Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Úgy tűnik, az Orbán-kormány titokban elkezdte végrehajtani a Soros-tervet

Úgy tűnik, az Orbán-kormány titokban elkezdte végrehajtani a Soros-tervet

Egészen abszurd fordulatot vett a migránshiszti Magyarországon, hiszen a kormány lényegében elkezdte végrehajtani azt a betelepítési programot, amelynek kifundálásával Soros Györgyöt vádolja. Kiderült ugyanis, hogy titokban 1300 menekültet fogadott be az ország annak ellenére, hogy hivatalosan a végsőkig ellenáll az EU menekültkvótájának. Ha ez a fordulat nem következett volna be, akkor is egyértelmű lenne, hogy a magyar kormány bort iszik és vizet prédikál, hiszen a letelepedési kötvénybiznisz révén már 20 ezer migráns szerzett már magyar útlevelet.

hirpress.jpg

Fotó: hirpress.hu

Csak most kezdődik az igazi választási kampány, de máris hatalmas aduásszal ajándékozta meg az ellenzéket az Orbán-kormány. A külügyminisztérium helyettes államtitkára ugyanis a Times of Malta című lapnak adott interjújában arról beszélt, hogy Magyarország 1300 menekültet befogadott, és ezt azért kezelte titkosan, hogy megvédje az érintetteket. Altusz Kristóf nyilatkozata egyrészt azt sugallja, a kormány tisztában van azzal, hogy olyan migránsellenes hangulatot szított az országban, ami szinte példátlan az európai államok körében, másrészt pedig a kormány érzi, kell egy gesztust tennie a többi unós ország felé, mert végletesen elszigetelődik merev menekültellenes álláspontja miatt.

Ennél azonban többről van szó ebben az esetben. Ha igaz, hogy a letelepedési kötvények segítségével ide érkező mintegy 20 ezer migránson kívül más csatornákon keresztül is érkeztek hivatalosan Magyarországra menekültek, akkor szinte használhatatlan lesz az a kommunikációs stratégia a kampányban, amit évek óta építget közpénzből a kormány. Korábban ugyanis azt nyilatkozták a kormány illetékesei, hogy azért nem fogadják be azt a mintegy másfélezer menekültet, amennyit előír a menekültkvóta, mert az egy elvi kérdés, hogy egy ilyen ügyben az országok maguk dönthessenek, ám ezt az elvet most nyíltan szembeköpték.  

frisshirek_1.jpgFotó: frisshirek.hu  

Ha az ellenzék észreveszi, hogy a magyar kormány olyan várat építgetett éveken keresztül maga köré, melyet egyetlen bástya véd, akkor hatalmas lehetőséghez jut. Ezt az egy bástyát ugyanis úgy hívják, hogy menekültügy, és ha ezt lerombolják, akkor az egész vár védtelenné válik. Altusz Kristóf most ezt a bástyát kezdte a saját ágyújával lőni, és az ellenzéknek sem lenne más dolga, mint azzal a fegyverrel támadni, melyet ellenfeleitől zsákmányolt. Ha ugyanis hiteltelenné válik a kormány menekültellenes kampánya, akkor hirtelen valami új választási stratégiát kell kitalálnia Habony Árpádnak és kommunikációs csipetcsapatának.

Erre már a nagy kommunikátornak sincs elegendő ideje, így várható, hogy igyekeznek majd tompítani Altusz nyilatkozatának jelentőségét. Ha ugyanis az ellenzéki pártok ragaszkodnak ahhoz, hogy megismerjék a befogadás részleteit, akkor nem arról szól majd a kampány, hogy az ellenzéki politikusok Soros György szorgos ügynökeiként el akarják árasztani az országot muszlim megszállókkal (Orbán Viktor szóhasználata), hanem, hogy miért titkolták el körülbelül ugyanannyi menekült befogadását, mint amennyit a menekültkvóta előír Magyarország számára.

168_7.jpg

Fotó:168ora.hu

Nem kétséges, olyan paradox helyzet állt elő, mely szerint a Fidesz által kreált Soros-terv végrehajtását épp a Fidesz kezdte végrehajtani azzal, hogy a menekültek ellen felhergelt népe elől titkolta el a migránsok befogadását. Ma Magyarországon szinte bárkihez odamehet a rendőr, és igazoltathatja azzal az indokkal, hogy migránsnak néz ki, ám a magyar kormány fű alatt több mint ezer menekültet befogad. Az is lehet, hogy ez egy háttéralku eredménye, ami egy kormánytisztviselő hibájából idő előtt kiszivárgott. Ha ezt a helyzet nem tudja kihasználni az ellenzék, akkor tényleg nincs esély a kormányváltásra, hiszen, ahogy egy dakota közmondás tartja: „A dakoták ugyan nem szeretik a focit, de ha üres a kapu, akkor nekik is illik belőni a tizenegyest.”     

71 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Úgy tűnik, az Orbán-kormány titokban elkezdte végrehajtani a Soros-tervet Tovább
Facebook Tetszik
0
71 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9613568229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tireless treehugger 2018.01.12. 22:22:11

Kicsit visszaolvassátok miket írtam akkor láthatjátok hogy semmi titok nincs benne, meg a segélycivilek is mondják. Nem azért mert brüsszel hanem mert migráncsra szükségünk van.
A kötvényesek más sztori, azokból nem lesz munkaerő, viszont ma már orosz-kínai kurvák veszik szóval sikerült azt is kimagyarosan eltéríteni, üzletemberekrő volt szó ami a maffiózó hivatalos elnevezése, de nem arról hogy kurváknak fogják osztogatni a magyar űtlevelet nehogy kibasszák őket az únióból lebukáskor.
Na mindegy vissza a migráncsokhoz, mint látható a magyar nem képes szaporodni na meg el is vándorol aztán a közmunkásból is római polgár lett, elvárja a cirkuszt és kenyeret hogy megszavazza cézárt, dolgozni meg minek ha nem arra kapja a pénzt hanem az x-re, szóval valakinek dolgozni is kellene, az ukrán-szerb-román sem akar jönni --->magyarnak még ők sem dolgoznak!!! , szóval beindult a kannibál import, milliárdokat költünk arra hogy rogánék az afrikai bozótot csapkodják hátha előugrik valami kevésbé fekete akit jó eséllyel nem bicskáznak meg a felheccelt nemzethyek.
Válasz erre 

Európai téridő 2018.01.13. 09:19:03

Ha jól vettem ki Szijjártó szavaiból, az 1300 menekült az még ENSZ (UNHCR)-buli, nem EU-s ügy. De ha ezzel a hacacáréval azt akarják elérni, hogy ezt tudja be az EU a feltételek teljesülésének, akkor más a leányzó fekvése.
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2018.01.13. 15:50:02

@Európai téridő: Itt elvekről van szó, nem igaz?

Ha mi akarunk 20.000 engedélyest pénzért beengedni, az nem veszélyes.
Ha mi akarunk 1.300 menekültet beengedni, az nem veszélyes.

Ha az EU osztja ránk az 1.300 menekültet, akkor azok mind terroristák.
Válasz erre 

Európai téridő 2018.01.13. 18:31:17

@legeslegujabbkor: Nem elvekről, hanem arról, hogy ezzel az ENSZ-es kontingenssel akarják letudni az esetleges EU-st is.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2018.01.14. 10:19:01

@legeslegujabbkor: képzeld, igen.

Nem mind1 hogy mi adunk menekült/oltalmazotti státuszt akkor, annak, ès annyi ideig amíg mi akarjyk, vagy mások mondják meg.
Nehéz felfogni a különbséget igaz, balfaszkám?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.14. 10:26:35

@Sexual Harassment Panda: Ez világos, a mi menekültünk jó menekült
Válasz erre 

HanG99 2018.01.14. 10:31:13

Korábban is szövegelt valahol az egyik KDNP-s barom arról, hogy mi már befogadtunk párszáz menekültet, de soha senki nem kérdezte meg újra, hogy ezt akkor már hogyan? Szerintem az is benne van a pakliban, hogy esetleg csak hazugság ez az 1300 menekült is.
Valaki Hiteles (nem fidesznyik) személynek kellene arról nyilatkoznia, hogy igen ez valóban megtörtént, és ezek az emberek most is Magyarországon élnek. Csak papírokból én nem hinném el, lásd az üres/teli (de a dobozba nem nézhetsz bele, hidd el habó(ny)kra, hogy abban annyi van amit én mondok) konzultációs ívek baromkodást.
Válasz erre 

2018.01.14. 10:33:48

@Sexual Harassment Panda: hát neked nehéz, az látszik. Nem kell befogadni a menekültet. Eldönthetjük, megfelel-e a kritériumoknak. Ha nem, akár ki is lehet toloncolni.
Lásd Németország.
Válasz erre 

rallus 2018.01.14. 10:40:39

Sajnos az orbáni diktatúra megfoszt benneteket annak megtapasztalásától, hogy mi a különbség egy kopt keresztény MENEKÜLT és egy volt Al Kaida harcos MIGRÁNS között. Természetesen van lehetőségetek legalább az utóbbit kipróbálni és ehhez elég az EU-ban elfogadott személyigazolványotok...,hála a demokratikus nyugatnak...
Válasz erre 

konrada 2018.01.14. 10:53:16

@legeslegujabbkor:
Jól látod. Tényleg nem mindegy, kit akarsz a házadba befogadni.
Azt, akit te szeretnél, vagy azt akit én parancsolok rád...
Válasz erre 

mh1973 2018.01.14. 11:10:13

@Sexual Harassment Panda: uaz az eljárás van mindkét esetben te sügér!
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.01.14. 11:13:24

@legeslegujabbkor: Próbálj meg bevándorolni az USA-ba. Ha fiatal vagy, nyelvet beszélsz, hiányszakmában vagy profi akkor mehetsz. Ha csóró, nyelvet nem beszélő senki vagy egy isten háta mögötti porfészekből ahol az egyetlen iskola az Al Kaida terrorista gyorstalpalója akkor picit lecsökkennek az esélyeid.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.01.14. 11:25:02

- aki korábbi magyar gyarmatról jön azt szívesen fogadjuk
- aki fizet az jöhet bárhonnan
- egyébként meg azt kéne elérni, hogy ne kelljen embereknek elhagyni az országot ahol élnek.
Válasz erre 

Gandosz 2018.01.14. 11:41:41

hiszterolibsi zagyvaság az egész
persze, ez pont a soros terv
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.01.14. 11:57:57

@nemecsekerno_007: Ha nem "muszály". :-))
Válasz erre 

kvadrillio 2018.01.14. 12:39:00

NU EZÉRT ROPPANT KÁRTÉKONY EMBERKE VIKTOR BÁCSI. MINDIG HAZUDIK , ÉS MINDIG AZ ELLENKEZŐJÉT TESZI ANNAK AMIT BELEMANTRÁL AZ EMBERKÉK FÜLÉBE. KURVAROSSZ PRÓFÉTÁK JÁTÉKA, MÓDSZERE EZ ! DE ATÖRTÉNELEMBEN MÁR SOK VOLT ELŐTTE IS ILYEN HATALOMBAN ! :)))
Válasz erre 

kvadrillio 2018.01.14. 12:40:46

EZÉRT NE HIGGY SOHA AZ ILYEN EMBERKÉKNEK........EZ MEG A VILÁG LEGSZEBB VERSE...

2010. június 16., szerda
Teller Ede: Vers cím nélkül

Keresni, várni, semmit sem akarni,
Szeretni, vágyni, egyedül maradni.
Nézni a világot becsukott szemekkel,
Látni azt, amit még nem látott ember.
Gyönyörködni titkos mély harmóniákban,
Emlékezni arra, mit sohasem láttam.
Szeretni, imádni a szent tisztaságot,
A szelet, a felhôt, a havat, az álmot.
Tenni a helyeset, nem kis örömpénzért,
Nem a túlvilági örök üdvösségért.
Tudni, hogy nincs cél, tudni, hogy nincs Isten,
Félni, hogy talán igazság sincsen.
Tudni: az ész rövid, az akarat gyenge.
Hogy rá vagyok bízva a vak véletlenre.
És makacs reménységgel mégis, mégis hinni.
Hogy amit csinálok, az nem lehet semmi.
És örülni tudni a nagy megnyugvásnak,
A fájdalmat, örömöt gyógyító halálnak.
Válasz erre 

kvadrillio 2018.01.14. 12:41:59

...MERT HAMIS, HAZUG PRÓFÉTÁKKAL VAN TELI A VILÁG POLITIKUSI GARNITURHÁJA IS !!!!! :o)))))
Válasz erre 

bóvli ország jobban teljesít 2018.01.14. 13:26:05

@Sexual Harassment Panda: "Nem mind1 hogy mi adunk menekült/oltalmazotti státuszt akkor, annak, ès annyi ideig amíg mi akarjyk, vagy mások mondják meg."

Hogy te mekkora ostoba és tufatlan orbánbirka vagy! Az EU által kvótában átadott 13oo menedékKÉRÖRÖL pontosan hogy Magyarország fogja elbírálni hogy kinek fog adni menedékstátuszt.

A lényeg az, hogy Orbán megint címeres ökröt csinált belőled orbán gazdád, mert miközben hőbörfésben tartott téged, meg kiparancsolt népszavazni, addig ő már rég telepítette be a migráncs terroristák ezreit Magyarországra.

Persze könnyü Orbánnak, hiszen a szavazó táborát a társadalom legostobábbjaira építette fel.
Válasz erre 

bóvli ország jobban teljesít 2018.01.14. 13:29:00

@Gandosz: "hiszterolibsi zagyvaság az egész
persze, ez pont a soros terv"

rajtad kerezstül teljesen bizonyítható, hogy az utolsó elmegyógyász is elhagyta az országot. Te, orbán, rezsiszilárd és a többiek meg itt maradtatok kezelés nélkül.
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.14. 13:56:53

@Sexual Harassment Panda:
“Nem mind1 hogy mi adunk menekült/oltalmazotti státuszt akkor, annak, ès annyi ideig amíg mi akarjyk, vagy mások mondják meg.
Nehéz felfogni a különbséget igaz, balfaszkám?”

Balfaszkám, azt az 1300 “migránst” pont azért adták volna, hogy MI döntsük el róluk, hogy menekültek-e vagy sem!
Ha a lefolytatott vizsgálatok alapján MI úgy döntünk, hogy egyik sem az, akkor mindet haza leht küldeni, tudod?

Erről szól a “kötelező kvóta” nem betelepítésről, vagy befogadásról: a menekültügyi eljárás lefolytatásáról 1300 ember esetében! Azok közül csak az maradhatna, akiket a MAGYAR hatóságok menekültnek nyilvánítanak!

“Nehéz felfogni a különbséget igaz, balfaszkám?”
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.14. 14:01:45

@nemecsekerno_007:
“- egyébként meg azt kéne elérni, hogy ne kelljen embereknek elhagyni az országot ahol élnek.”

Így igaz, ez egy nagyon jó megoldás lenne!
Magyarországon is kéne alkalmazni, sokkal jobban járnánk..!
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.01.14. 14:15:35

@morph on deer: "Így igaz, ez egy nagyon jó megoldás lenne!
Magyarországon is kéne alkalmazni, sokkal jobban járnánk..!"

Na ja. Teccettek volna nem szétlopni az országot a gengszterváltás előtt és során. Teccettek volna nem elkúrni, kicsit sem, nem hogy nagyon. Máris kevesebben mennének el.
Válasz erre 

2018.01.14. 14:23:53

Az ellenzék aduászai:
Makk ász. Kép: ismeretlen menedékkérő szamarat herél Braunschweig főterén
Tök ász. Kép: a miniszterelnökjelölt beszámolója az összellenzéki összefogás ülésén, az előtérben a nem megjelent képviselők üres székeivel.
Zöld ász. Kép: holland egyetemisták tágra nyílt pupillákkal elmélkednek kvótarendszer nemzeti nyugdíjalapra gyakorolt hatásairól.
Piros ász. Kép: Jean-Claude Juncker gyújtó hangú, kormányellenes interjút ad a Spiegel riporterének.
Válasz erre 

Meridian74 2018.01.14. 14:26:26

@legeslegujabbkor: "Ha az EU osztja ránk az 1.300 menekültet, akkor azok mind terroristák. "

Pontosan. Ez pont így van. Ugyanis az amit a németek vagy a svédek akarnak ide visszabaszni, az a selejt, ami az egész világon senkinek sem kell. Az ingyenélő semmirekellő csürhe. Erre sem nekünk és láthatóan másnak sincs szüksége. Az a1300 akiről a poszt szól, az mind az, akik rendesen szabályos módon adták be a menekültkérelmüket és az elbírálható volt és meg is kapták ezt Azért mert:
- nem tagadták meg az együttműködést
- nem a zöldhatáron szöktek be
- nem hamis papírokkal vagy eleve papírok nélkül érkeztek
- nem hazudtak
- eleve itt akartak letelepülni - nem pedig a "engedjetek tovább germanisztánba, mert mürkül minket vár" harsogták, + allahu faszbaroztak.
Válasz erre 

Meridian74 2018.01.14. 14:27:49

@morph on deer: "Ha a lefolytatott vizsgálatok alapján MI úgy döntünk, hogy egyik sem az, akkor mindet haza leht küldeni, tudod?"

Nem, nem és nem. A németek sem tudják hazatoloncolni ezeket. Nem együttműködőek. Inkább úgy gondolták, szopjunk velük inkább mi.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.14. 14:36:25

"Ha igaz, hogy a letelepedési kötvények segítségével ide érkező mintegy 20 ezer migránson kívül más csatornákon keresztül is érkeztek hivatalosan Magyarországra menekültek, akkor szinte használhatatlan lesz az a kommunikációs stratégia"

Épp arról va szó, te ostoba, hogy őket a kormány önkéntes alapon. saját döntése alapján fogadta be, és nem egy brüsszeli bürokraták által előírt kvótaszám alapján..
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.14. 14:40:35

@morph on deer: Ilyesmiről -esetleg-azután lehete tárgyalni, hogy az EU elgofad egy tisztességes tervezetet a külső határok védelméről, és a családegyesítések megszüntetéséről. Addig nem játszunk olyat, hogy az ő faszságuk miatt beözönlő illegális bevándorlókkal mi bajlódjunk.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2018.01.14. 14:44:08

Ööö, azt az egy bástyát kell csak ledönteni? Ez szerintem egy rohadt nagy önámító átverés. Még mindig nem értitek az országot és a fityiszt.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.14. 14:45:56

@Meridian74: Hát persze, aztán amikor ki akarnánk toloncolni az elutasítottakat, akkor aztán beindulna a libsi ajvékolás, a kényszeres nácis párhuzamaik ,meg hasonlók. Egyáltalán hova utasítsuk ki? Szerbiába, hogy aztán újra induljon a tili-toli a határon? Vagy kezdjünk el alkudozni a származási országokkal. Már maga a tömeges visszarepülőztetés komoly biztonsági kockázatokat jelent.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.14. 14:49:19

@morph on deer: Gondolom a cseh , lengyel , szlovák, szlovén, román munkaerő kivándorlásért is a Fidesz a felelős. Hiába, messzire elér a Zorbány keze..;)
Válasz erre 

bóvli ország jobban teljesít 2018.01.14. 16:53:20

@midnightcoder2: "Teccettek volna nem szétlopni az országot a gengszterváltás előtt és során. Teccettek volna nem elkúrni, kicsit sem, nem hogy nagyon. Máris kevesebben mennének el."

Na te másik balfasz! Az Orbán maffia ruszki minta alapján lassan már a magyar földek és cégek 50%-át tartja a kezében, akkor most akkor te meg kinek a lopásán nem tudod túltenni magad?
Amúgy meg te szerencsétlen IQ szégyen, 2017-ben azért akar az ország fele elhúzni Orbanisztánból mert 8 évvel elötte elkúrták? Nem pedig azért mert azóta még jobban, ráadásul lóverseny tempóban? Mondd már meg, hol tenyészik a magadfajta totális agyhalottja?
Válasz erre 

bóvli ország jobban teljesít 2018.01.14. 16:57:15

@EU zászlót mindenhova!: "Gondolom a cseh , lengyel , szlovák, szlovén, román munkaerő kivándorlásért is a Fidesz a felelős."

Igen te hülyegyerek, ahonnan tömegesen menekülnek az elmúlt nyolc évben, azért az Orbán fajta sikertelen, lúzer diktátorok a felelősek. Amíg a ballibek alatt évi 30 ezren mentek külföldre, ma már évi 100 ezren. És további 3 millió menne ha alkalma adódna rá. Ezt meg az Orbán rezsim hozta össsze, nem a Soros.
Válasz erre 

bóvli ország jobban teljesít 2018.01.14. 17:11:04

@EU zászlót mindenhova!: "Egyáltalán hova utasítsuk ki? Szerbiába, hogy aztán újra induljon a tili-toli a határon? "

Látod, ennyire segghülyék vagytok ti fidióta prolik, mindenhez. Még az alapfogalmakat se tudjátok azzal a segédmunkási végzetségetekkel. Lövésed sincs, hogy van a kiutasítás, meg a kitoloncolás.
A kiutasítás esetében nincs célország megjelölve, világos?

Azt a három darab agysejtedet meg most el ne kezd már túlerőltetni hogy dehát akkor a kitoloncolás hogy megy. Hanem olvass utána hogy ennek mi a menete a németeknél meg svédeknél. Ja, ahhoz meg tudni kellene ám idegen nyelven is!

Aztán még mielőtt újra indítod a trollságodat, megelőző ellencsapásként közlöm veled, hogy akit kiutasítottak meg kitoloncoltak, annak ott vannak a regisztrációs adatai a rendszerben, így ha még vissza is szökne az EU-ba, akkor se tudna még egyszer menedékjogot kérni. Azért meg nem fog visszaszökni hogy éhenhaljon.

A helyedbenmeg inkább húznék haza és magamra zárnám az ajtót ablakot, mert Orbán gazdid megkezdte a migráncsok tömeges betelepítését Magyarországra. Most még csak 1300-at, de évi 1 milliót akar. A terve szerint 2018-ban minden faluba 500 migráncsot fognak elhelyezni, hogy legyen elég szavazója a Fidesznek a választáson.
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.14. 17:13:25

@midnightcoder2:
Te most kinek válaszoltál szivi?

Csaxólok, hogy személy szerint én pl már a 80-as évek végén elhagytam a helyszínt - jó néhány évtizedre, - és képzeld, még Soros-ösztöndíjam sem volt hozzá!

De ahogy tudom, szeretett vezérünk például aktivan részt vett a rendszerváltásnak nevezett társasjátékban, a többi párt- és KISZ-vezetővel együtt, mert ugye az messze jobb ötletnek tűnt, mint mondjuk bármit is dolgozni. Valljuk be: igaza lett!

Gondolom, már akkortájt is kisvasútról meg helyes kis stadionokról álmodott, mert mással nem nagyon lehetne magyarázni ezt a mániákus megszállottságot, mint a rögzült vágyak és ábrándok megvalósításának kényszeres követését, bármi áron.

Na de mint tudjuk, ez a korlátlan lehetőségek hazája, (ezért nincs korlát sem, és nem azért, mert nem telik rá!) így aztán a leghülyébb célok is megvalósíthatóak, ha a “megfelelő” személyek támogatják az álmodót a “megfelelő” helyről, a “megfelelő” időben,
- legyen az Gyuri bácsi, Szeva bácsi, vagy maga a belügymniszter elvtárs, - a lényeg az, hogy tudni kell, hogy az ember mikor óbégat a “ruszkik” ellen, és mikor kezdi újra nyalni az “oroszok” seggét!
Timing is everything, ahogy tudjuk a pávatánctanártól.

Szóval ahogy látod, a “módszerváltás” hősei velünk élnek a mai napig!
Az egyetlen ami változik az a pillanatnyi érdek, aminek alapján épp viszonyulunk a személyekhez és az eseményekhez.

Mindenesetre mindezt nélkülem, mert ahogy említettem, én már régen nem voltam a közelben sem, (akkoriban kb 2 000 kilométernyire innen laktam) tehát a többes egyáltalán nem pontos. De ez ne zavarjon, próbálkozz nyugodtan a szar szétkenésével, hátha segít. :))
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.14. 17:30:38

@European citizen:
“tágra nyílt pupillákkal”

Fordítva.
Ha a tükörbe nézés nem segít, kérdezd meg az érdekelteket. Ha akarod, persze.
Válasz erre 

VaradiJanos 2018.01.14. 17:32:50

R
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.14. 17:50:54

@EU zászlót mindenhova!:
“munkaerő kivándorlásért is a Fidesz a felelős.”

Amit én mondtam - hol is?
Tovább megyek: senkinek a felelősségéről nem beszéltem, viszont szerintem a jelenséget, azaz a kivándorlást érdemes lenne megoldani, helyben kezelni, ahogy “nemecsekerno_007” javaslata is említette.

Ez ellen valami kifogás?
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2018.01.14. 17:57:36

Remélem már magyar állampolgárságot kapott legalább tízezer orosz széljobbos katona, meg néhány oligarcha, oszt ha vityát bántják, majd jól megvédik a kistestvért.
Válasz erre 

NGOsok vágtak hajdan e tájnak 2018.01.14. 18:10:06

Magyarország soha nem állította le a menedékkérelmek befogadását. Létrehozta a tranzitzónákat, ahonnan be lehet adni a kérelmeket és limitálta a naponta befogadható kérelmeket. Se az nem igaz tehát hogy egyáltalán nem fogad be menekülteket, se az hogy mindenkit beenged nyakló nélkül

Ebből aztán ki is jön az 1300-as szám, a többi meg csak hablatyolás
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.14. 18:24:20

@Meridian74:
“Inkább úgy gondolták, szopjunk velük inkább mi.”

Hááát, ha ízlik...
Azt azért remélem fogod, hogy míg a németeknél szabad emberként élhetnek menekültek/bevándorlók egyaránt, addig nálunk rács és kerítés mögött, - tehát itt NEM ugyanaz a helyzet - és akkor fogod fülön őket amikor akarod?

De lehet tovább próbálkozni, és akkor hátha nem derül ki, hogy viktorka megmalmozta hűséges híveit is..:)

Szopjátok tovább viktort inkább, végül is az mindjár más, nem?

Mert az OK, ha ő enged(tet) be valakiket, még az sem baj, ha FBI körözés alatt állnak, de az már nemzethalál, ha a magyar hatóságok elvégzik a rájuk jutó feledatokat, és elbírálják 1300 személy menekültügyi vizsgálatát.

És a magadfajták döntik el, hogy egy ilyen képmutató geci abszolut teljhatalmat kap-e, megint, vagy esetleg el lehet küldeni végre a jól megérdemelt szanatóriumi pihenésére..!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.14. 18:24:21

@bóvli ország jobban teljesít: Nem ikább aarról van szó te nagyon ostoba, hogy ez történik ,ha valakik felelőtlenül, korlátozás nélkül összeeresztenek egy egyszeres munkabérjövedelmű munkaerőpiacot egy ötszörös munkabérűvel?? Pl. Szlovéniában vagy Csehországban milyen "diktatúra" volt baromka?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.14. 18:28:12

@morph on deer: Az gond, hogy ezt az általános kelet-európai jelenséget gyakran megpróbáljátok egyfajta magyar specikifumként beállítani.
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.14. 18:35:32

@EU zászlót mindenhova!:
“Ilyesmiről -esetleg-azután lehete tárgyalni, hogy az EU elgofad egy tisztességes tervezetet a külső határok védelméről, és a családegyesítések megszüntetéséről.”

Elfogad - milyen javaslatot? Kinek a javaslatát, és milyen alapon pont azt?

Egyébiránt a kezdetekben viktorka önérzetesen kikérte magának, hogy az EU határvédelmi segítséget adjon,
“megoldjuk magunk” alapon, mert az EU nem a kerítést, hanem a megfelelő határvédelmet skarta támogatni!

A helyzet az, hogy mivel erről többségi döntés született, nincs további egyezkedés és feltételek kijelölése, ez van!
Tudod, ez olyan mint egy fideszes döntés a parlamentben: ők vannak többen, a többieknek kuss!

Na, ez ugyanannak a fagyinak a másik oldala.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.14. 18:35:40

@bóvli ország jobban teljesít: "A kiutasítás esetében nincs célország megjelölve, világos?"

Na ne mondd faszfej, és akkor elmondod szépen, hogy hogy a picsába fogjuk kirakni innen ez elutasítottakat te popcorn agyú idióta?? Ezt imádom bennetek libsikben. Csak dogmákban vagytok képesek gondolkodni, gyakorlati érzéketek zéró. Ezért tartotok ott ahol: harmadik orrbavérsetekre vártok, amit áprilisban meg is kaptok szépen, menetrendszerűen..;)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.14. 18:39:48

@morph on deer: Kerítés nélkül nincs megfelelő határvédelem.( A ti szótáratokban persze a "határvédelem" az illegális migránsok folyamatos, flott beáramoltatását jelenti, nem a kívültartásukat. )
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.14. 18:49:15

@EU zászlót mindenhova!:
“gyakran megpróbáljátok”

Már párszor mondtam: én egy darab vagyok! A kedvedért megint megszámoltam magam, és még mindig nem vagyok többen!

Szerinted minket itt miért kéne, hogy érdekeljen, mi zajlik máshol?
Hiszen tudjuk, hogy például 2008-ban is csak máshol volt gazdasági (világ)válság, nálunk nem. Nálunk csak böszme módon elcseszték.
Azt is tudjuk, hogy pl most sem a makrogazdasági környezet, a konjunktúra, meg a német gazdaság fejlődése húz magával minket, hanem Matolcsy zsenialitása és orbán bölcs előrelátása!

Tehát ránk egyáltalán nem vonatkozik semmi abból, ami más, normális országokra hat, mert mi “mások vagyunk” hiszen a viktor is megmondta!

Például órákon keresztül sétálhat kipával a fején, és senki nem zavarja meg ebben, ami egyedülálló Európában, ahogy állította! Mondjuk elég helyes volt amikor viselte, de nem igazán rontott az összhatáson...

Szóval nem, az minket nem érdekel, hogy mi hogyan van máshol, mert mi magyarok vagyunk, és az más!
Capisce?
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.01.14. 19:06:53

@morph on deer:

- Jaja, például azzal, hogy fizetnek itt is járulékot.
- Mert persze lehet mindent a patásra fogni, de az itthon maradt nyuggereket, közszolgákat ki a f****m tartsa el.
- le kéne már venni pár embernek a rózsaszín szemüveget és kicsit a piszkos anyagiakra fókuszálni.

és mielőtt jönne a szokásos "dehát mennyit fizettek életük során" duma, csak jelezném, hogy azt a pénzt max. a temetőben lehet keresni. Ez a bájos hazugságaink egyike. Mert lehet, hogy a politikusok hazudnak, de magunknak mi hazudunk a legtöbbet.
Válasz erre 

2018.01.14. 19:08:57

Ezek a bűnözők jó pénzért letelepítettek ide olyan 20 ezer kecskebaszót, akik tudtak tejelni (védelmi pénznek hívják a maffiában). Ezek mind becsületes emberek, nyilván. A rongyos szerencsétlen földönfutót meg nem engedik be, mert nincs pénze. Ilyen egyszerű ez, a pénz beszél, a kutya ugat, a prosztóknak meg mehet a Soros-terv. A blogokon meg tartja a frontot a fizetett Orbán-bérenc hányadék troll banda.
Válasz erre 

2018.01.14. 19:11:46

@VaradiJanos: Mit akarsz már megint, fideszes troll hányadék?
Válasz erre 

2018.01.14. 19:17:38

@EU zászlót mindenhova!: Mi lenne, ha máshol hazudoznál, fideszgyökér? Mi legyen most a pénzért idetelepített orosz és arab bűnözőkkel? Éljenek majd szépen együtt a magyarok gyerekeivel? Miért kellett nektek idetelepíteni 20 ezer idegent? Kaptatok erre felhatalmazást a magyar néptől? nem!
Loptatok? Igen!
Kiadtátok az azeri gyilkos terroristát a megbizóinak? Igen.
Szbadon engedtétek egy keresztény ember gyilkosát? Igen.
Hát akkor a kurva anyád, te mocskos fideszes hazaáruló!
Válasz erre 

2018.01.14. 19:22:12

@nemecsekerno_007: "persze lehet mindent a patásra fogni, de az itthon maradt nyuggereket, közszolgákat ki a f****m tartsa el"

Hülye vagy, ha ilyent kérdezel, de szerintem amúgy is. Összeszámoltad már, hogy ezek a bűnözők mennyit loptak az elmúlt nyolc évben? Annyit loptak, hogy azzal kétszer több nyugdíjast is el lehetne tartani, mint amennyi most van.
Válasz erre 

2018.01.14. 19:23:59

Mindig is tudtam, hogy Orbán és az emberei Soros-bérencek. Senkit nem taníttatnak ingyen.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.01.14. 19:30:03

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:

- Na mennyit loptak el?!! Számojjá már te kretén, 5000 Mrd csak a szociális kiadás évente!
- persze lehet habzó szájjal ordítani a pusztába, hogy Mennyit lopnak!!! de egyrészt azt se számolta még össze senki, csak a pofájuk jár
- másrészt ha összeszámolnánk akkor kurvára az derülne ki, hogy az állampolgárokra nagyságrendekkel többet költünk csak ugye azt szarabb dolog elfogadni.

De itt egy kis segítség hátha tudsz számolni:

www.amipenzunk.hu/#/~/koltsegvetesi-kiadasok

Másrészt azt a kurva sok pénzt amiről beszélsz, azt valakinek elő is kell állítani és nem a nyuggerek, meg a közszolgák fogják. Máskülönben hogy a f***ba tudná a patás és csapata ellopni ha nincs???

Próbálj kicsit gondolkodni ha nem is megy könnyen. A Kádár-rendszernek vége van.
Válasz erre 

VaradiJanos 2018.01.14. 19:33:10

@bóvli ország jobban teljesít: semmi bajunk orbán migránsaival, de a niggereitek nem kellenek .... bár ha helyetted és a kilincsfejű pereputtyod helyett jönnek, akkor hajrá
Válasz erre 

2018.01.14. 19:34:27

@nemecsekerno_007: Jól látom, hogy te itt habzó szájjal kampányolsz a bűnözőknek? Mit tettél, hogy kibasztak Tusnádról? A tolvajoknak ott szoktak tapsolni. Szerinted, itt ki kíváncsi rád?
Válasz erre 

2018.01.14. 19:37:55

@VaradiJanos: Jól látom, hogy ti és a vezíretek jó pénzért kitűnő eredménnyel teljesítitek a Soros-tervet? Hát igen, jól látom: nálatok ocsmányabb hazaárulók soha nem voltak Magyarországon.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.01.14. 19:50:05

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa:

"Jól látom, hogy te itt habzó szájjal kampányolsz a bűnözőknek?......"

Ne terelj vazze! Ilyen csőlátók akarják leváltani a kormányt? Sok sikert hozzá, úgy látom az ellenzék szavazói is olyan szinten vannak mint az ellenzék.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.14. 19:55:32

@morph on deer: "Szerinted minket itt miért kéne, hogy érdekeljen, mi zajlik máshol?
Hiszen tudjuk, hogy például 2008-ban is csak máshol volt gazdasági (világ)válság, nálunk nem. Nálunk csak böszme módon elcseszték. "

Érdekes, hogy a világgazdasági válság kapcsán rögtön az eszedbe jut, hogy nem csak nálunk volt. Ami igaz is. Csakhogy ezt megelőzte két évvel az elkúrós beszéd, ahol Gyurcsány elismerte, hogy katasztofális helyzetbe manőverezték az országot, ezért jobban földhöz vágta a válság, mint más kelet-európai országokat. Míg a térség munkaerőelvándorlása tekintetében közel jelenleg sem vagunk az élmezőnyben.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.14. 19:56:47

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: Ügyülü, bügyülü, majmocska ! ;)
Válasz erre 

Billy Hill 2018.01.14. 20:02:08

Az ugye megvan, hogy a letelepedési kötvényesek nagy részének ez csak egy biztosíték arra az esetre, ha hazájában valami miatt forróvá válna a lába alatt a talaj? Vagy azt gondolja valaki, hogy majd a százmillió forintok befizetése után a katari/ománi/stb jóember ideköltözik, hogy Orosházán vagy Bonyhádon melózzon, kinyomva a helyéről egy péket vagy ápolót?
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.14. 20:28:29

@Billy Hill:
“arra az esetre, ha hazájában valami miatt forróvá válna a lába alatt a talaj”

Ami szokott történni - mikor is?

- Ha a politikai nézeteid markánsan eltérnek az épp regnáló politikai (vallási?) hatalom nézeteitől, és ezeknek még hangot is adsz, de vagy annyira tehetős, hogy végy egy magyar útlevelet Rogán valamelyik haverjától.

- Ha véletlenül a szexuális orientációd nem esik egybe a mainstream változattal, és ebből még titkot sem csinálsz egy olyan országban, ahol ez bűncselekménynek számít, de vagy annyira tehetős, hogy végy egy magyar útlevelet Rogán valamelyik haverjától.

- Ha főbenjáró köztörvényes bűncselekmény miatt felelősségre vonhatóvá válsz, és Bőven van annyi pénzed, hogy végy egy magyar útlevelet is Rogán valamelyik haverjától, a többi mellé.
(Hirtelen nem jut eszembe több ok a forró talajra, de lehet segíteni. )

A fentiek közül szerinted főleg melyik típus használja ezt a megoldást?
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.14. 20:47:19

@EU zászlót mindenhova!:
“Csakhogy ezt megelőzte két évvel az elkúrós beszéd, ahol Gyurcsány elismerte, hogy katasztofális helyzetbe manőverezték az országot”

Igazad van, még ha nem is volt egészen két év.
(Azt hiszem, az első és utolsó magyar miniszterelnök, aki elismerte, hogy hibáztak. Jó, tudom, hogy nem a világ színe előtt, de akkor is. Ez azt is jelentené, hogy rajtuk kívül mindenki tökéletes, - volt/van/lesz, - vagy csak még annyi gerincük sincs, ami nem egy akármilyen hír! Lenne...)

Ahogy én láttam ott hasaltak el, hogy kockáztattak, mert úgy gondolták hogy ki tudják gazdálkodni, mivel normális körülmények között akár meg is tudták volna tenni. Csakhogy jött a válság, és rájuk csapta a vészkijárat ajtaját, - voilà.

Visszatérve: azért érdemes lenne eldönteni, hogy részei vagyunk-e egy nemzetközi-, de legalább is európai mozgásnak, vagy mi mindenáron és szántszándékkal kilógunk minden sorból, mert az olyan felcsútiasan macsó dolog..?

Jó, elhiszem, hogy a trágyadomb és a focipálya között a dac volt a legfaszább viselkedésmód, de könyörgöm, ne már most is ez legyen a mérce!
Válasz erre 

Billy Hill 2018.01.14. 21:04:45

@morph on deer:
Segítek egy negyedik típussal: Ha olyan közel-keleti országban élsz, ahol nem kizárható az, hogy iráni vs. szaúdi vagy amerikai vs. orosz proxy háború lesz valamikor a jövőben, és különféle frakciók/milíciák/szabadságharcosok polgárháborúba taszítják a környékedet. (És van annyi pénzed, hogy vegyél egy EU-s menekülési lehetőséget magadnak. Bár végül is ráérsz majd később is idejönni, legalább is Szíria is biztonságos hely volt egészen addig, amikor már nem volt az.)
Válasz erre 

Indriq 2018.01.14. 21:43:04

@EU zászlót mindenhova!: "Gondolom a cseh , lengyel , szlovák, szlovén, román munkaerő kivándorlásért is a Fidesz a felelős. Hiába, messzire elér a Zorbány keze..;)"
Érdekes dolog az a memória. A 2008as válságot te és a hasonszőrű debilek CSAK az mszp-szdsz kormánynak tudtátok be, de az elvándorlás (a magyar is) szerinted globális probléma ( ami az is, de az első is az volt) Ezt nevezik kettős mércének.
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.14. 22:04:19

@Billy Hill:
Valóban, ez nem ugrott be.
Mindenesetre ez a helyzet is megkívánja, hogy a belépőjegy ára ne okozzon gondot, mert azért nem hiszem, hogy arrafelé rutinból legyilkolják a malacperselyt egy magyar útlevélért.

(Tényleg, valaki tud róla, hogy muszlim országokban, vagy az orthodox zsidóknál megengedett a ‘malacpersely’?)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.14. 22:39:19

@Indriq: Sajnos a hozzád hasonló debilek nem rendelkeznek az értő olvasás készségével. Mikor ismerte be Gyurcsányod, hogy katasztrófa közeli állapotba manőverezték a magyar költségvetést? És mikor kezdődött a válság? Mennyi is az időbeli különbség a kettő között kis hülyém?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2018.01.14. 22:42:08

@morph on deer: Részei vagyunk de nem mindegy hogy milyen kormány van a baj idején hatalmon. Belegondolni is rossz, hogy milyen állapotok lennének, ha az illegális migrációs válság idején Gyurcsányék lennének hatalmon..
Válasz erre 

morph on deer 2018.01.14. 23:44:45

@EU zászlót mindenhova!:
Én mondjuk feltételezem, hogy nem mondtak volna nemet az EU-s határvédlmi segítségre mindjárt a kezdet kezdetén, és nem riogatnák a lakosokat Sorossal a legapróbb zsákfaluban is, de lehet, hogy tévedek.

Az számomra ugyanis rejtély, hogy miért kell Bözsi néninek Sárosmocsolád Külsőn védekezni a “migráncsok” meg a terroristák ellen, miközben ez kizárólag hatósági, feladat. Hiszen ezért tartjuk őket, TEK-estől, mindenestől! Nem viccelek.

Mi a bánatért kell ilyen méretű hisztériát gerjeszteni, hogy maholnap már a szoláriumból hazafelé tartó szomszédra is ráhívják a rendőrséget, mert hiszen úgy néz ki, mint egy “arab migráncs”.
Ilyen a világon nincs.
Válasz erre 

100 ezret utaltam a fidesznek bekaphatjátok lipsik 2018.01.15. 00:50:40

" Kiderült ugyanis, hogy titokban 1300 menekültet fogadott be az ország annak ellenére, hogy hivatalosan a végsőkig ellenáll az EU menekültkvótájának. "

Ezek nem a Soros civilek altal felhergelt, betanitott, terorrorista kikepzesen atesett, magukat semmilyen modon igazolni nem akaro, mar a hataron orjongve a keresztenyek kiirtasaval fenyegetozo iszlamistak, hanem valodi menekultek, akik mellesleg kereszteny vallasuak.
Válasz erre 

EGY a megingathatatlan HÁROM millióból 2018.01.15. 01:04:05

Jól értem, most a libsik kezdtek el tiltakozni a menekültek ellen, mert az Orbán befogadott párat ?
Most hogy az Orbán befogadta Őket, most már gyülöletesek, amig nem akarta, addig keblükre öleltek volna bármilyen terroristát.
Na ez az a következetesség, amiért a libbant pártok közül egy sem fog bejutni a parlamentbe.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard