Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Tudtad, hogy azért gyűlölöd az idegeneket, mert keveset keresel?

Tudtad, hogy azért gyűlölöd az idegeneket, mert keveset keresel?

A kvótanépszavazás kampánya jó ürügy lesz arra, hogy kormány ismét háttérbe szorítson olyan témákat, melyek megoldása fontosabb lenne minden eddiginél a következő kormányzati ciklusban. Itt nem egyszerűen az oktatás vagy az egészségügy agóniájáról van szó, hanem egy generális problémáról, amit úgy fogalmazhatnánk meg legegyszerűbben, hogy Magyarország szellemi és fizikai kiüresedése. Ennek legfőbb oka, hogy lassan minden ország vonzóbb célpont a magyarok számára, mint a saját hazájuk. Ráadásul, ez nem a nemzeti elkötelezettség hiányából, hanem a fizetések megalázó mértékéből következik.

hirek_ma.jpg

Fotó: hirek.ma

Bármi is lesz az október 2-i népszavazás végeredménye, a rendszerváltás utáni Magyarország eljut egy olyan mélypontra, melyből nagyon nehéz lesz kikapaszkodnia. Lényegében mindegy, hogy a kormánynak sikerül-e négymillió embert az urnákhoz csábítania félrevezető információkkal és kőkemény rasszista kampánnyal, Orbán Viktor azt a célját mindenképpen eléri, hogy a hazánkat sújtó legfontosabb kérdések továbbra is maradjanak a háttérben, az ellenzéki, és/vagy értelmiségi körökön kívül szinte senki se beszéljen azokról az égetően fontos ügyekről, melyek jóval fontosabbak, minthogy letelepedhet-e Magyarországon ezer, netán kétezer menekült.

Pedig ezek az ügyek már a kormányt is cselekvésre sarkallják, ugyanis egyértelmű, hogy két, látszólag egymásnak ellentmondó folyamat rombolja az ország gazdasági esélyeit. Az egyik a jelentős munkanélküliség (a közmunkások is ide értendők), illetve az egyre kínzóbb munkaerőhiány. Lázár János, a kormány második embereként rendkívül egyszerűen, ám hazug módon igyekezett feloldani ezt az ellentmondást: majd a közmunkások és munkanélküliek segítenek a képzett munkaerő után kutakodó cégeknek. Nos, ez talán igaz lenne, ha a 19. század második felében lennénk, amikor a nagy folyószabályozásokhoz kerestek kubikusokat az állami megbízást teljesítő cégek. Ma azonban nem elsősorban az emberi erőre, hanem a szakértelemre áhítoznak a a vállalkozások, és ebből bizony hiány mutatkozik.

Van azonban ennél nagyobb gond is: Magyarországon olyan alacsonyak a bérek, hogy a szakképzett, elsősorban fiatal munkavállalók elhagyják az országot, külföldről pedig még a szomszédos országokból sem jönnek ide akár magyarul beszélő és - Varga Mihály megfogalmazásával élve – kulturálisan integrálható tömegek, így merülhetett fel az a magyar kormánytól rendkívül szokatlan ötlet, hogy néhány tízezer munkavállalót importáljunk távolabbi régiókból. Persze, konkrétumok nem hangoztak el, mert a vérszomjas liberális sajtó azonnal darabokra szedné az idegenek ellen uszító hivatalos álláspontot.

A gond tehát az, hogy Magyarországon a vékonyka gazdasági növekedésből nem részesülnek a munkavállalók, sőt, a bérek alacsonyan tartásával tudnak nyereségesek maradni a multik és a hazai cégek, és csak így biztosított az az adóbefizetés, amelyből a kormány által is elismerten túlméretezett közszférát el tudják tartani. Mellékesen a közszféra legtöbb szegmensében sincsenek megfelelően magas bérek, így lényegében szinte mindegy, hogy az állami vagy a magánszférában vállal munkát valaki. Egyedül a budapesti bérek közelítik meg az európai átlagot, no és a Dunántúl bizonyos régióiban, ami ékes bizonyítéka annak, hogy szociális erővonalak mentén területileg is kezd kettéhasadni az ország.

hvg_3.jpg

Fotó: hvg.hu

Ha nincsenek magasabb bérek, nem tudják feltölteni az üres állásokat, ha továbbra is éhbérért tartják rövid pórázon a közmunkásokat, és csak statisztikailag tüntetik el a munkanélküliséget, akkor hatalmas bajok keletkezhetnek az államháztartásban is. A szinte kimeríthetetlen uniós források egyik legfőbb veszélye, hogy a kormány el tudja titkolni a valós gazdasági helyzetet, és az ebből következő veszélyeket. Pedig a nagy állami osztogatások helyett sokkal fontosabb lenne stabilizálni a középosztály helyzetét, olyan adófizetői réteg kialakítására törekedni, amelynek befizetéseire akkor is számíthat a költségvetés, amikor az EU már nem önti a pénzt a keleti tagországokba.

A magyar kormány arra az ősi törvényszerűségre játszik rá, mely szerint a szegények és kiszolgáltatottak lelki világának jót tesz, ha belerúghatnak a náluk is szegényebb és kiszolgáltatottabb embertársaikba. A magyar átlagpolgár, ha nem is szegény, de jómódúnak semmiképpen sem mondható. Az ide érkező menekültek ugyan csak tranzitországnak tekintik hazánkat, arra mégis jók, hogy ezt a nem túl humánus hajlamunkat ellenük fordítsa a kormány. Amennyiben Magyarországon megközelítőleg annyit keresnének az emberek, mint Ausztriában, talán itt is szeretnének maradni, persze ez a veszély egyelőre nem fenyeget bennünket. A kormány legújabb menekültellenes plakátjait látva nosztalgiával gondolunk arra, amikor a magyarok munkájának elvételével riogattak bennünket a migránsáradat kapcsán. Bár lenne olyan jól megfizetett munkánk, melyet féltenünk kéne a menekültektől! Mert ahogy egy ősi dakota közmondás tartja: "Ha teljesen magadba zuhansz, mert a sápadarcúak mindent elvettek tőled, keress egy olyan indiánt, aki nálad is szerencsétlenebb, és mindjárt jobb kedvre derülsz." 

 

83 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Tudtad, hogy azért gyűlölöd az idegeneket, mert keveset keresel? Tovább
Facebook Tetszik
0
83 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr578905102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.21. 16:58:14

"A gond tehát az, hogy Magyarországon a vékonyka gazdasági növekedésből nem részesülnek a munkavállalók, sőt, a bérek alacsonyan tartásával tudnak nyereségesek maradni a multik"

Húha, micsoda antiliberális szöveg!
Válasz erre 

kettős mérce 2016.07.21. 17:13:53

Miért kell nekem ilyen tömény ostobaságokat látnom a hírkeresőn?
Válasz erre 

Arthur Bloch 2016.07.22. 05:51:18

A birka nem változik , béget....bozo!!!
Válasz erre 

werecke 2016.07.22. 07:50:37

Én tudtam !
Válasz erre 

bontottcsirke 2016.07.22. 08:08:37

Mennyiért írtad ezt a posztot?
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 11:50:21

Migránsseggnyaló szarháziak kampányolnak.

888.hu/article-otven-migranst-sikerult-eddig-munkaba-allitani-a-2-milliobol-nemetorszagban
Ötven migránst sikerült eddig munkába állítani a 2 millióból Németországban.
...

magyaridok.hu/kulfold/19-milliard-eurot-koltenenek-nemetek-jovore-migransokra-815095/
Németországban a szövetségi kormány jövőre 19 milliárd eurót fordítana a menekültügyre a költségvetés szerdán elfogadott tervezete szerint.
---
az állástalan migránsok munkanélküli segélyére 4,1 milliárd eurót szánnak, és szintén 4,1 milliárd euró jut a menekültek beilleszkedését szolgáló programokra.
...
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 11:51:03

Egyéb érdekességek.
Csak hogy tudd kiket akarsz a magyarok nyakába erőszakolni:

carm.org/islamic-muslim-statistics-on-violence-rape-terror-sharia-isis-welfare

Saudi Arabia, 92% of Saudis say ISIS conforms to Islamic Law,

America, 38% of American Muslims says ISIS beliefs are correct,

Britain, about 1/2 of Muslims support ISIS,
----------------

51% of U.S. Muslims want choice of Sharia,

300,000 U.S. Muslims want to impose Sharia worldwide,

---

28% of British Muslims want Britain to be an Islamic state.
Válasz erre 

Az apokalipszis lovasa 2016.07.22. 12:27:16

Annyira örülök az ilyen cikkeknek, mert annyira kontraproduktívak, hogy csuda :D

Aki nem akarja, hogy lebaltázzák egy vonaton, az gyűlölködik :D
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 12:34:36

@Az apokalipszis lovasa:

Azért én becsülöm a srácot.
Nemcsakhogy tudja mi a helyes magatartás (amit ő mindig kérlelhetetlenül felismer),
hanem meg is mondja, hogy azért gondolkodik a többség helytelenül, mert keveset keresnek.
Nincs apelláta.
Azonosítja a bacit, diagnosztizálja problémát, és felírja a gyógyszert.

Persze Soros Gyuri bébloggereként nehezen adja el magát orvosnak, de szerintem tök érdekes pszichológiai eset a blogger.
Válasz erre 

Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3 2016.07.22. 12:54:31

Nem gyülöljük az idegenket, csak ha idejönnek hozzánk a mocskosok. Orbán Viktor nagyon igazan megmondta, hogy ezek csak el akarják venni a munkánkat, aztán még dolgozni se akarnak csak a mi jóléti rendszerünkön élősködni. Hát menjenek élősködni az EU-ba, csatlakozzanak, aztán majd ők is ingyen kapják a segélyeket mint mi.
De addig is mi nem adunk a mi segélyünkből, még jó hogy!

Mindenki menejn el népszavazni és ahogy Orbán Viktor kormányfőnk nagyon helyesen akarja, szavazzunk mi is az EU kilépésre, különben a Sorosék a nemzethalált hozzánk ránk!
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 13:03:58

@Ballib Cenzúrák Csengőfrásza 3:

Csak a szánalmas ncikhamisítás marad... Én tényleg sajnállak.. :DDD
Válasz erre 

room_101 2016.07.22. 13:11:52

Az a szerencsétek, hogy a migráncsok le se szarják ezt az országot, pont a hatalmas életszínvonal és perspektíva miatt. A terroristák pedig méltatlannak találják arra, hogy itt jussanak rövid úton a Paradicsomba. Ezt a turbómagyarok akár még sértésnek is vehetnék.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.07.22. 13:27:39

És ha jönnek migránsok, arabok és négerek, akkor magasabbak lesznek a bérek?
Válasz erre 

room_101 2016.07.22. 13:38:13

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:
Ne reménykedj!
Válasz erre 

vNHM 2016.07.22. 13:56:25

Kedves Szegedi Koccintos! Egy peldaval hagy rugjam szet az allitasodat. Jelenlegi keresetem $2600/het brutto, amibol lejon kb $700 ado es egy keves mas levonas. Tehat havi szinten keresek 4*$1700=$6800 netto, ami kb 1.500.000Ft. Es ugy utalom a muzulman saskahadat, mint a szel.
Orulok, hogy segithettem egy hulyes eloszlatasaban.
Válasz erre 

MR3 Béla 2016.07.22. 14:00:23

Aki ilyen plakátokat próbál alkotni, legalább tanulna meg rendesen magyarul. Nyelvtant, helyesírást is beleértve.

Mondjuk a blogoláshoz is jobb lenne némi agy, mint a mértéktelen és elvtelen politikai elköteleződés agy nélkül.
Válasz erre 

Nagyorrú Barbi 2016.07.22. 14:08:24

Még mindig ezen rugóztok ? Nem sül le a bolsi pofátokról a bőr? Ennyi terrormerénylet után? Imádod a szutykos arab bandát blogger? Húzz ki nyugatra! A kapu nyitva!
Válasz erre 

room_101 2016.07.22. 14:09:50

@vNHM:
De ha nem lennének "azok", akkor akár 2 millió felett is kereshetnél. Erre gondolj erősen.
Válasz erre 

MR3 Béla 2016.07.22. 14:19:54

@Ballib cenzúrázók réme 15:
Hát igen, két ilyen hiteles, Orbán-rablóbanda-független hírforrásnak nyilván csak hinni lehet.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 14:20:53

@room_101:

Nézzük mennyit költenek a Németek a migránsokra:

magyaridok.hu/kulfold/19-milliard-eurot-koltenenek-nemetek-jovore-migransokra-815095/
Németországban a szövetségi kormány jövőre 19 milliárd eurót fordítana a menekültügyre a költségvetés szerdán elfogadott tervezete szerint.
---
az állástalan migránsok munkanélküli segélyére 4,1 milliárd eurót szánnak, és szintén 4,1 milliárd euró jut a menekültek beilleszkedését szolgáló programokra.
...

-------

Azaz ha nem lennének migránsok, akkor a németek 19 milliárd Euróval többet költhetnének a német állampolgárokra.
Válasz erre 

MR3 Béla 2016.07.22. 14:23:25

@Nagyorrú Barbi:
Bolsi alatt a Fideszt érted?
Mert egyrészt most ők vannak többségben (bolsevik = többségi), másrészt ők viselkednek úgy, mint Rákosiék.

Az egyetlen kivétel az idegenekhez való hozzáállás, Rákosiék az internacionalizmus jegyében bárkit befogadtak volna. Már ha nem itt éltek korábban pár száz évet az ősei, lásd szlovákok, svábok.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 14:26:29

@MR3 Béla:

Ezt szeretem a magadfajta szerencsétlen Gyurcsnyista majmokban, hogy mindhalálig tagadják a tényeket, csak mert nekik nem tetsző orgánum hozta le azokat.
Ennek pedig az az oka, hogy a 444, index, HVG és a többbi fostalicska ballib szarkupac nem meri ezeket lehozni, és cenzúráznak.

Magyar hír:
magyaridok.hu/kulfold/19-milliard-eurot-koltenenek-nemetek-jovore-migransokra-815095/
Eredeti német hírforrás:
www.bild.de/politik/inland/wolfgang-schaeuble/fluechtlingsausgaben-steigen-stark-an-46602130.bild.html

Másik magyar hír:
888.hu/article-otven-migranst-sikerult-eddig-munkaba-allitani-a-2-milliobol-nemetorszagban
Eredeti
www.faz.net/aktuell/wirtschaft/unternehmen/mittelstand-als-hoffnungstraeger-fuer-fluechtlinge-14323607.html
diepresse.com/home/wirtschaft/international/4814744/Solche-Leute-suchen-wir_DaimlerChef-will-Fluchtlinge-anwerben
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 14:28:14

@MR3 Béla:

Azt nem árt tudni hogy az MSZMP utódpártját MSZP-nek hívják.
Valamint amíg Orbán lakására az MSZMP KB lehallgatóberendezést telepített, addig Gyurcsány Ferenc a Dialógu csoportról jelentgetett, és cserébe az MSZMP KB leszólt a vizsgáira:
www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA
Válasz erre 

Boka1 2016.07.22. 14:38:42

Mindig utáltuk a bevándorlókat. Emlékezzünk csak, milyen nagy arányban szavaztuk le a romániai kettős állampolgárság bevezetését.
Azóta sokat nem változtunk. Nem szerettük meg Őket.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 14:41:11

@Boka1:

Tévedsz..

A KÁP esetén az igenek nyertek, a ballibek intenzív, határontúli honfitársainkat megtagadó kampányának ellenére is.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 14:43:01

@Boka1:

Egyébként ez nagyon jó példa.
Hűen mutatja a jobboldal, és a ballibek közötti különbséget.

Ugyanis amíg a ballibek a határontúli magyar testvéreinket megtagadták volna, addig a nőket erőszakoló, potenciális terrorsitákkal elárasztanák az országot.

Szemben a jobboldallal.
Válasz erre 

Boka1 2016.07.22. 14:51:06

@Ballib cenzúrázók réme 15:

a "testvérein" is megöltek, megerőszakoltak jó pár magyart, de ilyenkor úgy szerepel a hírekben, hogy román állampolgár. Sajna aki átjött, az az ürülék része volt többnyire. Ezért utáljuk Őket. Sose felejtsd el azt az arany igazságot, hogy mindenki az Őt körülvevő 5 ember átlaga! Pl. egy szovjet zsidó sosem lesz kultúráltségi szinten egyenértékű egy svájci zsidóval. Ez igaz minden emberre, minden országra.
Válasz erre 

room_101 2016.07.22. 14:51:37

@Ballib cenzúrázók réme 15:
1. Magyaridők számomra nem hiteles, hazudnak.
2. Miránk is tök fölöslegesen költenek ennél sokkal többet a német adófizetők pénzéből, csak a korrupt csókosok zsebét tömik.
3. A német kormányt legálisan megválasztották, tehát a németek felhatalmazást adtak erre a kiadásra - legalábbis a ti logikátok szerint.
4. Hol írtam én itt le, hogy költsenek-e, és mennyit a migránsokra?
5. Nyilván azért költenek ennyit rájuk, mert már belefutottak egy helyzetbe, és még ez tűnik nekik a legjobb megoldásnak, de ez nektek túl logikus, és a logika -mint tudjuk - balliberális népkábítás.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2016.07.22. 14:57:49

A kvótanépszavazás az ellenzéknek is jó ürügy, hogy ne a kínos témákkal kelljen foglalkozni. Persze a kormány is lapít ezekben a kérdésekben. Nyugdíjrendszer, egészségügy, államigazgatás, oktatás...
Válasz erre 

leprecHaUN 2016.07.22. 15:14:12

@Ballib cenzúrázók réme 15: Az EU és főleg a németek sok faszságra költenek. Pl a migránsok integrálására - feleslegesen. Pont annyira hasznos, mint Magyarországra küldeni a pénzt. Felesleges, mint pápán a fasz.

Én is milliós tételt keresek, mégis kihalt belőlem a muszlim menekültekkel kapcsolatos empátia legkisebb szikrája is. Ez nem kereset kérdése. Aki nem vak, az látja mi folyik Európában. A franciák és a belgák már szopnak, lassan az utcára sem mehetnek majd ki biztonságban, követi őket Németország és minden egyéb kisebb-nagyobb (ha most még nem nagyobb, majd lesz egy-két generáción belül) muszlim kisebbséggel rendelkező ország.

De azért az már az őrület határa, hogy egy országban, ahol senki de senki nem akar letelepdni a migránsok közül, ahol nincsen és nem is lesz számottevő muszlim közösség soha, ott ez a legnagyobb mindenappi problémája a sok agymosott faszkalapnak. Persze, a foci már virágzik, európai 13. helyezés huhú! Az egészségügyben minden OK, a korrupció megszűnt, a közszféra tökéletesen működik, nincsen elvándorlás, mindenki boldog! Akkor már csak kell valami, amivel foglalkozhattok. :)
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 15:15:06

@room_101:

1.Konkrétan megadtam acenzúrázó ballib 444, hvg, index fostengeren nevelkedő haverodnak is az eredeti német linkeket.
Azaz ha hazudnak, akkor a német faz, bild, és diepressse hazudik, nem a magyaridők aki átvette a hírt.
Megjegyzem a saját szegénységed mutatja, hogy csak a manipuláló ballib szarokat olvasod, és élből tagadod azokat a híreket, amit a cenzúrázás okán ezek le se hoznak.

2.3.4. nem releváns a témát tekintve.

5. Azért költenek rájuk 19 milliárd Eurót, mert ott vannak több millióan, nem akarnak integrálódni és dolgozni se.
Ezt próbálják a 19 milliárd Euróból megváltoztatni.
Nem fog menni.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 15:17:37

@leprecHaUN:

Ilyen a politika.
Ha a kékről állítanák a ballibek hogy az piros, akkor a Fidesz arról csinálna népszavazést, hogy a ballibek saját kampányuk okán bizonyítsák be totális alkalmatlanságuk.

Jelen esetben a migráns kérdésben ülnek fordítva a lovon, így erről lesz népszavazás.
Válasz erre 

Józsi01 2016.07.22. 15:19:48

Na kedves kiválasztotti tudatban fetrengő fő gyűlölködő cion lényecskétől megtudtuk, hogy aznglusok, helvétek, japok és koreaiak kevesett keresnek és lecsúszottföldtúrómagyarkodószittyagörbelábúhústnyeregalattőuhító férgek. Gratula!!!!!
Válasz erre 

room_101 2016.07.22. 15:28:11

@Ballib cenzúrázók réme 15:
"2.3.4. nem releváns a témát tekintve." szóval akkor igaz, csak neked kényelmetlen beismerni.
1. Köszönöm, hogy helyettem is utánanéztél, így sikerült ingyen megdolgoztatni.
5. Én is kb. ezt írtam, örülök, hog véletlenül egyetértünk.
Válasz erre 

Csuti Ördögüző 2016.07.22. 15:55:01

Aztan ki akadalyoz meg h inkabb a hatterbe szoritott qrva fontos kerdesekrol legyen nepazavazas?

Te barom
Válasz erre 

leprecHaUN 2016.07.22. 16:01:36

@Ballib cenzúrázók réme 15: Hogyne. Es te elhiszed, hogy azert lesz a nepszavazas, mert az amugy elhanyagolhato baloldali taboron belul is elhanyagolhatoan kevesen migransokat akarnak simogatni?

Elmondom neked miert lesz a nepszavazas. Csak. Miert ne? Arrol megsem lehet nepszavazni, hogy rogantoni bunozo e, hiszen az. Nem lehet nepszavazni arrol, hogy ne lophasson ell 300 milliardot minden evben a kormanyi haveri kore, mert miert ne lophatnanak. Arrol sem lehet nepszavazni, higy az emberek korhazi fertozesben akarnak e elpatkolni es epuljenek stadionok, vagy inkabb az egeszsegugbe fektessek a penzt. Mert nem lehet. Erted?! Amig te itt osztod az eszet a migrancsokrol, addig kilopjak a gyerekeid alol a talajt es a jovojuket. De te ezt nem erted.
Válasz erre 

Csuti Ördögüző 2016.07.22. 16:07:02

@leprecHaUN: majd a 2018as nepszavazason ujra 2/3 megy orbannak azt vonyithattok tovabb micsoda diktatura van
Válasz erre 

MR3 Béla 2016.07.22. 16:12:18

@Ballib cenzúrázók réme 15:
Én meg azt bírom a magadfajta faszkalapokban, hogy aki bírálni meri a Fideszt vagy Orbánt, akinek derékig a seggében vagytok, és isszátok élvezettel a meleg fosát, az rögtön gyurcsányista vagy MSZP-s, az a mákszemnyi eszetekbe sem jut, hogy a világ nem fekete-fehér.
Válasz erre 

MR3 Béla 2016.07.22. 16:13:27

@Ballib cenzúrázók réme 15:
Magasról leszarom Gyurcsányt, ahogy azt is, hogy mikor mit csinált.
Te vagy belebuzulva egy tolvaj faszba, aki jelenleg épp miniszterelnök.
Válasz erre 

leprecHaUN 2016.07.22. 16:16:13

@Csuti Ördögüző: En kb leszarom ki nyer 2018-ban. Magyarorszag nem is erdemel jobbat a rablobandanal.
Válasz erre 

bloglegelő 2016.07.22. 16:17:56

én nem gyűlölom az idegeneket

az agresszív csöveseket sem gyűlölöm, csak nem engedem be őket a lépcsőházba

becsületes a blog címe ?

NEM

szóval:

NEM
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 16:22:44

@MR3 Béla:

Te tegadtad le a tényeket te szerencsétlen marha.
Hogy ennek az az oka, hogy a Gyurcsány seggébe vagy, avagy csak szimplán vagy hülye leszarom.
Az ilyen korlátolt barmokkal nem foglalkozom, akik letagadják a tényeket, csak mert a cenzúrázó fostalicska ballib szarok nem írták meg, tehát nincs is.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 16:26:15

@leprecHaUN:

Öröm olvasni ezt a bérrettegő szar dumát, mert olyan keveset lehet látni nap mint nap. Ja nem. Tele van ezekkel az index, meg minden más fos is.

A gyerekeim szempontjából meg úgy vagyok vele, hogy az MSZP-DK semmiképpen se kerüljön a kormányzás közelébe, éppen a jövőjük miatt.
És ha ők az alternaítva, akkor elmegyek és szavazok a Fideszre is akár.
És rohadt sokan vagyunk így.

És ha ez nem tetszik akkor gründolj olyan alternatívát, amiben nincsennek benne az elkúrók.
Válasz erre 

ZX 2016.07.22. 16:34:19

@Ballib cenzúrázók réme 15: Azt azért nem árta ha tudod, hogy bár az mszp az mszmp utódpártja, azért a komcsik csak átültek a fideszbe. Ma a fideszben van az egykori komcsik többsége. Az mszp-ben fiatalabbak ülnek mint a csak nevében fiatalok pártjában, és a fidesz tevékenységében is inkább a kádárista mszmp-hez hasonlít. De biztos jól fizetnek téged azért böfögöd mindenhova a baromságaidat.
Válasz erre 

MR3 Béla 2016.07.22. 16:35:01

@Ballib cenzúrázók réme 15:
Tények a Magyar Időkben meg a 888.hu-n?
Te tényleg ennyire elmebeteg vagy?
Ja, tényleg.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 16:36:49

@ZX:
Marhaság..
Szar komcsi duma.

Az összes ügynök és munkásőr az MSZP-be és DK-ba van.

Pár középsulis KISZ titkár tényleg van a Fideszbe.

Az MSZP-be meg a DK-ba meg a KISZ megyei vezetők, akik lehallgattak, megfigyeltek minden ellenzékit.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.07.22. 16:36:53

Ez az egész vita olyan, mint amikor egy osztály legjobb tanulóiról, akik mellesleg a megmenőb arcok is, legjobb sportolók és minden lány a lábuk előtt hever, szóval kiderül róluk, hogy a nagy partikon drogoznak.

Namármost, a drog nem éppen jó, de ők csak könnyűdrogokat nyomnak és partiznak meg isznak. Ami rossz nekik és rontja a teljesítményüket.

Na ezt meglátják az átlagos, vagy esetleg ronda és rosszabb jegyekkel rendelkező tanulók. Droggal vagy drog nélkül még mindig rohadt messze vannak attól, hogy beérjék az élvonalat és ennek nagyon sok oka van. Már jelentős lemaradásban vannak, lustábbak is, nem is szoktak hozzá a sikerhez és ahhoz, hogy hogyan kell azt elérni.

De felsőbbrendűnek és sikeresebbnek tartani magukat, csak mert nem drogoznak vagy gyorsan rápattanni a szerre, hogy a jobbakat majmolják és náluk bevágódjanak irgalmatlanul ostoba dolgok.

Magyarországra nem kellenek migránsok, de ez nagyjából ennyi. Nem az Oszmán áll csatarendbe Mohácsnál, hanem egyszerűen fegyvertelen embereket kell elhajtani a határról. Ez remélhetőleg még menni fog.

De kár lenne a Nyugat Hanyatlását megtenni központi témának, amikor van nekünk is elég bajunk.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 16:38:52

@MR3 Béla:

Ne olvassd ezeket el, mert olyan egyébként német lapokban is megjelent tényekkel is találkozhtasz, amit a ballib fostenger 444-től, a hvg-ig véletlenül se ír meg.

Egyáltalán ne olvasss inkább semmit, mert csak láthatóan megzavar a gondolkodásban a tudás.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.07.22. 16:40:13

@leprecHaUN: miért nem állnak ki baloldali pártok amellett, hogy a szír helyzet európai migrációval rendezése ostoba és veszélyes ötlet?

Cseheknél, szlovákoknál a baloldali kormányzat simán megteszi. Sőt, ott nem is jelent egyet a baloldal a nemzetellenes őrjöngéssel.

Itthon nem csak a kormány teljesít alul politikai téren.
Válasz erre 

ZX 2016.07.22. 16:41:41

@Ballib cenzúrázók réme 15: Szánalmas ahogy vergődsz, miközben te is nagyon jól tudod, hogy igazam van. Csak kurva ciki lenne beismerned.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.07.22. 16:41:53

@ZX: Oda is. De maradtak is. Elterjedtek mindenhol, mint a mikrocelluláris karcinóma, pont ez a baj.
Válasz erre 

Ésszelteli 2016.07.22. 16:44:16

Micsoda hülyeség halmaz ! Az, hogy valaki nem akar muszlimokkal együtt élni, akikről tudjuk, hogy nem integrálódnak az európai, pláne nem a keresztény kultúrába az nem gyűlölködő. A tények makacs dolgok, de van aki nem vesz tudomást róla, az legyen az ő dolga. Menjen el egy közel keleti muszlim államba és ott adja elő ugyanazt, hogy fogadjanak be nem muszlimokat.....Azt hiszem rövid életű lesz az illető. Sok fizetett mesélő tévelyeg közöttünk kijövet a kocsmából, mert józanul azért lehetne okokat és okozatokat és érveket is mondani, de az hiánycikk úgy látom sokak számára.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 16:47:35

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:

Mert hülyék.

Azt hiszik, hogy akkor Orbán nyer.

Holott éppen Orbán az, aki bármikor kihátrál az általuk hozott törvényből is akár, ha az a többségi akarattal ellentétes.
Lásd vasárnapi zárvatartás.

De a ballib az beleáll keményen a marhaságba, és megy a falig, és még tovább nyomja bele a saját fejét a porló vakolatba.

Mentségükre nem tehetnek mást. A ballibek azt teszik amit Sorosék parancsolnak nekik már évek óta.
Válasz erre 

Ésszelteli 2016.07.22. 16:50:34

Persze ő ezért kapja a pénzét, hogy ilyeneket írjon, ezért nem is kell komolyan venni. Elveszi a pénzt de azért még ő is szavazhat nemmel, mert nem biztos, hogy sária jogrendet akar majd az unokájának.
Ha meg mégis, akkor el kell költözni máshova. Vagy klasszikust idézve .."el lehet menni az országból."
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.07.22. 16:53:48

@Ésszelteli: Amíg van hova menni. Én is ezt szoktam mondani a muzulmánkérdésről.

Én egy szakállas, meglehetősen önző, "illiberális" hetero férfi vagyok. Nem nekem fog annyira nagyon fájni a sária jogrend. A zenét mondjuk sajnálnám, meg a sört. De nem nekem kellene nindzsának öltözni, nem az én karomat vágnák le egy elemelt ájfónért, nem engem taszigálnának le a tetőről.
Válasz erre 

leprecHaUN 2016.07.22. 16:55:17

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Magyarorszagon nem alakult ki politikai kultura. Senki nem erti meg, hogy nincsenek ellenesegek orszagon belul, hanem ellenfelek vannak. Normalis demokraciakban egyik fel sem akarja eltaposni a masikat, megertik, hogy mindenki az orszag javat akarja, mas-mas megkozelitesben. Magyarorszagon mindegyik az orszag javait akarja. Hazavinni. A csehek es meg a szlovakok is fenyevekre vannak mar Magyarorszagtol. Lassan a romanok is beeloznek es jonnek fel a bolgarok. Ez a fajta szetszakitottsag ami Magyarorszagon van evszazadok ota, sehol mashol nem jellemzo. Ilyen helyzetbol nem lehet lepni elore, csak a multon merengeni. Nincsen es nem is lesz konszenzus soha semmiben.

Nagyon jo pelda erre a kommentjeimre kapott valaszok, pl az ilyen egybiteseke, mint @Ballib cenzúrázók réme 15:
Ha leirom, hogy mennyit lopnak napi szinten a fideszes fiuk, akkor mar csak ballib berrettego lehetek. Igaz, hogy Magyarorszagon max ket hetet toltok egy evben rokonlatogatoban, de biztosan gyurcsanyberenc vagyok. Mert minden ugy tokeletes ahogy van. Az ilyeneknek van feher meg fekete. Sajat velemenyuk nincsen, csak amit olvasnak a fidesz.hu-n. Nem erti meg, hogy tolem aztan hazatalicskazhatja orban az orszaghazat is a koronaval, nem az en penzemet lopja, csak magyarkent az egyik szemem konnyezik, hogy az ottani lakossagot hogyan kezeli egy csurhe a parlamentbol. Legyen az eppen jobbos vagy balos. Itt ahol elek, ennek a toredekeert kimennek az utcara es szarra verik a politikust. Mondjuk itt a korrupcio szinte ismeretlen. 3000 euro telefonszamla mahinacioert felfuggesztettet kapott egy parlamenti kepviselo. Nem milliardokert semmit...
Válasz erre 

leprecHaUN 2016.07.22. 16:58:17

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Azert atlatszo baromsag ez az egesz nepszavazosdi az adofizetok penzebol, mert mindenki tudja mi lesz az eredmeny. Ennyi erovel meg lehetne kerdezni, hogy "Akarsz e megdogleni? Igen/Nem". Na vajon milyen eredmeny lenne?

Ezt nem veszi eszre a sok fideszfarok, hogy ez a szavazas felesleges. Eltereles, semmi mas. Semmit nem kell megerositeni.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 16:59:50

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:

Itt van néhány érdekes statsizstika a muszlimokról:
carm.org/islamic-muslim-statistics-on-violence-rape-terror-sharia-isis-welfare

Nekem ez a személyes kedvencem:

28% of British Muslims want Britain to be an Islamic state.
--
Britain, 1.5 Million Brits support ISIS, "ICM (Mirror) Poll 2015: 1.5 Million British Muslims support the Islamic State, about half the total population.

Általában pedig:
68% of Palestinian Muslims say suicide attacks against civilians in defense of Islam are justified.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.22. 17:02:05

@leprecHaUN:

Ja akkor ezért vagy ilyen hülye. Mert nem itt élsz, így nem ismered a helyzetet.

Nem vagy vele tisztában, hogy sajnos nincs harmadik alternatíva.
Csak a tolvaj ballibek akik alaposan el is kúrják, vagy a tolvaj Fideszesek.
Válasz erre 

Az apokalipszis lovasa 2016.07.22. 17:02:15

@leprecHaUN: "Ha leirom, hogy mennyit lopnak napi szinten a fideszes fiuk,"
azzal mire mész? Melyik politikus lop kevesebbet? Juncker?
Válasz erre 

2016.07.22. 17:04:37

@Ésszelteli: mondjuk London polgármestere elég jól integrálódott...
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.07.22. 17:13:02

@leprecHaUN: ez szép és jó és ha arról lenne népszavazás, hogy legyen-e népszavazás akkor arra ikszelnék, hogy ne.

De ha van népszavazás arról, hogy meg akarunk-e dögleni és mivel mindenki magasról tesz rá és végül csak Kiss Béla rokkantnyugdíjas megy el aki dafke "Igen"-nel szavaz, mert elöntötte az epe azután, hogy a Ferihegyről hazafele autókázó ibizai nyártól fűtött Habyonárpi rommáverte a Gucci táskájával mert átvágott előtte a zebrán, az igencsak rosszul mutatna ugyabár, mert minden egyébtől függetlenül én mégiscsak nem szeretnék megdögleni.
Válasz erre 

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.07.22. 17:16:37

@Könnyen elkaptuk, uram!: vagy fordítva. Amúgy a muzulmán országok sem mind a pokol bugyrai, de ha ők egyre jönnek, mi meg nem szaporodunk, akkor előbb-utóbb megint cserélni kell az országnevet, csak most nem a köztársaságot országra, hanem a magyart valami másra.
Válasz erre 

-JzK- 2016.07.22. 17:20:53

Én magyar viszonylatok közt kifejezetten jól keresek, a felső 2%-ba tartozom, mégse kívánom, hogy a kokerók ide telepedjenek, méghozzá elvi okokból: ők nem tartoznak ide, nem valóak ide, menjenek innen a francba.
Válasz erre 

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.07.22. 17:25:14

És a pokemonokról nem lesz kvótás népszavazás? Ők korlátlanul köhetnek?! :)))

Pokemon téboly

Felém fut blőd tömeg konok
Tekintettel s majdnem elüt;
Hátam mögött pokemonok
Lüktetnek szinte mindenütt.

Sokaságnál okosteló,
Ez már egy új emberfajta,
S üvöltenek nekem: „Te ló,
Pokemonon ott állsz rajta!”

Vécére is félve megyek,
Hátha beugrik egy alám,
S rám törnek vad izomhegyek
Földre lökvén: „Megvan, na lám!”

Szerencsétlen bús földtekén
Ez folyik már hetek óta...
Brüsszelnek most üzenek én:
Pokemonra nem kell kvóta?!

„Pokemonról szállj le! Hé boy,
Széttéplek és lesz egy víg tor!” -
- Zúg egy manus. Totál téboly!
Ments meg minket, drága Viktor!

„Nem kell aggódnia, költő polgártársam, haladéktalanul megmentem! Bennem megbízhat. Én mindig tudom, hogy mi foglalkoztatja a zembereket. Természetesen nem engedjük meg Brüsszelnek, hogy az országgyűlés felhatalmazása nélkül pokemonokat telepítsen Magyarországra. Okvetlenül népszavazást fogunk kezdeményezni, hogy megtudjuk, mit gondolnak a zemberek a terrorista gyanús pokemonok és pókemberek Magyarországra való betelepítéséről. Ha, ahogy sejtem, jogtalan az ügy, akkor lesre állítjuk őket. A közeljövő elkezdődött! Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!” /Dr. Orbán Viktor, jogász és Magyarország miniszterelnöke/

„Lengyel-magyar két jó barát, együtt űzi pokemonát! Nyilvánvalóan mi is részt veszünk a Keresztények Együtt a Gyűlöletért (KEGY) civil szervezet pokemon és piréz ellenes békemenetén!” /Zbigniew Kretyn, a Lengyel Élet Gyökere (LÉGY) szakszervezet keserűségügyi menedzsere/

„Be kell vallanom, hogy fogalmam sincs, mi az a pokemon, butatelefonom van és sokáig betárcsázós volt az internetem is. Talán nem véletlen, hogy még sosem büntettek meg a digitális világsztrádán való gyorshajtásért. Lassan járj, tovább tart!” /Frady Endre, kőkorszaki költőgigász/

„Mi a bajotok velem, ti múlt századokba beragadt őskövületek?! Ki nem állhatom a virtuális fosszíliákat!” /Pokemon Pityu, digitális celeb/

„Tegnapelőtt az okostelóm jelezte, hogy Förmedi bácsi veteményeskertjében van egy pokemonraj, de amikor átmásztam a szögesdrót kerítésen, az öreg munkásőr rám uszította mindkét kutyáját! Szerencsére azóta már itt a sebészeten is elkaptam egy pokemont az egyik műtőben egy páciens nyitott agyában, de az épp operáló orvos nagyon megveretett a másfél mázsás főápolónővel. Most tolószékben vadászok a folyosón…” /Birka Baltazár, gimnáziumi tanuló/

„Az aktuállíra koronázatlan királyaként regnáló költő ismét lereagálta az átlagos emberi ésszel lereagálhatatlant és odatette magát, ahol a madár se költ! A keresztrímek kormoránjaként vijjogja arcunkba a virtuális világ túlburjánzó térhódításának lélekalvasztó elsivárosodását. A vers végén a jóságos legfelsőbb hatalomba vetett csodaváró bizalom már-már Moliere Tartuffe-jének pozitív napkirályi zárására hajaz. Frady Endre egyre jobban teljesít!” /Lilaköd Lenke, a Frady Endre Nemzeti Egyetem (FENE) világirodalmi tanszékének adjunktusa/

„Mi ez a bélbe belepokemonozó féreglíra?! A gyomor forog, az alkotó pihen?! Dehogy pihen, táncol a romokon! Ez a magamfajta ember tragédiája! Anyám szerint nem kellett volna kritikusnak lennem, maradhattam volna középiskolai magyar-történelem szakos tanár, és igaz ugyan, hogy már rég éhen haltam volna, de nem lennék ennyire ideges. Ő azonban nem tudja, hogyha Frady Endrét valami fékevesztett közoktatási szakállamtitkár véletlenül bevette volna a tananyagba, akkor nem éhhalált haltam volna, hanem agyvérzéseset!” /Puzsér Róbert, kritikus/

„Úgy tűnik, hogy az emberiség megérett a pusztulásra. Istenem, megoldod magad, vagy besegítsek?” /Chuck Norris/

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2016/07/pokemon-teboly.html
Válasz erre 

MR3 Béla 2016.07.22. 18:09:38

@Ballib cenzúrázók réme 15:
Téged legalább nem zavar semmi a gondolkodásban, mert nem szoktál olyat csinálni, azt sem tudod, mi az.

Ezért te inkább segget nyalsz.
Az viszont remekül megy.

Egyébként ha valaki ennyire magyarkodik, az írni vajon miért nem tanult meg rendesen?
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.22. 18:30:00

@-JzK-: Dettó. Amúgy pedig nem gyűlölök senkit, de az északiaknak északon a helye, a délieknek pedig délen. Ki-ki a saját kultúrájában amit megformál magának. A népvándorlást idáig mindig megszívták a célországok.
Válasz erre 

leprecHaUN 2016.07.22. 18:30:20

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Nem is az a lenyeg, hogy egy mar kiirt nepszavazason szavaznak e az emberek, hanem az, hogy van egy olyan orszag, ahol ilyen szintu demagogia lehetseges es a kormanyparti szavazokban fel sem merul a kritika szikraja sem. Tehat ha kiirnak a megdoglos nepszavazast, akkor azt skandalnak, hogy a ballibek igennel fognak szavazni a mocskok, szavazni kell, nem pedig felteszik a kerdest, hogy ugyan nem vagyunk mi kurvara hulyenek nezve?

@Ballib cenzúrázók réme 15: @Az apokalipszis lovasa: na pont ezert irtam, hogy Magyarorszag nem erdemel jobbat. Erre szocializalodott a lakossag, kenyelmes a meleg fos, mert nem hultok ki. Osszekacsintunk, nem fizetunk adot, mert mas is lop. Juncker is biztosan lop, lophat a fidesz is. Gyurcsanyek is loptak, miert ne lophatna a fidesz is. Az erkolcsi erzek teljesen kihalt a magyarokbol, mar fel sem fogjak, hogy mi a problema.
Persze, mas is lop. Annyit amennyit a fidesz, a legbaratsagosabb afrikai diktator is siman lenyul. Akkor miert ne lehetne. Felteszem eljuttok majd arra a szintre, amikor a birosagon is ezzel vedekeztek majd .
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.22. 18:31:30

@Frady Endre: Roppant gagyi.
Válasz erre 

Kampfer 2016.07.22. 18:39:26

Ismét alkottál, alfréd! Mai recsi-recsi megvolt!

"Tudtad, hogy azért gyűlölöd az idegeneket, mert keveset keresel?"
O.m.g.! Ha ezt komolyan írtad, sürgős lobotómiára kell előjegyezni!
Egyáltalán nem keresek rosszul. Még a befektetések is hoznak valamit a konyhára. Tehát szeretnem kellene a migráncsokat. De nem...! Nem bírom őket, jó érzés, hogy a drót túloldalán vannak. Az már nem annyira jó érzés, hogy nem elég hosszú és erős a drót!
Nem, alfrédka, nem ezért rühellem őket! Hanem a viselkedésük és a gondolkodásuk miatt! De azért nagyon!

"Lényegében mindegy, hogy a kormánynak sikerül-e négymillió embert az urnákhoz csábítania félrevezető információkkal és kőkemény rasszista kampánnyal,"
Dehogy mindegy! Az igaz, hogy sokkal előbb lett volna szükség erre a népszavazásra! De hogy a kampány rasszista lenne? Miért? Mert annak nevezi a migráncsokat, amik? Ez nem rasszizmus, hanem a tények ismerete. Muszlimok? Azok. Bevándorlók? Azok. Más kultúrából? Abból. Integrálhatatlanok? Azok. Mi itt a gond? A plakátokon található állítások pedig nem tűnnek hazugságnak, elég csak akár az atv híreit elolvasni!

"Magyarországon olyan alacsonyak a bérek, hogy a szakképzett, elsősorban fiatal munkavállalók elhagyják az országot, külföldről pedig még a szomszédos országokból sem jönnek ide..."
Ez mind igaz. Egyrészt ez munkaerőpiaci és gazdaságpolitikai kérdés, valamint az elvonások mértékéről árulkodik. És ez valóban irreális. Másrészt ettől még a migráncsok jelentette veszély nem kisebb, a kvóta pedig egy uniós agybaj, ami ellen fel kell lépni!

"A gond tehát az, hogy Magyarországon a vékonyka gazdasági növekedésből nem részesülnek a munkavállalók, sőt, a bérek alacsonyan tartásával tudnak nyereségesek maradni a multik és a hazai cégek..." Ez is igaz! A cégek bérpolitikáját azonban nem a kormány határozza meg, hanem a piaci pozícióik és a cégek lehetőségei, valamint a hozzáadott érték nagysága. Német multinál dolgozván volt néhány béralku tárgyalásunk a vezetéssel és elmondhatom, hogy NEM a kormány miatt fizettek szarul, hanem mert megtehették és a gazdasági céljaikat így is elérték. Ez változott!

"Mellékesen a közszféra legtöbb szegmensében sincsenek megfelelően magas bérek..." Ebben is teljes mértékben igazad van, alfrédka! De még ez sem csökkenti a migráncsok és a kvóta jelentette veszélyt! Ergo ettől még van létjogosultsága egy népszavazásnak és érdekünk az egységes elutasítás!

"A magyar átlagpolgár, ha nem is szegény, de jómódúnak semmiképpen sem mondható. Az ide érkező menekültek ugyan csak tranzitországnak tekintik hazánkat, arra mégis jók, hogy ezt a nem túl humánus hajlamunkat ellenük fordítsa a kormány."
A magyar polgárokról írottak is igazak! Az ide érkező MIGRÁNSOK azonban nem jelentenek megoldást a hazai társadalmi, gazdasági és politikai anomáliákra! Ellenkezőleg! Csak fokoznak egy feszültségekkel egyébként is teli társadalmat terhelő nyomást és újabb konfliktushelyzetet teremtenek! Sajnos végignézhettük, mit eredményezett ez nyugaton! Erre semmi szükség! Az csak egy libbant hazudozás, hogy mindenáron ellentétet akarna szítani a kormány! Számukra ez egy 'szerencsés velejárója' a belpolitikában, hiszen épp az ellenzék mainstream politikájával szemben fejthetik ki az álláspontjukat. Vagyis úgy gondolják, hogy végre elválik a szar a májtól!

"Amennyiben Magyarországon megközelítőleg annyit keresnének az emberek, mint Ausztriában, talán itt is szeretnének maradni, persze ez a veszély egyelőre nem fenyeget bennünket."
És ez most talán épp szerencsés körülmény is lehet! Ezek a migráncsok ne is akarjanak itt maradni, semmi szükség ilyenekre! Továbbá, ahogy már többször leírtuk: ha nem ide jönnek, akkor be sem kell őket engedni! Ha merkelisztánba akarnak menni, akkor a belgrádi német követségen kell menekültvízumot kérni, ha megkapták, akkor lehet UTAZNI legálisan, ha nem, akkor így jártak, lehet menni 'zurück'! És mi máris kikerültünk a képből!

"A kormány legújabb menekültellenes plakátjait látva nosztalgiával gondolunk arra, amikor a magyarok munkájának elvételével riogattak bennünket a migránsáradat kapcsán."
Ez ismét igaz, valóban nem a munkát kell ezektől félteni, mert NEM akarnak dolgozni! Nem is lehet mire használni ezeket, ez is látható! Egy újabb ok, amiért semmi szükség rá, hogy ezeket a buckalakókat beengedjük!

Végezetül egy gondolat: Valóban eszméletlen sok arrogáns faszságot és vérlázító hülyeséget művel a kormány! Ezek tények. Ahogy az is, hogy migránskérdésben egyértelműen igazuk van! Hogy ezt nem meggyőződésből, hanem politikai érdekből és számításból vallják, ez is jó eséllyel igaz. De az eredmény szempontjából ez tökmindegy is! Mert a fő cél, hogy ide egy nyomorult buckalakó migráns se jöjjön be, kerüljenek el nagyívben! Mindenkinek jobb ez így! A magyaroknak is, nekik is. Ezt érdemes lenne belátni a magyar politikai közéletben is! Talán előrébb jutna vele a másik oldal is! És akkor valóban elő lehetne hozni a kormány balfasz és korrupt húzásait!
Kamp.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.22. 18:39:50

@leprecHaUN: A lopás bele van kódolva a demokráciába. Nem csak itt, mindenhol. Csak ahol több pénz van, ott ez kevésbé látványos.

A képlet viszonylag egyszerű: a szavazó dönt. Csakhogy, a szavazónak a döntéshez sem információja, sem képzettsége, sem a döntésre allokált ideje nincs. Mi alapján dönt tehát a választó ? A médiából hallott hírek alapján. Persze ki-ki a saját médiáját tartja hitelesnek, de az nagyon nem mindegy, hogy mekkora az a saját média és hány emberhez jut el. A saját média persze annak fújja a szelet, aki fizeti, de már elve az megy oda, aki az adott társulattal amúgy is szimpatizál. Egy liberós újságíró nem megy szélsőjobbbos laphoz, és fordítva sem valószínű.

A lényeg, hogy annak van nagyobb hátszele, akinek több az erre fordítható pénze. És mivel viszonylag kevés a jótét lélek, aki önként fektet milliárdokat a politikába, bizony ezek a befektetett pénzek kamatostól kell hogy visszakerüljenek a befektetőkhöz. A politikusnak pedig akkor van esélye hatalmon maradni, ha a következő választásra is félre van téve a pénzmag. Ehhez pedig lopni kell, keményen.

Persze, ahhoz, hogy valaki ebbe a dologba pénzt tegyen, az is kell, hogy ne legyen teljesen reménytelen az ügy. Jelenleg is valószínűleg bőven van a baloldalon is visszaforgatható pénz, de annyira nincs a jelenlegi baloldalon senki akinek agya és karizmája is van egyszerre, hogy az oda betett pénz megtérülési esélye zéró. Ezért szegény az eklézsia is arrafelé mostanában.
Válasz erre 

leprecHaUN 2016.07.22. 18:47:01

@midnight coder: sok igazsag van abban amit irtal. Az is egyertelmu, hogy a nyolc evig ellenzekben is eleg jol eltartott fidesznek most torlesztenie kell, nincsen annyi penz ami erre eleg lenne. Az EU forrasok jo resze is erre megy, ha esetleg elapadna a forras nem kerdes, hogy ket honapon belul kiirasra kerulne a kilepesrol szolo nepszavazas.

Na en megyek, koszon, hogy volt, akivel erdemi vitat is lehetett folytatni.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.22. 18:49:17

@Kampfer: Minden szavad igaz. Max. két dolgot lehet még hozzátenni:
1. Igen, a migráncsok a németekhez mennek. De ha a németek bedőlnek emiatt, akkor az egész EU bedől. És az EU amúgy is éppen hogy a víz színén bukdácsol.

2. Az itt lakók (és nem csak kis hazánkra gondolok) azért szkeptikusabbak a bevándorlókkal mint Pl. a németek, mert van tapasztalatuk. Egyrészt, velünk most is itt él úgy egymillió ex-ex-ex migráns, akiket évszázadok alatt sem sikerült teljesen integrálni - holott nekik nyelvi problémáik már rég nincsenek, és az európai kultúrával szemben sem annyira elutasítók mint egy iszlamista.
Másrészt, nekünk vannak tapasztalataink az országon átmenő törökökkel, tatárokkal, nácikkal, szovjetekkel kapcsolatban. Nagyon nem vágyunk újabb ilyen élményekre.
Válasz erre 

midnight coder 2016.07.22. 18:54:01

@leprecHaUN: Amúgy egyébként ez a FIDESZ megdöntésének receptje is: ha van egy ígéretesebb alternatíva, akkor kevésbé éri meg az illetékeseknek ebbe fektetni a pénzt. Illetve, a privatizélésből félretett baloldali forintocskákat is ismét érdemes lesz politikára költeni.

Jelenleg a baloldalon sokkal inkább az ötlettelenség, mint a pénzhiány a fő probléma. Általában véve nem nagyon tudnak mihez kezdeni a globalizáció és a technológiai fejlődés okozta változásokkal.
Válasz erre 

gyokkkettto 2016.07.22. 19:06:26

Amellett hogy persze semmi ertelme, egy ilyen szokasos eszement libbant blog szokvanyos agyatlansagara reagalni, azert megis kivancsi volnek, most mi lesz az Osztrakok eletszinvonalaval ??????

Mert hogy ezek fasisztanaci rasszista Osztrakok bejelentettek, hogy 100 km -es kerites epitenek a Magyar hatarra. Akkor most ok hirtelen lesullyedtek a magyar eletszinvonalra, es maris rugdosodnak ? Es akkor ok most miert nem fasiszta naci rasszista holokauszttagadok ???????
Az Osztrak kerites az miert nem fasisztanaciholokauszttagadas ????

Es elvarnam a libbantaktol, hogy most ugyanolyan eszement visitast rendezzenek, meg holokausztozannak honapokig, mint a Magyar keritesnel.
Válasz erre 

Kampfer 2016.07.22. 19:10:38

@midnight coder: Üdv! Köszönöm. Remélem az alapgondolatok eljutnak minden értelmes emberhez! Azt kellene látni (láttatni), hogy ha ebben a kérdésben eredményt érünk el, az valóban a kormány és a fidesz számára jelent politikai tőkét, azonban az egész NEMZET a nyertese lenne! Pedig bármely politikai erőnek lehetősége lenne (lett volna) politikai tőkét kovácsolnia ebből. De valamiért nem tették... Ez az ő döntésük, de ettől még a cél a fenyegetés elhárítása!

Igen, igazad van: ha a fritzek dőlnek, akkor nagy lesz a baj a kontinensen. De valamit látni kell! Az, hogy Németországban mi történjen, kit és mennyit fogadjanak be, az az ő döntésük kell legyen! Nem mi vagy más európai ország mondja meg nekik! Ahogy ezt mi is elvárjuk, úgy ezt az állampolgári németek is elvárhatják! Azt kimondhatjuk, hogy a döntésük következményei ránk is hatásal lesznek, ez is tény.

Az is igaz, hogy túl viharos és zajos volt a történelmünk ahhoz, hogy mindezt könnyelműen vegyük, teljesen indokolt a szkepszis és az óvatosság! Ergo a drót és a fal is indokolt lenne! Jobb egy stagnáló gazdaság, mint pár tucat migráns-hátterű kamionos! És igen! A cigányokkal is rendesen megégettük már magunkat! Ebből is tanulni kell(ene)!

Többször leírtuk már: nem azt kellene bizonygatni és harsogni, hogy az orbán korrupt és a fidesz szar! Ezt mindenki tudja! Az lenne a siker kulcsa, hogy valaki megmutassa az ÉRTELMES ALTERNATÍVÁT! Mert ilyet ma nem mutat az ellenzék! Addig pedig a fidesznek áll a zászló! És a 'demokratikus' ellenzékre (megalol) pillantva kijelenthető: a fideszt nem a saját szavazói tartják hatalomban, hanem az ellenzéke!
Üdv!
Kamp.
Válasz erre 

Kampfer 2016.07.22. 22:09:47

Alfréd!

Azt hiszem, ha most nézed a híreket, talán te is belátod, hogy egy korrupt kormány egészen más jellegű fenyegetést jelent, mint muszlim migránsok hada az életterünkben! (Nem mentve mindezzel a korrupciót persze!)
Kívánom, hogy ezek legyenek az utolsó áldozatok és ébredjenek végre a döntéshozók! Máris nem tűnik annyira túlzónak azon a plakáton olvasható szöveg...
Kamp.
Válasz erre 

Avocado Diaboli 2016.07.22. 22:38:57

Hat ize, szinte senki nem akar mar a muszlim idiotakkal egyutt elni a vilagban. Meg sajat maguk is utaljak magukat, kulonben nem leplenek le millioszamra a sajat orszagaikbol. Ennek semmi koze Orbanhoz, ha Gyurcsany vagy mas lenne hatalmon, akkor is ez lenne a vegeredmeny.
Válasz erre 

Avocado Diaboli 2016.07.22. 22:41:18

Es ez a felmeres a poszt alatt, elerjuk-e az osztrak szintet, mire jo, provokacio? Soha budos eletben nem lesznek utolerve, akar Orbannal, akar nelkule, akar EU-ban, akar kivul. Aki ezt nem kepes felfogni az ostoba es naiv. Azert mert Mo. nem eri el az osztrak szintet anyagilag, meg lehet normalis orszag.
Válasz erre 

gyokkkettto 2016.07.22. 22:55:21

"Tudtad, hogy azért gyűlölöd az idegeneket, mert keveset keresel?"

Pontossan, ennek biztos hogy semmi koze, ahhoz hogy a libbantak altal ide szallitott arabok, mostmar naponta kovetnek el tomeggyilkosagokat.
Az egesz az Orban rasszizmusa miatt van, es az arab terroristak csak a rassziszmus ellen vedekeznek.
Válasz erre 

2016.07.23. 03:06:29

A ballib oldal nem képes európaiként gondolkodni. Nem fogják fel, hogy Európa egy kvázi-állam, ahol bizony a magyar munkavállaló munkájára, életére, testi épségére nem csak a Magyarországra érkező mohamedánok és négerek veszélyesek, hanem azok is, akik Németországban vagy Franciaországban garázdálkodnak. Magyarok nem csak Magyarországon fizetnek adót, hanem sokan Dániában, Hollandiában, Svédországban, UK-ban, Németországban vagy Ausztriában és mint adófizetőknek érdekük, hogy ne mohamedán-néger ingyenélőket segélyezzen az adójukból egyik európai állam se.

Sajnos a ballibák még mindig csak Orbánban és az orbáni Magyarországban tudnak gondolkodni és se belföldön, se külföldön élő magyarok érdekeit nem tudják és nem akarják képviselni. Az illegális, néger, iszlámista migránsok fontosabbak nekik, mint a keresztény vagy ateista európai fehér ember élete.
Válasz erre 

vezuv2 2016.07.23. 10:30:20

@leprecHaUN: Fura alak vagy te is - Frédihez hasonloan - szrintetek mindenki "fideszfarok" aki nem ugy gondolkodik mint ti...
Válasz erre 

Ésszelteli 2016.07.24. 07:04:07

@Vajk a Vitéz Várjobbágy:
Látom nyaktól fölfelé nem vagy nagy erőben, de ne várd el, hogy mások is hozzád hasonlóak legyenek.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard