Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Ha diktátor vagy, és bírálod az EU politikáját, akkor csak Orbán Viktor barátja lehetsz

Ha diktátor vagy, és bírálod az EU politikáját, akkor csak Orbán Viktor barátja lehetsz

A magyar külpolitika abszurditását mi sem példázza jobban, minthogy Orbán Viktor azokat a külhoni vezetőket udvarolja körül, akik országai többnyire leverték a forradalmainkat, illetve megszállták hazánkat. Legutóbb Erdogan török elnök jelenlétében például azt találta mondani, hogy az utóbbi évszázadokban a magyar politikának elsősorban Berlinre, Moszkvára és Isztambulra kellett figyelnie. Ha arra gondolt, hogy a fenyegetések és katonai támadások elsősorban ezekből az irányokból érkeztek, akkor igaza van. De ő nem erre gondolt…

euronews_3.jpg

Fotó: euronews.hu

Egyre követhetetlenebb Orbán Viktor politikája azok számára, akik logikai alapon közelítenek a világ dolgaihoz. A harcos muszlimellenes retorikával kérkedő magyar kormányfő ugyanis szinte naponta tesz gesztusokat olyan vezetőknek, akik amellett, hogy elnyomják népüket, semmibe veszik az emberi jogokat, ráadásként még Allahhoz is imádkoznak. Amikor például Kirgizisztánban együtt parolázott a türk népek vezetőivel (ahová a magyarságot is sorolja), akkor csupa muzulmán hitű néppel kötötte össze a sorsunkat.

Most éppen a török elnököt táncolta körbe, hogy minél inkább jelezze, ő nem ért egyet azzal az elutasító politikával, amit az Európa Unió legtöbb vezetője tanúsít Erdogannal szemben. A török vezető szokása szerint Budapesten is sajnáltatta magát amiatt, hogy az uniós vezetők évtizedek óta csak hitegetik azzal, hogy felveszik országát az EU-ba, de sajnos a szép szavakon kívül semmi sem történt. Bezzeg, Orbán Viktor kiállt barátjáért, aki terroristának nevezi a kurd kisebbség vezetőit, politikai ellenfeleit koholt vádak alapján börtönbe csukatja, ugyanakkor nyíltan beavatkozik a szír polgárháborúba.

Putyin tehát egyre követelőzőbb, és nem igazán nézi el Orbánnak, ha vele is pávatáncot akar lejteni.

Erdogan finoman szólva is megosztó személyiség, hiszen nem csupán az Európai Unió emelte fel szavát a török ellenzékiek tömeges börtönbe zárása miatt, de az Egyesült Államokkal is komoly vitában áll. Bár Törökország rendelkezik az egyik legnagyobb haderővel a térségben (katonai és hadiipari kapacitását fel is ajánlotta Orbán Viktornak), attól, hogy a NATO tagja, még elég kiszámíthatatlanok a reakciói egy-egy háborús konfliktusban. Orbán épp az ilyen izgága, pávatáncos szövetségeseket preferálja, hiszen viszonylag könnyen kicsikarhat ígéreteket belőlük, ám azok betartásával ők sem bíbelődnek túl sokat.

Valahogy így jellemezhetjük Vlagyimir Putyin orosz elnököt is, aki szintén nagy barátja a magyar miniszterelnöknek. Orbánnak, mint egy uniós és NATO tag ország vezetőjének azonban olykor vissza kell fognia magát, amikor az orosz elnöknek tesz gesztusokat, ugyanis a nyílt árulást sem Brüsszel, sem Washington nem kultiválja. Putyin ezt a körülményt figyelembe is vette addig, amíg nem kezdett szorulni a hurok a nyaka körül. Országa ugyanis komoly gazdasági és társadalmi problémákkal néz szembe, ráadásul a balul sikerült és borzalmasan kommunikált angliai titkosszolgálati akciójuk (Szkripal-ügy) miatt pedig lényegében már senki semmit nem hisz el az orosz vezetőknek.

Putyin tehát egyre követelőzőbb, és nem igazán nézi el Orbánnak, ha vele is pávatáncot akar lejteni. Legutóbbi találkozásukkor nem véletlenül hazudtolta meg Orbánt, amikor az Európai Unió bürokratikus működésével magyarázta, hogy még egy kapavágás sem történt a Paks 2 beruházás kapcsán. A magyar kormányfőnek rá kell jönnie, hogy mindennek súlyos ára van, főleg, ha autokratikus vezetőkkel üzletel. Erdogan biztosan hálás a szívmelengető szavakért, de Orbánnak annál többet is kell nyújtania a török vezetőknek, mint rá hivatkozva üzengessen az EU vezetőinek.

És, akkor itt van Orbán politikájának harmadik fontos fővárosa, Berlin, ami látszólag kilóg a sorból, nem csak azért, mert történelmi távlatban inkább Bécset kellett volna megneveznie, mint fontos igazodási pontot. Németországban ugyanis nem úgy mennek a dolgok, mint Oroszországban vagy Törökországban, mégis meghatározó eleme a magyar külpolitikának, hogy rendszeresen gesztusokat tesz a németeknek. Orbán külpolitikájának ugyanis az kölcsönöz némi stabilitást - annak ellenére, hogy folyamatos harcban áll saját szövetségeseivel és ellenérdekelt felekkel barátkozik -, hogy a németek a legutóbbi időkig kitartottak mellette.

24_hu_81.jpg

Fotó: 24.hu

Ha azonban ezeket a kölcsönös gesztusokat felemészti a folytonos harc és az érdekek ütközése, akkor Orbánnak tényleg csak Putyin és Erdogán marad, akik az EU-n belül nem tudnak hátországot biztosítani számára. Orbán deklaráltan hidat szeretne létesíteni Kelet és Nyugat között, és persze ő szeretné szedni ezen az átkelőn a hídpénzt. Lassan azonban nem marad semmilyen építőanyaga a nyugati oldalon, a keletiek pedig egyre követelőzőbbek vele szemben. Ha pedig nem lesz híd, Orbán politikai súlya is erősen leértékelődik. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Édes mindegy, hogy a dakoták vagy az apacsok építették a hidat, bárki alatt összedőlhet, ha senki sem ellenőrzi az állapotát.”  

   

56 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Ha diktátor vagy, és bírálod az EU politikáját, akkor csak Orbán Viktor barátja lehetsz Tovább
Facebook Tetszik
0
56 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Szorult helyzetében az időt húzza Orbán Viktor Szorult helyzetében az időt húzza Orbán Viktor
  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben
  • Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval
  • Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5414293541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csepp a tengeriben · http://www.vasalobolt.hu 2018.10.10. 16:16:58

Hááát nem tudom meddig lehet ezt a pávatáncot csinálni.
Válasz erre 

öreg_répatorta 2018.10.10. 18:29:51

Ez a csuti pojáca egyre nevetségesebb. Csak sajnos az embernek, nincs kedve nevetni, mert tudja, hogy most már nem csak ellopja az ország pénzét, hanem el is adja az országot tündöklőnél, tündöklőbb diktátoroknak. Amit egyébként meg is értek. Ha majd egyszer menekülnie kell, kell egy jó diktatúra, akik nem adják ki az ország független ügyészségének. De arra, nem gondolt az ostoba fajankó, hogy meg fogják találni, akiknek ez lesz az érdeke.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.10. 20:59:32

Dicséret, ha valakit Sorosék diktátornak neveznek.
Válasz erre 

exterminador 2018.10.10. 21:22:36

@maxval balcán bircaman: bircácska, nem aggódsz Putyin vezéred miatt? Állítólag erősen bezuhant a népszerűsége holmi nyugdíjreform hatására, sőt, már a GRU sem a régi. A helyedben elkezdeném böngészni az álláshirdetéseket, elvégre ki tudja?
Válasz erre 

Hamihami 2018.10.10. 21:36:47

KEDVES NEM KORMANYPARTI KOMMENTELOK!
Igazsag szerint csak egy probara csinaltam itt egy nicket es komenteltem parszor, mert meg akartam nezni, hogyan mukodnek a fidesz berkomenteloi.
Egy nagy kerdes merult fel bennem: a nem kormanypartiak miert komentelnek? Miert irtok ide? Miert pazaroljatok az idotoket es adjatok a lovat es a munkalehetoseget azoknak, akik ezzel penzt keresnek? Ok, ellentetben veletek, nem a szabadidejuket hasznaljak, nem meggyozodesbol irnak. KIT AKARTOK MEGGYOZNI??? Birkaekat? Ok koszonik szepen a penzkereseti lehetoseget, nelkuletek nem lenne munkajuk!
Vagy azt a nehany fideszest akarjatok meggyozni par kommentel, akik ejjel-nappal a kozteve hirein lognak es a Kossuth radio penteki reggeli adasat eszik nagykanallal? Most komolyan???
Vagy egymast akarjatok meggyozni? Azt meg minek???
Lehet, hogy fura, amit mondok, de a legjobb strategia az lenne, ha azt az idot, amit ezekre a parttalan vitakra fecsereltek, olyanba fektetnetek, amik valoban okozhatnak valtozast. Peldaul mi most a fidesz egyik akhilesze? Hat az europai ugyeszseg egy ilyen dolog. Akkor miert nem hasznaljatok ki a kapcsolataitokat, on- es offline, hogy minel tobb emberhez eljusson es alairja a nepszavazasi kezdemenyezest. Miert nem osztjatok meg minel tobb emberrel, FB-n, blogokban, youtube-on, twitteren, linkedinen vagy barmin, amivel sok emberhez eljutnak azok a hirek, amik a korrupciorol, sunnyogasrol, kirekesztesrol es a propaganda hazugsagairol szolnak??? Sokkal, de sokkal nagyobb haszna lenne annak, minthogy itt munkalehetoseget adtok a berkommenteloknek. Ok beloletek elnek!
Ha nincs kivel vitatkozniuk, mit fognak csinalni? Meg par hetig minden cikkhez odairjak a baromsagaikat meg hogy fake news, elbeszelgetnek egymassal, es aztan? Mikozben ti egy nagy halom emberhez tudjatok eljuttatni a kormanynak kenyes dolgokat.
Valszeg erre a komentemre majd megirjak, hogy hulye vagy, nem jo a kiindulopont, faszsagokat beszelsz stb.... es? Egy masodpercet nem fogok azzal tolteni, hogy barmilyen vitaba szaljak veluk, mert azzal csak a napi adagjuk elereset segitenem, semmi mast.
Ha valakinek van epkezlab otlete, hogy a gyakorlatban ezt hogyan tudjuk megvalositani, ne tartsa titokban!
Ezt bekopizom meg jo par cikk ala kommentkent, hatha lesz valami foganatja es elindit valamit.
Válasz erre 

Weißkopf 2018.10.10. 22:20:35

"az uniós vezetők évtizedek óta csak hitegetik azzal, hogy felveszik [Erdogan] országát az EU-ba" : jól teszik, ha hitegetik, de nem veszik fel. Szerintem már azt is bánják az eredeti (2004 előtti) uniós országok, hogy ezt a kelet-európai bagázst befogadták. Itt nincs hagyománya a demokráciának, csak ideig-óráig működik, a nép erős vezetőre, azaz diktátorra vágyik, aki megmondja, mi kell és mi jó az istenadta plebsnek.
Válasz erre 

Tzp 2018.10.10. 22:59:18

@Weißkopf:

Hát nem tom. Mo lakosságának kb 5-10% fidesz hívő csak. Ők igénylik a vezért. De a többi nem igazán vevő a dologra.
Válasz erre 

Tzp 2018.10.10. 23:00:45

@Tzp: legyen talán 10-15%
Válasz erre 

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.10.10. 23:43:57

A szeka lemaradt ma, mar 10 masik blogon lefutott a tema.
Válasz erre 

Halál kamionja mindenkit elgázol 2018.10.10. 23:45:17

@Weißkopf: Annyira banjak, hogy minden eddiginel tobb penzt kuldenek.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2018.10.11. 00:00:32

Aki sokat riszálja a seggét, annak igen nagy esélye van rá, hogy előbb-utóbb farokra rántják, kenés nélkül, aztán megy a többi használt ribi közé. Bocsánat a vulgárisságért!
Válasz erre 

felső határ nincs 2018.10.11. 00:16:51

Inkabb Orban pucsitson Ordogannak, mint hogy en pucsitsak a 3 millio migrinek akit a pufferben tarolnak a turkok.
Válasz erre 

nyuuton 2018.10.11. 02:21:41

Bezzeg amikor a liberalisok tomegbe lovettek, szemeket lovettek ki, lovasrohamot vezenyeltek, az emberekre, akkor nem volt diktatura.
A szemkilovetessel erdekes modon, SZARgentini aszonynak sem volt problemaja, csak azzal, hogy az Orban nem vett reszt melegfelvonulason.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.11. 05:55:52

@exterminador:

Nincs miért aggódni, Oroszország megy felfelé, s védelmezi a világ kisembereit.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.11. 06:17:47

@Csepp a tengeriben:

A jó politikus állandóan pávatáncol.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.11. 06:19:25

@Hamihami:

Ezt már mondtad.

Érthető, hogy gazdáid látják, elvesztettétek a csatát, így már csak a teljes cenzúrában bíznak.

De a kisemberek akaratán ez nem fog átmenni.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2018.10.11. 06:24:23

@maxval balcán bircaman: Hahaha... a 2016-os 2.7 százalékos visszaesés és a 2017-es stagnálás után, emelkedő olajárak mellett van 1.9 százalékos növekedés. Lófaszt megy felfelé, az olajból és a gázból élnek.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.11. 06:30:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Az orosz ember nem olyan, mint a nyugati agymosott díszpolgár, aki 100 %-ban materialista.

Az orosz ember tudja, ha országát feladja, az idegen urak alatt fog igazán lezuhanni az életszínvonal.
Válasz erre 

werecke 2018.10.11. 07:28:42

Érdekes ha a komcsik bűneit és tetteik számonkérését emlegetik mindig az a válasz hogy már nem a múlttal kéne foglalkozni hanem előre kell tekinteni. Hát akkor elvtársak most se a múlton lovagoljunk ! Valóstínűleg nem arról tárgyaltak hogy 1000 fiúgyereket kell a janicsáriskolába adni.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.10.11. 07:37:12

@maxval balcán bircaman: Ennek nem igazán látom, mi köze a materializmushoz.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.10.11. 07:41:51

@Tzp: "Hát nem tom. Mo lakosságának kb 5-10% fidesz hívő csak. Ők igénylik a vezért. De a többi nem igazán vevő a dologra. "

A többi azért szavaz Orbánékra, mert még mindig ők a legkisebb rossz. Amúgy minden kormány, és minden erő élén ott egy vezér. A németeknél ott van Merkel, a franciáknál a Macron, az amcsiknál pedig általában kinn van az aktuális elnök képe a hivatalokban, jó mondjuk aTrump talán már nem, őt mondjuk én sem tenném az ablakba, nem mintha az ellenzéke egy centivel is jobb lenne.
Válasz erre 

$pi$ 2018.10.11. 08:04:27

@maxval balcán bircaman: "Az orosz ember nem olyan, mint a nyugati agymosott díszpolgár, aki 100 %-ban materialista."

Nagyon haragszol a materializmusra. Persze érthető, nehéz álomvilágban élni, ha... tudod... szembe jön a valóság. Persze az "orosz ember" legalább annyira "materialista", mint a nyugati, de te amúgy is a "realista" szóra gondoltál szerintem. :D
Válasz erre 

citrix 2018.10.11. 08:14:26

Összenő ami összetartozik. Orbán, Putyin, Erdogan, Türkmén basi és a többi diktátor közel és távol: egymásra találtak, egymás bohócát fényezik. Jól elvannak.
Válasz erre 

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.10.11. 08:29:29

Az eu tagja orbanisztán is. Vagyis aki az eut támadja, az orbanisztánt is támadja. Vagyis orbánc amikor az eut támadja, saját magát támadja. Sík hülye ez a fazon, kb. olyan mint a történelmi magyarország összes vezetője. Csoda hogy ott tart, ahol?
Válasz erre 

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.10.11. 08:31:17

@GIeccsertetű: És mivel a saját országát támadja ez a hatökör, nevezhetjük egy mocskos féreg hazaárulónak.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.11. 08:37:56

@$pi$:

Nyilván számít mindenhol az anyagi lét. Ha nem lett volna gazdaságilag is maximálisan sikeres Putyin, rég megbukott volna.

De az oroszoknál másra is figyel az átlagember.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.11. 08:42:59

@midnightcoder2:

Az orosz lélek tudja: nem lehet az anyagra építeni csak.
Válasz erre 

szőrös csöcsű csöpögő pöcsű csöpi 2018.10.11. 08:49:20

@maxval balcán bircaman: Putyin gazdaságilag sikertelen. Országa, a béka seggén ugyanúgy ahogy orbanisztán vagy oszmanisztán. Természetesen a rendszer kiváltságosai, oligarchái jól elvannak, ettől függetlenül országuk állampolgárai világviszonylatban csóringerek. Ezen országokban nem a gazdasági sikeresség, hanem pont fordítva a gazdasági sikertelenség tartja hatalomban a diktátorokat. Csak meg kell nézni, csak elmaradott országban lehetnek diktátorok, mivel az elkeseredett birkáik tőlük várják a csodát.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.11. 08:54:25

@GIeccsertetű:

Igen, hatalmas sikertelenség az átlag életszínvonalat 15 év alatt 400 %-kal emelni...

Nincsenek olgarchák Oroszországban, likvidálásuk fontos eleme volt a putyini fordulatnak.
Válasz erre 

exterminador 2018.10.11. 09:25:47

@maxval balcán bircaman: te egyre szánalmasabb vagy. Nincsenek oligarchák Oroszországban... Ez már nem is az évszázad, az évezred vicce.
Válasz erre 

Kivlov 2018.10.11. 09:36:19

"Ha bírálod az eu politikáját..."
...akkor racionális vagy.
Válasz erre 

m.t. 2018.10.11. 09:52:27

@nyuuton:
A szalmabab ervelesed mar nagyon regi.
De, a szemkilovetes is diktatorikus volt, es el is lettek zavarva annak rendje szerint.
Szargentinit azert nem erdekli a szemkilovetes, mert mar 8 eve nem a szemkilovetok kormanyoznak, igy azt nincs kin szamonkerni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.11. 10:02:54

@exterminador:

Viccesek a tények?
Válasz erre 

pioneer2016 2018.10.11. 10:04:29

Orbánnak mindegy, hogy kivel parolázik, aki szóba áll vele annak csontig benyal.
Az oroszokat gyakorlatilag visszahívta, a Türk nemzet leszármazottjai vagyunk, a törökök meg 150 évig a barátaink voltak Orbán szerint.
Válasz erre 

chrisred 2018.10.11. 10:10:24

@maxval balcán bircaman: Vagy ha engedi indulni a választásokon azokat, akik veszélyesek rá.
Válasz erre 

chrisred 2018.10.11. 10:11:44

@m.t.: Sargentini 2006-ban még az Európai Parlament közelében sem volt.
Válasz erre 

exterminador 2018.10.11. 10:17:30

@maxval balcán bircaman: akkor ők biztosan flamingók:

magyaridok.hu/kulfold/orosz-oligarchak-londoni-celkeresztben-3116227/
www.vg.hu/vilaggazdasag/olvad-az-orosz-oligarchak-vagyona-mar-16-milliard-dollart-veszitettek-2-860169/
www.portfolio.hu/gazdasag/igy-nyultak-le-az-orszag-vagyonat-az-orosz-oligarchak.260697.html
www.korkep.sk/cikkek/gazdasag/2018/02/16/dul-harc-az-orosz-oligarchak-kozott-egy-25-milliardos-uzletert
hvg.hu/gazdasag/20171003_Igy_jatsszak_ki_a_Putyinhu_orosz_oligarchak_a_szankciokat_Nemetorszagban

Azért nyugodtan vergődj tovább. Egyszer valaki disszertációt fog írni a kommentjeidből leszűrhető pszichiátriai kórképből.
Válasz erre 

chrisred 2018.10.11. 10:17:32

@maxval balcán bircaman: Melyik országban volt kötelező dialektikus materializmust tanulni?
Válasz erre 

exterminador 2018.10.11. 10:18:17

@exterminador: de van ám még!

alfahir.hu/2018/06/02/ackermann_sandor_oroszorszag_vlagyimir_putyin_futball_vilagbajnoksag_korrupcio_interju
nemzeti.net/ujabb-amerikai-szankciok-orosz-oligarchak-es-vallalatok-ellen-12144332.html
offline.hu/kikapcs/2014/04/orosz-csajok-akik-elkepeszto-vagyon-orokosei/
www.napi.hu/befektetes/megis_londont_valasztjak_az_orosz_oligarchak.432552.html
nepszava.hu/1148116_hazamenekulnek-az-orosz-oligarchak
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.11. 10:19:24

@chrisred:

Enged mindenkit.
Válasz erre 

chrisred 2018.10.11. 10:19:34

@maxval balcán bircaman: Gondolom, nem a Chelseanek szurkolsz.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.11. 10:21:25

@exterminador:

Íme 2 cikk a gyíkemberekről:
index.hu/techtud/2018/10/08/az_elte-re_szerveztek_az_alakvalto_gyikembereket_leleplezo_konteo-guru_eloadasat/
hvg.hu/tudomany/20160615_facebook_mark_zuckerberg_gyikember_cafolat

Szóval elismered agyíkemberek létezéést?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.11. 10:22:06

@chrisred:

Sok országban. Én pl. kötelezően tanultam 3 osrzágban.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.11. 10:22:38

@chrisred:

Nem vagyok focirajongó, csak EB-t és VB-t nézek.
Válasz erre 

chrisred 2018.10.11. 10:24:42

@maxval balcán bircaman: Gondoltam, különben csak beugrott volna Abramovics neve.
Válasz erre 

exterminador 2018.10.11. 10:27:29

@maxval balcán bircaman: égesd csak magad nyugodtan!
Muhaha.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.11. 10:29:36

@chrisred:

Mi a helyzet vele?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.11. 10:30:44

@exterminador:

Itt csak a ballib trollok égnek...
Válasz erre 

chrisred 2018.10.11. 10:31:22

@chrisred: genius.com/Vladimir-putin-press-conference-on-the-situation-in-ukraine-annotated

Amikor Putyin saját maga nevezi Abramovicsot a "mi oligarchánk"-nak.
Válasz erre 

chrisred 2018.10.11. 10:33:01

@chrisred: "He [Kolomoyskyi] even managed to cheat our oligarch Roman Abramovich two or three years ago. "
Válasz erre 

exterminador 2018.10.11. 10:37:02

@chrisred: feleslegesen erőlködsz, amint az én példámból is láthatod, birca és a valóság erősen hadilábon állnak egymással. Egy elmebeteget győzködni a mániájával kapcsolatban?
Válasz erre 

chrisred 2018.10.11. 10:38:21

@exterminador: Hátha mást viszont érdekelnek a valós tények is.
Válasz erre 

Weißkopf 2018.10.11. 13:09:59

@midnightcoder2:
"A többi azért szavaz Orbánékra, mert még mindig ők a legkisebb rossz." Kb. így van. Elképzeltem, mi lenne, ha az ellenzéki összefogás parlamenti többséget eredményezett volna. (Hozzáteszem, rájuk szavaztam.) Ott veszekedtek volna hetekig, hogy ki legyen ilyen-olyan miniszter stb. Orbánnak roppant előnye, hogy van kb. 2 millió stabil szavazója (+ pár százezer román), nekik és az átrajzolt választókerületeknek (meg a szétforgácsolt ellenzéknek) köszönhetően évtizedekig uralkodhat. És még valami szól mellette: 2010 óta nem voltak erőszakba torkolló tüntetések Budapesten. Nyugalom van, ami ellenzékbe szorult Fidesz esetén megszűnne.
Válasz erre 

arckönyv 2018.10.11. 13:19:05

a bűnözők mindig attól tartanak akik le tudják buktatni őket. a jogállamiság nem a barátjuk.
Válasz erre 

Tzp 2018.10.11. 15:11:30

@midnightcoder2:

"A többi azért szavaz Orbánékra, mert még mindig ők a legkisebb rossz."

10-15% szavaz Orbánra meg hívő. Velük nem lehet mit csinálni, ennyi szerencsétlen mindig van.

10-15% meg azért mert anyagilag jól járt vagy azt hiszi, hogy Orbán a legkevésbé rossz. Ezért kell uralni a médiát, nehogy rájöjjenek, hogy milyen a valóság és hogy Orbánék a legrosszabb választás.

De még így is kevesen vannak a többséghez, pláne a kétharmadhoz. Ezért kell a nem demokratikus választási rendszer.

Nem kicsit illegitim a kormány :)
Válasz erre 

2018.11.04. 10:41:30

@Csepp a tengeriben:
Butaság a legfőbb jó!

Már az ókori gondolkodók is fölismerték a döntéshozók szakértelmének hiányát. Szolón szemléletesen rávilágított arra az ellentmondásra, hogy amíg az egyszerű szakmák gyakorlásához (mint például kőműves vagy hajóépítő) meghatározott ismeret és tudás szükséges, addig a törvényhozók a törvényhozáshoz szükséges szakértelemnek legtöbbször a híján vannak. A modern társadalmakban is fölbukkant ez a probléma. Az Európai Unió számos döntéshozójának tudása is deficites. Az unió fejlődésének egyik „eredményeként” az Európai Bizottságot, az Európai Tanácsot és az Európai Parlamentet alkotó politikusi réteg ma már az uniós jogalkotás elsődleges és legfőbb alanya, miközben a jogalkotásban részt vevő jogászok szerepe lényegében segédmunkásként a döntéstervezetek megszövegezésére, előkészítésére korlátozódik. A konkrét döntéshozatal lehetősége viszont nem egyszer hozzá nem értő, dilettáns egyének kezébe kerül. A „végeredmény” sok esetben tulajdonképpen egy-egy jogi szörnyszülött, a döntésekbe sorozatosan a napi politikai érdekeket kiszolgáló rendelkezések kerülnek.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard