Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Legyen Felcsút zárt település!

Legyen Felcsút zárt település!

Ha már feltartóztathatatlanul halad Magyarország a putyinizálódás útján, akkor miért ne lehetne a miniszterelnök szülőfaluját, a magyar labdarúgás bölcsőjét és Mészáros Lőrinc legintimebb felségterületét zárt településsé nyilvánítani? Oroszországban már komoly hagyománya van annak, hogy úgynevezett zárt közigazgatási egységekké (orosz rövidítéssel ZATO) nyilvánítják az olyan településeket, ahová senki sem léphet be külön engedély nélkül. Nos, Felcsút lassan megérik erre a titulusra, hiszen ha egy gyanús külsejű ellenzéki politikus egy külföldi tévéstáb kíséretében beteszi oda a lábát, azonnal vegzálni kezdi őket a helyi karhatalom.

index1_18.jpg

Fotó: index.hu

Tudta, hogy a 2010. évi népszámláláskor 42 zárt közigazgatási egység volt Oroszországban? Közülük 22 város, 17 városi jellegű település, valamint 2 falu, melyeket zárttá nyilvánítottak. Persze Oroszország bazi nagy ország, a titkolózásnak itt különösen nagy hagyománya van, és arról még nem is beszéltünk, hogy a cári időktől napjainkig rengetegen tűnnek el nyomtalanul a hatalmas orosz sztyeppe rengetegében. Orbán Viktor bizonyára többször cserélt már eszmét Vlagyimir Putyin elnökkel arról, milyen kipróbált módszereket vehetne át a nagy testvértől, melyek még kompatibilisek lehetnek az Európai Unió sztenderdjeivel.

Nos, a zárt városok ötletét valószínűleg megütközéssel fogadnák Brüsszelben, hiszen Magyarország ismereteik szerint nem atomnagyhatalom (sőt Paks II megvalósítása is igen nagy veszélybe került), így mi értelme lenne lezárni egy települést a kíváncsiskodók elől, főleg ha olyan látványosságok épültek ott, mint a kisvasút és a Pancho Aréna. Ja, és ne feledkezzünk meg arról, hogy Felcsút polgármestere a világ legdinamikusabban gazdagodó gázszerelője, ami szintén elég turistacsalogató körülmény. Ezek ellenére mégis kezd egyre kellemetlenebbé válni a Felcsútra látogató külföldi és magyar turisták áradata a hatalom számára.  

isbyshki_ru.jpg

Fotó: isbyshki.ru

Olyan helyzet ez, mint amikor építünk súlyos adómilliárdokból egy felhőkarcolót, aztán megtiltjuk a népnek, hogy felmenjen a legfelső szintre, hogy gyönyörködjön a kilátásban. Mintha a csodás körpanoráma csak a főnök privilégiuma lenne, holott ő csak a mi pénzünkből álmodott nagyot. A méregdrága Pancho Arénát ugyanis nagyrészt állami pénzekből húzták fel (ne legyenek kétségeink, a TAO is egy adófajta), a felcsúti kisvasutat az Európai Unió finanszírozta, mégis rendőrökön kell átverekednie magát annak, aki szeretné lefotózni, esetleg filmre venni e csodás létesítményeket esetleg múló pillantást vetne a stadion tőszomszédságában lévő miniszterelnöki lakra is.          

Úgy tűnik, Orbán Viktor legszívesebben kerítést húzna Felcsút köré is, de itt nem a migránsoktól akarja megvédeni saját fenségterületét, hanem az adófizető magyaroktól, és persze a kíváncsiskodó külföldi újságíróktól. Már a hatvanpusztai eset is megmutatta, hogy elég szerteágazó lehetőségek kínálkoznak egy hatalmon lévő politikai vezető számára ma Magyarországon arra, hogy homályban tartsa, tulajdonképpen milyen vagyonnal rendelkezik, pontosan milyen ingatlanokat használ, és persze milyen felhatalmazás alapján tárgyalnak egyes családtagjai külföldi államok minisztereivel.

index_56.jpg

Fotó: MTI

A titkosítások sorával elkezdett, az ügyészség lojalitását felhasználva a törvényesség kereteinek feszegetésével folytatott putyinizálódás most új szakaszába lépett hazánkban. Ellenzékieket és újságírókat igazoltatnak és motoznak meg a miniszterelnök falujában, hogy elmenjen a kedvük a nézelődéstől, kérdezősködéstől. Hadházy Ákos szerint épp azért kell most kikérni ezt magunknak, mert ha ezt nem tesszük, a hatalom vérszemet kap, és ennél keményebb eszközök bevetésén sem fog gondolkodni. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha valaki elkezd pofozni, mindig ügyelj rá, hogy legalább akkora pofonnal viszonozd ezt, mert így azelőtt kiütheted az ellenfeled, mielőtt padlóra kerülsz.”

179 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Legyen Felcsút zárt település! Tovább
Facebook Tetszik
0
179 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben
  • Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval
  • Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány
  • Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr611694335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (179)
Az utolsó 100 komment:

ebella 2016.09.12. 14:30:55

Azért intelligensebb propagandistát is küldhetne ide a Fidesz. Ez így elég snassz.:)))
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.09.12. 14:31:59

@Attilajukkaja: Jézuus Mária!
Most komolyan tényleg ennyire hülye vagy, hogy itt téped a szádat, szidsz mindenkit, közben pedig arra nem vetted a fáradtságot, hogy azt a 3 perces videót megnézd az esetről? Mi alapján osztod az észt, meg diktatúrázol, meg szidsz mindenkit? Kitalálom, ballib nyugger vagy, akinek a klubrádió a szentírás, és az történik a világban amit ők mondanak.
Hadházy faszbookján ki van rakva, nézd meg, hogy mekkora diktatúrában élsz bazmeg. Lemarházza a rendőrt mellesleg. És harmadik felszólításra sem képes kitenni a zsebéből mindent.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.12. 14:33:12

@ebella:
"Nem te vagy akit nem, is érdekel milyen jogai vannak (nem is akarod megismerni miről is beszélünk)"
Nem. Nem en vagyok az.

"inkább azt mondja csicskuljon mindenki, mert ő szeret alázatosan szolgálni egy szakaszvezetőt is"
Ezt most talaltad ki? Ilyet soha nem mondtam. Hazudos is vagy?

"Ez innen Budáról így néz ki édes fiam!"
Kicsit fellengzos a modorod, nem kulturemberre vall. Kerlek, ne nevezzel fiamnak, mert en ilyen stilusban nem beszeltem hozzad.
Es mit jelent az, hogy "innen Budáról"? Valami fellegvarban kepzeled magad, ahonnan barkivel ilyen leereszkedoen beszelhetsz?
Sajnalom, hogy SEMMIT nem ertettel meg abbol, amit irtam. Pedig a valo eletrol beszeltem.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.12. 14:37:31

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
"itt téped a szádat, szidsz mindenkit, közben pedig arra nem vetted a fáradtságot, hogy azt a 3 perces videót megnézd az esetről? Mi alapján osztod az észt, meg diktatúrázol, meg szidsz mindenkit?"
Hol szidtam en barkit is, vagy diktaturaztam??????
Es nem, nem lattam a videot. Ezert kerdeztem, hogy hol lathato. De ha nem mondod meg, akkor megkeresem magamtol.

"Hadházy faszbookján ki van rakva"
Na vegre, valami ertelmeset is irtal! Koszonom.
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.09.12. 14:37:39

@ebella: Ja, hát nyilván akkor mészáros volt. Mert ő aztán végképp tudja, hogy hadházy milyen autóval jár.
És demokráciában élünk, a rendőrnek nem csak akkor van joga kérdezni, ha épp törvénytelent csinálsz. Ez egy marhaság, olvasgass utána, hogy mihez van joga a rendőrnek. Mondjuk a társak épp rabolják a bankot, de a sofőrt nem lehet megkérdezni, hogy mégis mire vár járó motorral?
Egyébként mivel ott kameráztak közterületen simán joga volt odamenni, hogy van-e erre engedélyük. Sőt, bárhol bármikor igazoltathatnak. Mi van ebben? Igazolod magad és kész.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.09.12. 14:40:50

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Szerintem egy normális országban a rendőr nem igazoltat olyanokat, akik nem csinálnak törvénybe ütköző dolgot. A rendőrök nyilván parancsot kaphattak a zaklatásra, ahogy az diktatúrákban dívik. Már arról fülesük lehetett (titkosszolgálat?), hogy egy ellenzéki párt tagja Felcsútra merészkedik, az meg ugye abszurdum, hogy ráadásul külföldi tévésekkel. Türkmén basi módszerei Európában.

Nem is tudom miért féltek a migránsoktól? Ebbe a közegbe szerintem prímán be tudnak majd illeszkedni, hiszen ugyanilyen diktatúrából jöttek, ott is be kellett fognia mindenkinek a száját. A kultúra különbözősége sem lehet akadály, mivel ennek a rezsimnek nincs olyanja, se erkölcse, se kultúrája.
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.09.12. 14:43:17

@Attilajukkaja: "Lehet, de ismetlem, nem kozlekedesi vagy sima rendorokrol van szo, hanem Orban vedelmere kivezenyelt egysegekrol. Meg akkor is, ha nem ugy neznek ki. "
Ezt nem te írtad? Ugye, ugye? A tények legkisebb ismerete nélkül.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.12. 14:46:55

@ebella:

Értem a problémád.

De ha lehet választanai, hogy rendőrök kérdezzenek meg, hogy mit keresel ott, és miközben te elküldöd őket a faszba, ők semmit nem tesznek ellened, ahogyan az a videókon jól látszik, mint most,

Avagy mint 2006.10.23-án felső parancsra minden ellenzékit üssenek tömegoszlatásra alkalmatlan fegyverekkel, beazonosíthatatlan karhatalmisták, meztelenre vetkőztetve alázzanak börtönökbe vetett ártatlanokat, illetve ezek okán kitüntessék a rendőrfőkapitányt,

Akkor boccs, de én az első opciót választom.
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.09.12. 14:47:37

@nu pagagyí: Szerintem pedig a rendőr igazoltathat bárkit.
Mellesleg éppen csináltak valamit (kameráztak) és a rendőr odament. Hogy mondjuk mi a lófaszt csinálnak. Pornót forgatnak? Épp felmérik a terepet a robbantáshoz? igazoltatta őket. Ennyi történt.
"Már arról fülesük lehetett (titkosszolgálat?), hogy egy ellenzéki párt tagja Felcsútra merészkedik, az meg ugye abszurdum, hogy ráadásul külföldi tévésekkel. "
Persze, a titkosszolgálat. Mert akkora tényező az 1%os párt tagja, hogy őt aztán nehogy odaengedjétek egy olyan stadionhoz, amiről már tévéfilm készült, meg wikipédia szócikk van, mert akkorát tényfeltár, hogy beszarsz.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.12. 14:47:57

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
Es ez mindenki szidasanak meg diktaturazasnak szamit nalad?
Azota megneztem a videot. Azon nem latszik sok minden, csak a motozas. De hogy a motozast mi indokolta, az tovabbra sem derul ki.
Amugy en azokrol a rendorokrol irtam, akik a XII. ker.-ben vedik Orban hazat. Es tovabbra is ugy gondolom, hogy a felcsutiak sem veletlenul jaroroztek eppen arra, ahol Hadhazyek forgattak.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.12. 14:48:40

@Attilajukkaja:

Látható a videó.

Tsiztán látszik, hogy Juhász és Hadhází is provokálja a rendőrt, de a rendőr semmit nem tesz ellenében.

Gyurcsányék alatt ilyenkor már szarrá verték volna a delikvenst, és még ki is tüntetik.

SOHA TÖBBET MSZP-GYURCSÁNY DIKTATÚRÁT !
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.12. 14:49:15

@Ballib cenzúrázók réme 18:
"miközben te elküldöd őket a faszba, ők semmit nem tesznek ellened, ahogyan az a videókon jól látszik"
En ilyet nem lattam a videon.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.12. 14:50:54

@Attilajukkaja:

Nem láttad ?

Nem láttad ahogyan Hadházy virágnyelven lebunkózza a rendőrt ?

Pedig ott van kerek-perec.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.12. 14:55:28

@Ballib cenzúrázók réme 18:
Semmi ilyet nem lattam! Juhaszt sem lattam a videon.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.09.12. 14:57:43

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: De ha Gyurcsi lenne a miniszterelnök, nem Orbán, akkor egyből szemkilövetőznél. Klassz dolog ez. Most oly kis cuki elnézőek vagytok a rendőrséggel szemben. :-)
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.09.12. 14:59:33

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: "Te tényleg annyira hülye vagy hogy azt hiszed, hogy mondjuk Orbán fejből tudja, hogy milyen autóval járkál ez a nyomi Együttes izéke?"

CSak annyira, amennyire Gyurcsány adott konkrétan utasítást hörögve, hogy "és most lőjjetek ki pár szemet". Oszt érdekli ez az Orbán-hibbantakat?
Válasz erre 

Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3 2016.09.12. 15:07:08

@Attilajukkaja:

mit nem látsz te a videón, amikor mindenki látja, hogy Hadházy közli a rendőrrel hogy ő egy bunkó marha fidesz nyalonc, de mire a rendőr visszakérdez, addigra hadházi kisvártatva letagadja.

Ott van rajta a videón, ahogy Hadházi az álelempés a mentelmi joga mögé bújik és nem engedi levetkőztetni magát. Pedig lehet, hogy az öngyilkos bomba és az Orbán ellenes plakát a bugyijába volt rejtve. A migránsok is ott hordják.

OKTÓBER 2-ÁN SZAVAZZATOK NEMMEL ARRA, HOGY AZ EU-BAN MARADJON-E MAGYARORSZÁG!
Válasz erre 

Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3 2016.09.12. 15:12:04

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: "Szerintem pedig a rendőr igazoltathat bárkit."

Ìgy van. A rendőr barátunk meg is mondta, hogy "Fokozott ellenőrzés van az egész ország területén"

Akkor meg mit akadékoskodnak ezek az álballiberálsok itt? Mészáros Lőrincet és a zsebeit is fokozottan ellenőrizte a rendőr, Hadházit is, de csak Hadházinak áll feljebb!

SOHA TÖBBÉ A SOROS ÁLTAL PÉNZELT ÁLMAGYAR HAZUDOZÓKBÓL ÉS A RENDSZER ELLENSÉGEIBÖL!
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.12. 15:12:49

@Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3:
Te melyik videorol beszelsz? Mert en errol a Hir TV-srol: hirtv.hu/ahirtvhirei/orban-szerint-biztos-volt-okuk-a-motozasra-1361060/
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.12. 15:27:11

@króm nickel: :))
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.12. 15:31:05

@Kampánymigráncs:

Az az apróság nem zavar, hogy most egy újjal se nyúltak senkihez, miközben lebunkózza a baloldali elit a vele szemben intézkedő rendőrt akkor sem ?

Amikor meg a kedvenc elkúród volt hatalmon, akkor az azonosító nélkül Fideszesek verésére odarendelt karhatalmisták "Mocskos Fideszes" felkiáltások közepette rugdosták ájulásig, törték el a bordáját az ellenzéki Fideszes képviselőnek ?

Tényleg nincs meg a különbség ?
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.09.12. 15:31:27

@ebella: Nem is azért mondtam. A migrációnak is pont ez a lényege. Bárki, bármikor felállhat az asztaltól, hogy ennyi, neki elege volt.

De persze az illető ezek után morális alapon ne számítson arra se, hogy bárkiket is érdekelni fog a sorsa a világban. Ami megint csak nem fenyegetés, mert a legtöbb esetben az emberek találnak maguknak helyet, ahol szükség van rájuk.

Csak mondom, hogy ha nem akkor nem.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.12. 15:33:30

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: "felvételeket készítenek egy több ezer ember befogadására alkalmas létesítményről"

:))
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.09.12. 15:34:30

@Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3:

A szaros Gyurcsány férgeknek már csak a nickhamisítás maradt..

Röhej hogy az agyhalott cimboráddal vitatkozol, mert nekik se jön le, hogy miről szól a népszavazás, és hogy mi a migránsokat elutasító válasz erre.

A kérdés ez gyengébbek kedvéért:

"Akarod-e Hogy a szomszédodba nőket erőszakoló potenciális terroristákat pakoljon a hazaáruló ballib politikai elit, Soros Gyuri parancsára ?"

A választ gondoljátok át magatok !
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.09.12. 15:41:42

@nu pagagyí: már nem azért te ez egy ordas nagy baromság. Ki állapíthatja meg jogerősen, hogy valaki törvénybe ütköző dolgot tesz? A bíróság, nem a rendőr. Bírósági végzés kelljen minden igazoltatáshoz?

Ugyan már. Ha valami gyanús alak a környékemen somfordál, akkor ugyan már hagy hívjak egy rendőr, hogy nézzen utána mégis mit csinál.

Ez egy igazoltatás. Nem házkutatás, nem lehallgatás, hanem egy nyomorult igazoltatás, amire igenis mindenki kötelezhető kell, hogy legyen. Ha valaki emiatt elkésik a munkából az persze szerencsétlen eset, de azért ez nem általános az országban, hogy a rendőrök embereket vegzálnának. Sajnos inkább pont az ellentéte igaz és nincs elegendő aktív állomány, mint más területen se.
Ha valakit rendszeresen igazoltatnak, követnek, AZ zaklatás. Ha a helyi potentát kihívja a rendőröket az lehet keménykedés, de csak azért mert az ő szavára ki is mennek.

Ha nem zakkant és hetente hívogatja őket a semmiért, akkor az lenne a normális ország, ha az idős Ilonka néni hívására is kiszállnának és igazoltatnák a gyanús alakokat.

Nem kell itt ez a szánalmas parádé a migránsozással. Mi van ha egy betörő méri fel a házakat, mi van, ha egy díler terít anyagot, vagy valaki csak egészségügyi vagy más okokból megzavarodott és most az utcán ténfereg, és erre páran felfigyelnek?

Az, hogy valakit megállít a rendőr és igazoltat, megkérdi, hogy mit csinál, mi járatban van, nem szabadna, hogy senki számára problémát jelentsen, ez egy nevetséges hiszti.
Válasz erre 

Bobby Newmark 2016.09.12. 15:45:52

@Attilajukkaja: De akkor legalább lenne új elit, ne ez a bepókhálósodott komcsifajzat...
Válasz erre 

Pan Modry 2016.09.12. 15:47:28

@Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3:
Te magyarellenes segg, ha mo kilepne az eu bol es csomo magyarnak vissza kellene koltoznie nyugatrol es sokkal szarabbul keresnenek. Miert akarod elarulni a magyarokat?
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.12. 15:48:31

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:
"hogy valakit megállít a rendőr és igazoltat, megkérdi, hogy mit csinál, mi járatban van, nem szabadna, hogy senki számára problémát jelentsen, ez egy nevetséges hiszti"
Ez akkor lenne nevetseges hiszti, ha nem csak Hadhazyekat allitottak volna meg es nem motoztak volna oket meg. Itt nyilvan valaki szolt, hogy itt valami ellenzeki szaglaszik, biztosan keszulodik valamire. Erre kimentek es igazoltattak oket. Meg ez is rendben lette volna, ha nem pakoltatjak ki a zsebeiket. Erre megis mi szukseg volt? Mit vartak, mi van naluk? Ez azert mar nem egy atlagos intezkedes normalis rendje.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.12. 15:50:12

@Bobby Newmark:
"De akkor legalább lenne új elit, ne ez a bepókhálósodott komcsifajzat..."
Naluk EZ mar annak szamit. Lasd Meszaros Lorincek, Rogan Antalok, Orban Rahelek stb. :o(
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.09.12. 15:55:29

@Attilajukkaja: Ez mind igaz is, de leszarom. Valószínűleg minden más progléma fontosabb ebben az országban, mint hogy valakinek volt egy kényelmetlen három perce.

Eleve az ellenzéki pártoknak többet kellene a saját szervezetük építésére és a saját programjuk fejlesztésére fordítani, mint azt szajkózni, hogy korruptak a politikusok, amit mindenki amúgy is tud.
Válasz erre 

GQ 2016.09.12. 15:55:29

@Attilajukkaja: hát én továbbra sem nevezném félelemnek a hatalom megtartására irányuló törekvéseiket, bár lehet, van benne egy kis félsz is, de inkább nem akarják elveszíteni, mintsem félnek, hogy elveszítik :)
Válasz erre 

Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3 2016.09.12. 16:09:59

@Ballib cenzúrázók réme 18:

így van ahogy írod: Orbán Viktor azt akarja, hogy mutassuk meg, hogy Brüsszelen kívül is van élet. Mégpedig a boldog magyar élet. Amibe nem szól be se Brüsszel se Washington. Épp ezért fontos és hazafias kötelezettség, hogy

OKTÓBER 2-ÁN MINDENKI SZAVAZZON NEM-MEL ARRA, HOGY AKARJUK-E, HOGY BENN MARADJUNK AZ EU-BAN?
A magyar nép helyes válasza pedig az lesz, hogy NEM, SOHA TÖBBET NEM AKARJUK!
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.12. 16:14:00

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:
" minden más progléma fontosabb ebben az országban, mint hogy valakinek volt egy kényelmetlen három perce"
Ez nem 3 kenyelmetlen percrol szol, hanem a hatalommal valo visszaelesrol. Raadasul ezt egy kulfoldi csatorna dokumentalta is. En ennek, mondjuk, orulok.

"mint azt szajkózni, hogy korruptak a politikusok, amit mindenki amúgy is tud"
Sajnos nem mindenki. Illetve pontosan ki kell deriteni es feljegyezni, hogy pontosan milyen visszaelesek is tortennek az emberek orra elott. Ezt csinalja Hadhazy mar evek ota. Ezert van annyira a Fidesz bogyeben.
De amiket kinyomoz o vagy az Atlatszo, az nagyon kevesekhez jut el. Ezert az embereknek nincs pontos kepuk a korrupciorol, annak mertekerol, csak ugy nagyjabol tudjak, hogy van.

" az ellenzéki pártoknak többet kellene a saját szervezetük építésére és a saját programjuk fejlesztésére fordítani"
Ebben nagyon igazad van!
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.12. 16:17:10

@GQ:
"én továbbra sem nevezném félelemnek a hatalom megtartására irányuló törekvéseiket, bár lehet, van benne egy kis félsz is, de inkább nem akarják elveszíteni"
En csak azt latom, hogy mindent megtesznek annak erdekeben, hogy ne deruljon ki roluk az igazsag, es barmilyen eszkozt bevetnek, hogy sotetsegben tartsak az embereket. En ezt felelemnek neveztem, de nevezhetjuk maskepp is. :o)
Válasz erre 

Bobby Newmark 2016.09.12. 16:26:41

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Na most ha kevés az állományban lévő rendőrök száma, akkor nem lehet esetleg, hogy nem a felcsúti birtok látogatóinak a vegzálása a leghatékonyabb módja a felhasználásuknak?

Ha meg nem rendőr, akkor nem is igazoltathat, közterületen meg nem motozhat meg.
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.09.12. 17:17:34

@Kampánymigráncs: Szemkilövetőznék? Elmondom neked, hogy Fletó alatt is igazoltattak engem, meg Horn alatt is, meg előtte is. És én is hőzöngtem, hogy miért kell mondjuk kivenni a kezem a zsebemből. Aztán a rendőr szépen elmagyarázta, hogy mivel nem lát bele a zsebembe, ezért lehet benne kés is meg pisztoly is, és mindenki nyugodtabb lesz, ha nincs zsebben a kezem. És a ruházat átvizsgálás pont így zajlott tavaly is meg 20 éve is.
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.09.12. 17:18:36

@Bobby Newmark: Nem rendőr mi? Ezt ki mondta? Nézd már meg te is a videót. Egyébként meg nem motozás volt, hanem ruházat átvizsgálás. A motozáskor a seggedbe is benyúlnak, és azt tényleg nem csinálják utcán
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.12. 17:21:47

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
"A motozáskor a seggedbe is benyúlnak"
:o))) Az a testuregi motozas. Nagy kulonbseg!
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.09.12. 17:23:41

@Attilajukkaja: Persze. Hát nyilván gondolom, hogy nem lehet meggyőzni téged. Egész biztos utaztak egy ekkora forgatócsoportra, mint hatházi meg a haverok.
Kezdjük ott, hogy nem motozás, hanem ruházat átvizsgálás.
Mi indokolta? Hogy arcoskodtak. Ennyi.
Ja, mi is történt utána? Bevitték őket? nem. Elvették a kamerát?nem Leforgathatták amit akartak? Igen. Akkor? Akkor mit akarsz?
Odament a rendőr megkérdezni, hogy ezek mit csinálnak.

Ha lefele úton még le is trafipaxozzák őket, akkor meg nyilván ki lehet hozni belőle, hogy folyamatos a megfigyelésük.
Válasz erre 

Bobby Newmark 2016.09.12. 17:47:37

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Nemtom, leszarom. Mindkét esetre kitértem, akár rendőr, akár nem, ez kibaszott ciki akárhogy is. Ha rendőr, akkor azért, ha nem, akkor meg azért.

Ja, most megkerestem a videót, tényleg echte fakabátok. Ennyire azért nem érdekelt ez az ügy... :P

Ha már így belelendültem, utánanéztem annak is, hogy mire jó egy önkormányzati rendész, mert pont ma láttam kettőt, és első blikkre rendőrnek néztek ki. Ez elvileg:
www.kozterulet-felugyelet.hu/A_felugyelok_jogosultsagai

Az mondjuk új volt, hogy most már önkormányzati rendészetnek hívják, én még közterület felügyeletnek ismertem ugyanezt...
Na mindenesetre ezek nem motozhatnak meg, csak ha van gyanú, hogy jogellenesen megszerzett bármi van nálad.

Elkezdtem olvasni a vonatkozó törvényt is, de ennyire már tényleg nem érdekel... :P
Válasz erre 

Bobby Newmark 2016.09.12. 17:50:59

@Bobby Newmark: Jahj, elnézést, ruházat átvizsgálás. Meg nem jelzőlámpa, hanem forgalomirányító fényjelző készülék.

Azért ez elég szánalom, hogy úgy jön le az egész, hogy ha már közmondásosan nem okosak, legalább blikkfangos, de tökfelesleges szakkifejezésekkel legalább a látszatát kelthetik.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.12. 18:08:48

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
" Egész biztos utaztak egy ekkora forgatócsoportra, mint hatházi meg a haverok."
MINDENKIRE utaznak, aki ellent mer nekik mondani!

"Kezdjük ott, hogy nem motozás, hanem ruházat átvizsgálás."
Ez bizony motozas volt a javabol!

"Mi indokolta? Hogy arcoskodtak. Ennyi."
Hol? Mikor? Kivel? Erre is tudsz egy videot?

"Bevitték őket? nem. Elvették a kamerát?nem Leforgathatták amit akartak? Igen. Akkor? Akkor mit akarsz?"
Valoban szemetkedhetnek barkivel. Ha nem lovik azonnal fejbe az illetot, akkor az mar nem is jogtalan intezkedes. Ugye? Kerdezd meg a budai jogasztanoncunkat, @ebella -t, o mit szolna ehhez!

"Ha lefele úton még le is trafipaxozzák őket, akkor meg nyilván ki lehet hozni belőle, hogy folyamatos a megfigyelésük."
Igy is, ugy is folyamatosan figyelik oket! :o))) Ennyire meg ok sem naivak.
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.09.12. 18:43:56

@Attilajukkaja: Nézz utána. Nekem ezt anno rendőr mondta. Nincs olyan külön, hogy motozás meg testüregmotozás. Van ruházatátvizsgálás, és motozás. Aztán lehet hogy fejlődött a rendőrség. Egyébként ezeket nem motozták meg.
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.09.12. 18:46:56

@Bobby Newmark: NA, és akkor már csak annyit kéne belátni, hogy nem a felcsúti birtokot védték, hanem megkérdezték, hogy ezek meg mégis mi a szart keresnek erre. Ami tulajdonképpen a rendőr dolga.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.12. 18:50:32

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
" Van ruházatátvizsgálás, és motozás."
Rendben, ezen nem fogunk osszeveszni! De akkor sem tartom indokoltnak, hogy Hadhazyeknak kipakoltattak a zsebeiket. Ez semmire nem volt jo, szimpla erofitogtatas.
Amugy az en velemenyem abban is elter itt sokaketol, hogy helyeslem, hogy engedelmeskedtek az intezkedesnek, de azt kozbe rogzitettek is. Ezert, le lehet engem csicskazni, de ugy gondolom, hogy Hadhazy egyszeruen csak nem ult fel a provokacionak. Es nagyon okosan tette!
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.12. 18:53:47

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
" megkérdezték, hogy ezek meg mégis mi a szart keresnek erre. Ami tulajdonképpen a rendőr dolga."
Ezt meg honnan veszed? A rendor dolga nem a zaklatas, hanem a rend fenntartasa. Teged naponta hanyszor allitanak meg a rendorok minden ok nelkul, hogy megkerdezzek, megis mi a szart keresel a Kossuth Lajos utca 19. vagy a Nyul u. 2. elott?
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.09.12. 19:01:49

@Attilajukkaja: Figyelj, előbb itt égtél, hogy nem is láttad a videót de okoskodsz.
Most azzal égsz, hogy magyarázod, hogy mi a motozás. Ez nem motozás volt. Olvasgass utána.
Tessék ballib tájékoztató tasz.hu/files/tasz/imce/Rendor_0.doc

Nem, nem tudok arra videót, hogy arcoskodtak volna. Végül is akkor sem arcoskodik, amikor a rendőrt lemarházza.
Igen, ha normálisan beszélsz a rendőrrel, akkor megnézi az igazolványod, aztán viszlát. Ha szopatod visszaszopat.

Szemétkedtek? Lássuk, a rendőr végigcsinálta a szerinte szükséges procedúrát. Visszaadott mindent, mehettek tovább.
Ez a diktatúráknak a módszere? Tehát a felcsúti Döbrögi beéri annyival, hogy 5 percet feltartja a forgatócsoportot? Így retteg egy hatalom.
És utána megcsinálhatja a filmet és hazamehet? Ennyivel beéri a csúnya gonosz hatalom, hogy 5 perccel elhalasztotta a nagy tényfeltárást?

Csak neked megsúgom a személyes véleményem. A világ bármelyik regnáló hatalma a két kezét összetenné, ha ilyen töketlen impotens idióta ellenzéke lenne.
Az ilyen béna brigádot nem elpusztítani akarja, vagy tönkretenni, hanem vigyázni rá.
Tessék: Mégis mi a faszt tudott forgatni hatházi a stadionon? Amit még nem láttunk. Mit tudott mondani, amit ne tudna már mindenki?
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.09.12. 19:08:04

@Attilajukkaja: Hatházy nem ült fel a provokációnak? Hát tényleg, végül is a rendőr csinálta a dolgát, ő meg provokálta.

Igen, Magyarországon joga van a rendőrnek megkérdezni hogy mit csinálsz, és igazoltatni. Ha csak ácsorogsz a nyúl utca előtt akkor is.
Engem állítottak meg nagy dobozzal a kezemben. Még Fletóék alatt, amikor tombolt a demokrácia.
Sőt, tudod mit mondok? Délben ücsörögtem a ligetben a padon, és odajöttek igazoltatni. Jól fel is basztam magam. Aztán rájöttem, hogy valahol igazuk van, a francot ücsörög valaki a játszótér mellett. Árulhatok drogot, lehetek pedofil.
Rend fenntartása? Jónapot kívánok, mit csinálnak itt maguk a kamerával? Pornót forgatnak?
Válasz erre 

BéLóg 2016.09.12. 19:11:01

Gyerekek, az Isten szerelmére nehogy abbahagyjátok az ilyen irományokat, mert a végén még nem lesz meg a választásokon a fidesznek az öthatod, csak esetleg négyötöd, nanemáááá háromnegyed...
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.12. 19:26:47

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
"a rendőr csinálta a dolgát, ő meg provokálta."
Folyton ezt hajtogatod, de bizonyitekot meg nem mutattal be ra. Szivesen megneznem azt a videot is, ahol Hadhazy a rossz fiu.

"Engem állítottak meg nagy dobozzal a kezemben. Még Fletóék alatt, amikor tombolt a demokrácia."
Es kipakoltattak a zsebeidet is?

"Délben ücsörögtem a ligetben a padon, és odajöttek igazoltatni. Jól fel is basztam magam. Aztán rájöttem, hogy valahol igazuk van, a francot ücsörög valaki a játszótér mellett. Árulhatok drogot, lehetek pedofil."
Ezen az alapon barmit csinalsz, zaklathatnak. Azert furcsa kinezetu lehetsz, hogy teged mar ennyiszer igazoltak a semmiert! :o) Engem meg soha.

"Jónapot kívánok, mit csinálnak itt maguk a kamerával? Pornót forgatnak?"
Ha azt mondod, hogy meztelen nok is voltak a nemet stabban, eldobom az agyam! :o)))))

Latom, nagyon veded a rendfentartokat, akarkik is voltak azok es akarmit is csinaltak. Lelked rajta! Ha neked ez kell, akkor legy veluk boldog!
Válasz erre 

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2016.09.12. 20:36:16

@Attilajukkaja: Folyton ezt hajtogatod, de bizonyitekot meg nem mutattal be ra.

Ha ott célozgatsz, hogy mennyi marha van az országban, az nem provokáció? Hogy nem csinálod amit mond az eljáró rendőr?

Bizony, kipakoltatták a zsebeimet. És? Sőt, volt hogy a kocsit is átvizsgálták. És?

Nem tehetek a kinézetemről. Ez van. Ennek ellenére a környékbeliek örülhetnek, hogy a rendőrök mondjuk nem leszarják, hogy milyen pedó mászkál a játszótér környékén.

Tudod, pornófilmhez nem kell nő. Tudod, vannak olyanok, hogy pasi pasival... Az olyan liberálisabb.

Nem akármit csináltak a rendfenntartók. Igazoltattak. Amikor meg arcoskodott a szarházi, akkor kicsit szivatták.
És utána folytathatta mindenki az életét. Ezek meg megpróbálják rendőrállamnak eladni ezt a hatalmas szabású történetet.
Persze, ha nem érdekel az igazság, akkor lehet. Csak akkor minek szarakodni? Hazudják nyugodtan, hogy megverték őket, és eltörték a kamerát.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.13. 07:57:13

Azoknak a figyelmébe, akik putyinizálódasról, zárt településekről beszélnek es féltik demokráciát!

Lehet gúnyolódni a rendőri intézkedesen, a hatalom rettegésén, félelmén egy igazoltatás és motozas miatt, amit a "megdõbbenéstől" vegzalasnak neveznek és mosolyogva tiltakoznak, csahogy a mosoly a nem túl távoli jövőben az az arcukra fog fagyni.

Ugyanis a helyzet a következő:

Ha nem allitjuk meg a tömeges bevandorlast, akkor ennél még kulónb dolgok is elő fognak fordulni, amihez képest egy rendvedelmi fokozott ellenörzes semmiseg. A tömeges migracioval jaró biztonsagi kockazat miatt komoly veszélybe kerülhetnek a demokracia alapvívmányai. A szabadságjogok korlátozása nélkül nem lesz lehetőseg a biztonsag valamilyen mertekű megtartásara. Nem lesznek zárt települések, csak no-go zónak, ahova normális embernek eszébe sem fog jutni belepni, ha csak nem kenyszerítik.

Úgyhogy akik most az okt. 2-i népszavazas ilyen vagy olyan formaban történő bojkottjat tartjak szüksegesnek több szempontból is öngólt lőnek, s hozzajarulnak az emberi szabadsagjogok, a demokracia jövőbeli korlatozasahoz, amit most annyira féltenek! Hozzajarulnak Európa destabilizalodasahoz, ezert nem ők a valódi Európa partiak!
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.13. 08:31:58

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:
"Amikor meg arcoskodott a szarházi, akkor kicsit szivatták."
Utoljara kerem: ha van erre bizonyitek, legyszi' mutasd meg! Ha nincs, akkor csak kitalaltad az egeszet, es reszemrol az ugy le van zarva.

" Hazudják nyugodtan, hogy megverték őket, és eltörték a kamerát."
???????????

@atomic power 1986DucaDuca:
"akik most az okt. 2-i népszavazas ilyen vagy olyan formaban történő bojkottjat tartjak szüksegesnek több szempontból is öngólt lőnek, s hozzajarulnak az emberi szabadsagjogok, a demokracia jövőbeli korlatozasahoz, amit most annyira féltenek! Hozzajarulnak Európa destabilizalodasahoz"
Ennek a nepszavazasnak elnevezett mereg draga bohockodasnak nincs semmilyen tetje se a Parlamentunkre, se az EU-ra nezve. Ez csak Orbannak fontos. Akinek pedig Orban fontos, az el fog menni es ugy szavaz, ahogy azt megmondtak neki.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.13. 09:16:31

@Attilajukkaja: "Ennek a nepszavazasnak elnevezett mereg draga bohockodasnak nincs semmilyen tetje se a Parlamentunkre, se az EU-ra nezve."

Egy csipetnyit nagyobb a tetje, mint mondjuk a boltzaras nepszavazasnak!

Európa ket ut előtt áll:

1./ Nemzetek Europaja
2./Európai Egyesült Allamok

A 2. út egyik,első lépese, hogy el akarják venni tőlünk a maradek szuverenitasunkat is a kényszerbetelepítéssel.

Aki azt mondja, hogy ez csak a ME -nek fontos, az nem ebben a világban él.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.13. 10:13:48

@atomic power 1986DucaDuca:
"Egy csipetnyit nagyobb a tetje, mint mondjuk a boltzaras nepszavazasnak! "
Ahogy vesszuk. :o)
A boltzarasnal egy nagyon rovidtavu/ azonnali cel volt kituzve, mig a mostani egy hosszabb tavra iranyul: meg jobban bebetonozni Orban hatalmat a jovoben.

"A 2. út egyik,első lépese, hogy el akarják venni tőlünk a maradek szuverenitasunkat is a kényszerbetelepítéssel."
Mit nevezel te szuverenitasnak?
Barmilyen egyuttelesnek megvannak az elonyei es a hatulutoi is. Aki mar elt valamilyen kapcsolatban vagy tartott haziallatot, az pontosan tudja, mirol beszelek. Az egyuttmukodes es minden kompromisszum hianya bizony gyors valashoz vezet. Igen, valamennyire alkalmazkodnunk kell a tobbiekhez, de ez semmikepp sem jelenti az identitasunk vagy az onallosagunk feladasat. Tudom, hogy Orban ennek az ellenkezojet hangoztatja, de ez csak azert lehet, mert keptelen az egyuttelesre BARKIVEL is. Hosszutavon ez nagyon meg fogja bosszulni magat. Minden rosszindulat nelkul mondom, hogy Orban egy kisstilu politikus, aki nem nagyon lat tovabb a sajat orranal. Neki csak az szamit, hogy itt es most megvethesse a hatalmi labat, hosszutavon nem helyezi be Magyarorszagot se az europai, se a vilagpolitikaba. Pedig Europa nelkul mar regen belefulladtunk volna a sajat kakinkba.

"Aki azt mondja, hogy ez csak a ME -nek fontos, az nem ebben a világban él."
Sajnos nem jottem ra, hogy mi az az ME. Segitenel?
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.13. 12:14:22

@atomic power 1986DucaDuca: "2./Európai Egyesült Allamok
A 2. út egyik,első lépese, hogy el akarják venni tőlünk a maradek szuverenitasunkat"

Ha Európa akar valamire jutni, csak ez az út járható. Az országok önként adják fel a szuverenitásukat, senki nem veszi el tőlük. Sajnos az ilyen seggdugaszok, mint orbán, a hatalmukat féltik, nem mennek bel ebbe, és Európa tönkre fog menni, mint Magyarország.

"is a kényszerbetelepítéssel."

Nincs kényszerbetelepítéses uniós direktíva. Megint bedőltél az orbáni propagandának. Ne nézz M1-et, mert kiég az agyad.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.13. 12:14:28

@Attilajukkaja:
„A boltzarasnal egy nagyon rovidtavu/ azonnali cel volt kituzve”
A boltzárásnál ugyanaz volt a cél, mint most: betartani a korrmánynak. Ezzel nagy gond nincs, mert a társadalom jelentős része a boltzár ellen volt. Azonban egy önmagát baloldalinak valló pártnak nem azt kellett volna célul kitűzni, hogy a kereskedelmi dolgozók vasárnap is dolgozzanak, hanem éppen ellenkezőleg.
Ha a népszavazás a miniszterelnők (ME) bebetonozását szogálja, akkor a Jobbik és a Munkáspárt is ezt akarja? Nehezen hiszem! Inkább az van, hogy felismerték, ez a kérdés az ország jövőjéről szól. A közvélemény kutatások szerint sok, a mostani kormánnyal egyet nem értő választó is egyetért a kormány migránspolitikájával. Akkor ők is a ME hatalmának bebetonozását akarják?
Az az ellenzék, aki ebben a népszavazásban a ME hatalmának bebetonozását látja, az egy gyenge ellenzék, amely nem bízik önmagában. Hogy akar így kormányozni? Vagy nem is akar, csak gáncsoskodik?
„Mit nevezel te szuverenitasnak? „
Azt, hogy a magyar parlament határozza mrg, hogy kit, mennyit, hogyan, mennyi időre és ne a Brüsszeli Bizottság!
„Az egyuttmukodes es minden kompromisszum hianya bizony gyors valashoz vezet.”
A népszavazási kérdésre adott nemleges válasz nem zár ki semmiféle kompromisszumot! Csak éppen lesz beleszólása a magyar parlamentnek is és nem egy diktátumnak leszünk kitéve.
„Igen, valamennyire alkalmazkodnunk kell a tobbiekhez, de ez semmikepp sem jelenti az identitasunk vagy az onallosagunk feladasat.”
Pont ezt szolgálja a kérdésre adott nemleges válasz! A nép által megválasztott magyar parlament dönthessen, mérlegelve a következményeket pro vagy kontra.
„Neki csak az szamit, hogy itt es most megvethesse a hatalmi labat, hosszutavon nem helyezi be Magyarorszagot se az europai, se a vilagpolitikaba. Pedig Europa nelkul mar regen belefulladtunk volna a sajat kakinkba.”
Midenki tudja, hogy Európa mennyire fontos! Éppen Európa jövője a tét, s mostani vezetése ezzel a jövővel játszik. Hogy illusztráljam, idezek a Nobel dijas Kertész Imrétől:
„Európa, gyerekes és öngyilkos liberalizmusa miatt, hamarosan aláhanyatlik. Európa alkotta meg Hitlert, és Hitler után a kontinensnek nincsenek érvei: a kapuit szélesre tárja az iszlám előtt, nem mernek többé beszélni fajról és vallásról, miközben az iszlám csak az idegen fajokkal és vallásokkal szembeni gyűlölet nyelvét ismeri…Beszélnék arról, hogy a muzulmánok elárasztják, megszállják és elpusztítják Európát, és hogy az európaiak hogyan viszonyulnak mindehhez, az öngyilkos liberalizmussal és a buta demokráciával. … Mindig ugyanúgy végződik: a civilizáció eléri az érettség bizonyos fokát, ahol már nemcsak hogy nem képes megvédeni önmagát, hanem látszólag érthetetlen módon a saját ellenségét imádja.”
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.13. 12:18:38

@atomic power 1986DucaDuca: "bojkottjat tartjak szüksegesnek több szempontból is öngólt lőnek"

Az egységsugarú szavazónak nem lehet elmagyarázni a szavazás értelmét, nem érti meg, látod, te se értetted meg. A következő legjobb tanács, hogy ne menjenek el szavazni. Én természetesen nem bojkottálom, orbán nem veheti el a szavazati jogomat, elmegyek, és érvénytelen szvazatot adok le.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.13. 12:26:11

@atomic power 1986DucaDuca: "Ha nem allitjuk meg a tömeges bevandorlast"

Sajnos nem akar ide senki bevándorolni. :)) Nincs aki ebbe a siralomvölgybe akarna jönni. Nekem még lesz nyugdíjam, de neked már nem, nézd meg a korfát, mekkora az a népesség, aki a te nyugíjadat kellene, hogy fizesse.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.13. 12:30:16

@atomic power 1986DucaDuca: "A boltzárásnál ugyanaz volt a cél, mint most: betartani a korrmánynak."

A boltzárral orbán tartott be a népnek. Csak ez még a fideszfasszopók nagy részének se tetszett. Ezért vonult vissza orbán véres fejjel.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.13. 13:00:13

@atpijkamo116:

"Ha Európa akar valamire jutni, csak ez az út járható. Az országok önként adják fel a szuverenitásukat, senki nem veszi el tőlük."

Éppen most akarják elvenni azzal, hogy kötelező kvótát írtak elő!

"Nincs kényszerbetelepítéses uniós direktíva."

Itt vannak a tények:

2015 szeptemberében az EU Bel- és Igazságügyi Tanácsának migrációról szóló rendkívüli ülésén a tagállami szakminiszterek elfogadták a 120 ezer menekült áthelyezéséről szóló határozatot, minősített többségi döntéssel, tehát nem egyhangúlag, hiszen Csehország, Szlovákia, Románia és Magyarország ellene szavazott. A második határozatban szereplő, "ideiglenes szükséghelyzeti áthelyezési intézkedés" jogintézménye tavaly szeptember 25-én lépett életbe az Olaszországban és Görögországban - 2015. március 25. és 2017. szeptember 26. között - regisztrált menedékkérők átmeneti elhelyezésére.

2016. február: Az EU csúcstalálkozójának zárónyilatkozatába bekerült a menekültek kvóták szerinti elosztását tartalmazó dokumentum.

Dimitrisz Avramopulosz EU-biztos kijelentette: "nem szabad elfelejteni, hogy a menedékkérők elosztására vonatkozó kvótarendszer felállításáról korábban kötelező érvényű döntés született az Európai Unió Tanácsában"

Kérdés: a szlovák kormány szélmalomharcot folytató gyengeelméjúekből áll, hogy megtámadták az Európai bíróságon a kvótát?

"Sajnos az ilyen seggdugaszok, mint orbán, a hatalmukat féltik, nem mennek bel ebbe, és Európa tönkre fog menni, mint Magyarország."

Ez szerves fejlődés kérdése és ezt egy kis ország ME-e nem akadályozhatja meg, mint ahogy tönkre sem teheti az EU-t.
Az EU-ban nagyon különböző gazdasági fejlettségű országok vannak . Lehetetlenség az egységes pénzügypolitika, adópolitika ilyen körülmények között. Az eurótónának is az a baja, hogy olyan országokat is bevettek, amelyek erre nem voltak még érettek gazdaságilag.

Ha a fejlettségbeli különbségek kiegyenlítődnek, akkor esetleg a nagyon távoli jövőben megvalósulhat az EEÁ, de akkor is meg kell maradniuk a nemzeti identitásoknak.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.13. 13:02:42

@atomic power 1986DucaDuca:
"A boltzárásnál ugyanaz volt a cél, mint most: betartani a korrmánynak."
Ez csak akkor lenne igaz, ha az egesz boltzarasi oruletet nem kovette volna egy altalanos lakossagi felhaborodas. Ha nem igy lett volna, Orban nem torolte volna el SOHA.

"egy önmagát baloldalinak valló pártnak nem azt kellett volna célul kitűzni, hogy a kereskedelmi dolgozók vasárnap is dolgozzanak, hanem éppen ellenkezőleg."
Ez egy szep dogma, de sajnos nem igaz. A bal oldalnak az a celja, hogy az egesz lakossag jol jarjon, ne csak a felso tizezer. A dolgozoknak pedig kiharcolja, hogy megkapjak a nekik jaro tisztesseges vasarnapi potlekot.

"A közvélemény kutatások szerint sok, a mostani kormánnyal egyet nem értő választó is egyetért a kormány migránspolitikájával."
Akkor viszont minek elpazarolni tobb, mint 5 milliard forintot egy felesleges nepszavazosdira?

"Akkor ők is a ME hatalmának bebetonozását akarják?"
Ez egy nagyon is lehetseges felvetes.

"egy gyenge ellenzék, amely nem bízik önmagában. Hogy akar így kormányozni? Vagy nem is akar, csak gáncsoskodik? "
Szerintem meg nem is gancsoskodik. En ugy latom, hogy az MSzP es az LMP is lefekudt a Fidesznek. Fenntartjak azt az ellenzeki statuszt, amire a Fidesznek szuksege van baloldalrol. A Jobbik meg ugyanezt teszi jobbrol. Orban ugyesen lavirozik a ket ellenzeki polus kozott, es ha valamelyik egy kicsit magasabbra akarja kidugni a szarbol a fejet, arra rakoppint.

"a magyar parlament határozza mrg, hogy kit, mennyit, hogyan, mennyi időre és ne a Brüsszeli Bizottság!"
Ez most is igy van! Akkor meg minek pattogni?

"Pont ezt szolgálja a kérdésre adott nemleges válasz! A nép által megválasztott magyar parlament dönthessen"
Igen, ezt akarjak beszopatni a neppel. De te is, en is tudom, hogy egyaltalan nem errol van szo! Akarmi is lesz a kormanyszavazas erdemenye, az senkit SEMMIRE sem kotelez majd. Az egesz csak egy nagy komedia, amit megint a koltsegvetesbol jatszatnak el velunk.

"Éppen Európa jövője a tét, s mostani vezetése ezzel a jövővel játszik."
Ebben igazad van. Orban csak jatszadozik ezzel a nagyon is komoly problemaval. De o sajnos nem csapatjatekos. Valodi megoldast ugyanis o sem kinalt meg eddig fel Europa szamara, csak azt tudja, hogy neki mi a jo ebben a pillanatban. Es ez egy nagyon veszelyes jatek!
Kertesz Imrevel pedig sajnos nem ertek egyet.

@atpijkamo116:
"A boltzárral orbán tartott be a népnek. "
Abszolut igy van! A bugyuta alkereszteny KDNP-nek akart ezzel kedvezni.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.13. 13:03:48

@atpijkamo116: "Az egységsugarú szavazónak nem lehet elmagyarázni a szavazás értelmét, nem érti meg, látod, te se értetted meg." A következő legjobb tanács, hogy ne menjenek el szavazni. Én természetesen nem bojkottálom, orbán nem veheti el a szavazati jogomat, elmegyek, és érvénytelen szvazatot adok le.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.13. 13:11:51

@atomic power 1986DucaDuca: "Az egységsugarú szavazónak nem lehet elmagyarázni a szavazás értelmét, nem érti meg, látod, te se értetted meg." A következő legjobb tanács, hogy ne menjenek el szavazni. Én természetesen nem bojkottálom, orbán nem veheti el a szavazati jogomat, elmegyek, és érvénytelen szvazatot adok le."

Szíved joga, hogy mit csinálsz a a szavazati jogoddal! A 2004-es népszavazáson is mellé lőtt a jelenlegi ellenzék akkor kormányon lévő része. Azóta is megy a meakulpa a külhoni magyarok irányába. Akinek családja van és félti jövőjüket az meghagyja ezt a döntési jogot a magyar parlamentnek. A többiek meg számoljanak el a lelkiismeretükkel.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.13. 13:19:49

@atpijkamo116: "Sajnos nem akar ide senki bevándorolni. :))"

Majd hoznak olyan törvényeket az unióban, ha elalszunk, hogy kénytelen lesz idejönni. Annak a szerencsétlen afrikainak még a mi életszínvonalunk is jó lesz, ha már Nyugat-Európa megtelt. Főleg ha még a klímaváltozás is sújtani fogja.

"Nekem még lesz nyugdíjam, de neked már nem, nézd meg a korfát, mekkora az a népesség, aki a te nyugíjadat kellene, hogy fizesse."

Te azt honnan tudod, hogy én milyen idős vagyok? A többi politikai álláspontodat is ilyen könnyedén alakítod ki?
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.13. 13:23:25

@atpijkamo116: "A boltzárral orbán tartott be a népnek."

Németországban is betartanak a népnek a boltzárral? Ott sem lehet vasárnap vásárolni! Nem valami másról van inkább szó?
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.13. 13:36:35

@atomic power 1986DucaDuca: Európa vezető és sereghajtó országát akarod összehasonlítani? Azokat, akik menekülteket befogadnak, azzal, akik megrugdossák és vízbefojtják őket? Azokat, aki rendes munkából tisztesen meg tudnak élni, azokkal, akik nyomorognak belőle? Nagyon el vagy te tévedve.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.13. 13:38:31

@atomic power 1986DucaDuca: "Te azt honnan tudod, hogy én milyen idős vagyok?"

Tapasztalatlan vagy.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.13. 13:49:40

@Attilajukkaja:

"A bal oldalnak az a celja, hogy az egesz lakossag jol jarjon, ne csak a felso tizezer. A dolgozoknak pedig kiharcolja, hogy megkapjak a nekik jaro tisztesseges vasarnapi potlekot."

Ez így van, de hol van Magyarországon ilyen baloldal?

"A közvélemény kutatások szerint sok, a mostani kormánnyal egyet nem értő választó is egyetért a kormány migránspolitikájával."
Akkor viszont minek elpazarolni tobb, mint 5 milliard forintot egy felesleges nepszavazosdira?"

Akkor ne legyen országgyűlési választás se ilyen alapon?

"En ugy latom, hogy az MSzP es az LMP is lefekudt a Fidesznek."

Ha ez így van, akkor ez miért áll érdekükben?

"Akarmi is lesz a kormanyszavazas erdemenye, az senkit SEMMIRE sem kotelez majd. Az egesz csak egy nagy komedia, amit megint a koltsegvetesbol jatszatnak el velunk."

A magyar parlament törvényt fog alkotni, az is lehetséges, hogy az alkotmányba is bekerül valamilyen formában.

" Orban csak jatszadozik ezzel a nagyon is komoly problemaval. De o sajnos nem csapatjatekos. Valodi megoldast ugyanis o sem kinalt meg eddig fel Europa szamara"

Schengen 2.0 javaslat a migrációs válságra.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.13. 13:52:20

@atomic power 1986DucaDuca:
"Németországban is betartanak a népnek a boltzárral?"
Lenne nehany kerdesem Nemetorszagrol.
1. Ha Nemetorszagban egy jelentektelen fajankonak eszebe jutna, hogy szombaton is zarjon be minden bolt, ami addig nyitva volt, azt szo nelkul turnek a lakosok?
2. Nemetorszagban mindenkire vonatkozik a vasarnapi zarva tartas vagy csak azokra, akik nem haverkodnak a kormannyal?
3. Nemetorszagban a nep es a szakmai korok heves tiltakozasa ellenere is eletbe mernenek leptetni egy ilyen esszerutlen dontest?
4. Heti hany orat dolgozik egy atlag nemet haziasszony, hogy jut ideje het kozben is autoval elmenni nagybevasarolni? Vagy a hazvezetono teszi meg helyette? Esetleg mindenkinek hazhoz szallitjak a cuccokat miutan interneten megrendelte?
5. Nemetorszagban az idegenforgalmilag kiemelt helyeken, turista csucsszezonban is kiszurnak a kereskedokkel es a latogatokkal?
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.13. 13:52:59

@atpijkamo116:

"Tapasztalatlan vagy."

Tévedsz! Idős vagyok és bunkó!
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.13. 14:00:20

@atomic power 1986DucaDuca:
"hol van Magyarországon ilyen baloldal?"
Nalunk a baloldal max. elmondhatja, hogy mit szeretne, de a kormany meg sem hallgatja oket. Inkabb bojkottaljak a napi munkabamenetet, csak hogy ellehetetlenitsek a parlamenti felszolalasukat. Na ez a bojkott az, ami pofatlan es nagyon tisztessegtelen.

"Akkor ne legyen országgyűlési választás se ilyen alapon? "
Annak van tetje. Ennek a komedianak NINCS. (Legfeljebb ujabb milliardok lenyulasa a haverok szamara.)

"Ha ez így van, akkor ez miért áll érdekükben?"
Mert tovabbra is megmarad a munkahelyuk.

"A magyar parlament törvényt fog alkotni, az is lehetséges, hogy az alkotmányba is bekerül valamilyen formában."
Azt enelkul is megteszi, ha akarja. A nep valos akarata eddig sem nagyon erdekelte oket. Ha igy lett volna, akkor az uj alkotmanyt szavaztattak volna meg.

"Schengen 2.0 javaslat a migrációs válságra."
Ez miert is jelentene megoldast egesz Europa szamara?
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.13. 14:13:33

@Attilajukkaja:

Magyarországon a "baloldaL" a vasárnapi nyitvatartás mellett kötelezte el magát, a német szakszervezetek még azon a kevés vasárnapon is bezárnák az üzleteket, amikor azok valamilyen közelgő ünnep vagy rendezvény alkalmából indokoltan vannak nyitva.

A dolog többi része - bevezetés módja, szociológiai hatásai - nem foglalkoztatnak már, mert ez egy letudott dolog.

A dolog lényege, hogy egy önmagát baloldalinak tartó párt karolta fel a boltok vasárnapi nyitvatartásának ügyét, ahelyett, hogy a kereskedelmi dolgozókat védte volna, mint a német szakszervezetek.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.13. 14:39:43

@atomic power 1986DucaDuca:
"önmagát baloldalinak tartó párt karolta fel a boltok vasárnapi nyitvatartásának ügyét, ahelyett, hogy a kereskedelmi dolgozókat védte volna, mint a német szakszervezetek"
Az is a dolgozok vedelmet szolgalja, ha nem veszitik el a munkahelyeiket. A vasarnapi munkavegzes eleg gyakori sok szakmaban. A lenyeg, hogy a dolgozo onkent vallalja es meg is legyen erte fizetve. Nemetorszag pedig nem Magyarorszag, ezert jo lenne, ha nem csak a szakszervezetek tevekenysegi koret hasonlitanad ossze vagy figyelned, hanem a vasarnapi kenyszerbezarasok mikentjet es osszes kovetkezmenyet is. Sajnalom, hogy ezek teged nem foglalkoztatnak, mert akkor csak kiragadtal egy darabkat a nagy kep kozepebol, ami nem sokat er.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.13. 14:39:46

@Attilajukkaja:

"Nalunk a baloldal max. elmondhatja, hogy mit szeretne, de a kormany meg sem hallgatja oket."

A parlamentben található, önmagukat "baloldalinak" nevező pártok nem nevezhetők baloldalinak korábbi hatalomgyakorlásuk alapján.

Annak van tetje. Ennek a komedianak NINCS.

Van tétje: az ellenzéki pártok egy része a kormánybuktatás lehetőségét látja benne. Nekik ez a tét.

A többieknek meg a nemzet maradék szuverenitásának a megőrzése egy lényeges kérdésben.

"Mert tovabbra is megmarad a munkahelyuk."

A 2018-as választáson akkor lehet gondoskodni arról, hogy megszűnjön ez a munkahely.

"A magyar parlament törvényt fog alkotni, az is lehetséges, hogy az alkotmányba is bekerül valamilyen formában."

Ez több lesz, mint egy kétharmados törvény. Ehhez nagyobb legitimáció kell. Ha népszavazás nélkül menne a dolog, akkor azzal támadna az ellenzék egy része, hogy működött a szavazógépezet, meg hogy a saját embereik vannak az alkotmánybíróságban.

""Schengen 2.0 javaslat a migrációs válságra.""

"Ez miert is jelentene megoldast egesz Europa szamara?"

Pédául ezért: a menekültügyi eljárásokat az EU területén kívül, zárt és őrzött hotspotokon kell lefolytatni, az uniónak pedig pénzügyileg hozzá kell járulnia a megfelelő körülmények és a biztonságos hotspotok kialakításához.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.13. 14:45:47

@Attilajukkaja: Nekem mindegy, hogy van-e vasárnapi boltzár vagy nincs. Szerintem az egész ügyben a kereskedelmi dolgozók véleménye lett volna a mérvadó, de azzal a népszavazást eröltetők nem sokat foglalkoztak.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.13. 15:36:49

@atomic power 1986DucaDuca:
"A parlamentben található, önmagukat "baloldalinak" nevező pártok nem nevezhetők baloldalinak korábbi hatalomgyakorlásuk alapján."
Akkor nevezzuk oket ellenzekieknek, a Fideszt pedig neokommunistaknak. Nem az elnevezes szamit.

"Van tétje: az ellenzéki pártok egy része a kormánybuktatás lehetőségét látja benne. Nekik ez a tét."
En is ezt papolom mar miota. Ez csak egy komedia, aminek a tetje egyaltalan nem a bevandorlas vagy az EU politikaja. Ez egy belpolitikai hatalmi harc.

"A 2018-as választáson akkor lehet gondoskodni arról, hogy megszűnjön ez a munkahely."
A Fidesznek ez nem erdeke. Neki kell egy jol kontrollalhato ellenzek, mert anelkul belharcok utnenek ki. Neki ugy jo az MSzP es az LMP, ahogy van.

"azzal támadna az ellenzék egy része, hogy működött a szavazógépezet, meg hogy a saját embereik vannak az alkotmánybíróságban"
Igy is, ugy is ezt fogjak mondani. Erre kar volt kidobni 5 milliardot!

" a menekültügyi eljárásokat az EU területén kívül, zárt és őrzött hotspotokon kell lefolytatni"
Ezzel Orban kisse mar elkesett!

"Szerintem az egész ügyben a kereskedelmi dolgozók véleménye lett volna a mérvadó, de azzal a népszavazást eröltetők nem sokat foglalkoztak."
Akik bevezettek, meg kevesbe foglalkoztak vele. A kereskedelmi dolgozok velemenye pedig megoszlik. Akiket hazavagott ez a felelotlen intezkedes, azok pl. foggal-korommel harcoltak ellene.
De a pincereket, szakacsokat, szineszeket, artistakat, zeneszeket sem nagyon kerdezi meg senki, akarnak-e vasarnap dolgozni, pedig etterembe vagy szinhazba jarni sem letszukseglet vasarnap. Nosza, vedjuk meg a szorakoztatoiparban dolgozokat es zarjuk be azokat a letesitmenyeket is! Hajra!

Amugy en sem hiszem, hogy idos vagy! Es bunko sem. :o)
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.13. 15:40:29

@atomic power 1986DucaDuca: "a kereskedelmi dolgozók véleménye lett volna a mérvadó, de azzal a népszavazást eröltetők nem sokat foglalkoztak."

Talán mert nem az a dolguk. Az elkurmány se foglalkozott, pedig neki az lenne. Hátrafelé ülsz a lovon, így sose jutsz előre.
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.13. 15:41:54

@Attilajukkaja: "Neki ugy jo az MSzP es az LMP, ahogy van."

Igen. Meg a DK. Legjobban.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.13. 16:11:10

@atpijkamo116:
"Igen. Meg a DK. Legjobban."
A DK-ban nem vagyok annyira biztos. Ok nem olyan egyuttmukodoek a NER-rel, mint a masik ketto. Raadasul, szvsz Gyurcsany nagyon irritalhatja Orbant. :o)
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.13. 16:22:29

@Attilajukkaja:

"Akkor nevezzuk oket ellenzekieknek, a Fideszt pedig neokommunistaknak. Nem az elnevezes szamit."

Az, hogy egy kormányzó párt nem veszi figyelembe az ellenzék javaslatát, az még nem bűn. Annak, akié a kormányzati felelősség ehhez joga van. A végén (választások) úgyis el kell tudni számolni. A kormánypárt valóban tett néhány baloldali, etatista jellegű intézkedést, de neokommunistának azért nem nevezném.

"En is ezt papolom mar miota. Ez csak egy komedia, aminek a tetje egyaltalan nem a bevandorlas vagy az EU politikaja. Ez egy belpolitikai hatalmi harc."

Én inkább úgy mondanám, hogy van egy nagyon is húsbavágó kérdés és mint mindig, "rárepült" sajnos a pártpolitika.

"A Fidesznek ez nem erdeke. Neki kell egy jol kontrollalhato ellenzek, mert anelkul belharcok utnenek ki. Neki ugy jo az MSzP es az LMP, ahogy van."

Ha az ellenzék ilyen könnyen manipulálható. akkor ez nagyon rossz bizonyítvány az ellenzék számára. Csak nehogy azt gondoljuk, hogy a kormánypárt mahinációi miatt nincs erős ellenzék.

Igy is, ugy is ezt fogjak mondani. Erre kar volt kidobni 5 milliardot!

Ismerve a brüsszeli zavaros jogalkotási folyamatot és nyilatkozatokat kvótaügyben, nem merném megtakarítani ennek a népszavazásanak
a költségeit semmilyen jogcímen. Késő bánat eb gondolat.

""a menekültügyi eljárásokat az EU területén kívül, zárt és őrzött hotspotokon kell lefolytatni""

"Ezzel Orban kisse mar elkesett!"

Nem Ö késett el, hanem a Brüsszeli Bizottság. A javaslat nyilván az ezután érkezőknek szól. Jönnek még, nagyon sokan!

"A kereskedelmi dolgozok velemenye pedig megoszlik. Akiket hazavagott ez a felelotlen intezkedes, azok pl. foggal-korommel harcoltak ellene."

Én a Penny Marketben megkérdeztem három dolgozót a boltzár bevezetésekor: Ők örültek neki. Én úgy értelmeztem, hogy fokozatosan ki akarták terjeszteni minden olyan területre a vasárnapi munkavégzés tilalmát, ahol ez lehetséges. A szórakoztatóipart ebbe ne keverjük már bele. Ne kelljen már ezt megindokolnom miért.
Köszönöm, hogy nem tartasz bunkónak. Keresem az igazságot, de tévedhet az ember, mert csak békaperspektívából látja a világot
Válasz erre 

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.13. 16:42:34

@Attilajukkaja: Szerintem nagyon rosszul látod.

Bármit csinál a gyrcsány, az orbánnak kedvez, orbánnak úgy kell gyurcsány, mint egy falat kenyér. Nagyon nagy a gyurcsányi elutasítottsága. Egy választáson a DK 5-15% szavazatot kaphat. Ha bárki szövetkezik a DK-val, amennyi szavazatot hoz a DK, kb. ugyanannyi szavazatot el is veszít. Tehát ez az 5-15% fideszellenes szavazó semlegesítve van.

A jobbik is elvisz 10-20% szavzatot, mert vele snki enm szövetkehet. Ha aválasztási csalásokat is hozzávesszük, a fideSS be van betonozva 20 évre.

Az egy másik dolog, hogy szájkaratéra nem mer kiállni a paprikajancsi ellen.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.13. 16:57:32

@atomic power 1986DucaDuca:
"hogy egy kormányzó párt nem veszi figyelembe az ellenzék javaslatát, az még nem bűn"
A baj az, hogy az ellenzek nem is tehet javaslatot, mert a kormanyzo part azt ellehetetleniti. Ha valamit napirendre szeretnenek tuzni, akkor a Fidesz egyszeruen nem megy be a Parlamentbe (a munkahelyere), igy az ules nem lesz szavazokepes. Na ez a disznosag!

"A végén (választások) úgyis el kell tudni számolni."
Sajnos nem kell. A Fidesz szinte semmit sem tartott be a 2010-es igereteibol, megis ujravalsztottak oket. Raadasul ugy, hogy meg programjuk sem volt a kovetkezo 4 evre. Mert a magyar egy ilyen okos nep!

" neokommunistának azért nem nevezném"
OK. Akkor nevezzuk oket neokadaristaknak.

"van egy nagyon is húsbavágó kérdés és mint mindig, "rárepült" sajnos a pártpolitika"
A bevandorlasi hullam valoban egy komoly kerdes, de ennek a nepszavazasnak semmi koze hozza. A problemat egyuttesen kell megoldani a tobbi europai orszaggal, nem itthon kakaskodni a nepszavazassal. Tessek Brusszelben helyt allni, ertelmes megoldasokat javasolni es nem osszeveszni mindenkivel. Orban sajnos nem egy csapatjatekos, raadasul nagyon bekepzelt is. Igy nem lehet kozos megoldasra jutni.

"Ha az ellenzék ilyen könnyen manipulálható. akkor ez nagyon rossz bizonyítvány az ellenzék számára."
Egyetertek! Es foleg nekunk nagyon rossz hir.

"nem merném megtakarítani ennek a népszavazásanak
a költségeit semmilyen jogcímen"
Ujra kerdezem: megis milyen jelentosege van ennek a nepszavazosdinak akar a Parlamentre, akar az EU-ra nezve? Akarmi is lesz a kimenetetele, senkit semmire nem kotelez. Miert olyan nehez ezt megerteni?

"Nem Ö késett el, hanem a Brüsszeli Bizottság. A javaslat nyilván az ezután érkezőknek szól."
Igaz, az EU is keson ebredt, gondolom, oket is meglepte ez a nagy menekultaradat. De mar az itt levo menekultek is oriasi gondot okoznak. Az erkezo tomegek csokkentesere pedig Merkel Erdogannal kotott "uzletet". A Shengen 2 pedig mar regen megvalosult Torokorszagban, Gorogorszagban es meg mit t'om hol. De a menekultaradatot megallitani akkor sem lehet, meg akkor sem, ha kozejuk lovetsz.

"Én a Penny Marketben megkérdeztem három dolgozót a boltzár bevezetésekor: Ők örültek neki."
Biztosan a CBA dolgozoi is orultek neki, csak kozben belerokkant az egesz Nograd megyei halozatuk. Mostantol a dolgozoi majd nagyon orulhetnek a sok szabad vasarnapjuknak,...meg hetfojuknek, kedduknek, szerdajuknak stb.!

" A szórakoztatóipart ebbe ne keverjük már bele. Ne kelljen már ezt megindokolnom miért."
Pedig en nagyon szeretnem! Miert kell barkinek is vasarnaponkent jarni szinhazba vagy etterembe, amikor megteheti hetkoznap es szombaton is? Ez nem olyan, mint az orvosi vagy tuzolto munkakore, akinek muszaj ilyenkor is dolgoznia, kulonben egy csomo ember meghalna. Egy vasarnapi koncert a Zeneakademian ritkan ment eletet.

"Keresem az igazságot, de tévedhet az ember"
Ez mindannyiunkra igaz! ;o)
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.13. 18:35:40

@Attilajukkaja:

"A baj az, hogy az ellenzek nem is tehet javaslatot, mert a kormanyzo part azt ellehetetleniti. Ha valamit napirendre szeretnenek tuzni, akkor a Fidesz egyszeruen nem megy be a Parlamentbe (a munkahelyere), igy az ules nem lesz szavazokepes. Na ez a disznosag!"

Tehet javaslatot. Egy példa:

T/10307 A terrorizmus elleni fellépéssel összefüggő egyes törvények módosításáról. T/10307/10. számú módosító indítvány, Dr. Harangozó Tamás (MSZP), Dr. Molnár Zsolt (MSZP). (2016.05.04.): A részletes vitára kijelölt bizottság az NBB volt, ahol a vita során a módosító javaslatokat a bizottság megtárgyalta, illetve bizottsági módosító javaslat került megfogalmazásra, melyet a BM egyeztettet le és ellenzéki javaslatokat tartalmaz. Kapcsolódó bizottságként a HRB is megtárgyalta a tv. javaslatot és a bizottsági módositó javaslatot fogadott el.

Az, ha hatarozatkeptelenseg miatt nem kerül napirendre egy ellenzeki napirendi javaslat, az a parlamenti jatekszabályokba belefér, még akkor is, ha ez a képviselők tavolmaradasaval erhető el.

""A végén (választások) úgyis el kell tudni számolni.""

"Sajnos nem kell. A Fidesz szinte semmit sem tartott be a 2010-es igereteibol, megis ujravalsztottak oket. Raadasul ugy, hogy meg programjuk sem volt a kovetkezo 4 evre. Mert a magyar egy ilyen okos nep!"

Ha az ellenzék nem tudja az elegedetlenkedőket becsatornazni egy politikai erő mögé, az nem a kormanypart hibája! Ne a népet bantsuk!

"" neokommunistának azért nem nevezném""

"OK. Akkor nevezzuk oket neokadaristaknak."

Van irantuk nosztalgia nem keves emberben. A 202-2010 közötti időszak utan nincs.

""van egy nagyon is húsbavágó kérdés és mint mindig, "rárepült" sajnos a pártpolitika""

"A bevandorlasi hullam valoban egy komoly kerdes, de ennek a nepszavazasnak semmi koze hozza. A problemat egyuttesen kell megoldani a tobbi europai orszaggal, nem itthon kakaskodni a nepszavazassal. Tessek Brusszelben helyt allni, ertelmes megoldasokat javasolni es nem osszeveszni mindenkivel."

A nepszavazas fontossagarol mar kifejtettem a velemenyemet. Kell a brüsszeli helytállashoz. Van javaslat is a Brüszeli Bizottságnak a megoldasra. /Schengen 2.0/. Az erdekellentet Nyugat -es Kelet Europa közótt abban van, hogy a nyugat nem akarja megallitani a migransaradatot, csak elosztani.

" Orban sajnos nem egy csapatjatekos, raadasul nagyon bekepzelt is. Igy nem lehet kozos megoldasra jutni."

A V4 - ekkel közös platformon van. Ausztria, Bajoroszag es az Egyesült Kiralysag is megerti az allaspontunkat. A nemet kancellar sorsat meg majd eldöntik a jovő evi valasztasok.

"Ujra kerdezem: megis milyen jelentosege van ennek a nepszavazosdinak akar a Parlamentre, akar az EU-ra nezve? Akarmi is lesz a kimenetetele, senkit semmire nem kotelez. Miert olyan nehez ezt megerteni?"

Mondjuk ki nyiltan: ez egy nyomasgyakorlasi eszköz a Brüsszeli Bizottsag formalódo migrans politikajara. Ha meg szamít Brüsszelben a nép velemenye, akkor a nepszavazas eredmenyet figyelembe kell hogy vegyek.

"Igaz, az EU is keson ebredt, gondolom, oket is meglepte ez a nagy menekultaradat. De mar az itt levo menekultek is oriasi gondot okoznak. Az erkezo tomegek csokkentesere pedig Merkel Erdogannal kotott "uzletet". A Shengen 2 pedig mar regen megvalosult Torokorszagban, Gorogorszagban es meg mit t'om hol. De a menekultaradatot megallitani akkor sem lehet, meg akkor sem, ha kozejuk lovetsz."

Ez olyan mint a rakbetegseg. Jobb lett volna megelőzni. Most mar csak rossz es meg rosszabb megoldasok közül lehet valasztani. Szerinted mi a megoldas? Schengen 2.0 nem valosult meg Görögorszagban mert nem vedik a hatarukat.

" Miert kell barkinek is vasarnaponkent jarni szinhazba vagy etterembe, amikor megteheti hetkoznap es szombaton is? Ez nem olyan, mint az orvosi vagy tuzolto munkakore, akinek muszaj ilyenkor is dolgoznia, kulonben egy csomo ember meghalna."

Sehol nincs ilyen a vilagon. Ez vicckategória. Boltzar viszont van vasarnap, gondolom akkor van alapja. Az, hogy Magyarorszagon ez egyenlőre nem valósíthato meg, az nem jelenti azt, hogy nincsen racionalitasa.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.13. 19:02:47

@atpijkamo116: ""a kereskedelmi dolgozók véleménye lett volna a mérvadó, de azzal a népszavazást eröltetők nem sokat foglalkoztak.""

"Talán mert nem az a dolguk. Az elkurmány se foglalkozott, pedig neki az lenne. Hátrafelé ülsz a lovon, így sose jutsz előre."

Aki népszavazást indít az vállalja is annak következményeit, így a tisztességes. Igenis gondolja át, hogy a kereskedelmi dolgozókra ez milyen hatással jár.

A kormánypárt visszavonulója után a vasárnapi boltzár témában az MSZP illegitim módon ráerősített a népszavazási kezdeményezés végig vitelére. Ekkor, amikor már nem sok értelme volt, nyújtották be javaslataikat az országgyűlés elé, amely havi két vasárnapban maximálná a kötelező hétvégi munkát, illetve kétszeresére emelné az azért járó dolgozói pótlékot. Tehát valamit csak érzékeltek abból a felelősségből, mégha utólag is, ami, mint kezdeményezőkre hárult. Talán inkább ők ültek fordítva a lovon, s nem én.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.14. 10:00:25

@atomic power 1986DucaDuca:
"Tehet javaslatot. Egy példa"
EGY PELDA! Ezt azert engedtek at, mert egybehangzott a Fidesz elkepzelesevel. De sokkal tobb pelda van arra, amikor hajlandok sem voltak vitara bocsajtani fontos kerdeseket. Inkabb bojkottaltak az uleseket. Ezt ugy hivjak, hogy hatalommal valo visszaeles, vagy Orban szerint illiberalis demokracia (szinhazi demokracia).

" ha hatarozatkeptelenseg miatt nem kerül napirendre egy ellenzeki napirendi javaslat, az a parlamenti jatekszabályokba belefér"
Ismetlem, ez a hatalommal valo visszaeles, es semmi koze a parlamenti demokraciahoz.

"Ha az ellenzék nem tudja az elegedetlenkedőket becsatornazni egy politikai erő mögé, az nem a kormanypart hibája!"
Foleg, ha a kormanypart visszael a helyzetevel akar a kampanyok soran, akar a szavazatok szamlalasanal, akar a szavazoi kor mesterseges kialakitasaval. A Fidesz valoszinuleg igy is, ugy is gyozott volna, de biztosan nem lett volna meg az ujabb 2/3. Nem veletlenul veszitettek azt el nem sokkal a valasztasok utan.

"Ne a népet bantsuk!"
A nep persze nem veletlenul voksolt rajuk. De a magyar voksolok tenyleg nem tesznek sok eszrol tanubizonysagot. Igaz, a kormany mindent meg is tesz azert, hogy sotetben tartsa oket es engedelmes szolgakat neveljen beloluk. Itt sok helyen onallo gondolkodasra nem nagyon van lehetoseg.

"Van irantuk nosztalgia nem keves emberben. A 202-2010 közötti időszak utan nincs."
A kadarizmus iranti nosztalgiat foleg Orbannal lehet nyomon kovetni. De meg olyan dolgokat is megtesz, ami inkabb Rakosira volt jellemzo. Ilyennek tartom a szemelyi kultuszt.

"A nepszavazas fontossagarol mar kifejtettem a velemenyemet. Kell a brüsszeli helytállashoz."
Egyaltalan nem kell!!!!! Csak nem kepzeled, hogy Junckerek majd attol fognak hasra esni, hogy a magyarok egy ilyen eroltetett, kormany altal felpumpalt szavazason nemet mondtak a brusszeli onkenyuralomra, mondjuk 52%-ban? Akkor amikor meg nincs is betelepitesi kvota, sem penzbuntetes. Ezt ugyan kilatasba helyeztek, de a sok ellenvelemeny miatt elvetettek. Csak errol Orbanek nem nagyon szolnak senkinek.
Brusszel persze most is a meltoan egyenlo teherviselesben gondolkodik, ezert uj javaslatot nyujt be arra nezve, hogy mindenki segitsen, mert Europa bajban van. Orban persze MINDENRE nemet mond, es ehhez joga is van. Sot! Hasonlo populista, nacionalista haverokat is szerzett maganak a V4-ben, akik most egy kovet fujnak vele. A haversag persze csak addig tart, amig Brusszelt kell utalni, mert amugy nincs valodi egyuttmukodes a V4-en belul. Sot!
Szoval Orban pattoghat itt a "nep akarataval", de Europa politikajat ez nem befolyasolhatja, mert itt picit tobbrol van szo, mint ket-harom kakaskodo nacionalista kirohanasarol.

"a nyugat nem akarja megallitani a migransaradatot, csak elosztani"
Mert nem TUDJA megallitani. Probaljunk kicsit kiszakadni a magyar hetkoznapokbol es nagyobb leptekben szemlelni a torteneseket. Eszak-, Kozep-Afrikaban vagy a Kozel-Keleten olyan a helyzet, hogy onnan akkor is menekulnek az emberek, ha tudjak, itt akar kozejuk is lovethetnek. Elkeseredettek es mindennel megprobalkoznak. Ezt az aradatot nem lehet maskepp megallitani, mint hogy helyben, az o orszagukban normalizalni a helyzetet. A keriteseket is at fogjak torni. Akkor Orban mit csinal? Milyen parancsot ad majd ki?

"Mondjuk ki nyiltan: ez egy nyomasgyakorlasi eszköz a Brüsszeli Bizottsag formalódo migrans politikajara."
Szvsz ez egy naiv elgondolas. Brusszel nem is erti a nepszavazos komediank kerdeset, mert SOHA nem is akart hozzank kotelezoen betelepiteni nem magyar allampolgarokat. A menekultek jogi elbiralasa, ideiglenes oltalmazott statuszanak megadasa nem egyenlo a betelepitessel. Es ezt minden orszag maga vegzi/donti el. Errol persze nem beszel Orban, mert nem az a celja, hogy az emberek tisztaban legyenek a tenyekkel. Az neki nem jonne jol!

"Ez olyan mint a rakbetegseg. Jobb lett volna megelőzni."
Remek hasonlat! :o)
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.14. 10:01:33

@atomic power 1986DucaDuca:
" Most mar csak rossz es meg rosszabb megoldasok közül lehet valasztani. Szerinted mi a megoldas?"

En sem tudom, mert ez nem egy egyszeri intezkedessel erheto el. Az itt levo menekultekkel valamit kezdeni kell, es mar az is nagy gond. Raadasul folyamatosan jonnek az elkeseredett emberek.
Lehet, hogy ez nagy marhasagnak tunik (vagy az is), de en ugy latom, hogy ez egy egyenes kovetkezmenye annak, hogy Europa evszazadokon keresztul kegyetlen modon kizsakmanyolta Afrikat es a Kozel-Keletet. Nem biztos, hogy a menekultek ennek tudataban jonnek hozzank, de talan ennek kovetkezmenyekent. Europa nagyon nagy gazdagsagat foleg ennek a regionak koszonheti. Nem veletlen, hogy most is azok elnek baromi jol Europanban, akiknek annak idejen gyarmataik voltak.
Most foleg ok "vezekelnek" emiatt, es Orban ezert erzi azt, hogy nekunk ehhez semmi kozunk. De a tortenelem kereke tovabb forgott, es sehova sem vezet a Horthy vagy a Kadar rendszer elemeinek visszallitasa. Orban nem kepes halado gondolkodasra, ezert erzem azt, hogy o csak egy pillanatember. Most es itt akar valamit csinalni. Raadasul nem latom, mi a jovokepe az orszagra nezve. Csak azt latom, mi a jovokepe a sajat uralmara es csaladjara nezve. :o(

"Sehol nincs ilyen a vilagon. Ez vicckategória. Boltzar viszont van vasarnap, gondolom akkor van alapja"
En sokaig dolgoztam az USA-ban. Ott ugy van, hogy vasarnap delig van minden nyitva. Szerintem ez egy elfogadhato kompromisszum lett volna, ha a KDNP vette volna a fardatsagot es konzultalt volna a neppel (bolt tulajdonosokkal, annak dolgozival, a vasarlokkal, a szakszervezetekkel, a kisvallalkozokat kepviselo szakmai testuletekkel stb.). De NEM! Es itt van a bibi. Harrach felesegenek volt egyszer egy rossz alma a boltokrol, es ebbol torveny lett. Hatastanulmanyok? Szakvelemenyek? Kozvelemenykutatasok? Ja, azok nem voltak.
A baj itt az volt, hogy az emberek mar hozzaszoktak ahhoz, hogy vasarnap is elmehetnek nagybevasarolni. Ez szamomra is nagyon kenyelmes volt. Majd egy tollvonassal ezt betiltottak. Ezt igy nem szabad csinalni! Az ido kereket nem erdemes megprobalni visszafele forgatni.
Szerintem a Horthy fele allapotokat sem lenne szabad visszallitani sehol. Ez a revizionista szemlelet mindenhova vezethet, csak nem elore.
Hogy a szinhazi eloadasokat betiltsak vasarnaponkent vagy, hogy bezarjak az ettermeket persze en sem gondoltam komolyan. Nem azert, mert ez mashol nincs igy, hanem mert abszolut ertelmetlen lenne. Arra akartam ramutatni, mennyire alsagos a KDNP azon ervelese, hogy a kereskedelmi dolgozok erdekeben zaratjak be vasarnap az uzleteket. :o)
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.14. 10:02:21

@atomic power 1986DucaDuca:

"Schengen 2.0 nem valosult meg Görögorszagban mert nem vedik a hatarukat."
Mert a Schengen 2.0 kivtelezhetetlen. Jol hangzik, de csak egy lufi. A gorogok csak akkor tudnak megvedeni a sok szigetcsoportbol allo hataraikat, ha a NATO kivezenyelne a csapataikat es szarra lonek a menekultek ladikjait. Es itt lep be az a kerdes, hogy ezt akarjuk-e. Sok valodi kereszteny es europai ertekeket vedo ember (koztuk Ferenc Papa) szerint NEM.
A gorogok ugyanakkor nagy erofesziteseket tesznek azert, hogy a menekulteket ne allatkent kezeljek (mint Orban) es regisztraljak oket, amennyire tudjak. Pedig ok gazdasagilag szarabbul allnak, mint mi. De legalabb emberkent viselkednek!!!!! Nagy tisztelet nekik ezert.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.14. 14:53:21

@Attilajukkaja:

"EGY PELDA! Ezt azert engedtek at, mert egybehangzott a Fidesz elkepzelesevel."

Miért engedjen át a kormánypárt olyan javaslatot, amivel nem ért egyet? A kormányzati felelősség nem az ellenzéké, hanem a kormányé! Tudsz példát mondani esetleg más országok gyakorlatából ilyesmire? Egy szorongatott helyzetben lévő kisebbségi kormányról tudom ezt legfeljebb elképzelni.

" De sokkal tobb pelda van arra, amikor hajlandok sem voltak vitara bocsajtani fontos kerdeseket. Inkabb bojkottaltak az uleseket. Ezt ugy hivjak, hogy hatalommal valo visszaeles, vagy Orban szerint illiberalis demokracia (szinhazi demokracia)."

A népszavazást, a demokrácia közveteln eszközét lehet bojkottálni? A parlamenti bojkottra van péda más uniós országokban is. 2012-ben az ellenzéki Szociálliberális Unió (USL) pártszövetség a tavaszi parlamenti ülésszak törvényhozási üléseit bojkottálta Romániában.

"Ismetlem, ez a hatalommal valo visszaeles, es semmi koze a parlamenti demokraciahoz."

Azt kell nézni, hogy ez belefér-e a jogállami működésbe! Ennek legfőbb őre az EU és az Európa Tanács. Mivel a bojkott más uniós országokban is előfordul, tartok tőle, hogy nem jogellenes. Kétségkívül megfigyelhetők az illiberális demokrácia jegyei:

A kormány a választói többségi akaratát tekinti elsődlegesnek, de ez önmagában nem mond ellent a jogállamiságnak.

"Foleg, ha a kormanypart visszael a helyzetevel akar a kampanyok soran, akar a szavazatok szamlalasanal, akar a szavazoi kor mesterseges kialakitasaval."

A válasz ugyanaz: ha ezekben törvénytelenség lenne, nem lehetnénk tagja az Európa Tanácsnak. Lásd Fehéroroszország esetét, még a vendégstátuszát is megszüntették. Egyébként a brit választási rendszerben még több képviselője lenne a kormánypártnak!

"A nep persze nem veletlenul voksolt rajuk. De a magyar voksolok tenyleg nem tesznek sok eszrol tanubizonysagot. Igaz, a kormany mindent meg is tesz azert, hogy sotetben tartsa oket es engedelmes szolgakat neveljen beloluk. Itt sok helyen onallo gondolkodasra nem nagyon van lehetoseg."

Lehet, hogy nyújtottak valamit a népnek? Ez nincs benne a pakliban? Egyébként meg ne csodálkozz, ha a 2002 és 2010 közötti anarchia után az inga átlendül a határozottabb kormányzásba. Ez volt a választók többségének akarata.

"A kadarizmus iranti nosztalgiat foleg Orbannal lehet nyomon kovetni. de meg olyan dolgokat is megtesz, ami inkabb Rakosira volt jellemzo. Ilyennek tartom a szemelyi kultuszt."

Kérdezz meg olyan embereket, akik felnőttként élték meg a Rákosi korszakot, hogy milyen az a személyi kutusz.

"Csak nem kepzeled, hogy Junckerek majd attol fognak hasra esni, hogy a magyarok egy ilyen eroltetett, kormany altal felpumpalt szavazason nemet mondtak a brusszeli onkenyuralomra, mondjuk 52%-ban?"

A britek népszavazása számított. A népakaratot senki nem akarja kétségbe vonni.

"Akkor amikor meg nincs is betelepitesi kvota, sem penzbuntetes. Ezt ugyan kilatasba helyeztek, de a sok ellenvelemeny miatt elvetettek."

Van kötelező kvóta, egyszer már utaltam az EU záródokumenuimára és a Belügyminiszterek Tanácsában hozott döntésre.

"Brusszel persze most is a meltoan egyenlo teherviselesben gondolkodik, ezert uj javaslatot nyujt be arra nezve, hogy mindenki segitsen, mert Europa bajban van."

A bajt magának okozta. Mi csak erőnknek megfelelően tudunk segíteni. ezért kell a kérdéskörnek nemzeti hatáskörben maradni.

"Mert nem TUDJA megallitani. Eszak-, Kozep-Afrikaban vagy a Kozel-Keleten olyan a helyzet, hogy onnan akkor is menekulnek az emberek, ha tudjak, itt akar kozejuk is lovethetnek."

Ki a felelős ezért? A gyarmattartó hatalmak vagy a kelet-európaiak?

"Ezt az aradatot nem lehet maskepp megallitani, mint hogy helyben, az o orszagukban normalizalni a helyzetet."

Ki képes ezt megtenni? A nagyhatalmak vagy mi?

+A keriteseket is at fogjak torni. Akkor Orban mit csinal? Milyen parancsot ad majd ki?"

Lásd Ceutai határzár, 2005. ezért írtam, hogy csak rossz, meg még rosszabb megoldás van.

"A menekultek jogi elbiralasa, ideiglenes oltalmazott statuszanak megadasa nem egyenlo a betelepitessel."

Azok után, hogy ide akarják toloncolni azokat a tízezreket, akiket Görögország nem regisztrált, még el is higgyem? Úgy csűrik-csavarják, értelmezik a jogszabályokat, ahogy nekik tetszik.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.14. 15:00:00

@Attilajukkaja: "A gorogok csak akkor tudnak megvedeni a sok szigetcsoportbol allo hataraikat, ha a NATO kivezenyelne a csapataikat es szarra lonek a menekultek ladikjait."

Ha a Görögök nem hordanák be hatalmas komphajokkal a migránsok tízezreit a szárazföldre, már elöbb lennénk! A szigeteken kellene öket regisztrálni és ellátni uniós segítséggel. Ez a Schengen 2.0 lényege.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.14. 15:59:26

@atomic power 1986DucaDuca:
"Miért engedjen át a kormánypárt olyan javaslatot, amivel nem ért egyet?"
Ezt sajnos mar nem tudom ertemesebben leirni. Nem az a baj, hogy egy javaslatot nem engednek at, hanem azt is meggatoljak, hogy egyaltalan megtargyaljak a kepviselok, hogy szavazasra kerulhessen. Ez pedig ellentmond a legalapvetobb parlamenti etikanak is. Ha ezt nem erted, akkor lepjunk tovabb a kerdesen.

"Azt kell nézni, hogy ez belefér-e a jogállami működésbe! Ennek legfőbb őre az EU és az Európa Tanács."
Mindannyian tudjuk, hogy Orban addig veszi figyelembe az Europai Tanacs vagy Bizottsag eloirasait, amig az neki kedvez. A Nemzetkozi Birosag donteseit is siman semmibe veszi, ha az nem neki tetszo dontest hoz.
A hatarozatkeptelensegre vonatkozo szabalyt pedig nem arra hoztak letre, hogy a kormanyzo part etikatlanul visszaelhessen vele.

" A népszavazást, a demokrácia közveteln eszközét lehet bojkottálni? '
Persze. Miert ne? A lakossag nagy resze hosszu evtizedek ota ezt teszi. De ok nem is azert veszik fel a fizetesuket, hogy bejarjanak a parlamentbe es ott megvitassak a fontos kerdeseket, majd szavazzanak. Ezt a kettot hogy jutott eszedbe osszekeverni?

"A kormány a választói többségi akaratát tekinti elsődlegesnek"
A mi kormanyunk szarik a tobbsegi akaratra. Eleve ugy nyertek 2/3-ot, hogy meg a lakossag fele sem szavazott rajuk. Az embereknek pedig megmondjak, a fejukbe verik, hogy mit akarjanak. A hulyek pedig nyajba verodnek es begetve bandukolnak a kek plakatokkal kicicomazott ut kozepen.

"A britek népszavazása számított. A népakaratot senki nem akarja kétségbe vonni. "
Mert ott valodi demokracia van, valodi szavazassal. De gondolom, te is tudod, hogy mar ok is nagyon banjak a bugyuta dontesuket. Annyira probaljak elodazni a valodi kilepest az EU-bol, amennyire csak tudjak.

"Van kötelező kvóta, egyszer már utaltam az EU záródokumenuimára és a Belügyminiszterek Tanácsában hozott döntésre."
A betelepitesre? Ketlem! Ha volt is erre javaslat, azt mar regen elvetettek.

" Lásd Fehéroroszország esetét, még a vendégstátuszát is megszüntették."
Ha ma lenne felvetel az EU-ba, Magyarorszag messze nem utne meg a belepes szintjet. Orban annyira eltavolitott minket a valodi europai ertekektol. Es ezt sohasem bocsajtom meg neki!

"A bajt magának okozta."
Azzal tisztaban vagy, hogy az EU-nak mi is tagja vagyunk? Mi az, hogy a bajt maganak okozta? A bajt mindannyiunknak okoztak a politikusaink, beleertve Orbant is. Mire Orban es az EU feleszmelt, a baj mar megtortent. Te is szereted Brusszelt ugy kezelni, mint egy gonosz nagybacsit, aki ugyan minden heten kifizeti a zsebpenzunket, de azert tolunk fuggetlen es nagyon-nagyon rosszat akar nekunk. Ez Orban leegyszerusitett es ellensegkep epito politikajanak koszonheto, pedig az alcsuti kis mitugrasz sehol sem lenne Brusszel hathatos segitsege nelkul.

"Lehet, hogy nyújtottak valamit a népnek? Ez nincs benne a pakliban? "
Eppenseggel benne lehetne. Mit is nyujtott Orban a magyar nepnek eddig?

"Kérdezz meg olyan embereket, akik felnőttként élték meg a Rákosi korszakot, hogy milyen az a személyi kutusz. "
Te minek nevezed azt, amikor a Miniszterelnok elvtars sajat stadiont eppittet a telke vegere, fu"tott palyaval? Amikor olyan formedvenyekkel kedveskednek neki, amin Puskas Ocsivel van karoltve abrazolva (Tallai Andras ajandeka)? Amikor a Miniszterelnok elvtars beveteti magat az altalanos iskolai tankonyvek anyagaba? Amikor azzal dicsekszik, hogy idos asszonyok kezet csokolnak neki? Folytassam?

"Ki a felelős ezért? A gyarmattartó hatalmak vagy a kelet-európaiak?"
Valoszinuleg a volt gyarmattartok. De ez most miert is kerdes? Az EU-val nem egy csonakban evezunk, vagy mi?

"Ki képes ezt megtenni? A nagyhatalmak vagy mi?"
Valoszinuleg igen. Ezert sem kellene Orbannak ott betennie nekik, ahol csak tud. Vagy segitsen, vagy kussoljon.

"csak rossz, meg még rosszabb megoldás van."
Ez nagyon valoszinu.

"ide akarják toloncolni azokat a tízezreket, akiket Görögország nem regisztrált, még el is higgyem?"
Ezt is Orbantol hallottad, ugye? Mert ilyesmirol szo sincs Brusszelben. Hogy Ausztrianak vagy a bajoroknak eppen mi jut eszebe, az irrelevans. De hiaba tepem itt a szajam, ha nem nezel utana a tenyeknek, csak azt hiszed el, amit a kek plakatok sugallnak (neha igazat, maskor hazugsagokat,...mert Orban nalunk hazudni is buntetelenul hazudhat).

"Ha a Görögök nem hordanák be hatalmas komphajokkal a migránsok tízezreit a szárazföldre, már elöbb lennénk! "
Vagyis hagyjak veszni a fuldoklo gyerekeket, asszonyokat es ferfiakat a tengerben? Szep megoldas, gratulalok!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.14. 16:12:35

@Attilajukkaja: "Orban ezert erzi azt, hogy nekunk ehhez semmi kozunk. "

A felelősseg a volt gyarmattartó es a jelenlegi nagyhatalmaké. Nekik kellene elerni, hogy:

1/ Minel hamarabb megszünjenek a háborús konfliktusok

2/ Minel hamarabb meginduljon az ujjáepeítes

Amit most a Brüsszeli Bizottság szolidaritasnak nevez, az egy alhumanista politika. Ha valóban humanistak lennenek, akkor az említett ket pontot szorgalamaznak. Ehelyett beengedik, majd kitoloncoljak a szerencsetleneket. Akiket befogadnak,,azokat kivonjak a kibocsajtó orszagok human erőforrasabol, ugyhogy ez nagyon meg fogja neheziteni az ujjaepitest. Tovabb nő majd az orszagok közötti különbseg, ami tovabbi kivandorlast general. Ehelyett a hazajukhoz kózeli orszagokban kellett volna atmenetileg segiteni oket, hogy visszaterhessenek a hazajukba, mert ott lesz rajuk szúkseg.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.14. 16:28:54

@Attilajukkaja:

"Vagyis hagyjak veszni a fuldoklo gyerekeket, asszonyokat es ferfiakat a tengerben? Szep megoldas, gratulalok!"

Ez övön aluli ütes volt. Nem tudom, hogy sikerült így kiforgatni a szavaimat. Ki írt itt olyat, hogy a fuldoklókat nem kell kimenteni?!?! Azt írtam, hogy nem kell behozni öket a görög szarazföldre, hanem a szigeteken kell őket ellatni. Lasd ausztralok!
Innentől nem vitazok Veled, mert ha az én szavaimat így kiforgatod, akkor a valósagot is igy forgatod ki!
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.14. 16:53:58

@atomic power 1986DucaDuca:
"A felelősseg a volt gyarmattartó es a jelenlegi nagyhatalmaké. Nekik kellene elerni, hogy:

1/ Minel hamarabb megszünjenek a háborús konfliktusok

2/ Minel hamarabb meginduljon az ujjáepeítes"

Szerintem nyitott kapukat dongetsz. De ez egy nagyon kenyes kerdes, marmint a haboruzas.
Es nekunk sem kellene teljesen kivonnunk magunkat a problema megoldasabol,...de azt hiszem, ezt hiaba nis ismetelgetem.

"Ehelyett beengedik, majd kitoloncoljak a szerencsetleneket."
Elvileg csak azokat toloncoljak ki, akik nem szorulnak menekult statuszra. De ez a kitoloncolas sem nagyon megy.

" Ehelyett a hazajukhoz kózeli orszagokban kellett volna atmenetileg segiteni oket"
Latom, fogalmad sincs, hany millio menekult van mar evek ota Torokorszagban, Jordaniaban es mas kornyekbeli orszagban.

"Azt írtam, hogy nem kell behozni öket a görög szarazföldre, hanem a szigeteken kell őket ellatni."
Nem akartam kiforgatni a szavaidat, de a gorogoket vadoltad azzal, hogy ok tehetnek a sok menekult idehozatalarol. Mintha direkt szallitanak oket nagy szamban Europaba. A gorog szigetek pedig lakottak. Gorog emberek lakjak oket. Miert vagy ennyire "nagylelku" azokkal az emberekkel szemben, hogy a nyakukba tolnal tobb szazezer menekultet? Ezt jol kigondoltad masok karara, nem mondom!

Amugy tenyleg berekeszthetjuk a beszelgetest, mert mar igy is elegge elhuzodott. Nem kell sertodottseget mimelned hozza, mert nem bantottalak. Majd meg talalkozunk egy masik posztnal. Minden jot!
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.14. 17:46:26

Görögország több ezer szigettel rendelkezik, melyek közül csak pár száz lakott, a többi még fejlesztés előtt álló, lakatlan terület.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.14. 17:56:26

@atomic power 1986DucaDuca:
Ha igy van, akkor azert nem lakott, mert nincs ott semmi. Es valoszinuleg nem is alkalmas semmilyen epitkezesre. Ezt csak feltetelezem.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.14. 18:15:32

Nemzetközi összefogással ki lehetne alakítani a hot-spotokhoz szükseges infrastruktúrat nehany szigeten. Lehet rajtuk epitkezni, mert a Görög kormány gondolkodik néhany eladasan, hogy csökkentse az allamadossagot.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.14. 18:22:39

@atomic power 1986DucaDuca:
Jo otlet! De ez miert csak neked jutott eszedbe?
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.09.14. 18:26:48

@atomic power 1986DucaDuca:
Figyelmedbe ajanlom:
www.youtube.com/watch?v=t122PBrI0ic
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2016.09.14. 20:47:10

A videóban végig a már elfogadott kvótahatározatról van szó, aminek még a létezését is tagadták eddig egyes ellenzéki körökben. Lassan már a kisiskolás is tudja, hogy a népszavazás nem a már elfogadott kvótáról, hanem a további brüsszeli tervek befolyásolásáról szól.

A videó szerint az eljárás nem önkényes. Ennek némileg ellentmond, hogy a kormány kezdettől fogva nem fogadta el, ugyanúgy, mint a szlovák.

Az eljárás nem jelent betelepítést és ideigelenes jellegű a videó szerint. Teljesen mindegy minek nevezzük, ha utána nem tudjuk kitoloncolni az arra érdemteleneket.

Addig, amíg ki nem mondják, hogy van felső határ, addig ez a kvóta csak növekedni fog. Ennek megakadályozásáról szól a népszavazás.
Igy ez a video enyhén szólva egy csúsztatás.

Az, hogy valaki, másmilyen Európát szeretne, az nem jelent Európa ellenességet. A végén ez is egy csúsztatás.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard