Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Öt érv amellett, hogy a Fidesznek érdemes lenne átgondolnia a rabszolgatörvény visszavonását

Öt érv amellett, hogy a Fidesznek érdemes lenne átgondolnia a rabszolgatörvény visszavonását

Szinte a semmiből kapott új esélyt a magyar ellenzék arra, hogy megizzassza a harmadik kétharmadát a választókat sokkoló törvények meghozatalára használó kormánypártot. A kiélezett helyzet még abszurdabb kormányzati kommunikációt, ugyanakkor egyre tudatosabb ellenzéki akciókat eredményezett. A január 5-i tüntetésen bejelentett érdekképviseleti lépések után érdemes elgondolkodnia azon Orbán Viktor kabinetjének, hogy a közelgő uniós választások előtt nem lenne-e taktikus lépés tőlük, ha a demonstrálók folytonos leszólása helyett együttműködési készséget mutatnának. Az érvek emellett eléggé egyértelműek.

24_44.jpg

Fotó: 24.hu

1. A Fidesz jelenleg magasan vezeti a pártok népszerűségi mutatóit, ám a számok a kormánypárti tábor elbizonytalanodását mutatják. Vannak ugyanis olyan hagyományosan jobboldalra szavazók, akik számára már túl sok volt a közigazgatási bíróságok létrehozásáról rendelkező törvény, a CEU elűzése, és természetesen nem szimpatizálnak a nyugati multik érdekeit kiszolgáló rabszolgatörvénnyel sem. Ezt a támogatói bázist nem lehet olyan nyilvánvaló butaságokkal megnyugtatni, hogy Soros György ügynökei tüntetnek Budapesten és a vidéki településeken. A mostani demonstrációk kézzelfogható ügyek mentén szerveződnek, és a követelések egy részével az áprilisi választásokon a kormányra szavazó polgárok egy része is egyetért. Mivel ezek közül a rabszolgatörvény érinti a legtöbb embert, és ezt a rendelkezést nem lehet egyszerű migránsozással és sorosozással megmagyarázni, az ellenzék megerősödését, illetve a kormány támogatásának meggyengülését e törvény visszavonásával tudnák megelőzni.

2. Szorosan idetartozik az az érv is, hogy a rabszolgatörvény beáldozásával elterelnék a figyelmet a többi, a polgárokat szintén meglehetősen hátrányosan érintő jogszabályról. Így például már nehéz lenne demonstrációkat szervezni a közigazgatási bíróságok létrehozása ellen, a CEU elűzésébe pedig szép lassan beletörődne a magyar társadalom is. A kormánynak nem érdeke a helyzet eszkalálódása, hiszen nem lenne jó üzenet sem az uniós szövetséges Európai Néppárt, sem a hazai választók felé, ha állandósulnának a tiltakozások a kormány intézkedései nyomán. Ilyen puskaporos levegőben nem tanácsos újabb irritáló törvényeket meghozni, az ellenzéket becsmérlő kijelentéseket tenni, vagyis a kormány önmagát köti gúzsba, ha csak arra vár, hogy kifulladjanak a tüntetések.

utalni.jpg

             Fotó: Szegedi Kattintós

3. És nem csupán a tüntetések kifullasztásáról van szó. A tönkretett, lesajnált ellenzék mellett kezd felnőni a jogaitól, eszközeitől szintén alaposan megfosztott szakszervezeti mozgalom a feladathoz. A szakszervezetek vezetőit szinte észre sem lehetett venni, mióta a munka törvénykönyvének alapos átírása után a kormány lényegében nem tekinti tárgyaló partnereknek a szakmai érdekképviseleteket. Ha ennek ellenére öntudatukra ébrednek a szakszervezetek, ráadásul erős támogatást kapnak az ellenzéki pártoktól, valamint a demonstrációk résztvevőitől, akkor olyan széles egységfront jöhet létre a kormánnyal szemben, amire már nehezen mondhatja az állami propagandagépezet, hogy Soros György tervét hajtják végre, hiszen az egyetemisták, köztisztviselők és vasesztergályosok soha nem egyesülhetnek egy amerikai milliárdos zászlaja alatt. Ezt még a legelszántabb fideszes szavazók sem gondolhatják komolyan.        

4. Fontos érv a törvény visszavonása mellett az is, hogy a Fidesz korábban már meghátrált néhány fontos ügyben, mégsem származott belőle komolyabb hátránya. Mintha az ellenzék tartana is attól, hogy a vasárnapi boltzár, az olimpia, vagy az internetadó mintájára, ezúttal is kifarol a Fidesz a számára kínos törvény mögül, ugyanis ezzel veszélybe kerül az ellenzéki egység, a közös fellépés a szakszervezetekkel, illetve sokan már nem érzik szükségét a demonstrációk folytatásának. Erre több szónok is utalt szombaton, a Kossuth téren, és aggodalmuk nem alaptalan. Orbán Viktor kiváló politikai érzékét mindig a válságos pillanatokban villantotta meg, és ezzel elhárított számos csapdát saját maga és pártja útjából. Mivel a szakszervezetek most lényegében ultimátumot adtak a kormánynak, a 24. órába értünk, hogy komolyan politikai veszteségek nélkül megússza a kormány a kissé meggondolatlanul benyújtott és elfogadott törvény következményeit.

index_149.jpg

Fotó: index.hu

5. A legfontosabb érv mégis az, hogy egyelőre nem jött be a kifárasztás taktikája, így egyre nevetségesebben hangoznak a kormánymédiából áramló lekicsinylő kritikák. Érezhető volt a budapesti és a vidéki demonstrációkon, hogy olyan egység született meg Orbán-rendszere ellen, ami talán meg sem áll a jelenlegi követelések szintjén. Jó példa erre a jövő évi bérek növekedéséről született kormánydöntés bírálata, ugyanis több szakszervezet nem elégszik meg a 8 százalékos emeléssel. Ha egy törvény visszavonásával meg lehet akasztani ezt az elszántságot, akkor már jól járt a Fidesz. Kérdés, hogy a mostani közhangulatban elegendő lesz-e csak a rabszolgatörvény visszavonása, vagy épp ettől kap vérszemet az ellenzék? Orbán Viktor és tanácsadói már valószínűleg az ünnepek alatt elemezték a helyzetet, és arra jutottak, hogy megvárják a január 5-i tüntetést, és annak hangulata alapján döntenek a további lépésekről. Mert, ahogy egy dakota harcos mondta egykor: „Olyankor küldj békeajánlatot az ellenségednek, amikor még neked is lehetnek követeléseid, mert ha túl későn eszmélsz, akkor mindened fel kell ajánlanod a fegyvernyugvás érdekében.”    

112 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Öt érv amellett, hogy a Fidesznek érdemes lenne átgondolnia a rabszolgatörvény visszavonását Tovább
Facebook Tetszik
0
112 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése
  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5114541648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

Ktinka 35 2019.01.06. 18:14:06

Jó irány, de hosszú út

www.youtube.com/watch?v=g0zFete9-F0
Válasz erre 

Toportyán Zsóti 2019.01.06. 19:48:40

G csuti csüngőhasú maffiacsaládfő ezt elqrta nem kicsit.
Válasz erre 

NemodaBuda 2019.01.06. 20:08:32

Ha lenne rá remény, hogy a fidesz átgondolja ezt az egész ner-féle huncutságot, akkor, talán, esetleg. Most aznban nem engedhet és nem is fog. Olyan bulldog ez, amelyiket úgy kell levágni a koncról. De hát, ha ez az ára ...... vágjuk !
Válasz erre 

rdos · http://h2o.ingyenweb.hu/tema/6.html 2019.01.06. 20:13:32

Logikus ez az 5 érv. Ha valamiért mégsem hátrálna meg a fityisz az elég árulkodó lesz arra nézve hogy mennyire a saját döntésük volt a dolgozók tervezett nyomorba döntése. Saját népét akarja gyarmatosítani. Vagy nem is a fityisz akarja ezt, hanem nálánál nagyobb erők? Meglátjuk.
Válasz erre 

Róbert László 2019.01.06. 23:10:46

A fityisz már rég megbukott az intelligensebb emberek körében. A sorosozós, migránsozós, összeesküvős szöveget csak az olvasatlan emberek veszik még be. A világ túlnőtt a fityiszen. Rákosi et, is meghalt. Új lapot kell kinyitni !
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 06:11:02

Nagy ballib bukás lesz ez ügyben is. Belelovalta már magát Soros gazda az egészbe, nehéz lesz arcvesztés nélkül visszavonulnia. Pedig megvan a recept: Orbán alkalmazta 2006-ban.
Válasz erre 

Európai téridő 2019.01.07. 07:52:21

Frédi, nem kellene Önnek ezt a számháborúsdi módszert nyomatnia. A szakszervezeteket illetően pedig én nem lennék ennyire optimista, hogy miért nem, azt a baloldal Jeanne d'Arc-ja, Vásárhelyi Mária úrasszony egy fészbúk-bejegyzésében elég jól elmagyarázza. Én az "alternatív" LIGA-szakszervezetek Gaskó alatti lezüllését tenném még azokhoz a gondolatokhoz adalékként. Nem mintha az első ilyen "fecske", a TDDSZ intézeti párttitkár általi gründolása nem lett volna elég különös. De akkor az egy olyan világ volt, hogy még ez is hitelesnek tűnt.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 10:42:32

@maxval balcán bircaman:
"Nagy ballib bukás lesz ez ügyben is. Belelovalta már magát Soros gazda az egészbe, nehéz lesz arcvesztés nélkül visszavonulnia. Pedig megvan a recept: Orbán alkalmazta 2006-ban. "

Na, megjelent a fidesz kedvenc migránsa is :)
Ezt a sorosozást már csak a hülyék veszik be, erőltesd meg magad jobban. Arra meg nem igazán volt még példa, hogy a kormány elleni tüntetés a kormánynak kedvezzen. A logikus gondolkodás megbukott nálad :)
Válasz erre 

Ballib vagyok mert rettegek 2019.01.07. 10:44:13

Az agymosott és Soros által irányított liberális ballibek hatalmast buktak a tüntetéseikkel. A Századvég kimutatta hogy a magyar emberek 92%-a támogatja a 400 túlórát, 98% pedig ezt akár 800-ra is felvinné, mert akkor a magyar emberek előtt végre megnyílna az út hogy annyit keressenek, mint amennyit egy nyugati munkanélküli, aki ráadásul lelkileg szenved hogy nem élhet munka alapú társadalomban.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 10:44:58

@Homyak:

Ilyen méretű tüntetések nem érhetnek el soha, semmit. 2006-ban 3-4-szer ennyien voltak kint, akkor se bukott meg a kormány.
Válasz erre 

Csaba Sz 2019.01.07. 10:48:44

szrtajk lesz szombaton és kész.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 10:51:49

@maxval balcán bircaman:

Én nem is várom, hogy az elkövetkezendő hónapokban meg fog bukni a kormány. 2006-ban is csak elindult valami, és ha az ellenzék folytatja önmaga megszervezését, akkor az eredmény ugyanez lesz. Nagy kérdés, hogy mit kezdenek vele. Most végre látok olyan arcokat, vezéregyéniségeket, akik képesek elindítani a folyamatokat. A fidesz ezt már elcseszte. elbízták magukat, és azt gondolják mindent megtehetnek már. Eddig az volt a céljuk, hogy zúzzák szét az ellenzéket, de ennek az eredménye az lett, hogy végre rájöttek arra, amit már rég észre kellett volna venniük, hogy nem egymást kellene gyilkolni, hanem kiállni a fidesz ellen. Most a pofon visszaütött, mert a fidesz túltolta a szekeret.
Válasz erre 

Ballib vagyok mert rettegek 2019.01.07. 10:52:47

@Homyak:

A magyar emberek szerencsére tudják hogy a migráns veszély ott leselekedik rájuk minden nap. Ha Orbán Viktor nem lenne ilyen erős vezére a népének akkor a migrik millió számra áramlanának be Orbán Viktor országába és nemcsak a magyarok munkáját hanem a 400 túlórát is elvennék.
Ezt szerencsére megvédte a szögesdrót kerítés, azóta a magyar emberek a legnagyobb nyugalomban végzik a több száz órás túlórájukat, senki se akar beállni a helyükre.

A balibsi hírhamisítók azzal a rémhírrel is megbuktak hogy a magyar emberek ingyen túlóráznának. Nem igaz, mert aki ma túlórázik az 2022 január 7-én meg fogja kapni a mai bérét.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 10:55:14

@maxval balcán bircaman:

"Ilyen méretű tüntetések nem érhetnek el soha, semmit. 2006-ban 3-4-szer ennyien voltak kint, akkor se bukott meg a kormány. "
Nem akarok itt számokkal dobálózni, hogy mikor hányan voltak (főleg mert a fideszék képesek voltak az 50ezres összebuszoztatott birkamenetet is félmillásnak hazudni), de azért azt is vegyük figyelembe, hogy 2006-ban volt egy jól szervezett ellenzéki párt, akik képesek voltak jól mozgósítani. Most viszont csak most kezdi magát (eléggé megkésve, de legalább elindult) megszerbezni az ellenzék. Ha sikerül, akkor nagy bajban lesz a fidesz.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 10:57:38

@Ballib vagyok mert rettegek:
"A magyar emberek szerencsére tudják hogy a migráns veszély ott leselekedik rájuk minden nap. Ha Orbán Viktor nem lenne ilyen erős vezére a népének akkor a migrik millió számra áramlanának be "

A magyar emberek kb 3 éve nem láttak egy migránst sem. A napokban derült ki, hogy egész Európába 2018-ban 150ezer migráns akart bejönni. Hol vannak a milliók? Amúgy meg Magyarország pont nem célállomás. Bár az lenne, mert akkor azt jelentené, hogy olyan nagy itt a jólét.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 10:58:06

@Homyak:

Na, ez már realistább hozzáállás.

Nyilván lehetne ez, de ehhez kell még 3 dolog:
- akad az ellenzéknek vezére, aki képes legyűrni a radikálisokat (ezt Orbán megtette 2006-ban),
- a Fidesznél jobb üzenetet lesz képes adni az ellenzék (ez könnyű volt a Fidesznek a ballibek ellen, ma nagyon nehéz),
- az ellenzék egyesül, azaz lesz legalábbis egy szervezet, mely összefogja az ellenzék 80-90 %-át (ezt megcsinálta a Fidesz 2006-2010 között).
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 11:02:14

@maxval balcán bircaman:

Ezt jól látod. Most hosszú idő után először látok esélyt arra, hogy kiépüljön egy komoly ellenzék Orbánék ellen. Általában be szoktak válni a politikai jóslataim, de jelenleg nem tudom mi lesz. Sok a kérdés, és sok kimenete lehet a dolgoknak.
Válasz erre 

invalid user name 2019.01.07. 11:02:39

ugye az alap hogy egyetlen ígéretet sem szabad elhinni
Válasz erre 

moloy 2019.01.07. 11:05:40

Legfőbb problémáim a cikkel a SZAKSZERVEZETEK. Két példa:
1. Kereskedelmi dolgozók szakszervezete. Hol voltak a "Vasárnapi nyitvatartás" vitájánál?
2. Többek között a BKV-s "szakszervezet is tiltakozik a minimálbér miatt. A BKV-nál NINCS minimálbéres dolgozó. Miért gondolják, hogy nekik a kormánnyal kellene tárgyalni, és nem a munkaadóval?
Válasz erre 

kocsisj 2019.01.07. 11:11:59

Valószínűnek tartom, hogy a rabszolgatörvény hátterében valami sokkal gusztustalanabbról akarják a figyelmet elterelni. A jelenlegi munkaerő felhozatalban ugyanis az a munkáltató, amelyik a dolgozója ellenében hoz negatív döntéseket, hamar egyedül találja magát a gyárában vagy irodájában. Orbán Viktor végtelenül erkölcstelen , de egyáltalán nem hülye. A közigazgatási bíróság meg a CEU, háttérben az Akadémia szétverésével, meg azok a nagy sz.rok, amiket még nem is tudunk, ezeknek az eltakarására valószínűleg a "rabszolgatörvény" a gumicsont.
Válasz erre 

pulsarito 2019.01.07. 11:12:42

Annyira szánlamas ez a rabszolgázás a libsik részéről, különösen annak fényében, hogy pár éve még a vasárnapi boltzár ellen őrjöngtek habzó szájjal. Akkor most döntsétek már el, hogy mit akartok?
Vag y a kereskedelemben dolgozók lehetnek rabszolgák, csak hogy az ilyen belvárosi hülyegyerekek vasárnap is mehessenek plázázni!
Válasz erre 

LKerekes 2019.01.07. 11:21:19

Naív ellenzék. mentek a levesbe az uniós választásokon. Pláne, ha tényleg totális közös ellenzéki indulás lesz. 80/20 % lesz az eredmény a Fidesz javára. És ez még nagyon optimista az ellenzék felé.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 11:22:02

@Homyak:

Nem fog sikerülni, mert:
- összeegyezthetetlenek az ellenzéki programok, nem lehet egyszerre angolszász kapitalizmust, skandiváv típusú államot, anarchizmust, balos populista rendet akarni,
- a kemény mag azonnal változást akar, a vezetők nem,
- nincs elfogadott vezető egyéniség.
Válasz erre 

törppicur 2019.01.07. 11:24:10

Hol van a kritikus tömeg nagysága?
Múlt héten BP-re 50ezres tüntetést igértetek. Nem kicsit nem jött be, Nagyon.
A szexervezetekkel megegyezett a kormány sztrájkról, minimálbérről év végén. A szaxervezetek beálltak a ballibbantak soraiba tüntetni (úgyis roppant kevesen voltak). Most akkor a szaxervezetek megállapodtak, vagy szrtájkot készítenek elő? Ha mindkettő igaz, akkor vagy nem szavahihető elvtársakról beszélünk, vagy nem egységes szaxervezetekről. Hmm?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 11:24:11

@Homyak:

A ballib holdudvar ezt SOHA sem fogja megengedni, sőt a külföld - Soros és társai - se. Sikeres csak egy balos populista mozgalom lehetne, de az ugyanakkora szálka lenne a háttérhatalom szemében, mint Orbán. Azaz a megmondóemberek kemény magja liberális ellenzéket akar, s minden más próbáljkozást el fog lehetetleníteni.
Válasz erre 

István Tamasi 2019.01.07. 11:26:11

A csüngőhasú suttyó a rabszolgatörvényt is a multik és német nagyvállalatok kedvéért/utasítására vezette be és tudja, hogy azok támogatása nélkül még a hazai látszatellenzékkel is megbukna.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 11:28:58

@maxval balcán bircaman:
Meglátjuk, hogy mi lesz, de ne hidd, hogy nem sikerülhet. Szlovákiában pár éve már történt hasonló, és ott bukott is a rezsim. Simán el tudom képzelni, hogy összefog a teljes ellenzék, akik találnak egy vezért (mondjuk Márki-Zay, vagy Hadházy személyében). Ha így nyernek, akkor első körben rendet raknak, és elsöprik a rendszert. Aztán ha már rendet raknak, és a fidesz vezérkar már előzetesben ül, akkor kiírják az új választást, melyen megmérkőznek egymással.
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.01.07. 11:33:13

Az azért egy érdekes helyzet lenne, ha az ellenzék nyomására a kormány visszavonná a túlóratörvényt. Közkeletű vélekedés szerint ezt a jogszabályt a német autóipari lobbi, illetve más nyugati nagybefektetők kérték. Orbán ez után nyugodtan mondhatja, hogy "fiúk, én megpróbáltam, de látjátok, nem megy." És ez lenne a kisebbik furcsaság. A nagyobbik az lenne, hogy ezek után a nyugati üzleti körök nem mehetnének a kéréseikkel se a kormányhoz, se az ellenzékhez. Biztos, hogy ez jó lesz?
Válasz erre 

törppicur 2019.01.07. 11:35:11

Nem mellesleg érveket lehet a törvényelőkészítés szakaszában kellett volna hozni. pl. ezt az 5 db-ot, nem 3000-t. Az esetleg nem lett volna komolytalan.

- Azért van egynéhány csúsztatás, pl nem a kormánypártok támogatottsága csökken, hanem...
- Az ellenzéket becsmérlő kijelentésekről még csak írni is szánalmas, amikor O1G, meg bajszos szar stb az ellenzék fő mondandója. Szégyelljétek magatokat
- a tetves CEU-elüldözést, mint szállóigét miért fűzitek a "rabszolgatörvényhez", ott olyan sikeres volt a várvédésetek? nem is értem milyen kormánypárti szimpatizánsok támogatásáról beszélsz, még ellenzéki oldalon is vegyes a nézet
- milyen választókat sokkoló törvényekről írsz? Ja, hogy titeket sokkol? Nem kell 100 százalék támogatottság, még sima többség is elég lenne.
-"Érezhető volt a budapesti és a vidéki demonstrációkon, hogy olyan egység született meg Orbán-rendszere ellen, ami talán meg sem áll a jelenlegi követelések szintjén." azért nem teljes ez az egység, pl a fekete nővér és 3 kockásinges tanár elmaradt a hideg miatt.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 11:36:32

@Homyak:

Más idő, más kor volt az. S az a bukott szlovák rend mára ismét hatalmon van, vedd észre.

A rendszer elsöpréséhez hatalmas választási győzelem kell, Ha ez meglenne, már áprilisnban is nyerhettek volna.
Válasz erre 

törppicur 2019.01.07. 11:38:27

@Homyak:
Hadházy stand up-os, nem ér rá kormányt alakítani
MZP-ről, alkalmasságáról azon túl, hogy gondatlan odafigyelés miatt nyert HMVH-n mi jót tudsz elmondani? Az sem zavar, hogy több gyerekének a saját lábra állását kellene kigazdáslkodnotok, mint Orbánnál?
Válasz erre 

2019.01.07. 11:39:00

Biztos, hogy valami beindult és változás van! Birca értelmeset is írt, nem csak a szokásos formáját hozza. Ezek tényleg betojtak a kormányoldalon.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.01.07. 11:41:06

Már megint döglött lovon ültök...

A tüntető szakszervezetek kb. 90% meg a közszférából jött, azt meg inkább leépíteni kéne ugye. Kisebb állam...
Mégis, hogy akartok eltarttatni 2 millió emberrel a "maradék" 8-at? A külföldön dolgozó félmillió embernek meg hiányoznak a befizetései: nyugdíj, TB. Helyettük kell fizetnünk.
Persze utalnak haza, csak abból nem tudom mennyi jut a költségvetésbe...

Szóval döglött lovon ültök és ráadásul fordítva....
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 11:47:19

@törppicur:

Hadházy volt az, aki sorozatban borította a fideszes mutyikat, ezért is szúrja a szemét a kormánynak. Azon kívül ő az aki az európai ügyészséghez való csatlakozás kampányt viszi egész jól. Kevered Hadházi Lászlóval, ő a stand-uppos :)
MZP meg tudhat valamit, ha már ennyire rászállt mind a fidesz, mid a kommentelőik. Képesek még arra, is a mindenhova szart fröcsögő Bayert is lezavarják Hódmezővásárhelyre (mert ő aztán fenemód képben van a helyi ügyekkel).
Válasz erre 

törppicur 2019.01.07. 12:10:05

@Homyak: Nem keverem. Hadházy stand-upolt a TV az MTVA-ban, még közvetítette is.
MZP mely intézkedéseitől tart a kormány? Szerintem nem baj, ha foglalkoznak a kiugrott fideszessel, csak érezze a törődést. Egyébként nem olyan nagyon sok (2) megyei jogú város van "független" polgármester kezében, javítani kell a statisztikán. Ellenzékiből meg annyi sincs, mint függetlenből. Botkát megtartják negatív példának, az is kell.
Válasz erre 

hümhüm 2019.01.07. 12:37:38

@Csaba Sz: "szrtajk lesz szombaton és kész. "
Igen ideális időszak lenne szombaton 0 órától reggel 6 óráig. Az egész országban...
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 12:50:48

@törppicur:
A kormánymédiában történt eset a fidesz balfaszsága, nem is értem hogy nem ég a képükön a bőr. Egy részt ők jártak el törvénytelenül, másrészt nem értem miért nem engedték beolvasni. Akkor hajnalban beolvassák, akkor nem történik semmi, mert a kutya se látta volna, nem lett volna belőle ügy, így viszont ingyen reklámot csináltak az ellenzéknek.
Ha MZP egy senki lenne, akkor miért foglalkoznak vele ennyit? Ha nem tartanának tőle, akkor miért fektetnének ekkora energiát a lejáratásába? Gondolkodni is ér, mielőtt megszólalsz.
Botkát azért engedték el, mert a szegedi fideszesek a pécsiek mellett az egyik legbalfaszabb szervezetek. Amúgy Pécsről: csodálkoznék ha ott nem zavarnák el idén a komplett fideszes városvezetést. Nagyon hülyének kell lenni ahhoz, hogy azokat újra odaengedjék.
Válasz erre 

rnz 2019.01.07. 13:01:17

A szakszervezetek szart sem érnek. Bármikor meghunyászkodnak, lazán csinálnak bármikor 180 fokos fordulatot, oda csapódnak, ahol épp jobbnak tűnik a pozíció az adott helyzetben. Ugyan már...
Válasz erre 

nnnnnnnn 2019.01.07. 13:25:02

a szombati nap megmutatta hogy hamvába holt az egész. alig voltak páran, azok is hazamentek már kora este. ennyi volt, kipukkant a sokadik ballib reménylufi.
Válasz erre 

steery 2019.01.07. 13:28:01

Szerintem hagyni kéne ezt a témát és nem lovagolni rajta tovább.
Okosabb volna engedni, hogy működjön a túlóratörvény, aztán 1 év múlva meglátjuk, milyen eredményei vannak. Mik lettek a gyakorlatban (függetlenül attól, hogy ki milyen rémképeket fantáziált össze előtte) az előnyei, hátrányai? Majd ennek alapján eldönteni, hogy maradjon vagy vonjuk vissza. Ez hatékonyabb lenne az utcai hisztizésnél meg folyamatos hazudozásnál.
Válasz erre 

törppicur 2019.01.07. 13:31:52

@steery: Ott a pont. Én is a békés megoldást szeretem, de tényleg nem tudni, van-e megoldani való, vagy árnyékboxolás az egész
Válasz erre 

konrada 2019.01.07. 13:33:45

@Homyak:
...mert az precedens lenne.

Nem véletlen, hogy a világban csak akkor szokás beolvasni a közmédiumokban kierőszakoltan a követeléseket, ha éppen folyó puccs van...
Válasz erre 

törppicur 2019.01.07. 13:36:39

@Homyak: Ha Pécsen bambák, le kell cserélni őket. Lehet, már a Fidesz megteszi, ha kihagyja a ziccert, magára vessen.
Botka még egy kurzus alatt feléli a királyságát, egyre gyengébb.
MZP-nél a felhájpolást nem értem. Tudtommal nem mutatott semmit, csak akkor találkozol róla hírrel, ha országos politikusnak érzi magát, beleszól és helyére teszik.
Válasz erre 

konrada 2019.01.07. 13:37:15

@hümhüm:
Azért pont szombaton, hogy megbénítsa az országot!

...hiszen már megmondta az a sok tiltakozó munkás is a Kossuth téren, hogy a rabszolgatörvény miatt a szombat kötelező munkanap lesz, így a munkába induló tömegek a munkahelyeik körüli forgalom elállásával ki tudják harcolni a rendszer leváltását!
Válasz erre 

törppicur 2019.01.07. 13:43:39

@Homyak: Azért pl. Pécsen nem lesz egyszerű egy közös független jelöltet betolni balról, mivel az áprilisi választáson már sikerült egy vérfüggetlent képviselővé választani, azután Mellár úgy beült a frakciólimit eléréséért (meg valszeg egy kis többlettámogatásért) a frakcióba, hogy előbb ért oda az igazi frakciótagoknál. Sokszor ezt nem lehet megcsinálni.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 13:56:29

@törppicur:
Most komolyan. Pécsett a jelenlegi garnitúra élén a Páva nevezetű alkoholista bábemberrel úgy vitte csődbe a várost rövid idő alatt, hogy azt se tudják mennyi a város adóssága. Ezek után volt pofájuk a szocikra mutogatni, holott 2009 óta ők vannak hatalmon, és az Orbán kormány lenullázta az első kétharmad alatt az adósságukat. Ezek után te adnál nekik még esélyt? Mert akárki is lenne a kihívó, ennél rosszabb nem lehet.
Válasz erre 

2019.01.07. 13:56:40

Tatcherrel szemben is akcióztak a szakszervezetek, aztán még több mint 10 évig hatalmon volt, és visszavonulása után is maradt a tory uralom. A történelem az élet tanítómestere..;)
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 13:57:56

@konrada:
"Nem véletlen, hogy a világban csak akkor szokás beolvasni a közmédiumokban kierőszakoltan a követeléseket, ha éppen folyó puccs van... "

Most erre azt tudom mondani, hogy akkor nem szokás szót adni a közmédiánál az ellenzéknek, ha diktatúra van.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 14:09:59

@maxval balcán bircaman:
"Más idő, más kor volt az. S az a bukott szlovák rend mára ismét hatalmon van, vedd észre.

A rendszer elsöpréséhez hatalmas választási győzelem kell, Ha ez meglenne, már áprilisnban is nyerhettek volna. "

Kezdtél okosakat írni, de megint nem tudod miről beszélsz. Vladimír Mečiar pártjáról van szó (Szlovákia), mely ugyancsak jobboldali populista volt, de ma már bent sincs a szlovák parlamentben.
Tessék, okosodj:
hu.wikipedia.org/wiki/N%C3%A9pp%C3%A1rt_%E2%80%93_Demokratikus_Szlov%C3%A1ki%C3%A1%C3%A9rt_Mozgalom
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 14:12:43

@Homyak:

Ami mindegy, mert Fico pártja van hatalmon, ami kb. ugyanazt a politikát viszi. A nyugatpárti liberálisok ellenzékben vannak.
Válasz erre 

konrada 2019.01.07. 14:19:38

@Homyak:
Ez is igaz.
...de az is, hogy ettől még nem találsz nagyon olyan demokráciát, melyben a közmédiába csak úgy besétálhat valaki felolvasni mit akar. Ott is legalább az kell, hogy műsoridőt biztosítson neki a szerkesztő....
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 14:21:09

@maxval balcán bircaman:
"Ami mindegy, mert Fico pártja van hatalmon, ami kb. ugyanazt a politikát viszi. A nyugatpárti liberálisok ellenzékben vannak. "

Azt tudtad, hogy a Smer balközép párt :D
Ez sem nyert :D
hu.wikipedia.org/wiki/Ir%C3%A1ny_%E2%80%93_Szoci%C3%A1ldemokr%C3%A1cia
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 14:23:17

@Homyak:

Igen, ahogy a Fidesz jobbközép...
Válasz erre 

Ellenzéki Tüntető 2019.01.07. 14:27:05

@Homyak: Bocs ezen el lehet vitatkozgatni hogy a köztévé mennyire "köz", de az nem normális hogy "majd mi bemegyünk és felolvassuk", mert ennyi erővel az összes nulla százalékos mikropártocska, vagy akár Toroczkaiék is bármikor bemehetnének.

A másik meg hogy nem tudom sajnálni a most nyígó balosokat. 2002-ben Orbán javasolta (mivel akkor a köztévé szintén elfogult volt, csak balra), hogy legyen úgy, hogy az mtv1 a "kormánypárti", az mtv2 az ellenzéki adó. Akkor Medgyessy azt találta mondani demokratikuskiegyensúlyozottan, hogy "akinek TV kell, vegyen magának."

Orbán tanult ebből. Ő soha nem kapott se kegyelmet, se gesztust a baloldaltól, most ő van nyeregben, és bizony jaj a legőzötteknek.
Válasz erre 

Ellenzéki Tüntető 2019.01.07. 14:28:43

"lyen puskaporos levegőben nem tanácsos újabb irritáló törvényeket meghozni, az ellenzéket becsmérlő kijelentéseket tenni, "

ja ezt gondolom az orbángecizős embereknek is el szoktad mondani
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 14:30:41

@maxval balcán bircaman:
"Igen, ahogy a Fidesz jobbközép..."

Jobbközépen a liberális konzervatívok vannak. Ezek közül melyik is igaz Orbánékra?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 14:36:07

@Homyak:

Azaz te is látod, a nagy európai pártcsaládok heterogének, sokszor össze nem illő pártok vannak egy családban. Fico és Orbán sokkal közelebb vannak egymáshoz, mint mondjuk Orbán Mertkellhez, nem furcsa? Vagy a bolgár szocik ellenzik az Isztanbuli Egyezményt. A cseh kommunisták támogatják a lengyel kormánypártot. Meg még egy sor hasonló példa.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 14:37:24

@Ellenzéki Tüntető:

Lehet mondani, hogy anno a köztévé balos volt, és lehet azt is, hogy esetleg arra ferdítették a híreket, de van néhány nagy különbség.
Kezdjük ott, hogy anno az ellenzékiek is kaptak lehetőséget a köztévében, és nem csak szócső volt, mint most. A másik, hogy nem a propaganda szólt onnan, hanem értékelhető hírek. Most kb az 50-es évek szintjén van az egész.
Tudom, erre jön majd a válasz, hogy milyen balfaszok voltak, hogy hagyták kicsúszni a kezükből, de erre csak azt tudom mondani, hogy ők legalább korrektek voltak, és teret engedtek az akkor ellenzékben lévő fidesznek.
Válasz erre 

konrada 2019.01.07. 14:48:55

@Homyak:
...azért az megvan ugye, hogy az ellenzéki pártok kezdték el bojkottálni a köztévét - teszem hozzá jogosan! - így nehéz azt számon kérni, miért nem beszél benne az, aki nem akar abban beszélni.
Válasz erre 

törppicur 2019.01.07. 14:50:21

@Homyak: ha cinikus lennék, mondanán, hogy ha az ejutel lehet vezetni isiásszal, akkor Pecset is
Erre,irtam, lehet már a Fidesz lecseréli
Válasz erre 

konrada 2019.01.07. 14:51:59

@konrada:
...ja és még annyit: azért aki akkor nézte, az azért emlékszik arra, hogy akkor is olyan mikrofonállványokat tettek be kérdezőnek, akik a kormányoldal felé nyaltak, a másikra meg kontráztak.
A köztévét nem most qrták el....
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 14:56:27

@Homyak:

A valóságban egyedül az Antall-kormány alatt rúgott labdába az ellenzék az állami tévében és rádióban. Akkor meg a kormánypártiakat diszkriminálták, olyan is megesett, hogy nem adták le Antall beszédét. Ennek oka az MDF-SZDSZ paktum volt, mely átadta a médiákat az SZDSZ-nek még 1990-ben. Így aztán Antall ideje alatt az állami tévé harcos ellenzéki médiaként működött,
Válasz erre 

törppicur 2019.01.07. 14:59:15

@Homyak: bocsi, de nem emlexem az 50es évek TVHiradoira
Az meg, hogy mi a hir, meg mi a szócső, elég relatív, vegyük pl a független Rtlhiradot vagy Indexet
De. 10 evvel ezelőtti hiradásokar vagy a távolság vagy a szemüveged árnyalja, szépiti meg
Válasz erre 

Occam beretvája 2019.01.07. 15:01:16

@Homyak:
"Kezdjük ott, hogy anno az ellenzékiek is kaptak lehetőséget a köztévében, és nem csak szócső volt, mint most."
Háppersze gyafi a pártkeltével.:-)

Most kb az 50-es évek szintjén van az egész.
Ha így lenne akkor téged elvinnének, levernék a vesédet,lehúzgálnák a körmeidet azután ha valami alfőldiroberta féle lenne a kihallgatód ánuszon dörrentenének, és a szaros répájukat a szádba gyömöszölnék csak hogy érezd a törődést.
Válasz erre 

törppicur 2019.01.07. 15:03:18

@maxval balcán bircaman: te birca, azt el tudod képzelni az euparlament pártcsaládja hogyan fognak a 6db magyarellenzekiösszefogosdi nevű civil szervezet által delegálthoz viszonyulni májustol?
Az tiszta, hogy a 6 db Magyarország ellen lesz, de ki veszi őket a nevére?
Válasz erre 

midnightcoder2 2019.01.07. 15:08:52

A szakszervezetek csak az állami szférában mûködõképesek. A versenyszféra ami eltartja az országot nem tud sztrájkolni. És nem is feltétlenül akar. Mivel magyar gazdaság gyakorlatilag nincs, így az eszkimó-fóka arányt a multik száma határozza meg. Ergo a multik érdekeinek a kiszolgálása kb. egybeesik a versenyszféra munkavállalóinak az érdekével is. Ha van 2-3 multi ami között választhat a munkavállaló, az kisebb kiszolgáltatottság mint ha csak a magyar pincebété van, ahol megoldjuk minimálbér + 'okosba' a fizetést.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 15:20:29

@törppicur:

Nem fognak összefogni.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 15:21:07

@törppicur: @Occam beretvája: @konrada:

Jaj istenem, hirtelen úgy rám szálltatok, hogy nehéz ennyi fele válaszolni. Emlékszem régen milyen volt a híradó a köztévén, de ennél jóval emészthetőbb. Nem az jött le belőle, hogy van egy oldal, meg Soros. 3 éve mást se lehet onnan hallani, csak a migránsokat, annak ellenére, hogy tavaly egész évben az egész unióba 150ezer migráns jött be. Röhejes az egész és nézhetetlen. Az ellenzéki híreket röhejes indokokkal nem olvassák be, de a fityfenés rendelésű karaktergyilkosságok ezerrel mennek. Azon felül ezt közpénzből teszik, tehát az enyémből is. Az ország nagy rész pedig nem kér a közpénzből finanszírozott hülyítésből.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 15:21:56

@maxval balcán bircaman:

Nem tudom miért véded a migránshíradót, pedig te is az vagy.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 15:23:21

@Homyak:

Nem vagyok az, s nem védem, szinte sose nézem őket.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 15:23:24

@maxval balcán bircaman:
"Azaz te is látod, a nagy európai pártcsaládok heterogének, sokszor össze nem illő pártok vannak egy családban. Fico és Orbán sokkal közelebb vannak egymáshoz, mint mondjuk Orbán Mertkellhez, nem furcsa? Vagy a bolgár szocik ellenzik az Isztanbuli Egyezményt. A cseh kommunisták támogatják a lengyel kormánypártot. Meg még egy sor hasonló példa. "

Imádom, hogy mindig megmagyarázod, hogy ez tulajdonképpen az, az meg nem ez. Így nem lehet veled érdemben beszélgetni, mert mindig a saját véleményedre akarod formálni a valóságot.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 15:24:31

@maxval balcán bircaman:

"Nem vagyok az, s nem védem, szinte sose nézem őket. "
De, az vagy, akár tetszik, akár nem:

migráns (főnév)
Lakóhelyét megváltoztató személy; egy területről elvándorló, illetve más országba betelepülő ember.
Válasz erre 

konrada 2019.01.07. 15:27:53

@Homyak:
Tényleg sz.r a köztévé.
...de ez egy hosszú folyamat eredménye.
Annak idején még eszébe nem jutott egy képviselőnek se, hogy fejjel rohanjon ajtónak, csak hogy szerepeljenek.

...szóval a köztévé a magyar valóság visszavetülése, és ez nem csak magyar sajátosság.. Az emberek átálltak arra, hogy aminek megértése több időt követel mint 1 perc, azt már meg sem nézik. Így az ellenzéki politikusok közül sokan akarják ezt az igényt kiszolgálni úgy, hogy az zajos botrány legyen.
...ezt meg a kaszánál ülők nem akarják kiszolgálni.
...de ez oda-vissza játék.
Válasz erre 

törppicur 2019.01.07. 15:39:39

@Homyak: mennyire nagy része? Adatod van, vagy csak érzed? Szerintem a NAGY része semmilyen hiradot nem néz a következő nagy csoport azt nézi ami az ő hitét erősiti a kicsi rész meg duzzog
Nem szalltunk rad, csak márkatársaid fogyoban vannak, és most vették ki a tüntikézésért jaro pihenőnapot, igy szoloban maradtál
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.07. 15:42:43

Látom trollok ma megdolgoznak a pénzünkért!
viki meg nem enged,mert azt hiszi ez így jó.
csak a birkáin kívül ez másnak nem tetszik.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 15:44:27

@Homyak:

Azaz tagadpd, hogy a nagy európai pártcsalások heterogének, s sokszor csakis taktika vagy belpolitikai kényszer kérdése, hogy egy adott párt hol tag?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 15:46:54

@Homyak:

Ha ilyen széles értelemben veszed, akkor az egyik városból a másikba menő ember is migráns. De mi értelme ilyen széles értelmezésnek?
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 16:11:42

@maxval balcán bircaman:
"Azaz tagadpd, hogy a nagy európai pártcsalások heterogének, s sokszor csakis taktika vagy belpolitikai kényszer kérdése, hogy egy adott párt hol tag? "

Ma is újat tanultam, mert eddig azt hittem, hogy ideológia alapján vannak egy pártcsaládban, de birca megint mindent felülír :D
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 16:12:43

@maxval balcán bircaman:
"Ha ilyen széles értelemben veszed, akkor az egyik városból a másikba menő ember is migráns. De mi értelme ilyen széles értelmezésnek? "

Néha szoktam azzal hülyéskedni, hogy mivel jelenlegi városomba csak alig több, mint 3 éve élek, ezért migráns vagyok, de te országot is váltottál, ezért nálad ez egyértelmű :)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 16:13:37

@Homyak:

Ha így van, miért vannak komoly eltérések az egyes pártcsaládokon belül? Ezt mivel magyarázod?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 16:14:39

@Homyak:

Alpavetőn a köznyelvben migráns csak az aki egy országban idegenként él.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 16:16:41

@törppicur:
A saját érdekedben is mondom, hogy ezt a "tüntikézős" szóhasználatot felejtsd el, mert használata elég buzis. Normális embernek feláll a szőr a hátán, ha ezt meghallja (nem is beszélve a pöcegödör mélyéről, amikor egy magát újságírónak nevező kretén használja ezt origon meg hasonló helyeken). Gyanítom, hogy a választók azon 50%-a, aki nem a fideszre szavazott, azt zavarja eme pénzkidobás. Amúgy a körömben nem nagyon ment senki tüntetni, de a fideszt mégis rühelli.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 16:19:15

@maxval balcán bircaman:
"Ha így van, miért vannak komoly eltérések az egyes pártcsaládokon belül? Ezt mivel magyarázod?"
Úgy, hogy jómagam konzervatív vagyok, de a liberálisabb fajtából, de vannak tőlem jobboldalibb konzervatívok, akikkel nem feltétlenül értünk egyet, de az alap irány egy.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 16:20:00

@maxval balcán bircaman:
"Alpavetőn a köznyelvben migráns csak az aki egy országban idegenként él. "

Na látod. Azaz te magyarként Bulgáriában, szóval rád igaz.
Válasz erre 

kvadrillio 2019.01.07. 16:21:58

dájcstompika a hírtv-n,,,,,,,,,,,,milyen ortodox feje lett ennek az SZDSZ-ből lett """fiatal demokratá"""---nak !!! :O)))))
Válasz erre 

kvadrillio 2019.01.07. 16:23:22

A FIDESZ A RABSZOLGATÖRVÉNYT NEM VONJA VISSZA, MERT Ő ELEVE ELRENDELTETETT RABSZOLGATARTÓ !!!!! :)
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2019.01.07. 16:25:16

@maxval balcán bircaman: ma nincs monthy pyton? vagy megszerezték a tartózkodási helyed, s ezért írsz vállalható és korrekt helyzetértékelést tükröző tartalmakat? ez sem rossz, de én jobban szeretem, ha csak trollkodsz. szórakoztatóbb, mikor szájzárat kapnak a csontjaidon:-)...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 16:27:06

@Homyak:

Ugyanazt mondod, mint én.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 16:27:42

@Homyak:

Csak én bolgár is vagyok, vedd észre, nem csak magyar.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 16:28:30

@Sir Bates dö Hól:

Mindig trollkodom, mármint a szó liberális értelmében.
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2019.01.07. 16:29:07

@Hata Mari..: elemzőnek ne menjél el;-)... meg látható, hogy hova vezette a uk-t a vaslady...
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2019.01.07. 16:29:25

Ezek az alibi kifogások meglehetősen megmosolyogtatóak.
Igenis Soros áll a tüntetések mögött.

Már két országban is sikerrel hajtott végre puccsot. Ukrajnában, és Macedóniában. Kellett hozzá a közösségi média, a fizetett álciviljei, és az ellenzék, akik felhergelték a népet. Nézd meg hova juottak Soros és bábkormánya irányítása alatt !

Csak itt a hergelésnél elakadt a dolog. Csak az agyhalott ballib faszok csekély száma ugrik a hazugságaitokra !
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2019.01.07. 16:31:00

@maxval balcán bircaman: ne visszakozz!;-)...
Válasz erre 

2019.01.07. 16:32:04

@Sir Bates dö Hól: Hová? Vagy 18 évig hatalmon volt a pártja,hiába ágálltak a szakszervezetek.Rátok is ez vár..;)
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2019.01.07. 16:32:41

@Róbert László:

Te hülye vagy mint a segg. A migránsok által megszállt Európában egyre több lesz a konfliktus. Többek között ezért lesznek a Soros által pénzelt migránsseggnyalók az EP választáson szopóágon, de legalábbis sokkal kevesebben jutnak majd az EP-be, mint ma.

A következőn meg 4 év múlva még kevesebben.
Mert az integrációra alkalmatlan migránsok betelepítése mellett kardoskodást ma csak az agyhalott ballib faszok szopják be, mert csak Soros fizetett propagandáját olvassátok !
Válasz erre 

2019.01.07. 16:40:41

@Toportyán Zsóti:
A politika gazembersége:

És éppen itt következett be a világtörténelem legnagyobb, legpiszkosabb, legpusztítóbb hatása. A kitermelő elemek ügyeskedése azt a torz hatást tette a szemek mechanizmusává: hogy a nép demokratikus részvétele a történelmi építésben, a szavazati jogban lesz ténnyé. A történelmi kirakatban mutatós kakasviadal dühöngtetik a jobb-és baloldal, az általános és a korlátolt, a nyílt és a titkos, a közvetlen és a közvetett stb. szavazati jog harcosai közt. Ez a napjainkig elhúzódó véres gúnyú móka mind a két tábor sarlatánjaival: a népbánya további üzemét igyekszik biztosítani e történelmi Kalifornia aranyásói számára. Mert jobb-és baloldal ilyen és olyan szavazati jog nem két ellentétes tábor, hanem: az egyetlen történelmi élősdiség, az egyetlen zsákmány-párt kétarcú kóklerkedése, Államot továbbra is megtartsák a Nemzet nagy tömegét kitermelő gépnek. A szavazati jog a szavazás, a képviselő-választás ténye: nem jelent belső felkészülést a nemzeti munka tömegeinél: életérdekeik megszervezésére, védelmére, életakaratuk érvényesítésére a történelmi, az állami életben: nem jelent demokráciát. A nemzeti munka tömegeinek részéről a szavazati jog, a szavazás, a képviselőválasztás nem jelent egyebet: mint intézményessé gépesített felajánlkozást a kitermeltetésre a történelmi élősdiség számára:. Mert a demokrácia lényege: Olyan egyetemes történelmi életrendszer, mely az élet minden terén: a politikai, gazdasági, szociális, kulturális élet minden intézményével, minden percnyi minden tényével: önmaga sorsa irányítására neveli, a társadalmat.
De ha egyszer a behemót Német ország – ha egyenlőre csak államközösségnek csalétkezett, ölelkezés formájában is – rátenné a kezét Magyarországra: a feltámadás minden reménye hiú képzelgés volna. Szabó Dezső 1938
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2019.01.07. 16:49:30

@Hata Mari..: az európai színtéren az eljelentéktelenedésbe, az usá-val szemben a függőségi viszony kiteljesedésébe... ellenben sikeresen megalapozta reagannel együtt az üvegfal-szabály lebontásával a 2008-as válságot és a globalizációt, sz'al objektíven nem mondhatjuk, hogy nem befolyásolta a világ dolgait... saját generációjának fellendülést hozott, ellenben ennek árát most fizetik a királynő alattvalói (persze ebből kivette részét blair is)...
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2019.01.07. 16:50:40

@lényeglátó:

Pontosan ez a lényege az EU-nak. Márhogy a nemzetek felett őrködő EU-nak, ügyészséggel, törvénykezéssel, államok feletti jogokkal.

Merthogy amíg ma nemzetállamokon belül, minden formációnak meg van az esélye, hogy nyerjen. A nyertesnek megvan az esélye, hogy kormányozzon, törvénykezzen.

Addig egy államok feletti, senki által nem választott irányító szervezet, azt csinál amit akar. Leválthatatlanok.
Válasz erre 

törppicur 2019.01.07. 16:58:46

@Homyak: Az O1G-ről, mint ballibant találmányról mi a véleményed?
Valahogy rólad nem gondoltam, hogy tüntetsz, de mivel magadra maradtál, a többi ellenzéki szimpatizánsról, akik nem jelentek még meg, viszont feltételezte a tüntikézést. Ez egyébként valahogy bekerült a köznyelvbe, nem gondolnám buzisnak, de szerinted lehet az. Az teszik benned, hogy negatív nálad a buzis jelző.
Egy ilye pici törp mint én az olyan pici szőrös állattól mint te elfogadja a megrovást, neked most írtam le utoljára ezt a csúnyaszót
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.07. 16:59:24

@Sir Bates dö Hól:

Honnan hová?
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2019.01.07. 17:02:43

@maxval balcán bircaman: az előbb nem trollkodtál, adtál egy korrekt helyzetelemzést... ma tényleg nem lesz monthy pyton?...
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2019.01.07. 17:11:29

@törppicur: dehonesztáló és pejoratív értelmű, kontraproduktív és ellehetetleníti a korrekt diskurzust, mivel az érzelmekre hat - el kell ismerni, ezt ügyesen használja a ner á la goebbels: a nép szívét kell megnyerni -, ellenben a másik félben is frusztrációt okozhat, mely agresszívitást szül...
szerintem is inkább hagyd meg a baribaszó ner-cselédeknek, neked nincs erre szükséged...
Válasz erre 

Homyak 2019.01.07. 17:56:02

@törppicur:
Köszönöm, hogy hanyagolod a szót, ezt értékelem. Attól, hogy valami bekerül a köznyelbe, attól még lehet irritáló. Még jó, hogy nem találjuk ki és honosítjuk meg a nyelvben a létező összes főnév kicsinyítőképzős alakját.
Az O1G-ről: valamiért ez lett az ellenállás jele (nem tudom miért). Mémnek jó, kb. ennyi a véleményem.
Válasz erre 

2019.01.07. 18:14:29

@Sir Bates dö Hól:
Látom ügyesen guglizol. Maradjunk annyiban, hogy kivezette a brit gazdaságot és társadalmat abból a zsákutcából, amelybe a háború utáni balos kormányok manőverezték, és saját politikai oldala majd ' húsz évig volt egyfolytában hatalmon. Épp,mint Magyarország a módszerváltás után..Csak a mi Tatcherünket Orbánnak hívják..;)
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2019.01.07. 18:48:12

@Hata Mari..: számodra tényleg elképzelhetetlen, hogy erre valaki guglizás nélkül is képes? (inkább nem mennék bele a uk '45 utáni gazdasági és társadalmi elemzésébe, erre hely és idő sincs, bár nem értem, hogy miért teachert hozod fel példaként (szemmel láthatóan nem ismered annyira a uk közelmúltját), miért nem sztálin országlásához hasonlítod? vagy putyinnal, illetve erdogannal, ben alival hasonlíthatod össze idolod?;-)...)
Válasz erre 

szepipiktor 2019.01.07. 18:58:46

Na, akartam pár dolgot, de éppen megy a rtlk hiradó és abban meg, hogy a kötelező minimálbér tv. miatt a vállalkozások árat emelnek...
Ezt ugattam az elmúlt napokban, hogy ez a rabszolgatörvény jellemnzően nem a magyar munkavállalóktól szól, a komplett vállalkozói szektor vagy nem is nézi ezt, vagy külön állapodnak meg a melósok és a tulajddonosok.
.
Itt a válasz: a 2% pontos járulékcsökkentéssel szemben írták elő a háromszoros értékű minimálbér emelést, azaz a vállalkozésok farkával verte e fidesz a csalánt.
De egyetlen tüntetés szervező megélhetési, meg szektás ERRE nem reagált!
Közel 1 millió olyan munkavállaló van, akik magáncégenél dolgoznak, azaz az ő kötelező béremelését nem a kormány adta, hanem Mi, TI MINDENKI, aki adót fizet!
De ez nem számít a pár ezres tüntető szektásoknak.
És ez áremelést eredményez, amit mindenki fog fizetni és az állam meg több bevételhez jut.
Ezt sem észleli a szektás pár ezer lény!
A meleg irodákban rohadó bölcsész-torzulatok valójában az ország dolgaival sincsenek tisztában, publikálnak, nyilatkoznak, politizálnak.
A rendőrök túlóradolga reális?:
Hát a csúti nem ezt teszi? Megosztja a társadalmat!
Most az ellenzék és az aktivista szekták megosztják a társadalmat, hiszen CSAK a rendőrök túlórázása lett a pontok közé téve.
.
És a szerző írja, hogy a fidesz tábor elbizonytalanodott... (Honnan vette?)
De ez megint KAMU!
A fidesznek a 2,5-2,8 milliós szavazóbázisából 1-1,2 millió kényszerszavazó, akik a nincs más elv miatt választotta a csútiékat.
Ez azonnal lelép, ha lesz valódi elélenzéki párt.
De ha most lépnek le, akkor a passzív halmazba sorolnak be és nem az ellenzékkhez, ami az ellenzéknek még rosszabb, hiszen lassan a passzívak utolérik a fidesz, és ők lesznek az igazi erő!
De a tévés áldozatos baromságok, a blogokban a hazudozások, a 2000 embert 100 ezresnek hazudása.
Meg a kunhalmi, meg a minisztrelenökjelöltasszony és a momentumos karrieristák.
Ez lenne az erő????
Rggelig írhatjátok a mantrát, ma már a tömeg nem dől be az ellenzéknek, nincs több biankó csekk!
Főleg, hogy ugyanazok kérik sokadszorra, akik évek óta bizonyítják, hogy egy lépést nem tesznek a emberekért, a társadalomért.
Az ellenzéki média eljutott a 1970-es évek MSZMP-s Népszabadság vezércikkek szintjére...
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2019.01.07. 19:45:54

@szepipiktor: "Közel 1 millió olyan munkavállaló van, akik magáncégenél dolgoznak, azaz az ő kötelező béremelését nem a kormány adta, hanem Mi, TI MINDENKI, aki adót fizet!"

első blikkre azt gondoltam, csak elírtad, de aztán láttam az egészet nézve, hogy nem vetted be a gyógyszert... te ekkora ökörségeket nem szoktál írni... jóval decensebb és összszedettebb szoktál lenni...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.01.07. 20:13:10

" olyan széles egységfront jöhet létre a kormánnyal szemben, amire már nehezen mondhatja az állami propagandagépezet, hogy Soros György tervét hajtják végre"

Hollik azért bevállalta ezt az idiótaságot is.
Válasz erre 

2019.01.08. 09:20:15

@Sir Bates dö Hól: Hát pedig belemehetnél. A 70-es évek végére a béka segge alatt volt az ország gazdasága. Mivel nem ismered a brit történelmet, nem tudod, hogy ehhez képest a 80-as, 90-es évek a felvirágzás korszaka volt. Olvass többet, írj kevesebbet..! :)
Válasz erre 

Sir Bates dö Hól 2019.01.08. 12:28:44

@Hata Mari..: így teszek, gondolom a többséghez hasonlóan, többet olvasok, mint írok;-)... mivel te a téma szakértőjének minősíted magad hozzám képest, ugyan jelezd már, mely műveket kellene elolvasnom, hogy teacher bányászsztárjkhoz való hozzáállását én is kulcsmomentumnak lássam a '80-as, '90-es évek fellendülésének megalapozásához, s melyeket ahhoz, hogy a uk munkáspárti kormányainak döntései miként vezették a britt gazdaságot zsákutcába (függetlenül természetesen a gyarmatbirodalom felbomlásától, az ún. olajválságtól, tehát a külső körülményektől)... persze vicces lenne, ha elsőként az ablakzsiráf alapművét ajánlanád, de tételezzük fel, hogy azon már túl vagyok;-)...
sz'al várom a listát, mert anélkül csupán egy virtuális faszméregetésre való felhívás és inszinuáció a kommented;-)...
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.08. 19:38:53

@szepipiktor: Naaa!Még ha van is benne valami és próbálsz pártatlannak tűnni.

@nemecsekerno_007: Faszközöd van hozzá ha segítesz elüldözni őket !
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.09. 12:43:20

@nemecsekerno_007: Én hála viktornak,meg azoknak adtam a fizetésemből,akik kétszer annyit kerestek,mint én.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard