Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Amíg a néppártiak alkudozni szeretnének, Orbán újra emeli a tétet

Amíg a néppártiak alkudozni szeretnének, Orbán újra emeli a tétet

Ugyanahhoz a pártcsaládhoz tartoznak, mégis két malomban őrölnek. Ha az Európai Néppárton belüli vita pusztán arról szólna, mi az, ami megengedett és mi az, ami nem a kereszténydemokrácia keretein belül, eszünk ágában se lenne hosszasan értekezni erről a problémáról. A tét azonban sokkal nagyobb, mint a mérsékelt jobboldal jövőjének mérlegelése, hiszen az Európai Parlamentben évtizedek óta ez a politikai tömörülés bír a legnagyobb frakcióval, így értelemszerűen ők határozzák meg az EU politikájának fő irányvonalát is. Ha Orbán belülről veri szét ezt a pártszövetséget, az minden európai demokratának fájni fog, legyen az baloldali, jobboldali, zöld, esetleg liberális.

hvg_58.jpg

Fotó: hvg.hu

 "Magyarország kormánya nem tántorítható el attól, hogy ismertesse azokat a terveket, amelyekkel nem ért egyet, azaz nem szeretnénk, hogy ha Magyarországot bevándorló országgá, Európát pedig bevándorló kontinenssé tenné a brüsszeli bürokrácia." – áll abban a „tájékoztató” levélben, melyet a kormány minden választópolgárnak elküld Magyarországon. Ez a néhány sor tele van hamis információkkal és csúsztatásokkal, képtelen állításokkal, nem mellesleg fittyet hány arra a figyelmeztetésre, amiben az Európai Néppárt részesítette saját tagját, a Fideszt, miután teleplakátolta az országot Soros György és Jean-Claude Juncker arcképével.

Immár egyértelmű, hogy Orbán tudatosan provokálja saját szövetségeseit annak tudatában, hogy a közelgő uniós választás előtt lényegében bármit elnéznek neki. Az EPP ugyanis nehéz helyzetbe sodródott, extrém helyzetben az is előfordulhat, hogy nem ők hozhatják létre a legnépesebb frakciót az új parlamentben, ugyanis a populista jobboldal szavazók tömegeit szipkázhatja el tőlük. Orbán gyakorlatilag ez utóbbiak voksaira utazik, ugyanakkor érdeke egyelőre a jobbközép pártcsalád berkein belül maradni.

A néppártiak bizonyára érzékelik, hogy Orbán akciói miatt porlad szét a kereszténydemokraták hitelessége a választóik előtt, ám egyelőre semmilyen érdemi válaszlépésre nem tudták elszánni magukat. Az Európai Bizottság is elkövette azt a hibát, hogy válaszlevélben próbálta cáfolni a Soros-Juncker plakáton szereplő állításokat. Pedig a hülyeséggel vitatkozni annyit jelent, hogy komolyan vesszük a hülyeséget. Valószínűleg sokkal többet ért volna egy olyan válasz, amely sajnálkozását fejezi ki amiatt, hogy a Fidesz képviselői ilyen hosszú idő után sem tudnak kiigazodni az Európai Parlament útvesztőiben, és félreértelmeznek mindent, ami az EP-ben történik.

Valójában csakis iróniával, esetleg cinizmussal lehet kezelni azt a hülyeségcunamit, amit a populista politikai erők saját országuk polgáraira zúdítanak. Érdemi vitát nem lehet folytatni olyan kérdésekről, melyekben az egyik fél ragaszkodik a képtelen állításaihoz, és ezért nem is kampányolnak érdemi témák mentén. A Fidesznek például esze ágában sincs olyan uniós témákban állást foglalnia a mostani kampányban, mint a környezetvédelem, a közös adópolitika, esetleg a korrupció elleni egységes fellépés.

444_6.jpeg

Fotó: 444.hu

Sokkal kényelmesebb azzal riogatni, hogy Brüsszel erőszakkal akar menekülteket betelepíteni hozzánk. Valójában épp az EU egyik fontos alapelvét hagyja figyelmen kívül a magyar kormány, hiszen az elfogulatlan, kiegyensúlyozott tájékoztatás elvileg minden uniós polgár számára járna, ám amit a magyar kormány művel közpénzből, az minden, csak nem elfogulatlan, és nem is kiegyensúlyozott tájékoztatás. Orbán pedig röhög a markába, hiszen büntetlenül megalázhatja azokat a kereszténydemokrata politikusokat, akik ellene szavaztak a Sargentini-jelentés elfogadásakor. Mert, ahogy egy dakota bölcsesség tartja: „A bosszú rossz tanácsadó, de mégis nagy örömöt tud okozni a bosszúállónak.”    

    

 

93 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Amíg a néppártiak alkudozni szeretnének, Orbán újra emeli a tétet Tovább
Facebook Tetszik
0
93 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr114660067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.28. 20:55:18

Agyagba döngöljük a Liberális Néppártot!
Válasz erre 

2019.03.01. 05:35:56

Kik azok a szabad demokraták?
Szabó Dezső írásai, 1927-ből

„A közéletben súlyos tehetségű morális embert veri az immorális, minden ordításra kapható, ezerfogú éhes emberbestia. És megszületik a szervezett gyilkosságok, rablások a morállá konszolidált bűnök, hazugságok és perverzitások irtózatos szisztémája, a világtörténelem legóriásibb arányú haláltánca: a korlátlan szabad verseny, a polgári kapitalista demokrácia, a zsidónak megígért nagy történelmi szüret… Legáltalánosabb formája a politikai szabad verseny elvének: az állam minden felnőtt tagja választhat, és választható.
De egyszerre felhemzsegnek a műveletlen, semmi lelkiismereti törvénytől meg nem kötött, vad politikai kalandorok, elszánt, éhes politikai apacsok, akik a törvények dzsungelében könyörtelenül gázolnak át mindenen szilaj étvágyuk kielégítésére. És ezek jobban tudnak ordítani, ezek mindent tudnak ígérni a nép őselégületlenségének, ezek a végsőkig tudják nyargalni az aktuális jelszavakat, mert a becsületes lehetőségek, hazafias aggódás és a felelősség nehéz érzése nem köti őket.” (A népképviselet problémája cikkből)
A liberális tábor, mint a páncél a harcos testét, a nemzetközi imperialista zsidó tőke testét vértezi. És így az a hallatlan történelmi humor kerekedik a vizsgáló megfigyelésébe, hogy a kizsákmányoló, elnyomó, imperialista nagytőke a szocializmus, a szociális igazság, szabadság és a gazdasági elnyomottak nevében hirdet harcot a kizsákmányoltak, a megrablot¬tak, a nincstelenek tábora ellen.

Az egyik igazság a „liberális” tábor lényegét mutatja meg. A világtörténelem egyik legzseniálisabb ténye volt az, mikor a világuralomra törő vér szerint imperialista és kapitalista zsidó faj az emberi elégületlenséget, a szociális forradalmat tette hódítása eszközévé
Hirdet szocializmust, szabadságot, kommunizmust, új gazdasági világrendet, világmegváltást, hogy a kihasználtak nagy tömegeit a maga imperializmusa eszközévé tegye.

Hogy a kommunista, a szocialista, a forradalmár zsidó csak előharcosa, élő tankja zsidóságnak, s győzelmük esetén meghamisítják a kommunizmust, megsemmisítik a szabadságot, széttörnek minden szociális jogot, a proletárt csak vak eszköznek tűrik meg, s szocializmusuk nem más, mint átmenet egy új most már az egész faj szélesebb alapjaira fektetett kapitalizmus világuralmi berendezkedésére.

Ebből három dolog következik: Szabó Dezső ráérzett a globalizációra, ezt se tanították a pártiskolán, és nem véletlenül volt indexen!
Válasz erre 

Csepp a tengeriben · http://www.vasalobolt.hu 2019.03.01. 07:25:45

Borzasztó
Válasz erre 

Róbert Székely 2019.03.01. 09:26:17

Kedves "cikk" író. Értem én, hogy amit Orbán mond vagy tesz, az csak rossz lehet. Azt is értem, hogy 2002-ben nem volt az állam számláján 350 milliárd, ahogy a Fidesz állította, Medgyesy meg tagadta. Éppen így az EP sem szavazta meg tavaly év végén a migránsvízumot.
DE. Lehetne egyrészről egy számlakivonatot kérni 2002-ből, ahol egyértelműen kiderül, hogy volt e vagy sem, illetve megnézni az EP jegyzőkönyveiben, hogy megszavazták vagy sem. Ha a Fidesz hazudott, akkor menjen el a süllyesztőbe, ha a szocik, akkor azok menjenek. Nem lenne logikus? Vitatkozik mindenki érdeke szerint, hazudozik mindkét oldal, mondom MINDKÉT oldal. Ha pedig nem nézzük meg legalább a lekérhető TÉNYEKET, akkor marad a sárdobálás. Üdvözlettel
Válasz erre 

Chang Beer 2019.03.01. 10:23:35

@Róbert Székely: mikor zavarták a tények és az igazságok a fidesst?
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.01. 11:48:25

de legalább 2000-en megfagyhattak a saját lakásukban !!!

Az elmúlt évben összesen négyen vették igénybe a hatvani kerékpáros kalandparkot. A komplexumot 2015-ben adták át, azóta összesen 41 biciklis használta – írja a G7 a városházától kikért dokumentumokra hivatkozva.

A Hatvanban megépített Zagyva-parti kalandpark valószínűleg az ország az egyik legértelemtelenebb uniós beruházása volt.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.03.01. 11:49:22

A sátánfajzat globalista Soros politikailag korrekt nyitott társadalom létrehozásával kapcsolatos terveivel NINCS Alku.

Azért nem köthetünk kompromisszumot Soros-terveivel, mert megbékélés helyett ez a "társadalom mérnöki" tevékenység, katasztrófába sodorja, az egyébként egy és oszthatatlan emberiséget.
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.01. 11:49:27

NA, MOST MÁR ÉN IS KIMEGYEK TÜNTETNI !!!

Péntektől 9 órás a munkanap a közszférában

Életbe lépett az új kormányzati igazgatásról szóló jogszabály. A szabadság 20 napra csökken.
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.01. 11:51:13

DÖBRÖGIORBÁN MEG CSAK HÍZIK, HÍZIK, HÍZIK...MIALATT KINYÍRJA A MAGYAROKAT !!!

Péntektől 9 órás a munkanap a közszférában
Stubnya Bence
Stubnya Bence
követés
2019.03.01. 10:32
Hozzászólna? Írjon nekünk Facebookon!
Péntektől 9 órás a munkanap a közszférában

Életbe lépett az új kormányzati igazgatásról szóló jogszabály. A szabadság 20 napra csökken.
1032 · Mar 01, 2019 10:32am
Tovább a kommentekhez
Facebook Comments

Péntektől lép életbe az új kormányzati igazgatásról szóló jogszabály, ami alapján a központi hivatalok tisztviselőinek mostantól

legalább napi kilenc órát kell bent lenniük a munkahelyükön az eddigi nyolc óra helyett,
a munkaidőbe már nem számít bele az ebédszünet fél órája,
a megyei és fővárosi kormányhivatali dolgozóknak már nem jár cafeteria,
az alapszabadság 25 napról 20 napra csökken,
már nem a munkában töltött idő, hanem a pozíció határozza meg a további szabadnapok számát,
és ellentételezés nélkül terjeszthető ki a napi munkaidő 12 órára, vagyis nem fizetik ki a túlórákat.

A változás a minisztériumok és háttérintézményeik, valamint a kormányhivatalok, járási hivatalok dolgozóit, a nyugdíjfolyósítónál dolgozókat, és Magyar Államkincstár valamennyi kormánytisztviselőjét és ügykezelőjét érinti - írja a Népszava.
Boros Péterné, a Magyar Köztisztviselők, Közalkalmazottak és Közszolgálati Dolgozók Szakszervezete (MKKSZ) elnöke a közszolgálati sztrájk menetét és céljait ismertető sajtótájékoztatón az MKKSZ székházában 2019. január 17-én.
Boros Péterné, a Magyar Köztisztviselők, Közalkalmazottak és Közszolgálati Dolgozók Szakszervezete (MKKSZ) elnöke a közszolgálati sztrájk menetét és céljait ismertető sajtótájékoztatón az MKKSZ székházában 2019. január 17-én.
Fotó: Bruz?k No?mi / MTI

A Magyar Köztisztviselők, Közalkalmazottak és Közszolgálati Dolgozók Szakszervezete tiltakozik az új törvény ellen. Február elején sztrájkbizottságot alapítottak és megfogalmazták sztrájkköveteléseiket.

A köztisztviselőket érintő változásokról ebben a cikkben írtunk részletesebben.
Kapcsolódó
Csökkentenék a kormánytisztviselők szabadnapjait
Csökkentenék a kormánytisztviselők szabadnapjait

Csalódottak a szakszervezetek a központi közigazgatást átalakító tervezet miatt. Hátrányos a kormányhivatali dolgozókra, központosítaná a létszámgazdálkodást, a fél éve betöltetlen állásokat elvenné az intézményektől.
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.01. 11:56:09

jahhh és csakis 5 millióan dolgozhatnak MONDTA DÖBRÖGIORBÁN, EZEKNEK KELL TÚLTELJESÍTENI !!!!! ÉS NEHOGYMÁÁÁ FIZUEMELÉST KÉRJENK A FŐNÜÖKEIKTŐL ÁÁÁM !!!!! MONDTA DÖBRÖGIORBÁN A KAMARAI NAGYFŐNÖKÖKNEK ! CSAK SAJTOLJÁK KI A TELJESÍTMÉNYNÖVEKEDÉST EBBŐL AZ 5 MILLIÓBÓL BÁRMI ÁRON ! AZ SE BAJ, HA BELEDÖGLENEK túlóráztatásbvahhh !

na, KIMEGYEK TŰŰŰŰŰNTETNI ! VISZEK SOKKOLÓT, GÁZSPRAYT, CSÚÚÚÚZLIT ACÉLGOLYÓKKAL !!! OCCT NOSSSZA !!! :o) MERT MOST ORBÁN ENGEDTE EL MAGÁT DE NAGYON !!!!!!!!!!!!!(NEM A DOLGOZÓK ! AGOGX A KAMARÁSOKNAK MONDTA ! FASZOM TELE VELE !)
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.01. 11:58:28

@kvadrillio: mert ez a kis hüjjjjjje faszkalap porbafingóóó, asszissszi, hogy ő szarta a spanyolviaszkot !!! pedig csak nyaltahhh ! :O)
Válasz erre 

Kivlov 2019.03.01. 12:13:13

"Sokkal kényelmesebb azzal riogatni, hogy Brüsszel erőszakkal akar menekülteket betelepíteni hozzánk."
Miért nem így van? Ha nem így van, akkor miért nem zavarja haza a papírok nélkül ideözönlő csürhét?
Válasz erre 

Brix 2019.03.01. 12:22:08

Orbán a saját hitelvei és féligazságok terjesztése helyett adhatna egy átfogó és megvalósítható megoldási javaslatot is, hogyan lehetne a migrációt EU szinten kezelni. Amit eddig mondott: "akik bejöttek Európába , azokat ki kell szállítani", " a határok ( hermetikus) lezárása"- távol van a való világ realitásitól. A legjobb ötlet talán a segítség helybe vitele lenne, de az elkövetkezendő 20-30 évben olyan demográfiai nyomás lesz Európán, amit nem lehet megállítani ezzel sem. Az EU-ban senki sem akar új migrációs hullámokat, mint amivel Orbán riogat, ezek önmaguktól eljövendő , globalizációs törvényszerűségek, amelyeket ideig -óráig lehet csak fenntartani a puffrezóna afrikai és ázsiai államok antihumánus intézkedéseivel , de migránsok úgyis megtalálják az útjukat Európába, mert a jobb életért való harc, életösztön, mindennél erősebb bennük...
Orbánnak abban igaza van , hogy ez óriási kihívás Európának, viszont, nincsenek rá jó megoldások, közösségi válaszok, abban viszont nincs , hogy indulatokat korbácsol fel Európában a migrációval kapcsolatban...Ha tetszik ha nem, a multikulti el fog uralkodni mindenfelé, csak idő kérdése ez, erre kell a társadalmakat felkészíteni , nem arra, hogy lesz egy kis ország Európa majd közepén , amely még 50-100 év múlva is etnikai elszigeteltségben éli az életét...
A legjobban kifizetődő ma populista lózungokat terjeszteni és illúziókba ringatni az embereket, mit a problémák szofisztikált megközelítése, megoldási javaslatokkal, és a mérsékelt, kiegyensúlyozott álláspont...
Válasz erre 

Magyarország jobban szaporodik! 2019.03.01. 12:27:17

Orbán Viktort újabb nemtelen háttérhatalmi Sorosista brüsszelista támadás érte amikor most már 12 Néppárti tagpárt akarja őt kizárni a Néppártból. De mint mindig most is ő jött ki győztesen a csatából. A kizárást akaró Álnéppártiakról ugyanis kiderült hogy mind a Sorosnak a végrehajtói, rajta vannak a Soros Terv fizetési listáján, ezt a listát meg lehet tekinteni a független internetes szakportálokon, az origo.hun meg a figyelo.hun meg a fidesz.hun. Meg az M1-en.

Orbán Viktor tehát újabb csapást mért a liberális Soros bérenc Néppártra és most már fordítva sül el a támadás: nem a Néppárt fogja kizárni Oran Viktort, hanem ORBÁN VIKTOR FOGJA KIZÁRNI A NÉPPÁRTOT!
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.01. 12:31:26

NA, VAGY BECSOSZOG A CSOSZONG-DINASZTIJJA KIM DZSONGUN LELKÉBE ÉS MEGDÖNTI ŐT VAGY KEZET FOGNAK VELÜK OCCT HIRTELEN MEGHALNAK MÉRGEZÉSBEN !!! :)

Egy ismeretlen észak-koreai csoport ellenkormányt hozott létre
LovasG
LovasG
követés
2019.03.01. 11:24

A zátonyra futott Kim Dzsongun-Donald Trump-csúcstalálkozó után egy száműzetésben élő, a nemzetközi téren ismeretlen észak-koreai ellenzéki csoport bejelentette pénteken, hogy ellenkormányt alakított, hogy megdöntse Kim Dzsongun észak-koreai vezető hatalmát.
Kapcsolódó
A legfontosabb tudnivalók a zátonyra futott Trump–Kim-csúcstalálkozóról
A legfontosabb tudnivalók a zátonyra futott Trump–Kim-csúcstalálkozóról

Röviden, egy percben.

A magát Csollima-Polgári Védelemnek nevező csoport a honlapján közölte: Szabad Csoszon néven átmeneti kormányt hoz létre. A Csoszon-dinasztia 1392-től 1910-ig, a japán megszállásáig vezette Koreát. "Csoszonnak szabadnak kell lennie, és szabad is les. Kezdjetek felkelést ti mindannyian, akik elutasítjátok a rabszolgaságot!" - olvasták fel a nyilatkozatot.

"Maradéktalanul annak áldozzuk életünket, hogy felszámoljuk a hatalmas gonoszt" - írták a nyilatkozatban a jelenlegi phenjani rezsimre utalva.

A Csollima-Polgári Védelem szinte teljesen ismeretlen. 2017-ben tűnt fel először, amikor egy videóban bejelentette, hogy védelmébe veszi Kim Dzsongun Kuala Lumpurban meggyilkolt féltestvérének, Kim Dzsong Namnak a fiát, Kim Han Szolt. A csoport egyúttal észak-koreai menekülteknek is segítséget nyújt, és a gyanú szerint kapcsolatban állhat a dél-koreai titkosszolgálattal. (MTI)
Válasz erre 

Orbán 1 GÉNIUSZ 2019.03.01. 12:41:24

", hogy a Fidesz képviselői ilyen hosszú idő után sem tudnak kiigazodni az Európai Parlament útvesztőiben, és félreértelmeznek mindent, ami az EP-ben történik."

Tenyleg felreertik. Mert valojaban a hajokon beszallitott arabok negerek, meg veletlenul sem Europa elfoglalasa es iszlamizalasa miatt jonnek, hanem epp ellenkezoleg a kereszteny kultura felviragoztatasa miatt. A szerencsetlen felreertes alapjat bizonyara az adta, hogy ezek a szegeny menekult agysebesz fizikusok, mar a hajokon korusban harciindulokat enekelnek arrol, hogy fogjak majd Allah neveben lemeszarolni a hitetlen keresztenyeket, nyomban azutan, hogy felvettek a havi segelyuket.
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.03.01. 12:54:15

A lenyeg a magyar parlament, hogy ott lipphsik csak disznek legyenek.

Brusszel azt csinal amit akar, leszaros.
Válasz erre 

Orbán 1 GÉNIUSZ 2019.03.01. 13:06:39

@Brix: "Orbánnak abban igaza van , hogy ez óriási kihívás Európának, viszont, nincsenek rá jó megoldások, közösségi válaszok, abban viszont nincs , hogy indulatokat korbácsol fel Európában a migrációval kapcsolatban...Ha tetszik ha nem, a multikulti el fog uralkodni mindenfelé, csak idő kérdése ez, erre kell a társadalmakat felkészíteni , nem arra, hogy lesz egy kis ország Európa majd közepén , amely még 50-100 év múlva is etnikai elszigeteltségben éli az életét."

Van ra megoldas, es Orban valtozatlanul 5 eve ugyan azt mondja, hogy megvedjuk az orszagot az arab hoditastol. Az pedig nevetseges, hogy inkabb ne vedekezunk, mert ugysincs eselyunk hosszutavon. Harcolunk az utolso golyoig, mi mast tehetnenk ?. Miert kene megadni magunkat, miert kene hagyni, hogy harc nelkul lemeszaroljanak minket ??? Ez elmeteg libbant nihilizmus.
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.03.01. 13:09:48

@Brix: "Orbán a saját hitelvei és féligazságok terjesztése helyett adhatna egy átfogó és megvalósítható megoldási javaslatot is, hogyan lehetne a migrációt EU szinten kezelni. Amit eddig mondott: "akik bejöttek Európába , azokat ki kell szállítani", " a határok ( hermetikus) lezárása"- távol van a való világ realitásitól. "

Miert, mo-n pontosan ez tortent.

Ha valaki azt allitja, hogy ez lehetetlen, az szimplan hazaarulo.
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.03.01. 13:10:48

@Magyarország jobban szaporodik!: "Orbán Viktort újabb nemtelen háttérhatalmi Sorosista brüsszelista támadás érte amikor most már 12 Néppárti tagpárt akarja őt kizárni a Néppártból."

meg nem nevezett tahpart, ho ho
Válasz erre 

2019.03.01. 13:17:45

Orbán taktikája az, hogy azt mondja mindig mindenkinek, amit az hallani akar és csinál egészen mást. A tömegek meg nem emlékeznek arra, amiket ígért. Emlékeztek még, polgárok? A haza nem lehet ellenzékben. Most ugyanezt teszi Európával. A hülyék meg azt hiszik, Orbán a szabadságot és demokráciát védi, meg a kereszténységet. Ez mind csak duma! Nem lepődnék meg, ha már titokban áttért volna az iszlámra, mert elég régóta erre helyezkedik, az iszlám világrendre.

Akik csak a valóságban élnek, most ne figyeljenek ide, mert mágia ugye nem létezik. Pedig ott a szemetek előtt. Azzal szerezte ugyanis a hatalmát.. és így is fogja elveszteni.
Válasz erre 

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.03.01. 13:26:21

A libsizmus erői végveszedelelelelmben.
Válasz erre 

Veszéjben a lyogállamiság ! 2019.03.01. 13:27:22

Balyer Zsolt mondlyon le ! Ő, izé.. Mondlyon fel!
Válasz erre 

morph on deer 2019.03.01. 13:33:50

@Kivlov:
“akkor miért nem zavarja haza a papírok nélkül ideözönlő csürhét?”

Honnan?
Vagy hozzád már betelepítettek olyan “papír nélkül” beözönlötteket?
Egyébként papírral lehetne özönleni?

Ide eddig még csak orbán telepített be mindenféle jöttment népséget, az EU és/vagy Soros még egyetlen egyet sem!
Akkor miről beszélsz?

Arról már nem isbeszélve, hogy elsősorban orbán, meg jobbkeze, (a bal foglalt a nadrágzsebében) Szijjártó geciskedik minden alkalommal, ha az EU valamilyen megoldást akar elérni a menekülők otthon tartása érdekében!

Szerinted ki veszi be ezt a dedós dumát?

Vagy azt akarod mondani, hogy a fideszesek annyira hülyék, hogy nem képesek saját maguk megítélni, hogy mi is a helyzet, ezért kell mindenkinek szépen lassan a szájába rágni, hogy “me-ne-kül-tek” meg “So-ros”..?

Közröhely tárgya vagytok, már ne is haragudj.
Válasz erre 

morph on deer 2019.03.01. 13:41:56

@felső határ nincs:
“Ha valaki azt allitja, hogy ez lehetetlen, az szimplan hazaarulo.”

És akkor azt minek nevezed, aki a menekültügyi szükségállapot és a fenti körlevélben foglaltakkal szemben stikában százával hozat ide “gazdasági bevándorlókat”- a te költségedre (is)?
Mert ugye - orbán szerint - a legközelebbi biztonságos országon túl már nem lehet menekültekről beszélni...

Szóval?
Válasz erre 

morph on deer 2019.03.01. 13:44:01

@Orbán 1 GÉNIUSZ:
“Harcolunk az utolso golyoig, mi mast tehetnenk ?”

Hány golyód van még szivi?
Mit gondolsz, elég lesz?
Válasz erre 

morph on deer 2019.03.01. 13:47:52

@Magyarország jobban szaporodik!:

“Magyarország jobban szaporodik!”
F*ck them all!
:))
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.03.01. 13:50:33

A néppárti frakció valóban a legnagyobb, de pont ezért igen sokszínű is. Vannak benne olyan pártok, amelyek inkább csak a nevükben konzervatívok, valójában inkább liberális-baloldali elveket követnek, meg olyanok is, amelyek radikálisan jobboldaliak. Kampányidőszakban ezek között nehéz konszenzust teremteni, mert a választásnak tétje van. Ráadásul idén tavasszal a pártok között már kevésbé a hagyományos jobb-bal ideológiai ellentét lesz a rendezőelv, hanem hogy mit gondolnak a mai aktuális kérdésekről, például a migrációról. Ez további széttartó erő.
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.03.01. 13:53:46

@morph on deer: Orban nem hoz olyanokat, akik a penzunkre szorulnak, azt a libbantak szeretnek.
Válasz erre 

Anita Nagys 2019.03.01. 14:00:57

@felső határ nincs: csak tele van az orszag mar ukranokkal - semmi gond:)
Válasz erre 

okleveles naiv 2019.03.01. 14:10:48

Annyiban téved a szerző, h szerinte "Immár egyértelmű, hogy Orbán tudatosan provokálja saját szövetségeseit annak tudatában, hogy a közelgő uniós választás előtt lényegében bármit elnéznek neki. ", de nem, ez nem csak a választás előtt van, volt, lesz így.
Orbán (sajnos) nagyon jól felmérte, hogy bármikor, bármit megtehet, mert ha a nagy nemzetközi bürokratikus vízfej esetleg csúnyán nézne is rá, akkor is elég cinikusan röhögve megígérnie, h máskor nem csinál ilyet, azok az agyhalottak pedig benyalják, és mehet tovább a játék, nincsenek következmények, ugyanúgy dől a lé, nincs felelősség.
A nyugati politikusok sem szentek, de arra nem készítette fel őket a kulturájuk, hogy egy vadkeleti teleszarja a szájukat, aztán agresszív gorilla pózban üvöltözve wc-papírt követel.
Utána már hiába mosolyognak az idomárok, hogy most aztán milyen jól megmondták neki, de mégis a majom zabálja az ingyenbanánt.
Válasz erre 

Andy73 2019.03.01. 14:26:16

Mai hír: "A Fidesz 14, a Jobbik 3, az MSZP-P 2, a DK és LMP 1-1 EP-mandátumot szerezhet."
Nem hinném, hogy egy ilyen cikk hatására a Fidesz kevesebb mandátumot szerezne. Azt meg még kevésbe, hogy az ellenzék többet, de ez a kettő nyilván összefügg.
Amíg az ellenzék és a bloggerei csak erre képesek, hogy a Fideszt vagy a Néppártot kritizálják, addig aligha várhatunk jobb eredményt tőlük bármelyik választáson.
Válasz erre 

Homyak 2019.03.01. 14:30:50

@MAXVAL bircaman közíró:

"Agyagba döngöljük a Liberális Néppártot! "

Amúgy miért is jó neked? Különben sem tudod mi az a liberalizmus, mert csak az agymenéseidben hiszel.
Válasz erre 

Andy73 2019.03.01. 14:35:17

Mai hír: "A Fidesz 14, a Jobbik 3, az MSZP-P 2, a DK és LMP 1-1 EP-mandátumot szerezhet."
Egyébként ha ez a prognózis bejön, akkor a Fidesznek az EP-választáson is meglesz a kétharmad (Fidesz 14. ellenzék: 7): Pedig azt a választást az EP rendezi, nem a kormány.
Válasz erre 

2019.03.01. 14:55:24

@Andy73: Csattanós pofon lenne nekik, mert nem hivatkozhatnának a választási rendszerre
Válasz erre 

morph on deer 2019.03.01. 15:28:04

@Andy73:
“...meglesz a kétharmad (Fidesz 14. ellenzék: 7): ”

Te meg, gondolom, 0,5-ös voltál számtanból :))
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.03.01. 15:29:16

@Homyak:

Csak a műveletlenek és az elvakult hívők, nem tudják azt amit tudniuk illene, a liberalizmus fogalma, paradoxon.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.01. 15:42:19

@Homyak:

Magam is liberó voltam egykor, jobban tudom mi a liberalizmus, mint a ballib szavazók 99 %-a.
Válasz erre 

morph on deer 2019.03.01. 15:46:47

@felső határ nincs:
“Orban nem hoz olyanokat, akik a penzunkre szorulnak,”

Mert szerinted az a 300 venezuelai “menekült” HONFITÁRSUNK (!!!!) hozta magával a malacperselyt is, amikor megkapták a beutazásii papírjaikat, meg hozzá a repülőjegyet viktorunktól, ugye?

Egyébként nem ezt hívja pártunk és kormányunk “menekültvízumnak”?

Vagy az olyan, mint amit a Gruevszki kapott?
Az meg hogyan is van, hogy amúgy a Soros “utaztatja” a menekülteket, de ezt most az orbán intézte, mert nyilván Gyuri bá szabadnapos volt, és a viktor kisegítette..?

Na, tudod a választ?
Vagy legalább a hivatalos fideszes álláspontot arról, hogy ezek a gazdasági bevándorlók tulajdonképpen menekültek, de nem migránsok, hiszen egytől egyig magyarok, azaz majdnem, meg egyébként is..!

Némi kis kecsua beütéssel ugyan, de legalább semmi közük a “finnugorokhoz” - mivel a többségük egy kukkot sem ért magyarul.
Mindenesetre ők a Semjén Rózsi vér szerinti rokonai, mind a 300, és azért ez is valami.
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.03.01. 15:59:45

@Anita Nagys: na akko megeccer

Orban nem hoz olyanokat, akik a penzunkre szorulnak, azt a libbantak szeretnek.

Atment, te PISA-karosult?
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.03.01. 16:02:41

@morph on deer: A venezuelai magyarok menekultek, roluk meltanyossagi alapon gondoskodunk.
Válasz erre 

m54 2019.03.01. 16:26:21

"A Baloldali Zöldek nevű párt lett az első olyan vezető holland politikai mozgalom, amely Izrael bojkottjára szólít fel
...
A Baloldali Zöldek korábban azért kerültek a magyarországi hírekbe, mert egyik EP-képviselőjük, Judith Sargentini többek között antiszemitizmussal is vádolta a magyar kormányt."
neokohn.hu/2019/02/28/a-holland-baloldali-zoldek-a-bds-mellett/
Válasz erre 

m54 2019.03.01. 16:26:53

img.index.hu/imgfrm/2/1/4/7/IMG_0015502147.jpg
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.03.01. 16:31:24

@morph on deer:
"Közröhely tárgya vagytok, már ne is haragudj."
RÖHEJ. Ági bazmeg tanulj már meg írni
Válasz erre 

morph on deer 2019.03.01. 16:40:12

@teéjesenmindegy:
“Ági bazmeg tanulj már meg írn
:))))
Igaz, igaz Ányicska!
Olyan helyre kis ötletnek tűnt elsőre!
(Az igazi “röhely” az, hogy életemben nem csesztem el a lyé-betűt, erre ezen a héten már másodszor! Ez valami lyárvány lehet!)
Válasz erre 

morph on deer 2019.03.01. 16:49:10

@felső határ nincs:
“A venezuelai magyarok menekultek, roluk meltanyossagi alapon gondoskodunk.”

Tudom: kibombázták őket az otthonaikból, és ha nem gyalogoltak volna el Röszkéig, akkor már az életük sem lenne biztonságban a fundamentalisták miatt...!

Szerencsére mindnyájan tiszta magyarok, így nem áll fenn az etnikai keveredés veszélye, és még a kulturális hátterük is pont olyan, mint a miénk, mi?

Mesélj még kicsit, olyan érdekes!
Válasz erre 

Anita Nagys 2019.03.01. 16:51:50

@felső határ nincs: olvass agyhalott a partodrol: Most, hogy az Orbán kabinet nem írta alá az európai ügyészséghez való csatlakozásunkat érdemes felidézni a Fidesz 2009-es európai választási programját:

"Sokszor kerültünk abba a helyzetbe, hogy a magyar polgárok érdekeit éppen Brüsszel képviselte a magyar kormánnyal szemben… Fel kell tehát ruházni az Európai Uniót olyan eszközökkel, hogy tagjait folyamatosan az értékek képviseletére és az alapelvek betartására késztesse; enélkül nincs erős Európa. Ellentmondás, ha elvárjuk az uniótól, hogy vegye rá a normakövetésre a tagállamok kormányait, de vonakodunk attól, hogy ehhez a szuverenitásunkat esetleg csorbító felhatalmazást adjunk." (2009. A Fidesz európai választási programja 28. oldal, 35. oldal)
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.03.01. 16:56:37

@morph on deer: A magyarokra mas szabalyok vonatkoznak Magyarorszagon, mint a gyuttmentekre.
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.03.01. 16:57:22

@Anita Nagys: 2009ben nem voltak itt szarabok, amiket az EU hozott rank
Válasz erre 

Brix 2019.03.01. 17:35:16

@felső határ nincs: Orbán nem állította meg a migrációt, csak elterelte Magyarország irányából. Ez nekünk most kedvező, de a problèma nem oldódott meg európai szinten. A migránsok mindig megtalálják legkönnyebb utat, Európának meg több ezer km- es szárazföldi határa van, ami vèdhetetlen ès a legtöbb országban meg sincs rá a politikai akarat.... Ami Európát vèdi most leginkább, az a pufferzóna országokkal való egyezmèny, mivel ott mèg nem jogállami módszerekkel vèdekeznek. Ha már a migráns Európában van , előbb- utóbb bevergődik a határokon, onnantól meg nyert ügye van, mert a beazonosításhoz szüksèges papírjait eldobálja...Európának arra kell felkèszülni, hogy teljesen átalakul az etnikai összetètele, ez csak az idő kèrdèse. Van ahol már tombol a multikulti , van ahol meg csak èppen most kezdődik, de, a globalis nèpessègi trendeket ès nèpáramlásokat nem lehet visszafordítani. Amit lehet tenni, az folyamatok lassítása, erre kell egy komplex politikat kidolgozni. Az ENSZ migrációs kompact is tulajdonkèppen a való világ reálfolyamataira reflektál, azaz: a fejlett országok jobb ha elfogadják hogy szegèny országok kivándorló embermillióit nem lehet megfèkezni , ezèrt jobb ha az integracióra helyezik a hangsúlyt...
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.03.01. 18:57:51

@Brix: "Orbán nem állította meg a migrációt, csak elterelte Magyarország irányából."

Ez a dolga. Majd ha az EU valasztoinak lesz felelos, megoldja azt is.

Aki azt mondja hogy europa vedhetetlen fegyvertelen szaraboktol, az mondjon le.

Itt van par egyszeru alternativ 5let, ha nem akarodzik vedeni a hatart: minden menekulteket segito NGOst a dunaba kell loni. Minden menekultsajnaltato ujsagcikk irojat le kell csukni. Egy arab megjelenik europaban barhol, 2 masikat pofara deportalunk. Stb.

Politikai akarat valoban nincs egyelore erre, de minnel kesobb lesz, annal brutalisabb lesz.
Válasz erre 

morph on deer 2019.03.01. 19:05:58

@felső határ nincs:
“A magyarokra mas szabalyok vonatkoznak Magyarorszagon, mint a gyuttmentekre.”

Aha!
És Venezuelában?
Szerinted mégis hogyan kerültek ide azok a “magyarok”?

Egy reggel hirtelen arra ébredt 300 venéz, hogy “atyaisten, (azaz: viktor) én MAGYAR vagyok???!!!
(Hogy micsodaaaa???)

Erre aztán nem volt más választásuk, mint gyorsan vizumot kérni, hiszen a szívük hazahúzta őket!
(Na jó, életükben először, de ez most mellékes.)
A vérségi kötelék, az...
Gondolom te hallottál a venezuelai magyarok sanyarú sorsáról, akik még magyarul sem beszélhetnek a szörnyű elnyomás miatt, - na meg mert nem tudnak magyarul, - mert különben mihez képest kellett “méltányosnak” lennünk, ha semmiféle hátrányos megkülönböztetés nem érte őket a “magyarságuk” miatt? Miután sokuknak még magyar neve sincs, ez nem is lett volna könnyű, ha belegondolsz...

Tudod ugye, hogy ez egy nagy adag bullshit, semmi egyéb?

Behívtunk 300 venezuelai migránst, mert kell az olcsó munkaerő, de mivel ez ütközik a hivatalos fideszes hazugságkampánnyal, most jön a humanitárius duma, mintha ismerné akár a szó jelentését is bárki ebből a rablóbandából!

Ahhoz valóban fideszesnek kell lenni, hogy ezt az ótvaros hazudozást valaki is bevegye, dehát van belőlük épp elég, hála az égnek...
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.03.01. 19:12:51

@Brix:
Ez a véleményed ostobaság.

Orbán nem csak elterelte és az olaszok megmutatták, hogy megállítható a migráció.
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.03.01. 19:15:53

@morph on deer: 56os menekultek ezek te szerencsetlen, meg a leszarmazottaik (akik kozul tenyleg nem beszel mindenki magyarul), de jo sok van aki kivaloan beszel. Olvasgass veluk interjukat. Raadasul leellenorizhetik oket, hisz vannak papirjaik.

S ha ittmaradnak, ha visszamennek, csak profitalhatunk.

Ha maradnak, jo magyarok lesznek, abbol meg hiany van. Ha visszamennek akkor lesz par haverunk a latino vilagban, ahol annyira nem vagyunk jelen uzletileg. Es ott kurva sok olaj van, az orszaguk normalis vezetessel akar meg viheti is valamire.
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.03.01. 19:24:51

@morph on deer: pontosan egy ilyen hasonlo gesztus miatt vagyunk a lengyelek szemeben orok baratok, es Orban sokkal kevesebbet tudott volna kiharcolni az EU-s politikai arenaban, ha a lengyelek nem allnak mogotte.

Es hat nincs tul sok igazi baratunk. Orban latvanyosan apolja a lengyel kapcsolatot, amit a baloldali kormanyzataink szinten elfelejtettek.
Válasz erre 

Che21 2019.03.01. 20:36:11

@felső határ nincs:
Caracasban évtizedek óta működik Magyar Ház, de ezt egy libsinek hiába magyarázod.
A venezuelai befogadással ráadsául még a spanyoloknál, konkrétan a PP-nél is szereztünk egy jó pontot. Még egy szövetséges.
Válasz erre 

simonpali 2019.03.01. 21:29:12

@Szóra kész Szókratész: Ne viccelj, ezek ne találnának magyarázatot a vereségukre!?PROPAGANDA!Ezt mindig elő lehet húzni. Nem tudták annyira reklámozni magukat, mint a kormánypártok.
Válasz erre 

Brix 2019.03.01. 21:43:55

@Jakab.gipsz: Szeritem a te vèlemènyed ostobaság. A migráció útvonalai folyamatosan változnak, most èppen Olaszország helyett Spanyolország felè mennek, de nem állt le... Akkor mèg ott van a hosszú szárazföldi határ is, keleti irányban...600-700 ezren csak bejöttek tavaly is illegálisan az EU- ba, pedig sokkal erősebb a vèdekezès , mint 3-4 ève...Biztos vagyok benne, hogy globális nèpesedèsi trendeket nem lehet visszafordítani, ès mèg nagyobb nèpvándorlási hullámok jönnek majd...Túl nagy ès mèg nagyobb lesz kèsőbb a külső demográfiai nyomas Európán...
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.01. 21:44:35

"""Kásler jelentősen csökkentené azok számát, akik csak azért haltak meg, mert nem az ideális időben látták el őket. A munkaanyag becslése szerint 2017-ben 24 ezer haláleset lett volna így megelőzhető."""

DEAKKURVAKÖRÖSZTYÉNFASZOMISTENIT EZ A BALOGZOLTÁN LELKÉSZ TÖMEGGYILKOS MÉG ÉL ???, AKI EZÉRT MINISZTERKÉNT FELELŐS VOLT ??? MÉG NEM ÉLŐTTÉK FŐBE EZÉRT A TÖMEGGYILÉKOSSÁGÉRT ??? HOGY LEHET EZ ???!!!
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.01. 21:46:43

@kvadrillio: HÁNY EMBERT NYÍRT KI EZ A FASZ LELKÉSZ ÉVENTE AMÍG EMBERÜGYIKÉNT VOLT FELELŐS AZ EGÉSZSÉGÜGYÉRT ???
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.01. 21:48:41

@kvadrillio: HÁNY EMBERT NYÍRT KI EZ A FASZ LELKÉSZ ÉVENTE AMÍG EMBERÜGYIKÉNT VOLT FELELŐS AZ EGÉSZSÉGÜGYÉRT ???

CSAK AZÉRT HALTAK MEG, MERT NEM LÁTTÁK EL IDŐBEN ŐKET ??? NÉPIRTÁS BALOG-LELKÉSZ MÓDRA ???!!!
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.01. 21:49:47

Kásler bevallotta: egy év alatt 24 ezren haltak meg csak amiatt, mert nem kezdték el jókor kezelni őket
Szily László egészségügy február 28., csütörtök 7:35
427
11200

A tízpontos Kásler-csomag költségeit nézve két legnagyobb eleme

a főváros teljes egészségügyi ellátását átalakító, az úgynevezett szuperkórházak felépítését is magába foglaló Egészséges Budapestért Program
és a Semmelweis Egyetem fejlesztése.

Kásler a Népszava szerint öt nagy népbetegségcsoportot jelölt meg, hogy az ezek gyógyításával foglakozó országos intézeteket is felfejlesszék.

Ezek a daganatos-, a keringési- és a mozgásszervi, a gyermekgyógyászati, és a pszichiátriai betegségek.

A csomag további pontjai

az alapellátás modernizálása
a sürgősségi ellátás modernizálása
a prevenciós feladatokat összefogó Nemzeti Népegészségügyi Szakpolitikai Program.

Az utolsó ponthoz csomagolták hozzá a légzőszervi-, a metabolikus- és a ritka betegségek megelőzését és kezelését segítő akciókat is. A Népszava szerint ezek célja például az, hogy 60 helyett 63 éves korukig maradjanak egészségesek a felnőttek, csökkenjen a csecsemőhalandóság, az anyák nagy többsége szoptasson legalább hat hónapig, valamint mérséklődjön a naponta rágyújtók aránya.

Kásler jelentősen csökkentené azok számát, akik csak azért haltak meg, mert nem az ideális időben látták el őket. A munkaanyag becslése szerint 2017-ben 24 ezer haláleset lett volna így megelőzhető.
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.01. 21:51:47

BALOG MEG TÖBBET AKART ÉNEKELNI AZ ISKOLÁKBAN....., MEG A TEMETŐKBEN IS MI ???!!! HOGY DÖGÖLNE MEG AZ ILYEN FASZKALAP ROTHADTLELKŰ GYILKOS !!!
Válasz erre 

morph on deer 2019.03.01. 22:20:32

@kvadrillio:
“A tízpontos Kásler-csomag”

Miről beszélsz?
Ez a Kásleri tízparancsolat!
:)
Vezérünk orbán megállt a kisdobosok 6 pontjánál, amit szépszemű jegybank elnökünk csípőből megötszörözött!
Ehhez képest Tarlós csak 14-ig jutott a 15 helyett, és így tovább..!

Mi a fax van, emberek?!
Mindenkinek pontos lett, mint a légyszar?
Esetleg katicabogár..?
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.01. 23:07:44

NICOLÁS MADURO: NEM LEHET KÉT ELNÖK EGY ORSZÁGBAN...EURONEWS...
...– Gondolom most a hatalma támaszaira utalt, például Oroszországra, Törökországra, Kínára, akik Venezuela fontos szövetségesének számítanak manapság. Mekkora a befolyásuk? Mennyire hálás a támogatásukért?

- Ezek az országok nagyon fontosak, nem csak Venezuela, de az egész világ számára. A Kínai Népköztársaság a 21. század egyik nagy gazdasági hatalma, és emellett fontos politikai hatalom is. Bizonyította, hogy anélkül is lehet valaki jelentős nemzetközi szereplő, hogy birodalmat alakítana ki, egyoldalú kapcsolatokat építene, zsarolná partnereit, vagy gyarmati kapcsolatokat próbálna kialakítani a világ országaival. Stratégiai partnerei vagyunk Kínának. Tiszteletre alapuló kapcsolatunk kölcsönös előnyökkel jár, és az elmúlt 15 évben nagyban hozzájárult a gazdasági fejlődéshez. Ugyanez igaz az Oroszországi Föderációra. Oroszország felépült, és újra fontos szereplő a nemzetközi színtéren. Első osztályú politikai, gazdasági és katonai hatalom. Putyin elnökkel pedig szorosan együttműködünk. Hiszek benne, hogy ez a két ország, valamint néhány középhatalom, mint Törökország, India és Irán, vagy Dél-Afrika fogja meghatározni az emberiség jövőjét. Ez pedig nem lehet az, hogy mindenki az amerikai birodalom lábai elé borul. Nem lehet egy egypólusú világ. A jövőben mindenkinek tisztelnie kell majd az olyan kis országokat, mint Venezuela, harmincmillió lakkossal és jelentős természeti erőforrásokkal. Büszke, szuverén, független állam szeretnénk lenni, nem gyarmat. Nem akarjuk, hogy zsarolással, birodalmi parancsokkal irányítsanak minket északról. Egy olyan multipoláris, többközpontú 21. századot szeretnénk, ahol a kicsik szava is ugyanannyit ér, mint bárki másé.

– Ismét úgy tűnik, mintha két pólus lenne a világban, amelyek harcolnak egymással a befolyásért, a hatalomért. Ennek a harcnak azonban, bármilyen szomorúan is hangzik, ez elnök úr, úgy látszik, hogy a venezuelai állampolgárok a legnagyobb vesztesei.

- Egyetértek önnel. Kik a nemzetközi szankciók, a gazdasági blokád károsultjai? Kik szenvedték meg az ellenünk zajló globális kampányt? Venezuela állampolgárai, akiknek joguk lenne a békés élethez. Azt hiszem, Federica Mogherini és az EU kormányai nagy hibát követtek el Venezuelával kapcsolatban. Csak az egyik oldalt hallgatták meg, csak egy oldalra figyeltek. Nem hallgatták meg az egész országot, amely békét akar, párbeszédet, megértést, tiszteletet. És nem hallgattak meg minket, az igazi hatalomnak a hangját. Úgy vélem, Európa kritikátlanul összekapcsolta magát Donald Trump rossz politikájával. Trump politikája figyelmen kívül hagyja a NATO-t, Európa kormányait és az EU-t. Trump egyszerűen kicsavarta a karjukat, és olyan politikára kényszerítette őket, amely ártott Venezuelának. Majdnem egymillió európai bevándorló él Venezuelában. Háromszázezer olasz, háromszázezer portugál, háromszázezer spanyol, majdnem egymillió európai. Az Európai Unió pedig magára hagyta az ide települt polgárait, és az amerikai katonai invázió szélére sodort bennünket. Donald Trump pár napja bejelentette, hogy a katonai beavatkozást is mérlegeli Venezuelával kapcsolatban. Remélem, hogy az Európai Unió meghallja az egész ország kérését, megtanul pártatlanul viszonyulni az ügyünkhöz, és helyesbíti venezuelai politikáját......

JAHHH....VÉGET KELL VETNI A KIZSÁKMÁNYOLÁSOKNAK, VÉGET KELL VETNI AZ ORSZÁGOKAT NYOMORBA DÖNTŐ SZANKCIONÁLÁSOKNAK, AZ ORSZÁGOK KIRABLÁSÁNAK..., AZ ÉVSZÁZADOK ÓTA EGYES VEZETŐKBEN ELURALKODOTT RABSZOLGATARTÓ SZELLEMISÉGNEK !!!!!...MINDEN ORSZÁG GYARAPODNI, GAZDAGODNI, ERŐT GYŰJTENI AKAR !!! NEM AKAR EGYETLEN ORSZÁG SEM, HOGY KIRABOLJÁK, KIFOSSZÁK, ELRABOLJÁK KINCSEIT !!!!! HOGY RAJTUK ÉLŐSKÖDJENEK !!! A BÜDÖS FRAMCBAMÁÁÁR EZEKKEL A DEGENERÁLT RABSZOLGATARTÓ MENTALÍTÁSÚ LEVITÉZLETT VEZETŐKKEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erre 

Brix 2019.03.02. 00:32:02

@Jakab.gipsz:
" Orbán nem csak elterelte és az olaszok megmutatták, hogy megállítható a migráció."
Orbán csak elterelte a migránsokat, de nem fordított vissza senkit, akik már beléptek a kontinensre előbb-utóbb eljutnak a magországokig... A migránsok most is vándorolnak Nyugat-Európába, csak más útvonalakon. Olaszországba is érkeznek migránsok, leginkább Szlovénia irányából, lsd: M1 híradások... Szalvini csak az olasz kikötőket záratta be az NGo hajó előtt, de az összes migráns- útvonalat most sem tudja kontrollálni... Összeurópai szinten sem lesz soha a határok teljes és hermetikus lezárása, ez politikai és fizikai megvalósíthatósági okokból is lehetetlen! Nem vagy vitapartnerem ebben a témában, mivel csak az orbán-féle , profán magyarázatokat nyomod, önálló gondolatok, érvek nélkül. Nincs az a populista politika, amely meg tudná állítani az Európába irányuló migrációt.
Válasz erre 

morph on deer 2019.03.02. 00:56:19

@felső határ nincs:
“56os menekultek ezek te szerencsetlen, meg a leszarmazottaik”

És?
Attól még nem lehetne egyenesen és tisztességesen beszélni róluk?
Úgy értem, a kormánynak!

Ezek az emberek MIGRÁNSOK, a szó szoros értelmében, ha magyarok leszármazottjai, ha nem!

Ráadásul NEM az a baj, hogy befogadunk 300 embert, hanem az, hogy közben megy az uszítás ezerrel az esetleges migránsok ellen, akikből kábé fehér holló sűrüséggel látni akár egyet is!

Mert ugye ők akik gyilkolnak, meg erőszakolnak, - közben nwm múlik el nap anélkül, hogy magyarok gyilkolnának és/vagy erőszakolnának, a migránsok meg az istennek se...

Na ez az ótvaros kétszínűség az, ami egy hányinger!

Mert naná, hogy segítünk a szorult gazdasági helyzetben levő venezuelai rászorultaknak!
Ezerszer inkább rájuk kell költeni a közpénzt, mint a béna labdarúgónak álcázott, pénzért vett migránsokra, ez nem kérdés!

A mocsokság közben az, hogy akik valóban bekéredzkednek a határon - emlékszel: “aki kopogtat az ajtón, azt beengedjük”- azok még enni is alig kapnak, a keresztényi szeretet nevében, és még gyűlölni is kell őket, mert orbán úgy akarja!

Na ez az a geci kétszínűség, amitől felfordul minden normális ember gyomra.

Tudod, én ilyen régimódi fasz vagyok, aki képes az EMBERT nézni, és nem azt, hogy majd hány szavazatot adnak le a viktorra, és kinél jár érte jó pont...
Ja. Liberális csökevény, aki nem érdekből segít, ha teheti, hanem mert úgy nevelték, hogy segítsen a rászorulóknak, akárkik is legyenek azok.

Ki tudja, talán még orbánnak is képes lennék egy pohár (pálinkát) vizet adni, ha a szomjhalál fenyegetné. Mondom: ki tudja!
Mindenesetre, ha úgy lesz, akkor levezekelem valahogy...
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.03.02. 01:38:49

Migrincs, migrincs. A csapból is ez folyik. Meg a mocsok brüsszel, a néppárt mandátumokat számolgat, orbán meg röhög. Az eu impotens szarokkal van tele, bár ez nagyon gyenge vigasz lesz.
Válasz erre 

m54 2019.03.02. 01:53:18

"Polt Péter azt mondta, hogy bár az OLAF-ot és a bűnügyekben koordináló Euro­justot sikertörténetnek tartja, de hozzátette:

„Az európai ügyészség esetében nem látom biztosítottnak a szakmaiságnak ezt a magas fokát, és elgondolkodtató az is, hogy bizonyos körben feljogosították rá, hogy válogasson az ügyek közül.”
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2019.03.02. 08:52:58

"ugyanis a populista jobboldal szavazók tömegeit szipkázhatja el tőlük. Orbán gyakorlatilag ez utóbbiak voksaira utazik, "

Demijért oszt hogyan? orbánisztánban az agymosott birkák imádják és szeretik putyin bátyuskát és legkedvesebb bohócfényező helytartóját de ez Hanziról és a többi eus náciról már nehezen mondható el, és ne aggódj, a helyiek fel lesznek világosítva arról, hogy orbánnal putyin akaratát vinnék az EU-ba. A kutya nem fog rá kintről szavazni. Már ha lehet, ennek most nem mászok utána.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.03.02. 09:06:03

@Brix: + @morph on deer:

A migrációt az emigráció fogalma, mint ellentétpárt, a realitás tükrében érdemes megvizsgálni, érzelmi politizálás helyett.
Tárgyilagos alaposság szükséges és persze szigor, mert a tények makacs dolgok.
Válasz erre 

tireless treehugger 2019.03.02. 09:09:05

15 évvel ezelőtt igérgettünk aztán követelőztünk ma meg zsaroljuk őket.
Ezer éve ezt csináljuk, pénzért-technologiáért-kereskedelemért-segítségért cserébe kiszolgáljuk a megrendelőt. Amikor keveset ér a szolgálatunk akkor hangoskodunk, verjük az asztalt, lázadunk esetenként döngetjük a kapukat.

A "keleti nyitás" és "unorthodox gazdaság" brutális pofára esés lett, se pénzt se kereskedelemet nem hozott. Viszont elvonta a pénzt a fejlesztésektől. Sürgősen kellene 30-50mrd € --->10.000mrd forint, mert az állami feladatokhoz kapcsolódó infrastruktúra és szervezet jelentősen leromlott. A "befektetők" pedig nem hajlandók ilyen bizonytalan országban kockáztatni.

Ez teljesen oránék hibája, az állam még az előző kormányok alatti fejlesztésekből élt. Igaz hogy az is hitelből volt, de ők a hozamot elpocsékolták és ellopták. Aztán most itt a baj hogy a hitelt is fizetni kellene, lopni is jó lenne és szükség volna új fejlesztésekre is. De olyan mértékű egyéb akadályok keletkeztek hogy ebből csak külső segítséggel tudunk kikecmeregni.

ps: ha nem érted akkor a további magyarázattal sem lennél kisegítve.
Válasz erre 

Exploiter 2019.03.02. 09:26:25

Csak egy dolgot jegyeznék meg.

"az elfogulatlan, kiegyensúlyozott tájékoztatás elvileg minden uniós polgár számára járna"

Hahh.

mediabiasfactcheck.com/left/
&
mediabiasfactcheck.com/leftcenter/

Csak olyan kis nevek vannak itt, mint az New York Times, Reuters, Wall Street Journal, CNN, TMZ, The Guardian, Al Jazeera, BBC, Buzzfeed, CBC, CBS, Huffington Post, Independent, NBC, Economic Times, Observer, Time, Washington Post, Yahoo, legalábbis az ismertek közül, meg pár száz másik.

Ha valamit nem vethet az eu a magyarok szemére, az a kiegyensúlyozott tájékoztatás hiánya.

De örülök, hogy az "az elfogulatlan, kiegyensúlyozott tájékoztatás" rajtunk kívül "minden uniós polgár számára jár".
Válasz erre 

2019.03.02. 09:29:26

@Che21: De jó, hogy tudunk a spanyoloknál jópontot szerezni.
app.box.com/s/3b0zajd14x26hlq89ibd
Válasz erre 

Exploiter 2019.03.02. 09:32:48

@Brix:

Nagyjából azt írtad le, hogy mivel az embereket úgyis ki fogják rabolni az utcán, a rendőrség bevetése pedig embertelen a rablókkal szemben, ezért fel kell a népet készíteni arra, hogy hogyan tudják a legjobban átadni az értékeiket a saját érdekükben a támadóknak.

Továbbra is puhány, önfeladó, megalkuvó, gyenge és hosszú távon ráadásul kontraproduktív álláspontnak tartom. Semmilyen szinten nem megoldás, még elméletben sem.

Most már elég kevesen képviselik szerencsére, még nyugatabbra is.
Válasz erre 

2019.03.02. 09:35:19

@kvadrillio: "Kína bizonyította, hogy anélkül is lehet valaki jelentős nemzetközi szereplő, hogy birodalmat alakítana ki, egyoldalú kapcsolatokat építene, zsarolná partnereit, vagy gyarmati kapcsolatokat próbálna kialakítani a világ országaival."

Hol az a bizonyítás? Támaszpontokat épít mesterséges szigetekre a Dél-Kínai Tengeren, lerohanta Tibetet, Afrikában hosszútávú befolyást szerez és tömegével végzi ki az őslakos ujgurokat. Gazdasági függésbe hozta Sri Lankát egy olyan beruházással, ami után az összes ország menekül a kínai gazdasági beruházások elől. Kábé így hirtelen ez jutott eszembe azon túl, hogy jópontokat ad a jó állampolgárainak egy totális megfigyelésre alapozó társadalomban.
Válasz erre 

morph on deer 2019.03.02. 10:05:37

@Jakab.gipsz:
A migráció és az emigráció NEM ellentétpár!
A migráció általános fogalom, minden folyamatos költözéssel járó lakóhely-áthelyezés, egyik helyről a másikra való átköltözés migráció.
Az emigráció mindig az elhagyott helyszín - ország - szempontjából értelmezhető, emigrálni valahonnan lehet valahová.
Szerintem.
Válasz erre 

Emmett Brown 2019.03.02. 10:30:42

@felső határ nincs: 56osok meg nyilasok vegyesen (valószínűleg ők voltak többségben), ugyanis nekik Dél Amerika standard célpont volt a háború után, inkább mint az 56osoknak.

Nehogy ebből balhé legyen a nagy anti- antiszemitizmus közben.
Válasz erre 

Tangooo 2019.03.02. 10:37:52

@m54: PEDIG A JUNIJÓTÓL TÁVOL ÁLL MINDEN, AMI NEM ÁLL KÖZEL.
Válasz erre 

Brix 2019.03.02. 10:48:36

@Exploiter: Nem, én semmi olyasmit nem írtam, mint amit te írtál! Én azt írtam , hogy a multikulturális társadalom és az egyre gyorsuló migráció a való világ realitása Nyugat-Európában. Ha tetszik, ha nem, ezt a folyamatot visszaforgatni nem lehet...Ahogy a "fehér, keresztény egykultúrájú" , globalizáció hatásaitól elszigetelhető állam is csak egy illúzió....Az biztos , hogy valahogy lassítani kellene Európa kulturális, demográfiai átalakulását, amely nagyon felgyorsult az elmúlt 5-6 évben, de nem nagyon vannak rá hatékony eszközök....Az EU-ban több tízmillió ázsiai és afrikai hátterű ember él: 2010-ben már 19 millió muszlim lakos volt, azóta csak többen lettek , a pontos számokat nem ismerjük... Sokan már szavazati joggal rendelkeznek és a főbb európai döntéshozó központokban Berlinben, Londonban , Párizsban 12-15 % között van (volt) az arányszámuk, az összlakosságon belül, a fiatalok között meg 30-40% is lehet, azaz: politikai tényezőkké váltak...A több milliós belső szavazó réteg, a százmilliós volt gyarmatbirodalmi háttér , az európai alapértékek megtartása és a második VH etnikai alapon történt üldöztetései miatt, Nyugat-Európa soha nem fogja elfogadni Orbán migrációs politikáját, mivel az összeurópai viszonyokra nem alkalmazható.
Amit lehetett -nagyjából- már a nyugati államok megtettek, hiszen szigorították a menekültjogot, megkötötték a puffer államokkal a védelmi szerződéseket, és nagy pénzügyi segítséget biztosítanak a válság országoknak és befogadóknak is
Ennél sokkal több, pl Európa szögesdróttal körbekerítése, több százezer határőrrel és az illegálisok tömeges deportálása soha nem lesz... Ilyen antihumánus álláspontra soha nem fog Nyugat-Európa jutni!
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.03.02. 10:54:07

@Emmett Brown: Nyilasokkal semmi bajom szinten.
Válasz erre 

felső határ nincs 2019.03.02. 10:57:12

@tireless treehugger: "15 évvel ezelőtt igérgettünk aztán követelőztünk ma meg zsaroljuk őket. "

15 eve azt kamuztatok, hogy mindenki nyithat cukraszdat becsben

"A "keleti nyitás" és "unorthodox gazdaság" brutális pofára esés lett, se pénzt se kereskedelemet nem hozott. "

Ami biztosan igaz, hisz tavaly a magyar volt az EU leggyorsabban fejlodo gazdasaga.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.03.02. 11:03:39

@morph on deer: Ezt állítod : "A migráció és az emigráció NEM ellentétpár!"

Aki valahová migrál az valahonnan emigrál.

Azaz egy meghatározott közösségből, egy meghatározhatatlan közösségbe amelyet csak hallomásokból ismer.

Ha nem így, történik a migráció folyamata, akkor viszont: hódítókról kell beszélnünk. Például a mongolok elfoglalták emigráltak Kínába, de ott már nem tudtak nomád állat tenyésztő életmódot folytatni, és Kína asszimilálta a nomádokat.

Ma az Európába történő elsősorban muzulmán migrációnak a legfőbb akadálya a sátánfajzat Soros társadalom mérnöki terve, azért mert az egy ateista- jogállamiságot, vizionál.

Ki akar egy ateista, (lélektelen) államhoz integrálódni? Itt van a bajok gyökere.
Válasz erre 

Exploiter 2019.03.02. 12:46:55

@Brix:

Ooooh, mindjárt elsírom magam. Természetesen nem Orbán fogja jobbra lökni Európát. Ha nem tűnt volna fel eddig, MO langyos víz. Hangos retorika, semmi tett. Méretéből, súlyából, lehetőségeiből és amúgy a nép hozzáállásából adódóan nem is tehet mást.

Pl: amíg szép dalokat írtunk és a végheken bohóckodtunk, addig a progresszív nyugat felperzselt pár évente mindent a Balkántól lefelé.
Amíg verseket írtunk és próbáltunk nacionalisták lenni, addig a progresszív nyugat arisztokratákat fejezett le és négerek hordáit cipelte át rabszolgának az Újvilágba.
Ameddig mi próbáltunk revízionistát játszani, addig a progresszív nyugat ipari keretek között semmisített meg embermilliókat, ja, nem csak Európában és nem csak a németek.
Ameddig molotov koktélokat dobáltunk oroszokra, addig a progresszív nyugat konkrétan szétverte Dél-Amerikát, Délkelet-Ázsiát, Afrikát, a Közel-Keletet.
Ja és amíg mi csúnya plakátokat meg kerítést gyártunk, addig a progresszív nyugaton százával gyújtogatnak menekült szállásokat.

Természetesen teljesen elképzelhetetlen, hogy a humánus Európa valaha is lesüllyed az alantas szintünkre.
Pfejj.
Válasz erre 

Exploiter 2019.03.02. 13:15:06

@Brix:

Ja és a magyar néplélek alapvetően leszarja az ideológiákat.
Kívártuk, amíg a törökök lelépnek, pár emberöltő, de nem lettünk muzulmánok.
Csinálhattuk a fasizmust, de nem vettük komolyan a náci új világot. Csinálgattuk a szocializmust, de le se szartuk az internacionalista kommunizmust.
Most csinálgatjuk a globalista kapitalizmust, de a kutyát nem érdekli a neo-marxista baloldal.

Pedig akkor is ott voltak a szellemi elődeid, a kollaboráns iszlamisták, hithű nácik, vaskalapos komcsik. Nekik is biztos annyira fájt ez, mint most neked.
De ez így van jól, kis ország vagyunk, tesszük amit muszáj. Ameddig muszáj.
Válasz erre 

tireless treehugger 2019.03.02. 13:17:30

@felső határ nincs:

>>15 eve azt kamuztatok, hogy mindenki nyithat cukraszdat becsben

És sokaknak sikerült is. Soktízezer sikeres magyar vállakozó van az unióban.

>>Ami biztosan igaz, hisz tavaly a magyar volt az EU leggyorsabban fejlodo gazdasaga.

A béka segge alól kinézni nem nehéz. Volt már nekünk 10% is a 90-es években és mégsem lettünk belőle svájc. A trend ragyogóan látszik, ahogy egy-egy újabb üzem munkába áll úgy ugrik újabb százalékot a gdp. De a gazdaság 90%-a továbbra is haldoklik. A multik függetlenek az unorthodoxiától, ők folyamatosan erősödnek és bővülnek. A politkát kiszolgáló hazai cégek pedig belebuktak a keleti exportba (Kelet vételi képességei és lehetőségei jelentéktelenek. Ha esetleg megugrik az olajár akkor valamivel több pénzük lesz, de legelőször be kell pótolniuk az elmaradt fejlesztéseket, olyan termékeket vesznek majd amiket mi nem gyártunk).

ps: egy valamit biztosra vehetsz, ebből a gazdaságpolitikából neked sohasem lesz cukrászdád, sem bécsben sem kunmadarason. A világot soktízmillió tehetséges és tanult ember irányítja, a szabályok, az összefüggések és a folyamatok nem fognak gyökeresen megváltozni. Aki szembemegy az elbukik.

Beszélgetni jövök ide, meg olvasgatni, meg hogy csiszoljam a vitakészségemet. Propaganda marhaságaid nem érik el azt a szintet hogy érdembeli változást generáljon. Mi lenne ha egyedi gondolatokkal és összefüggésekkel bővítenéd????
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2019.03.02. 13:30:38

@tireless treehugger: "Volt már nekünk 10% is a 90-es években és mégsem lettünk belőle svájc. "

Volt evi 30% inflacio a 90es evekben, igen.

"A trend ragyogóan látszik, ahogy egy-egy újabb üzem munkába áll úgy ugrik újabb százalékot a gdp. De a gazdaság 90%-a továbbra is haldoklik."

MEgegyszer, 2018ban a magyar gazdasag fejlodott a leggyorsabban az Unioban. Ha a gazdasag 90%-a haldoklik szerinted, akkor mit gondolsz az Unio gazdasagarol?

"A politkát kiszolgáló hazai cégek pedig belebuktak a keleti exportba (Kelet vételi képességei és lehetőségei jelentéktelenek."

Erdekes, a Ford 2017ben 2x annyi autot adott el csak Kinaban, mint az 500 millios EU-ban osszesen....:)

"A világot soktízmillió tehetséges és tanult ember irányítja, a szabályok, az összefüggések és a folyamatok nem fognak gyökeresen megváltozni. Aki szembemegy az elbukik."

MEgegyszer, 2018ban a magyar gazdasag fejlodott a leggyorsabban az Unioban.

Te hulye vagy, vagy fizeetnek ezert?
Válasz erre 

Larry Silverstein 2019.03.02. 13:54:50

hat igen, Orban szopni fog az EP valasztason, ja nem

"A január 31. és február 22. között ötezer fő személyes megkérdezésével készült reprezentatív minta szerint a Trócsányi László által vezetett kormánypárti EP-lista a jelenleginél kettővel többet, 14 mandátumot szerezne."

mindenszo.hu/most-erkezett-50-felett-a-fidesz/

Az elbaszott ellenzek helyeben megkerdeznem magamtol, hogy a gecibe lehet, hogy a teli utcai nepfelkelesuk utan az amugy is messze legnepszerubb Fidesz EROSODIK!

He? Vagy agyatlan barmok, vagy a Fidesznek dolgoznak. Szanalmas.
Válasz erre 

tireless treehugger 2019.03.02. 15:26:16

@dunántúli gyerek:

Te már megint egy-két dologból és annak egy-két időszakából csinálsz általános trendet. Ezek az indikátorok önmagukban nem alkalmasak egy gazdaság leírásához. Többszázból már csinálhatsz tényleges jellemzőt.

>>Erdekes, a Ford 2017ben 2x annyi autot adott el csak Kinaban,
>>mint az 500 millios EU-ban osszesen....:)

Mint sokszor írtam, a multik mindig megoldják. Egyes államok tehetetlenek velük szemben, még ha kína méretű is. De nem vettek isg tolózárat vagy amodent fogkrémet esetleg sx-10 talajtárcsát. Pedig a politka nyomná őket, meg ezermiliárdokat költöttünk rájuk, de semmilyen tekintetben nem versenyképesek.

A propagandát arról ismerheted meg hogy ilyen összefüggéseikből kiemelt marhaságokkal operál. Gyogyós kétbites embereknek tökéletesen megfelel, te hogy vagy vele?

Kína minőségi mutatatóját nem az fogja megadni hogy van nekik 14 nagysebességű vasútvonaluk (hub to hub) hanem amikor összeveted a 30ezer elmaradott vonallal, ahol az átlagsebesség 20km/óra.

A gazdasági növekedés és nemzeti infláció nem állítható párba, a gdp-t standard devizában számoljuk hogy elejét vegyük a nemzeti valuták torzító hatásának, összehasonlítható legyen a mások adataival.

>>MEgegyszer, 2018ban a magyar gazdasag fejlodott a leggyorsabban az Unioban.

Ez nem a gazdaság teljesítménye, hanem a saját számaink alapján kalkulált gdp.
GDP = háztartások és állam fogyasztása
+
beruházások
+
kereskedelmi egyenleg

A kedvezményes (közel 0 %) adózásban részesített multik beruházási és export teljesítménye, valamint az állam fogyasztásának növekedése elfedi az egyéb bajokat.

A magyar gazdaság ezer sebből vérzik, ezek felét az unorthodoxia okozta. Amíg nem kezdünk el a fejlett világra érvényes szabályok és összefüggések szerint dolgozni tanulni és élni, addig megmaradunk elmaradott kívülállónak.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2019.03.02. 15:35:00

"Te már megint egy-két dologból és annak egy-két időszakából csinálsz általános trendet. Ezek az indikátorok önmagukban nem alkalmasak egy gazdaság leírásához."

Onmagukban nem. A lippshi elqrast sulyosbitja, hogy az evszazad konjunkturajanak a kozepen, eladosodas mellett kepesek voltak a magyar gazdasagot az EU leglassabb gazdasagava zulleszteni. Ami most fura mod mar a leggyorsabb...

"Erdekes, a Ford 2017ben 2x annyi autot adott el csak Kinaban,
>>mint az 500 millios EU-ban osszesen....:)

Mint sokszor írtam, a multik mindig megoldják. "

Anyadnak handabandazz, az elobb arrol hazudoztal, hogy a keleti nyitas hulyeseg, meg beszoptuk mer nem vasarolnak, te idiota.

"Ez nem a gazdaság teljesítménye, hanem a saját számaink alapján kalkulált gdp. "

Menny orvoshoz te debil.

"A magyar gazdaság ezer sebből vérzik, ezek felét az unorthodoxia okozta. Amíg nem kezdünk el a fejlett világra érvényes szabályok és összefüggések szerint dolgozni tanulni és élni, addig megmaradunk elmaradott kívülállónak."

MEgegyszer, 2018ban a magyar gazdasag fejlodott a leggyorsabban az Unioban. Ha a gazdasag 90%-a haldoklik szerinted, akkor mit gondolsz az Unio gazdasagarol?
Válasz erre 

m54 2019.03.04. 00:53:48

@felső határ nincs:
"Még durvábban hasított a magyar gazdaság, mint gondoltuk! 2019. március 1. 09:00
Mai részletes adatközlése kapcsán a KSH feljebb húzta a tavalyi negyedik negyedéves GDP-növekedést, sőt, a megelőző negyedévek bővülését is felfelé korrigálta. Ennek megfelelően (szezonálisan és naptárhatással igazítva) a negyedik negyedévben 4,9%-os, 2018 egészében pedig átlagosan 5%-os lendületet mutatott a magyar gazdaság. Az előző negyedévhez képest 1,1 százalékos volt a bővülés."

www.portfolio.hu/gazdasag/meg-durvabban-hasitott-a-magyar-gazdasag-mint-gondoltuk.12.315963.html
Válasz erre 

2019.03.04. 05:22:20

@Csepp a tengeriben:
Emlékezzünk régi, előző "bevándorlóinkra
A valóban nemzeti érdekű orosz cár üldözötteire!
"Egyetlen ország sem engedheti meg magának a tömeges és ellenőrizetlen bevándorlást, amely megrengetheti a társadalom alapjait. Fizikailag és másként is veszélyes. Joby Warrick, a Washington Post"
Széchenyi „ez a népcsoport a jogtalanság „minden mindegy” hangulatában folyamodott csalásokhoz, amely a jobbágyság eladósításához, tömeges elárverezéséhez! (Lásd deviza hitel kormányzati kényszer rásegítéssel!) Úgy látja nem lett volna szabad az elmúlt évtizedekben olyan hatalmas tömegekben beengedni őket, amelyikre egyik országban sincs példa!
Az adózó nép szegénységének veszedelmesebb forrása nem lehet, mint a zsidók szemlátomást való szaporodása. Mely országban a zsidók megszaporodnak, az vagyoni végromlás szélén áll. (A szatmári adózó nép állapotárul, 1830)*** "Kölcsey Ferenc: Országházi beszédéből!
Ez az újonnan felduzzadt népcsoport, annyira idegen még a magyarságtól, másrészt akkora nagy gazdasági erő van a kezében, nagy részük német névre cseréli fel a galíciait!
Nagy Magyarország, az ő tíz %-al éri el a lakosságban 51% magyarul beszélők arányát! 1920 idegen ajkú tömegek levágásra kerülnek! Magyarok is! Városi vállalkozó nép nyakunkon marad, arányuk egyből minimum meg duplázódik!
"El fog jönni az a nap, amikor minden olyan népnek, akik között zsidók laknak, fel kell tennie a kérdést, hogy mindannyiukat kiutasítja; ez a kérdés az élet és halál kérdése lesz, az egészség vagy krónikus betegség kérdése, a békés létezés vagy az állandó szociális láz kérdése." Liszt Ferenc
"A zsidót felszabadítják, Magyarország az ő birodalmuk lesz, az új Paradicsom négy folyóval, három heggyel és a kettős kereszttel. És az Apokalipszisben én, szerencsétlen, főszerepet játszom." Széchenyi

Oroszország kegyetlenül nyomta a maga kazárjait. A galíciai kormányzat is fölébredt arra a tudatra, hogy a kazárt nem vallási szektának kell tekinteni, hanem antigazdasági elemnek. És ezen az alapon kezdte kezelni. Ellenőrzés alá vette, a kocsmát, a boltot, a hitelt, az üzérkedést. Szervezkedett társadalmilag. Védte a parasztot az élősdiektől. A hol csak lehetett, boykottálta a kazárt. 92. old
Közvállalatban nem részesítette. Üzérkedésének a körmére nézett. Intézményeket alkotott
a bennszülöttek ellenállási képességének fokozására.
Oroszország tehát üldözte őket, Galiczia pedig húzogatta ki a gyékényt lábaik alól.
Amott maradásuk nem volt, itt pedig az élet- feltételeket vonták meg tőlük.
Mert nálunk minden meg van engedve, mihelyt a vétek magára öltheti a szabadság, palástját. Más népeknél a szabadság a nemzeti izmok kifejtésére szolgál. Tehát erőforrás. Nálunk a szabadság: gyöngeség. Mások okosan ragaszkodnak a szabadsághoz; mi majom-szeretettel viseltetünk iránta. Magunkat nem féltjük semmitől. A szabadságot féltjük mindentől. Korlátot, ki mert volna emelni a bevándorlásnak? Hiszen gyér népességünk szaporodik csak, ha bejönnek. Az uzsorát sem korlátozta akkor semmi. Vezéreink a szabadság elméletének védpajzsa alá helyezték az uzsorát. Liberalizmusunk irtózott attól a gondolattól, hogy a forgalom szabadságát bármily enyhe uzsora törvénnyel meggátolja. Összefügg ezzel a felfogással, hogy a csalás és hamisítás mai napig is csak magánvádra üldöztetik. Összefügg a földbirtoknak közönséges áruvá minősítése és ekként való szertelen mozgósítása. Összefügg a végrehajtásoknak és az árverezéseknek az, az istentelensége, mellyel a legnagyobb érték is potom áron csavarható ki a tulajdonos kezéből. Egán Ede Kazárföld szociográfia Kárpátaljáról.

. A zsidók a modernkor mesteri rablói. Ők az emberiség dögkeselyűi...." "Őket a politikai igazságszolgáltatás hatáskörébe kell tenni, nem a polgárié alá. Ők biztosan nem valódi állampolgárok."
"A zsidók Mózes ideje óta kiuzsoráznak és elnyomnak másokat. Keresztények ritkán lesznek uzsorások, mert kegyvesztetté váltak. El kell űznünk a zsidókat a kereskedelemből, mert ők visszaélnek vele. A zsidók gonoszsága nem az egyénekből jön, hanem ennek a népnek az alaptermészetéből.." (3.Napóleon elmélkedéseiből.)
Válasz erre 

Kivlov 2019.03.04. 09:19:19

@morph on deer:
"Egyébként papírral lehetne özönleni?"
Lehet! A világ összes országába be lehet utazni az adott országra érvényes szabályok betartásával. Még É-Koreába is!
És akkor eldönthető, hogy beengedjük-e az illetőt, tudjuk, hogy ki az aki jött, adunk-e neki letelepedésit vagy munkavállalásit stb.
Papírok nélkül ideözönlő, azonosítatlan kamumenekült, maroktartó csürhére nincs szüksége egy egyébként is öregedő és a jövőben szociális gondokkal küzdő európának!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard