Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Íme, az Orbán-kormány öt legabszurdabb politikai húzása

Íme, az Orbán-kormány öt legabszurdabb politikai húzása

Úgy tűnik, hogy a magyar választók preferálják, ha a kormányuk irracionális intézkedések sorával nehezíti az életüket. Mi mással is lehetne magyarázni azt, hogy akkor nőtt a kormánypárt népszerűsége, amikor abszurd, sőt kifejezetten ellentmondásos intézkedések sorával teszi tönkre saját polgárai jövőjét. A Szegedi Kattintós összegyűjtött az Orbán-kormány legirritálóbb intézkedéseit az utóbbi öt évből.

vecseshirek.jpg

           Fotó: vecseshirek.hu

1. Forráskivonás az egészségügyből és az felsőoktatásból, emellett stadionok építése. Nem kell hozzá túl sok gógyi, hogy belássuk, a jövőnk záloga a színvonalas oktatás, hogy az állam olyan képzett és motivált munkaerőhöz jusson, amely képes a modern világ kihívásaival megbirkózni, előállítsa azokat a javakat, melyek egy fejlődő gazdaságban elengedhetetlenek ahhoz, hogy a nyugdíjak megőrizzék vásárlóértéküket. Ahhoz azonban, hogy a nyugdíjas éveket élvezhessük, jó egészségügyi ellátás is kell, ami épp olyan távolra került tőlünk, mint a magas szintű, egyre több fiatal számára elérhető és perspektívát jelentő felsőoktatás. Ehelyett gombamód szaporodnak a stadionok, melyek finoman szólva sem jelentik a gazdaság motorját, hiszen a foci nem úgy működik, mint egy üzem, nem termel hasznot, a stadionokat viszont fenn kell tartani, nézőket kell csalogatni a lelátókra, hogy az egyesületek működése és a létesítmények üzemeltetése minél kevesebb veszteséggel járjon. Egy normálisan működő országban nem a felsőoktatást akarják önfenntartóvá tenni, hanem a sportklubokat. A gazdaság szereplőinek nem a stadionépítéseket, hanem a felsőoktatást kell támogatniuk, hiszen az ő érdekük nem a focisták jóléte, hanem a jó szakemberek kinevelése. Az egészségügy esetében is fordítva ül a lovon a kormány. Nem elég törvényt hozni arról, hogy rövidebbnek kell lenniük a várólistáknak, hanem olyan körülményeket kell teremteni, hogy a listák rövidüljenek. Nem úgy lehet itthon tartani a nővéreket, szakápolókat és orvosokat, hogy csak hűségeskü fejében támogatjuk a tanulmányaikat, hanem olyan bért kell adni nekik, hogy eszükbe ne jusson külföldön dolgozni.

2. Kerítés építése olyan menekülő civilek ellen, akik nem akarnak itt maradni. Ebben a témában sikerült olyan tévhiteket táplálni a magyar társadalomba, melyeket csak hosszú évek alatt lehet majd helyre tenni. Olyan menekültek ellen viaskodik a kormány hónapok óta, akik rajtunk keresztül szeretnék elérni úti céljukat, Nyugat-Európát. Ráadásul azok az országok, ahová ezek a menekültek igyekeztek soha nem kérték tőlünk, hogy építsünk ellenük kerítést, sőt…Sikerült úgy egymás ellen hergelni a magyar társadalom egyes csoportjait, hogy a heves szópárbajok közepette a lényegről senki sem beszélt: ez pedig az a kérdés, hogy mennyibe is került mindez nekünk, és ki fizeti a számlát? Pintér Sándor belügyminiszter bevallása szerint csak kerítésre húsz milliárdot költött a kormány, és akkor nem beszéltünk a rendőrség, az egészségügy, a honvédség, a különböző ellátórendszerek pluszkiadásairól. Mindezt csak azért vállalata be a magyar állam, hogy azok a menekültek, akik eddig a legrövidebb, rajtunk keresztül vezető úton jutottak el céljukhoz, most kerülő úton, a szomszédaink útba ejtésével tegyék meg mindezt. Közben persze összevesztünk mindenkivel, osztottuk az észt a németeknek, az amerikaiaknak, a délszlávoknak. Arról már nem is szólunk, hogy ezt a kerítést egyszer le is kell bontani, és fogalmunk sincs arról, kinek lehet elpasszolni ennyi pengés műszaki zárat.

A magyar társadalom rendkívül érzékeny a korrupcióra, ugyanakkor a menekültválság hevében senki sem figyelt arra, milyen gyorsan tollasodott meg Tiborcz István, a kormányfő veje, illetve Mészáros Lőrinc, Orbán Viktor kebelbéli barátja.

3. Paksi beruházás hitelből teljes titoktartás mellett. Az Orbán-kormány egyik legrejtélyesebb, legátláthatatlanabb, ugyanakkor legfeleslegesebb beruházása. Eleve akkor kezdtünk barátkozni az oroszokkal, amikor minden demokratikus állam lerugdosta magáról Vlagyimir Putyint az ukrán belpolitikába való beavatkozása miatt, ráadásul Paks II megépítése nem sürgető feladat, ezért a hatalmas orosz hitel felvétele sem indokolt. A menekültválság hónapjai alatt a paksi projektről keveset hallottunk, hacsak azt nem számoljuk is, hogy fű alatt lényegében mindet titkosítottak, ami a beruházással kapcsolatos. Míg a menekültválság kapcsán világos, hogy politikai haszonszerzés volt a cél, a paksi építkezés sem gazdasági, sem politikai előnyökkel nem kecsegtet. Míg néhány éve sietve vásárolta meg az oroszoktól a magyar állam a Mol részvényeinek mintegy 25 százalékát, mondván ne legyen ilyen nagy hányad az ellenségnél, Paks esetében úgy feküdt le Orbán Putyinnak, mint pincsi kutya a dán dognak. A 2014-es választások előtt hirtelen fellángolt szerelem az oroszok iránt mostanra kissé alábbhagyott, de azért annyira kitartott, hogy a 3-as metró felújítását az előnytelenebb ajánlatot tevő ruszkik happolták el. Erős a gyanúnk, hogy a paksi beruházás valódi okairól és céljairól szinte semmit nem tudunk még, és ha csendben ejti a tervet a kormány, soha nem is fogjuk megtudni, milyen valós szándékok mozogtak a háttérben. Abban azonban biztosak lehetünk, hogy nem a magyar polgárok jövője lebegett a döntéshozók szeme előtt, mert olyan terhet jelentene az orosz hitel az egész társadalomra, amit most még fel sem tudunk fogni.  

24_hu_2.jpg

Fotó: 24.hu

4. A korrupció nyílt támogatása, a gazdagsággal való hivalkodás divattá tétele. Ez a téma igényel legkevesebb magyarázatot, hiszen míg korábban a Simicska Lajos érdekeltségeibe tartozó cégek nyerték sorra a zsíros állami megrendeléseket, most, hogy az oligarcha összekötötte a bajuszt volt kollégiumi szobatársával, Orbán Viktorral, a hatalom sorra keresztbe tesz Simicska cégeinek. Ez igazán önleleplező gesztus, hiszen azt üzeni minden magyar vállalkozásnak, hogy az itthon folyó gazdasági versengés mindenről szól, csak nem a piacgazdaságról. Csak politikai kapcsolatokkal lehet érvényesülni, és ha valaki összerúgja a port valamelyik kormánytaggal, pillanatok alatt a mélybe zuhanhat. A pályázatok kereteit folyamatosan úgy alakítják ki, hogy a kormány kegyeltjei nyerjenek, és az új arisztokrácia tagjai nyíltan parádéznak ismert kormánytagok oldalán. A gazdaság és a politika szereplői szemérmetlenül támogatják egymást, ha kell, segítik a másikat, ha egy-egy kellemetlenkedő konkurenst kell parkoló pályára tenni. Nem is csoda, hogy a politikai elit tagjai nem is szégyellik mesés vagyonukat, arcátlanságukat pedig még azokkal a képtelen magyarázatokkal tetézik, melyekkel vagyonukat magyarázzák. A magyar társadalom rendkívül érzékeny a korrupcióra, ugyanakkor a menekültválság hevében senki sem figyelt arra, milyen gyorsan tollasodott meg Tiborcz István, a kormányfő veje, illetve Mészáros Lőrinc, Orbán Viktor kebelbéli barátja.

5. Szabadságharc a beruházási forrásaink döntő hányadát biztosító Európai Unió ellen. Ez a tény szinte felfoghatatlan mélységekbe taszítja azokat, akik logikát keresnek az Orbán-kormány ténykedésében. Korábban csak beleköptek abba a tenyérbe, amely több száz milliárd eurós támogatásban részesítette az országot, most azonban lényegében harapdálják ezt a kezet. A kormány ezt most már olyan agresszívan csinálja, hogy félő, előbb-utóbb elfogy az uniós bürokraták türelme. Az Orbán-kormány lényegében egyetlen elvet tart a maga számára kötelezőnek: ami pénz jár a központi büdzséből, azt adják oda neki, és utána senki se szóljon bele, hogy mire és hogyan költötték el. Ha pedig együtt kellene működni a többi tagországgal, mondjuk a menekültkérdésben, akkor részünkről megoldottnak tekintjük a kérdést, hiszen kerítést építettünk, elvetjük a kvótarendszert, ugyanakkor egyetlen nálunk regisztrált menekültet sem engedünk ide visszatoloncolni. Magyarország az Európai Unió elit osztályának antiszociális diákja, aki kapásból mindenre nemet mond, mielőtt átgondolta volna, mire is vonatkozott a kérés. Ahogy egy ősi dakota közmondás tartja: „Ha mindenre nemet mondasz, akkor biztosan visszautasítod a latrina takarítását, de egyúttal a vacsorát is.”

478 komment Pávatánc Tovább
Íme, az Orbán-kormány öt legabszurdabb politikai húzása Tovább
Facebook Tetszik
0
478 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr268039356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (478)
Az utolsó 100 komment:

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.02. 21:08:35

Mármint ezer család.
Válasz erre 

Balt 2015.11.02. 21:22:50

@atpijkamo: :))) Abból élj, amit a 103 éves afgán matróna befizet a tb-kasszába. De felőlem bazírozhatsz az ükunokájára is. Én nem teszem.
Válasz erre 

fehérfarkas 2015.11.02. 21:26:24

@atpijkamo:

Nem láthatatlanok ők, hanem csupán unortodox módon láthatóak :D :D
Válasz erre 

Balt 2015.11.02. 21:31:21

@fehérfarkas: Akkor esetleg mehetnének azokhoz, akik "elhozták nekik a demokráciát".
Válasz erre 

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.02. 21:41:26

@fehérfarkas: :)) Ez jó!

@Balt: Elég lenne nekem az életerős fiatalemberek befizetése is. Téged majd egy cigánypurdé támogat. :))
Válasz erre 

Balt 2015.11.02. 21:46:40

@atpijkamo: Itt az élő példa a kommentelők közt. Aki hazajött, ő sem tudja minek. (Én sem.)
Válasz erre 

Balt 2015.11.02. 21:51:42

@atpijkamo: Én is imádtam a KKP-KM plakátokat. Kb. 15%-ot hozott Orbánnak. :))
Válasz erre 

Balt 2015.11.02. 21:56:36

@atpijkamo: Az átkosban egyáltalán nem volt olyan könnyű bejutni a felsőoktatásba, mint a mai diplomagyárakba.
Válasz erre 

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.02. 21:58:57

@Balt: "15%-ot hozott Orbánnak"

Úgy érted, vitt. A saját gusztustalan, uszító plakátjaiból profitált sajnos. Ezeken csak röhögtünk. A KKP tényleg vicces. Menekültek, ha erre jártok, hoznátok egy épeszű miniszterelnököt?

Egyébként elmondom, miért jöttünk haza: akkor még picik voltak a gyerekek, nem akartuk a nagyszülőktől elszakítani őket. Mostani eszemmel lehet, hogy másképp döntenék.
Válasz erre 

Balt 2015.11.02. 22:11:56

@fehérfarkas: Nem véletlenül nem került szóba komolyan eddig egyik említett állam felvétele sem az EU-ba. Bár, ez még változhat, ha egyáltalán lesz még hova.
Válasz erre 

Balt 2015.11.02. 22:14:17

@atpijkamo: Ezzel picit lemaradtunk a gyarmatbirodalmaktól, de nyugi, most jön Kína.
Válasz erre 

Balt 2015.11.02. 22:17:58

@Lurian: Líbiában most is milliós nagyságrendű szenegáli, csádi, mali, ghánai stb. migráns vár, hogy végre tutajozhasson Lampedusára.
Válasz erre 

Balt 2015.11.02. 22:28:16

@Leylandi: Volt több olyan sajtóhír is nemrég Németországból, mely szerint a bevándorlók kedvéért kitettek német bérlőket az évtizedek óta bérelt állami bérlakásból.
Válasz erre 

Balt 2015.11.02. 22:34:48

@fehérfarkas: Koszovóban 15 éve háború volt. Afganisztánban több, mint 40. Milyen alapon élvez előnyt egy afgán, amikor koszovóiak 50 éve dolgozhattak Németországban?
Válasz erre 

Balt 2015.11.02. 22:45:33

@fehérfarkas: Hehe, azt ugye tudod, hogy most Milosevicsnél szélsőségesebb vezetői vannak Szerbiának? Nikolic meg Vucic is seseljista volt egykor. Érdekes módon elég jól együtt lehez működni velük nemzetközi (eu-s) viszonylatban is.
srbija.blog.hu/2015/07/21/es_ez_az_ember_szerbia_minszterelnoke
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.03. 07:06:32

@Balt:

Ennél durvábbat is csinál a német állam: A magán bérbeadóknak ráigér arra, amit a német bérlőik fizetnek, hogy a több pénzért betolakodóknak adják ki a lakásaikat. Ezzel egyrészt a többet fizetni nem tudó németek az utcára kerülnek, másrészt az állam szándékosan feltornéssza a bérleti díjakat, ami minden német bérlőnek fájni fog.

Vagyis Merkelnek a betolakodók a saját népénél is fontosabbak.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.03. 07:08:28

@atpijkamo:

"Ha lesznek ilyen irányú felmérések, érdekel majd az eredmény."

Vannak. A német hatóságok szerint a betolakodók 10%-a fogható munkára, 30%-uk pedig analfabéta. De ezt te is tudod, csak mellébeszélsz.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 07:55:31

@Leylandi: Muszlim fennhatóság itt márpedig nem lesz. A mostani áradat után biztosan nem. A kitoloncolások szépen lassan megkezdődnek, és a határokon is erősebb lesz a szűrés. A kialakuló muszlim diaszpórákat meg figyelni fogják, pont az IS miatt. A muszlimoknak (pl az IS) rohadtul mindegy Európa. Max támadni fogják, de meghódítani nem. Lehet, hogy marha erősnek tűnnek, de sem a logisztikájuk, sem az erejük nincs meg Európa elfoglalásához. Nem a török időkben járunk. A hatalmi összetétel változott, a reakcióidők csökkentek. Szóval nem lesz itt semmiféle muszlim hódítás belátható időn belül. Félj inkább az oroszoktól, mert az reális veszély! Vagy, ha vektor továbbra is csontig nyal nekik, és megint rossz lapra teszünk mindent (ahogy mindig is), akkor félj majd a most még baráti, de akkor ellenséges országok reakcióitól! Az itt van. Nem valami ködös fantom.

Igen, valóban nincs a túloldalon alternatíva, de viktor meg egyáltalán nem az. Egy dolog a balfaszkodás, és egy dolog a szándékos károkozás. És valóban olyan az elit, mint a nép, de a magyar semmivel sem rosszabb, mint a német, angol, vagy a többi, csak megint kibaszottul rátartiak vagyunk, és arra verjük a mellünket, ami nincs is.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.03. 08:01:49

@Lurian:

"Lehet, hogy marha erősnek tűnnek, de sem a logisztikájuk, sem az erejük nincs meg Európa elfoglalásához."

Épp most foglalják el. :D
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 08:02:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Persze, hogy az. Vidéken mindenhol az - csak szólok. És persze valóban vicces, de ez van. Egy sori melós durván 80-at keres kézbe, 3 műszakban. Közmunka 60-70, 1 műszakban, valós munkavégzés nélkül, mellette a fusi lehetőséggel. Szerinted ki mit fog választani? És itt általában 8 általánossal rendelkező emberekről beszélünk. Nálunk 1600 fő dolgozik. Ha megemeled bruttó 10 rugóval a fizut, az nem kis költség, és ugyan mi az a bruttó 10? Annyiért nem marad senki. Vidéken ez a valóság. Lehet felébredni.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 08:05:57

@Balt: 450-500 ezer az a milliós nagyságrend. Ez sem kevés persze - nyilván, de mostanra elég sok hajót visszafordítanak.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 08:10:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hülyeség. Ahogy azt állítani is az, hogy a terroristák tömegével érkeztek. Erre (is) rácáfoltak a nemzetközi elhárítók. (Ahogy az a TEK-es ürge is megírta.)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.03. 08:30:28

@Lurian:

"Egy sori melós durván 80-at keres kézbe, 3 műszakban. Közmunka 60-70"

Ne feledd, hogy a 80 nettó, a 60-70 pedig bruttó (ha jól tudom), így nem fair az összehasonlítás. Ha a 60-70 is nettó, akkor nem szóltam.

Na meg talán a melósnak többet kellene fizetni. Annyit, hogy megérje neki nem közmunkára menni. Az állam így (is) készteti a cégeket arra, hogy legalább némileg a tisztességest megközelítő fizetéseket adjon az embereinek. Lehetne adminisztratív intézkedéssel is, a minimálbér emelésével, de akkor még jobban sírnának a cégek, és az államnak is többe kerülne, mert sok juttatás a minimálbérhez van kötve.

Azt kell belátni, hogy ha munkaerőhhiány van, akkor bizony emelni kell a béreket. Na persze az is igaz, hogy ha kicsit kevesebbet lopnának a mindenkori (NEM CSAK a fideszes) politikusok és haverjaik, akkor talán nem kellene így agyonadóztatni a cégeket. De ez nem csak a Fidesz-kormányra igaz.
Válasz erre 

Pipas 2015.11.03. 08:34:21

@Lurian: "Egy sori melós durván 80-at keres kézbe, 3 műszakban. Közmunka 60-70, 1 műszakban, valós munkavégzés nélkül, mellette a fusi lehetőséggel. Szerinted ki mit fog választani?"

Azt mondod túl sok a közmunkás fizetése? :)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.03. 08:35:49

@Lurian:

Haha! Valóban hülyeség annak, aki becsukja a szemét és bedugja a fülét. Tudod, olyan vagy, mint aki a 100. emeletről zuhan le, és az ötvenediknél annak örül, hogy addig még nem volt semmi baj.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.03. 08:40:22

@Lurian:

"Ahogy azt állítani is az, hogy a terroristák tömegével érkeztek. Erre (is) rácáfoltak a nemzetközi elhárítók. (Ahogy az a TEK-es ürge is megírta.)"

Azokra az elhárítókra hivatkozol, akik a WTC vagy a Charlie Hebdo nevű szennylap elleni támadást sem tudták elhárítani? Nem túl meggyőző. :D

A TEK-re meg majd akkor hivatkozz, ha maguk mögött tudnak már jópár általuk meghiúsított terrortámadást.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 08:48:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A 60-70 az nettó, ha van szakképzettség, és 50, ha nincs.

Matekozzunk! Induljunk ki a mi cégünkből! Bruttó 10 rugó emelés x 1600 fő = 16.000.000 Ft/ hó. Egy évre vetítve: 12 x 16.000.000 = 192.000.000 Ft. A bruttó 10 rugó az kb 6500 Ft nettó. Azt ugye tudjuk, hogy ekkora emelés minden, csak nem versenyképes. Ennyivel nem fogsz tudni megtartani kb senkit. Szóval emelned kell még. Minden megemelt (bruttó) 1000 Forint 19.200.000 Forintjába kerül a cégnek évente. Ehhez add még hozzá az alap fizetéseket, a rezsiköltségeket, és a többit.

Szóval valóban nagyon jól hangzik ez az emeléses sztori, csak nem ártana mögé nézni a dolgoknak. Ha meg az állam kötelezően minimálbért emel, azzal max azt fogja elérni, hogy a cégek egyre kevésbé fognak tudni béremelést adni a dolgozóiknak, ergo romlik a versenyképességük. Ehhez tegyük még azt is hozzá, hogy az EU szinten is marha magas adóterheket valahol a szolgáltatási árakban is vissza kéne hozni, ami egyre nehezebb. A piac egyre kevésbé tolerálja a dolgot, mert pl. Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban vagy olcsóbban megkapja ugyanezt, vagy ennyiért, de magasabb hozzáadott étékkel. Ez egy sima 22-es csapdája, amit a kormány nem hogy segítene, de még folyamatosan szarabbá is tesz a populista intézkedésekkel. Persze, marha jól hangzik ez a nagy szabadságharc a multik ellen, de tudni kell, hogy ők adják Magyarországon a melók nagy részét. Elmegy a multi, elmegy a meló. Marad vektor és haverjai.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 08:51:03

@Pipas: Azt mondom túl kevés lehetőségünk van az emelésre. Ismétlem: 3 műszakban, nettó 80-at hasonlítunk össze nettó 60-nal, egy műszakban, gyakorlatilag semmi munkával.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 08:53:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem, olyan vagyok, aki nem hisztériázik feleslegesen. Az EU lépni fog. Nem azért, mert az EU olyan marha hatékony, hanem mert a politikusok a saját pozícióikat féltik, és ez majd megolajozza a dolgokat. Továbbra is azt mondom: aggódj az oroszok miatt!
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 08:55:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem, spec a német elhárítókra hivatkozom. Amúgy az bennük a legjobb, hogy fogalmunk sincs, hogy mit és mikor hárítanak el, mert hát titkosan működnek az istenadták. :-)

A TEK meg csak azért volt hivatkozási alap, mert nekünk nincs másunk. Viktorék csinálták, biztosan fasza, nem?
Válasz erre 

Álom Polgár 2015.11.03. 08:56:27

@♔bаtyu♔: Nálam ez komoly dilemma, akár elmentem, akár otthon maradtam, az ország számára egyre rosszabb lett.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.03. 09:00:44

@Lurian:

Az általad megadott plusz bérköltségek semmit nem mondanak a cég bevétele, forgalma és egyéb pénzügyi adatai nélkül.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.03. 09:12:14

@Lurian:

"mert a politikusok a saját pozícióikat féltik, és ez majd megolajozza a dolgokat"

Igen, olajozottabbá teszi a betolakodók befogadását. Ui. ha mrgnézed, Merkel nyanya és az SPD a Paradebeispiel az ideológia győzelmére a józan ész fölött. És hiába zuhan a népszerűségük, még ma is választást nyernének.

Lehet, Merkelt heteken belül leváltják, de radikális változás nem lesz a németeknél, mert a radikális változást akaró politikai erők még ma sincsenek többségben. Ehhez még nem elég szar a helyzet, vagy inkább a hazug média miatt nem látszik, valójában mennyire szar.
Válasz erre 

dingó29 2015.11.03. 09:17:12

@Lurian: A 60-70 az nettó, ha van szakképzettség, és 50, ha nincs.

Az a helyzet, hogy nem az számít hogy van e a faszinak szakképzettsége, hanem hogy az adott munkához kell e szakképzettség. Így fordul elő hogy 60-90-ezret is lehet keresni közmunkásként(söt van aki 100 felett kap) de ez csak a KKP-ban van az meg az összes közmunkás kb 1 százaléka a többi 40-50 ezret kap, (és utána mehet fusizni meg kurválkodni). A fenti összegek mind nettóban értendők Ha a cégetek csak úgy tud rentábilis lenni, hogy 80-at ad három műszakra akkor húzzátok le a rolót vagy váltsatok profilt
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.03. 09:17:46

@Lurian:

Akkor tehát egy ismeretlen sikerességű intézményre hivatkoztál. Ez sem túl meggyőző, mert az ismertté vált terrorcselekmények hiánya azt is jelentheti, hogy EDDIG MÉG nem voltak ilyenek. Világos, hogy ezek majd a megszállás befejeződése után kerülnek sorra.

"A TEK meg csak azért volt hivatkozási alap, mert nekünk nincs másunk. Viktorék csinálták, biztosan fasza, nem?"

Ennél jobb érved nincs? Mert ez így szánalmas.
Válasz erre 

dingó29 2015.11.03. 09:25:50

@Lurian: A TEK meg csak azért volt hivatkozási alap, mert nekünk nincs másunk.

Nincs hogyne. Már hogy a vérbe ne lenne. A TEK az csak az a szervezet amit ki lehet tenni a kirakatba mint pl a SWAT
Válasz erre 

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.03. 09:26:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "terrorcselekmények hiánya azt is jelentheti, hogy EDDIG MÉG nem voltak ilyenek. Világos, hogy ezek majd a megszállás befejeződése után kerülnek sorra."

:)) Először megszállják Európát, és miután az övék, a saját Európájukban maguk ellen terrorcselekményeket követnek el? Ha hallanád magadat, mennyi hülyeséget összeírsz!
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 09:32:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: PIN kódomat ne adjam meg? :-)))
De most komolyan, légy kreatív! Egy 1600 főt foglalkoztató cég nyilván milliárdos forgalmat bonyolít, nyilván milliárdos kiadásokkal. Hogy milyen árréssel azt a fantáziádra bízom, de annyit elárulhatok, hogy nem túl naggyal.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.03. 09:37:18

@Lurian:

Te jöttél a te cégeddel, nem ér hoztam fel. Kiragadott, hiányos számokkal semmit nem tudsz bizonyítani. Még akkor sem, ha nagyon erőlködsz, hogy humoros légy.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 09:38:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Atrocitások lesznek, ahogy mindig is voltak, de a terrorcselekmények nem lesznek annyira jellemzők. (Jó, nyilván nem lehet őket kizárni.) Mondok egy érdekeset! Az elmúlt évek európai terrorakcióit egyrészt döntően nem muszlimok követték el, másrészt ahol igen, ott többedik generációs, régóta az adott országban élő emberek voltak az elkövetők. Viszont ugyebár az is tény, hogy csak Európából több ezren csatlakoztak az IS-hez, olyanok, akik még véletlenül sem rendelkeznek muszlim gyökerekkel. Szóval ha egyszer robbansz, azt lehet, hogy majd Hans Jürgen Bucholtznak köszönheted, aki megunta a WoW-ot, és kicsit katonásdit akart játszani.

"Ennél jobb érved nincs? Mert ez így szánalmas."

Kérlek, mondj még egy terrorelhárítással foglalkozó szervezetet Magyarországon, ami nem a TEK! Amint ez megvan, rögtön szánalmasnak fogom magam érezni. Ne légy pöcs...
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 09:41:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: De nagyon Magyarországra hajaz amit írsz! Az "ideológia győzelme a józanész felett"! Priceless. :-)))
Az a vicces, hogy Németország kapja a szar nagyobbik részét az egészből, és mégsem hisztériáznak még feleannyira sem, mint ti. Majd szépen kitalálnak valamit.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.03. 09:43:50

@atpijkamo:

":)) Először megszállják Európát, és miután az övék, a saját Európájukban maguk ellen terrorcselekményeket követnek el?"

Értelek. Szóval szerinted amikor valaki megszáll egy másik országot, akkor az azt jelenti, hogy az eredeti lakosságot teljesen kiirtják. Pl. amikor a németek megszállták Franciaországot, akkor egy szál francia sem maradt Franciaországban.

"Ha hallanád magadat, mennyi hülyeséget összeírsz!"

Kiskócsag, te hülyébb vagy a sok évi átlagnál. :D Kifogytál az érvekből, aztán jössz a személyeskedéssel és a mellébeszéléssel. Részemről befejeztem veled a vitát.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 09:45:18

@dingó29: Mondom, ez elméletben nagyon szép, de ha egy cég több, mint 9000 dolgozóval országosan így határozta meg az üzletpolitikáját, akkor nincs mit tenni. Még egy 1600 fős esetében sem működnek úgy a dolgok, hogy majd egyik napról a másikra "megváltozik" a profilja. Sehol sem így működik. És amúgy mit szólna pici führerünk, ha lehúznánk a rolót? Hirtelen megjelenne 9000 új munkanélküli? Ugyanmár!
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 09:49:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Te tényleg ennyire hülye vagy? :-)
A terrorelhárítás nem csak túszdrámákról szól... Kicsit kevesebbet COD-ozz, aztán majd meglesz az.

Az utolsó hozzászólásodat továbbra sem értem. Mindegy is.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 09:50:53

@dingó29: Ja, ott van még a Nemzetbiztonsági Kabinet, ami alá dolgoznak. De semmi gáz, sorolj még továbbiakat, és elfogadom.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.03. 09:52:06

@Lurian:

Kérlek, írjál még nekem minél többet. Én ugyan már nem fogom látni, mert mostantól szűrlek, de te biztos élvezni fogod.
Válasz erre 

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.03. 09:52:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "amikor a németek megszállták Franciaországot, akkor egy szál francia sem maradt Franciaországban."

:)) Dehogyonem. És utána a németek robbantgatták a francia hidakat, vasutakat és kávéházakat. Anyám!
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 09:54:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Továbbra is faszságokat beszélsz. Nem fogok üzleti titkokat megosztani veled. Lehet, hogy egy 5 fős cégnél máshogy mennek a dolgok, de egy nagynál így. Fogadd el! Attól, hogy nem kapsz számadatokat azokon kívül, amiket megírtam még nem változtat a tényeken. Ha szerinted alsó hangon 192 milla kiadása bármelyik cégnek semmi, akkor vizsgáltasd meg magad!
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 09:57:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Csak szólok, hogy az IS jelenleg pontosan ezt teszi. Teljes falvakat irtanak ki, hogy a lakosság homogén legyen. Ezért is menekül egy rakás ember - ha még nem tűnt volna fel. Az a szó, hogy genocídium mond valamit?
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 09:58:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Pedig tényleg mennyire szükségem van a hülyeségeidre... Remélem nem sírok fel álmomban... Inkább szűrj! Meg a saját baromságaidat is!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.03. 10:16:00

@atpijkamo:

Azért elég sok franciát kinyírtak, nem gondolod? Talán el vagy tévedve, de az iszlám terrorcselekmények igen jelentős része emberek ellen irányul, nem tárgyak ellen. Nem tudtad?

Anyád!
Válasz erre 

dingó29 2015.11.03. 10:16:14

@Lurian: Legelsősorban a KFH, aztánj ott van még a KNBSz és a KBH elég lesz?
Válasz erre 

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.03. 10:28:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "elég sok franciát kinyírtak" vs. "amikor a németek megszállták Franciaországot, akkor egy szál francia sem maradt Franciaországban."

Csak trollkodsz, szándékosan kevered a genocídiumot a megszállók túlkapásaival. Nálad egy ezrelék és száz százalék ugyanaz a nagyságrend.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 11:11:58

@dingó29: Mondtam, sorolsz még párat, és elfogadom. Elfogadva.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 11:16:12

@dingó29: Attól az még nem változik, hogy a TEK-es ürge elismerte, hogy a menekültek nem jelentenek valós terrorveszélyt. (Illetve, hogy nem ők jelentik.)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.03. 11:26:02

@atpijkamo:

Kiskócsag, látom, sem az értő olvasás, sem a szarkazmus felismerése nem az erősséged.

Mindegy, kicsim, te sem leszel már hülyébb.
Válasz erre 

Balt 2015.11.03. 11:40:42

@Lurian: "Értékes" (kiképzett) terrorista nyilván nem a kockázatos illegális útvonalon jön, viszont "ágyútölteték" (öngyilkos merénylő) jöhet akárhogy, ha ellenőrizetlenül özönlenek. A 2-3. generációról nem is beszélve, amennyire páratlanul sikerült a korábbi "integráció". Tényleg röhej, hogy mindeközben elveszik a körömcsipeszt a reptéren.
Válasz erre 

Pipas 2015.11.03. 11:46:20

@Balt: ""Értékes" (kiképzett) terrorista nyilván nem a kockázatos illegális útvonalon jön"

Kockázatos? Mi a fene volt a kockázatos abban, ahogyan ezek százezrével besétáltak?
Válasz erre 

Balt 2015.11.03. 11:48:11

@Lurian: A németek már több ízben fogtak terroristát:
migransnews.blog.hu/2015/10/08/iszlamista_terroristakat_fogott_el_a_nemet_rendorseg
nyomaban.blogger.hu/2015/09/18/nemet-kemfonok-terroristak-toboroznak-a-migransokat-segito-civil-szervezetekben
Válasz erre 

Balt 2015.11.03. 11:51:23

@dingó29: Mondjuk a 3 műszakban 80 nettó az már tényleg 3. világbeli gyerekmunka kategória.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 11:57:00

@Balt: Én is ezt mondom részben. Mármint, hogy max footsoldier-eket lehet így átdobni. Csakhogy ez egyrészt nem elég (ellátás, infó, fegyver, pénz, összekötő kell), másrészt semmi garancia sincs rá, hogy az ürge valóban bejut a célországba, illetve, hogy nem bukik le valahogy. Egy-egy akcióra én max szervezőket, agitátorokat dobnék át a határon (max 1-2 főt), teljesen legális úton, olyan országon át, amit a legkevésbé figyelnek. Mindezt csak hónapokon át tartó pontos szervezés után. Egy terrorszervezet szempontjából a menekülők csak használhatatlan csürhe.
Egyébként hasonló megállapításra jutottak a szakemberek is.
Válasz erre 

Balt 2015.11.03. 12:05:01

@Pipas: Megfullad, megkéselik egymást stb. Ennél már csak jobb és egyszerűbb (esetleg olcsóbb is) felszállni egy repülőre, fegyvert úgyis a helyszínen szereznek.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 12:08:59

@Balt: Igen, több ízben fogtak. Az első linkben szereplők nem migránsok, hanem a már említett x-edik generációs lakosok. Tán még ráadásul német állampolgárok is.
A másodikban pedig civil szférában "dolgozó" ügynökök próbálták a migránsokat beszervezni, ami szintén nem arról szól, hogy a migránsok terroristák lennének, hanem, hogy már - valószínűleg - jó ideje Németországban élő - nyelvtudással, kapcsolatokkal rendelkező - ügynökök tevékenykedtek, fedésben.

Én nem azt mondom, hogy nem lehet terrorizmus, hanem azt, hogy ebben nem elsősorban a bevándorlók lesznek tevékenyek/ érdekeltek.
Válasz erre 

Balt 2015.11.03. 12:12:02

@Lurian: Mondjuk a röszkei megafonos ciprusi szír felbujtó pofa (és a másik(?)) 10 útlevéllel asszem pont nem a tipikus menekült, de még illegális gazdasági bevándorlónak se nevezném.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 12:16:12

@Balt: Magyarország, vidék. A főváros már majdnem külföld kategória számunkra. Főleg, ha a bérekről beszélünk. Innen általában két helyre menekülnek a népek: Pestre, külföldre.
(És ebben igen nagy szerepe van a szar fizetéseknek - ez egyáltalán nem titok.)
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 12:19:20

@Balt: Persze, hogy nem az. Azt viszont ne felejtsük el, hogy ez 1 db ember a beözönlő kb 600 ezerből. Aztán az, hogy az érkezők később esetleg radikalizálódnak, nagyban fog majd függeni az itteni bánásmódtól is. Mert ugye német ajkú, német állampolgárok is radikalizálódtak mostanság. Márpedig az ő életük egy szír menekültéhez képest minden, csak nem nehéz.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 12:22:01

@Balt: Csak kiegészítés: párizsi tüntetések 2005-ben? Vajon miért indultak el? Mert volt pár muszlim fiatal, akik már nem tudták mire elcseszni a megkeresett pénzüket, és a nagy megbecsültség ellenére Dzsihádot hirdettek? Hát nem éppen.
Válasz erre 

2015.11.03. 13:57:38

Orban korrupt, mint az osszes eddigi es az osszes ezutan jovo kormany is.
Az EU-nak nem kell mindenben lefekudni, a britek se fekszenek le, a csehek se, a lengyelek is amikor az amerikai szovetseg fontosabb, mint a nemet, akkor az amerikaiakkal bratyiznak. A nemetek mindenkire ra akarjak eroltetni a szerintuk egyedul udvozito megoldast (kvotarendszer, ami egy vegtelen szamu jovobeli migransaradatot nem tudom hogyan kezelhetne...).
Magyarorszagnak is lehetnek erdekei, egy magyar politikus meg kepviselje csak a magyar erdekeket, mas ugyse fogja Europaban.
Igen, a stadionepites felesleges, egeszsegugy, oktatas fontosabb lenne (ha demagog lennek, akkor irnam, hogy mennyi lelegeztetogepet lehetne venni egystadion arabol).

A hatarzar egy olyan lepese volt Orbannak, amivel bizonyitotta, hogy neha a jozan esz partjan is tud allni. Akarmekkora korrupt banda a Fidesz, a hatarvedelem nem bal vagy jobboldali ugy, ez egy jozan paraszti esszel belathato alapveto szukseglet. Az osszes nyugati angolszasz allam kibaszott durvan vedi a hatarait. A spanyolok is ezt teszik.
Ausztralia, USA, UK... keritesek, jarorhajok, brutalis elbanas a hatarsertokkel. Es nem szakadt rajuk az eg. Mert nekik nem szol be senki...
Franciak javekolnak, hogy Orban fasiszta, kozben etnikai alapon kitoloncoltak az unios allampolgar romaniai es bulgariai romakat Franciaorszagbol.

Lassan a nemeteknel is betelik a pohar, Merkel mar hiszterikus rohamokat kap, balkani haboruval fenyegetozik. Koveteli, hogy a dragalatos migansait masok fogadjak be egy altala szabott kvota alapjan. Nevetseges. Ha en meginvitalok egy csapat ellenszenves alakot a hazibulimba, azok szetbarmoljak a lakasomat, akkor utana nem az a megoldas, hogy felszolitom a szomszedaimat, hogy fogadjak be oket, mert nekem mar nem kellenek, ne masokkal akarja Merkel se feltakarittatni a mocskat.
Nemetorszagnak felelosen kellett volna gondolkodni, ergo nem meghivni az egesz harmadik vilagot meg a balkani jottmenteket. Mert azt ugye Merkel se gondolta, hogy majd csak a szirek jonnek hozza!? Szir utlevelet szerezni Sziriaban, Bulgariaban, Torokorszagban is lehet. Assad is szorja a polgarainak, hogy akik elegedetlenek, azok menjenek inkabb el, ne ellene harcoljanak. Az orosz titkosszolgalat meg buszoztatta a menekulteket a Balkanon.
Az ISIS is elfoglalt szir okmanyirodakat, bianko utlevelek tomeget szerezte meg, most ezekkel uzletelnek. Holnap lehet neten rendelek egy szir utlevelet magamnak. Mar az elso havi migranssegelybol visszajohet az ara Nemetorszagban vagy Svedorszagban.
Válasz erre 

2015.11.03. 13:59:44

Orban nelkul Magyarorszag nagy kakiban lenne. Korruptnak korrupt, de minden politikus az, az a lenyeg, hogy az orszagot most elkeruli a sok jottment buzulman.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 14:31:12

Ha átlépünk a migráns kérdésen egy pillanatra...
Azt észrevettétek, hogy mindeki azt mondja, hogy "hát orbán korrupt és kész". És ennyivel mindenki részéről el van intézve, hogy az ország első embere szétlopja a haverjaival a kecót. Védekezésképpen meg általában az hangzik el, hogy "de a gyurcsány meg még jobban szétlopta".
Eszményi, hogy milyen egyszerűen legyint mindenki a politikusaink nettó hazaárulására...
Válasz erre 

Balt 2015.11.03. 15:32:03

@Lurian: Friss:
www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/furcsa_modon_bukhat_meg_merkel_politikaja.605327.html
Válasz erre 

Balt 2015.11.03. 15:42:36

@Lurian: A korrupció az, amiből kimaradok. De félre a komolysággal: Ezek egyelőre egytől egyig csak rágalomjellegű vagdalkozások, ami viszont tény: az IMF-hitelt visszafizettük, a devizakitettség jelentősen mérséklődik, az büdzsé évek óta rendben van, a külker mérlegnek orbitális aktívuma van, a fogyasztás apránként növöget. Hogy emellé esetleg bevallva vagy titokban "nemzeti burzsoázia" megteremtésére is futja, az szintén pozitív, még akkor is, ha történetesen az OTP-t meg Csányit igazán nem kedvelem.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 15:44:52

@Balt: Nem vagyok meglepve, és nem is megy szembe azzal, amit már máshol is mondtam. Ezek az emberek nem azért jöttek el, mert turisták, hanem mert el kellett jönniük. Ez pedig egyáltalán nem jelenti azt, hogy maradni is fognak - ahogy a nyilatkozók is kijelentették. Ennek voltaképpen örülni kéne, nem? Ha sikerül a helyzetet legalább valamennyire stabilizálni a Közel-Keleten, a menekültek jó része visszamegy.
Egyszer - talán - az a félmillió magyar is hazajön...
Válasz erre 

Lurian 2015.11.03. 15:54:28

@Balt: Azért ezt így nem jelenteném ki. Ha le akarom csupasztani arra, amit én, mint magánszemély tapasztalok, akkor a következők jönnek ki:

- nincs, és nem lesz nyugdíjam
- az egészségügy gáz
- ebben az oktatásban inkább ne vegyenek részt a gyerekeim
- de sajnos erre nincs pénzem, úgyhogy részt fognak
- az árak a fizumhoz képest az egekben
- az egyetlen, ami az eladósodástól megmentett az az 5 év külföldi munka
- a közélet romokban, az emberek egymás torkán
- iszonyat korrupció van
- a kultúrában már csak a mélymagyar a menő
- Paks II-t az unokáim unokái is fizetni fogják
- akik remélhetőleg már külföldön járnak egyetemre, és remélhetőleg nem azért amiért a szírek most Németországban dzsemboriznak
- hülyeség volt hazajönni

Biztosan lenne még más is, de engem valahogy ezek foglalkoztatnak leginkább. A "nemzeti burzsoázia" (mitől nemzeti egyáltalán???) épülgetése, szépülgetése meg nekem nem pozitív, inkább bicskanyitogató, kaszaegyengető.
Csányinak állítólag majdnem 300 milliárdos a vagyona? Hát igen, nehéz becsületes munkával, de megéri.
Válasz erre 

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.03. 18:39:42

@Lurian: Nagyon szép és sajnos igaz felsorolás. Egyet kivéve: hülyeség volt hazajönni. Ez csak rád lehet igaz, nem általánosítható, különböző embereknek más-más oka lehet rá.
Válasz erre 

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.03. 18:40:32

@Balt: "az IMF-hitelt visszafizettük"

:)) Drágább hitelből.
Válasz erre 

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.03. 18:44:26

@tiller foch: "Orban korrupt, mint az osszes eddigi es az osszes ezutan jovo kormany is."

Ez egyrészt nem mentség, másrász különbség van abban, hogy stikában kissé belepislantasz a medencébe, vagy a trambulinról szarsz bele nagyokat.

Egy random hajléktalan százszor jobban elvezetné az országot, mint ez a pancser tolvaj bagázs. Mikor gy volt, akkor azt modtam,nála egy sültkrumpli jobb miniszterelnök lenne. Tévedtem, annál is van lejjebb, hgy nem csinál semmit.
Válasz erre 

Balt 2015.11.03. 19:05:43

@atpijkamo: Vagy nem:
privatbankar.hu/kotveny/kiszamoltak-nem-is-lett-volna-olyan-olcso-az-imf-hitel-255454
Válasz erre 

Balt 2015.11.03. 19:07:11

@atpijkamo: Képzeld el, ha még ma is gyurcsányizmus lenne. Már rég alulról szagolnánk a görögöket.
Válasz erre 

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.03. 19:21:46

@Balt: :)) Nem is hallanánk róluk. Napi párzer menekült átengedése az országon nem lehet probléma, a katasztrófavédelem sokkal nagyobb számokra van felkészülve. Nem a gy-t védem, bármely munkanélküli el tudná joban végezni a miniszterelnök munkáját, mint ez a mi "politikai elit"-ünk.
Válasz erre 

Pipas 2015.11.03. 19:27:56

@atpijkamo: "másrász különbség van abban, hogy stikában kissé belepislantasz a medencébe, vagy a trambulinról szarsz bele nagyokat"

Jönnek csávók akik nagy naívan azt hiszik, hogy az IMF hitel a piaci hitel olcsóbb alternatívája és azt állítják, hogy a kormány beleszart a medencébe.

Nem lehetetlen, semmi sem lehetetlen, de vajon miért higgyünk bizonyíték nélkül valakinek, akinek láthatólag fogalma sincs mi az a rövidlejáratú IMF hitel és miért is kellett visszafizetnünk?

Figyu! Ha az IMF hitel olyan nagyszerű, olcsó, akkor hogyan lehet, hogy a szakértő mszp kormány nyolc éven keresztül rángatta fel a piaci hitelt és kizárólag egyszer vett fel IMF hitelt, azt is akkor, amikor saját bevallásuk szerint mást nem tudtak felvenni?

Okés, az orbán egy seggfej, amiért nem vett fel IMF hitelt amikor az előző IMF hitel lejárt és vissza kellett fizetni. Tegyük fel, hogy így van. Akkor az mszp is seggfej volt 2002-ben, 2003-ban, 2004-ben, 2005-ben, 2006-ban (és így tovább) mert nem a frankó IMF hitelt vették fel?

Nem lehet, hogy az IMF hitelt azok az államok szokták felvenni, amelyek éppen be akarnak dőlni? A fideszt cseszegetni, hogy nem IMF hitelt vesz fel mint az mszp olyan, mintha a szomszédodat cseszegetnéd, hogy miért a munkabérét költi, amikor szociális segély milyen kedvező már.

De persze biztos tudod, hogy ki sz@rt bele a medencébe. :)
Válasz erre 

Pipas 2015.11.03. 19:34:40

@atpijkamo: "Napi párzer menekült átengedése az országon nem lehet probléma"

Érdekes, az osztrákok nem ezt mondták. Konkrétan azt mondták, hogy ha sürgősen nem csinálunk valamit, akkor ők építenek kerítést. Konkrétan szóltak, hogy leszünk szívesek betartani a szabályokat és nem átjáróházat csinálni európából.

Szóval igen, probléma lenne, komoly probléma, nemzetközi probléma. Volt is, de mivel látták, hogy csinálunk valamit ezért megvárták amíg végzünk.

Egyébként nem tudom, hogy hallottad -e, az osztrákok kerítést építenek. Nem a magyar határra, mert oda már nem kell. Van mellettünk vagy három ország, akik úgy gondolkodtak, ahogy te, azt mondták, hogy "nem lesz probléma". Problémáik vannak, lassan belebukik a kormányuk, sőt... olyan a kialakult helyzet, hogy németország már háborúról beszél. Nem lesz probléma, mi?
Válasz erre 

Balt 2015.11.03. 19:45:59

@Pipas: Hehehe:
index.hu/belfold/2015/11/03/ritka_palfordulast_mutatott_be_hiller_istvan_menekultugyben
Válasz erre 

Pipas 2015.11.03. 19:50:57

@Balt: Pár hét múlva ki fig derülni, hogy tőlük lopta a fidesz a kerítés ötletét. :)
Válasz erre 

Balt 2015.11.03. 20:22:41

index.hu/kulfold/2015/11/03/szogesdrotokat_raktak_le_az_osztrak_hatarnal
Válasz erre 

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.03. 20:52:47

Kizárták az Osztrák Szabadságpárt egyik képviselőjét, mert egyetértését fejezte ki egy aniszemita Facebook-bejegyzés alatt, amely pont Orbán Viktor Soros György elleni támadásához kapcsolódott.

hvg.hu/vilag/20151103_Orban_kihozta_az_antiszemitat_egy_osztrak
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.03. 20:53:53

@Pipas:

"olyan a kialakult helyzet, hogy németország már háborúról beszél"

Lehet, hogy Merkel nyanya félelme valós. De azt is el tudom képzelni, hogy csak a háborús ijesztgetéssel próbálja igazolni, hogy még mindig nyakló nélkül engedi be a "menekülteket".
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.03. 20:55:27

@Pipas:

Én már hetek óta emlegetem, hogy a baloldal hamarosan azért fogja elítélni Orbánt, amiért nem már korábban húzatta fel a kerítést.
Válasz erre 

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.03. 22:29:05

Az EU saját maga hozna menekülteket Törökországból Angela Merkel kancellár tervei szerint. A kancellár elképzelésével Horst Seehofer bajor miniszterelnök is egyetért. A német kancellár Törökország helyzetén könnyítene azzal, hogy az EU saját maga hozna törvényesen menekülteket a területére. Ehhez viszont kvóták kellenek.

www.origo.hu/nagyvilag/20151103-merkel-legalizalna-a-migraciot.html
Válasz erre 

Lurian 2015.11.04. 07:52:06

@atpijkamo: Na, ezért írtam, hogy "én, mint magánszemély". Vedd úgy, hogy csak azt írtam, hogy "én"! :-)

Amúgy mióta itthon vagyunk (4 éve már) szinte folyamatosan az a benyomásom, hogy hibáztunk. Még úgy is azt mondom, hogy a gyerekeimnek jobb életet tudtam volna biztosítani kint, hogy nincs hitelünk, és helyi szinten egészen jól keresünk. Sokan azt mondják, hogy azért jönnek haza, mert a pénz nem minden. Én pont ezért mennék vissza.
Válasz erre 

Balt 2015.11.04. 08:06:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha a horvát-szlovén konfliktusra céloz a migránsválság kapcsán, akkor erősen túloz, a szer-horvát együttműködés meg mára olajozottan működik, jobban, mint az elmúlt 20 évben bármikor, tehát az "ügy" közelebb hozta a két egykori háborús fél rendvédelmi szerveit. Manapság rosszabb a német-osztrák viszony, mint bármelyik szóban forgó. (Igaz, Münchenből nézve Salzburg már a Balkán...)

Szerintem azt se tudja Merkel, miről beszél. Vagy legalábbis azt hiszi, a hallgatói nem tudják.
Válasz erre 

Balt 2015.11.04. 08:08:28

@atpijkamo: Egyelőre épp a tehénfing és -böfögés a megoldandó probléma, de az a gyanúm, hogy ebbe (is) beletörik a zEU böllérkése. :))
index.hu/kulfold/ep/2015/11/03/a_tehenfingrol_vitaztak_az_europai_parlamentben
Válasz erre 

Pipas 2015.11.04. 08:31:36

@Balt: Valami nagyon nincs rendben odafenn a hatalmasok közt.
Válasz erre 

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.04. 09:24:21

@Lurian: "Sokan azt mondják, hogy azért jönnek haza, mert a pénz nem minden. Én pont ezért mennék vissza."

Talán igazad van. És ez a legszomorúbb.
Válasz erre 

Balt 2015.11.04. 09:31:52

444.hu/2015/11/03/ugy-tunik-hogy-brusszelbol-nem-mentik-meg-a-magyarokat-az-uj-orosz-atomeromutol
Válasz erre 

Balt 2015.11.04. 09:33:42

Tegyük hozzá: Felsmann Balázs a Gyurcsány-kormány bukott államtitkára.
Válasz erre 

Lurian 2015.11.04. 09:37:27

@atpijkamo: Hát ja. Az itthoni - sosem kért - "pezsgéshez" képest Írország langyos víz volt csak. Az anyagi biztonság csak egy dolog. A nyugalom meg egy másik.
Válasz erre 

Balt 2015.11.04. 13:29:38

index.hu/kulfold/2015/11/04/migransvalsag_a_szloven_kormany_szogesdrotot_rendelt
Válasz erre 

E.Katolnai 2015.11.14. 05:45:20

@fehérfarkas: a hamis adataidra nem reagálnék, de
jó reggelt párizsi!
Felébredhetne már végre a jellemtelen, erkölcstelen liberális csürhe, mert az áldozatok halála, sebesülése annak a liberál-náci erőszakosságnak, mohamedán-imádatnak (mohamedán jogok, mohamedán betelepítés, szociális juttatások stb,) következménye, melynek megvalósításáért már évek óta küzdenek.
remélem büszkeségtől dagad minden liberális keble ...
Válasz erre 

2015.11.15. 09:56:19

Nincs még száz éve Trianonnak! Gyomorforgató a szervilizmus Francia ország iránt, amit csinálnak! Az ISIS nem pisis fürdőskurva módon siránkozó, mint a magyar! Mi meg sajnáljuk terroristáinkat! Mi voltunk első áldozatuk! Seggnyalók igyekezete észbontó! Moszkvánál is nagyobb az "uniós követelmény"? Maguknak keresték! Adjanak hálát Hollande elvtársnak! Mit vártak? Hálaimát!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard