Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Weber megmentheti, de akár el is süllyesztheti Orbánt

Weber megmentheti, de akár el is süllyesztheti Orbánt

Ha Manfred Weber kihátrál a saját feltételei mögül, teljesen hiteltelenné válik saját pártcsaládjában, ugyanakkor végletesen megosztja azokat a politikai erőket, melyeket az Európai Néppárt tömörít. Orbán Weberhez képest egy rutinos, vén róka, aki a végletekig kihasználja azt, hogy a német politikus minden áron meg akarja menteni a pártszövetség egységét. Ha úgy táncol, ahogy Orbán fütyül neki, akkor kihátrálhatnak mögüle azok az európai kereszténydemokraták, akik számára már teljesen elfogadhatatlan a magyar miniszterelnök ténykedése.

hvg_61.jpg

Fotó: hvg.hu

Békülni jön Budapestre, nem veszekedni Manfred Weber, az Európai Néppárt (EPP) frakcióvezetője, a párt bizottsági elnök-jelöltje, a CSU politikusa. Bár korábban három kőkemény feltételt szabott Orbán Viktor számára annak érdekében, hogy maradhasson az EPP-n belül, ma már úgy tűnik, ezek felületes teljesítésével, illetve ígéretekkel is beéri a bajor politikus. Pedig viszonylag jó helyzetbe navigálta magát azzal, hogy három olyan témában követelte Orbán meghátrálását, melyek fontosak mind a pártcsalád, mind a magyar miniszterelnök számára.

Orbán meghátrálása ezért erősítené Weber pozícióit, és ezért kellene következetesen ragaszkodnia a Fidesz bocsánatkéréséhez, a gyűlöletkeltő, hazug Soros-kampány azonnali leállításához, illetve a CEU Budapesten maradásához. Amennyiben azonban légiesítik e fontos elvárásokat, az Orbán számára jelent majd hatalmas lélektani előnyt, így joggal bízhat abban, hogy az EU-s választások előtt nem teszik ki a szűrét az Európai Néppártból.

A magyar tagpárt viselkedése, provokációi, a szélsőségekbe eljutó politikája ugyanis egyre jobban kidomborítja az EPP-n belüli nemzeti pártok különbözőségeit. Épp ez Orbán célja, illetve, hogy ebben a folyamatban mindig ő diktálja az irányt. Ez praktikusan annyit jelent, hogy bizonyos kereszténydemokrata pártokat, politikusokat (lásd: Juncker) akár nyíltan megbélyegezhet, kritizálhat, ha a legerősebb irányzatok megvédik, sőt beállnak mellé.

A németek viselkedése, így különösen Weber reakciói ezért határozzák meg alapjaiban e konfliktus jellegét. Ők szeretik a pávatáncból azt látni, ami számukra kedvező, ugyanis a magyar kormány folyamatosan azt hangoztatja, hogy a Fidesz az EPP tagja akar maradni. A kormány azonban kettős játékot űz, hiszen a kormánypárti sajtóban sorra jelennek meg a cikkek arról, hogy a Fidesz azzal járna jobban, ha más pártokkal állna össze, és új frakciót szerveznének a radikálisabb erőkkel az EP-ben.

Folyamatosan tesztelik tehát a szövetségeseiket, legyenek azok néppártiak vagy euroszkeptikus populisták. Orbán lényegében megtenderezteti a Fideszt a szélsőjobb és a jobbközép pártok között, és oda áll be, ahol többet ígérnek neki. Weber ezért jön Magyarországra, és ezért tűnik úgy, hogy az egyezség kedvéért hajlandó kompromisszumokra is. Más kérdés, hogy neki is el kell majd számolnia a sajátjai felé, ha például gálánsan átlép a CEU elüldözésének ügyén, ami az egyik legfőbb vádpontja Orbán kritikusainak.

szeged_hu_1.jpg

     Fotó: szeged.hu

Nem nehéz tehát megjósolni, hogy a mostani Orbán-Weber megbeszélés eredménye alapjaiban határozza majd meg az EPP és a Fidesz jövőbeli viszonyát. Akár el is dőlhet, hogy a kizárás az egyetlen lehetséges út, de a Fidesz felfüggesztése is egy lehetséges opció. Amennyiben Weber utalást tesz arra, hogy a Fidesz maradása mellett fog voksolni március 20-án esedékes szavazáson, Orbán győztesnek érezheti magát, mert az a németek támogatását jelenti, és jelenleg ők számítanak a mérleg nyelvének. Weber viszont nagyot bukhat egy ilyen paktummal, hiszen a néppártiak jelentős része kihátrálhat a háta mögül. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Ha leesel a lóról csak az a biztos, hogy baromira fog fájni mindened.”

174 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Weber megmentheti, de akár el is süllyesztheti Orbánt Tovább
Facebook Tetszik
1
174 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr5714682734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (174)
Az utolsó 100 komment:

lenörd hofstadter 2019.03.12. 18:54:28

Visítva röhögök a sok agyatlan fideSSbolseviken. Agymosott, narancsködtől kába hülyegyerekek, nézzetek már a térképre, számoljatok utána, hogy mennyien élnek normális európai országban ahol a demokráciának évszázadnyi előnye van, oszt gondolkodjatok el, mennyit ér a ti szaros 1-2 millió nácikommunista szavazatotok a durván 500 milliós EU-ban.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.03.12. 18:58:43

@lenörd hofstadter:
Pont annyit, hogy ez a webör gyerek simán feladja azokat kurvára demokratikus elveket értük.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 19:39:23

@Ekrü: egy európai konzervatív pedig orbánnal nem hajlandó összeborulni.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.03.12. 19:42:30

@rasztaszív:
Én már ebben sem vagyok biztos!
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 19:45:02

@Ekrü: mit nem értesz?egy ideológiailag nem megfelelő egyetem nem maradhat,egy ideológiailag megfelelő titkolózó agymosó szekta,amelyiknek kinyilvánított célja a katolicizmus világi befolyásának növelése,na az viszont ott sertepertélhet a parlament,meg a kormányzat körül.és még te akarsz a kettős mércével jönni...:)
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 19:49:14

@BiG74 Bodri: aki hajlandó,azt magával rántja.
Válasz erre 

élveteg 2019.03.12. 19:52:04

Elment a CEU-hoz Meglátogatta a dohány utcai zsinagógát Tárgyalt a mazsihisz vezetőivel Rendben is van ez eddig De arról nem hallani hogy ez kiváló keresztény fériú meglátogatott volna egy keresztény oktatási intézményt Tárgyalt volna bármelyik keresztény egyház vezetőivel vagy valamilyen keresztény egyesülettel
Válasz erre 

Alick 2019.03.12. 20:08:26

Sajtótájékoztató a zsinagóga kertjéből: impozáns helyszín, de azért izgalmasabb lett volna ez a Gellért fürdőből, egy szál neglizsében. :)
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.03.12. 20:47:10

@Alick:
Miért arra gerjedsz?
Válasz erre 

Billy Hill 2019.03.12. 20:49:35

Weber olyan mint a Kistehén zenekar. "Szájbergyerek, kérjél bocsánatot..." :-)
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 20:58:54

@rasztaszív:
Az amit jelenleg Weber képvisel annak semmi köze a konzervativizmushoz.Az meg ,hogy egy baloldali vagy balliberális embernek mi a vélemény erről az igazából nem érdekel.Mindenki söpörjön a saját háza táján.
"mit nem értesz?egy ideológiailag nem megfelelő egyetem nem maradhat,egy ideológiailag megfelelő titkolózó agymosó szekta,amelyiknek kinyilvánított célja a katolicizmus világi befolyásának növelése,na az viszont ott sertepertélhet a parlament,meg a kormányzat körül."-Én mindent értek,főképp azt,hogy miután nem tudsz arra válaszolni ,hogy miért is nem költözik a CEU "bezzegbécsbe ",ha elvileg tárt karokkal várják,ezért megpróbálsz terelni.Nos,az,hogy az Opus Dei milyen szerződést kötött a Vatikánnal,az az Opus Dei és a Vatikán dolga.Ha nem tetszik,mehetsz Ferenc pápához reklamálni.Itt Magyarországon jelenleg betartják a törvényeket,és nincs több joguk ,mint a többi egyháznak.Majd ha nem tartják be az egyházakra vonatkozó törvényeket akkor lehet felháborodni.Az meg ,hogy szerinted meg nem fogják,meg különben is utálod a katolikus egyházat az a te magánügyed.A CEU-nak sem kell semmi mást tenni,mint a Magyarországon reá vonatkozó törvényeket betartani és akkor nem kéne költöznie.Ha erre nem képes akkor viselje következményét.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 21:00:07

@élveteg:
10/10
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 21:09:04

@Alick:
No,meg elmegy a CEU rektorához aki elpanaszolja neki,hogy őket elüldözték,s mindezt teszik itt Budapesten a CEU épületében. :))) Hogy nem mennek el ezek a fenébe...
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 21:22:13

@Ekrü: az,hogy az opus dei mit csinál itt,ebben az országban,az nem csak a vatikán,meg az ő ügyük,talán némi közünk nekünk is van hozzá.konrétan nem ugyanazok a törvények vonatkoznak rájuk,konkrétan nincs nyilvános magyar nyelvű működési szabályzatuk,és taglistájuk.
viszont ott vannak a törvényhozók körül,akik a ceu-t ellehetetlenítő törvényeket is hozzák.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 21:26:54

@rasztaszív:
"konrétan nem ugyanazok a törvények vonatkoznak rájuk,konkrétan nincs nyilvános magyar nyelvű működési szabályzatuk,és taglistájuk."-Valami bizonyítékot,esetleg linket erről pls...Mert így ez karcsú.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 21:31:25

@rasztaszív:
Amúgy meg ha őszinte akarok lenni,igazából nem érdekel az Opus Dei működése.Ha neked ennyire csípi a szemed,miért nem jársz utána,azt teszed le a bizonyítékaid egy illetékes kezébe.
Ráadásul ha úgy lenne ahogy te mondod ,az bizony nem mentené fel a CEU-t,max mindkettőnek mennie kéne.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 21:41:11

@Ekrü: azt,hogy valami nincs,nem nekem kell bizonyítanom...

a ceu-t nincs mi alól felmenteni,itt sara csak annak van,aki idegen állam titkosszolgálataként funkcionáló agymosó szektának biztosít teret.
Válasz erre 

Laci A Lakli 2019.03.12. 21:46:12

@tireless treehugger:

Kezd egy kicsit elegem lenni az ilyen közgazdasági analfabétákból.
A jegybanki alapkamat 2007 és 2008 közt 7,5 - 8% közt ingadozott. Tehát ha akkoriban valaki hitelezett az államnak, akkor annak ezt minimum ki kellett fizetnie az államnak. Nos számolj egy 10 éves hozamidejű állampapírral, hogy mennyi ideig mennyi pénzzel növelte az államadósságot. Mennyit kell az államnak ma visszafizetnie amit még akkoriban az "elmúlt nyolc év" kormánya vett fel segítek, ha csak a jegybanki alapkamattal számolsz 7,75%-kal akkor 10 év után a felvett pénz 2,06 szorosát kell visszafizetni. Annak, hogy az államadósság nominálisan mekkora mértékben nőtt még mindig sokkal nagyobb szerepe van Feriéknek, mint Viktoréknak. Ma a jegybanki alapkamat 0,9%. Sokkal olcsóbban tudja az állam finanszírozni magát.
Ja és még egyszer inkább felveszek 30e forintot 1% kamatra 10 évre, mint 20e forintot 7,5% kamattal 10 évre. Előbbi esetben ugyanis 33e forintot kell visszafizetnem az utóbbi esetben viszont 41e forintot! Mikor járok jobban? Miért nem számolod a kamatterhet, okoska?
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.03.12. 21:52:03

ez a srac?manfréd?
megy a levesbe.
beszalad a cejuba, husegeskut tenni
aztan lecummantja a mazsihiszt...kapedli bmeg kapedli...
hat ezek valami mas musort neznek.kurvaszanalmas.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 21:53:03

@rasztaszív:
"azt,hogy valami nincs,nem nekem kell bizonyítanom..."
Értem.Tehát amit az Opus Dei-ről összehordtál az egy ordas nagy hazugság azért,hogy ne kelljen arra az egyszerű kérdésre válaszolnod,hogy: Miért is nem költözik a CEU "bezzegbécsbe",ha ott állítólag tárt karokkal várják?Hisz ott minden sokkal jobb,nem igaz?
Nekem legközelebb akkor írj,ha erre az egyszerű kérdésre tudsz válaszolni.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 22:01:00

@Ekrü: ha értenéd,nem beszélnél hülyeségeket...:)

miért menne magától bárhova a ceu?hadd döntsék el,mit akarnak.és ez vonatkozik mindenkire,aki legalább olyan nyilvánosan,és átláthatóan működik.

viszont ugyanezt a nyilvánosságot,és átláthatóságot meg kell követelni minden közéleti szereplőtől,aki döntéshozókra hatással lehet.
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.12. 22:25:35

@Ekrü: „Ha engem ennyire nyilvánosan kiutálnának valahonnan,biztos ,hogy nem maradnék egy percet sem”. Persze, mert te olyan nagyvonalú vagy, hogy hagynád a 25 év befektetést, épületet ebek harmincadjára, és továbbállnál. Megnézném a szar kis családi házadnál is, nem ekkora vagyonnál. A CEU nem kér külön jogokat. Teljesítette, amit a magyar törvény előír, egyetlen kivétellel, hogy nincs aláírt államközi megállapodás, ami évek óta elő van készítve, letárgyalva, csak a magyar kormány nem írja alá. Ezt a CEU nem tudja megtenni. Neked biztosan jó lenne, ha a CEU Bécsbe költözne, és szakági bontásban sem lenne egyetlen magyar egyetem sem a világban az első száz között. Ez biztosan komoly nemzeti büszkeséggel töltene el.
„Talán mert nem is várják árt karokkal őket?Vagy esetleg ott nem kapnának kiváltságokat?”. Ja, a 99 évre szóló épülethasználati jog biztosítása, az azt jelenti, hogy nem szívesen látják őket. Nem az a baj, hogy ismerethiányos vagy (mit nem teljesít a CEU), de még roppant határozott is, mert te aztán tudod, amit nem.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 22:33:47

@rasztaszív:
"hadd döntsék el,mit akarnak."-Ez azért nem így működik.A törvényeket bizony mindenkinek be kell tartania.Ha nem tud megfelelni a törvény előírásainak akkor bizony nem működhet Magyarországon.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 22:35:57

@élhetetlen:
" Ja, a 99 évre szóló épülethasználati jog biztosítása, az azt jelenti, hogy nem szívesen látják őket."-Na tessék. :))) Ott szívesen látják őket ezek szerint ,itt meg nem.Akkor nem az lenne a normális,hogy mennek?
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 22:38:56

@Ekrü: akkor bizony a fideszed európa perifériáján találja magát.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.12. 22:40:18

@élhetetlen: "mert te olyan nagyvonalú vagy, hogy hagynád a 25 év befektetést, épületet ebek harmincadjára, és továbbállnál. "

Mi koze az epuletnek a CEUhoz, ne legyel mar ennyire okos.

"Teljesítette, amit a magyar törvény előír, egyetlen kivétellel, hogy nincs aláírt államközi megállapodás, ami évek óta elő van készítve, letárgyalva, csak a magyar kormány nem írja alá"

A CEU szerint a CEU teljesitette, hat mingyar dobok egy hatast. A kormany szerint meg nem, ennyi.

"Neked biztosan jó lenne, ha a CEU Bécsbe költözne, és szakági bontásban sem lenne egyetlen magyar egyetem sem a világban az első száz között. "

Csupa kamuszakon van az elso 100ban, amire semmi szuksege az orszagnak, meg aztan nem is magyar a hallgatok 80%-a, szoval totziher hogy nulla hasznot fognak itt hajtani. Meg mashol se, ezert dobtak ki Pragabol a 90es evek elejen.

"Ja, a 99 évre szóló épülethasználati jog biztosítása, az azt jelenti, hogy nem szívesen látják őket. "

Az jo, az osztrakok adnak nekik bodet, Weber meg felajanlotta hogy fizeti a CEUt, kerdes mit keresnek meg mindig itt ebben a fasisztaorszagban? Meg akarjak valtani a magyarokat, akaratuk ellenere, mint a lippsik? Hat el fog tartani ezzel a tempoval.

Ha ha ha
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 22:42:33

@élhetetlen:
"Neked biztosan jó lenne, ha a CEU Bécsbe költözne, és szakági bontásban sem lenne egyetlen magyar egyetem sem a világban az első száz között."-Honnan érthetnék én hozzá?Hisz az én gyermekem "csak" az orvosi egyetemre jelentkezik,nem a CEU genderszakára. :)))
Félretéve a viccet,részleteznéd melyek azok a szakágak melyekben a CEU az első 100 között van?
Válasz erre 

Robur 2019.03.12. 22:46:12

@MAXVAL bircaman közíró: Majd ismételgesd, ezt amikor a csúti gecit kirakják a faszba.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 22:49:58

@rasztaszív:
Szerintem meg várjuk meg a választások eredményét. :)))Azért rossz lehet nektek.Kb egy hónapja még az amerikai külügyminiszterben reménykedtetek,most Weberben,azt abból ítélve,hogy milyen gyorsan lekerült a Weberes cikk az Index főcíméről,ezt is bebuktátok. :)))
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 22:55:12

@Ekrü: rossz nektek,hogy már csak a deus ex machinában bízhattok...:)
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 23:04:41

@rasztaszív:
"csak" ?
Si deus nobiscum, quis contra nos? (Róm 8,31b-34 )
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 23:11:26

@Ekrü: a szekuláris eu...?
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.12. 23:11:44

Ha ha ha, aki eddig Orbanba kotott azt kivetel nelkul szana-szejjel szopatta.

Eloszor 2015ben sivalkodott az akkori horvat lippsi me. a migrancs miatt, azota o mar reg megbukott, aztan renzi oktatott demokraciabol minket, az olaszok meg elkergettek a gecibe. Az osztrak lippsi kancellart is megbuktattuk. Mertkellnek, Makronnak sem kell mar tartos tejbe fektetnie. Valoszinuleg May is megbukik hamarosan, mondjuk abban az egyben nem volt benne a Patas keze.

Szoval Zorban korul mar mindenki megbukott aki szamitott, meg aki nem: ensz, velencei tavi bizottsag, transparency, ceu, tavares, sargentini sivalkodnak mer muszaj nekik.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 23:19:03

@Willkommenskultur: normál demokráciákban cserélődnek a vezetők.az orbánod viszont nem fog ugyanúgy egyszerűen csak visszavonulni.neki ez már nem valós lehetőség.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 23:25:43

@rasztaszív:
Az EU-nak az a része a ahová én tartozom.Egy demokratikus EU-ban jól meg kell férjen egymás mellet a keresztény az ateistával.Irányítani pedig az fog aki a több szavazatot kapja,és ezt a másik félnek el kell fogadnia akkor is ,ha nem tetszik neki.Viszont egy keresztény párttól elvárom,hogy akként is viselkedjen.Még akkor is,ha egyes liberális körök szerint ez nem "trendi". Nekik ugyanis semmi közük hozzá.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.12. 23:32:46

@rasztaszív: "normál demokráciákban cserélődnek a vezetők"

Akikkel elegedetlenek, azok persze. Europaban ezek ujabban a migrancsparti vezetok.

De egyebkent tudtommal nincs olyan demokratikus alkotmany a vilagon, ami szerint muszaj lecserelni az aktualis vezetot a valasztason.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 23:37:06

@Ekrü: az eu ma deklaráltan szekuláris.ehhez tartozol.aki ezt akarja direktbe szétverni,mint a ceu-t,ugyanúgy fogják kezelni.persze,majd ha leesik a tantusz.de tesztek róla.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 23:44:27

@Willkommenskultur: bármilyen elégedetlenek voltak velük,gond nélkül visszavonulhattak.merthogy nem tettek semmi olyat,ami miatt ne tehették volna.nem kampányoltak közpénzből,nem gazdagodott meg a család,meg a környezet.te almát hasonlítasz körtével.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.12. 23:51:05

@rasztaszív: ja, persze, mert Orban nem vonulhat akarmikor vissza....:)

Meg Keller "orbankorrupcio-nyomozo" se talalt semmit, anno 2002ben. Pedig akkor meg volt eros ellenzek, meg 90%-os ballibbant media

Ma meg semmilyen ellenzek nincs, ugyhogy maximum haboru eseten tudnanak itt hatalomra kerulni a lippsik, kulso segitseggel.

Ha ha ha
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.12. 23:54:25

ZOPMBI VIDÉK...
ORBÁN ÍGY CSÖKKENTI DRASZTIKUSAN, A MAGYAROK LÉLEKSZÁMÁT !!!
Még a tízéves gyerek is tudja, hol a drogbolt a faluban, mégsem történik semmi
Albert Ákos társadalom ma 15:14 344 1047

Egyre csak terjednek a kotyvasztott dizájnerdrogok a magyar szegénytelepeken, vannak, akik már 12 éves korukban függők lesznek. Az ellátórendszer és a rendőrség tehetetlen, pedig már egymilliárd forintból neki lehetne állni segíteni.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.13. 00:02:27

@Willkommenskultur: nem bizony.ez számára már nem reális lehetőség.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.13. 00:32:07

@rasztaszív:
"az eu ma deklaráltan szekuláris.ehhez tartozol."-Bocs ,de ez így nem igaz.Én az EU kereszténydemokrata részéhez tartozom.A szekuláris állam ugyanis azt jelenti,hogy az állam nem avatkozik be a vallásba, nem részesíti sem előnyben, sem hátrányban a vallásokat, egyházakat.Nem pedig azt,hogy nincsenek vallások.Az EU parlament az pártokból áll,mint ahogy ha szavazunk majd májusban ,akkor pártokra fogunk szavazni.Ezek a pártok pedig lehetnek liberálisok,szocialisták és bizony kereszténydemokraták is.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.13. 01:06:01

@Ekrü: a kereszténydemokratáknál is alapérték a szekularizáció.akik nem fogadják el,azok a reakciós klerikálisok.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.13. 05:41:17

@Robur:

Ha ki is rakják, attól még nyerni fog.
Válasz erre 

MACISAJT 2019.03.13. 06:31:15

Hánynom kell:
index.hu/mindekozben/poszt/2019/03/12/a_manfred_weber-sajtotajekoztato_legerdekesebb_pillanata_amikor_leesett_a_fejerol_a_kipa/
Válasz erre 

Dzseem 2019.03.13. 07:06:04

@Willkommenskultur: Egymas után a hozzászólásaiddal levezetted az egészet, saját magad, mint egy egyenletet. Olvasd vissza! Na éppen ezért nem normális az a demokrácia. Csak mostmár azért illő lenne ezt bevállalni és nem pedig ragaszkodni ahhoz, hogy “de az”. Egyszerűbb meg frankóbb lenne.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.13. 07:21:10

@Dzseem: Ja, mert az a normalis, amit a tobbszorosen agyonvert, tokonlotten doglodo lippshyk demokracianak gondolnak.....:)

ha ha ha
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:26:11

@havrilla: Te hülyegyerek, fogsz valami írni a hörgésen kívül?
@Willkommenskultur: Majd meglátjátok a demokráciátokat, amikor jön egy komolyabb válság! Azok fognak vasvillára tűzni titeket, akik beszavaztak titeket a hatalomba.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:27:33

Orbán a lopásaival akkor sem lehetne mérvadó államférfi ha bevándorlás ellenes pártszövetséget hozna létre. Vele már senki sem szeret egy oldalon állni.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:31:24

@tireless treehugger: @Thomas Grande: Azt kifelejtitek, hogy közben egy csomó tartalékot is feléltek. 3000 milliárd forint manyup és 3000 milliárd forintnyi valutatartalék csökkenés.
Válasz erre 

enrikokaruszo 2019.03.13. 07:32:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ha tudsz valamiről, jelentsd fel, ez kötelességed, ha elmulasztod, bűnpártolás
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.13. 07:37:16

@rasztaszív:
"akik nem fogadják el,azok a reakciós klerikálisok. "-Jézusom,te hol élsz?Anno a szocializmusban használtak ilyen kifejezéseket. :)))) Jó ,hogy nem tetted hozzá,hogy az ilyen reakciósokat a Gulagra kell vinni... Hál' Istennek ezek az idők már elmúltak.
A szekuláris állammal nincs baj.A baj azokkal a baloldali liberálisokkal van akik elvárnák,hogy egy kereszténydemokrata politikus az úgynevezett szent pc nevében adja fel az elveit,mert képtelenek bármit is elfogadni ami nem az ő véleményük.Mint írtam,azt,hogy egy kereszténydemokrata mit tart jónak azt nem egy balliberális fogja eldönteni.Mert ha így lenne,onnantól kezdve az illető nem lenne kereszténydemokrata.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:38:27

@Alick: "de azért izgalmasabb lett volna ez a Gellért fürdőből, egy szál neglizsében." - A fiúkra gerjedsz? Vedd fel bircával a kapcsolatot!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:39:39

@enrikokaruszo: Amint Polt börtönben van, megteszem.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.13. 07:40:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ja, ja, mindennap bukik a patas, tegnap Weber miatt, ki a lippshyk mai atombombaja?

ha ha ha
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:40:58

@Ekrü: "Mint írtam,azt,hogy egy kereszténydemokrata mit tart jónak azt nem egy balliberális fogja eldönteni." - Óóóóó.. mi csupán a keresztény alapértékeket kérjük számon. Már az is probléma nektek?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:41:34

@Willkommenskultur: Valami érv? Arra nem futja?
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.03.13. 07:42:21

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Mizu bugyibuci, megyünk szaunázni? Pirosra verem a popódat strandpapuccsal te kis huncut! :P
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.13. 07:45:49

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ugyan már!Hogy kérhetnél számot egy olyan valamiről amiről halvány fogalmad sincs.Tudod,család (apa,anya ,gyermekek),házasság és még sorolhatnám.Szerintem ki-ki söpörjön a saját háza táján.Ahogy elnézem a szólásszabadsággal elég hadilábon álltok.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:46:24

@Helga Beauty Salon: Mi van cuncimókus? Még mindig udvarolsz? Hiába jöttél be hozzám a proktológiára az ánusz repedésed varrására és próbáltál a seggedbe tűzött rózsával kedveskedni, nem vagy az esetem.
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.03.13. 07:46:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: . mi csupán a keresztény alapértékeket kérjük számon. Már az is probléma nektek?..........................................

Hát elég nagy probléma, mert a kutya sem kérdezett benneteket! Eleve bármit számon kérni annak van joga, aki be is tartja, de ezek már felfoghatatlan dimenziók a libsi agyatok számára, úgyhogy kuss!
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.13. 07:47:47

@Ekrü: a kereszténydemokratáknál is alapérték a szekularizáció.akik nem fogadják el,azok a reakciós klerikálisok.ezt így hívják,ez van.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:49:47

@Ekrü: "Ahogy elnézem a szólásszabadsággal elég hadilábon álltok." - Mert? Az hogy nekem miről fogalmam, arról neked nincs fogalmad. Te meg szépen vedd át a tízparancsolatot, ha már annyira vered a melled a kereszténységeddel! Főképp a ne lopj passzust!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:51:19

@Helga Beauty Salon: Ja, értem. Nektek kérdeznetek kell, hogy mik a keresztény alapértékek. Elég szar hogy mi libsik tudjuk, ti meg nem.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.13. 08:03:38

@rasztaszív:
"akik nem fogadják el,azok a reakciós klerikálisok.ezt így hívják,ez van. " -Ezt a kifejezést,hogy "reakciós klerikálisok" kizárólag a vérkommunisták használták.Ezek szerint te egy vagy közülük.
"a kereszténydemokratáknál is alapérték a szekularizáció."-Ha jól emlékszem az előbb írtam,hogy a szekuláris állammal nincs baj.Bekopizom ,mert ezek szerint nem sikerült elsőre megértened.Tehát:
"A szekuláris állammal nincs baj.A baj azokkal a baloldali liberálisokkal van akik elvárnák,hogy egy kereszténydemokrata politikus az úgynevezett szent pc nevében adja fel az elveit,mert képtelenek bármit is elfogadni ami nem az ő véleményük."
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.13. 08:05:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nagyon örülök neki,hogy szerinted is fontos a szólásszabadság. :)))) Az meg ,hogy miről mi a véleményed nem érdekel.Sajnálom ,de ez van.
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.03.13. 08:07:16

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nyugi, én a kereszténységnek csak a máglyára küldős, kereszteslovagos kardélrehányós változatát kultiválom, maga a szakrális rész nem jön be, Jézus jó arc volt de nem fogok imádni egy zsidót!
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.13. 08:10:16

@Ekrü: a baj azzal van itt,aki nem bírja felfogni,hogy a reakciós klerikálisnak van egy jelentése,és ez éppen az,hogy olyan,aki nem fogadja el a szekularizációt.a kereszténydemokrata ezzel szemben olyan,aki alapértéknek tekinti.így kereszténydemokrata te is csak akkor lehetsz.ha valami mást akarsz,az valami más.
Válasz erre 

havrilla 2019.03.13. 08:11:23

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
A kurva anyádat és a családodat tűzd vasvillára, te fasszopó geci!
És még ti beszéltek gyűlölködésről? Persze, mert ti csináljátok ezerrel!
Válasz erre 

Dzseem 2019.03.13. 08:11:52

@Willkommenskultur: az embert a stílus határozza meg. A tiédre inkább most nem szánok időt. Van neked elég bajod ezzel szerintem.
Másfelől jaja pont ez a lényeg. Akárhogy csúfolódsz meg szóviccelsz ez csak máz és díszítés az amúgy már kiszáradt tortán .. semmi más. Az, hogy ki mit és hogyan lát egyéni dolog. Tisztelni kell a másik embert! Politikai nézet alapján elég gáz szelektálni főképp tinédzser szinten csúfolódni, mint ahogy teszed. Ha ilyen klassz kis szóvirágok tudják elhagyni a szádat, akkor valami nagy gáz van az életeddel. Ami pedig az eredeti oka volt annak, hogy ide írtam az az, hogy dalia Viltorunk beleöregedett ebbe az egész cirkuszba. Saját maga paródiája lett. Ennyi év alatt ez nem is csoda de nem is normális. Életében nem dolgozott, de kb 14 évesen arról álmodott, hogy nagy ember lesz majd egyszer. 30 éve a kisebbségi komplexusát éli. Beleragadt, mint egy öreg rockzenész.
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.03.13. 08:22:39

@havrilla: Kombináld be hogy egy hülyével beszélsz és ne húzd fel magad! Kurt úrfi egy sörhasú exmunkásőr, a macskáján kívül nem ijed meg tőle senki! :D
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.03.13. 08:25:07

Orbán ma is megbuott. A héten már másodszor. Aki nem látja az vak.
Vagy csak nem olvas ballib gyűlöletkeltő bloggerektől, marhaságokat és faszságokat eleget.

:DDDD
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.03.13. 08:27:37

@Helga Beauty Salon:

Mondjuk abban igaza van, hogy a másként gondolkodók vasvillára tűzése, fizikai ijesztgetése, halállal, börtönnel fenyegetés, a ballibek eszköztárában szerepel érvként elsősorban a blogokban.

Dehát nem mindenki lehet ekkora demokrata, mint ők... ;)
(Lásd 2006.10.23.)
Válasz erre 

MACISAJT 2019.03.13. 08:38:08

@Minden ballib bérretteg: "a másként gondolkodók vasvillára tűzése, fizikai ijesztgetése, halállal, börtönnel fenyegetés, a ballibek eszköztárában szerepel érvként "

Van még más is...Pl. a pártsajtóban előpattant fiala jános ettárs pinaadója, bizonyos hompola:

nepszava.hu/3028737_nemasag

Na ő aztán közölte, hogy kinek mennyi idő múlva lehet "megbocsájtani"( szerinte soha) és hogy mit az amit megtehet egy magyar miniszterelnök illetve mit nem.
Mert a hompola(hompolák) úgy döntöttek.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.13. 08:39:26

@rasztaszív:
"aki nem bírja felfogni,hogy a reakciós klerikálisnak van egy jelentése"-Hát,ajánlom figyelmedbe:
"klerikális reakció: a katolikus Egyház és papság oldalán álló személy, intézmény, mozgalom, irányzat minősítésére alkotott, elmarasztaló politikai kifejezés .Sulykolása a mo-i kommunisták számára 1945 u. a hatalom megszerzésének egyik legfontosabb eszköze volt .Rákosi pol. ellenzéket megsemmisítő szalámi-taktikájának legnagyobb akadálya Mindszenty József hgprím. és a kat. egyh. volt; ezért a ~ kifejezés ezek megbélyegzésére szolgált."lexikon.katolikus.hu/K/klerik%C3%A1lis%20reakci%C3%B3.html
Esetleg még ez:
www.ppek.hu/konyvek/Magyar_Dolgozok_Partja_A_klerikalis_reakcio_nepi_demokraciank_ellensege_1.pdf
Azt ,hogy ki mit tekint rá nézve alapértéknek,azt mindenkinek joga van eldönteni,hisz jelenleg szólásszabadság van és még a gondolatbűnt sem vezették be egyelőre.Az meg ,hogy neked mi a véleményed ,hogy milyennek kell lennie egy kereszténydemokratának, számomra nincs jelentősége,hisz mint írtam,nem egy baloldali/liberális fogja eldönteni,hogy én minek tartom magam.Főleg nem az aki olyan szavakkal dobálódzik mint a "klerikális reakció".
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.13. 08:46:07

@Ekrü: nyilván a katolikus lexikon a leghitelesebb a témában...:)nyugodj bele,aki a szekularizációt nem fogadja el,annak ez a neve.nincs is más szó erre.

te meg tarthatod magad kínainak is,jogodban áll:)
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.03.13. 08:52:03

@MACISAJT:

Hát igen..
Aki felkerül a ballibek halállistájára, és rásütötték a "sötétben bújkáló ellenforradalmár" cimkét (értsd antiszemita/náci) a komcsik, annak nincs bocsánat soha.
Mindenkit likvidálnának aki nemzetben gondolkodik, és hisztizni kell, ha egy ezek közül jutalmat kap.

Ez megy 60-70 éve a komcsiknál.
Igazán kitalálhatnának már végre valami eredetit is. ;)
Válasz erre 

havrilla 2019.03.13. 08:59:38

@Helga Beauty Salon:
Igazad lehetsz, de egy kicsit unalmas és azért van még pár ilyen ember .
Válasz erre 

antiinternáci 2019.03.13. 10:14:34

Webernek azonnal bocsánatot kell kérnie, és befejezni az európai értékek rombolását, illetve az internáci propaganda terjesztését.
Válasz erre 

antiinternáci 2019.03.13. 10:19:49

@MACISAJT:

De ki nem szarja le a fialákat, désiket, meg a többi szadeszmp-s szélsőségest?
Ne emeljük már ezeket szinte már a civilizált emberek szintjére...
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.13. 10:23:46

@Ekrü: Akkor félretéve a viccet, pár tavalyi, amit én bogarásztam ki,és egy link, most megtette helyettem az Eduline. És ne gyere azzal, hogy ezek nem témák, mert, amint látod, az ELTE és a Corvinus is beállt a sorba.
. QS World University Rankings by Suject.
www.topuniversities.com/university-rankings/university-subject-rankings/2018/politics
51-100 Central European University Hungary
www.topuniversities.com/university-rankings/university-subject-rankings/2018/social-sciences-management
202 Central European University 401-450 Corvinus University of Budapest
451-500 Eötvös Lorànd University
eduline.hu/felsooktatas/20190227_CEU_QS_rangsor
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.13. 10:55:49

@Willkommenskultur: „A CEU szerint a CEU teljesitette, hat mingyar dobok egy hatast. A kormany szerint meg nem, ennyi.”. Mellékelek két levelet, és egy cikket, bár felesleges, mert te biztosan tudod, hogy az amerikai oktatási hivatal hazudik, vagy a CEU hamisította a leveleket. Mert a magyar kormány, és Palkovics soha nem beszél mellé.
www.ceu.edu/sites/default/files/attachment/article/22015/ceuletter6-20-18.pdf
www.ceu.edu/sites/default/files/attachment/article/22346/nysedletterreceu8-24-18.pdf
eduline.hu/felsooktatas/CEU_reakcio_Bard_College_GJ0ADI

Az épület. www.portfolio.hu/ingatlan/varos/megnyilt-a-ceu-uj-belvarosi-epulete.237400.html . „Mi koze az epuletnek a CEUhoz, ne legyel mar ennyire okos.”. Neked sincs semmi közöd a lakásodhoz vagy házadhoz? Csak úgy otthagyod, ha kellemetlenkedik a szomszéd?
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.13. 12:12:41

@élhetetlen: Az epuletrol meg mindig nincs szo. A tevekenyseg, amit Soros a CEUn folytat, engedelykoteles. Nem kapta meg az engedelyt, coki, csinaljon amit akar. Mehet birosagra.
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.13. 12:24:45

@Ekrü: „Akkor nem az lenne a normális,hogy mennek?„. 25 év munkája volt, amíg felépítették az egyetemet, hírnevet szereztek. Ha elmennek, az oktató gárdát szélnek kell ereszteni, és újat szerezni. Mert ami működött, hogy valaki 10-kor az ELTE-n tart órát, 12-kor a CEU-n, az nyilván nem megy Bp.-Bécs viszonylatban. Az sem fog menni, hogy egy vendégprof Bécsből átugrik a magyar akkreditációjú képzésre leadni egy órát. Ez csak egy példa. A hatalmas könyvtár. Itt hagyják a töredék magyar akkreditációjú képzésnek, vagy viszik a többséggel? És itt nem arról van szó, hogy bedobozoljuk és kész. Az egész informatikai hátteret vinni kéne, újra építeni. Mindegy, neked ez egyszerű.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.13. 12:29:08

@élhetetlen: Egyeni szocproblema, senkit nem erdekel.

Konyvtar, oktato, epulet kell a KEE-nek is, es csak a CEU nem felel meg a tv-eknek. Ha a CEU szerint megfelel, akkor panaszt tehetnek a polgar jeno hivatalban, Brusszelben.
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.13. 12:46:30

@Willkommenskultur: Azt hiszem, ez egy értelmetlen beszélgetés. Ha a kormány törvénybe iktat egy feltételt, amit a CEU teljesít, mármint azt a részt, amit teljesíthet, és a kormány azt mondja, hogy akkor se, az szerintem tisztességtelen. Szerinted rendben van. Erre nem tudok mit mondani. Csak elképzelek egy párhuzamot. Veszel egy csomó magyar állampapírt, aztán a kormány úgy dönt, hogy nem fizeti ki lejáratkor, coki. És hoznak egy törvényt, hogy nem kötelesek visszafizetni. Mehetsz a bíróságra. „Konyvtar, oktato, epulet kell a KEE-nek is” , ami az egyetem egy negyede, sőt akárkinek is kellhet. Erkölcs, etika nem számít. Na itt befejeztem.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.13. 12:51:39

@élhetetlen: Lenyeg, a CEU azt hitte erdekel valakit a sivalkodasuk, mondjuk az amerikai nagykovetet, vagy Webert. Nem erdekelt senkit.

Ugyhogy mehetnek a sunyiba. A politika nem a tisztessegrol szol, Soros csak tudja.

Ha ha ha
Válasz erre 

antiinternáci 2019.03.13. 12:57:29

@élhetetlen:

Kiváncsi vagyok, akkor is így küzdenél -e az objektivitás látszatát erőltetve, ha mondjuk kiderülne, hogy Martin Bormann tényleg nem halt meg, és csinálna egy jó egyetemet. (Tényleg jót, nem genderfészket, de most ettől tekintsünk el.) Akkor már nem is számítana, hogy egyébként ő kicsoda?

Soros ránk nézve halálos, aljas eszméket akar ránk erőszakolni. Fizetett zsoldosokat alkalmaz, akik terrorizálják hazánkat. Pont le van szarva, hogy egyébként miféle Foxi Maxi egyetemet akar csinálni, ahol olyan komoly studies vannak, mint a menstruációs vér felhasználása, stb...
A listák, amikre hivatkoztok, manipulálhatók, és manipuláltak is. Az, hogy egyik internáci a másik internácira hivatkozik, máris emeli a ranket.
Az ilyet még a Windows is kidobja, ez a körkörös hivatkozás.

Nem kell ide Soros egyetem, menjen Bécsbe, ott internáci polgármester van. Bár inkább Észak-Korea lenne neki való. Bár ott most még kicsit más fajta diktatúra can hatalmon, de egyik szélsőséget a másikra könnyen tudná konvertálni.
Válasz erre 

antiinternáci 2019.03.13. 12:59:51

@Willkommenskultur:

Mondjuk, itt kivételesen a tisztesség érvényesült a politikában. Az a tisztesség, hogy leszarták Sorosék paláverezését.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.13. 13:00:31

De a lenyeg.

Idejon a az EU talan kovetkezo bizottsagi elnoke, es ket dolog erdekli: a Mazsihisz, meg a CEU.

Egy nem is europai egyetem, meg a libbant zsidok, akik nem is hivatalos kepviseloi a hazai zsidosagnak (mert azok Slomoek).

Ezutan felajanlja, hogy majd o beszall EU penzzel az amerikai libbant maganegyetem finanszirozasaba.

Hat ez azert 80as IQ felett felvet bizonyos kerdeseket szerintem. Kit kepvisel Weber, mert a nemeteket nem, a magyarokat nem, a magyar zsidokat se, az EU-t se, senkit csak Sorost, meg a haverjait.

Ha ha ha
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.13. 13:33:24

@Willkommenskultur: Hát igen, komoly politikai fegyvertény egy 25 éve működő egyetem kiírtása. Mit is nyert vele az ország? Viszont ezt veszítette: eduline.hu/felsooktatas/20190227_CEU_QS_rangsor . Ez ezentúl nem Magyarországhoz kötődik. És sajnálatos módon nincs hidegburkolói világ ranglista, azon biztosan vernénk a CEU-t, és az hasznos szakma. Ja.
„A politika nem a tisztessegrol szol”. De azért, ha egy ország megegyezik egy másikkal, aláírnak valamit, és az egyik ország ezt másnap felrúgja, és ezt rendszeresen csinálja, nem sokat fog érni a nemzetközi porondon. Nem a magyar kormányról beszélek, mielőtt példákat kérnél, hanem a tisztességről, megbízhatóságról.
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.13. 13:52:48

@antiinternáci: Nem szándékozok az agymenéseddel foglakozni, de azért pár ismeretet átadok. A CEU-n nincs menstruációs vér felhasználásáról szóló képzés. Az hogy te nem tudod, mi a különbség egy képzés és egy diplomamunka között, vagy, hogy mi egy diplomamunka lényege a témájától függetlenül, arról én nem tehetek. Nem fogom elmagyarázni. És mellékelek egy világ ranglistát a CEU képzéseinek helyezéséről. eduline.hu/felsooktatas/20190227_CEU_QS_rangsor , aztán vagy megérted, vagy nem, nem érdekel. És, ha a CEU elmegy, ez már nem Magyarország sikere lesz. Taps!
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.13. 14:21:43

@élhetetlen: "ha egy ország megegyezik egy másikkal, aláírnak valamit, és az egyik ország ezt másnap felrúgja"

Soros azert nem orszag, ugy tudom.

Ha ha ha
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.13. 14:35:14

@Willkommenskultur: „ Nem a magyar kormányról beszélek, mielőtt példákat kérnél, hanem a tisztességről, megbízhatóságról.” Még ezt az egyszerű mondatot sem értetted meg. Maradj a heherészésnél, az megy neked.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.13. 14:46:57

@élhetetlen: Kit erdekel ki megbizhato Soros, vagy Weber, vagy a lippsik szerint?

A magyar valasztok nagyon jol tudjak, kiben bizhatnak meg.
Válasz erre 

antiinternáci 2019.03.14. 11:38:49

@élhetetlen:

Te meg vagy megérted, vagy nem, hogy a Soros-egyetemet oda teszik egy listán, ahová akarják. Kontraszelektált, belterjes körök egymásra való hivatkozásai döntik el.

Olyan ez, mint amikor a hitelminősítőknél (internacionalista segítségnyújtás jogcímén) Gyurcsány 10% feletti hiánnyal is befektetői kategória volt, Orbán meg 5% alattival sem volt az. Mert az eeftáásak így akarták...
Soros is lehetne nyugodtan első is akár, csak kicsit jobban kilógna a lóláb, ezért nem teszik oda. És lehetne ott is, amit valójában ér. De ahhoz meg túl sok zsoldost pénzel...

Az már önmagában lenulláz egy egyetemet, ha egy akármilyen elvetemült akak ilyen diplomamunkát merészel készíteni.
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.14. 12:36:15

@antiinternáci: Persze, persze. Oda teszik a rangsorban, ahová akarják. Az egész világ meg elfogadja, a George Washington University-től kezdve a Tokyo Institute of Technology-ig. Most csak a politika tudományba néztem bele, az 51. University of Bristol, vagy a 49. The Chinese University of Hong Kong (CUHK) is tudomásul veszi hogy érdemtelenül föléjük „nyomták” a CEU-t. Komolyan gondolod, hogy, ha ez a rangsor csak Soros játékszere lenne, akkor pályázna a minősítésért a világ valamennyi neves egyeteme? „belterjes körök egymásra való hivatkozásai döntik el.” Az egész világ belterjes körei. Még jó, hogy nem rád bízzák az egyetemek értékelését. A diplomamunka funkciójának meg nézz utána, ha érdekel. „egy akármilyen elvetemült akak ilyen diplomamunkát merészel készíteni”. Mi van? Csak nem te akarod meghatározni, hogy milyen témáról szabad írni?
Válasz erre 

antiinternáci 2019.03.15. 09:31:06

@élhetetlen:

A jó erkölcsnek kell meghatározni.
Tisztességes ember nem firkál ilyen aljas dolgokat.
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.15. 11:25:27

@antiinternáci: Érdekes elképzeléseid vannak a tisztességről, aljasságról. Aljasság pl, ha valakit tönkreteszel saját anyagi érdekedből, stb. De a menstruáció nem aljasság, és beszélni róla sem az. Itt egy cikk: www.betegszoba.hu/cikkek/sziv_es_errendszer/szivve_valik_a_menstruacios_ver/ Még csak kutatási fázisban van, de minden így kezdődik. Akár szívizom is lehet a menstruációs vérből, és ha saját, még ki sem lökődne. Nem keresem meg a diplomamunkát, de, ha pl. azt szedte össze, és elemezte valaki, hogy a világon hányan, és hol foglalkoznak ezzel, és milyen irányokat keresnek, az már egy értékes diplomamunka. Hol van itt a tisztességtelenség és aljasság? Próbáld meg megérteni a cikket.
Válasz erre 

Spiritmonger 2019.03.21. 00:09:42

A cím már hazudik. Orbántól függ Weber és nem fordítva. Weber Németországban súlytalan, tapasztalatlan, egyetlen esélye az EU-elnöki pozíció. De ha Orbán úgy dönt, hogy ezt nem engedi, akkor Weberből nem lesz elnök. Kormányfői vétót mondhat, ami nagyon durva lépés, de senki nem tudja felülbírálni. És ezt Weber is tudja.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard