Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Öt bizonyíték arra, hogy Orbán Viktor csiki-csukit játszik Európával

Öt bizonyíték arra, hogy Orbán Viktor csiki-csukit játszik Európával

„Ne oda korcsolyázz, ahol a korong éppen van, hanem ahol lesz.”- idézte egyik évértékelőjében a magyar miniszterelnök Wayne Gretzkyt a világhírű kanadai jégkorongozót. Ez nem egy szokásos fiktív dakota közmondás volt, hanem pontosan rávilágított Orbán Viktor taktikai érzékére. A nyáron elkezdett kerítésépítéssel ugyanis jó előre gondolkodott, és olyan helyzeti előnybe navigálta magát, amire európai kollégái csak most döbbennek rá. Saját szavazóinak jól eladta a kerítést, a szomszéd országokat pedig lényegében megzsarolta azzal, hogy folyamatosan lebegteti Magyarország „légmentes” lezárását a migránsok elől.

index_6.jpg

Fotó: index.hu

1. A játék legkegyetlenebb eleme az, hogy emberi sorsokkal üzletel. Orbán arra játszik, hogy aki meghatározza a migránsok mozgásának irányát, az előnyösebb helyzetbe jut, mint a szomszédos országok, akik elszenvedik ennek az iránymódosításnak a következményeit. A szerb-magyar határra épített műszaki zár egyik funkciója az volt, hogy Szerbiát döntési kényszerbe hozza, így kénytelenek legyenek Horvátország felé terelni a menekülteket. Az persze várható volt, hogy a migránsok döntő hányada ismét Magyarország felé veszi az irányt, de ezt is a maga javára fordította a miniszterelnök. Egyrészt bebizonyította, hogy egy kerítéssel el lehet terelni egy szakaszról a menekülteket, másrészt a felszínen tartotta a miigránskérdést, ami számára rengeteg politikai előnnyel jár.

2. Innen jön Orbán Viktor csiki-csukijának második eleme. Hetek óta lebegteti ugyanis, hogy hasonlóan jár el a horvát szakaszon, ahogy a szerb-magyar határnál, vagyis, kerül, amibe kerül, fizikailag teszi lehetetlenné, hogy nagyobb csoportokban Magyarország területére lépjenek a délről érkezők. Ha ezt meglépi, rendkívül kellemetlen helyzetbe hozza Horvátországot, Szlovéniát és Szerbiát, ugyanakkor az sem elképzelhetetlen, hogy a menekültek egy része Románián át próbálna nyugatra jutni, aminek Viktor Ponta nem igen tapsolna. A magyar miniszterelnök most végighaknizza az összes érintett országot, és benyújtja a számlát. Nem tudjuk, mit kér cserébe (gyanítjuk, hogy politikája támogatását az EU-ban), de biztos, hogy ára van annak, hogy ne léptesse életbe a teljes határzárat.

gyermekjatekok_hu.jpg

Fotó: gyerekjatekok.hu

3. Ezzel persze kijátssza az osztrák és német kártyát is, hiszen amennyiben a sógorok és/vagy a németek lezárnák a határaikat a menekültáradat láttán, akkor Orbán Viktor is biztosan minden határátkelőt és vasúti folyosó elreteszelne, nehogy a nyakán maradjanak a Horvátország felől beérkező menekültek. Zákánynál már elkészítették a röszkeihez hasonló drótos tehervagont, amelyet a határra tolva hasonló helyzetet idéznének elő, mint amilyen a horgosi csatához vezetett. Orbán Viktor még engedi a kuktából a gőzt, ám ha minden rést betöm, akkor nagy robbanás lehet. Tudja ezt Faymann, Merkel és Milanovics is, ezért rendkívül óvatosan tárgyalnak Orbánnal.

4. A GYODA kihúzása – és később a szerbiai szakaszról már ismert magas kerítés felépítése – egyelőre még nem történt meg minden érintett szakaszon, ezért van még lehetőség arra, hogy kompromisszum szülessen az érintett felek között. Gyanítható, hogy Orbán azt szeretné elérni, hogy Magyarország mentesüljön a kvótarendszer előírásai alól, így belpolitikai értelemben teljes győzelmet arasson. Számára ugyanis visszalépés lenne, ha makacsul megvívott szabadságharca ellenére mégis be kéne fogadnia néhány száz, esetleg néhány ezer menekültet. A miniszterelnök kinyilvánította, hogy a migránsokkal kapcsolatban semmiféle kompromisszumra nem hajlandó, így lényegében egy platformon van a Jobbikkal, és rendíthetetlenebb ebben a kérdésben, mint több európai ország szélsőjobboldali csoportosulása. 

index1_2.jpg

Fotó: index.hu

5. És itt jön a legveszélyesebb vonása Orbán Viktor játszmájának. A CSU (Bajor Keresztényszociális Unió) vezetőinél tett látogatásával lényegében közvetlenül beavatkozott a német belpolitikai csatározásokba, és tett egy lépést abba az irányba, hogy Angela Merkelt szövetségesein keresztül kényszerítse egy radikálisabb fellépésre a migránsokkal szemben. Távlati célja az, hogy az európai mérsékelt jobboldalt radikalizálja, a menekültek iránti megértést és szolidaritást lényegében baloldali és liberális tévelygéssé minősítse az általános közfelfogás a nyugati demokráciákban is. Amennyiben ez sikerülne neki, akkor a kerítésekkel elindított csiki-csukijával közvetlenül tudná befolyásolni az uniós tagországok politikai viszonyait, kedvére válogathatna a szövetségesek között, és a jelenleginél jóval nagyobb súllyal esne latba a véleménye minden fontosabb uniós kérdésben. Ha ezt elérné, Európában nem csak kerítések épülnének, de több országban megismétlődnének a demokratikus jogállam leépítésének azok a fokozatai, melyeket 2010 óta a magyar polgárok már jól ismernek.Ahogy egy dakota bölcsesség fogalmaz: "Csak az első sátorrudat nehéz kirúgni a helyéről,a többi már összecsuklik magától."

83 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Öt bizonyíték arra, hogy Orbán Viktor csiki-csukit játszik Európával Tovább
Facebook Tetszik
0
83 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr787849716

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fegyverek elől, vagy fegyverek mellől menekülnek? 2015.09.29. 10:29:45

Menekülni kellett neki, mert nem bírta elviselni, hogy két géppuskával kellett irtania az ellenségeit. Több tucat ilyen és hasonló kettős fotóval van tele a net. Ja és, hogy ki a hazájáért harcoló katona, vagy forradalmár és ki a terrorista csak néző...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bandiras2 2015.09.28. 17:52:24

Egy fiatalasszony ki a napokban utazott Budapestről Bécsbe a vonaton, ugyan azon, melyet megrohamoztak a migránsok. Minden a szeme láttára történt, és nem ismerve az arab nyelvet lehet, hogy más benyomásai lettek volna, de az történt hogy a beszélgetőpartnerünk Aida Bolevár, mindent értett amit a háta mögött mondtak. Nos ezeket hallotta.
www.youtube.com/watch?v=GeCX9ifQ7ZM
Válasz erre 

ulpius66 2015.09.28. 18:25:13

Szegény migránsok!

"Lassú az internet, rossz a kaja, unalmas a tábor és még pénz is kellene cigire. Így panaszkodnak egy holland menekültszálláson a migránsok.
Finnország pedig túl hideg, nincs tea, nincs étterem, nincsenek bárok, ráadásul senki nincs az utcákon, csak az autók - mondja Mohamed."
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.09.28. 18:28:41

@bandiras2: Na dalold szépen közröhejhülyeregyerek a Republic után szabadon:---aki hülye az marad,,bandiras vaok,hülye vaok ,az is maradok

ripost.hu/cikk-kihallgatta-a-migransok-beszelgeteset-az-arabul-beszelo-no/?source=hirkereso

Mégis kijafaszomdajcstompisan szólva terjeszti ezt az átlátsző ökörséget mint a fityisz riposztja,a ma.hu..stb..
Már sokadik kamu,a svéd nők megerőszakolása besült,a debreceni menekülttábor randalírozás besült,a kerítésen átdobott gyerek besült,kell a feszkó a gazdádnak.
Ha a ribanchölgy ezeket azon a nyelven is előadta volna-idézve - amin az állítólagos migránsok beszéltek ,uis az arabnak különféle beszélt változatai léteznek, és különböznek egymástól elhelyezkedésük szerint. Nem mindegyik változat érti egymást kölcsönösen.A modernizálódás és az európai hatások révén a többi arab változat saját nyelvi normákat teremt, némelyiknél már teljesen önálló sztenderdizáció történt.
Úgyhogy kedves ribihölgy biztos jól járt,keresett egy kis lóvét a kamusztoriért.
Válasz erre 

ulpius66 2015.09.28. 18:36:31

@a nagy hohoohooo:

Köszönet, köszönet és még egyszer köszönet!

Remélem olvasgattad a napokban megjelent párt-preferencia adatokat!

Nagyon-nagyon köszönjük, hogy értelmesebbnél értelmesebb kommentjeiddel hozzájárultál az eredményhez!

Nagyon nagy horgász!

Szépen kérlek, nehogy abbahagyd a kommentelést, mert még véletlenül elkezdene emelkedni a ballibsik támogatottsága!

Az viszont 100%-os garancia, amíg te jeleníted meg a ballibsi kommentelőket, mindenki visítva menekül tőlük....
Válasz erre 

bandiras2 2015.09.28. 19:02:54

@a nagy hohoohooo:
Kérlek művelődj kicsit vallás és kultúrtörténetileg mielőtt kebledre öleled barnult felebarátaidat.
1:
Kérdezd meg mit is gondolnak újeurópai barátaid a holokausztközpontú világképről, és a szivárványos nászról.
segítek:
index.hu/kulfold/2015/08/24/isis_szodomia_kivegzes/
www.investigativeproject.org/4446/isis-threatens-holocaust-against-jews#
2: Korán. Talán ideje lenne belelesni, hogy mi is áll ennek a masszívan vallásos csürhének a legszenbtbb könyvében. A talmud és a zohár forgatása közben egy percet talán tudsz áldozni erre is.

A Korán, azaz a muszlimok szent könyve nem egy egyszerű könyv, hanem maga Allah (Isten) szava tökéletes formában, ahogyan azt Dzsibril (Gábriel) arkangyal elvitte Mohamed prófétának, az iszlám alapítójának, látomások formájában. Éppen ezért a Koránt megváltoztatni vagy átértékelni nem lehet – ami abban áll, az Allah (Isten) szava, tehát úgy helyes, ahogy van. A Korán 3.5 szerint az iszlám a tökéletes vallás. A Korán 33.21 szerint Allah küldötte (Mohamed próféta) példakép. Amit ő tett, az helyes, és a muszlimoknak követniük kell az ő példamutató cselekedeteit. Ezeket az ismérveket kell szem előtt tartani, mielőtt bárki megpróbálna ideologizálni, hogy a VII. században keletkezett előírásokat már nem kell figyelembe venni, mert azok az idők elmúltak. Szó sincs erről – ezek az előírások ugyanannyira hatályosak és kötelezőek ma, mint ezernégyszáz éve. Zoom A muszlimok a legjobbak; a nem muszlimok hitványak A Korán 3.11 szerint a muszlimok, azaz Mohamed próféta követői a legjobbak a népek közül. A Korán 98.6 szerint azok, akik nem hisznek az iszlámban, a Koránban és Mohamed prófétában, ide értve még a Könyv népeit is (azaz a zsidókat és a keresztényeket is), a pokol tüzére jutnak. Akik nem hisznek az iszlámban, a Koránban és Mohamed prófétában, azok a leghitványabb teremtmények. A Korán 48.29 szerint Mohamed próféta Allah követe, és azok, akik vele vannak, keményen bánnak a hitetlenekkel (a nem muszlimokkal), viszont irgalmasak egymással (a muszlimokkal) szemben. Azért nem alkalmazkodnak, mert meg vannak győződve arról, hogy ők a felsőbbrendűek, mindenki más pedig alsóbbrendű. Soha nem is fognak alkalmazkodni, amint azt számos nyugat-európai, kanadai, amerikai és ausztráliai példa is alátámasztja. Dzsihád (kombinált, azaz nyílt ÉS fedett háború az iszlám győzelméért). A dzsihád szó eredeti jelentése küzdelem. A Koránban a jelentése küzdelem (harc, háború) azért, hogy a világ minden országa muszlim országgá váljon. A Korán 9.29 szerint a hívőknek (a muszlimoknak) harcolniuk kell azok ellen, akik nem hisznek Allahban, vagy a Végítélet Napjában; vagy akik nem tiltják azt, amit Allah vagy Mohamed próféta megtiltott; vagy akik nem hisznek az igaz vallásban (az iszlámban), még a Könyv népei (azaz a zsidók és a keresztények) ellen is, egészen addig, amíg azok alávetettségbe nem esnek, alázatosan nem fizetik a dzsizját (a hűségadót a muszlimok részére), és át nem érzik alávetett helyzetüket. A muszlimok szerint, egy zsidó vagy egy keresztény az alábbi három lehetőség közül választhat: 1. áttér az iszlámra 2. fizeti a dzsizját, és alávetett, másodrendű állampolgárként él 3. meghal Ha valaki azonban nem a Könyv népei közül való (azaz nem zsidó és nem keresztény), akkor csak két választása van: 1. felveszi az iszlám vallást 2. meghal Ha a muszlimok erősek, akkor a dzsihádot erővel, nyílt módon kell végrehajtaniuk. Ha a muszlimok gyengék, akkor megtévesztéssel, szaporodással, és egyéb fedett módon kell küzdeniük addig, amíg eléggé meg nem erősödnek ahhoz, hogy nyílt harcban győzzenek. Éppen ezért értelmezhetetlen az a nyugatiak körében elterjedt, hímező-hámozó kifejezés, hogy van „szélsőséges” muszlim, meg van „mérsékelt” muszlim. Szó sincs erről. Mindkettő ugyanazt a cél akarja elérni, csak más eszközökkel: az egyik ordítva és fegyvert rázva, a másik mosolyogva és alattomosan.
További részletek:
Forrás: kuruc.info/r/9/144681/
Igen, kuruc link. De attól hogy a nácik modják hogy a nap reggel keleten kel, még nem lesz kevésbé igaz. További fontosabb pontok amiket a linkelt cikk érint:
Dzsizja (nem muszlimok hűségadója a muszlimok részére)
A nők másodrendűek és ostobák.
A nemi erőszak akkor az, ha négy tanú bizonyítja. Korán 24.13
A szexrabszolgaság törvényes. Korán 4.24
A pedofília törvényes. A Mohamed próféta cselekedeteiről szóló Bukhari 7.62.88-ban az áll, hogy a próféta (aki egyébként akkor kb. 50 éves volt) házasságra lépett a 6 éves Aishával, majd amikor a lány 9 éves lett, elhálták a házasságot.
A rágalmazás nem az, mint nálunk.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.09.28. 19:14:23

@ulpius66: Nem tudom, említettem-e már, te vagy itt a világ legtudatlanabb és legbutább nickje. Tőled bőven elég, ha csak ennyit mondasz: méne méne....! Így is értjük, mit akarsz közölni.

Ésakkor egy kis ízelítő az Orbán-rezsim pofátlanságáról ,hogy hazudik sajtójuk,a szevilis jobbikuSS netes oldakkal ,riposzt,ma.hu,a nácikat alfahír,hunhír,betyár,mandiner ,kurutty szokásuk szerint üzemszerűen , amilyen gyűlülettel a migrációs vagy menekült ügyeket kezeli. Minden bőrt lehúz az egészről, amivel egyetlen százalékkal is előrébb juthat és tarthatja elsőbbségét a Jobbikkal szemben. Közben hülyének nézik egész Európát és a lakosságot is. Orbán afféle modern Hunyadinak képzeli magát, aki önfeláldozóan védi a kontinenst, miközben saját vagyonát gyarapítja és szotyi-köztársaságát építi!
Orbán, amikor az EU-ban bírálják az embertelen menekült-politikáját, mindig azzal védekezik, hogy a magyar kormány minden szabályt - így a menekültek regisztrációjára vonatkozóakat is - betart, így érthetetlenek a bírálatok. Szegény magyar kormányt azért bántják, mert a közös uniós szabályoknak megfelelően jár el!
Akkor lássuk megint a tényeket: E hét csütörtökön a Magyarországra érkező 8104 menekült közül 155-öt regisztráltak (ezek a Belügyminisztérium hivatalos adatai). A többiek regisztráció nélkül utaztak tovább Ausztria felé. Vagyis a rendőrök a határon elfogják az országba belépőket, de csak kevesebb mint 2%-ot (!) regisztrálnak az Unió szabályai szerint, a többieket továbbengedik regisztráció nélkül. És ez csak egyetlen nap statisztikája.
Újabb hazugság bukott meg.
Nem zavarta a Fidesz tévéjét a hazugság, újra feltámasztotta a júniusban meghalt férfit.
kettosmerce.blog.hu/.../nem_zavarta_a_fidesz...

Te, figyeld már mit osztott meg a Dezső! Nem is szír menekültek ezek, hanem rohadt gyilkosok!!!
444.hu/.../te-figyeld-mar-mit-osztott-meg-a-dezso.../

24.hu/.../nem-a-muszlimok-nem-eroszakoljak-meg-az.../
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.09.28. 19:20:42

@bandiras2: Tanulj mihígmélymagyar tinó , látod, látod, te is igazolod, hogy sokat kell előbb olvasni ahhoz, hogy írásra vetemedjen valaki...
Aki le van szarva, az ne ugráljon! Nem kell különösebben fantáziadúsnak lenni ahhoz, hogy erre a viccre asszociáljon az ember, amikor az ilyen buta nemzetthynácik megszólalnak.....
Nem kéne azt a gondolkodást erőltetni,lássuk be nem megy az neked sem,mindig szarul,szarosan jössz ki belőle,sehol nem írtam ,hogy diesel autóm van,azt igen:",az adó miatt és a nagyobb kereslet,vagyis az állam többet kaszál belőle drágább az ára "s a linkben -ami azért van,mert abban van az információ,mint tojásban az élet ,de nem mint a szemed mögött lévő űr sötétsége.

Az Iszlám a nők szemszögéből - iszlam.com
iszlam.com/iszlam-az-elet-vallasa/iszlam-alapismeretek/item/53-az-iszlam-a-nok-szemszogebol

Az ideális muszlim nő 10. rész - A nők jogai az iszlámban
iszlam.com/irodalom/az-idealis-muszlim-no/item/1158-idealis-muszlima-10-resz-a-nok-jogai-az-iszlamban
Dobrovits Mihály: Szex és iszlám - Terebess

terebess.hu/keletkultinfo/dobrovits.html
Válasz erre 

bandiras2 2015.09.28. 19:27:23

@a nagy hohoohooo:
Ez mind nagyszerű lenne, ha lehetőség lenne arra, hogy csakis és kizárólag azok pénzéből fizessék, és azoknál szállásolják el a moszlimnigger csürhét, aki szívesen beereszti őket ide. Nálad.
"Orbán afféle modern Hunyadinak képzeli magát, "
Képzeli. Mint feri anno magyarország megváltójának. Orbán és feri között viszont van egy apró különbség: Orbánnak véletlenül igaza van, és azzal hogy promózza magát, ténylegesen védte európát egy egész napig. Azt a kurva kerítést az osztrák határtól az ukránig ki kellene húzni, és tűzparanccsal biztosítani. Az első 3 golyó gumi, a többi éles. Anno a nagy baloldali, és internacionalista gondolkodók, Marx, Engels és Lennin eszméi alapján kifejlődött dicsőséges szocializmus idején pl egyáltalán nem szerették hogyha mindenféle alakok mindenfele masíroztak a határok mentén, és figyelmeztetés nélkül tüzet nyitottak. Nem értem mi bajod van a kerítéssel.
Válasz erre 

bandiras2 2015.09.28. 20:22:38

@a nagy hohoohooo:
"sokat kell előbb olvasni ahhoz, hogy írásra vetemedjen valaki..."
Te viszont láthatóan nem olvastad el a cikket amit linkeltem, de terjedelmi okokból nem közöltem teljes méretében. Idézem:
"Takija (megtévesztés) alkalmazása. A Korán 3.28 szerint a hívők (a muszlimok) ne keressék a barátságot a hitetlenekkel (a nem muszlimokkal), kivéve, ha veszély fenyegeti őket azok által. Abu Darda, Mohamed próféta harcostársa ezt így fogalmazta meg: „A hitetlenek (nem muszlimok) arcába mosolygunk, miközben a szívünk átkozza őket”.
Forrás: kuruc.info/r/9/144681/
"
Gyönyörű forrás az islam.com a fenti idézet tükrében.
Az iszlám világban talán egyedül Törökországban és Iránban van valami szabadságféle a nőknek, a többi... Saria.
Ha annyira rajongasz értük, akkor költözz hozzájuk, és add hozzá az egyikhez a lányodat, aki majd a menyegzőn meg is ismerheti a hites férjurát a helyi szokások szerint.Az iszlám maradjon csak a sivatagba, oda való. Európában helye nincs, és ahogy teret nyer, előbb utóbb lőni is fognak. Akkor pedig SENKI nem vonhatja ki magát majd alóla, és mindenki egyenruhát fog viselni: A bőre színét.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.09.28. 20:44:45

@bandiras2: Becsinálok a röhögéstől :Kuruc.info - Miért viselkednek így a muszlim betolakodók ...
kuruc.info/r/9/144681/?honnan=Nemzeti_Hirhalo
2015. jún. 20. - Abu Darda, Mohamed próféta harcostársa ezt így fogalmazta meg: „A hitetlenek (nem muszlimok) arcába mosolygunk, miközben a szívünk ...

A kurutty hitele:felette a béka segge,alatta a sötét lyuk
Válasz erre 

bandiras2 2015.09.28. 20:52:37

@a nagy hohoohooo:
A kuruc hitelét pont a libsi cenzúra alapozta meg. Mikor a hír az origón úgy jön le, ha egyáltalán lejön, hogy:
MAGYAROK TARTOTTAK RABSZOLGÁKAT LONDONBAN!!!
Magyarokat ostorozó cikk, név csak monogram, fénykép nuku.
Az egyetlen árulkodó jel hogy nem kommentálható.
Mindeközben a kurucinfón:
kuruc.info/r/35/69870/
Névvel, fényképpel, általában a britt rendőrségi weblapról.
Sok, nagyon sok ilyen van. A kurucinforól csak szeretnéd terjeszteni hogy nem hiteles. A gyakorlat viszont azt mutatja, hogy amit a kuruc leír, az majdnem mindig úgy van.
Rasszista? Igen!
Gyűlöletkeltő? Igen!
Igaz? Igen!
Válasz erre 

fehérfarkas 2015.09.28. 21:06:59

@bandiras2:

Ehhez a videóhoz csak annyit, hogy azok a menekültek tovább akartak menni Németországba, és amíg nem engedték őket a magyar hatóságok addig is szívesebben töltötték volna az idejüket fedett szálláson. De a magyar kormny volt az, aki a Keleti Pályaudvar előtt tartotta őket hetekig, rendőrkordon vigyázott arra, nehogy bárhova is be tudjanak menni éjszakákra. Enni-inni valót és tisztálkodási dolgokat a civil szervezetek vittek nekik. És az ominózus vonatos esemény pedig az volt, amikor a menekültek megvették drágán a Németországba való jegyet, de aztán a MÁV nem engedte felszállni őket. Később felszállhattak, csak azt a vonatot pedig Bicskén megállították, és leszállították a menekülteket, és egy 4000 fős menekülttáborba 20.000 embert zsúfoltak be.
Vagyis az ember a saját állatot jobb körölmények között tartj,a mint a magyar kormány bánt a menekültekkel heteken keresztül a Keletinél.
Ráadásul mivel arra lakom, és szinte napi szinten láttam mi van ott, tudom, hogy a fenti körülmények ellenére tisztábbak voltak, mint a szomszédos kerület fürdőszobás lakásokkal rendelkező etnikai kisebbsége.
Válasz erre 

Kampfer 2015.09.28. 21:09:57

Persze, trombitás...! Mai orbánozásod megvolt...? Miért nem húzol ki a törökökhöz az imádottjaidhoz? Ha ilyen szar itt neked, mi a faszt keresel még itt?

" A játék legkegyetlenebb eleme az, hogy emberi sorsokkal üzletel."
Hiszen a 'kvótarendszer' nem ezt teszi, mi? Hiszen azok nem emberi sorsok, akiknek a lakhelye mellé ezerszámra telepítik be ezeket a sáskahadakat?

"Hetek óta lebegteti ugyanis, hogy hasonlóan jár el a horvát szakaszon, ahogy a szerb-magyar határnál, vagyis, kerül, amibe kerül, fizikailag teszi lehetetlenné, hogy nagyobb csoportokban Magyarország területére lépjenek a délről érkezők."
Ez lenne az alapvető cél, ember! Hogy ide NE jönnön ez a csőcselék! Ha ezért kerítés vagy fal kell, akkor legyen fal! Legyenek katonák, géppuskások és BTR-ek! Legyen zárva az a kurva határ!

"Ezzel persze kijátssza az osztrák és német kártyát is, hiszen amennyiben a sógorok és/vagy a németek lezárnák a határaikat a menekültáradat láttán, akkor Orbán Viktor is biztosan minden határátkelőt és vasúti folyosó elreteszelne, nehogy a nyakán maradjanak a Horvátország felől beérkező menekültek."
És ezt nagyon helyesen is teszi! Horvátoknak, szerbeknek adott volt ugyanerre a lehetőségük! Miért nem léptek?

"Gyanítható, hogy Orbán azt szeretné elérni, hogy Magyarország mentesüljön a kvótarendszer előírásai alól..."
Nagyon helyesen is teszi! Ha ezt akarja, csak támogatni lehet érte! A kvótarendszer egy igazi nagyipari európai liberálnyomorék faszság! Agyhalottak gumicsontja sorvadt agyhelyük izgatására... Semmi több értelme nincs!

"A CSU (Bajor Keresztényszociális Unió) vezetőinél tett látogatásával lényegében közvetlenül beavatkozott a német belpolitikai csatározásokba, és tett egy lépést abba az irányba, hogy Angela Merkelt szövetségesein keresztül kényszerítse egy radikálisabb fellépésre a migránsokkal szemben."
Regéld csak el, kicsirigó, hogy a fritzek, osztrákok, franciák, jenkik ugyan hány alkalommal avatkoztak be a mi belpolitikánkba??? Tételesen sorold ám! Nem csak a hírekből ismert poénokat!!!

""Csak az első sátorrudat nehéz kirúgni a helyéről,a többi már összecsuklik magától."
Ezt a sátorrudat alólatok már öt éve kirúgták, kisautó!

Csak egy jele van annak, hogy a trombitás egy párhuzamos valóságban élő idióta:
tudomást sem véve a körülötted zajló eseményekről még mindig azt a lemezt forgatod, amit 2002-ben felraktatok és abban a hitben él, hogy a retardáltakon és a lobotómián átesetteken kívül még értelmes ember egyet tud érteni vele,,,! Tényleg! Sok szerencsét '18-ban libbant agyhalott!
Kamp.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.09.28. 21:19:08

@bandiras2:

Látod,látod te igazolod,sokat kell olvasni ahhoz,hogy valaki írásra vetemedjen.
Menekültválság: "Magyarország szembemegy minden gazdasági logikával"
2015. szeptember 19. 12:10

Érdekes és Magyarország számára nem túl hízelgő grafikonokat publikált péntek délután az Economist. A mértékadó lap meglátása szerint teljesen érthetetlen, miért ellenkezünk a bevándorlással szemben, hiszen a vizsgált európai országok közül nekünk lenne a legnagyobb szükségünk a friss munkaerőre.
www.portfolio.hu/gazdasag/menekultvalsag_magyarorszag_szembemegy_minden_gazdasagi_logikaval.1.219816.html
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.09.28. 21:22:01

@Kampfer: Várható volt, hogy a szokásos nagy arcba csomagolt nemsoksemmi elkápráztatja Orbán mihígmélymagyar hívőit..ahogy ők várták:
Nemsokára megszavazzák Orbán 6 pontját, "Urbi et Orbi" áldással......hehehehe......
De a dakota közmondásait most sem hagyta ki: "Én vagyok a végvári kapitány"..
No igen, de ha valaki csak egyetlen nyilvánvaló ökörséget mond, azzal eléggé hitelteleníti az okosságait is.Hátmégha nincsennek is.
Hát őszinten szólva ez elég sovány. Én napokat töltöttem azzal, hogy próbáltam megtudni, hogy Orbán miért ellenzi az európai kvótarendszert, ami ráadásul Magyarországra - az eredeti, Orban miatt elvetett formájában - Magyarországra nem allokált volna egyetlen menekültet sem.
És hát sem itt, sem máshol nem olvastam olyat, hogy "az a baj, hogy nem vonatkozik Europán kivüli országokra" (sem semmilyen értelmes magyarázatot).
Illetve magyar szempontbol nem is látok lényeges különbséget.
Vagyis seggszájat csinált magából,de inkább a mi hígmélymagyar hívőiből Orbán.
A menekültügyben vesztes pozícióba szorult Orbán arra a manőverre készült, mintha motorja lenne a rendezésnek. Hatpontos javaslatot tett közzé, amelynek első négy pontja megegyezik az Európai Bizottság (EB) korábbi javaslatával.
Ezt már az Unió szept.9-én felvetette.Orbán akkor nagypofával elutasította. Orbán mindig azt mondja, amit mások már kitaláltak, csak hangosan ismételgeti. Ilyen volt a kerítés is. De ilyen a honvédség kivezénylése is. Csak ő nagyon hangosan csinálja. Nincs ötlete, csak mások gondolatát sajátjának adja el. Orbán még enni alig akart adni a menekülteknek és rájuk küldte a rendőröket, amikor az EB már megfogalmazta, hogy az uniós határvédelem Görögországnál kezdődjön. Nélküle is kimondatott, hogy ketté kell választani a gazdasági bevándorlókat és a menekülteket. Ugyanez vonatkozik a biztonságos országok megnevezésére és az anyagi fedezet megteremtésére.Ez balfasz tábor pedig azt hiszi ilyen okos. Pedig nem.Attól függ mi az érdeke ennek a kiskakasnak épp azon rugóznak.
Orbán ötödik pontja, miszerint Oroszországot is be kell vonni a konfliktus rendezésébe, Putyin érdekének képviseleteként kerülhetett a csomagba.
Igaza van Simicskának ami a jobboldalra vonatkozik:jogában áll mindenkinek hülyének lenni.....és ezt kitartóan gyakorolják.Megszavazta az EU a kvótát,igaz Orbánék nem szavazták meg,de ómájgott brhüüüü...nem is éltek ellenvetéssel,ha nem lennének demenciás agymosottak emlékeznének a gazdi azt mondta ,ha lesz felhatalmazás ő betartja ,ergó seggszájat csinált önmagából,az hogy itthon ,hogy magyarázza ki magát az már azt jelenti,hogy ti is seggszájak vagytok.
És láss csodát 24-én:"Átment 5 javaslat Orbán 6 pontjából?
2015. szeptember 24. 08:11
www.portfolio.hu/.../atment_5_javaslat_orban_6...
Nem csoda ez Orbán mihígmélymagyarjai,hanem nem szégyen az olvasás,a betűk,a kommunista trükk szakértelem...Ha az EU mondja....az ROSSSZ. Ha Orbán mondja ....az JÓ. És tökmindegy miről beszélünk. ,a szektának ez a lényeg, ha Orbánmondja ti a kútba is beugortok. Érdekes lehet e szolgalélek.
A horvátok 2 nap alatt megoldották amin pávatáncos és csűrhéje 9 hónapja "dolgozik" ( hahaha) Hagyják, hadd menjenek ahova akarnak. Nálunk meg a gyűlölködés - hazug plakátok, - elmeháborodott hívőknek szóló "konzultáció", - röhejes, szärt se érő kerítés, és uszítás egyfolytában ablakon kidobott tízmilliárdok. Miközben "embercsempészezik" Lázár, ők ugyanúgy buszokkal hordták a regisztrálatlan menekülteket.A héten tízezerszám mennek rajtunk át a regisztrálatlan menekültek. Ez nem tűnt fel FideSSbirkák ? A szotyiköpködő gumicsizmás meg játssza a hőst, miközben semmit nem csinált, csak fröcsögött és lázította a népet. De legalább addíg se a lopásaikról (Questor és társai - földek lkenyúlása, és hogy 400 millió Euróval támogatja a magyar adófizetők pénzéből a román focit) foglalkoztak.A zselésfejű évtizedes külpolitikai tapasztalattal rendelkező külügyérünk (tudjátok akinek hivatalnok szülők vették a 180 milliós házát, -aki "véletlenül" a Questor csőd előtt 1 nappal vette ki a minisztérium ki tudja miért ott tartott pénzét, aki a focihaverjaival töltötte fel a minisztériumot ) szóval ez a zseni már minden szomszédos országot lehülyézett, de még a németeknek, és az Ensz főtitkárnak is nekiment.És a főnök, Európa megmentője" -jézusmária most kimegy az ENSZ közgyűlésre, mert szólani akar. Nem járatta még le eléggé az országot ? Mert magát már mélyebbre lökni úgyse tudja. Majd mászkál ott is zsebredugott kézzel, szotyit köpködve, és mondja- mondja a zagyvaságokat..... Európa szégyenországa lettünk. Ja, és mellesleg meghagytek megint háromszoros bóvliban....A MAGYAR REFORMOK MŰKÖDNEK ! GRATULÁLOK !! Tapsoljatok mihígmélymagyarok.A sötétségeteken nem hatol át semmi.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.09.28. 21:31:10

@Kampfer: Belekuksiztam a discusodba:a rasszizmus nem bűncselekmény....na ez nyilvánvaló ,hogy ótvarnácihoz van szerencsém ,már az értelmi képességed is erre utal,de nézzük a tényeket

A rasszizmus és az idegengyűlölet egyes formái és megnyilvánulásai elleni, büntetőjogi eszközökkel történő küzdelemről szóló kerethatározat

Ennek a kerethatározatnak az a célja, hogy biztosítsa a hatékony, arányos és visszatartó erejű büntetések kiszabását a rasszizmus és az idegengyűlölet egyes súlyos megnyilvánulásainak szankcionálására az Európai Unión (EU-n) keresztül. Célja továbbá az is, hogy fejlessze és ösztönözze az igazságügyi együttműködést ezen a területen.

JOGI AKTUS

A Tanács 2008/913/IB kerethatározata (2008. november 28.) a rasszizmus és az idegengyűlölet egyes formái és megnyilvánulásai elleni, büntetőjogi eszközökkel történő küzdelemről [Hivatalos Lap L 328., 2008.12.6.].

ÖSSZEFOGLALÓ

Ez a 96/443/IB együttes fellépést követő kerethatározat az uniós országok törvényeinek és rendelkezéseinek további közelítésére szolgál a rasszizmus és idegengyűlölet egyes megnyilvánulásait érintő bűncselekmények tekintetében. A rasszista és idegengyűlölő magatartás egyes súlyos megnyilvánulásainak minden uniós országban bűncselekménynek kell minősülnie, és hatékony, arányos, valamint visszatartó erejű büntetéseket kell kiszabni rá.

Ez a kerethatározat minden olyan bűncselekményre kiterjed, amelyet:

az Európai Unió (EU) területén követtek el, beleértve az információs rendszereken keresztül elkövetett bűncselekményeket;
egy uniós ország állampolgára követett el, illetve az adott uniós ország területén letelepedett jogi személy javára követték el. Ennek érdekében a kerethatározat bizonyos kritériumokat határoz meg a jogi személyek felelősségének megállapítására.

Gyűlöletbeszéd

eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/?uri=URISERV:l33178

Mindenkinek jogában áll hülyének lenni, mondta a múlt század kilencvenes éveiben Simicska Lajos, és úgy fest, ez a jog a mai napig él,a jobberekben..
Válasz erre 

Kampfer 2015.09.28. 21:36:46

@a nagy hohoohooo: hülye vagy, mint a segg, de legalább nem vagy fertőző!

Az eredeti terv szerint innen elvittek volna 54000-et. Jah, tényleg! Elfogadjuk, aztán a fasz tudja, hogy a következő lépésben miről kéne tárgyalni...! Csak 7-8 nap altt jön ide annyi retek, amennyiről ezek az aghalott junckebohócok hetek óta tárgyalnak...! És azt sem tudjuk, hogy ezért mit várt volna el az eu!
Jelenleg semmi értelme ezzel az agybeteg és hülyemerev eu-s bürokráciával tárgyalni! Elment az eszük Ennyi...

Nézd, balfasz! Nekem te itt úgy orbánozol, ahogy akarsz, simán torkonszarlak! Nem érdekel, mert sosem szavaztam orbánra, nem vagyok a szavazójuk. Ebben a kérdésben teljesen mellettük állok és hogy ez a Jobbik miatt van-e így, vagy tényleg így is gondolják, nem érdekel! A lényeg, hogy azt az álláspontot képviselik, hogy ide NE JÖJJÖN egy kurva migráns sem! És ebben körökkel egyértelműbb, mint a sok eu-s fasztarisznya!

A hat pontjából pedig egy nagy büdös lófaszt támogatott mindent az unió! Már augusztus végén arról beszélt, hogy meg kell védeni a határokat! Na, ez csak szeptember 9-én hangzott el először a faszszopó eu szájából!
Semmi értelme nem volt együttműködni akkor az eu-val, amikor csak abban lehetett volna kooperálni, hogy mennyi tetvet és hova osztogassunk! Na, annak semmi értelme nem volt! A határok őrizetében már van érteme együttműködn, mert annak legalább értelme van!
És a jó hírem az, hogy ha nem is tapsolok az orbánnak, de annak mindenképp, hogy a fajtád és a balfasz és libbant szarparasztok, meg a trombitásféle szivárványidióták mennek végre a picsába, ahová valók vagytok! Remélem, hogy úgy pusztul ki a fajtád az európai politikából, ahogy még a trilobitáknak se sikerült...! Húzzál pergetni libbant kisautó, itt az ideje!
Kamp.
Válasz erre 

Kampfer 2015.09.28. 21:41:47

@a nagy hohoohooo: a seggembe is kuksizhatsz, liberálgeci! De előbb told be a nyelved!

Szívem joga eldönteni, hogy kit viselek el magam körül és kit nem! És ha ez rasszizmus, akkor én az vagyok. Sőt! Még azokra is fogok szavazni, akik azt képviselik, hogy ne kerüljön ide semmiféle közel-keleti jöttment! Fehérek és europidok között szeretnék élni, nem úgy, ahogy a németeknek és a franciáknak kell! A jogászkodásodat pedig nagyüzemlieg szarom le! Ostoba elméleti baromság! Pc nyálaskodás bármiféle realitás nélkül! Teszek rá! És remélhetőleg még nagyon sokan le fogják ezt szarni Európában!
Nézve a politikai fejleményeket, eléggé szarul álltok. te kis balfasz libbantka! De még sajnos mindig sokkal jobban, mint kellene...!
Kamp.
Válasz erre 

fehérfarkas 2015.09.28. 21:42:53

@bandiras2:

Az óriási szemétkupacokat nem is számoltam hányszor említei, de szinte minden 4. mondatában.
A valóságban egyáltalán nem volt annyira szemetes a környék, mint amennyi ennyi ember után lehetett volna (pl. egy szabadtéri zenei fesztiválon ennyi ember sokkal nagyobb szeméthalmot hagy maga után). A szemét annak köszönhető, hogy a környéken nem volt elég kuka és konténer a szeétnek. Civil szervezetek vittek szemeteseket, de heteken keresztüli embertömeg szemetére nem volt kapacitásuk. A magyar hatóságoknak és intézményeknek lett volna rá kapacitása, de azok meg felsőbb kormányzati utasításra nem tették.

Mivel a MÁV területére nem engedték be őket még WC-zni sem, így szintén nem csoda, ha néhány a helyszínen oldották meg. Ugyanis kerültek ki mobil WC-k a civil szervezeteknek köszönhetően, de messze nem elég számban, és a környező boltosok is rendesek voltak, hogy beengedték a menekülteket WC-zni, de ekkora tömeg számára így sem volt elegendő WC kapacitás. Nem szabad elfelejteni, hogy ezek az emberek heteken keresztül ott a szabad ég alatt voltak tartva. Ők nem olyanok voltak mint egy zenei koncetre menő ember, aki ha nem tud elmenni a koncert helyszínén, akkor majd hazáig kibírja és otthon elvégzi. Ezeknek ugyanis nem volt hova hazamenni. Ezek heteken kereztül ott a szabad ég alatt voltak tartva a Keleti pu. előtt, és a rendőrök arra vigyáztak, hogy a kijelölt területet ne tudják elhagyni.

De pont ez volt Orbánék terve, hogy a magyar emberek a menkültekben veszélyes, koszos, büdös, primitív csőcseléket lásson. Direkt csináltak ilyen helyzetet, hogy emberek nagy tömegét mindenféle tisztálkodási és higiéniai lehetőségtől megfosztva a szabad ég alá kényszíretettek a város közepén, és rendőrökkel őriztették a helyet, nehogy a tömeg máshová tudjon elmenni.

Ezzel szemben a valódi primitív, koszos, büdös, kakis-pisis csűrhe az pont Orbánék szavazótáborából került ki, akik a 2003/2004-ben folyamatosan a Kossuth téren tanyáztak (a kormány mondjon le feliratokkal, meg "büdös komcsik" kiabálásokkal), és oda kakiltak és pisiltek, miközben volt nekik saját fürdőszoba-WC-s lakásuk is.
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.09.28. 21:47:07

@Kampfer: Látom, megjöttél a megdönthetetlen érveiddel. Légy üdvözölve Derága Baro...barátom, szorítunk neked is egy kis helyet, amennyit az agyi kapacitásod igényel.Az tiszta,hogy fércbukon szocializálódtál ,de ez nem a dicséret helye..Ilyen kétélű fegyverrel sosem hadonásznék!Még a végén megvágnám magam vele!Ez kocsmai szintű vitakulturátlanság. Tanulj meg érvelni,netán cáfolni a tényeket.Tudod, ha a majomnak tükröt tartanak rögtön dührohamot kap, és megpróbálja szétverni. Úgyhogy nézegesd csak a tükrödet, s gyönyörködj a látványban
Ez már csak fércbukos tinilányok félmeztelen,fürdőszobás saját mobiltelós képein való onanizálás szintje.
Válasz erre 

fehérfarkas 2015.09.28. 21:49:51

@bandiras2:

Ezt az iszlamofób propaganda szöveget már nagyon sokszor megcáfolták, de mint egy vírus úgy terjed a neten.

Azt használják ki az ilyenek, hogy az emberek többségének fogalma sincs az iszlámról és tanításairól, és ezért bármit hazudhatnak nekik.
Azzal, hogy megad hivatkozásokat, a pontosság, tudományosság, a beható ismeret dicsfényében akar tetszelegni a cikk írója, de valójában minden egyes szava hazugság, és az eredeti idézeteket teljesen eltorzítja, meghamisítja.

Nézzünk néhány konkrét tényt:
A Közel-Keleten maradtak meg a a bizánci kereszténység előtt létrejött őskeresztény egyházak, amelyek közül számos ma is létezik. (kopt, asszír, örmény, stb keresztények - a mai Örményország 1918-ig az Ottomán birodalom része volt; a mai Iránban a legnagyobb keresztény egyház pedig az örmény keresztény egyház).
Egyiptomban több keresztény él (13 millió), mint Magyarország teljes lakossága.
a legnépesebb muszlim országban, Indonéziában 2 magyarországnyi (20 millió) keresztény él (+hinduk, és buddhisták is)
Irakban az USA 2003-as demokrácia exportjáig 1,2 millió keresztény élt. Ma már (a demokrácia export, vagyis a 2003-as amerikai megszállás kezdete óta) csak 200.000. (igaz a muszlimok közül meg kb 2 millió elmenekült azóta)
360 millió arabból 40 millió keresztény
az Arab Liga hivatalnokai között sok keresztény van
Dubaiban 0 (azaz nulla) keresztény állampolgár él, mégis 13 keresztény templom van
Kuvaitban kb 200 (azaz kb. kétszáz) keresztény állampolgár él, mégis 10 keresztény templom van
Marokkóban kb 20 ezer keresztény él, mégis 18 keresztény templom van
Isztambúlban kb 300 ezer keresztény él, mégis 123 keresztény templom van
Isztambúlban kb 23 ezer zsidó él, mégis több működő zsinagógájuk van (25), mint amennyi Magyarországon ma összesen működik
Teheránban kb 20-30 ezer zsidó állampolgár él, mégis több működő zsinagógájuk van (18), mint amennyi Magyarországon ma összesen működik
Iránban a lakosság 1%-nál kevesebb létszámú zsidóknak + a keresztényeknek + zoroasztróknak alanyi jogon jár a parlamenti képviselet
De erről itt Nyugaton csak kevesen tudnak.

A cikkben látható, hogy az iszlamofóbok szerint a muszlimoknak hogyan kell viselkedniük a nem muszlimokkal.
Ezek után nézzük mit írnak a valódi muszlimok a nem muszlimokkal kapcsolatban:
www.mohamed.hu/index.php?menu=keresztenysegzsidosag
"A muszlimok tisztelete az előző vallások prófétái iránt oda vezetett, hogy a zsidókat és a keresztényeket védett kisebbségekként kezelik a mai napig. Emellett az iszlám nem csak az őshonos kisebbségeket, hanem az országban engedéllyel tartózkodó nem muszlimokat is védi. Allah küldötte azt mondta: „Aki megöl egy szerződésest (mu’áhad), az nem fogja megérezni a Paradicsom illatát, pedig negyven évi járás távolságából is érezni”. Azokon a területeken, amelyek a muszlimok kormányzása alá kerültek, nagy zsidó és keresztény közösségek maradtak fenn. A keresztények megőrizték templomaikat és kolostoraikat, a zsidók pedig zsinagógáikat. A Korán tiszteletben tartja ezeket az imahelyeket: „S ha Allah nem tartotta volna vissza az embereket - az egyiket a másik által - bizony leromboltattak volna szerzetescellák, templomok, zsinagógák, mecsetek, ahol gyakran említtetik Allah neve” (Korán 22: 40)

Az ibériai Toledo városát a középkorban a „Tolerancia városa”-ként tartották számos, ahol muszlimok, zsidók és keresztények békességben éltek együtt. Az iszlám ugyanis nem kényszerít senkit e vallás követésére"

www.mohamed.hu/index.php?menu=toleranciakulturaja
"Az iszlám vallás tanításai egyértelműen kimondják, hogy az ún. égi (kinyilatkoztatott), vallások iránt toleranciát kell tanúsítani. Az iszlám megköveteli híveitől, hogy higgyenek az összes prófétában, akiket az Isten elküldött. Nem szabad különbséget tenni közöttük, hisz mindnyájukat Allah küldte el. Az iszlám nem kívánja felszámolni a más hitet követő közösségeket, sőt megvédi az Istenhez különböző módon közeledni vágyó emberek közösségét és imaházait, még akkor is, ha a Korán által helytelennek vagy felülírtnak ítélt formában imádkoznak: „S ha Allah nem tartotta volna vissza az embereket – az egyiket a másik által – bizony leromboltattak volna szerzetescellák, templomok, zsinagógák, mecsetek, ahol gyakran említtetik Allah neve. Allah bizony megsegíti azokat, akik Őt is segítik. Allah Erős, Mindenható". (Korán 22: 40).
Válasz erre 

ulpius66 2015.09.28. 21:50:03

Nagy horgász!

Szép volt a mai termésed!

Ha van olyan még aki nem ismer, és véletlenül beleolvas a kommentedbe, azonnal menekül a ballibsiktől, ha ilyen totál barmok jelentik a ballibsi oldalt....

Tehát a megoldás!

Kommentelj minél többet, annál többen útálják meg a ballibsiket!

Hajrá!!!
Válasz erre 

ulpius66 2015.09.28. 21:54:13

Nagy horgász!

Tudod hogy van: a "hasznos idióták" a Fidesz-KDNP-JOBBIK legnagyobb segítői!

Köszike!!!!!!!!!!!

Segítségül idemásolom a legújabb pártpreferenciákat!

Fidesz-KDNP -- 34%

JOBBIK --- 17%

Mszp, DK, Együtt-PM, Liberósok és egyéb aberráltak----- 14%

Nagy horgász!

Kérlek folytasd, és lesz még a ballibsik támogatottsága 10% alatt is!

Még nagyobb köszike!!!!
Válasz erre 

Kampfer 2015.09.28. 21:56:05

@a nagy hohoohooo: Életemben nem jártam fb-n, te kis gyereksügér! De nem baj...! Mit érveljek még neked, te kis geciputtony? Fentebb érvek százait hozták fel neked, végigolvastam mindet. De te ahhoz sajnos egysejtű vagy, hogy felfogd azok értelmét! Neked érvelni...? Kb. mint a trombitásnak! Az orbánozásban ki is merül minden gondolatod!

Jöttél a portfolioval és azzal, hogy szembemegyünk a gazdasági logikának? Hogy nem fogadjuk be ezt a sok szír-szart...? Tudod mit? Előbb várjuk meg a német tapasztalatokat, ok? Nézzük meg, hogyan teljesítenek majd műszakban a mergánál a soron! Aztán majd esetleg lehet őket utánozni! Vagy inkább ne...
Egy társadalom az nem egy gép, ahogy egy balfasz közgazda elképzeli!!! Ha kevés a fehér fogaskerék, akkor nem biztos, hogy kiválthatod barnával vagy feketével, mert a társadalom ennél sokkal összetettebb, bonyolultabb! De ezt te nyilván nem fogod fel ésszel, mert a 'patásorbán' egy geci...! És különbenis monnyonle meg habonyéskész...! Te kis idióta barom!
Szánalmas egy kis féreg vagy, de ehhez jogod van, hiszen ugye egy véres diktatúrában élünk, de még mindig nem rúgdosta szét senki azt a kis értelmetlen képedet! És még a fekete pobjeda sem fékezett a putrid előtt...! Nyomorult...
Kamp.
Válasz erre 

fehérfarkas 2015.09.28. 21:57:25

@bandiras2:

Van néhány magyar nyelvű cikk az Iszlám vallásról és a muszlimokról, amelyek nem a sztereótípiákat ismételgeti, hanem a valódi iszlámot próbálják bemutatni és megismertetni az emberekkel:
vilag.transindex.ro/?cikk=25500
nullker.hu/2015/03/10-dolog-amit-mindenkinek-tudnia-kellene-az-iszlamrol/
pendulum.blog.hu/2015/09/16/mitoszok_es_tenyek_a_muzulman_bevandorlasrol

Az iszlamofób cikkek helyett ajánlom olvasgatni, taulmányozni olyan magyar világutazókat és más népek kultúráját kutatókat és megismerőket, mint Kőrosi Csoma Sándor, Goldziher Ignác, Vámbéry Ármin, Germanus Gyula, Almásy László, Ifj. Horthy István (Sharif Horthy), gróf Teleky Sámuel, Stein Aurél, Cholnoky Jenő, Boga István, Benamy Sándor, stb (vagy a maiak közül: Benke József, Polgár Ernő, Sitkei Levente, Simon Róbert, Róbert László, Sayfo Omar).
Számos nagyon jó könyv jelent meg muszlimok és az Iszlámot tanulmányozó nem muszlimok tollából egyaránt. Magyar zsidók közül: Vámbéri Ármin, Goldziher Ignác, Germanus Gyula, Simon Róbert, Róbert László. Keresztények közül: a katolikus Buji Ferenc, Maróth Miklós, Adorján Endre vagy a református Németh Pál. Az ateisták közül meg Kéri Katalin.
Ezen nemzetközleg is elismert nevek országában azon csodálkozom, hogy az Iszlám vallás alapjairól sincs a magyaroknak ismeretük.
(aki kétszer szerepel, az mindkét kategóriában írt könyveket vagy cikkeket)
Válasz erre 

bandiras2 2015.09.29. 05:04:16

proba
Válasz erre 

bandiras2 2015.09.29. 05:18:20

@fehérfarkas: tanultal te tortemelmet? legutobb mindossze 200 evbe es osszeuropai katonai osszefogasra volt szulseg ahoz hogy kirakjuk oket elobb budarol aztan a kontinens nagyreszerol. jihad alatt minden megengedett. a koranban pedig az ujabb reazek lerontjak a regieket. emiatt lehet idezgetni a hulyeknek a beke vallasat megtevesztesul amig az eloors megerosodik es keszul a hatalomvaltasra. mert amig gyengek addig ellensegeik arcaba mosolyognak. keress ra a sharia for europe kifjezesre.
a mostani migrans ozon egy jihad. csak errol meg az erintettek se tudnak. majd leeaik nekik hogy germanyban nem a tuti varja, duhos lesz, es a hitszonokok a tobbit megoldjak. 80-90%-uk 18-30 eves notlen him, es mindegyik asszonyt akar. szep szoke feher boru europai lanyt. van lanyod? ime a vejed!
Válasz erre 

a nagy hohoohooo 2015.09.29. 05:55:42

@bandiras2: Hehehe:"van lanyod? ime a vejed!"
Ne a gatyádba nyúlkálj ,korán van még a reggeli masztihoz,amiért felállt az csak a reggeli húgyerő..
Válasz erre 

Éhes ló 2015.09.29. 06:45:03

A "valódi" iszlámot láthatjuk Irakban, Szíriában, Pakisztánban, Egyiptomban, Líbiában, Afrika pár segglikában, hogy a kedves szaudi és öbölbéli elmebeteg lefejezőbajnokokról ne is szóljak.
Köszike, ezt ha vágytok rá, élvezzétek helyben, de ne importáljátok ide Európába!
Menjetek, vissza se nézzetek!
Ha nem írunk ne válaszoljatok!
Válasz erre 

beflower 2015.09.29. 07:42:12

Itt Bajorországban a menekült áradat már ráébresztett az emberek nagy részét,hogy csak jelentéktelen létszám lenne az igazi menekült.
Talán csak a családosokat,kisgyerekkel érkezőket tekinthetjük annak!
A többség Életerős/fegyverforgatásra alkalmas férfi!/.Vissza küldeni őket mind.Ez nem embertelenség,hanem racionalizmus.Már tübb a jött-ment mint az egész" ISzlám Állam"fegyverese!Remélem az oroszok elintézik,elterelve a figyelmet Ukrajnáról,jól jön nekik.
Válasz erre 

Kivlov 2015.09.29. 10:01:24

Totálisan érthető ez a kerítéses logika.
Nem értem miért kellene kivételezni a „menekültekkel” és beengedni őket ellenőrizetlenül, számolatlanul a zöldhatáron.
Ha akarnak, jöjjenek a határátkelőkön, mint minden más tisztességes ember.
Válasz erre 

derze 2015.09.29. 10:10:27

Orbán politikai zseni.az összes impotens EU politikus fényévekre kullog mögötte
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.09.29. 10:12:21

@a nagy hohoohooo: Döbbenetes vagy hohoho! Mondd, Te mire alapozva ribancoztad le gyűlölködve ezt a hölgyet? Rá nem vonatkozik az ártatlanság védelme, az emberi méltóság tisztelete? Kiderül, hogy nálad ezek a jogok (amelyekért elvileg harcolsz) ott véget érnek, ha valaki nem ért Veled egyet? Természetesen akadnak csúsztatások, politikai haszonszerzések is a migránskatasztrófa körül jobbról is, de ezzel a hozzáállásoddal valóban a szélsőjobb által kedvelt "liberálnáci" kifejezést illusztrálod!
Válasz erre 

Brix 2015.09.29. 10:12:50

@fehérfarkas: A példáid nem igazolnak semmit, ugyanis ami a Koránban le van írva kristálytisztán , azt nem tudod cáfolni semmivel. Mindenki hozzáférhet magyar nyelven , és tájékozódhat , hogy milyen tanok miatt veszélyes az iszlám ennyire
A hívőknek ELŐÍRÁS harcolni a hitetlenek ellen (28-oldal...) tehát: nem választás kérdése...
Válasz erre 

orient 2015.09.29. 10:13:57

Erdekes cikk.
Merkel nem csikicsukizik? Elejen tart karokkal fogadott mindenkit az europai szolidaritas neveben. Aztan mikor megerkeztek a vonatok par nap utan kitettek a megtelt tablet. Minket persze leugattak miert nem tudjuk befogadni mindegyik szerencsetlent. Most fogadjak oket megint mivel a hatarzar miatt nem jonnek annyian. Kozben meg az osztrak-nemet hatarorok mind a magyaroknak halalkodnak, a szogesdrot miatt(nem hivatalosan persze...)

A Bajor Miniszterelnok mar hoapok ota a menekultek ellen volt, ennek semi koze ahhoz hogy orban megjelent ott egy gyulesen. Ez nyilvanvalo , hogy egyeterto politikusok talalkoznak, szerintem ebben semi kihivo nincs, vagy belpolitika. Ide is jottek mas politikusok beszelgetni az ellenzekkel oket sem vadolja senki semmilyen politikai beavatkozassal. EU reszeben ez normalis.

Merkel nem bajorok miatt valtoztat, hanem mert a nemet tarsadalom nagy reszenek elege van a menekultekbol es elvesziti szavazoi nagy reszet amennyiben nem valtoztat. Erre mar O is rajott, es sokkal inkabb csiki csukizik mint Orban. Menekultek most kertek uj szallashelyet Nemetorszagban, mert ahol vannak az unalmas, es nem talaljak eleg tisztanak. LoooL. Az a kovetkezo terv hogy az uresen allo maganlakasokat kapjak meg. Gondolom mennyire fog orulni Wolfgang mikor a 600,000 euros luxuslakasat Munchenben ami uresen all jelenleg megkapja egy 6 tagu afgan csalad. Maradjunk annyiban , hogy Merkel jeleneg most vegzi ki magat a politikai eletbol vegervenyesen!

UI: Ausztria tartomanyi valasztason a radikalis szelsojobb megharomszorozta teljesitmenyet a semmibol, termeszetesen a menekultek miatt. Ragyogo. Hogy juttassunk valodi nacikat hatalomba, tokeletes recept Merkel asszony. Legalabb nalunk a Jobbik lement eddig es ok nem nyernek ebbol semmit szerencsere.
Válasz erre 

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2015.09.29. 10:14:37

FELHÁBORÍTÓ!!! A kvóta rendszer szerint 1.000 euró/fő juttatást kellene adni a Magyar Államnak a betolakodóknak/megszállóknak. Ami azt jelenti, hogy egy 2+2 fős család 1.250.000 Ft-ból gazdálkodhatna. Még egy érv az ellen, hogy egyetlenegy kvótarendszeres betolakodót se fogadjunk be.
Válasz erre 

átlátó 2015.09.29. 10:21:25

Megszállók, betolakodók...invázió, trójai faló...napalm.
Válasz erre 

laci_52 2015.09.29. 10:27:45

Ez mind merő spekuláció. Orbán egyszerűen megpróbálja megvédeni a az országot és az EU schengeni határait a migránsoktól. Ez a kötelessége. Ennyi, az összes többi csak melléduma!
Válasz erre 

Brix 2015.09.29. 10:28:10

Egy valami nyilvánvaló : olyan fázisba jutott a menekültprobléma Európában, amit már csak fegyverek segítségével lehet megoldani
Fegyver kell a határokra és hamarosan fegyver kell majd a belső rend megvédésére is ...
Az életerős, követelőző , agresszív férfiak tömegét semmi sem tudja féken tartani , talán már a hadsereg és a rendőrség együttes ereje sem. Vagy kielégik az igényeiket: ingyen lakhatás és havi több ezer euró apanázs, vagy előbb-utóbb óriási problémák lesznek a hitét veszettt elkeseredett tömeggel
Európába beilleszteni nem lehet őket, akkora a kulturális , mentalitásbeli szakadék, és Európa sincs erre felkészülve erre a maga 22 milliós munkanélküliségével
A kvótákba nem szabad belemenni, hanem hagyni kell hogy Németország belerokkanjon a részben maga kreált problémába.
Erőszakkal nem lehet egy országot sem kötelezni , hogy befogadjon egy ilyen kétes szándékú, homályos hátterű tömeget,..
Az EU döntéshozóknak figyelembe kellene venni , hogy a közzép-európai lakosság egy jelentős része nem csak hogy nem akarja a migránsok befogadását , hanem már egyenesen gyűlöli őket.
Itt az ideje az őszinte beszédnek és a határozott cselekvésnek, a bukott politikia korrektség helyett...
Válasz erre 

Tom66 2015.09.29. 10:32:03

Kedves Alfréd! Hogy a fenébe lehet ennyi ostobaságot összehordani?
Válasz erre 

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.29. 10:32:44

Totálisan félreértelmezted a dolgokat.
Amíg Szerbia felől itt léptek be a migránsok, akkor azokat a Dublini rendelkezés értelmében ide toloncolhatták volna vissza a németek.
Most hogy Horvátországban lépnek be, oda fogják visszapaterolni őket.
Mert vissza fogják küldeni a nagyrészét, ez csak idő kérdése.

A játék neve, hogy kire rohadnak rá a migránsok.
Ebben a küzdelemben akarták a ballibek és Nyugat-Európa Magyarországra rohasztanai a migránsok százezreit.
Nem jött be.

index.hu/kulfold/2015/09/27/megsem_hiaba_fel_orban_brusszel_hianyolja_a_kitoloncolasokat/
Az Európai Bizottság (EB) állítólag azért bírálja Németországot, mert az elutasított menekülteket nem toloncolja ki országából a dublini szabályoknak megfelelően - írta a Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung (FAS) című vasárnapi német lap.
Válasz erre 

Félix88 (törölt) 2015.09.29. 10:34:20

@a nagy hohoohooo: Miért nem húzol el néhány hónapra egy rendes arab országba, és próbálod meg liberális demokrácia tanítani őket? Jaaaa, hogy megennének reggelire?
Válasz erre 

gmihaly 2015.09.29. 10:34:30

Tudod mit? Európa is megérdemli, a "szakadár szerbek"(Radnóti:Hetedik ecloga) is, a Jellasics-illír-kravátli-országiak is, Hitlerországiak is.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.09.29. 10:39:06

@Brix: Sajnos ördögi támadás alatt áll Európa, és mindenképpen eljött a vége: Olyan helyzetbe kényszerítették, hogy 1: Vagy (valóban értéket képviselő) elveihez ragaszkodik, és elnyelik 2: Megtagadja korábbi elveit és értékeit. A jövő mindenesetre sötét: A sokak által megjövendölt civilizációk közötti háború első, még szimbolikus csatája már megtörtént Röszkénél. A beözönlött azonosítatlan tömegek meg kikövetelhetnek egy rendpárti átrendeződést, a totális controll igényével.
Válasz erre 

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.29. 10:39:32

@a nagy hohoohooo:

Azért vicces látni, hogy sorra jelennek meg a kedvenc muszlim honfoglalóidról az igazságot feltáró cikkek, és te nem győzöd a tényeket, híreket, delvételeket rendre megcáfolni.

Úgy jártál, mint a parasztbácsi elképedve az elefánt ketrece elött, amint mondogatja kitartóan:
- "Elefánt márpedig nincs!"
Válasz erre 

Irdésmond 2015.09.29. 10:40:23

szerintem Szerbiának senki sem tiltja meg,, hogy megvédjék a határaikat, és azt engedjenek be akit akartnak. Persze egyszerűbb volt a határra szállítnai a füstösöket, és ebből jó pénzt húzni, de ha a nyakukon ragadnának akkor ők is másképp járnának el.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.09.29. 10:44:37

Dobó Istvánról kevesen tudják, hogy simán elrabolt egy birtokot, ezért még fővesztésre is ítélték "első fokon". De amikor jött a történelmi pillanat, és veszélyben volt az ország, megerősítette a falat, és sikeresen megvédte Magyarországot (bár nagyon kevés politikai támogatást kapott). Ezért az utókor nem rablólovagként, hanem nemzetmentő hősként tekint vissza rá......
Válasz erre 

contractor 2015.09.29. 10:46:38

A legfontosabb dolgot felejtette ki csak a szerzö. Orbán minden áron el akarta érni hogy az ország gazdasági/ipari hátországából (Györ-Budapest-Kecskemét-Székesfehérvár négyszög) eltünjönek a menekültek, még mielött a GDP bezuhanna. Ennek megértése nélkül fölösleges volt ezt a cikket megirni.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.29. 10:56:38

Orbánék kb. fél éve próbálják győzködni a szomszédokat, hogy működjenek együtt, mert jön a migráns áradat. Azok nyilván nem akartak, hiszen a kerítés nem kis kiadás, helyette a humanista szerepében tetszelegtek. Aztán amikor jött a migráns áradat, ezek napokon belül összeomlottak és Mo. volt a hibás, mert "falakat" épít.

Az EU és a német vezetés hasonló, politikusai simán hátba döfték az egyetlen ország vezetését, aki védekezett is. Szerencsére, ez ha igaz, bukásukat fogja okozni.

Maradjunk abban, hogy Orbán volt az egyetlen, aki tett is valamit az ország védelméért.

Angela Merkelt pedig nem Orbán kényszeríti akármire is, hanem a választói. Orbánnak Mo. nagyon helyesen, fontosabb mint Angela Merkel politikai pályafutásának biztosítása.
Válasz erre 

Flúgatlan 2015.09.29. 10:57:03

Csőlátásos cikk. Orbán nyilván hasznot akar ebből is magának, de alapvető motivációja simán lehet az, hogy ő, sok-sok más emberhez hasonlóan borzalmas veszélyforrást lát az áradatban és teszi, amit tenni tud. Ezért becsülöm is. Kerítés kell és katonák lőparanccsal a határra, mert az áradat nagy része nem menekült, nem tartja be a minimális normákat, sok szempontból veszélyt jelent.

Orbán látszólagos csiki-csukija a körülményekből is adódik: korlátozott a mozgástere, mert Magyarország kicsi és elavult idióta EU-s szabályzók közt kell megpróbálnia tenni valamit.

De az biztos: ő előre látta legalább egy fél évvel, mekkora probléma lesz itt, a nagy EU-s tökfejek meg nem.

Amúgy nem vagyok Orbán-fan: a hülye központosítási törekvései, az oktatás szétbarmolása és sok minden miatt utálom a politikáját. De menekült-kérdésben okosabban viselkedik, mint az európai politikusok nagy része, alapvetően felfogja, hogy itt egy nagy veszélyről van szó és ezt igyekszik kivédeni. Ebből persze hasznot is akar, de itt nem ez a lényeg. Ha ő segít ezt a veszélyes áradatot megállítani, akkor megérdemli, hogy javuljon a megítélése.
Válasz erre 

Brix 2015.09.29. 11:01:08

Sajnos, Európa nem ússza meg a migránsválságot , és hamarosan gazdasági -társadadalmi válság is kialakulhat.
Nem véletlen időzítették mostanra a vw-botrány kirobbantását, amely közvetve több millió európai ember egzisztenciáját veszélyeztetni...
Ha nem értelmezik jól az európai vezetők a folymatokat , akkor tényleg sötét korszak köszönt be a kontinensen...
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.09.29. 11:03:36

kétlem, hogy Orbán kényszerítene bárkit.

TG írta a múlt heti csúcson mutatott teljesítménye kapcsán: élete legjobb formáját hozta - mert őszintén hisz abban, amit mond és amit tesz. Nem kényszerít, hanem rámutat.

Faymann meg ... eh, nem tud az semmit.
Báb, aki váratlanul döntési helyzetbe került.
Válasz erre 

Mészáros Laci 2015.09.29. 11:05:38

@Irdésmond:

"Szerbiának senki sem tiltja meg,, hogy megvédjék a határaikat"

Szerbia esetében inkább arról lehet szó, hogy Putyin megkérte őket, transzportálják a muzulmán bevándorlókat Európába.
Válasz erre 

Medgar 2015.09.29. 11:05:45

@fehérfarkas:

Egyesült Arab Emírségek 900 000 keresztény 2 db templom

Szaúd-Arábia:
A vahabita felfogás szerint az Arab-félsziget egész területe „haram”, tehát tabuterület minden más vallás számára. Erre hivatkozva tiltott a nem muszlim istentisztelet az egész félszigeten. A szaúdi hatóság és a „vallásügyi rendőrség” feladata, hogy védelmezze ezt a jogot, és a „bűnt” megakadályozza: a keresztény vallásgyakorlat mindenféle megnyilvánulása tilos, még a magánlakásokban is. A határőrség ellenőrzi a Biblia, keresztény imakönyvek, keresztek, ikonok, rózsafüzérek behozatalát.
Válasz erre 

Proud Mary 2015.09.29. 11:13:24

@Ballib Cenzúra: 2015.09.29. 10:32:44

dehogy értelmezte félre, szándékosan hazudik

@a nagy hohoohooo: hogy szoktad mondani náci, aki le van szarva ne ugráljon? mit pattogsz?
Válasz erre 

fehérfarkas 2015.09.29. 11:26:52

@bandiras2: @Brix:

Hülyeségeket írsz. Látszik, hogy nem is ismeritek a Koránt. Még alap szinten sem. Több féle Korán-fordítást láttam, és a 28. oldalon mindegyiknél más van. Ahogy az eredeti arab nyelvűben is: függe magától a Korán méretőtől (kicsi, nagy közepes) és a betűmérettől ((kicsi, nagy közepes)), meg a tagolástól is (egymás után folyamatosan vannak a szúrák, vagy mindegyik külön oldalon kezdődik).

Az új felűlírja a régit szintén egy hülyeség. Néhány ilyen ája van csupán, de ott konkrétan lehet tudni mire vonatkozik ez: pl. Jeruzsálem helyett Mekka lett az imédkozás iránya. Vagy a régi Ótestamentumban/Tórában szereplő szemet-szemért elvet felváltja a pénzbeli megváltás meg a megbocsátás.

Ha akarod akkor vitázhatunk ebben a témában, ugyanis a Koránt nemcsak az iszlamofób weboldalak hazug hoaxjaiból ismerem. És tudok ajánlani nagyon jó forrásokat ezzel kapcsolatban :)
Válasz erre 

fehérfarkas 2015.09.29. 11:30:41

@Éhes ló: "A "valódi" iszlámot láthatjuk Irakban, Szíriában, Pakisztánban, Egyiptomban, Líbiában, Afrika pár segglikában, hogy a kedves szaudi és öbölbéli elmebeteg lefejezőbajnokokról ne is szóljak."

Tehát a valódi iszlám az, ami elsősorban (99%-ban) muszlim országokban és elsősorban (99%-ba) muszlimokat gyilkol, és a muszlim mecseteket meg mauzóleumokat sorra rombolja le.
Az gondolom nem zavarja a logikádat, hogy a szírek, irakiak, líbiaiak, afgánok pont ezek elől menekülnek?

Sőt, ha ez az iszlám, akkor hogyan tudott 1400 éven keresztül fentmaradni, ahelyett, hogy már a legelső években kiírtották volna egymást? És hogyan tudtak más vallások fentmaradni a mauszlim országokban 1400 éven keresztül a mai napig?
Válasz erre 

Brix 2015.09.29. 11:39:02

@fehérfarkas: " Látszik, hogy nem is ismeritek a Koránt " Te nem ismered a Koránt , csak írsz hülyeségeket , inkább olvasd el, mielőtt belepofázol abba, amit nem is ismersz... Ajánlom mindenkinek, hogy olvassa el a magyar fordítást és akkor mindenki meggyőződget saját szemével arról , hogy nem véletlenül vannak az előítéletek az iszlámmal kapcsolatban....Hiába nyomod itt az iszlamista propagandát , nem hiteles!
Válasz erre 

fehérfarkas 2015.09.29. 11:48:33

@Medgar:

Az Emírségekben legalább 13 keresztény templom van, és 0 darab keresztény állampolgár. A keresztények mind ideiglenes munkavállalók, de mégis építhettek saját maguknak templomokat.

Szaúd Arábiában a wahhabikat pont a britek segítették hatalomra a 20. sz. elején, akik elüldözték az odáig a szent helyeket uraló Hashemita dinasztiát (akik a Mohamed próféta nagybátyjának egyenes ágíi leszármazottjai). Majd a britek után az USA egyik legfőbb szövetségesévé vált a wahhabita Szaúd Arábia.

Valamiért azon kellene elgondolkozni, hogy miért pont a wahhbita Szaúd Arábia a Nyugat legfőbb szövetségese, és miért nem a normális muszlim országok?
Kína és Oroszország másfajta politikát képviselnek. Csak katonailag egyelőre még az USA a világ legerősebb országa, ráadásul a NATO is azt csinálja amit az USA mond.
Válasz erre 

fehérfarkas 2015.09.29. 11:49:20

@Brix:

Adjak magyar fordítású Koránt? Van több féle fordításban is :)
Válasz erre 

Bernik 2015.09.29. 11:49:34

Külön tanulmányt érdemel, hogyan és miért marad ki a hazai média "kormányt bíráló" oldaláról is, így e posztból is az utóbbi napok leghatalmasabb propagandaégése. A "kísérleti kerítés" tragikomikus mivolta ugyanis csak a Tanú című film "magyar narancsának" fogalmához mérhető, amelyről leglább 100 évig tudni fogja minden magyar, hogy honnan ered.
Történt ugyanis - ha valaki nem tudná -, hogy Kedves Vezérünk a múlt héten, a kerítéshúzási láz 200. kilométerén is túl, szorgosan építeni kezdte a szlovén-magyar, belsőschengeni határon is a szokásos szögesdrótját. Bocsássuk ezt meg neki, hiszen az ő feje se káptalan, meg amúgy is Pártunk Kongresszusa is közeleg -, égető személyi kérdésekkel is foglalkoznia kell. Ejtsünk e pontnál pár csepp könnyet Pártunk egyik kiemelkedő alakjáért, aki a következő kongresszuson várhatólag - ha a többség, tehát Orbán Viktor is úgy akarja - lekerül a porondról! Igazán sajnálom, hogy Pokorni elvtárs távozik, olyan kellemes emlékeket ébresztett mindig ránézni, amikor felrémlett egy híressé vált tévéinterjúja. Amelyben - mint volt oktatási miniszter - kifejtette, hogy minek költ egy olyan ország, mint a mienk, pénzt a balneológia oktatására, amikor nincs is tengerünk, tehát bálnáink sincsenek.
Visszatérve a "kísérleti kerítés" dicső létrejöttéhez, változatlanul értetlenkedem, hogy a hazai "ellenzék" hogyan nem csapott le e témára?! Ugyanis amikor a szlovén kormány, észlelve, hogy mi történik az ő belsőschengeni határán (tudom, igen: "Schengeni Övezeten belüli"), döbbenten tiltakozott Szijj-ártó csapatánál. Főleg, hogy egyidejűleg az éppen külországban nyilatkozó Kedves Vezérünk állította, hogy a szlovén-magyar határon csak "terepmunka" zajlik -, kerítés építése, az nem, és nem is fog. Lázár pedig, ennek némileg ellentmondva nyilatkozta, hogy LESZ kerítés ezen a határon is. Nos a tények és a fényképek, videók és a lázári nyilatkozat csatájából természetesen a Kedves Vezér állítása került ki győztesen. Kiderült megint, hogy bárki hazudhat, csak ő nem, hiszen a szlovén határon csak "kísérleti jelleggel" fektettek kerítést. Amit a botrány kirobbanása után 24 órán belül el is bontott a magyar kormány. Nincs ebben semmi furcsa, 200 + kilométer lefektetése után kell kikísérletezni, hogyan fogják majd lefektetni azt a kerítést, valahol, de nem is ott, ahol "kísérleteztek" vele. Ahogyan Kedves Vezérünk egyéb állításaiban és abban sincs semmi furcsa, hogy az ellenzék miért nem faragta rögtön ebből "kísérleti kerítésből" az évszázad propagandaégését a kormány számára. Vajon miért nem? Csak nem közösek BIZONYOS érdekek, azért mégis?!
Közelgő Pártkongresszusunk tiszteletére pedig - egy másik hozzászólót idézve, magam is - üzenem a hazaáruló károgóknak, hogy Magyarország jobban teljesít. Mert "az emberek Magyarországot döntöttek meg kell védeni", ahogyan az óriásplakátokon látható, amelyeket a mi Kedves Vezérünk a saját megspórolt fizetéséből nyomtatott és ragasztott ki a zemberek kedvéért. Üzenem, hogy mi tudjuk, hogy a mi Kedves Vezérünk nem (volt) kommunista ügynök, a menekülteket nem Putyin zavarja Európa felé Szíriából, bosszúból az EU-nak Ukrajnáért és barátjának, a mi Kedves Vezérünknek szóló propagandasegítség okán. Nem, mi tudjuk, hogy mindennek a gonoszusa és a rothadólibejális Nyugat az oka, amelyik csak azért ad Magyaroszágnak ezermilliárdokat, hogy azt hazudhassa, hogy a mi Kedves Vezetőnk barátai ellopják azt. Üzenem - beeee -, hogy mindenki hazudik, kivéve Putyin elvtársunkat, mert mindeki gonosz azusa vezérétől, az ENSZ főtitkárán át az összes miniszterelnökig és fújEU vezetőkig, akik azt hiszik, hogy a pénzükért bármilyen hazugságot eltűrünk.
Mert mi tudjuk, hogy a horgosi csata nem színjáték volt, hogy mindenki láthassa, "mi megvédjük", hanem humánus, civilizált, nemzetközi szerződéseinknek megfelelő megoldás, hogy pár napon belül, 100 kilométerrel arrébb 10-szer annyi embert engedtünk át és vittünk regisztráció nélkül az osztrák határra. Mi, keresztények és nemkommunisták tudjuk, hogy Ferenc pápa nem tévedhetetlen erkölcsi kérdésekben, hiszen maga az egyházi törvény is téved, ha a mi Kedves Vezetőnkkel kerül szembe. Sajnos a pápa is beleesett a gonoszusa hazug hálójába, ezért már ő is a hazugságaikat szajkózza. De mi résen vagyunk, mert - ahogyan Bástya elvtárs is vallotta (az Andrássy út 60. pincéjében) - mi nem rés, hanem bástya leszünk az illiberalizmus, a rothadó Nyugat elutasításának védvonalán, Putyin elvtárssal vállvetve, aki a mi 1956-os forradalmunk nagy tisztelője a KGB képviseletében. Éljen a Párt, éljen a megbonthatatlan jobban teljesít és megvédjük, ami már a mienk lett!
Válasz erre 

Netuddki. 2015.09.29. 12:06:39

Mennyibe van a kerítés és a fidesz agitprop végösszege eddig? 50 milliárd?

Végül is egész olcsón geciskedhetett az orbán Merkeltől kezdve a környező országokon keresztül pár 10 ezer emberrel. Legalábbis neki olcsón, mert nem ő fizette.

A Kossuthon még most is nyomják "a 100ezrek toporognak a határon, de dikkmán voktor hogy kibaszott velük" fideszes agitprop reklámot. Azt se ingyen, hanem a 80 milliárdon felül.

Miközben a lényeg elsikkad:
index.hu/belfold/2015/09/29/igy_veszett_oda_egy_halom_kozpenz_a_bebukott_brokercegnel/
Hova lett a félmilliárd közpénz? És kiknek lett visszaosztva belőle a földművelésügyi minisztériumban? Senki nem lehet ingyen és bérmentve olyan hülye, hogy közpénzt eltőzsdézzen úgy, hogy még a kockázatokat ismertető papírt is aláírja...
Válasz erre 

Muad\\\'Dib 2015.09.29. 13:09:55

@Bernik:
Most legalább nem lógunk ki az EU-ból s*arkavarásilag, lévén minden ország ezt csinálja...
Mondjuk kár, hogy nem mi emelkedtünk fel, hanem ők süllyedtek le.
Válasz erre 

bandiras2 2015.09.29. 14:25:18

@a nagy hohoohooo: amikor elfogynak az ervek akkor jon a szemelyeskedes?
a teny az, hogy szazezerszam erkeznek a kerdeses hatteru moszlimok es a moszlimniggerek europaba. csaladokat csak elvetve latni, viszont ivarerett himeket annal inkabb. ezek nem fognak szalag melle beallni dolgozni minimal berert. ezek ide a mezzel folyo kanaanba jottek, es morcosak lesznek ha nem kapjak meg. asszony megis honnan lesz ennyi legkivalobb alfahimnek?
A moszlimok a legjobbak, a nem moszlimok hitvanyak. irja a koran.
nekem ez nem kell. nemet orszagban mar megszabni kenyszerulnek a nemet lanyok oltozkodeset mert esetleg nemi eroszakra ingerli a vadakat.
hat alljon meg a menet a kurva eletbe! ezek a szar gyava hazaarulok illetve IS beszivargok itt VENDEGEK! NA .EHOGY MAR NEKEM KELLJEN VISELKEDNEM A SAJAT HAZAMBAN HOGY MEGFELELJEK ONAGYSAGAIK KIFINOMULT IGENYEINEK!!!
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.09.29. 14:29:51

@Flúgatlan: " (Orbán Viktor) teszi, amit tenni tud. Ezért becsülöm is." Gyakorlatilag minden szavaddal egyetértek, Viszont tartok kissé a belpolitikai következményektől. Ha korábban sem fogadott el semmilyen kritikát -a jogosat sem-, és ennyire impotens volt eddig is az ellenzék; mi lesz ezután, amikor a bel-és külpolitikai ellenfelei-vagy csak kritizálói- látványosan lenullázták magukat? Csak reménykedem abban, hogy a kisebb valószínűségű forgatókönyv valósul meg, és a mostani siker segít helyrebillenteni a 2002-es vereség okozta lelki sebeket, amelyek a mostani politikához vezettek, és talán beköszönt egy konszolidáció… Hátha eljutnánk végre 25 évvel a rendszerváltozás után, hogy ne a pártpolitikai szempontok, ill. a gazdasági hátország kiépítése lennének a mindenhatóak, hanem a szakértelem, hatékonyság és a gazdaság valódi fejlődése….
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.09.29. 14:47:01

@Bernik: A Rákosi korszakra emlékeztető demagóg kormánypropaganda engem is idegesít: De egyébként abszolút nem tartom jogosnak a gúnyolódásodat, mert egész Európa most a kísérletezés fázisában van, és máshol is szedtek fel "kerítést": össze-vissza beszéltek, villámgyorsan kiderült, hogy a valóban nemes eszmék ebben a helyzetben öngyilkosságnak minősülnek.
Orbán kísérletezése viszont inkább politikai lavírozás volt, amit szerintem jól oldott meg-a nyugat-európai húzd meg-ereszd meg játék inkább tűnt kapkodásnak.
Válasz erre 

Exploiter 2015.09.29. 14:48:15

Meglepően jó elemzés, az eddigi értékelhetetlen posztok után igazi felüdülés.
Már csak azt nem értem, hogy mindezzel mi a baj...?
Válasz erre 

nu pagagyí 2015.09.29. 14:52:55

@Ballib Cenzúra: A horvátok sem regisztrálnak és mi sem, úgyhogy nem tudják majd visszaküldeni ezeket a menekülteket. Viszont, ha elhiszem, amit állítani szoktatok, miszerint a menekültek egyben terroristák is (ami persze úgy hülyeség, ahogy van), akkor meglehetősen felelőtlenül viselkedünk.
Válasz erre 

nu pagagyí 2015.09.29. 15:00:52

A poszthoz:
Orbán valóban úgy politizál, hogy erőre kaphassanak az EU-ban a hozzá hasonló gátlástalan jobboldali figurák. Ha eléri a célját, akkor viszont baromira szívni fogunk, mert számunkra se jó indulatot, se pénzt nem fog jelenteni az összeurópai a nacionalista felbuzdulás, mert akik megtehetnék, nem fogják finanszírozni a "parazita" államokat, akik csak pénzbe kerülnek saját adófizetőiknek.
Válasz erre 

Muad\\\'Dib 2015.09.29. 15:04:16

@nu pagagyí:
Ugyan már. Az EU en bloc alkalmatlanul kezeli az egész ügyet. Merkelestől, mindenestől. Orbán csak kihasználta a többiek mérhetetlen bénázását, és önellentmondását.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.09.29. 16:52:32

@nu pagagyí: "miszerint a menekültek egyben terroristák is (ami persze úgy hülyeség, ahogy van)" Persze, vannak túlzások, általánosítások, politikai ambíciók, stb. stb. sorolhatnék sok, nekem nem tetsző kísérőjelenséget..De valóban ne túlozzunk, nincs 1%-nál több terrorista közöttük, ez mindössze néhány ezret jelentene.......:-)
Ezt ironikusnak szántam, de mondd: Egy ország szuverenitásának nem fontos része, hogy jogunk van ismerni, ki lép be rajta, és jogunk van eldönteni, ki lép be rajta, és ki nem. A történelem folyamán mindig (eddig) az államoknak joguk volt, és gyakorolták is azt a jogot, hogy a határsértőket erőszakkal is visszatartsák...Ellenőrizhetetlen tömegeket beengedni: felelőtlenség.
A volumen miatt (az eddigi bevándorlás tapasztalatait leszűrve) sajnos a nem ártó szándékkal érkezők is nemzetbiztonsági kockázatot jelentenek. A népvándorlás szinte törvényszerűen jelentkező mellékhatásai miatt sajnos a belpolitikai egyensúly felbomlása is várható, rendpárti, kontrollt kiépítő hatalmi átrendeződéssel.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.09.29. 16:57:34

@Muad\\\'Dib: Igazad van, de ebből a szempontból @nu pakagyinak is van részigazsága: A népvándorlásnak máris következménye, hogy bármit is csinálunk, annak lesznek negatív következményei. De ebből még nem az következik, hogy megadóan feltartjuk a kezünket....
Válasz erre 

shakespeare 2015.09.30. 10:17:22

Ez a egy jó cikk, szépen leírja, hogy Orbán milyen profi és milyen jól képviseli az európai érdekeket, én kifejezetten örvendek, hogy a sok áruló most jól megszívja. A náci Ponta ha belebukna az még jobb lenne.
Annyira jól csinálja, hogy majdnem lementem kerítést építeni :-)
pedig nem olyan rég még az internet adó ellen is tüntettem.
az hülyeség volt, ezt pedig jól csinálja
Válasz erre 

Éhes ló 2015.09.30. 18:32:17

@fehérfarkas: lemaradtéál mesüge a végéről, pedig idézni, csak pontosan,, szépen illik.
Én ezt írtam:
"A "valódi" iszlámot láthatjuk Irakban, Szíriában, Pakisztánban, Egyiptomban, Líbiában, Afrika pár segglikában, hogy a kedves szaudi és öbölbéli elmebeteg lefejezőbajnokokról ne is szóljak.
Köszike, ezt ha vágytok rá, élvezzétek helyben, de ne importáljátok ide Európába!
Menjetek, vissza se nézzetek!
Ha nem írunk ne válaszoljatok! "

Tehát, ha már elsőre nem sikerált megértened, megismétlem más szavakkal:
- leszarom, miként ölik egymást odahaza a barom moszlimjai, de nehogy már büszke legyek rájuk és nekem vagy a hazámnak kelljen a szart, amit magukra borítottak eltakarítanom, nota bene húzzanak a vérbe és a saját gondjaikat oldják meg maguk.
Azok pedig nem kevésbé, akiknek cselekvéskényszere van. Szabad a pálya, lehet menni, ha itthon nem tetsz.
Ez persze a posterre vonatkozik első sörben, de bárki léphet, szabadon, te is, ha moszlimként akarsz élni.
Ez nem a ti hazátok és nem a ti kultúrátok.
Az az, ahonnan a tárasaitok menekülnének, minket is pokollá változtatva.
Ebből nem kérünk.
No pá!
Válasz erre 

fehérfarkas 2015.09.30. 20:18:41

@Éhes ló:

Nem a muszlimok ölik egymást, hanem a szélsőséges és terrorista csoportok. Ezek ellen az adott országok hatóságai és hadseregei is harcolnak. És, ha elkapják őket, akkor bebörtönzik őket, meg sok muszlim országban halálra is ítélik őket.
Válasz erre 

Éhes ló 2015.09.30. 20:23:20

@fehérfarkas: szerintem tévedsz, vagy hazudsz.
Muszlimok ölik egymást Bangladestől Afrika segglikáig minden szerencsétlen országban és mivel magukra borították a szart, most idejönnének angimamához, hogy rájuk is rájuk boríthassák.
Hogy ezek magukat, vagy ellenfeleiket szélsőségesezik, vagy terroristázzák az eredmény szempontjából teljesen mindegy - állat módjára szarnak össze, tesznek tönkre bármit - országot, buszt, vasutat, pályaudvart, múzeumot, műemléket, iskolát, házat.
Válasz erre 

fehérfarkas 2015.09.30. 21:42:49

@Éhes ló:

Isétlem, én ott lakom a Keletitől gyalog 10-15 percre, és a metróra ott szoktam felszállni. Saját szememmel láttam mi volt ott. Le is írtam mit tapasztaltam a valóságban: @fehérfarkas:
Ahhoz képest mennyi embert kénysezrített a kormány hetekig a szabad ég alatt tisztálkodási, WC-zési, ruhamosási lehetőségek nélk, és a környékbeli utcai szemeteseket sem ekkora embertömegre tervezték, ahhot képest nagyon kulturált volt a látvány. Igaz, ebben a civil szervezetek is segítettek, akik vittek mobil WC-ket, kukákat és konténereket, vizet, és tisztálkodási eszközöket.

Szerintem te a menekülteket összekeverted a magyar-román ficimeccs szurkolóival, akik padokat törtek össze, autókat gyújtottak fel, és a Planetáriumot is megrongálták.

Ha néhány problémás muszlim ország a több mint 40 közül. Bár ezek közül a nyugati demokrácia exportig (= bombázások, vagy kormán ellenes fegyveres csapatok kiképzése, pénzelése, fegyverzése) azokban is béke volt (na jó, Afganisztán ezek közül kivétel, mert ott a szovjetek kezdték a háborút és nem a Nyugat).
Nem véletlenül megy évente több mint 150 millió külföldi turista muszlim országokba. Nem véletlenül a világ 10 leglátogatottabb nagyvárosa között ott van Dubaj, Isztambul, és Kuala Lumpur. És Afrikába menő külföldi turástaknak a fele nem véletlenük arab orszgokba megy: Egyiptomba, Marokkóba, Tunéziába, Algériába.
A turisták nem szoktak tömegesen oda menni, ahol x@rosak a városok, és háborús, életveszélyes a helyzet.
Válasz erre 

Kelletteznekem? 2015.10.01. 10:44:13

de miért hozza kelelmetlen helyzetbe a többi országot???
hiszen a migránsok kellemesek, aranyosak, kultúrtáltabbak mint mi, előnyös befogadni őket, fellendítik a GDP-t.

ha igen, akkor mi rosszat tett, csak jó tett a humánus szerbekkel, meg németekkel, még több kedves bevándorlót ölelgethetnek.

vagy mindez nem igaz? mégse jó egy országnak az invasion annyira?

akkor kérdésem: mi rosszat tett a Zorbán? arról már nem ő tehet, hogy más országokban olyanok vannak hatalmon, mint az itteni ellenzék, akik politikiai népszerűségszerzés és rövidlátás miatt nem látták be, vagy nem merték kimondani mert nem PC, hogy mennyire veszélyes és szar ha többszázezer muszlim ellenőrizetlenül beáramlikl. Merkelnek 2 hét kellett hogy teljes visszavonulót fújjon, Németország, Ausztria határzárt csinál, 48 órán belül kiutasít, stb stb.

most arról tényleg orbán tehet, hogy a többi nem látta a nyilvánvalót, és a beakadt lemezt hajtogatta, "te is más vagy te sem vagy más", ölelgessünk mindenkit a keblünkre, akkor is ha az kirekeszt minket, mert jó lesz, de ha mégse lesz jó, akkor xenofób mindenki, mert ne azonosítsuk a "muszlimokkal a "terroristát, a nőkkel kezet nem fogó imámot, a feleségét a házból ki nem engedő pár millió muszlimot, Párizstól berlinig európát felgyújtókat, a sajátját be nem fogadó, de ide mecsetet épító Szaud-Arábiát (ahol halállal büntetnik ha a rezsuim ellen vaghy), a saját gyerekét és feleéség pajzswnak, tárgynak eszköznek használót,
senkit ne azonosj tsunk a muszlimokkal.,

ha nem illeszkednek be, az is a mi hibánk lesz!

ezt a hülyeséget hajtogatták, mert beakadt az álliberális kamulemez, aztán 1 hét múlva néztek ki a fejükből... azt nyilatkozták hogy orbán mégsem ördög, meg tulajdonképpen magára hagytuk, (ezt német kormánypárti vezető politikus mondta)....

szóval ez nem csikicsuki, a többi politikus volt nettó fasz, mert a liberális maga által is elhitt kamu annyira elvakitotta, hogy bolondságot csinált.
Válasz erre 

Kelletteznekem? 2015.10.01. 11:12:14

@fehérfarkas:
most nagyon fontos dolgot szeretnék tisztázni.
A véleményedet tiszteletben tartom én is, és minden normális ember, akkor is ha tévedsz. DE még az is lehet hogy igazad van (szerintenm nincs, vagy csak részben), és nagyon kulltúrált, fantasztikus toleráns népek az arabok
.
ARRA KÉRLEK, AKKOR TI MENJETEK ODA akik jgy gondoljátok, és éljetek velük együtt, de NE ŐK JÖJJENEK IDE, mert mi nem szeretnénk. Hívjál xenofóbak, az sem érdekel, ahhoz jogod van, de ahhoz senkinek sincs joga hogy a saját vallását, életmódját, ítélkezését rákényszerítse másokra, márpedig a muszlimok ezt csinálják. (és az őket támogató liberálisok is. a liberálisoknak addig kedves a bevándolró amig a helyieket lehet velük szivatni, rasszistának tutulálni aki védi a saját értékét, aztán megreguláznák őket is )

és nem, nem vagyok idegengyűlölő, izgalmasnak és értékesnek és tiszteletreméltónak tartom minden emberi nép kultúráját, épp ezért nem akarok odamenni, lerombolni és rákényszeríteni az enyémet, ÉS azt sem tartom megengedhetőnek, hogy ő rombolja le az enyémet, mert EHHEZ NINCS JOGA. turistaként jöhet, nézze meg csodálja meg a templomainkat, de hogy idejöjjön és mecseteket éptítsen, és aztán kiszorítsa és lerombolja a miénket, ahhoz nincs joga és kész.

és aki ennek ellenkezőjét állítja az vagy hülye, vagy beéptített áruló.

ENNYI.
Válasz erre 

fehérfarkas 2015.10.01. 13:18:29

@Kelletteznekem?:

Jártam több muszlim országban, köztük arab országokban is.
Nem azért jönnek ide, hogy ránk kényszerítsenek bármit is. Azokból az arab ás muszlim országokból menekülnek most ide nagy számban, amelyeket mi, a Nyugat tettünk tünkre: bombázással, megszállással, kormány ellenes csoportok (amelyek tagjainak többsége nem is helyi, hanem külfödi) fegyverzésével.
Afganisztánt, Irakot, Líbiát a Nyugat bomzázta és tartotta megszállás alatt. Szíriában pedig 5. éve a Nyugat támogatja a legitim szír kormány ellen harcoló csoportokat (és a csoportok többsége ráadsul nem is szír, hanem kb 70 országból odament csőcselék), és most sem az ISIS legyőzése a legfontosabb a Nyugatnak, hanem a szír kormány megdöntése.
A legtöbb menekült, akik rajtunk Magyarországon idén átmentek ezekből az országokból menekült. Pont azért, mert mi Nyugat beavatkoztunk az országaikba és tönkretettük.
Amit demokrácia exportnak nevezünk, az valójában az adott ország nyersanyagainak megszerzése bombákkal, tankokkal, megszálló hadsereggel vagy szélsőséges halálbrigádok/terroristák támogatásával.

A bevándorlókra meg a menekültekre is vonatkozik a törvény, amit velük is be kell tartatni. De a többségük elfogadja és betartja a törvényeinket. Persze vannak köztük akik nem. De ilyenek köztünk született európaiak között is vannak. Különben nem lenne itt bűnözés, és nem lennének teli a börtöneink.
(főleg Magyarországon nehéz a bevándorlókra és menekültekre fogni a bűnözést, amikor alig vannak, statisztikailag a lakosság 0,01%-át sem teszik ki - a mostani menekülthullámból pedig szinte senki nem akar itt maradni Magyarországon, hanem minél hamarabb tovább akar jutni Németországba)

De nézzük a másik oldalról a menekültkérdést: Pár százezer menekült jött most az idén Európába. A félmilliárdos EU lakosságánk félmillió a 0,1%-a. Ha 5 millió menekült jönne most egyszerre, az is csak az EU lakosságának 1%-át jelentené. És ezt nem tudjuk kezelni, ettől már kezd összeimlani az EU, ettől már egymásnak esnek a magukat civilizáció és a kultúra legfejlettebjének tartó EU országai.
Ehhez képest a 4 milliós Libanonban 1,2 millió szír menekült van. A 80 milliós Törökországbn 2 millió szír menekült. Az 5 milliós Jordána lakosságának fele palesztin menekült, amihez most hozzájött 650 ezer szír menekült. A háborús Irak is befogadott 250 ezer szír menekültet (a déli része, ahol most béke van). És ezek az országok nem omlottak össze a menekültektől.
Ráadásul a szírek közül 8 millióan a saját országukon belül menekültek el a Nyugat által támogatott kormány ellen harcoló fegyveres csoportok által uralt területekről, a kormány által uraltakra.
A 2011-ben kirobban hánorú előtt Szíria befogadta az örmény menekülteket, cserkesz menekülteket, a palesztin, kuvaíti és iraki menekülteket is (ha egy kicsit régebbre megyünk vissza, akkor a Habsburgok elől menekülő magyar szabadságharc menekültjeit is, és Bem Apó is Aleppóban telepedett le, meg az európai antiszemitizmus és zsidóüldözések elől menekülő sidókat is befogadták). Most amikor ők menekülnek, akkor a Nyugat nem hajlandó befogadni őket és segíteni nekik.
De ez érthető is: hiszen a Nyugat az, amelyik az országukat tönkre tette, és azokat a halálbrigádokat/terrorista csoportokat támogatja, amelyek elől menekülnek.

Mi Assad bűne, ami miatt a Nyugat minden áron beleértve az ország lakosságának kiírtását, és az emberi civilizáció bölcsőjének tárgyi emlékeinek eltörlését is felvállalva, de meg akarja dönteni a szír rezsimet?
- Szíria azon kevés országok közé tartozott, amelyek nem vettek fel kölcsönt sem az IMF-től, sem a Világbanktól (így nem váltak pénzügyi függővé a Nyugattól).
- az Izrael által megszállt Golán-fennsíkot a mai napig visszaköveteli (az ENSZ szerint is Izrael illegálisan tartja megszállva és vissza kellene adnia),
- az USA egyik legnagyobb szövetségesét a wahhabita Szaúd Arábiát és Katart a terrorizmus finanszírozóinak tartja (pontosabban Assad szerint az USA Szaúd Arábián és Kataron keresztül finanszírozza a piszkos dolgait)
- Iránnal szövetséges
- Oroszországgal szövetséges (Oroszország egyetlen Földközi-tengeri kikötője a szíriai Tartuszban van) és nem enged az országa területére sem NATO, sem amerikai katonai bázist
- 2009-ben Assad nemet mondott a Katar és Európa közt építendő földgázvezetékre, mivel az a szövetségese Oroszország gazdasági érdekeit sértené (Törökországgal is ezután romlik meg a viszonya, mert Törökország Németországhoz hasonlóan szintén a nyertese lenne a földgázvezetéknek, hogy az orosz gázfüggést csökkentse)
Erről szól a szír háború, nagyhatalmak üközőállama lett Szíriából.
Válasz erre 

Éhes ló 2015.10.01. 20:23:26

@fehérfarkas: úgy látom arcátlanul hazudsz.
kuruc.info/r/6/147955/
ripost.hu/cikk-szemethegyek-legazolt-vetemenyek-a-deli-hataron
www.echotv.hu/video/106459/Szemethegyek_a_migransok_utan
www.magyarszo.com/hu/2837/vajdasag_magyarkanizsa/133044/Szem%C3%A9thegyek-%C3%A9s-mez%C5%91gazdas%C3%A1gi-k%C3%A1rok.htm

A qrmány nem KÉNYSZERÍTETT senkit, sőt, tátott szájjal nézte az illegális bevándorlók tömeges törvényszegését és egyenként több pénzt költött bármelyikükre, mint rám, vagy bármely más magyar adófizető polgárra.
A helyes eljárás az lett volna, ha a törvénysértés kivizsgálásáig és a büntetőeljárás lefolytatásáig mindet táborokba zárja és csak térítés ellenében ad bármilyen ellátást.
A menekülttáborrá változtatott fővárosi tereken nem a "civilek" biztosítottak WC-t, fürdőt hanem a kerületek és a főváros, nem kevés pénzünkért, amit a magadfajta migránssimogatókkal fizettetnék ki, ha már a horda elszelelt anginénihez.

A szurkolók nem 280+ezren vannak, nem kapnak ingyen szállást, ellátást, orvosi kezelést, ingyen gyógyszert és a sünök nem tátott szájjal nézik, amint hét határt lépnek át, vonatokat dobálnak meg, buszokat szarnak össze, szemetelnek, rongálnak, lopnak, rabolnak. Szurkolók miatt nem zártak le vasútvonalakat, pályaudvarokat, főútvonalakat, határátkelőket, autópályákat.
De ezt te is tudod, csak egy aljas patkány vagy, aki sunyi módon keveri óssze a magyart az ideözönló, bármilyen törvényt leszaró moszlim mocsokkal.
Leszarom ki kíváncsi rájuk, de ne jöjjenek ide a mocskok és ne szarhassanak le bármilyen törvényt és a magadfajta aljasabbnál aljasabb alakok ne uszíthassanak a magyarok ellen a törvénysértők oldalán.
Menjen a mocsok az eszement öbölországokba, szaudiakhoz, malájokhoz, indonézekhez.
Ott élnek a testvéreik, takarodjanak oda!
Mehetsz velük te is.
Válasz erre 

fehérfarkas 2015.10.01. 22:32:29

@Éhes ló:

Egyy ennél kisebb létszámú zenei fesztivál után is sajnos van hasonlómennyiségű szemét.

Egyébként pedig az EU adott pénzt a menekülttáborok bővítésére és újak éptésére, és új regisztrációs központok kiépítésére. Csak a magyar kormány inkább gyűlöletkampányoló plakátokat készített és kerítést épített.

A stílusodon nem lepődöm meg. Elfogytak az utolsó érveid is, és már csak a mocslódodás és szalonképtelen beszéd maradt meg.
Válasz erre 

Éhes ló 2015.10.03. 20:15:54

@fehérfarkas: nyilvánvalóan hazudozol, hiszen egy rockfesztivál sem tart évekig, míg a moszlim mocsok már több mint egy éve szennyezi hulladékokkal a hazámat - ami neked és a fajtádbelieknek örömet szerez. Ez a részetekről szimpla aljasság.

Az eu lófazst se ad, az adóimból fizetik a mocksok etetétsé és többet költenek rájuk, mint a szüleimre, vagy a gyerekeimre valaha is költöttek, vagy költenek.
Az a kampány, amiben azt írják a palkátra, hogy ha idetolod a retkes pofádat, akkor a törvényeinket be kell tartanod miért is gyúlöletkeltő neked?
Rád nem vonatkozik a törvény, ha az ezsemenet szaudikahoz exportálnál bibliát?
A stílusom csak olyan, amilyet megérdemelsz te hazug szemét - mosdó-törölköző.
Aki itt "szalonképtelen" az a buszokat, vonatokat összeszaró, törvényeinket semmibevevő illegális migránsszemét, meg azok, akik szerint ez kóser dolog.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard