Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A gyűlölet gőzhengerét Orbán Viktor indította el, és esze ágában sincs megállítani

A gyűlölet gőzhengerét Orbán Viktor indította el, és esze ágában sincs megállítani

Tusnádfürdő, Kötcse, Őcsény. Kicsi települések, akárcsak Felcsút, ahonnan a magyar miniszterelnök származik. A Nemzeti Együttműködés Rendszerének korlátoltságát, pitiánerségét mégis ez a négy falu jelzi a legjobban. Ilyen parányi településekről küldi ugyanis egyre szélsőségesebb üzeneteit Orbán Viktor a nagyvilág felé azt a látszatot keltve, hogy minden magyar gyűlöli a menekülteket, ellenséges az idegen kultúrákkal és a segítségre szorulókkal szemben. A kormányfő minden magyar nevében akar rasszista lenni, ugyanakkor azzal áltatja magát, hogy a közösen felépített demokráciánk értékeit is az egyetértésünkkel rombolhatja le.

24_22.jpg

Fotó: 24.hu

A történet talán mindenki számára ismert, de azért érdemes felidézni azok kedvéért, akik nehezen hiszik el, hogy a kormány utóbbi években folytatott szisztematikus gyűlöletkampánya ilyen „eredményes” lehetett. A Tolna megyei Őcsényben egy panziótulajdonos szeretett volna vendégül látni Magyarországon befogadott menekült családokat. A tervből azonban nem lett semmi, mert amikor kitudódott, összehívtak egy falugyűlést, ahol a helyiek leüvöltötték a vállalkozót, megfenyegették, hogy levágják a fejét. Később a biztonság kedvéért téglát is dobtak a kisbuszára, amellyel szállította volna a Magyarországon legálisan tartózkodó menekülteket.

A nyilvánvaló bűncselekményt nem követte rendőri intézkedés, a magyar kormány illetékesei nem ítélték el az atrocitást, nem szólították fel a helyieket mérsékletre, sőt Lázár János még mentegette is azokat, akik fékezhetetlen gyűlölködésük miatt szégyent hoztak egész Magyarországra. Azonban ami ez után történt, már a magyar történelem legsötétebb időszakait idézi. A magyar miniszterelnök is megszólalt, és lényegében dicséretben részesítette azokat, akik fröcsögő gyűlöletükkel a magyar állam maradék tisztességét is félresöpörték. Nemhogy a hazánk védelme alatt álló menekültek érdekében nem szólt egy szót sem, de az atrocitásokat és konkrét anyagi károkat elszenvedő vállalkozót sem biztatta semmi jóval. Mintha azt akarta volna üzenni Orbán Viktor, hogy így jár mindenki, aki némi szolidaritást, megértést tanúsít embertársai iránt.

Orbán Viktor szelet vetett, és most arra készül, hogy vihart arasson.

Orbán Viktor már nem csak a humanitárius segítség elutasítása mellett foglalt állást, de zöld lámpát villantott azok felé is, akik hajlandóak akár tettlegességig is elmenni, ha valaki a menekültek érdekében próbál bármit is tenni. Mintha nem arról vizionált volna Rogán Antal és Kövér László, hogy utcai zavargásokra készül a magyar ellenzék az ősz folyamán, erre egy kis magyar faluban életveszélyesen megfenyegetnek mindenkit, aki nem osztja a kormány kirekesztő, sőt (mondjuk nyíltan) olykor rasszista politikáját. A visszájára fordult minden, azokat vádolják erőszakkal, akik épp az erőszakmentesség jegyében próbálnak tenni valamit egy olyan országban, ahol súlyos milliárdokból mérgezik az emberek elméjét idegengyűlölő propagandával. Az nem is olyan bújtatott üzenete ennek a kormányzati magatartásnak, hogy az állam csak azokat a polgárait védi meg, akik egyetértenek a kormány ideológiájával.

Ha az őcsényi eset és az azt követő cinikus miniszterelnöki reakció nem ébreszti fel a magyar társadalmat baloldalon, jobboldalon, középen, fent és lent, elől és hátul, és bárhol, ahol a szolidaritás még nyomokban ott van az emberek lelkének legmélyén, akkor tényleg az önkény, az erőszak és a sötétség korszaka köszönt ránk. Orbán Viktor szelet vetett, és most arra készül, hogy vihart arasson. Eddigi politikája megerősítéseként értékeli, hogy az emberek önbíráskodva üldöztek el a környezetükből mindenkit, akire sunyin, pironkodás nélkül kiadta a kilövési engedélyt az ország politikai vezetése. Orbán olyan országot akar ránk kényszeríteni, melyben csak azoknak marad hely, akik acsarkodva támadnak rá mindazokra, akik nem ülnek fel a kormány gyomorforgató propagandájának. Ilyen szemléletet látott Oroszországban, Szingapúrban, Kínában és persze Törökországban is, ezt akarja meghonosítani nálunk is.

index_111.jpg

Fotó: index.hu

Ha hagyjuk, hogy továbbra is távolodjon az országunk az Európai Uniótól, hogy az úgynevezett Soros-terv helyett nem az euró bevezetésének időpontjáról akarunk valódi nemzeti konzultációt, ha kórházak, iskolák, gyárak helyett továbbra is kisvasutak miniszterelnöki rezidenciák és stadionok épülnek, akkor esélyünk sem lesz megállítani ezt az ámokfutást. Orbán átlépte a Rubicont, és most a háta mögé néz, hányan követik. Ha úgy látja, hogy vannak elegen mögötte, akkor akár Rómáig is elmasíroz a seregével, hogy ott végleg kiépítse félelem, a szolgaság és a gyűlölet birodalmát. Mert, ahogy egy ősi dakota közmondás mondja: „Ha egyszer kimondtad valakire a halálos ítéletet, azt már nem vonhatod vissza, mert a nép vért akar látni, és akkor valószínűleg téged fognak kivégezni.”       

          

123 komment Orbán Viktor Közéleti ketrecharc Tovább
A gyűlölet gőzhengerét Orbán Viktor indította el, és esze ágában sincs megállítani Tovább
Facebook Tetszik
0
123 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr3612913225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.09.30. 11:33:14

Mióta gyűlölet az önvédelem?
Válasz erre 

morph on deer 2017.09.30. 13:53:07

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
Azt hiszem eljött az ideje, hogy felhagyj a hülyeséggel, Birca.
Ez az a pont.
Válasz erre 

zotya52 2017.09.30. 13:54:09

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Az mióta önvédelem ha elkergetjük azokat akiket mások elüztek?Emberség a birka agyadban maradt még?Ja ennyi erövel a balaton mellöl az összes turistát is el lehetne kergetni ugye?
Válasz erre 

morph on deer 2017.09.30. 14:15:53

Arra azért kiváncsi lennék, hogy miből gondolja úgy mélyértelmű vezérünk, hogy a már megjövendölt - és információk szerint a felkészülési szakaszba lépett - “őszi zavargások” idején a rendvédelmi erők kivétel nélkül őt fogják támogatni?
Ugyanis az nem mindig és nem mindenhol történik úgy, ahogy azt az ilyen cezaromániás kis ...hm... orbán-félék elképzelik.

Ez itthon is így volt ‘56-ban, Ceaușescu példája meg még inkább figyelmeztet(hetne).

Vagy most hirtelen béremelést kapnak, és akkor már minden rendben lesz?
Csak úgy merengrk...
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.09.30. 14:32:58

@zotya52:

Te is tudod, nem erről van itt szó,hanem Soros és Brüsszel terveiről.
Válasz erre 

BAZINGA2 2017.09.30. 17:44:16

Nem vagyok jogász, ezért csak kérdezem, hogy nálunk nincs olyan törvény amely bünteti az uszítást, a rémhírterjesztést, a hazugságot? Amennyiben sokáig folytatják ezt az eszement ijesztgetést, a végén vér fog folyni. Nem kellene megvárni, hogy áldozatok is legyenek! Különben is, nyilatkozott a volt fideszes igazságügy miniszter, Hogy az EU -ban, egy árva szó sincs Sorosról, nem téma!
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.09.30. 18:10:59

@morph on deer:

Egyszerű a válasz: akármennyire is erőlködtök, nincs kormányváltó hangulat. Például nem tudsz szerintem olyan tüntetést mondani az elmúlt évekből, ahol 3-4ezer embernél több lett volna. Szívás (nektek), de ha néhányan hangosak a fotelből és a romkocsmák mélyén az semmit se jelent!
Válasz erre 

sinus67 2017.09.30. 19:02:28

@Zsoltbacsi:
Erőlködésnek inkább azt nevezném, hogy Ti fidesz trollok, az elmúlt 1-2 hétben sokkal jobban elleptétek az általatok egyébként gyűlöltnek és elpusztítandónak gondolt blogokat. Legyen az jobbikos, liberális, vagy baloldali.
Kétségbeesve mantrázzátok a kormánypropaganda jelszavait. Sorosoztok, migránsoztok.
Értem én, hogy a szarházi ezzel akar választást nyerni.
Azonban az igazi erőlködés ez a két és fél éve tartó migránsozás, majd Sorosozás.
Benneteket csak az egy-két szavas, esetleg félmondatos propagandával állított maga mögé. Mindezt úgy, hogy a Soros-tervetek alapja 2 db vélemény, amit a vénember írt.
Az egész Soros-terveteket dugába döntené Navracsics NER-társatok kijelentése, amennyiben gondolkodó, intelligens emberek lennétek.
Sajnos Navracsics nem egy-két szóban mondta, amit mondott.
Lefordítom nektek a szintetekre:
NINCS SOROS-TERV!

Persze tudom, majd szegény Tibi is úgy jár majd, mint Lajcsi. Soros bérencnek tituláljátok majd.
Sebaj! Ahogy Jézus Urunk mondotta volt:
- Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyeknek országa.

Ez persze nem rátok fidesz trollokra vonatkozik, mert ahhoz előbb megbocsátás kelletik. A megbocsátáshoz pedig bűnbánat. Az pedig csak lehajtott fejjel, alázattal működik.
Majd ha bukik a szarházi siessetek a templomba gyónni, mert Isten megbocsájt! De én nem bocsájtom meg, hogy az MSZP-nél is jobban szétkúrjátok ezt az országot!
Válasz erre 

ulpius66 2017.09.30. 19:15:36

@sinus67:
"Majd ha bukik a szarházi siessetek a templomba gyónni, mert Isten megbocsájt! De én nem bocsájtom meg, hogy az MSZP-nél is jobban szétkúrjátok ezt az országot!"

Kedvenc Színuszom!

Ugyan te 67 vagy, én pedig csak 66, de mán igen-igen uncsi, hogy nem tudod jól leírni azt a kibaszott magyar igét, hogy "bocsát"!

Nincs olyan, hogy "Isten megbocsájt" és te nem "bocsájtod meg"!

A kurva életbe!!!!!!
Jegyezzétek mán meg, hogy Isten megbocsát, és te is meg tudod bocsátani!
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.09.30. 19:24:52

@sinus67:

"Erőlködésnek inkább azt nevezném, hogy Ti fidesz trollok, az elmúlt 1-2 hétben sokkal jobban elleptétek az általatok egyébként gyűlöltnek és elpusztítandónak gondolt blogokat. Legyen az jobbikos, liberális, vagy baloldali."

Mások nevében nem tudok nyilatkozni. Én speciel röhögni járok ide! Te és @morph on deer: haverod elhiszitek, hogy kormányváltó hangulat van, miközben 7-800 ember jár a tüntiitekre, illetve ha 1-1 nagygyűlésen vagy nemzeti ünnepen 3000 ember megjelenik, akkor már pezsgőt bontotok :) Sőt, Fletó legutóbb (még az index szerint is csak szűk 1000 fős) kampánynyitóján már "demokratikus ellenzéki" kétharmadot vizionált.... :)))
index.hu/belfold/2017/09/02/gyurcsany_ketharmada_lehet_a_kormanyvaltoknak/

Muhaha
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.09.30. 19:33:01

@sinus67:

"Lefordítom nektek a szintetekre:
NINCS SOROS-TERV!"

Köszönöm a segítséget! Mondjuk "kicsit" hiteltelen a "nincs migránsválság, csak álprobléma" illetve a "nincs is kötelező kvóta" kampányotok után! Biztos te is láttad a videoösszeállítást, ahol Ujhelyi, Molnár, Niedermüller bizonygatja, hogy hazudik a fidesz, nincs kvóta, sőt sose volt!

Muhaha
Válasz erre 

Singerkém 2017.09.30. 20:14:05

@zotya52: Az mióta rasszizmus, ha nem engedem be azt, aki csak és kizárólag gazdasági előnyökért jön?
Válasz erre 

Sir Galahad 2017.09.30. 20:14:37

Az a helyzet, hogy a magyar emberek többsége nem akar migránsokat. A kormány ezt felismerte, és igaz, hogy politikai haszonszerzés céljából ezt kihasználja, az is igaz, hogy fel is erősítette. De a többség ettől függetlenül sem akar migránsokat. Egyszerűbb volna az ellenzék dolga, ha ezt tudomásul venné és nem akarna folyamatosan a népakarattal szemben politizálni. Kíváncsi vagyok, lesz-e a baloldalon olyan erő, amelyik belátja.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.09.30. 20:17:16

en mindigis kulönbseget tettem az emberek kozott tapasztalataim alapjan

ezert pl. az indianokrol semit se gondolok

a lipsiket, cikanyokat, negereket sokal alacsonyabb rendunek gondolom a feher embereknel, a sargakal nincs bajom bar keveredni veluk sincs kedvem

ezert akor ha jol ertem a szerzot en raszista vagyok, de viszont akor raszistakra is szavazok, szegyentelenul
Válasz erre 

ulpius66 2017.09.30. 20:18:48

@Sir Galahad:

Nagyon szépen megkérlek, NE ADJ JÓTANÁCSOKAT A BALLISBSIKNEK!!!!!
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.09.30. 20:19:57

orbannak olyan ez a migrivalsag migrikvota mint a menybol a manna

ezert bruszel lehet nem telepit ide mikriket a valasztasik es szinleg mekhatral

csakhat az a mi szerepunk junker a magyarokat nem baszod át!
Válasz erre 

Zöldély 2017.09.30. 20:23:11

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: az önvédelem fogalmát tessék kikeresni a nagyar értelmezési szótárból. A vállalkozónak lenne oka önvédelemre, őt fenyegették meg, ő van veszélyben. A falu nem volt, nem lett volna. Amúgy meg a társadalomnak lenne oka beindítani az önvédelmi mechanizmusokat, mert veszélybe került. Ez a migrációs jelenség tényleg hordoz veszélyeket, de nem úgy, nem ott. A kicsavarodott lelkek szaporodása sokkal nagyobbat... és félelmetesebbet.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.09.30. 20:36:08

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ez önvédelem, te tetves gazember? Ilyen alapon a te tohonya bolgár pofádtól is félhet bárki és kiszúrhatja a kocsid kerekét ugye?
Válasz erre 

Okos Tóbiás 2017.09.30. 20:55:49

A szobafestő is kicsiben kezdte!
Válasz erre 

tireless treehugger 2017.09.30. 21:01:20

1., van olyan hogy soros terv: nyitott társadalomnak hívják. Nem ördöngősség, hanem a 68-as mozgalmak által kiagyalt társadalmi igények tudományos feldolgozása. Ez adja az alapot a 4.ipari forradalom féle technikák-technológiák-gazdaság bevezetéséhez. Nálunk ez a mozzanat kimaradt így nem is érthetjük nem is tudjuk alkalmazni a meglátásait.

2., És van olyan hogy orbán terv, arra sem szavaztál soha,: nemzetállamot kovácsolni a soktucat nemzetiségből. Aki úgy gondolja hogy ő már most is magyar, annak ajánlanám a nagyszülőkkel beszélgetést, a származás felkutatását és egy átfogó genetikai elemzést, mert nem valószínű hogy lennének "magyar" génjeitek, a kamu identitásotok csak butaság tudatlanság lustaság gyávaság eredménye.. Először győződj meg róla hogy ki vagy, és aztán már az eredmény birtokában tudatosan lehetsz az aki szeretnél lenni, akár még" magyar" is bármit jelentsen is az. Addig csak egyike vagy az álmodozóknak,, arra pedig nem lehet építeni, mert jön valami másik kurzus aztán az erős és büszke nemzet huss volt nincs.
Válasz erre 

Brix 2017.09.30. 21:04:54

A lényeg: Orbán lehet hogy túltolja a biciklit, de mindnyájan követjük ebben a kérdésben, mert olyan jó érzés látni, hogy valaki kőkeményen beleáll a kulturális marxizmusba. Mert az eddig hitt emberjogi alapdogmák nagyobb része , a marxizmus bukott 20-ik századi tézisein alapulnak Jobban nem akarok belemeni a jogelméletbe... ( sokadik generációs jogok...)
A másik dolog, azért mindnyájan látjuk a veszélyt. Afrikában éves szinten 48 millióval, a Közel-Keleten, Dél-Ázsiában meg még 10 milliókkal nő a lakosság...Mindeki európai szinten akar majd élni, az elkövetkezendő évtizedekben.. A kierőszakolt migráció nem fog csökkeni, ami azt jelenti, hogy a lehető legkeményebb jogi,és katonai lépéseket kell megtenni, hogy meg tudjuk védeni az itt élő népek érdekeit...Orbán visszaél a helyzettel? Lehet, de más nem is akar cselekedni az illegális migráció ellen...Ha a ballib oldal is így tenne, ahogy Orbán, többen támogatnák őket...
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.09.30. 21:05:11

@tireless treehugger: a 4. ipari foradalmat a negerek hajtjak

az erdekes lesz
Válasz erre 

Brix 2017.09.30. 21:10:02

@tireless treehugger: A magyarok 30% germán, 40%-a szláv felmenőkkel remdelkezik, de a lényeg: fehérek vagyunk, európaiak , keresztények és mindenki magyarnak érzi magát! Ez az "egy kultúra "lényege. A migránsok kultúridegenek, muzulmánok, stb...vagyis: pont a mi ellentéteink..Nincsenek közös alapértékeink... stb...
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.09.30. 21:14:11

A gyűlölet gőzhengerét Soros indította el és pedig a demokrácia exportjával, Madalein Albright, (holokauszt túlélő szerint) szerint ötvenezer iraki gyermek halála megéri, a demokráciát Irakban, nos ötvenezer, iraki, szíriai, líbiai, Palesztinai, gyermek halála talán már megtörtént.

Megérte?
Szóval ki kit gyűlöl. Ezeket a háborúkat nem mi magyarok kezdeményeztük. Rossz a címzés vissza kell küldeni a feladóknak, elsősorban Sorosnak, ennek az őrült ateista-zsidó filozófusnak, egyenlőre nem ő csinálja a tudományt és nem az ő fenekéből kel fel a nap.
Válasz erre 

jolka40 2017.09.30. 21:14:19

Ha most indultunk volna el Etelközből, és beleütköznénk egy kerítésbe, megkerülnénk és tovább mennénk nyugatra. Basszus, már megint elkapkodtuk a dolgot.
Válasz erre 

conchita wurst 2017.09.30. 21:17:15

@tireless treehugger: 'van olyan hogy soros terv: nyitott társadalomnak hívják. Nem ördöngősség, hanem a 68-as mozgalmak által kiagyalt társadalmi igények tudományos feldolgozása. Ez adja az alapot a 4.ipari forradalom féle technikák-technológiák-gazdaság bevezetéséhez. '

- amit zsidó milliárdosok agyalnak ki abban nem sok köszönet lesz az eccerü parasztnak, az tuti
Válasz erre 

tireless treehugger 2017.09.30. 21:36:23

@conchita wurst:

A zsidó milliárdosoknak nagyon fontos hogy jól sikerüljön a projekt. Sokkal fontosabb mint az eccerű parasztnak. A társadalmat és a gazdaságot az adja aki részt vesz benne. Az eccerű paraszt megbújik a falujában aztán úri huncutság minden ami pálinka és kolbászon túl van. Eccerű emberekre nem lehet modern világot építeni, mert ülteti a dohányt az árokparton, berendezkedik félönellátó életre, semmilyen társadalmi feladatot nem vállal, kerékkötője lesz minden változásnak-fejlődésnek. pedig aztán meg ott rinyál hogy nincs villany a drótban, nem kap bicikligumit, nincs orvos aki gyógyítsa, nem jön haza a gyerek hogy meglátogassa, nincs új aszfalt, használható gát, .....

A társadalom azé aki tesz érte, a gazdaság azé aki használja, a gát azt védje akit érdemes, a tanár azt tanítsa aki méltó rá, az utat annak építsük aki kihaszálja. Ne a nyúl hordja a puskát, semmirekellő lumpen szélhámos ingyenélő buta emberekre nem szabad egy országot bazírozni.

ps: akkor már inkább a bokorugró kannibál, ezerszer nagyobb eséllyel lesz belőle hasznos ember mint a mai vidék lepukkant állományából.. oké oké hogy sértő, de nem ti mondjátok hogy vége a piszinek?
Válasz erre 

Éhesló 2017.09.30. 21:47:33

A demokrácia már csak ilyen.
Hiába tudják a haladárok, önjellölt népboldogítók mi lenne jó az istenadta népnek, a nép szarik a fejükre.
Le kellene váltaniuk a népet, mint 1919-ben, 1945-ben, de se románok, se muszkák nincsenek most hozzá nekik segítségül.
Ezért marad az uszítás és átkozódás.
Nem vagyunk rá vevők.
A migrénjeitekre sem.
Vigyétek őket Mürkül mamához, germoneyba.
Válasz erre 

conchita wurst 2017.09.30. 21:48:01

@tireless treehugger: a magyarok tudjak milyen volt

kón béla
rákosi-rosenfeld

sorosnak se szopjak be a 'modern vilag' maszlagot
Válasz erre 

Erő e-meló 2017.09.30. 21:54:24

Azokat a panziókat, ahová ilyen migránsokat fogadnak be, nem ártana ha az ÁNTSZ alaposabban megvizsgálná. A migrincsek mindenféle egzotikus fertőző betegségekkel csak azoknak hiányoznak, akiket nem a hazai népesség jóléte érdekel, hanem a betelepítés sikere

Meg kell védeni a többséget ezektől a fantaszta betelepítési akcióktól, Magyarország náluk jobbat érdemel
Válasz erre 

conchita wurst 2017.09.30. 21:58:18

nemetorszagban minden heten felgyujtanak egy migranstanyat, mar vagy 200at kiegettek miota odamentek a migrik

ez a csoka is egni fog a gumiszurkalas laza figyelmeztetes volt
Válasz erre 

Midnight Run 2017.09.30. 22:03:15

Igaza van Orbánnak ,nem szabad megállni. A migránsok után kik a következők, a cigányok, a buzik a liberálisok, vagy apocakos zöldingesek?
Válasz erre 

zotya52 2017.09.30. 22:16:53

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ja persze.majd ha elmegyek bégetni akkor elhiszem.de addig én gondolkodom és talán leszek is nem úgy mint te akiből még az emberséget is ki sikerült irtania aúj magyar értelmiségnek.Igen a politikusainknak!lehet más iskolába jártam.lehet még volt oktatás.de akkoriban sem a párhűektől lehetett tanulni hanem az EMBER-től!Nem plakátokból és azt hogy mások mit (mások?pár ember) mit mond arra kell bólogatni.mert ezt az országot az ilyen bólogatók tették tönkre teljesen!lehet szidni sorost meg mindenkit.de a valódi okot ők csinálták!senki más!kaptunk egy esélyt az eu-tol.és mi lett belőle?az hogy minden eltünt már....de menj bégessél tovább és sorosozzál csak nyugodtan a nyájadban!
Válasz erre 

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2017.09.30. 22:21:04

@sinus67: Már a liberális sajtó is elismerte hetekkel ezelőtt, hogy létezik Soros terv, sőt össze is foglalták. Azért szólok, mert le vagy maradva.
Válasz erre 

tireless treehugger 2017.09.30. 22:23:23

@conchita wurst:
Erről van szó: már megint egy csóró zsidó hülyeségeit szopjátok be.

És közben pont azokra a zsidókra fújtok akik a nyugatot megszervezték, ahol 1milliárd ember él meglehetős jólétben nyugalomban és határozottan biztos jövőben..
Válasz erre 

conchita wurst 2017.09.30. 22:25:20

@tireless treehugger: semmilyen zsidó maszlagot nem szopkodunk be

a soros féle jólétet már két pofára zabálják az ukránok
Válasz erre 

Midnight Run 2017.09.30. 22:48:05

@megamovieboy: pontosan így van.

A terv kulcsemberre OV.

1) Olyan gazdasági és korrupciós helyzetet teremt, ami miatt a magyarok tömegestül elhagyják az országot.
2) Aztán olyan politikai helyzetet teremt, hogy a magyarok gyűlöljék egymást, ami akár vérbe fordíthatja az országot. Végül is, a hatalomért semmi sem drága.

Ha aztán ebbe belegyengültek az őslakosok, akkor jöhetnek a migránsok, mert hát valakinek Viktorékat is támogatni kell.
Válasz erre 

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.09.30. 22:48:17

@Sir Galahad: Attól, hogy a többség nem akar migránsokat, valamennyien mégis kaptak menedékjogot. Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e feljelentés az őcsényi bűncselekmények miatt és valamelyik szemfüles ellenzéki csatolja-e feljelentéshez a kormány névsorát felbujtóként...

@Okos Tóbiás: Te is a komcsi propagandából tanultad a történelmet?

@tireless treehugger: Azt ugye tudod, hogy az utóbbi évtizedekben a gazdasági fejlődéssel gyakorlatilag csak a milliárdosok vagyona nőtt, a középosztályé nem? Ezért nyert az elégedetlenséget meglovagoló Trump, Brexit, Macron...
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2017.09.30. 22:54:56

@tireless treehugger: a nyitott társadalom amit Soros támogat a középkor újraélesztése az újkori polgárosodással szemben, a nemzetközi meritokrata/arisztokrata nagytőke helyzetbe hozása a gyenge és elszigetelt érdekvédelmi uniók, mint a nemzetek ellen. Valóban igaz, hogy hozzáadott értéket nem állami vállalatok fognak létrehozni, és hogy Magyarországnak semmilyen esélye sincs boldogulni merkantilista nemzetgazdaságként egy globalizált világban.

Csakhogy ez nem arra indok, hogy az ember adja fel a magyarságát, a nemzethez való tartozását. Pontosan ezek az utolsó szalmaszálak amikbe kapaszkodhat, vagy elnyeli a gyökér és hovatartozás nélküli tömeg, amit egyelőre még használnak pár évig a termelő vállalatok. Sorosnak édes mindegy, hogy Magyarország magyar marad-e vagy, hogy a magyarok hogyan élnek akár most, akár tíz, akár húsz akár akárhány év múlva. Elon Musknak is. Warren Buffetnek is. Sundar Pichainak is.

Magyarország a magyarok országa. Aki ezt el akarja venni tőlünk, az jár el jogtalanul. Akkor is, ha megosztással próbálkozik, akkor is ha ezt-azt hazudik, mert a végcél az több millió afrikai, közel-keleti akik betelepülnének és átvennék az országot, új tulajdonosai lennének az ingatlannak. Ez nekünk nem jó, tehát ne legyen.

Ennek semmi köze nincs ahhoz, hogy Magyarországon ne lehetne nagy hozzáadott értéket előűllító, innovatív vállalatokat indítani. Ha ide jönne jópár néger, akkor se lenne Magyarország hirtelen az új Szilícium-völgy, eddig sem a top guru developereket üldöztük el a határról, aki szerint pedig a magyar genetikailag olyan buta, hogy képtelen felvenni a versenyt más népekkel, az pedig még mindig nem magyarázta meg, hogy akár egy buta, értéktelen, alábbvaló benszülött népnek, magának a nép tagjainak miért lenne érdeke feladni a kis rezervátumocskáját, pontosan mit adnának érte, mert még üveggyöngyöket sem kínál most senki.

Se a kínai tengerparti nagyvárosok, se Dél-Korea, se Japán nem más földrészről épített migránsokkal építette fel a technológiai csúcsvállalatokat. Se az Egyesült Államokkal, se Nagy-Britanniával, se Németországgal nem fogunk versenyezni a brain drainben. Nem fogunk semmilyen top szakembert ide csábítani. A Nyugat nem azért ad tanácsot, hogy minket segítsen, hanem, hogy magát segítse, és a kevésbé értékes emberket ide dobja vissza. Szomorú, de így van. Előttünk nem áll könnyű út, hogy fogjuk az évszázados vagyonkánkat, és mivel saját gyereket nem akarunk, ide csábítsuk az ügyes indiai fiúkat, hogy legyenek ők az új britek, angolszászok.

Vagy mi leszünk sikeresek, saját erőből, tényleges tudással és fejlesztéssel, vagy kidobhatjuk az egész Open Society maszlagot a kukába. Rajtunk pont annyira nem fog segíteni, mint ahogy Libanon nem egy ékkő már jó ideje.

Több száz éves gyarmatbirodalmak lassan hanyatló, de dúsgazdag központjaira nézni és az éves 2-3% százalékos maximum gazdasági növekedésüktől, hatalmas, üres, nyersanyagban gazdag országok immigrációs politikájának leutánzásától várni sikert sarlatánság. És az egészben a legaljasabb, hogy akik ezt propagálják, épp azok, akik ha valamire félresikerülne, könnyű szívvel kapnák a batyujukat és maguk is elhúznának a bús fenébe, mert amúgy sem köti, nem a földhöz, országhoz, vagy a nagybetűs Nemzethez, de a többi magyar emberhez semmi, de semmi.
Válasz erre 

conchita wurst 2017.09.30. 22:58:47

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: na ne sipakoljunk matyarorszag a vilag leggazdagabb 20%aban siman benne van

a maradek 80% meg szopik es meg jobban szopni fog a globalkulak vilagban

Magyarororszag a gyoztesek koze kerult.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2017.09.30. 22:59:17

@Online Távmunkás: én is remélem, hogy a Rendőrség éppolyan kőkemény szigorral és alapossággal nyomozza ki, mint a többi pitiáner rendbontást és rongálást az országban, és az elkövetők legalább olyan kemény büntetést kapnak, mint a plakátrongálók.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2017.09.30. 23:07:31

@conchita wurst: hát lesz ez még így se.

Amúgy a nagy nyugatmajmolóknak nem ezt a bukdácsoló Nagy-Britanniát kellene lemásolniuk. Hanem az igazán sikereset. A Pitt félét. Gyerekmunka, a világ legnagyobb birodalma, rabszolgákkal művelt ültetvények. Elvégre nem mostanában lettek gazdagok. Sőt a svédek is akkor futottak fel, amikor még volt ott eugenikai program is. Onnan telt egyáltalán vendégmunkásokra.

Szóval hogy is van ezekkel a migráns sikersztorikkal? Vagy ők is azt hiszik, mint anno Szvatopluk, hogy majd mindenféle a seggüket kinyaló szolganépek jönnek ide? Mert ha tényleg ilyen lázálmokat dédelgetnek, hogy majd úgy élhetnek ők is, mint a huszonéves magyar au pair-t beköltöztető nyugatnémet kiscsalád, akkor nagyon-nagyon keserű lesz az ébredés, amikor itt épül fel Libanon 2.0, és hirtelen már nyugatra sem tudnak szökni, mert őket is visszadobják a határon, mint az emberszemétként kezelt Németországnak nem elég jó migránsfelesleget.
Válasz erre 

Erő e-meló 2017.09.30. 23:10:45

@Midnight Run:
Fő hogy távol tartsuk a 23 millió románt. Utána ráérünk majd leváltani a csúti vajdát, nem igaz?
Válasz erre 

conchita wurst 2017.09.30. 23:13:19

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: nem hiszem hogy nagy gond lesz meg egy jo ideig, akar 50 evig

a nyugat addig meg valszeg a legjobb johely lesz es europaban gyakorlatilag csak a nemet gazdasag iigazan versenykepes, annak vagyunk mi a kinovese a V4 orszagokkal

szoval itt minimum szinten lesz tartva a jolet

az pedig hogy adott magyar nyugati szinten fog-e elni vagy balkani szinten mar most is inkabb attol fugg hogy szemelyesen mennyire jol alkalmazkodott a globalizalt vilaghoz, nem attol h debrecenben vagy londonban el

szerintem közep europa egy eleg jo hely lehet ha nem lesz haboru
Válasz erre 

Midnight Run 2017.09.30. 23:17:30

@Erő e-meló: Csúti Vajdával nincsen baj. Legyengíti az országot, aztán a románok meg majd húgyért- szerért felvásárolják. Viktor nekik is eladja.
Válasz erre 

tireless treehugger 2017.09.30. 23:38:55

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:

Ez a dolog nem most kezdődött, sohasem voltunk nemzet vagy magyar, 200 éve próbálnak meg hasonlót összehozni. Ha eddig nem sikerült (pedig aztán mindenki más is azt csinálta) hogyan sikerülne mikor már 4.birodalom meg globalizmus van napirenden. Lekéstünk mi már nagyon sok mindent, lekéssük a mostani változást is. Mert ez már génjeinkben van, a legjobbjaink ezer éve várndorolnak el, a maradék meg max csak arra jó hogy kitöltse a határvidéket és elüldözze az értelmesebb 10%-ot.
Aki magyar az már elvándorolt, aki meg maradt az már csak magyarkodik, se kultúra se alkotás se tudomány, egy kicsike mozgás van, egyébként csak a gyűlölet és tehetetlenség. Ha magyarokra vagyok kiváncsi azt már külföldön keresem és találom. Mintahogy itt is sok külföldi magyarral beszélgetek, ők aktívak érdeklődők, vitakészek, felkészültek. ők viszik a kultúrát magukkal és aztán ők tartják életben.

Az államilag szervezett és felturbózott magyarkodás erőltetett erőszakos és elképesztően hamis, nagyon gyenge emberanyagra alapozott, mint minden hasonló próbálkozás ez is könnyedén bukik majd el. Mindenféle ármány nélkül egyszerűen magába roskad, egy újabb nemzedék élete megy a pocsékba.

Pont a napokban gondolkoztam rajta hogy a csalódás mennyivel nagyobb erő mint a remény. A mostani csalódás hatalmas bukást hoz, mindez felszított gyűlölet mellett és gazdasági bajok közepette, konfliktus zónában, barátok nélkül, elzárkózó szövetségben, ellenségekkel körülvéve egy forrongó világban.

ki szelet vet vihart arat, sok sikert hozzá.
Válasz erre 

-JzK- 2017.09.30. 23:49:56

Hagyjuk már ezt a "gyűlöletezést", ez nem érzelmi kérdés elsősorban, mindenféle racionális érvekkel alá lehet támasztani, hogy miért nincs szükség, sőt ártalmas, ha engedünk a kokeró-sáskajárásnak. Egyébként meg a társadalom szent és jogos haragja, a népszellem józan paraszti megnyilvánulása, ha felemeli a nép az öklét az invázió ellen.

Az őskori barbarizmus döngeti a kapuinkat, ha bejönnek a barbárok, végünk.
Válasz erre 

Erő e-meló 2017.09.30. 23:56:26

@Midnight Run:
Sorosnak ezek szerint már semmi esélye sincs szerinted? Mert akkor ez maga a tömény antiszemityizmus
Válasz erre 

sinus67 2017.10.01. 00:14:47

@ulpius66:
"A Nyelvművelő kéziszótár (Grétsy-Kemény szerk.) is foglalkozik a kérdéssel. Ott ezt olvassuk: „A bocsát az eredeti alak, s ma is ez a köznyelvi: útra bocsát ’enged’; vkinek a rendelkezésére bocsát vmit. De már a XVIII. század elején feltűnik […] a j hangzóval bővült változat […]. Ez a forma enyhén népiesnek számít, de egyre inkább terjed a köznyelvben is. Ugyanígy az igekötős származékban: megbocsát – megbocsájt; kibocsát – kibocsájt.”

A kurva életbe! Mik vannak?
Válasz erre 

VT Man 2017.10.01. 00:29:41

@tireless treehugger:
" egy átfogó genetikai elemzést, mert nem valószínű hogy lennének "magyar" génjeitek, a kamu identitásotok"

Érdekes, mintha a bal/lib alaptézise az lenne, hogy az identitását mindenkinek joga van megválasztani, és senkinek nincs joga belekötni.

Erre te belekötsz, hogy hiába vallja magát magyarnak valakit, te majd genetikailag bebizonyítod, hogy nem az. Szép dolog a liberalizmus és a tolerancia.
Válasz erre 

VT Man 2017.10.01. 00:31:47

@Midnight Run:
"Csúti Vajdával nincsen baj."

Újabb kódolt cigányozást olvashattunk.

A baloldali kommntelők nem akarnak elhatárolódni? Vagy ez a cigányozás nektek bejön?
Válasz erre 

tireless treehugger 2017.10.01. 00:35:23

@VT Man:

cselekedeinket nagyban meghatározzák génjeink, identitásunkat pedig az eredetünk.

ha tudod hogy honnan jössz akkor tudatosan alakíthatod hogy hova akarsz menni.

Az nem liberalizmus hogy az leszel amit belédmagyaráznak,, az már inkább liberalizmus ha az leszel amit tudatosan akarsz.

A bal dolgot nem tudom honnan szedted, szóval arra nem tudok mit válaszolni.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.10.01. 00:37:53

a negerek hazi cselednek bevaltak amerikaban

persze csak olyanokat fogadunk akik nok es beszelnek magyarul valamint meg tudnak elni 47ezerbol

de arab nem kel nem kereszteny
Válasz erre 

Jobb ma egy Orbán mint holnap egy kalifa 2017.10.01. 01:06:39

"ahol a szolidaritás még nyomokban ott van az emberek lelkének legmélyén, akkor tényleg az önkény, az erőszak és a sötétség korszaka köszönt ránk. "

Bar mar ott tartanank, es akkor elintezhetnenk a libsiket a terroristaikkal egyutt. De hat 8. eve csak a szovegeles megy arrol, hogy itt fasiszta diktatura van, meg holokauszt. Pedig az megoldana a problemainkat.
Válasz erre 

élhetetlen 2017.10.01. 01:33:43

@Willkommenskultur: @Singerkém: És aki nem csak gazdasági előnyökért jön, hanem szabad európai mozgásért? Letelepedési kötvény, nyilván jól átvilágítva. Vagy, mint Pharaon, Orbán üzlettársa és szomszédja, akit 25 éve köröztek terrorizmus pénzeléséért és adócsalásért állítólag. De Lázár szerint csak nem volt ujjlenyomata, ahogy Lázárnak sincs. Ja,
Válasz erre 

élhetetlen 2017.10.01. 01:46:31

@-JzK-: Hát igen, „Egyébként meg a társadalom szent és jogos haragja, a népszellem józan paraszti megnyilvánulása, ha felemeli a nép az öklét az invázió ellen.”. Igen, egy panzióban elszállásolható „embertömeg” már az invázió, ami ellen „szent és jogos „ felemelni az öklöt. Egyébként kezelnek, vagy már csak rosszabbodni fog az állapotod?
Válasz erre 

élhetetlen 2017.10.01. 01:52:35

@Willkommenskultur: Amire ezt akartam válaszolni, valahogy nem találom, de nem baj. Csak ezt akartam kérdezni: Azta! Többre értékeled magad az USA előző elnökénél, csak mert fehér a bőröd?
Válasz erre 

-JzK- 2017.10.01. 03:47:57

@élhetetlen:

Mindig ez a duma, hogy "csak néhány gyerek", vagy a kvóta kapcsán: "csak 1200 jól válogatott migráns". Hagyjuk már. Én előírom neked, hogy márpedig betelepítek néhány patkányt a lakásodba. De nyugodj meg, csak néhányat ám! Naja, csak a szaporulati rátájuk mellett nagyon gyorsan megsokszorozzák a számukat, miközben mi fogyunk.

Kokeró nem kell ide, van itt már a nyakunkon 800ezer cigány, akiknek az eltartásába már így is majd beledöglik az ország. Nem elég?! Még kell melléjük egy adag arab meg néger?
Válasz erre 

KenceFince 2017.10.01. 04:04:00

@élhetetlen:

Te hazaáruló bitang! Mégis miféle ember lehet, aki azt szorgalmazza, hogy elárasszák a hazánkat ezek a mosdatlan alantas vademberek? Mi az oka? Cuckoldry-fetisizmus? Asszonykádat partiba vágta már egy feka horda?
Válasz erre 

E.Katolnai 2017.10.01. 06:39:22

"szolgaság"=behódolás, behódolás=izlám, "gyűlölet"? Nos gyűlölet csak úgy fröcsög ránk, több nyelven, több országból, ha nem vagyunk lusták és rákeresünk azokra a dokumentumfelvételekre, melyeken mohamedán vezetők uszitanak, gyűlölködnek az őket befogado népek ellen; nyiltan, szégyentelenűl. Hirdetik pl. h a nőket lehet verni, 10-12 éves kislányokat feleségül lehet venni, megengedett a gyilkosság ha valaki szégyent hoz az iszlámra vagy a mohamedán családra. Nem csak vezetők, de egyszerü mohamedánok is bátran mondják a kamerába, h a helyi törvényeket felülirja az iszlám, csak azt kell követni, betartani és integrácioról szó sem lehet! "szolgaság"=behódolás, behódolás=izlám, "izlám" ="gyűlölet"
Persze valami nagyképü soros-bérenc legyinthetne, h "ez elszigetelt", csak néhány", "egy-két eset", "nem jellemző", de ez természetesen nem korrekt, mivel nem tucatjával, hanem százassával találni ilyen nyilatkozatokat. A temérdek, könnyen fellelhető doko-anyaghoz nem kell Orbán propaganda, nem kell uszitás: a magyar nem hülye, érti, látja és nem akarja ezt a dög bandát hazájában látni, nem akajuk, h a mahmuti sötétség korszaka köszönjék ránk ...
Válasz erre 

Kukubenko 2017.10.01. 07:01:10

Minden európai országban 99%-ban elutasÍtják a migránsokat. Csak nem merik megkérdezni népszavazáson a sunyi politikusok. Ahol meg megkérdezték, ott tudjuk mi az eredmény. Népakarat ellen politizálni ősi libsi népszokás.
Válasz erre 

E.Katolnai 2017.10.01. 07:10:09

@zotya52: " elkergetjük azokat akiket mások elüztek" - ez egyszerüen hazugság, propaganda! A legtöbb betolakodó azért kellt útnak, mert elszaporodtak, 10-12 kölyköt tojtak ki családokként, annélkül, h meglett volna bármilyen feltétel jövőjüket illetően. Sok tehetségtelen, semmire nem használható, primitiv, hülye emberek, akik tönkretették a saját életterüket, a gusztustalan túlszaporodásnak köszönhetően leszűkültek, elfogytak lehetőségeik és most jönnének a fehér ember nyakára élősködni, tökretenni ott is mindent.
Ha kell tüzzel-vassal távol kell tartani ezt a veszélyes, undoritó bandát!
Válasz erre 

Singerkém 2017.10.01. 07:31:33

@élhetetlen: Biztos, hogy van ilyen is, de inkább válaszold meg a kérdést, amit feltettem!
Mióta rasszizmus az, hogy nem engedem be azt, aki kizárólag gazdasági előnyökért jön?

- azaz nem menekült - mivel senki nem fenyegeti az életét, illetve ha fenyegette, akkor is csak az első biztonságos országig számít befogadandónak. Ha ezt megválaszoltad, utána beszélhetünk a kötvényesekről is tőlem.
Válasz erre 

Conchobar 2017.10.01. 07:43:35

@zotya52: "Az mióta önvédelem ha elkergetjük azokat akiket mások elüztek?" - Mi ez a baromság? Nem lettek elkergetve. Pusztán arról van szó, hogy nem fognak importálni a falubelik nyakába olyanokat, akikkel a falu lakossága nem szívesen érintkezne (főleg úgy, hogy még az egészségügyi állapotukkal sincsenek tisztában)
Válasz erre 

Conchobar 2017.10.01. 07:50:42

@élhetetlen: "Igen, egy panzióban elszállásolható 'embertömeg' már az invázió" - Mindig előjön ez a hazug panziózó megközelítés. A képzelőerő híján lévő hangoztatóiban nem bír az fölmerülni, hogy azokat a jövevényeket biztosan nem akarta a panziós a 4 fal közé bezárni, és biztosan nem éjszaka, a kihalt utcákon akarta őket le s fel sétáltatni. Más szavakkal: a falubeliek megkérdezésük és akaratuk ellenére lettek volna kénytelenek kontaktusba kerülni olyanokkal, akikkel ők nem akartak
Válasz erre 

Conchobar 2017.10.01. 07:54:43

"'akik fékezhetetlen gyűlölködésük miatt szégyent hoztak egész Magyarországra" - Posztíró! Baszki! Nem sül le a képedről a bőr? Te ugyanazt csinálod, sőt te csinálod csak igazán. Te, aki a kormánypárt ellen próbál gyűlöletet kelteni
Válasz erre 

Okos Tóbiás 2017.10.01. 08:02:33

Online Távmunkás · onlinetavmunka.blog.hu:
A tények nem oldalfüggők, bár megpróbálják ferdíteni őket.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.01. 08:02:47

@Zöldély:

A konkrét eset nyilvánvalóan túlkapás. Megesik ez veszélyhelyzetben.
Válasz erre 

Conchobar 2017.10.01. 08:04:06

"és bárhol, ahol a szolidaritás még nyomokban ott van az emberek lelkének legmélyén" - Posztíró! Benned hol van a szolidaritás? Benned kik iránt él szolidaritás? Gyerekek, hazánkban olyan nagy a jólét, hogy már hernyókat (igen, hernyókat, akikből idővel szép színes ISIS-lepkék lesznek) viszünk üdültetni, mert a magyar gyerekeket már agyonüdültették a szüleik és az iskoláik? Node, ha ez így van, akkor a kárpátaljai, délvidéki, erdélyi gyerekek keel, hogy következzenek. Magyarországi üdültetéssel bennük lehet erősíteni a magyarságtudatot, a magyarsághoz tartozás érzését. Igaz mondjuk, hogy ilyesmire Soros nem fog pénzt adni
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.01. 08:04:06

@Félek a soros tervtől Viktor véggyé meg!:

Ha veszélyt jelentenék, lehetne ez. Az igazi hibás itt Soros és Brüsszel.
Válasz erre 

Brix 2017.10.01. 08:16:14

Szerintem a fő probléma ott van, hogy az emberek nem békés, alàzatos, magukhoz hasonló kultúràjú embereknek tekintik a menekülteket, hanem a népvàndorlàsi roham előörsének. Előítéleteik vannak, amelyek ősi, kollektív tapasztalatok alapjàn alapultak ki...A más bőrszínű, màs kultúràjú, màs vallàsú ember soha nem lesz jó , hosszú távon, csak a konfliktusok forràsa lesz...Az erőszakkal , a közösség akarata ellenére érkezőket sehol nem fogadjàk jó szívvel, bàr én személy szerint sajnàlom ezeket a menekülteket, ha valóban tiszta szívvel magyarok akarnak lenni, tehessék meg, és fogadjuk be őket...Ha csak a globàlis opportunistàk , akkor nincs ràjuk szükség!
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.10.01. 08:36:51

Ön szerint jöhetnek az őcsényihez hasonló esetek Magyarországon?"
hát ha a soros felszipóin (migszolg meg migration aid) mmúlik lesz még ilyen bőven...sőt, csak most kezdődik.
Válasz erre 

NemodaBuda 2017.10.01. 08:46:31

@morph on deer: Egyetértek, de nyomatékul megjegyzem, hogy ez a birka a példa arra, hogy Hitler anno nem egyedül csinálta, amit. Semmire sem ment volna a vérgőzős baromságaival, ha nem áll mellé egy számító, nála sokkal intelligensebb, haszonleső bagázs. A birkát azért nem értem amúgy , mert személy szerint neki semmi előnye nem származik abból, hogy fasiszta hangot üt meg. Nem kap érte semmit - egyelőre !
Válasz erre 

NemodaBuda 2017.10.01. 08:47:06

@FILTOL: Ha rajtuk múlik, ti memntek a dutyiba, a többi meg fellélegzik !
Válasz erre 

benkoo 2017.10.01. 08:55:37

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: hol az önvédelem ténye? kit ért támadás? mert az még nem volt..csak magyar magyart...
Válasz erre 

panteon 2017.10.01. 09:01:53

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Az a bajod, hogy már csak tényleg iszonyatos blődséggel, és primitívséggel tudod védeni a törpe cigányt.
Válasz erre 

panteon 2017.10.01. 09:08:55

Ha tetszik ha nem, ezek az Öcsényi-ek sötétek. A falugyűlés olyan volt mint amikor a ketrecbe a majmok közé banánt dobnak és mindegyik egyszerre elkezd visítani ordítani. Már az óvodában tanítják, hogy ha valamit szeretnél elmondani, felteszed a kezed, és elmondod a mondókádat, miközben mindenki meghallgat.
Ez nekik nem ment.
A videón a háttérben elmegy egy biciklis és oda kiabál a stábnak, hogy "tűnjetek innen a picsába", majd bátran elszalad. EZ IGEN! Tanulatlan parasztok.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.01. 09:15:39

@benkoo:

A nyugat érdeke régiónk eliszlámosítása Ez támadás.
Válasz erre 

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.01. 09:17:41

@panteon:

Csak az igazságot védem.

Bajaink fő oka a nyugat, így a vele való szembeszegülés helyes politika. Az esélyes szereolők közül ezt a politikát most csak a Fidesz képvislei, így rájuk kell szavazni. Ennyi az egész.
Válasz erre 

Európai téridő 2017.10.01. 09:38:02

Micsoda túlzás ez a "gőzhenger"!
Kéretik figyelmesen elolvasni ezt az oknyomozó riportot, különös tekintettel az alpolgi asszony által összetrombitált falugyűlésre és az azon elhangzó, jellemzőnek ítélt, kiprovokált példálózásra:
24.hu/belfold/2017/09/28/ocsenyben-minden-muzulman-jumurdzsak/
Válasz erre 

na4 2017.10.01. 10:00:37

A migráns csőcselék takarodjon ki a kontinensünkről. Tünés!!
Válasz erre 

Janossz 2017.10.01. 10:09:42

@VT Man:
"Csúti Vajdával nincsen baj."

"Újabb kódolt cigányozást olvashattunk.

A baloldali kommntelők nem akarnak elhatárolódni? Vagy ez a cigányozás nektek bejön?"

Tudod, az úgy volt, hogy '14-ben, mikor az illiberális agyhúgykő kipattant a nagy gondolkodó elméjéből, egyszersmind bejelentette a polkorrekt beszéd végét is. Átaludtad az igehirdetést?
Na most, ettől még természetesen az érvényben maradt, bizonyos civilizációs-értelmi szint felett, viszont őrá, saját törvényei szerint úgy tűnik már nem hatályos. Lehet, hogy a komment csak a kedvében akart járni.
Válasz erre 

willcox 2017.10.01. 10:16:58

Mikor a magyar törzsek megérkeztek a kárpátmedencébe, tűzzel vassal elfoglalták az itt élő népektől, tehát a magyar migráns hordák eltüntették az itteni őslakosokat. Értitek fidesz barmok, agymosott hülyék. Mikor elindultak azok a vonatok a magyar zsidókkal, lelkes nyilasok ellenőrizték , nehogy megszökjön valaki, még a gyerekekkel is kegyetlenek voltak. Most is sötétség tombol. Nem keresztény nép vagyunk, hanem acsarkodó barmok, tisztelet a kivételnek.
Válasz erre 

Janossz 2017.10.01. 10:21:40

@Conchobar:
"Node, ha ez így van, akkor a kárpátaljai, délvidéki, erdélyi gyerekek keel, hogy következzenek. Magyarországi üdültetéssel bennük lehet erősíteni a magyarságtudatot, a magyarsághoz tartozás érzését. Igaz mondjuk, hogy ilyesmire Soros nem fog pénzt adni"

Nem is kell, hogy adjon.
www.rakocziszovetseg.org/
Válasz erre 

Willkommenskultur 2017.10.01. 10:23:52

@willcox: 'Mikor a magyar törzsek megérkeztek a kárpátmedencébe, tűzzel vassal elfoglalták az itt élő népektől, tehát a magyar migráns hordák eltüntették az itteni őslakosokat.'

ebbol is az a tanulsag hogy legjob ha megoljuk a tamado migransokat, ha elni akarunk
Válasz erre 

willcox 2017.10.01. 10:36:53

@Willkommenskultur: Gyerekek szerettek volna picit nyaralni, akiket már befogadtunk, akik azért menekültek el otthonról, mert különben meghaltak volna. Erre reagáltak az Őcsényiek olyan mérhetetlen sötétséggel, ami riasztó és az is, ahogy a kommentelők azonosulnak velük. Csőcselék vagyunk, nem keresztények.
Válasz erre 

conchita wurst 2017.10.01. 10:40:21

@willcox: persze persze a lipsik szerint ide tyerekek jotek mert a lipsik elhitek mindnek hoty ali a neve haboru elol jot ide 2000 januar elsejen szuletet az oszes

de akor miert nem hivja nyaralni oket ety lipsi falu

ez mar jo kerdes
Válasz erre 

willcox 2017.10.01. 10:46:16

@na4: Arra kérlek, hogy gondolkodj egy picit. Próbáld elképzelni, hogy Szíriai vagy és kitör a polgárháború, és lerombolják a lakásod, se víz, se élelem, se áram és ha maradsz, jó eséllyel nem éled túl. Mit teszel? Nagy eséllyel ugyanaazt, mint azok a menekültek, akiket, te embernek sem nézel.
Válasz erre 

conchita wurst 2017.10.01. 10:51:04

@willcox: semi keresnivalojuk europaban feher emberek kozot

a matyarok es horvatok se menekultek sziriaba amikor kitort a haboru
Válasz erre 

willcox 2017.10.01. 10:55:52

@conchita wurst: Kedves Conchita, ha a te életed lehetetlenedik el Szíriában, merre indulsz, hogy megvédd a csaldodat a sivatag felé?
Javaslom költözz Őcsénybe, az felel meg legjobban a mentalításodnak.
Válasz erre 

conchita wurst 2017.10.01. 10:58:44

@willcox: leszarom a szarabokat

a matyarok nem veletlen nem menekulnek a patkanyfeszkukbe
Válasz erre 

Bolshevik 2017.10.01. 11:17:46

@tireless treehugger:" a kamu identitásotok csak butaság tudatlanság lustaság gyávaság eredménye"

vajon pl. "amerikai" gének vannak-e :D Ecsém de gáz, egyrészt fúj-fúj rasszistákolsz, másrészt kizárólag genetikai alapon tudsz elképzelni valós csoportidentitást, az önellentmondó faszfejek ékes példája vagy, neked aztán kurva mindegy minden, csak a vége az legyen hogy a magyarok szopnak :D
Válasz erre 

Bolshevik 2017.10.01. 11:18:35

@willcox: "ha a te életed lehetetlenedik el Szíriában, merre indulsz"

Én ilyenkor egyenesen átmennék a szír-magyar, majd a magyar-német határon, ez köztudott.
Válasz erre 

Bolshevik 2017.10.01. 11:21:19

@willcox: "Mikor a magyar törzsek megérkeztek a kárpátmedencébe, tűzzel vassal elfoglalták az itt élő népektől, tehát a magyar migráns hordák eltüntették az itteni őslakosokat. Értitek fidesz barmok, agymosott hülyék."

Ebből a sztoriból ha bármit is le lehet szűrni az az, hogy a migránsok nem befogadnivaló kiskutyák hanem adott esetben kurva veszélyesek és a kihalásunkat okozhatják. És aki erre a sima logikai lépésre nem képes, hogy felismerje, hogy MOST mi vagyunk az őslakosok és az arabok/négerek a migránsok, az talán ne ossza az észt agymosás témában, mert gecihülye.
Válasz erre 

Bolshevik 2017.10.01. 11:23:10

Tényleg elvtársak segítsetek már! Most melyiket kel mondani:

1. a magyarok mikor megjötek a kárpátmedencébe ako megöltek mindenkit és ők is migránsok voltak mi se vagyunk jobak! Szóval minket is ircsanak ki nyugodtan!

2. nincs is magyar nép magyar gén mi nem is a honfoglalók leszármazotjai vagyunk!

3. mindketőt egyszere a lényeg hogy geci magyarok! Mi a faszér nem szavaznak ránk!
Válasz erre 

willcox 2017.10.01. 11:27:02

@Bolshevik: Látod, ezért használtam a csürhe kifejezést. Nem kell befogadni mindenkit agyatlanul, de aki tényleg rászorul, annak segíteni kell, ezért vagyunk emberek és nem agyatlan droidok, mint te és a többi barom.
Válasz erre 

willcox 2017.10.01. 11:29:36

@Bolshevik: " Én ilyenkor egyenesen átmennék a szír-magyar, majd a magyar-német határon, ez köztudott."
Nem, te elindulnál a sivatag felé, ez az életszerű, ugye?
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2017.10.01. 11:32:10

@willcox: faszt sem erdekel hoty neki nem tetszik a sivatag

a matyar se mehet las vegasba lakni mer nem tetszik nekia tiszantul, meg akor se ha az mondja hoty haboru elol menekul
Válasz erre 

willcox 2017.10.01. 11:38:31

Cunchita és Dunántúli gyerek ti testvérek vagytok? Mert egyedül nem lehettek ennyire hülyék?
Persze nyilvánvalóan egy személyről van szó. Miért kell a két név, így több lóvét kapsz?
Válasz erre 

willcox 2017.10.01. 11:42:18

@Bolshevik: Tényleg elvtársak segítsetek már! Most melyiket kel mondani:

"1. a magyarok mikor megjötek a kárpátmedencébe ako megöltek mindenkit és ők is migránsok voltak mi se vagyunk jobak! Szóval minket is ircsanak ki nyugodtan!

2. nincs is magyar nép magyar gén mi nem is a honfoglalók leszármazotjai vagyunk!

3. mindketőt egyszere a lényeg hogy geci magyarok! Mi a faszér nem szavaznak ránk!"

Genetikailag egyik legkevertebb nép a magyar, de ez nem baj, mert a gének keveredése jót tesz, életképesebbé válik. Négy sváb nagyszülővel magyar vagyok, ennyire egyszerű.
Válasz erre 

E.Katolnai 2017.10.01. 11:51:27

@panteon: Az ilyen belpesti, taknyos-lúdtalpas, uszitó provokátorok miatt van zsidó - magyar ellentét, akik parasztoznak, lenézik a népet, akik batyus őseiket befogadták az 1800 évek második felében.
Miért nem bújsz vissza oda, ahonnét kipottyantál?
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2017.10.01. 11:52:20

@willcox: a geneket inkab azal keverjuk akivel megeri nem negerekel hoty butuljon le az IQnk
Válasz erre 

willcox 2017.10.01. 12:02:55

@dunántúli gyerek: a geneket inkab azal keverjuk akivel megeri nem negerekel hoty butuljon le az IQnk

A homo sapiens (értelmes ember) faj Afrikából származik, tehát valószínű, hogy sötét bőrü volt.
Válasz erre 

tireless treehugger 2017.10.01. 12:11:30

@Bolshevik:
Az usában mindenki nyilvántartja honnan jött, és vállalja is, a nemzeti identitásuk származási identitásukon alapul. Itthon sincsen semmi gond azokkal akik tudják hogy pl. tótok és közben magyarok akarnak lenni, aztán úgy magyarok hogy nem magyarkodnak,..
A gond veled van, azt sem tudod ki vagy, azt sem tudod kik voltak az őseid, azt sem tudod hova tartozol. Két háború meg az elmúlt tíz rendszerváltás kalamajkái kiölték belőletek az azonosság tudatot, most éppen magyarkodsz, aztán holnap már valami más leszel..
megéltem néhány váltásotokat, ez csak egy a sorban: felveszem mert ingyenadták hű milyen jó mekkora király vagyok benne aztán másnap már hoppá itt szorít ott lyukas na meg ott sokkal faszábbat osztogatnak. (internacionalizmus, szocialista ember, demokrata, bécsikávézó, félázsiai, magyar)

Mondok példát hátha kisegít: én pl jász eredetű vagyok, jász a kinézetem, jász a nevem, gigantikus jász rokonsággal, még a csajom is jász eredetű, a gyerekeim is azok és mikor alkalom adódik majd visszaszerezzük a jászság önállóságát.. Mert kurvára elég volt a műmájer magyarkodásból, van saját nyelvünk saját kulturánk, saját történelmünk, saját valódi eredetünk!!!. És van hova tartoznunk mert az únió nem mondja meg hogy únióul kell tanulnunk, únióul kell viselkednünk és így az úniós identitást könnyen viselhetjük a jász eredetünkön.

Még mindig nem érted????, A magyarság az börtön, egy ránk erőszakolt hazug identitás.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2017.10.01. 12:23:10

@willcox: nana a majom is afrikabol szarmazik

de ertelmes ember egyre tavolab akar a majmoktol kerulni nem kozeleb
Válasz erre 

Erő e-meló 2017.10.01. 13:00:30

@tireless treehugger:
Ahhoz képest egyre többfelől hallani, hogy a magyarok képviselik az igazi Európát, nem pedig az identitásnélküli tesze-tosza sorosszopó brüsszeliták

Hogyha valaki el akar törölni egy nemzetet, akkor először az identitást kell kiölni belőle. Ez nyilván igaz Európára is úgy egészében. Az elit már behódolt a tervnek, most már csak a maradék párszáz milliót kell lebutítani hozzá
Válasz erre 

tireless treehugger 2017.10.01. 13:47:37

@Erő e-meló:

orbánék nemcsak hazai hanem nemzetközi propagandák is csinálnak.
A brüsszeliek nem akarnak eredet identitást ránk erőszakolni, az únionizmus arról szól hogy kismillió különbözőség hogyan fogjon össze egy cél érdekében ---> ez kizárólag nyugodt jólétet boldogságot jelent.

Amikor úgy érzed hogy erősödnek egyes hangok azért is van mert a net kiszolgálja az igényedet. Ha negatív híreket szereted akkor negatívat kapsz, ha autósat akkor autós világot teremt köréd. Egyszerűen megcsinálhatod kisérletben: 3 böngésző három különböző temporary és cookie fájlokat tartalmazó könyvtár aztán kezdj el 3 különböző típusú gondolkodást. Néhány hónap alatt lesz három élesen elkülöníthető virtuális világod. Amikor kiismerted a rendszert akkor már fel tudsz építeni egy aránylag független megfigyelői pozíciót. Azért mondom hogy aránylag független, mert a processzor egyedi azonosító alapján a net mesterséges intelligencia vezérlői még mindig könnyedén azonosítanak, de az ócska kis propagandisták ahhoz már nem férnek hozzá. Aztán ha megtetszik a dolog, további lehetőségek vannak a szabadság fokának emelésében.

Semmilyen elit nem hódolt be, a nyugat nem behódolást vár hanem azt hogy légy aki akarsz csináld úgy ahogy akarod, de van egy közös cél. Ez tipikusan liberális hozzállás, ezek a keretek és lehetőségek aztán mindenki töltse ki ahogy akarja. Pont ezért lehet itt ugribugri, őket nem érdekli hogy a micromenedzsment miként oldja meg, mindenkinek meglehet a helyi érdeke és hozzállása. ez adja a nyugat erejét, az egymással versengő megoldások összességében jobb eredményt adnak ki mint a felülről diktáltak. Ha felülről jön akkor nincs öntanulási és egymást tanítási folyamat, brutális nagy marhaságok képesek az egész rendszeren végigfutni, és ezzel egyébként működő dolgokat is tönkrevágni..

A liberalizmus 200 éve bizonyítottan működik, a többi pedig egyik bukásból a másikba esik.. A nyugatnak nagyon jól jön a magyar példa, a mi hülyeségeinkből még a legelvetemültebb idióta is tanul, én is ugyanezt a módszert használom a mindennapi életben.
Válasz erre 

Erő e-meló 2017.10.01. 18:03:51

@tireless treehugger:
Te egy másik EU-ról beszélsz. Arról, ami soha nem fog megvalósulni, csak egy reklámklip azoknak akik a távolság ködéből talán még hisznek is benne

A "közös cél" a Soros által papírra vetett kényszerbetelepítés kierőszakolása olyanok részéről, akik erre nincsenek felhatalmazva. Sem odahaza mint nemzeti politikusok, sem uniós szinten mint háttérmutyikon kijelölt kesztyűbábok, mint Juncker. Hogy mi a "közös jó" a nem európa-konform feketék és arabok betelepítésében azt még senki nem próbálta megmagyarázni. Ez az ukáz és kész.

Aztán hogy legyek az aki akarok, amikor még a keresztet is le kell venni a templom tetejéről, nehogy bántsa már a sehonnai idetelepítetteket?

A liberalizmus meg néha működik néha nem. Az egyik legrégebbi liberális ország Haiti, már túl van a 200 éven, aztán meg lehet nézni mire mentek vele. A világ egyik legszegényebb, legkoszosabb országa, ahol a vudu a fő szórakozás. A hazai liberálisok se jobbak az ottaniaknál, de az ő fekete mágiájukat túlságosan kiismerték már az itteni népek, és nem kérnek belőle
Válasz erre 

tireless treehugger 2017.10.01. 18:18:27

@Erő e-meló:
>>...amikor még a keresztet is le kell venni a templom tetejéről,....
Az únió évi sokezernyi templom felújítást finanszíroz, nálunk sokszázat, amit az úniós vidékfejlesztési alapból finanszíroznak. Azért adják rá a pénzt mert a csóró és zsugori hívek nem teszik, ők csak migráncsoznak meg iszlámoznak meg brüsszeleznek aztán ha az únió nem tenné rendbe a templomokat össze is dőlnének mégnagyobb jajveszékeléssel körítve.
www.palyazatihirek.eu/legfrissebb-palyazatok/2856-videki-oeroekseg-megrzese-palyazat-29815674

Már megint beszoptad a buta propagandát, esetleg te magad vagy a buta propaganda.

A többi csak bullshit, arra nem válaszolok.
Válasz erre 

Erő e-meló 2017.10.01. 19:03:11

@tireless treehugger:
"az únionizmus arról szól hogy kismillió különbözőség hogyan fogjon össze egy cél érdekében ---> ez kizárólag nyugodt jólétet boldogságot jelent"

Itt van néhány mai felvétel arról hogyan működik a kismillió közösség összefogása az EU-ban "a nyugodt jólét és boldogság" érdekében:

www.youtube.com/watch?v=3GnIutPfCyY

Junckernek és a többi brüsszeli sertepertének persze egy szava nincs hozzá, túlságosan el vannak foglalva a lengyel demokrácia állapota felett érzett aggodalmaskodással. Ezen kívül igazoló jelentést kell írni Sorosnak, miért nem megy az előírt ütemben a migrincsek kényszerbetelepítése. Nem szívesen lennék a helyükben

Tévedek ha azt gondolom, hogy legszívesebben ugyanígy végigveretnék a makacskodó lengyeleket és magyarokat? Pechjükre most nem a szabad demokratikusok meg a szocialisták vannak hatalmon, akik a kérésüket örömmel teljesítenék
Válasz erre 

élhetetlen 2017.10.01. 19:17:37

@Brix: „Nincsenek közös alapértékeink”. Hát igen, akinek az emberség, a munka, a segítő készség, a barátság, tisztesség, stb. nem számít alapértéknek, annak marad a fehér, európai, keresztény. Ha egyik is hiányzik, az illető kultúridegen. Ki vele!
Válasz erre 

tireless treehugger 2017.10.01. 19:22:14

@Erő e-meló:

spanyol belügy, ők alakították törvényesen kezelhetetlenné, ha beleszól az a baj ha nem akkor meg az. A lengyel helyzet más, ott lehet jogokról szokásokról vitatkozni, épp azért durvítják el a lengyelek na meg a magyarok hogy brüsszel inkább megvárja amíg lerendezik maguk között, az únió nem politikai szerv nincs rendfentartó-igazságtevő szerepe és voilá, nem is teszi.

Ha a katalánokban megvan a kritikus tömeg akkor függetlenek lesznek ha sokadszorra sincs meg akkor pedig nem.

én most itt kiszállok, buta korlátolt propagandista körülményekből kiragadott idióta vádaskodásait nem szoktam cáfolni, szerintem eddig is túl rendes voltam veled, aki hülye halljon meg.
Válasz erre 

H?P? 2017.10.01. 19:51:55

"A gyűlölet gőzhengerét Orbán Viktor indította el, és esze ágában sincs megállítani"

Pont leszarom, amig az orszag ilyen, kivallo gazdasagi es tarsdalmi allapotban van, mint jelenleg.
Válasz erre 

élhetetlen 2017.10.01. 20:33:59

@-JzK-: Nem szeretek olyan emberrel beszélgetni, (írásban sem), aki adott embert nem a viselkedése, hanem a származása miatt tekint patkánynak. Most neked kár mondanom, hogy a 800 ezer cigányt már nem eltartanunk kéne, ha valaha, valaki is normálisan állt volna a témához. Ha a gyerekek megkapnák azt az államtól az általános első három évében, amit a család nem tud/nem akar megadni, azaz segítés, személyes korrepetálás, buzdítás, (mert akár ezekre a tanárokra is lehetne költeni), akkor lehet, hogy a felnőttek felét már nem eltartani kellene. Ha a gyerek már második végére leszakad, akkor persze, hogy csak rendetlenkedni fog, mert nem érti, miről van szó. De te ezt soha nem fogod megérteni, ahogy szuper politikusaink sem, akiknek a gyerekei magániskolákba járnak. Aztán összejön a humanitárius akció, elviszünk x hátrányos helyzetű gyereket a Hiltonba. Jaj!
Válasz erre 

Erő e-meló 2017.10.01. 20:42:56

@tireless treehugger:
Csak azt felejtetted el megmagyarázni, miért belügy ha a szocik meg a libsik veretik végig az embereket mint a Fletó idején a magyaroknál. És miért lesz súlyos nemzetközi ügy ha be kell tartani a törvényeket a CEU-nak vagy a külföldi szponzorálást jelentenie az NGO-knak. Miért támogat az EU kerítéseket a spanyol vagy az észt határon, és miért ítéli el éles szavakkal a magyar határkerítést, ami éppúgy schengeni külső határt védi?

Én is feladnám a helyedben, a kettős mércét tényleg nem könnyű megvédeni

A regionális autonómia, a kisebbségi ügyek általában azok a kérdések, amiktől menekül az impotens, nagypofájú brüsszeli csicskahad. Kreált ügyekre tudnak nagyokat onanizálni, nem pedig Európa valós problémáival foglalkozni, mint amilyen például a mostani spanyol feszkó
Válasz erre 

élhetetlen 2017.10.01. 21:31:50

@KenceFince: Hazaáruló bitang! Ez igen. Te meg hülye vagy. Ez jobb? Tudod, ha képes lennél átgondolni dolgokat, akkor azt is látnád, hogy, ha nem tíz, hanem százezer ellenőrzött ember jönne be az országba, és ettől összedőlne a tízmilliós ország, akkor már nagyon nagy baj van. „ezek a mosdatlan alantas vademberek”. Megnézném, mennyire lennél ápolt pár hónap ellátatlanság után egy út végén. Tudod, ezek a koszos vademberek, mielőtt bemennek egy mecsetbe, otthon, ahol tehetik, lábat mosnak. Szerintem te a fürdőben is átléped a fertőtlenítő lábmosót. Az arab országokban fillérekért kapható a handy bide, mert napi használati eszköz. Tudod, egyáltalán, mi az? Vagy csak megtörlöd a seggedet papírral, és rendben? Nem tudom, csak kérdezem. „Asszonykádat partiba vágta már egy feka horda? „.Nem, mert nő vagyok, de engem sem vágtak partiba, de én nem is fantáziálok róla, mint te.
Válasz erre 

élhetetlen 2017.10.01. 21:59:24

@Singerkém: Nem értelek. Lefárasztottál, már harmadszor nézem át az egészet, nem láttam, hogy leírtam volna a rasszizmus szót. Amire céloztam az csak annyi volt, hogy aki esetleg ide akarna jönni megélni, az nem biztos, hogy veszélyesebb, mint az, aki az eu-s szabadmozgás miatt vesz kötvényt, amivel semmit nem kockáztat. Ezek után tudod mikor akarok veled valamiről is beszélgetni. Még meggyőznél, hogy a kötvényesek jók. Persze, annak az öt cégnek. Igen, a pénzügyminiszterünk is megmondta, hogy mennyi bevételünk származott belőle, nem azt, hogy mennyi adósságot halmoztunk fel. Igen, az a pár szegény hülye, aki letelepedne Magyarországon, és megpróbálna megélni, az veszélyes az országra.
Válasz erre 

élhetetlen 2017.10.01. 22:34:53

@Brix: Mást kerestem, de megint téged találtalak. „Előítéleteik vannak, amelyek ősi, kollektív tapasztalatok alapjàn alapultak ki..”, Igen Őcsényben az ősi kollektív tapasztalat működött, nem a kormánypropaganda (esetleg a polgármester helyettes, aki inkább polgármester szeretne lenni). Ja.
Válasz erre 

Erő e-meló 2017.10.01. 23:27:42

@élhetetlen:
"Őcsény középkori elődje egy Etény nevű mezőváros volt, mely eredetileg a mai
községtől délebbre, Decstől nyugatra, Decs külterületén feküdt. A török elpusztította
a települést, és talán a túlélők hozták létre később a mai települést,mely a Duna és
Sió árterületén kanyargó holtágak között nagyobb természetadta védettséggel
rendelkezett. Őcsénytől északra egy késő középkori földvár, az Oltványi vár helye is
ismert, ami feltehetően a török harcokban pusztult el.
A vidék magyar lakosságának létszáma a szekszárdi és a bátaszéki török várak
közelsége miatt a hódoltság végére nagymértékben lecsökkenhetett"
Válasz erre 

Singerkém 2017.10.02. 06:22:10

@élhetetlen: Nem volt nehéz lefárasztani, de adok egy ötletet: mondjuk a cikkben írták, és arra reagáltam.

Az általad felvetett témát illetően: akinek van pénze befektetni 300.000 EUR-t, még lehet akár bűnöző is (mert van ilyen, az tény, csak hát 18.000-ből kb 1-2-5 ember), viszont valószínűleg nem a szociális rendszer csöcsén fog lógni évekig, ellentétben az állítólagos menekültek, akiknek 80-90%-a nem beszél európai nyelvet és nincs használható szakképzettsége - ergo segélyen fog élni évekig vagy az utcán bűnözik. És mivel viszonylag sokat járok Németországba, nekem ez nem hiányzik.
Válasz erre 

Zsoltbacsi 2017.10.02. 13:52:20

Véget ért tehát a Botkabaré, nagy kár, mert jól szórakoztunk. De indul a miniszterelnöki casting, ami még jobb buli lesz, ugyanis abban a teljes ellenzék részt fog venni. Rekeszizmokat felkészíteni.
Válasz erre 

KenceFince 2017.10.03. 15:56:45

@élhetetlen:

Így van, azok a nők, azok a büdös kurvák, akik összkúrnaka a sötétbőrű, tehát undorító alantas lényekkel, átkozottak legyenek, legyenek népük megvetésének tárgyai, mint áruló mocskok. kuruc.info/r/9/177683/
Te is azért vagy enyire képbe, mert téged is megrakott néhány kokeró, mert nincs benned lojalitás a saját néped iránt, exogám perverz ösztöneiddel meg nem bírsz, ugye....
www.ferfihang.hu/2015/10/01/a-nok-es-a-menekultkerdes/
www.ferfihang.hu/2017/08/23/exogamia-te-csodas/
Válasz erre 

élhetetlen 2017.10.03. 16:38:27

@KenceFince: Értem. Te vagy a kifinomult, letisztult gondolkodású, fehér, magyar úrinő, ezzel a stílussal. Jaj nekünk! Én csak ezt írtam: „engem sem vágtak partiba, de én nem is fantáziálok róla, mint te.„. Sőt engem az sem érdekel, ki, kivel „kúr össze”, hogy a szóhasználatoddal éljek. Egy kicsit gyanús, hogy ez téged mennyire foglalkoztat, te még a „szakirodalmat is gyűjtöd a témában. Esetleg egy pszichológus segíthetne, mert ez a belemászás, ítélkezés mások szexuális életével kapcsolatban, nem igazán egészséges. Más. „átkozottak legyenek, legyenek népük megvetésének tárgyai, mint áruló mocskok”. Talán még hívő keresztény is vagy, ezzel a szöveggel? Mert ennyi gyűlölettel embertársaid iránt nem illenék annak vallani magad! Na, mindegy, már nem csak a lábmosást ajánlom, a szádat is kimoshatnád szappannal. Őrjöngő liba!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard