Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Mi lesz Orbán Viktorral, ha senki sem akar barátkozni vele?

Mi lesz Orbán Viktorral, ha senki sem akar barátkozni vele?

Egyre többször jut eszünkbe a magyar miniszterelnök szerepléseit látva a „nyomják Krahácsot!” szállóigévé vált mondás Baktai Ferenc kabaré-jelenetéből. Olyan helyzetekre használjuk ezt a kesergést a magyarok, amikor úgy érezzük, hogy az egész világ összefogott ellenünk. Kétségtelen, egyre fogynak a külföldi szövetségesek Orbán Viktor körül, s ma már sokan látni se nagyon szeretnék maguk körül azt a politikust, akit saját pártcsaládja is megbélyegzett. Maga Orbán is sokat panaszkodik mostanában, hiszen naponta arra ébred, hogy valahol megint bírálták a politikáját. A panasz helyett esetleg el lehetne gondolkodni azon, vajon a kritikák nem jogosak-e?

magyarhirlap.jpg

   Fotó: magyarhirlap.hu

A nagy focibolond miniszterelnök a végsőkig kitart amellett a nagy futballbölcsesség mellett, hogy győztes csapaton nem érdemes változtatatni. Amikor 2015 nyarán a menekültválság csúcspontján megszületett a kormány kommunikációs csapatában az az elhatározás, hogy innentől a magyarok idegen emberektől, kultúráktól és vallásoktól való félelmére építik stratégiájukat, még nem is sejtették, hogy az akkor mozgásba hozott migránskerék a mai napig gőzerővel pörög. Pedig körülöttünk a világ sokat változott azóta, hiszen új problémák, más jellegű válságok sora söpört végig a világon, ám a magyar kormány alaposan beásta magát migránsválság sáncai mögé.

A probléma nem csak az, hogy időközben maga a migrációs probléma is vesztett a súlyából, hanem az, hogy minél kevésbé jönnek menekültek Európába, a Fidesz sajtógépezete annál jobban igyekszik feltupírozni a jelenséget. Nem kétséges, a migráció kérdése az egyik legfontosabb téma mai is az Európai Unió országaiban, ám az EP-s választások tematikáját nem ez az egyetlen kérdés határozza majd meg. Kivéve Magyarországot. A Fidesz még saját párttagságát is kockáztatta annak érdekében, hogy csavarjon még egy fokozatot az idegenellenes kampányon, igaz a végén „csak” felfüggesztés lett az EPP és a magyar kormánypárt konfliktusából.

Ma azonban már ott tartunk, hogy portugál lapok szerint még a diktátorként számon tartott angolai elnök sem volt hajlandó kezet rázni egy olyan idegengyűlölő politikát hirdető politikussal, mint Orbán Viktor. Ezt persze vitatja a magyar kormánymédia, ám azt nem tagadhatja, hogy Manfred Weber, az Európai Néppárt listavezetője inkább lemond arról, hogy megválasszák bizottsági elnöknek, ha ehhez a Fidesz képviselőinek szavazatai is kellenek. Úgy tűnik, Weber ráérzett annak az ízére, hogyan lehet népszerűséget szerezni a nyugat-európai szavazók körében azzal, ha elhatárolódik Orbántól.

Pedig a friss közvélemény-kutatások sem kecsegtetnek túl sok jóval a Fidesz számára. Magyarországon – jórészt a kitartó migránsozó kommunikáció hatására – a kormánypárt továbbra is magasan vezeti a népszerűségi listát, ám Orbán populista szövetségesei elég gyengén állnak, így a kétkulacsos politika nem tűnik most túl jó opciónak. Orbán ugyanis arra számított, hogy a néppártiak jó szereplése esetén marad a legnagyobb pártcsalád tagja, ha azonban az ideológiailag hozzá közelebb álló idegenellenes populisták megerősödnek, a Fidesz otthagyja a túl puhának tartott kereszténydemokratákat, és a szélsőségesek élére áll.

A logika ott sántít, hogy a Fidesz már csak hivatalosan nevezhető az EPP tagjának, hiszen vizsgálat folyik ellene, amelynek időszakára felfüggesztették a tagságát. A Fidesz kampányát elnézve semmi esély nincs arra, hogy némileg konszolidálnák a politikájukat, úgyhogy a visszatérés a kereszténydemokrata közösségbe lényegében kizárható, ugyanakkor a hagyományos európai pártcsaládok (kereszténydemokraták, szociáldemokraták, zöldek, liberálisok) tartják a pozícióikat, így Fideszhez hasonló politikai formációk könnyen a senki földjén találják magukat az uniós voksolást követően.

index_160.jpg

Fotó:index.hu

És akkor mit fog tenni Orbán Viktor? Itthon megingathatatlannak tűnik a pozíciója, hiszen van legalább másfél millió mindenre elszánt szavazója, akik tűzön-vízen át követik őt, így nem valószínű, hogy alapvetően átrendeződnének a hazai politikai viszonyok május után. Ám az önkormányzati választások már komoly veszélyt rejtenek magukban a kormánypárt számára, hiszen jelenleg szinte teljesen uralják a településeket, és amennyiben elveszítenek néhány nagyvárost, illetve a kisebb településeken is megkérdőjeleződik a hegemóniájuk, az komoly belső eróziót indíthat el. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Könnyű elfoglalni a szomszéd törzs faluját, de megtartani nagyon nehéz lesz, mert mindenki ragaszkodik ahhoz, ami egyszer az övé volt.”     

 

159 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Mi lesz Orbán Viktorral, ha senki sem akar barátkozni vele? Tovább
Facebook Tetszik
0
159 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése
  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr6014728951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (159)
Az utolsó 100 komment:

Minden ballib bérretteg 2019.04.01. 11:14:58

@Mickey Pearce:
Az EU-s központi ügyészség feladata éppen az, hogy a jobboldali nemzeti érdekeket képviselő politikusokat kinyírják, és a Soros brancsnak kiszolgáltassa az országokat, és erőforrásaikat, ahogyan tették ezt Románia, Macedónia, Ukrajna esetén.

Hogy ezt egy korrupt és nyílvánvalóan Soros, CIA kapcsolatokkal rendelkező, és magyargyűlölő picsa végzi, az csak előny ezeknél, ahogy a hazai ballibeknél is.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.04.01. 11:16:57

@conchita wurst:

Az EU-s ügyészséget senki nem választja, és eltávolíthatatlan. VIszont cserébe a nemzetek által demokratikusan választott kormányokat, és politikusokat a megfelelő igények mentén lesittelhetik, besározhatják.

Ezt a célt is szolgálják. Hogy a választások ne rondítasanak bele, a nemzetek kizsákmányolásába, kirablásába, és a nemzeti öntutad felszámolásába.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 11:20:47

@conchita wurst: Nem, csak veled ellentétben ismerem a történelmet. Mosd ki a szád, majd nézz utána az olyan kifejezéseknek, hogy jóvátétel a II. világháború után.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 11:22:18

@conchita wurst: Nyugi, ha csak be nem kerülsz a kormányba, az európai ügyészségnek semmi dolga nem lesz veled.
Válasz erre 

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.01. 11:23:22

@chrisred: Gyurcsányotok úgy 6-szor volt ennél a KGB tisztnél, és aztán nem sokon múlt, hogy később a Mol egy orosz állami olajcég birtokába került. Mellesleg a D-209 esetében nem voltatok ilyen finnyásak a komcsi titkosszolgálati múltat illetően..:)
Válasz erre 

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.01. 11:24:21

@kemény keleti kommentelő: A tények makacs dolgok..
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 11:24:57

@Mickey Pearce: Elképzeltem, és egy Polt Péterhez erősen hasonló figura jelent meg, persze nála a CIA helyett az FSZB a háttérkapcsolat.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 11:27:11

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: A Gyurcsányotok és az Orbánotok ugyanaz a csürhe. A D209-nél meg az volt a gondotok, hogy kezdte firtatni az SZDSZ-etek viselt dolgait.
Válasz erre 

2019.04.01. 11:32:03

3 a 190 ellen, ezt nem magyarázzátok ki, Orbanisták (gondolom, ez úgy jött ki, hogy a magyarok nem szavazhattak). Ez a csúf vég kezdete, ezt gondolják Vezéretekről a valódi konzik és ker.demek. Mert a magyar Vezér már nem az.
Válasz erre 

conchita wurst 2019.04.01. 11:35:23

@chrisred: Meg kell varni, merre folytatja az EU, aztan ha elfogadhato az irany, akkor le lehet mondani a szuverenitas egyes elemeirol.

De nekunk jobban megy a szeker mint az EUnak, igy nem nekunk surgos a dolog.
Válasz erre 

conchita wurst 2019.04.01. 11:36:29

@Kispangit: a csuf veg kezdete

index.hu/belfold/2019/04/01/nezopont_a_neppart-balhe_csak_novelte_a_fidesz_tamogatottsagat/

ha ha ha
Válasz erre 

sírjatok 2019.04.01. 11:38:02

azt olvastátok, hogy ha ma lenne EP választás, a fidesznek azon is kétharmada lenne? (14 hely a 21-ből). Akkor mit fogtok írni, balfékek, hogy az orbán az EUs választást is meghekkelte, hogy kétharmada legyen?
Válasz erre 

conchita wurst 2019.04.01. 11:39:51

@sírjatok: putyin meghekkelte

ha ha ha
Válasz erre 

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.01. 11:40:57

@chrisred: Vajon kire szavaztál 2002-ben, és 2006-ban..? (Tudom a Fideszre, csak később "megvilágosodtál"..)
Válasz erre 

2019.04.01. 11:42:09

@Minden ballib bérretteg: Illetve, helyesen:
Polt Pétert senki nem választja, és eltávolíthatatlan. VIszont cserébe a hatalomnak nem tetsző polgárokat és politikusokat a megfelelő igények mentén lesittelhetik, besározhatják.

Ezt a célt is szolgálja. Hogy a választások ne rondítasanak bele a nemzet kizsákmányolásába, az EU-s adófizetők kirablásába, a Mászárosok, Orbánok, Tiborczok, Garancsiak, Rogánok és a többi NER-oligarcha felemelkedésébe, a saját polgári öntudat felszámolásába, egy birka alapú, agymosott társadalom létrehozásába.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 11:43:37

@conchita wurst: Ez nem így működik, a magyar választópolgárok elsöprő többséggel szavaztak az uniós csatlakozás mellett. A mindenkori magyar kormánynak nincs más választása, mint elfogadni azt, hogy Magyarország az európai integráció szerves része, és ennek megfelelően végezni a feladatait. Együtt sírunk, együtt nevetünk.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 11:45:01

@Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: Igen, amikor a "polgári" még nem volt elavult politikai termék
Válasz erre 

2019.04.01. 11:45:21

@conchita wurst: Hahaha, mikor a vidéki agymosott lakosság jó 80%-ához csak a kormány propagandája jut el - Göbbelsz doki tapsikol a pokolban
Válasz erre 

conchita wurst 2019.04.01. 11:57:34

@chrisred: A magyar polgarok kozul senki nem szavazott unios ugyeszsegre, hadseregre, semmi ilyesmire.

Ha akarjuk, beleegyezunk, ha akarjuk nem.
Válasz erre 

conchita wurst 2019.04.01. 11:58:13

@Kispangit: persze 12 millio internet-elofizetes van, de ez mar 2010ben is eleg gyenge hazugsag volt
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.04.01. 12:03:46

@Kispangit:

De hiszen ez baromság.. Az MSZP kinevzte a saját főügyészét, amint ezt megtehette.
A Fidesz is ezt tette.
Azaz nagyon is függ a főügyész személye a mindenkori kormánytól, és annak vezető pártjától.

Az emberek ha elégedetlenek leváltják a kormányt, amelyik leváltja a főügyészt.

Az EU-s ügyészség nem cserélhető le. Soros és érdekeltsége kizárólag politikai bunkósbotnak használja az EU-sügysészséget.
Ezt bizonyítja, hogy Macedoniában, Romániában, és Ukrajnában is elsősorban a nemzeti oldal lejáratására, lesittelésére használták azt, a ballib bűnözők majd mindegyikét fementették.
Válasz erre 

2019.04.01. 12:04:09

@Kispangit: De buta vagy te jo Isten. Olvassa mar utanna mirol es hogyan szavaztak es kik szavatak meg.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.04.01. 12:07:03

@Minden ballib bérretteg:
Mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy az EU-s főügyész maga is egy Romániában lebukott CIA alkalmazott, amelyik csak a Soros klikk érdekeit képviseli, és erről papírja (jelenleg is folyó büntető eljárása) is van.

Éppen ezért lett ő a ballibek jelöltje az EU-ban.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 12:07:41

@conchita wurst: Tudtommal félmillió körüli aláírás van mellette, ez már egy félig sikeres nemzeti konzultáció szintje. :)
Válasz erre 

2019.04.01. 12:08:15

Mint mindig, most is csak helyesen kell olvasni a cimet:
"MI LESZ ORBÁN VIKTORRAL, HA EGY LIBERALIS SEM AKAR BARÁTKOZNI VELE?"
Valasz: a kerdes ertelmetlen, mert ez egy axioma. Es amilyen eroszakos propagandat es velemnyterrort alkalmaznak a liberalisok, nem is kell a baratsaguk. Isten mentsen toluk.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 12:12:28

@Minden ballib bérretteg: "Az emberek ha elégedetlenek leváltják a kormányt, amelyik leváltja a főügyészt."

Ha lejár a 9 éves mandátuma. Addig érinthetetlen.
Válasz erre 

törppicur 2019.04.01. 12:14:41

@chrisred: az akkori integrácio mérték vállalható, amerre most tolják ballibék a szekeret az tulzás és nincs ráfelhatalmazás sem - nem csak tőlünk, hanem az alapokmányoktól sem
Válasz erre 

törppicur 2019.04.01. 12:19:01

@chrisred: azert abbol a félimisiből még fognak kimazsolázni ezt-azt
Tudjuk az utobbi évek aláirásgyűjtései sem hibátlanok sem makulátlanok nem voltak
Utána mi következik? Népszavazás - szerinted milyen eredménnyel?
Válasz erre 

conchita wurst 2019.04.01. 12:20:24

@chrisred: Persze, nepszavazast lehet intezni az ugyben, de hol van az meg
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 12:21:25

@törppicur: Mivel a baloldaliak, a liberálisok és a konzervatívok határozzák meg az uniós államok politikáját, nyilvánvalóan ők határozzák meg az integráció jellegét is. Ezt az Európai Tanácsba delegált állam- és kormányfők választásán és az EP választásokon lehet befolyásolni. Amíg a populisták, a putyinisták és az euroszkeptikusok csak marginális szerepet játszanak ezeken a választásokon, addig a polgári irányzatok képviselői vannak döntési pozícióban,.
Válasz erre 

konrada 2019.04.01. 12:21:50

@Kispangit:
Ne magadból és környezetedből indulj ki, akik közül azzal tűnsz ki, hogy a kocsmában nem csak a köztévé szól...;)
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 12:22:04

@törppicur: Szerintem semmi.
Válasz erre 

Habony Arpi. 2019.04.01. 12:22:23

"Pedig a friss közvélemény-kutatások sem kecsegtetnek túl sok jóval a Fidesz számára."

A legujabb tegnapi közvélemény-kutatási eredmény.

FIDESZ = 56 %
JOBBIK =12 %
MSZP= 11 %
DK= 6 %
LMP = 5 %

Vagyis a fidesz tovább erösödött. És a trend további emelkedést mutat, mert az elmult 3 honapban minden honapban 2 %-ot növekedett a fidesz. Vagyis kb 2 honap mulva az EP választásra már valoszinuleg 60 %-on fog állni a fidesz.

Kedves liberális elvtársak, belekéne huzni. Holnap kedd, hát hogy lesz ebből holnapra bukás ?
Válasz erre 

Bravehearth 2019.04.01. 12:22:34

@chrisred: "Tudtommal félmillió körüli aláírás van mellette..."

Neeem! A hadházi nevű szerencsétlen állítja, hogy annyi van mellette. Még a kutya nem adott le egyet sem és nem is ellenőrzött abból semmit sem. Mellesleg, a kutyának sem kell figyelembe semmit, amit az gyűjtöget.

"...ez már egy félig sikeres nemzeti konzultáció szintje."

Jól írtad, csak FÉLIG sikeres konzultáció szintje. Ezzel a mennyiséggel még a top-4-ben sem lenne ott.

Mellesleg: anno számodra még a 3367000 SZAVAZAT (nem aláírás) sem volt számodra elég a kormány politikájának legitimálásához... Most meg a(z állítólag) félmilliótól is kivered...?
B.
Válasz erre 

törppicur 2019.04.01. 12:31:49

@chrisred: ezek a kérdések nem többségi hanem egyhangú döntést igényelnek
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 12:33:13

@Bravehearth: Ezért írtam a nemzeti konzultációt, ott is bemondásra kell elhinni a számokat.

Nem az én véleményem, hanem a magyar jogrendé (meg úgy egyáltalán a demokratikus rendszereké), hogy az érvénytelen népszavazásnak nincs jogkövetkezménye. Arról meg nem tehetek, hogy Szájer ezt a rendszert álmodta meg, amikor az alaptörvényt pöyögte be a laptopjába.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 12:34:49

@Habony Arpi.: LMP 5%, Schmidt Marika fia új szavazókat vásárolt a régi távozók helyére?
Válasz erre 

törppicur 2019.04.01. 12:36:25

@Bravehearth: na jól van B
Azért ne felejtsd el, hogy ez minősített, önállóan gondolkodó félmillió, az meg 3,3 M birka vagy legalábbis megtéveszett
Hogy melyik a több igazából nem tudom, mi a váltószám mai kurzusa?
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 12:39:03

@törppicur: Ez tökéletesen alkalmas az egész rendszer megbénítására.
Válasz erre 

Bravehearth 2019.04.01. 12:43:03

@chrisred: "Ezért írtam a nemzeti konzultációt, ott is bemondásra kell elhinni a számokat."

Ahogy a ballibáknak is bármit!

"Nem az én véleményem, hanem a magyar jogrendé (meg úgy egyáltalán a demokratikus rendszereké), hogy az érvénytelen népszavazásnak nincs jogkövetkezménye."

Hazudsz! Te NEM a jogkövetkezményekről hadováltál anno, azt senki sem vitatta, hogy NINCS az eredmény miatt jogalkotási kényszer a parlamenten. Arról durrogtatok, hogy érvénytelen és kész, mit foglalkozunk velük! Nem voltak elegen... Pontosan! Egy kötelező jogkövetkezményhez valóban nem volt elég a 3384000 szavazat, aminek majd' 98%-a egyébként a kormány álláspontját támogatta. Azt akkor szénnéfikáztad. Szerintem akkor most simán leírhatjuk, hogy ezt a szarházi hadházit mind az 500000 (állítólagos) aláírásával el lehet hajtani az édesanyja sámporgós picsájába! Ami pedig annak a koszhadék román libának a jelölését illeti ennek a röhejesen balfasz 'ajrópéer' ügyészségnek az élére, igazolja is azt az álláspontot, hogy nekünk semmiféle jogkört nem szabad átadnunk! Az az ügyészség itthon éppen annyit ér, mint a szarházi hadházi és összes nyomorult kispajtása! Egy langyos vödör takony az egész... Ennyit is kell vele foglalkozni!

"Schmidt Marika fia új szavazókat vásárolt a régi távozók helyére?"
Na! Az 'elempével' is problémád van már? Mi történt...?
B.
Válasz erre 

Bravehearth 2019.04.01. 12:47:49

@törppicur: :-D Bazz... :-D

"ez minősített, önállóan gondolkodó félmillió..."

Értem. Tehát nehogy véletlenül valaki beléjük merje 'folytani' a szót! ;-) Én mindegyiket csak 'forgóalytón' engedném be aláírni...

"...az meg 3,3 M birka vagy legalábbis megtéveszett"

Szóval akkor ők nem is szavazhatnának a libsik szerint? Értem.

"mi a váltószám mai kurzusa?"

Az a mindenkori Závecz- és 'ajrostat' közvéleménykutatások eredményétől függ. Vagyis ki kell jöjjön a libsifölény! ;-)
Válasz erre 

törppicur 2019.04.01. 12:49:22

@chrisred: nem ugy van
A rendszer módosítható - korábban is az volt
Csak nem pillanatnyi érdekek, pártos, gittegyletes kiszoritosdi miatt, hanem MINDENKI számára elfogadható ELVEK miatt
Nem véletlenül határozták meg egyes dontések meghozatalának támogatottságát eltérően
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 12:53:11

@Bravehearth: Megpróbálom kihámozni a beírás velejét. Értem, hogy a jogkövetkezmény kifejezést szeretnéd elmismásolni, és azt akarod kihozni, hogy azon a népszavazáson senki nem tilthatta meg a kormánynak azt, hogy olyan jogszabályi rendelkezést hozzon, amilyen jólesik neki. Még jó, hiszen maga a kormány kezdeményezte a népszavazást, miért akart volna kitolni magával? Arról volt szó, érvénytelen népszavazás semmilyen különbséget nem jelent ahhoz képest, mintha mondjuk Kósa Lajos mindenféle népszavazás nélkül benyújtotta volna egyéni képviselői indítványként és a kormánytöbbség megszavazza. Ahogy emlékeim szerint egy jobbikos be is nyújtotta, a kormánytöbbség pedig elutasította.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 12:57:20

@törppicur: Aztán, ha az az elv 26 számára elfogadható, 1 számára meg nem, akkor olyan, mintha nem is létezne. Mint a viccben, ha egy autós a forgalommal szemben megy az autópályán, rögtön megszűnik a kötelező haladási irány.
Válasz erre 

s 2019.04.01. 12:58:41

S
Válasz erre 

törppicur 2019.04.01. 13:02:50

@chrisred: ezzel ugye nem azt akkarod mondani, hogy 18-nál még jó volt a rendszer 27-nél már nem? hány tagnál számít butaságnak? Akkor az ENSZ BT is rosszul működik - ott is van vétó
Kisebb forgalmu autopályára sem szabad szemből bemenni
Válasz erre 

A LIPSI UGAT AZ ORSZÁG HALAD 2019.04.01. 13:08:02

@Kispangit: "3 a 190 ellen, ezt nem magyarázzátok ki, Orbanisták (gondolom, ez úgy jött ki, hogy a magyarok nem szavazhattak)"

Orbánnak van annyi támogatottsága, es persze zsarolasi potencialja hogy 190-en mellette szavaztak. És csak 3 szelsoges liberalis szavazott ellene. Orban megmondta, ha nem az O akarata ervenyesul, es nem szavazzak meg az onkentes felfuggesztest, akkor kilep a neppartbol. Amugy termeszetesen a 12 fideszes kepviselo is megszavazta, az onkentes felfuggesztes, hiszen ok talaltak ki, hogy megmentve a neppart valasztasi kampanyat ideglenesen felfuggesztik magukat.
Válasz erre 

s 2019.04.01. 13:11:38

"MI LESZ ORBÁN VIKTORRAL, HA SENKI SEM AKAR BARÁTKOZNI VELE?"

Mi lenne? A semjénzsóti bármikor leszopja. Neki elég az is. A rogántónió meg kieszi a kulát a seggéből, úgy, hogy a híveknek már alig marad ott valami. Haverok ezek, ha szarok is.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.04.01. 13:29:57

"Úgy tűnik, Weber ráérzett annak az ízére, hogyan lehet népszerűséget szerezni a nyugat-európai szavazók körében azzal, ha elhatárolódik Orbántól."

Ott tévedsz - vagy hazudsz -, posztoló, hogy Webert nem a nyugat-európai szavazók választják meg Juncker posztjára, hanem az Európai Patlament képviselői. Weber tehát nem a választók körében törekszik népszerűségre, hanem a képviselőket akarja beszőni hálójába. Mivel pedig az EPP választásról választásra egyre kevesebb képviselőt tud szerezni, Weber bácsi mostanság a balos, a libsi és a zöld képviselők valagát nyalja széles nyelvcsapásokkal, kreuzweise.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.04.01. 13:29:57

"Úgy tűnik, Weber ráérzett annak az ízére, hogyan lehet népszerűséget szerezni a nyugat-európai szavazók körében azzal, ha elhatárolódik Orbántól."

Ott tévedsz - vagy hazudsz -, posztoló, hogy Webert nem a nyugat-európai szavazók választják meg Juncker posztjára, hanem az Európai Patlament képviselői. Weber tehát nem a választók körében törekszik népszerűségre, hanem a képviselőket akarja beszőni hálójába. Mivel pedig az EPP választásról választásra egyre kevesebb képviselőt tud szerezni, Weber bácsi mostanság a balos, a libsi és a zöld képviselők valagát nyalja széles nyelvcsapásokkal, kreuzweise.
Válasz erre 

tonypek 2019.04.01. 13:30:58

focibolondunknak annyi lóvéja van hogy környező országokban sorra veszi meg a hasonszőrűeket. Másfelől a fasiszta , nacionalista sikerét idehaza nem lehet megállítani, senki másnak (értsd pártnak) nincs pénze erre se rövid sem hosszabb távon.
Ezt a rezsimet meg fogják buktatni de nem a szokásos módon. Hagynak minket majd száradni a hideg és pénztelen világban, legyen ez példaértékű.
Csak szólok hogy ez időben Szlovákiában kiépült egy versenyképes ,EUR -val fizető, demokratikus ország.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 13:44:46

@törppicur: Nem létszám, hanem politikai kultúra kérdése. A nyugati konszenzusos demokrácia és a keleti illiberális hierarchikus, parancsutasitásos rendszerek nem illeszkednek. Az elsőknél az egyhangú döntés az egyenrangú felek közti érdekegyeztetés során alakul ki, míg az utóbbiaknál a legerősebb legyőzi a többieket. A mi gengszterváltó kiszes hatalmi nemzedékünket a Kádár-rendszer termelte ki magából, képtelen a konszenzusos politizálásra.

Az ENSZ BT itt a csizma (Hruscsov cipője) az asztalon. A nagyhatalmak attól tették függővé a belépésüket, hogy ők mások tevékenységébe beleszólhatnak, az övékbe azonban senki. Ezért csak egy sóhivatal, akár az egész ENSZ.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.04.01. 13:45:22

@tonypek:

"ez időben Szlovákiában kiépült egy versenyképes ,EUR -val fizető, demokratikus ország."

Ez csak természetes, hiszen ott a balosok/liberálisok vannak hatalmon. Ahol pedig liberális hatalom van, ott demokrácia van. Csak ott.
Válasz erre 

Bravehearth 2019.04.01. 13:47:22

@chrisred: "Arról volt szó, érvénytelen népszavazás semmilyen különbséget nem jelent ahhoz képest, mintha mondjuk Kósa Lajos mindenféle népszavazás nélkül benyújtotta volna egyéni képviselői indítványként és a kormánytöbbség megszavazza."

Közjogi értelemben teljesen egyenértékű. Igaz. Ott van a különbség, hogy amikor random ellenzéki hungarofób balliba patkány nekiállt ugatérozni a magyarok szándékáról és gondolatairól, akkor az alkotmánymódosítást nem a Kósa nevével és egyéni indítványával lehetett védeni, hanem 3360000 támogató szavazattal. Amiről egyébként a hungarofób 'ajrópéer' balliba retkek még álmodozni sem tudják, mert nem sikerül leírniuk sem!

"Aztán, ha az az elv 26 számára elfogadható, 1 számára meg nem, akkor olyan, mintha nem is létezne."

Idézném @törppicur: társunk kommentjét. Vagyis, ha korábban működött az egyhangúság elve, akkor most miért nem akarják ezt megérteni és erőlködnek az 'egyszerű többség' elvével??? Számomra ez a sunyi hiteltelenség iskolapéldája.

"Mint a viccben, ha egy autós a forgalommal szemben megy az autópályán, rögtön megszűnik a kötelező haladási irány."

Jól látod, a viccben így néz ki. A valóság pedig azt mutatja, hogy az az egy megy szembe a többséggel. Mégis Ő tudja leolvasni az út menti jelzőtáblákat és nem a többség...! Olyankor mi a helyzet, ki a balfasz libsike???

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ott a pont! Ami a posztert illeti, ne aggódj, nem téved! Egyszerűen hazudik. Ennél a szegedi balfasznál már 5-6 éve minden héten bukik a 'zorbán'! Szerintem ez a botka faszán csüngve irkálja ide a baromságait.

"Weber tehát nem a választók körében törekszik népszerűségre, hanem a képviselőket akarja beszőni hálójába."

Alapigazság! A politikusok legótvarabb, sunyi takonygerincű opportunista seggnyalója!
A jobbik útján kívánja 'néppártosítani' a néppártot... Röhej!

@tonypek: "nacionalista sikerét idehaza nem lehet megállítani, senki másnak (értsd pártnak) nincs pénze erre se rövid sem hosszabb távon."

Pénze??? Sem esze, sem elképzelése, koncepciója vagy jövőképe nincs egyik balfasz ellenzéki csürhének sem. Rövidtávon sem!

"Csak szólok hogy ez időben Szlovákiában kiépült egy versenyképes ,EUR -val fizető, demokratikus ország."

Önálló monetáris politika nélkül. És elég hasfájósan, amikor épp a görögöket kellet kitömni jó kis 'ajróval'. Egyébként ez az az ország, ahogy egy éve újságírót lövöldöztek le a saját udvarán???
B.
Válasz erre 

törppicur 2019.04.01. 14:26:50

@chrisred: jo, de ha szerinted nyugat meg kelet kulturája a probléma, akkor mégsem a vétojog
Ha meg igy van, akkor a keletiek belépése előtt kellett volna átírni kétsebességesre
Igazán szerinted addig volt jo a rendszer, amig mertünk kicsik lenni és nem akartunk érdekérvényesiteni - de hát érdekeink nekünk is vannak, tessenek velünk egyeztetni, az nem ugyanaz, mint tessenek nekünk megmondani, mit gondoljunk
Most az utobbi ellen lázadtunk be egy kicsit, lehet néha durcásan, de jogosan
Válasz erre 

felucca02 2019.04.01. 14:28:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Aha, most vetítesz. Senki nem beszélt balosokról es liberálisokról, hanem arról, hogy tizenöt év alatt északi szomszédunkban egy koszlott maffiaállamból egy magyarországnál minden szempontból élhetőbb ország lett. Neked ezt nem kell elhinni, hiszen az ellenkezőjében vagy érdekelt, neked azt kell bizonyítanod, hogy szlovákia milyen szar, ráadásul a sorosbérencek ott is hatalomba nyomták ez a libsi kurvát, még hogy korrupcióellenes, hshaha, nincs is olyan, csak a haldokló nyugaton. Ésígytovább. Abba ne hagyd, így szeretünk, amikor a pirosról bebizonyítod, hogy zöld. Arra viszont nincsen tehetségetek, hogy legalább egy szlovákia szintjén renberakjátok az országot, annál fontosabb a migráncsozás ( amin talán már ti is röhögtök), meg a félrenézés, ha a fajtátok éppen a saját zsebét tömködi közpénzzel, mert úgyminx abból lesz a nemzeti tőkésoszály.
Mondd, nem tudnátok egy kicsit, egy icipicit konszolidálódni?
Válasz erre 

pulsarito 2019.04.01. 14:39:01

"Orbánnal senki nem akar barátkozni."
Ja persze, hogy nem,l de csak a sok Pest belvárosi művelt, okos entellektüell szerint. Ennek némileg ellentmond, hogy épp nemrég járt Magyarországon Sarkozy, Vaclav Klaus és még számos olyan Európában is igen magasan jegyzett politikus, filozófus, gondolkodó akik szintén nem akarnak barátkozni Orbánnal. Bizonyára ők is fasiszták, meg Putyin pincsijei.
Persze mi agymosott vidékiek, akiknek esélyünk sincs a függetlenobjektív média áldásainak élvezetére, nem tudunk (a ballib véleményterror leghangosabbjainbak is) megfelelő döntést hozni a szavazófülke magányában. Ennyi populista bukás után bizonyosra veszem, hogy az EU-ban előbb utóbb fel fog merülni a szavazások megszüntetése, mert az agymosott birka nép nem hisz a jelentős ballib média túlsúly, által naponta sulykolt "alapigazságoknak", hanem csak a saját tapasztalatainak.
A sajnálatos igazság azonban az, hogy a magyar ellenzéknek a világon semmi víziója nincs sem Magyarország, sem Európa közeli vagy távolabbi jövőjét illetően. Egy dolog vezérli őket a "zorbántakarodj."
Ahogy a székely bácsika mondta:
"A disznóólamat nem bíznám rátok!"
Válasz erre 

conchita wurst 2019.04.01. 14:40:12

@felucca02: pl. milyen szempontbol lett Szlovakia elhetobb?

Mert kb. 10x annyian jarnak Mo-ra dolgozni Szlovakiabol, mint forditva.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 15:07:55

@törppicur: Igen, a bővítés elsietett volt, de ez nem csak politikai, hanem gazdasági kérdés.Nem tudom, mit jelent az , hogy merjünk kicsik lenni. Kicsi vagy nagy, előbb azt kellett volna bizonyitani, hogy meg tudunk állni a saját lábunkon, és nem kell minket lélegeztetőgépen tartani, hogy a gazdaságunk talpon maradjon.
Válasz erre 

pulsarito 2019.04.01. 15:12:58

"előbb azt kellett volna bizonyitani, hogy meg tudunk állni a saját lábunkon, és nem kell minket lélegeztetőgépen tartani, hogy a gazdaságunk talpon maradjon."
Ne dőlj be ilyen ordas hazugságoknak.
A külföldi multik a saját kormámnyaikkal karöltve tették tönkre a magyar gazdaság jelentős részét.
Sokan sok helyen leírták már a privatizációnak nevezett szabad rablást, és a multik magyarországi terjeszkedését. Qrvára nem volt életképtelen a magyar gazdaság!
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2019.04.01. 15:16:30

Azért ez egy picit ismét túl van dimenzionálva.
orbánkengecigánynak nincsenek barátai.

A nyugati politikusok már évek óta csak megtűrt hülyegyerekként tekintettek rá, a mostani szinte 100%-os szavazás amivel kibaszták a kangecigányt, csak arra világított rá, hogy mostantól papíron is súlytalan lett a tanulatlan tahó putriszökevény.
Kelet felé nincsenek barátai, a diktárok nem barátkoznak senkivel, mindenki csak addig tűri meg, amíg fel tud mutatni valamennyi dellát, ha nincs lóvé, a kangecigány arrafelé is kiesik a pixisből.
putyin cárevics nem a barátja, hanem a gazdája. orbáncsicska csettintésre ugrik, szopik hazát árul ha a szeretett gazdi úgy kívánja.
Kínaiak telibe leszarják, amíg a hazaárulással nekik kedvez, addig megtűrik, ha súlytalan lesz, keresnek mást akit kilóra megvehetnek.
A hazai barátok meg akkor derülnek ki amikor a kangecigány agya végleg elborul, a "barátai" lesznek az elsők akik a konc megtartása érdekében bármikor kicsinálják a buta tahót.

orbán ezt már rég túltaktikázta, most még viszi a lendület, de egyszer az is elfogy, és irány a mélység...
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 15:17:06

@pulsarito: "Qrvára nem volt életképtelen a magyar gazdaság!"

Ez az, amit nem sikerült soha sem bizonyítani. A rablóprivatizációt a gengszterváltók vezényelték le, ők gazdagodtak meg belőle, a külföldi résztvevők meg a saját érdekeiknek megfelelően cselekedtek.
Válasz erre 

conchita wurst 2019.04.01. 15:18:31

jol halad az integracio

"A vast network of British Asian gang members linked to Abu Hamza and the 7/7 bombers infiltrated government agencies, defrauded taxpayers of billions of pounds, and funnelled tens of millions to Osama bin Laden and al-Qaeda over 20 years, an investigation claims to have found."

www.breitbart.com/europe/2019/04/01/report-gang-stole-billions-infiltrated-govt-funded-al-qaeda-labour/

Ha ha ha
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2019.04.01. 15:19:50

@pulsarito:

"zorbántakarodj."

Ez miből is ered? Ja, a Gyurcsánytakarodjból, azt meg ti, ócska vidéki tahók szajkóztátok, hogy végre eljöjjön a Kánaán, és a kedvenc törpe kangecigányotok rabolja el még az unokáitok jövőjét is.
Válasz erre 

pulsarito 2019.04.01. 15:24:45

@lenörd hofstadter: Szépen megdolgoztál a pénzedért, kiváló, jól átgondolt liberális érvrendszerrel rukkoltál elő, az általatok olyannyira imádott stílusban. Köszönjük, csak így tovább és amíg marad ez az érvrendszer és szókészlet még egy-két 2/3 borítékolható.
Válasz erre 

pulsarito 2019.04.01. 15:26:26

@chrisred: "Ez az, amit nem sikerült soha sem bizonyítani."
Nem is kell semmit bizonyítani, a magyar gazdaság működött!
Válasz erre 

Novák Aircraft Ferencné 2019.04.01. 15:33:48

Orbánnal a kifutóban lévő európai politikai elit nem barátkozik.Salvini fogadta ,Pompeo itt járt,és az oroszokkal is jók a kapcsolatok.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 15:43:05

@pulsarito: És adósságot termelt.
Válasz erre 

törppicur 2019.04.01. 15:44:13

@chrisred: "Merjünk kicsik lenni!" - Ha ebben a formában nem is hangzott el soha, az MSZP politikáját mindenesetre megfelelően szimbolizálta, különösen ami a Brüsszellel való szolgalelkű viszonyt illeti. Ha van valami, ami az életigenlőknek különösen elfogadhatatlan, úgy a hajlongás, a behódolás, az önfeladás különösen ilyen.
teveszmek.blog.hu/2018/01/14/_merjunk_kicsik_lenni_merjunk_nagyok_lenni

Lehet, nem kell tovább magyarázni, de durván elqrt eu-s végtárgyalások, a Gönc Kinga fémjelezte külügy, illetve a liberális szentségek feltétel nélküli imádata jó mélyről mind ide tartozik (függetlenül a nagyságtól az alárendelt és alávetett tudat) - ezzel szemben áll Orbán azon törekvése, hogy egyenrangú partnerként vegyenek számba minket, amit nyilván a nyugat nem néz jó szemmel.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 15:44:45

@Novák Aircraft Ferencné: Vagyis Salvini az egyetlen nem kifutóban lévő európai politikus?
Válasz erre 

pulsarito 2019.04.01. 15:51:49

@chrisred: "És adósságot termelt."
Hát persze mi mást, és abból éltünk, hogy vasárnap zárva tartottunk.
Mondtam ne higgy el minden hazugságot.
Válasz erre 

Novák Aircraft Ferencné 2019.04.01. 15:55:45

@chrisred: Nagyjából..
Válasz erre 

Novák Aircraft Ferencné 2019.04.01. 15:59:12

@chrisred: Akárcsak a fejlett világ gazdaságainak többsége,de a gdp arányos államadósságot sikerlt csökkentenie Orbánéknak..
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 16:00:55

@törppicur: Hogy Orbán milyen kisebbrendűségi komplexusait akarja kompenzálni a többi európai politikussal folytatott tárgyalásai során, egyáltalán nem érdekel. Ha az ország lakossága számára kedvező eredményeket ér el, felőlem hamuzhatnak a zakója zsebébe vagy kivitethetik vele a szemetet.

Az meg, hogy egy politikus részéről a polgári szabadságjogaim tiszteletben tartása feltétel nélküli alapkövetelmény, számomra nem kérdéses.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 16:01:35

@pulsarito: Csak a tényeknek hiszek.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 16:05:22

@Novák Aircraft Ferencné: Tisztában vagyok vele, az én zsebemből törlesztette. (Meg a többi négymillió magyar háztartásban élők zsebéből.)
Válasz erre 

pulsarito 2019.04.01. 16:14:06

@chrisred: Amit megírt az index? Más forrásból is tájékozódj, hidd el érdekes dolgok derülnek ki néha.
Válasz erre 

pulsarito 2019.04.01. 16:16:17

@chrisred: "Tisztában vagyok vele, az én zsebemből törlesztette. "
Gondolom a felvett hietelek miatt ElQúrónál és LiBajnainál is reklamáltál már!
Mert úgy lenne igazságos!
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 16:20:38

@pulsarito: Hol volt akkor még az index?
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 16:21:31

@pulsarito: Nem a felvett hitelek miatt, hanem ami miatt fel kellett venni.
Válasz erre 

Novák Aircraft Ferencné 2019.04.01. 16:21:46

@chrisred: Mit?
Válasz erre 

John Brennan 2019.04.01. 16:34:23

már megint írni engedtek az ápolók egy gyűlőlettől fröcsögő hisztérikát
Válasz erre 

John Brennan 2019.04.01. 16:37:39

@chrisred:
amennyit a te egyik zsebedből törlesztettek az államadósságból, annyival lettél a másik zsebedben gazdagabb, te hőbörgő, gáncsoskodó seggfej!
Közben Gyurcsótány meg felélte a jövőt, +30%-nyi GDP arányos államadósságot felhalmozva
Válasz erre 

morph on deer 2019.04.01. 17:20:23

Ha jól emlékszem, akkor Ceaușescu Romániája volt az egyetlen ún “szocialista” ország, amelynek sikerült teljes egészében megszabadulnia az ország deviza-adósságaitól.

Komolyan, egy vas tartozásuk nem volt, ez meg is látszott az országon!
Persze csak akkor, amikor épp nem volt kikapcsolva a villany.
Repülőgépről gyönyörűen látszott, hogy ez éppen nem látszik: egy szép nagy sötét folt volt Románia helyén, itt-ott valami nyomával annak, hogy lakott.

Egyszer utaztam át románia egy részén vonattal, és akkor láttam olyasmit, amit csak a történelemkönyvben addig: bocskort - először és utoljára - a valóságban!
De adósságuk nem volt, tényleg.
Válasz erre 

sírjatok 2019.04.01. 17:22:38

@chrisred: bocs de szerinted az önérdekérvényesítés az "kisebbrendűségi komplexus kompenzálása?" Nevetséges amit előadsz.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 17:23:03

@John Brennan: Megint összekeversz Mészáros Lőrinccel.
Válasz erre 

sírjatok 2019.04.01. 17:23:30

@morph on deer: no akkor lassan döntsük el, hogy semmi gond az adóssággal, vagy hogy jaj de nő a nominális adósság há miezitt kérem.
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 17:25:36

@sírjatok: Egy karrierpolitikusnál minden bizonnyal az. Akinek van normális szakmája, az ott legálisan kiélheti az önérdekérvényesítési igényeit.
Válasz erre 

törppicur 2019.04.01. 17:51:32

@chrisred: az meg minek megy politikusnak, ha már egyszer önmegvalósított?

Bajnai, meg Oszkó és társaik a nagy civil önmegvalósítás után beültek politikusnak. Nem volt jó nekik - nekünk meg nagyon nem.És akkor a fullsikeres üzletember Gyurcsányról már ne is beszéljünk
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.04.01. 19:23:19

@Minden ballib bérretteg: "Az EU-s ügyészséget senki nem választja, és eltávolíthatatlan."

Pol Pothoz képest több ember képviselete választja. Pol Pot csak Orbánt szolgálja ki.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.04.01. 19:25:57

@Minden ballib bérretteg: azért az hajmeresztő faszság, hogy a 2,8 millió választó által megválasztott minielnök által kinevezett Pol Pottal semmi bajod, ezzel szemben a legalább 100 millió ember által megválasztott EP parlament által kinevezett EU ügyészséggel bajod van, mert keresztbe tesz a 2,8 millió paraszt diktátorának.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.04.01. 19:29:25

@conchita wurst: "nekunk jobban megy a szeker mint az EUnak"

Orbanisztán az EU-tól lop, azért megy jól neki.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.04.01. 19:31:41

@conchita wurst: magyarhang.org/kulfold/2019/03/29/erositett-az-europai-neppart-a-friss-felmeresek-szerint/

ha ha ha
Válasz erre 

John Brennan 2019.04.01. 19:37:23

@chrisred:
szakmailag elfogadhatatlan amit írtál, az nem mentség, hogy nem te vagy Mészáros Lőrinc
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 20:15:18

@törppicur: Miért volt olyan nagy teljesítmény Gyurcsánytól, hogy beházasodott az Apró klánba?
Válasz erre 

chrisred 2019.04.01. 20:16:14

@John Brennan: Milyen szakmáról van szó?
Válasz erre 

antiinternáci 2019.04.01. 20:40:26

Gratulálok az április elsejei expozéhoz!
Válasz erre 

antiinternáci 2019.04.01. 20:49:35

@chrisred:

Orbánbak semmi oka, hogy kisebbrendűségi érzése legyen bármely EU politikusokhoz képest, hiszen az ő politikai teljesítményéhez fogható eredményt szinte senki sem tud felmutatni.
Ezt a szélsőségesek propagandája próbálja sulykolni, de nagyon izzadságszagú a fenti okok miatt.
Válasz erre 

tireless treehugger 2019.04.02. 11:36:31

Érdekes személyiség rajzolódik ki a megfigyelő számára. Öntudatos, számító, manipulatív, erőszakos, önfejű, bosszúálló, .... csupa olyan tulajdonság ami a magányos farkasok jellemzője. Megkeseredett vezető, ott van a csúcson és tudja hogy semmit nem ért el, de azért tovább szabdalja a szélmalmokat .....,..... most menjen vissza a balettba ugrálni??????

Ki akarna barátkozni ilyen emberrel???

A társadalomban azt el tudjuk fogadni hogyha valaki megváltoztatja a véleményét, alkalmazkodik a helyzethez, kompromisszumképes. De hol találtok ti olyan embereket akik ezt ugyanolyan rendszerességgel, ugyanabban a sorrendben és ugyanabban az időben csinálja?. orbán addig forgolódott amíg csak az érdekközösség maradt körülötte. Barátból egy sem maradt.

Egy küzdelmes élet eredményeképp sikerült egyedül maradnia.

.
Válasz erre 

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.04.02. 12:49:26

@tireless treehugger: Viszont titeket azért jól pofán ver májusban sokadjára, ahogy azt megszokhattátok. (Milyen barátokat vizionálsz, akik hiányoznak mellőle? Neveket!)
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard