Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Joguk van a luxushoz?

Joguk van a luxushoz?

Nehéz eldönteni, hogy az elbizakodottság, a valóságtól való teljes elrugaszkodás vagy a provokáció számlájára írjuk-e, hogy a Nemzeti Együttműködés Rendszerének vezetői egyre nyíltabban vállalják fel a gazdagságukat. Azok a mélyről jövő emberek, kik valamiféle kézzelfogható magyarázatot kívánnak adni arra, miért akarnak egyre több pénzt és minél nagyobb hatalmat, gyakran azt hangoztatják, hogy így tudják mások tiszteletét kivívni. Kérdés, hogy a magyar oligarchák és politikus cimboráik is a kisemberek tiszteletére vágynak, vagy egyszerűen hencegni akarnak azokkal a felhalmozott vagyonokkal, melyekre az utóbbi nyolc évben tettek szert.  

zsurpubi_hu_3.jpg

Fotó: zsurpubi.hu

Le luxe est un droit. Szabad fordításban: Jogunk van a luxushoz. Aki látta a Le capital (magyarul: Bennfentes játék) című, 2012-ben készült francia filmet, az emlékezhet erre a mondatra. Ebben a történetben különösen fajsúlyos ez a gondolat, hiszen a kiváltságosok számára rendezett estélynek ez volt a jelmondata. Marc Tourneuil a hatalmas Phoenix Bank vezérigazgatója feleségével megérkezik a rendezvényre, ahol interjút ad egy tévéstábnak. Amikor a riporter arról kérdezi, miért kell a luxus mellett kampányolni, Tourneuil a következőt mondja: Én a teljes demokrácia híve vagyok minden területen. Amikor visszakérdez a riporter, hogy ez tulajdonképpen mit jelent, a bankár még inkább mellébeszél.

Ekkor meghalljuk, amint Tourneuil magában cinikusan a következőt mondja: Eddig nem tudtam, hogy ilyen haszonnal jár, ha a tévében baromságokat beszél az ember. Valahogy ilyen belső monológok folyhatnak le számos NER-lovag agyában is, amikor el kell magyarázniuk, miért természetes dolog, hogy luxuskarórákat hordanak, luxusvadászatokon vesznek részt, vagy barátjuk és kegyeltjük luxusrepülőgépén repked a világban. Ők valahogy úgy érzik mostanában, hogy nem kell már titkolniuk a pénz iránti olthatatlan vágyukat, és hogy inkább kiteszik az ablakba amijük van, mintsem ügyetlenül magyarázkodjanak, ha véletlenül lebuknak egy-egy irritáló eset kapcsán.

A magyar nábobok olyan öntudattal kezdik vallani, hogy joguk van a luxusban dúskáló életmódhoz, hogy talán már ők is elhiszik ezt a képtelenséget. Olyan kékvérűeknek hiszik magukat, akik joggal éheztettek nincstelen menekülteket a tranzitzónában, és akiket annyira zavar a szegénység, hogy inkább megtiltják azt a magyar polgároknak. Természetes számukra, hogy a gazdagok egyre gazdagabbak, a szegények egyre szegényebbek lesznek, hogy a kisemmizettektől még több jogot el kell venni, a hatalom csúcsain pöffeszkedőknek pedig az eddiginél is több lehetőséget kell biztosítani arra, hogy kényük és kedvük szerint gazdagodjanak.

A francia film bankár főhőse is vidékről érkezett - mint a magyar újgazdagok többsége -, bár nem nincstelen családból származik, mégis irritálja, amikor a rokonok a fizetéséről érdeklődnek. Nem tudatosul benne, hogy lenézi saját feleségét és a teljes rokonságot, mert ők soha nem fogják megérezni a hatalom visszautasíthatatlan ajánlatát, nem érthetik meg a temérdek pénz okozta eksztatikus élmény egyediségét. A kiválasztottak fölényével kell mindenkire tekintenie minden magyar oligarchának is, ha nem akarja, hogy kivesse magából az a rendszer, melynek haszonélvezői.    

index_141.jpgFotó: index.hu 

A luxus arroganciája arra döbbenti rá a magyar polgárokat, hogy a politikusok számára csak addig számítanak, amíg kell a szavazatuk a hatalom megtartásához, ezt követően azonban már a számonkérés minden lehetőségétől megfosztják kisemmizett választókat. Amikor az ország miniszterelnöke látványosan mellébeszél, amikor meg merik tőle kérdezni, hogy nem tartja-e aggályosnak, hogy egy hozzá ezer szállal kötődő oligarcha fuvarozza focimeccsekre, akkor talán sokan megbánják, hogy erre a cinikus magatartásra adtak felhatalmazást április 8-án magyar politikusoknak. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Nem kérheted vissza az ajándékodat attól az embertől, aki időközben bebizonyította, hogy méltatlan a barátságodra.”   

 

238 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Joguk van a luxushoz? Tovább
Facebook Tetszik
1
238 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr7314303151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

Tzp 2018.10.15. 18:29:45

Természetesen jog a luxus. Természetesen ha törvényesen és legitim módon keresték meg a pénzt hozzá.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.15. 19:34:13

Soros vagyona a százszorosa a leggazdagabb magyaréhoz képest.
Válasz erre 

azigaziraptor 2018.10.15. 20:38:16

A jó qrva anyádé mennyi?
Válasz erre 

azigaziraptor 2018.10.15. 20:38:55

mármint bírkáé!
Válasz erre 

Gödör Pöce 2018.10.15. 21:08:41

Úgy könnyű, hogy a "jogot" is ők írják hozzá.
Válasz erre 

Tzp 2018.10.15. 21:55:02

@Gödör Pöce:

Ezért illegitim a gazdagodásuk. Törvényes, de illegitim.
Válasz erre 

István Tamasi 2018.10.16. 09:10:56

@maxval balcán bircaman:
Egy dolog ha valaki a piacon a saját eszével, tehetségével teremti meg a vagyont /mint Soros/ és egy egészen másik ha valaki - mint a csúti suttyó és oligarchái - közpénzek eltulajdonításából. Persze ez a különbség nem érzékelhető a bolgár hegyi birkalegelőn.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.16. 09:26:08

@István Tamasi:

Soros vagyonánka fő alapja éppen a brit közpénzek ellopása.

Egyébként meg nincs szabad piac.
Válasz erre 

István Tamasi 2018.10.16. 10:06:48

@maxval balcán bircaman:
... hazudja a fideszmaffia és bértollnokai.
Válasz erre 

beduka 2018.10.16. 11:25:53

Mielőtt képtelenségeket írsz tájékozódnod kellene hogy is volt a font "bedöntése".Soros többször figyelmeztette a brit kormányt tarthatatlan gazdaságpolitikájára, de nem hallgattak rá.Azután mint spekuláns élt a lehetőséggel amit a helyzet fölkínált.Ennyi.
Válasz erre 

szepipiktor 2018.10.16. 17:37:39

A kérdés hibás!
Igen joguk van a luxushoz is, ahogy mindenkinek joga van.
Az sem kérdés, hogy azért ne lenne, mert politikusok, közéleti szereplők.
Ezt a rohadt komcsik állították korábban.
Szerintem a jog önmagában az alap, ha jogszerűen van bárkinek vagyona, hát tegyen azzal azt amit akar.
De hát én nem vagyok kommunista...
A jogot inkább arra kellene használni - nem filozófiai elveket ráültetni -, hogy akik nem törvényesen jut a vagyonhoz, azt kapják el és ha kell, akasszák fel!
Válasz erre 

balfa 2018.10.16. 17:53:16

@maxval balcán bircaman: köszönjük, elvtárs, küldjük a zsák krumplit meg a bözsiutalványt. pártközpont
Válasz erre 

Ranó Matyi 2018.10.16. 18:28:26

Orbán megérdemli, mióta ő van, nincs miggrás
Válasz erre 

jasperr 2018.10.16. 18:29:47

@maxval balcán bircaman: Azt még ugyan te sem tudod, hogy ez most hogyan is kapcsolódik a magyar tolvajokhoz... Mindenhol ahol lehet kommentelni bebizónyítod, hogy egy fizetett moszkovita troll vagy... Mellesleg a pedofil ügyed már elévült? Vagy még mindíg külföldön rejtözködsz?
Válasz erre 

minden_no_a_puncijaval_gondolk 2018.10.16. 18:32:52

@maxval balcán bircaman: Azt az istentelenül hülye és szervilis formád. Remélem jól megfizetnek érte. Bár az ingyen ilyen hülyének és szolgainak lenni is a luxus egy formájaként értelmezhető.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.10.16. 18:44:34

www.youtube.com/watch?v=5cMstd_eDF4
Válasz erre 

Visceroid 2018.10.16. 18:44:52

Joguk van a luxushoz?

Igen. A többinek pedig kuss a neve, mert ők a demokratikusan választott vezetőink. A nép ezt akarja. Megjapja.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.10.16. 18:45:55

@maxval balcán bircaman: Mindenki hány tőled, te féreg!
Válasz erre 

Pasukanisz elvtárs 2018.10.16. 18:47:53

Csitt! A falnak is füle van ...
Válasz erre 

Brix 2018.10.16. 18:48:39

Idővel, úgyis be fog teljesedni a sorsuk, ami a rèszleges- , vagy teljes vagyonelkobzás lehet...Egy rendszerváltás -ami előbb- utóbb úgyis be fog következni, hiszen az egy párt egyeduralmára èpülő , abszolút , autoriter, tömeg- manipuláló rendszer Európában fenntarthatatlan, termèszetellenes- elsöpri az oligarchák uralmát...Amit az ellenzèk\ ellenzèki mèdia most tehet: minèl alaposabban feltárni ès bemutatni ezeknek az embereknek a piszkos ügyleteit, összefonódásait, legyen szó offshore cègekről, svájci bankszámlákról, EU ès magyar források lenyúlásáról... Ha az ellenzèk mèg ebben az egyèrtelmű " state capture" helyzetben sem tud elèg gyűlöletet kelteni a hatalom birtokosai ès a körèje csoportosuló nagytőke ellen , akkor alkalmlatlan a hatalom átvètelère...
Válasz erre 

snel 2018.10.16. 18:50:29

Megint egy "magas labda" az egybiteseknek! Amíg törvény nem tiltja, addig MINDENKINEK joga van a luxushoz, függetlenül attól, hogy szerezte a rávalót. Ugyanakkor a törvénytelenül szerzett javakat sem legalizálja, ha a szegényháznak ajánljuk fel! Viszont az igazán sok pénz a gyakorlatban képes önmagát tisztára mosni, erről Gyuribá (Soros) írt is könyvet, amiben leírja, hogy ezt azért nem lenne szabad hagyni, de ha már mégis így van, akkor ki kell használni!
Válasz erre 

Visceroid 2018.10.16. 18:50:50

Megjapja. --> Megkapja.
Válasz erre 

Sir Galahad 2018.10.16. 18:51:47

A politikai elit, meg a hozzá közel állók mindig gazdagok, függetlenül attól, hogy éppen ki kormányoz. El kellene játszaniuk, mint Kádárnak, hogy a krumplileves a kedvenc ételük?
Válasz erre 

gázár emelkedés 2018.10.16. 18:53:56

birca féreg dolgozik?
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2018.10.16. 18:55:35

@minden_no_a_puncijaval_gondolk:
Csak beteg.
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.16. 18:55:50

@minden_no_a_puncijaval_gondolk: Én a liberalizmus sötét tengeréből világítótorony közíróként mutatom a kiutat. Az hogy tevékenységemet a jó erők támogatják, az természetes.
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.16. 18:57:51

A Soros által a világ lerohanását tervező karvanytőke álcivil harcosai ellen emelem fel a szavam és ez a libsik elevenébe vág. Orosz népünk szeretete az ami tartja bennem a lelket.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 19:05:54

@Tzp: max weber szerint meg nem legitim... maximum látszólag nem áll szemben a hatályos jogszabályokkal...
Válasz erre 

Lucky Larry SiIverstein 2018.10.16. 19:06:01

@maxvaI baIcán bircaman: Te már teljesen elmebeteg vagy.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 19:07:26

akinel az arany, az mondja meg mi a torveny
Válasz erre 

ózdi cigány 2018.10.16. 19:08:10

Mikor tiltják már le innen a bolgár IP címeket?
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 19:08:31

@maxval balcán bircaman: ez hazugság, egyszerűen shortolt egy nagyot, de az nem lopás, lehet elítélni, de nem lopás, nem ő hozta a brit szabályokat, arra ráhatása sem volt...
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 19:09:25

@dunántúli gyerek: És akinél a törvény az megszerzi az aranyat, legyen mivel menekülni ha kinyílik a nép szeme.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.16. 19:10:30

@jasperr:

Nincs pedofil ügyem.
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.16. 19:10:33

@Sir Bates dö Hól: A Soros féle háttérhatalom befolyásolta a szabályokat.
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.16. 19:11:21

@jasperr: Az az ügy teljes felmentéssel végződött. A szülők visszavonták a feljelentést.
Válasz erre 

lobaszopiatej 2018.10.16. 19:11:53

@maxvaI baIcán bircaman: " Orosz népünk szeretete az ami tartja bennem a lelket. "

Ez megvan.
Azért olvass egy kis Lenint meg Marxot, ők már rég kitalálták amiről te beszélsz.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.16. 19:13:14

@Sir Bates dö Hól:

Nyilván nem lopás. Csak nem fognak olyat törvényeket hozni, melyek saját magukat tolvajjá nyilvánítaná. Ez az előnye, ha az ember uralja a törvényhozást, a végehajtást, a bíróságokat, s a gazdaságot egyszerre.
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.16. 19:13:43

@lobaszopiatej: Ezeknek a multinacionális finánctőke ellen harcoló géniuszoknak a tanításait a libsik eltorzították.
Válasz erre 

lobaszopiatej 2018.10.16. 19:15:22

A Mészáros Lőrinc jelenség csak a jéghegy csúcsa.
Kellenek hozzá hithű jobbágyok a társadalom legmélyéig lemenőleg, akik fenntartják nekünk ezt a hűbéri rendszert.
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 19:16:17

@maxvaI baIcán bircaman: Már Marx és Lenin a példakép? Mennyit fizetnek neked ezért?
Válasz erre 

Kataj 2018.10.16. 19:17:58

@maxvaI baIcán bircaman:
"Az az ügy teljes felmentéssel végződött. A szülők visszavonták a feljelentést." Miután a KGB/FSZB-s maffiafőnököd "elbeszélgetett" a szülőkkel, hogy "nem is úgy volt" a pedofil ügyed. Büszke lehetsz magadra, vén orbánnyaló putyinista bolsevik!
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.16. 19:20:21

@maxvaI baIcán bircaman:
“Orosz népünk szeretete az ami tartja bennem a lelket.”

Hogy mit???
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.16. 19:20:50

@Kataj: Ugyan már! Azért mert egy gyerek fantáziájával túlkombinálta a kedvességemet, még nem kell pedofilt kiáltani.
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 19:21:33

@maxvaI baIcán bircaman: Okádok tőled.
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 19:24:59

@Kataj: Gyakorlatilag nyíltan bevallja hogy pedofil.
Válasz erre 

martineden 2018.10.16. 19:32:42

@maxval balcán bircaman: Hulye birka.Soros milyen tularazott kozbeszerzesen indult es nyert az angoloknal?Semilyenen ugye?Kozkaztatta a penzet es spekulalat a fontra.Nyert,de veszithetett is volna,A meszaros mit kockaztatott szerinted a lezsirozott,100millardokkal tul arazott kozbeszerzeseken?
Válasz erre 

élhetetlen 2018.10.16. 19:33:28

@szepipiktor: Törvényes. Tegnap törvényes volt az LTP-k támogatása, ezután nem lesz az. Törvényes a lakáslottó lesz. Feláll valaki, benyújtja a törvényjavaslatot, a pártfegyelem működik, megszavazzák, fél nap alatt kész a törvény.
Most olyan durvát írok, amilyet még életemben nem írtam. Fogy a magyar szaporítani kell. Valaki kitalálja, valaki benyújtja azt a törvényt, hogy minden 20 és 35 közötti nőt akárki megdughat, egész addig, míg bizonyítottan terhes nem lesz, és köteles megszülni a gyereket. Megszavazzák, és ettől kezdve ez törvényes. Nem érted, hogy mi a baj azzal, hogy nincs egyeztetés, nincsenek kontrollok, hogy a törvényesnek már nincs erkölcsi tartalma, csak annyi van, hogy nekem, és egy havernak jó lesz, hát hozunk rá egy törvényt. Vagy egy visszamenőleges hatályú törvényt. Akár fél nap alatt. Hogyan magyarázzam, hogy megértsd, mi a baj.
Válasz erre 

jasperr 2018.10.16. 19:34:20

@maxvaI baIcán bircaman: Ebbe kicsit belezavarodtál...Mint mindenbe , mindenhol ahol csak megnyilvánulsz. Ha nincs pedofil ügyed..akkor kinek a szülei és miért vonták vissza a feljelentést? Amin hangosan hahotáztam... Te közíróként aposztrófálod magad? LOL Azért mert egy orosz bérenc proli vagy aki különböző blogokon böfögi a hülyeségeket még nem leszel mérvadó. A szgénység sem egyenlő a művészettel. A helyzet az, hogy valójában egy tanulatlan, buta és sikertelen ember vagy aki eladta a lelkét. Mondjuk elfogadni nem tudom, de megérteni igen. Gondolom emlékezetből borotválkozol mert a te fejeddel tükröt találni nem lehet könnyű.
Válasz erre 

Kataj 2018.10.16. 19:35:17

@Lеncsés István: Meg azt is bevallja, hogy az oroszok pénzelik az orbánnyaló trollkodását. Ez ma véletlenül vallató szérumot vett be? A KGB/FSZB-nek az is van. Pentotal a neve, "igazságszérumnak" is hívják, mert megtöri a vallatott pszichikai ellenállását.
Válasz erre 

arturdent 2018.10.16. 19:35:24

Tudtommal kapitalizmus van, mindenkinek adott a lehetőség. Ha megvizsgálnánk a világ elitt meggazdagodását, szinte minden esetben találnánk ezernyi erkölcstelen dolgot. Igy működik a világ. Minél alacsonyabb a morális küszöböd annál sikeresebb lehetsz anyagilag. Egyébként ezek a vagyonok mondjuk az Usában még egy közép szinthez sem lenne elegendő.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 19:37:26

@lobaszopiatej: nem bonyolult ez

kapitalizmus van, minden kapitalista rendszerben vannak gazdagok, meg csorok

a bukott politikai oldaltol elfordultak a gazdagok, igy most hisztizik, de a kisembert ez a vita nem erinti

o kisember, s az is marad

ha altalanos nyomor lenne, az mas kerdes akkor persze lehetne forradalom - de a kisember akkor is max. golyot kap, Lenin pl. egy parizsban es svajcban kikepzett hivatasos forradalmar volt akit a nemet titkosszolgalat es par bankar penzelt, hogy alljon a forradalom elere, amugy jomodu csaladbol szarmazott, elete utolso honapjaiban latott proletart eloszor eleteben
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 19:39:27

@maxvaI baIcán bircaman: húzz a picsába... már @beduka: is írta neked: előtte többször jelezte a kormánynak, hogy gondot okozhat az árfolyampolitikájuk... sorosra lehet sok mindent mondani, de korrekt: jelzi, hogy szerinte mi az, ami veszélyes... általában nem hallgatnak rá, akkor meg keres egy rakat pénzt... az tény, hogy nem lehet rá azt mondani, miszerint "úriember biztosra nem fogad", ő nem hazardőr... ez ugyanaz, mint leisztinger esete a pickkel: több pénz volt a kasszában, mint a tőzsdei kapitalizációja, gyakorlatilag csak a mérleget kell tudni olvasni... de kósa lala neje meg anyja is így vett céget...
sz'al húzz a picsába, ne fárassz! ha a holland alkotmányosságról akarsz elmélkedni, majd akkor jelentkezz...
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 19:40:53

@maxvaI baIcán bircaman: ezek szerint viszont volt...
Válasz erre 

kolomparlole1114 2018.10.16. 19:41:35

Beugratós a kérdés, mert magyarokról kérdez, a listában meg csupa román hazaáruló van feltűntetve!
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.10.16. 19:41:45

Arrogáns pronyó gecik. Annak a rovására kell írni az urizálást. Ilyen egyszerű.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 19:42:19

@arturdent: "Minél alacsonyabb a morális küszöböd annál sikeresebb lehetsz anyagilag" - tipikus proletargondolat

mitol alacsonyabb barki masenal a moralis kuszobe egy Bill Gatesnek vagy Cukorbergnek vagy a sarki hentesnek?
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 19:43:07

@élhetetlen: kalapáccsal... azzal verd a fejébe...
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.16. 19:50:17

@Sir Bates dö Hól: @Kataj: @jasperr: @Lеncsés István: Egy félreértésből koncepciós ügyet kreáltak a libsik, akiknek elevenébe vág hogy kimondom az igazságot Soros üzelmeiről.
Válasz erre 

Corvus69 2018.10.16. 19:52:03

Dehogy bànjàk. Fel se fogjàk. Majd ha pàr szàzember megdöglik orvoshiàny miatt majd talàn akkor habàr akkor is soros!
Válasz erre 

élhetetlen 2018.10.16. 19:57:46

@arturdent: „Tudtommal kapitalizmus van, mindenkinek adott a lehetőség.”. Te ezt most komolyan gondolod? Ahol Lázár kiadja a város világításának felújítását Orbán vejének, és utána az egész országban csak az a cég pályázhat, aki csinált már ilyet? Hol van itt a mindenkinek adott lehetőség? Ahol kilövik két nap alatt az LTP-ket, de lehet lakáslottó, aminek az alapítására olyan feltételeket írtak ki, hogy az egész országban csak egy cég alkalmas rá? Kend a hajadra az ilyen „mindenkinek adott” lehetőségeket. Jó nagy kulimász, bírni fogja a szelet is.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 19:57:49

Egyébként szerintem a luxus az kétféle: vagy beleszületsz, s akkor nem is igazán luxus, mert nem ismersz igazán mást (általában ehhez járul egy edukációs szint is, ez már nem az első generációs luxus), meg van amikor te szerzed meg az alapjául szolgáló vagyont (nyilván itt is vannak különbségek, mi módon szerzel vagyont és milyen kultúrális/műveltségi/iskolázottsági nívón helyezkedsz el vagy hova küzdöd fel magad)... manapság a fő gond, hogy a proli kivagyiság tűnik luxusnak... a moi ner-lovagokról nehezen tudnám elképzelni, hogy megvennék egy ismeretlen, kezdő művész alkotását, ha egy Luis Vuitton vagy aranyozott Mercedest is vehetnek... orbán ráhel is hiába divatdiktátor hivatalosan, mégis úgy néz ki, mint egy tenyeres-talpas parasztlány, én konkrétan mindig a kapát keresem a fotóin (mellesleg a kardashian-klán is ilyen)
Válasz erre 

lobaszopiatej 2018.10.16. 19:57:55

@maxvaI baIcán bircaman:
Zárjuk rövidre: Soros és a lippsik az oka annak, hogy Mészáros Lőrinc rajtunk gazdaxik.
Na, ez így már kerek!
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 19:58:51

@maxvaI baIcán bircaman: ember, engem nem érdekel, barit basztál, hát barit basztál...
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 19:59:42

@élhetetlen: te jo eg, te nagyon unatkozhatsz

milyen vallalkozasaid voltak eddig eletedben?
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.16. 20:02:23

@Sir Bates dö Hól: Igazából irigykedtek, hogy nem titkolom természetes vágyaimat, a bigott törvények ellenére, amiket betartok.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 20:02:37

igaz hogy lorinc csak egy falusi gazszerelo, orban meg csak egy tokmagos cigany, de megsem sikerult tonkrevagniuk a gazdasagot mint a fuggetlen bankar tudos lippsiknek

ennyike
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 20:04:02

@dunántúli gyerek: Csak éppen dupla akkora mínuszban van az ország mint a szocik alatt volt, okoska!
Válasz erre 

Trednar 2018.10.16. 20:04:56

Ne vitázzatok fidesztrollokkal. Teljesen értelmetlen. Ha a Fidesz azt a szabályt hozná, hogy a Hősök terén bárkit kivégezhetnek akit akarnak, majd indok nélkül kivégeznének random embereket, akkor is azt mondanák, hogy törvényes, így teljesen rendben van.
Pont ugyanígy gazdagodtak meg, és tudják, hogy nem is kell titkolniuk. Konkrétan a pofájukba röhöghetnek a saját szavazóiknak, akik most már olyan párhuzamos világban élnek, amit valszeg a legjobb kábszerrel sem lehetne elékpzelni. Kár, hogy ők is csak képzelik.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 20:06:31

@Lеncsés István: mi faj?
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 20:07:33

@Trednar: Na, most kepzeld el az ellenzek milyen lehet ha panikszeruen szavazzak meg ezeket ketharmaddal a magyarok
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.10.16. 20:08:21

@maxval balcán bircaman: Baszóggyámámeg!!!
Válasz erre 

KolompárRómeó 2018.10.16. 20:10:28

@maxval balcán bircaman: Gyurcsány is lopott, tudjuk. Nem az a baj, hogy gazdag. A baj az, hogy az adófizetők pénzéből lett gazdag úgy, hogy SEMMI hozzáadott értéket nem hozott létre. Igen, a spekuláns se ad hozzá semmit, mint Soros. Oké. De én vagyok a hülye, hogy reagálok :)
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 20:11:30

@dunántúli gyerek: tesó, ezt nem kellene erőltetni... hozzádbasznak mindjárt egy pár komparatív számsort, te meg lottószámoknak fogod azokat nézni maximum...
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 20:11:31

@dunántúli gyerek: Semmi. Egy hülye megvezetett idióta vagy.
Válasz erre 

élhetetlen 2018.10.16. 20:11:36

@dunántúli gyerek: Mi van, mi van? Csak nem hoztak közben egy olyan törvényt is, hogy akinek nincs/nem volt kormányközeli vállakozása, annak tilos gondolkodni?
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 20:12:38

@Sir Bates dö Hól: Sokadszorra égetik már le ezt a marhát, de nem tanul belőle.
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 20:13:56

@dunántúli gyerek: Idézem neked a vezértrollt.

"2010
államadósság 78 milliárd euró
manyup 10 milliárd euró
valutatartalék 34 milliárd euró

mérleg -34 milliárd euró

2018
államadósság 91 milliárd euró
manyup 0
valutatartalék 24 milliárd euró
Eximbank adóssága 2 milliárd euró

mérleg -69 milliárd euró"
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 20:14:26

@Sir Bates dö Hól: a fake news nem segit a valasztok meggyozeseben, senki nem hiszi el azt se amit a ballipsik kerdeznek
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 20:15:01

@maxvaI baIcán bircaman: figyelj, ha arról van szó, hogy kommentekként fizetnek, akkor nekem nyugodtan írogathatsz... végülis a párt fizeti... a zemberek adójából, az áfát meg te is fizeted...
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 20:15:04

@élhetetlen: akkor uljel a seggeden, hatha meggazdagodsz
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 20:15:37

@Lеncsés István: s ez mit jelent? Mennyivel nott kozben a GDP?
Válasz erre 

chrisred 2018.10.16. 20:16:51

Azoknál lelki kényszer a flancolás, akik nem dolgoztak meg a vagyonukért, hanem belecsöppentek a jómódba. Az életmódjukkal szeretnék igazolni a társadalmi helyzetüket.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 20:17:48

@dunántúli gyerek: ahogy akarod, én szóltam, csak tudom, hogy mások kevésbé kedvesek a retardáltakkal, mint én... de aztán ne sírj, légy férfi... vagy nő... vagy a fasztudja micsoda...
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 20:19:16

@dunántúli gyerek: Csak 18 százalékkal, te nagyon hülye.
Válasz erre 

jasperr 2018.10.16. 20:19:31

@maxvaI baIcán bircaman: Azzal a fejjel ami neked van a "természetes vágyak" ..értelmezhetetlen szójáték. Nem mellesleg vannak törvények és társadalmi normák. S ha te ezeket áthágod még a libsiknél is rosszabb vagy.. te anarchista. De legalább már tudlak hova tenni. Tipikus fideszes-moszkovita vagy. Sokáig tagadtad a pedofiliádat. Most nemhogy besimered már lassan dicskedni is fogsz vele. Kevés undorítobb ember van a fajtádnál és csak a net anonimítása a szerencséd.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 20:24:13

@chrisred: senki sem "dolgozik meg" a vagyonaert, munkabol csak akkor lehet meggazdagodni ha mas vegzi el helyettunk, mert ugye mindenkinek csak 24 oraja van egy nap

az dolgozik aki mast nem tud
Válasz erre 

Melee 2018.10.16. 20:27:54

Torgyán felesége mondta anno, hogy az emberek ne elégedetlenkedjenek azon, hogy ők mennyit tesznek zsebre, mert értük dolgoznak.
Orbán és sleppje is olyannak indult, mint Torgyán volt, de Orbán túltesz egykori mesterén.
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.16. 20:28:59

@KolompárRómeó:
“Gyurcsány is lopott, tudjuk.”

Na mesélj szépségem, kitől és mit?

“Nem az a baj, hogy gazdag. A baj az, hogy az adófizetők pénzéből lett gazdag úgy, hogy SEMMI hozzáadott értéket nem hozott létre.”

Mikor ndult közbeszerzési pályázaton?
Esetleg kapott ő is támogatást a sárazsadányi szőlőjéhez, ahol merő elővigyázatosságból nem ő nyerte a legtöbbet?
Netán a lánya meg a veje kastélyok vásárlására kap állami pénzeket, vagy már megálltak a közvilágítási umbuldáiknál?

Mégis, mikor és hogy jutott az adófizetők pénzéhez, tekintve, hogy ő már bőven a miniszterelnöksége előtt milliárdos volt, mégpedig termelő cégeiből származó bevételei révén, - tehát még nem is tőzsdei manőverekkel, amit gyengébbek spekulációnak neveznek.

Na mesélj te szívtipró, hogy is van ez?
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 20:29:37

@dunántúli gyerek: Vagy nincs gyomra a lopáshoz.
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 20:31:41

@KolompárRómeó: Gyurcsány abból gazdagodott meg, h megvette az MDF által halálra ítélt Taurusból a nyugatra gyártó részt és olyan spéci csöveket gyártottak amit csak egy másik cég a világon.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 20:34:39

@Melee: Szerintem is tokmind1 a korrupcio, volt, lesz, a mertekerol semmi megfoghatot nem lehet tudni, de nem is fontos, amig a karavan halad.

Ami fontos az a KOZJO. Mi a kozjo? A leheto legtobb ember, leheto legnagyobb jolete. A kisembernek sokkal fotosabb az o nyugdijpremiuma, az o kozmunkaja, az o novekvo bere, az o csokkeno adoja, mint az hogy valaki aki o soha nem lesz, az mit lop a masik tolvajbanda szerint.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 20:35:48

@Lеncsés István: ja, es gyurcsany ugy vette meg hogy penze az nem volt, de az allam adott neki kolcson

ha ha ha
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 20:39:06

@dunántúli gyerek: És? Hülyegyerek! Akkor is nem lepacsizott, túlárazott közbeszerzéseken tollasodott. Ja! A 69 milliárd euró mínuszra nincs reakciód?
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 20:40:42

@dunántúli gyerek: csak azt nem veszed észre hogy még van miből szórni morzsákat, de majd amikor beüt a krach, akkor a kisember fog szopni.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 20:43:15

@Lеncsés István: gyurcsany nem epitett semmit abbol amit ellopott, semmi haszna nem lett a kozossegnek a munkassagabol

meszarossal ez nem igy van, az en varosomban egy hidat epit most egy olyan konzorciul amiben o is benne van

a tularazas biztos igaz, de ugye nem most megy csodbe a haza, igy nem hiheto hogy osszessegeben rosszul gazdalkodnak
Válasz erre 

élhetetlen 2018.10.16. 20:44:25

@dunántúli gyerek: Ne aggódj értem. Nem luxusban, de jól élek, és ehhez nem kellettek sem kényszer barátságok, sem helyezkedés, sem senki seggének a kinyalása. Te boldogulj a magad módján, de nekem ne akarj tanácsot adni.
Válasz erre 

élhetetlen 2018.10.16. 20:48:11

@dunántúli gyerek: Ja, és mi a baj azzal, ha egy sikeres élet után már ráérek akár unatkozni is?
Válasz erre 

arturdent 2018.10.16. 20:48:42

@élhetetlen:

Tudod én is tudnék sorolni a kerületünkben korrupció gyanus eseteket, a régi időkból amikor még a szocik voltak a fejesek, jópár oligarcha megszedte akkor magát, persze ez már feledésbe merült. Szerintem ne legyenek illuzióid, egyik oldal sem különb a másiknál, az ügyes emberek viszont tudnak mindkét oldalra helyezkedni. Nehogy azt gondold, hogy itt csak a fidesz közeliek kaszálnak, mint, ahogy a mszp-szdsz alatt sem csak a másik oldal kaszált. Szóval kár ezeken lovagolni, mert ha elkezdődne egy sárdobolás bőven jutna minden oldalra. Csak egy kérdés pl Gy F annak idején mennyire korrekt módon jutott pl a Mofém hez, persze az is törvényes volt papíron.
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.16. 20:49:18

@dunántúli gyerek:
“ allam adott neki kolcson”

Szerintem sürgősen kérdezz meg egy magyarul tudó, írni-olvasni képes személyt a “kölcsön” szó jelentéséről, mert a jelek szerint gőzöd nincs róla!

Ha sikerült, akkor olvasd el, hogy mit írtál!
Ha az is sikerült, nincs több kérdésem.
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 20:50:34

@dunántúli gyerek: Te tényleg ennyire hülye vagy? Gyurcsány exportra gyártott egy terméket, abból meggazdagodott. Pénztáros Lölö a közös pénzből épített valamit jól túlárazva és a közösből zsebelte be a hasznot. Hogy lehetsz ennyire retardált? Ha a te ötven forintodból veszek neked egy 25 forintos kiflit és elteszem a többit, akkor tapsikolsz hogy vettem neked egy kiflit? Te tényleg fidesz szavazó vagy! :-))
Válasz erre 

Midnight Rum 2018.10.16. 20:52:00

@jasperr: @Sir Bates dö Hól: @Lеncsés István:

Szerencsétlen libsi hülyék, egy troll szórakozik veletek, kattintsatok már az adatlapjára, 8 hozzászólása van, ez nem az igazi birca.

Bazdmeg hogy komolyan mindig az ilyen retardált ellenzéki ostobák nem veszik észre hogy szórakoznak velük...
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.16. 20:54:14

@Midnight Rum: Mi van sasszem? :-)) De hiteles volt? Nem?
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.16. 20:55:41

@Midnight Rum: "Midnight Rum
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2018.05.01. óta tag."
A tiéd silányabb hamisítvány.
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 20:58:30

@Midnight Rum: De persze te sem veszed észre h én nem az igazi Lencsés vok. :-)) Ahogy te is egy gyenge utánzat vagy csak.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 20:59:05

@morph on deer: igy en is tudok vallalkozni

allami csokos vagyok, megtetszik valami, intezek ra haveri hitelt, megveszem, eladom, kifizetem a hitelt, enyim a maradek

kar hogy kormanyfo korara sem lett ferko a szamok nagy baratja, hehe
Válasz erre 

arturdent 2018.10.16. 20:59:43

@dunántúli gyerek:
Te ugye nem gondolod komolyn, hogy mondjuk egy Bill Gates az egy szentember, jópár embernek bekavart, és tett tönkre, az üzleti világ nem kisasszonyok sportja, hanem egy nagyon kemény világ ha csak a 10% tudnánk mondjuk a micro soft felemelkedése mögötti sztoriknak már az is sok lenne. Egy dolog a tehetség de ez az esetek 90% ban baromira kevés a sikerhez. Nagyon érdekes lenne utánanázni a világ nagy sikercégeinek a felemelkedéséhez milyen ut vezetett. Ne legyünk naívak.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 20:59:59

@Lеncsés István: a ceget lopta, maradjunk a kezdeteknel
Válasz erre 

arturdent 2018.10.16. 21:01:21

@Lеncsés István: @dunántúli gyerek:
Te ugye nem gondolod komolyn, hogy mondjuk egy Bill Gates az egy szentember, jópár embernek bekavart, és tett tönkre, az üzleti világ nem kisasszonyok sportja, hanem egy nagyon kemény világ ha csak a 10% tudnánk mondjuk a micro soft felemelkedése mögötti sztoriknak már az is sok lenne. Egy dolog a tehetség de ez az esetek 90% ban baromira kevés a sikerhez. Nagyon érdekes lenne utánanázni a világ nagy sikercégeinek a felemelkedéséhez milyen ut vezetett. Ne legyünk naívak.
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.16. 21:02:40

“Orbán javaslatára az MNB megtízszerezi az aranytartalékot”

Vagyis 3,1 tonnáról 31,5 tonnára növelik, orbán “tanácsára”.

(Ennyire szar lenne a helyzet? Ne már!)

Nyilván nem jutott mindenkinek érdeme szerint. Végül is az a rongyos 3,1 tonna az alig 250 aranytömb, az meg elég nehéz “testvériesen” elosztani, valljuk be.
Még jó, hogy a csapatszállító gépek teherszállításra is alkalmasak...
Ez egy igazán megnyugtató érzés, hát nem?
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 21:03:53

@arturdent: ja, pl. munka kell hozza foleg, ha meg meg tehetseg is van akkor barmi lehet

nade: persze az uzleti vilagban is vannak piszkos dolgok, de a kritikaknal is meg kell nezni ki nyavalyog, alt. egy konkurens aki kiszopott
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 21:05:04

@dunántúli gyerek: Mellébeszélsz. Kis érdekel, hogy lopta azt a céget amit az állam tönkrevágott az orosz export leállításával. Onnan kezdve nem a közöst lopta, mint teszi Pénztáros Lölö. Megint beégtél gyerek!
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 21:05:05

@morph on deer: nembaj az arany lesz mit eladni a lipsiknek
Válasz erre 

élhetetlen 2018.10.16. 21:05:54

@arturdent: Nincsenek illúzióim, és nem vagyok egyik párt elkötelezettje sem, lekötelezettje sem. Mi abban a furcsa, hogy a most történő dolgokkal foglalkozom, nem a tíz évvel ezelőttiekkel?
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 21:06:21

@arturdent: Persze h nem. De bilgétsz nem 50 forintért vesz a te pénzedből neked kiflit.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 21:06:25

@Lеncsés István: o volt az allam bazmeg, o tonkrevagta aztan eladta maganak, es meg azt is allami hitelbol

egyebkent ez eleg klasszikus 90es evekbeli sztori
Válasz erre 

arturdent 2018.10.16. 21:07:22

@Lеncsés István:
Csak azt áruld már el a csoró pápai gyereknek miből volt pénze, hogy megvegyen egy ilyen üzemet. A privatizáció is a közvagyon eltulajdonítása volt. Az Mszp libsi bagázs bagóért kiárúsította az országot , ez a legjobb esetben is a közvagyon elherdálása. Eladtak mindent ami mozdítható a tevékenységük felért egy tatárjárással. Szerinted az mennyire volt komoly, hogy eladjuk a közműveinket, a villanyt, a gázt, a csatornázást, a vizet stb. De mi lett a befolyt pénzből mondjuk csökkent az államadóség, hát nem, jobb lett az életszinvonal hát nem. Szóval ,hogy ki nek a tevékenysége volt károsabb az azt hiszem vitán felüli.
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 21:07:27

@morph on deer: Rakd össze a részleteket! Több tonna arany, csapatszállító gép. Szerinted?
Válasz erre 

arabszopolibsik 2018.10.16. 21:07:32

"luxusvadászatokon vesznek részt, vagy barátjuk és kegyeltjük luxusrepülőgépén repked a világban. Ők valahogy úgy érzik mostanában, hogy nem kell már titkolniuk a pénz iránti olthatatlan vágyukat, és hogy inkább kiteszik az ablakba amijük van"

Erdekes libbant kepzavar, luxusvadaszatot meg luxusrepulot kitenni az ablakba. :)))
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 21:10:49

@arturdent: Kinek is volt károsabb a működése?
Csak a Kurtot tudom idézni.
"2010
államadósság 78 milliárd euró
manyup 10 milliárd euró
valutatartalék 34 milliárd euró

mérleg -34 milliárd euró

2018
államadósság 91 milliárd euró
manyup 0
valutatartalék 24 milliárd euró
Eximbank adóssága 2 milliárd euró

mérleg -69 milliárd euró"
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 21:12:48

Vegyetek tudomasul LIPPSIK, hogy az idotok lejart, az aranykor nem jon vissza, a mediamunkasaitokat kirugjak mindenhonnan es a neveteket is max a kopkodes miatt veszik elo a jovo generacioi.

Es legyen ez into az UJ ELITnek, hogy ok is jarhatnak igy, ha nagyon kibasznak a neppel. A nep tovabbi adocsokkenteseket, rendet, fegyelmezett ktgvetesi politikat akar, na meg egy kis cirkuszt persze
Válasz erre 

KissGecihuszár 2018.10.16. 21:13:01

kérem alássan; minden nép olyan politikusi "elitet" érdemel, amilyen ő maga, hiszen ugye mindegyik politikusi "elitünk" közülünk került ki, tehát nem É-koreából, sem nem a Marsról dobták le nekünk őket, hanem mi termeltük ki őket és hagytuk, hagyjuk "érdemeik" elismerése mellett, hogy mindennemű zavartatás nélkül csinálják szabadon a legmocskosabb kisdedjátékaikat antalltól, horn gyuszkón át fletón keresztül egészen a csúti csüngőhasúig! És így lesz ez mindaddig, ameddig vagy vmi gazdasági összeomlás, vagy ameddig mondjuk félmillió dühös polgártársunk el nem hajtja őket a halál faszára, jobb esetben csak egy jóféle kényszermunka táborba, rosszabb esetben a lámpavasra, ahová fejjel lefelé lesznek felkötve és még alájuk is gyújt a nagyon dühös tömeg, csak úgy, mint '56-ban...
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.16. 21:14:01

@dunántúli gyerek:
“allami csokos vagyok, megtetszik valami, intezek ra haveri hitelt, megveszem,”

Te most itt miért az Andy Vajnára hivatkozol? Vagy ez a Tiborcz volt?
Akkora már a család, hogy végül is mindegy, bármelyik lehetne a jó példa...
Ja, megvan: az ifjabb Matolcsy!
Mert a Szijjártónak a “család” (la famiglia) dobta össze a lét, a Kósa mamája meg csak takarékoskodott mint óvónő, lám össze is jött neki az a 800 millió a disznókra! A nevelésükhöz meg nyilván ért, szóval a siker garantált ott is...
Hála az égnek!
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.10.16. 21:15:43

Ön szerint ki a leggazdagabb magyar?

Semmi kétség Soros György !

A világ egyik felét palira a másik felét kilóra megvette, talpig becsületes filantróp.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 21:16:26

@arturdent: ne, kurvára ne merüljön feledésbe, és kurvára ne legyen hivatkozási alap... és igen, gyurcsány is puszira kapta a hitelt és nem volt nehéz visszafizetnie... és igen, az is erkölcstelen volt...
Válasz erre 

arabszopolibsik 2018.10.16. 21:16:39

"a hatalom csúcsain pöffeszkedőknek pedig az eddiginél is több lehetőséget kell biztosítani arra, hogy kényük és kedvük szerint gazdagodjanak."

Hat igen, a szemkilovetok idejeben, nem volt poffeszkedes, siman csak belelottek a tomegbe.
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 21:17:02

@dunántúli gyerek: Szóval semmire sem tudsz válaszolni. Szokás szerint megint csak hülyére vagy pofozva.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 21:19:35

@Midnight Rum: eldönthetem én, hogy kivel röhögök együtt... vagy megakarod határozni esetleg?... mindenesetre számomra roppant szórakoztató...
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 21:23:04

@dunántúli gyerek: tesókám, az a gond, hogy ha nem így menne, akkor neked is lehetne normális céged, nem kellene kussolni a helyi kiskirály előtt, elküldhetnéd az anyjába, ha nincs igaza... ez pedig nagyon nagy különbség...
Válasz erre 

KissGecihuszár 2018.10.16. 21:28:21

@arabszopolibsik: hallló, de már 9. éve nem a fletó van, meddig fogjuk még a valóban döbbenetes -bár mindenféle nagyobb cirkuszt nem maga után vonó, erről ennyit...- 2006 őszi eseményeket felhozni, mint amolyan konstans hitbizonyságot a jelenlegi mocskosságokra?? A zsidó-komcsi bagázs 2010-ben egy jóidőre el lett küldve stand by állapotba, ezzel egyidejűleg a NER banda kapott 2/3-ot, immár 3-szor, de nem arra, hogy minden héten alákúrjon egyik-másik társadalmi csoportnak, ilyen vagy olyan gazdasági, pénzügyi, szolgáltató szereplőnek!! Ez így érthető??
Válasz erre 

mocser48 2018.10.16. 21:28:31

@maxval balcán bircaman:

te már csak tudod, soros bérenc lennél, vagy mi.
Az előtt lettél soros bérence, hogy beálltál orbán felszopójának, vagy utána?
Válasz erre 

mocser48 2018.10.16. 21:29:57

@maxvaI baIcán bircaman:

Figyelj már, napi 24 órára szól a megbízatásod a fidesztől, vagy engednek néha pihenni is?
Válasz erre 

jasperr 2018.10.16. 21:33:42

@dunántúli gyerek: Nem hittem volna, hogy ma még valaki megpróbálja überelni bircament..de neked sikerült. Az, hogy tanulatlan vagy kiderül minden mondatodból. De "Fullba tolod a kretént" . Ad1 aki a LIPPSIK szót használja eleve retardált és az M1-magyar idők-Bayer-kuruc info vonalon szocializálódott. Ugyanis ilyne magyar szó nincs, vagy "nem van"(talán így jobban érted). Egyébiránt ha a liberrális eszmékre akartál utalni arról fogalmad sincs különben nem hordanál össze ennyi botorságot. Ezért kellett volna gimnáziumba járni az OKJ tanfolyam helyett. Ad2 "A nep tovabbi adocsokkenteseket, rendet, fegyelmezett ktgvetesi politikat" Itt pedig már totálisan kiviláglik, hogy fogalmad sincs a valóságról. További adócsökkentést??? Te....te ... már jelzők sincsenek rád. Olvass már, vagy beszélgess el egy könyvelővel. Ez kb. olyan mint a kormány propagandája. Az EU 25%-ban maximalizálná az ÁFA mértékét. Azaz csökkentenünk kellene 2%-al, erre a mantra: Brüsszel adóemelést akar... Rendet akarsz. Gonsolom közbiztonságra utalsz. Megintcsak olvasni kellene. "költségvetési politikát" Már egyébként a szót sem érted a működését még kevésbé. DE..Pl. szigorú költségvetési politika mellett biztos nem zuhant volna az állam annyira, hoyg az önkormányzatoktól is visszautaltatják a pénzt a MÁK-ba... Mégegyszer olvasni és tájékozódni mielőtt nekiállsz kreténségeket leírni....
Válasz erre 

arturdent 2018.10.16. 21:36:53

Persze mi itt ücsöröghetünk és onthatjuk a bölcsességeket és vádaskodhatunk valamint keresgethetjük, hogy ki lopott többet. De tök mindegy a világ igy működik, akik hatalmon vannak azoknak és köreiknek jobbak a lehetőségeik, ez a világ minden országában igy működik.
PL usa Bush kormány a vezetők javarésze Exon mobilos vagy Goldman Saxos volt ott is hatalmas botrányok voltak a háborús közbeszerzések lebonyolításán, bizonyos körök brutálisat kaszáltak.
Sajnos ez egy szar világ tele korrupcióval, jobb lenne ha Grál lovagok irányítanák a világot de erre kevés esély van. Végül egy Douglas Adams idézet nem teljesen szó szeirnt:
Az az ember aki képes elérni, hogy másokat irányítson a legkevésbé alkalmas arra, hogy ezt valóban meg is tegye :-) Ez van
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 21:37:52

@morph on deer: szakítunk a bretton-woods rendszerrel... meg ezen könnyebb keresni, mikor eladják esetleg... a kérdés, hogy kitől és mennyiért vették (eszemfaszom megáll, kancsalgyurka tisztára, mint egy igazi orgazdába oltott szatócs: vesz-elad... csak, mint központi bank, úgy nem funkciónál, ami viszont azért gond, mert jön a medve és monak annyi... vagy éppen, hogy készülnek erre... komolyan unortodox)
Válasz erre 

ózdi cigány 2018.10.16. 21:39:45

@dunántúli gyerek: A helyzet az hogy a lipsik éppen feltörlik veled a padlót. :-))
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 21:41:23

@dunántúli gyerek: ez így hülyeség, akkor még sehol sem volt, az anyósát fizették ki azzal... ellenben dj jeszy meg elbaszta a 150-200M hitelét, azt már az első bankkonszolidációba belekerült... ez azért különbség...
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 21:43:09

@jasperr: mivel mar az elso mondatban szemelyeskedtel, a tobbit nem olvastam

probalkozz ujra
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 21:43:59

@Sir Bates dö Hól: az ki a faszom
Válasz erre 

ózdi cigány 2018.10.16. 21:45:52

@dunántúli gyerek: Ááááá.. mert te olyan kis snjádig vagy.
"Vegyetek tudomasul LIPPSIK, hogy az idotok lejart, az aranykor nem jon vissza, a mediamunkasaitokat kirugjak mindenhonnan es a neveteket is max a kopkodes miatt veszik elo a jovo generacioi."

Simán hülyét csinálunk belőled.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 21:48:46

@KissGecihuszár: ezzel végülis nem nagyon lehet vitatkozni...
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 21:49:36

@dunántúli gyerek: A dupla akkora mínuszra valahogy még mindig nem volt semmilyen értelmes reagálásod.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 21:49:49

@dunántúli gyerek: jeszenszky fia, ma a fidesz kitartottja...
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 21:50:05

@morph on deer: andy vajna is, tiborcz is, meszaros is sok mindent hozott letre amibol az orszag profital

ez a kulonbseg, s latszik is az orszag eredmenyein
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 21:50:44

@Sir Bates dö Hól: az egy majom, de a csalad az csalad
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 21:51:59

@arabszopolibsik: mi a gondod a szemkilövetéssel? horthy alatt embereket koncoltak, ma mégis épül a kultusza...
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.16. 21:53:19

@Sir Bates dö Hól:
“és igen, az is erkölcstelen volt...”

Az.
Innen nézve egyértelműen.
Hogy az akkor mihez képest minek számított, az megint más kérdés.
De valahogy ez még mindig nem azonos az “ellopta az adófizetők pénzét” mondat jelentésével, nálam legalább is.
A lehetőséget szerezte meg, de a vagyont már nem politikusként, hanem üzletemberként kereste. Igen, “melózott” érte, és a jelek szerint tudta mit csinál.
Többek közt kaszakövet!
Pedig amúgy még egy kőbánya megvételét vagy üzemeltetését sem nézné ki belőle az ember, nem bizony!
De valamilyen spéci csiszolóanyagokat is gyártanak, ha jól emlékszem, szóval kő azért nála is van..!
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 21:53:25

@dunántúli gyerek: Közpénzből, te nagyon hülye!!!!!!! Ötven forintért én is veszek neked 25 forintos kiflit, te barom!
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 21:54:19

@Lеncsés István: nem veszel, mert nem tartozol a csaladba

azt ki kell erdemelni
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 21:57:50

LIPSIK az a kerdes hogy ha az urambatyam mutyivilag magyar - sot Orbanspecifikus, akkor hogy van az hogy Andy a SZUPERLIPPSI halivudi gyerek csaladba fogadasa elott

nem volt oscar dij se, meg nem is grasszaltak vilagsztarok mindenfele az ugaron
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 21:57:55

@dunántúli gyerek: Bocsi, ha odatartoznék, sürgősen öngyilkosságot követnék el. Persze értelmes választ semmire nem tudtál adni, csak frázisokat puffogtatsz.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 21:57:59

@dunántúli gyerek: vajna külön kategória (hülyére vett mindenkit, ellenben tényleg csinált valamit, ám akkor is túlzás), a másik kettővel meg miért égeted magad?... erről beszéltem: ebben szocializálódtál, így tudsz élni, ezért vagy szolga, gyereked is ezt látja, ő is csak egy szolga lesz...
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.16. 21:58:06

@Sir Bates dö Hól:
“vagy éppen, hogy készülnek erre... ”

Nekem inkább ez tűnik valószínűnek.
Addig is: az aranyrudak már a spájzban vannak ;)
Válasz erre 

ózdi cigány 2018.10.16. 22:00:03

@dunántúli gyerek: Szopatnak rendesen téged itt. Már azt sem tudod merre válts témát, mert mindegyikben szénné égetnek. Most jön az Oscar. :-))
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.16. 22:01:19

@ózdi cigány: XD
Válasz erre 

Egyallampolgar 2018.10.16. 22:01:26

@balfa:
"@maxval balcán bircaman: köszönjük, elvtárs, küldjük a zsák krumplit meg a bözsiutalványt. pártközpont"
Kösz! Bár valszeg a hülyéje javíthatatlan.
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 22:02:00

@dunántúli gyerek: Akkor most h témát váltasz Hollywoodra, ezt vehetem a vereséged beismerésének?
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 22:03:14

@Sir Bates dö Hól: az elmult idok legnagyobb korrupcios botranyai

Alstrom, Siemens, VW

csak nem tolunk nyultak, ugye?
Válasz erre 

Rodney_2 aki ukrán gyerekeket irtana · https://magyar-gyaur.blog.hu/2022/12/29/szilveszteri_latomas_orbani_megoldas_a_haborura#c41738330 2018.10.16. 22:04:37

@dunántúli gyerek: Így mulat egy magyar úr (????) a magyar ugaron: Sebaj hogy ellopnak mindent, van Oscarunk!
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 22:05:06

@morph on deer: speciel vizet nem tudna eladni a szaharában, de az anyósa ott volt mellette... mikor az előre lebeszélt hitelt felvette és bement aláírni, akkor is kirendeltek mellé egy embert, nehogy elbassza... de tény, hogy lényegesen többet hoztak ki, jóval kevesebből (dobrevék), mint például széles...
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.16. 22:05:50

@dunántúli gyerek: Már újabb témánál tartunk! Tiborcz szar közvilágítása kitől is lopott?
Válasz erre 

jasperr 2018.10.16. 22:07:21

@dunántúli gyerek: Értem... hát nagyon nehéz általánosan fogalmazni ha személyesen te vagy a hülye.... Az azért egyértelmű, hogy azért nem válaszoltál mert úgy legbelül tudod, hogy igazam volt. Fogalmad sincs semmiről csak úgy szajkózod a paneleket amiket összekukáztál innen-onnan. Talán..talán majd egyszer rádöbbensz arra is, hogy rögösebb út de sokkal kényelmesebb tájékozottnak lenni. Hagyd a posztolgatást és olvasgass inkább....
Válasz erre 

Egyallampolgar 2018.10.16. 22:07:36

@maxvaI baIcán bircaman:
"A Soros által a világ lerohanását tervező karvanytőke álcivil harcosai ellen emelem fel a szavam és ez a libsik elevenébe vág. Orosz népünk szeretete az ami tartja bennem a lelket."

Miért nem bégettél Sorosról te leleplező tahó amikor Orbán Soros ösztöndíjból készült távozó szovjeteket hazküldeni. Rohadj meg az orsozokat sanyargató KGB tiszt hátsójában az illiberális unalmas frázisaival. A magyar nemzet nyugati. Magyarország az államalapítás óta nyugatra tart. Rómától kértünk koronát. Latin betűkkel írunk nem úgy mint az oroszok. Ha muzulmán törökök vagy rohadék cinikus szovjetek nem gyilkolnak minket mi mindig nyugat felé fogunk menni. Hiába bégetsz.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.16. 22:09:11

Jol van LIPSIK, most mar mindenkinek jo ejszakat, javaslom a 2022es kampanyban legyen a KORUPCIO a tema, ha mar iden nem jott be
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 22:09:56

@dunántúli gyerek: ott 70/30 nyúltak, de ott csak kifizetőnek akként funkcionált mo... lehetett volna bármelyik ex-kgst ország is... bár a VW nem mond semmit, arra nem emlékszem...
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.16. 22:15:04

@dunántúli gyerek:
“nem volt oscar dij se”

Szerintem most hagyd abba.
Mert csak kettő volt korábban, tudod picim?
1980 - Rófusz Ferenc, A légy (animáció)
1981 - Szabó István, Mephisto (legjobb külföldi játékfilm)
Meg egy csomó jelölés, csak Szabónak három.

Szóval inkább maradj a “Gyurcsány ellopta az adófizetők pénzét” - dumádnál, az láthatóan már zökkenőmentesen megy! Hát még ha egyszer majd még az ékezetek használatát is megismered!
Egyenesen verhetetlen leszel!

Ezzel a mondattal.
Tőbbel inkább ne próbálkozz...
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.16. 22:15:14

@ózdi cigány: XD
Válasz erre 

jasperr 2018.10.16. 22:15:49

@dunántúli gyerek: A korrupciót le sem tudod írni helyesen...Ezek olyan M.Lőrinci magasságok... A lippsik is már csak egy p..Te most lenézel minket?:)
Válasz erre 

kewcheg 2018.10.16. 22:19:53

Én eggyáltallán nem sajnálom a vagyont a min.eln.zinte ők jót tettek.Most már huszönot év munka után végre elérttem hogy megvan a brutó 230.000 ezer is, ez hol volt a szocik allat?Minden évbe tellik 5-6 nap sátorozásra a gyerekkel a Tiszán, senki nem szoll rám hogy ingyen satorzok, nem fietek, eggyáltalán nem bánt Orbán hogy sátorozo a Tiszán.Szinte mindennapra jut parizer, hétvégén szafalládé.Már vaan panelom Ózdon, most gyűjtök kocsira lada kalinka lesz hitelre eszt is megtehetem.Letudom cserélni a 38 éves toyota corsámat végre.Migráns sincs, béke van nyugalom,hagynak élni, felőlem gazdagodhat...
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.16. 22:20:43

@Sir Bates dö Hól:
“akkor is kirendeltek mellé egy embert,”
:)
Ezt nem ismertem!
Mindenesetre legalább csinált valamit, mielőtt miniszterelnök lett, és nem az volt az egyetlen “lehetőség” az életében, hogy elszökjön a trágyadomb mellől.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.16. 22:28:43

@morph on deer: nem autokrata, ez az egy mindenképpen mellette szól, és a leben und leben lassen mentalitás... elhúzhatna tényleg már, de nem egy rossz ember, van humánuma, ehhez kétség sem férhet...
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.16. 23:06:33

@KissGecihuszár: Ez még így is bonyolult neki.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.16. 23:08:27

@kewcheg: XD
Válasz erre 

élhetetlen 2018.10.17. 01:12:12

@arturdent: Függetlenül attól, hogy „a csoró pápai gyereknek miből volt pénze, hogy megvegyen egy ilyen üzemet.”, azért ne gyere azzal, hogy amikor a távközlést privatizálták, akkor neked tönkre vágták az életszínvonaladat azzal, hogy 15 év helyett pár hét után kaptál telefont. Az a hülye külföldi, tudom, aki kivitte a hasznot, annak volt annyi esze, hogy befektessen annyit, hogy jövőre is legyen haszna, amit kivihet. Közben te szolgáltatást kaptál. Most mindent visszaveszünk, államosítunk. B..meg, NHKV, 600 millió feletti hazai fejlesztésű számlázási rendszere, két év működés után még mindig sárga csekket küld, mert nem tudja befogadni a már tíz éve élő csoportos beszedési megbízást. Ötletelünk. Szelektív hulladékgyűjtő szigetek, ja, mégsem felszámoljuk, háznál gyűjtünk. Ja, azt sem. Már ott tartunk, hogy a szemetet sem viszik el adott helyen, mert a Nemzeti... nem fizet. Most majd minden jobb lesz. Ez nem káros?
Válasz erre 

élhetetlen 2018.10.17. 01:20:00

@kewcheg: „Migráns sincs, béke van nyugalom,hagynak élni, felőlem gazdagodhat...”. Aranyos, tüneményes hozzászólás. Bocs, mármint az eleje, csak utalni akartam arra, hogy mire válaszolok.
Válasz erre 

mgdé 2018.10.17. 01:46:49

@dunántúli gyerek:
Tessék, az eredmények:
Andorra - Mészáros 1:0, sajnos nem tudtuk a yachtot kikötni a gólvonal elé
Luxemburg - Tiborcz 2:1, szerencsére a nézőtéri pelus illata megzavarta a luxemburgi kapust
Garancsi - Kazahsztán 2:3, a kazahok rokonnak nem rúgnak többet, ezt tiltják az orhoni feliratok
Észtország - Tóni 3:3, végre, de csak mert volt a csapatunkban tizenegy nigériai letelepedési kötvényes
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 05:01:24

@martineden:

Ott már megvan a nagytőke, ezért más a helyzet.

Kelet-Európában most kell megteremteni, ez eddig csak Oroszországban sikerült.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 05:04:54

@KolompárRómeó:

Gyurcsány ebben inkább pozitív példa. Lopott, de abból belföldön vett magának gyárat, így segít a profit belföldön maradásában.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 05:05:55

@mocser48:

Sose voltam a bérence.
Válasz erre 

Tzp 2018.10.17. 05:22:14

@maxval balcán bircaman:

Orbán most tette/teszi tönkre a magyar nagytőkét. Oligarchákat állít a vállalkozók helyére. Így nem lesz nemzeti tőkénk.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 05:38:43

@Tzp:

Tönkrette a nemlétező nagytőkét? Vicces.

Ja, s ha állít, akkor az fogalmilag nem lehet oligarcha.
Válasz erre 

chrisred 2018.10.17. 05:39:29

@maxval balcán bircaman: Szóval Simicska fogalmilag nem lehetett oligarcha?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 05:49:23

@chrisred:

Így igaz. Sose tudta befolyásolni jelentősen a politikát, azaz nem volt oligarcha.
Válasz erre 

Lеncsés István 2018.10.17. 06:10:55

@maxval balcán bircaman: Legalább az oligarcha szó jelentését megtanulhatnád! Semmi köze ahhoz h van-e politikai hatalma.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 06:13:17

@Lеncsés István:

Csak ahhoz van köze.

Az oligarcha gazdag ember, aki gazdagsága révén politikai hatalmat gyakorol.
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2018.10.17. 07:01:06

@dunántúli gyerek:

Annyira imádom a retardált fideSScsicskákat.
"o volt az allam bazmeg, o tonkrevagta aztan eladta maganak, es meg azt is allami hitelbol"

Gyurcsány 2003 körül került a politikába (gyengébbek kedvéért, azaz neked, az "államba"). Lerajzoljam, hogy ezt felfogd, vagy maradsz az egyszerű fideszállat szinten és böfögöd tovább a hazugságokat?
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.17. 07:11:20

@élhetetlen:
“Most majd minden jobb lesz.”

Az a baj, hogy ebben is túlteljesítünk: nem csupán jobb-, de egyenesen szélsőjobb lesz, és még ott is a azélsőjobb jobb szélén leszünk!
Illetve vagyunk, mert a jövő már elkezdődött...
De jó.
Válasz erre 

Trednar 2018.10.17. 08:13:39

@dunántúli gyerek: Az egyszer biztos, hogy ma nyugodt szívvel nem tudnám ajánlani egyik ellenzéki pártot sem. Legutóbb is orrom befogva szavaztam a leginkább esélyesre. Nem akartam Fidesz 2/3-ot, más célom nem volt.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 08:25:16

@maxval balcán bircaman:

te és orbán is soros pénzét tudhatod a zsebedben. Fizetett bérencei vagytok.
te még tovább süllyedtél, beálltál orbán felszopójának. Aki közben putyin felszopója lett.

Büszkén mesélheted el anyád sírjánál az élettörténetedet... Gennyes egy sztori.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 08:54:40

@mocser48:

1992-ben kaptam tőle pénzét, s még mindig a zsebemben van?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 08:55:19

@mocser48:

Anyám él.

Történetem nem igazán gennyes.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 09:05:27

@maxval balcán bircaman:

Itt nem sokan mondhatják el magukról azt, hogy soros pénzelte volna őket. te ilyen vagy.
A sorosbérencek egyikre vagy.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 09:06:23

@maxval balcán bircaman:

Őszinte részvétem neki azért, hogy egy politikai prosti lett a gyereke.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 09:08:08

@mocser48:

Akitől pénzt kap valaki, az annak a bérence?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 09:08:40

@mocser48:

Nem lett. Sose voltam politikai állásban.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 09:10:31

@maxval balcán bircaman:

Ezt kérdezd meg attól, akinek felszopsz..... Hogyan kezeli ő azt, ha valakihez soros pénz jut.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 09:12:09

@maxval balcán bircaman:

te egy politikai prosti lettél. Gennyes egy meló lehet, napi 24 órában a fidesz maffiának felszopni.
Nem gondolkodtál még el azon, hogy valami komolyabb munka után nézz? Ganézni egy sertéstelepen? Vagy valami, ami a jelenlegi munkád felett van.
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.17. 09:13:37

Nincs abban semmi meglepo, hogy a NER lovag mocskos tolvaj maffia tagok elkezdtek egyre jobban felvallani, hogy miket sikerult beszerezni a lopott penzbol.
kepzelj el egy lesittelt tolvajt, aki egyszercsak csap a kozt. elnoktol egy felmento levelet es kisetal a bortonbol (gyengebb ertelmi kepessegu fidesznyikek szamara: ez egy hasonlat volt a maffiatok 2010-es gyozelmere). Maga se akarja elhinni, de ha mar igy, akkor lop tovabb, meg kicsit pofatlanabbul is, hiszen cask kegyelmet kapott.
Megint bevarrjak, majd mit ad Isten, megint kap a KE-tol kegyelmet (gy.k. 2014-es gyozelem).
Hat ha mar igy, Akko rmeg pofatlanabbul lehet lopni ugy latszik, gondolja az egyszzeri tolvaj es igy is tesz. Megint lebukik, irany a bori, aztan valami egeszen hihetetlen modon megint kegyelmet kap (gy.k. 2018). Gondolja magaban, hogy ugy latszik barmit, de tenyleg barmit megtehetek, a hulye koztarsasagi elnok (ertsd az idiota fidesznyik szavazok) ugyis felment. Es innentol beindul a nagyuzemi lopas, mar nem kell titkolni sem, ovatoskodni sem. Fenyes nappal futyoreszve mehet bankot rabolni, hiszen nem kell tartania semmitol.

Na ezt ertetek el agyhalott fidesznyikek, egy bunozonek nincs nagyobb megerosites, hogy nyugodtan bunozhet tovabb, mint az, mikor mar 3. alkalommal kap kegyelmet.
Gratulhattok magatoknak, gerinctelen sopredek.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 09:13:40

@mocser48:

Tévedsz.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 09:16:02

@maxval balcán bircaman:

Ma még csak ezt a blogot adta ki neked a tartótiszted kommentelésre, vagy más blogok is hozzád lettek beosztva?
Ma egész nap ez lesz a munkád, vagy van pihenőidőd, amikor nem vagy köteles itt osztani a fidesz maffia propagandáját?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 09:19:55

@mocser48:

Amerikai multinál dolgozom, a közíró tevékenységemet civilként végzem.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 09:22:16

@maxval balcán bircaman:

Persze, persze, napi 24 órában itt fröcsögöd a fidesz maffia propagandáját. Ennyi vagy. Ótvar egy hazug banda vagytok ti.
Válasz erre 

Trednar 2018.10.17. 09:27:20

@mocser48: Profilképe mondjuk tökéletesen tükröz egy átlag Fidesz szavazót.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.17. 09:45:43

Az urak kivaltsaga a luxus, mi ebben az ujsag?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 09:46:43

@mocser48:

Tévedsz.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 09:53:53

@maxval balcán bircaman:

Próbáltál már a politikai prostiság helyett valami tisztességes munkát keresni?
Egész életedben ezt a szenny munkát akarod végezni? Fideszes felszopóként akarsz megnyuvadni?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 10:05:02

@mocser48:

Van rendes munkám, kólcenteres vagyok.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 10:08:08

@maxval balcán bircaman:

Napi 24 órában itt fröcsögöd a fidesz maffia propagandáját. Ez vagy te, ezért fizetnek téged. Gennyes egy meló, ami helyett kereshetnél valami tisztességes állást. Hullamosó? Gennykifakasztó valami menekültszálláson? Tetűfésű tisztító?
Keress valami tisztes munkát, törj ki a fidesz maffia felszopói köréből!
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.17. 10:10:22

@maxval balcán bircaman: Hagyjuk mar ezt az ordito kamu callcenteres vagyok egy multinal dumat. A multik (vagy barmely mas munkaltato) pont arrol hiresek, hogy a teljes munkaidot vegig lehet kommentelni, dolgozni meg minek. Mert be ne akard meselni, hogy barmi erdemi munkat tudsz csinalni ugy, hogy minden egyes nap tobb cikkhez kommentelsz folyamatosan.
Vagy hogy beszelsz a telefonon es kozbe irod a fideszpropagandat, ilyen nincs.
Szoval a nagy lof@szt dolgozol te rendes munkahelyen, a Lendvai utca lesz az.
Válasz erre 

Mr.paksimogyoró 2018.10.17. 10:14:33

@jasperr: Milyen pedofil ügye volt ennek a mocsoknak? Eddig csak azt hittem, hogy nem normális, de hogy egy aberrált köcsög? Mondjuk illik a róla kialakított profilba.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.17. 10:14:45

@mocser48:@N. Barbie: Gondolkozz mar, elkepzelhetetlen szamodra hogy valaki a meggyozodeset mondja? Volt par ballibellenes szavazo hogy finoman fogalmazzak.

S ha igazad van, es berkommentelo, akkor gondolod majd miattad fogja abbahagyni?
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 10:17:32

@dunántúli gyerek:

Ő azt hazudja magáról., hogy "munkája" mellett van lehetősége napi 24 órában itt terjeszteni a fidesz maffia propagandáját. Minden blogon ott fröcsög, mindenhol nyomja a mantát. A "munkája" mellett.
Azt már Te is tudod jó ideje, hogy az ilyen fideszes seggnyalók folyamatosan hazudnak.
A szopatásuk meg mindenki kötelessége.
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.17. 10:18:54

@dunántúli gyerek: Kar, hogy en nem a meggyozodesrol irtam. Hanem arrol, hogy miert kell valami kamu melot behazudni, mikor nyilvanvaloan lehetetlen ugy hivasokra valaszolni, hogy lenyegeben folyamatosan kommentel tobb cikkhez, minden nap.
En ha egy cikknel kovetem a hozzaszolasokat, meg irok par kommentet, nap vegere mar meglatszik a munkamon, hogy alig haladtam. Ugy, hogy nekem van max. 2 hivasom egy nap.
Akkor be ne akarja mar meselni, hogy callcenteres melo kozben folyamatosan lehet irogatni, minden nap, evek ota. Kamu.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 10:20:18

@N. Barbie:

Sokszor akad szabad idő.
Válasz erre 

N. Barbie 2018.10.17. 11:06:39

@maxval balcán bircaman: A mesebe. viktorod kedvenc vallalkozasi formaja, a multi, az pont arrol hires, hogy evek ota fenntartson egy allast, ahol az alkalmazott lenyegeben nem csinal semmit. Mert a multik nem is hallottak teljesitmeny-ertekelesrol. Egeszen hiheto. Ja, nem.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.17. 11:40:12

@N. Barbie: En is dolgoztam callcenterben, volt hogy napi 3 db 5 perces telefonhivasom volt, ez a munka erosen kiszamithatatlan, vagy szezonalis.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2018.10.17. 11:41:42

@mocser48: en is egy multi irodajaban ulok most, es kommentelek. Most voltam egy fel oras mitingen, ma meg dolgozom ugy fel-egy orat a hatralevo munkaidobol, a tobbiben cigizek, kavezok, kommentelek, olvasgatok.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 12:51:22

@dunántúli gyerek:

Na, akkor képzeld el, hogy ez a maffiabérenc birka napi 24 órában, heti hét nap, évek óta folyamatosan tolja itt a fidesz propagandát.
Ez egy fizetett szarházi, családja nuku, munkája meg a fidesz és a sorosbérenc maffiózók éltetése.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.17. 12:53:17

@maxval balcán bircaman:

És olyankor mit csinálsz? Csak messzebbről nézed a blog.hu-t a monitorodon?
A szabadidő felhasználást előre kell jelezned a tartótisztednek? Ilyenkor küldenek egy másik sorosbérencet, helyetted, aki addig ide kommentel?
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.17. 13:13:11

@dunántúli gyerek: Haver!Nagyon rosszul nyomod!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.17. 13:14:34

@dunántúli gyerek: Lendvay utcai multi?:))
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.17. 13:22:50

@N. Barbie: Valahogy így.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.17. 13:27:15

@maxval balcán bircaman: Na,fejlődsz!:))
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 13:32:44

@N. Barbie:

Hibásnak tartom a Fidesz gazdaságpolitikájának ezt a részét.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 13:34:48

@mocser48:

Nincs tartótisztem,

Mit kell csinálnom? Válaszolni az ügyfelek íméljeire.
Válasz erre 

Tzp 2018.10.17. 19:01:40

@maxval balcán bircaman:

Igen, tönkreteszi. Elindult egy gyenge tőkésedés a rendszerváltás óta és azt vágja taccsra.

Az oligarchát nálunk meg a politika emeli a helyére. Ebben különbözik sok más oligarchikus országoktól. Valójában egy neofeudális társadalmat épít Orbán.
Válasz erre 

arabszopolibsik 2018.10.17. 19:44:18

@Sir Bates dö Hól: ": mi a gondod a szemkilövetéssel? horthy alatt embereket koncoltak, ma mégis épül a kultusza... "

Van azert egy kis kulonbseg. kb 100 evvel ezelott teljesen mas vilag volt. Ezenkivul Horti es csapata nem nyikorog itt mindennap a demokraciat feltve.
A _ S Z E M K I L O V E T O gyurcsany viszont, 12 evvel a szadista brutalitas utan, meg mindig itt bohockodik a parlamentben, meg tunteteseket szervez a demokracia megmenteseert.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.17. 19:58:16

@Tzp:

Nem indult el. S még most sincs elég erős magyar nagytőkés osztály. Még kell neki pár év etetés.
Válasz erre 

KissGecihuszár 2018.10.17. 20:48:38

@maxval balcán bircaman: Persze, bazmeg, csak nem ezen az áron teremtődjék meg a hazai nagytőkés osztály, ha lehet, hanem a tudással, rátermettséggel, hozzáértéssel, szorgalommal, csak amolyan keresztény-demokrata módon, már ha ezek a senkiházi ex komcsikból álló NER véglények magukat folyton-folyvást kereszténynek, konzervatívnak és jobboldalinak állítják be, amihez úgy különben lófasz közük van!! Hogy is lehetne a fentebbi tulajdonságok hordozója, az aki KISZ-es, meg III/III-as, meg mszmp tag , sőt komoly funkci volt, he?? És én hogy jövök ezen kijelentésekhez? Hát csak úgy, hogy ha valaki, na akkor én zsigerből gyűlöltem a komcsi-zsidó bagázst, mert én református (tehát bőven keresztény), jobboldali (sőt még annál is jobboldalibb, ha úgy tetszik,szélsőjobboldali) és konzervatív vagyok!!
Válasz erre 

chrisred 2018.10.18. 05:20:39

@arabszopolibsik: És erről ki tehet? Ki ül együtt vele a Parlamentben? Ki ígért elszámoltatást? Kinek a barátja a főügyész? Kinek a felesége irányítja a bíróságokat?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.18. 06:25:03

@KissGecihuszár:

Tudással, rátermettséggel, hozzáértéssel, szorgalommal soha sehol nem lett még tőkésosztály.
Válasz erre 

mocser48 2018.10.18. 09:16:33

@maxval balcán bircaman:

Elég hülyén néz ki, hogy a fidesz maffiát ügyfélnek nevezed. Inkább mondd azt, hogy akiknek felszopsz.

Gennyes egy melód van, fideszes bérfirkász. Hogy a fenébe süllyedtél ide?
Válasz erre 

mocser48 2018.10.18. 09:17:58

@maxval balcán bircaman:

Itt nem tőkésekről van szó, hanem a fidesz nevezetű maffia tolvajbandájáról. A fidesz nevezetű bűnszervezet bűnözőiről.
Válasz erre 

Tzp 2018.10.18. 17:38:58

@maxval balcán bircaman:

Mo-on jelenleg csak oligarchák, strómanok nőnek, tőkés vállalkozók nem.

Tőkés csak piaci viszonyok között terem, ezért nincsenek tőkések autoriter rendszerben. De a NER üldözi a piaci viszonyokat.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.18. 18:32:47

@KissGecihuszár:

Tudással, rátermettséggel, hozzáértéssel, szorgalommal soha sehol nem lett még tőkésosztály.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.18. 18:33:55

@Tzp:

Nem léteznek piaci viszonyok.
Válasz erre 

KissGecihuszár 2018.10.18. 19:03:22

@maxval balcán bircaman:
Ja, értem; csak a szokásos , egyre súlyosbodó elmeháborodottságod egyik újabb, ékes bizonyítékát szórtad szét a cybertérbe...
Válasz erre 

maxvall baribaszó 2018.10.30. 19:24:31

nagymama?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard