Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Már csak kívülről tűnik úgy, hogy egy a tábor, egy a zászló

Már csak kívülről tűnik úgy, hogy egy a tábor, egy a zászló

A Fidesz támogatói között egyre jelentősebb azoknak a tábora, akik egyelőre csak magukban morognak pártjuk túlkapásai vagy szerencsétlen megnyilatkozásai miatt. Ha azonban lesznek olyanok köztük, akik nagy nyilvánosság előtt ki merik mondani azt, ami a szívüket nyomja, a megrendülhet kormányzópárt táborának egysége. Orbán Viktor és közvetlen környezete tisztában van ezzel a veszéllyel, ezért követnek el mindent annak érdekében, hogy házon belül rendezzenek el minden nézetkülönbséget. A Fidesz számára ugyanis létfontosságú, hogy az EP választásokig fennmaradjon a párt stabilitásának látszata.

24_47.jpg

Fotó: 24.hu

A CEU elüldözése, nyílt hadüzenet a Magyar Tudományos Akadémiának, a túlóratörvény egyeztetés nélküli elfogadása, Orbán Viktor családjának és közvetlen környezetének látványos meggazdagodása, egyre üresebben csengő soroszás és migránsozás, a közszolgálati televízió és rádió szakmai mélyrepülése. Csak néhány ügy, melyek nem tesznek jót annak a pártnak, amely évek óta büszkén hirdeti, hogy: Egy a tábor, egy a zászló. A belső felmérések is azt a feltételezést igazolják, hogy nem feltétlenül találkoznak ezek a visszás ügyek minden Fideszt támogató magyar polgár egyetértésével.

Főként az úgynevezett jobboldali értelmiség szemléli egyre értetlenebbül az általa támogatott kormány intézkedéseit. Néhány kósza kiszóláson kívül (például Lázár János elítélő nyilatkozata a rabszolgatörvényről) azonban eddig nem voltak nyílt lázongások a kormánypárti táboron belül. Csak onnan lehet tudni, hogy finoman szólva is megosztotta a Fidesz táborát az a fentebb felsorolt néhány ügy, hogy a belső felmérések szerint a jobbra húzó szavazók többsége szerint sem mennek jó irányba az ország dolgai.

A magyar kormányfőnek csak néhány hónapot kell már kihúznia, hogy meglehetősen megosztó politikája ne okozzon maradandó károsodásokat saját táborán belül, ugyanakkor ne kovácsolja véglegesen egybe az ellenzéket.

Kérdés persze, hogy miért ragaszkodik Orbán Viktor azokhoz az intézkedésekhez, melyek azon kívül, hogy nem találkozik feltétlenül saját szimpatizánsai tetszésével, még az eddig erősen megosztott ellenzéket is egységbe kovácsolják? Egyrészt, mert most elég erősnek érzi magát és pártját ahhoz, hogy úgymond népszerűtlen intézkedéseket is végigvigyen, másrészt, mert a sajátjai felé is demonstrálni szeretné: Nincs olyan tényező, ami meghátrálásra kényszerítené olyan ügyekben, melyek fontosak számára. Vagyis, itt már minden az ő akaratáról, személyes ambícióiról, távlati elképzeléseiről szól.

Orbán tudja, hogy politikai karrierjében nagy vízválasztó lehet a tavaszi EP választás. Nincs azonban könnyű helyzetben. Egyrészt, mert ezúttal nincs mód arra, hogy saját érdekei szerint alakítsa át a választási rendszert, ugyanis most az EU szabványa szerint listákra szavazhatnak a polgárok, és semmiféle kompenzációs, torzító hatás nem érvényesül majd a mandátumok kiosztásánál. Másrészt, mert nemzetközi színtéren jelenleg vákuumban van. A Fidesz ugyanis Európai Néppárt perifériájára sodródott, a pártcsaládban maradása is kérdéses, így az sem hoz számára túl sokat a konyhára, amennyiben a kereszténydemokrata frakció lesz a legnépesebb az új felosztásban.

Van azonban egy olyan opció is Orbán számításai szerint, amely szívéhez közelebb áll, mint az akadékoskodó néppártiak gyámsága. Ha ugyanis bekövetkezne a magyar kormányfő által annyiszor megjövendölt szélsőjobboldali áttörés a tavaszi voksoláson, akkor egy percet sem tépelődne azon, hogy a radikálisok élére álljon. Épp ez a megfontolás vezérli akkor, amikor lényegében szélsőjobboldali pártokra jellemző intézkedéseket vezényel le Magyarországon.

A nagy pávatáncos Orbán partiképes igyekszik maradni a hagyományos jobboldali pártok számára is, hiszen jelenleg érdekük, hogy egységet mutatva ne zárják ki a szélsőjobbra kalandozó magyar miniszterelnököt a soraik közül, de igazából inkább Marie Le Pennek, és a hozzá hasonló nacionalistáknak igyekszik imponálni. Orbán Viktor legendás pragmatizmusa most odáig jutott, hogy minden opciót saját magának igyekszik fenntartani. És, hogy ezt megtehesse, nem fél beáldozni saját táborának egységét sem, főleg, ha a repedéseket felszínen még nem lehet látni.

A magyar kormányfőnek csak néhány hónapot kell már kihúznia, hogy meglehetősen megosztó politikája ne okozzon maradandó károsodásokat saját táborán belül, ugyanakkor ne kovácsolja véglegesen egybe az ellenzéket. Ha ez sikerül neki, akkor jön csak az igazi halálugrás számára, hiszen, ha a hagyományos európai politikai trend, és a mérsékelt jobboldal, a zöldek, liberálisok és a szociáldemokraták uralják továbbra is az Európai Parlamentet, akkor kénytelen lesz engedményeket tenni az Európai Néppártnak, hogy ne zárkák ki a Fidesz a kereszténydemokrata pártcsaládból, illetve, ne vonjanak meg uniós forrásokat az országtól.

hvg_55.jpg

Fitó: hvg.hu

Amennyiben azonban a számára kedvezőbb opció következne be, és látványosan megerősödnének az euroszkeptikus erők, akkor sem húzhatná rá a magyar modellt a svéd, holland, német vagy spanyol belpolitikára. Orbán mostanában sokat panaszkodik arra, hogy rengeteget kell küzdenie, és úgy érzi, hogy túl nagy ellenszélben kell előre haladnia. Ez lehet annak a jele, hogy kezd belefáradni a (sokszor értelmetlen) hadakozásba, de értelmezhetjük úgy is, hogy a sajátjai szolidaritását szeretné kikényszeríteni. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Sokszor csak másokat akar becsapni az olyan harcos, aki a köszvényre panaszkodik, mert amikor eljön a harc ideje, lóra pattan, és legyőzi azokat, akik beteg vénembernek hitték.”

110 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Már csak kívülről tűnik úgy, hogy egy a tábor, egy a zászló Tovább
Facebook Tetszik
0
110 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr714573090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (110)
Az utolsó 100 komment:

István Tamasi 2019.01.20. 10:07:07

@maxval balcán bircaman:
Még nem jutott el a bulesz hegyi birkalegelőre a hír miszerint a sorosozás megbukott, pontosabban a kitalálója elmondta, hogy az egész csak egy vaskos hazugság?
Válasz erre 

István Tamasi 2019.01.20. 10:09:23

A professzorok (???) Battyhányi Köre az MTA ügy óta úgy lapul a gazban mit egy rakás birkaszar.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.20. 11:27:48

@István Tamasi:

Nem bukott meg és nem hazugság. Rosszul tájékoztattak téged a Központtól.
Válasz erre 

tireless treehugger 2019.01.20. 13:12:39

Nincs itt semmiféle fidesz válság, 2millió szavazatra továbbra is számíthatnak. ezzel orbán helyzete be van biztosítva, a szorosan fogott képviselőkön keresztül biztosítva van neki hogy "magyarország nevében" beleszóljon az eu parlament működésébe, 1/50-1/80 részben. De gazdasági témákban ez még ennél is jelentéktelenebb, az úniós gazdaság neoliberális merkantilizmusra épül, ezen jelentős gazdasági szereplők nem akarnak változtani, mert az úniós modell ma a legversenyképesebb a világon.

A populisták erősödni fognak de a libsik is. Megosztás ellen nincs védekezés, arra pedig ne számítsatok hogy a lipsik átengednék a hatalmat, mert jelentéktelen lúzerek most úgy gondolják hogy itt van az ő idejük.
Válasz erre 

tireless treehugger 2019.01.20. 13:19:36

@maxval balcán bircaman:

a kisember le van szarva, lehetőség mindenkinek adott, miért nem tanult, miért nem fejleszti magát, miért nem lesz kevésbé jelentéktelen. A világot nem lehet lúzerekre bazírozni, mert akkor mászhatunk vissza a fára. Senkit sem kényszerítenek hogy lúzer legyen, illetve aki a milliónyi lehetőség ellenére is az, azért kár könnyeket ejteni.

Mindenki pontosan abban a helyzetben van amit képessége motivációja és múltbéli cselekedetei eredményeznek. (te is!!!)
Válasz erre 

enrikokaruszo 2019.01.20. 14:01:59

annak a (szerencsére elhanyagolható) esélye egyesíti a többséget, hogy egy ilyen teszetosza, koncepciótlan balfasz "ellenzék" kezére kerülhetne az ország
Válasz erre 

Denise Hogyisdugják 2019.01.20. 14:03:29

orbánnak nincs szüksége a saját pártjára sem, bármikor otthagyhatja őket, ha terhessé válnak számára.
ott van "kétharmadnyi" birka, akik mennek a kolompot lóbáló kalapos gazdájuk után, árkon-bokron, migránspusztán-hullákkal teli dunán keresztül, ha kell.
Válasz erre 

enrikokaruszo 2019.01.20. 14:08:52

@Denise Hogyisdugják: végre valami konkrét...ja, nem, csak a hülyeség még mindig:)
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2019.01.20. 14:19:51

Hubanyek, te komolyan elhiszed, hogy a csúti férges génselejt az EU nácik vezére lehet? Segítek, arrafelé a nácik a tolvajt sem szeretik nem csak a migriket, beindul a kampány, felhomályosítják a kinti nácit, hogy az ő adójából fizetett támogatásokat egy koszos tolvaj komcsi cigány ellopta, oszt vitya jobban jár ha kerüli az EU teljes területét.
Válasz erre 

John Szigethy 2019.01.20. 14:40:25

Szarok a szegedi kattintósra és idióta szerkesztőire.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2019.01.20. 14:53:47

Egy marad a zászló, mert a fideszhez alapvetően hitvány, tekintélyimádó emberek csatlakoznak. Ez a párt jellegéből egyértelműen következik. Legfeljebb akkor támadnának a saját birkanyájukra, ha ezt hordában tehetnék, hiszen egyedül gyávák. Itt viszont még nem tartunk.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.01.20. 14:56:44

"...fennmaradjon a párt stabilitásának látszata..."

Muhahahahahahahaha!!!!!
Ezt ti, így komolyan?!?!?!
Akkor az ellenzéknek milyen "látszata" van?!?!?
Muhahahahaha!!!!!
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.01.20. 15:00:32

@Orbán egy Palpatine: :)))))))

Látszik, hogy az ellenzéknek meg sikerült maga köré gyűjteni azokat akik ebből az egészből semmit nem értenek, úgy ahogy te :)))))
Hát nem lennék most a patás Orbán helyében! :)))))
Válasz erre 

Nagykörúton túli magyar 2019.01.20. 15:07:47

Egyre üresebben az utcák csengenek, ahol állítólag ti tüntettek, de inkább csak gecizésig juttok el értelmileg.
Válasz erre 

2019.01.20. 15:09:06

Úgy látszik itt az új szlogen, az "ellenzéki csőcselék". Ez annak tudható be, hogy a fidesz elszívja a pénzt és el is zárja azoktól, akik nem nekik hódolnak, így a végére csak egy csőcseléknek kinéző embertömeg marad, akikre még talán egy kicsit korán kezdik ezt ráolvasni. Ez a cigány hatalomfelfogás és inkább azoknak kellemetlen ez, akik a családon belül vannak.
Válasz erre 

röf 2019.01.20. 15:14:30

Ostobák, szeretnétek ti ekkora megosztott, szar tábort....
Hányan voltatok szombaton a Tejút-megbuktató gigantikus tüntetésen?
Majmok, hidat akartatok foglalni, csak nem értetek át egyik oldalról a másikra.
Legközelebb foglaljatok mondjuk kerékpárutat.
Válasz erre 

Bryan élete 2019.01.20. 15:18:38

"egy percet sem tépelődne azon, hogy a radikálisok élére álljon."
Hova????????? Ezen kár egy percig is morfondírozni, kispályás ő ahhoz, hogy LePent vagy a nála is nagyobb gazember Salvinit a háttérbe szorítsa ezen a kűzdőtéren. Ezek ketten hamar elmagyarázzák majd neki hogy a helye a rangsorban.
Válasz erre 

ednet2023 2019.01.20. 15:29:28

@nemecsekerno_007: Te tényleg azon vihogsz, hogy az “erős” magyar jól megszívatja a “gyenge” magyart? Röhögsz a tehetetlen ellenzéken? Dicsőíted a hatalmi eszközökkel visszaélőket?
Te az az ember vagy, aki az együttműködés helyett inkább a kisebbek földbedöngölésére vágyik?
Mindig van - és lesz is - különbség a megélhetésüket kockáztatva kritizálók és a hatalom árnyékából “bátran” kiugatók között.
Hogy te melyik vagy, szerintem nem kérdés.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.01.20. 15:37:00

@ednet2023: Igazából lesz@rom, csak rossz nézni amit töketlenkednek. Jobb lenne ha dolgoznának, lehetőleg a versenyszférában. Íróból is sok az a 180 akik Mo.-on vannak. Vicc ez az egész...
De ti tudjátok....
Válasz erre 

kvadrillio 2019.01.20. 16:00:21

várjuk k a végét ! nem biztos, hogy ez a SOROSIGAZGATTA BRÜSSZELI EU-IRÁNYÍTÁS HOSSZABB TÁVON IS BEGYÖN ! :o)))
Válasz erre 

kvadrillio 2019.01.20. 16:02:38

most azon szomorkodom, milyen nagy baj, hogy Vajna bácsi meghalt, és itt maradt egy csomó milliárd, amit még kivihetett volna az országból adómenetesen....:(((((((((((
Válasz erre 

Viszlát és kösz a halakat 2019.01.20. 16:03:56

elmorzsoltam egy könycseppet szegény fideszért. Nem lennél most orbán.
Válasz erre 

ember100 2019.01.20. 16:15:02

@Ma is mentek gecizni?:
Helló !

Igazad van én is hiányolom az utcákról az égő autókat a rendőröket kővel dobálókat.... :)
Válasz erre 

kvadrillio 2019.01.20. 16:19:19

EJJJNYAHHH....EJJJNYAHHHH...USA ! SZÉGYELLLLD MAGAD !!! EGY ILYEN ERŐS, HATALMAS ÉLS GAZDAG ORSZÁG ÉS MÉG NINCS ELFOGADOTT KÖLTSÉGVETÉSE ???!!! PEDIG EZ A PICI MAGYARORSZÁG IS MÁR RÉG ELFOGADTA !!!
Trump a menekült gyerekek deportálásának felfüggesztését ajánlotta fel 5,7 milliárd dollárért
Elfogadta a parlament a 2019-es költségvetést - 444

444.hu/2018/07/20/elfogadta-a-parlament-a-2019-es-koltsegvetest
2018. júl. 20. - Elfogadta a parlament a 2019-es költségvetést ... A Magyarország gazdasági stabilitásáról szóló törvény alapján az államháztartás 2019.
Válasz erre 

Viszlát és kösz a halakat 2019.01.20. 16:22:34

@ember100: Szólj a Ferinek, hogy aktiválja a provokatőreit.
Válasz erre 

ember100 2019.01.20. 16:31:10

@Viszlát és kösz a halakat:
Helló !

Te eszednél vagy ??
Mert nem a Fényességes Vezető és bandája hergelte a tömeget !
Válasz erre 

szepipiktor 2019.01.20. 16:37:29

Eljutottunk oda, hogy az ellenzéki bloggerek olyan "somogyinórásan" írják meg tényként a vágyaikat?
Félrevezet ám, ha csak a szűk kis körünkben tájékozódunk.
Vidéken hol is az a "tömeges" morgolódás?
Akik morognak, ugyanúgy morognak az ellenzékre is, sőt garantált, hogy ha el is vándorol egy halmaz a fidesztől, azok a büdös életben nem fognak az ellenzék szavazói közé állni.
Beülnek a passzív táborba és nézik, hogy a adott választásoknál milyen lehetőségek lesznek.
És mivel az ellenzés semmiféle reális alternatívát nem kínál, miért szavaznának az ellenzékre?
Ja hogy a gyűlölet elég indok arra, hogy inkább az ország pusztuljon el, csak az a rohadt orbán!
.
A blogger pontosan tudja, csak ugye azt nem szabad írni, hogy a fidesz mostani táborából legalább 1 millió a kényszer és érdekszavazó. A fidesz valódi bázisa alig 1,5-1,8 milliós.
Az 1 milliós halmaz moroghat és az válhat le, de ők miért is a fideszhez csapódtak?
Mert az alternatívákból csak ez volt számukra elfogadható!
És ez a halmaz jellemzően a vidéki, kistelepülésen élők halmaza.
Megnézem hogy a falusi mari néni aannyira morog a fideszre, hogy a szoknyáját a nyaka közé kapva rohan a momentumra szavazni!
Vagy azokra a balosokra, akiknek az nevelői söpörték le a padlását...
Ez a kamu, álomvilág sajnos a fideszt segíti, az ellenzéki bloggerek tudatosan kerülik a realitásokat és bármit feláldoznak az elvhűségért.
Válasz erre 

ednet2023 2019.01.20. 16:49:06

A normális állampolgári magatartás a hatalom tevékenységének ellenőrzése. Normális állampolgár - pártállástól függetlenül - hangosan felhördül, amikor Mészáros közbeszerzéseiről hall.
Normális fideszes szavazó ELVÁRJA, hogy az általa megválasztottak erkölcsileg kikezdhetetlenek legyenek, ellenkező esetben neki kellene először reagálni: figyelj pajti, nem ezt beszéltük meg.
A nem normális választópolgárok tapsolnak a hatalom minden tettéhez és kritika nélkül elfogadnak minden magyarázatot.
Válasz erre 

kvadrillio 2019.01.20. 16:52:30

NAHÁT !...NAHÁT !...VIKTOR !...VALAHOL MÉGIS NAGYON ELKCSESZTÉTEK EZT !!!

Szomorú hírt kaptak a bérből és fizetésből élők
Róna Péter közgazdász a Magyar Hangnak nyilatkozott a magyar és az európai bérekről. A dinamikus bővülés ellenére is csak leszakadnak a magyarok.
Szász Péter, 2019. január 20. vasárnap, 16:47
Fotó: Napi.hu / Szabó Dániel

Hozzászólok

Elküldöm

Ajánlom

Az elmúlt években dinamikusan nőttek a keresetek Magyarországon és ez nem csak a leggazdagabb rétegre volt jellemző - olvasható a portálon.
Minimálbér 2019: dermesztő kép a magyar fizetésekről

Azonban az európai bérlistán a legszegényebbek nem léptek előre a magyar társadalom alsó fele 2016-ban ugyanott volt, ahol 2010-ben. Ezzel szemben a legjobban kereső egymillió magyar előrelépett, s 2010 és 2016 között megelőzött 75 millió jól kereső európai polgárt. A legfelső százezres tömeg pedig már betört az uniós elitbe.

A 2017-es adatok azonban azt mutatják, hogy az itthoni viszonylatban jelentősnek mondható béremelkedés európai viszonylatban még a szinten maradáshoz sem volt elegendő.

Róna Péter szerint a forint gyengült, vagyis a magyar keresetek értéke uniós összevetésben csökkent. Ráadásul az infláció ma már meghaladja az uniós átlagot is.

A mostani számok is ezt igazolják, hogy 2010 után az Orbán-kormány egyértelműen jelentős jövedelmeket csoportosít át a társadalom alsó kétharmadától a gazdagabb egyharmad felé. Tovább nehezíti az előbbiek helyzetét, hogy a szociális támogatási rendszer megnyirbálásával is tetemes összegtől fosztották meg őket. Mindez együtt azt eredményezte, hogy helyzetük drámaian romlik európai sorstársaikhoz képest.
Az elvett pénz helyett nemzeti büszkeséget kapnak a szegények

- tette hozzá.
Válasz erre 

kvadrillio 2019.01.20. 16:55:13

Oroszország egy aranyhegyet épít maga alá
Az aranytartalék nagyságát tekintve Oroszország tavaly lekörözte Kínát és az ötödik helyre lépett elő - írja z MTI.
Szabó Dániel, 2019. január 20. vasárnap, 09:41
Fotó: Reuters

Hozzászólok

Elküldöm

Ajánlom

Az orosz jegybank adatai szerint az aranytartalék idén január elsején 67,9 millió uncia (2112 tonna) volt. Ez 8,8 millió unciával (mintegy 274 tonnával) több az egy évvel korábbinál, amikor a tartalék kisebb mértékben, 7,2 millió unciával (224 millió tonnával) emelkedett a megelőző évhez viszonyítva. Az orosz aranytartalék értéke 86,903 milliárd dollárt tett ki az idei év elején, 13,4 százalékkal felülmúlta az egy évvel korábbit.
Nincs más megoldás, aranyba menekül a világ

Szorítja az autóipart a történelmi drágulás

Aranytartaléka alapján a lista élén az Egyesült Államok áll, amelyet Németország, Franciaország és Olaszország követ. A hatodik helyre visszaszorult Kína aranytartaléka 59,6 millió uncia volt. Kína több mint két év alatt csupán egyetlen alkalommal növelte tartalékát, ami 2016 októberében még 59,2 millió uncia volt.

Oroszország a világ harmadik legnagyobb aranytermelője, két éve, 2017-ben a termelése 6 százalékkal nőtt. Az orosz aranytermelők szövetsége 2018-ra a termelés 3 százalékos bővülésével számolt.

Az orosz pénzügyminisztérium legfrissebb adata szerint tavaly az első 10 hónapban 8,5 millió uncia (265 tonna) aranyat termeltek az országban.

A héten az arany árfolyama csökkent, miután az amerikai dollár a vártnál jobban erősödött, a kötvényhozamok pedig magasabbak, mint a nemesfémen realizálható profit. A palládium is lekörözte az aranyat.
Válasz erre 

szepipiktor 2019.01.20. 16:56:58

@ednet2023:
És ezt te komolyan írtad nemecseknek?????
Tehát a kollaboráció a jó?
Az alkalmatlan, leszerepelteket támogassuk, csak mert te és a köröd gyűlölik a csútit?
Nincs más út?
Csak ez az aljadék bolsevik stílus?
De OK!
Fogjunk össze?
Ki kivel?
Miért hiszed, hogy ha a másik, leszerepelt garnitúrát, akik a mai napig nem képesek programot letenni, alternatívát mutatni a társadalom egészének, azok majd megoldáják az ország gondjait?
Azt szeretnéd, hogy az összefogással időhöz jusson ez az oldal is, és egy picit ők is rabolhassanak?
De én ezt nem akarom!
Egyik se raboljon!
De ha állást foglalnék, akkor mégis segítem az egyik rablót!
Akkor mégis a gerinc, a tisztesség részhez érünk, te aokat veted meg, akiknek van gerince és reggel bele akar nézni a tükörbe...
Te azzal a véleményeddel, ami még 100 ezer embert sem jelent - és ez sem egységes -, gyakorlatilag arcul köpöd - nem, nem a fideszeseket, hanem - a ma már a fidesszel azonos bázizú passzív társadalmi halmazt.
Egy szektaméret akarja a sok millió embernek megmondani?
Ez a bolsevik alap. Ez az ifjúkommunista világkép.
Vagy szerinted Petőfiék 1848-ban a Pilvax asztaltársaságáért, a szépírók érdekeiért szólaltak fel?
Szerintem a magyar nép egésze érdekében.
Hol is van az összefogásban ez?
Hol akar egyetlen ekkenzéki párt, szekta is a társadalom egészéért tenni?
A társadalom egésze a rendvédelmi dolgozó túlórája? És a többi szakma?
A társadalom egésze a közalkalmazottak kedvezményeinek megvédése?
És a vállakozók, akik az országot működtetik?
De persze jogod van struccnak lenni!
Első az elv és az izmus!
Egy tégla (legyél) a falban...
Válasz erre 

kvadrillio 2019.01.20. 16:58:43

én is bespájzolok vagy 25 tonnát , hogy legyen mit tejbeaprítani, ha gyön egy újabb válság.........:O)..a nyögdíjasok is igyekezzenek azt a 2,7 %-ot aranyba fekttni ugye......
Válasz erre 

szepipiktor 2019.01.20. 17:00:17

@ednet2023:
Így van!
A normális felhördül, nem tetszik neki!
De egyben azt sem akarja a normális, hogy a mészárosok helyett egy másik garnitúra tegye ugyanezt.
És ugye a történelem - a mostani és a közeli is - ismert.
A normális pontosan tudja, millyen is például a baloldal...
Honnan jöttek, mit tettek, mire képesek.
A maradék szekták meg ugye a biankó csekk kategóriája, a normális ember már annyit adott és mindg becsapták, hogy most már nem ad mégegyet.
Más garanciákat akar!
De azt nem kap.
Válasz erre 

ednet2023 2019.01.20. 17:11:28

@szepipiktor: Írtam: “...kritika nélkül elfogad minden magyarázatot.” Pl. hogy az állampolgárnak nem mindegy, hogy ki gazdagszik a közpénzből. Mert a Mészáros jó, más meg nem, értem?
Persze felhördülhetne mindenki aki LOPÁST lát, de az ugye nem lenne jó. Kinek is? Ja, a hatalmon lévőknek. Az ő érdekük, hogy legyenek olyan “szepipiktorok”, akik az ő gazdagodásukhoz szétkürtölik a propagandát: a Mészáros lopása jobb, mint más lopása, mert Mészáros Orbán barátja.
Válasz erre 

ednet2023 2019.01.20. 17:16:04

@szepipiktor: Köztünk van egy nagy különbség.
Nekem mindegy, hogy melyik párt nyeri a választást, de legyenek normális vezetői az országnak. Neked mindegy, hogy milyenek a vezetők, de a te pártodból kerüljenek ki.

Én simán támogatni tudok egy fideszes kormányt is, ha a vezetői becsületesek.
Válasz erre 

MACISAJT1 2019.01.20. 17:21:15

"még az eddig erősen megosztott ellenzéket is egységbe kovácsolják? "

25 éve minden nap(többször) próbálják a ballibák Orbánt bármilyen eszközzel kinyírni.
És ez alatt a nem kevés idő alatt még mindig nem jöttek rá, hogyan gondolkodik...

Pl. 2006 őszén volt Orbánnak egy zseniális csele az ultimátummal.
Pontosan tudta hogy dehogy fognak a böszméék lemondani.Sőt. Annál inkább összezárnak, összeláncolják magukat a böszméhez. Így is lett.
A ballibák pedig ész nélkül rohantak fel az apró-klán hajójára, hűségesküt tenni és hangosan röhögtek hogy ők milyen ügyesek.
És még azt sem vették észre hogy a hajó oldalán az áll hogy Titanic és a sarki jégvidékre tart, az utasok meg szépen egymáshoz láncolva, ahogy illik...
A következmény ismert: 2010 , 2014 és azóta is.

Most hasonlóan zajlik: az operettnácik, a gyurcsanyisták, a majdnemzöldek, a "függetlenek" stb. szépen összeálltak. Még esküt is tettek, nyilvánosan. És vonulnak Árpád-sávos zsidószámláló Gyöngyösitől Apró Antall pereputtyáig, szépen összekötözve mint a sonkák. Úgy néznek ki-és olyan is- mint egy Dohány utcai lakodalmas kutya hányása.

Tessék megnézni a tegnapi "országbénítást": még a saját aktivistáikat sem tudtak mozgósítani, nemhogy széles néptömegeket....
Ez az összefogdosási mindig bevált...

Muhaha
Válasz erre 

DugóBoss 2019.01.20. 17:21:53

"A kör bezárult. Orbán Viktor megbukott. Nincs már senki, aki segíthetne rajta." (Gréczy Zsolt, 2011. dec. 11.)
Muhahahahahaha!
Válasz erre 

Homyak 2019.01.20. 17:27:53

@MAXVAL bircaman közíró:

Na figyelj. A héten már mondtam neked, hogy azok után, hogy végleg kiderült mekkora hazugság volt a sorosozás, azután sorosozni vagy arra utal, hogy fizetett fideszes vagy, vagy síkhülye.
Közíró meg aztán végképp nem vagy.
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.01.20. 17:28:17

MÁR CSAK KÍVÜLRŐL TŰNIK ÚGY, HOGY EGY A TÁBOR, EGY A ZÁSZLÓ

Úgy tűnikkel akartok választást nyerni? Kívülről úgy tűnik hogy az ellenzéknél egy a tábor, egy a zászló, de majd lesz ez másképp, amikor egy jól fizető képviselői helyről kell lemondani! :D
Válasz erre 

Tisztességes Természettudomány 2019.01.20. 17:31:47

Orbán megbukik, mert Lázár fellázad. Vagy Rogán.
Orbán megbukik, mert Simicska O1G-t kiáltott.
Orbán megbukik, mert az EU nem tűri
Orbán megbukik, mert az USA nem tűri.

Nem bukott meg. Mikor lesz már elég a fantáziákból?
Balliberális szavazótábort kellene építeni, nem légvárakat
Válasz erre 

rallus 2019.01.20. 17:38:32

Az biztos, hogy a ballib oldalnál lehetetlen gyorsabban reagálni a buktára!
Tegnap kiderült, hogy az összevont ellenzék + a "civil" szervezetek + az ördög tudja milyen törpeszakszervezetek együttesen nem érnek egy kalap szamócát, tehát változtatni kel!
És lám, mára kiderült, hogy a Fideszt belső feszültségek emésztik és egy kis szerencsével rövidesen sültgalambok felhői repülnek a kitátott ballib szájakba!
Vékony reménysugár, de nincs más...
Válasz erre 

kvadrillio 2019.01.20. 18:35:29

BEKIÁLTÁS KABAI DOMOKOS KIÁBRÁNDULÓ KLUBRÁDIÓSOK...

"""A humánum, a szolidaritás nyilvánvalóan nem egyeztethető tartósan össze annak a társadalmi-gazdasági rendszernek a működési sajátosságaival, amely arra épül, hogy az erősebbnek joga van élősködni a neki kiszolgáltatott gyengébbeken. Amikor majd ez a felismerés ismét általánossá válik, mert a vesztesek részaránya meghalad majd egy kritikus értéket, törvényszerűen el fog kezdődni a rendszer kereteinek szétfeszítése. Addig az olyan hangadó, ám a rendszer partvonalára szorított értelmiségiek – mint amilyenek a médiumok többségének munkatársai is – azt tehetik csupán, hogy szembenéznek ezzel a helyzettel. És tudatosítják, hogy az ellentmondásokat legfeljebb csak az annyiszor elátkozott marxi elméletekből kisarjadó kapitalizmusbírálattal és az arra épülő cselekvéssel lehet orvosolni. Már ha egyáltalán…#"""
Válasz erre 

VALAKI1969 2019.01.20. 18:39:50

Kibaszott jó ez a középre rendezett szövegigazítás.
Gratula.
Válasz erre 

kvadrillio 2019.01.20. 18:46:10

hmmmmm...napi 20 milliárd és ilyen ócska helyzetben van az állami-állami-állami egészségügy ???!!! MERT ORBÁN AZ ÖSSZES ORVOST, EÜ-ALKALMAZOTTAT ÁTIRÁNYÍTOTTA A MAGÁN-EÜ-BE ???!!! ORBÁNNAK EZ TÉLLEG JÓÓÓÓÓ ???!
Válasz erre 

kvadrillio 2019.01.20. 18:46:44

@kvadrillio: Horváth Csaba az erő felmutatásával kezdett, ugyanis szerinte a NER másból nem ért, legyen szó internetadóról vagy a 3-as metró felújításáról. És ha a kormány nem hajlandó tárgyalni egy ellenzéki főpolgármesterrel Budapest egészségügyéről, oktatásáról, akkor a főváros ellenáll. Például, magyarázta Horváth Csaba, egyszerűen nem adja át a központi költségvetésnek az összes adóbevételt. Az MSZP-s politikus szerint ugyanis az nem járja, hogy Budapest napi 20 milliárd forinttal gazdagítja az államkincstárat, a kabinet pedig gyakorlatilag semmit nem ad vissza. A cél, deklarálta Horváth Csaba, hogy a helyben „termelt” adóbevételek 10 százaléka (értsd: napi 2 milliárd forint) a városnál maradjon.
Válasz erre 

2019.01.20. 18:50:44

Néhány dolgot valahogy mindig elfelejtenek ezek a libsi bloggerek.
Nincs valódi ellenzék. Van néhány ellenzéki pártocska, tömegbázis nélkül.
Nincs egyetlen karizmatikus ellenzéki vezető sem.
Az ellenzéki pártocskák képtelenek együttműködni.
A szavazóik meg pláne.
Néha (valójában nagyon soxor) tömény hülyeségeket szajkóznak. És azt hiszik, ha ezt soxor mondják és hangosan, akkor az igaz. De nem.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.20. 19:30:18

@Homyak:

Semmi ilyesmi nem derült ki.

Hol derült ki, hogy Soros nem költ milliérdokat eszméi erőszakolására, felforgatásra, liberális aktivisták pénzelésére?
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.20. 19:38:46

Sok birka aki szereti,ha a szájába szarnak,hogy összejött!:))
Válasz erre 

ednet2023 2019.01.20. 19:42:15

@MAXVAL bircaman közíró: Birka, a magyar kormány sem kapott felhatalmazást, hogy milliárdokat költsön az eszméi terjesztésére, és lásd mégis...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.20. 19:42:56

@ednet2023:

De igen, a választásokon.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.20. 19:50:17

@MAXVAL bircaman közíró:
"Hol derült ki, hogy Soros nem költ milliérdokat eszméi erőszakolására, felforgatásra, liberális aktivisták pénzelésére?"

Hol derült ki az, hogy ilyenekre költ? Sehol. Csak propaganda volt.

"De igen, a választásokon."

A választásokon nem arra kapott felhatalmazást a szavazók kisebbségétől, hogy idióta eszméket terjesszen, hanem arra, hogy az országot irányítsa. Minden más csak hazugság.
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.01.20. 19:52:18

Mint minden pártban, a Fideszben is vannak viták. Ez természetes. Ebből nem lehet olyan következtetést levonni, mint a szerző. Vagyis lehet, csak semmi haszna.
Válasz erre 

Dzendör Sztadiz 2019.01.20. 19:52:46

Úgy látszik, a SzeKa csak az előzetes tervekhez tud igazodni. Azt hitték, ilyenkorra a tömegtüntetések megroppantják a Fideszt. Ja, a tömegtüntetések elmaradtak.
Válasz erre 

Dzendör Sztadiz 2019.01.20. 19:54:45

@Sir Galahad: de ha egyszer ez a téma volt előre kiadva a SzeKa blognak.
Válasz erre 

Viszlát és kösz a halakat 2019.01.20. 19:55:06

@ember100: bonyolult ez neked, nem lehet egy 3karakteres logóval összefoglalni.
Válasz erre 

Viszlát és kösz a halakat 2019.01.20. 19:56:53

@Homyak: amíg nem léptek túl a ballib választási matekon addig garantáltan maradtok a szopóágon. Sok sikert.
Válasz erre 

morph on deer 2019.01.20. 19:57:08

@szepipiktor:
“De ha állást foglalnék, akkor mégis segítem az egyik rablót!”

Azt akarod mondani, hogy igazából te is egy rabló erkölcsi színvonalával vagy egyenlő szinten?

Esetleg azt, hogy az a rabló jó rabló, amelyik narancs színű bunkóval ver fejbe mielőtt kifoszt, szemben azzal a rablóval, aki más színű bunkót használ ugyanarra a célra?

Netán az is szempont, hogy a rabló kihez imátlozik támogatásért a sikeres rablás érdekében, és melyik egyházat támogatja a tőled elrabolt pénzből?

Az nem rémlik, hogy egyik erkölcstelenséget eg másik erkölcstelenség nem menti fel?

Az már csak adalék, hogy erről a bagázsról biztosan tudod, hogy milyen aljas, a másikak viselkedéséről viszont ugyanebben a szerepkörben semmit sem tudsz!
Ahogy mondom!

Mindössze azt tudod, hogy a másikak közül néhányan mit tettek 11 évvel ezelőtt, teljesen más körülmények között, teljesen más tapasztalatokkal, de arról fogalmad sincs, hogy a jelen esetben mindez hogyan is történne!

Annál is kevésbé, mivel jelenleg legalább féltucat egyéb szereplô is van a képben, akikről így együtt minden egyebet el lehetne képzelni, csak azt nem, hogy együtt fogják fosztogatni a közös javakat, á la orbán és rablóbandája!

Ugyanis most nem arról van szó, hogy az egyik féle pártállami berendezkedés helyett bárki, aki épelméjű, egy másik pártállami megoldást szeretne, hanem arról, hogy semmi hasonló ne legyen, ne is lehessen, semmilyen párt égisze alatt sem!

Amire most szükség van az egy széles koalíció a demokráciáért, és nem egyik vagy másik párt uralma, - és viktorunk legnagyobb pechjére ezt az összes orbánmentes politikai erő felfogta végre.

Szóval teljesen feleslegesen hozod elő akár Gyurcsányt, vagy bárki mást, ők legfeljebb részei/részesei lesznek a megoldásnak, de messze nem úgy, ahogy te azt elképzeled!

Most már bőven nem arról van szó, hogy DK vagy LMP vagy akárki, hanem arról, hogy ez a feudálbolsevik uralkodó teljesen kisajátíthatja-e az országot sajátmaga és tettestársai számára, vagy megálljt tudunk végre parancsolni ennek a totalitárius őrületnek!
Ehhez pedig minden normálisan gondolkodó személy segítségére szükség van, ha szereted, ha nem.

Tehát NEM a hatalom átvételéről, hanem az ország visszavételéről van szó, a rablóbanda mocskos kezei közül való visszavézelről, hogy többé ne rablók közül lehessen csak választanod.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.20. 20:17:34

@Viszlát és kösz a halakat:

"amíg nem léptek túl a ballib választási matekon addig garantáltan maradtok a szopóágon. Sok sikert."

Nem matekoltam, mert nem érdemes, és nem is akarom elkezdeni. Amúgy közöm nincs a ballibekhez, tehát nem én vagyok szopóágon. Szopóágon azok vannak, akik megszívják a fidesz baromságait...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.20. 20:21:10

@Homyak:

Szóval nincs CEU. nincs Soros Alapítvány, egyik se létezik?
Válasz erre 

Nagy Anita Sv 2019.01.20. 20:28:30

@kvadrillio: A társadalom elöregedése miatt szükséges, hogy az öngondoskodás minél előbb elterjedjen, mondta Varga Mihály, aki szerint a kormány politikájának legfontosabb eredménye, hogy az emberek több pénzt tudnak félretenni.
Válasz erre 

Homyak 2019.01.20. 20:33:46

@MAXVAL bircaman közíró:

"Szóval nincs CEU. nincs Soros Alapítvány, egyik se létezik?"

Igen, vannak, és? Soros nem akar migránsok millióit ráerőszakolni az országra, ahogy a propaganda állítja. Nagyokoskám, az megvan pl., hogy Soros és egyik alapítványa egymaga majdnem több adományt adott a vörösiszap károsultaknak, mint a többiek együtt?

hu.wikipedia.org/wiki/Ajkai_v%C3%B6r%C3%B6siszap-katasztr%C3%B3fa

De te, aki soha senkin sem segítettél, köpködj csak a fotelból..
Válasz erre 

Budapest a kutyaszar városa 2019.01.20. 20:37:27

@MAXVAL bircaman közíró: A (csaló) választás mindenre feljogosít ?
Válasz erre 

Budapest a kutyaszar városa 2019.01.20. 20:41:21

@valaki nagyon más: És a narancs-görények mennyi tömény hülyeséget (hazugságot) szajkóznak, évente sok ezer milliárd Ft közpénzből ?
Válasz erre 

Ibolya Zuberecz 2019.01.20. 20:48:39

"álmodik a nyomor"
Válasz erre 

horvathviteztamas 2019.01.20. 21:52:49

Jól van, tudjuk...ezen a héten is megbukik a Viktor és csődbe megy Magyarország...barmok...
Válasz erre 

we dont want arabs here..So what 2019.01.20. 21:58:32

Már csak kívülről... :) Aha persze..
A következő Fidesz által, újra 2/3 megnyert választás után meg majd felakasztjátok magatokat ugye?
Faszkalapok :) Már csak, meg mindjárt leváltjuk, hamarosan, holnap, minden nap :)
Faszkalapok... :)))))
Válasz erre 

renaultfan 2019.01.20. 23:28:14

@we dont want arabs here..So what: Ok.
Tegyük fel, felakasztjuk magunkat, kb. 3-4 millióan. Megkérdezhetem, mit fogsz csinálni?
Válasz erre 

renaultfan 2019.01.20. 23:34:38

@we dont want arabs here..So what:
Gondolok itt arra, hogy leszámítva az időseket, gyerekeket, munkaképteleneket, kismamákat ki fog dolgozni, elhozni nektek az ellenzék nélküli kánaámt?
De legalább lessz aki kidolgozza a +400 órát... de lehet a király felemeli 500-ra, lévén kevés a munkaerő... Na akkor lessz csak igazi PARADICSOM ! Így, nagybetűvel...
Válasz erre 

tpl 2019.01.20. 23:35:59

Hát ez a poszt maga a vicc. Tipikus lúzer gondoltatok, amikor már olyan ötlettelenek, gyengék és szerencsétlenek, hogy nem maradt más reményük, mint az ellenfél megosztása. Csak annyit mondok: SZRTÁJK!
Válasz erre 

Sir Gombóc 2019.01.20. 23:54:34

@valaki nagyon más: az utolsó három mondat ugyanúgy áll a fideszre is. Jah, hogy a szavazóik csak más szemében látják a szálkát...
Válasz erre 

Sir Gombóc 2019.01.21. 00:02:06

@morph on deer: szepipiktor már számtalanszor bizonyította, hogy orbán szekértolója, nem szkeptikus, nem passzív szavazó..
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.21. 06:06:07

@Homyak:

Nyilván kell, hogy legyen pozitív tevékenysége is Sorosnak, hiszen különbön hogyan tudná leplezni főtevékenységet.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.21. 06:08:55

@Budapest a kutyaszar városa:

Hol volt csaló választás?

A választás feljogosít kormányzásra, törvényhozásra.
Válasz erre 

ednet2023 2019.01.21. 07:48:52

@MAXVAL bircaman közíró: Szia. Szóltak, hogy használd a MEGVÉDTE szót is a kormánnyal kapcsolatban. Köszönjük az együttműködést.
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2019.01.21. 07:51:59

Véget kell vetni az ilyen ingadozásoknak. Következetesen elvi alapon kell felvenni a harcot azokkal szemben, akik a demokrácia táborán belül segítik a bel- és külföldi reakciót. És meg kell erősíteni a munkásegységfrontot, a magyar demokráciának ezt a legtartósabb pillérét. A demokráciaellenes erők minden kísérlete eleve sikertelenségre van ítélve, amíg a munkásegység szilárd.
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2019.01.21. 07:53:18

Államháztartásunk egyenlege azért biztató, mert hiszen szorosan összefügg a jó pénz szilárdságával. Az infláció egyik tényezője rendszerint az államháztartás hiányának fedezésére kiadott papírpénz szokott lenni.
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2019.01.21. 07:54:01

Soros bizonyítványát a multinacionális karvalytőke, a neoliberális finánckullancsok állították ki. De mi a szabad orosz nép ellenállunk nekik és felfedjük áskálódásaikat!
Válasz erre 

2019.01.21. 08:11:13

A jobboldali értelmiség már rég nincs a Fidesz mögött, azt az 1-2% szavazót már rég bukták, cserébe megszereztek 20-30%-nyi ellenségképre szomjazó prolit, valamint ott van a kiterjedt gazdasagi holdudvaruk (nem csak kimondottan gazdag emberek), akik közvetve vagy közvetlenü lérdekeltek a rendszer fenntartásában. Előbbieket nem lehet humanizmussal és racionalitással kompatibilis érvekkel elpártoltatni, csak a populizmusra hallgatnak, utóbbiak meg akkor hagyják ott a Fideszt, ha máshol nagyobb tállal kapnának a falatokból, ami meg csak akkor lehetséges, ha előbbiek elpártolnak. Vagyis a Fideszt csak Fidesz szerű populista párt válthatja le. Szvsz a Momentum ezen az úton van, de ez nem jelenti azt, hogy meg is fogják ugorni ezt a szintet. Ha mégis, annyiban jobb lesz, hogy a 19. századi populistákat 21. századi populisták váltják, akik néhány területen kénytelenek lesznek modernizálni, de egyébként más szempontból marad ugyanaz a posvány.
Válasz erre 

Nancsibacsi 2019.01.21. 08:45:49

Az EP választások nem létfontosságúak, hanem kb senkit se érdekelnek. Eleve: az emberek el se szoktak menni erre, mert minek? Szavazunk az össz EU képviselők 2 százalékáról - mert ugye a németek, lengyelek sokszor annyit képviselőt delegálnak, mint a magyarok. Totál nem befolyásol semmit 1-2 képviselői hely ide vagy oda. Az EP választások a bukott politikusokat érdeklik, mert számukra ez egy jó kis húsos fazék, és egy képviselő helyből van annyi lóvé, hogy még 5-10 fős sleppet is el tud tartani Brüsszelben.
Válasz erre 

Nancsibacsi 2019.01.21. 08:49:02

@Zabalint: "valamint ott van a kiterjedt gazdasagi holdudvaruk (nem csak kimondottan gazdag emberek), akik közvetve vagy közvetlenü lérdekeltek a rendszer fenntartásában"
Hát ja, pl. mindenki akinek van gyereke, és kap családi adókedvezményt :-D Milyen zseniális is húzás is volt a baloldalon, amikor előző kampányban felvetették, hogy ők ezt az adókedvezményt felülvizsgálnák, és magas fizetés esetén nem adnák.
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 09:11:15

@Zabalint: "A jobboldali értelmiség már rég nincs a Fidesz mögött, azt az 1-2% szavazót már rég bukták, cserébe megszereztek 20-30%-nyi ellenségképre szomjazó prolit, "

Az ellenségképre szomjazó proli merész vád itt a B1-en a jobboldallal szemben, amikor tele van öncélúan O1G!-ző ellenségképre szomjazó prolival!
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.01.21. 09:36:41

Hát igen.. Bezzeg az ellenzék milyen kibaszottul egységes.. :DDDD
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.01.21. 09:38:28

@Zabalint:

A Fidesz magasan vezet az értelmiség, a diplomások és minden más célcsoportban is.
Ezzel szemben az agyhalott ballib balfaszok folyamatosan amortizálódnak lefele, és az O1G ma is az összes mondanivalójuk.
Válasz erre 

konrada 2019.01.21. 10:26:01

@szepipiktor:
Valahogy így.

Egységes, mindent elfogadó tábor nincs és nem is volt.
A fidesz a legutóbbi 2/3-át annak köszönheti, hogy az MSZP-DK fémjelzett ellenzék el tudta magáról hitetni a választások előtt, hogy képesek többséget szerezni.
...na sokan ettől a lehetőségtől ijedtek meg....
Válasz erre 

m.t. 2019.01.21. 11:06:04

@Nancsibacsi:
Engem azert erdekel hogy ki kepviseli az allitolagos velemenyem az Europai Parlamentben.
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 11:12:53

@m.t.: Engem azert erdekel hogy ki kepviseli az allitolagos velemenyem az Europai Parlamentben....

Ha szeretsz piálni, akkor Juncker személyesen!
Válasz erre 

enrikokaruszo 2019.01.21. 11:30:58

@Nancsibacsi: ez most egy előzetes bizonyítványmagyarázat, vagy mi
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.01.21. 12:04:21

@enrikokaruszo: " ez most egy előzetes bizonyítványmagyarázat, vagy mi"

Persze! A fideszbirka vidéki antiértelmiségieket megtévesztette a Orbánpropaganda és azok megijedtek hogy Soros lesz a miniszterelnök! :D Meg csalás is lett, mert ők a többség! :D
Válasz erre 

we dont want arabs here..So what 2019.01.21. 12:19:12

@szepipiktor: csak pontosan ha számokról van szó.. 2.8 milló ember szavazott a fideszre.. az "erős" második jobbikra 1 millió..a harmadik maszopra meg 600 ezer...
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.21. 13:03:46

Azé fideszpatkányok hogy belehúztak itt a végére!
Válasz erre 

enrikokaruszo 2019.01.21. 16:52:45

mennyi bolond van itt
Válasz erre 

2019.01.22. 05:24:16

@havrilla:
Az MSZMPét a maga nevelte értelmiség fedőnevű ostobák buktattak meg!
Majd 30 évet rossz álomba szunnyadt,
Míg csalt, ágállt, élt a politikushad! Ady 1912

„Az intelligenciát, mint a modern kapitalizmus modern rétegét, teljes egészében éppen individualizmusa, a fegyelemre, és a szervezettségre való képtelensége jellemzi!” Lenin 1904!

„Az értelmiség olyan, mint a trágya, undorító, bűzös, de szükséges a többlet termelés eléréséhez!” Leninnek tulajdonított mondás!

Ha nem lenne minden szétrohadva, ezek ki nem adnák a hatalmat a kezükből!
2. „üres spajznak bolond a gazdasszonya”! Mondtam még illegális MDF találkozón!

No, értelmiségi ostobáknak kellett a „bolond asszony” fakanala! Köpködünk is a főztjüktől!
Válasz erre 

havrilla 2019.01.22. 08:17:06

@Denise Hogyisdugják:
Gyengeelméjű vagy?
Válasz erre 

havrilla 2019.01.22. 08:20:50

@Zabalint:
Te hiszed is saját ostobaságaidat? Szegénykém.
Válasz erre 

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2019.01.22. 11:50:55

Mai Szájensz Fiksön adag is megvolt az ellenzéknek csúfolt Foreign Agenteknek.
Válasz erre 

2019.01.23. 05:31:29

@MAXVAL bircaman közíró:
Bunkókám! A ballibek a lopás mellet, a pórnépnek is adni, igyekeztek! Pógári rablóid, minden lenyelnek! Lásd zsírdisznó, disznófejű nagyúr alelnököket! Tacitustól tudom, hogy azért lesz valakiből politikus, mert lopni akar. Jancsó Miklós
"A hazafiasság a gazemberek utolsó menedéke" Samuel Johnson Ebbe utazik viktorotok!
"Az uralkodó réteg forradalma, csak arra jó, hogy vég nélkül fenntartsa saját uralmát!" Lewin 1802! Beszoptuk!
Törvényszerűen mondhatjuk ki: hitvány idősebb nemzedékek mellett felnőtt ifjúság még hitványabb. FIDESZ Fiúcskák! Szabó Dezső 1921!
Nincs nekem a zsidóval semmi bajom. csak a szemtelen és tisztességtelen emberekkel van bajom, akik között feltűnően sok a zsidó (pártunk, és kormányunk!) Márai Sándor
"A kommunizmus tragédia, de az igazi ellenfél mindig a „nemzeti” jelmezbe öltöztetett képmutató kapzsi jobboldali." (Márai Sándor)
„Mi felakasztjuk a kis tolvajokat, a nagyokat kinevezzük politikai posztokra!”
„ A hatalom mindenütt a rosszabb ember kezébe került. S ez másként nem is lehet, mert csak a gonoszabb ember képes arra a sok alattomosságra, aljasságra, kegyetlenségre, amely a hatalom alkalmazásához, elengedhetetlenül szükséges” Leó Tolsztoj: Az újkor vége esszé 1910!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.23. 06:13:06

@lényeglátó:

Nem éppen.

A ballib logika: a kisembernek nem jár semmi, ezt gágogták éveken keresztül. Csak tavaly kezdtek új dalra, s jutott eszükbe, hogy a magyar kisember szegény. Amíg hatalmon voltak, a legksiebb minimálbéremelésnél is a "segítség, csődbe megy a jóságágos tőkés" volt a kedvenc daluk.

Orbán hazafiassága pozitívum. Az alternatíva a ballib hajbókolás a nyugati uraságok előtt.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.23. 06:14:14

@lényeglátó:

"az igazi ellenfél mindig a „nemzeti” jelmezbe öltöztetett képmutató kapzsi jobboldali"

Alapvetően ez igaz lehet. Csakhát éppen a Fidesz nehezne mondható jobboldalinak abban az értelemben, ahogy Márai érti.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.01.23. 17:54:21

@MAXVAL bircaman közíró: Anyád picsája hazug féreg!
Válasz erre 

2019.02.09. 13:49:55

@tireless treehugger:
Széchenyi aranyköpése: „Az önkény, mint a tapasztalás bizonyítja, rendszerint karöltve jár az ostobasággal!” Igazságába náladnál nagyobb diktátorok is belé buktak már!

„Aki el akarja nyomni a kritikát: annak vagy becstelen szándékai vannak, vagy érzi a maga szellemi silányságát.” Szabó Dezső
"Ha meg akarod tudni, hogy ki uralkodik fölötted, elég kideríteni, hogy kit nem szabad bírálnod." Voltaire
A zsidó nem más, mint egy barbarisztikus, és kegyetlen élősdi más népek nyakán. A legnagyobb ellensége minden fejlődésnek, visszakövetelője minden rothadásnak. Egyetlen egy erő tartja össze őket: a mások iránti olthatatlan gyűlölete, a befogadó nemzetek nagylelkűsége ellenére!— Voltaire
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard