Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Joguk van a luxushoz?

Joguk van a luxushoz?

Nehéz eldönteni, hogy az elbizakodottság, a valóságtól való teljes elrugaszkodás vagy a provokáció számlájára írjuk-e, hogy a Nemzeti Együttműködés Rendszerének vezetői egyre nyíltabban vállalják fel a gazdagságukat. Azok a mélyről jövő emberek, kik valamiféle kézzelfogható magyarázatot kívánnak adni arra, miért akarnak egyre több pénzt és minél nagyobb hatalmat, gyakran azt hangoztatják, hogy így tudják mások tiszteletét kivívni. Kérdés, hogy a magyar oligarchák és politikus cimboráik is a kisemberek tiszteletére vágynak, vagy egyszerűen hencegni akarnak azokkal a felhalmozott vagyonokkal, melyekre az utóbbi nyolc évben tettek szert.  

zsurpubi_hu_3.jpg

Fotó: zsurpubi.hu

Le luxe est un droit. Szabad fordításban: Jogunk van a luxushoz. Aki látta a Le capital (magyarul: Bennfentes játék) című, 2012-ben készült francia filmet, az emlékezhet erre a mondatra. Ebben a történetben különösen fajsúlyos ez a gondolat, hiszen a kiváltságosok számára rendezett estélynek ez volt a jelmondata. Marc Tourneuil a hatalmas Phoenix Bank vezérigazgatója feleségével megérkezik a rendezvényre, ahol interjút ad egy tévéstábnak. Amikor a riporter arról kérdezi, miért kell a luxus mellett kampányolni, Tourneuil a következőt mondja: Én a teljes demokrácia híve vagyok minden területen. Amikor visszakérdez a riporter, hogy ez tulajdonképpen mit jelent, a bankár még inkább mellébeszél.

Ekkor meghalljuk, amint Tourneuil magában cinikusan a következőt mondja: Eddig nem tudtam, hogy ilyen haszonnal jár, ha a tévében baromságokat beszél az ember. Valahogy ilyen belső monológok folyhatnak le számos NER-lovag agyában is, amikor el kell magyarázniuk, miért természetes dolog, hogy luxuskarórákat hordanak, luxusvadászatokon vesznek részt, vagy barátjuk és kegyeltjük luxusrepülőgépén repked a világban. Ők valahogy úgy érzik mostanában, hogy nem kell már titkolniuk a pénz iránti olthatatlan vágyukat, és hogy inkább kiteszik az ablakba amijük van, mintsem ügyetlenül magyarázkodjanak, ha véletlenül lebuknak egy-egy irritáló eset kapcsán.

A magyar nábobok olyan öntudattal kezdik vallani, hogy joguk van a luxusban dúskáló életmódhoz, hogy talán már ők is elhiszik ezt a képtelenséget. Olyan kékvérűeknek hiszik magukat, akik joggal éheztettek nincstelen menekülteket a tranzitzónában, és akiket annyira zavar a szegénység, hogy inkább megtiltják azt a magyar polgároknak. Természetes számukra, hogy a gazdagok egyre gazdagabbak, a szegények egyre szegényebbek lesznek, hogy a kisemmizettektől még több jogot el kell venni, a hatalom csúcsain pöffeszkedőknek pedig az eddiginél is több lehetőséget kell biztosítani arra, hogy kényük és kedvük szerint gazdagodjanak.

A francia film bankár főhőse is vidékről érkezett - mint a magyar újgazdagok többsége -, bár nem nincstelen családból származik, mégis irritálja, amikor a rokonok a fizetéséről érdeklődnek. Nem tudatosul benne, hogy lenézi saját feleségét és a teljes rokonságot, mert ők soha nem fogják megérezni a hatalom visszautasíthatatlan ajánlatát, nem érthetik meg a temérdek pénz okozta eksztatikus élmény egyediségét. A kiválasztottak fölényével kell mindenkire tekintenie minden magyar oligarchának is, ha nem akarja, hogy kivesse magából az a rendszer, melynek haszonélvezői.    

index_141.jpgFotó: index.hu 

A luxus arroganciája arra döbbenti rá a magyar polgárokat, hogy a politikusok számára csak addig számítanak, amíg kell a szavazatuk a hatalom megtartásához, ezt követően azonban már a számonkérés minden lehetőségétől megfosztják kisemmizett választókat. Amikor az ország miniszterelnöke látványosan mellébeszél, amikor meg merik tőle kérdezni, hogy nem tartja-e aggályosnak, hogy egy hozzá ezer szállal kötődő oligarcha fuvarozza focimeccsekre, akkor talán sokan megbánják, hogy erre a cinikus magatartásra adtak felhatalmazást április 8-án magyar politikusoknak. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Nem kérheted vissza az ajándékodat attól az embertől, aki időközben bebizonyította, hogy méltatlan a barátságodra.”   

 

238 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Joguk van a luxushoz? Tovább
Facebook Tetszik
1
238 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr6914303151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (238)
Az utolsó 100 komment:

dunántúli gyerek 2018.10.16. 21:43:59

@Sir Bates dö Hól: az ki a faszom
Válasz erre 

ózdi cigány 2018.10.16. 21:45:52

@dunántúli gyerek: Ááááá.. mert te olyan kis snjádig vagy.
"Vegyetek tudomasul LIPPSIK, hogy az idotok lejart, az aranykor nem jon vissza, a mediamunkasaitokat kirugjak mindenhonnan es a neveteket is max a kopkodes miatt veszik elo a jovo generacioi."

Simán hülyét csinálunk belőled.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 21:48:46

@KissGecihuszár: ezzel végülis nem nagyon lehet vitatkozni...
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 21:49:36

@dunántúli gyerek: A dupla akkora mínuszra valahogy még mindig nem volt semmilyen értelmes reagálásod.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 21:49:49

@dunántúli gyerek: jeszenszky fia, ma a fidesz kitartottja...
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 21:50:05

@morph on deer: andy vajna is, tiborcz is, meszaros is sok mindent hozott letre amibol az orszag profital

ez a kulonbseg, s latszik is az orszag eredmenyein
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 21:50:44

@Sir Bates dö Hól: az egy majom, de a csalad az csalad
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 21:51:59

@arabszopolibsik: mi a gondod a szemkilövetéssel? horthy alatt embereket koncoltak, ma mégis épül a kultusza...
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.16. 21:53:19

@Sir Bates dö Hól:
“és igen, az is erkölcstelen volt...”

Az.
Innen nézve egyértelműen.
Hogy az akkor mihez képest minek számított, az megint más kérdés.
De valahogy ez még mindig nem azonos az “ellopta az adófizetők pénzét” mondat jelentésével, nálam legalább is.
A lehetőséget szerezte meg, de a vagyont már nem politikusként, hanem üzletemberként kereste. Igen, “melózott” érte, és a jelek szerint tudta mit csinál.
Többek közt kaszakövet!
Pedig amúgy még egy kőbánya megvételét vagy üzemeltetését sem nézné ki belőle az ember, nem bizony!
De valamilyen spéci csiszolóanyagokat is gyártanak, ha jól emlékszem, szóval kő azért nála is van..!
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 21:53:25

@dunántúli gyerek: Közpénzből, te nagyon hülye!!!!!!! Ötven forintért én is veszek neked 25 forintos kiflit, te barom!
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 21:54:19

@Lеncsés István: nem veszel, mert nem tartozol a csaladba

azt ki kell erdemelni
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 21:57:50

LIPSIK az a kerdes hogy ha az urambatyam mutyivilag magyar - sot Orbanspecifikus, akkor hogy van az hogy Andy a SZUPERLIPPSI halivudi gyerek csaladba fogadasa elott

nem volt oscar dij se, meg nem is grasszaltak vilagsztarok mindenfele az ugaron
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 21:57:55

@dunántúli gyerek: Bocsi, ha odatartoznék, sürgősen öngyilkosságot követnék el. Persze értelmes választ semmire nem tudtál adni, csak frázisokat puffogtatsz.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 21:57:59

@dunántúli gyerek: vajna külön kategória (hülyére vett mindenkit, ellenben tényleg csinált valamit, ám akkor is túlzás), a másik kettővel meg miért égeted magad?... erről beszéltem: ebben szocializálódtál, így tudsz élni, ezért vagy szolga, gyereked is ezt látja, ő is csak egy szolga lesz...
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.16. 21:58:06

@Sir Bates dö Hól:
“vagy éppen, hogy készülnek erre... ”

Nekem inkább ez tűnik valószínűnek.
Addig is: az aranyrudak már a spájzban vannak ;)
Válasz erre 

ózdi cigány 2018.10.16. 22:00:03

@dunántúli gyerek: Szopatnak rendesen téged itt. Már azt sem tudod merre válts témát, mert mindegyikben szénné égetnek. Most jön az Oscar. :-))
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.16. 22:01:19

@ózdi cigány: XD
Válasz erre 

Egyallampolgar 2018.10.16. 22:01:26

@balfa:
"@maxval balcán bircaman: köszönjük, elvtárs, küldjük a zsák krumplit meg a bözsiutalványt. pártközpont"
Kösz! Bár valszeg a hülyéje javíthatatlan.
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 22:02:00

@dunántúli gyerek: Akkor most h témát váltasz Hollywoodra, ezt vehetem a vereséged beismerésének?
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 22:03:14

@Sir Bates dö Hól: az elmult idok legnagyobb korrupcios botranyai

Alstrom, Siemens, VW

csak nem tolunk nyultak, ugye?
Válasz erre 

Rodney_2 aki ukrán gyerekeket irtana · https://magyar-gyaur.blog.hu/2022/12/29/szilveszteri_latomas_orbani_megoldas_a_haborura#c41738330 2018.10.16. 22:04:37

@dunántúli gyerek: Így mulat egy magyar úr (????) a magyar ugaron: Sebaj hogy ellopnak mindent, van Oscarunk!
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 22:05:06

@morph on deer: speciel vizet nem tudna eladni a szaharában, de az anyósa ott volt mellette... mikor az előre lebeszélt hitelt felvette és bement aláírni, akkor is kirendeltek mellé egy embert, nehogy elbassza... de tény, hogy lényegesen többet hoztak ki, jóval kevesebből (dobrevék), mint például széles...
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 22:05:50

@dunántúli gyerek: Már újabb témánál tartunk! Tiborcz szar közvilágítása kitől is lopott?
Válasz erre 

jasperr 2018.10.16. 22:07:21

@dunántúli gyerek: Értem... hát nagyon nehéz általánosan fogalmazni ha személyesen te vagy a hülye.... Az azért egyértelmű, hogy azért nem válaszoltál mert úgy legbelül tudod, hogy igazam volt. Fogalmad sincs semmiről csak úgy szajkózod a paneleket amiket összekukáztál innen-onnan. Talán..talán majd egyszer rádöbbensz arra is, hogy rögösebb út de sokkal kényelmesebb tájékozottnak lenni. Hagyd a posztolgatást és olvasgass inkább....
Válasz erre 

Egyallampolgar 2018.10.16. 22:07:36

@maxvaI baIcán bircaman:
"A Soros által a világ lerohanását tervező karvanytőke álcivil harcosai ellen emelem fel a szavam és ez a libsik elevenébe vág. Orosz népünk szeretete az ami tartja bennem a lelket."

Miért nem bégettél Sorosról te leleplező tahó amikor Orbán Soros ösztöndíjból készült távozó szovjeteket hazküldeni. Rohadj meg az orsozokat sanyargató KGB tiszt hátsójában az illiberális unalmas frázisaival. A magyar nemzet nyugati. Magyarország az államalapítás óta nyugatra tart. Rómától kértünk koronát. Latin betűkkel írunk nem úgy mint az oroszok. Ha muzulmán törökök vagy rohadék cinikus szovjetek nem gyilkolnak minket mi mindig nyugat felé fogunk menni. Hiába bégetsz.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 22:09:11

Jol van LIPSIK, most mar mindenkinek jo ejszakat, javaslom a 2022es kampanyban legyen a KORUPCIO a tema, ha mar iden nem jott be
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 22:09:56

@dunántúli gyerek: ott 70/30 nyúltak, de ott csak kifizetőnek akként funkcionált mo... lehetett volna bármelyik ex-kgst ország is... bár a VW nem mond semmit, arra nem emlékszem...
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.16. 22:15:04

@dunántúli gyerek:
“nem volt oscar dij se”

Szerintem most hagyd abba.
Mert csak kettő volt korábban, tudod picim?
1980 - Rófusz Ferenc, A légy (animáció)
1981 - Szabó István, Mephisto (legjobb külföldi játékfilm)
Meg egy csomó jelölés, csak Szabónak három.

Szóval inkább maradj a “Gyurcsány ellopta az adófizetők pénzét” - dumádnál, az láthatóan már zökkenőmentesen megy! Hát még ha egyszer majd még az ékezetek használatát is megismered!
Egyenesen verhetetlen leszel!

Ezzel a mondattal.
Tőbbel inkább ne próbálkozz...
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.16. 22:15:14

@ózdi cigány: XD
Válasz erre 

jasperr 2018.10.16. 22:15:49

@dunántúli gyerek: A korrupciót le sem tudod írni helyesen...Ezek olyan M.Lőrinci magasságok... A lippsik is már csak egy p..Te most lenézel minket?:)
Válasz erre 

kewcheg 2018.10.16. 22:19:53

Én eggyáltallán nem sajnálom a vagyont a min.eln.zinte ők jót tettek.Most már huszönot év munka után végre elérttem hogy megvan a brutó 230.000 ezer is, ez hol volt a szocik allat?Minden évbe tellik 5-6 nap sátorozásra a gyerekkel a Tiszán, senki nem szoll rám hogy ingyen satorzok, nem fietek, eggyáltalán nem bánt Orbán hogy sátorozo a Tiszán.Szinte mindennapra jut parizer, hétvégén szafalládé.Már vaan panelom Ózdon, most gyűjtök kocsira lada kalinka lesz hitelre eszt is megtehetem.Letudom cserélni a 38 éves toyota corsámat végre.Migráns sincs, béke van nyugalom,hagynak élni, felőlem gazdagodhat...
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.16. 22:20:43

@Sir Bates dö Hól:
“akkor is kirendeltek mellé egy embert,”
:)
Ezt nem ismertem!
Mindenesetre legalább csinált valamit, mielőtt miniszterelnök lett, és nem az volt az egyetlen “lehetőség” az életében, hogy elszökjön a trágyadomb mellől.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 22:28:43

@morph on deer: nem autokrata, ez az egy mindenképpen mellette szól, és a leben und leben lassen mentalitás... elhúzhatna tényleg már, de nem egy rossz ember, van humánuma, ehhez kétség sem férhet...
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.16. 23:06:33

@KissGecihuszár: Ez még így is bonyolult neki.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.16. 23:08:27

@kewcheg: XD
Válasz erre 

élhetetlen 2018.10.17. 01:12:12

@arturdent: Függetlenül attól, hogy „a csoró pápai gyereknek miből volt pénze, hogy megvegyen egy ilyen üzemet.”, azért ne gyere azzal, hogy amikor a távközlést privatizálták, akkor neked tönkre vágták az életszínvonaladat azzal, hogy 15 év helyett pár hét után kaptál telefont. Az a hülye külföldi, tudom, aki kivitte a hasznot, annak volt annyi esze, hogy befektessen annyit, hogy jövőre is legyen haszna, amit kivihet. Közben te szolgáltatást kaptál. Most mindent visszaveszünk, államosítunk. B..meg, NHKV, 600 millió feletti hazai fejlesztésű számlázási rendszere, két év működés után még mindig sárga csekket küld, mert nem tudja befogadni a már tíz éve élő csoportos beszedési megbízást. Ötletelünk. Szelektív hulladékgyűjtő szigetek, ja, mégsem felszámoljuk, háznál gyűjtünk. Ja, azt sem. Már ott tartunk, hogy a szemetet sem viszik el adott helyen, mert a Nemzeti... nem fizet. Most majd minden jobb lesz. Ez nem káros?
Válasz erre 

élhetetlen 2018.10.17. 01:20:00

@kewcheg: „Migráns sincs, béke van nyugalom,hagynak élni, felőlem gazdagodhat...”. Aranyos, tüneményes hozzászólás. Bocs, mármint az eleje, csak utalni akartam arra, hogy mire válaszolok.
Válasz erre 

mgdé 2018.10.17. 01:46:49

@dunántúli gyerek:
Tessék, az eredmények:
Andorra - Mészáros 1:0, sajnos nem tudtuk a yachtot kikötni a gólvonal elé
Luxemburg - Tiborcz 2:1, szerencsére a nézőtéri pelus illata megzavarta a luxemburgi kapust
Garancsi - Kazahsztán 2:3, a kazahok rokonnak nem rúgnak többet, ezt tiltják az orhoni feliratok
Észtország - Tóni 3:3, végre, de csak mert volt a csapatunkban tizenegy nigériai letelepedési kötvényes
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 05:01:24

@martineden:

Ott már megvan a nagytőke, ezért más a helyzet.

Kelet-Európában most kell megteremteni, ez eddig csak Oroszországban sikerült.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 05:04:54

@KolompárRómeó:

Gyurcsány ebben inkább pozitív példa. Lopott, de abból belföldön vett magának gyárat, így segít a profit belföldön maradásában.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 05:05:55

@mocser48:

Sose voltam a bérence.
Válasz erre 

Tzp 2018.10.17. 05:22:14

@maxval balcán bircaman:

Orbán most tette/teszi tönkre a magyar nagytőkét. Oligarchákat állít a vállalkozók helyére. Így nem lesz nemzeti tőkénk.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 05:38:43

@Tzp:

Tönkrette a nemlétező nagytőkét? Vicces.

Ja, s ha állít, akkor az fogalmilag nem lehet oligarcha.
Válasz erre 

chrisred 2018.10.17. 05:39:29

@maxval balcán bircaman: Szóval Simicska fogalmilag nem lehetett oligarcha?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 05:49:23

@chrisred:

Így igaz. Sose tudta befolyásolni jelentősen a politikát, azaz nem volt oligarcha.
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.17. 06:10:55

@maxval balcán bircaman: Legalább az oligarcha szó jelentését megtanulhatnád! Semmi köze ahhoz h van-e politikai hatalma.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 06:13:17

@Lеncsés István:

Csak ahhoz van köze.

Az oligarcha gazdag ember, aki gazdagsága révén politikai hatalmat gyakorol.
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2018.10.17. 07:01:06

@dunántúli gyerek:

Annyira imádom a retardált fideSScsicskákat.
"o volt az allam bazmeg, o tonkrevagta aztan eladta maganak, es meg azt is allami hitelbol"

Gyurcsány 2003 körül került a politikába (gyengébbek kedvéért, azaz neked, az "államba"). Lerajzoljam, hogy ezt felfogd, vagy maradsz az egyszerű fideszállat szinten és böfögöd tovább a hazugságokat?
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.17. 07:11:20

@élhetetlen:
“Most majd minden jobb lesz.”

Az a baj, hogy ebben is túlteljesítünk: nem csupán jobb-, de egyenesen szélsőjobb lesz, és még ott is a azélsőjobb jobb szélén leszünk!
Illetve vagyunk, mert a jövő már elkezdődött...
De jó.
Válasz erre 

Trednar 2018.10.17. 08:13:39

@dunántúli gyerek: Az egyszer biztos, hogy ma nyugodt szívvel nem tudnám ajánlani egyik ellenzéki pártot sem. Legutóbb is orrom befogva szavaztam a leginkább esélyesre. Nem akartam Fidesz 2/3-ot, más célom nem volt.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 08:25:16

@maxval balcán bircaman:

te és orbán is soros pénzét tudhatod a zsebedben. Fizetett bérencei vagytok.
te még tovább süllyedtél, beálltál orbán felszopójának. Aki közben putyin felszopója lett.

Büszkén mesélheted el anyád sírjánál az élettörténetedet... Gennyes egy sztori.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 08:54:40

@mocser48:

1992-ben kaptam tőle pénzét, s még mindig a zsebemben van?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 08:55:19

@mocser48:

Anyám él.

Történetem nem igazán gennyes.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 09:05:27

@maxval balcán bircaman:

Itt nem sokan mondhatják el magukról azt, hogy soros pénzelte volna őket. te ilyen vagy.
A sorosbérencek egyikre vagy.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 09:06:23

@maxval balcán bircaman:

Őszinte részvétem neki azért, hogy egy politikai prosti lett a gyereke.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 09:08:08

@mocser48:

Akitől pénzt kap valaki, az annak a bérence?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 09:08:40

@mocser48:

Nem lett. Sose voltam politikai állásban.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 09:10:31

@maxval balcán bircaman:

Ezt kérdezd meg attól, akinek felszopsz..... Hogyan kezeli ő azt, ha valakihez soros pénz jut.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 09:12:09

@maxval balcán bircaman:

te egy politikai prosti lettél. Gennyes egy meló lehet, napi 24 órában a fidesz maffiának felszopni.
Nem gondolkodtál még el azon, hogy valami komolyabb munka után nézz? Ganézni egy sertéstelepen? Vagy valami, ami a jelenlegi munkád felett van.
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.17. 09:13:37

Nincs abban semmi meglepo, hogy a NER lovag mocskos tolvaj maffia tagok elkezdtek egyre jobban felvallani, hogy miket sikerult beszerezni a lopott penzbol.
kepzelj el egy lesittelt tolvajt, aki egyszercsak csap a kozt. elnoktol egy felmento levelet es kisetal a bortonbol (gyengebb ertelmi kepessegu fidesznyikek szamara: ez egy hasonlat volt a maffiatok 2010-es gyozelmere). Maga se akarja elhinni, de ha mar igy, akkor lop tovabb, meg kicsit pofatlanabbul is, hiszen cask kegyelmet kapott.
Megint bevarrjak, majd mit ad Isten, megint kap a KE-tol kegyelmet (gy.k. 2014-es gyozelem).
Hat ha mar igy, Akko rmeg pofatlanabbul lehet lopni ugy latszik, gondolja az egyszzeri tolvaj es igy is tesz. Megint lebukik, irany a bori, aztan valami egeszen hihetetlen modon megint kegyelmet kap (gy.k. 2018). Gondolja magaban, hogy ugy latszik barmit, de tenyleg barmit megtehetek, a hulye koztarsasagi elnok (ertsd az idiota fidesznyik szavazok) ugyis felment. Es innentol beindul a nagyuzemi lopas, mar nem kell titkolni sem, ovatoskodni sem. Fenyes nappal futyoreszve mehet bankot rabolni, hiszen nem kell tartania semmitol.

Na ezt ertetek el agyhalott fidesznyikek, egy bunozonek nincs nagyobb megerosites, hogy nyugodtan bunozhet tovabb, mint az, mikor mar 3. alkalommal kap kegyelmet.
Gratulhattok magatoknak, gerinctelen sopredek.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 09:13:40

@mocser48:

Tévedsz.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 09:16:02

@maxval balcán bircaman:

Ma még csak ezt a blogot adta ki neked a tartótiszted kommentelésre, vagy más blogok is hozzád lettek beosztva?
Ma egész nap ez lesz a munkád, vagy van pihenőidőd, amikor nem vagy köteles itt osztani a fidesz maffia propagandáját?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 09:19:55

@mocser48:

Amerikai multinál dolgozom, a közíró tevékenységemet civilként végzem.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 09:22:16

@maxval balcán bircaman:

Persze, persze, napi 24 órában itt fröcsögöd a fidesz maffia propagandáját. Ennyi vagy. Ótvar egy hazug banda vagytok ti.
Válasz erre 

Trednar 2018.10.17. 09:27:20

@mocser48: Profilképe mondjuk tökéletesen tükröz egy átlag Fidesz szavazót.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.17. 09:45:43

Az urak kivaltsaga a luxus, mi ebben az ujsag?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 09:46:43

@mocser48:

Tévedsz.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 09:53:53

@maxval balcán bircaman:

Próbáltál már a politikai prostiság helyett valami tisztességes munkát keresni?
Egész életedben ezt a szenny munkát akarod végezni? Fideszes felszopóként akarsz megnyuvadni?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 10:05:02

@mocser48:

Van rendes munkám, kólcenteres vagyok.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 10:08:08

@maxval balcán bircaman:

Napi 24 órában itt fröcsögöd a fidesz maffia propagandáját. Ez vagy te, ezért fizetnek téged. Gennyes egy meló, ami helyett kereshetnél valami tisztességes állást. Hullamosó? Gennykifakasztó valami menekültszálláson? Tetűfésű tisztító?
Keress valami tisztes munkát, törj ki a fidesz maffia felszopói köréből!
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.17. 10:10:22

@maxval balcán bircaman: Hagyjuk mar ezt az ordito kamu callcenteres vagyok egy multinal dumat. A multik (vagy barmely mas munkaltato) pont arrol hiresek, hogy a teljes munkaidot vegig lehet kommentelni, dolgozni meg minek. Mert be ne akard meselni, hogy barmi erdemi munkat tudsz csinalni ugy, hogy minden egyes nap tobb cikkhez kommentelsz folyamatosan.
Vagy hogy beszelsz a telefonon es kozbe irod a fideszpropagandat, ilyen nincs.
Szoval a nagy lof@szt dolgozol te rendes munkahelyen, a Lendvai utca lesz az.
Válasz erre 

Mr.paksimogyoró 2018.10.17. 10:14:33

@jasperr: Milyen pedofil ügye volt ennek a mocsoknak? Eddig csak azt hittem, hogy nem normális, de hogy egy aberrált köcsög? Mondjuk illik a róla kialakított profilba.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.17. 10:14:45

@mocser48:@N. Barbie: Gondolkozz mar, elkepzelhetetlen szamodra hogy valaki a meggyozodeset mondja? Volt par ballibellenes szavazo hogy finoman fogalmazzak.

S ha igazad van, es berkommentelo, akkor gondolod majd miattad fogja abbahagyni?
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 10:17:32

@dunántúli gyerek:

Ő azt hazudja magáról., hogy "munkája" mellett van lehetősége napi 24 órában itt terjeszteni a fidesz maffia propagandáját. Minden blogon ott fröcsög, mindenhol nyomja a mantát. A "munkája" mellett.
Azt már Te is tudod jó ideje, hogy az ilyen fideszes seggnyalók folyamatosan hazudnak.
A szopatásuk meg mindenki kötelessége.
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.17. 10:18:54

@dunántúli gyerek: Kar, hogy en nem a meggyozodesrol irtam. Hanem arrol, hogy miert kell valami kamu melot behazudni, mikor nyilvanvaloan lehetetlen ugy hivasokra valaszolni, hogy lenyegeben folyamatosan kommentel tobb cikkhez, minden nap.
En ha egy cikknel kovetem a hozzaszolasokat, meg irok par kommentet, nap vegere mar meglatszik a munkamon, hogy alig haladtam. Ugy, hogy nekem van max. 2 hivasom egy nap.
Akkor be ne akarja mar meselni, hogy callcenteres melo kozben folyamatosan lehet irogatni, minden nap, evek ota. Kamu.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 10:20:18

@N. Barbie:

Sokszor akad szabad idő.
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.17. 11:06:39

@maxval balcán bircaman: A mesebe. viktorod kedvenc vallalkozasi formaja, a multi, az pont arrol hires, hogy evek ota fenntartson egy allast, ahol az alkalmazott lenyegeben nem csinal semmit. Mert a multik nem is hallottak teljesitmeny-ertekelesrol. Egeszen hiheto. Ja, nem.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.17. 11:40:12

@N. Barbie: En is dolgoztam callcenterben, volt hogy napi 3 db 5 perces telefonhivasom volt, ez a munka erosen kiszamithatatlan, vagy szezonalis.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.17. 11:41:42

@mocser48: en is egy multi irodajaban ulok most, es kommentelek. Most voltam egy fel oras mitingen, ma meg dolgozom ugy fel-egy orat a hatralevo munkaidobol, a tobbiben cigizek, kavezok, kommentelek, olvasgatok.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 12:51:22

@dunántúli gyerek:

Na, akkor képzeld el, hogy ez a maffiabérenc birka napi 24 órában, heti hét nap, évek óta folyamatosan tolja itt a fidesz propagandát.
Ez egy fizetett szarházi, családja nuku, munkája meg a fidesz és a sorosbérenc maffiózók éltetése.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 12:53:17

@maxval balcán bircaman:

És olyankor mit csinálsz? Csak messzebbről nézed a blog.hu-t a monitorodon?
A szabadidő felhasználást előre kell jelezned a tartótisztednek? Ilyenkor küldenek egy másik sorosbérencet, helyetted, aki addig ide kommentel?
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.17. 13:13:11

@dunántúli gyerek: Haver!Nagyon rosszul nyomod!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.17. 13:14:34

@dunántúli gyerek: Lendvay utcai multi?:))
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.17. 13:22:50

@N. Barbie: Valahogy így.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.17. 13:27:15

@maxval balcán bircaman: Na,fejlődsz!:))
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 13:32:44

@N. Barbie:

Hibásnak tartom a Fidesz gazdaságpolitikájának ezt a részét.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 13:34:48

@mocser48:

Nincs tartótisztem,

Mit kell csinálnom? Válaszolni az ügyfelek íméljeire.
Válasz erre 

Tzp 2018.10.17. 19:01:40

@maxval balcán bircaman:

Igen, tönkreteszi. Elindult egy gyenge tőkésedés a rendszerváltás óta és azt vágja taccsra.

Az oligarchát nálunk meg a politika emeli a helyére. Ebben különbözik sok más oligarchikus országoktól. Valójában egy neofeudális társadalmat épít Orbán.
Válasz erre 

arabszopolibsik 2018.10.17. 19:44:18

@Sir Bates dö Hól: ": mi a gondod a szemkilövetéssel? horthy alatt embereket koncoltak, ma mégis épül a kultusza... "

Van azert egy kis kulonbseg. kb 100 evvel ezelott teljesen mas vilag volt. Ezenkivul Horti es csapata nem nyikorog itt mindennap a demokraciat feltve.
A _ S Z E M K I L O V E T O gyurcsany viszont, 12 evvel a szadista brutalitas utan, meg mindig itt bohockodik a parlamentben, meg tunteteseket szervez a demokracia megmenteseert.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 19:58:16

@Tzp:

Nem indult el. S még most sincs elég erős magyar nagytőkés osztály. Még kell neki pár év etetés.
Válasz erre 

KissGecihuszár 2018.10.17. 20:48:38

@maxval balcán bircaman: Persze, bazmeg, csak nem ezen az áron teremtődjék meg a hazai nagytőkés osztály, ha lehet, hanem a tudással, rátermettséggel, hozzáértéssel, szorgalommal, csak amolyan keresztény-demokrata módon, már ha ezek a senkiházi ex komcsikból álló NER véglények magukat folyton-folyvást kereszténynek, konzervatívnak és jobboldalinak állítják be, amihez úgy különben lófasz közük van!! Hogy is lehetne a fentebbi tulajdonságok hordozója, az aki KISZ-es, meg III/III-as, meg mszmp tag , sőt komoly funkci volt, he?? És én hogy jövök ezen kijelentésekhez? Hát csak úgy, hogy ha valaki, na akkor én zsigerből gyűlöltem a komcsi-zsidó bagázst, mert én református (tehát bőven keresztény), jobboldali (sőt még annál is jobboldalibb, ha úgy tetszik,szélsőjobboldali) és konzervatív vagyok!!
Válasz erre 

chrisred 2018.10.18. 05:20:39

@arabszopolibsik: És erről ki tehet? Ki ül együtt vele a Parlamentben? Ki ígért elszámoltatást? Kinek a barátja a főügyész? Kinek a felesége irányítja a bíróságokat?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.18. 06:25:03

@KissGecihuszár:

Tudással, rátermettséggel, hozzáértéssel, szorgalommal soha sehol nem lett még tőkésosztály.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.18. 09:16:33

@maxval balcán bircaman:

Elég hülyén néz ki, hogy a fidesz maffiát ügyfélnek nevezed. Inkább mondd azt, hogy akiknek felszopsz.

Gennyes egy melód van, fideszes bérfirkász. Hogy a fenébe süllyedtél ide?
Válasz erre 

mocser48 2018.10.18. 09:17:58

@maxval balcán bircaman:

Itt nem tőkésekről van szó, hanem a fidesz nevezetű maffia tolvajbandájáról. A fidesz nevezetű bűnszervezet bűnözőiről.
Válasz erre 

Tzp 2018.10.18. 17:38:58

@maxval balcán bircaman:

Mo-on jelenleg csak oligarchák, strómanok nőnek, tőkés vállalkozók nem.

Tőkés csak piaci viszonyok között terem, ezért nincsenek tőkések autoriter rendszerben. De a NER üldözi a piaci viszonyokat.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.18. 18:32:47

@KissGecihuszár:

Tudással, rátermettséggel, hozzáértéssel, szorgalommal soha sehol nem lett még tőkésosztály.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.18. 18:33:55

@Tzp:

Nem léteznek piaci viszonyok.
Válasz erre 

KissGecihuszár 2018.10.18. 19:03:22

@maxval balcán bircaman:
Ja, értem; csak a szokásos , egyre súlyosbodó elmeháborodottságod egyik újabb, ékes bizonyítékát szórtad szét a cybertérbe...
Válasz erre 

maxvall baribaszó 2018.10.30. 19:24:31

nagymama?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard