Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Van jobb választás az Európai Uniónál?

Van jobb választás az Európai Uniónál?

Egyáltalán nem tökéletes az Európai Unió működése, de egyelőre senki sem talált ki jobb konstrukciót ennél a szövetségnél. A britek most a saját bőrükön érzik, milyen csapdába kerülnek akkor, ha populista szólamokkal meg lehet téveszteni a szavazópolgárok többségét. A reakció nem is maradt el, hiszen hétszázezer ember tüntetett Londonban a Brexit ellen. Emlékezzünk csak a magyar kormány reakcióira, amikor kiderült, hogy a britek többsége ellenzi az uniós tagságot! Most, hogy mindenki számára egyértelmű, a közösség sokkal több előnyt nyújt egy tagország számára, mint amennyi veszteséget okoz neki, jó lenne rákérdezni Lázár Jánosnál, vajon hogy szavazna, ha Magyarország tagsága lenne a tét?

budapest_beacon_1.png

Fotó: Budapest Beacon

Addig veszekedtek a brit politikusok Brüsszellel, hogy végül elérték azt, amire maguk sem vágytak igazán. Nigel Farage és euroszkeptikus pártja, a UKIP előbb belehajszolta a konzervatívokat abba a kelepcébe, amelyből a mai napig nem tudnak kikecmeregni, majd – élve a demokrácia adta lehetőségekkel – a nép dönthetett arról, hogy elhiszik-e a populisták ígéreteit. Akkor a többség hitt nekik, de ma már sokan verik a falba a fejüket korábbi döntésük miatt. A mostani tömegtüntetésen több szónok is felvetette, hogy legyen egy második népszavazás is az ügyben, mert egyre több brit számára világos, hogy a Brexit nem olyan körülmények között történik meg, ahogyan azt a népszavazást megelőző kampányban ígérték.

Bármilyen logikusan hangzik ez a felvetés, sajnos a valódi demokrácia nem így működik. A britek ezt csak tudják, hiszen a népképviseletnek itt olyan hagyományai vannak, amiről mi csak nem is álmodhatunk. Az igazi demokráciában mindenkinek joga van rossz döntéseket hozni, elhinni átlátszó hazugságokat, megbánni a döntéseit, de egy dologra nincs lehetősége: kapni egy esélyt a szavazata megmásítására. És ez így van jól, hiszen csak így bízhat egy állam abban, hogy józan gondolkodású, öntudatos állampolgárok adják le a szavazataikat fontos kérdésekben. Ha néhány hónapon belül bebizonyosodna például egy pártról, hogy a választási kampányban teljesíthetetlen ígéreteket tett, hogy nem tartja a szavát, akkor ki lehet menni a kormány ellen tüntetni, de új választást erre való hivatkozással nem lehet kiírni.

Ezeket a törvényszerűségeket érdemes nálunk is szem előtt tartani, hiszen nagyon úgy néz ki, hogy a felelőtlen politizálás ellenében egyedül a felelős állampolgári döntések hozhatják meg az eredményt. A magyar kormányt ugyanis kizárólag az érdekli, hogy az EU (és persze Soros György) ellen folytatott kampánya biztosítsa a népszerűségét, az viszont kevésbé izgatja, hogy közben az európai közösség perifériájára sodorja az országot. A Sargentini-jelentés elfogadása azért tűnik mérföldkőnek ebben a folyamatban, mert igen erős üzenetet jelent az EU részéről, amire a magyar kormány még erősebb brüsszelezéssel és sorosozással válaszolt. Ez az ellentét már nem pusztán arról szól, hogy Magyarország kormánya igyekszik minél jobb pozíciót kiharcolni a maga számára a közelgő költségvetési alkudozások folyamatában, hanem arról, hogy egyáltalán megmaradunk-e az európai országok közösségében.

szabolcsihir_hu.jpg

Fotó: szabolcsihir.hu

Az a tény, hogy a honi polgárok körében erősödik az Európai Unió iránti elkötelezettség, az mutatja, hogy a magyarok többsége megértette, veszélyes útra tévedt a kormánya. Ha nem akarunk úgy járni, mint a britek, most kell megálljt parancsolni annak a populista, konfrontatív politikának, amely csak a holnapot tartja szem előtt, a holnaputánnal vajmi keveset törődik. Ha a magyar kormány azt látja, hogy a választók körében nem talál visszhangra az EU folyamatos ócsárlása, akkor kénytelen lesz hangnemet váltani, mert Orbán Viktor és csapata mindennél fontosabbnak tartja, hogy a népszerűségi mutatók élén maradjon a kormánypárt. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha elfáradsz a prérifarkas üldözése közben, legjobb, ha azzal magyarázod a hajsza befejezését: ilyen prémed már annyi van otthon, hogy nem is tudod hová tenni.”

355 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Van jobb választás az Európai Uniónál? Tovább
Facebook Tetszik
0
355 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr7414313483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (355)
Az utolsó 100 komment:

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.23. 12:30:21

@midnightcoder2:

"A szolgáltatás alatt ne a pizzafutárt értsd, hanem Pl. a nemzetközi banki tranzakciókat."

A pénz sem ér sokat, ha nincs mit vásárolni. Vagy hogy a klasszikus mondást idézzem: a pénzt nem lehet megenni.

Aztán meg a banki tranzakciók nem teremtenek értéket, csak pénzt. Persze a pénzen lehet egyéb szolgáltatást vásárolni, de minden szolgáltatás célja visszavezethető arra, hogy a szolgáltatást nyújtó meg akar élni, árukat akar vásárolni a pénzen. Amik ha nincsenek, feldughatja magának a pénzét.
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.23. 12:34:26

@maxvaI baIcán bircaman:
“Tanulj az orosz néptől, ők ezt régen megtették!”

Azért olyan qrva jó az élete arrafelé mindenkinek, tudjuk.
Válasz erre 

Dr Szopjatokle Mind · http://fos.hu/jn9 2018.10.23. 12:35:05

kepkezelo.com/images/g645iads5birj1zt62i3.png
Válasz erre 

Orbán veje 2018.10.23. 12:37:45

Ezt ruszkibérenc fidedsztroll bircát a Nemzeti Ünnepen valaki igazán visszagyömöszölhetné már a liberális alelnök soros ösztöndíjas orbán viktor seggébe.
Válasz erre 

morph on deer 2018.10.23. 13:17:17

@maxval balcán bircaman:
“A nyugati kizsákmányolás nélkül jobban élnénk.”

Miből, már ne is haragudj?

Ha meg az általad kárhotatott felvilágosodást kiveszed a képből, akkor nyugodtan kiveheted a technológiai fejlődés legnagyobb részét is, ezt azért nem olyan nehéz belátni, szerintem.

Egyébiránt ha már valaki kizsákmányol, - kapitalizmusban ugyanis vagy kizsákmányoló vagy, vagy kizsákmányolt, esetleg mindkettő, de semmi egyéb nem lehetsz, - szóval akkor már inkább nyugati legyen az illető, mert ők általában tudják, hogy meddig mehetnek el ahhoz, hogy még holnap is, meg holnapután kizsákmányolhassanak.
Vagyis hosszú távra terveznek, ezért is prosperál nem kevés cég generációk óta.

Szemben mondjuk a hazai fanyűvő kapitalistával, aki kivéreztet az első alkalommal, aztán holnap meg majd a másik szerencsétlent, és így tovább.

Ezen is elmerenghetsz, ha úgy hozza a sors.
Válasz erre 

mgdé 2018.10.23. 13:42:59

@maxval balcán bircaman:
Vágódj hasra, jobbágy.
II. Baszileiosz császár, a Bolgárölő, a kultúra hős védelmezője, nem ért veled egyet.
De ma kegyes, s egyelőre meghagyja a felesleges nyelved, ujjaid,
életed.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.23. 14:01:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: hiszen te kezdted...mondjuk azon nemcsodálkozom, hogy a nickemet komolyan veszed, nem látod benne az iróniát. A ner-ben tilos az értelem.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.23. 14:06:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a pénzt valóban nem lehet megenni. De az ipari termékeket se. Viszont mobilisabb és kevesebb befektetést igényel. Anglia például egész jól megél a pénzügyi szolgáltatásokból(tőzsde), míg mezőgazdasága hiátusokkal küzd. Annyira, hogy EU támogatást kap.
Válasz erre 

Zoltán Rádi 2018.10.23. 14:11:28

@maxvaI baIcán bircaman: Felejtsétek már el, hogy a liberalizmust szitokszóként használjátok. A liberalizmus jó, ennek köszönhető, hogy mindenkinek ugyan olyan jogok járnak. Ha ez nem lenne, akkor az ilyen Orbánok már régen szolgasorba taszitottak volna minket. Igyekeznek most is, de legalább még jogaink vannak.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.10.23. 14:15:07

@Igazamvanvagyigazamvan?: Nem kell bezárkózni, ezt helyesen látod. Itt van a logikai (nyelv-játéki csapda) önmagát nyitottnak titulálja és modern demokratának, Soros tehát ha ellent mersz mondani neki, automatikusan, náci, antiszemita és homofób stb vagy.

A nyitott társadalom,illúzió ellentéte nem lehet a bezárkózás, hanem a meghaladás, ugyanis még nem létezik.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.23. 14:15:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
A szolgáltatások piaca is nagyrészt a fizikai gazdasági termelésen alapul. Ha üresek a boltok és enni sincs mit, akkor mindenki a hajára kenheti a szolgáltatásokat. De ugyanez van akkor is, ha Kína árban - és hovatovább minőségben is - leveri az EU-t."

Édes, ne menj bele. A közgazdaság nem a te asztalod.
Tudod, kurva nehéz megélni a termelésből, ha nincs mellette szolgáltatás. Hiába termelsz valamit, ha nincs mellette piac.
Tudod, nem véletlen, hogy már Hammurabi törvénybe iktatta a hitelezés szabályait.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.23. 14:17:16

@Jakab.gipsz:
A nyitott társadalom,illúzió ellentéte nem lehet a bezárkózás, hanem a meghaladás, ugyanis még nem létezik"

Ezt leírnád magyarul is?
Válasz erre 

mgdé 2018.10.23. 14:17:29

@Jakab.gipsz:
"És nekünk a keresztény demokrata magyaroknak, van egy és más a tarsolyunkban és nem vagyunk fegyvertelenek sem."
Mi kdnp-sek bizony valóban nem vagyunk fegyvertelenek: Mondd már mire gondolsz? Kovi filmjeire? Michelle már túl öreg atomrakétának. Vagy te tudsz új csodafegyverről? Akkor elő a farbával, fényképet, privát telefonszámot, s linket új kisHalál-csillagunk eddigi sikeres hadgyakorlatairól!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.23. 14:20:01

@Jakab.gipsz: a nyitott társadalom más, mint a nyitott gazdaság. Egyébként mindig voltak korlátozások, ma is él minden állam paternalista eszközökkel. EU védővám?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.23. 14:27:21

@morph on deer:

Kapitalizmusra semmi szükség.

S persze a felvilágosodás se feltétele a technikai haladásnak.

Kit érdekel, hogy az elnyomó hosszú távra tervez?
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.23. 14:39:15

A jelenlegi eu-nak nevezett konstrukció még csupán a kezdeti stádiumban van, annak minden gyermekbetegségével együtt, lehet, sőt kell is kritikával élni vele szemben, de az nem lehet egy etnicizmus alapú múltba révedés a globalizáció korában.
A vajákosok és sarlatánok fekete_kakas_vérével és piócáival nem győzzük le a bárányhimlőt, én inkább a vakcinára szavazok.
Válasz erre 

2018.10.23. 14:46:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "ők vitték el az amerikaiakat a Holdra"

Mostanában került mozikba a holdraszállásról egy film. Egy suttyó amerikai politikus kiakadt, mert hiányzik a filmből a made in usa feeling, pedig szerinte a holdraszállás egyes egyedül amerikai érdem..... Nem mondták el neki, hogy a programon dolgozó szürkeállomány java ott is import volt... alapvetően német rakétatechnológia, de a holdautó is egy magyar mérnök nevéhez fűződik.

www.filmtekercs.hu/hirek/nagy-felhaborodas-az-elso-ember-korul
Válasz erre 

Laca1558 (törölt) 2018.10.23. 14:46:42

@Zoltán Rádi: A liberalizmus jelen formája látszatjogokat biztosítana az embereknek, miközben a súlyponti döntéseket az emberektől távol helyezi. A közember szavazhat arról, hogy kék vagy piros legyen-e a csokipapír, de abba már nincs beleszólása, hogy mi legyen az adójával, merre menjen az EU, stb...

A liberális demokráciában súlyponti döntéshozókat szinten mindig egy szűk körből, közvetett módon választják ki. A plebsz szavazhat azokról a kiskutyákról, akik tépik a szájukat valamilyen súlytalan bizottságban. Ezekről a csörtékről hangos a sajtó hetekig, mindenki erről beszél... Közben az érdemi dolgokról magasabb szinteken döntenek, ahol teljesen irreleváns, hogy lent ki mit kavar.

Elég megnézni az EU hatalomcentralizációs törekvéseit. Elvileg mindenbe van beleszólásunk... De arról volt népszavazás, hogy akarunk-e menekülteket befogadni? Nem volt.. Azt vegyük adottnak, hogy kell. Részletkérdésekben már mi dönthetünk, tehát senki nem mondhatja, hogy nincs döntési jogunk.

Arról nem is beszélve, hogy nyugaton egyre jobban kialakul egy olyan álláspont, hogy a liberalizmus által elfogadott álláspontokon kívül eső vélemények nem szalonképesek. A szalonképtelen emberek meg mégis kinek kellenének? Melyik cég kockáztatja meg, hogy pár szalonképtelen ember miatt maga a cég is szalonképtelenné váljon. Egy elvesztett munkahely és bérelt lakás kombinációja elég hamar arra tereli a delikvenst, hogy az ajánlott módon gondolkozzon a világ nagy dolgairól...

Persze ez nem azt jelenti, hogy diktatúra lenne. Szabadság van, szabad mindent! Fizikailag senki sem tiltja meg...
Válasz erre 

2018.10.23. 14:52:36

@vajdasagi: "Csak az a kicsi magyarországi cég, ahol dolgozom eddig 2 milliárd forintos szellemi exportot valósított meg."

Magyar cég, vagy magyarországi? Nagyon nem mindegy. Egyébként a szellemi termék exportoddal az a baj, hogy egy virtuális termék, valós értéket nem képvisel. A pénzt az hozza, amit a szellemi munkád felhasználásával előállítanak, és kivisznek a piacra, és kézzel fogható, eladható. Amit valaki meg tud vásárolni. És abból látatlanban mondom, nem az országunk profitál, bár javíts ki ha tévedek.
Válasz erre 

Zoltán Rádi 2018.10.23. 15:00:32

@Laca1558: Ez igy van, ahogy mondod. És ez pontosan igy van, itt nálunk is. Csak azért sikerült néhány komolyabb dologba is beleszólnia a népnek, mert néhány fiatal politikus kiharcolta, hogy beleszólhassunk. Ha ők nem lettek volna, akkor az lenne, amit a Fidesz kitalál.
A másik dolog meg, hogy szerinted az a Fidesz, amelyik éppen felvásárolja az országot és monopolhelyzetet alakit ki magának a főbb területeken, mire játszik? Pénzük már végtelen van (szerintem szó szerintem), egyértelmű, hogy a hatalomért "Folytatják". Már pedig ha minden a kezükben lesz, akkor nem tudod elkerülni, függeni fogsz tőlük. Azt pedig gondolom nem kell senkinek sem bizonygatni, hogy a politikusok gátlástalanok. Ezer példa volt rá az elmúlt évtizedekben.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.10.23. 15:04:23

@Jankove: Nem feltétlenül. A legértékesebb dolog ma már a szoftver. Csak egy Angry Birds-szel dollármilliókat lehetett keresni, és akkor hol van ez mondjuk egy SAP-hez képest.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.10.23. 15:07:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A világon bármit megvehetsz, ha van rá pénzed. Persze ahhoz, hogy pénzed legyen, olyasmit kell hogy tudj eladni amiért más hajlandó fizetni, bármi is legyen az. De ez nem feltétlenül kézzelfogható termék.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2018.10.23. 15:21:49

@Laca1558: te most a tőkén alapuló rendszer kritikáját adtad...
Válasz erre 

mgdé 2018.10.23. 15:26:21

@midnightcoder2:
Gattyán. Az ő csöcsei nem államiak.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.23. 16:19:53

@Jankove: bizony, az usa attól gazdagodott, hogy a csomó európai odavitte a szellemi tőkét. Azok, akiket az európai nacionalizmus elüldözött. Nevezhetjük őket migráncsnak...
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.23. 16:21:48

@maxval balcán bircaman: húha! Nagy a baj! Te a Szovjetúnióban gondolkozol.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.23. 16:30:39

@maxvaI baIcán bircaman: az orosz nép, mint olyan mindig alul maradt. Sose volt gazdag, noha lehetett volna. Viszont gyakran hajtották a vágóhídra.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.23. 16:31:40

@maxvaI baIcán bircaman: a Nemzeti Bank magántulajdonban van????
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.23. 16:40:47

@Ad Dio: szóval szerinted Orbán téved. Hisz az EU átalakításán ügyködik, az EU határait védi, és egy önmagát megvédeni képes EU-t vizionál. Ami nációk közössége. Ahol az egyes országoknak van szavuk, nem a bürokratáknak.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.23. 16:47:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Milyen igazad van, ez a mindigigigazavan... tényleg egy gyíkagyú retek troll."
Ugye, az nem zavar, hogy Fülig nekem nem írt? Hogy Gipsz Jakabot szopatja?

Figyelj, nem lesz baj, ha apu megtudja, hogy a gépén trollkodsz?
Annyira frusztráltnak tűnsz. Ez már a menopauza? Igazán sajnállak.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.23. 16:55:20

@Jankove:

"A színvonal bazmeg megvan. Suttyó gyökér. Egyébként a jó kurva anyáddal beszélj így, ha engedi."

Először is ostoba vagy, ez kurvára idegesítő. Erre én káromkodok. Te emiatt finnyáskodsz, de aztán magad is káromkodsz, amivel az ostobaság és a suttyóság négyzetét valósítod meg, te anyabaszogató, kurafim elmebeteg, pszichopata barom! Baszd meg a jó édes kurva anyáédat ilyen idióta suttyósággal, mint amit itt levágtál!

"te szoktál tényeket mondani?"

Igen, monmdtam.

"A kedvenc újságaidból változtatás nélkül átvett kamu propagandaszövegre gondolsz?"

Igen, ezek inkább tények, mint azok az álmodozások, amit a saját faszodból szopsz.

" Egy saját gondolatod nincs."

Most már fogalomzavarban is szenvedsz, mert sa gondolatokat kevered a tényekkel. A tények olyan dolgot, amit nem saját magad találsz ki, a gondolatok olyan dolgok, amiket saját magad találhatsz ki, de ha a tényektől távol vannak, akkor feldughatod magadnak. Na, pontosan ez a helyzet, hogy neked kurvára sok saját goindolatod van egy meseuniverzumról, aminek semmi köze a miénkehz, és azt hiszed, hogy ez érvelés.

"Még jó bazmeg, hogy sikerült 1100 évet kihúzni valahogy itt a Kárpát medencében EU nélkül."

Igen, nyuszókám 1100 évet pottyantós vécével is sikerült kihúzni, de ez nem jelenti azt, hogy ez ezután is opció. Neked persze lehet, mert te kb ezen a szinten vagy.

"nem tűnt még fel, hogy ide csak befelé ömlik az áru?"

Magyarország külkereskedelmi mérlege pozitív.

hu.tradingeconomics.com/hungary/balance-of-trade

de mondjuk téged a valóság nem érdekel, fingod nincs a valóságról, te a saját faszodból szopod a mesevilágod.

"te komolyan elhiszed, hogy ez az ország egy tetves csuklósbuszt sem tudna összerakni?"

Egyet talán. Ez nem elég egy ország gazdaságának felvirágoztatásához. A csuklós busz piacon Magyarország az EU nélkül, a legnagyobb erőfeszítéssel lehet 23. piaci szereplő. Ez a poittyantós vécéd finnaszírozásához elég, te faszfej, másra nem.

"Te komolyan elhiszed, hogy kínából kell rendelni fokhagymát, mert már már ehhez sincs itt megfelelő iq?"

A fokhagymát nem kell megvenni, ha a hülye magyar megveszi, az ő gondja, de nem a fokhagymán múlik Magyarország gazdasága. A mezőgazdaság a magyar GDP 3%-át adfja, a Kínainak is csak 7%-át, és a németnek 1%-át sem. Tehát nem, te ostoba barom, nem a magyar fokhagyma fogja megváltani a világot.

A magyar csuklós busz sem. És a magyar autó sem, mert olyat nem vagyunk képesek egyedül csinálni, és a magyar mobil sem, mert olyat sem.

Egy idióta, tuidatlan paraszt vagy, a magyar selejt. Pontosan ti szavaztok a Fideszre. A magyar népesség legalja, a selejt.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.23. 17:04:41

@midnightcoder2:

"Ilyen alapon az osztrákok sem akarták, hogy a KGST elsüllyedjen, elvégre milyen jó volt nekik, hogy szinte minden normális cikk a Bécsi út túloldaláról jött."

Te idióta vagy. Amikor a magyar a Mariahilfer Strassera járt bevásárolni, az már a KGST összeomlása volt maga. A példád tehát hülyeség.

"Az lehetett volna, ha az európai cégek kelet-európába terjeszkednek Kína helyett."

Mindkét irányba terjeszkedtek a lehetőségek és gazdasági volumenek szerint. Ezen nem tudsz változtratni, nem tudsz beleszólni, és ebből nem tudsz semmiféle érvet kihozni magadnak. Megint mellébeszélsz, te idióta!

"A japánoknak egész faszául sikerült. Most pedig a kicsi kínaiaknak is megy."

Megint csak az nem látszik, hogy mi a kurva anyád lenne itt az érv. Szerintem is jól ment a japánoknak.

" A német versenyképesség a német mérnökkel jobb, de nem az afrikai kecskepásztorral."

Ez nem egy tény, hanem a te náci előítéleted. Én veled ellentétben láttam már német céget belülről afrikai és német mérnükkel. Sok hülye német mérnök van és sok okos afriakai mérnök. Te meg Hajdúbazdmegbúl, a szaros tyűkólból a 4 elemiddel hüölyeségeket írogatsz. Ez nem érv.

"évtizedeken át az volt a szólam, hogy nem baj hogy az ipar megy ki az EU-ból, mert az igazi pénz a szolgáltatásban van. Csak egyrészt az is megy ki Indiába"

ja igen, Bangalore-ban vágják Franz haját. ostoba vagy. nyilván nem megy ki minden Indiába, nem is tud minden kimenni Indiába. konrkétan Indiában például kevesen beszélnek németül, tehát még a call center se tud kimenni mind Indiába. másrészt pedig ez megint egy olyan folyamat, amivel nem tudsz mit kezdeni, ha kilépsz az EU-ból, nem lesz jobb.

" gazdaság pedig ugyan végső soron zárt rendszer, de Európán és a kicsi kínaiakon kívül még sok-sok szereplő van."

az ellen nem tudsz mit mondani, hogy ha az európai piac fontos Kínának, akkor Kínának elemi érdeke, hogy az EU ne menjen tönkre. ez egy olyan kurva egyszerű érv, ami tönkrevágja az össes baromkodásodat egy csapásra.

és tobvábbra is csak mellébeszélni tudsz, egyetlen kurva büdös érved nincs arra, hogy az EU nélkül mi és miért lenne jobb. egyetlen kurva büdös érvet sem sikerült összelapátolnod a kérdésben, te idióta elmebeteg!
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.23. 17:07:09

@Jakab.gipsz: arra, hogy idióta elmebetegként mit ámokfutsz itt, nem kell válaszolnom. egyetlen kurva büdös élérved sincs a kérdésben, engem meg rágalmazol, de az se tényeken alapul, hanem azon, hogy te már megint hogyan fostad össze a lepedőt álmodozás közben,
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.23. 17:07:49

@Jakab.gipsz: arra, hogy idióta elmebetegként mit ámokfutsz itt, nem kell válaszolnom. egyetlen kurva büdös élérved sincs a kérdésben, engem meg rágalmazol, de az se tényeken alapul, hanem azon, hogy te már megint hogyan fostad össze a lepedőt álmodozás közben. amit csinálsz nem érvelés, hanem csak ideges vagy, és így vezeted le. nekem erre nem kell érdemben reagálnom.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.23. 17:11:18

@Alick: ismétlem, az afrikaiak sokkal szalonképesebbek nálatok. csak körbe kell nézni itt, vagy a 888-on. a 888-nál nagyobb állatkert nincs a vilkágon. tele van Fidióta, tajparaszt genetikai selejttel, akik még magyarul se tudtak megtanulni. De az itteni felhozatal is egy szép kis állatkiállítás.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.23. 17:14:53

@midnightcoder2: "még jobban belép a termelésbe a robotizáció. Ami azt jelenti, hogy már nem kell annyi munkáskéz. De addigra itt már egy kedélyes kis skanzen lesz."

megint idióta vagy. ha elindul a robotizáció, akkor Németország és Kína között mi fogja eldönteni a versenyt? a robotikát fejlesztő, programozó kutatói réteg minősége, a vállalkozás management, és hasonlók.

na most hacsak azt nem hiszed, hogy a Kínai nép felsőbbrendű a németnél, akkor nem hiheted azt az ostobaságot, hogy ebben a versenyben Kína lenyomja Németországot.

megint tökön szúrtad magad, te idióta elmebeteg!
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.23. 17:15:54

@maxval balcán bircaman: "Mindig elismertem, hogy változott a véleményem."

magyarul elismered, hogy hülye vagy. miért gondolod, hogy a mostani hülye véleményednek bárki is hisz akkor?!
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.23. 17:17:06

@maxval balcán bircaman: "A felvilgosodás, a reformáció, a liberalizmus agyagba döngölése nem jelenti automatikusan az egyóébként jobb középkor visszahozását."

nincs másik alternatívád, amit akarsz, az abba az irányba mutat.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2018.10.23. 18:38:11

@Brendel Mátyás:
Brendel Lezúziusz Mátyás
Válasz erre 

vajdasagi 2018.10.23. 19:03:36

@Jankove: nagyon is tévedsz. A szellemi export valós pénzt hoz. Lehet, hogy nem tudod megtapogatni amit kiexportálunk, de attól még termék az, eladjuk és pénzt hozunk be az országba. Tudod 200 éve még csak búzát meg jószágot lehetett exportálni, de most már akár robotokat vezérlő programot is, vagy animációs filmet, vagy jogi szerződéstervezetet egy floridai cég és egy orosz cég közötti szerződéshez. Vagy autó tervrajzát. Szóval nagyot változott a világ.Nem árt, ha odafigyelsz. Pl. hatalmas pénzekért lehet játékprogramokat eladni, és ez igencsak jó üzlet egyeseknek, noha nem tudod megtapogatni a "terméket". Úgy hívják az ilyet, hogy szellemi termék.

Amúgy meg megynyugtatlak: MAGYAR a cég, De ez valójában nem egy fontos kérdés. Itt termel, itt fizet béreket, itt fizet adókat. Az, hogy külföldi-e a tulajdonos nem olyan fontos. De nyugodj meg: nem külföldi :-)
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.23. 19:22:48

@midnightcoder2: mondok neked még egy pár példát, mert láthatóan fingod nincs a világról. most voltam Nepálban hegyet mászni. előtte a decathlonban vettem dolgokat, tehát pontosan tudom, hogy mennyi a hegymászó bot, a bakkancs ára a magyar decathlonban, ami ugye egy igen olcsó diszkont. utána Kathmanduban a Thamel negyedben körbenézel, és azt látod, hogy kb ugyanolyan bakkancsot, amilyet a decathloban 30 ezerért veszel, ott kb 5000 alatt megkapsz. vettem, nem rossz minőségű, azóta is használom. botot, amit a decathlonban 9000 ezerért kapsz, ott 2000 alatt. Annapurna Circuitos, turistáknak szánt feliratos, nyomtatott pólót 600-700 forintért. megint, nem rossz minőségű póló, olyan, amit itthon azért mégiscsak pár ezerért kapsz. nem sima, fehér póló.

mi ebből a taulság? az, hogy bár persze, a keleti olcsó áruk részben benyomulnak Európába, részben lenyomnak árakat, de olyan nincs, hogy totál elfoglalnák a piacot, a magyarok továbbra is a decathlonban drágábban fognak venni dolgokat, a németek meg a Vaude boltban kurva drágán is fognak venni egy csomó dolgot. mert mondjuk a németnek a faluja közelében 100 kilométeres körzetben még decathlon sincs.

azaz az ócsó kínai nem tud mindent lenyomni, te ostoba hülye, idióta fosós barom!
Válasz erre 

vajdasagi 2018.10.23. 19:29:23

@Brendel Mátyás: Az érveid nagy többségével egyetértek. Az, hogy elveszítetted a türelmedet és káromkodsz nem segít, hanem ront az érveléseden.
Egy dolgot azért másként látunk: Kínát, ráadásul két oldalról is másként:

1. Szerintem Kínának érdeke az EU felszalámizása. Nekik nem egy erős, Kínánál akár erősebb, kompakt csoportosulás kell, hanem sok kicsi, vagy éppenséggel pici nemzetállam. Ezekkel is lehet kereskedni, de emellett jobban tudnák érvényesíteni az erőfölényüket.
2. Most még van valamicske technológiai előnye a német cégeknek a kínai cégekhez képest, de ez az előny rohamosan csökken. Én bizony szeptikus vagyok a kínai mérnök/német mérnök verseny kimenetelét illetően. Persze nyilván hogy a német mérnöknek drukkolok, sőt én is hozzá akarom tenni a képességeimet a németek képességeihez, mert hátha... De nagyon figyelemreméltó a kínai mérnökök felkapaszkodása. Mi tagadás: engem ez félelemmel tölt el.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.23. 20:42:28

@vajdasagi:

"Az, hogy elveszítetted a türelmedet és káromkodsz nem segít, hanem ront az érveléseden."

Nem, csak a hülyéket befolyásolja az ilyen.

"1. Szerintem Kínának érdeke az EU felszalámizása. Nekik nem egy erős, Kínánál akár erősebb, kompakt csoportosulás kell, hanem sok kicsi, vagy éppenséggel pici nemzetállam. Ezekkel is lehet kereskedni, de emellett jobban tudnák érvényesíteni az erőfölényüket."

Hülyeség. Az EU megszűnésével a térségben olyan gazdasági válság alakulna ki, ami Kínának óriási piaci veszteséget jelentene. Legalább 10%-os visszaesést.

"2. Most még van valamicske technológiai előnye a német cégeknek a kínai cégekhez képest, de ez az előny rohamosan csökken. Én bizony szeptikus vagyok a kínai mérnök/német mérnök verseny kimenetelét illetően. Persze nyilván hogy a német mérnöknek drukkolok, sőt én is hozzá akarom tenni a képességeimet a németek képességeihez, mert hátha... De nagyon figyelemreméltó a kínai mérnökök felkapaszkodása. Mi tagadás: engem ez félelemmel tölt el. "

Ez is egy álláspont, csak éppen Midnight hülye nem képviselheti ezt az álláspontot a nácizmusával. Ha te nem vagy náci, akkor gondolhatod, hogy a kínai mérnök is lehet jó mérnök, de akkor se jobb. Tehát max olyan egyensúly tud kialakulni, amiben az EU és Kína a méretükhöz mért erőt ér el gazdaságilag, és egy teljesen természetes állapot alakul ki. Nem tudom, miért fosol te ettől. AZ EU 500 milliós, Kína 1,4 milliárdos, a végén ide konvergál az egyensúly, mi bajod van neked ezzel?

Továbbá, mindebből a végső konklúzió nálad sem lehet más, mint az erős EU képviselete, a demográfiai problémára pedig egy integrálással egybekapcsolt aktív bevándorlásbarát politika, azaz az EU jelenlegi politikája.

A fő kérdésben tehát oda kell, hogy kilyukadj, ahova a cikk, és ami az én véleményem, és amivel Mindight hülye ostobán szembeszáll, anélkül, hogy lenne egy büdös érve.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.23. 20:52:32

@midnightcoder2: mondok még egy példát, mert te Hajdúbazdmegen ki nem látsz a tyúkszarból az orrodig sem. nemrég Stockholmban jártam, a Gamla Stan tele van ugye souvenir shopokkal, mint bármelyik nagy, idegenforgalmú város Európában. Ott nyomulnak a souvenir shopban az indiaiak, és veszik a hülyeséget. Például pólót. Na most lehet, hogy azt a pólót Bangladeshben gyártották, és 5 korona értékben adták el a svéd boltnak, amely svéd bolt mondjuk odaadja a hülye indiai turistának 120 koronáért. A bangladeshiek kerestek rajta 4 koronát, a svédek meg kerestek rajta 115 koronát, és a hülye indai fizette. Máskor meg kínai.

Hát így is működik a gazdaság, és minél jobban jön fel India és Kína, annál nagyobb jelentősége lesz például ennek.

De hát te ezt a kis náci "agyaddal" nem fogod fel.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.23. 20:59:50

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"hiszen te kezdted"

Ezzel érvelni már az óvodai nagycsoportban sem menő. :D
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.23. 21:17:13

@midnightcoder2:

Ez igaz, de a szolgáltatások igen jelentős része akkor is kézzelfogható termékekhez kapcsolódik. Sőt e szolgáltatások legnagyobb része iránti igényt eleve e kézzelfogható termékek teremtik meg. Arról nem is beszélve, amikor a szolgáltatás hívja életre a kézzelfogható termék iránti keresletet (pl. bitcoin-bányászat vagy PC-s játékok és videokártyák).
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.23. 21:28:42

@vajdasagi:

"nagyon figyelemreméltó a kínai mérnökök felkapaszkodása. Mi tagadás: engem ez félelemmel tölt el."

Nem is alaptalanul. A kínaiak átlagos IQ-ja a fehér emberéhez képest kb. 105. Ez azt jelenti, hogy lakosságarányosan is SOKKAL több jó képességű emberük van, és persze a lakosság is jóval nagyobb - vagyis Európához képest a szellemi potenciáljuk mérhetetlenül nagyobb.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.23. 21:58:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: komoly gondok vannak. Ez már a demencia. Keresd fel orvosodat.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2018.10.23. 22:23:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
A potenciál semmit nem jelent, számszerű érték. Persze, ezt a potenciált ki lehet használni, csak nem orkbán viktorosan.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.23. 22:54:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: úgy látom, te akkor azt mondod, hogy a sárga a legmagasabbrendű faj a világon, a fehér csak második, meg ez a kereszténység is csak másodrendű dolog. fasznak védi a hülye Orbánotok ezt a másodrendű fajt meg vallást.
Válasz erre 

2018.10.24. 00:05:25

@midnightcoder2: „Nem feltétlenül. A legértékesebb dolog ma már a szoftver. Csak egy Angry Birds-szel dollármilliókat lehetett keresni, és akkor hol van ez mondjuk egy SAP-hez képest.”

Oké, pl; egy repülőgépet nem lehet szoftverek nélkül előállítani, de amikor elkészül a gép, és átadják az új tulajdonosnak, ott a repülőgépért fizetnek, és nem a szoftverért, amivel tervezték. Tehát fogalmazhatnánk úgy is, repülőgép nélkül, önmagában életképtelen lenne a szoftver is, amivel tervezték. Szoftver kell egy webáruházhoz, de az oldalt nem a szoftverért látogatják, hanem a termékekért, amit meg lehet vásárolni. És a bevétel is abból származik. Szóval a lánc végén mindig ott lóg egy kézzelfogható fizikai késztermék, a pénz és a GDP ott keletkezik, ahol valaki előállított és eladott valamit valaki másnak. Hogy a szoftverek is tartozhatnak ebbe a kategóriába? Meglehet. Az otthoni szórakoztató, és játékprogramok önmagukban is életképesek, tehát játékszoftver fejlesztésével kvázi valamiféle értéket is állítasz elő, de a zömét, az üzleti progikat akkor veszik, ha kapcsolódik hozzá termék / termelés is. Ha a szoftverfejlesztést szolgáltatásként értékesíted, ott nyilván más a leányzó fekvése, csak kérdés mennyire lehet ilyenre komplett gazdaságot alapítani, és az mennyire versenyképes mondjuk az iparszerűen előállított hagyományos termékekkel. (nem tom, de mivel a legtöbb gazdag ország nem szolgáltatás értékesítésből, és aktatologatásból él, sejtem a választ)
Válasz erre 

Ellenzéki Tüntető 2018.10.24. 01:08:22

@Brendel Mátyás: Lol ecsém ennyire nem lehetsz hülye, miért, mi lenne a választása, hogy befesti magát sárgára? Még ha így is lenne, hogy a sárgáknak nagyobb az IQ-ja, akkor mi lenne, aki fehér legyen öngyilkos? Hogy lehet ennyire retardáltnak lenni hogy "minek védi a fehéreket", hát mert ő is fehér meg akik megszavazták azok is.
Válasz erre 

Ellenzéki Tüntető 2018.10.24. 01:11:38

@Brendel Mátyás: "Az EU megszűnésével a térségben olyan gazdasági válság alakulna ki,"

lassan majd döntsétek el, hogy az EEÁ azért kell, mert különben megesz kína, vagy pedig kínának az az érdeke, hogy EEÁ legyen mert ezek kicsit ütik egymást

kb. annyira mint mikor a harcos ateista üdvözli az ateistagyilkos muzulmánok elszaporodását
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2018.10.24. 01:18:44

@Ellenzéki Tüntető:
Kicsit túllendült, van ez úgy, ha nagy az impulzus, pedig a légellenállás is dolgozott keményen!
Válasz erre 

Ellenzéki Tüntető 2018.10.24. 01:31:13

@Brendel Mátyás: "még idén eljön az igazság pillanata Orbánnak. fog még menni Brüsszelbe leszopni az ottaniakat:
http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/durvan-elszallt-az-allamhaztartasi-hiany.670344.html"

Szerintem te jössz ide szopni, nem az Orbán Brüsszelbe :D Államháztartási hiánnyal érvelsz, pont most? :DD

24.hu/fn/gazdasag/2016/10/10/rekordalacsony-lett-a-szeptember-vegi-hiany-kisebb-lehet-a-hianycel/

"Szeptember végén is rendkívül alacsony szintre, 2,4 milliárd forintra csökkent az államháztartás központi alrendszerének halmozott hiánya, ami ugyancsak másfél évtizedes rekordnak számít (...) egyre biztosabb, hogy az év végére kitűzött uniós módszertan szerinti hiánycél az eredeti tervekhez képest kedvezőbben alakul"

Ecsém ekkora égést, tudod én eddig téged egy nagyjából intelligens, csak mentálisan sérült embernek tartottalak, de lehet hogy a többieknek van igazuk, és tényleg inkább csak simán hülye vagy.
Válasz erre 

Ellenzéki Tüntető 2018.10.24. 01:33:08

@Ellenzéki Tüntető:
Bocsi ez a helyes link:
index.hu/gazdasag/2018/10/08/szeptemberben_pozitivban_az_allamhaztartas/

a többi áll :D
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.24. 05:17:08

@Ellenzéki Tüntető: te nem lehetsz ennyire faszfej barom. ha egy fehér, hülye náci azt mondja, hogy a fehér rassz em is magasabb rendű, sőt, eleve max második, akkor dugja már fel magának a nácizmusát a jó édes kurva anyjába, innen már maga előtt sem tudja égés nélkül tartani az ostoba baromságát, leégett! az elismert másodrendűségével ne utasítgasson más rasszok ellen!
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.24. 05:23:50

@Ellenzéki Tüntető:

"A tájékoztatás szerint ezzel az idei első kilenc hónapban 1496,5 milliárd forintra csökkent az önkormányzatok nélkül nyilvántartott államháztartás pénzforgalmi hiánya,"

index.hu/gazdasag/2018/10/08/szeptemberben_pozitivban_az_allamhaztartas/

azaz jött egy kis pénz az EU-tól, kicsit kisebb lett kurva nagy hiány. de a probléma továbbra is ott van. faszfej nácikám, ha cikket linkelsz, olvasd is el, mert égsz, mint a Reichstag!

továbbá,

"

"A többlet kialakulásában jelentős szerepe lehetett az Európai Uniótól befolyt 157,9 milliárd forintnyi átutalásnak - közölte a Pénzügyminisztérium (PM)."

tehát lehet, hogy Orbán már volt szopni Brüsszelben ezért.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.24. 05:28:34

@Ellenzéki Tüntető:

"lassan majd döntsétek el, hogy az EEÁ azért kell, mert különben megesz kína, vagy pedig kínának az az érdeke, hogy EEÁ legyen mert ezek kicsit ütik egymást"

nem üti egymást, eleve nem két esetről beszélünk, hanem háromról: erős EU, gyenge EU, összeomló EU. te, az ostoba, egybites "agyaddal" eleve nem fogtad fel, hogy nem két esetet elemzünk, hanem hármat. a valóság bonyolultabb, mint a te egy neuronod. az erős EU jó Kína ellen, a gyenge EU jobb Kínának, de az összeomló EU már Kínának is rossz, mert többet veszít az összeomláson, mint amit nyer a felek egymás elleni kijátszásának lehetőségében.

tudom, ez egy idióta, nácinak a 80-as IQ-jával már bonyolult, ti Orbán faék egyszerű lósungjait szopjátok minden nap.

kb. annyira mint mikor a harcos ateista üdvözli az ateistagyilkos muzulmánok elszaporodását
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.24. 05:32:01

@Jankove:

"amikor elkészül a gép, és átadják az új tulajdonosnak, ott a repülőgépért fizetnek, és nem a szoftverért, amivel tervezték."

ami benne van az árban, tehát dehogynem. ráadásul nemcsak a tervez szoftver van, hanem a repülőgépben működő szoftver, azt bizony úgy fizeted, mint a repülőgép tartozéka, sőt, lehet, hogy állandóan kell fizetni érte üzemidőben.

"mennyire lehet ilyenre komplett gazdaságot alapítani"

lehet, sőt. a repülőgépben a vas értéke a legkevesebb, és lassan a szoftver a legtöbb.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.24. 06:14:46

@Jakab.gipsz:

"Itt van a logikai (nyelv-játéki csapda) önmagát nyitottnak titulálja és modern demokratának, Soros tehát ha ellent mersz mondani neki, automatikusan, náci, antiszemita és homofób stb vagy."

Igen egyszerű, és ostoba dolgot keversz össze. A nyitott társadalom, vagy a liberális demokrácia az nem azt jelenti, hogy minden véleményt egyenlőnek gondolunk. Tehát természetesen, ha náci vagy, akkor kimondjuk, és szóban elítélünk. A nyitott társadalom azt jelenti, hogy viszont amíg nem kezdesz el másoknak komolyan ártani, addig nem szankcionáljuk jogilag, tettekkel, azt, hogy náci vagy. Nyugodtan náciskodhatsz otthon a négy fal között.

Ezzel szemben a konzervatív társadalom a más véleményeket ténylegesen elnyomta, szankcionálta, jogilag büntette. Ti keresztények például az inkvizíóban ártatlan emberek tízezreit öltétek meg csak azért mert másképp gondolkodott, miközben nem ártottak senkinek.

""A nyitott társadalom,illúzió ellentéte nem lehet a bezárkózás, hanem a meghaladás, ugyanis még nem létezik.""

Te a 80-as IQ-ddal még az angry bird egyes szintjét sem tudod meghaladni. Elmész a fenébe az üres baromságaiddal!

És még a kereszténységre:

1) Magyarország NEM keresztény ország.
2) Európa NEM keresztény.
3) A jövőben egyre kevésbé lesz az.
4) Ti, keresztények egy fogyatkozó kisebbség vagytok.
5) Ha jót akartok magatoknak, akkor kiálltok a szekularizmus mellett, mert a szekuláris állam biztosítja azt, hogy kisebbség létetekre otthon, a négy fal között olyan baromságot higgyetek, amit akartok, amíg ez magánügy, és nem árt a társadalomnak.
5) Ha nem a szekularizmus mellett álltok ki, akkor csak olyan állam jöhet nektek, amiben kurvára el lesztek nyomva.

Vésd az eszedbe, ostoba keresztény, neked a jövőben addig jó, amíg szekuláris államban vagy!
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.24. 06:17:18

@Ellenzéki Tüntető: "a harcos ateista üdvözli az ateistagyilkos muzulmánok elszaporodását"

nem üdvözlöm

az ostoba keresztény egyébként azt hiszi, hogy ha a muszlim menekült Európába jött, akkor szaporodott, pedig szaporodott a fenét, helyet váltotatott. egyetlen muszlimmal sincs több a világon a menekültválság miatt.

de hát az ostoba keresztény a 80-as IQ-jával ennyit se fog fel. nem lesz több muszlim attól, hogy vándorolnak. felfogod, kisköcsög, keresztény baromkám?!
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.10.24. 06:30:30

@Ellenzéki Tüntető: valójában te, a bevándorlásellenes náci üdvözlöd a muszlimok szaporodását a világban, a muszlimok szaporodási rátája ugyanis a tipikusan muszlim országokban általában nagyobb, mint amikor Európában letelepednek. Európában tipikusan lecsökken, és hozzáidomul a helyi szaporodási rátához. továbbá Európában a muszlimoknak több esélye van megtérni, vagy legalábbis a gyerekeinek, mint a tpikusan muszlim országokban.

bővebben itt kifejtem, bár a 80-as IQ-ddal ezt tartok, hogy nem fogod felfogni, megint arról van szó, hogy az egybites, Orbán faszára gyógyult "agyad" ehhez kevés, de ugrálsz rendesen.

nem fáj?!
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.10.24. 07:16:23

@Brendel Mátyás: " Európában tipikusan lecsökken, és hozzáidomul a helyi szaporodási rátához. továbbá Európában a muszlimoknak több esélye van megtérni, vagy legalábbis a gyerekeinek, mint a tpikusan muszlim országokban."

Ez kb. addig igaz, amíg pár százassával jönnek az adott ország leginkább felvilágosodott polgárai. De nagy tömegben ez annyira már nem működik. Lásd Pl. a németországi törökök akik mostanság ugyanolyan vígan iszlamizálódnak mint odahaza, és sokkal inkább kötődnek Erdoganhoz mint Merkelhez. Lásd Pl:
nepszava.hu/1102994_torok-afium-nemetorszagban

És a német törököknek aztán volt ideje felvilágosulni, plusz ők kb. akkor érkeztek a németekhez, amikor odahaza a vallás épp háttérbe szorult.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.10.24. 07:18:59

@Brendel Mátyás: "az ostoba keresztény egyébként azt hiszi, hogy ha a muszlim menekült Európába jött, akkor szaporodott, pedig szaporodott a fenét, helyet váltotatott. egyetlen muszlimmal sincs több a világon a menekültválság miatt"

A faszomat sem érdekli, hogy odahaza az iszlamista mit csinál és miben hisz, és hogy hány van belőle. Ez akkor válik problémává amikor idejön.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.10.24. 07:31:30

@Jankove: Az autók motorját már évtizedek óta számítógépek vezérlik. Ha nem 30 éves Trabanttal jársz, akkor bizony a tiedet is. Ennek köszönhetően tudtak a gyártók litereket lefaragni a fogyasztásból: igazából a mechanikán túl sokat már nem lehet tolni. És ez csak a motor. Akkor most képzelj el egy repülőt... Sőt, Pl. a modern vadászrepülők egy része közvetlen emberi irányítással már nem is tudna repülni, mert a sárkányszerkezet kialakítási miatt olyan repülési modellje van, ami mellett egy ember képtelen lenne levegőben tartani.
A webáruház - általában - valóban fizikai termékeket ad el, bár ez sincs mindig így, mert eladhat Pl. e-bookot, zenét, vagy szoftvert is, lásd google play. De mindenképp helyettesíti a kereskedelmi folyamat egy részét. Ahogy az ipari termelés nagy része is ma már ipari robotokkal történik, amik szoftver nélkül csak nehezéknek lennének jók. És ez a folyamat csak gyorsulni fog, egyre több olyan dolog lesz, aminek a része a szoftver.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.24. 08:17:24

@midnightcoder2:

"pár százassával jönnek az adott ország leginkább felvilágosodott polgárai."

Ha ezt elismered, akkor már nekem van igazam. És nektek, meg Orbánéknak nincs, akik százasával sem akarnak befogadni bevándorlókat.

" De nagy tömegben ez annyira már nem működik."

Erre nincs igazolásod, megint csak belelóg a kezed a bilibe, és azt hiszed, hogy az érv, hogy összefostad a lepedőt.

" Lásd Pl. a németországi törökök akik"

hazudsz, a muszlim populáció Németországban stabil volt 1990 és 2008 között. nem szaporodtak túl.

ateistaklub.blog.hu/2015/09/01/eliszlamosodik-e_a_nyugat_meg_ebben_az_evszazadban

ráadásul a német statisztikák a muszlim vallásúakról felülbecsüli a muszlimok számát, mivel pont azt nem kérdezik, hogy melyik "muszlim származású ember" nem hisz már Allahban.

az egyedi eseteidet dugd fel a kurva anyádnak, azok nem érvek! én is tudok egyedi eseteket hozni arról, hogy a keresztény vallás micsoda szemét dolog!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.24. 08:19:00

@midnightcoder2: neked, mert te egy ostoba, náci fasz vagy. én viszont tényleg ateista vagyok, tehát engem a sok milli ostoba keresztény jobban zavar, mint pár ezer muszlim.

ez logikus, amit te érzel, az meg csak állatias baromság.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.24. 08:22:54

@midnightcoder2:

itt egészen világosan kifejtettem, hogy miért jelent marginális problémát egy igazi ateistának pár százalék muszlim Európában, sőt, milyen haszna lehet a dolognak ateista szempontból is.

ateistaklub.blog.hu/2016/08/30/hogyan_kuzdjunk_az_iszlam_ellen_a_migracios_helyzetben

és akkor ehhez jön még hozzá a demográfiai probléma megoldása, és az egyszerű emberségesség, mint haszon.

te, a 80-as IQ-ddal ezt elolvasni, értelmezni, felfogni nem tudod, hiába linkeltem be, és jössz ugyanazokkal a baromságokkal, amikre már ezerszer válaszoltam, és válasz is van ebben az írásban.

elmész te a jó édes kurva anyádba, hogy a 80-as IQ-s, elmebeteg, náci szinteden csak arra telik, hogy állandóan ugyanazokkal az ostobaságokal fárassz!

erőltesd már meg magad, te náci idióta!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.24. 08:26:15

@midnightcoder2: "sokkal inkább kötődnek Erdoganhoz mint Merkelhez."

ez egy offtopic probléma. ennek Törökország szempontjából van jelentősége. hogy most a török származású állampolgár nem a CDU-ra szavaz, az legfeljebb a CDU problémája, és a német lakosság kb 30%-ának lehet szempont. ez kb olyan, mint azzal jönni, hogy a cigányok a Fideszre szavaznak. na és? demokrácia van. benne van a pakliban.

megjegyzem, a németországi magyar migránsok is jobban kötődnek valamelyik magyar párthoz, mint némethez. nem kéne ezeket a magyrokat is kiirtani?! te tényleg ennyire hülye vagy?!
Válasz erre 

mgdé 2018.10.24. 09:32:49

@maxval balcán bircaman:
"A felvilgosodás, a reformáció, a liberalizmus agyagba döngölése nem jelenti automatikusan az egyóébként jobb középkor visszahozását."

Jobbágy szeretsz lenni?
Mértéktelen mazochizmusod sok mindent megmagyaráz állandó tévtan hintésedből.
Inkább flagelláns nem akarnál lenni? Nekünk sokkal jobb lenne ...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.24. 09:38:18

@Én de genere Mi:

Jobbágy - jobb, mint bérmunkás.

De mki akar ismét jobbágyokat? Senki.
Válasz erre 

Andy73 2018.10.24. 11:12:53

@VT Man: "Ha 2006-ra gondolsz, akkor is at lettek verve az emberek (Gyurcsany-kormany). Mi lett az eredmenye? Semmi."
4 évig semmi, aztán 2010-ben kétharmaddal zavarták el őket. Ja, és azóta még két kétharmad lett. Ahol az összes ellenzéki párt ért el egyharmadot, a Jobbikkal együtt. A baloldal tehát még annál is kevesebbet, a böszme épphogy megugrotta a parlamenti küszöböt. Ami még jó is a Fidesznek, mert továbbra is lehet vele riogatni.
Válasz erre 

mgdé 2018.10.24. 11:49:01

@maxval balcán bircaman:
Akkor hogyan gondolod az 'isteni rend' szerinti 'új középkort'?
Csupa-csupa báró és lovag, másodszülött hercegfi-trubadúr, mindenki helyett bűnbánó barlangi szerzetes, nemeskisasszony és előkelő velencei kurtizán? :D
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.24. 11:51:19

@Én de genere Mi:

A középkor a múlté. Jó volt, de mások ma a feltételek.

Mi a modernitást meghaladó új eszmén dolgozunk, ennak a "populizmus" nevet adtuk.
Válasz erre 

mgdé 2018.10.24. 12:15:35

@maxval balcán bircaman:

"Mi"

Te és Putyin úr? Ebben a sorrendben? :D
Válasz erre 

mgdé 2018.10.24. 12:18:12

@maxval balcán bircaman:
A lóizét volt jó. Kérdezd meg erről a törökök által koncolgatott/megerőszakolt őseidet.
(Tudod, tűznézés, révedés, ilyesmik ... Nem csak a szentek léteznek, hanem az Ősök is. :P )
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.24. 12:22:01

@Én de genere Mi:

Nem, a kisemberek.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.24. 12:22:36

@Én de genere Mi:

Mondjuk, pont a török rend nem volt feudális.
Válasz erre 

mgdé 2018.10.24. 12:38:03

@maxval balcán bircaman:
Az áldott középkorod hozta őket is.
S mi is az a nagy különbség mondjuk a Jeruzsálemi Királysághoz képest, ami miatt a törököket kapitalista berendezkedésűnek kiálthatod ki? :P
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.24. 12:51:29

@Én de genere Mi:

Az oszmán rendszer egyfajta keverék volt a rabszolgaság és a katonai demokrácia között. Nem volt örökletes magántulajdon egy bizonyos mérték felett. Az állam adott mindent, szolgálatokért, halálig.

Magántulajdon a kisemberek szintjén volt, jellemzően az elnyomott fél-rabszolga srátuszúak közt.

Volt a szultán és mindenki más 2 rétegben: a katonáskodó muszlmok, s mindenki más.
Válasz erre 

mgdé 2018.10.24. 16:52:14

@maxval balcán bircaman:
Te Birka, a törökökről beszéltem, nem (csak) az oszmánokról. Tudod, bolgártörök, kazár, besenyő, szeldzsuk, kun, tatár, oszmán, turkomán, ésatöbbi. Szerinted hogy álltak thrák őseidhez (vagy a szláv pórnéphez) a hódító büszke bolgárok, vagy az átcsapó besenyők, kunok? Nekem kell jobban tudnom a saját történelmedet?

(Ja, és mi van a nem katonáskodó, mégsem földműves vagy iparos muszlimokkal, pl. a papsággal, hivatalnokokkal? Egy imám egy sorban volt egy keresztény rájával? De még a rabszolgákkal is ... Nemá' :D )
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.24. 17:01:44

@Én de genere Mi:

Türk és török, az más.

A trákok köszönjük, ma is a Dél-Balkán többségi lakossága vagyunk. Az identitás eltűnt 1800 éve, de genetikailag ma is mi vagyunk a többség.

Aki muszlim volt, az állampolgár volt, a legszegényebb is. Aki nem, az lehetett gazdag, nem volt az.
Válasz erre 

mgdé 2018.10.24. 17:29:22

@maxval balcán bircaman:
Már Alexandropulosz is thrák? Meg még Theszaloniki is? Larissza is? Athén? Korinthosz? Vagy mi neked a "Dél-Balkán"? Konstantinápoly? :D

A szeldzsuk törököket nálunk szeldzsuk TÖRÖK-nek hívják, nem "szeldzsuk türk"-nek. S ők előbbiek, mint az oszmanlik ... Nálunk a bolgártörök is bolgártörök, s nem "bolgártürk". Stb. Megint maszatolsz, megint megbuktál.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.10.24. 18:02:33

@Én de genere Mi:

A lakosság többsége ma is trák, genetikailag.

A bolgártörök még csak egy butuska magyar szó.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.10.24. 19:36:54

@math0: "én viszont tényleg ateista vagyok, tehát engem a sok milli ostoba keresztény jobban zavar, mint pár ezer muszlim"

A sok millió ostoba keresztény országában senki sem végzi ki az ateistákat. Még akkor sem, ha teszem azt hívő keresztényből lett ateista. Mindenki szabadon gyakorolhatja a vallását, ki ezt, ki azt.
A pár ezer muszim engem sem zavarna, de egyrészt Európába most is átlag évi egymillió jön, másrészt ez a szám a jövőben drasztikusan emelkedni fog. Olvass picit utána, hogy a demográfusok mit jósolnak Afrikában. És ha már pár százmillió kicsi iszlamista néger fog randalírozni Európában, az már azért fájni fog. Elsősorban a te hitsorsosaidnak, de persze annyira nem lesz jó a keresztényeknek és a zsidóknak pedig kifejezetten rossz lesz. Ez utóbbinak már most is vannak jelei a skandináv országokban.

"Ha ezt elismered, akkor már nekem van igazam."
Szövegértés barátom. Azok akik százassával jönnek (bár az is inkább tízezres) azok Pl. a londoni pakisztániak. Ott tényleg az van, hogy a leginkább világias polgárok jönnek át. De Afrika és a Közel-kelet húzósabb országai kb. a földi pokol kategória - és ezt az ottani átlagpolgár tette azzá. Na most, amikor ezek milliós nagyságrendben jönnek, ott már nincs olyan hű de nagy szűrés, ott az átlagpolgár jön.

"Erre nincs igazolásod, megint csak belelóg a kezed a bilibe"
Ha csak nem tekinted igazolásnak azt az egymillió magyar cigányt akiknek nagy részének több száz év alatt sem sikerült rendesen beilleszkedni. Pedig az ő kultúrájuk sokkal kevésbé áll messze az európaitól mint egy afrikai ősemberé.

"hazudsz, a muszlim populáció Németországban stabil volt 1990 és 2008 között. nem szaporodtak túl."
Már megint nem sikerült értelmezni azt amit leírtam. Én nem túlszaporodásról beszéltem és nem radikalizálódásról. És ha hazudott valaki, akkor az a Népszava volt aminek a cikkét belinkeltem.

"ez egy offtopic probléma. ennek Törökország szempontjából van jelentősége"
Na, csak sikerült elolvasni amit írtam. Most már csak az értelmezés van hátra. A radikalizálódás azt jelenti, hogy Európában egy csapat szélsőséges muszlimmal megint több van.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.24. 20:25:22

@midnightcoder2:

nézd, sok tucat ilyen vitát zavartam már le, szerintem még veed is, akárhányszor is akarsz nekifutni, nem fogod tudni kimutatni, hogy amuszlim vallás veszélyesebb, vagy rosszabb lenne a keresztény vallásnál, miért is lenne rosszabb? nagyjából ugyanaz a bullshit. ugyanúgy monoteista, ugyanúyg szent könyvük van, ugyanolyan gondolkodási hibáik vannak.

egész konkrétan az volt a kérdés, hogy engem, ateistaként, Európában, Magyarorszgáon a sok millió keresztény károsít jobban, vagy pár ezer muszlim, esetleg ha befogadnánk, pár tízezer muszlim. emlékeztetélek, te faparaszt, hogy éppen te voltál az, aki azt mondtad, hogy téged csak ez érdekel, és nem Afrika. akkor most mi a jó kurva anyádnak jössz megint Afrikával, te barom, ha egyszer azt mondtad, hogy nem érdekel?!

a válasz pedig az, te ostoba faszfej, hogy teljesen világos tény, hogy a sok millió kereszétény, mert:

1) keresztények szoktak állandóan fenyegetni az interneten
2) keresztények akartak vasárnapi boltbezárást
3) egy keresztény néppárt az, amely további hülyeségekre is képes, ha Orbán megengedi neki
4) Orbán a keresztényekre szórja el a tőlünk lopott adót

a muszlimok ezek közül egyiket se csinálták, és ha lennének százezren, akkor se csinálnának ilyet Magyarországon.

úgyhogy ugrálhatsz te itt, te ostoba faparaszt, tény, hogy a kereszténység a gyakorlatilag nagyobb kár az életemben, úgyhogy ha megkúrod a kurva anyádat, akkor is logikus, hogy a keresztények ellen küzdök inkább, és nem a muszlimoktól fosok, és ez a logikus minden értelmes magyar ateistának is.

ennyikeh, te idióta elmebeteg!

"Afrika és a Közel-kelet húzósabb országai kb. a földi pokol kategória - és ezt az ottani átlagpolgár tette azzá."

az, hogy megint mit álmodtál, és hogyan fosod össze magad éjjel, az nem érv. Afrikában és a Közel-Keleten ugyanúgy vannak rendes emberek mint bárhol máshol, te náci köcsög! és nyilván vannak ott is ugyanolyan állatok, mint te, de itt is vannak, itt vagy például te, aki egymagad földi pokollá tennéd Magyarországot, olyan idióta, embertelen fasz vagy. szerencsére nem tudod, mert idióta vagy. de nálad idiótább, embertelen barom nehezen tud Afrikából jönni hozzánk.

"Ha csak nem tekinted igazolásnak azt az egymillió magyar cigányt akiknek nagy részének több száz év alatt sem sikerült rendesen beilleszkedni. Pedig az ő kultúrájuk sokkal kevésbé áll messze az európaitól mint egy afrikai ősemberé."

nem tekintem igazolásnak azt, hogy egy elnyomott nép sanyarú sorban él. a cigányok indiaiak, nekem nagyon sok indiai ismerősöm van, ezerszer különbek nálatok, náci, idóta állatoknál. ti nem tudtok beilleszkedni Európába, ti vagytok az integrálódni képtelen genetikai selejtek.

"Én nem túlszaporodásról beszéltem és nem radikalizálódásról."

1) egyrészt hazudsz, mert szaporodásról beszéltél.
2) másrészt nem tudom, hogy most mit hiszel, hogy miről beszéltél. fingod nincs arról sem, hogy miről beszéltél, akkora idióta vagy.

" És ha hazudott valaki, akkor az a Népszava volt aminek a cikkét belinkeltem."

A Népszava nem hazudott, viszont kurvára semmi köze a vitatott kérdésünkhöz a cikknek. elmagyaráztam neked, az elmebeteg náci fejeddel nem sikerült felfognod.

" A radikalizálódás azt jelenti, hogy Európában egy csapat szélsőséges muszlimmal megint több van."

Erdogan szavazói nem radikálisabbak Orbán szavazóinál.

ti nácik pedig egyenesen rosszabbak vagytok. nincs olyan afrikai, ázsiai embercsoport, aki titeket alul tudna múlni embertelenségben és idiótaságban. hiába ijesztegetsz itt másokkal, Európára ti vagytok a legveszélyesebbek, ti vagytok a legradikálisabbak, ti vagytok az állatok, a genetikai selejt.

ezért teljesen logikusan ellenetek küzdünk a leginkább. ti, az emberiség legalja vagytok.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.24. 20:34:16

@midnightcoder2: és még valamit. a történelem során a keresztény vallás volt az, amely a legtöbb ártatlan emberrel végzett csak azért, mert nem pontosan ugyanazt hitték, amit ők. a keresztények inkvizíciót, és boszrokányüldözést csináltak.

és a keresztények ezt nem azért hagyták abba, mert megjavultak, hanem azért, mert rájuk kényszerítettük. ha ma Európában nem irtják az ateistákat, vagy nem keresztény vallásúakat (ami ráadásul nem is igaz, mert előfordul),

ateistaklub.blog.hu/2016/09/18/amikor_par_eve_meg_keresztenyek_irtottak_muszlimokat_europaban

akkor az csakis azért van, mert Európa MÁR NEM KERESZTÉNY.

ennyikeh, kisköcsög.

a Radko Mladicok mutatják, hogy a keresztény kutyák ma is ugyanolyan embertelen, sötét faszok, mint a középkorban, ha hagyják őket.

a kereszténység ugyanaz a sötét, veszélyes baromság, mint ami a középkorban volt. és semmivel nem jobb az iszlámnál. egy fikarcnyit nem jobb.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.24. 21:04:00

@midnightcoder2: a cigányok tudod azokhoz az indiaiakhoz tartoznak, akiktől éjjelente fosol, hogy lekörözik és tönkreteszik az EU-t, te idióta barom!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.24. 22:59:26

@math0:

Ugye azokra a cigányokra gondolsz, akiknek a többsége max. szótagolva tud olvasni vagy még úgy sem?

Ritkán szólok hozzád, ahogy a ketrecben játszadozó majmokhoz sem szól az ember, de szórakoztató nézni őket - ahogy a te hülyeséged is időnként nagyon szórakoztató. És még büszke is vagy rá, dicsekszel vele, minden adandó alkalommal megmutatod - ezt ám az igazi élvezet nézni, olvasni!

Keep up the good work! :P
Válasz erre 

vajdasagi 2018.10.24. 23:47:28

@math0: Azt írod többek között: "a Radko Mladicok mutatják, hogy a keresztény kutyák ma is ugyanolyan embertelen, sötét faszok, mint a középkorban, ha hagyják őket."

Ebben egészen biztosan tévedsz. A Ratko Mladic (amúgy t-vel és nem d-vel) nem a vallás hanem a nemzet miatt volt embertelen sötét fasz. Ezt én egészen egyszerűen jobban tudom, mint Te. Period, ahogy az angol mondaná.

Más téren: nem segít az érveléseden, hogy káromkodsz.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.25. 06:17:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Ugye azokra a cigányokra gondolsz, akiknek a többsége max. szótagolva tud olvasni vagy még úgy sem? "

azok a Fidesz szavazók.

Ritkán szólok hozzád, ahogy a ketrecben játszadozó majmokhoz sem szól az ember, de szórakoztató nézni őket - ahogy a te hülyeséged is időnként nagyon szórakoztató. És még büszke is vagy rá, dicsekszel vele, minden adandó alkalommal megmutatod - ezt ám az igazi élvezet nézni, olvasni!

Keep up the good work! :P
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.25. 06:22:04

@vajdasagi: " nem a vallás hanem a nemzet miatt volt embertelen sötét fasz."

faszt. Ratko Mladic a vallás miatt volt sötét fasz, ezt videóra vette, és ez a videó megvan. ha tájékozatlan, ostoba barom vagy, ne reklámozd, hogy az vagy, hanem szépen húzódj meg a sarokban!

ateistaklub.blog.hu/2016/09/18/amikor_par_eve_meg_keresztenyek_irtottak_muszlimokat_europaban

Ratko Mladic ezen a felvételen, amikor elfoglalják Szrebrenicát, arról beszél, hogy: "eljött az idő, hogy bosszút álljunk a Muszlimokon". (1:29).

www.youtube.com/watch?v=Vh9pBkO3HHc

MUSZLIMOKON, érted, te idióta?! Nem bosnyákot mondott, hanem MUSZLIMOT!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.25. 06:23:21

@vajdasagi: "nem segít az érveléseden, hogy káromkodsz."

de nem is vesz el belőle, úgyhogy bízd ide,ne ugass bele, hülyegyerek! én se szólok bele, hogy hogy öltözködsz!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 09:36:29

@math0:

Nocsak, majmocska, a majom- és patkénygének mellett a jelek szerint néhány papagájgén is szorult beléd. A zoofil anyád elég viharos és változatos szexuális életet élhetett. :P
Válasz erre 

vajdasagi 2018.10.25. 10:49:50

@math0: Te nagyon ostoba vagy, és az, hogy közben másokat szidalmazol nem javít a helyzeteden. Én ott éltem és azt is tudom, amit te nem: ott a "muslimani" azokat a bosnyákokat jelenti, akik se nem szerbek, se nem horvátok. Ezek többsége nem vallásos, de attól még a délszláv terminológiában az a nevük, hogy "muslimani". A Ratko Mladic ugyanis ugyanúgy nem volt vallásos, mint a Titó tisztikarának a java része. Mi ott és akkor nem vallásban, hanem a kommunizmus magasztos eszméjében hittünk. Sajnos hiába: az ugyanúgy nem jött el, mint a Megváltó. Ceterum censeó: gyógyszerek vagy orvos.

Mindettől a Mladic ügytől függetlenül: valami orvos segítsége, vagy valami gyógyszer az neked jól jöhetne. Félő, hogy így még megüt téged a guta.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.25. 11:02:20

@vajdasagi:

"valami orvos segítsége, vagy valami gyógyszer az neked jól jöhetne. Félő, hogy így még megüt téged a guta."

Ne aggódj Brendel Matyikáért, az intézetben állandó orvosi felügyelet alatt áll. Az internethez csak azért férhet hozzá, mert az orvosok is olvassák a kommentjeit, és hát valami szórakozásra nekik is szükségük van.
Válasz erre 

vajdasagi 2018.10.26. 07:33:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az az érdekes, hogy nekem máskor az ő érvei jobban tetszenek, mint a Tieid, de most tényleg mintha elveszítette volna a józan eszét. Amúgy viszont: van itt egy Brendel Mátyás, és van itt egy math0. Hasonlóan érvelnek, és hasonlóan szitkozódnak. Valóban úgy néz ki, mintha egyazon személy írná ezeket a kommenteket. De Te ezt tudod valahonnan, vagy csak sejted?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.10.26. 10:48:00

@vajdasagi:

"De Te ezt tudod valahonnan, vagy csak sejted?"

Tudom.

Pár hónapja, talán fél éve is megvan, az egyik blogban arra kértem a Brendel nicket, hogy írjon már meg assembly nyelven egy egyszerű hőmérséklet-szabályzó algoritmust. Jó ideig nem akarta, aztán a math0 nickről azt válaszolta, hogy egy kommentben feltette az algoritmust, de törölték a kommentet, őt pedig a Brendel nickkel kitiltották a blogról.
Válasz erre 

2018.11.04. 10:52:37

@morph on deer:
Eurónarkózis

Hat éve tart a bódítás: Európa majd mindent megold nekünk, helyettünk. Csak feléjük kell menetelnünk, be kell lépnünk. Mindenki jó lesz, szép lesz, gazdag lesz. Európa maga a mennyország a mezítlábas pusztaiaknak!
Ez az Európa-narkotikum máris feloldotta a józanész gátlásait. Mintha a szocializmus is ehhez hasonló rózsaszín ködök felé csábított volna bennünket: egészen a pofára esésig! Most mégis, még nagyobb vehemenciával vetik magukat az új délibáb után. A bódító szerek utáni beteges vágyódással, méregszomjúsággal.
Csodálatosan hat az Európa-altató. Minden kételyt és kétkedőt elaltat, érzéstelenít minden fájdalmas következménnyel szemben. Persze minden nap tart az altatás, amely a tudat teljes kikapcsolásával, és a valóság iránti érzéketlenséggel jár. Európa a bódítók (bódultak) szerint olyan buta, hogy nekünk akar jót, a maga kárára. Tenyerén hordoz majd bennünket, munka nélkül, követelmények nélkül, mint mi tesszük ma a kisebbséggel, akkor is, ha mi belé gebedünk.
Félő, hogy a valódi európaiak nem ismerik, és nem veszik be a nekünk adagolt kábítószert! 1994 Demokratában megjelent

Mire számíts?

Az EU Csendőrség életre hívásának a kezdeményezője a korábbi francia védelmi-miniszter; Michelle Alliot-Marie volt. Azzal a már egyáltalán nem is titkolt céllal; hogy az egyes tagállamok, egyre jobban elégedetlenkedő lakosságának a lázadásai, – ezen csendőri erő bevetésével, könnyebben leverhetők legyenek. Első példa erre, az évek óta nyugtalankodó franciaországi külvárosok bevándorolt lakossága lázadásainak a leverése volt.
EuroGendFor a jövőben az EU-tagállamokban kiiktatja, – teljességgel hatályon kívül helyezi a nemzeti jogot és nemzeti szuverinitást! A különböző EU-tagállamokban történő bevetéséről egy EU-Haditanács dönt, amely az EuroGendForban résztvevő, – valamint az érintett (fellázadt – a szerk.) államvédelmi,- és biztonsági, belügyi, (Magyarországon a rendészeti) minisztereiből áll.
Így fektették ezt le, az új EU-Rendőrségi Alapító-Okmányban, – melyet a Velseni(NL) szerződés, az uniós jogban jártak számára tisztán és egyértelműen szabályoz.
Lényegében tehát ez a szerződés; Uniós törvényi felhatalmazást ad az EU Csendőrségnek arra, hogy bármely tagállamot erőszakosan megszállja, – akár annak a felkelő népe ellenében is!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard