Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Tiszteletet a más arcú népeknek!

Tiszteletet a más arcú népeknek!

Már hozzászoktunk, ahhoz, hogy Boross Péter, egykori miniszterelnök hajmeresztő kijelentésekre ragadtatja magát, de amit a Heti Válasznak adott mostani interjújában mondott, már túl van a fejszőrzet borzolásán. Boross természetesen a kormány mostani slágertémájára, a menekültkérdésre reagált, és túl tett néhány héttel ezelőtti Magyar Hírlapos ámokfutásán is. Vendégszerzőnk, Szeléndy Marcell írása.

index_13.jpg

Fotó: index.hu

A hóbagolyként elhíresült egykori miniszterelnök finoman szólva sem érti a felelőtlenül megválogatott szavakban rejlő veszélyt. Elgondolkodtató, hogy olyan ember vezette egy évig Magyarországot a 90-es évek elején, aki olyan nyíltan rasszista kijelentésekre ragadtatta magát, mint például: „Ma még senki sem meri kimondani, hogy a bevándorlás nem kulturális, civilizációs, hanem etnikai probléma. Ugyanis különböző nyelvű népek, az európaitól eltérő bőrszínű emberek érkeznek milliószámra Európába. Nagyon fontos, hogy nemcsak a kultúrájuk más, hanem az ösztönrendszerük, biológiai, genetikai adottságaik is.” Ez valóban egy szaftos rasszista állítás, ám most sikerült még ezen a ponton is túlmennie. A Heti Válasznak adott interjújában ugyanis ez a gondolat újabb mélységekből tör elő.

Boross elveti ugyanis azt a megközelítést, mely szerint azok a magyarok, akikkel szolidáris volt a civilizált világ 1956 után, és ennek jeleként példátlan összefogással fogadták be azt a mintegy 200 ezer menekültet, akik a forradalom után kénytelenek voltak elhagyni a hazájukat, nem utasíthatják el csípőből azokat a menedékkérőket, akik polgárháborúk borzalmai miatt hagyták el otthonaikat. A volt miniszterelnök sokkal szívesebben emlékezik a második világháború alatt befogadott menekültekre, akik abban különböznek a mostaniaktól, hogy ők legalább hasonló arcúak voltak, mint mi. Pontosabban ezt mondta: „Segítettünk, de nem más földrészek, más arcú emberein.” Az interjút készítő újságíró figyelmeztette is Borosst, hogy ezzel a kifejezéssel óvatosan kell bánni, mert korábbi kijelentése miatt elmarasztalta a Médiatanács, az egykori kormányfő viszont erről nem kapott értesítést, és szerinte ő nem ragadtatta magát olyan kijelentésre, mely miatt bocsánatot kéne kérnie.

Mintha Boross csak meg szeretne ágyazni pártfogoltja, a jelenlegi miniszterelnök kijelentéseinek. Hozzá képest ugyanis Orbán Viktor muszlimellenes kijelentései ártatlan mezei virágnak tűnnek a világpolitika hatalmas tisztásán. Szembetűnő az is, hogy a Fidesz menekültpolitikáját nyíltan támogató civilek (lásd: CÖF), szakértők (lásd: Nógrádi György), egykori magas beosztású politikusok (lásd: Boross Péter) olykor jóval élesebben fogalmaznak a finoman szólva sem migránsbarát kormánynál is. Mintha úgy próbálnák tompítani a hivatalos politika durva szólamait, hogy ezek mellé a kőkemény nyilatkozatok mellé állítják. Itt jegyeznénk meg, hogy a szintén a kormány menekültpolitikáját dicsérő kommunikációs szakember, Perlaki-Papp József egy napokban rögzített vitaműsorban már arról beszélt, hogy terrorveszély fenyegeti Magyarországot a menekültek miatt, így jó okunk van azt feltételezni, hogy Orbán Viktor komolyan számol egy ilyen eshetőséggel.

Boross azonban a más arcú népek kifejezéssel már a Jobbik retorikáját is hajazza, így ősz feje nem keltene feltűnést egy olyan tüntetésen sem, ahol a feketék vagy a muszlimok alacsonyabb rendűségét hirdetnék a szónokok. Ez a retorika láthatóan megzavarta a Jobbik politikusait is, hiszen már ilyen alpári közbeszédben nem üt igazán már a cigányozás és a zsidózás sem.

De, hogy ne csak a politikai haszonszerzés kicsinyes játékaival foglalkozzunk, tegyük fel a legfontosabb kérdést: Kik is azok a más arcú népek? A feketék, akik Eritreából, Etiópiából vagy Szomáliából érkeztek? Arabok, berberek, akik Szíriából vagy Irakból menekülnek? Igen más az arcuk, mint a miénk, de nekik is vannak szemeik, füleik, az orrukon veszik a levegőt, a szájukon át vesznek táplálékot magukhoz. Emberek, épp úgy, mint mi. Az ő szemükben mi is más arcúak vagyunk, mégis a Tunéziába, Egyiptomba, Marokkóba járnak nyaralni azok a magyarok, akik megengedhetik ezt maguknak. Hajlamosak úgy gondolni erre a térségre, melynek tulajdonképpen az a rendeltetése, hogy kiszolgálják az európaiakat, hogy a luxus szállodákban a legjobb ellátást biztosítsák, hogy ügyeljenek a nyugati turistákra a tengerparton, múzeumokban, ahová olykor betéved egy-egy terrorista. De amikor ez a fajta erőszak épp úgy elűzi őket a saját hazájukból, mint az európai turistákat, akkor kerítést építünk miattuk.

origo_5.jpg

Fotó: origo.hu

A más arcú népek azért sértő és végtelenül leegyszerűsítő kifejezés, mert az alapvető civilizációs normákat írja felül: a kinézetből következtet minden másra, holott a bőrszín, a vallás, a kultúra nem alá- és fölérendeltséget reprezentáló kategóriák.

Boross minimum 70 évvel jár a jelent meghatározó európai civilizációs normák mögött, de ami ennél is megdöbbentőbb, hogy ugyanez elmondható az általa támogatott magyar kormányról is. Mintha soha nem járt volna olyan magyar egyetemi városban, ahol százával tanulnak „más arcú népek”, igaz ők fizetnek azért, hogy orvos, mérnök vagy hungarológus legyen belőlük. Feketék, arabok, zsidók, ázsiaiak, és persze európaiak ülnek egymás mellett az előadóteremben, hallgatják a magyar professzor előadását, aki angolul, franciául, vagy németül adja át tudását nekik, és egyáltalán nem zavarja őket, hogy a mellettük ülő ember más arcú. Egy ilyen világban egymás tisztelete, és a napi közös célok sokkal előbbre való dolgok, mint azt mérlegelni, milyen rossz szándék lapul egy-egy fekete, sárga vagy barna homlok mögött. Boross a bizalmatlanság, a bezárkózás kultúráját akarja ránk erőltetni, amire persze van kereslet itthon, mégis a jövőbe kéne tekintenünk, és nem a múltba révednünk üveges tekintettel.

De Boross még ennél is tud lejjebb menni. Mostani nyilatkozatában ugyanis elsüti a következő mondatot is: „A fehér civilizációnak – ilyet szabad mondani? -, de elsősorban az Egyesült Államoknak van felelőssége abban, ami a Közel-Keleten történik, mert ők idézték elő a zűrzavart.” Teljes homály, totális szereptévesztés, őrületes tájékozatlanság! Először is, azt az Egyesült Államokat támadja, amelynek fekete elnöke van, és ahol a nemzet szó nem faji elkötelezettséget takar, hanem egy értékrendet, melyet minden amerikai a magáénak vall, legyenek az ősei írek, mexikóiak, kínaiak vagy afrikaiak. Másodszor, az arab tavasznak nevezett forradalmakat, melyek a líbiai, tunéziai, szíriai, jemeni és egyiptomi politikai változásokhoz, illetve polgárháborúkhoz vezettek olyan geopolitikai tényezők és éghajlati változások idézték elő, melyekhez az amerikaiaknak és az európaiaknak igen kevés közük volt. Konkrétan meggyengültek azok a diktatúrák, melyekben ráadásul éhínség pusztított.

Irak és Afganisztán más tészta, ám ezekben az országokban az amerikai beavatkozás előtt is lábbal tiporták az emberi jogokat, és vallási fanatikusok keserítették az emberek életét. Azt is érdemes megemlíteni, hogy a térségbe folyamatosan beavatkozó oroszok felelősségét (lásd: Afganisztán, Csecsenföld, legújabban Szíria) sem Boross, sem a fideszes kommunikáció nem firtatja. Könnyű másra mutogatni, ám amikor a magyar parlament nem is olyan rég simán megszavazta, hogy rendfenntartókat küld Irakba, senki sem vetette fel, hogy ezzel meglehetne akadályozni, hogy ebből az országból tömegesen meneküljenek Európába az emberek.

Szóval, kedves Boross Péter, csak óvatosan mondjunk véleményt más arcú népekről, hiszen a tájékozatlanság és a rosszindulat soha sem mentett fel senkit a felelősség alól. Nem kell minden menekültet befogadni, és nem is kell senkit arra biztatni, hogy ide jöjjön, ám a tisztelet nem csak a magyaroknak, de a más arcú népeknek is kijár.

136 komment Közéleti ketrecharc Tovább
Tiszteletet a más arcú népeknek! Tovább
Facebook Tetszik
0
136 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr328014931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

E.Katolnai 2015.10.24. 11:31:32

már az irás legelején ott a magyargyalázás, mikor 56 menekültjeit próbálja hasonlitani a szerző bármiféleképpen a primitiv mohamedán csúrhéhez ...
Válasz erre 

I-Work 2015.10.24. 12:08:16

Boross Péter soha nem lesz több a szememben egy sápadt-bőrű Dél-pesti kocsmárosnál.
Szomorú, hogy egyáltalán a politikai élet, vagy a közélet közelébe, de jure akár a csúcsára is kerülhetnek olyanok, akik sem megfelelő emberiességgel, de még csak intelligenciával, tudással sem rendelkeznek.
A "buta és rosszindulatú" nagyon veszélyes kategória, melegágya a demagógiának. Boross nem géniusz, nem szellemóriás, róla nem fognak sem egyetemet, sem művelődési házat elnevezni, ugyan némi történelmi áthallással a Kossuth tér lehetne Boross tér is a jövőben.
Az igazi szégyen azonban nem az egykori miniszterelnöké, hanem a társadalomé, amely eltűr, megtűr, horribile dictum elfogad Borosshoz hasonló, kétes szándékú, renegát elemeket és nem hajlandó kiállni alapvető emberiességi és demokratikus értékek mellett sem, kézlegyintéssel tűrik a szociális demagógia térnyerését az abszolutista vazallus rendszer megszilárdulását.
Ehhez képest csupán színármyalat az, kinek mennyire pigmentált a bőre, vagy hogy van-e rajta sapka, vagy nincs...
Válasz erre 

Mercel 2015.10.24. 12:09:40

"Szóval, kedves Boross Péter, csak óvatosan mondjunk véleményt más arcú népekről, hiszen a tájékozatlanság és a rosszindulat soha sem mentett fel senkit a felelősség alól. Nem kell minden menekültet befogadni, és nem is kell senkit arra biztatni, hogy ide jöjjön, ám a tisztelet nem csak a magyaroknak, de a más arcú népeknek is kijár.
"

Ezzel teljes mértékben egyet tudok érteni.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 12:14:24

Boross Péternek mindenben igaza van. Ez pedig baloldalon egy VÁLLALHATATLAN és KIBÍRHATATLAN állapot, ezért természetesen neki kell esni.

Hála Istennek!
Még, még, még sok-sok ilyen blogot. Van remény hogy balfax barátaink NEM adják fel és mozgalmukkal minimum 2018-ig kitartanak, hozzásegítve a fideszt a 4/5-ödhöz, s egyszer. s mindenkorra a történelem szemétdombjára vetik Gyurkaferkót és polkorrekt libbant társait, mszpvel, Momával, és a többiekkel EGYÜTT!
Válasz erre 

Mercel 2015.10.24. 12:15:11

@E.Katolnai:

Az írást és a kommentedet olvasva "vicces", hogy te gyalázkodsz.

Nyugodj meg nem a vallás és a származás határozza meg, hogy egy ember milyen.
Tudod az a embereket a tetteik határozzák meg.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.24. 12:15:37

"Hozzá képest ugyanis Orbán Viktor muszlimellenes kijelentései ártatlan mezei virágnak tűnnek a világpolitika hatalmas tisztásán."

Milyen muszlimellenes kijelentéseket is tett Orbán? A posztoló hazudik, Orbán semmi ilyen kijelentéseket nem tett. Ellenben azt valóban mondta, hogy tiszteli az iszlámot.

"Nagyon fontos, hogy nemcsak a kultúrájuk más, hanem az ösztönrendszerük, biológiai, genetikai adottságaik is."

Ami igaz is. Mármint ha elfogadjuk a tudományban egyre inkább teret nyerő megállapítást, hogy az IQ nagyrészt genetikailag meghatározott. Akkor ui. a szírek átlag 70-es IQ-ja valóban genetikai adottság. Persze lehet vitatkozni ezzel a megállapítással, de akkor szeretném látni a posztoló orvosi és humángenetikai diplomáját.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.24. 12:19:15

"De amikor ez a fajta erőszak épp úgy elűzi őket a saját hazájukból, mint az európai turistákat, akkor kerítést építünk miattuk."

A posztolónak megvan már, hogy Ausztria is a helyesli a kerítést?

Mert bizony Orbán idegengyűlölete és kerítésmániája már az osztrákokat is megfertőzte:

"Az osztrák külügyminiszter azt mondta, hogy a kerítések biztosíthatják a határok védelmét. Sebastian Kurz konzervatív politikus egy, a magyar-szerb határon létesített kerítés hasznosságát firtató újságírói kérdésre válaszolva kifejtette: ha igazak lennének a kerítések hatékony működését bíráló állítások, akkor nem funkcionálna a határvédelem a bolgár-török valamint a spanyolországi határszakaszokon, ahol már régen megépült a kerítés.

Az az állítás, hogy a kerítések nem működnek, egyszerűen és mélyrehatóan hamis - fogalmazott a miniszter."

index.hu/kulfold/2015/10/23/kitortek_egy_szloven_taborbol_a_menekultek/

A fene egye meg, már az osztrákok is benácultak Orbán hatására.

Drága posztoló, erre varrj gombot. :D
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 12:20:59

Amikor azt a politikust, aki ki merte jelenteni, hogy MINDEN kromoszómahiba orvosilag BETEGSÉG, függetlenül attól hogy ezek között az egyik hatással van a páciens nemi irányultságára, a szervezete polkorrekten kirúgta, akkor is csak azt bizonyította, hogy a cselekedeit és a mozgatórugóit meghatározó elvek között a VALÓSÁG és az IGAZSÁG semmihyen helyet nem kapott.

Ugyanígy mindenki tudja és érti, Boross mit akadret mondani és pontosan mit mondott, s ahogy az orbáni kerítéssel is minden épelméjű ember egyetért, ugyanúgy helyeseljük Boross lényegretörő és a valóság korrekt felismeréséből levezetett állításait.

De amint mondtam, ez a ballib és balfax oldalnak ELVISELHETETLEN.
Ezért is jönnek ilyen blogok és mi ezért is érezhetjük megerősítve magunkat abban, hogy amit csinálunk azt jelenleg qrva jól csináljuk.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 12:23:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
OFF
Kedves Kovacsne! Azt észrevetted hogy a református blogba', amelybe mindketten írtunk, nagyjából egy órája MINDEN kommentelést letiltottak?
ON
Válasz erre 

kvadrillio 2015.10.24. 12:27:21

A boszniai főmufti: Orbán kijelentései károsak..
""""A demokrácia nem európai szülemény" - fogalmazott a vallási vezető. "Azt a görögök találták fel abban a korban, amikor Európa nem létezett kulturális koncepcióként, a görög városállamok pedig egy olyan világnak voltak a részei, amelynek civilizációs értelemben Keleten volt a súlypontja" - tette hozzá.""" :O)))))))))

EJJJNYAHHHHH VIKTOR !!! MIT IS VÉGEZTÉL ??? JOGI EGYETEMET ??? :o)))

....amúúúúúgy kijaza boross péter ????? volt...eccer.....minelnök és most ezért havi 1,5 milla + emelések a nyögdíja nekijehh ?????
éa ...MI HASZNA LETT ŐBELŐŐŐLLLE A MAGYAR NÉPNEK ????
JAHHH.....SEMMI !
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.24. 12:28:28

@BéLóg:

Én csak azon csodálkoztam, hogy sehogy nem akart megjelenni a kommentablak. Akkor most már értem, miért. :(
Válasz erre 

kvadrillio 2015.10.24. 12:30:05

EGYBKÉNT A KLÍMAVÁLTOZÁS MIATT NEMSOKÁRA OLLAN NÉPVÁNDORLÁSOK LESZNEK KERESZTÜL-KASUL EZEN A FÖLSDGOLYÓN, HOGY IHAJJJJ !+
Válasz erre 

cybericius 2015.10.24. 12:34:03

Na és hogy jön logikailag ez az érvelés - a kényszeres megfelelni akaráson túl - a témához, hogy "mert mi náluk nyaralunk", meg hogy "56", meg "itt tanul egy csomó közülük"?!

Egyszerű a kérdés: igazat állít-e Boross Péter vagy sem?
Igazat.
Ennyi.
Válasz erre 

cybericius 2015.10.24. 12:35:37

@kvadrillio: Na és a görögök Ázsiában vannak?
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 12:40:04

@kvadrillio: MÉG MINDIG JÓ ÉRZÉS KIABÁLNI, MONDD?

Egyébként azt tudtad, hogy a demokrácia a GÖRÖGÖK szerint egy hulladék, szar, megvetett államforma volt?
index.hu/tudomany/til/2015/07/18/gorogorszag_valsag_athen_demokracia/

Én egyáltalán nem csodálkozom ezen, látva a mai "demokrácia" Nyugaton mire (nem) képes.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 12:44:51

@kvadrillio: Arról hallottál-e, hogy amikor a darfúri szoműliai muszlimopk elmentek Kairóba a főmuftihoz, hogy segítsen rajtuk, mert az arab muszlimok (Dzsandzsavid) irtják és üldözik őket, a főmufti (a német riporter kamerájába és mikrofonjába) azt találta mondani, hogy őőőőőőőőőőő meg kell vizsgálni, hogy a darfúriak IGAZI muszlimok-e vagy sem. Közben azok mellette imádkoztak a mecsetben.
Aztán egy-két további kérdésre eltolták a kamerákat és rövid úton kidobták az újságírókat.
Szóval ennyit egy "főmufti" szavahihetőségéről meg véleményformáló képességéről.

Ja és csupán mellékesen semmi nem igaz abból amit ő mondott, míg Orbán minden szava igaz.
Válasz erre 

val 2015.10.24. 12:57:22

"azok a magyarok, akikkel szolidáris volt a civilizált világ 1956 után"

Ezek szerint a nem civilizált világ nem volt velünk szolidáris. Na mindegy. Ehhez képest civilizáltak szolidaritásból fülük-farkuk behúzták, mikor segítséget kértünk a bevonuló orosz tankok ellen.

"mintegy 200 ezer menekültet, akik a forradalom után kénytelenek voltak elhagyni a hazájukat, nem utasíthatják el csípőből azokat a menedékkérőket, akik polgárháborúk borzalmai miatt hagyták el otthonaikat."

A magyarok szellemi elődeid megtorlása elől menekültek.
Az életüket mentve hagyták el az országot Ausztria felé és egyikük sem tört át a rendőrkordonon, hogy egészen a német hivatalokig meneküljön, bogy ott segélyért folyamodhasson. Másfelől a maiak nem menekültek, hanem migránsok. Ezek nem kérnek nálunk menedékjogot, még az ujjlenyomatvétel ellen is ágasodnak, jól tudván, hogy regisztráltként nem kapnak zsozsót a németektől. A határátkelőkön még csak meg sem próbálnak legálisan "menekülni". Ebben a nagy menekülésben sajnos csak a wc mellé tudnak sz@rni. De ezt mi mind mélységesen megértjük.
Válasz erre 

Szalay Miklós 2015.10.24. 13:06:03

Aki még nem látta volna, annak továbbra is ajánlom a következő módszeres, körültekintő és kiegyensúlyozott összefoglaló a menekültkérdésről:

egyvilag.blog.hu/2015/09/30/egyeb_a_menekultkerdesrol_ketto

Annyiban is más, mint a többi, hogy megpróbál megállni középen, megfelelően figyelembe venni mind a menekültek, mind a befogadók érdekeit.
Válasz erre 

2015.10.24. 13:10:31

Felróvod neki a rasszizmust, de a biztonság kedvéért már az első mondatban hóbaglyozol. Hát tudod mi vagy te, szerzőkém? Egy bunkó proli, semmi több.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.10.24. 13:11:12

@BéLóg: A demokrácia görög eredetű szó, a démosz (nép) és kratein (uralom) szavakból jött létre. Jelentése: népuralom.

...és nem levitézlett arisztokrata leszármazottak, volt levitézlett vitézi rendek leszarmazottainak, ....stb.....valamint...NEM MAI ÁLLAMOK ÁLTAL KREÁLT OLIGARCHÁK URALMA............MELYEK JELENLEG AZ ELNYOMOTT TÁRSADALMAKRA VANNAK RÁKÉNYSZERÍTVEHHH........ de ez a pici szösszenet már messze túlment kommunikációnk általam megszabott keretein...:)
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 13:12:13

@val: ...és HÓNAPOKAT vártak menekülttáborban hogy éppen kinek van őrájuk szüksége. Aztán ki Európába ment, kit Dél- vagy Észak-Amerika, kit Ausztrália, nem ám KÍVÁNSÁGMŰSOR volt hogy én ide AKAROK menni de oda már nem, satöbbi.
Azon túl pedig adaptálták magukat a helyi rendszerhez, nem akartak Táltosvallást bevezetni és kötelezően kumiszt itatni a népekkel, megtanulták az ország nyelvét és a harmadik generációjuk már csak emlékként éli meg nagyszülei életét.

Miközben a mostani "békés" tömeg, ellenkezik, tör, zúz, rombol és mocskol. Képtelen a türelemre és még neki áll feljebb. Válogat és követel. Nem adaptál, sőt elvárja hogy hoáá igazodjunk. Nem a harmadik, de az ötödik generációjuk is töri az ország nyelvét. Sőt kismillió olyan hely van már az USÁban és Európában is, ahol egy migránsnak élete folyamán nem is kell megtanulnia az idegen nyelvet. Le tudja élni az életét egyetlen szó megtanulása nélkül.
Tökéletes meglátása Orbánnak és minden értelmes embernek: Párhuzamos társadalmak alakulnak ki Európán belül, amely elfogadhatatlan és tarthatatlan, amely ellen minden erővel küzdenie kell annak, aki a megszokott életében akar maradni.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 13:14:27

@kvadrillio: ...és ezt most miért írtad? Tán azt hiszed én nem tudom?
Ellenben te vetted a fáradtságot és elolvastad a Zindex cikkét? Mert úgy látom, erre még nem volt időd.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.10.24. 13:28:49

Nem a kijelentéseivel van a probléma,hanem a rendszerváltás utáni dolgaival.
amikben benne volt és ahogy megszedte magát.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 13:35:12

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: De a blog és a Zindex kampány NEM erről szól, asszem.
Szerinted?
Válasz erre 

kvadrillio 2015.10.24. 13:42:18

@kvadrillio: kieg.-ként....Képviseleti demokrácia bírálata

A képviseleti demokráciában a politikusok érdeke a következő választások megnyerése, ezért igazán népszerűtlen intézkedések nem állnak érdekükben.
Az adott választási cikluson túlmutató beruházások intézkedések sorsa gyakran bizonytalan a képviselő-testület új összetétele miatt (erre jó példa a Nemzeti Színház esete, amelyet többször kezdtek elölről)
A választásokon sokszor a hírverésnek jelentősebb a szerepe, mint a múltbeli teljesítménynek, vagy a programoknak.
A gyakorlatban, sokszor épp úgy "öröklődnek" a tisztségek, mint a királyságban (Például: az Amerikai Egyesült Államokban a Bush család, Indiában Dzsaváharlál Nehru utódait választják meg vezetőnek)
A képviselők gyakran visszaélnek döntési helyzetükkel (túlzott mentelmi jog, indokolatlan költségtérítés és pazarlás a közpénzekkel), pedig a feladatuk az adófizetők érdekének a kiszolgálása.
A népszerűségük érdekében az általuk kezelt közpénzekből túlköltekeznek, a közösségi vagyont feleslegesen eladósítják.
A közintézmények működésből gyakran hiányzik az erkölcsi és anyagi felelősség beszabályozása vagy annak betartatása.

AZAZ, AMI MA VAN...., AZ NEM.....DEMOKRÁCIA !!! HANEM SZABADRABLÁS !
BOROS BÁCSIKA PEDIG NÁLAM SOHA NEM VOLT TÉNYEZŐ. NEM IS LESZ.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 13:51:27

@kvadrillio: TE MÁR MEGINT MAGADDAL BESZÉLGETSZ?
Vagyis bocsánat:
Te már megint magaddal beszélgetsz? Fura egy alak vagy te!
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 13:52:22

Csakxólok, kedves kvadrillió, úgyis lehet hszt beírni hogy az ember nem nyomja meg SEHOL a "Válasz erre" gombot.
Lásd éppen itt.
Válasz erre 

Nem Máté 2015.10.24. 13:59:05

Mondjuk ha Boross Péter arca a referencia, mindenkinek szájbavertül más arca van még az itthon élők közt is, szóval nehéz lehet neki, ha csak a saját arcát kedveli.
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.10.24. 13:59:11

Nem nagy kedvencem a vén kavarógép, de ezek a kijelentései szimpatikusak.( Ráérzett a közhangulatra az öreg..)

"Azt is érdemes megemlíteni, hogy a térségbe folyamatosan beavatkozó oroszok felelősségét (lásd: Afganisztán, Csecsenföld, legújabban Szíria) sem Boross, sem a fideszes kommunikáció nem firtatja."

Miért, csak az USA avatkozhat be folyamatosan mindenütt. Egyébként a posztoló meg az amerikaiak felelősségét nem firtatja a térségben mostanra előállt helyzet kapcsán.
A 2001-es önmerénylettel kezdődő közel-kelet politikájuk vezetett idáig. Az oroszok Szíriában csak kihasználják a mostani amerikai külpolitika bénaságát..
Válasz erre 

Papageno68 2015.10.24. 14:06:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Átlag 70-es IQ, egy egész nemzetnek? Legalább a wikipédián utána nézhetnél. 70 IQ pont kevesebb, mint ami a madarak és a rajtunk kívüli emlősök elég jelentős részének kijutott.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.24. 14:14:33

@Papageno68:

"70 IQ pont kevesebb, mint ami a madarak és a rajtunk kívüli emlősök elég jelentős részének kijutott."

Húha, most aztán igazán megmondtad!
Válasz erre 

Pop40 2015.10.24. 14:17:46

@I-Work:
"és nem hajlandó kiállni alapvető emberiességi és demokratikus értékek mellett sem"

Minden más ügyben, amit a fideszmaffia művelt az országban, manyuprablástól a demokratikus intézményrendszer szétveréséig, igazad van.

Migránsügyben viszont nincs. Ebben Borossnak igaza van, akár szalonképes, akár nem. Sáska módra letartolni Európát, magasról leszarni a helyi törvényeket NEM demokratikus jog. Még a született európaiaknak sem, nemhogy azoknak, akik tulajdonképp maximum a vendégjogon keresztül követelhetnek bármit is (amiben Európa már régesrég túlteljesített.)
Válasz erre 

Papageno68 2015.10.24. 14:23:17

Nem akartam szájbarágni, bocs'. Szeinted tényleg létezik, hogy egy egész ország átlag IQ-ja nem éri el a feketerigókét?
Válasz erre 

Pop40 2015.10.24. 14:24:56

@A megvalósult amerikai ólom..:
"Miért, csak az USA avatkozhat be folyamatosan mindenütt. "

A ruszki beavatkozásokat van, aki nem nézi túl jó szemmel.
Pl azok, akik épp tegnap "ünnepelték" egy cirka 50 évig húzódó ruszki beavatkozás egyik évfordulóját.

Mellesleg az usát szidtad ugyanezért eleget.
Nosza, tedd ugyanezt a baráti szovjetekkel is.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 14:27:54

@Papageno68: Abban az esetben, ha ez a népesség ORBÁNRA szavaz. Ha azonban valami oknál fogva ugyanezek hirtelen DK-ra, az emeszpére, együttere, momára, lmpőre szavaznának, AZONNAL százat ugrana az IQ-juk.
Ez egy ilyen ballib IQszámítási alaptétel.
Hogy a náculás-o-metert már meg se említsük!
Válasz erre 

Rudi Kató 2015.10.24. 14:28:45

Miért nem nevezi néven a cikk szerzője a besúgó III/ akárhányas ügynököt de leginkább tartótisztet? A boross ezredes a legaljasabb bolsevik söpredék közé tartozik a cikk szerzőjével egyetemben!
Válasz erre 

Pop40 2015.10.24. 14:29:43

@BéLóg:
Nagyjából így igaz.
Össze sem lehet hasonlítani a két tömeget. És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy nehogy már Európa dolga legyen megoldani a teljes bolygó összes menekültjének befogadását.
Válasz erre 

Brix 2015.10.24. 14:39:57

Mi a probléma Hóbagoly kijelentéseivel? Ő legalább kimondja, amit gondol, sőt még politikai korrektséget is tanúsít a migránsokkal szemben....
Európa egyik legnagyobb problémája ma , a közbeszédre erőszakolt politikai korrektség. Bizonyos kérdésekben senki sem mondhatja ki nyiltan mit gondol , mert szankcionálni fogják érte , vagy legkevesebb lenácizzák, rasszistázzák...
Válasz erre 

Papageno68 2015.10.24. 14:44:41

@BéLóg: Én csak Kovacs Nocraft Jozsefne Szíria lakosait minősítő posztjára válaszoltam. Saját hazám népét semmiképpen sem minősíteném az alapján, hogy ha 4 évente urna közelébe engedik, akkor a bonyolult választási törvény miatt ki kerül hatalomra.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 14:49:47

@Papageno68: Én meg nagyon remélem hogy nem olvastál ki a beírásomban magadra nézve semmi sértőt, mert az csak válasz volt arra, hogyan lehet például 70-es IQjú szavazóbázisról beszélni, az akárhol is van.
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.10.24. 15:01:30

@Pop40: Az hogy nem vagy képes különbséget tenni Szovjetunió meg Oroszország között, legyen a te bajod.
Meg az is, hogy csak rózsaszínben vagy képes látni az amerikaiakat. Demokráciáról papolnak, miközben minden morális fenntartás nélkül támogattak olyan diktátorokat, mint Pinochet, Marcos, vagy épp Szaddam, ha érdekeik épp úgy kívánták..
Válasz erre 

Papageno68 2015.10.24. 15:08:04

Nem dehogy sértődtem meg. Igazad van elég könnyen leminősítik néhányan az átlag embert.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.24. 15:14:51

@Papageno68:

Drága, nem Szíria lakosságáról, hanem a szír "menekültekről" volt szó. Gyanítom, hogy ők rosszabban teljesítenek az ország átlagánál (erre vall, hogy vannak olyan hülyék és elhiszik, amit az embercsempészek hazudnak nekik), ami amúgy több forrás szerint 83:

iq-research.org/en/page/average-iq-by-country

Etiópiára pl. 69-es átlagos IQ-t ad meg a lista, szóval gondold át még egyszer azt, amit írtál: "70 IQ pont kevesebb, mint ami a madarak és a rajtunk kívüli emlősök elég jelentős részének kijutott."

Avagy szerinted az átlagba beleszámították az adott ország állatainak IQ-ját is?
Válasz erre 

Kampfer 2015.10.24. 15:29:51

"Boross elveti ugyanis azt a megközelítést, mely szerint azok a magyarok, akikkel szolidáris volt a civilizált világ 1956 után, és ennek jeleként példátlan összefogással fogadták be azt a mintegy 200 ezer menekültet, akik a forradalom után kénytelenek voltak elhagyni a hazájukat, nem utasíthatják el csípőből azokat a menedékkérőket, akik polgárháborúk borzalmai miatt hagyták el otthonaikat."

Ezért a hasonlatodért dögölj meg, nyomorult poszter! Kijárna neked egy szegedi lámpavas!
1. Nem lehet összehasonlítani a magyar '56-os menekülteket és ezeket a migráns hordákat! Ahogy a posztert sem lehet az emberek mércéjével mérni!
2. Ezek nem menekülők, hanem nyomorult migránsok, semmi több!
3. Boross semmi valótlant nem állított, tényeket közölt!
4. Boross kurvára nem jár 70 évvel semmilyen európai normák mögött! Épp poszter nyomorult európai normái járnak 15 évvel a való világ mögött...!

Trombitás! Bármennyire is csak az orbánra tudod kiverni és ő jár minden pillanatban a fejedben, békélj meg és élj a tudattal, hogy a te fajtád beszopta! Remélhetőleg soha a büdös életben nem lesztek meghatározók, ha az Égiek és a magyarok esze kegyes! Keress hobbit, szokj rá a pinára és jobban fogod érezni magad! Mert jó ez a vergődésed itt a neten, de szerintem ez csak minket szórakoztat. Mondjuk, ha te is élvezed, akkor csináld...
Kamp.
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2015.10.24. 15:30:12

@Pop40: Az a baj, hogy Európa kívülről egy élhető helynek látszik, ahol mindenki tanulhat, dolgozhat, békében nevelheti a gyerekeit. Nyilván nehéz dolga lesz egy háburús övezetből menekülőnek megszokni, hogy itt (mindenki által) betartandó törvények vannak.
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2015.10.24. 15:33:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az lakosság írástudatlan részének mérése elég körülményes lehetett.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 15:35:54

@legeslegujabbkor: Egyáltalán nem fogják megszokni, hát éppen ez a baj! Magukkal hozzák az összes törzsi, etnikai és vallási gyűlöletüket és megpróbálják azt ugyanúgy elintézni mint "odahaza."
Azt hiszed Európában egy siíta, egy szunnita képes lesz egy tömbben, gettósodva sariásodva BÉKÉBEN élni?
Hát te nem tudod hogy a muzulmánok által legyilkolt emberek összlétszámából csak töredék a hitetlen, a zsidó vagy a keresztény! A legtöbb "békevallású" hívőt a szomszéd "békevallású" hívője gyilkolja meg.
Ez a valóság. Ezt akarják ők mindenütt "újrateremteni".
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2015.10.24. 15:38:58

@BéLóg: Ha újra akarnák teremteni, nem menekülnének el onnan.
Csak békében akarnak élni, emberi körülmények között.
Válasz erre 

Parasztlengő az imperialistáknak 2015.10.24. 15:39:51

apád faszát

a bőrszinük meg a genetikájuk más ezért nem kellenek ide, meg a szomszédba se

tisztelem őket ha meghúzzák magukat ottan pakisztánban
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.10.24. 15:45:24

@BéLóg: "Miközben a mostani "békés" tömeg, ellenkezik, tör, zúz, rombol és mocskol. Képtelen a türelemre és még neki áll feljebb. Válogat és követel. Nem adaptál, sőt elvárja hogy hoáá igazodjunk. "

Teszik ezt azért, mert ki vannak okosítva,hogy az európai népek-az ő mércéjükkel mérve-bizony hülyék, és politikusaik elemi szinten sem képesek megvédeni polgáraik érdekét.
Ez a tömeg egész másképpen viselkedne, ha mondjuk Szaud-Arábiába érkezne meg, mert pontosan tudnák, hogy ott nem követelhetnek, mert bizony pofánverés lesz a vége meg gúzsbakötés.
Az ő szemükben: Európa = easy target..
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2015.10.24. 15:47:36

@legeslegujabbkor: a rigókét mérni se lehet sokkal könnyebb
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 15:50:32

@legeslegujabbkor: ha ez igaz lenne, MEGÁLLNÁNAK az első biztonságos és a hazájukhoz legközelebb eső országban. Például a törököknél vagy a görögöknél.
De ők Németországba meg Svédországba akarnak jönni.
Hát utóbbiak egyre inkább megmutatják, mennyire is várják már őket:
index.hu/kulfold/2015/10/24/megint_felgyujtottak_egy_menekultszallot_svedorszagban/
index.hu/kulfold/2015/10/20/gyulolet-buncselekmeny_svedorszag_rasszizmus_idegengyulolet/

Ezen túlmenően, a szenegáli, a nigériai, elefántcsontparti, pakisztáni és a többi hasonló országból érkező MIÉRT és MI ELŐL "menekül"?
Vagy hogy ha valaki egyedül, fiatal, erős férfiként tényleg háború elől menekül, a CSALÁDJÁT otthon hgyta a szarban?
Válasz erre 

vadász76 2015.10.24. 15:52:24

A más arcú menekültjeiteket nyugodtan lesz...játok ! :-)
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2015.10.24. 15:53:11

@BéLóg:
Itt most akkor bebizonyítottuk az intelligenciaszint mérésének hiányosságait. Mert ha tudják, hogy mennyivel jobb ellátást kapnak egy nyugat-európai államban, mint nálunk, akkor nem lehetnek annyira hülyék mégsem.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 15:56:36

@legeslegujabbkor: Ja a LÉNYEGET meg sem mondtam.
ÉN is békében akarok élni, emberi körülmények között, nem pedig egy teleszart, lepusztult, no-go zónákkal rendelkező városban, idegen vallási törvények betartására kényszerítve, családomat, hozzátartozóimat, főleg nőnemű embertársaimat folyamatosan féltve.
Ez az én országom ugyanis, nem az övék.
Tőlem elvárja Szaúd Arábia, hogy ne hordjak láthatóan kereszt alakú ékszert a nyakamban, ha Bibliát találnak a csomagomban, elveszik, és bár én nem vagyok muszlim, mégsem ihatok alkoholt nyilvános helyen, satöbbi, satöbbi, millió satöbbi.
Én meg állítólag köteles vagyok nekik mecsetet és minaretet építtetni az adókból, amit befizetek, mer' nálunk "vallásszabadság" van. Satöbbi.
Válasz erre 

Kampfer 2015.10.24. 15:57:20

@legeslegujabbkor: Francot! Akkor egy idegen államban az adott állam hatósága szava szent lenne! Nem ugatnának a sonkás szenya miatt és nem szarnának össze mindent! Nem balhéznának néhány kitépett korán-lap miatt és tudomásul vennék, hogy ők itt QRVÁRA NINCSENEK ITTHON! Nem körülöttük forog a világ és ha valakinek alkalmazkodnia kell, akkor azok ők! De nem így fest a kép...! Egyelőre nem úgy tűnik, hogy ők 'szegíny menekültek' lennének! Az sem világos, hogy mi a fenét akarnak egyáltalán, de hogy nem csak az 'emberibb élet és a béke' a vágyuk, ez tuti!
Kamp.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 15:57:38

@legeslegujabbkor: Hoppá. Ez olyan mint A 22-es csapdája (Catch 22) klasszikus regény.
Telitalálat.
Válasz erre 

Jolka40 2015.10.24. 15:59:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem az intelligenciájuk alacsony, hanem a tanultságuk.
Válasz erre 

Kampfer 2015.10.24. 16:01:15

@legeslegujabbkor: Jah, aztán az is új volt nekik, hogy a szlovén határtól Németország még kb. 300Km. És az is új volt nekik, hogy a németeknél milyen korán sötétedik! Nem is beszélve a vasúti sínen közlekedő vonatról és annak sebességéről! Persze, tényleg nem hülyék, egész profin szelfiznek a felgyújtott sátrak előtt...! Jah, épp menekült egy békésebb élet felé!
Tudod mit? Az ilyen dögöljön meg egy telepített drótakadályon vagy egy aknamezőn!
Kamp.
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2015.10.24. 16:02:28

@BéLóg: A demokrácia azt jelenti, hogy a közös célokat a többség szavazata dönti el. A kisebbségnek pedig a többség biztosítja azokat a szükségleteket, amitől ők is jól érzik magukat.

Tényleg ennyire zavar, hogy a menekültek nem akarnak itt maradni?
Nem tetszik nekik ez az ország, amit ti alkottatok.
Válasz erre 

Kampfer 2015.10.24. 16:02:30

@Jolka40: És te épp ezért vágytál rájuk ennyire pár napja...?
Kamp.
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2015.10.24. 16:04:53

@Kampfer: Megint csak az derül ki, hogy gondolkodnak, és tisztában vannak a jogaikkal. Eldöntik, kérjenek-e menekültstátuszt, vagy induljanak útnak gyalog. Még a piárhoz is jobban értenek.
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2015.10.24. 16:06:49

@Kampfer: Te gondolom még sosem keveredtél ki egy körforgalomból a rossz útra.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 16:08:08

@legeslegujabbkor: Ezen már rég túlvagyunk, kis buta.
Mondd, ha neked búzafölded van és látod, hogy egymillió SÁSKA jön feléd, nyugodtan alszol hogy ááááááá, ezek úgyse akarnak ittmaradni, csak átvonulnak...

Nem lehetsz ennyire ostoba, hacsak nem szándékosan.

Vagy mégis inkább előveszed a DDT-t meg a lángszórót és eszedet vesztve MEGVÉDED a szaros földedet?
Válasz erre 

zoliopata 2015.10.24. 16:09:05

Hülye vagy fiam! Ülj le!
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2015.10.24. 16:10:23

@BéLóg: 70-en kaptak menekültstátuszt az idén.
A többiek tovább akartak menni. Ez az ország nem vonzó kívülről nézve sem.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 16:12:07

Már a németek is nagon várják a kedves társaságot...
index.hu/kulfold/2015/10/22/menekultvalsag_nemet_politikusok_elleni_merenyletektol_tartanak/
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 16:14:52

@legeslegujabbkor: A sáskás példám megvan, vagy írjak még róla valamennyit?
Mondjuk hogy napokig nem volt járható az M7-es mert kedveskéinknek az volt a legjobb és legkönnyebb gyalogút nyugat felé?
Ha rajtad múlna, a mai napig ott vonulnának a népek tömött sorokban, te meg mehetnél falura ennivaalót venni, mert a teherautók nem tudnának árut szállítani a lezárt utakon.

Érted? Mint a sáskák? Nem maradnak, csak mennek, esznek, szarnak, mennek, esznek, szarnak, ezerszám. Vég nélkül.
Válasz erre 

Kampfer 2015.10.24. 16:17:00

@legeslegujabbkor: Hülyeségeket írsz...! Miféle jogok? Visszaélnek azzal a ténnyel, hogy egy aberrált, libbant és impotens idióták által vezetett országon caplatnak keresztül! Alapeset kéne legyen, hogy nincsenek jogaik! És ha az első sorukat szépen hasbakapta volna egy géppuska, akkor is kíváncsi lennék a fenenagy gondolkodásukkal! Píár? Egy faszt! Csak a szarhegy média csinált ezekből a retkekből 'szegíny menekültet'! De a tények azok tények: ezek csak nyomorult migránsok, akikkel kesztűs kézzel bánnak. Ennyi és nem több!
Kamp.
Válasz erre 

Kampfer 2015.10.24. 16:18:11

@legeslegujabbkor: Ha volt is ilyen, nem kezdtem el tolatni a körforgalomban, nem törtem össze más autóját, nem vertem össze a rendőrt és nem küldtem el mindenkit a qrvaanyjába, aki szólt, hogy hülyeséget csinálok! Ez így érthető...?
Kamp.
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2015.10.24. 16:18:12

@BéLóg:
A vonatokat leállítottuk, hogy ne tudjanak normálisan elutazni.
Az ellátásukat finanszírozta az EU, a segélyszervezetek és az önkéntes adományozók.

Mindent bevetett a kormány, hogy feltűnően történjenek a dolgok, látom neked is tetszett ez a cirkusz.
Válasz erre 

Kampfer 2015.10.24. 16:20:19

@legeslegujabbkor: Sírjak miatta? Leszarom! Szívből remélem, hogy sosem leszünk vonzók ezeknek a retkeknek! Kerüljenek el minél messzebbre és teljesedjen be a szerelem a friztekkel! Mindenkinek jobb így!
Kamp.
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2015.10.24. 16:20:42

@Kampfer: Tudod, hogy én hogyan reagálnék, ha a gyerekem nem kapna enni, napokig utcán aludnék, és a hatóságok le se szarnának vagy ott aláznának meg ahol tudnak?
Válasz erre 

Kampfer 2015.10.24. 16:25:55

@legeslegujabbkor: Tudod, hogy én hogy reagálnék, ha te így reagálnál, ahogy ezek? Rég a dróton száradnál... Hány a helyiekre vonatkozó szabályt, törvényeket sértettek meg konstans módon hónapok óta? Miért hiszed, hogy a fehér nem lőné szarrá ezt a sáskahadat a dróton, ha a saját gyerekei és a saját jövője vagy élete lenne a tét?
Kamp.
Válasz erre 

élhetetlen 2015.10.24. 16:28:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Még csak a bevándorlókról sem szeretnék vitatkozni, csak pár apróság.
„ha elfogadjuk a tudományban egyre inkább teret nyerő megállapítást, hogy az IQ nagyrészt genetikailag meghatározott. Akkor ui. a szírek átlag 70-es IQ-ja valóban genetikai adottság.” Tudod, mi az IQ? Az intelligencia mérőszáma, ami elvileg a felismerésről, alkalmazkodási képességről, tanulási képességről szólna. Töltöttél már ki IQ tesztet? Én már négyszázhetven kérdésből állót is, és ennek legfeljebb a harmada szólt arról, hogy felismerem-e a kérdések összefüggéseit. A többi valamilyen szerzett ismeretre vonatkozott, aminek semmi köze az intelligenciához. Ez itthonra is érvényes, lehet egy gyerek akármilyen szuper született (genetikai) intelligenciával, ha nem kap megfelelő ismereteket, akkor mérhetik 18 éves korában… Ez az, amit te nem vagy képes belátni, de lehet, hogy csak azért nem, mert olyan intelligens vagy. „Persze lehet vitatkozni ezzel a megállapítással, de akkor szeretném látni a posztoló orvosi és humángenetikai diplomáját.”. Elég lenne gondolkodnod. Az IQ nem tudás, hanem tanulási készség. Nem tudom, láttad-e az Istenek a fejükre estek (nem biztos, hogy ez az) című filemet, ott egy öreg bantu tanítja a gyerekeket a szükséges ismeretekre. Ha ott állítanának össze egy IQ tesztet, valószínű, hogy a hetvenet sem érnéd el.
Válasz erre 

Kampfer 2015.10.24. 16:31:20

@legeslegujabbkor: Azt még fesd már le nekem, hogy ezek a menekülők mi a faszért menekülnek épp a németek felé? Valahogy Izraelbe, Szaúd-Arábiába vagy az Emirátusokba nem nagyon mennek... Pedig ott még mecset is van és ők sem esznek disznót! Na? Talán azt nagyon is jól tudják ezek a művelt agysebészek, hogy azok ott gyerekestől, kismacskástól szarrá lőnék őket, ha a vonal közelébe érnek...? Na, ha oda nem akar menekülni, akkor a fritzekhez se akarjon!
De tudod mit? Legyen...! Ha a németek a nagy szerelem és az álmok földje! Menjen oda! Van német követség Ankarában, Athénban és még Ammanban is. Miért nem sétál oda? Elmondja, mennyire menekült, vízumot kér és ha megadják, már legálisan jöhet is! Nem kell fizetnie a csempésznek, nem kell a kisgyerekkel hajókázni, hanem repülő, vonat, legális utazás, regisztráció és máris legálisan van bent az álmok földjén. Minket sem és a Balkánt sem háborgatta... De nem! Ők még ott is a folyóban másznak, ahol híd van! Valóban qrvaokos egy népség!
Kamp.
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2015.10.24. 16:32:31

@Kampfer:
Milyen harcias vagy a gyengékkel szemben. A fradi drukkerek is simán szétverik a metrót, belekötnek mindenkibe, mégsem lövik le őket.
Válasz erre 

Kampfer 2015.10.24. 16:39:31

@legeslegujabbkor: A fradi drukkerek ellen vetettek be komolyabb eszközöket, vagy a migránsok ellen...? Továbbá a fradista az jó eséllyel magyar állampolgár.

"Milyen harcias vagy a gyengékkel szemben."
Senki sem mondta, hogy jöjjenek ide és így jöjjenek ide. Senki sem kérte őket, hogy fenyegetőzzenek! Röszkénél ezt tették! És szerintem nagyon olcsón megúszták!

Ezt írtad:
" Tudod, hogy én hogyan reagálnék, ha a gyerekem nem kapna enni, napokig utcán aludnék, és a hatóságok le se szarnának vagy ott aláznának meg ahol tudnak?"
Értelmezésem szerint ez egy migráns szájából már burkolt fenyegetés lenne. Ha a drótot támadja, akkor az nyílt fenyegetés. Ha átjön rajta, az nyílt támadás! Minden joga megvan akkor az adott állam erőinek a fegyverhasználatra! És igen, ha nekem kellene meghozni a döntést, akkor a dróton akadva száradnál az őszi napon!
Kamp.
Válasz erre 

Kampfer 2015.10.24. 16:45:50

@legeslegujabbkor: "Milyen harcias vagy a gyengékkel szemben."

Megvan az a jelenet egy héttel ezelőttről, amikor a szlovén-osztrák határon négy rendőr állta útját ennek a söpredéknek? És akkor azok megvárták, míg lesznek kb. 4-500-an, majd az egyik intett, hogy 'indulás' és megindultak. Elsodorva azt a négy osztrák rendőrt... Hm... Ott ki is volt a 'bátor'?
Ha meg a négy rendőr lelépett volna két oldalra és szarrá lőtték volna ezt a tetves szír csőcseléket, akkor az osztrákok lettek volna a szemetek, igaz? Mert 'szegíny ártatlan menekülökre' lőttek...! Na ezért álszent és ostobaság, amit írsz!
Kamp.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.24. 17:00:23

@élhetetlen:

Mindezt magyarázd el az IQ-teszteket végző kutatóknak, és velük vitatkozz, ne velem. Én abból indulok ki, hogy az ezzel foglalkozó kutatók jobban értenek a szakterületükhöz, mint én. Vagy mint te. :)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.24. 17:08:32

@legeslegujabbkor:

"Az lakosság írástudatlan részének mérése elég körülményes lehetett."

Gondolod, hogy ők emelték volna az átlagot? Komolyan azt hiszed, hogy az írástudatlanok tömegének _átlagos_ IQ-ja magasabb az írástudók átlagos IQ-jánál?

Vicces egy ember lehetsz te.
Válasz erre 

Kampfer 2015.10.24. 17:11:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Üdv! Háááát, olvasva a sorait, nekem nem a 'vicces' jelző jutott először az eszembe! :-D
Kamp.
Válasz erre 

Pop40 2015.10.24. 17:23:10

@A megvalósult amerikai ólom..:
Egyáltalán nem látom rózsaszínben az amcsikat, a mostani helyzet kialakulásában nagy szerepük volt. Ellenben őket habzó szájjal szidtad ezért, de mikor a ruszkik csinálják ugyanezt, akkor szavad nincs, tehát a kettős mérce momentán pont nálad aktuális.

Valóban nincs sok különbség a kgb-s putyin ettárs Oroszországa meg a Szovjetunió között. Putyin ettárs is terjedne, mint a vírus, szerencsére a romokban heverő gazdaságuk miatt ezt csak korlátozottan tudja megtenni.

Ja, és még valami: ha választanom kéne, hogy a ruszkiknál vagy az amcsiknál éljek, nem lenne kétséges a választás. Pont, mint a nép 99%-a esetében.
Jó eséllyel te is az amcsikat választanád, hiába téped most a szád.
Válasz erre 

élhetetlen 2015.10.24. 17:26:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Te idézed őket, végig gondolás nélkül, miért velük vitatkozzak, csak a te érveiddel vitatkozom, mert az jelent meg itt. Kutatók dolgoznak pénzért, és adott szisztémával dolgoznak, ami nem biztos, hogy jó, stb. „Komolyan azt hiszed, hogy az írástudatlanok tömegének _átlagos_ IQ-ja magasabb az írástudók átlagos IQ-jánál?” Lehet. Apa hat elemivel, mert arra volt lehetősége, sokkal intelligensebb volt nálam is ,nekem két diplomám van. Még mindig nem érted, hogy mi az intelligencia, de nyugodtan maradjál így, csak jó lenne, ha ezzel a hülyeségeddel nem fertőznéd a tömegeket.
Válasz erre 

Pop40 2015.10.24. 17:29:03

@legeslegujabbkor: Ez csak mentegetőzés a részükről. Szabályok épp úgy vannak ott is, ugyanis szabályok nélkül semmilyen civilizáció nem marad fenn sokáig.
Csak annyi a különbség, hogy ha itt megszeged, pl megbírságolnak, ott meg jön az Iszlám Állam, és lecsapja valamelyik testrészed.

Innentől fogva csak kifogás, hogy valaki épp az európai szabályrendszerhez nem tud alkalmazkodni.

De ha így is van, semmi gond: nem kötelező Európában élni.

Itt épp azzal van a gond, hogy Európa nem követeli meg kőkeményen a szabályai elfogadását a migránsoktól, és nem bünteti azonnali kitoloncolással azokat, akik tesznek a szabályokra.
Válasz erre 

Pop40 2015.10.24. 17:32:48

@legeslegujabbkor:
": Ha újra akarnák teremteni, nem menekülnének el onnan."

Az a baj, hogy függetlenül attól, akarják vagy sem, újrateremtik.

Zeng a sajtó a német befogadóállomásokon napi rendszerességgel zajló balhéktól, ahol a még Európában meg sem melegedett migránsok már egymást ölik.

Ezeket akarja Merkel integrálni?
Válasz erre 

Pop40 2015.10.24. 17:36:41

@BéLóg:
Nagyon igaz.

Európa több jogot biztosít a 3 földrésszel távolabbról ideeső gazdasági népvándorlóknak, mint a saját állampolgárainak.
Ez teljesen egyedi a világon, nincs még egy közösség, amelyik ekkora marha lenne.
Válasz erre 

2015.10.24. 17:39:57

Reszemrol a Hobagoly politikai palyafutasatol nem vagyok elajulva, messze magasabb pozicioba emelkedett, mint ami a kepessegei alapjan varhato lett volna tole, az miniszterelnoksege utan meg belekovesedett ebbe a haza bolcse szerepbe. Se nem bolcs, se nem tul jelentos gondolkodo. Olyan okosakat tud mondani, amit minden jozan ember is ki tudna nyogni magabol.
Ennek ellenere, vagy pont ezert pont migrans ugyben is igaza van.
Az a baj a migransokkal, hogy sokan vannak es masok a szokasaik, amik reszben genetikai eredetuek (az IQ-t, a visekedest nagyban a genetika hatarozza meg) masreszt szocializacios problemaik vannak. Se a genetikai, se a szocializacios problemaikat nem fogjak megoldani sehol, ahogy az mar nyugaton latszik a multikulti kudarcabol.

@Papageno68: i.imgur.com/YKz4Svz.jpg

upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/92/AverageIQ-Map-World.png

rengeteg kutatas van ezzel kapcsolatban

a szirek meg a jobbak koze tartoznak, a nagyon sulyos problemak Indiaban, Pakisztanban, Afganisztanban, de foleg Fekete-Afrikaban vannak IQ teren
nem rasszizmus ez, a tenyek nem lehetnek rasszistak
raadasul az europid ember se dicsekedhet, hiszen a kinai, japan, koreai nepek lekorozik oket (minket)
de szegyenkezni se kell

mindamellett azt hozza kell tenni, hogy az, hogy mondjuk az indiaiak meg pakisztaniak atlag IQ-ja messze alacsonyabb, mint a feher europai embere vagy a kinaiake, ez nem zarja ki, hogy nagyok sok okos indiai mernok, orvos, jogasz, programozo legyen, ahogy vannak is
csak aranyaiban sokkal kevesebben vannak, mint amit 1 milliard emberbol varhatnank, ha azok kinaiak vagy europaiak lennenek

mondhatjuk, hogy joval nagyobb az esely arra, hogy egy indiai vagy neger alalcsony IQ-ju, mint mondjuk hogy egy kinai vagy feher ember alacsony IQ-ju
ahogy egy magas IQ-je polgartars is jellemzobben, eselyesebben jon szembe, ha az ember Europaban vagy Kinaban setal az utcan
Fekete-Afrikaban is biztos vannak magas IQ-ju emberek, csak sajnos egy 130-as IQ-ju negerre jut szazezer, akinek az IQ-ja inkabb a 80-as savban van

egyeni szinten persze ez sok mindent nem jelent, csak populacio szinten, ez a statisztika, nem hazudik, csak eppen az egyenrol pont semmit nem mond el

a jovedelem, az adott orszag GDP-je sem annyira fugg ossze az IQ-val, hiszen mondjuk a volt kommunista orszagok lakoinak IQ-ja nagyjabol azonos a kapitalista, naluk tizszer magasabb GDP-vel buszkelkedo nyugati orszagok lakoival
a rassz "sajnos" egy jo indikatora az IQ-nak, legalabbis statisztikailag

bizony vannak nepek, ahol az IQ nagyon alacsony
Válasz erre 

2015.10.24. 17:46:09

@Papageno68: az IQ nagyon erosen rasszfuggo
az ausztral bennszulottek nagyon szepen tudjak fujni a didgeridoo-t, csak az IQ-juk a beka segge alatt van
ez teny, nem rasszizmus, attol meg nem kell oket kiirtani, eljenek a foldjeiken, ne vegyek el toluk, vadasszanak krokodilokra stb.

az arabok, pakik, indiaiak se IQ-bajnokok, de azert picit magasabb az atlag IQ-juk, mint mondjuk a fekete-afrikaiake, utobbiak sajnos atlagosan nagyon alacsony IQ-val rendelkeznek
talan ez is lehet egy magyarazat arra, hogy miert nem sikerul normalis orszagokat epiteni maguknak, holott nyomjak neki a nyugati segelyeket, a gyarmati rendszer mar lassan 60 eve veget ert

allatok IQ-jarol nincs semmi informaciom sajnos, el se tudom kepzelni, hogy hogyan merik ezt, ha egyaltalan ertelmezheto az allatok vonatkozasaban az IQ, intelligencia
Válasz erre 

Pop40 2015.10.24. 18:05:15

@legeslegujabbkor:
"Mindent bevetett a kormány, hogy feltűnően történjenek a dolgok, látom neked is tetszett ez a cirkusz."

Ez akkor lenne igaz, ha máshol minden flottul menne.
A horvát rendszer ellenben 1 napig bírta az inváziót, a szlovén, az osztrák, meg a német is a bedőlés határán van.

Pedig ott nem Vitya van kormányon...
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 18:10:39

@legeslegujabbkor: A vonatokat és a buszokat összeszarták, első kézből tudom. Nem szálltak fel mert attól féltek, regisztrálni viszik őket. Követeltek. Mocskoltak. Szemetet és fekáliát hagytak maguk után. Nézz utána mi lett a horgosi barackosokból, szőlőkből, kukoricásokból, a főutcájukból.
Mi Schengen része vagyunk, nekünk be kellett tartani a törvényeket, amelyeket a tömeg szimplán ignorált.
Ahogy más is írja, látod, mi hetekig álltuk a sarat, míg más polkorrekt országok két-három nap után bedőltek.
Tényleg borzalmas, hogy képtelen vagy felfogni a menedékkeresők és a migráns hordák közti különbséget.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 18:15:48

@Pop40: Sajnálom, csak németül van, el kell olvasni. A német menekülttáborokban a muszlim férfiak cswoportosan erőszakolják meg a muzulmán nőket, 13 éves gyerekeket is.
de.gatestoneinstitute.org/6547/vergewaltigungen-migranten
Válasz erre 

Papageno68 2015.10.24. 18:25:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A jó isten szerelmére, próbáld már meg érteni, hogy a 70-es IQ mélyen az emebri nívó alatt van! A békeidős Szíriában nem lehettek volna ékszerészek, strandjegyárusok, különböző felekezetű papok, köztisztviselők, ha az egész ország átlagos IQ-ja éppen a hüllőhcentrum alattvan.
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.10.24. 18:26:02

@Pop40: Amit azoroszok csinálnak, az egy reakció a facebook forradalmas CIA projektre, amit az amcsik Ukrajnában és Szíriában is eljátszottak, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy mindkét országból saját csatlóst csináljanak. Ép ésszel nem lehet azt várni, hogy ezt majd ölbetett kézzel nézik az oroszok.
Attól, hogy szívesebben élnék-ha már mindenképp választanom kellene-az Egyesült Államokban mint Oroszországban, miért kellene támogatnom azt a pofátlan ámokfutást, amit az előbbi visz véghez a világban az utóbbi 15 évben?
Az oroszok pedig azért szimpatikusak, mert időnként képesek borsot törni Sam bácsi orra alá, és a ha korlátozottan is, de képesek valamelyest blokkolni az USA kártékony nyomulását.

"Valóban nincs sok különbség a kgb-s putyin ettárs Oroszországa meg a Szovjetunió között."

Mr. D-209 esetében is ilyen finnyás voltál..? Ráadásul Putyin mindig is a saját hazáját szolgálta nem pedig egy idegen hatalmat.
Ezenkívül elévülhetetlen érdemei vanak abban ,hogy nem hagyta kirabolni az országot a nyugat által, és rendet rakott abban a kuplerájban, ami az ezredforduló környéki Oroszországot jellemezte Borisz Alkuholovics Vodkov Jelcin alatt, tíz évre sittre vágva a legfőbb nyugatnyaló főliberálist..
Válasz erre 

Papageno68 2015.10.24. 18:26:46

@tiller foch: Nekem csak a 70-es IQ val van bajom az olyan alacsony, hogy nem is emberi.
Válasz erre 

Pop40 2015.10.24. 18:34:10

@BéLóg:
"A vonatokat és a buszokat összeszarták, első kézből tudom. "

Nem kell ezt első kézből tudni.
Itt vannak róla a fotók.

migransnews.blog.hu/2015/09/27/migransok_kepek_egy_nagykanizsai_vonat_kalauzatol

Guszta, ugye?
Válasz erre 

Pop40 2015.10.24. 18:47:33

@A megvalósult amerikai ólom..:
Nem kell ölbetett kézzel nézni. De van különbség aközött, hogy te is odaküldöd a titkosszolgálatot, vagy simán megszállod az ország egy részét.

Nem kell támogatnod, szó nincs erről. De ha szidod, akkor szidd akkor is, ha a ruszkik csinálják.
A neved se "a megvalósult orosz ólom", ugye?:)

"Az oroszok pedig azért szimpatikusak, mert időnként képesek borsot törni Sam bácsi orra alá, és a ha korlátozottan is, de képesek valamelyest blokkolni az USA kártékony nyomulását."

Ugyanez fordítva is működik ám: az amcsik azért -is- szimpatikusak, mert képesek blokkolni a ruszkik kártékony nyomulását. Amiből momentán az országnak van egy laza 50 év tapasztalata...
Érted, ugye? Ott kezdődött a balhé, hogy a másik visszaütött. Ki hogy nézi, ugye.

"Ráadásul Putyin mindig is a saját hazáját szolgálta nem pedig egy idegen hatalmat."

1, ha neked az a haza szolgálata, hogy kompletten szétkúrta az ország gazdaságát ..
2, ha tényleg a hazáját szolgálta volna, azért miért kéne NEKEM hálásnak lenni? Legyenek hálásak a ruszkik.
De ráadásul nincs is így, az usa, minden hibája ellenére, ezerszer élhetőbb, mint oroszo, s nem csak azért, mert a ruszkiknál hideg a tél.
:D

Megyóval semmi gondom nem volt, az egyik legnormálisabb min elnök volt. Pugyin se érdekelne, mit csinált korábban, ha nem terjeszkedne, hanem maradna otthon.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 18:55:43

@Pop40: Azt igyekszünk elfelejteni, hogy jelenleg Európa keresztbe fexik az amcsi kereskedelmi megállapodásnak meg GMO-nak meg effélék. Aztán láss csodát, egyszerre csak százezrek indulnak és milliók készülnek a legerősebbnek mondott európai államba, aztán hirtelen egy, már 17 éve (!!!) ismert/vizsgált német autós szoftvercsalást fednek fel, megroggyantva a LEGERŐSEBB európai autógyárat...
Németország bizony éppúgy elkezdett az orosz medvéhez közeledni, ahogy anno Adolf is tette, csakhogy ma már más a szituáció. Simán kijönne belőle egy óriási krautzabáló medvegy, hatalmas piaccal, gazdasági erővel, nyersanyagokkal.
Hát nem "mekkora jól jön" (sic) egy ilyen menekültválság, dajcsland megroggyasztása na meg a Putyin démonizálása?
A világpolitikában soha semmi nem történik "csak úgy".
Válasz erre 

Pop40 2015.10.24. 19:19:12

@BéLóg:
Nem kenyerem az összeesküvősdi, de ez a migránsinvázió (meg a vw-ügy) valóban nagyon olajozottan zajlik.

Persze ez Európa hülyesége: ha nincs wilkommenkultur, hanem helyette azonnali visszafordítás van, akkor nincs áradat se.
Ahogy a saját arab testvérországaik teszik. Akik deklaráltan megmondták, hogy adnak valamennyi pénzt, de ide ne jöjjön senki.
1, ők az ország életszínvonalát nem kívánják kiterjeszteni (!!)
2, felborulna az ország etnikai aránya. Ez őket zavarja, pedig a saját arab testvéreik. A hülye Merkelt már nem zavarja.
Látjuk is az eredményét.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.24. 19:32:06

@élhetetlen:

"Te idézed őket, végig gondolás nélkül, miért velük vitatkozzak, csak a te érveiddel vitatkozom, mert az jelent meg itt."

Értelek, szóval a szakembereknél jobban értesz a témához. Jó tudni. :D

'„Komolyan azt hiszed, hogy az írástudatlanok tömegének _átlagos_ IQ-ja magasabb az írástudók átlagos IQ-jánál?” Lehet.

Vagyis szerinted egy adott ország írástudatlan része átlagosan intelligensebb az írástudónál. Köszönöm, ennyi elég. :)

"Apa hat elemivel, mert arra volt lehetősége, sokkal intelligensebb volt nálam is ,nekem két diplomám van."

A vitakultúrád a béka segge alatt van: a.te.ervelesi.hibad.hu/anekdotikus-bizonyitas

"Saját példádon vagy mások, de elszigetelt - esetleg csak hallomásból, sokadkézből ismert - beszámolóin keresztül próbáltad meg igazolni egy általános érvényűnek szánt állításod igazságát, vagy kikezdeni egy nem általános érvényűnek szánt állítás helyességét."
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.24. 19:41:58

@Papageno68:

"A jó isten szerelmére, próbáld már meg érteni, hogy a 70-es IQ mélyen az emebri nívó alatt van! A békeidős Szíriában nem lehettek volna ékszerészek, strandjegyárusok, különböző felekezetű papok, köztisztviselők, ha az egész ország átlagos IQ-ja éppen a hüllőhcentrum alattvan."

A jó isten szerelmére, próbáld már meg érteni, hogy a 70-es átlagos IQ jópár ország népességére bizony jellemző. Fentebb megadtam linket. Ha nem hiszed, keress további tanulmányokat a neten: borítékolom, hogy meg fogsz lepődni.
Válasz erre 

Papageno68 2015.10.24. 19:56:51

A 70-es IQ még az egyedül űrítkezéshez sem elég. A netes linkekről meg az a véleményem, hogy amíg a valódi tudósok és mérnökök + orvosok stb. alkalmazott tudományok gyakorlói 65 dekás kisbabákat életben tartanak, meg Mars szondákat mütyüznek és a Naprendszeren túl járnak a Voyagerek, addig inkább nekik hiszek.
Válasz erre 

Éhes ló 2015.10.24. 20:28:53

A hóbagoly undorító vén marha.
De igaza van.
Sajnos.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.24. 21:00:16

@Papageno68:

"A netes linkekről meg az a véleményem..."

Drága, attól még nem lesz valami értéktelen "netes link", hogy egy tudós kutatási eredményei megjelennek a neten is. Az általam megadott linken sem bloggerek agymenései olvashatók:

"These numbers came from a work carried out from 2002 to 2006 by Richard Lynn, a British Professor of Psychology, and Tatu Vanhanen, a Finnish Professor of Political Science, who conducted IQ studies in more than 80 countries."

Te melyik egyetemen vagy professzor és hány országban folytattál IQ-kutatásokat?

Megjegyzem, a könyveik nyomtatásban is megjelentek:

books.google.fr/books?id=i6XDQgAACAAJ
books.google.fr/books?id=KQ4rLiAbHQQC

Neked hány könyved jelent meg a témában?
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.10.24. 21:14:55

@Pop40: "Megyóval semmi gondom nem volt, az egyik legnormálisabb min elnök volt. "

Hát ez marha jó. Putyinnál felhánytorgatod a titkosszolgálati multat, de Megyónál nem gond ha titkos tiszt volt. Na ez a kettő mérce.

A nickem pedig az amerikaikhoz kötött sztereotípiák és a valódi arcuk közötti különbségre utal. Bizony sokaknak ólom jut álom helyett..

Az oroszok pedig közel sem nyomulnak annyira világszerte mint az emrikaiak,márcsak azér tsem mert ehhez jóval kevesebb gazdasági és katonai eszköz áll a rendelkezésükre.
Az már a wikileaks iratokból is jól látható volt, hogy mennyire irritálja az USA-t az egyre szorosabbá válló német-orosz, illetve tágabb értelemben európai-orosz kapcsolat. Ezért meg kellett egy kicsit keverni a kását Ukrajnában. És egyáltalán nem jobb ha valaki titkosszolgálati eszközökkel mozdítja el egy másik ország vezetését ,mintha katonai erővel tenné ugyanezt. ( Mellesleg a kijevi főtéren kialakuló lövöldözésben masszívan benne voltak fegyveresen is az amik..)
Erre volt az orosz rekció az, hogy megszállták a számukra kulcsfontosságú orosz többségű Krímet.

Ha ezt elítéled, akkor azt is el kel ítélned, amikor az USA hadserege kongresszusi határozattal megszállta Texast, amely addig Mexikóhoz tartozott

Putyin pedig épphogy megmentette az orosz gazdaságot a Jelcin alatt kialakuló Káosztól. Minden mutatójuk javult ahhoz az időszakhoz képest.
A mostani alacsony kőolajár valóban nem tesz jót az orosz gazdaságbak, de minden rosszban van valami jó: az alacsony ár végleg padlóra küldi az amerikai palaolaj cégeket. Tehát a piaci részesedés szempontjából előnyös is.

Az meg vicc, hogy több száz éves fejlett demokráciák gazdaságát hasonlítod össze egy kommunizmus által 70 évig sújtott ország gazdaságával..
Válasz erre 

n_dy 2015.10.24. 23:03:15

hergeljétek csak magatokat
mi a farokért kell összeborulni a pápuákkal, a szírekkel, a szarokkal,
az eszkimókkal, a malájokkal, az arabokkal ?
az arabok speciel utálnak minket, ők nem engednek be migránsokat, titeket sem idióták
saját magatokat és gyerekeiteket végzitek ki
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2015.10.24. 23:22:27

@Papageno68: na itt a másik félművelt barom. "nem emberi"

Tudod, hogy minek a "mértékegysége" az IQ? Hogyan működik pontosan? Azt hiszed, hogy ha valakinek 70-es az IQ-ja akkor az 70%-os kognitív képességgel rendelkezik az átlaghoz képest?

Te ostoba véglény, az "ürítkezéshez" milyen logikai, nyelvi vagy térérzékelési problémamegoldó képességeket használ fel az ember?

A hüllő hány pontosra tölti ki az IQ tesztet? Te nyomorult barom, minek ugatsz bele olyasmibe amiről végképp lövésed sincs?
Válasz erre 

bbwd 2015.10.25. 02:15:36

a nagyon okos poszternek:

nem aztat mondta a boros, hogy rosszabbak ezek az emberek a bőrszínük, vallásuk, kultúrájuk miatt, hanem aztat, hogy mások

ez mióta rasszizmus, kispofa?

vajon nem más arculatú egy arab egy magyartól? ja, nem?

elmondom, hogy kibaszottul más, csak hogy tudjad :P
Válasz erre 

2015.10.25. 02:52:37

@Papageno68: ez butasag, ilyet nem lehet mondani, hogy a 70-es IQ pontszam az mar nem is emberi. Minden IQ szint emberi, hiszen embereknel merik. Alacsonynak alacsony, de emberi. Attol, hogy valakinek alacsonyabb az IQ-ja, attol meg emberi leny. Lehet, hogy nem is rossz ember, csak egy kicsit "lassu". Vannak nagyon magas IQ-val megaldott emberek, akik gazemberek, szociopatak. En nem misztifikalnam ennyire az IQ-t. Ez egy meroszam, ami nagyon specifikus. Igen, az afrikaiaknak atlagban nagyon alacsony, a kinaiaknal meg magas atlagosan. A feher europaiaknak meg az atlaga kb 100. Ettol meg vannak alacsony IQ-ju kinaiak, meg par zseni fekete-afrikai, csak utobbira kisebb az esely, mert atlagosan alacsonyabb az IQ-juk. Mondjuk 1000 afrikaibol 2-nek van extrem magas IQ-ja, 200-nak extrem alacsony, a tobbi atlagos, 1000 kinaibol meg 150-nek extrem magas, 20-nak meg extrem alacsony, a tobbi atlagos. Most csak mondtam egy par szamot hasrautesszeruen, hogy az atlag milyen csaloka fogalom.
Válasz erre 

2015.10.25. 03:20:52

@Papageno68: nem nekem irtad, de beleugatok

ezt irtad:
"A jó isten szerelmére, próbáld már meg érteni, hogy a 70-es IQ mélyen az emebri nívó alatt van!" - ez rettenetesen kirekeszto megallapitas. Egyetlen emberi IQ sincs emberi nivo alatt!
LEhet, hogy nagyon alacsony egyeseknel az IQ, de nem ez az emberi let merceje.
Az afganok IQ-ja nagyon alacsony (atlagosan). Ettol meg emberek. Lehet, hogy csak heroint meg hasist tudnak termeszteni ennyi esszel meg az asszonyaikat rabszolgasorban tartjak, de mivel az asszonyaik is alacsony IQ-val rendelkeznek, ezert nagyon jol megvannak a maguk koreiben, a sajat tarsadalmukban az iszlam szabalyai szerint. Iszlam tarsadalmakban ugysem kell sokat gondolkodni, megmondja a Koran, hogy mit csinalj. Eleldegelnek egy afgan szinten, ami talan nem veletlenul nem olyan eletszinvonal, mint egy holland vagy japan tarsadalomban. Talan nem veletlen, hogy az iszlam olyan orszagokban tud tarsadalomformalo erove valni, ahol genetikusan alacsonyabb az emberek atlagos IQ-ja.

ezt is irtad:
"A békeidős Szíriában nem lehettek volna ékszerészek, strandjegyárusok, különböző felekezetű papok, köztisztviselők, ha az egész ország átlagos IQ-ja éppen a hüllőhcentrum alattvan."

egyreszt szerintem a szirek atlagos IQ-ja magasabb, mint 70, olyan 85 korul lehet
egy nem tul ertelmes Valo Vilag szereplo IQ-ja lehet ennyi
ez az atlag
vannak ertelmesebbek, akik mondjuk egy europai atlaggal rendelkeznek (100-as IQ), de Sziriaban ok mar nagyon intelligensnek szamitanak, ok mozgatjak a gazdasagot, ok vezettek a tarsadalmat
a nagy tomeg meg ennel alacsonyabb szinten volt, de ez semmi problemat nem okozott, mert mindenhol ilyen emberek voltak, el tudtak latni a munkajukat, mukodott a korrupcio, mukodott a "wasta", ez arabul a protekciot, kapcsolatokat jelenti, mindenkit elhelyezett a csaladja valamilyen allasban, mert osszetartottak, nagybacsi benyomta a kis Mohamedet egy allami hivatalba aktatologatonak, nem sok vizet zavart
egy alacsony atlagos IQ-ju tarsdalom is mukodokepes, lasd arab orszagok, afrikai tarsadalmak
mas kerdes, hogy ezek a tarsadalmak nem fognak selyemkepeket festeni meg urrepuloket epiteni, nem fogjak ontani a Nobel-dijas kemikusokat, de pekek, lakatosok, hegesztok, buszvezetok, politikusok, tanarok, gyari munkasok, foldmuvesek siman lehetnek
ezek jo resze mechanikusan vegezheto munkakor
ugyanakkor a hi-tech ipar nem ezekben az orszagokban fog munkaerot talalni...

a szirek IQ-ja szerintem annyira nem alacsony, ahogy te feltetelezed, lehet olyan 85 korul atlagosan (vannak magasabb, vannak alacsonyabb IQ-juak ennel), ez egy butabb Valo Vilag szereplo IQ-ja, ennyivel mar siman lehet elni, ha korulotted a tobbseg ilyen IQ-val rendelkezik, akkor meg konfliktusod se lesz emiatt, mert senki se intelligensebb, fel se tunik, hogy mindenki egy kicsit "lassu"
eljartok a mecsetbe minden penteken, olvassatok az allami propaganda lapokat, vizipipaztok meg isszatok a teat a helyi teahazban munka utan, hazamentek es helyrerakjatok a gyerekeket meg az asszonyt
siman leelhetsz egy eletet egy ilyen tarsadalomban es fel se tunik, hogy mondjuk a kinaiaknak atlagosan 20 ponttal magasabb az IQ-ja, mert sose talalkozol veluk

a problemak ott kezdodnek, amikor ezek az alacsonyabb IQ-ju emberek megindulnak a gazdag nyugatra es kovetelni kezdik a joletet, amit a nyugati ember megteremtett maganak
es a nyugati ember szembesul azzal, hogy ezek a jovevenyek esetleg egy buta europai ember IQ-javal rendelkeznek atlagosan...
de kovetelik a joletet, a juttatasokat
a szirek mondjuk atlagosan egy kisse alacsonyabb, de nem extrem alacsony europai ember IQ-javal rendelkeznek (egyeni elteresek persze vannak), az afganok viszont atlagosan olyan IQ-val rendelkeznek, ami mondjuk egy enyhen szellemi fogyatekos europai emberre jellemzo
a fekete afrikaiak meg meg ennel alacsonyabb atlagos IQ-val birnak
persze ott is vannak intelligensek (atlagosan persze kisebb aranyban, mint Kinaba vagy Japanban), akik sokra is vihetnek, de pont nem Fekete-Afrikaban fogjak sokra vinni, mert ott a tarsadalom nagy resze mondjuk 80-as IQ-val rendelkezik, eleve nem lehet erre egy progressziv, innovativ tarsadalmat epiteni, meg ott vannak a szokasok, a szocializacio, az iszlam, a torzsi hiedelmek, amik megint csak nem segitik a fejlett, joleti, demokratikus, egyeni boldogsagot biztosito tarsadalom felepiteset.

Ha igazad lenne, es Sziriaban nem lehetne alacsony IQ miatt egy mukodo tarsadalom (ekszereszekkel, papokkal, koztisztviselokkel), akkor mondjuk Japanban vagy Del-KOreaban, ahol magas az atlagos IQ, nem lennenek szakacsok, utcaseprok, pekek, gyari munkasok, segedmunkasok, alacsonyabb kepzettseget igenylo munkakorokban dolgozok, mert mindenki kurva "okos" es mindenki mernok meg orvos lesz... ebben amugy van valami, rengetegen diplomaznak a Tavol-Keleten es pont az alacsonyabb szintu munkakat valtja ki az automatizalas, robotok a gyarakban.
Válasz erre 

2015.10.25. 03:24:25

@Mr.Backhand: sehol a vilagon nem fogadnak be ennyi menekultet
egyedul a feher europai kulturkor ilyen
meg az ausztralok, kanadaiak se ilyen befogadoak
az angolszaszok nagyon megvalogatjak, hogy kit engednek be (USA, Kanada, Ausztralia, Uj-Zeland)
a tavol-keletiek meg tenyleg nagyon vedik magukat, a kulturajukat, a hagyomanyaikat, idegengyulolet teljesen normalis erzes naluk, de kozben mosolyognak... lasd Japan, Kina, Del-Korea
Válasz erre 

Rudi Kató 2015.10.25. 07:50:17

@legeslegujabbkor:
Látszik, hogy fogalmad sincs róla hogy készülnek ezek a közvélemény erőszakoló felmérések! A kérdező felolvassa a kérdéseket amik eleve úgy vannak össze állítva, hogy bármit is válaszol a páciens minden esetben a kérdés feltevő szándéka szerinti választ tudja csak adni, a kérdező illetve a kérdéssort össze állító ikszel!
Válasz erre 

kalbász 2015.10.25. 08:10:57

A magyarok 56 után 2 évig táborokban várták, hogy elosszák őket.
A befogadó nyelvet megtanulták, szokásaikat felvették.
Nem hőbörögtek 3 nap után.
Nem utasították el egy nő segítségét a kórházban csak mert nő.
Egyáltalán, ezzel rengeteget nyertek a befogadó országok.

Ennyire zsírhülye nem lehetsz, hogy nem látod a különbségeket és megfelelési kényszerből és/vagy orbánutálatból beállsz a hülyePC vonal erősítésébe..

Borossnak meg igaza van.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.25. 08:32:26

@tiller foch:

"Iszlam tarsadalmakban ugysem kell sokat gondolkodni, megmondja a Koran, hogy mit csinalj."

Ez tetszett, nagyon találó.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.10.25. 09:02:57

Nincs ezzel semmi gond, csak a libsik megszokták, hogy ami nem az ő véleményük az gyanús, szélsőséges. Ezért is mondja Boross, hogy ma még nem meri senki kimondani.

De ő kimondja és egyre többen mondják ki.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.10.25. 09:06:08

"De Boross még ennél is tud lejjebb menni. Mostani nyilatkozatában ugyanis elsüti a következő mondatot is: „A fehér civilizációnak – ilyet szabad mondani? -, de elsősorban az Egyesült Államoknak van felelőssége abban, ami a Közel-Keleten történik, mert ők idézték elő a zűrzavart.”

Figyelitek a liberális mentalitást? "nem tud lejjebb menni". Személyes sértésnek, provokációnak érzi azt, hogy valakinek a véleménye eltér a balliberális médiától. Bántják az USA-t, bántják Sorost ezzel a véleménnyel, hiszen felvetik felelősségüket.

Mintha a 70-es évek Népszabadságát olvasnád.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.10.25. 09:26:03

nemtom kik ezek az aggastyáni a hírtv-ben... DE...., KÁDÁRTÓL RETTEGET AZ ORSZÁG !!!!!!!!.....PAMPOGJÁK....EZEK A SZENILIS AGITÁTOROK...:o))))))))))))))))))))))))))))))))BESZARÁÁÁÁÁÁÁÁS !!!
Válasz erre 

kvadrillio 2015.10.25. 09:26:48

@kvadrillio: BOCSIKA....AGGASTYÁNOK !!! :o)))))
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.25. 09:29:23

Már eleve a címmel is gond van: "Tiszteletet a más arcú népeknek!"

A tisztelet nem jár alapból, azt ki kell érdemelni. Elsőként pl. azzal, hogy nem szegjük meg az éppen megszállt ország törvényeit, nem követelőzünk, nem akarunk élősködni rajta, nem szarjuk össze a fél országot stb.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.10.25. 09:33:03

@tiller foch: ...DE-DE-DE----BIZONY !!!! BÉÉÉ KÖLLL FOIGADNI A MENEKÜLTEKET......., MIGGRÁNCSOKAT ! :o)....AHOGY HELLER-ANYÓKA MONDTAVOLT AZ ATV-BEN MÉSZÁROS-KISLÁNYKÁNAK:....A MAGYARORSZÁGON ORBÁN-BÁCSI ÁLTAL HALÁLRAITÉLT, LAKOSAINAK TÖNKRETETT, KIHALT, LEPUSZTÍTOTT FALVAINKBAN...., LE KELL TELEPÍTENI A MIGRÁNSOKAT, HOGY HÁZAKAT ÉPÍTSENEK MAGUKNAK, VÁLLALKOZÁSOKAT INDÍTSANAK EZEKBEN A HALOTT VIDÉKI ..., MAGYAR FALVAKBAN.............BASSZA MEG !!!!!

ORBÁN !!!...HOL VAGY ?????????? HADD TEKERJEM KI A NYAKADAT EZÉRT A PUSZTÍTÁSÉRT !!!!!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.25. 09:45:02

@kvadrillio:

Drága kvadrillió? Mikor szoksz le már végre a csupa nagybetűvel való írásról? Elég bunkó dolog.
Válasz erre 

csakférfi 2015.10.25. 09:51:23

@kvadrillio: @Kovacs Nocraft Jozsefne: @♔bаtyu♔: @kalbász: Ez a "probléma nem most kezdődött!(migráció) Meg nem is most fogjuk megoldani.Kár egymást alázni és hamis állításokat ütköztetni.Gondolom Kolombuszt nem migránsnak nézték 1452-ben.pedig csak egy egyszerű kapzsi ember volt aki az új földrész kormányzójává kiáltotta ki magát.Ráadásul az afrikai rabszolgavadászok sem a 70-es IQ miatt fogdosták össze az amerikai földesurak részére a "niggereket".Vagy gondolom az indiai Gandhi sem az angol arisztokráciát nézte követendő példának.persze biztosan vágytak az európai kultúrára a szipolyok is.Máramikor az ágyúk elé kötözték öket.kellene egy kicsit agyalni tudós barátaim mitől is élünk mi olyan nagyon jól itt a "civilizált" nyugaton.Aztán szemlesütve .........!nem kérek a civilizációtokból.Sem nem az istenverte isis-ből.Meg a kínai univerzizmusból sem ha az a másik ember lealacsonyításán nyugszik.legyen az szőke,fekete sárga vagy éppen maori.Csesszétek meg a nagy tudásotokat. Sok Ájtatos majom! :)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.25. 10:06:31

@csakférfi:

Kedves Sok Ájtatos majom!

Köszönet a kioktatásért. :D

Tudod, drága, ilyen léptékben igenis MOST kezdődött a migráció. Korábban is jöttek be sokan, de azok fegyverrel, erőszakkal, ami ellen katonai erővel fel lehetett lépni. Most fegyver nélkül jönnek, de semmivel nem kevésbé veszélyesek.

Ha te ezt nem látod be, akkor költözz el hozzájuk Afrikába.

Üdv.:
Kovácsné
Válasz erre 

élhetetlen 2015.10.25. 11:06:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: tömegeket.
Kár beléd, de megpróbálom. Tudod értelmezni a „lehet” szót? Ha nem, akkor nézz utána. Ha tudod, akkor meg értelmetlen az egész, amit utána írtál. („Vagyis szerinted egy….-től kezdve). Bár már előtte is necces, mert szakemberekre hivatkozol, úgy általában, márpedig kevés dolog van, amiben az összes szakember egyetért.
Válasz erre 

apro_marosan_petergabor 2015.10.25. 11:10:51

Az iszlám, ahol államvallás, majd mindenütt megrekedt 1000 éves dogmáiban.
Mi kaptunk 150 évnyi iszlámot, majdnem rá ment Magarország.
Az iszlám hódit, alapelveiből kötelezően, a zsidó (szintén elavult vallás) és a keresztény (2000 éve folyamatosan megújul, miközben megtartja alaprtékeit) csak megtürt csicska lehet a világukban.
Éljünk békésen egymás mellett már mint mindenki a saját országában, abból nem lehet baj...
Persze ha Európát iszlamizálni akarjuk, jöjjenek a bevándorlók..
Nézd csak az amerikaiakat (USA), áramlanak be délről a latinok - (nem árt egy kis vérfrissítés) lassan több spanyol ajkú születik, mint angol - de jé, mind KATOLIKUS!
Hát ébresztő!
A multikulti megbukott.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.10.25. 12:12:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: NEMTOM..., TE MINDIG MÁSOK GATYÁJÁN CSÜNGSZ ??? NEM ÉRZED MAGAD ILLENKOR KISSÉ.....PRIMITÍVNEK ?? :) INKÁBB ARRA VIGYÁZZ, HOGY EZ EL NE HATALMASODJON RAJTAD !
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.25. 13:27:29

@élhetetlen:

Akkor idézz pár olyan kutatást, amelyek szerint egy társadalomban az írástudatlanok átlagos IQ-ja magasabb az írástudókénál.

"Kár beléd, de megpróbálom."

Ezzel a stílussal a szexszakmunkás anyádnál próbálkozz.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.25. 13:30:46

@apro_marosan_petergabor:

"de jé, mind KATOLIKUS!"

Fontosabb az, hogy mind keresztény vagy keresztény kultúrkörből jön, még ha nem hívő is. Mert az USA-ban a protestánsok vannak többségben, a katolikusok viszonylag kevesen vannak.
Válasz erre 

élhetetlen 2015.10.25. 14:22:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nos, ezért kár beléd, de még tart a türelmem.
„Akkor idézz pár olyan kutatást, amelyek szerint egy társadalomban az írástudatlanok átlagos IQ-ja magasabb az írástudókénál. „ Maradjunk a „lehet” szónál, mert ettől nagyvonalúan eltekintettél, én nem mondtam azt, amit szerinted mondtam. Ha nem ez lenne a téma, hanem egy sokak által érthetőbb, talán te is érted, és azt mondtam volna, hogy lehet, hogy Isten létezik, lehet, hogy nem, akkor milyen kutatásokat kellene idéznem? Erről ennyit.
A másik. Szerinted a vitakultúrám a béka segge alatt van. Te azért tudsz mélyebbre menni: „szexszakmunkás anyádnál”. Szép. Biztosan ez az igazi vitastílus. Én nem emlegettem anyádat, mert nem biztos, hogy tehet róla, hogy ez lett belőled, ugyanis vannak egyéni, családtól független fejlődési utak.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.10.26. 08:39:36

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.25. 09:45:02
@kvadrillio:

Drága kvadrillió? Mikor szoksz le már végre a csupa nagybetűvel való írásról? Elég bunkó dolog.

BUNKO: DURVA SZEMÉLY, AKI ILLETLEN, SÉRTŐ MODORÁVAL TŰNIK KI.
"bunkó" szinonimái:

műveletlen, iskolázatlan, tanulatlan, tudatlan, faragatlan, kulturálatlan, civilizálatlan, elmaradott, barbár, modortalan, tuskó, ignoráns, tahó, tapló, zsivány, vandál, bárdolatlan, neveletlen

+ !

illetlen, tapló, modortalan, udvariatlan, tuskó, goromba, neveletlen

AKI NEM ISMERI A MAGYAR ANYANYELVET, AZ BIZONY A MAGYAR ANYANYELV SZAVAIT SEM TUDJA JÓL HASZNÁLNI !

EZÉRT LEHETNE ŐT TUDATLANNAK, SZÁNALMASNAK, HÜLYÉNEK, OKTALANNAK, MÉRGESEN BAROMNAK IS HÍVNI....UGYE...:o)))))
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.26. 13:07:10

@kvadrillio: Drága kvadrillió! Mikor szoksz le már végre a csupa nagybetűvel való írásról? Elég bunkó dolog.

De ezt már más is mondta neked, asszem, meg én is már többször is.
Válasz erre 

2015.10.27. 05:39:16

@Rudi Kató: Miért csak utólag?
Mért csak utólag, tudunk rájönni
Miniszterelnök, lehet egy senki,
Fajankó, embernek is utolsó,
Ezerszer különb, meg bujdosó!
Gömbös, Szálasi, Rákosi, Kádár,
Sok aljas, hazaáruló, szamár!
Ideológia csecsen nevelkedett,
Népének aljas ellensége lett!
Lógó nyelvvel csóválja farkát,
Úgy lesi, ura parancsoló szavát!
Jó gazdám, ma kibe marjak,
Le kit ültessek, tartóztassak
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.28. 09:36:02

Na basszus, az osztrákok is kerítést építenek:

index.hu/kulfold/2015/10/28/ausztria_tenyleg_keritest_epit_a_szloven_hatarnal/
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.31. 16:43:11

Azt hiszem ezt a cikket is érdemes elolvasni:
lumens.blog.hu/2015/10/31/mohamed_arnyeka
Válasz erre 

E.Katolnai 2015.11.14. 06:06:25

liberális tisztelet a másarcú, integrálásra, mások tiszteletére képtelen mohamedánoknak! liberális tisztelet a mohamedán gyilkosoknak!
jó reggelt párizsi!
Felébredhetne már végre a jellemtelen, erkölcstelen liberális csürhe, mert az áldozatok halála, sebesülése annak a liberál-náci erőszakosságnak, mohamedán-imádatnak (mohamedán jogok, mohamedán betelepítés, szociális juttatások stb,) következménye, melynek megvalósításáért már évek óta küzdenek.
remélem büszkeségtől dagad minden liberális keble ...
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.21. 20:59:50

Azért rohadtul nagy pofonba szaladtak bele a menekültpárti ballibák. Nem is tudom hány blogba írták be egymás után, hogy az ISIS nem akar Európában kalifátust meg sariát. Erre elsőre csak az "Eurábia fővárosa Rotterdam" cikket lehetett belinkelni, de most mit is tudunk meg?
A brüsszeli Molenbeek kerületbe be sem mernek menni a rendőrök. Most hogy kiderült, ott tenyészett ezer éve a frankofón terroristafészek, páncélos járművekkel meg full szerelt kommandósokkal járnak "házról házra".
Hogy nem szakad rá az ég a sok balfaxra miközben ezeket a híreket olvassák!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard