkedéscsomagba, ami már készen volt, mindenki elfogadta? Az EU keresi, hol tud Orbánba kötni?
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 21:56:51

Annyira, de annyira , de annyira jó lesz nézegetni a holland, német, svéd, stb. híradókat 1-2 hónap múlva, amikor másról sem szólnak majd mint arról,
hogy ELFOGYOTT A BENZIN/GÁZOLAJ A KUTAKON!!!!!

NEM LEHET AUTÓZNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ITT A VILÁGVÉGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 21:57:56

@ulpius66:

cigány, te fogyatékos vagy?

mégegyszer kérdem, mi a kurvaanyátokat kerestek muszkák ukrajnában?
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 21:58:20

Hát a mai állás szerint a németek, dánok, svédek, stb. fognak a télen megfagyni, nem a magyarok!
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 21:59:02

@ulpius66:

és mindenki átköltözik putyinmordorba, egyből!:))
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 21:59:56

@ulpius66:
földrajzból hányas voltál munkásőr?
Válasz erre 

sutyerák 2022.06.03. 22:00:23

orbán KGB-FSZB ügynök.
ennyike
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:00:29

@taga20:

Tamás Gazsi!

Nyugodj le!

Szerintem is fegyverszünetet kéne kötniük, és nem háborúzni!!!!!!

Ennyi erővel én is kérdezhetném tőled: mi a kurva anyját keresett az USA Irakban??????
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:04:43

Eddig is Orbán kezelte az EU-ban legjobban a migráncs-válságot és a Kovidot is.....

AZ UKRÁN-OROSZ HÁBORÚS KONFLIKTUST IS Ő KEZELI LEGJOBBAN......
(az EU más országainak vezetői csak halkan foglalják imába Orbán nevét...... mert őket is megsegíti...)
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 22:06:07

@ulpius66:

szerintem meg ki kell baszni a ruszki orkokat az urálon túlra!

aztán néznek majd a ruszki muzsikok 20 év múlva, hogy az ukrán tezsvérek behúzták a juróp életet.

u.i.: oroszország egy többre hivatott ország, csak olyan faszkalap ország, mint mi, magyarország.

ennyi, nem több.
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 22:09:33

@ulpius66:

"Eddig is Orbán kezelte az EU-ban legjobban a migráncs-válságot és a Kovidot is..."

bakker, ha te nem troll vagy, akkor putyin egy szent!

u.i.: ás évek óta tolod a kurvaanyádat!:)))

ezé jár egy zene cigány!:

www.youtube.com/watch?v=ylKmC4EiFWE
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:10:39

Mostanra eljutott odáig a nyugati világ, hogy az energia ellátásuk, csak és kizárólagosan a közel-keleti monachiák kezében van.....

A nyugati világ szankcionálja Iránt, Líbiát, Venezuelát, Oroszországot, Irakot, stb......

ÍGY NEKIK NEM MARAD MÁS BESZÁLLÍTÓSJUK, MINT SZAUD-ARÁBIA, KUVAIT, EGYESÜLT ARAB EMÍRSÉGEK, OMAN, ......

EZEK MIND-MIND OLYAN HÍRESEN DEMOKRATIKUS ORSZÁGOK, HOGY PL. A NŐKNEK NINCS SZAVATI JOGUK, ÉS NAPI SZINTEN MEGY A HALÁL-BÜNTETÉS!!!!!!

A NYUGATI VILÁG MEG EZEN "DEMOKRATIKUS ORSZÁGOKAT" SEGÍTI!!!!!!
Válasz erre 

white999 2022.06.03. 22:13:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Minden gerinces kisember Putyin oldalán van a NATO és Oroszország háborújában."
A normál vagy esetleg sportos testalkatú intelligens emberek pedig pont nem így gondolják. Hiába ép testben, ép lélek.
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:15:41

A közel-keleti monachiáknak meg kibaszott könnyű jólétet teremteni, hiszen a kőolaj kitermelési önköltsége mintegy 5-10 dollár/hordó..... és eladják 120 dollárért hordónként.......

Kibaszott nagy szerencséjük van ezeknek a teveszar zabáló araboknak, hogy a földjük alatt ennyi olaj van......

HA NINCS OLAJUK, AKKOR MÉG MA IS TEVESZART ZABÁLNÁNAK.....ÉS NEM CSILLI-BILLI PALOTÁKBAN LAKNÁNAK......ÉRDEMTELENÜL KERÜLT HOZZÁJUK EZ A TEMÉRDEK OLAJ......
Válasz erre 

Boldeone2 2022.06.03. 22:16:21

@taga20: Kösz! Van egy súlyosan elferdült gondolkodású rèteg, aki a lehető legirracinálisabb, putyini propaganda -hazugságokat egy az egyben átveszi ...Ilyen sehol nincs Európában , az a durva...A lengyeleknèl is politikai egysèg van orosz- ukrán háború ügyèben , egyedül Magyarországon terjedtek a totális abszurd tèzisek a háborúról: Ukrajna támad , az oroszok csak vèdekeznek, stb...
A másik paradoxon, mindnyájan ismerjük az orosz \szovjet elődök törtènelmi (rèm)tetteit Magyarországon . Ennek ismeretèben az a megdöbbentő, hogy át tudja formálni az emberi gondolkodást a propaganda...
Nagy hiba volt , a magyar politikát ilyen szinten összekötni az orosszal ...Nagyjából eddig is lehett tudni , kicsoda Putyin: az , aki alkotmányos módosításokkal betonozta be a hatalmát, számolta fel a szabad sajtót, ellenzèkieket börtönöztetett be, vagy meg is öletett ...
De, ha már elkövette ezt hibát Orbán , lehett volna korrigálni...Most pária állam lehetünk az EU- n belül. Orosz csatlós államként vagyunk elkönyvelve...Ez biztos nem lesz jó Magyarországnak
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:17:22

@white999:

... ÉS TE MENNYIÉRT VESZED A BENZINT????

TE ÉP TESTŰ, ÉS ÉP LELKŰ EMBERKE.....
( ha a télen nem tudnál fűteni gázzal, akkor ki lenne ezért a hibás????)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.03. 22:19:30

@taga20:

Kevered az egyházamat egy liberális párttal.
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 22:19:40

@ulpius66:

"EZEK MIND-MIND OLYAN HÍRESEN DEMOKRATIKUS ORSZÁGOK,"

mint putyinland, ahol az ellenzéki politikusok a gulágon vannak, vagy a temetőben.

munkásőr, nem tucc kibújni a bőrödből !
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.03. 22:20:25

@white999:

Aki szivárványos gyerekkúrást akar, az nyilván a kijevi zsidónáci rezsim mellett áll ki.
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:20:38

@Boldeone2:

Na, akkor legyünk mi is igazi európeer emberkék.....

NE VEGYÜNK OROSZ KŐOLAJAT/GÁZT/URÁNT/STB-T.....

FOGADJUNK, HOGY AKKOR IS AZ ORBÁNT HIBÁZTATNÁD, HOGY MÉRT NINCS BENZIN/GÁZ/VILLANY/STB......
Válasz erre 

kewcheg 2022.06.03. 22:20:39

@Boldeone2: nyilván van igazságod.Nyilván megérik az oroszok is a pénzüket.Csak annyi, hogy nem kéne őket teljesen lehúzni a budin, az senkinek se lenne jó, ha egy új Szovjetunió keletkezne az EU keleti határaitól ötszáz kilométerre, ahol zsákba öltözött emberek kvászt meg hajdinakását esznek és örülnek ha egy nap csak kétszer verik meg őket....
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:22:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ja!

Zelenszkij mindig azzal "henceg" hogy ő zsidó, és mint ilyen szinte támadhatatlan, mert, ha támadják, akkor a támadója egyből antiszemita......

MIND E MELLETT VAN MINTEGY 20 MILLIÁRD EURÓS VAGYONA......

ANNYIRA SAJNÁLOM!!!!!!
(NA JÓ, EZ VICC VOLT.....)
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 22:23:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Kevered a normális világot, egy ortodoksz szektával.

birka egy kérdés, me te bennfentes vagy!

kirillgecinek, hogy van 1-4 milliárd dellárja? ezt, hogy? dzsézusz tudja?
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:25:53

Egyebekben meg az Ukrajnába küldött legmodernebb nyugati fegyvereket senki sem tudja kezelni......

(.... és egyébként is ezeket a fegyvereket az ukrán maffia "jópénzért" azonnal átjátssza az oroszoknak)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.03. 22:26:08

@taga20:

458 milliárd dollárja van, ügyesen spórolt, onnan van.
Válasz erre 

csakeztengedte 2022.06.03. 22:26:09

Hazaáruló, szar alak.
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 22:28:18

@ulpius66:

munkásőr, én aszt hallottam, hogy putler zsidó, és 200milliárd dollárja van!

szerinted is durva, hogy egy ruszki zsidó baszogatja európát?:)))
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 22:30:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

ménem osztotta szét a szegények közt?

miért hord több tízezer eurós órát, ha a szegényeket szolgálja?
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:31:03

Ukrajna akkor sáfárkodna jól a neki juttatott nyugati fegyverekkel, ha totálisan felfegyvereznék a legkorszerűbb nyugati fegyverekkel.......
EKKOR KIEGYEZNI A NAGY TESTVÉRREL, AZ OROSZOKKAL, ÉS KARÖLTVE AZ OROSZOKKAL
- IMMÁR ÁLIG FELFEGYVERKEZVE -
EGYÜTT TÁMADNÁK MEG A NATO-T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:33:27

AZ, HOGY UKRAJNA ÉS OROSZORSZÁG KÉZ A KÉZBEN EGYÜTT TÁMADJA MEG A NATO-T
SEMMI MÁST NEM KELL TENNI, MINT MEGBUKTATNI ZELENSZKIJT, ÉS JANUKOVICSOT MEGTENNI UKRAJNA ELNÖKÉNEK!!!!!!!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.03. 22:34:16

@taga20:

Kell a pénz a pedofil gazdáid elleni harchoz.
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:35:32

Ugyan Zelenszkij zsidó, de nem Izraeli állampolgár....

Zelenszkij USA-ukrán kettős állampolgár!
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:37:56

Mai hír:

Londonban és Rómában ötször drágább a rezsiköltség, mint Budapesten!
Válasz erre 

Kangörcsös TSZ elnök 2022.06.03. 22:39:18

@ulpius66: Dögölj már meg te mocsok a kurva anyádat!
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:42:11

@Kangörcsös TSZ elnök:

Én is szeretlek!
Válasz erre 

uIpius66 2022.06.03. 22:43:05

@ulpius66: Vagyis Londonban ötször annyi szart kellene megennem a megélhetésért, ötször annyi faszt kellene leszopnom, segget kinyalnom a parizeres zsömlémért! Tényleg ezt akarjátok? Ennyire nem utálhattok!
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:43:49

@Kangörcsös TSZ elnök:

Mindezt csak azért írtam, mert tik hoztátok volna el a gyűlölet-Magyarországa helyett, a
SZERETET-MAGYARORSZÁGÁT!!!!!!
(vagy valami ilyesmit....)
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 22:44:16

@ulpius66:

munkásőr, dobjál rezsit rómából, vagy londonból!

ja és a fizetéseket is! de ne a vajdád felemelt fizetését, me az röhejes lenne:)))
Válasz erre 

Kangörcsös TSZ elnök 2022.06.03. 22:45:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Itt egy pedofil van .Te ...
A birkákat csak akkor kúrod ha nincs a közeledben kisgyerek .
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:46:02

@uIpius66:

Már hiányoltalak, te jólelkű kis nick-tolvaj.....

TÉNYELG TE VAGY A JAKAB PÉTER, CSAK ELLOPTAD A NICK-NEVEMET?
(GONDOLOM A SAJÁT NEVEDBEN NEM MERNÉL KOMMENTELNI.....)
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 22:46:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

a több tíz ezer jurós óra kell a pedofil gazdáid ellen? ne basz birka!:)))
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 22:46:59

@ulpius66:

neked ez a neved?:)))
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:48:34

@taga20:

Nyilván a többszöröse a budapesti béreknek a londoni vagy római fizetés, de a rezsi is a többszöröse....

PEDIG MENNYIVEL JOBB LENNE BUDAPESTEN IS ANNYI REZSIT FIZETNI, MINT LONDONBAN!!!!!!
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:49:15

@taga20:

Igen!

Ulpius Tamás budapesti lakos...
Válasz erre 

uIpius66 2022.06.03. 22:49:25

@ulpius66: Tapadj le a nickemről te írástudatlan makimajom, égetsz itt a cigánysori hejjeschirásodddal!
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:52:11

Kezdődik!!!!!!!!!!!!!

Bezárhatnak az OMV kútjai Magyarországon, ellátási zavarok jöhetnek már a hétvégén

index.hu/gazdasag/2022/06/03/bezarhatnak-az-omv-benzinkutjai-magyarorszagon-es-szlovakiaban/

ÉS EZ MÉG CSAK A KEZDET!!!!!!!!!
Válasz erre 

uIpius66 2022.06.03. 22:52:41

@ulpius66: Ebből csak az ulpius, a tamás meg a budapesti hazugság, a lakos az igaz...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.03. 22:53:43

@Kangörcsös TSZ elnök:

Nem én állok ki a másságért.
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:54:05

NEM AZÉRT ZÁRNAK BE AZ OMW KUTAK, MERT OLCSÓ A BENZIN MAGYARORSZÁGON,
HANEM AZÉRT MERT NINCS BENZIN!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.03. 22:54:18

@taga20:

Részlet.
Válasz erre 

uIpius66 2022.06.03. 22:54:22

@ulpius66: Orbán Viktor Miniszterelnök Úr harca sikeres volt, menekülnek a gaz imperialisták. Előre a Lenini úton!
Válasz erre 

Kangörcsös TSZ elnök 2022.06.03. 22:57:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Mármint mások másságáért.
Vagyis azokért, akik NEM pedofil putyinszopó baribaszók mint te, hogy szakadt volna a fejed anyádba
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 22:57:40

INNEN MÁN CSAK EGY LÉPÉS, ÉS AUSZTRIÁBAN IS BEZÁRNAK AZ OMW-KUTAK, MERT LEFOGYOTT A BENZIN!!!!!!!!

ÉLJEN AZ OROSZOK ELLENI SZANKCIÓK!!!!!!!
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 22:59:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

szerintem fontos részlet, bár én ateista vagyok.

jézuson szerinted volt ilyen cucc?
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 23:00:34

Azért az elég jó hír, hogy az előrejelzések szerint rekord-termés várható gabonából Magyarországon!!!!

ÍGY ÉHEN NEM DÖGLÜNK...... CSAK AUTÓZNI NEM TUDUNK....ÉS ESETLEG TÉLEN MEGFAGYUNK!!!!!
Válasz erre 

Kangörcsös TSZ elnök 2022.06.03. 23:01:47

@ulpius66: Csak annyi a különbség, hogy ők ezt vállalják mert van gerincük, nem olyan csúszómászó férgek mint ti, fidernyákok.
Amúgy mi a fasz közöd van a benzinellátáshoz, egy lopott bicikli volt az egyetlen járműved, azt is csak toltad mert folyton elestél vele.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.03. 23:02:36

@Buchhalter: te kevesebb segélyt kapsz odakint, hogy itt hisztizel, fideszkomcsi?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.03. 23:03:00

@Kangörcsös TSZ elnök:

Keresztény ellenez minden másságot.
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.03. 23:03:06

Fiúk!

Én lépek.

Lejárt a munkaidőm..... csak 11-ig fizetik a kommentjeimet....

Jó éjt!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.03. 23:03:58

@taga20:

Úgy érezte, ez kell státusza tekintélyéhez.
Válasz erre 

Kangörcsös TSZ elnök 2022.06.03. 23:05:22

@ulpius66: Nem várható rekordtermés. De ha az lenne, attól még nyugodtan éhendögölhetsz mert az árak az egekben vannak és a gerinces magyar gazda annak adja el a termést aki a legtöbbet fizeti...és az az olasz kereskedő lesz, ő pedig kiviszi azonnal.
Úgyhogy kezdj rászokni a legelésre meg a fakéregre.
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 23:06:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

rosszul érezte.

milyen státusza van?

milyen tekintélye van?
Válasz erre 

white999 2022.06.03. 23:07:46

@ulpius66: Jövő héttől már semennyiért, omw kártyám van. Hiába no a velünk élő szocializmus. Minden olcsó, csak nincs.
Válasz erre 

Kangörcsös TSZ elnök 2022.06.03. 23:07:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Mi a fasz közöd van neked a kereszténységhez? Apád kommunista volt, anyád egy hitetlen kurva te meg egy putyinhívő szarkupac vagy .
Válasz erre 

white999 2022.06.03. 23:09:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Aki szivárványos gyerekkúrást akar, az nyilván a kijevi zsidónáci rezsim mellett áll ki

Nagyon beégett ez nálad. Mindig mondtam, hogy ez látens buzikra jellemző. Ne harcolj ellene könnyebb lesz.
Válasz erre 

Kangörcsös TSZ elnök 2022.06.03. 23:09:40

@ulpius66: Kezdődik a műszakod a buzibárban? Te mosod a használt kotonokat?
Válasz erre 

uIpius66 2022.06.03. 23:11:56

@Kangörcsös TSZ elnök: Nem, én a budit takarítom . Jó meló, néha leesik egy kis apró .
Válasz erre 

Buchhalter 2022.06.03. 23:13:16

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: egy : itt vagyok és dolgozom. Segélyen max csak az olyan él aki szopkodja az amik faszát. Bidenből még folyik valami a fogatlan szopos ajkaidba? Magadnak köszönd eme alpári stílust tőlem. Az orosz is egy kutya népség,de az ukrán is egy rohadt geci. Emlékeim szerint az amik a 80-as években agyon dicsőítették az afgánokat amikor az oroszok ellen harcoltak. Aztán fordult a kocka 2001-ben és a szent grál afgán harcosokból vérívó mocskos állatok lettek a nyugati sajtó szerint. Kicsit átlátszó csak neked nem. Az meg külön hab a tortán, hogy jó néhány ami helikoptert azokkal a Stringerekkel szedtek le az afgánok amit az USA küldött nekik pár évvel ezelőtt. Pár értelmes amerikai már figyelmeztet arra, hogy hasonló dolgok fognak történni az ukránokhoz ész és kontroll nélkül küldött nyugati fegyverekkel. De ebben sem látsz semmi veszélyt. Pedig kéne : Afganisztán 10 000 km Ukrajna a szomszédban.
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 23:15:30

@uIpius66:

munkásőr, legalább ne csinájj szart a szádból!?)))
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.03. 23:17:24

@taga20:

Cégvezetőnek kell nagy szoba és kocsi?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.03. 23:18:01

@white999:

De, harcolunk ellenetek.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.03. 23:18:35

@Kangörcsös TSZ elnök:

Keversz valakivel, troll.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.03. 23:20:32

@Buchhalter: de persze azzal semmi probléma, hogy putyin megtámadta őket, ugye?
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.03. 23:21:22

@Buchhalter: a legjobb amikor a fideszkomcsi megmutatja, hogy milyen is ő valójában.
Válasz erre 

taga20 2022.06.03. 23:23:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

kirill milyen céget vezet?
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.06.04. 00:00:50

@Kangörcsös TSZ elnök: "Csak annyi a különbség, hogy ők ezt vállalják mert van gerincük, nem olyan csúszómászó férgek mint ti, fidernyákok." Lof.. szt vallalnak!! Irigylik tolunk a benzint, bezzegh ha szavazni kell a papsinyelvelo sogorok mennek a birkasorban!! OV az egyetlen gerinces vezeto az EU ban a tobbi csak szolganak jo(keves kivetel a lengyelek, csak most nekik az oroszok nagyobb ellenseg, mint Brüsszel), sot ok sokat nyernenek ha a norveg stb eloszto naluk lenne!!! Nekünk kell az olcso orosz olaj, Ukrajnanak így is fel kene adnia ha nem hazaarulo vezetoi volnanak, akik szepen elmenekulnek majd a vegen. De kitartanak az utolsó ukranig!! Szaud Arabia nem fogja tudni potolni, sot Iran kicsit befenyitiboket a Perzsa obolben meg jobban felmegy az olaj ara!! Legalább a Nabuccot (Kozep-Azsiabol vagy akar Iranbol Europaba jonne gaz es olaj) felepithettek volna vagy most 3 even belul meglenne, aztan lehetne majd szankciozgatni. Erdogan is hamarosan elfoglalja a kurdok(akiket utalnak, mert libernyakok helyben) alltal megszallva tartott iraki/szir olajmezoket es onnan is johet olaj.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.04. 00:06:56

@taga20:

Cégnél fontosabb intézményt.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.04. 01:28:23

@uIрius66:

Féltek, ugye? Megértem.
Válasz erre 

havrilla 2022.06.04. 02:05:55

@sutyerák:
Te igen nagy hülye vagy.
Ennyike.
Válasz erre 

gigabursch 2022.06.04. 06:38:53

Sorra fognak dőlni a politikai bálványok a soron következő szavazásokon, a "politikailag fejlett" nyugaton.
Ugyanis ez a garnitúra belement abba gyáván fegyvert kifizet és messziről ugat.
Na ez az, ami előre nem vezet.

Most ott tartunk, hogy a napi ötszöri Zselé lement a vezető médiában egy"két napi egyre.
S közben lassan előkerülnek azok a hangok, akik megkérdezik, hogy mire is folynak az adómilliárdok, mert az eddigi út járhatatlan.

Vektor azt az egyet belátta, hogy mindenkivel egy követ fújni, csak önleépüléshez vezet.
S azt is, hogy egy halom választót rogyaszt meg az elveiben azok közül, akik eddig a csak egyféle utat hírdetőknek hitték.
(Ennek a farvizére akár Fico felülni, de nem csak ő).
Fenekestül felforgattatta a nyugati választók lelkületét, csak még nem látszik.
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.06.04. 07:08:38

www.origo.hu/nagyvilag/20220602-egyre-tobb-brit-kuszkodik-megelhetesi-nehezsegekkel.html
Brit nyugdíjas házaspár: „Attól félünk, hogy nem élünk túl még egy telet"
Egy nyugdíjas házaspár nemrég szerepelt a Sky News megélhetési válságról készült riportjában.
A MANCHESTER MELLETTI WIGANBEN ÉLŐ WARDÉK BÜSZKE NYUGDÍJASOKNAK TARTJÁK MAGUKAT, AKIK NEM SZÍVESEN KÉRNEK SEGÍTSÉGET MÁSOKTÓL.

Ennek ellenére Godfrey és Jeanette Ward a Sky Newsnak a múltkor mégis őszintén beszélt a megélhetési problémáikról.
A 70-ES ÉVEIKBEN JÁRÓ NYUGDÍJAS HÁZASPÁR TAGJAI AZÉRT KÜZDENEK, HOGY A NYUGDÍJUKBÓL FEDEZNI TUDJÁK AZ EGYRE EMELKEDŐ ENERGIASZÁMLÁK ÉS ÉLELMISZERÁRAK KÖLTSÉGEIT.

A riportban szó szerint ezt mondták:
attól félnek, hogy nem élnek túl még egy telet.
Az történt ugyanis, hogy hónapokra víz és fűtés nélkül maradtak, mert elromlott a kazánjuk, amit nem lehetett megjavítani, újat venni pedig nem volt pénzük. Mivel hónapokra fűtés és meleg víz nélkül maradtak, így kénytelenek voltak a szomszédnál zuhanyozni.
AZ ÁLLANDÓ HIDEG MIATT JEANETTE RÁADÁSUL TÜDŐGYULLADÁST KAPOTT.

A házaspár akkor sírva mesélte, hogy ha nem változnak a dolgok, valószínűleg el kell adniuk a házukat, és egy idősek számára fenntartott otthonba kell költözniük, amit amúgy egyikük sem akart.
Válasz erre 

а nagy hohohorgász 2022.06.04. 07:18:26

@Bandibacsi34: Az origóra támaszkodni, kb annyira hiteles, mint amikor megkapjuk az utasításokat mit kell írnunk. Ugyanazt a leiratot kapjuk, jó lenne ha ahhoz tartanád magad!
Válasz erre 

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2022.06.04. 07:18:55

No most mát mindenki láthatja miért van nekünk trianonunk. Akkoriban is ilyen kretén politikusaink voltak, meg most is. Akkor eljátszották az ország kétharmadát, most meg ez a barom a maradékát. Nem lesz már egy szomszédunk sem, aki mellettünk áll, ez vezet aztán a teljes nemzethalálhoz.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.06.04. 07:27:03

A gazdagok nyerészkednek a szegények éhezésén
Ahogy kitört az orosz–ukrán háború, egy sor üzletember elkezdte felvásárolni az élelmiszereket.

jólenne ez
en üzlet
emberek nevét
köz kinccsé te
nni
Válasz erre 

Kivlov 2022.06.04. 07:38:16

Ti meg büszkén vállaljátok az óvodás, hisztis, értelmetlen, öntökönszúró szankcióitokat, amivel szétkúrjátok a világgazdaságot. Utána meg nyávogtok, hogy drága minden. :D
Válasz erre 

Buchhalter 2022.06.04. 07:38:47

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: kurva unalmas egy bites válaszaid vannak. Szerinted minden fekete-fehér és jó meg rossz. Olyan, hogy melyik nagy hatalomnak mi az érdeke kurvára nem látod át és azt se, hogy Ukrajna vezetői Amerikával együtt simán beáldoznák az Európaiakat . Különben a NATO tag Törökország már hetek óta mészárolja Irakban és Szíriában a Kurdokat, azokat a Kurdokat ,akik kőkeményen irtották a fanatikus ISIS tagjait. De most az amik simán beáldozták őket. Hál égnek itt Európában nem mindenki olyan vak ló mint te.
Válasz erre 

Kivlov 2022.06.04. 07:39:06

@ez a nevem senki:
Jól teszik.
Válasz erre 

midnight coder 2022.06.04. 07:57:19

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög: "No most mát mindenki láthatja miért van nekünk trianonunk. Akkoriban is ilyen kretén politikusaink voltak, meg most is. Akkor eljátszották az ország kétharmadát, most meg ez a barom a maradékát. "

Most éppen Európa hozza úgy 10-15 évvel korábbra a gazdasági összomlását. Ez persze előbb-utóbb amúgy is bekövetkezne, csak azért szerettem volna, ha még az én életemben megmarad a jólét.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.06.04. 08:02:04

De jó! Új poszt, új fing. Fingokat alkotunk.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.04. 08:07:06

@Buchhalter: eej ez a soros meg a szíjjájé meg az efbéegy, hogy milyen rafináltak.
Hiszen megtámadtadták putyinnal ukrajnát!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.04. 08:09:43

Éééés még mindig mindenki más a hibás, csak putler meg orbán a tökéletes!
Válasz erre 

oassasa 2022.06.04. 08:41:32

"Ön szerint miért akadályozza folyamatosan Orbán Viktor az Oroszország elleni szankciók bevezetését?" Volt két eset, ez már rendszer ?
Válasz erre 

oassasa 2022.06.04. 08:44:37

@taga20: 90-es évek elején Ukrajna 30% -a oroszt volt és most is élnek ott oroszok..
Válasz erre 

oassasa 2022.06.04. 08:48:31

@taga20: Aki az oroszokat orkoknak nevezi az náci faj gyűlölő. Mellesleg.: Oroszország 144 milliós lakosságából kb 35 millióan élnek az Ural-tól keletre.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.06.04. 09:06:35

@Boldeone2:

"A nemzetközi jog szerint a" Jus ad Bellum " indoka nem áll fent , az egy jogtalan háború."

Az USA az, aki a "humanitárius intervenció" és az „egyoldalú fellépés" doktrínáját eröltette, és gyakorolta. (lásd iraki, jugoszláviai, afganisztáni stb. háború) Mindezt a határaitól sok ezer kilométerre. Most Oroszország ugyanezt teszi, azzal a különbséggel, hogy minden a határai mentén történik. Az USA katonapolitikája indított el olyan változtatásokat, amelyek még nem épültek be a nemzetközi jogba. Addig, amíg a nemzeti kisebbségek csupán kisebbségvédelemre tarthatnak igényt, a népek a nemzetközi jog szerint önrendelkezésre is. Ez szinte mindig konfliktusban áll az állami szuverenitással. A szuverenitás-önrendelkezési jog konfliktusból ez utóbbi is kikerülhet győztesként, ahogy a történelem már megmutatta. (pl.: balkáni háborúk. Koszovó) Különösen akkor lép életbe az önrendelkezés joga, az elszakadás, ha az emberi jogok súlyos megsértése történik.
Az ENSZ meghatározása: a nép egy “olyan embercsoport, akik közös történelmi hagyományokkal, faji vagy etnikai azonossággal, kulturális homogenitással, nyelvi egységességgel, vallási vagy ideológiai összetartozás-érzéssel bírnak, területileg egy helyen élnek és gazdasági életük is közös”.

A jogirodalmban is hasonló meghatározás van: “a nép egy olyan embercsoport, akiket a többiektől kulturális és etnikai jellegű objektív jellemzők, mint nyelv, vallás, etnikum és egy közös történelmi örökség, illetve szubjektív jellemzők, mint az összetartozás érzése, különböztetnek meg.“

Mindez a Donbasz térségére, és egyéb területekre nagy valószínűséggel igaz.

Az emberi jogaik súlyos sérelme, elnyomása esetén - a kisebbségeket is megilleti az önrendelkezés joga, azaz az államtól való elszakadás.

Innen már csak egy lépés az USA "egyoldalú fellépés doktrínája"-nak az alkalmazása orosz részről.
Válasz erre 

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2022.06.04. 09:16:53

@oassasa: az "oroszok" kifejezés ebben a kontextusban putyin csicskáit, tömeggyilkos hordáit jelenti. Ebbe te is beletartozol. És itt a nácik most ti vagytok, bármennyire szégyelli a takonygerincű fajtád
Válasz erre 

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2022.06.04. 09:18:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró : tévedés/hazugság. Téged már megalkottak.
Válasz erre 

midnight coder 2022.06.04. 09:20:01

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: A dolog ott lett alapvetően elkúrva, hogy Jelcinék idején az európai/amcsi politika úgy gondolta, hogy az oroszokat már "legyőztük", mehet a térség lerablása, már csak Kína van hátra, így ha odavisszük az összeszerelőüzemeket akkor ott is nagy lesz a jólét (= nem éheznek) és a nagy jólétben majd onnan is elzavarják a komcsikat.

Ezzel két probléma volt:
1. A kicsi kínaiak nem nyugati kultúra. Náluk a nagy jóléttől nem lesz demokrácia, mert ez alapvetően az európai ember játéka, ő találta ki magának, az ő kultúráján kívül sehol sem üzemképes. Ettől persze a kicsi ázsiaiak is tudnak magaskultúrát építeni, még különbet is mint mi, csak a társadalmuk ettől nem lesz demokratikus. Ahol pedig ezt megerőszakolják, ott rámegy a társadalom, lásd Japán. Szóval, a kicsi kínaiak megköszönték a nekik odaadott technológiát, és építik tovább a Mennyei Birodalmat. Csak most a császárukat Pártnak hívják.

2. Az oroszokban viszont megvolt a lehetőség, hogy egy nyugati típusú demokrácia alakuljon ki. Csak ehhez tényleg jólét kellett volna. Ehelyett a kifosztás következett be, Jelcin idején az átlag ruszki éhezett. És erre jól megszavazták Putyint, akire sok rosszat el lehet mondani, de a lehetőségekhez képest védi az őt megszavazó átlagpolgár érdekeit. És ezzel mindjárt jobb, mint az európai politikusok 90%-a, aki viszont elsősorban az USA érdekeit szolgálja ki, aztán az afrikaiakét, az arabokét, az izraeliekét, és valahol nagyon-nagyon a sor végén van az átlag európai adófizető polgár.

Ha anno azt a technológiát amit a kínaiakhoz vitt Európa és az USA az oroszokhoz viszik, akkor most ott egy virágzó nyugati típusú demokrácia lenne, Európával szoros szövetségben.
Válasz erre 

midnight coder 2022.06.04. 09:28:17

Ps. Amúgy abból a szempontból viszont nem volt rossz, hogy a technológia a kínaiakhoz került, hogy a nyugati civilizáció bukása után sem fog elveszni az emberiség eddig felhalmozott tudása és technológiája.
Válasz erre 

taga20 2022.06.04. 09:44:50

@Le a spammerekkel:

azé vannak még értelmes emberek, mint te is. köszönöm.

cserébe küldöm a negyedick nótámat:)))

www.youtube.com/watch?v=SPBfx4_WT-w
Válasz erre 

taga20 2022.06.04. 09:52:11

@midnight coder:

"És erre jól megszavazták Putyint, akire sok rosszat el lehet mondani, de a lehetőségekhez képest védi az őt megszavazó átlagpolgár érdekeit. És ezzel mindjárt jobb, mint az európai politikusok 90%-a, aki viszont elsősorban az USA érdekeit szolgálja ki, aztán az afrikaiakét, az arabokét, az izraeliekét, és valahol nagyon-nagyon a sor végén van az átlag európai adófizető polgár."

ez akkora bulsitfaszság, hogy én szégyellem magam miattad!
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.04. 10:04:59

Ma Nemzeti Gyásznap van Magyarországon!!!!

Ma 61 éves gyurcsányi......
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.04. 10:06:13

... eredetileg a Gyásznap nem a gyurcsányi, hanem a Trianon miatt volt......
Válasz erre 

taga20 2022.06.04. 10:07:16

@ulpius66:

az május 31.-én volt fityesztalpas!:)))

uploads.disquscdn.com/images/8987f3deec59a24fa611ef1a9ab60d155d955ba27ebd2226c387df3005d80019.jpg
Válasz erre 

evilwolf 2022.06.04. 10:20:46

Nem hivatalosan, s főleg nem törvényi alappal, de megvalósult a fideszi hatalomban a felségsértés.
A hülye osztrákok meg be is nyaltak hirtelen nekik.
Válasz erre 

Boldeone2 2022.06.04. 10:28:03

@atomic power 1986DucaDuca: Az USA az, aki a "humanitárius intervenció" és az „egyoldalú fellépés" doktrínáját eröltette, és gyakorolta. (lásd iraki, jugoszláviai, afganisztáni stb. háború) Mindezt a határaitól sok ezer kilométerre. "

- A második vh. óta az USA több háborúban rèszt vett - a kommunista államok , terror államok, vagy iszlám terror államok ellen - ezt lehet bírálni , de a területèt nem növelte , legtöbbször egy nemzetközi koalícióban avatkozott be , amiről sok esetben ENSZ BT határozatok voltak ( orosz -kínai nemmel )
De, többè- kevèsbè megállt a " jus ad bellum "feltétele

Oroszország most területszerző háborút folytat , vagyis totálisan jogtalan háború. Mit keresnek Dèl- Ukrajnába, echte ukrán területen?
Mondjuk , a Donbass is az , ha megnèzzük kik èltek ott a 19- században...A cárok kezdtèk a mestersèges oroszosítast, majd Sztálin folytatta.. Az iparvárosokba orosz lakosságot telepített
Vagyis : "törtelmileg " is igazuk van az ukránoknak!

Az egèsz háború azért van, mert Oroszország nem nyugodott bele, hogy Ukrajna egy nyugatias utat választott magának , a már bukott orosz èrdekszfèra tagság helyett .
Ehhez Putyin jó partnert talált a donbassi oligarchákban , aki valódi maffia államot èpítettek ki , az olaj ès szènmaffia uralja azt a vègtelenül elmaradott területet . Annak ellenére , hogy de facto eddig is függetlenek voltak , nagyjából semmire sem mentek , pedig ott volt a nagyipar meg a vaskos orosz támogatás.

Ukrajna csak vèdekezik 7 ève, a saját területi határait próbálja megvèdeni. Ezért próbált NATO - tagságot , meg rossz nyelvtörvèny is válaszreakciókènt született. Egy folyamatosan külső erőszak által fenyegetett országban nyilvánvaló hogy a nacionalizmus is elterjed

A főbűnös viszont Oroszország ! Mondjuk ki - ezt nagyjából kimondja az orosz elit is nyilvánosan : az orosz birodalom rèszleges területi visszaállítása, Ukrajna elfoglalása ( volt ) a cèl, Közèp- Európa fegyveres erőszakkal fegyegetèse, Nyugat - Európa energiával zsarolása
Ezek nem változnak semmit: ugyanaz az elmaradott, agresszív ország, zárt hadiállam maradt, mint a cár idejèn, vagy a kommunisták idejèn voltak
Egy nemzeti csőd !
Az ukránok legalább próbálkoznak saját elmaradottságukból kitörni. Nyilvánvaló , hogy Putyin ezt próbálja megtörni minden erővel
Ha 10-20-30 èv múlva az ukránoknak sikerül, akkor bebizonyosodik hogy az orosz társadalmi ès gazdasági fejlődès 150-200 èves tèvúton jár!
Az összes velejèig mocskos , vèreskezű uralkodójuk - a cárok, Sztálin , Putyin - mind fèlrevezettèk azt a nagy bumfordi , elmaradott birodalmat !
Válasz erre 

Buchhalter 2022.06.04. 10:45:59

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: továbbra is semmi értelmes mondatot nem tudsz kipréselni magadból. Amit produkálsz az nagyon kevés. Nem vagyok Putyin hívő, de bocs nem állok be az Amerikai érdekek szajkózásába.
Válasz erre 

alöksz róz 2022.06.04. 11:40:45

@Boldeone2: "amiről sok esetben ENSZ BT határozatok voltak ( orosz -kínai nemmel )" - már megint hazudsz, olyan ensz bt határozat eleve nem is létezhet
Válasz erre 

alöksz róz 2022.06.04. 11:41:20

@Buchhalter: fogyatékos, ennyi neki a maximum
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.06.04. 11:47:09

@Boldeone2:

„- A második vh. óta az USA több háborúban rèszt vett - a kommunista államok , terror államok, vagy iszlám terror államok ellen - ezt lehet bírálni , de a területèt nem növelte , legtöbbször egy nemzetközi koalícióban avatkozott be , amiről sok esetben ENSZ BT határozatok voltak ( orosz -kínai nemmel ) De, többè- kevèsbè megállt a " jus ad bellum "feltétele”

Az USA BT felhatalmazáss nélkül indított Irak ellen egy 8 évig tartó háborút, melynek félidejéig 150.000-600.000 iraki halhatott meg. Az USA-nak külpolitikai programjává vált az iraki kormány megdöntése, amit még törvénybe is iktattak. Iraki felszabadítási Törvény (Iraq Liberation Act). Ez a jogszabály ellentétben állt az Egyesült Nemzetek Biztonsági Tanácsa 687-es határozatában foglalt feltételekkel, amelyek a fegyverekre és a fegyverprogramokra összpontosítottak, de egyáltalán nem említettek az iraki kormány megdöntésére irányuló cselekményeket.A Bush-doktrína értelmében az USA megtámadhatott bármely olyan nemzetet, amely a jövőben megtámadhatja őket, még akkor is, ha jelenleg nem rendelkeznek ilyen képességgel. Ezt hívják megelőző háborúnak. (preemptív háború) Ilyenkor egy ország katonai akciót indít egy másik ország ellen., amely valós fenyegetést jelent az ellene. A megelőző háborút védekező cselekedetnek tekintik. Erre hivatkozott az USA, illetve a tömegpusztító fegyverekre, terrorizmusra. Területszerzés nem volt cél, de az olajmezőkért is folyt a harc.

„Oroszország most területszerző háborút folytat , vagyis totálisan jogtalan háború. Mit keresnek Dèl- Ukrajnába, echte ukrán területen?”

Ha az orosz ajkú lakosság jogait csak területszerzéssel lehet biztosítani, akkor ez fennáll. Ukrajna, Németország és Franciaország ösztönzése ellenére sem hajtotta végre a Minszki Egyezményt (nem írták ki a választásokat a Donbaszban). ,ert az USA így akarta. Mit keres az USA Donbaszban? Mit jelent az, amikor ifj. Soros kijelenti, hogy nem adjuk fel Ukrajnát? Mit keres Biden fia Ukrajnában?

„Mondjuk , a Donbass is az , ha megnèzzük kik èltek ott a 19- században...A cárok kezdtèk a mestersèges oroszosítast, majd Sztálin folytatta.. Az iparvárosokba orosz lakosságot telepített
Vagyis : "törtelmileg " is igazuk van az ukránoknak!”

Az számít, hogy a Donbasz hova akar csatlakozni! Csatlakozni akar-e, vagy megelégszik az autonómíával. Az utóbbi már nagy valószínűséggel lefutott kérdés.

„Az egèsz háború azért van, mert Oroszország nem nyugodott bele, hogy Ukrajna egy nyugatias utat választott magának , a már bukott orosz èrdekszfèra tagság helyett .”

Ha az ukránok ezt így látják, követniük kellett volna Kissinger tanácsait, és akkor nem kerültek volna ilyen helyzetbe.

„Ukrajna csak vèdekezik 7 ève, a saját területi határait próbálja megvèdeni.”

Semmilyen, valamit magára adó nagyhatalom nem tűri el a végtelenségig azt a fajta „védekezést”, amit az ukránok amerikai támogatással folytattak. Ha Oroszoroszág kavarna Mexikóban, az USA sem tűrné. Ráadásul Ukrajna mindig Oroszország része volt.

„Ezért próbált NATO - tagságot , meg rossz nyelvtörvèny is válaszreakciókènt született. Egy folyamatosan külső erőszak által fenyegetett országban nyilvánvaló hogy a nacionalizmus is elterjed”

Mese habbal. Magyarország is fenyegette őket? Csak azért, mert minket is elnyomnak.

„A főbűnös viszont Oroszország !„

Erkölcsileg Oroszország a felelős a háború beindításáért, de a stratégiai felelősség az USA-é.
Válasz erre 

alöksz róz 2022.06.04. 11:47:46

@Boldeone2: szóval véded az agresszort, a jogtalan és aljas indokkal indított háborúit, az iskolák és kórházak lebombázását, a gyerekek és az ártatlan civilek legyilkolását, mert azt a munkáltatód hajtotta végre.

a világon semmi erkölcsi alapod nincs az orosz támadás, háborús (bűn)cselekmények elítélésére.
Válasz erre 

taga20 2022.06.04. 11:55:34

@alöksz róz:

na megjött a legéletlenebb kés a fityeszfiókból!

mivan rőzse, kidobott az ágy?:)))
Válasz erre 

sancho13 2022.06.04. 12:29:43

@atomic power 1986DucaDuca: Gyökér!!!Azt nem mondták még neked,hogy gyógyszerre ne igyál!!!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.04. 12:43:07

@Buchhalter: :))
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.04. 12:44:50

@Buchhalter: öööö.... deazamerikaiakis, deagyurcsányis....
Kevés.
Válasz erre 

Buchhalter 2022.06.04. 12:56:04

@alöksz róz: vettem észre. Olyan mint Taga, kurturfi és társai. Legalább egy ellen link ha már lusta írni. De még az se. Csak böffögés arról, hogy te sutyó vagy ,mert más a véleményed.
Válasz erre 

Buchhalter 2022.06.04. 12:58:37

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Elgurult a gyógyszer? Gyurcsányt nem említettem. Ő hozzád képest nagyon bölcs. Most csak figyel és nem nagyon szól be senkinek. Milliomos üzletember. És bár nem kedvelem ,de okos taktikus. Ő valaki, te meg egy senki. Na érezd magad jól. Van akciós sör a tescóban. Egy 6 os karton ki üt.
Válasz erre 

taga20 2022.06.04. 13:10:46

@Buchhalter:

"Csak böffögés arról, hogy te sutyó vagy ,mert más a véleményed"

bunkó vagy bákszi! ja és hülye gerinctelen putyinork!

nem azért vagy suttyó putlerork, mert más a véleményed, hanem azért, ami a véleményed, baszod!

a belem kifordul tőled és a többi fityeszes rohadéktól, hogy hogy véditek a ruszkiorkokat, akik rátámadtak egy független országra!BROÁF!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.04. 13:15:49

@Buchhalter: pont ezért mondhatok amit akarok.
Amúgy nem sörözök. :))
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.04. 13:16:30

@Buchhalter: ja, és :))
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.04. 13:18:38

@Buchhalter: le sem esett amit írtam, propagandamajom!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.04. 13:20:11

@alöksz róz: te meg vagy hazug vagy, vagy egy médium!! :))))
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.04. 13:23:04

Éééés még mindig semmi problémája nincsen azzal egyik propagandistáknak sem, hogy a vén demens impotens geczi megtámadott egy másik országot, mert ő megint szovjetúniót akar csinálni.
Válasz erre 

Buchhalter 2022.06.04. 13:28:52

@taga20: de ráérsz te impotens anyád véres salakja. Putyint nem bírom, de az amerikai szarkeverést se. A te léted értelmetlen. Na csá.
Válasz erre 

Buchhalter 2022.06.04. 13:30:03

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: És Amerika meg befolyási övezetet. Folyamatosan ontod a baromságaidat. Szar ha csak magadnak vagy. Na csá.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.06.04. 13:30:58

Olyat fingok, hogy a matrac is nyekereg!
Válasz erre 

midnight coder 2022.06.04. 14:19:05

@taga20: "ez akkora bulsitfaszság, hogy én szégyellem magam miattad! "

Bullshitfaszság? Ki nyer ezen az egészen? Mert az oroszok buknak, az ukránok kb. minden létező forgatókönyv végén megsemmisülnek, az EU akkora válságba fog kerülni amiből már nem biztos hogy kijön. Akik vastagon nyernek azok az amcsi olajvállalatok és a hadiipari cégek, és általában hosszabb távon az amcsik, illetve a kínaiak akik megszerzik az orosz ásványkincseket.

De picit nézhetsz távolabbra is. Hol volt a világhoz képest Európa a 80-as években, és hol van ma?
Válasz erre 

midnight coder 2022.06.04. 14:29:03

@Boldeone2: "A második vh. óta az USA több háborúban rèszt vett - a kommunista államok , terror államok, vagy iszlám terror államok ellen - ezt lehet bírálni , de a területèt nem növelte"

Ja, nyilván a derék amcsik a Jót védték a Gonosz ellen. Ezt mondjuk úgy 5 éves kor alatt nem gáz ha valaki beveszi. Kicsit később viszont azért már feltűnik az embernek, hogy az amcsik valahogy véletlenül mindig ott védik a Jót ahol gazdasági érdekük fűződik hozzá. Másrészt, az iszlám terror államok közt is leginkább azokat támadja akiktől nem vesz olajat. Más iszlám terror államokkal akik az adott térség terroristáinak a szellemi és anyagi hátteret adják kiváló kapcsolataik vannak. De hasonlóképp szelektív a megítélésük az emberi jogokkal kapcsolatban is. A kicsi kínaiak már réges-régen megszállva tartják Tibetet, palacsintát csináltak a Tienanmen-téri tüntetőkből, de ez egy percig sem zavarta az amcsikat hogy odatelepítsék az összeszerelő üzemeiket hogy ott rakják össze az IPhone-t. Az amcsik szemét akkor kezdték el zavarni a kínai emberi jogi problémák, amikor ők is elkeztek telefonokat csinálni, mi több pofátlan módon jobbat és olcsóbbat mint ők.
Válasz erre 

taga20 2022.06.04. 14:54:41

@midnight coder:

egy ilyen szép listát kérnék a ruszkikról is!

kezdhetnéd 1849-nél, asztán a gázprom legvidámabb barakja mellett elhaladnál, és egyből ott lennél a bucsai háborús bűnöknél!

várom a kommentedet!
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.06.04. 15:40:17

Viktor!
a nép veled van
Válasz erre 

midnight coder 2022.06.04. 15:44:07

@taga20: Nyilvánvaló hogy a ruszkik is a saját érdekeik mentén tesznek meg bármit, pont olyan gátlástalanul mint az amcsik. Egy percig sem a ruszkikat védem ebből a szempontból, csak azt mondom, hogy nem kellene kettős mércét használni. Igen, a ruszik gyilkos gazemberek. Ahogy az amcsik is. És lehet mondani, hogy nekünk érdekünk megbuktatni Putyint, csak akkor mondjuk azt, és ne hadováljunk Jó és Rossz küzdelméről, meg erkölcsről, meg "háborús bűnökről" és hasonlókról.

Eleve ettől az egész háborús bűnök/emberiesség elleni bűnök dologtól hányingerem van. Anno azok között akik a nácikat leültették Nürnbergben fel sem merült, hogy a vádlottak padján ott kellene ülnie a derék Sztálin elvtársnak is, aki több ártatlan haláláért volt felelős mint bárki akit ott elítéltek. De bőven odafértek volna azok az amerikaiak is, akik atombombát vetettek be civilek ellen Hiroshimában és Nagasakiban. Vajon, ha ma Putyin elvtárs tenné meg ugyanezt az ukránok ellen, annak milyen lenne a megítélése ?
Válasz erre 

midnight coder 2022.06.04. 15:51:32

@taga20: Ja és még egy dolog: a ruszkiknál ma az után a Sztálin elvtárs után nosztalgiáznak az agyhalottak, aki pont azért nem kapta meg a neki járó pozíciót az emberiség szörnyetegei között, mert 45 óta Hitler a legnagyobb, a felülmúlhatatlan, az abszolót gonosz, a földre szállt Sátán aki mellett mindenki jófiú. És ennek a Gonosznak az egyik legyőzője volt Sztálin, aki így maga is jófiú lett. A ruszkik meg "nácitlanítanak" mint hajdan a jó Sztálin elvtárs, aki jó elvtárs volt, hiszen legyőzte a Gonoszt. És fel sem merült, hogy ő legalább akkora gazember volt mint Hitler.

Az, hogy Hitler lett a főgonosz sok mindenkinek az érdeke volt. Egyrészt Izraelé, aki így úgy táncoltatta Németországot a legutóbbi időkig ahogy akarta. Aztán az amcsiké ugyanezért. Aztán a nyugati baloldalé, elvégre ha Hitleren túl van más gonosz is, netán Sztálin elvtárs, esetleg Mao elvtárs, akkor az európai komcsik is felkerülnek az irtandók listájára.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.04. 16:49:42

@Buchhalter: akkor még mindig ugyanott tartunk! :))
Neked is jó mulatást!
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.06.04. 17:20:13

@taga20: Na ha ervek nincsenek jo lesz szajalas is!!!
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.06.04. 17:27:53

@taga20: 1849-ben az kroszok csak segitettek helyreallitani a regi tarsadalmi rendet. Nem foglalatak el semmilyen teruletet. Ellenben az USA par evvel azelott területrablo haborut folytatott Mexiko ellen(hasonlo a mai orosz-ukran konfliktushoz) amelyben Mexiko majdnem 50%-at elvette maganak lasd Kalifornia, Uj-Mexiko, Arizona, (Texas vegleges bekebelezese) stb stb). www.historyofwar.org/Maps/mexicanwarresults.gif www.history.com/topics/mexican-american-war/mexican-american-war
Válasz erre 

uIpius66 2022.06.04. 17:57:37

@ez a nevem senki:
Viktátor!
Az aljanép veled van!
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.06.04. 18:05:43

Zelenszkij arra szólította fel - most éppen - az amerikai polgármestereket, hogy szakítsák meg az orosz testvérvárosi kapcsolataikat. Az ukrán elnök többek között példaként említette Chicagót, amelynek Moszkva a testvérvárosa. És azt is mondta, hogy adjanak pénzt.

ne
vezze ők
et sértődékeny májas hurkának
az
zal már sikere volt
úsz
kárt ne
ki
+ pénzt!
Válasz erre 

juletræ 2022.06.04. 18:33:17

@midnight coder: whataboutizmus.
Hogy fugg øssze Tibet & amerika azzal h a ruSSki mar 100 napja dulja Ukrajnat?
Válasz erre 

juletræ 2022.06.04. 18:36:49

@Bandibacsi34: whataboutizmus.
Amit mondasz annak semmi køze nincs a fø problemakhoz:
1. A ruSSki 100 napja dulja Ukrajnat
2. A ruSSki jelenleg Europara leselkedø legnagyobb biztonsagi fenyegetes
Válasz erre 

ulpius66 2022.06.04. 20:01:05

Magyarország - Anglia 1 : 0
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.04. 20:41:11

@ulpius66: az angolok már a magyar gyerekek feljelentesen faradoznak.....
Pedig csak azt kérdezték a gyerekektől hogy milyen volt az ebéd.... erre fujjoltak:)))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.04. 20:46:20

Az ugye csak nekem furcsa hogy 1 hete a bl döntőn az angolokat a szaracenok lopták meg az európai kultúra jegyében:)))) Párizsban ahol szintén terdepel mindenki:)))) egy 10 éves magyarnak több esze van mint egy felnőtt angolnak:)))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.04. 20:49:33

Ja és a szintén terdeplos hívő belpesti judapest tapasztalja csak tovább az angol terdepelve hanyos legenybucsut:)))
Válasz erre 

alöksz róz 2022.06.04. 20:52:49

@juletræ: "2. A ruSSki jelenleg Europara leselkedø legnagyobb biztonsagi fenyegetes" - nem.
A ruSSki jelenleg Europara leSSelkedo legnagyobb biztonSSagi fenyegeteSS
Válasz erre 

а nagy hohohorgász 2022.06.04. 21:10:29

En is szoktam terdepelni de csak ha fizetnek erte.
Válasz erre 

а nagy hohohorgász 2022.06.04. 21:11:42

@ulpius66: Ennek annyira orulok, hogy teged is leszopnalak.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.04. 21:15:23

@а nagy hohohorgász: baszd meg hazajottem a kocsmából mert nincs pénzem, erre te rögtön termelsz nekem 20 rongyot:))) köszi
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.04. 21:19:38

@a nagy hohohorgász: szerintem kérdezzük meg az agysebesz baloldali szavazókat, hogy a pirézek is jobban tudnák e vezrtni az országot mint az osszefosas:)?????
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.04. 21:25:30

Ja és az volt már hogy a uberfasza angolok megijedtek 30ezer magyar gyerektől ezért nem basztak meg minket magyarokat???? Csak hogy valóban korrekt legyek.... callum styles, villy Orbán, loic nego.....
De a prolik által agyonutalt Szalai Ádám ott énekelte a kezdő körben a gyerekekkel a himnuszt.....
Ezt csak a magyarok erthetik.....
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.04. 21:31:35

Tudjátok elismerem a zsidó marketing győzelmet.... mert egyetlen románt, zsidót, negert, kínait, cigányt sem utálok.... egyedül a hazaarulo gusztustalan mocsing féreg aljas balliberális bármely rendszertől semmit sem kapó véglényeket utálom.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.04. 21:34:55

Ja amúgy Orbán Viktor szopatja az eut:)))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.04. 21:35:52

És ez bizony nem csak a holdrol hanem Brüsszelben is látszik:)))))
Válasz erre 

а nagy hohohorgász 2022.06.04. 21:41:01

Kár hogy nem vagyok hajlékony magamat is leszopnám.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.04. 21:50:24

@а nagy hohohorgász: kár hogy nem vagyok fidesz szavazó, akkor túl látnék az Orbán utalatomnal....
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.06.04. 22:20:32

@ulpius66:
ez még a
hold
bólis
lát
szik
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.06.04. 23:31:37

@ez a nevem senki: mi látszik? Beszartál?
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.06.05. 00:28:02

A Magyar Zene Háza után díjeső hullik az új Néprajzi Múzeumra is
Európa legjobbja után a világ legjobb középülete is a Városliget szélén álló új múzeum lett.

pedig mennyi nagy méh
le
gelőt ép
íthetett volna a hej
ére gery
Válasz erre 

midnight coder 2022.06.05. 07:34:36

@juletræ: "Hogy fugg øssze Tibet & amerika azzal h a ruSSki mar 100 napja dulja Ukrajnat? "

Olvasd el az előzményeket is és akkor megtudod.
Válasz erre 

midnight coder 2022.06.05. 07:36:51

@ez a nevem senki: Pedig szerintem ezzel megalkották Budapest legocsmányabb épületét. A szocreál is produkált pár "gyöngyszemet" anno, de ez mindent visz.
Válasz erre 

midnight coder 2022.06.05. 07:45:26

@ulpius66: "Magyarország - Anglia 1 : 0 "

A Batman meg legyőzte Jokert. És ettől most olcsóbb lesz a benzin?
Válasz erre 

oassasa 2022.06.05. 08:32:16

@Le a spammerekkel: Taknyod, nyálad összefolyva csak fröcsögsz. Tudsz valami értelmeset mondani ?
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.06.05. 09:31:09

@midnight coder: Viktot le
győzte az úni
jót ez
ért olcsó
bbitta benzin
itt
Válasz erre 

a nagy hohohohorgász 2022.06.05. 13:42:27

@uIрius66: kiverjük egymásnak?

De semmi buzulás. Buzulás az nuku.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.05. 14:55:06

@a nagy hohohohorgász::)))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.05. 14:59:31

@uIрius66: hiába léptek ki az angolok az eubol ezért hétfőn éjszaka kimaradtak a szopasbol, tegnap viszont tegnap bepotoltak:)))) szomorú hét ez a hazaarulo balliberális szaroknak:))))
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.06.05. 15:11:11

@a nagy hohohorgász: hé öreg, errefelé nem szeretjük a dagadt buzikat!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.05. 15:42:37

@MAXVAL bircaman közirtó: te fütyültel tegnap te náci:)????
Válasz erre 

Gógita 2022.06.05. 16:12:35

@Androsz:
Mert precedenst akarnak teremteni arra, hogy bármely egyházi vezető ellen bármikor, bármilyen indokkal büntetőintézkedéseket hozhassanak!

Nem értem, hogy a kormány, miért nem kommunikálja azt ANGOLUL is a honlapján, kommunikációjában?!, hogy nem Kirill maga a védendő érték. Hanem a kereszténység és az egyházak.
Ha most egy egyházi legfelső vezető ellen - mondvacsinált indokkal, miszerint egyetért a saját országa vezetésével és a saját országa érdekeivel - büntetőszankciókat lehet bevezetni, azzal olyan PRECEDENST teremtenek, amely később lehetőséget ad arra, hogy BÁRMELY egyházi vezető ellen BÁRMILYEN indokkal büntetőszankciókat vezessenek be!

És tudjuk jól, hogy ehhez igaz vádakra sincs ma már szükség!!! Elég valakire RÁFOGNI, hogy ebben-abban bűnös. Magyarországgal évek óta ezt csinálják.

Tehát, ha ez most menne az orosz ortodox egyház vezetőjével, akkor minden további nélkül menne a mindenkori római pápa ellen is!!!!
És bárki mással is.

És, ha most elég indok az, hogy az OROSZ ortodox egyház vezetője támogatja az OROSZ érdekeket, akkor még inkább meg állna az, hogy a római pápa szerint bűn, ha férfiak/nők egymással szexelnek!
A mai rohamosan pogányosodó világban ez sokkal nagyobb "bűn", mint Kirill hazafisága, akár jól értelmezi azt, akár nem. Akár igaza van Oroszországnak, akár nem.

Szóval ez a történet nem egy emberről egy ember megvédéséről szól. A legkevésbé sem.

Ezt kellene gyorsan és jól kommunikálni a nyugati-keleti emberek felé is. Hogy szó sincs Kirill vagy Oroszország melletti kiállásról, az egész lényege a kereszténység védelme hosszú távon.
Hogy ne vadászhassák le bármilyen (koholt) váddal, indokkal az egyházak vezetőit, tagjait.
Válasz erre 

Gógita 2022.06.05. 16:17:53

A válasz lehetőségek között miért nincs ott a valódi: hogy azért szavaz úgy, ahogy, mert a MAGYAR érdeket nézi!!!
Nem az USA-ét, nem az ukránokét, nem az oroszokét, hanem a MIÉNKET!
Erre lett megválasztva!

Így maga a kérdőív is csak egy manipuláció.
Válasz erre 

Gógita 2022.06.05. 16:52:42

@taga20: "szerintem fontos részlet, bár én ateista vagyok.

jézuson szerinted volt ilyen cucc? "

Ebben igazad van! Keresztényként én sem értek egyet az egyházi vezetők pazarlásaival, urizálásával, luxus életvitelével. Még egy középkategóriánál jobb, drágább szolgálati autóval sem.

Kirill lehet egy gátlástalan, pénzsóvár ember is, amivel nem értek egyet. Bizonyára Orbánék sem.
Csak nem erről van szó!

Hanem arról, hogy ha ma engedjük, hogy ad hoc indokkal vegzáljanak, levadásszanak egy egyházi vezetőt, most az orosz ortodox egyházét, akkor ez precedenst teremt arra, hogy bármelyiket, bármilyen indokkal levadásszák a jövőben! Akár a pápát is.
Ha az orosz ortodoxok fejét lehet, akkor a pápát is, és bármely másikat is lehetne, ha valamiben vita van vele.

Ha Kirill lopta a vagyonát, pereljék be! És TÖRVÉNYES úton vegyék el tőle!!!
Ez lenne egy "európai jogállamisági érték"! Amit persze leszarnak ilyenkor (is).
Ahogy leszarták az összes orosz magánvagyon TÖRVÉNYTELEN ELVÉTELEKOR és az orosz művészek, sportolók... kirúgásakor is!!!

Az európai jogállamiság és "értékek" humbug! Ha bármikor, bármilyen indokkal felülírható. És éppen ezt látjuk, most már nap, mint nap.
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.06.05. 16:56:18

internetfigyelo.com/kijevet-lottek-az-oroszok-valaszul-a-donyecket-ert-tamadasra-video-%f0%9f%93%ba/
Ma délelőtt cirkálórakétákkal vette tűz alá Kijevet az orosz hadsereg . Annak ellenére, hogy a kijevi kormányzat előszeretettel hangoztatja az ukrán légvédelem hatékonyságát a világmédiában, ez nem így van. A Kijevet ért délelőtti támadás során az ukránoknak nem sikerült egyetlen orosz rakétát sem megsemmisíteniük. Mindegyik rakéta célt ért – számolt be a történtekről a rusonline.org.

A nagy pontosságú rakéták célpontja Kijev külvárosában a kelet-európai országok által szállított T-72-es tankok és más páncélozott járművek voltak, amelyeket egy autójavító vállalat épületeiben helyeztek el
Válasz erre 

Gógita 2022.06.05. 17:00:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Keresztény ellenez minden másságot. "

Ez így nagy általánosságban bedobva nem igaz.
Válasz erre 

Gógita 2022.06.05. 17:07:05

@Kangörcsös TSZ elnök: A magyar államnak elővásárlási joga van a terményekre! Csak annyi mehet ki külföldre, amennyi nem veszélyezteti a hazai ellátás biztonságát!
Minden külföldre eladáshoz állami engedély kell. OV-ék nem hülyék, nekik Magyarország és a magyar emberek az elsők!!!!
Akkor is, ha a sok önsorsrontó, saját gazdaságot a SEMMIÉRT szétkúrni kész barom itthon és külföldön acsarkodik ellenük.

Enni, fűteni, közlekedni... persze ők is szeretnek...
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.05. 17:35:26

@Gógita: ezt nem érti a sok seggnyalo, hogy azért nézzük el lolo gazdagságát mert nem az export seggnyalas az első!!! Gondoljon bele mindenki hogy kb semmivel nem lett igazán jobb a magyar gazdaság 2010 óta csak kevesebb extra profit megy ki az országból!!! Ami az elqurt 8 évhez képest itthon marad annak 50% a megy a nerhez 50% a meg a néphez... semmi truvaj csak ennyi és máris stabilabb a gazdaság.... ja hogy sír a nyugat és te aki velük sírsz nem érted hogy miért tartanak hazaarulonak???? Azért mert buta vagy bmeg!!!!!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.05. 17:36:45

@Gógita: a te nem neked szólt hanem a matekból felmentett lmbtq fanoknak
Válasz erre 

sutyerák 2022.06.05. 18:32:58

orbán kgb ügynök.
azok meg maffiózók itt is,-ott is
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.06.05. 18:43:21

@Gógita:

Nyilván nem. De ebben a kontextusban igen.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2022.06.05. 19:02:26

@a nagy hohohorgász: "Gondoljon bele mindenki hogy kb semmivel nem lett igazán jobb a magyar gazdaság 2010 óta csak kevesebb extra profit megy ki az országból!!!"

Szép elszólás.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.06.05. 19:55:36

@a nagy hohohorgász: én mindennap fütyülve szarom fejen lenint :)))
Válasz erre 

taga20 2022.06.05. 20:55:56

@Gógita:

majdnem igazad van, de asztán mégsincs!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.05. 20:59:50

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: te még mindig buta vagy:)
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.05. 21:03:20

@MAXVAL bircaman közirtó: felfelé köpni lehet de fosni és szarni nem:)))) ezért fontos az újabb 2/3 ... az unió meg titeket szopat, mindjárt levaltjuk Orbánt, már tényleg mindjárt.... de most a buzikra is eskuszunk tényleg levaltjuk Orbánt... ja még sem:)))) te fasszopo te meg azt hiszed tudsz felfelé fosni:)))))) megalol bmeg:))))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.05. 21:06:40

@taga20:
Tagbaszakadt tagaszar
Zabálná a szaromat
De szarom ügyesebb
Tagbaszakadt buzi lett:))))
Válasz erre 

taga20 2022.06.05. 21:20:57

@a nagy hohohorgász:

cigány, még a szaromat sajnálom rád, me egy szar vagy.

u.i.: asztán csodálkozunk rajtatok, hogy még mindig a pöcegödör ez az ország!

uploads.disquscdn.com/images/b824a879e767b1379a2145f14af7c09ab3392996da87e4a47fb2ce38628c5137.jpg
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.05. 21:31:11

@taga20: miért majmolsz? Nincs saját gondolatod????? Hahaha
Válasz erre 

taga20 2022.06.05. 21:38:10

@a nagy hohohorgász:

még a nickneved is lopott, fityeszcigány!:)))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.05. 21:40:39

@taga20: zsidó vagyok, nekem mindenem lopott:))))
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.05. 21:43:04

@taga20: most volt az indexen, hogy hogyan élnek Ausztriában a magyarok. Nem gyenge.
Válasz erre 

taga20 2022.06.05. 21:47:51

@a nagy hohohorgász:

te csak szeretnél zsidó lenni tolvaj fityeszgeci!

te, a csuti gazdád, és többi fityesz bűnöző, nem is értitek guttmann arnoldot, vagy radnótit, vagy richter gedeont!

a faszt vagy te zsidó, nyomorult állat!
Válasz erre 

taga20 2022.06.05. 21:50:40

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

tezsvérem, jó hogy nem az origoról vagy a blikről baszol be valamit!

eszednél vagy?:)))

img-9gag-fun.9cache.com/photo/aNPqV7b_460swp.jpg
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.05. 21:55:13

@taga20: @Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: szerintem győztesek vagytok:((((, ja még sem:)))))
Válasz erre 

taga20 2022.06.05. 22:06:41

@a nagy hohohorgász:

te biztos, hogy csicska vagy!

a 3 misi csicska falkából egy vagy!:)))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.05. 22:11:06

@taga20: @Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: látom hogy kuzdotok de minek:)???? Te nem gyozhetsz le engem mert nincs semmid:)))) én értem hogy magadat akarod meggyozni hogy te nem is vagy féreg.... de az vagy:)))) na joccakat:)))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.05. 22:13:36

@taga20: szerintem te meg 1 vagy 500ezerbol:)))) megalol bmeg:)))))
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.06.05. 22:16:43

@a nagy hohohorgász: vén buzzancs, én nem hogy felfelé tudok szarni, de oldalra és srégen is. Mármost azt nem értem, te mért akarod mindig megenni, de a te dolgod, beteg vagy, sajnos lol.
Válasz erre 

taga20 2022.06.05. 22:17:34

@Bandibacsi34:

bandibá! hullanak a ruszki férgek, mint a paraziták!

jó hírek keletről:))))

hvg.hu/vilag/20220605_ukrajna_haboru_roman_kutuzov_tabornok_meghalt
Válasz erre 

uIpius66 2022.06.05. 22:18:43

@a nagy hohohorgász: Figyelj, anyukád hazudott neked. Nem azért olyan pici a pöcsöd mert a rabbi elbaszta a körülmetélést, gyári hiba...így születtél.
Nézd a jó oldalát, olyan mint az eszed, kis helyen elfér....
Válasz erre 

taga20 2022.06.05. 22:23:07

@uIpius66:

hallod, ez a pecás még bőrt is vinne, csak hogy zsidó legyen, de csak egy fityeszcsicska lesz:))
Válasz erre 

uIpius66 2022.06.05. 22:37:55

@taga20: Neki úgy kellene kezdeni, hogy először lemászik a fáról. De attól fosik, mert idelent nagyon veszélyes világ van, migránsokkal meg sorossal meg brüsszel is ott leselkedik a sarkon...
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.05. 22:47:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: hansz régenqúrt:)))) örömmel nézem a sivalkodasod:)))))))))))))))))))))
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.06.06. 09:26:41

Kancsal hittérítőfing.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.06.06. 13:13:57

Vagy ez: liberális ködszurkálófing.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.06.06. 13:48:35

A prostisrácok a gyengém, hiányozni fog.

"gyurcsányiviktor2022-06-06 at 13:44
“Kedves” foxi-maxi birka,

Nem lehet olyan büdös a szád, hogy a szellentés onnan megbántaná a magyar nemzetet, amelybe a magadfajta senkik, természetesen nem számítódnak belé.

A legjobb amit tehetsz, hogy sürgősen eltakarodsz ojrópába, élvezni a gyertyás fűtést, a b.zi-né.er és a muszlim megszálló szomszédokat.

Ott a helyed, nem pedig egy több ezer éves kultúrában, hiszen ez a tefélédnek olyan idegen, mint zsidónak a disznószalonna.

Szavazz a lábaddal ! Sok jó mosogatást és egyéb agysebészi munkát kívánva,

Maradtam"
Válasz erre 

hoplita 2022.06.06. 14:43:08

@Buchhalter:
Négy mondat, négy helyesírási hiba, ebből kettő súlyos.
Műveletlen, orbángyökér faszparaszt.:)))))))))))
Válasz erre 

sancho13 2022.06.06. 14:56:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró : Na buzi bulgár birka,lehet gyászolnod!!!
Válasz erre 

Buchhalter 2022.06.06. 17:23:15

@hoplita: azt anyád hogy van,aki szopkod fűvel-fával? Bidennek nem volt túl szaros a picsája,amikor benyaltál neki? Fene a gusztusodat! És ez a mánia! Nem Orbánra szavaztam te ősgyökér kérődző.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.06. 18:31:44

@hoplita: fasszopo:))))
Válasz erre 

hoplika 2022.06.06. 19:59:26

@a nagy hohohorgász: anyádon baszok!!!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.06. 20:59:48

@hoplika: te fasszopo:)))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.06.06. 21:00:46

@hoplika: az "is" kimaradt, szóval te is meg hopliTa is fasszopo:)
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.06.06. 23:26:22

A faszom ezekbe a Németországba kimentem kamuprofilokba!
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.06.06. 23:32:06

@hoplita: Hol voltal hulye gyerek? Latom honapokra kiütött a Fidesz győzelme!
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.06.07. 00:40:55

Súlyos aggodalomra ad okot, hogy a Vöröskereszt Nemzetközi Bizottsága (ICRC) mindeddig egyszer sem tájékoztatta Oroszországot ukrajnai orosz hadifoglyoknál tett látogatásól - jelentette ki Tatjana Moszkalkova orosz emberi jogi biztos, amikor hétfőn fogadta őt Vlagyimir Putyin elnök.

Moszkalkova szerint Moszkvának nincs információja arról, hogy fogságba esett orosz katonák esetében is betartják-e a nemzetközi normákat és szabályokat, ahogy az orosz oldalon az ukrán hadifoglyokkal szemben. Beszámolt arról, hogy Szevasztopolban az ukránok esetében erről személyesen győződött meg, és személyesen fogadott foglyokat, akiknek kérésére sorsukról tájékoztatta a hozzátartozóikat. Elmondta, hogy egyeztetések folynak a fogolycseréről.

A Parlamentszkaja Gazetának arról nyilatkozott, hogy hivatala tárgyalásokat folytat az ukrán hatóságokkal 77, Izmajil kikötőjében fogva tartott orosz tengerész szabadon bocsátásáról. Közölte, hogy eddig 45 kamionsofőrt, 36 tengerészt és a Roszatom egy leányvállalatának négy munkatársát sikerült visszavinni Oroszországba.

Tájékoztatása szerint Oroszországban jelenleg több mint 1,4 millió ukrajnai menekült tartózkodik.

Az orosz ombudsman egyébként hétfői Telegram-bejegyzésében "törvényszerűnek" nevezte, hogy az ukrán parlament kedden menesztette ukrán hivatali partnerét, Ljudmila Denyiszovát. Moszkalkova szerint az ukrán biztos inkább PR-tevékenységet folytatott, amikor Ukrajnában mások segítettek a bajba jutott embereken, és "rég ideje volt", hogy távozzon. Kifejezte reményét, hogy a hivatalba olyan ember kerül majd Kijevben, aki megérti az emberi jogok védelmének küldetését, és "aki számára a humanizmus és az irgalom értéket jelent".

A menesztés oka a hivatalos indoklás szerint az volt, hogy Denyiszova nem teljesítette a humanitárius folyosók és a fogolycsere megszervezésével kapcsolatos feladatait, és emiatt az ukrán kormánypárt aláírásgyűjtést is indított az elbocsátását kezdeményezve. Az orosz sajtóban megjelent értesülések szerint az ombudsman hitelének megrendüléséhez az is hozzájárult, hogy nem tudott bizonyítani több olyan állítást, amelyet az orosz hadsereg állítólagos kegyetlenkedésével kapcsolatban tett, köztük azt, hogy orosz katonák nyilvánosan gyerekeket erőszakoltak meg.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.06.07. 02:41:55

#free cirill
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.06.07. 02:45:50

@Bandibacsi34:
ebbe
naza szép, a katonának könnyebb, mint harcolni (ha rendesen tartják)
a családnak viszont nehezebb, ha a fog
ságból nem engedik üzen
ni
Válasz erre 

Bandibacsi34 2022.06.07. 07:19:28

Off topik: Titsak be a fegyvereket Mexikoban!! Ja atlagember nem vehet fegyvert csak bűnözők... Fegyveresek támadtak a lakosságra egy mexikói iskola közelében, többen meghaltak
- msz -
- MSZ -
KÖVETÉS
2022.06.07. 06:48
Helyi idő szerint hétfőn, az esti órákban fegyveres támadásról érkezett jelentés a Mexikóban található guanajuatói Salamancából, amelyben legalább hat ember meghalt.
Az országos média szerint a támadás egy általános iskola előtt történt Barrón településen. A jelentések szerint a támadás hétfő este nyolc óra körül volt. Az első jelentések szerint az áldozatok a Sor Juana Inés de la Cruz Általános Iskola előtt egy gyűlésen voltak, amikor fegyveresek érkeztek, és tüzet nyitottak.

A helyi biztonsági erők és a nemzeti gárda a helyszínre érkezett, lezárta a területet, és megkezdték a vizsgálatokat. A mexikói Vöröskereszt mentőszolgálata is a helyszínre érkezett, akik megerősítették, hogy hatan meghaltak a támadásban. A holttestek személyazonossága egyelőre ismeretlen.

Médiajelentések szerint az áldozatok között két nő és négy férfi volt, az elkövetők pedig elmenekültek a helyszínről.

Guanajuato állam főügyészsége még nem nyilatkozott a támadással kapcsolatban – írja az MVS Noticas.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.06.07. 21:39:03

Jó a puna, ne legyetek már ekkora buzik!
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.06.08. 15:29:13

Minifing, azok vagytok.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard