Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Vajon Orbán Viktor a jövőben repülni fog, vagy a tévé előtt szurkolja végig a Vidi meccseit?

Vajon Orbán Viktor a jövőben repülni fog, vagy a tévé előtt szurkolja végig a Vidi meccseit?

Nem kell aggódnia Orbán Viktornak azért, mert a MOL Vidi elvesztette második Európa-liga mérkőzését is, ez a kupa ugyanis nem kiesés rendszerben működik, így számos meccs vár még a székesfehérvári legényekre, és ő - mit főszurkoló - repülhet a csapat után, bárhol lépjenek is pályára. Amiatt azonban már fájhat a feje, hogy a (még) független magyar sajtó néhány oknyomozó újságírója ezután pontosan tudni fogja, merre jár, ugyanis figyelni fogják a miniszterelnök barátjának, Garancsi István vállalkozónak a magángépét, melyen az utóbbi időben kedvenc focistái után repked. Orbán szerint nincs itt semmi látnivaló, ám ő is érzi, hogy jogi és erkölcsi értelemben is erősen megkérdőjelezhető az, amit tesz.  

24_42.jpg

Fotó: 24.hu

Tulajdonképpen egy barátja hobbiját finanszírozza egy vállalkozó, amikor magángépén repteti kedvenc csapata külföldi meccseire. A Fidesz kommunikációja körülbelül erre a tételmondatra épül, mióta kiderült, hogy Garancsi István, a MOL Vidi futballcsapatának tulajdonosa adja a miniszterelnök alá a repülőgépet, amellyel kedvenc klubja mérkőzéseire utazgat. Pedig a helyzet nem ilyen egyszerű. Sőt! Ez a barát egy miniszterelnök, vagyis hivatalos személy, akire a Büntető Törvénykönyv ide vonatkozó paragrafusai vonatkoznak.

A Btk. 294. paragrafusa például elég egyértelműen fogalmaz a hivatalos személy megvesztegetésének ügyében, ugyanis az a hivatalos személy, aki a működésével kapcsolatban előnyt kér, az előnyt vagy ennek ígéretét elfogadja, börtönbüntetéssel számolhat. Orbán Viktor nem véletlenül hangsúlyozza, hogy őt nem lehet megvesztegetni, hiszen jogot végzett, tudja, hogy a törvény elég világosan fogalmaz ebben az esetben. Úgy tesz, mintha a megvesztegetés nem egy jogi kategória, hanem magánéleti passzió lenne. Azt próbálja elhitetni híveivel és ellenségeivel, mintha kétféle ember létezne: az egyik elfogadhat ajándékokat, mert egyébként megvesztegethetetlen, a másik meg nem, mert cserébe nyújtania kellene valamit.

Nem az a gond, hogy a kormányfő VIP páholyból szemlélheti a kedvenc csapatát a hazai meccseken (bár nyilván lenne pénze megváltani a belépőt), hanem, hogy a külföldi meccsekre egy vállalkozó szállítja, akinek üzleti sikerei nagyrészt az ő döntéseitől függenek.

Nyilvánvaló, hogy ez fából vaskarika, ahogy a Nemzeti Együttműködés Rendszerének megannyi ellentmondása esetében tapasztaltuk. Van egy magyar filmklasszikus, amely nagyszerűen megfogalmazza ezt a sajátos észjárást. Bacsó Péter: Tanú című filmjében mondja Virág elvtárs: „Tudja, Pelikán elvtárs, egyszer majd kérni fogunk magától valamit.” Ez az orbáni logika kiindulópontja, vagyis, az ő észjárása szerint a hatalom semmit sem ad ingyen, vagyis, most azt mondjuk, hogy baráti szívességet teszünk, de igazából magunkhoz láncoljuk az alattvalókat, akiknek szolgálatait szeretnénk bebiztosítani. Tehát, teljesen mindegy, hogy Garancsi ajánlotta-e fel az ingyenes repülőszolgáltatást a kormányfőnek, vagy kérte tőle ezt Orbán, a lényeg, hogy hűbérúr és hűbéres közötti kapcsolat épült fel köztük. A Kádár-rendszer is ugyanerre a társadalmi beidegződésre épített.

A törvények épp ezeket a hatalmi és gazdasági összefonódásokat igyekeznek büntetni egy jogállamban, ahol a piacgazdaság hatékony működését elsősorban a politikai és gazdasági érdekcsoportok összefonódásának megakadályozásával lehet fenntartani. Ezek a törvények védik a közélet tisztaságát, garantálják, hogy, amennyiben valakit vagy valakiket megvesztegetésen érnek, az komoly büntetésre számíthat. Ma azonban Magyarországon lényegében egy ember dönt arról, hogy a politika és a gazdaság szereplői hogyan viszonyulhatnak egymáshoz, vagyis úgy tesz, mintha a törvények felett állna. A kormánypárti politikusok önkéntelenül is ennek szellemében mosdatták főnöküket. Gulyás Gergely miniszter például lényegében azt válaszolta a luxusrepülőzést firtató újságírói kérdésre, hogy majd Orbán Viktor eldönti-e, hogy be kell-e vallania a vagyonnyilatkozatában ezeket a szívességeket, vagy nem. No comment!

És még nem beszéltünk a másik oldalról, vagyis Pelikán (Garancsi) elvtársról. Ő már eddig is rengeteg szívességet kapott a hatalomtól, hiszen a TAO pénzeknek köszönhetően nagyrészt közpénzekből tudja fenntartani és működtetni a klubját, drága játékosokat vásárolhat külföldről, új stadiont épít csapatának az állam. Ha csak ezeket a „szívességeket” nézzük, máris bizonyítható, hogy az üzleti és állami szféra között a legmagasabb szinten olyan összefonódások jöttek létre, melyek erősen megkérdőjelezik az évek óta működő rendszer törvényességét. Nem az a gond, hogy a kormányfő VIP páholyból szemlélheti a kedvenc csapatát a hazai meccseken (bár nyilván lenne pénze megváltani a belépőt), hanem, hogy a külföldi meccsekre egy vállalkozó szállítja, akinek üzleti sikerei nagyrészt az ő döntéseitől függenek.

Ha még ezután sem tartja valaki aggályosnak Orbán Viktor ajándékrepkedését a világban, akkor sarkítsunk a képleten. Orbán Viktor nem egy élsportoló, aki szponzori szerződéseket köt különböző világmárkákkal, multinacionális cégekkel. Ő egy kormány feje, egy ország vezetője, felelős államférfi, és nem egy világhírű focista, akit hazai (vagy esetleg külföldi) vállalkozások szponzorálhatnak. Ha elfogadható lenne, hogy magáncégek adományaként magánrepülőket, netán helikoptereket bocsássanak a rendelkezésére, akkor például egy szotyolát forgalmazó cég szotyiját ropogtatná a meccseken, egy híres divatcég ingét hordaná, és nyakkendőjét kötné magára, olyan sört kortyolgatna, melynek gyártója éppen be szeretne törni a magyar piacra, vagy olyan gyorsétterem sapkáját csapná a kobakjára, amely üzleti előnyöket remél a miniszterelnök etetésétől. Egyszóval, Orbán Viktor nem véletlenül beszél mellé, hiszen tudja, hogy ő nem Cristiano Ronaldo, aki 10-20 éves szponzori szerződéseket köthet sportszergyártókkal, energiaital forgalmazókkal, vagy éppen légitársaságokkal.

zoom_1.jpg

Fotó: zoom.hu

Orbán Viktor még nem mondta ki, de többször érzékeltette már velünk, hogy lényegében XIV. Lajossal egyetértve azt vallja, hogy az állam ő maga. Vagyis, a parlament, a kormányzópárt, az államapparátus, az igazságszolgáltatás, a rendvédelmi szervek, a sajtó, és minden más, az életünket döntően befolyásoló terület fölé igyekszik nőni. Egyre nehezebben viseli a számonkérést, egyre ingerültebb, ha valaki megkérdőjelezi a döntéseit, egyre jobban eltávolodik a valóságtól. Az ösztöneiben persze érzi, hogy írott és íratlan szabályokon lépett át, ám gyorsan meg is nyugtatja önmagát, hogy ez számára megengedett, sőt szükséges. Ha Magyarország egyszer a közös Európai Ügyészség tagjává válna, valószínűleg fel kéne adnia ezt az öntörvényű politizálást, ám senki se remélje, hogy hazánk belép ebbe a szervezetbe addig, amíg Orbán Viktor a magyar miniszterelnök. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Ha egy ló nem akar bemenni a karámba este, számoljon azzal, hogy éjjel széttépik a prérifarkasok.”   

          

84 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Vajon Orbán Viktor a jövőben repülni fog, vagy a tévé előtt szurkolja végig a Vidi meccseit? Tovább
Facebook Tetszik
0
84 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése
  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5114283469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.05. 16:54:51

Elbukott ez a ballib műbotrány is.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.10.05. 18:17:33

Nem tudom meddig rúgóztok még ezeken. Választást kell nyerni.
Az eddigi eredményeket elnézve inkább elbujdokolnátok. Mert ez akkora bukta volt....
Válasz erre 

wega 2018.10.05. 18:35:18

@nemecsekerno_007:
Éééés, aki nyeri a választást annak attól kezdve mindent lehet?
Lehet.
Van az "2/3"-nyi seggfej, aki asszisztál hozzá.
Válasz erre 

deneskata 2018.10.05. 18:47:43

@nemecsekerno_007: Választást kell nyerni, azután jöhet az autokrácia. Mert aki választást nyer, annak mindent szabad. Épp az a probléma, hogy Viktor is ezeket az elveket vallja.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.05. 19:03:15

Elég sok ökör van az országban,aki szívesen fizeti neki az útiköltséget!
Válasz erre 

Mr.paksimogyoró 2018.10.05. 19:09:00

@maxval balcán bircaman: Barom.
Válasz erre 

zord íjász · zordidok.blog.hu 2018.10.05. 19:44:35

"...egyre jobban eltávolodik a valóságtól..."

Így szigorúan magunk között szólva, én erősen kétlem, hogy annál is jobban el tud távolodni a Valóságtól, mint ahol most van. Orbán Apánk az utóbbi időben -különösen az elmúlt kb. 2 évben, de Április 8. után főleg- már napról-napra egyre messzebre szállt a Valóság nevű földrésztől, és ehhez egyáltalán nem volt szüksége egyetlen kitartott oligarchájára sem.
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2018.10.05. 19:47:47

Ahogy megy el a maradék agya, úgy talál meg egyre több olyan embert akit még neki sem szabad baszogatni. És ez jó, a sajátjai fogják kicsinálni. Elkezdődött a végjáték, hogy meddig húzódik az már csak azon múlik, Brüsszel meddig és mennyi apanázst küld amit még el tud lopni, ha az elfogy a maradék konc miatt az eddigi hű szekértolói lazán kicsinálják. Rácsos ágy, vagy fal töve lesz a végállomás.
Válasz erre 

Nagykörúton túli magyar 2018.10.05. 19:48:58

Szóval Orbán repült. Mit ne mondjak, teljesen szokatlan ez a 21. században tényleg...
Megérne még vagy 5 posztot ma estére.
Válasz erre 

sinus67 2018.10.05. 20:15:35

Orbán repülésén "rugózás" közel két hete tart!
A migráncsozás, Sorosozás, Brüsszelezés évek óta!
Közben az elkötelezhetetlen nem ad válaszokat az egészségügy problémáira, az oktatásban tapasztalható hiányosságokra, vagy akár a nyugdíjszámlákkal kapcsolatban!

Rendben fideszesek! Ferkó, meg az előtte lévők elb@szták! Elfogadom!
De mikor lesz rendbetéve az EÜ., az oktatás, vagy a nyugdíj számlák. (Ha már lenyúlták a manyup lóvét. Tőlem pl. több, mint 4 millát.)
Na rugózzunk akkor ezeken?
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.10.05. 20:15:50

@lenörd hofstadter: "Rácsos ágy, vagy fal töve lesz a végállomás."

Jósolgatunk-álmodozunk ? Nektek hatalmat, adni ? Mi végre ?
Válasz erre 

Hamihami 2018.10.05. 20:37:31

@nemecsekerno_007: ha te mondod! szerinted nem aggalyos ez az allami rendelesekkel kitomott vallakozo repulojen valo repkedes? Birka haverod mar ellotte a "jogi keretet kell neki adni" panelt, azzal ne gyere. Tehat a kerdes: ez szerinted nem korrupcio a javabol?
Válasz erre 

Hamihami 2018.10.05. 20:39:27

@Szél Bernadett börtönben van már?: nagyon raereztel a dolog lenyegere. Ez hanyadik pontkent van a temahoz kapcsolodo ukazban? Birka es nemecsek haverod mar ellottek parat!
Válasz erre 

Hamihami 2018.10.05. 20:44:52

@Jakab.gipsz: @Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: nem okrok azok: egy resze erdekelt a rendszerben, egy resze indirekt modon erdekelt, a nagy resze pedig koztevebol/megyei lapbol/allami radiobol tajekozodik. mar a radio1 fuggetlen mediumon is megy a ne engedjunk a zsarolasnak cimu tarsadalmi celu hirdetes, kimondottn a magyar tarsadalom erdekeben es a befizetet adopenzeken.
Válasz erre 

Hamihami 2018.10.05. 20:46:53

@Jakab.gipsz: oszd mar meg velem, kire celzol azzal, hogy "nektek"? Kik azok a ti? En is benne vagyok? Nem is ismersz! A csaladom vagy a haverjaim is benne vannak? Kikre gondolsz?
Válasz erre 

Hamihami 2018.10.05. 20:50:57

@Hamihami: vagy azokra gondolsz, akik szerint a korrupcio rossz az orszagnak es a magyaroknak? Azokra, akiknek csipi a szemet a pokhendiseg? Azokra, akik szerint nem haveri alapon kellene osztani a megrendeleseket? Vagy azokra, akik szerint masok megbelyegzese, legyen az magyar vagy kulfoldi, nem erkolcsos? Vagy talan azokra, akik nem szeretik, ha komunikacios trukkokkel megprobaljak oket hulyere venni? Kik azok a "TI" pontosan????
Válasz erre 

2018.10.05. 22:11:19

@sinus67:

Ezek olyan kérdések, amire vagy nem tud válaszolni az egysíkú és egyirányú egybites agyával a fityiszes, vagy tud(na), csak terel. Jó néhány olyan ténnyel, adattal, hírrel, vagy szimpla hazugságokkal szembesítettem már néhány seggarcot, hogy a fal adta a másikat, ám sosem tudtak rá érdemben reagálni, csak az elkendőzés, a mellébeszélés, és a személyeskedés ment ezerrel. Ezért már régen letettem arról, hogy azt higgyem, ezek csak megtévesztett vagy tudatlan polgárok. Nem! Ezek kimondottan faszfejek. Csak a libsi-, Stop soros-, Gyurcsány-, és migráncs vonalon haladnak előre. Ez az a vonal, mait a csúti gazdi odaszart az orrul elé.
Ezen haladnak, rendületlenül. Így kár is ilyeneket kérdezni tőlük.
Válasz erre 

Stenonis 2018.10.05. 22:28:34

@maxval balcán bircaman:

Ugye az sem zavarna, ha Garancsi egy nokiás dobozban adna Orbánnak 1 millió forintot, hogy repüljön már el a Videoton meccsére...
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.10.05. 22:30:50

@Hamihami: Ezen az idézeten és a reá adott válaszból, mit nem értettél meg?

@lenörd hofstadter: "Rácsos ágy, vagy fal töve lesz a végállomás."

Jósolgatunk-álmodozunk ? Nektek hatalmat, adni ? Mi végre ?
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2018.10.05. 22:31:52

@Hamihami: és ha az?! Tudod a korrupció az amiből téged kihagynak :)
Válasz erre 

Hamihami 2018.10.05. 22:38:47

@nemecsekerno_007: na, hat errol vagyunk beszelve. Ha teged nem erdekel az, hogy hazankban a politikusok jelenleg mennyit lopnak, akkor nincs mirol beszelni. Eld az eleted, nezd az x faktort es a baratok koztet, dont worry, be happy :)
Válasz erre 

Hamihami 2018.10.05. 22:43:18

@Jakab.gipsz: varj jakab, elmondom megegyszer, lassabban: Irtad ugye azt, hogy "hatalamt adni nektek? Mi vegre?" Megvan? OK. Na tehat erre irtam az alabbit: "... Kikre celzol azzal, hogy ti? (Ertelmezve: "nektek")... azokra gondolsz, akik szerint a korrupcio rossz az orszagnak es a magyaroknak? Azokra, akiknek csipi a szemet a pokhendiseg? Azokra, akik szerint nem haveri alapon kellene osztani a megrendeleseket? Vagy azokra, akik szerint masok megbelyegzese, legyen az magyar vagy kulfoldi, nem erkolcsos? Vagy talan azokra, akik nem szeretik, ha komunikacios trukkokkel megprobaljak oket hulyere venni? Kik azok a "TI" pontosan????
Válasz erre 

Ellenzéki Tüntető 2018.10.05. 23:11:39

@Hamihami: "Azokra, akiknek csipi a szemet a pokhendiseg?"

Bazdmeg te tényleg ennyire retardált vagy? "Ők" ebben a kontextusban azok az emberek, akik a min. elnök, illetve szimpatizánsai konkrét kivégzésére célozgatnak. Te nem érted ami le van írva, ember, csak nyomod ezt a randomgenerált "lopnak korrupció lopnak nyüfnyüf" szöveget?
Válasz erre 

JT_Biopower 2018.10.05. 23:29:02

Régebben emlegették a szarháziak, hogy "nekik ez jár". Mostanában nem hallottam tőlük.
Válasz erre 

arabok balrol 2018.10.05. 23:35:00

Orban megerdemli, szokjatok meg.

Ha megszokjatok, ha nem, akkor is o lesz a gore.
Válasz erre 

Hamihami 2018.10.05. 23:35:30

@Ellenzéki Tüntető: a lopnak es a korrupcio csak egy dolog, ezek mellet sok mas dolgot is felsoroltam (a teljesseg igenye nelkul), persze nalad ez csak reszlegesen csapodott le (a fidesz strategiaja is ez a sargentini-jelentessel). Volt ott meg pokhendiseg ("kellemes karacsonyt", fuggony moge elbujva, "30 eve is igy mentem" stb), megbelyegzes (sorosberenc, migrancssimogato, alcivil) is. Ezek persze szakemberek altal megalkotot panelek, viszont sokkal karosabb a hatasuk, mintha ugyanezt egy pepsi reklamban alkalmazzak. Es itt ez a karos hatas senkit nem erdekel, lenyeg a hatalom es a penz kezben tartasa. Hogy vannak emberek, akik emiatt olre mennek egy tuntetesen pl, az le van szarva, hagy utaljak csak egymast, addig is azt csinaljak, amit en akarok.
Es ezek utan belebujnak egy alkereszteny ruhaba, es elkezdenek az erkolcsrol szajkozni, ezt is csak azert, mert ez illeszkedik a migrancsos komunikaciohoz. A valosag senkit nem erdekel, lenyeg, h mit komunikalunk.
Na, hat ezzel (is) van nekem bajom. De neked ez gondolom tuti franko, felvallalhato, vedheto es tamogathato. Vagy nem?
Válasz erre 

Hamihami 2018.10.05. 23:39:41

@arabok balrol: kedves arab szakerto, ujra itt vagy, de a korabbi kerdeseimre sajna nem valaszoltal, pedig valamit vartam volna toled. Vagy ha mar nagyon vedhetetlen valami, akkor a let it go a kiadott strategia?
Válasz erre 

cardiobascuralis 2018.10.06. 00:39:21

A prérifakas nem tép szét lovat, legfeljebb egy nyulat.
Ugyanis kb. akkora, mint egy róka.

A blogger meg agy totál fogalmatlan idióta segg, aki írni sem tud.
Válasz erre 

cardiobascuralis 2018.10.06. 00:41:56

@nemecsekerno_007:
Mondjuk tisztességes helyeken egy ilyen pofátlan vesztegetés után a lepénzelt kormányfő lemond.
Kár, hogy a hozzád hasonló agyatlan faszok ezt nem bírják aggyal felfogni, mert nincs agyatok.
Válasz erre 

cardiobascuralis 2018.10.06. 00:45:50

@Ellenzéki Tüntető:
Reméljük, valóban kivégzik.
És a hozzád hasonló gerinctelen seggnyalóit is mind.
Válasz erre 

élhetetlen 2018.10.06. 01:52:25

@nemecsekerno_007: „Tudod a korrupció az amiből téged kihagynak :)”. Ez jó poén, de erre alapozni egy ország kormányzását, az nem az.
Válasz erre 

degeco 2018.10.06. 04:07:06

Orbán egy g@ci és a birka meg a többi ős-tulok nyeli rendesen.
Válasz erre 

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.10.06. 06:40:48

Az ország éléről mindenképpen repülni fog. És a tolvaj haverjaival együtt egy börtönben fog landolni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.06. 08:16:36

@Stenonis:

De, az helytelen lenne. Csak hát nem ez történt.
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.06. 09:08:41

@maxval balcán bircaman: A pöffeszkedő cigányvajdád fog elbukni ezen és a hasonló urizáláson. A fideszes szavazók síkhülyék, ezt bizonyították április 8-án. Képesek a legnagyobb tolvajra szavazni, aki a legjobban kiforgatja őket a vagyonukból. Nyilván a sírva vigad a magyar ősi közmondásnak megfelelően. Azt azonban még az ilyen hülyék is meg fogják érezni ha elfogy a "brüsszeli" lóvé, kibasznak minket az EU-ból mint macskát szarni, és a további lopások fenntartásához már közvetlenül az emberek zsebében kell turkálnia a rákosista kommunista hazaáruló maffiának. Ezt a netadó elleni közfelháborodás jól megmutatta. Amint ráfanyalodik a maffia az ilyen turkálásokra, előkerül a kiegyenesített kasza, és ezek a csicskák mind lámpavason fognak lógni mint ÁVO-s apáik 56-ban. Az ilyen leválthatatlan maffiákat forradalmak szokták eltakarítani, és Csaucseszku (kurvára nem érdekel hogy írják helyesen, nem érdemli meg egy oláh hogy megtanuljam) sorsára fognak jutni. Nem kár értük, a világnak jobb lesz nélkülük.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.06. 09:15:26

@kolomparlole1114:

Mindenki előbb-utóbb megbukik. Ilyen a politika.

A lényeg: Soros gazdád emberei ne rúgjanak soha többé labdába.
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.06. 09:15:54

@nemecsekerno_007: Ez fogja megnyerni és a többi hasonló, nem a töketlen "ellenzék". Az ilyen visszataszító urizálások fogják leromdbolni az orbánfanokban a jó cáratyuska képet. Legkésőbb akkor amikor már a zsebükben turkál a Cigány.
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.06. 09:17:01

@maxval balcán bircaman: Soros gazdádról kérdzed ügynöködet, pártfőtitkárodat, KISZ titkárodat!

ITT VAN ORBÁN VIKTOR LEVELE ARRÓL, HOGY SEGÍTSEN NEKI SOROS GYÖRGY:
alfahir.hu/2018/03/31/orban_viktor_soros_osztondij_level_oxford_soros_gyorgy
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.06. 09:19:47

@maxval balcán bircaman: Szóval igen, a lényeg az hogy Soros gazdád kommunista tolvajmaffiája ne rújon többet labdába. Jó köcsögök lesznek a böriben, a fajtársaik között!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.06. 09:21:44

@kolomparlole1114:

Orbán általános iskolai dolgazatáról nincs cikketek?
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.06. 09:37:00

@maxval balcán bircaman: Nem kisegítőbe járt mint a többi cigány? Ott ismerkedtetek össze, túl a barátságon, nem?
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.06. 10:26:42

@maxval balcán bircaman:
“A lényeg: Soros gazdád emberei ne rúgjanak soha többé labdába.”

Ahhoz túl öregek, már csak nézik, hogy más hogyan csinálja!
Csak meccset nézni járnak potyautasként.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.06. 10:39:55

@Hamihami: nekik mi gyurcsányista migránssimogató sorosbérncek vagyunk.
Válasz erre 

Andy73 2018.10.06. 10:43:35

Akkor lesz igazán sikeres a repülőút, ha nyer a Vidi. A Chelsea ellen erre nem volt esélye, de jól tartotta magát a csapat, közel állt a bravúrhoz, volt esélye a döntetlenre a sztárcsapat ellen. Jó kis meccs volt a tévében is. Remélem, lesz idegenbeli siker, a BATE-nak jó lenne visszavágni.
Azt pedig tudjuk, hogy a blogger kedvence, a böszme is repült magángépen, nincs ebben semmi újdonság. A különbség az, hogy ők elkúrták. Nem kicsit, hanem nagyon.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.06. 10:48:48

@Hamihami: fideszbirkákkal ne próbálj meg értelmesen beszélni!
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.06. 10:56:31

@Andy73:
“Azt pedig tudjuk, hogy a blogger kedvence, a böszme is repült magángépen, nincs ebben semmi újdonság.”

Picim, már tájékoztattalak arról, hogy hivatalos útra, delegációval utaztak, és teljesen hétköznapi, - és a Mészáros/Garancsi gépeknél jóval kissebb charter géppel, és arról minden esetben beszámolt a sajtó, mint ismeretes.

Ezt nyugodtan megpróbálhatod még párszor összehasonlítani, hátha egyszer csak sikerül, ki tudja..?
Válasz erre 

ami szabad 2018.10.06. 11:28:27

Annyira vicces olvasni a szokásos fidesz trolloktól, ahogy lendületből védik ovit, tegyen az bármit is, hogy az már csúcs! Ha a saját szemükkel néznék végig, ahogy a saját anyjukat, lányukat húzza meg erőszakkal, az is renden volna, mert nem az ellenzék nyert, a 2/3 dal, meg ami jár az jár. Most, hogy a neo-feudalizmus szép új világát tanulgatjuk, az a kis első éjszaka joga ha ma nem is, holnap tán még belefér az erkölcsi normákba! Miközben ezek kötelező erkölcs és etika órát vezettek be... Beszarás! :) Amúgy az ellenzék tényleg gáz, de azt is felmérték, ilyen abszolút uralom mellett, csak 2/3-os győzelemmel lehetne felszámolni a sok gyökeret, ahhoz meg kevesek mint macisajtban a brummogás jelenleg. Mellesleg a mostani 2/3 a fidesznek is csak kőkemény csalásokkal jött össze, bár nem kérdéses, a sima győzelem meg lett volna a nélkül is. De mint tudjuk, nem bízhatták a véletlenre, mert bukó esetén, még elesett volna valahol a polt, és mind magánrepülőn húzhatott volna a vagyona után a szélrózsa minden irányába!
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.06. 11:44:29

@ami szabad: Pénzt kapnak érte, 30 forintot (az ezüstöt már ellopták a gazdáik, tartótisztjeik).Meg 1-2 csepp hugyot még felnyalhatnak a retyóban, amit melléhugyozott a Bolseviktor, és ezzel a csak számukra felbecsülhetetlen értékű relikviával már túl is vannak fizetve, legközelebb ingyen is jönnek égetni magukat. Lásd: maxval.
Válasz erre 

wolves84lb 2018.10.06. 11:50:59

@Andy73: édes, hogy annyira ostoba fasz vagy, hogy fel se tűnik, épp fletóval helyezed egy szintre a te imádott istenkirályodat, geciviktort.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.06. 11:57:57

@ami szabad: Na ott a pont!
Válasz erre 

Thomas Dantes 2018.10.06. 12:20:17

Nem. Soha. Még vagy 20-25 évig marad. Amíg egészségi állapota engedi. Ha túé öreg lesz, vagy meghal, akkor nem lesz Orbán.
Két kérdés van:
vajon akkor mi még EU tagok leszünk?
Mi lesz Orbán után?
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.06. 12:26:33

@Thomas Dantes: "Mi lesz Orbán után?"

Atl függ hogy lesz vége a diktatúrának. Ha forradalom állítja kivégzőosztag elé, akkor demokrácia. Ha csak kifingik a Cigány, de a zsidesz marad rémuralmon, akkor a Luxustóni beül a helyére, és minden megy tovább.

Csak akkor lesz a demokratikus verzió, ha a nép kigyógyul ebből a birkaállapotból, ha nem, akkor jön a következő diktátor és minden megy tovább.
Válasz erre 

Thomas Dantes 2018.10.06. 12:27:23

@kolomparlole1114: Hogy fog Orbán elbukni? Komolyan érdekelne
Hogy? Majd hirtelen megvilágosodnak a Fidesz szavazók? Nem.
Majd hirtelen lesz egy erős ellenzéki párt ? Nem
Majd lesz egy ellenzéki összefogás? Nem
Lesz egy olyan tüntetés sorozat amibe belebukik? Nem.
Egyéb?
Ja hát majd20 év múlva ha már túl öreg lesz.

Nem kerül elő a kiegyenesített kasza. Senkit nem érdekel semmi, itt nincs felháborodás. Itt a vizitdíj, a nteadó meg a migráncsok. Na ezen fellehet háborodni, de ennyit tud ez rakás szar nép ami itt él.

Olyan soha a kurva életbe nem lesz, hogy a magyar nép megmozdul ,hogy normális kormányt akarjon.
És ennél csak az a rosszabb, hogy még reménykedtek. A hamis remény, az önáltatás, súlyos bűn.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.10.06. 12:39:07

: @kolomparlole1114: ITT VAN ORBÁN VIKTOR LEVELE ARRÓL, HOGY SEGÍTSEN NEKI SOROS GYÖRGY:
alfahir.hu/2018/03/31/orban_viktor_soros_osztondij_level_oxford_soros_gyorgy

És ez mit bizonyít!

A vasorrú bába is szerette a gyerekeket, pontosan úgy ahogyan ez a sátánfajzat Soros, az előbbi mézeskalácsból készített házikót, Soros pedig a CEU-n oktatja a gender-diktatúrát! Soros hívei pedig azt bizonygatják, hogy Orbán a diktátor. hol ott Orbán csak egy egyszerű keresztény demokrata.
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.06. 12:52:03

@Thomas Dantes: Már leírtam. Amint elfogy a "brüsszeli" lóvé, amit ellophatnak, és új lopható források után kell nézniük, azt a birkanép zsebében fogják megtalálni. Joggal gondolhatják ha olyan hülyék hogy az ország teljes kifosztása után is képesek rájuk szavazni, akkor ezek mindent elviselnek. A fidesznyikek olyanok mint a türkmének, állva tapsolnák meg a führerüket ha bejelent egy adóemelést. Azonban nem mindenki ennyire hülye, ezt megmutatta a netadó elleni forradalom is. Amint elkezdenek a kisemberek zsebében turkálni, előkerül a kiegeyenseített kasza, és milliók ellen nem lesz a Munkásőrségnek (TEK) se elég golyója, mindegyik a lámpavason fogja végezni. A gond csak az hogy ki kell várni amíg felnyílig az egész ország szeme, és meglesz a kritikus tömeg a forradalomra. Ahogy Antall is megmondta: tetszettek volna forradalmat csinálni. Úgy néz ki nem fogjuk tudni megúszni. Jogszabályilag ezek már nem leválthatók.
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.06. 12:52:55

@Jakab.gipsz: "És ez mit bizonyít!"

Hát azt hogy hiába sorosoznak a fidesznyikek, valójában ők a Soros-bérencek!
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.06. 12:54:06

@Thomas Dantes: Ha meg mindent elvisel a birkanép, akkor majd jönnek a románok és a Tiszáig tolják ki a határt, ha már úgyis mindegy nekünk. És lehet jobban is járunk.
Válasz erre 

Thomas Dantes 2018.10.06. 13:12:12

@kolomparlole1114: Ilyesmi nem lesz. Ez az EU, minek bármit elfoglalni? Két EU tagállam között, értelmetlen. Bár amúgy nem bánnám. Románia legalább egy fejlődő demokrácia
Válasz erre 

Thomas Dantes 2018.10.06. 13:13:46

@kolomparlole1114: Lesz mindig lopható pénz.
Az emberek nem fognak ellene fordulni akkor se, mert Brüszel és Gyurcsány és Soros a hibás, amiért Brüsszel nem ad több ellopni való pénzt, szóval inkább ki is lépünk majd az UE-ból amihez mindenki buzgón fog tapsolni és virágokkal várja a bevonuló oroszokat.

Az ország szeme sose nyílik fel.
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.06. 13:32:16

@Thomas Dantes: A netadó miatt már ellene fordultak. Pedig nem is milliárdokról volt szó. Csak annyi kell hogy az emberek érezzék hogy az ő zsebükből lopják ki a pénzt. Az adó nem ilyen, azt mindenki elkönyvelte már valamiféle védelmi díjnak, (mint) a maffiánál, Don Obanleone meghagyja az életedet ha tejelsz neki. De amikor már a maradék nettót is lopják, na akkor már bizonyítottan van felháborodás. Már a netadós balhé is elsőpörte volna a komcsikat ha makacsul kitartottak volna mellette.
Válasz erre 

Thomas Dantes 2018.10.06. 14:12:36

@kolomparlole1114: Netadó...nagyfrancokat. A netadó révén kellet volna Orbánt megbuktatni. Mi történt? Nem lett netadó, és mindenki elégedetten hazament. Igaz közben lett egy rakás másik adó, lett egy rakás másik szarság,de az már senkit se érdekelt.

Anno, a függetlenségi háború kezdetén, már csak egy jelképes adót hagyott meg a brit vezetés, a 13 gyarmatnak, a teaadót. Mégis fellázadtak. Na ilyen itt nem lesz.

A netadós tüntetést voltak akik tovább akarták vinni, de már megfeneklett. Mert jaj én nem tüntentek ha ott vannak pártok jaj én nem tüntetek ha nincsenek ott...jaj esik az eső hideg van...és ennyi.
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.06. 14:33:34

@Thomas Dantes: Így van, nem lett netadó. De amikor az a kérdés hogy leálljanak a lopással, vagy kifosszák a kisemberek maradék pénzét is, akkor már nem lesz leállás, ahogy a forradalommal se.
Válasz erre 

Soha ne tegyel haver a fekete lora 2018.10.06. 14:51:04

@Thomas Dantes: pedig milyen jo lenne ha gulyas marciek vegre kormanyt alakitananak

hehe
Válasz erre 

Fülig José 2018.10.06. 14:54:12

@Jakab.gipsz: ostoba, szerencsétlen fasz vagy. Evvan...
Válasz erre 

Andy73 2018.10.06. 14:58:43

@wolves84lb: Bunkó paraszt.
Egyébként attól, hogy mindketten repültek már már magánrepülőn, még nincsenek egy szinten, ahogy attól sem, hogy mindketten angol vécét használnak - de ennek belátásához némi ész is kellene.
Válasz erre 

vénkujon 2018.10.06. 16:25:49

had szotyizzon egy-egy meccsen ahól akar. a végtelenül szar magyar lapdarugásba sosem lesz öröme. gyakorlatilag a világ legszarabja a magyar foci, ez a szerencsétlen-hiába miliárdos-sohsem fogja tudni élvezni, hisz a szopadék magyarfócisták ugyis kibasznak vele. na erre szívesen fizetek adót bazmeg. támogatom a magyarlapdarugókat.
Válasz erre 

vénkujon 2018.10.06. 16:28:02

de tényleg urak! talán csak a faszfej araboknak van szarabb focija nálunk, hisz azok az ingyenélö gecik a világ pénzét beleölik a szar focijukba, s az mégis geciszar. csakugy, mindt nálunk. szóval ha ezt elolvasa bármely magyar lapdarugó, hát akor ezt űzenem: "gratulálok te szerencsétlen, csak igy tovább"
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.06. 16:42:14

"Egyre ingerültebb, ha valaki meg­kérdőjelezi , egy­re jobban eltávolodik a valóságtól."

Ez sokkal inkább a mai ellenzékre áll.

"teljesen mindegy, hogy Garancsi ajánlotta-e fel az ingyenes repülőszolgáltatást a kormányfőnek, vagy kérte tőle ezt Orbán, a lényeg, hogy hűbérúr és hűbéres közötti kapcsolat épült fel köztük."

Most komolyan azt hiszed, hogy Garancsi egy-egy ingyenes repülőúttal vásárolja meg Orbánt?

Persze ha a törvény valóban kötelezi Orbánt az efféle utazások bevallására, akkor valóban hibázott. De hidd el, elég lenne Orbánnak bármiféle funkció pl. az MLSZ-ben, és akkor hivatalosan és jogszerűen utazhatna ilyen minősőgében.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.06. 16:45:50

@kolomparlole1114:

"De amikor az a kérdés hogy leálljanak a lopással, vagy kifosszák a kisemberek maradék pénzét is2

Na persze, a minimálbért is azért emelték jóval az infláció feletti mértékben, hogy többet lophassanak a kisembertől. :P
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.06. 16:56:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Így van, egyik kezükkel adnak, a másikkal visszaveszik, de ti fideszbirkák csak a 10k-s böbicsekknek tapsikoltok, de az hogy rátok omlik a kórház az nem zavar. Végül is már úgysincs benne orvos se, fontosabb elzavarni a hozzáértőket, majd te is meghalsz műtét előtt mint a szívsebész páciense, de csak tapsikolj érte Bolseviktornak, a kommunista cigánykápódnak!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.06. 17:03:17

@kolomparlole1114:

"egyik kezükkel adnak, a másikkal visszaveszik"

TFH íg yvan, ez még mindig jobb, int a szoclib kormányok alatt, amikor csak elvettek. Pl. a hitelből finanszírozott, meggondolatlanul magas béremeléseket 30%-os inflációval.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.06. 17:04:31

@kolomparlole1114:

"a kommunista cigánykápódnak!"

Sokszor írtam, most is megteszem, mert mindig repes a szívem a boldogságtól, amikor egy hiperantirasszista liberális píszíharcos éppen cigányozza a miniszterelnököt.
Válasz erre 

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2018.10.06. 17:12:05

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Sikerült megint egy vastagot hazudnod.
www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tsieb060.html
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.06. 17:14:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Adnak 1-et, elvesznek 10-et, ez csak az ilyen hülyéknek jó mint a fidesznyik hazaárulók.
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.06. 17:14:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ki az antirasszista? Én nem egy a genderszakos buzeráns haverjaid közül vagyok!
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.06. 17:15:33

@Kreml propaganda osztály szófiai összekötő: Egy fidesznyik akkor hazudik ha mozog a szája!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.10.06. 17:51:41

@Kreml propaganda osztály szófiai összekötő: És ez mióta okoz meglepetést?
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.06. 19:22:24

@Jakab.gipsz:
“...hol ott Orbán csak egy egyszerű keresztény demokrata.”

Hol?
Ott?
Mert itt nem.

Sem nem egyszerű, távolról sem keresztényi, és hozzávetőleg annyira demokrata, mint megboldogult Joszip Viszarionovics Dzsugasvili, avagy ahogy helyben használták, Ioseb Besarionis dze Jughashvili, közismertebb nevén Sztálin.

Azt már tudom egy ideje, hogy nem látsz tisztán, na de hogy már a fehér botot sem találod..!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.06. 19:37:30

@kolomparlole1114:

"Én nem egy a genderszakos buzeráns haverjaid közül vagyok!"

Ezt tudom, mert nincsenek olyan genderszakos buzeráns haverjaim, amilyen te vagy.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.06. 19:41:06

@kolomparlole1114:

"Adnak 1-et, elvesznek 10-et, ez csak az ilyen hülyéknek jó mint a fidesznyik hazaárulók."

Bizony, mindenki tudja, hogy a kiskereskedelmi forgalom is csak azért száguld, mert Mészáros a strómanjaival felvásárolja minden üzlet minden termékét.
Válasz erre 

Fülig José 2018.10.06. 20:34:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: éjszakás vagy, hülyekurva?! Ennyire kell a meló? És még te magyarázol... szánalmas, egybites fideSStroll..
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.06. 20:38:13

@Fülig José:

Folytasd, kicsim, tudsz te még lejjebb is menni.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.08. 14:29:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az a baj,hogy sajnos te is....!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.08. 15:11:30

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Hát ha követni akarlak, akkor kénytelen vagyok. :)
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard