Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A Fidesz kampányplakátja alapján azt gondolhatnánk, hogy a pártnak van programja, pedig dehogy…

A Fidesz kampányplakátja alapján azt gondolhatnánk, hogy a pártnak van programja, pedig dehogy…

Úgy tűnik, hatott a néppárti intő, és egyelőre jegeli Soros György arcképét a Fidesz az uniós választási kampányban. Van azért migránsozás az új plakáton is, de kicsit visszafogottabban, mint a korábbi időszakokban. A kormánypárt most a bevándorlás megállításáért indított harcot, noha úgy tudjuk, hogy Magyarországon zéró tolerancia van érvényben menekültkérdésben. Ennél komolyabb ellentmondás is található a nem túl szellemdús szövegben. Arra kéri ugyanis a választókat, hogy támogassák Orbán Viktor programját. Van tehát program azon kívül is, hogy folytatjuk?

fidesz1.jpg

Fotó: Szegedi Kattintós

Aláírásgyűjtés, az ellenzék szidalmazása, sorosozás, migránsozás, aggódás a keresztény Európáért. Körülbelül így lehetne néhány fő elem felvillantásával leírni a Fidesz legújabb választási kampányát. Első látásra nem sokban különbözik az EP-választásra való felkészülés az egy évvel ezelőtti országgyűlési kampánytól, ám van egy-két lényeges változás. A kormánypárt neve például már teljesen háttérbe szorul a plakátokon, és ma már nem a Fidesz programjáról, hanem egyenesen Orbán Viktor kinyilatkoztatásáról kell véleményt mondaniuk a polgároknak.

Kétségtelen, hogy a kormányfő április elején meghirdette azt a 7 pontot, melyet akár nevezhetnénk választási programnak is, de Kéri Lászlóval szólva ez a hívek számára aláírásra szétküldött szöveg elég szánalmas, politikai irányelveknek pedig elég vékonyka. Anélkül, hogy részleteznénk e politikai kiáltvány pontjait, meg kell állapítanunk, hogy mindegyik a bevándorlás témaköréhez kapcsolódik. De nem kicsit, nagyon! Orbán azt üzeni a magyar választóknak, hogy az Európai Unióban nincs más megvitatni való téma, nincsenek egyéb területek, melyek mentén a különböző politikai irányzatok kifejthetnék a kampányban a véleményüket.

Jelenleg nincs kötelező kvóta ugyanis az EU-ban, Magyarország mégis több tízezer embernek adott már menekültstátuszt az utóbbi években.

Pedig a bevándorlás kérdése csak egy a sok közös ügy közül, melyekről jó lenne már a kampányban karakteres véleményeket hallani. Erre valók az ellenzéki pártok – mondhatnánk automatikusan, igen ám, de ez Magyarország, ahol a Fidesz brutális médiatúlsúlyának köszönhetően uralja a közbeszédet. A kormánypárt ezért duplán bünteti a magyar polgárokat, hiszen amennyiben az ellenzék kampánytémává tenné a környezetvédelem, a korrupció, a közös adóügyek, az uniós bíróság ügyeit, akkor csakis egymással tudnának vitázni, mert ezekbe a témákba a Fidesz soha nem fog beszállni.

fidesz_1.jpg

Fotó: Szegedi Kattintós

Még nem beszéltünk arról sem, hogy a 7 pont olyan hajmeresztő hazugságokra épül, mint például, hogy az EU-ban hátrányosan különböztetik meg a keresztényeket. A sok hülyeség közül emeljünk ki még kettőt: Az egyik, hogy a migráció kezelését el kell venni Brüsszeltől, és oda kell adni a tagállamoknak. Nos, épp Orbán egyik populista kebelbarátja, Matteo Salvini borulna ki legjobban attól, ha az EU magára hagyná Olaszországot, és nem venne le terheket a tengeri útvonalak metszéspontjában lévő tagországról. A másik böszmeség, hogy senkit se kötelezzenek menekültek befogadására. Jelenleg nincs kötelező kvóta ugyanis az EU-ban, Magyarország mégis több tízezer embernek adott már menekültstátuszt az utóbbi években.

Persze, a Fidesz szavazó attól Fidesz szavazó, hogy aláír bármilyen papírt, amit narancssárga dzsekis aktivisták tolnak elé, és ott látja rajta Orbán Viktor arcképét és aláírást. Nem csoda, ha Jean-Claude Juncker, az Európai Bizottság elnöke az unió egyik legnagyobb álhírgyártójának nevezte a magyar miniszterelnököt. Be is lengette, hogy az EU nem fogja tétlenül nézni, hogy hazugságokkal kampányoljanak populista politikai erők. Nagyon kíváncsivá tett bennünket a néppártiak luxemburgi politikusa, hiszen nehezen tudnánk elképzelni bármelyik fideszes potentátot, hogy kiáll vitázni ellenzéki politikusokkal, legyenek azok hazaiak vagy külföldiek.

fidesz3.png

Fotó: Magyar Narancs

A vélemények ütköztetése ugyanis veszélyes egy olyan párt számára, amelyik egy 7 pontból álló hazugságcsomag népszerűsítésével próbálja elhitetni magáról, hogy kedvenc témáján kívül bármi másról van véleménye. Egy vitában ugyanis szét lehetne cincálni azokat az állításokat, melyeket a Fidesz több százezer hívének az aláírása sem fog igazzá tenni, ugyanakkor el kéne mondaniuk más ügyekben is a véleményüket, ám amíg Orbán Viktor nem ad ki központi direktívákat ezekről, egyetlen kormánypárti politikus sem fog megnyilatkozni az unió közösségét foglalkoztató egyéb témákról. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Mindig várd meg, hogy a törzsfőnök elmondja a véleményét, utána neked nincs más dolgod, mint csatlakoznod az előtted szólóhoz.”

  

54 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A Fidesz kampányplakátja alapján azt gondolhatnánk, hogy a pártnak van programja, pedig dehogy… Tovább
Facebook Tetszik
0
54 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr3914779906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.22. 15:55:07

A Fidesz programja: állítsuk meg Brüsszelt, Sorost,.s a budapesti ballib agtrösztöt.

Mi más kell?:
Válasz erre 

F1őr 2019.04.22. 17:38:31

Az Orbán-fóbián kívül a libsiknek mi a programja? Szavaznék rájuk ha volna értelme.
Válasz erre 

azigaziraptor 2019.04.22. 20:13:39

Mindketten birkák vagytok!
Válasz erre 

DeiFlagellum 2019.04.22. 22:22:36

@F1őr: Mi más lenne: Állítsuk meg OV rombolását, tolvajlását, hazaárulását, hazugságát, egyáltalán, állítsuk meg OV-t! Kb. 7 milla magyarnak ez untig elég lenne.
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2019.04.22. 22:24:07

Ha úgy gondoljuk, hogy Orbán Viktor még nem Alzheimeres, akkor kiáll a szólásszabadság mellett, felállítja a hatalom ellenőrzésére való szervezeteket, a Parlament tekintélyét a törvényjavaslatok vitájával talán helyreteszi, a választások tisztaságát pedig nem az 1985-ös választásokra gondolva tervezi
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.04.23. 08:26:36

Az elkúrók alatt kétszámjegyű volt az infláció banki kamat, EU legdrágább rezsijét fizettük, ország és emberek devizában rommá adósodva, 140 ezer bruttó felett 40% SZJA-t fizetett az ország 80%-a akit gazdagnak hívtak az elkúrók ezokból.
Szóval ha folytatják az adócsökkentést, rezsicsökkentést, SZJA csökkentést, ha 3% alatt marad az infláció, alapkamat, ha ugyanilyen ütemben nőnek a bérek, csökken az államadósság, az nekem pont elég programnak.

Persze tudom hogy lehetne jobban, okosabban és hazsnosabban kormányozni, de hogy ezt nem az elkúró ballib majmok fogják megmutatni hogy hogyan azt az egész ország pontosan tudja.
Ezért szoptok évek óta.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.04.23. 08:27:51

@F1őr:

A ballib balfaszok csak gyűlölni tudnak, meg elkúrni.

Ennyi agyuk maradt pont amennyi látszik.
Válasz erre 

enrikokaruszo 2019.04.23. 08:33:28

újabb választás közeledtével az ellenzék újfent nem kínál semmit, de kihangsúlyozza, hogy a kormány se.
öngól, megint.
a választópolgár ugyanis reggelit csinál a gyereknek, aztán munkába megy, ha kapar a torka, orvoshoz, megnéz egy pár cipőt a kirakatban, a villamoson nézelődik, olvasgat, és úgy látja, a dolgok működnek.
Válasz erre 

Kivlov 2019.04.23. 08:42:49

Az ellenzék programja: "patásorbán, mészáros lölő, köztévé"
Válasz erre 

Kivlov 2019.04.23. 08:43:51

@enrikokaruszo:
Itt a pont. És ezt lassan 10 éve nem értik meg az agyhalottak.
Arról nem beszélve, hogy lenézik a fidesz szavazót. Ahelyett, hogy a saját (kb nem létező) szavazótáborukra próbálnának meg hatni, csak ellenkeznek, mint a 2 éves kisgyerek.
Válasz erre 

Brix 2019.04.23. 09:13:13

Nincs program, hiszen program csak akkor kell, amikor egymással versenyző, erős politikai alternatívák vannak. Egy kiépített , funkcionáló, kvázi egypárti rendszerben hatékonyabb a közèrthető propaganda, mint egy túl bonyolult program bejelentèse. A szegènyek ès a tanulatlanok érzelmeire nem lehet jobban hatni , mint egy félelemkeltő propagandával, erre az ellenzék által adott válaszok: " Több Európát" vagy " Zöld Európát" - nagyon gyenge hatásúak. Több ellenzéki pártnak semmilyen, mèg gyenge ellen-alternatívája sincs, így mèg a saját szimpatizánsokat is nehèz megszólítani...Ezen kívül, Orbán mèg anyagi vállalásokat tudott tenni a felső középosztálynak....
Válasz erre 

eMJe 2019.04.23. 09:38:22

@DeiFlagellum:
Hazaárulózni OV-t egy elvileg szegedi kötődésű tablettás blogon, ahol Botka a polgármester, az nem gyenge :D
Válasz erre 

szepipiktor 2019.04.23. 09:50:30

Miért kellene hogy legyen? A hatalomhoz szükséges bázisa megvan, ellenfele nincs.
Ha lenne értelmes programja, az az ellenzéknek jó lenne? Hogy a passzív halmaz egy része átvándorolna melléjük?
És miért kritizáljuk a másikat, ha nekünk sincs?
Az ellenzéknek van programja?
A fidesz program nélkül is begyűjti a megfelelő szavaztszámot, az ellenzék meg program nélkül folyamatos zuhanásban van.
A zuhanó szerelvényről mutogatunk a nem zuhanóra?????
Válasz erre 

vajdasagi 2019.04.23. 09:56:31

@Minden ballib bérretteg: Te is szopsz, meg úgy mi mind a 10 millióan közösen, de te olyan korlátolt vagy, hogy ezt észre sem veszed.
Válasz erre 

szepipiktor 2019.04.23. 10:03:57

@DeiFlagellum:
EZ az ellenzék "programja" évek óta.
És a társadalom döntő részének nem ez kell!
A fidesz 33% és a passzívak 36% számára nem ez kell!
Az ellenzéknek számtalan társadalmi probléma meoldására kellene HITELES programot felmutatnia (lakhatás, hazai vállalkozások, egészségügy, oktatás stb.), mert ha patást köpködni nem elég a napi élethez.
Számolj!
Ha lenne hiteles párt, hiteles programmal, akkor a fidesz melletti 5-600 ezer kényszerszavazó, a passzívak közül jó 2 millió és az ellenzéktől is minimum 1 millió szavazó vándorlna oda és a 3,5 millió körüli bázis 1-1 millióval több, mint a legutóbb a két oldalra leadott szavaztok száma!
Csak ezt a fidesz és a jobbik kibírná, az lmp,momentum nem,. a szocik a dk val megint együkk lennének 5-6%-on...
Tehát miért nem célja az ellenzéknek a hiteles program? Mert az nekik a kötél!
A momentum ma egy szűk rétegnek kínál jólétet, a multikultis Y generáció és a felsőoktatás nem reál részének, míg a társadalom egészének meg a nemzetidegen programokat nyújtaná. Családellenesség, genderizmus, a nemzetállamiság felszámolása, a klasszikus oktatás helyett az internetes kollektivizmust, a kultúra, nyelv, történelem tagadását stb.
Ezzel vajon mekkora támogatást remélnek mondjuk a többséget jelentő vidéken???? Ahol férj-feleség van, ahol gyereke születnének, ahol hitélet van, ahol büszkék a családi múltjukra?
Tehát szerinted a "Állítsuk meg OV rombolását, tolvajlását, hazaárulását, hazugságát, egyáltalán, állítsuk meg OV-t!" a jó program, azoknak, akiknek pont orbán nem áll az útjukba, hogy éljék a klasszikus (a momentum szerint idejétmúlt) életüket?
Menj be egy falusi kocsmába! Nem szeretik orbánt, de a többit még jobban utalják. Tehát? Miért váltanák le?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.23. 10:16:58

@DeiFlagellum:

Ha így lenne, 7 millióan szavaznának bárkire csak, hogy Orbán bukjon.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.23. 10:19:57

@F1őr:

Az ellenzéki program létezik, fő pontja:
- minden vagyont odaajándékozni a nyugati tőkének,
- alacsonyabb béreket,
- genderoktatást már az óvodákban,
- homokházasságot,
- minden oktatás legyen Soros kezében,
- a határ megszüntetése, többmillió kamumenekült beengedése.
Válasz erre 

szepipiktor 2019.04.23. 10:24:45

@vajdasagi:
Hát nem igen szoktam a kollégával egyetérteni, de te milyen alapon besélsz 10 millió magyar nevében?
Miközben láthatóan semmi alaptudásod, információd nincs a témában, kizárólag ideológiai alapon beszélsz.
Egyetlen diktatúrában sem szopott, szopit a teljes társadalom! Sőt a "tisztességes" diktatúrákban, például a latinamerikai banánköztársaságokban korábba, a hatalom soha nem szopatta a közembereket, hiszen tudták, a pénzt azok termelik ki.
Egyedül a bolsevik, a kommunista, a szocialista rezsimekre volt jellemző a totális elnyomás, azoknál csak a szük elvtársi réteg (akiket meg időről időre likvidáltak, cserélgettek) élvezte a hatalmat.
Ezen változtatott kádár 56 után, amikor bevezette a "aki nincs ellenünk, az melletünk van" elvet és adott pici szabadságot az embereknek. (ezért vágyik rá annyi magyar napjainkban is)
Orbán először ezt megfordította, aki nincs velük, az ellenük van módira, de napjainkban, a hatalom biztos tudatában éppen visszakapcsol.
A babaprogram - ami ugye választási ígéret - egy csodafegyver lett az ellenzék ellen, hiszen erre nincs értelmes válaszuk (meg is szavazták), hiszen ennek tagadása választó vesztését eredményezi.
Ma valóban szopik sok milliárd, a vállalkozók,a keleti régiókban élő munkanélküliek, az idősek, az egészzségügyben dolgozók, de egyrészt ezt nem csak orbán "hozta össze", hanem a most köpködő balosok is, másrészt ezen területek icipici javítása is orbán malmára hajtja a vizet.
Ugyanis a pénz, a kassza náluk van, az ellenzék meg semmit nem tud tenni.
Minden javítás, könnyítés 2-3%-ot hoz a fidesz számára, ami nem segít az ellenzéken.
Ezért gyaláznak ma olyan dolgokat is, melyek valójában helyes döntések.
De ez ellen demagók közhelyekkel harcolni, a "nehéztüzérség" ellen fészbúkos flashmobokkal, tévészékházas performanszokkal, fóti gyermekvárosos kirekesztő propagandával küzdeni, egyszerűen öngyilkosság.
Öngyilkos barmokra meg nem szavaz a nép.
Nézd meg, a mamypress vagy hogy hívják nevű neoliberális-feminista propagandista tegnap a Notre Dame tűzet és adakozást állította szembe az afrikai éhező gyerekekkel.
Szerinted ha franciáknál ilyennel kapmányolna egy párt, hogy hagyják a francba a székesegyházat (ami nem csak egyházi szimbólum, hanem a franciák történelmi, kultúrális jelképe is) és a pénzt adják az afrikai éhezőknek, na az mekkora eredmény érne el????
Ezt vesd össze mondjuk az lmp, a momentum gondolataival...
Válasz erre 

szepipiktor 2019.04.23. 10:26:12

@szepipiktor:
Ma valóban szopik sok milliió,
Válasz erre 

N. Barbie 2019.04.23. 11:05:01

Imadom mikor a fidesz hivok egymas utan nyilatkoztatjak ki, hogy dehatazellenzekneksincsprogramja.
Halkan kerdeznem, hogy melyikotok nezte meg, hogy tenyleg nincs-e?
Nagy osszegbe fogadnek, hogy egyikotok se.
Igy marad megint a szokasos fidesznyik "erveles": nem tudok rola, ugyhogy nincs.

Azt meg mar megszoktuk, hogy egy feldiktaturaban a diktator szektajanak hivei rohognek azon, hogy az ellenzek nem tud labdaba rugni. Egy diktaturaban, ismetlem. Igazan rohognivalo, tenyleg. Ja, nem.
Lasd az ellenzeki partok tobb evente egyszer, 10 percre behivasa a "koz"TV-be, azt is csak azert, mert torveny irja elo. Vagy, hogy a diktatura partjanak legnagyobb versenytarsat sz@rra birsagoltatta vikike, igy azok meg kampanyolni se tudnak egy EU valasztasra. Es meg sorolhatnam. Hat tenyleg van mit rohogni ezeken, aztan nagy kerek boci szemekkel mantrazzatok, hogy dehat nincs is diktatura, az ellenzeknek is ugyanannyi eselye van. Hogyne, az ertelmi fogyatekos szemellenzos idiotaknak esetleg.

Meg a szinten szokasos ertelmi fogyatekos rizsa, hogy a vilagszerte szarnyalo gazdasagban vikike mennyivel jobban teljesit mint a csunya ballibek. Azta, micsoda teljesitmeny. Szoktam erre mondani, hogy tessek oszevetni az allitolagos zsenitek teljesitmenyet kornyezo orszagokeval, aztan lenne pofara eses a zsenisegrol. Persze ilyenkor jon a lapitas meg tereles.
Válasz erre 

N. Barbie 2019.04.23. 11:13:12

@MAXVAL bircaman közíró:
"Az ellenzéki program létezik, fő pontja:
- minden vagyont odaajándékozni a nyugati tőkének,
- alacsonyabb béreket,
- genderoktatást már az óvodákban,
- homokházasságot,
- minden oktatás legyen Soros kezében,
- a határ megszüntetése, többmillió kamumenekült beengedése. "

Te amugy nem unod meg az ordas hazudozast?
1. viktorod az, aki nem gyozi fenyesre nyalni a nemet autogyarak tulajainak valagat, meg ugy amblokk a multiket, egyet nyikkannak ezek a kulfoldi vallalatok es vikike mar nyomja is at a torvenymodositasokat a gazdijai elvarasa szerint. Szoval legalabb ebbe ne hazudoznal ekkorat.

2. Alacsonyabb bereket szinten viktorod akar, szamtalanszor elmondtak, hogy nekik jo az a gazdasagi berendezkedes, hogy kulfoldi vallalatok gombokert foglalkoztassak a magyarokat. A beruniohoz csatlakozast se tamogatjak. Akkor megis mit hazudozol megint?

3, 4, 5, 6: senki (ertelmezheto tamogatottsaggal rendelkezo partokrol beszelek termeszetesen) nem akar genderoktatast, homokhazassagot, oktatast soros kezeben es a hatar megszunteteset. Ostoba, aljas hazudozasok.

Szoval minden allitasod mocskos hazugsag. Ennyit tudsz.
Válasz erre 

ursus artos 2019.04.23. 11:21:51

@N. Barbie: " viktorod az, aki nem gyozi fenyesre nyalni a nemet autogyarak tulajainak valagat,..."
Aminek meg az a következménye, hogy van munka. Lehet dolgozni. Pénzt keresni. Értem én, hogy összeszerelő üzem, meg minden, de a kábé nyolc általános iskolai végzettségűeknek mégis milyen jellegű munkát lehetne adni? Aki meg mondjuk technikus, az lehet, hogy összeszerelő üzemben dolgozik, de nem összeszerel, hanem robotot karbantart...
Válasz erre 

tireless treehugger 2019.04.23. 11:41:10

Ellenzék addig nem jön elő amíg orbán politikailag nem halott.

Hosszabban:

orbán és az orbanizmus még nem bukott meg, így ha csak leváltás történne akkor az új kormányt könnyedén káoszba rántaná. Senki nem kívánja vissza a 2006-2009 közötti időket. orbán és társai komplett őrültek és magyarországon van 2millió idióta aki támogatja.
Ki kell várni amíg vagy a támogatói fogynak el vagy orbán távozik.

2milliós talibán ellen polgárháború az egyetlen gyors megoldás.

Az emberek tudják és érzik hogy még nincs itt az ideje.

Az uniónak könnyű dolga van, ők sikeresen kiszorították orbánt. De sajnos ide szorították, mondjuk igazuk van, ti adtatok hatalmat a kezébe.
Válasz erre 

Sancho12 2019.04.23. 11:44:40

@ursus artos: Igen és megy nyugatra.
Válasz erre 

Sancho12 2019.04.23. 11:49:56

@MAXVAL bircaman közíró: B+ nem itt élsz akkor minek ugatsz bele??????
Válasz erre 

ursus artos 2019.04.23. 11:55:27

@Sancho12: "Igen és megy nyugatra. " Ami nem baj, mert ezért léptünk be az unióba… Hogy lehessen menni, utazni szabadon... Aki meg visszajön, az hoz magával technológiát, munkakultúrát, hatékonyságot, tudást.
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.04.23. 11:58:31

pont elég az a program hogy napi szinten mossak fel veletek a padlot, es tavol tartanak a hatalomtol.
ez a tokeletes napi rutin...nevezhetjuk programnak is a kedvedért...
Válasz erre 

Sancho12 2019.04.23. 12:04:06

@ursus artos: Igazad van csak a gond,hogy ott is marad.Ott szülnek,adóznak és maradnak is.Itt tanultak Mi fizettűk a haszon ott marad.
Válasz erre 

ursus artos 2019.04.23. 12:06:03

@Sancho12: Olyan is van, aki ott marad és olyan is aki nem... A mi fizetünk dologra lett volna egy javaslat de az közfelháborodást okozott...
Válasz erre 

Macropus Rufus 2019.04.23. 12:13:58

@Minden ballib bérretteg: látszik, hogy csak ennyire vagy képben a gazdaság terén. Ez volt az itinerben. De az, hogy x összeg felett 40% adót előhozod látszik hogy fogalmad sincs arról, hogy az miképpen is működött. Mind1. Én csak röhögök rajtad és a hozzád hasonló havi bérből élő embereken akik csápolnak a fidesznek. Nekem csak jó lett az, hogy 40-ról 16-ra ment le. Tudod szerintem ez igazságtalan, de ha annyira akarjátok, hogy ez legyen... nem is értem, de tőlem maradhat: én havi 1 misi után fizetek 160-at te meg 100ezer után 16-ot... na ki az aki rosszabbul járt? Vélhetően egy 100k havi bevétel mellett 16ezer nem kevés pénz. Nekem meg marad így is 840ezer neked meg 84ezer. De csápoljál csak. Remélem még lejjebb viszi, hogy nekem még több maradjon. De biztos jó volt ez a döntés. Meg az a 27%-os áfa is hiperszuperölet,és a több mint 20 fajta új adónem. Összességében a kiadásaid nagyobbak mint az mszp alatt, de neked csak az számít kiadásnak amit pl. így látsz: 40%-k.... Remek. Mondjuk a Viktortól egy dolgot nem lehet elvitatni: megtalálta az ország legjobban befolyásolható rétegét. Vagytok vagy 2 millióan és csak csalással tudtok nyerni. Ez van.
Válasz erre 

Sancho12 2019.04.23. 12:14:58

@ursus artos: Nem tudom de volt ahol kifízetteték a tandijat(pl románia).
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.04.23. 12:27:32

@FILTOL: :)
Válasz erre 

szamaritánus 2019.04.23. 12:31:00

nektek, bolsiknak mi a programotok azon kívül, hogy o1g?
Válasz erre 

eMJe 2019.04.23. 12:31:22

@Macropus Rufus:
Öngól, a személyi jövedelemadó mértéke 15% 2016 óta, valamint nem csak ezt vonják a bérből, így 100-ból nem 16-t fizet csupán, ahogy neked sem marad 1 misi után 840 :D
Ha gondolod, levezetheted, mégis hogyan sikerül ezt így összehoznod, akkor megkövetlek, de addig ordas nagy kamu, amit írtál.
Ha pedig tudomásod van bármiféle csalásról (bár nem írtad, mire gondolsz), akkor azt nem ártana jelentened. Feljelentened :)
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.04.23. 12:38:00

A Fidesz kampányplakátja alapján azt gondolhatnánk, hogy a pártnak van programja, pedig dehogy…

Természetesen van program, és lyukra tesszük Soros-terveit (...) !

Sőt a Sorosnál nagyobb vadakat is levadásszuk lépésről lépésre.

És megtesszük, mert megtehetjük.
Válasz erre 

N. Barbie 2019.04.23. 12:38:26

@ursus artos: "Aminek meg az a következménye, hogy van munka. Lehet dolgozni. Pénzt keresni. Értem én, hogy összeszerelő üzem, meg minden, de a kábé nyolc általános iskolai végzettségűeknek mégis milyen jellegű munkát lehetne adni?"

Pontosan igy van, nem is vitatom. De ne felejtsd el, hogy mire irtam valaszkent, amit ideztel. A fofidesznyik blogtroll birkuci hazudozasaira.
Válasz erre 

Sancho12 2019.04.23. 12:45:42

@szamaritánus: PÉLDÁUL:Oktatás,egészségügy,nyugdíjasok,csak legegyszerűbbek.
Válasz erre 

Sancho12 2019.04.23. 12:48:31

@Sancho12: Különben nem bolsik vagyunk csak magyarok.Ha tetszik ha nem.
Válasz erre 

N. Barbie 2019.04.23. 12:48:39

@FILTOL:
"pont elég az a program hogy napi szinten mossak fel veletek a padlot, es tavol tartanak a hatalomtol."

Imadom az ilyen nagykepu fidesznyik dumakat. Orul a hulyeje, hogy a szektaja diktaturajaban masnak nincs eselye.
Amugy en meg emlekszek hasonlo dumakra a ballibektol, mikor mondjuk masodjara mostak fel a padlot viktoroddal (teszem hozza a maiakhoz hasonlitva a fairplay mintapeldajakent nevezheto valasztasokon), aztan ok is koppantak, ti is fogtok. Egy diktatura se tart orokke.
Válasz erre 

VadMacs 2019.04.23. 12:49:27

@szamaritánus:
bolsizáshoz komcsi értelmező szótár:
Stumpf István : MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök
Járai Zsigmond : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő
Matolcsy György : MSZMP tag, III/II együttműködő
Martonyi János : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő
Chikán Attila : MSZMP tag
Pintér Sándor : MSZMP titkár
Boross Péter : MSZMP tag, DÉLBUDA III/III
Ligetvári Ferenc : MSZMP tag
Boros Imre : MSZMP-titkár, III/II együttműködő D-008
Áder János: KISZ tag
Szűrös Mátyás MSZMP KB tag
Kerényi Imre : MSZMP alapszervezeti titkár
Balogh Gyula : MSZMP tag
Szita Károly : III/III együttműködő
Mikola István - Hazafias Népfront alelnök
Fónagy János : MSZMP tag
Vonza András : MSZMP tag
Szabadi Béla : MSZMP tag, munkásőr
Polt Péter : KISZ titkár
Varga Mihály : KISZ titkár
Deutsch Tamás : KISZ titkár
Orbán Viktor : KISZ titkár
Kövér László : KISZ-titkár, a Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Párttörténeti Intézet tudományos munkatársa
Válasz erre 

Sancho12 2019.04.23. 12:50:40

@N. Barbie: Olyan mint a mókuskerék egyszer lejön.
Válasz erre 

sas70 2019.04.23. 12:52:27

Program? Minek? Sorosgyucsánymigráncsok 'osztjóvan!
Válasz erre 

Nagykörúton túli magyar 2019.04.23. 13:14:41

@VadMacs: Megint a szokásos, a retardáltaknak kopipésztre kiadott lista az egypártrendszerből? A tény az, hogy ezek mind rögtön dobbantottak, amikor azt megtehették. Addig meg belülről rohasztották a rendszert. Igen gyorsan, és igen sikeresen!
Azonban az igazi komcsik még mindig a jogutód pártnál maradtak, vagy vele próbálnak összefogni a mai napig. Na ez a szégyen rájuk nézve!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.23. 13:29:13

@Sancho12:

Azt mondod, Soros és Brüsszel ne szóljanak bele a magyar ügyekbe??? Atya Isten, te antszemita vagy!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.23. 13:30:13

@N. Barbie:

1990 óta a modell az idegen tőkén alapszik. Éppen Orbán próbált ezen kicsit változtatni.
Válasz erre 

Sancho12 2019.04.23. 13:30:26

@Ma is mentek gecizni?: Hazudsz többségé átlépett az MSZP-be.Akkor csak nem rombolták a rendszert.
Válasz erre 

VadMacs 2019.04.23. 13:32:10

@Ma is mentek gecizni?:
Hú basszki, akkor véletlenül sem akkor dobbantottak, amikor a vezér kidőlt a sorból...
Amúgy jól nyomod az ilyen kimosdatást. Még 1-2 év, és kiderül, hogy 1848 -at is a rohadt migráncsoknak, meg Sorosnak köszönhetjük.
Válasz erre 

Sancho12 2019.04.23. 13:34:51

@MAXVAL bircaman közíró: Birka miből vond le hogy antiszemita vagyok.Arra kértelek hogy ne ugass bele a dolgokba ha nem itt élsz.Nem adózol itt akkor ne szólj bele.
Válasz erre 

vajdasagi 2019.04.23. 13:42:38

@szepipiktor: Azt kérdezed, milyen alapon beszélek 10 millió magyar nevében? Buta kérdés. Én az érdekükben beszélek, és nem a nevükben. Nekünk 10 milliónak nem a NER az érdekünk. Most ezt te még nem látod, de majd megérted egyszer. És akkor letagadod, hogy most milyen szégyenletes módon dícsérted. Tudod, nagyon gyakran van az, hogy a távlatilag rossz lépések rövid távon jól néznek ki. Most is ez van. A gyermekkedvezményekkel természetesen nincs semmi bajon. A nép butítása és a lelkek megmérgezése a főbűn. A lopás is zavaró, de abból még csak kikecmeregnénk.
Válasz erre 

N. Barbie 2019.04.23. 15:02:19

@MAXVAL bircaman közíró:
"1990 óta a modell az idegen tőkén alapszik. Éppen Orbán próbált ezen kicsit változtatni"

Erdekes, az elobb meg azt irtad (hazudtad), hogy csak a ballibek az idegen erdekek kiszolgaloi, most meg lenyegeben azt, hogy a szektavezered is. Akkor hogy van ez?
Es ismetlem, ne hazudozz. Semmit, az eg vilagon semmit nem valtoztatott ezen viktorod. Ugyanugy olcso munkaereju osszeszerelouzem az orszag, mint elotte. vikiked meg buszke is ra. Sot, aranyaiban meg tobbel tamogatja a fidesz a multikat meg a nagyvallalatokat, mint a csunya ballibek. Volt statisztika is rola, hogy magasan vezet a fidesz a multik egy munkahelyteremtesre eso allami tamogatasanak osszegeben.
Na ennyire egyszeru legyalulni az ostoba hazudozasod.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.23. 16:36:46

@N. Barbie:

I. Orbán még teljesen követte a liberális görénykurzust.

II. Orbán - azaz 2010 óta - már részben szembemegy vele, de alapvetően máig nem változtatta meg a gazdasági alapokat.
Válasz erre 

N. Barbie 2019.04.24. 09:27:42

@MAXVAL bircaman közíró: Akkor leforditom a fidesznyik ujbeszedet: elismered, hogy hazudtal.
Mondjuk gerincesebb lenne igy konkretan ezt leirni, de toled ezt nem lehet elvarni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.24. 10:33:05

@N. Barbie:

Nem hazudtam. S mindig gerinces voltam, most is.
Válasz erre 

2019.04.26. 03:37:00

@MAXVAL bircaman közíró:
Emlékezzünk régi, előző "bevándorlóinkra
A valóban nemzeti érdekű orosz cár üldözötteire!
"Egyetlen ország sem engedheti meg magának a tömeges és ellenőrizetlen bevándorlást, amely megrengetheti a társadalom alapjait. Fizikailag és másként is veszélyes. Joby Warrick, a Washington Post"
Széchenyi „ez a népcsoport a jogtalanság „minden mindegy” hangulatában folyamodott csalásokhoz, amely a jobbágyság eladósításához, tömeges elárverezéséhez! (Lásd deviza hitel kormányzati kényszer rásegítéssel!) Úgy látja nem lett volna szabad az elmúlt évtizedekben olyan hatalmas tömegekben beengedni őket, amelyikre egyik országban sincs példa!
Az adózó nép szegénységének veszedelmesebb forrása nem lehet, mint a zsidók szemlátomást való szaporodása. Mely országban a zsidók megszaporodnak, az vagyoni végromlás szélén áll. (A szatmári adózó nép állapotárul, 1830)*** "Kölcsey Ferenc: Országházi beszédéből!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard