Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Vajon mit tenne a Fidesz Magyarországgal, ha nem lennénk az EU tagjai?

Vajon mit tenne a Fidesz Magyarországgal, ha nem lennénk az EU tagjai?

Divat lett nálunk szidni az Európai Unió intézményeit és döntéshozóit az ellenzéki és kormányoldalon egyaránt. Az ellenzékiek gyengeséggel, megosztottsággal, a tények felszínes ismeretével, a kormánypártiak viszont a nemzeti érdekek elnyomásával, „Brüsszel diktatúrájával” vádolják az EU-t. Mindkét oldal túloz, sőt igazságtalan is a két megközelítés. A közös uniós politika (és persze pénz) nélkül ugyanis az ellenzéknek és a kormányoldalnak is sokkal rosszabb lenne a sora hazánkban. Orbán Viktor politikai ámokfutását ugyanakkor ma már szinte csak az EU, azon belül is az Európai Néppárt parlamenti frakciója tudja megfékezni.

24_40.jpg

Fotó: 24.hu

A migrációról, a határvédelemről és az európai életmód megvédéséről értekeznek a napokban az Európai Néppárt prominensei. A témákból ítélve meglepő, hogy Orbán Viktor nem szerepel az előadók között. A magyar kormányfő bizonyára kioktatná pártcsaládjainak tagjait arról, hogyan kell többmilliárdos kampányokkal félelmet kelteni a polgárok lelkében, miként lehet a közmédia segítségével egy párhuzamos valóságot kreálni a megszokott életmódjukat féltő nyugdíjas nénik és bácsik számára.

Orbán ugyanis nem pusztán azt tudná elmondani a jobboldali politikustársai számára, miként kezelné ő a menekültválságot, hanem azt is, milyen kampánystratégiai lehetőségek rejlenek a menekültekkel való állami riogatásban. Ő csak tudja, hiszen egy, a rasszizmus határait erősen súroló kampánnyal sikerült ismét begyűjtenie a szavazatok közel felét az országgyűlési választásokon, aminek egyenes következményeként ismét kétharmados többsége van a Parlamentben. És, ha már ismét összejött az alkotmánymódosításokhoz szükséges frakciója, akkor bele is csap a lecsóba, nem érdekli, hogy a német kereszténydemokraták tőle féltik csak igazán az európai értékeket.

Az alkudozásokból maximum annyit vesz észre egy magyar polgár, hogy a Fidesz elhúzza az ügyeket, például lassan fojtogatja a CEU-t, de egyelőre nem záratja be.  

Azonban, ha nem lettünk volna az Európai Unió tagjai az elmúlt nyolc évben, még a mostaninál is szomorúbb képet alkothatnának a nyugati kereszténydemokraták a magyar jogállamiság állapotáról. Kevés szó esik ugyanis arról, hogy Orbán Viktor kormányzásának legutóbbi két ciklusában sokkal durvább eszközöket próbált bevetni a fékek és ellensúlyok rendszerének mihamarabbi lebontása érdekében, mint ami végül kisült ezekből a törvényekből. A demokratikus intézményrendszer különböző pilléreit folyamatosan támadta az utóbbi nyolc évben, fennen hirdette, hogy minden ügyben elmegy a falig, és azt sem rejtette véka alá, hogy sajátos pávatáncával igyekszik megtéveszteni politikai ellenfeleit és szövetségeseit.

Orbán cinizmusa általában akkor érhető tetten a leginkább, amikor henceg. Soha nem ismeri be, hogy egyre jobban kiismerték a politikai partnerei, és ma már alig hisznek neki a pártcsaládjában, ám meggyőződése, hogy a néppárti frakció nem fogja kizárni a Fideszt a sorai közül, mert ezúttal is sikeresen manőverezik majd a különböző érdekcsoportok között. Szinte már eszébe se jut arról beszélni, hogy ideológiai rokonság fűzi össze az európai kereszténydemokrata pártokat, számára csak az a fontos, hogy felhasználja az Európai Parlament legnépesebb képviselőcsoportjának támogatását a saját céljai elérése érdekében.

Nyílt titok ugyanakkor, hogy elég egyértelművé tették Orbán számára, hogy a türelem vele szemben nem tart örökké. Elég konkrét feltételeket szabtak ugyanis számára a német kereszténydemokraták, például azt, hogy a Velencei Bizottság véleményének ismerete nélkül ne fogadja el magyar országgyűlés a Stop Soros névre keresztelt civil- és menekültellenes törvényt. Még nem biztos, hogy a magyar kormányfő meghátrál ettől a fenyegetéstől, mindenesetre azóta Orbán egyfolytában a kereszténydemokrácia nagyszerűségéről beszél, ugyanakkor egy tompított változatot kezdtek el tárgyalni a magyar képviselők. Ettől még a gyülekezési jogot álszent indokokkal akarja korlátozni.       

Az EU intézményei, valamint a legnagyobb politikai befolyással rendelkező Európai Néppárt már többször alkudoztak eredményesen a háttérben Orbán autokrata rendszerével, de ez inkább a magyar kormányfő malmára hajtotta a vizet. Ez az eljárás ugyanis leginkább elvtelen mutyizásnak tűnt a magyar választók szemében, hiába sikerült például a médiatörvényt némileg kompatibilissé tenni az EU-s törvényekkel, hiába nem mert eddig nyíltan nekimenni a Fidesz a bíróságoknak, hiába tárja fel egymás után a kirívó korrupciós ügyeket az Európai Unió Csalás Elleni Hivatala (OLAF), a magyar választók nem igazán érzik, hogy ez az ő érdekükben történik. Az alkudozásokból maximum annyit vesz észre egy magyar polgár, hogy a Fidesz elhúzza az ügyeket, például lassan fojtogatja a CEU-t, de egyelőre nem záratja be.  

nepszava_36.jpeg

Fotó: nepszava.hu

A Fidesz nyilvános karanténba zárása azonban több veszélyt is rejt magában. Egyrészt a saját berkeken belül több mozgástér nyílik - hiszen fenyegetni és kecsegtetni is könnyebb így -, ugyanakkor, ha Orbán képviselői átülnek a szélsőségesek frakciójába, akkor nagyobb súlyt adnak ezeknek a nézeteknek, ugyanakkor elismernék, hogy az unió egyik tagországát kétharmados többséggel egy szélsőjobboldali kormány vezeti. Úgy tűnik, hogy néppárt a saját kezébe akarja venni az ügyeket, így például a mostani háromnapos müncheni konferencián is demonstrálni kívánják, hogy Orbán megoldási javaslatait nem tartja irányadónak az Európai Néppárt többsége. Talán megijedtek Soros György napokban közzétett jóslatától, mely szerint Orbán arra törekszik, hogy átvegye a néppárt irányítását. Mert, ahogy egy ősi dakota bölcsesség tartja: „Jobb félni a prérifarkastól, mint megijedni tőle.”  

 

100 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Vajon mit tenne a Fidesz Magyarországgal, ha nem lennénk az EU tagjai? Tovább
Facebook Tetszik
0
100 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr7914029508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.07. 11:57:28

Nyilvánvaló: Zorbán arra készül, hogy kötelezővé tegye a sárga csillagokat mindenkinek, aki nem tetszik neki, majd lezárja a légteret és a határokat, megfordíítja a Duna folyását, a Balatont kiszárítja, s bevezeti a kannibalizmust. De szerencsére mindezen terveiben megköti a kezét Brüsszel és Soros.
Válasz erre 

Tzp 2018.06.07. 17:08:54

Általában véve ha Mo nem lenne az EU tagja, akkor nagyon rosszul állnánk.

Ami Orbánt illeti, ha nem lennénk az EU tagjai, akkor nem biztos, hogy hatalomra jutott volna, nem lenne pénz amivel szavazatokat és oligarchákat vásároljon magának, viszont nyíltabb diktatórikus eszközöket is tudna használni ha mégis hatalomra jutott volna.

Az meg nyugaton is világossá válik lassan, hogy Orbánnal nem lehet vitatkozni. Ő csak az erőből ért. Még az erővel való fenyegetés se segít, mert akkor lenyom egy pávatáncot és nem lesz változás. Erőt kell kifejteni rá, "éreznie kell az ütést". Csak akkor változtat bármin is.
Válasz erre 

tireless treehugger 2018.06.07. 20:25:51

Ha nem lennénk eu tagok akkor nem lenne fidesz. Az elégedetlenek elvándoroltak. Aki otthon maradt annak ez így jó. Mégha morog is, figyeld csak!, mindjárt jönnek.
40 éve pont ehhez hasonló állapot volt, az izgágáknak megsúgták hogy nyugodtan igényeljenek nyugati útlevelet, meg fogják kapni. És megkapták. 3000ft-ért volt egyhetes müncheni busztúra, visszafelé már csak az elutasítottak jöttek.
Dilihaza felügyelet nélkül maradt, a gyogyósok minden nap örömködhetnek ahogy napóleonjuk újra és újra leveri a világot..
Válasz erre 

VT Man 2018.06.08. 00:14:08

Ha nem lennénk tagok, akkor az osztrákok szívnának.

Ahogy a szerbek átengedik a migránsokat, magyarország is átengedné, ingyen vonattal (csak két megálló lenne: egyik határ, másik határ).
Válasz erre 

zokogjatok 2018.06.08. 01:49:51

orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán orbán

- Magyar ellenzéki értelmiség, 2018
Válasz erre 

incze 2018.06.08. 01:54:01

ha nem lenne magyarország tag, akkor
1. az ország aspirálna a tagságra, ahhoz pedig követelményeket kellene teljesíteni
2. akárhogy is nézzük orbán eu pénzen lett ordító egérbő tonnás gorillává (építette ki a pártállamot, és a gazdasági magánbirodalmat).

(mi a fenéért nem lehet balra igazítani a kommentek szövegét? ez így kurvára zavaró)
Válasz erre 

KunnHalmiAgnes 2018.06.08. 03:55:14

"Ön szerint hol tartanánk, ha az ország nem lenne az EU tagja?""
Mar reg holokauszt lenne. Persze most is az van mar minimum 8 eve, de akkor meg sokkal inkabb holokauszt lenne.
Válasz erre 

A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!! 2018.06.08. 05:43:00

" Hogyan ámokfutna Orbán, ha nem lennénk az EU tagjai?"

Remelem az Orban kilep az uniobol, es utanna vegre szabadon lemeszarolja a lipsiket.
Válasz erre 

chrisred 2018.06.08. 05:44:48

"Orbán Viktor politikai ámokfutását ugyanakkor ma már szinte csak az EU, azon belül is az Európai Néppárt parlamenti frakciója tudja megfékezni."

Mármint mit is csinál az Európai Néppárt? Pont azt, amit az európai szocialisták csináltak, amikor Gyurcsány ámokfutott. Előzékenyen félrenéznek, aztán halk köhintéssel annyit mondanak, hogy ezt talán mégsem kellett volna. Tényleg így szokás megállítani az ámokfutókat.
Válasz erre 

chrisred 2018.06.08. 05:49:45

Ha nem lett volna keleti bővítés, ott lennénk nagyjából, ahol a fehéroroszok.
Válasz erre 

$pi$ 2018.06.08. 06:23:15

Ha nem lenne orbán nem lenne szegedi kattintós sem. :D
Válasz erre 

Éhes ló 2018.06.08. 06:38:11

Érdekes.
Azt hittem a posztjaitok ezrei alapján, buktor nem tényező, a hazám romokban van, a zemberek pedig nyomrban tengődnek a 8 éve folyamatos gazdasági összeomlás okán.
Azt olvasom 8 éve, hogy buktor megbukott.
Naponta.
Attól tartottam a cikkeitek, beszédeitek alapján, hogy megnyeritek a választást és böszmével az élen ott folytatjátok, ahol 2010-ben abbahagyattuk veletek.

A végén ismét kiderült hogy hazudtatok reggel, délben, este, talán még álmotokban is hazudtok.
Elbuktatok.
Nem kicsit, nagyon.
Ennyire nem lehettek hülyék, hogy ott folytatjátok, ahol a bukásotokkor abba se hagytátok!
De.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.08. 06:40:18

"HA NEM LENNÉNK AZ EU TAGJAI?"
"ha nem lettünk volna az Európai Unió tagjai az elmúlt nyolc évben"

Az EU-nak csak államok lehetnek tagjai, Magyarországból viszont csak egy van. Ezért az EU-nak nem tagjai, hanem csak tagja vagyunk::

"HA NEM LENNÉNK AZ EU TAGJA?"

"ha nem lettünk volna az Európai Unió tagja az elmúlt nyolc évben"
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.08. 06:44:34

@maxval balcán bircaman:

Kifelejtetted azt, hogy kötelezővé teszi az antiszemitizmust és minden 2000-nél nagyobb településen gázkamrákat építtet.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.08. 06:45:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

De viszont kötelező hittan is lenne gázkamrákban, ezt tedd hozzá.
Válasz erre 

MACISAJT 2018.06.08. 06:57:15

"ugyanakkor, ha Orbán képviselői átülnek a szélsőségesek frakciójába, "

Nézzük az a "szélsőségesek " frakcióját az EP-ben:

A Konzervatívok és Reformisták Szövetsége Európában (angolul: Alliance of Conservatives and Reformists in Europe) egy európai uniós csoport, amelyet 2009. október 1-én alapítottak. Konzervatív, euroszkeptikus és gazdasági liberális elveket vall. A csoportot azután alapították, miután megalakult az Európai Konzervatívok és Reformisták parlamenti csoport 2009-ben. A csoport ifjúsági tagozata a Fiatal Európai Konzervatívok.
Pártok

Egyszerű Emberek és Független Személyiségek – Szlovákia
Horvát Konzervatív Párt – Horvátország
Jog és Igazságosság – Lengyelország
Konzervatív Párt – Egyesült Királyság
Szabadság és Szolidaritás – Szlovákia
Direzione Italia – Olaszország
Finnek Pártja – Finnország
Függetlenségi Párt – Izland
Polgári Konzervatív Párt (Szlovákia) – Szlovákia
Polgári Demokrata Párt (Csehország) – Csehország
Igazság és Fejlődés Pártja – Törökország

Regionális partnerek

Kanada Konzervatív Pártja – Kanada
Republikánus Párt – Amerikai Egyesült Államok
Új-Zélandi Nemzeti Párt – Új-Zéland
---------------------------------

Muhaha
Válasz erre 

2018.06.08. 07:27:35

@A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!!: Vagyunk itt még páran az országban akik majd lerendezünk benneteket, ha végképp elpofátlanodtok. Nem abból a félénk, tehetetlen, kiképzetlen fajtából, te hernyó!
Szíjat hasítunk a nemzeti 2/3-os hátatokból és azzal verjük a vajdátokat meg személyi testőrségét és egyéb pribékjeit ki az országból. Aztán mehettek sírni Moszkvába, hogy fogadjanak be menekültnek.
Válasz erre 

2018.06.08. 07:29:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Addigra Bircát már megkerestetjük az SZBU-val akik le is vágják ebédre.
Válasz erre 

$pi$ 2018.06.08. 07:35:35

@incze: "akárhogy is nézzük orbán eu pénzen lett ordító egérbő tonnás gorillává"

Közismert proletár propaganda. Magyarország EU támogatása az éves GDP mintegy 3-4%-a. Fontos, nem elhanyagolható, de te öregem a másik 96-97%-ot hanyagolod el. Szóval ez az állandó nagy "EU pénzek" emlegetés csak humbug.
Válasz erre 

2018.06.08. 07:37:15

@chrisred: Az jól lett volna, így utólag belátom, mert a mostani, állítólag 2/3-os törzsközönség (elvtelen ostoba cigányok és primitív nyuggerek) nagy része már rég kifingott volna és a fityusznak szavazója is alig lenne a nagy nemzeti lopáshoz. Ráadásul a nyugdíjkasszát se ürítette volna ki ez a sok rohadt, vén, bérrettegő hazaáruló, mert halomra döglöttek volna a betegségektől ellátás nélkül, meg a kiváló munka- és egészségi körülményektől még nyugdíjazás előtt. Ráadásul a megélhetés is egyszerűbb lenne, mert kis népességgel nem bővült volna a gazdaság, nem lett volna kereslet a sok rohadt gazdag geci részéről és így az árszínvonalat sem gerjesztették volna. Nem utazgatják be a világot, nem vesznek nyugati luxusautókat, se LCD Tv-t, mert nem telik rá. Ideális. A mostani helyzetemben ott király lennék.
Válasz erre 

A tudomány sosem téved! 2018.06.08. 07:49:16

ámokfutna, ha...
Az index tényleg meseportált üzemeltet! Sok sikert 2022-ben elvtársak!
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2018.06.08. 07:53:58

@VT Man: át is engedte, ingyen buszoztatással. Most meg már nincs kit átengedni, pont a sünök visszavonását peddzegtik, mert már túl feltűnő hogy ott állnak mint katiban a...
Válasz erre 

Csepp a tengeriben · http://www.vasalobolt.hu 2018.06.08. 08:10:54

Na akkor lenne igazán gond
Válasz erre 

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2018.06.08. 08:18:23

Nem tudom, mire jók az ilyen Orbán megkoronázná magát jellegű dumák. Olvasott valaha valaki ilyet tőle? Mi volna, ha a valósággal foglalkoznátok? Se diktatúra, se királyság. És sehol nincs jele, hogy ez lenne a cél. Érdemes volna ezt befejezni, mert ez az a hülyeség, amiért az emberek elfordulnak a politikától.
Válasz erre 

bontottcsirke 2018.06.08. 08:41:18

@Antlfinger Edvárd: Nem, a zemberek azért fordultak el, mert a zorbán legkevesebb 20 évre megnyerte a választásokat. Persze 4 év múlva is ki lehet írni, de minek?
Válasz erre 

SirTocy 2018.06.08. 08:50:24

Jól van, csak nem tanul semmiből a liberális sajtó és vélemény-monolit. Azt hinné az ember, a választások után magukba néznek, lesz egy komoly önreflexiós időszak, és akkor végre befejeződik a habos-babos álomvilágban élő, nem létező morális peidesztálról az ország felének (!) lefelé beszélő stílus. De úgy néz ki, nem, mert:

1.) Még mindig úgy írtok, mintha a liberális értékrend képviselői többségben lennének Magyarországon. Nincsenek. A legnagyobb szavazóbázist ma Magyarországon a konzervatívok adják (kb. 70% lehet a FIDESZ-Jobbik szavazóbázis összesen?). Jó reggelt.

2.) Még mindig azt hiszitek, hogy ami Marxtól nem balra van, az szélsőjobbos.

3.) Még mindig azt várjátok, hogy az összes problémánkat megoldja majd a varázslatos EU bácsi. Nem fogja. Nem is dolguk. Nem is lenne serencsés. Tudom-tudom, a magyarok még fiatalok a demokráciában, nincsenek hozzászokva az önrendelkezéssel járó felelősségre, persze. De ettől még nekünk magunknak kell megoldani a problémáinkat, nem kintről várni a segítséget, főleg ha az említett problémát mi húztuk a saját nyakunkba.
Válasz erre 

A kiló nem százat jelent. · kilonem100.blog.hu 2018.06.08. 09:35:20

@bontottcsirke: ebben ugye most nem volt sok logika. Orbán négy évre nyert választást, mert négy éves a ciklus. De ezt háromszor egymás után zsinórban, ami sokkoló. Túlleszel rajta, ha elfogadod. Lélegezz mélyet.
Válasz erre 

morph on deer 2018.06.08. 10:02:44

@$pi$:
“Magyarország EU támogatása az éves GDP mintegy 3-4%-a.”

Azaz: az ország teljes gazdasági növekedése, amit egyébként “magyar csoda” néven, az unortodox gazdaságpolitika hatalmas győzelmeként szokta beszopni a nagyérdemű...

Még jó, hogy futja belőle az EU ellenes hibbant propagandára, meg a császár új ruhájára is, így legalább az nem derül ki, hogy a 3-4% nélkül a “növekedés” valójában nagyjából 0%- os, jobb esetben.

Vannis ok a büszkeségre, valóban.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.06.08. 10:20:49

Olvasom a kommenteket. Bakker mekkora sötétség van a narancsvidéken... nem semmi.
Válasz erre 

Kataj 2018.06.08. 10:53:33

@maxval balcán bircaman:
Neked is jobb lenne, ha felfognád: az, hogy ilyen sületlen dumákkal - mint a tied - egy nyilvánvalóan KGB/FSZB ügynök - mint te - csinál fizetett propagandát Orbánnak, azzal csak még jobban lejáratódik. Alátámasztod ezzel - amit minden normális lát -, hogy Orbán Putyin megzsarolt, lefizetett ügynöke. Szóval csináld csak! Jöhet még olyan választás, ahol nem csak a csalás fog számítani, hanem ez is. Hamarabb, mint a gazdáid hiszik Moszkvában.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.08. 10:57:57

@Kataj:

Ez van, gazdáid buktak, próbáld feldolgozni...
Válasz erre 

Kataj 2018.06.08. 11:05:08

@maxval balcán bircaman:
Az én gazdám a lelkiismeretem és a nemzetem szeretete. Bármennyire is felfoghatatlan ez egy "internacionalista" putyin-orbánügynök ("kereszténydemokrata, nemzeti" jelmezes - bruhaha) bolseviknek. Azért próbáld feldolgozni!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.08. 11:10:55

@Kataj:

Nekem meg a gazdám a természetes jó, édes majmom...
Válasz erre 

$pi$ 2018.06.08. 11:12:09

@SirTocy: "1.) Még mindig úgy írtok, mintha a liberális értékrend képviselői többségben lennének Magyarországon. Nincsenek. A legnagyobb szavazóbázist ma Magyarországon a konzervatívok adják (kb. 70% lehet a FIDESZ-Jobbik szavazóbázis összesen?). Jó reggelt."

Én azt gondolom, hogy az ország lakosságának nagy részét nem érdekli ilyen, hogy "liberális" meg "konzervatív". Arra szavaznak, aki nem emeli a gáz árát meg nem dönti be a gazdaságot.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.06.08. 11:24:33

Kezdtek a Sas-kabaré szintjére érni. Egyre inkább annyian is lesznek rá kíváncsiak.
Válasz erre 

Kataj 2018.06.08. 11:32:28

@$pi$:
"A legnagyobb szavazóbázist ma Magyarországon a konzervatívok adják..."
A sztálinimádó Putyin bolsevik ügynöke Orbán, mint "jobboldali konzervatív". Jaj! Téged még sosem
érdekelt, mi van egy jelmez, egy maskara alatt? A Kedves Vezér maga mondta egy ritka, nam hazug pillanatában: "Ne azt nézzék, amit mondok, hanem amit csinálok!" Tedd meg neki!
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2018.06.08. 11:32:38

Ma az lett kiadva feladatnak az agitpropblogoknak, hogy fiktív történetekkel szórakoztassák a közönséget?
Válasz erre 

Kataj 2018.06.08. 11:39:33

@eßemfaßom meg áll:
Eltévesztetted a házszámot, biztosan álmos vagy még. Az agitpropblogoknak kiadott feladatokról, parancsokról a legutóbbi KGB/FSZB eligazításon hallottál.
Válasz erre 

$pi$ 2018.06.08. 11:42:59

@Kataj: "A sztálinimádó Putyin bolsevik ügynöke Orbán, mint "jobboldali konzervatív". Jaj! Téged még sosem
érdekelt"

A hozzászólást, amiért bírálsz idéztem. Nem az én véleményemet tükrözi.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2018.06.08. 11:43:07

@Kataj: Nyugi cica
Válasz erre 

$pi$ 2018.06.08. 11:44:01

@Kataj: "A Kedves Vezér maga mondta egy ritka, nam hazug pillanatában: "Ne azt nézzék, amit mondok, hanem amit csinálok!" Tedd meg neki!"

Ilyen én is szoktam mondani azoknak, akik képtelenek megérteni az összetett mondatokat amiket használok. ;)
Válasz erre 

Kataj 2018.06.08. 11:45:26

@$pi$:
Bocsi, nem volt kedvem megkeresni, ki írta!
Válasz erre 

VT Man 2018.06.08. 11:56:35

@A pofád befogod büdös lipsi miénk a kétharmad !!!:
"Remelem az Orban kilep az uniobol, es utanna vegre szabadon lemeszarolja a lipsiket."

Nem kell ahhoz kilepni, lasd Olaszorszag.
Válasz erre 

VT Man 2018.06.08. 11:58:05

@Kataj:
"A sztálinimádó Putyin bolsevik ügynöke Orbán"

Rovid a memoriad.
"Együtt vacsorázott kedd este Gyurcsány Ferenc korábbi miniszterelnök Vlagyimir Putyin orosz kormányfővel. Gyurcsány szerint beszélgettek a gyerekekről és a nemzetközi politikáról is.

Vlagyimir Putyin orosz kormányfő szűk körű, magánjellegű vacsorán látta vendégül Gyurcsány Ferencet kedden este Moszkvában, az orosz kormányfő honlapja szerint egy ukrán étteremben. A korábbi miniszterelnök feleségével, Dobrev Klárával Putyin meghívására, de saját költségén utazott magánlátogatásra Moszkvába.

Sok mindenről szó esett a családtól és a gyerekektől kezdve addig, hogy milyen a helyzet a két országban. Nem maradtak ki a nemzetközi politika kérdései sem - mondta a találkozóról Gyurcsány, aki szerint a meghívást még szeptemberben kapta, de akkor egy sportbaleset miatt le kellett mondania, és most sikerült újabb időpontot találni. Gyurcsány szerint hasonló találkozókra akad példa más volt kollégáival is, mert természetes, hogy a hivatalos találkozók során némelyekkel személyesebb kapcsolat alakul ki."
www.origo.hu/nagyvilag/20091125-valgyimir-putyin-orosz-kormanyfonel-vacsorazott-moszkvaban-gyurcsany-ferenc.html
(Ez meg a 2009-es Origo, nem a Fideszes)
Válasz erre 

2018.06.08. 12:03:41

Fejlett ember nem lesz fideszes.
Válasz erre 

werinter 2018.06.08. 12:07:36

Ha anno 2004-ben nem lépünk be az EU-ba, akkor most nem a nyugat, hanem a kelet csatlósállama lennénk. Még nagyobb korrupció, még gazdagabb oligarchák és még még lecsúszottabb "középosztály". Igazából egyáltalán nem lenne középosztály, nagyjából élne itt 9-10 millió szegény és pár 10 ezer szuper gazdag. Mint a legtöbb keleti, poszt-szovjet államban. Fehéroroszország, Kazahsztán, Ukrajna szintjén lennénk.
A gazdasági kivándorlás talán még erősebb lenne, annyi különbséggel, hogy kicsit több szívással járna az ország elhagyása. Orbán ugyanúgy hatalomra került volna, csak lehet éppen liberálisként folytatja pályafutását és pont az ország nyugatra orientálásáért küzdene. De ki tudja? Lehet egy balos / jobbos diktátor lenne, hasonlítana Putyinra. Kvázi az ő itten helytartója lenne.
Nála sose lehet tudni...
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2018.06.08. 12:08:45

@Korunk egyik legnagyobb gondolkodója: Ez jó, még sok ilyet, van még pár választás amit el kell vesztenetek :)
Válasz erre 

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.06.08. 12:40:36

@SirTocy: Miért vannak problémák húgyagy? Pedig azt hittem hogy a geci uralkodása óta kánaán van. Legalábbis ő, és az agyatlan birkái azt hiszik. Közben meg a rothadó nyugat fényévekre kezd eltávolodni szép lassan. A minap vettem pár sört a lidlben, majd el hánytam magam. Hozzá vagyok szokva a bajor sörhöz, de ez magyar matolcsy klán által összefosott húgy valami irtózat. Amilyen az egész rothadóvorrbanisztán, olyan a magyar sör is. De írhatnék mindenről, amit ebben az országban árulnak, azt egy trágyadombra se önteném.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2018.06.08. 13:02:09

@GIeccsertetű: "Pedig azt hittem hogy a geci uralkodása óta kánaán van. "

Ez csak a te értelmi képességed minősíti. És igen, a sör a fidesztől szar. A gyurcsánybajnaisör az még igazi európai sör volt de jött a geci és elkúrták a sört. is. Azért van csődben az ország és állunk térden az imfnél országmentő hitelért.

Oh wait.
Válasz erre 

chrisred 2018.06.08. 13:02:56

@VT Man: Ez mondjuk semmiben nem tagadja az állítást. Akkor Gyurcsányt csicskáztatta, most Orbánt.
Válasz erre 

morph on deer 2018.06.08. 13:10:46

@$pi$:
"Ne azt nézzék, amit mondok, hanem amit csinálok!"

Az én kedvencem ezügyben Rodolfó mester volt, aki rendszeresen úgy kezdett jónéhány mutatványt, hogy közölte: figyeljék a kezemet, mert csalok!
És tényleg!
Csak éppen fogalmad sem volt róla, hogy hogyan...

Na erre, pontosabban ennek a beismerésnek a hiányára emlékeztet ez az orbáni idézet.
Ami még rosszabb, hogy minden trükk átlátszó, mindig észre lehet venni amikor épp csal, csak ezt a hívők mindig megmagyarázzák.
Maguknak persze, hiszen ők azok, akik az ilyesmire vevők egyáltalán.
Válasz erre 

Andy73 2018.06.08. 13:12:30

Ámokfutás: nos, azt a böszme csinálta, Öszöd után még vagy három évig. Persze azóta is a porondon van, de már régóta csak ellenzékben, minimális támogatottsággal. Ha Orbánra is illene ez a kifejezés, akkor nem nyert volna zsinórban háromszor kétharmados többséggel.
Az EU pedig egy összetett és szintén változó szervezet. A legtöbb tagállamban szintén leváltják a baloldali kormányokat és politikusokat Orbánhoz hasonlóakra, némi fáziskéséssel. Jövőre pedig az EU parlamenti választásokon is hasonló fordulat várható.
Válasz erre 

chrisred 2018.06.08. 13:12:55

@werinter: Az uniós társulási szerződést még 1991-ben írtuk alá, azután már inkább csak visszakozni lehetett volna az amúgy szinte automatikus folyamatból. Ha a Szovjetunió felbomlásákor nem az európai utat választjuk, azt nagyjából ebben az időpontban kellett volna meglépni, és egy akkori nagykutya lett volna a magyar Lukasenko, nem Orbán.
Válasz erre 

chrisred 2018.06.08. 13:15:03

@Andy73: Még Orbán sem meri nyíltan bevállalni, hogy az osztrák meg az olasz politikai terminátorok hozzá hasonlóak lennének.
Válasz erre 

Ranó Matyi 2018.06.08. 13:15:22

@maxval balcán bircaman: brüsszel, soros. ha nem jut eszedbe semmi, minek írsz kommentet?
Válasz erre 

Peter Götz 2018.06.08. 13:17:34

@zokogjatok: Orbán= aki egy hatalommániás Diktátor,hány éve uralkodik........
Válasz erre 

Netuddki. 2018.06.08. 13:24:39

A qrva annyuk retkes picsáját! Nem lehet úgy reggel bekapcsolni a Kossuthot, hogy ne migráncsoznának ezek a narancskomcsi seggnyaló tetvek!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.06.08. 13:29:41

@Ranó Matyi:

Dehát ez a lényeg.
Válasz erre 

Kataj 2018.06.08. 13:30:07

@Netuddki.:
Nem csak reggel, hanem soha. A többi stimmel.
Válasz erre 

Faszerkezet 2018.06.08. 13:33:37

Nem értem ezeket a cikkeket. Hát már 6 éve megírta az index minden blogja, hogy Orbán és a fidesz megbukott. Engedjétek el... Vége van már régen.....
Válasz erre 

Kataj 2018.06.08. 13:33:51

@VT Man:
Ó, micsoda brilliáns logika! Ha Gyurcsány Putyin ügynöke, akkor Orbán már nem is lehet, ugye? Akár 100-szor annyira lefizetve, megzsarolva.
Válasz erre 

morph on deer 2018.06.08. 14:05:39

@Kataj:
Tudjuk: Gyurcsány Putyin legsikeresebb ügynöke. Ez látszik is, már vagy tíz éve, folyamatosan. Ja.
Válasz erre 

VT Man 2018.06.08. 14:09:30

@Kataj:
"Ha Gyurcsány Putyin ügynöke, akkor Orbán már nem is lehet, ugye?"

Lehetni lehet, de ha megnezed a valasztekot az aprilisi valasztasokon, akkor az egyik csapatban Orban volt, a masikban Gyurcsany. Akinek a jelek szerint meg szorosabb kapcsolata volt/van Putyinnal:
"Gyurcsány szerint hasonló találkozókra akad példa más volt kollégáival is, mert természetes, hogy a hivatalos találkozók során némelyekkel személyesebb kapcsolat alakul ki."
Válasz erre 

Kataj 2018.06.08. 14:11:06

@morph on deer:
Igy igaz! Már kétszer is 2/3-os hatalomba segítette az egyes számú ügynököt, és segít ott tartani. Pedig most már nem kap mást cserébe, csak a lélegeztetögépe csövének a szopókájat. Látod, van amiben egyetértünk.
Válasz erre 

werinter 2018.06.08. 14:19:01

@chrisred: Attól függetlenül nem lett volna kötelező csatlakozni az EU-hoz, illetve, mint az euró bevezetését, ezt is el lehetett volna húzni szinte a végtelenségig.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2018.06.08. 14:40:40

@werinter: és ha a NATO népszavazás előtt nem törli az érvényességi küszöböt az mszp akkor ma nem lennénk se NATO se EU tagok.
Válasz erre 

chrisred 2018.06.08. 16:29:46

@eßemfaßom meg áll: Nem törölte, leszállította a még rendszerváltás előtt megállapított érvényességi küszöböt. Megjegyzem, egy csomó országban ilyesmi nem is létezik.
Válasz erre 

chrisred 2018.06.08. 16:33:16

@eßemfaßom meg áll: "és ha a NATO népszavazás előtt nem törli az érvényességi küszöböt az mszp akkor ma nem lennénk se NATO se EU tagok."

Pontosan úgy, ahogy nem lesz alkotmánymódosítás a 2016-os népszavazásból? Hiszen az is érvénytelen lett. :)
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2018.06.08. 17:57:00

@chrisred: 97-ig volt egy 50%-os érvényességi küszöb, így ha ez marad a nato népszavazásra akkor eredménytelen lett volna hiszen csak 49% volt a részvétel. Ezt a küszöböt eltörölte az mszpszdsz kormány és lett helyett a 25% azonos szavazat kell az eredményességhez érvényességi küszöb nélkül, tehát ha a választók 1/4-e egyöntetűen megszavaz valamit akkor az akkor is eredményes népszavazás, ha 3/4 nem megy el szavazni.
Válasz erre 

chrisred 2018.06.08. 18:12:46

@eßemfaßom meg áll: Erről beszélek. A rendszerváltás előtti évben kitaláltak egy magas küszöböt, azt törölte el a 97-es alkotmánymódosítás.
Válasz erre 

Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban 2018.06.08. 19:19:36

"A Fidesz nyilvános karanténba zárása azonban több veszélyt is rejt magában. "

Mar megint a vagyvezerelt gondolkodas. Orban az Unio legtokosebb, es legnepszerubb politikusa, barkit hamarabb kizarnanak, barhonan, mint a fideszt.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.08. 20:33:00

@Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban:

Ebben azért nem vagyok olyan biztos. Hiába tökös legény Orbán, ha a Népártban is van nem kevés töketlen politikus, aki inkább a szocikhoz vagy a libbantakhoz tartozhatna.

Paradox módon ha az Európa Parlament jövő évi választásain megerősödik a Néppárt - ahogy az várható -, akkor nagyobb lesz az esélye a Fidesz kirúgásának, mert ez esetben nem lesznek annyira rászorulva a Fidesz szavazataira.
Válasz erre 

tireless treehugger 2018.06.08. 21:06:29

@Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban:

orbán most éppen a néppártnak csinálja az alja munkát, kiszolgált ő már sokféle érdeket, és ahogy elnézem most sem ti vagytok a kedvezményezettek hanem csupán néhány ezer család akik a "fidesz" bizniszt működtetik.

Hogy mennyire van az ország biztonságban?, amíg az elvándorlás és belső migráció ilyen jelentős addig nincs biztonság. Az ország harmada rendkívül bizonytalanságban és szegénységben él, másik harmada épphogy nem csóró. Állandó veszélyt jelentenek, lehúzzák a maradék teljesítményét.

Hogy is volt a történelem során?, mi is történt azokkal a népekkel/civilizációkkal akik várfalak és kerítések mögé bújtak?. Ja tudom, most majd másképp lesz
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.08. 23:50:52

@tireless treehugger:

Hogy is volt a történelem során? Mi is történt azokkal a népekkel/civilizációkkal, akik nem bújtak várfalak mögé a barbár hódítók elől? Ja tudom, most majd másképp lesz.

Esetleg érdemes tanulmányozni, miképpen sikerült a Római Birodalomnak integrálnia a barbárokat.
Válasz erre 

sinus67 2018.06.09. 07:17:22

@$pi$:
Olvastam a múltkor, hogy a GDP az azért nem minden. Azonban, ha már felhoztad...

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_qpt001.html

Orbán azzal dicsekedett anno, hogy fletóék milyen balfaszok voltak, mert a fidesz kormány többet tudott "lehívni" es az új ciklusban sokkal több uniós forrást tudtak kiharcolni.
Nem vagyok gazdasági szakembör, de asszem az idenyomott unijós sastojások is beleszólnak a növekedésbe. Bár lövésem sincs, hogyan számolgatják.
Mindenesetre az unortodox gazdaságpolitika a fenti linken szereplő számok tükrében nem produkált nagyobb növekedéseket a "soha ennyi pénz pénz nem érkezett még az országba" hőstettel együtt, mint az azt megelőző - egyébként ebből néhány válság súlytotta - évek során.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.09. 09:05:33

@sinus67:

Csak nem tudtok szabadulni a kognitív disszonanciátoktól. :D

1) Az egyik ballibbant mantra az, hogy Orbánék ellopják az EU-s támogatásokat.
2) A másik ballibbant mantra az, hogy a Fidesz-kormányok alatt csak az EU-s támogatások miatt van növekedés.

Ám ha ellopják őket, akkor ugye azok nem járulhatnak hozzá a növekedéshez, n'est-ce pas? Mely esetben pedig Orbánék mégis csak jól csinálnak valamit, ha uniós források nélkül is szépen nő a gazdaság.

Sürgősen szólj be a pártközpontba, hogy találjanak ki valamit ezen ellentmondás feloldására, megmagyarázására, mert így csak magatokat rögögtetitek ki.
Válasz erre 

tireless treehugger 2018.06.09. 09:59:35

Pénzt eltüntetni nem lehet.
Az ellopott pénz is beleforog a gazdaságba. Például lehet belőle kastély ami aztán tisztára mosás közben átmegy tucatnyi cég kezén és végül mint legális vállalkozás lesz valakinek a tulajdonában. Ilyen és ezekhez hasonló pörgetett gazdasági forgalommal újabb magasságokat ér el a GDP.

A legnagyobb része az eu pénzeknek, a cégek és személyek elvándorlása miatti eladások felvásárlására megy el. Ennek az a háttere hogy nem lehet megengedni az ingatlan árak csökkenését mert az adja pénzmennyiség fedezetét. A pénz pedig nem csökkenhet mert az gazdasági visszaesést eredményez. Amikor azt olvassátok hogy valami üzemet/céget/ingatlant megvettek az ennek a menekülési folyamatnak egyik epizódja. Európa gyorsan polarizálódik, aki versenyképes az megy vissza nyugatra (és viszi magával a kiválasztott dolgozóit), aki nem bírja a magyar viszonyokat, az pedig valamelyik fejlődő országba költözik. Egyik fontos elvándorlási ok a korrupció, ~ 25% a teljes költségek között, ebbe nemcsak a politikai korrupció hanem az alkalmazottak/partnerek által okozott veszteség is benne van. Ilyen magas veszteséget nem tud elviselni a versenycégek nagy része. Semmi esélyük a csökkentésre, mert a gazdaság/társadalom önmagában korrupt.

Szóval csak azt akartam mondani hogy az eu pénzek azért vannak hogy ne legyen recesszió, a lopás pedig azért van mert magyarok vagytok. Win-win.
Válasz erre 

chrisred 2018.06.09. 10:41:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hát nagyjából ezért nem megfelelő mutatószám a GDP. Ugyanannyi támogatásból egy háromszorosan túlárazott autópályaépítés pont ugyanúgy jelentkezik, mintha normális áron háromszor annyi autópàlyát építettek volna.
Válasz erre 

sinus67 2018.06.09. 17:10:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
El kell keserítselek!

1. Nem én hoztam fel az EU pénzeket!
2. Az ellopott pénzek is növelik a GDP-t, mert visszaforgatják a gazdaságba. (Ld. Mátrai erőmű, sertés telep és vágóhíd, ... stb.)

Mellesleg, ha megnézed a KSH (nem Soros, nem ballibek) adatait, akkor a számok nem hazudnak!

Szóval? Hogy is állunk a kognitív disszonanciával?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.09. 17:17:02

@sinus67:

Akkor meg miért is baj, hogy ellopják? A tőkés mindig jobb gazda, mint az állam, ez volt a szöveg már akkor is, amikor a szadesz azt szorgalmazta, hogy szarért-húgyért adják el az állami vállalatokat a csókosoknak.

Avagy a szoclib tőkés jó tőkés, a fideszes tőkés rossz tőkés?

Na m,eg az efftársaid baksisért nyugati cégeknek árusították ki az országot, amelyek aztán jól leépítették a magyar termelést, lásd pl. cukorgyártás, mert nekik a piac kellett. A fideszes tőkés meg termelést hoz létre, nem piacot vesz.
Válasz erre 

sinus67 2018.06.09. 17:18:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Hogy is volt a történelem során? Mi is történt azokkal a népekkel/civilizációkkal, akik nem bújtak várfalak mögé a barbár hódítók elől? Ja tudom, most majd másképp lesz."

Jaja! Szent igaz amit sejtet az írásod! A várfalak mögé bújtak jórészt túlélték a barbárokat. Azért van/volt a nyugati országhatár burgerland környékén!
Akik meg a Kárpát-medencében éltek, azokat megettük, mert elfogyott a bogár!
:))))
Válasz erre 

sinus67 2018.06.09. 17:21:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Idézd már légy oly kedves, mikor írtam olyan dolgot, amiből azt gondolod, hogy a szoci tőkés jó tőkés, a fideszes meg nem!

Na mondom én, hogy rossz helyre címezted a kognitív disszonanciát!
Válasz erre 

sinus67 2018.06.09. 17:24:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Akkor meg miért is baj, hogy ellopják?"

Már megbocsáss, de vulgáris leszek!
Azért baj bazdmeg, mert a lopás bűncselekmény. Ezt a törvényt a fidesz még nem módosította úgy, hogy "kivéve a fideszeseket".
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.09. 17:58:46

@sinus67:

Hát igen, jól látod, Eger védői is éhen haltak a várfalak mögött.
Ja, mégsem.

"Azért baj bazdmeg, mert a lopás bűncselekmény."

Ezt hajtogasd akkor az efftársaidnak és azok csókosainak is. Hogy-hogy még nincsenek börtönben? Ja, mert tiszták, mint a ma született bárány...
Válasz erre 

sinus67 2018.06.09. 18:23:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Mondtam én, hogy rájuk nem vonatkozik a törvény?
Megint az a kognitív...

- 2010-óta nem az elkúrók vannak hatalmon.
- Van egy független legfőbb ügyészség. (Ja?! Nem! De ez esetben tegyük föl!)

Mégis, mi a jó anyám picsája akadályozta meg az iGAZSÁGSZOLGÁLTATÁST abban, hogy az előző garnitúrából bíróság elé állítsa a tolvajokat?
Na ezt nyikorogjad ki, ha van még szattyán a petrencéden!
Válasz erre 

sinus67 2018.06.09. 18:25:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Hát igen, jól látod, Eger védői is éhen haltak a várfalak mögött.
Ja, mégsem."

Ez kb. úgy jön ahhoz amit írtam, mint kockás svájcisapka a zöld lódenkabáthoz!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.09. 18:29:27

@sinus67:

És mi akadályozta meg a szoclib kormányokat, hogy bíróság elé állítsák a saját tolvajaikat? A szoclibbant narratíva szerint akkor még független volt a bíróság.
Válasz erre 

sinus67 2018.06.09. 19:27:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

A kormányok nem állítanak bíróság elé senkit. Büntetőügyben a vádemelés az ügyészség dolga. Ezt a meghatározott és hatáskörileg illetékes nyomozóhatóság nyomozása előzi meg.

Most, hogy ezt tisztáztuk...

- Hagyó ügyében 2009-ben indult nyomozás és 2010-ben, a válsztások előtt javasolták előzetes letartóztatását.
- 2007. szeptember 19-én a Bács-Kiskun Megyei Főügyészség bűnszervezetben elkövetett csalással vádolta meg az egykori szocialista képviselőt és őrizetbe vette. Tehát az elkúrók regnálása idején.
- 2009. februártól előzetes letartóztatásban volt hűtlen kezelés vádjával Hunvald György. Újfent az elkúrók regnálása alatt.

Na többet nem írok, mert a kognitív disszonancia elárasztja az agyamat!

Van még kérdés?
Válasz erre 

sinus67 2018.06.09. 19:28:15

@sinus67:
Bocsesz! A második Zuschlag!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.09. 20:43:18

@sinus67:

"A kormányok nem állítanak bíróság elé senkit. Büntetőügyben a vádemelés az ügyészség dolga."

Ez komoly? Nahát!

Felsoroltál HÁROM KISHALAT. Ennyi lett volna az összes lopás a szoclibek alatt? Én hallottam valami 4-es metróról is, ahol több százmilliárdot loptak el a szocik alatt. És akkor te előhozakodsz három kisstílű tolvajjal? Hogy állod meg röhögés nélkül?

Mondom én,. hogy kezeltesd a kognitív disszonanciádat.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2018.06.10. 19:24:03

@chrisred: "Nem törölte"
"azt törölte el"

köszönöm.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2018.06.10. 19:34:55

@sinus67: "2. Az ellopott pénzek is növelik a GDP-t, mert visszaforgatják a gazdaságba. (Ld. Mátrai erőmű, sertés telep és vágóhíd, ... stb.)"
érzetem én, hogy Magyarországon még lopni se tudnak mert a végén mátrai erőmű meg sertéstelep lesz belőle luxemburgi palota meg szuperjacht helyett
Válasz erre 

chrisred 2018.06.10. 19:43:32

@eßemfaßom meg áll: Nem az érvényességi küszöböt törölte el, hanem a MAGAS érvényességi küszöböt, ha a kettő közötti különbség mond valamit.
Válasz erre 

SirTocy 2018.06.11. 08:08:00

@Kataj: Ez pontosan hogyan is cáfolja, amit írtam?
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2018.06.11. 08:22:03

@chrisred: a 89-es törvény tartalmazott érvényességi küszöböt, a 97-től nincs érvényességi küszöb csak eredményességi:

'89:
28. § (1) Az országos népszavazás akkor érvényes és eredményes, ha

a) az ország összes választópolgárának több mint a fele érvényesen szavazott és

b) az érvényesen szavazóknak több mint a fele a megfogalmazott kérdésre (kérdésekre) azonos választ (válaszokat) adott.

'97:
28/C. §
(6) Az országos népszavazás eredményes, ha az érvényesen szavazó választópolgárok több mint a fele, de legalább az összes választópolgár több mint egynegyede a megfogalmazott kérdésre azonos választ adott.
Válasz erre 

chrisred 2018.06.12. 05:57:56

@eßemfaßom meg áll: Nem látok különbséget, csak a megfogalmazásban. 1997 előtt és 2011 után 50%+1 szavazat kellett az eredményességhez és az érvényességhez (ami logikusan tartalmazza, hogy a választók legalább 25%+1 igen vagy nem választ adott), míg a köztes időben csupán az volt a feltétel, hogy az egyik lehetőségre legalább 25%+1 érvényes szavazat érkezzen, tehát a másik opcióra leadott szavazatok nem számítottak az eredményesség és érvényesség kiszámításában.
Válasz erre 

CCnick 2018.06.12. 16:44:49

@chrisred: A "logikusan tartalmazza" az nem jogszabályi kategória
Válasz erre 

chrisred 2018.06.13. 05:21:35

@CCnick: Jogértelmezési: interpretatio logica.
Válasz erre 

Ranó Matyi 2018.06.17. 12:25:04

@maxval balcán bircaman: :D :D :D
Válasz erre 

2019.01.02. 07:05:52

@maxval balcán bircaman:
Nem messzi tájak fölfedezője: Pógári mennyországban járt, ki se küldött munkatársunk

Határtalan önbizalmú ország! Itt minden nagyon jó, nagyon szép! Az újságban, Rádióban, Tv-ben! Külön dervisek, szervilisek mantrázzák a nagy vezető csodálatos képességeit, a régijóba (mostmá Európa régijó!) jól bevált szocializmus hagyományai szerint! Háttérből a jól képzett nagy öregek, önmagukat is felülmúlva koptatják a fényező smirglit!
Dicsértessék Orrbán Viktor! Pártunk és kormányunk! Kizsákmányolásunk „jobban teljesít!” A FIDESZ jobban teljesít! Háromszor annyi menekült nyugatra, mint a kommunisták miatt!
Az életszínvonal naponta emelkedik, a hazugság gátjának átszakadása folytán! Az elöntött lakosság, Vagy futva menekül a parttalanság okán, más, határon túli vidékekre, vagy éhségtől fuldoklik, mint levegőtlenségnél megszokott! Kap néha némi élelmiszer segélyt, a romló halálozási statisztika feljavítása okából, de ez nem csökkenthet a költségvetési csalók, lopók jövedelmét! Se a hivatalban ülők hivatalos kvótáját a plusz jövedelemhez jutást illetőn!
Államforma az új feudalizmus! Mint tudjuk a „hű béreseket” búsásan jutalmazzák! Nagybirtok, nagy ház, (palota) nagybeosztás, nagy lehetőség! „minden szinten, szinte minden” virul akár a korrupció, napról-napra nő a „porció”! Egyre vörösebb, véresebb, csak arcuk nem pirul belé! Ők genetikailag szégyentelenek!
A szaga ugyan kellemetlen, mint az erőszakos duggatással szaporított (most pántlikájé) régi neve muskátli, de, az parasztos! Nem menő a paraszt most! Színe is gyengécske halovány kék! Erősebbnek kék lenni! A vöröset áhítók szavazataikkal bekavarnak így a kék, nem tud kékülni, ahogy kék!
Valutája a vízgőznél illékonyabb Forint, százmilliárdos tételbe képes köddé válni, és svájci bakszámlákon „kicsapódni” a „becsapottak” kárára! Az ügyletnek „ügyintézője” felelőse, szintén fellelhetetlen, vagy tisztes őszapó képében jelenik meg, aki segítséget nyújt, fiának házvásárlásakor!
A pórnép, a porban fetreng, és a múlt ködén mereng! Régen is loptak! De a lovak hullajtásán éldegélő veréb népesség is kapott zabot, hogy zabos ne legyen! De az új lovak, az istálló padlásán lakva, nem látják, a szürke a verebeket tartanak beöltözött vérebeket, akiket arra, treníroznak, hogy uraik „rendje, rend a lelke mindennek” „Miképp a mennybe (kelepcéjükbe) menj be, azonképp a földön is!
2015-02-26

Mert az országnak szüksége van, középosztályra, hogy vezesse! (Egy másik „osztály” vezetése ugyan nem jött be!) Bizony ám! Oly sikeresen elvezették az országot, Mohácsi, Trianonig, moszkvai megszállásig, végpusztulásig! Ezzel a vak számára is nyilván valóvá tették az ő kiválóságuk, kiválasztottságuk feltétlen indokoltságát! Valóban felháborító a magyar újságolvasó tájékozatlansága! Csipás szemeivel, nem olvassa ki e gyönyörű, halvány kék égű (szociális viharoktól mentes) polgári jövő gyönyörűségét, a maga számára! Ahol nem fenyegeti a rendszer, hogy elviszi KMK (közveszélyes munkakerülés) címén, lehet szabadon, boldogan munkanélküli!
Ő is lophat, (mint bankár, privatizáló) amit tud. Kis tudás kis lopás! Így tisztességes, a polgári értékrendben. Kis ember, kispolgár, aki ugye antiszociális lény. Ellentétben a „nagy- polgárral” aki igazi úr! Akkor is, ha munkásvezér, párttitkár volt elébb! 1995-ből
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard