Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán Viktor orosz rulettre adta a fejét, és most izgulhat

Orbán Viktor orosz rulettre adta a fejét, és most izgulhat

A krimikből, háborús- és gengszteres filmekből ismerjük az orosz rulettet: Beteszünk egy golyót a tárba, megpörgetjük, és valaki fejéhez (rosszabb esetben a sajátunkhoz) szorítjuk a pisztoly csövét. Aztán meghúzzuk a ravaszt, és vagy szerencsénk van, vagy loccsan az agyvelő. No, de ne szaladjunk ennyire előre. Előbb próbáljuk kitalálni, hogy a magyar miniszterelnök miért kezdett bele egy ilyen durva játékba.

parkocka_hu.jpg

Fotó:parkocka.hu

Már lassan két éve, hogy Orbán Viktor ellátogatott az orosz medve nagy barlangjába (más néven Kreml), ahol egyezséget kötött Vlagyimir Putyinnal (a nagy medve fiával) a paksi atomerőmű bővítéséről. A tavaszi választások előtt álltunk, a Fidesz jól állt a közvélemény-kutatások szerint, az atomlétesítmény élettartama sem indokolta különösebben egy ilyen váratlan beruházás elindítását, és ráadásul az orosz-magyar barátkozásnak a történelem során nem igazán lett jó vége kis hazánk szempontjából. Azóta próbáljuk kitalálni, hogy mi vitte rá Orbánt erre a váratlan lépésre, de sehogy sem jutunk egyről a kettőre, hiszen még azt is titkosították a létesítményhez kötődő adatok közül, melyeket még le sem írtak.

Az oroszokkal való bratyizás persze nem korlátozódik pusztán a paksi hitelre, és az abból megvalósuló építkezésre. Orbán többször fényezte nyilvánosan Putyin politikáját, sürgette az Európai Uniót, hogy közeledjen az oroszokhoz, sőt dicsérte azokat a Szovjetunióból kivált Közép-Ázsiai diktatúrákat is, melyek szövetségesei az orosz elnöknek, és melyek vezetői maguk sem tartják sokra a demokratikus intézményrendszereket és az emberi jogokat.

Igen ám, de közben kitört a polgárháború Kelet-Ukrajnában, az oroszok hiába tagadták, de nyúltan beavatkoztak a szeparatisták oldalán, és az EU, illetve az Egyesült Államok gazdasági szankciókkal válaszolt a Krim-félsziget elcsatolására, illetve az orosz agresszióra. Magyarország kénytelen volt csatlakozni az embargóhoz, de ekkor még áthidalható volt az az ellentmondás, hogy uniós tagállamként az oroszokra bízzuk az utóbbi negyedszázad legnagyobb volumenű energetikai beruházását és annak finanszírozását.

slepp_hu.jpg

             Fotó: slepp.hu

Ekkor azonban jött a szír konfliktus, melyben az oroszok ismét szembe kerültek azokkal a politikai és katonai szövetségekkel, melyeknek (lassan már csak papíron) Magyarország is tagja. Az oroszok ugyanis a kegyetlen zsarnok hírében álló Asszad elnököt támogatják, az EU és az USA viszont az elnök és az Iszlám Állam ellen egyként harcoló mérsékelt erőket favorizálja. Mivel az Asszad fellegvárának számító Damaszkusz kapuinál feltűnt a retteget Iszlám Állam hadserege, az oroszok légi és szárazföldi segítséget nyújtottak az elnöknek, így kezdtek egyre jobban belemászni a konfliktusba.

A szír helyzet addig is nagyon képlékeny volt, amíg a szomszédos Törökország úgy nem érezte, hogy ideje nekik is beszállni a harcokba, mégpedig NATO tagként Asszad ellen, így értelemszerűen az oroszokkal konfrontálódva, és ennek betetőzéseként zavaros körülmények között lelőttek egy orosz harci gépet. Attól eltekintve, hogy néhány napig akár egy nemzetközivé szélesedő totális háború rémképe is felvetődött, tudnunk kell, hogy az oroszok hiába küzdenek épp úgy az Iszlám Állam ellen, mint a törökök, Irán, az Egyesült Államok és az EU tagországok többsége, céljaik egészen mások Szíriában, mint a fent emlegetett országoknak.

E rövid kis nemzetközi áttekintéshez hozzátartozik az is, hogy az olajár mélyrepülésével és a nemzetközi szankciók gazdasági hatásaival kiegészülve az orosz medvének most komoly problémái adódtak. Talán az EU is azért indított kötelezettségszegési eljárást Magyarország ellen a paksi bővítés nemzetközi tendereztetésének elmaradása miatt, hogy lehetőséget adjanak Orbán Viktor kormányának a méltóságteljes visszavonulásra. Magyarán, ha egy kiélezett nemzetközi helyzetben egy ilyen (és több más Pakssal kapcsolatos) eljárásra hivatkozva a magyar kormány visszavonulót fúj, akkor nagyobb arcvesztés nélkül kommunikálhatná itthon is a hitelfelvétel és a paksi bővítés elmaradását. Egyelőre azonban Orbán Viktor úgy kapaszkodik Putyinba, mint elsős gyerek az anyukája szoknyájába az első tanítási nap reggelén. Vajon miért nem fogja fel a magyar miniszterelnök, hogy talán ez számára az utolsó kiskapu, és ha most nem surran be rajta, az egész karrierje zátonyra futhat az oroszok kalandor politikája miatt? Minél beljebb mászunk a paksi beruházásba, annál nehezebb lesz kifarolni belőle, és ami ennél is rosszabb, hogy az idő múlásával egyre több pénzt verünk el feleslegesen, és egyre jobban kiszolgáltatjuk magunkat Putyinnak.

index_20.jpg

Fotó: index.hu

A kedvező forgatókönyv szerint Orbán kommunikációs csapata már azon ügyködik, hogyan kommunikálják a paksi ügylet visszavonását, ám a miniszterelnök harcias és dacos kijelentéseiből kitűnik, hogy esze ágában sincs visszakozni. Bízzunk a politikai ösztöneiben, és abban, hogy nem akarja mindenáron lejátszani azt az orosz rulettet, melyben nem csak az ő politikája kaphat halálos sebet, hanem Magyarország gazdasága és politikai stabilitása is. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Nem szégyen elfutni az ellenség elől, ha otthon azt mondod, hogy taktikai visszavonulást hajtottál végre.

96 komment Orbán Viktor Pávatánc Tovább
Orbán Viktor orosz rulettre adta a fejét, és most izgulhat Tovább
Facebook Tetszik
0
96 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr128129970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman BircaHang Média · http://bircahang.org 2015.12.01. 13:53:22

Oroszországgal barátságban lenni biztosíték a békére és a fejlődésre.
Válasz erre 

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2015.12.01. 15:43:13

Mennyit keres Putyin
Paksi atommutyin?
:)
Válasz erre 

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2015.12.01. 15:46:15

Van oly fej, mely orosz rulett
Miatt igen homorú lett.
:)
Válasz erre 

Lavinia Pinkerton 2015.12.01. 16:09:02

Orbán most az iráni atomprogramban is benne akar lenni, úgyhogy a kalandorpolitikát nem Putyin műveli.
Válasz erre 

2015.12.01. 16:41:24

@maxval bircaman BircaHang Média: egymondatos kinyilatkoztatásokat tenni az összes létező blogon főállában - biztosíték a komolyanvehetetlenségre
Válasz erre 

Sir Galahad 2015.12.01. 17:08:26

Az biztos, hogy valamilyen saját energiaforrásra szükségünk lesz, mert nem tudhatjuk, a jövőben milyen áron vásárolhatunk külföldről. A megújuló energiaforrások egyelőre nem elég hatékonyak, így logikus döntés az atom. Az az ellenérdekelt üzleti köröknek nyilván nem tetszik, hogy pont az oroszok bővítenek, de ez minden nagy üzletnek szükségszerű velejárója.
Válasz erre 

MAXELL birkaman buzizó \\http.birkafing.org 2015.12.01. 17:16:42

Gyurbán hatalomban tartása Magyarország sikeres jövőjének a záloga!

Orcsány (é)s a többi tróger a fűzőjét sem kötheti meg – ebbe jobb, ha végérvényesen belenyugszik a jobbliberális-antiszocialista-muszlimsoviniszta baloldal.
Válasz erre 

Lajos Csánó 2015.12.01. 17:18:41

@Sir Galahad: Lehet az atom,de ezt 10-15 év múlva is eldönthetnénk,nem lenne késő!
Válasz erre 

6.Lеninen röhögők vidám közössége 2015.12.01. 17:19:17

Az orosz barátság a garancia libsizmus leple alatt támadó imperializmus visszaszorítására, a tőkepénzes homoklobbi megtorpantására. Ez az ami nekem a közírónak élet célja és blogom ad iránymutatást a libsizmus sötétéségében bojongóknak az interneten, amely világítótoronyként magasodik szellemileg a tömeg fölé-
Válasz erre 

furious ewok 2015.12.01. 17:23:51

Azért egy megkötött szerződéstől a helyi boltban sem tudsz csak úgy elállni mondván mert mégsem tetszik az hogy máshol hogy is viselkedsz, egy ekkora ügyletnél pedig tuti hogy ezerszeresen be lett betonozva a dolog, szóval ez nem csak szimpátia kérdése.

+1: a "mérsékelt erő" megnevezés jó ideje komolytalan, mitől lesz valaki mérsékelt? Főleg úgy hogy közöttük és a nem mérsékeltek között sima az átjárás?
Válasz erre 

gmihaly621 2015.12.01. 17:29:52

Vedd már észre, hogy ez az oroszellenes duma már nem trendi, mert a "helyzet" "szofisztikáltabb.
Válasz erre 

furious ewok 2015.12.01. 17:29:55

És még egy: az orosz piactól való elzárkózás általában is az egyik leghülyébb dolog, amit a helyzetünkben tenni lehet, főleg most, hogy az oroszok nem vesznek mezőgazdasági terményt a törököktől, óriási piacra tudna a mgunk exportálni és nem mennének tönkre a gazdák sem az olcsó eus konkurencia nyomása alatt.
Válasz erre 

tralalala 2015.12.01. 17:33:43

@furious ewok: pont erre gondoltam, hogy a török állapot minket hozhatna helyzetbe, ha... ha nem lennének szankciók. De sajna vannak. A kérdés, hogy még meddig.
Válasz erre 

1ghost 2015.12.01. 18:18:09

@gmihaly621: Ja, ja szofisztikáltabb!

Te viszont kibaszott eccerű vagy!
Válasz erre 

furious ewok 2015.12.01. 18:35:10

@tralalala: Amíg az eu nem lesz üzleti szempontból nagykorú, mert azt be kéne látni, hogy amit az eu embargó miatt az oroszok nem tudnak/fognak nálunk megvenni, megveszik majd máshonnan (USA, Kína), mi viszont hova adjuk el a rajtunk maradt felesleget? Fennkölt elvek ide vagy oda, ez nekünk vesztes pozíció.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.12.01. 19:05:21

hidfo.ru 2015.11.29. 16:14 Világpolitika
VILÁGHÁBORÚS VESZÉLY OKOZÁSA MIATT KÖVETELEM, HOGY FÜGGESSZÉK FEL TÖRÖKORSZÁG NATO-TAGSÁGÁT !!!!!
Erdogan egész családja a terroristákat támogatja

Recep Tayyip Erdogan török elnök lánya a tulajdonosa annak a “titkos” katonai kórháznak, ahol – Törökország területén – az Iszlám Állam harcosai orvosi ellátásban részesülnek.

A nyár folyamán a Global Research beszámolt egy Törökország területén működő “titkos” létesítményről, ahol a Szíriában és más országokban működő terroristák ingyenes orvosi ellátásban részesülnek. Július végén a kórház egy alkalmazottja neve elhallgatását kérve nyilatkozott a létesítményről, ahol saját bevallása szerint akkor alig több mint két hónapja helyezkedett el, és amiatt hagyta ott munkáját rövid időn belül, mert egyértelművé vált számára, hogy a török hadsereg tömegesen oda szállítja a Szíriában működő terroristákat.

A nővér arról számolt be, hogy hét hete dolgozott a kórházban, és ez idő alatt minden nap érkeztek a török hadsereg teherautói, melyek a sebesült harcosokat szállították. A Sanliurfa tartományban – Törökország délkeleti régiója – működő létesítmény egyértelműen Erdogan lányához köthető, aki maga is számos alkalommal feltűnt a helyszínen. A nővér saját bevallása szerint egy hónapra 7500 dollárt kapott munkájáért, de alavitaként számára elfogadhatatlan volt a dzsihadisták megsegítése – akik saját értékrendjük szerint meg kellett volna öljék őt -, emiatt döntött amellett, hogy beszámol a dzsihadistáknak ingyenes orvosi ellátást biztosító kórház működéséről. Elmondása szerint számos alkalommal látta a török elnök lányát, Sümeyye Erdogant megjelenni a létesítményben, aki gyakran személyesen felügyelte annak működését. Az ISIS tagjainak törökországi jelenlétéről számos sajtóorgánum beszámolt; a Today’s Zaman török lap már júniusban leközölt egy cikket, miszerint a környéken élők arról számolnak be, hogy az ISIS tagjai jönnek-mennek Akcakale utcáin (a nővér által említett kórház közelében).

November végén arról jutottak nyilvánosságra információk, hogy Bilal Erdogan, az elnök fia a tulajdonosa több olyan vállalatnak is, melyek az Iszlám Államtól vásárolnak fel olajat, illetve annak célba juttatását végzik. Bilal Erdogannak többek között hajózási vállalata és olajfeldolgozó létesítményei vannak birtokában, melyek az ISIS által Szíria és Irak területén kitermelt olajból tesznek szert profitra. November 28-án Mowaffak al-Rubaie, az iraki képviselőtanács egy tagja – volt nemzetbiztonsági tanácsadó – arról számolt be, hogy az Iszlám Állam húsz dolláros áron ad el olajat Törökországnak, amit a terrorszervezet Irak és Szíria területén termel ki. Elmondása szerint a török hatalmi elit és az Iszlám Állam közt évek óta megállapodás van érvényben, melynek részeként a terroristák tagokat toborozhatnak a migránsok közt, sérült harcosaik Törökország területén kapnak ingyenes orvosi ellátást, a török hatalmi elit pedig féláron vásárolja fel az illegálisan kitermelt olajat, ami állandó bevételi forrást jelent a terrorszervezet számára.
Válasz erre 

pamut 2015.12.01. 19:15:33

@kvadrillio:
Te komolyan olvasod, meg be is másolod a ruszki titkosszolgálat magyarországi dezinformálására csinált propaganda-oldalának egyik cikkét?

Téged is a ruszkik fizetnek hazaáruló, vagy csak sima agybajos kretén vagy?
Válasz erre 

pamut 2015.12.01. 19:16:59

A legszebb ebben a paksi hazaárulásban, hogy az orbánista seggnyaló ebben is totálisan kiállnak gazdájuk mellett :))

Hányinger bazdmeg...
Köszönöm istenem hogy nem vagyok fideszes....
Válasz erre 

19540511 2015.12.01. 19:29:23

@furious ewok: És megmondanád, hogy mi a francot exportálhatnánk az oroszoknak? Szétverték a tsz-eket, gyakorlatilag nincs mezőgazdaság Mo-n. Én vidéken élek, nem a lehvegőbe beszélek, mint te. Nézd meg: a boltban holland répát, spanyol paradicsomot és lengyel almát árulnak.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.12.01. 19:32:49

Milyen síita félholdról beszélnek?!

Tényleg képtelenek felfogni, hogy évezredek óta ezt a területet termékeny félholdnak hívják?

Még mielőtt iszlám vagy kereszténység, de még mielőtt zsidóság vagy buddhizmus, vagy bármi más is létezett volna. Innen indult el az emberi nyelv írott formája, az ABC.

Fönícia partjáról rabolta el Zeusz Európát, akit a föníciai hercegnő fivére Cadmus próbálta kiszabadítani, de végül megalapította Théba városát és megtanította az embereket az írásra.

Mezopotámia földjén született Hamurapi az úr! Ezen a földön történt a nagy árvíz, ahogyan ez a Gilgamesh eposzban is megvan írva, aminek az utolsó példányait sikeresen a se nem iszlám se nem állam (ISIS) ördögei nem rég elpusztítottak.

Ezen a földön építette Sarjoon kiraly a szárnyas oroszlánjait, akinek a mai napig nem tudták az összes oroszlánját szétzúzni, és akit születésekor az anyja kosárba tette, majd folyóba engedte, hogy Ishtar beleszeressen és a mások gyermekeit gyilkoló király udvarában neveljen fel, hogy később átvegye a hatalmat és az ókori világ legnagyobb birodalmát építse fel!

Ezen a földön született Kurus az igazságos! Akinek a korában volt először vallásszabadság egy hatalmas virágzó birodalomban, és akinek a sírja a mai napig áll Mezopotámia földjén.

Milyen síita félholdról beszélnek? Ha egyszer ez a terület mindig is a Föld dobogó szíve volt! Ezen a földön született Jézus, innen terjedt el a kereszténység. Ezen a földön jött létre az első iszlám állam, amihez a mai szörnyetegek, akiket iszlám államnak hívnak az égvilágon semmi köze nincsen!

Ezen a földön sokkal több van, mint olaj, vagy gáz.

Ez a föld sokkal több, mint egy stratégiailag fontos hely a világon, ami pont a világ szívében helyezkedik el.

Ezen a földön találhatók meg világunk nagy titkai, ami miatt évszázadok óta nem engedik talpra állni a térséget.

Ezen a földön az emberek mindenek előtt emberek, se nem muszlimok se nem keresztények, és végkép nem síiták és nem szunniták.

Ez a föld itt mindenkié, aki a szívet nyitja meg iránta és nem karddal közelíti, hanem tiszta elmével és szívvel.

Ezt a földet csak a vahabita szaúdi uralkodó család médiája kezdte el így hívni, hogy sajnos utána sok magát szakértőnek és orientalistának képzelő tudatlan papagáj módon síita félholdnak hívja.

Ez a föld ma az oroszlánok földje. Se nem a siítaké, se nem a keresztényeké, sem a szunnitáké, hanem mindenkié, aki ennél magasabb intelligencia szinten gondolkozik, hogy ilyen olyan vallás vagy szekta követője lenne.

Egy biztos a vahabitáké biztos, hogy nem lesz soha.

Azoké a korrupt embereké sem, akik mindenféle képen valami szélsőséges elnevezést akarnak adni rá.

Ez a föld sosem lesz sem szunnita sem síita félhold.

Azé sem lesz soha, aki ragaszkodik hozzá, hogy ilyen elnevezést adjon neki, hogy síita félhold.

Orientalista.hu – Cadmus

TECCIK ÉRTENI ?????????? :)
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2015.12.01. 20:04:15

@19540511: mezogazdasagi export kb 2000 milliard ft/ev, oroszorszag a legnagyobb eu-n kivuli vasarlo, kb 70 milliard ft/ev.
Válasz erre 

BéLóg 2015.12.01. 20:32:29

@kvadrillio: Na ez nagyon tetszett! Gratulálok!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.01. 21:03:57

"Egyelőre azonban Orbán Viktor úgy kapaszkodik Putyinba, mint elsős gyerek az anyukája szoknyájába"

Ez a lejáratósnak szánt szöveg inkább téged minősít, drága trombitás.

"az orosz medve nagy barlangjába (más néven Kreml), ahol egyezséget kötött Vlagyimir Putyinnal (a nagy medve fiával)"

Az a medvézés annyira dedós, ne már! De legalább kicsit sem eredeti.

"Azóta próbáljuk kitalálni, hogy mi vitte rá Orbánt erre a váratlan lépésre"

Vagyis próbálod TE. :) Még gondolkozz rajta sokáig. Az csöppet se zavarjon, hogy sokszor és sokan világosan leírták.
Válasz erre 

tükörfúró 2015.12.01. 21:04:03

@Sir Galahad: Fasság.

Simán lehetne egy normális nyilvános tendereztetés, olyan kikötésekkel, amit a ruszkik (már ittlévő technológiával, saját blokkjaikat ismerve, stb) átlátható számonkérhető körülmények közt , normális teljesíthető feltételekkel megnyernek. Nyilvánosan. Teljesen, fillérre, időre, mindenre.

Max a műszaki leírások, stb startégiai dolgok egy része titkos. Nemzetbizt. okokbol, mint minden erőmű rakéta űrkutatás és egyéb beruházásnél ,ezen senki nem akadna fent.

Nem titkos hitelekkel, fantomvadászbolton át fák-nak adott "selejt" 100milliós rakétákkal, és még kitudja mikkel, fűszerezve folynának a dolgok ugye.

Elég egyértelmű, hogy orbán mit csinál, pávatáncol ahogy tud. Kétszer kettős ügynököt játszik, amig valamelyik oldal el nem kapja és helyben "főbe nem löveti".

EU-ból a ruszkiknak kémkedik, befolyásol, politizál, bentre meg hiteget, hogy hozza a ruszkik infóit és kontaktjait, egyfajta ázsiai-szláv-minipajzs-ként majd ő megtáncoltatja az orosz medvét merkeléknek.

Az eu nem rughat nagyon seggbe, akármennyit lopok, sikkasztok, diktátorkodok is, mert szaladok putyindiktátorhoz tankért, védelemért, pénzért.

De putyin se csicskítson a végtelenségig nyilvánosan, mert neki is érdeke, hogy az eu-ban eljátszam a különutas de elkötelezett nyugati orzságot, hisz neki addog vannak poziciói nyugaton, amig mi egy nyugatinak számító ország vagyunk.

Osztjónapot,kéremszépen.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.12.01. 21:06:09

Most tényleg ballibsik, az nektek komolyan probléma, ha Mo. jóban van az oroszokkal?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.01. 21:08:25

@tükörfúró:

"Simán lehetne egy normális nyilvános tendereztetés, olyan kikötésekkel, amit a ruszkik (már ittlévő technológiával, saját blokkjaikat ismerve, stb) átlátható számonkérhető körülmények közt , normális teljesíthető feltételekkel megnyernek."

Ebben igazad van, talán bölcsebb lett volna így eljárni, így utólag nézve. Viszont bármibe lefogadom, hogy akkor az EU a feltételekbe kötött volna bele.

Egyébként abszolút világos, hogy egy orosz építésű erőművet az oroszok bővítsenek, nem is értem, miért kell ezen fennakadni. El tudod képzelni, mennyi pluszköltséggel járna, ha más technológiára kellene átállni?
Válasz erre 

tükörfúró 2015.12.01. 21:10:50

@♔bаtyu♔: Mi a ruszkival most is úgy vagyunk "jóban", mint nemecsek a vörösinges pásztor fiúkkal. Két ország közt a jó kapcsolat az nem ilyesmi szokott lenni, tudod kikkel lehetnénk ezredéves távlatokban " jóban" pl? A lengyelekkel akik a testvéreink. Na, most akkor kérdezz meg egy lengyel testvért, mit gondol a "kedves" orosz bácsikról.
Válasz erre 

furious ewok 2015.12.01. 21:13:02

@19540511: Vidéken élsz hát lehidalok, képzeld én is, sőt még durvább, hogy ismerek nem egy olyat aki a mezőgazdaságban dolgozik, és itthon takarmánynak sem tudják eladni azt amit megtermeltek. De ha bekacsolod a tv-t nyáron, akkor látod azt is, hogy a dinnyét, meggyet stb. szórják ki a hipermarketek elé, miközben a rendszerváltás előtt a szovjet piacon el tudtunk adni szinte mindent. Ez teszi tönkre most a mezőgazdaságot. Holland répát meg azért találsz a polcon mert a külföldi hiper olcsóbban tudja árulni neked az import szar zöldséget mint az itthon megtermeltet, és mivel ráadásul eu tagország vagyunk, a külföldi zöldséget nem is adóztathatjuk, mert azzal a szabad piaci előírásokat sértenék meg. Ezért lenne jó pl. harmadik országok felé exportálni, és az orosz az egyik, ha nem a legnagyobb piac ilyen téren.
Válasz erre 

SMS Taurus 2015.12.01. 21:17:40

1. Az Orbán-kormány nem atomerőművet, hanem egy 5 mrd-os szabadfelhasználású hitelt akart Putyintól.
2. Az oroszok ezt csak a paksi bővítéssel együtt voltak hajlandóak aláírni.
2. A magyar kormányvégig arra játszott, hogy a pénzhez akkor is hozzájusson, ha az Unió véletlenül elgáncsolná a paksi beruházást.
A többi között ezt kellett titkosítani.
4. Visszalépni nem fognak, mert a pénz már oda lett ígérve a baráti vállalkozóknak+A régi emlékeket visszaidéző mágnesszalagok még Moszkvában vannak.
Válasz erre 

SMS Taurus 2015.12.01. 21:20:08

@SMS Taurus: 5 milliárd eurós hitelt, természetesen
Válasz erre 

1ghost 2015.12.01. 21:38:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hát faszfejkém, hogy te milyen okos vagy!
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.12.01. 21:53:07

@tükörfúró: Nem értem, Putyin is követeli, hogy több migránst fogadjunk be hitelből, ha másképp nem megy, mint Soros? Putyin megkérdőjelezi a kormány demokratikusságát ha nem tetszik neki a magyar kormány mint az USA? Putyin "civiljei" aláírásgyűjtést szerveznek Mo. szavazati jogának megvonásáért mint az EU liberálisai?

Most akkor kik is a Pásztor fiúk?
Válasz erre 

kvadrillio 2015.12.01. 22:06:12

Amerikai sajtó: Törökországot ki kell zárni a NATO-ból

Egy amerikai lap szerint Törökországot ki kell zárni a NATO-ból, amiért lelőtte az orosz légierő gépét Szíria felett, és kormánya vélhetően szoros kapcsolatban áll a térségben működő dzsihádistákkal.

Egy az American Thinker magazinban megjelent publicisztika javasolta, hogy Törökország az orosz gép lelövését követő retorzióként kerüljön kizárásra a NATO szervezetéből. A lap hangsúlyozza, hogy az észak-atlanti katonai tömb eredetileg a Szovjetunió terjeszkedésének ellensúlyozására jött létre, ezért 1952-ben Törökország felvétele helyes döntés volt a nyugati országok részéről – mára azonban változott a helyzet, és

eljött az ideje annak, hogy a NATO megszabaduljon Törökországtól, miután egyértelművé vált, hogy kormánya szoros kapcsolatot ápol az iszlám extrémistákkal.

A lap szerint a régi ellenfelekkel ma már együtt lehet működni bizonyos kérdésekben, de ennek velejárója, hogy bizonyos régi szövetségesekkel pedig ideje megszakítani a szövetségi viszonyt. Törökország mindig is problematikus ország volt a NATO számára, felvételére kifejezetten a Szovjetunió közel-keleti terjeszkedésének ellensúlyozása céljából került sor. A lap szerint a török kormány arra használja NATO-tagságát, hogy saját expanzív céljait megvalósítsa a Közel-Keleten, és ezzel a szövetség más tagjait is veszélybe sodorja.

1974-ben Törökország megszállta Ciprust, ami szintén törést okozott a NATO-tagországok közt, és ahhoz vezetett, hogy Görögország 1980-ig visszavonta fegyveres erőit az észak-atlanti szövetségből. 2012-ben a török légierő sorozatos légtérsértéseit követően Szíria lelőtt egy török gépet, ami szintén “fejfájást okozott a NATO-vezetőknek”.

Az American Thinker hangsúlyozza, hogy Törökország számára mindig is szoros köteléket jelentettek az iszlám kapcsolatok, és a NATO védelme alatt fokozatosan növelte saját térségi befolyását – egészen addig a pontig, hogy az Iszlám Állam nevű terrorszervezet által Szíriában kitermelt olajat kezdte felvásárolni. A lap szerint ezek az olajüzletek vezethettek oda, hogy Törökország lelőtte az orosz légierő gépét, mely az Iszlám Állam állásait bombázta Szíriában, és jelenlétük a terrorszervezet olajkereskedelmére mért csapás miatt közvetlen bevételkiesés okozott Törökországnak.
hidfo.ru 2015.11.28. 14:22 Nyugati világ, Világpolitika
Német politikus: Törökországot ki kell zárni a NATO-ból

Egy német EP-képviselő szerint a NATO fontolóra kell vegye, hogy kizárja Törökországot az orosz gép lelövése miatt, az Európai Unióhoz csatlakozás lehetősége pedig végképp kizárt az incidens után.

Beatrix von Storch német EP-képviselő, az Alternatíva Németországnak párt vezető-helyettese kijelentette, hogy Törökország döntése – mely Szíria felett az orosz gép lelövéséhez vezetett – elfogadhatatlan, és az incidenst követően tarthatatlanná vált, hogy Angela Merkel szoros kapcsolatokat tartson fenn a török vezetőkkel.

Beatrix von Storch rámutatott, hogy Washingtonból – felső vezetői körökből – is olyan információk érkeznek, miszerint Törökország Szíria légterében lőtte le az orosz gépet. Ebben az esetben azonban Ankara lépése egy idegen ország elleni agressziónak minősül, és megkérdőjelezi Törökország jogosultságát a NATO-tagság fenntartására vonatkozóan.

A Freie Welt szerint a képviselő azt is hozzátette, hogy a török vezetők nyilvánvalóan túlreagálták a határ mentén jelen lévő gépek miatt kialakult helyzetet, ebben az esetben viszont a NATO vezetői el kell gondolkozzanak azon, hogy a jövőben képesek-e kontroll alatt tartani a meggondolatlan török vezetőket, akik provokatív jellegű lépéseikkel a szövetség egészét veszélybe sodorják.

A politikus kijelentette, hogy Törökország EU-csatlakozása az incidens után már nem megengedhető, mert abban az esetben az Európai Unió határos lenne Szíriával, Irakkal és Iránnal, miközben egy a három ország kormányaival ellenséges, háborús provokációt folytató politikai elit az Európai Unió egészét háborúba sodorná. Beatrix von Storch szerint a provokációk sorozata azt is szükségessé teszi, hogy Németország minél hamarabb az összes Patriot rendszert kivonja Törökországból.
hidfo.ru 2015.11.28. 12:13 Nyugati világ, Világpolitika
Válasz erre 

Revolutionist 2015.12.01. 22:09:58

ILyen az, amikor kötöznivaló elmebetegek, és vagy köztörvényes bűnözők söpredéke kaparintja meg a hatalmat egy országban...
Válasz erre 

BéLóg 2015.12.01. 22:11:30

@Revolutionist: Hé, nem szóltak hogy már régóta nem Gyurcsótány meg Libajnai van hatalmon? mert most szólok hogy egyeztess előbb a pártirodában?
Válasz erre 

kvadrillio 2015.12.01. 22:22:28

@pamut: te illenkor hülye vagy-e vagy nagyonhülye ?????
euronews... Putyin: a törökök az Iszlám Állam olajszállítmányának védelmében lőtték le az orosz gépet

01/12 03:19 CET

| updated xx mn ago

| updated at 01/12 - 13:28

1448972883

1448936382

AIDS-világnap: javul a helyzet, de korántsem megoldott
01/12 19:23

Lemondatták a karácsonyt betiltó olasz iskolaigazgatót
01/12 19:18

Északi Mikulás randevú
01/12 18:57

Izlandot meglepte a tél
01/12 18:52

A megújuló energia használatát segíti Afrikában Franciaország
01/12 18:14

Embercsempészekre vadásznak a francia haditengerészet hajói
01/12 18:13

Bomba robbanhatott Isztambulban
01/12 18:00

Az amerikai elnök azt kérte a töröktől, rendezze viszonyát Moszkvával
01/12 17:30

Egyre több nő és gyerek menekül a Közel-Keletről
01/12 16:21

Obama az üzleti szférát is ösztönzi az éghajlati küzdelemben
01/12 15:51

Fogolycsere Bejrút és a szíriai an-Nuszra Front között
01/12 13:29

Berlin beszállna az Iszlám Állam ellen Szíriában
01/12 12:35

Klímacsúcs: fókuszban Afrika
01/12 11:38

Műszaki hiba miatt zuhant a Jáva-tengerbe az AirAsia gépe.
01/12 11:05

Elitétteremben vacsorázott Obama és Hollande
01/12 09:55

Újraindította bálnavadász programját Japán
01/12 08:20

Burkina Faso: a volt miniszterelnök nyerte az elnökválasztást
01/12 05:42

Párizsi klímacsúcs: kötelező megállapodást sürgetnek
01/12 05:20

Bennszülött aktivisták a párizsi klímacsúcson
30/11 23:45

Klímacsúcs: A szavakból nőjenek tettek!
30/11 23:07

Previous
Next
close carousel
smaller_text
larger_text

Kapcsolódó cikkek

Hazaszállították a lelőtt orosz gép pilótájának holttestét

Az orosz elnök hétfőn Párizsban kijelentette: Moszkva olyan “kiegészítő adatokhoz” jutott, amelyek megerősítik a feltételezést, hogy az Iszlám Állam nevű szélsőséges szervezet által kitermelt olajat szállítanak Törökországba. Putyin elnök szerint azért lőtték le az orosz vadászgépet a törökök, hogy a szállítási útvonalat védjék. Hozzátette: a gép lelövése nagy hiba volt.

- Minden okunk megvan feltételezni, hogy a gépünk lelövésére vonatkozó döntés mögött az a szándék állt, hogy védelmezzék ezeket a török terület felé tartó olajszállítási útvonalakat – fogalmazott az orosz elnök.

A szintén Párizsban tartózkodó török elnök rágalomnak nevezte az orosz vádakat. Felajánlotta lemondását abban az esetben, ha mégis beigazolódna a feltételezés.

- Rágalmakkal semmit se lehet elérni. Kijelentem, hogy ha ezek beigazolódnak, lemondok. De azt kérdem Putyin úrtól: ön is lemondana, ha mégsem? – reagált Recep Tayyip Erdogan török elnök.

Katonai tiszteletadással fogadták a lelőtt orosz vadászgép halott pilótájának koporsóját Oroszországban hétfőn. A bombázót a török légierő lőtte le a szíriai-török határnál november 24-én. Az incidens után Moszkva szankciókat vezetett be Ankarával szemben.

Bombázójának elvesztése után Oroszország továbbra is folytatja a török-szíriai határ közelében végrehajtott légicsapásokat. A bevetésen lévő orosz vadászgépeket azóta levegő-levegő rakétákkal is felszerelték.

és ezt a cikket a hidfő.net is lehozta te kis fasz !

szeretem a hírekt olvasni, de soha nem a nagyorrú sarkikatáról meg egyéb bulvár baromságokat. a hidfő.net, az orientalista és még a kurucinfo is nagyon színes híreket közöl, melyek engem speciel nagyon érdekelnek !ÉRTYÜK ?????
lEGJOBB HÍREI AZ OROSZORSZÁG HANGJÁNAK VOLTAK A VILÁGRÓL..., DE A MAGYAR SAJTÓTULAJOK BESZÜNTETTÉK ! A FASZOK ! PEDIG AZ ANGOL KÉPVISELŐK IS AZT OLVASTÁK A PARLAMENTJÜKBEN...:o)))
Válasz erre 

Nevoeiro66 2015.12.01. 22:30:18

Jézusom, ennyi faszságot összehordani...
Válasz erre 

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2015.12.01. 22:30:45

@BéLóg:
A diszlexiád miatt nem tudod még a neveket se normálisan leírni?
Válasz erre 

BéLóg 2015.12.01. 22:35:52

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte: Tessék, csak a kedvedért:
Gyurcsótány.
Libajnai.
Válasz erre 

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2015.12.01. 22:39:12

@BéLóg:
Válts kisegítő iskolát.
Látom, rosszak a tanárok!
( a diszlexia nem azt jelenti, hogy: mindent kétszer mondok, kétszer mondok!)
Válasz erre 

BéLóg 2015.12.01. 23:30:41

@villamos alóli kacaj nem mindíg őszinte: Nem, valóban nem. A diszlexia az, amikor az ember látva az IGAZI neveket mint Gyurcsótány meg Libajnai, nem tudja értelmezni azokat és teljesen összezavarodik.
Nem vétettem a szóbanforgó egyének normális nevében még egetlen betűt sem. Neked kéne az olvasást gyakorolni!
Vagy az a baj hogy kihagytam Meggymagost, Horgyulit, a Bajuszkirályt, a Patásördögöt, VonaSSot, Schrófosbandit vagy Fodor Gabriellát?
Válasz erre 

gmihaly621 2015.12.01. 23:34:03

@1ghost: Könnyen dumálsz,nem éltél a rendszervált. előtt, és nem ismerhetted meg a "szovjetorosz" gyámkodás évtizedeinek (45 év) nyomasztó légkörét személyesen. Bizonyos szempontból jobban ismerjük a ruszkikat, mint a "Nyugat" szájkaratézó politikusai, és jobb félni, mint megijedni.
Válasz erre 

pamut 2015.12.02. 00:40:31

@kvadrillio:

mit hiszel hogy cáfoltál te ruszkibérnc barom?

és miért szemeteled tele a ruszkik anyagával a magyar netet?

hány rubelt kapsz érte?
Válasz erre 

2015.12.02. 01:21:51

@poszt

" Az oroszok ugyanis a kegyetlen zsarnok hírében álló Asszad elnököt támogatják, az EU és az USA viszont az elnök és az Iszlám Állam ellen egyként harcoló mérsékelt erőket favorizálja."

Ja, Asszad nem volt kispalyas a sajat nepe irtasaban korabban se, most meg hordobombakkal szorja a lazado varosokat. Az viszont hulyeseg, hogy vannak mersekelt erok ott. Nincsenek. Es a lazadok nem egykent harcolnak, hanem nagyon is szettoredezve. Ezernyi lazado csoport van. Egyik nap meg az an-Nusra frontot is ellensegnek tekintik, masnap mar azzal szovetsegben harcolnak es megosztjak veluk az amerikai TOW tankelharito raketakat.

Az oroszokkal amugy minden europai orszag szeretne joban lenni, ennek fo akadalya az USA. Erdekes modon az oroszok elleni embargo az europai-orosz kereskedelmet padlora tette, de az amerikai-orosz kereskedelem szarnyal. Hogy is van ez?
A nemeteknek, franciaknak, kelet-europaiaknak elemi erdeke, hogy jo kapcsolatban legyenek az oroszokkal. A UK a USA mellett all, lenyegeben mar felig kint van az EU-bol.

Ha az embargok miatt vegleg kiszorulnak az orosz puacrol az europai cegek, akkor az oroszok szepen atallnak majd a kinai ipar termekeire es az europai cegek vegkepp lemondhatnak az orosz piacrol.

A nemetek is nyakig vannak az oroszok seggeben, foleg miutan leallitjak az atomeromuveiket, egeto szukseguk lesz az orosz szenhidrogenekre.

Putyin nem szent, de az oroszokkal jobb lenne joban lenni mar csak racionalis okokbol is, ahelyett, hogy a kvazi-diktatura Torokorszagot oleli magahoz az EU, ahonnan csak tobb millionyi muzulman johet, se olajuk, se foldgazuk, csak bevandorolni tudnak az EU-ba. Torokorszagnak sose szabad engedni, hogy csatlakozzon az EU-hoz. Az oroszokkal meg rendezni kell a viszonyt.
Asszad lassan megbukott volna, de jott volna helyette iszlamista kormany, amit a szaudiak, katariak, torokok akartak. Asszad se szent, de jobb, mint az iszlamista fordulat. A 70-es evek ota tamogatja Sziriat a Szovjetunio es az oroszok. Erre belerondit a kepbe az USA es a nyugati szovetsegesei. Meg a szaudiak, torokok, katariak.

Az egesznek az lett a vege, hogy a vegtelenul gyenge EU tovabb gyengult.
UK ki fog lepni, orosz szankciok csak az EU-t sujtjak, az amerikaiak kereskedelme meg fel is kendult az oroszokkal, Torokorszag elarasztotta az EU-t migransokkal, a megallitasukert cserebe a feldiktatorikus Erdogan-rezsimet be fogjak engedni az EU-ba.
Az EU minden fronton csak veszit a pozicioibol.
Válasz erre 

alfacharlybravo 2015.12.02. 04:37:46

?
Válasz erre 

alfacharlybravo 2015.12.02. 04:41:13

@Revolutionist: Megyesire Gyurcsányra Bajnaira gondolsz? Na jó Megyesi csak egy buta szamár volt, aki nem akart lemondani a választási győzelem után, meg szétszórta az ellopható zsákmányt a nép között, alig lehetett kirúgni a hülyéjét.
Válasz erre 

alfacharlybravo 2015.12.02. 04:46:42

Én nagyrészt a szocializmusban éltem, de álmomban sem gondoltam, hogy ekkora kaktusz ez a liberális katyvasz. 1987 ben kiszabadultam Nyugat Németországba és akkor kellett látnom, hogy a kommunistáknak igaza van , ez egy neocon imperialista kalandor világbékét veszélyeztető cionista agresszív pénzügyi háttér hatalmi gazemberség. Nekünk miért mindig e legundorítóbb gazdi jut?
Válasz erre 

Balt 2015.12.02. 05:56:54

@Lajos Csánó: 2030-tól kifutnak a paksi 440-es blokkok (amannyiben a 3., 4. is megkapja az élettartam-hosszabbítási engedélyt, mert különben 2 évven belül leállítandók), az építés pedig évtizedes hossz, tehát rég késő 15 év múlva elkezdeni gondolkodni.
Válasz erre 

midnight coder 2015.12.02. 07:22:33

Az amerikaiak le akarták nyúlni az oroszoktól az olajukat, ezért meg akarták dönteni Putyint. Erre lett volna jó az ukrán konfliktus, ahol a helyi neonácik megpuccsolták (de nem úgy mint Fletó, hanem szó szerint) a demokratikusan választott oroszbarát vezetést, mindezt az EU és az USA lelkes támogatásával. Az EU persze nem volt azért annyira lelkes, elvégre a számlát a hülye európaiak (és persze a még hülyébb ukránok) fizetik, míg ha sikerült volna Putyint megpuccsolni akkor a nyertesek az amcsi olajcégek lettek volna.

A Közel-Keleten pedig derék amerikai barátaink ügyesen létrehozták az IS-t. Hogy azért-e mert csak szimplán ostobák, és azt hitték hogy Szaddám legyilkolása után kitör a demokrácia, vagy azért mert eleve azzal számoltak hogy lesz ott egy jó kis terrorállam ahová aztán ki lehet lőni egy rakás rakétát és egyebet, megélhetést biztosítva a honi fegyvergyáraknak már nemigen fog kiderülni.
Az viszont igen, hogy ezek után az arab tavasszal ügyesen meggyengítették a még álló, de nem USA-barát közel-keleti diktatúrákat, elsősorban Szíriát és Egyiptomot, és míg ez utóbbiban egyenlőre viszonylagos nyugi van - ki tudja meddig - Aszad meggyengítése Szíria lángba borítását és tömeges iszlamista bevándorlást jelentett Európába. Persze a számlát itt is a hülye Európa fizeti, ráadásul itt nem csak pár millió eurót lehet bukni, de az európai civilizáció léte is veszélybe került.

Ezeknek a derék amerikaiaknak áll ellen a gonosz Patás. Nyilván ezer év múlva is a pokol tüzén fog égni emiatt...
Válasz erre 

midnight coder 2015.12.02. 07:29:38

@tiller foch: Aszad alatt amíg nem kezdték el csesztetni az amerikaiak egész normális hely volt Szíria. Lehet hogy kivégzett pár vallási fan-t időnként, de az átlagpolgár békében élhetett.
Válasz erre 

chepunk 2015.12.02. 07:38:45

@maxval bircaman meghízott szerkesztő: Inkább a medve baráti ölelése is halálos! Az orosz barátság? Egy orosz emberrel lehet barátságban lenni (Putyinnak Gyurcsány az igazi barátja Magyarországon, ezért veszélyes amikor Orbán mindent megtesz a mi pénzünkön, hogy jobban benyalja magát, Putyin meg röhögve ki is használja...), de országoknak nincsenek barátaik! Ez csak mese hülyéknek! A barátkozás oroszországgal a legprimitívebb orosz imperializmust jelenti, illetve az ország, a polgárok neki való kiszolgáltatását. Orosz birodalmi szemszögből meg csak egy össze-vissza nyaló kis köcsög ország vagyunk, akiből a legrövidebb idő alatt a legtöbbet kell kisajtolni, mert még megint megfordul és másnak nyal. Itt csak a nyalás az örök!
Válasz erre 

chepunk 2015.12.02. 07:45:12

@midnight coder:

Na za a pár vallási fanatikus, nem csak vallási fanatikus, és az a pár az néha több tízezer! Fasza kis hely volt, a terrorizmus támogátásról nem is beszélve. Ja mit szóltál volna ha 2006-ban Gyurcsi lebombáztatja, legéppuskáztatja a tüntetőket? Asszad ezt tette 2011-ben ne feledjük, ezzel pont Ő hozta magáta a bajt nem kellett hozzá se amerika, se Izrael! Egyébként mindig is csak ilyen eszközökkel tudott Ő meg papija hatalmon maradni. Másrészrt mért kell ragaszkodni a gyarmati kitalált országokhoz és határokhoz? Szír nemzet nincs (ráadásul Asszad egy kisebbség tagja, olyan mintha Magyarországon egy cigány lenne az elnök, főügyész, bíró, tábornok, egyszemélyben, vagy a ruszkiknál egy zsidó vagy csecsen...), iraki meg pláne! Mért kéne egyben maradniuk, ha csak ölik egymást?
Válasz erre 

Pukka Pad 2015.12.02. 07:49:49

Érdemes lenne felidézni, mit is mondott a napokban Orbán Putyinról. Szó sem volt barátságról meg efféléről. Sokkal józanabb beszéd volt az annál, mint amit itt Trombitás újfent kifúj magából. ) Atomügyben meg a komolyabb szekértők sem képesek egyetérteni, ezért aztán vicces, amikor egy ilyen mellékutcai szemellenzős blogíró okoskodik. Vagyis kattintgat.
Válasz erre 

kublerek · www.vasalobolt.hu 2015.12.02. 07:52:17

@kvadrillio: Sajnos ez mind igaz. Függetlenül kinek mi a hozzáállása
Válasz erre 

Leylandi 2015.12.02. 07:58:58

" Az oroszok ugyanis a kegyetlen zsarnok hírében álló Asszad elnököt támogatják"

Szemben az ISIS-sel, amelyik viszont nem kegyetlen zsarnok?!
Trombitás újabb fizetett hirdetését olvashatjuk. Ez megint 1000 szavazat a fidesznek. Ez egy fideszbérenc, ezt már nyugodtan kijelenthetjük.

"az EU és az USA viszont az elnök és az Iszlám Állam ellen egyként harcoló mérsékelt erőket favorizálja."

Hazugság. Ezek a PÉNZT favorizálják, amit a törökök tolnak át nekik a piszkos olajbevételekből. Azért a "mérsékelt erők" szép eufémizmus az Asszad-dal szembenálló ISIS-re, amelynek állásait az amcsik "sehogyse találják", ezért Trombitásnak még egy külön gratula! Nem baj, gyerek, fújjad csak!
Újabb 1000 szavazat a fidesznek.
Válasz erre 

Leylandi 2015.12.02. 08:02:39

@chepunk: "Ő hozta magáta a bajt nem kellett hozzá se amerika, se Izrael!"

:-))))))))))))))))))))))))))))
BIZTOS NEM KELLETT!:-)))))))))))))))))))
Szintén zenésznek teccik lenni? Trombitás bandájában fújja, vagy másik irodához/alapítványhoz tartozik?
Válasz erre 

Leylandi 2015.12.02. 08:13:16

@chepunk: "A barátkozás oroszországgal a legprimitívebb orosz imperializmust jelenti"

Ellenben ha az usákokkal barátkozunk, ők csak a nagyköveteket küldik ki folyamatos aknamunkára, meg néhány alapítványuk fizet bomlasztó ügynököket, meg néhány tankot küldenek ide gyakorlatozni, meg gyarmatosítják pár iparágunkat.
Még szerencse, hogy ők nem imperialisták, mert mi lenne, ha még azok is lennének???
Te figyu! Most komolyan...
ÁHH!:-(
Egy siralom vagytok! Egy kib.szott, komplett siralom!:-(((
KÖVETELEM a megbízott bomlasztó erőknek, hogy cseréljék le ezeket értelmes, írni-fogalmazni-érvelni tudó épelméjű bértollnokokra, mert ez gyalázat! Ez a nép leostobázása, sőt szembeköpése, ilyen buta agitátorokat alkalmazni!!! És ezért még fizetnek????? Tiltakozom! Attól, hogy kelet-európaiak vagyunk, még nem vagyunk hülyék, nem ide kéne az ügynökvilág legalját küldeni...
Válasz erre 

inebhedj - szerintem 2015.12.02. 08:38:52

"Iszlám Állam ellen egyként harcoló mérsékelt erőket favorizálja"

Na, az ilyen mondatok teszik egyszerre komolytalanná a posztot, és vetik fel azt a kérdést, hogy nem egy Fidesz-közeli szerzőcsapatról van-e szó, akik a valódi és komolyan vehető kritikai meglátásokat járatják le az ilyen írásokkal?
Válasz erre 

2015.12.02. 08:42:30

@midnight coder: Sziria egy egyre puhulo diktatura volt, ahol egy vallasi kisebbseg (alavitak) uralkodtak a tobbsegi szunnitakon, gyakorlatilag a hadsereg vezetese, a hivatalnokok, az allam mukodtetoi az alavitak kozul kerultek ki, mindenkinek, aki valamit el akart intezni, allast akart, kellett a protekcio, alavita ismeretseg, meg a keresztenyek se eltek rosszul, de a tobbsegi szunnitakat azert elnyomta a kisebbsegi szekta. Voltak veres megtorlasok, a 80-as evekben egy kis nepirtas, terrorcsoportok finanszirozasa (Hezbollah), var a fiatal Aszad alatt picit puhult a rendszer, azert ha valaki rosszat mondott a rendszerrol, akar csak barati tarsasagban is, azt elvittek es a csaladja sose latta tobbet elve. Beke volt, elnyomas, kisebbseg diktaturaja, de rendet tartott a titkosrendorseg es mukodott a besugok halozata.
Nem az "Arab tavasz" volt a szunnitak elso probalkozasa az Aszad rezsim ellen ... De az biztos, hogy most szaudi, katari, torok tamogatast kaptak, ezert tudtak ekkora felfordulast okozni.
Az teny, hogy kulfoldi erdekek menten probaljak megdonteni az Aszad rezsimet, de azert a keleti reszeken nem volt kozjedvelt Aszad, csak nyugati varosias reszen az alavita szekta hatorszagaban. Az oroszok meg termeszetes, hogy besegitenek a regi szovetsegesuknek, ok gyakorlatilag otthon vannak Sziriaban, en nem latok kivetnivalot abban, hogy Putyin odaver a szunnitaknak. Nyilvan az kamu, hogy csak az ISIS-t bombazzak.

En csak azt sajnalom, hogy az egeszet Europa szivja meg, ami a legkevesbe kavarta a kakit ott.
Illegalis migransok + oroszok elleni szankciok benito hatasa a gazdasagra + terrorizmus. Ezt kapja Europa. Kozben a szart megkavaro szaudiak, amerikaiak semmit se veszitenek, se migransok nem mennek oda, az amerikai gazdasag meg novelte is a resesedeset az orosz importban, a terririzmus messze van toluk.
Ez az egesz arab cirkusz (Libiatol Sziriaig) csak az EU-t gyengiti.
A UK sertodotten otthagyja majd az egesz EU-t es nagy baratjaval, az USA-val egyutt bombazza a Kozel-Keletet. A UK-ba nem jut el a migrans, viszont a brit penzugyi szektor mehorzi onallosagat, ha eltavolodnak az EU-tol.
Sajnos az EU motorja, a francia-nemet egyuttmukodes is tevuton jar, nem eleg erosek, hogy nemet mondjanak az USA altal kikovetelt oroszok elleni szankciokra, ezzel onmagukat gyengitik. Kozben ozonlenek a migransok, a vege meg az lesz, hogy a legprimitivebb neppel, az agressziv, hatbatamado, muzulman, Europat elaraszto torokokkel fogjak boviteni az EU-t. Minden lepesuk ongyilkossaggal er fel.
Kozben az oroszok szepen Europa helyett Kina es Iran fele kacsintgatnak. Viszlat orosz piac! Az orosz haditechnikat szepen bemutattak most Sziriaban, Indiatol kezdve rengeteg fejlodo orszag fogja venni a legvedelmi rendszereiket. Jo uzlet ez nekik.
Válasz erre 

Leylandi 2015.12.02. 09:16:50

@tiller foch: ha az ISIS-sel való üzletelésből élő kétszínű törököket beengedik az EU-ba, az lesz a kegyelemdöfés nekünk. Végünk lesz, mint a botnak. Francia-német együttműködés??? Nincs olyan, csak franca-amerikai meg német-amerikai együttműködés van (vagyis úgy táncolnak, ahogy azok fütyülnek). Az EU gyakorlatilag már szétesett.
Válasz erre 

high up! 2015.12.02. 09:43:22

@tiller foch: "Ez az egesz arab cirkusz (Libiatol Sziriaig) csak az EU-t gyengiti."

Milyen jó is lenne, ha az arab emberek és családok, akik pont azt akarják, mint pl a magyarok 1989-ben, nem cirkuszolnának a szabadságért meg emberi és polgári jogokért, hanem továbbra is szépen rohadnának a diktatúráikban.

Mer ugye az ő ugrabugrálásuk csak az EU-t gyengíti.

Kissé perverz, hogy az EU ellen Suttyánisztán szabadságharcot folytat, tehát a féleszü fidiótáknak éppenséggel örömünnep minden nap EU gyengítés.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

high up! 2015.12.02. 09:46:07

@gmihaly621: "ez az oroszellenes duma már nem trendi, mert a "helyzet" "szofisztikáltabb."

Nem a helyzet szofisztikáltabb, hanem 2010 óta a féleszü fidióta cseléd népségnek már nem köpködnie kell a ruszkikra, hanem nyalnia kell a seggüket. Ahogy Orbaneszku gazdi teszi, oszt cserébe nincs nyilvánosságra hozott ügynök dokumentumok.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

high up! 2015.12.02. 09:51:44

@tralalala: "pont erre gondoltam, hogy a török állapot minket hozhatna helyzetbe, ha... ha nem lennének szankciók. De sajna vannak. A kérdés, hogy még meddig."

Hát kérdezd meg az illib gazdidat a Putyint, ugyanis ő hirdette ki saját magára a gazdasági szankciókat.
Ennyi esze van ennek az illib csürhének.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

PonDrow 2015.12.02. 09:52:25

@furious ewok: " az orosz piactól való elzárkózás általában is az egyik leghülyébb dolog, amit a helyzetünkben tenni lehet, főleg most, hogy az oroszok nem vesznek mezőgazdasági terményt a törököktől, óriási piacra tudna a mgunk exportálni"
EU tag vagyunk, részt veszünk az embargóban, nem exportálhatunk az oroszoknak bármit. Ha mégis megtennénk, az EU felfüggesztheti a támogatások kifizetését, és sokszorosát veszítenénk azonnal annak, mint amit az orosz exporttal nyernénk. A kétkulacsos taktika jelen esetben nem kifizetődő.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.02. 09:56:39

@SMS Taurus:

Túl élénk a fantáziád.
Válasz erre 

2015.12.02. 10:17:00

@high up!: az arabok nem az 1989-es magyarokhoz hasonlo szabadsagvagybol keltek fel sajat diktatoraik ellen.
Sok helyen a nyugat lazitotta fel oket, mashol meg ok lazadtak.
Amit akarnak, az nem egy EU-konform demokracia, hanem minimum Muszlim Testveriseg, mersekelt iszlamista kormanyzat, de a legtobb helyen ennel radikalisabb iszlamista vonal kerulhet hatalomra. Nincs igeny a nyugati rendszeru liberalis demokraciara, akarhany tonna bombat szornak is rajuk a franciak, amerikaiak. Iszlamizmusra van igeny.

Az EU-t pont nem Orban gyengiti, hanem a mindenkit lehallgato USA, ami eltiltotta az EU-t az egyik legfontosabb kereskedelmi partnererol, Oroszorszagtol. Ez jo az USA-nak, de megoli az EU-t. Talan ez is az USA celja. Az EU-orosz kereskedelem meghalt, az amerikai-orosz kereskedelem, orosz-kinai kereskedelem meg szarnyal. Jol jon az EU gyengitese az USA-nak a szabadkereskedelmi megallapodas targyalasai soran.
Az USA szepen eltavolitotta mar a UK-t is az EU-tol, a britek mindenben az amerikaikat kovetik, nem az EU kozponti akaratat.
Oroszok elleni szankcio, lehallgatasok, mestersegesen generalt illegalis migracio... Ezek mind az EU ellen iranyulo tamadasok. Pont hogy Orban es a hozza hasonlok veszik fel ezzel szemben a kesztyut, mig a Juncker-Merkel-Hollande-fele balfaszok az amerikai terveket segitik, gyengitik az EU-t.
Az EU nem hadviselo fel az arab vilagban, megis minden negativum nala csapodik le: orosz kereskedelem lerohasztasa, migrabsok, gazdasagi bajok, terrorizmus.
Kozben az USA hadiipara szarnyal, verik szet az EU-t, majd belekenyszeritik Torokorszag (trojai falo) felvetelebe, meg a szabadkereskedelmi megallapodasba.
Válasz erre 

Leylandi 2015.12.02. 10:23:02

@tiller foch: "az arabok nem az 1989-es magyarokhoz hasonlo szabadsagvagybol keltek fel sajat diktatoraik ellen"

Így van! Erről is ismerni meg a fizetett ügynököt: állandóan az '56-os magyarokkal példálózik, pedig mindenki tudja, hogy a magyarok nem robbantgattak, nem gyújtogattak, nem erőszakoltak és nem rántották nőiket az osztrák sínekre, hanem örültek, ha kaptak enni (és azt se dobálták a sínekre). Menekültként viselkedtek, nem akarták a befogadókat a saját képükre változtatva MEGHÓDÍTANI.
"Csak" ennyi a különbség. Akkor menekült-befogadás volt, ez meg hódító háború. Csak a bértollnok szeretné a kettőt egybemosni.
Dehát ezért fizetik...
Válasz erre 

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2015.12.02. 10:28:16

@BéLóg:
Ne csak az iskolán változtass.
A gyógyszereiden is.
Túl gyengék.
Válasz erre 

high up! 2015.12.02. 10:35:37

@tiller foch:

szedjél gyógyszert, az talán segít levinni a lázadat, miszerint az egész világot a zusa manipulálja, mindenki más csak tudatlan végrehajtója a nagy sötét amerikai szupertitkos, szababkömüves, tudatmódosító, mágikus erökkel manipuláló amerikai transzcendens erőknek.

Te, ma 2015-öt írunk, nem 1238-at, a mélysötétségben tartott népek korszakát.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.02. 10:43:07

@midnight coder:

Jó összefoglaló.
Válasz erre 

Leylandi 2015.12.02. 10:43:48

Egy nagyon korrekt írás a szír helyzetről:

"They have 30,000 soldiers without an air force, one could defeat them very quickly, but none of the actors have a real interest in defeating ISIL because everyone is in a way profiting from ISIL."

politicalcritique.org/interviews/2015/osten-sacken-there-is-no-real-interest-in-defeating-the-islamic-state/
Válasz erre 

high up! 2015.12.02. 10:49:13

@tiller foch: "az arabok nem az 1989-es magyarokhoz hasonlo szabadsagvagybol keltek fel sajat diktatoraik ellen."

Á nem ám, mert tényleg tény, hogy a magyarok nem is szabadságvágyból kezdtek gyülekezni 89-ben, hanem mert egyre drágább lett az étolaj, a mosógép meg a balatoni ponty meg a szőrme kabát, oszt erre feldühödött 40 év után az Átlaghülyemagyar. Nyoma se volt ott szabadságvágynak, csak a forint imádatának.

Ehhez képest tényleg meccsoda szemétség, hogy egy átlag arab meg azon dühödik fel, hogy ha bármi miatt kinyitja a száját akkor örökre eltünteti őt a rendszer a térképről. Ha kell biológiai fegyverrel. De biztos, hogy az Átlagarab kurva jól elvolt azzal is, hogy máról holnapra kell élnie, a pofáját befogva. Teljesen biztos hogy csakis a Zusa propaganda hipnotizálta be őket arra, hogy holnaptól ne bódog ember legyen Ali, hanem dühös!
Oszt Alit tudatátmódosították a szupertitkos elektromágneses sugarakkal, oszt Alit meg az egész országot a Zusa jól megmanipulálta, hogy lázadjon fel. Mert ha Ali fellázad, akkor ömlik a zolaj a Zusába, oszt ettől lesz majd jólét a zusában.

Szerencsére mi, világokos magyarok ezt mind tudjuk és idejében lelepleztük ezeknek a háttérhatalmaknak az ügyködéseit. Ezért is jutottunk mi a történelemben ilyen sokra, mert mi mindig képesek voltunk felfogni magunk körül a világot, miközben mindenki más hülye maradt.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

dr kíváncsivagyok 2015.12.02. 11:16:49

@♔bаtyu♔:
" Nem értem, Putyin is követeli, hogy több migránst fogadjunk be hitelből, ha másképp nem megy, mint Soros? Putyin megkérdőjelezi a kormány demokratikusságát ha nem tetszik neki a magyar kormány mint az USA? Putyin "civiljei" aláírásgyűjtést szerveznek Mo. szavazati jogának megvonásáért mint az EU liberálisai?

Most akkor kik is a Pásztor fiúk? "

Nem,...Putyin nem fog ilyen demokraikus eljarásokhoz folyamodni...
Vagy volt demokratikus népszavazás a Krím elcsatolásárol ?
Vagy a kelet-ukrajnai oroszbarát lázadók felfegyverzése ?
Faszfej...
Válasz erre 

Hari Seldon 2 2015.12.02. 11:30:39

@tiller foch:
Speciel mostanra Tunézia, ahonnan kiindult az arab tavasz, visszatért a legszekulárisabb vonalhoz. Alapításakor a Habib Bourguiba erősen szekularizált államot akart létrehozni. (az iszlámban visszatartó erőként kezelte) 1987-ig elnök volt. Utána jött Ben Ali,aki újra "engedélyezte a Mekkai zarándoklatot, pl. Ezt zavarták el először. Utána jött egypár éves zavaros. Majd idén visszatértek az első elnök pártjának emberei. Tehát visszatértek a szekuláris útra.
Persze Tunézia viszonylag kicsi és békés ország. Lehet, hogy eredetileg Franciaország csak itt akart valamit elérni, de aztán átterjedt máshová is. És ilyenkor már megy tovább a dominó?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.02. 11:49:07

@dr kíváncsivagyok:

Kedves Faszfej!

"Vagy volt demokratikus népszavazás a Krím elcsatolásárol ?
Vagy a kelet-ukrajnai oroszbarát lázadók felfegyverzése ?
Faszfej..."

Igen, volt demokratikus népszavazás a Krímről.
És igen, mit szólsz az oroszellenes ukrán lázadól felfegyverzéséhez:?
Kovácsné
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.12.02. 12:50:15

@midnight coder: "Aszad alatt amíg nem kezdték el csesztetni az amerikaiak egész normális hely volt Szíria."

Ja, persze! Az amcsik.

"Az első tüntetések
A kezdeti tüntetések helyszínei

A legelső tüntetésekre 2011 január végén került sor, de ezek még korántsem voltak nagy horderejűek és egyelőre a rendőrség sem lépett fel erőszakos módszerekkel a tüntetőkkel szemben. Az első erőszakos tömegoszlatásra február 2-án került sor, amikor a rendőrség egy 20 főből álló csoportot vert szét Damaszkuszban, akik szimpátiatüntetést tartottak a Mubarak rendszerét megdöntő tüntetők mellett.

Bassár Al-Aszad elnök január 31-én, hogy a tüntetéseknek elejét vegye, a The Wall Street Journalnak adott interjújában bejelentette, hogy fontos gazdasági és politikai reformokat fog bevezetni.[21] Egyúttal kinyilvánította rokonszenvét az arab országokban zajló tüntetésekkel és felszólította az országok vezetőit, hogy tegyenek eleget a tömegek követeléseinek.

Az elnök nyilatkozata ellenére azonban elkezdődött a Twitter és Facebook internetes közösségi oldalakon a tüntetések szervezése. A szervezők kijelentették, hogy nem az elnök személye ellen van kifogásuk, hanem az autoriter országvezetési stílus, a korrupció és a "vagyon nem igazságos elosztása" miatt tiltakoznak. Utóbbi alapja, hogy Bassár el-Aszad rezsimje nagyméretű privatizációba kezdett az eseményeket megelőző években, ami a korrupcióval párosodva óriási magánvagyonok felhalmozódásához vezetett, míg az átlagemberek életszínvonalát a 2008 óta tartó monetáris válság erősen megviselte.[22] Február 4-re meghirdették a harag napját, amely azonban elbukott, mivel senki sem jelent meg az utcákon. Ajman Abdel Núr szerint ez annak köszönhető, hogy a szíriaiak nem voltak hozzászokva az interneten szervezett tüntetésekhez, másrészt pedig az ellenzéki csoportok is túlzottan megosztottak voltak.[23]

Február 18-án Damaszkuszban sor került egy nagyobb demonstrációra. Ekkor mintegy 1500 ember gyűlt össze, egy helybeli üzlettulajdonos brutális megverése miatt tiltakozva. Erőszak alkalmazására nem került sor, a belügyminiszter megígérte az ügy kivizsgálását.[24]

Február 22-én mintegy 200 főnyi csoport vonult a líbiai nagykövetség elé, tiltakozva Moammer Kadhafi erőszakos fellépéséért a líbiai tüntetők ellen, és egyúttal követelték a nagykövettől az ország elhagyását. A rendfenntartók szétverték a tüntetést, 14 személyt letartóztattak, de később szabadon engedték őket.[24]
Tüntetők Damaszkuszban április 8-án
A felkelés
Szíria 1963, a baaszista puccs előtti zászlaja, melyet az SZNT és az SZSZH is jelképének választott

A konfliktus március 6-án tovább súlyosbodott, amikor az ország déli részén található Dara városában a hatóságok letartóztattak 15 gyereket, akik a rendszer bukását követelő graffitikkel írták össze a falakat. Tiltakozásul tüntetések kezdődtek, melyben a rendfenntartók a tömegbe lőttek, melynek következtében négy ember meghalt. Ugyanezen a napon az Al-Dzsazíra Szíria a következő dominó a sorban? címmel jelentetett meg cikket, melyben kijelentik, hogy "a fiatal és jól képzett szíriai rétegek akarják maguknak és megérdemlik a szabadság ízét", majd Ribal al-Aszad, a régebb óta az Egyesült Államokban élő, rendszerkritikus Aszad-családtag kommünikéjét közölték.[25]

Március 11-én hajnalban azonosítatlan elkövetők éles lőszert használva a sötétség leple alatt támadtak a darai Omari-mecset mellett éjszakára letáborozó tüntetőkre. A lövöldözésben legkevesebb 5 ember halt meg, többek között egy orvos, egy ápoló és egy mentősofőr is. A tüntetők szerint az orvlövészek végeztek az áldozatokkal; a kormány ezt tagadta.[26] Március 15-ére a kormányellenes tüntetések átterjedtek több más városra is, többek között Damaszkuszra, Homszra és Banijaszra.

Március 25-ig Darában már 44 embert gyilkoltak meg a biztonsági erők. Ugyanezen a napon a várostól 40 km-re fekvő Szanamejnben a biztonsági erők sortüze 20 emberrel végzett. A Darában demonstrálók ledöntötték a volt elnök, Háfez el-Aszad szobrát. Időközben egyéb nagyvárosokban is zavargások zajlottak, ezek közül Homszban és Latakiában is életét vesztette egy-egy tüntető.[27]"
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.12.02. 12:52:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "És igen, mit szólsz az oroszellenes ukrán lázadól felfegyverzéséhez:?"
Hol? Ukrajnában? És?
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.12.02. 12:53:18

@midnight coder: "míg ha sikerült volna Putyint megpuccsolni akkor a nyertesek az amcsi olajcégek lettek volna."
Na és hogyan? Szerinted bármely más orosz vezető az amcsiknak adta volna az orosz olajat?
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.12.02. 12:54:44

@alfacharlybravo: " liberális katyvasz. " Mire gondolsz? A szabadságra? Te látom szeretted a pártállami rendszert.
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.12.02. 12:57:47

@♔bаtyu♔: Most tényleg geciputtyon, neked jó ha rosszban vagyunk az EU-val?
Válasz erre 

alfacharlybravo 2015.12.02. 14:17:49

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Te tényleg egy paraszt vagy é abszolút debil ébredj már fel, legalább addig amíg a muzulmán hordák a fejed levágják.
Válasz erre 

2015.12.02. 14:34:58

@Hari Seldon 2: Tunezia nagyjabol senkinek se volt kozponti kerdes. A franciaknak Libia es Gaddhafi volt egetoen szukseges, megoldando kerdes. Az olaszoknak is.
Az amerikaiak pedig mar a 90-es evek ota terveztek, hogy megdontik a regi szovjet csatlos arab, muzulman orszagok vezeteset. Errol Wesley Clark is beszelt:

youtube.com/watch?v=9RC1Mepk_Sw

Erdekes modon, ahol az amerikaiaknak nem volt erdeke a fordulat, ott visszarendeztek a korabbi allapotokat: Egyiptomban megdontottek az Amerika-barat Mubarakot, a Muszlim Testveriseg valasztast nyert, de az amerikaiak altal penzelt egyiptomi hadsereg szepen megpuccsolta az iszlamista forradalmat. Az Obol-allamokban is hamar lenyomtak a siita tunteteseket, szaudiaknal meg semmi esely nem volt egy rendszervaltasra. Csak ott lett balhe, ahol az USA-nak mar regen kimondott celja volt egy fordulat, lebontani a regi rendszereket, mielott Oroszorszag ujra megerosodik a 90-es evek belso valsagai utan es Kina is bejon a kepbe.
Sziriaban mar ujea bedobta magat Oroszorszag. Vege az USA korlatlan demokraciaexportjanak.
Jugoszlavia, Szerbia, Koszovo meg viszonylag siman bedolt, az amerikaiak keresztulvertek az akaratukat. De mar Ukrajnaban is tartos haboruhoz vezetett a rendszervaltas, ott mar nem lesz a boszniaihoz hasonlo beke egyhamar, de Sziriaban is ellenall Oroszorszag. Vege az egypolusu vilagnak, ami 1991 ota tartott.
Es jon fel Kina is.
Válasz erre 

Sir Galahad 2015.12.02. 14:52:00

@tükörfúró: Tökéletesen leírtad, mi a lehetősége egy kis országnak az érdekérvényesítésre két nagyhatalmi tömb szorításában. Orbán valóban ezt csinálja.
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2015.12.02. 15:11:17

@alfacharlybravo: Paraszt anyád aki a szénakazalban szült.
Válasz erre 

Hari Seldon 2 2015.12.02. 17:45:48

@tiller foch:
Egyrészt, ha Oroszország rendelkezne ugynakkora katonai és gazdasági lehetőségekkel, gondolod, hogy nem pont ugyanezt adná elő pepitában? Dehogynem. MINDEN nagyhatalom, ugyanezt csinálja, HA megteheti. Mi csak annak örüljünk, hogy velünk elvileg egy civilizációs körbe (félig nyugati keresztény, félig ateista stb) tartozó állam az. Legalábbis jobb mint egy ortodox világkép köré épült birodalom. Magyarország ugye pontosan tudja, hogy milyen az, amikor felszabadítanak, vagy pár évvel később megoldják az "októberi sajnálatos eseményeket". Másrészt, nálunk ahol élek, eléggé fontos ország Tunézia, lévén, hogy gyarmatunk volt. Ha tovább erősödik a szekularizáció még szorosabb kötődés is megvalósulhat. Másik Észak afrikai érdekesség. Ugye, a terror óta sokszor hangsúlyozzák, hogy Franciaországban körülbelül 100 000 emeber tért át a muzulmán vallásra. (mondjuk a 65 millióból) Ugyanakkor azt kevesebben tudják, hogy például a 35 milliós Algériában hasonló idő alatt 350-380 ezren lettek keresztények.
Na, de be is fejezem, mert félrevittem a témát.
Válasz erre 

BéLóg 2015.12.02. 18:55:38

@chepunk: Csaxólok hogy megHízott (és nem megBízott) birkánk egy profi és ügyesen dolgozó nikkhamisító, aki jót röhög ha vannak egyesek akik összekeverik őt az eredetivel.
Csaxólok.
Válasz erre 

BéLóg 2015.12.02. 19:06:18

@tiller foch: Minden amit írtál igen jól foglalja össze az is amit én gondolok. Valamely másik topikban azt hiszem fehérfarkas vagy egy másik pro-muszlim hozzászóló első kézből leírta a szíriai életet a maga diktatúrájával, benne azonban egy teljességgel élhető világgal.
Csak az ostobák nem értik meg, hogy ISZLÁM országokban nem létezhet soha de soha semmiféle nyugati típusú liberális demokrácia!

Egyébiránt pedig lowest down! faxalap kartáccsal még szóba állni sem érdemes, mert az aki a saját nemzetének tagjait genetikai hulladéknak írja le függetlenül attól hogy balra vagy jobbra szavaznak, de Magyarországon élnek, az igazából nem ember hanem egy gyűlöletszar-kupac. Ha továbbra is eléggé erősen tolja, talán egyszer majd rádől ez a gyűlöletszar-vára, de addig is a legjob ha az ember egyszerűen ignorálja. ÉRTELMETLEN vele beszélni, mert bár magát high up!-nak nevezi, igazából nincsen nála lowerebb (sic) down! a blog-pont-hun.
Válasz erre 

alfacharlybravo 2015.12.02. 19:16:56

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Nem kellett volna bizonygatnod elhittem anélkül is.
Válasz erre 

alfacharlybravo 2015.12.02. 19:18:33

mno.hu/kulfold/politico-orban-kavarja-es-formalja-leginkabb-europat-1316991
Válasz erre 

gmihaly621 2015.12.02. 20:43:15

@high up!: Téged is csak irigyelni tudlak, mert ezek szerint nem éltél az elvtársvilág szovjet "testvéri" fegyverekkel "megtámogatott nyomasztó légkörében. Nem láttad azt a romhalmazt, amit már a ruszki eeftaarsak csináltak szép fővárosunkból. Ha az a tapasztalat is a zsigereidben lenne, nem lennél ennyire nyegle.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.12.02. 20:54:31

@gmihaly621:

Azt is láttad, mit csináltak az amerikai efftársak Drezdából és több más német városból? Esetleg mit csináltak Hirosimából és Nagaszakiból?
Válasz erre 

BéLóg 2015.12.02. 21:50:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha nem lett volna Drezdában Kurt Vonegut (Az 5-ös számú vágóhíd, el KELL olvasni mindenkinek, annyira jó), szerintem még ennyire sem tudnánk a dologról.
35ezer embert "ismertek el" mint halottat, miközben ebbe a városba menekült szinte az egész kelet európai németség az oroszok elől, hiszen itt nem volt semmi katonai célpont. A németek 2millió áldozatról beszélnek, de ezt senki nem hajlandó még csak megvizsgálni sem.
Így van az hogy a ti halottaitok lószart sem érnek a mi halottainkhoz képest.
Kibővítve, mit számít egy amcsi diktatúra és elnyomás az orsozhoz képest! Elvégre mi a jófiúk vagyunk, ők meg a Gonosz Országa.
Válasz erre 

BéLóg 2015.12.02. 22:20:30

Remélem az orbánfóbiásokat ezután megüti a guta! :-) :-) :-)
index.hu/kulfold/2015/12/02/politico_28_orban_viktor/
Válasz erre 

2015.12.04. 13:31:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Fejtő Ferenc: (József Attilával, Szép szó, szerkesztője)

„”A Kelet-Közép-Európai államok politikai sorsa, és a lakosság civilizációs színvonala szorosan összefügg! Ez viszont siralmasan ostoba! Lásd hozzászólások tájékozatlansága! A Népi. Demokráciák. története 1954!
Értsd saját bunkóságunk, (választásunk) következményeit szenvedjük, tűrjük el, kollaboráns uraikkal, uraiktól!
Válasz erre 

2015.12.26. 05:46:26

@Lavinia Pinkerton: Aktuális Kossuth nóta!

Orbán Viktor azt üzente:
Elfogyott a munkahelye!
De ha még egyszer azt üzeni,
Mindnyájunknak el kell menni!

Orbán Viktor az üzente:
Kékebb ma, az égkékje!
Országunk jobban teljesít!
Mint roma lova, megdöglik!
Mikor egy szál szénát eszik

Orbán Viktor azt üzente:
Mindenki Őtet kövesse!
Ő az új csoda, a messiás!
Ki jövőnknek új sírt ás!

Esik eső Karikára!
Orbán Viktor kalapjára!
Valahány csepp esik rája!
Annyi átok szálljon rája!

Ha az mind kővé válna!
Ráesne, mint választása
Az se volna néki elég!
Hogy méltón büntesse az ég!
Válasz erre 

2015.12.26. 05:47:38

Országházunk bemutatja,

Az értetek vagyunk, című bohózatot! Szereplői a honatyának öltözött, rosszarcú, indulatú, vagyonszerzésre koncentráló, pénzért mindenre vállalkozó, ki- és megválasztottak! Két fő csoportjuk, ódaluk van, jobb, és bal! A jobbnak csak a neve jobb. A bal meg a Kölcsey-féle balsors, kit régen tép, akkor érünk víg esztendőt, ha nem érnek többé jövendőt!
A színjáték rossz, az előadás még rosszabb! A feszültség csak a két tábor között. A darab témája, ki hazudik nagyobbat, ki lop többet, ki a nagyobb gazember! A másik eredményét fel, magukét alulértékelik! A vita eldöntetlen eldönthetetlen! Igazi „eredményeikkel” egyik sem dicsekszik, azt a másik kutatja, rákiabálja, míg az elkövető titkolni igyekszik! Szemérmetlen, és szégyentelen mindkét azonos nemzeti gyökerű, csak „világnézetük” más! Elvi szemmel néznek mindent. Mit tudok elvinni! Nem a balhét, a vagyont! A megúszás világbajnokai! Nincs olyan párt bíró aki fel ne mentené őket!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard