Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Gőzerővel folyik a magyar társadalom miszlikbe aprítása

Gőzerővel folyik a magyar társadalom miszlikbe aprítása

Egyre nagyobb a jövedelmi szakadék a társadalmi csoportok között, folytatódik a régiók közti különbségek növekedése, a politikai hovatartozás szempontjából pedig szinte háborús frontvonalak alakultak ki a magyar választók között. Mindez persze nem véletlen: A Fidesz tudatosan szaggatja szét a magyar társadalmat, mert így tudja a leghatékonyabban érvényesíteni az akaratát. A most kialakult egyenlőtlenségek azonban akkor is a fejlődés akadályai lesznek, ha egyszer a kormánypárt megbukik.

zoom_hu_6.jpg

Fotó: zoom.hu

A viharos gyorsasággal gazdagodók szinte észre sem veszik, hogy Magyarországon több millió ember vesztese az elmúlt 10 évnek. Főként a kormánypárthoz kötődő munkavállalók és vállalkozók tollasodtak meg, ugyanakkor a leszakadók egy része is támogatta tavaly a szavazatával azt a pártot, amelynek politikája előidézte a társadalom vagyoni szétszakadását. Alig van középosztály, így a politikai demagógia jól működik akár a gazdagok, akár a szegény sorban tengődők soraiban.

A helyzet nemzetközi kitekintésben még ennél is lehangolóbb. A közép-kelet-európai országok többsége nagyobb ütemben fejlődött nálunk, vagyis jobban használták ki a kedvező nemzetközi trendeket. Persze, korrupció, a források felhasználásának nem megfelelő hatékonysága máshol is probléma, ám a kedvező gazdasági folyamatok nem az társadalmi csoportok közti űr növekedését, hanem ezeknek a közelítését szolgálták általában.

A módszer nem túl bonyolult, de meglehetősen álságos.

A speciálisan magyar találmány - amit mi Nemzeti Együttműködés Rendszerének hívunk - azonban épp arra épít, hogy a hiányosságok beismerése helyett állami propagandával kívánják elhitetni az utóbbi évtized veszteseivel, hogy mégsem akkora lúzerek, mint ahogy az első látásra tűnik. A most éppen kampányüzemben hasító úgynevezett családvédelmi akcióterv is e porhintés része, hiszen propagandának nagyon jó, ám valódi megoldást nem nyújt az ország népesedési problémáira.

A „Magyarország jobban teljesít.” szlogennel elindított összenemzeti átverő show mellé persze kell a külső ellenséggel való riogatás is, ami a „Stop Soros!” névre hallgató őrület köré szerveződik. A Fidesz kormányzásának valódi vesztesei ugyanis úgy törődnek bele leginkább a sorsukba, ha a kormány úgy tesz, mintha megvédené őket a migránsok karavánjaitól, ugyanakkor a közbeszédben is egyre többször nyomja el a muszlimoktól való rettegés a hazai korrupció miatt érzett felháborodást.

Van tehát logika abban, amit a kormány csinál, persze csak a saját jól felfogott érdeke szerint. Tulajdonképpen az a mellékesnek tekintett körülmény sem zavarja különösebben a Fideszt, hogy a jövőnket éli fel ezzel a politikával. Ez alatt nem csupán azt értjük, hogy sokkal jobban ki lehetett volna használni a gazdasági növekedést, a rendelkezésre álló forrásokból olyan programokat lehetett volna finanszírozni, melyek csökkentették volna a gazdasági, szociális különbségeket, hanem azt is, hogy annyi butasággal fertőzték meg a polgárokat a rasszista indíttatású kampányok, melyek maradandó károsodást okoznak a kollektív tudatunkban.    

lokal_hu.jpg

Fotó: lokal.hu        

Persze a legsokkolóbb adat még is az, hogy a magyar társadalom mintegy harmada 125 ezer forintnál kevesebb összegből él havonta. Több mint 10 évvel a globális gazdasági válság után, kifejezetten jó nemzetközi pénzügyi környezetben ennyit sikerült letennie az asztalra annak a kormánynak, amelyet háromszor egymás után kétharmados többséggel választottak meg. A módszer nem túl bonyolult, de meglehetősen álságos. A jómódúaknak újabb lehetőséget biztosítanak a gazdagodáshoz, a szegényeknek meg a populista szólamok és a közmunkaprogram marad. Mert, ahogy egy ősi dakota mondás tartja: „Kinek a sámán, kinek a sámánné.”

196 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Gőzerővel folyik a magyar társadalom miszlikbe aprítása Tovább
Facebook Tetszik
0
196 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése
  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr3314785942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.25. 17:09:32

Most csak a ballibák miszlikbe aprítása zajlik. Így könnyebb lesz agyagba döngölésük.
Válasz erre 

2019.04.26. 03:32:55

A széles néprétegeknek az, az érzése, hogy az ország nem a népé, hanem néhány tízezer emberé, akik a ha­talmat gyakorolják, és a hatalommal visszaélnek, hogy minden állami intézmény milliók szenvedése árán csak eme kevesek rövidlátó politikáját és önző céljait szolgálja

Jászi Oszkár: Magyar kálvária, magyar feltámadás, Bécs, 1920. szept,
Válasz erre 

2019.04.26. 03:34:22

A magyar politika pár éve teljesen belemerült a reakcióba, s egészen a kiváltságosak osztályát szolgálja. A nép vándorol ki. „Ha csak a jó sors nem segít, ez az ország pár évtized alatt össze fog omlani."

Ady Endre: István király országa, 1902. aug. 20.
Válasz erre 

István Tamasi 2019.04.26. 09:02:05

Már a régi rómaiak is ismerték az oszd meg és uralkodj módszert.
Válasz erre 

István Tamasi 2019.04.26. 09:02:50

@MAXVAL bircaman közíró:
Nyugodj le buleszbirka, mert belőled is birkapörkölt lesz.
Válasz erre 

Európai téridő 2019.04.26. 09:15:27

@lényeglátó: Oszi bácsi egy nagy marha volt. Ady Bandi egy más szempontból zseniális marha volt. Elqrták, nem is kicsit, nagyon, Ady sem a valódi folyamatokra figyelve "sivalkodott", Oszi bá' pedig utólag tette azt, amolyan lépcsőházi bölcsként.
Válasz erre 

AveCaesarVavan 2019.04.26. 10:11:40

@István Tamasi: Ne legyen! Valaki még a végén belekóstol!
Válasz erre 

teac 2019.04.26. 10:20:13

@István Tamasi: De jol mondod
Válasz erre 

István Tamasi 2019.04.26. 10:25:38

@AveCaesarVavan:
Igazad lehet, még a kutya is megveszne ettől az ocsmány bulesz birkától ha komolyan venné.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.04.26. 11:35:17

Megható ez a körúton belüli bérrettegés a szegényekért.

Igazán kár, hogy a Fidesz szarrá nyeri magát a falvakban és vidéken.

Azaz az ott élő emberek, akiket te szegényezel, pontosan tudják, hogy ezerszer jobb a helyzetük, mint az elkúrók alatt.
Ezért választjűák a Fideszt.
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.04.26. 11:49:27

krokodilkönnyek...
hiteltelen
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.04.26. 11:55:27

@István Tamasi: és ti a többi libbsi szörnyetegek,

talán már el tetszetek felejteni a kedvenc refréneteket, "mert az állam rossz gazda majd a piac megoldja", mit is oldott meg a piac ezt a 125 000-ft amit még az árfolyam mozgás hatására még el is inflálódik.
Nincs alku sem veletek sem pedig a sátánfajzat Soros neoliberális globalista csőcselékével, a történelem szemét dombján van a helyetek.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.04.26. 11:56:23

"A magyarok mintegy harmada 125 ezer forintnál kevesebb összegből él havonta."

Akinek ez nem tetszik az legyen vállalkozó...

Síránkozásból nem lesz osztrák GDP.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.04.26. 11:59:46

...esetleg akinek nem tetszik ezeknek az embereknek a helyzete azok segítsenek nekik...

ez a negatív gondolkodás akadályozza leginkább, hogy felzárkózzunk Európa gazdagabbi feléhez...
Válasz erre 

Fülig José 2019.04.26. 12:07:30

jól mehet a PÁRTnak ha minden szösszenetre rázavarja az fideSS-t-- mindig röhögök, hogy bazz! az emberek többsége CSAK NEM AKARJA MEGLÁTNI, mennyivel kurvára sokkal jobb nekünk a kurtalábú szotyiskirály alatt, hát kidoboltatják minden nap reggeldélbeneste, erről prédikál a csuhás a misén még a kispatak is ezt csörgedezi... és b.meg, nem! nem értik, csak az ilyen nemecsekjakabfültő -féle agyhalott gyűlölködők, meg a nyomi origós reklámarc, a bérrettegős idióta. meg a birka, de az itt sincs meg amúgy is tökmindengy, mert szerintem a csávó vegetatív. (mindíg úgy képzelem, olyan melója van, mint a MIB-ben a portáscsókának a nagy ventillátor alatt. csak ül és nyomkodja a netet...)
Válasz erre 

Visceroid 2019.04.26. 12:09:59

Hát na. Szóval az a "gigamegabrutálállatmódon emelkednek a bérek" duma csak hülyeség volt. Viszont a forint szépen elinflálódott közben. Magyarul továbbra is mindenki 60-70-80 ezreket keres, csak az árak emelkednek az egekbe. És ez még csak a kezdet. Tessék megnézni Venezuelát, van mit tanulni tőlük. Bár itt remélhetőleg sosem lesz olyan a helyzet, hiány bizonyos árucikkekből simán kialakulhat.

@nemecsekerno_007: "Akinek ez nem tetszik az legyen vállalkozó..." - Mészáros Lölő likes this.
Válasz erre 

Kivlov 2019.04.26. 12:19:42

"...Magyarországon több millió ember vesztese az elmúlt 10 évnek..."
Az elmúlt 30-nak.

"a magyar társadalom mintegy harmada 125 ezer forintnál kevesebb összegből él havonta"
Azt is tegyük hozzá, hogy ennek megvan az oka! Ezek legtöbbje vagy képzetlen, vagy tehetségtelen, vagy nem akar dolgozni, vagy pedig korábban keveset kereső dolgozó, aki most már (kis)nyugdíjas.

Fel kéne végre nőni, és nem az Államtól várni, hogy pótolja ki a havifixet, ha valakinek kevés a jövedelme. Üdv, a lapitalizmusban...
Válasz erre 

Visceroid 2019.04.26. 12:25:40

"Fel kéne végre nőni, és nem az Államtól várni, hogy pótolja ki a havifixet, ha valakinek kevés a jövedelme. "

Ez nagyon vicces annak a fényében, hogy az állam nem csinál mást, csak azt tolja, hogy "nem te vagy a hibás a nyomorodért, hanem mindenki más". Orbán konkrétan legitimálta, hogy lehet a másikra mutogatni, ha valami nem sikerül. Végül is ő vezette be ezt még 2000-ben amikor látta a közelgő bukót. És azt nem is akarom megemlíteni, hogy 2002 és 2010 között mekkora sivalkodás ment, hogy "jaj a szocik". Most meg ilyen dumákkal jöttök, hogy "old meg magadnak". Kissé kétszínű.

"Üdv, a lapitalizmusban... "
Hát, az biztos. Lapítani azt kell.
Válasz erre 

István Tamasi 2019.04.26. 12:35:16

@Jakab.gipsz:
Bezony Nemzetthy Szotyialista Mutyisztán jobban teljesít már ami a korrupciós listát illeti, igaz hogy rengeteg közpézbe került.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.04.26. 12:38:23

@Fülig José:

Te szerencsétlen Gyurcsány csicska.. Ha nem tünt volna fel, a kedvenc elkúróid a fasorba sincsennek.
Méghozzá azért nincsnennek a fasorba se, mert elkúrták. Nem kicsit, nagyon.

Mnkanélküliség, emberek és ország rommá adósítása, kétszámjegyű banki kamat infláció, 40% SZJA, EU rekord rezsi fémjellemezte ténykedésük.

Ma 350 bruttó körüli az átlagbér, és mindenki dolgozik, alig mérhető a kamat infláció.
Szóval a bérrettegő faszságaidat elfelejtheted.

SOHA TÖBBET ELKÚRÓ BALLIB BALFASZOKAT !
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 12:40:33

@Visceroid: "Most meg ilyen dumákkal jöttök, hogy "old meg magadnak". Kissé kétszínű."

Mert most már meg tudod oldani magadnak. Van munka, lehet dolgozni.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.04.26. 12:50:05

@István Tamasi:

Képzeld el ez még így is csak a kisebbik rossz az elqúrók diktatúrájával szemben !

Tetszik tudni.

Igen gőzerővel kell folytatni az urbánus libbsi csőcselék leszalámizását.
Válasz erre 

Fülig José 2019.04.26. 12:52:22

@Minden ballib bérretteg: ez szép volt, kretén. csak így tovább...
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.04.26. 12:52:38

@Pipas:

Na ja.. Itt van pl egy állás érettségivel, ahol 195k / hóért megtanítanak mozdonyt vezetni, aztán meg kapsz 324 bruttót..
www.cvonline.hu/flirt-motorvonatvezeto-gyakornok-budapest/2317702/j.html

Ez a ballib bérrettegés felettébb röhejes ilyen környezetben.
Válasz erre 

Visceroid 2019.04.26. 12:52:47

@Pipas: "Mert most már meg tudod oldani magadnak. Van munka, lehet dolgozni. "

Ahhaaaa! Értem! Hát eddig észre sem vettem, de most hogy te mondod, így már mindjárt jobb! Köszönöm szépen! Van még okosság, ami muszáj elhinni?
Válasz erre 

Visceroid 2019.04.26. 12:54:15

@Minden ballib bérretteg: Hát már bocsi, de ilyen hirdetések a szocik alatt is voltak. @Pipas: ez neked is szól.
Válasz erre 

István Tamasi 2019.04.26. 12:54:38

@Jakab.gipsz:
Képzeld el mintegy 6-800000 magyar fordítva látja és elmenekült orsósféreg nemzetthy mutyista diktatúrája elől a fitymaszcsahosok szerint halódó Ny.Európába.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.04.26. 12:58:12

@Visceroid:

Pedig tényleg ez a különbség.
Ma nincs álláshírdetés 200 bruttó alatt, a kedvenc elkúród alatt meg 140 ezer felett 40% volt az SZJA a "gazdagoknak", már ha az embernek volt akkora mázlija hogy tudott dolgozni.

SOHA TÖBBET BALLIB BALFASZ ELKÚRÓKAT !
Válasz erre 

A kecskebaszó simogató kurvaanyát minden lipsinek 2019.04.26. 12:59:19

"hogy a magyar társadalom mintegy harmada 125 ezer forintnál kevesebb összegből él havonta. "

Bezzeg a szemkilővetők idejében mindenki milliokat keresett.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.04.26. 12:59:22

@Visceroid:

Lófaszt..
A ballib elkúrók alatt rekordmagas munkanélküliség volt, nem álláshírdetés.
Válasz erre 

Visceroid 2019.04.26. 13:01:18

@Minden ballib bérretteg: Akkor most már itt a Kánaán? Ezt akarod mondani? Ha te mondod, elhiszem!!
Válasz erre 

Kivlov 2019.04.26. 13:06:56

@Visceroid:
Ennyi.
Ha kevés a lé, keresni kell más melót. Nem orbánt hibáztatni. kapísi?
Válasz erre 

Buchhalter 2019.04.26. 13:11:01

@Minden ballib bérretteg: ennyiből élj meg Fidesz Matyi.Ez nettó 130 amiből sem Pesten sem a nagyvárosokban nem bérelsz lakást rezsivel.Ha annyira jó lenne Fideszisztán miért is ment el fél millió magyar és miért nem akar hazajönni? Erre már nem tudsz válaszolni.Max ide böffögöd hogy hazaárulók.Inkább néz magadba agymosott.
Válasz erre 

Buchhalter 2019.04.26. 13:12:28

@Kivlov: ja legyen mindenki programozó,te se a logikádról vagy híres.Aki rosszul keres az csak is maga tehet róla.Mondod te.
Válasz erre 

SzemkilővetőNÉ 2019.04.26. 13:13:48

@Visceroid: Nem de, az emberek 89-óta erre a gazdasági fejlődésre várnak, amít most az Orbánék valósítottak meg. Ezért hatástalan minden demagóg hazúdozás.
30 év után, most itt van az, amire 89-ben vágytak az emberek.
Kemény 30 év volt, ezért senki nem akarja a mostani eredményeket az elkurok, az unio, vagy arabok kedvéért kockáztatni.
Válasz erre 

Buchhalter 2019.04.26. 13:14:11

@nemecsekerno_007: Mindig jössz a vállalkozó dumával és már számtalan blogban szétszedtek fajankóka.Neked áll a világ : haveri köröd a Fidesz kapod a nagy zsét a túlszámlázott munkádért EU-s pénzekre.Na ennyit rólad.
Válasz erre 

Visceroid 2019.04.26. 13:14:37

@Kivlov: :DDDDDDDDD

Tudod, mit? Egyetértek. És ezzel le is lehet zárni a dolgot. Ez az ország, legalább is a fideszes fele megérett a pusztulásra. És rántja magával a többit is.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.04.26. 13:29:11

@Buchhalter:

Arányaiban jóval kevesebben mentek el tűlünk külföldre, mint a szlovákoktól, lengyelektől, románoktól, a horvátokról, macedonokról, ukrajnáról nem is beszélve, ahol 3szoros a kivándorlás hozzánk képest.
A régióban Ausztriához hasonlatos a kivándorlás rátánk.

Az elkúrók alatt pedig ebben is az egyik legszarabbak voltunk, pedig csak 2011 -től reformálták meg EU szerte a szabad munkavállalást.

SOHA TÖBBET BALLIB BALFASZ ELKÚRÓKAT !
Válasz erre 

Brix 2019.04.26. 13:29:41

Valóban, egyre növekszik a vagyoni polarizáció Magyarországon, aminek különböző okai vannak, de a kormány politikája is nagyban hozzájárul. Egyrészt, egykulcsos adóval nem lehet szociális rendszert fenntartani, így nálunk az nem létezik...Másrészt, az elmúlt években felütötte fejét az implicit infláció, amely lassan 4%- os èves szinten, az EU egyik legmagasabb èrtèke, Romániával karöltve..Az alapvető élelmiszerek brutál drágulnak, hiszen a gyenge forint 50-60%- ban beèpül az árakba....Elhibázott a monetáris politika, hiszen a cseh-, lengyel kamatszint körül kellene lennünk, ha nagyobb árstabilitást szeretnénk, nem alatta ...Persze, mindez a látvány politika rèsze...Hiszen: gyenge forint-- nagyobb infláció, nagyobb forintban mèrt GDP, nagyobb állami bevétel, nagyobb jegybanki nyereség.... Az átlag kisember meg küszködik, mert a megèlhetès költségei brutál növekednek...Különösen bajban vannak a Szabolcsban, Borsodban ès a szegényebb helyeken èlő dolgozók ès a kisnyugdíjasok... De, mondhatnám a közszfèrát is, ahol előfordulnak mèg 130 ezres fizetések , ami kb. 400 euró! Ez az Orbán- rendszer szègyene! De, romokban van az egèszsègügy ès az oktatás is...Pèlda: DEOEC sürgőssègin, "elit klinika" nem ritka a 8 órás várakozás...Nincs egèszsègügyi személyzet, mert elmenekült mindenki a hazug bèrrendezèsi ígéretek miatt...A miszlikbe aprítás mèg csak ezután jön , amikor begyűrűznek a világgazdasági/ nèmet növekedési problèmák ès a nèmet EU elnökség alatt lecsökkentik a támogatásokat...Hazai monetáris mozgástér nincs anticiklikus gazd.polt folytatni, hiszen nincs hova lentebb vinni a kamatot, a forintot majd megcsapják mint a török lírát....Elèg megnézni Erdogán ocsmány rendszere is inog, hiszen a líra felère esett , mint 3 ève volt, a szegények nyomorognak...Orbánnak is ilyen vège lehet, ha a külső, rendszerfenntartó pénzügyi segítség megszűnik...Mindent a nyugat, elsősorban Nèmetország dönt el, mi lesz velünk a jövőben...A kritikus időszak most fog következni...
Válasz erre 

citrix 2019.04.26. 13:30:03

@MAXVAL bircaman közíró: Bulgáriában így értelmezik az életet? Zsír, jobb lett volna a bolgároknak ha maradnak a Zsivkov féle kommunizmusban, az oroszok helytartójának rendszerében. Ott lenne a helyük, nem Európában.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.04.26. 13:30:40

@Visceroid:

Nem te vagy Bangóné ?
Csak a hozzá hasonlatos hülye picsák szokták frusztráltan patkányozni a másként gondolkodókat !? :ddd
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.26. 13:32:52

"a magyar társadalom mintegy harmada 125 ezer forintnál kevesebb összegből él havonta"

Íme a bizonyíték a nyugat általi elnyomásra.
Válasz erre 

Kivlov 2019.04.26. 13:36:27

@Brix:
"indent a nyugat, elsősorban Nèmetország dönt el, mi lesz velünk a jövőben"
Ebben az esetben nem is kellene kormány, a kossuth-teret szántsuk be és csináljuk azt amit a friccek mondanak.
Válasz erre 

Kivlov 2019.04.26. 13:37:47

@Buchhalter:
Mert? Én tehetek róla, hogy kolompárék borsodban még a 8 osztályt is elalibizték, most meg ha azt mondod neki, hogy fessen le 2 méter kerítést, akkor arra is képtelen?
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.04.26. 13:38:01

@Visceroid: Ha szerinted a vállalkozó egyenlő Mészáros Lőrinccel, akkor sírjatok tovább, másra úgyse vagytok jók. Az a baj a "ballib" oldallal, hogy így gondolkozik a vállalkozókról, meg is látszik az eddigi teljesítményükön...
Válasz erre 

Kivlov 2019.04.26. 13:39:19

@Buchhalter:
"z nettó 130 amiből sem Pesten sem a nagyvárosokban nem bérelsz lakást rezsivel"
Miért kéne beérelni? Lehet lakni a szülőknél is, amíg másra nincs mód! Nem a lé kevés itt, az igények nagyok. :D
Válasz erre 

Visceroid 2019.04.26. 13:39:57

@Minden ballib bérretteg: "patkányozni "
Nem patkányoztam. De lényegtelen. @Brix nagyon szépen összefoglalta, hogy mi várható a jövőben.
@Kivlov: Eddig is a németek csicskásai voltunk, ezután még jobban azok leszünk.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.04.26. 13:44:49

@Buchhalter: Szétszedtek?! Én még mindig vállalkozó vagyok, ti meg még mindig versenyt sírtok egymással mint a fürdőskurvák kórusa. Akkor ki is a fajankó?! Ha ti elhiszitek, hogy csak a Fidesznek lehet dolgozni akkor megérdemlitek... Ez a poszt-kádári gondolkodás szép lassan eltűni. Szerencsére.
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 13:47:09

@Visceroid: "Van még okosság, ami muszáj elhinni?"

Közismert tény, hogy ma sokkal több munkalehetőség van mint mndjuk 2006-ban volt. Képzzetlen munkaerő számára is van munka. Persze, aki egész életében nem volt képes egy nyamvadt szakmát kitanulni, annak kevesebb a fizetés, de van ilyen munka is.
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 13:51:16

@Brix: "Az alapvető élelmiszerek brutál drágulnak, hiszen a gyenge forint 50-60%- ban beèpül az árakba...."

Baromságokat beszélsz öregem. Az élelmiszerek a szocik alatt brutálisan drágultak, azóta a drágulás igencsak mérséklődött. Képes vagy leírni, hogy 3% az infláció, de valahogy az élelmiszerárak "brutálisan" drágulnak? Öregem, a szocik alatt nyolcév alatt megduplázódott az élelmiszerek ára, most meg alig változik. Legyél már eszednél...
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 13:54:14

@Brix: "Orbánnak is ilyen vège lehet, ha a külső, rendszerfenntartó pénzügyi segítség megszűnik...Mindent a nyugat, elsősorban Nèmetország dönt el, mi lesz velünk a jövőben...A kritikus időszak most fog következni..."

Már mióta van ez a "mindjárt vége lesz orbánnak" duma? Hogy a fenébe lehet, hogy "a kritikus időszak" most fog bekövetkezni, amikor minimum nyolc éve nyomjátok, hogy orbán megbukott meg vége a világnak? Teljesen elszakadtál a valóságtól.
Válasz erre 

sas70 2019.04.26. 13:54:55

@Minden ballib bérretteg:
"a kedvenc elkúród alatt meg 140 ezer felett 40% volt az SZJA " nettó ökörség! Állandóan ezt tolod, pedig nem igaz!

2009

0 - 1 900 000 Ft

18%

1 900 001 Ft-tól

342 000 Ft és az 1 900 000 Ft-on felüli rész 36%-a
Válasz erre 

sas70 2019.04.26. 13:57:14

@Pipas: Alig változik!?
Márciusban 3,7%-kal nőttek az árak, Fogyasztói árak, 2019. március
**
Februárban 3,1%-kal nőttek az árak, Fogyasztói árak, 2019. február
**
Januárban 2,7%-kal nőttek az árak, Fogyasztói árak, 2019. január
**
Decemberben 2,7%-kal, 2018-ban átlagosan 2,8%-kal nőttek az árak, Fogyasztói árak, 2018. december, 2018. év
**
Novemberben 3,1%-kal nőttek az árak, Fogyasztói árak, 2018. november
**
Októberben 3,8%-kal nőttek az árak, Fogyasztói árak, 2018. október
**
Szeptemberben 3,6%-kal nőttek az árak, Fogyasztói árak, 2018. szeptember
**
Augusztusban 3,4%-kal nőttek az árak, Fogyasztói árak, 2018. augusztus
**
Júliusban 3,4%-kal nőttek az árak, Fogyasztói árak, 2018. július
**
Júniusban 3,1%-kal nőttek az árak, Fogyasztói árak, 2018. június
Válasz erre 

s 2019.04.26. 14:04:08

@MAXVAL bircaman közíró: Megbasztam a ribanc lányodat.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.04.26. 14:05:30

@s:

Akkor jó, mert csak fiaim vannak.
Válasz erre 

s 2019.04.26. 14:06:39

Ha a magyar ezt hagyja, akkor a magyar ezt érdemli. Majd ha a magyar mást akar. akkor mást csinál. Leszarom a magyart. Mert független vagyok és jól élek. Leszophattok.
Válasz erre 

s 2019.04.26. 14:08:13

@MAXVAL bircaman közíró: Azokat viszont te baszad szájba, majd leküldte őket az utcára szopni, hogy legyen a családnak pénze. Faszevő buzibarom.
Válasz erre 

s 2019.04.26. 14:10:04

@Európai téridő: Te pedig egy kibaszott fasz vagy. Azért az is valami.
Válasz erre 

szepipiktor 2019.04.26. 14:23:40

Gyakorlatilag még elfogadható is lenne egy ilyen írás, ha:
- nem hallgatná el, hogy ezt a mai módik 88-89-ben a Németh-kormány kezdte és az MDF veznényelte le (azaz a hazai gazdaság kiárusítását, eladását, privatizálását) és az emberek élete így eleve hendikep alapú lett.
- nem hallgatná el, hogy a fizetések, nyugdíjak stb. rendezését minden korábbi kormány szabotálta
- hogy minden kormány 29 éve alapból szakítja szét a társadalmat a saját körének kiemelésével, támogatásával.
- hogy egyszer leírná egy blogger, hogy igen galád és mocskos a fidesz és az orbán, de a mai ellenzéknek csúfolt gittegyletek, szekták pontosan ugyanilyen károkat okoznának, ugyanúgy nem a társadalom többségét képviselnék, ugyanúgy a saját körüket fizetnék ki!
.
Aki ezt nem érti, az olvassa el a momentum programját! Egy sor nincs benne olyan, ami a táérsadalom számára mutatna alternatívát kizárólag egy adott életkorú és iskolázottsású részhalmazt kívánkék támogatni és a hazánkkal szemben az idegen multikulti a megoldásuk.
Az vajon nem osztaná meg a társadalmat? Az nem betonozná be a többség életszinvonalát a mai aljas szinten?
Aki ezt tagadja, az hazudik vagy bolond.
Vagy ami még valószínű: ezért a hazugságért FIZETIK!
Válasz erre 

sZulamith 2019.04.26. 14:26:42

Ha a lakosság 1/3 -a él 125 ezer havi jövedelem alatt, elég szomorú a kormányra nézve. Ugyanis a maradék jól élhet, ha figyelembe vesszük, hogy a lakásárak mennek az égig, vagyis van vevő. Egyre több az autó is. Nem kéne sokat tennie a kormánynak, hogy legalább 200- ra menjen fel ennek a rétegnek a havi jövedelme, csupán csökkenteni a semmi értéket - szólamokat gyártó - nem teremtő kutató, elemző intézetek sokaságát, számát, de nem ártana a sok államtitkár létszámát is drasztikusan csökkenteni. Annyi adót fizetünk, mint senki más. Nem hiszem, hogy van ország ahol a kenyér áfája a legmagasabb sávba tartozik. 27%
Válasz erre 

Buchhalter 2019.04.26. 14:30:01

@Minden ballib bérretteg: a helyesírás nem akar menni?
Válasz erre 

midnightcoder2 2019.04.26. 14:30:17

@szepipiktor: "nem hallgatná el, hogy ezt a mai módik 88-89-ben a Németh-kormány kezdte és az MDF veznényelte le (azaz a hazai gazdaság kiárusítását, eladását, privatizálását) és az emberek élete így eleve hendikep alapú lett."

Illetve, hogy az MDF kormány problémáit a saját dilettantizmusuk mellett egyrészt az elõzõ 40 év szocialista gazdasága, másrészt az elvtársi kapcsolatokon az országot szétlopó volt elvtársak okozták. Akik ma potyogtatják a krokodilkönnyeket azokért, akiket anno kifosztottak.
Válasz erre 

Buchhalter 2019.04.26. 14:33:33

@Kivlov: Szokás szerint csúsztatsz.Ki beszélt itt cigányokról? Én nem. Az egészségügyi dolgozók akik ha nem lennének megdöglenél. A tanárok akik nélkül te is egy írástudatlan barom lennél,bár anélkül is az vagy.Ja lakjunk élethosszig mama hotelben.Persze te ott jól el vagy.Család neked minek néha elmész kurvázni és utána mint egy jól lakott Fidesz óvis ide pörsentesz egyet.
Válasz erre 

David Bowman 2019.04.26. 14:36:14

Magyarországon világyviszonylatban kicsik a vagyoni eltérések.
Válasz erre 

Buchhalter 2019.04.26. 14:40:57

@sZulamith: egyre több lakást több tízezer befektetői csoportok vesznek meg.Nyílt titok ,hogy a Budapesti cirka 9-10 ezres airbnb lakás 2/3-da külföldi cégek kezében van.Ők simán kiperkálják ezeket az árakat.Te nem fogod.Max ha örökölsz jó sokat,vagy mehetsz Isten hírével vidékre. A kenyér áfája meg 18 % .Ha már írsz számokat ,nézz utána.
Válasz erre 

Visceroid 2019.04.26. 14:43:03

@Pipas: Teljesen ki gayunk szol@sZulamith: "Ugyanis a maradék jól élhet, ha figyelembe vesszük, hogy a lakásárak mennek az égig, vagyis van vevő."

Nem is tudtam, hogy a külföldiek ki vannak tiltva a lakáspiacról.
Válasz erre 

David Bowman 2019.04.26. 14:44:13

youtu.be/nueMsF1EDNU?t=2157
Válasz erre 

Brix 2019.04.26. 14:45:16

@Pipas: Te rendszer -seggnyaló faszkalap! Èh nem vagyok ballilerális, csak a realitásokat, a tènyket írom. A maginfláció tavaly itt volt az egyik legmagasabb az EU-ban . Egyes alapvető élelmiszerek, amelyek kiemelkedő szerepet játszanak a szegènyek fogyasztói kosarában, 5-10%- is drágulhattak, jelentős rèszben a jegybank által tűrt magas infláció miatt ( Csehországban csak 2%- t tűr a jegybank, nem 4-et....) az EU átlag infláció 1,6%_ volt 2018- ban,nálunk a duplája. De, az üzemanyag árak is szinte heti szinten emelkednek mostanában, a gyenge forint - kèt èves mélyponton van- következtében....Jós nem vagyok , meddig tart ki ez a szofisztikált módszerekkel felèpített, kvázi egypárti, autoriter rendszer--- de, ha a külső feltételek jelentősen megváltoznak , akkor lehet rá esély...Minden a külső EU forrásokon , a konjunktúrán ( nèmet autóipar..) ès a nemzetközi kamatkörnyezten múlik...Előbb-utóbb utóbb megbukik minden a rendszer, a történelem ezt igazolta, így Orbánèk korrupt , oligarcha rendszerére is ez vár...Az EU - ban mindenhol működik a plurális demokrácia , a pártok egyenlő versenyèn ès váltógazdálkodásán alapuló politikai rendszer ( mèg Lengyeloszágban is...) Csak nálunk bukott meg! Mondjuk ki az igazságot: Orbán egy szofisztikált , autoriter, kvázi egypárti rendszert épített Magyarországon, amely feudális èrdekösszefonódásokon, a nemzeti -nagytőkès gazdasági klientúra kizsákmámyolásán , a kiszolgáltatottak megfèlemlítèsèn, a jó időben osztogatott alamizsnán ès az agymosó- megfèlelmeltő propagandán alapul...Előbb-utóbb mindenki meg fog undorodni a pofátlan módon gazdagodó NER- elit uralmától, csak vidèken ès a határon túl kevèsbè van szem előtt az állami ès EU forrásokat milliárdos tètelben zsákoló Tiborc- fèle here rèteg...Nem èrtem, hogy benneteket rendszer -seggnyalókat nem zavar, hogy hogy ez a tolvaj banda , offshore cègeken keresztül szivattyúzza ki a lenyúlt közpénzeket az országból? Svájci bankszámla, fedett cègháló, strómanok, milliárdos ingatlanok, jachtok, külföldi rendszámú luxusautók...Elvakultak vagytok ès buták, akik itt vèditek a vèdhetetlent! Lehet hogy wishful thinking, de azt kívánom: legyen egyszer egy valóban demokratikus ès szolidáris Magyarország ,ès ne ez az undorító, tolvaj elit bitorolja , amely gúzsba kötötte a demokráciát ès kilopta az országot alólunk...
Válasz erre 

Visceroid 2019.04.26. 14:47:57

@sZulamith: "e, csupán csökkenteni a semmi értéket - szólamokat gyártó - nem teremtő kutató, elemző intézetek sokaságát,"

Illetve csökkenteni az oktatásba fektetett pénzt, mivel azok sem ütik a vasat, csak dumálnak, ezen kívül rengeteg gyárat kellene építeni, mert azok ÉRTÉKET gyártanak, igaz, hogy nem tudjuk, mit gyártunk és kiknek akarjuk eladni, a lényeg, hogy gyártsunk VALAMIT, mert az ÉRTÉK. Bár ilyen mintha lett volna.

Egyébként pedig az előttem szólók már részletesen kifejtették, hogy bármikor el lehet menni vasutasnak, meg is tanítanak rá, hogy azt hogy kell, szóval azért csak elértük már a kommunista álmot, vagy ez még mindig nem elég?
Válasz erre 

Nancsibacsi 2019.04.26. 14:48:08

125eFt mondjuk egy 4 tagú családban azt jelenti, hogy 500 nettót keres a két szülő? Az szerintem átlagnak azért nem olyan rossz - figyelembe véve hogy azért nem mindenki agysebész. Mégis mennyi volna szerintetek a reális - mennyit kellene keresnie az embereknek?
Válasz erre 

Nancsibacsi 2019.04.26. 14:50:15

Ja, és persze a szokásos: akinek nem tetszik, az csináljon egy piaci alapú vállalkozást, lehetőleg külföldi piacra termelve, és adjon magasabb béreket. Elég ha teljes bérköltségként tudja ugyanazt adni, mint mondjuk a német 1 dolgozóra jutó átlag bérköltség - amivel több itt az adó, annyival kevesebbel is beérik sokan. Ha sikerült, és megvan a magic, hogy hogyan csinálta, akkor meg ne tartsa magában. Hőbörgés helyett ez hasznosabb volna.
Válasz erre 

Európai téridő 2019.04.26. 14:52:00

@s: mész a pixába, seggfej!
Válasz erre 

midnightcoder2 2019.04.26. 15:01:23

@Brix: profitline.hu/Az-inflacio-alakulasa-Magyarorszagon---egy-abran-362408?abra=1

hozzá még egy kis minimálbér is:

https://www.google.com/publicdata/explore?ds=ml9s8a132hlg_&met_y=minimum_wage&idim=country:hu:cz:pl&fdim_y=currency:eur&hl=hu&dl=hu#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=minimum_wage&fdim_y=currency:eur&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country&idim=country:hu&ifdim=country&hl=hu&dl=hu&ind=false
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.04.26. 15:02:28

@István Tamasi:

Hazudsz nem elment 6-800 000 ember, hanem meg halt és a kiszipolyozott lakosság nem tudta pótolni az élőerőt.

És mind ezt a sátánfajzat Sorossal kollaboráló urbánus SZDSZ es liberálisoknak köszönhetjük!
Válasz erre 

Hungry horse 2019.04.26. 15:04:11

@Brix: nem tudtok újat írni. Buktor már 2011-re megbukott százszor. 2014-re ezerszer is. 2018-ra ismét párezerszer. Sőt! A rekord valasztási részvétel miatt elbukta a valasztast is.
Vagy nem.
Azóta is hetente bukik négyszer, vagy hétszer. Kuszaszem detto.
Nem érzitek milyen ciki ilyen sok bukásjóslat után leírni ismét és ismét a következőt?
Válasz erre 

Buchhalter 2019.04.26. 15:13:17

@Jakab.gipsz: hülye vagy fiam,de nagyon.
Válasz erre 

Visceroid 2019.04.26. 15:13:27

@Hungry__horse: "
Nem érzitek milyen ciki ilyen sok bukásjóslat után leírni ismét és ismét a következőt? "

Namost ezaz, hogy ha bukik, akkor nem a kormány, hanem az ország bukik. Nem lehet széllel szemben hugyozni, egy országnak sem. Az, hogy ez a szerencsétlen, történelem által agyon alázott ország bedől egy csúti idiótának, amelyik pontosan azt mondja, amit hallani akar, az már csak a sors fintora. Illetve nagyon jól mutatja, hogy a "magyarság" mint olyan már rég megszűnt létezni, mert amikor pl a dolgozókért, bérekért kell kiállni, az senkit nem érdekel, bezzeg amikor balhézni lehet, akkor tele a Kossuth-tér.
Válasz erre 

Buchhalter 2019.04.26. 15:14:03

@Hungry__horse: mi van nyihaha ,kiszabadultál az istállóból?
Válasz erre 

sírjatok 2019.04.26. 15:15:12

@Visceroid: "Brix nagyon szépen összefoglalta, hogy mi várható a jövőben."

ha annyira jön be mint az eddigi vészmadárkodások akkor jó
Válasz erre 

s 2019.04.26. 15:15:24

@Kivlov: "az Államtól várni, hogy pótolja ki a havifixet"
Aztán miért nem? A mészáros lölö pölö nem csak várja, hanem kapja is. BASZOD!
Válasz erre 

sírjatok 2019.04.26. 15:19:05

@Visceroid: de ezt is már annyiszor elmondtátok, tényleg keressek neked 2010-től máig minden évből egy cikket, ahol elmondják hogy most már miért TOTÁLBIZTOS az ország és a kormány és minden egyéb bukása? Államcsőd lesz ha előtörlesztjük az imf hitelt, államcsőd lesz ha nem veszünk fel új imf hitelt, államcsőd lesz a devizahitelek miatt, államcsőd lesz emiatt, összedől az ország amiatt, tönkremegy amaz miatt.

Közben az adósság csökken, a fizetés nő, a GDP nő. Erről is megírtátok már sokszor, hogy csak az egyszeri hatások miatt, csak átmenetileg, csak látszólag, csak nem is úgy, nem is annyira, csak az Eu miatt. Ezt se hisszük már el, mert minden évben így van, szóval ebben is kamuztatok.

Nem érzitek, mennyire szánalmas és nevetséges ez a nyávogás? Hiteltelen lett minden kesergő vészmadár.
Válasz erre 

s 2019.04.26. 15:20:29

@Minden ballib bérretteg: "alig mérhető a kamat infláció"
Te szerencsétlen fasz! Te azt hiszed, hogy a matolcsy fingja bele az univerzumba a kamatot? Az kialakul a világgazdaság folyamtai következtében. Régen mindenhol magasabb volt, ma pedig mindenhol alacsonyabb. Törökországot és Venezuelát most hagyjuk. A fidesznek ehhez sincs semmi köze. Megtörténik velük, osz't jónapot.
Válasz erre 

Almandin 2019.04.26. 15:22:16

@szepipiktor: Egyetértek, itt mindegyik politikai oldal egyformán felelős a mai helyzetért.
Válasz erre 

Visceroid 2019.04.26. 15:24:02

@sírjatok: "Hiteltelen lett minden kesergő vészmadár. "

Ámen! Úgy legyen!
Válasz erre 

s 2019.04.26. 15:25:10

@Minden ballib bérretteg: "Ma nincs álláshírdetés 200 bruttó alatt"
Inflációs gyönyörködés. Hol van ez ahhoz képest, hogy nem is olyan régen pengővel fizettünk? Havi 200 pengő fixszel . . .
Válasz erre 

Almandin 2019.04.26. 15:31:08

@Buchhalter: Ez így van, Bp-n szorul kifelé a magyar középosztály a belső kerületekből. Szűk befektetői kör vásárolja fel a lakások nagy százalékát, magyarok és külföldiek egyaránt vannak köztük. Budapesten úgy elszálltak az ingatlanárak, hogy lakást venni csak az tud, aki az átlagnál gazdagabb, vagy már van egy drága budapesti lakása, aminek eladásával tud egy másikat venni. Vidékről emiatt is nehéz felköltözni Pestre, mert az átlagember nem tud annyi pénzt kifizetni egy lakásért.
Szerintem 10-20 év múlva a budapesti lakásállomány nagy része befektetők kezén lesz. A rövid távú lakáskiadás visszaszorul és az átlag magyar nagy összegért csak bérelni fog tudni Bp-n, talán a külső kerületeket leszámítva.
Válasz erre 

s 2019.04.26. 15:31:48

@Kivlov: "és csináljuk azt amit a friccek mondanak"
Már azt csinálod. Észre sem vetted, hülyegyerek?
Válasz erre 

telkoe 2019.04.26. 15:37:01

@Almandin: Jeeee, jo befektetes az ingatlan ezert novekednek az ingatlanarak. Ezen tetszik meglepodni?
Válasz erre 

Buchhalter 2019.04.26. 15:44:36

@Almandin: aztán ebből kifolyólag csodálkoznak a munkaadók,hogy Budapesten a legnehezebb munkaerőt találni.Amennyit ad abból az átlag csak vegetál : lakbér+rezsi ,kaja és kisebb apróságok.Pont a múlt héten volt az Indexen,hogy több multi is fenyegetőzött a kormány felé hogyha nem oldja meg a lakhatási gondokat nem fejlest itt többet és hosszabb távon szép csendben leépít.A kormány azzal replikázott hogy há ott vannak a vidéki városok.Erre a multik : a közlekedés vacak és nincs elegendő és jó minőségű irodaház.Arról már nem is beszélve ,hogy szakképzett ,tán nyelveket beszélő munkaerő sincs.
Válasz erre 

Buchhalter 2019.04.26. 15:48:39

@telkoe: igen kis köcsög? Van 30-50 millió a zsebedben ,de jó neked a kurva anyádat aki idetojt ilyen parazita megmondó embert! A lakhatásnak nem befektetésnek kell lennie.De neked hiába magyaráznák.Na az ilyet ,mint te kivágnám egy tanyára azt ott boldogulj az ilyen beszólással.Hamar éhenhalnál,vagy téged vadásznának le : jó kis városi hús.
Válasz erre 

s 2019.04.26. 15:51:46

@Brix: "legyen egyszer egy valóban demokratikus ès szolidáris Magyarország"
Legyen! Azt azonban tudni kell, hogy akasztások nélkül ez már nem fog menni. Anélkül ugyanis minden további pályázó azt fogja gondolni, hogy mindig mindent meg lehet úszni ebben a következmények nélküli országban.
Válasz erre 

Almandin 2019.04.26. 15:52:04

@Buchhalter: Irodaház meg egyéb könnyen felhúzható. Lehet, hogy pont ez a folyamat fogja csökkenteni az ország vízfejűségét, és felvirágoztatni a vidéki nagyvárosokat.
Válasz erre 

Hungry horse 2019.04.26. 15:53:48

@Visceroid: nem valaszoltál a kérdésre, hanem maszatolsz.
De miért is?
nem tudtok újat írni. Buktor már 2011-re megbukott százszor. 2014-re ezerszer is. 2018-ra ismét párezerszer. Sőt! A rekord valasztási részvétel miatt elbukta a valasztast is.
Vagy nem.
Azóta is hetente bukik négyszer, vagy hétszer. Kuszaszem detto.

Nem érzitek milyen ciki ilyen sok bukásjóslat után leírni ismét és ismét a következőt?
Válasz erre 

telkoe 2019.04.26. 15:59:03

@Buchhalter: Anyucival apucival ugass ilyen stilusban meg halado baloldali rendezvenyeken ahol a hozzad hasonlo hulyegyerekek jatszhatnak ertelmisegesdit.
Aztan majd ha nagy leszel es kinotted a hulyegyerekkorszakod, rajossz, hogy bizony az ingatlannak ara van, kulonben kirugnak a tanya melle aztan ott okoskodhatsz a lakhatasrol.
Válasz erre 

Nancsibacsi 2019.04.26. 16:01:34

@Almandin: "Ez így van, Bp-n szorul kifelé a magyar középosztály a belső kerületekből."
Ezt rajzold már le nekem picit érthetőbben, hogy hogyan történik. Van Gipsz Jakab, egy belvárosi lakással. Egyszer csak megszűnik a tulajdonjoga, és hopp: a Hortobágyon találja magát. Kiszorult. Vagy mégis hogy?
Én azt látom, hogy a belvárosi lakások ára duplázódott, triplázódott az AirBnB miatt - amit nyilván a patás Orbán talált ki. Akinek ott volt lakása, két lehetősége van:
- Vesz máshol (is), ezt meg kiadja, és rohadtul örül, hogy munka nélkül van egy nem rossz fizetése.
- Eladja, és örül annak, hogy kap érte annyi pénzt, amiért kb bárhol az országban vehet 3 lakást.
Valamiért úgy érzem egyik "kiszorult" sem vág magán eret, csak te, aki messziről ugatod a Budapesti ingatlanárakat, kívülállóként.
- Marad a seggén, vagyis nem szorul ki sehová se, a örökösei meg vagy eladják a méregdrága lakását, vagy beleköltöznek.

"Vidékről emiatt is nehéz felköltözni Pestre, mert az átlagember nem tud annyi pénzt kifizetni egy lakásért."
Ja, meg Londonban, sőt Tokyoban, de Kijevben se - skandallum. Miért nem kerül mindenhol annyiba egy lakás, mint egy bivalybasznádi putri, ugye? Erről is Orbán tehet.
Válasz erre 

s 2019.04.26. 16:01:36

@sírjatok: Az elején hitlernek is jól ment. Csak később evett ciánt és lőtte fejbe magát. Amikor az oroszok már ötszáz méterre voltak a bunkertől.
Válasz erre 

Buchhalter 2019.04.26. 16:05:39

@telkoe: ugatni a te buta kolompár Fidesznyik fajtád szokott.Valószínű lengőrúgásból rúgnám ki a rothadt fogaidat.Anyádra meg ne legyé büszke aki a seggén szart ki te antiszociális agyatlan barom! Majd ha sok külföldi szépen kirak a budapesti kérodból tán majd megvilágosodsz.Lehet emelni az árakat az égig ,de utána a fajtád ne csodálkozzon,hogy eladó,közalkalmazott átlag nettó 200-t sehol nem lesz! Lassan már ez van.Olvass baromarcú Indexet! Pont erről volt szó ,hogy az elszállt lakás árak és a nyomába se érő árak miatt is kevés a munkaerő.Ingázni meg senki se fog,főleg család mellett.Az már abszurd,hogy nyugati áron vannak az ingatlanok,de a bérek 3-4 .annyi.Érdekes de pont Berlinben ezért tüntetettek az emberek pár hete tízezer számra.Pedig ott csak 600 -800 € a lakbér.Ja a kereset meg átlagosan 1500- 1800 .
Válasz erre 

Buchhalter 2019.04.26. 16:09:21

@Nancsibacsi: te mindig is egy féreg segnyalonc Fidesz csira voltál.A tények se érdekelnek : arnbi lakások többsége külföldi cégcsoportok kezében van.Gyakorlatilag már ők diktálják az árakat. ebben a pakkban sok önkoris lakás is van amit a kedves önkori vezetők nyomott áron passzoltal pártállástól függetlenül.Nyomd a hazug rízsát ,máshoz úgysem értesz.
Válasz erre 

telkoe 2019.04.26. 16:13:06

@Buchhalter: Ugyan kisfiam, ne rohogtesd ki magad ezzel a fotelhulye szajkarateval, ettol legfoljebb csak anyad esik tatott szajjal seggre hogy mekkora faszagyerek a bamba kolyke. Menj el szepen a fonokodhoz, kerdezd meg miert nincs 30 millad egy lakasra es ha jo napja van elmondja hogy mit er neki egy neten pofazo buggyant kis balos munkatars.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.04.26. 16:19:13

@Brix:

Ha szenteket akarsz találni keresgélj a temetőkben, de ne az üzleti életbe.

Az nem baj ha gazdagodik a magyar, mindenki úgy boldogul ahogyan tud, a pénznek pedig nincs szaga.

Ennyi.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.04.26. 16:20:52

@s:

A permanens forradalom atyaistene pedig jégcsákányt kapott a fejébe.

Úgy tűnik Isten nem kockázik.
Válasz erre 

Visceroid 2019.04.26. 16:21:07

@Hungry__horse: "nem valaszoltál a kérdésre, hanem maszatolsz.
De miért is?"

Mire vagy kíváncsi? Leírtam, hogy nem Orbán fog bukni, hanem az ország. Sehol nem írtam azt, hogy Orbán választást fog veszíteni. Nem fog. Azon már túl vagyunk. Viszont az idő ellenünk van. Picsafüstnyi kis ország vagyunk Észak-Balkánban és játsszuk a Janit. Csak idő kérdése, de valami úgyis pofáncsap. Ha nem 2020-ban, akkor majd később. Minél később, annál jobb, de ami késik nem múlik. Ezt a diktatúrásdival egybekötött EU-pénzszórást nem lehet a végtelenségig csinálni.
Válasz erre 

Hungry horse 2019.04.26. 16:25:51

@Visceroid: egyszerű kérdésre várnék egyszerű választ.
Sokadjára.
Tehát:
nem tudtok újat írni. Buktor már 2011-re megbukott százszor. 2014-re ezerszer is. 2018-ra ismét párezerszer. Sőt! A rekord valasztási részvétel miatt elbukta a valasztast is.
Vagy nem.
Azóta is hetente bukik négyszer, vagy hétszer. Kuszaszem detto.

Nem érzitek milyen ciki ilyen sok bukásjóslat után leírni ismét és ismét a következőt?
Válasz erre 

szepipiktor 2019.04.26. 16:34:15

@midnightcoder2:
Pontosan!
És ugye az mdf az átmentő alakulat volt, hiszen régi káderek, mszmp tagok alapították pozsgay vezetésével
Szóval nemhogy semmit sem tetek a 28 év alatt a pártok, már az elindulás is full minuszból történt.
Mi büszkén kifizttük a tartozásokat (az ipar kiáriusításával) és kivonultunk a szovjet piacról,...
Válasz erre 

Fülig José 2019.04.26. 16:34:23

@Visceroid: te tényleg a lócitrommal vitázol..? ez a legalja kőostoba fitymadroid evör, ehhez képest a birka is atomtudós. ne blamáld magad haver...
Válasz erre 

Almandin 2019.04.26. 16:34:25

@Nancsibacsi: Az alsó középosztálybeliek azért is adják el tömegesen a belpesti lakásaikat, mert a 90- es években a privatizációkor olcsón megvették, de különösen nagyobb lakások esetén az állagmegóvási és felújítási terhek sokak anyagi lehetőségeit meghaladták. Egy 60-80 nm-es polgári lakás esetében a sok javítani-és felújítanivaló a mai árak mellett drága sokaknak. Természetesen nem vág eret magán az, aki ilyen esetben elköltözik Budapest belvárosából, inkább gazdaságilag nem jó folyamat, mert túlzottan koncentrálódik a lakásállomány néhány gazdag befektetői csoport kezében. Meg lehet nézni ingatlanhirdetésekben, hogy sok ilyen lakást luxusszinten újítanak fel, tehát nem középosztálybeli, hosszú távú bérlőket várnak.
Tipikus lakáshirdetés pl. ez:
ingatlan.com/vi-ker/elado+lakas/tegla-epitesu-lakas/budapest+6+kerulet+zichy+jeno+utca/28536476
Itt már eleve Airbnb-re ajánlgatják, a kialakítása is olyan (a buliturista csak minőségi, trendi lakásban hajlandó részegen hányni). Pl. egy ilyen lakást alapesetben megvenne egy magyar középosztálybeli egyedülálló vagy fiatal pár, esetleg egy nyugdíjas.
Válasz erre 

Buchhalter 2019.04.26. 16:35:59

@telkoe: először is a szájkaratét te kezdted kispöcsi.Különben már vertem el ilyen nagy pofájút élőben. Tapasztalat,hogy az ilyen parasztok mint te erőben fikák . Másodszor nem vagyok balos,de a Fidesz szerinted mennyire jobbos? Talán semennyire. Populista népbutító ,aki verseny és társadalmi torzító intézkedésekkel szépen a szarba kormányoz egy országot. Különben amíg a Jobbik nem akart nép pártosodni ,addig rájuk szavaztam. Leszarom a 30 millád ,van hol laknom.
Válasz erre 

telkoe 2019.04.26. 16:43:48

@Buchhalter: Olvass szepen vissza, es rajossz hogy te probaltal ugatni velem olyan stilusban ahogy anyaddal pofazol. Fotelbol szajjal nagyon eros gyerek vagy, az ilyen bohocoknak vette Simicska az indexet hogy legyen hol jatszani a kemenygyerek ertelmiseget ha mar a partocskadat megvette az mszmp csocselek melle kurvanak.
Válasz erre 

Buchhalter 2019.04.26. 16:51:21

@telkoe: kuss van Horty náci szar gyerek!!!!
Válasz erre 

yourmomtits 2019.04.26. 16:51:33

@Buchhalter: "Különben már vertem el ilyen nagy pofájút élőben."

megalol, a behorpadtmellű kockaszemüveges borostás libsi hülyegyerek fenyegetőzik
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.04.26. 17:15:42

A karaván halad, a büdös bolsi ballib geci meg ugat.

Minden a régi.. :DDD
Válasz erre 

Brix 2019.04.26. 17:26:15

@Jakab.gipsz: Az üzleti élet pedig tele van olyan szemetekkel, akik kormányközeli kapcsolataik rèvèn , folyamatosan milliárdos közpénzeket zsákolnak, túláraztott tendereket nyernek, nyeretnek meg velük...Milyen véletlen, hogy Orbán falutársa most èppen egy 750 millárdos, szükségtelen, gazdaságilag értelmezhetetlen vasút fejlesztèst nyert el....Ez közeln 3 milliárd euró! Ne legyen senkinek sem illúziója, ahogy eddig is, ezután is mindenféle transzparencia, a nyilvánosság kizárásal bonyolódik minden! Arról se feledkezzünk meg, hogy a mocskos oligarcha rèteg gazdagodását , nekünk kell majd megfizetni, hiszen a megalomán gigaberuházásaik saját forrását, hitel kamatait a magas adókon ès az elodázott közalkalmazotti bèremelèseken keresztül fizetjük meg...Természetesen ukrán, szerb, török ès pakisztáni munkások- gazdasági migránsok- fogják èpíteni .....Szemèt, aljas, álszent , bukásra ítélt rendszer ez!
Válasz erre 

morph on deer 2019.04.26. 17:29:42

@SzemkilővetőNÉ:
“az emberek 89-óta erre a gazdasági fejlődésre várnak, amít most az Orbánék valósítottak meg.”

Nem az emberek.
A fideszesek vártak “erre” a fejlődésre.
Az emberek ‘89 óta arra vártak, hogy végre MINDENKINEK legyen lehetősége arra, hogy békében és biztos egzisztenciális közegben boldogulhasson, nevelhesse a gyerekét, és legyen előtte egy világos jövőkép, egy szabad és demokratikus ország képe!

Ehelyett megkapták a soha vissza nem térő lehetőséget, hogy vagy a felcsúti ganajtúró cselédeivé válnak, vagy a szélrózsa minden irányában elhagyják ezt a trágyadombot, ha nem akarnak beledögleni.

Kis hülyém, a sosem látott nemzetközi konjunkturális helyzethez sem orbánnak, sem ferde tekintetű mamelukjának semmi köze, ők csak úsznak az árral!
A gazdasági helyzet mindössze “begyűrűzött” - ahogy az elvtársak szokták mondani, - most is, ahogy korábban a válság idején is!

Amúgy Európa szerte alacsony a kamat, van ahol éppen negatív az irányadó kamatláb, csak körül kéne nézned, hogy tudd. Akkor a jegybank még valóvan független volt, az elnöke meg fidesz szimpatizáns, aki “megvédte” a kamatokat és a forint árfolyamát, nehogy lehessen korrigálni valahogy a szociknak.
Az általad hivatkozott 3%-os infláció meg tényleg qrvanagy dolog, már Medgyessynek is megvolt, - nem mintha sokat segített volna.
Szóval az agyatlan hablaty amit te itt nyomsz nyilván csak a kétbites hülyéknek szól, mert aki már az írás/olvasás feladatával meg tud birkózni, az nyilván maga is utána tudna nézni a dolgoknak!
Igaz, azok meg már egyébként sem fideszesek..
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 18:02:09

@Visceroid: "Azon már túl vagyunk. Viszont az idő ellenünk van. Picsafüstnyi kis ország vagyunk Észak-Balkánban és játsszuk a Janit. "

Magyarország mind területében, mind pedig a lakossága számában európában a középmezőnyben van. Nem vagyunk kicsiny ország, ne hazudozz.

Magyarország nem a balkán félszigeten van, magyarország közép-európában van. Ne kamuzz butaságokat.
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 18:05:43

@morph on deer: "Az általad hivatkozott 3%-os infláció meg tényleg qrvanagy dolog, már Medgyessynek is megvolt, - nem mintha sokat segített volna."

Nem, soha nem volt 3% az infláció a megyó alatt, sőt az egész mszp időszak alatt sem, mindig magasabb volt. Megyó alatt a legkisebb infláció is 4,7% volt:

profitline.hu/Az-inflacio-alakulasa-Magyarorszagon---egy-abran-362408?abra=1
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 18:07:52

@morph on deer: "Akkor a jegybank még valóvan független volt, az elnöke meg fidesz szimpatizáns, aki “megvédte” a kamatokat és a forint árfolyamát, nehogy lehessen korrigálni valahogy a szociknak. "

És amikor lejárt a mandátuma a szocik csökkentették a kamatot ugye? Ja, nem, kicsivel később még emelték is. Pedig szépen hangzott ez a kifogás, de kiderült megint, hogy semmit nem ér.
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 18:09:55

@morph on deer: "Ehelyett megkapták a soha vissza nem térő lehetőséget, hogy vagy a felcsúti ganajtúró cselédeivé válnak, vagy a szélrózsa minden irányában elhagyják ezt a trágyadombot, ha nem akarnak beledögleni. "

Magyarországról kimondottan kevesen vándorolnak el, ha a régió országaival összehasonlítjuk. Ha szerinted az orbán miatt mennek el az emberek, akkor valamit egész jól csinál, mert kevesen mennek el. Megint bukta volt. Nyomod ezeket a paneleket, amiket összeszedtél az indexen, aztán sorra derül ki róluk, hogy baromság mind.
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 18:12:20

@morph on deer: "A gazdasági helyzet mindössze “begyűrűzött” - ahogy az elvtársak szokták mondani, - most is, ahogy korábban a válság idején is!"

A gazdasági válság idején magyarországon sokkal súlyosabb visszasés volt, mint azokban az országokban, ahonnan "begyűrűzött". Azt, hogy visszaesés volt meg lehet magyarázni a begyűrűzéssel, de az, hogy ekkora volt a baj nyilvánvalóan a szocialista vezetés hibája volt. Mint ahogyan az is, hogy nálunk már 2006-ban, évekkel a gazdasági válság előtt hatalmas bajok voltak.
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 18:15:34

@morph on deer: "Az emberek ‘89 óta arra vártak, hogy végre MINDENKINEK legyen lehetősége arra, hogy békében és biztos egzisztenciális közegben boldogulhasson, nevelhesse a gyerekét, és legyen előtte egy világos jövőkép, egy szabad és demokratikus ország képe!"

Olyan ország nincs, ahol mindenki biztos egzinsztenciális közegben és és mindenkinek lehetnek gyerekei. Az ország szabadsága ellen pedig éppen ti tiltakoztok, amikor azt követelitek, hogy az EU korlátozza a magyarok szabadságát. A demokrácia ellen is ti tiltakoztok a legtöbbet, amikor mindenáron el akarjátok távolítani az ország demokratikusan megválasztott vezetőit.

Bármilyen furcsa is neked a demokrácia azt jelenti, hogy ha nem a kedvenceidet választják meg, akkor nem a kedvenceid vezetik az országot.
Válasz erre 

inteligencs elenzeki 2019.04.26. 18:21:20

A helyzet nagyon egyszerű.
Sokkal többet keresnek a "kis keresetűek" is, csak az nincs bevallva.
Kőműves, tetőfedő, villanyszerelő mellé már nem találsz 15000/nap-nál kevesebbért embert. Persze segédmunkásra gondoltam.
Sokan emellett az üzemben dolgoznak hét közben, és igen, a minimálbérért, (tudjátok, abban az üzemben, aminek a tulaja többnyire valami volt párttitkár) aztán hétvégén elmegy valami kőműves, kertész, villanyszerelő akárki mellé egy kis mellékesért.
Szóval napi 15000 (papíron 5000) ha nem mellékállásban csinálja, az egy hónapban akár szép kis summa is tud lenni.
Hogy mi ennek az oka ? (Márhogy a jövedelmek egy jelentős része még mindig fekete )?
Hát a magas adók, járulékok.
Miért magasak ? Mert ellopják ? Ez a legnagyobb baromság. (Már az, hogy a 100%-át ellopják) Ha így lenne, a kőműves se tudna a segédjének napi 15000-et leperkálni.
Mindig is magasak voltak az adók nálunk, az államháztartás erre van berendezkedve. Lehetne persze még a szlovák mintát is követni, jelesül "mától csak fele szoc. támogatást és segélyt tudunk folyósítani"
De ettől izgulnának csak be igazán a ballibsik szóval inkább nem.
Szóval én amondó vagyok, hogy ezek a számok valóban lehangolónak tűnhetnek, csak nem a valós állapotot tükrözi.

És itt jön be az, amit a poszt említ,
"Alig van középosztály, így a politikai demagógia jól működik akár a gazdagok, akár a szegény sorban tengődők soraiban."

B.meg nem a demagógia működik jól, hanem egyszerűen jobban élnek az emberek, függetlenül attól, hogy a bevallott jövedelem szintje milyen. Ezért tartják fenn a Fideszt a politikai top vonalon.

Azért arra is rá kellene térni, hogy a kiskereskedelmi forgalom mekkorát nőtt. Ugyanis az tudja jelezni azt, hogy a fogyasztó erő hogyan fejlődött. A nem létező középosztály fogyaszt ?
A Mészáros Lölő vásárol havonta 5 tonna kenyeret ? Nem a "melós" az aki többet fogyaszt.

Értem én a taktikát, szemezgessük ki a statisztikákat, és keressük meg a rosszul mutató paramétereket. Ha jól belegondolok az ellenzéknek nincs is más választása.
A gond számukra az, hogy pont azt a réteget nem találják meg ezzel, amelyet céloznák, ugyanis a "kisember" annyira nem hülye, hogy ne tudja, hogy jobban él, mint a balliba elkúrás alatt.
Válasz erre 

inteligencs elenzeki 2019.04.26. 18:27:14

@morph on deer:

"Az emberek ‘89 óta arra vártak, hogy végre MINDENKINEK legyen lehetősége arra, hogy békében és biztos egzisztenciális közegben boldogulhasson, nevelhesse a gyerekét, és legyen előtte egy világos jövőkép, egy szabad és demokratikus ország képe!"

Ja.
És 2010-ig kellett várni, hogy ez meglegyen.
Válasz erre 

Dzseem 2019.04.26. 18:29:01

@Hungry__horse: arra még nem gondoltál, hogy egy bukott dolog siman sajnos életben tud maradni? Bukott zenekar, ami mégis koncertezik, bukott focicsapat - messzire nem megyek van elég itthon belőlük, bukott ideológia .. sok ilyen dolog van. Az egész orban cucc meg van bukva. Full ciki bármi, ami onnan fúj. Ja .. a sok ember mögötte?! Attól nem bukás a bukás? Sok YouTube videó is van, amit 40 millió ember megnéz, mégis egy gagyi fos. Aztán megy a levesbe. Ahogy ez az egész rettenet, ami 10 éve itt van.
Válasz erre 

inteligencs elenzeki 2019.04.26. 18:33:06

Egy dolog biztos.
Az életben nem fogom támogatni, hogy a balliba kormányzás itt nálunk szóba jöhessen.
Aztán Ildikó patkányozhat nyugodtan, lesz.rom. Max röhögök rajta, míg agyvérzést nem kap frusztráltságában, hogy nem engedik a fazékhoz.
Válasz erre 

inteligencs elenzeki 2019.04.26. 18:35:31

@Dzseem:

"Ahogy ez az egész rettenet, ami 10 éve itt van."

Látod, ez nézőpont kérdése. Nekem a 10 évvel ezelőtti időszak volt a rettenet.
Válasz erre 

Dzseem 2019.04.26. 18:41:31

@Comte de Gippaud: értem én kinek így, kinek úgy.
Válasz erre 

inteligencs elenzeki 2019.04.26. 18:44:25

@Dzseem:

Ha arra gondolsz, nem vagyok NER lovag, semmilyen szinten. Egyszerűen valahogy jobb az élet. Három gyereket nevelek, és dolgozok.
Ennyi.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.04.26. 18:45:59

Csak azt nem értem, hogy ha meg feladsz egy hirdetést a 3 millió szegény országában, hogy 2 kiló nettóért jöjjenek dolgozni, akkor miért nem tolonganak?
Válasz erre 

inteligencs elenzeki 2019.04.26. 18:51:43

@teéjesenmindegy:

"Csak azt nem értem, hogy ha meg feladsz egy hirdetést a 3 millió szegény országában, hogy 2 kiló nettóért jöjjenek dolgozni, akkor miért nem tolonganak?"

Nyilván azért, mert a kőműves, villanyszerelő, víz-gázszerelő stb. mellett jóval többet kereshet.
Átalakult a munkaerőpiac. Munkaerő felesleg helyett munkaerő hiány támadt, nem utolsó sorban a piac élénkülése miatt.
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.04.26. 18:54:10

hat, egyet kell kattintani az index cikkhez, ha jol emlekszem onnan meg egyet a hivatkozott magyar szosszenetre, es onnan az eredeti forrasra, lehet nezegetni mi van odairva, jujj, angolul. egyaltalan nem az, amit az index ferditett belole.
Válasz erre 

Fülig José 2019.04.26. 18:55:25

@Pipas: "Magyarország nem a balkán félszigeten van, magyarország közép-európában van. Ne kamuzz butaságokat"
mondod te, surmófalva -alsóról igazi hithű narancsmadzsarként (=kisebbrendűségi komplexusos orbaneszku birka)
aztán elmész a Lajtán túlra (ha mersz a migráncshordáktól, ugye, igazmondó janó im megmonta vigyázni kell, Bécs elesett...) oszt ha beszéled a nyelvet (ki van zárva, akkor nem lennél ekkora f.szfej) (meghát a madzsar VILÁGNYELV bazze, ugye) naszóval akkor megtudod: de bizony pukis barátom, ez itten a balkán. pont ugyanolyan nyomorékok vagytok mint a bocskorosok, akik rajzoltak maguknak történelmet, meg a szarf.szú ex-jugó autonepperek, akik csalnak-lopnak-hazudnak szerte nyugat európában, vagy a többi ex-komcsi gyülevész a "mindig más a hibás," "nagy Románia/Szerbia/Magyarország", "merjünk nagyot álmodni","Európa motorja" (wahahahaha) szar dumával, lóf.sz teljesítménnyel, mindent elnyelő zsebbel, jó vastag pofabőrrel. sajnos papa, kurvára mindegy, hogy ti 2.5 millióan mit gondoltok magatokról. kutyát sem érdekli.
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 19:06:46

@Fülig José: "aztán elmész a Lajtán túlra (ha mersz a migráncshordáktól, ugye, igazmondó janó im megmonta vigyázni kell, Bécs elesett...) oszt ha beszéled a nyelvet (ki van zárva, akkor nem lennél ekkora f.szfej) (meghát a madzsar VILÁGNYELV bazze, ugye) naszóval akkor megtudod: de bizony pukis barátom, ez itten a balkán."

Az, hogy én hol lakom, hogy beszélek -e idegen nyelvet, hogy f.szfej vagyok -e vagy nem semmiben nem befolyásolja Magyarország földrajzi elhelyezkedését. Nyugodtan nézz itána: Magyarország nem a balkánon van.

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/80/Karte_Suedosteuropa_03_01.png

Sem földrajzilag, sem pedig kultúrálisan. Aki azt mondja ez itt a balkán, az simán csak hazudik. Sértés akar lenni, de csak hazugság, mert tényállítás.
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 19:09:33

@Fülig José: "sajnos papa, kurvára mindegy, hogy ti 2.5 millióan mit gondoltok magatokról. kutyát sem érdekli."

És szerinted az, hogy TE mit gondolsz rólam az számít? Ne röhögtess már, nyilvánvalóan semmit sem tudsz rólam és ha tudnál is, hihetetlenül nem érdekel a véleményed. Ahogyan Rick monda:
i.frg.im/JjpaTzlB/rmaesorryts_600.jpg?v=1542871581.803
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.04.26. 19:16:16

@Buchhalter:

Nem értem mi bajod van Horthyval?
Válasz erre 

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2019.04.26. 19:16:54

Nekem most 70 ezer a havi jövedelmem. De 2009-ben, amikor ennyit kerestem, gyakorlatilag csak alkalmassá tett a havi munkavégzésre, de sem félretenni, sem szórakozásra költeni nem tudtam belőle. Az albérlet és az ennivaló vitte a pénzt már akkor is. :(
Szóval öntökön lövés a maradás és az ismételt vándorélet is. Sehol sem jobb. Mindenhol másként rossz. XD
Válasz erre 

inteligencs elenzeki 2019.04.26. 19:21:56

@Gamma Leonis:

Mit dolgozol ?
Válasz erre 

Hungry horse 2019.04.26. 19:26:49

@Fülig José: összekeversz a családoddal. Alapos hiba.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.04.26. 19:29:37

@Comte de Gippaud: Hogyhogy ennél többet kereshet? Csak nem arra célzol, hogy feketén lehet többet keresni, és az egész tanulmány hazugság? És hogy a szeka ebből a kamu hülyeségből írna blogot? Hogy nincs is 3 millió szegény?
Válasz erre 

Hungry horse 2019.04.26. 19:30:41

@Dzseem: nem értelek. Egy egyszerű kérdést tettem fel.
Ilyen nehéz válaszolnod rá neked is?
Fussunk neki ismét:
Nem tudtok újat írni. Buktor már 2011-re megbukott százszor. 2014-re ezerszer is. 2018-ra ismét párezerszer. Sőt! A rekord valasztási részvétel miatt elbukta a választast is.
Vagy nem.
Azóta is hetente bukik négyszer, vagy hétszer. Kuszaszem detto.

Nem érzitek milyen ciki ilyen sok bukásjóslat után leírni ismét és ismét a következőt?

Nos?
Hány elbukott országos választás kell ahhoz 2006 őszétől zsinórban, hogy észrevegyétek, nem buktor bukik naponta, hanem ti és a kedvenceitek?
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.04.26. 19:32:26

@Fülig José: Nem. Ami a kutyát nem érdekli az egy Fülig José nevű balfasznak az okoskodása a blog.hu pöcéjének legbalrább lévő blogjain.
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 19:32:26

@Gamma Leonis: "Nekem most 70 ezer a havi jövedelmem."

Ezt hogyan sikerült összehozni?
Válasz erre 

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2019.04.26. 19:34:06

megnéztem a forrást.
Az OECD szerint a medián átlagjövedelem 166 667 forint.
Tehát ugyanennyien keresnek kevesebbet ennél, mint ahányan többet.(kb 5-5 millióan, ha 10 millióan vagyunk).

Ez ugye a korrekt válasz arra, hogy mennyi a magyar (nettó) "átlagjövedelem": ugye nem 220/230 ezer ft, ahogy kihozták a kormány "emberei", hanem 166 ezer ft.

találtam 2015-ös jövedelmi bontást (újabbat nem sikerült), ott elég aggasztó volt a helyzet, nem tudom, hogy mennyit javult/nőtt azóta az alsó decilisekbe tartozó magyarok jövedelme
m.blog.hu/ke/kettosmerce/image/bf1.PNG
[ forrás: 4kettosmerce.blog.hu/2017/07/04/az_atlagkereset_mitosza_es_a_valosag ]
Válasz erre 

Fülig José 2019.04.26. 19:34:09

@teéjesenmindegy: igy van kutya, ezért csaholsz itt minden áldott nap...te nyomorék szar.
Válasz erre 

Dzseem 2019.04.26. 19:35:06

@Comte de Gippaud: nem is gondoltam ilyet hidd el. 8-10 éve is volt egy jó életem. Igazából még az előtt is. Most is fain, de mondjuk nem gondolom, hogy ez bármilyen nyamvadt politikai vezetéstől függ. Dolgozom ÉLEK és a politikusokat politikusnak nézem.
Válasz erre 

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2019.04.26. 19:35:21

@Comte de Gippaud: Gomba-szakellenőr vagyok piacon.
2009-ben 125 ezer volt a nettó bérem. Az albérleten ketten osztoztunk, így sem volt olcsó, 50 ezer. Maradt 75 ezer minden másra. XD Azóta gyengült a forint, drágult minden, és őszre az aszály még emelni fogja az élelmiszerek árait... Tehát esélytelen, hogy ismét ugorjak, és máshol vállaljak munkát. Egyszerűen így sem úgy sem emelkedik az életszínvonalam. Érdekes folyamat megszokni a szegénységet... és érzékelni, hogy hogyan hat (rombolóan) a kognitív folyamatokra is...
Válasz erre 

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2019.04.26. 19:36:31

@Pipas: Megbízási díjam van, ami ennyi.
Válasz erre 

inteligencs elenzeki 2019.04.26. 19:42:19

@Gamma Leonis:

Hagyd a p.csába az egészet, egy kőműves mellett havi 300000 is összejöhet.
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 19:42:29

@szorokin: "Ez ugye a korrekt válasz arra, hogy mennyi a magyar (nettó) "átlagjövedelem""

Átlagot sokféleképpen lehet számolni, nincs olyan, hogy "korrekt" meg "nem korrekt" módszer. Az indexes közönség ismeri a matematikai átlagot, meg a mediánt aztán a politikai beállítottságának megfelelően választ egyet.

Azt viszont észrevettem, hogy te "jövedelemről" beszélsz és nem "fizetésről". Ami azt jelenti, hogy beleszámolod azokat, akik nyugdíjasok, akik munkanélküliek, akik egyetemi hallgatók, akik egyszerűen eltartottak. Persze így szép alacsony szám jön ki, de egy csúsztatás.

A "kormány emberei" az átlagfizetésről beszélnek, te pedig az átlagjövedelemről. Amikor azt mondod, hogy most jól meghazudtoltad őket, akkor bizony buktad a dolgot. Szerintem...
Válasz erre 

inteligencs elenzeki 2019.04.26. 19:55:30

@szorokin:

"Az OECD szerint a medián átlagjövedelem 166 667 forint.
Tehát ugyanennyien keresnek kevesebbet ennél, mint ahányan többet.(kb 5-5 millióan, ha 10 millióan vagyunk)."

Az OECD csak a bevallott jövedelmekről tud.
Arról nem, hogy a kőművesek mennyit tolnak a culágereiknek feketén.
Arra hogy hogy élünk valójában, a legbiztosabb mérőszám a kiskereskedelmi forgalom alakulása, bizonyos fogyasztási cikkek tekintetében.
Válasz erre 

inteligencs elenzeki 2019.04.26. 20:02:40

Szóval Ez a "szeka" megint nem jött be.
Válasz erre 

Dzseem 2019.04.26. 20:05:37

@Hungry__horse: fussunk neki mégegyszer, hogy miért kell ide még vegyszer. Elmondtam az előbb is, hogy ez az egész már ciki és bedőlt is. Ha eszedbe jut a kiskorod, éjjel álmodban Viktorod. Hidd el papi, ez agyhalott állapot, nálad is ez okoz zárlatot!
Válasz erre 

inteligencs elenzeki 2019.04.26. 20:14:23

www.vg.hu/gazdasag/makrogazdasag/felgyorsult-a-kiskereskedelem-novekedesi-uteme-1441303/

Ha ilyen szar a jövedelmi helyzetünk, akkor ez hogy a f.szomba lehet ?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.04.26. 20:24:18

index.hu/gazdasag/2019/04/26/meszarosek_nyertek_el_a_belgradi_vasutepitest/
Ez tökre meglepett.
Válasz erre 

sZulamith 2019.04.26. 20:25:23

@Buchhalter: Ennyi külföldi - netán migráns - jön ide, hogy igy feldobják a lakás árát. Nem akarom elhinni, de más is ezt irja, akkor van benne igazság. Ami a kenyér áfáját illeti: ügyes vagy, mert nyomát sem találom, hogy 18 %. Ha a forrást linkelnéd, megköszönöm. Ne legyek rémhirterjesztő,:)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.04.26. 20:27:59

@Comte de Gippaud: Hogy a faszodba? Úgy te hülyegyerek, hogy az alapvető élelmiszerek jelentősen drágultak.
hvg.hu/gazdasag/20190220_Tovabb_dragulhat_a_kenyer
Mekkora barom vagy te!
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.04.26. 20:35:54

@s:

Ezt az akasztásos megoldást nem kellene szorgalmaznod, ki próbálták a keresztények már többször is a keresztényeken, nem sokat javult a helyzet, esetleg rajtatok is kilehetne próbálni, tartok tőle ez sem segítene.
Válasz erre 

sZulamith 2019.04.26. 20:39:10

@Visceroid: Tudtad? Sok butaságot összeszedtél:)
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 21:23:07

@szorokin: "Az OECD szerint a medián átlagjövedelem 166 667 forint.
Tehát ugyanennyien keresnek kevesebbet ennél, mint ahányan többet.(kb 5-5 millióan, ha 10 millióan vagyunk)."

Na, kinyomoztam honnan terjesztik ezt a pletykát a sajtóban. Itt van a forrás, amit megjelöltek:
www.oecd.org/social/governments-must-act-to-help-struggling-middle-class.htm

Nincs ott, hogy mikoriak az adatok, nincs ott, hogy hogyan gyűjtötték, hogy hogyan tisztították, hogy hogyan számolták. Úgy tűnik, hogy egyszerűen felraktak egy weblapot, aztán ahogyan kattintottak az emberek azt kirakták statisztikaként.

Egy dolog azonban látszik: ez a családok jövedelmét mutatja. Az 1 főre 166 a medián, de persze ez nem reprezentálja a magyar lakosságot, hiszen 1 fős háztartásban nyilván nagyobb a fiatalok és az öregek aránya. 2 fős medián 235 ezer forint, de itt meg nem tudjuk, hogy hány keresőre számítva. A két fős háztartások egy része egy keresős, tehát a medián fizetés ennél magasabb kell, hogy legyen.

4 fős háztartásra, ahol nyilván egy vagy kétkeresős családokról van szó a medián 333 ezer forint havonta. Ami azt jelenti, hogy a medián fizetés valahol 160 ezer és 330 ezer között lehet. Persze nem mond semmit, mert a felmérés nem a fizetésekről szól, azt mondani ezek alapján, hogy az átlagfizetés alacsonyabb mint a hivatalos statisztika egyszerűen marhaság.

És akkor az elszegényedésről: egy csomóan állítják, hogy az alső jövedelemkategóriába lévők száma az OECD "jelentés" szerint nőtt. A kicsit korrektebbek azt is leírják, hogy a vizsgált időszak a 2000 é 2010 közti időszak volt. És valóban, ezt írják:

"Between mid-2000s and mid-2010s in Hungary:
The share of the population in the middle-income class has decreased by -3.7 percentage points.
The upper-income class has decreased by -0.9 percentage points.
The lower-income class has increased by 4.7 percentage points."

Tehát az mszp alatt a szegény réteg szélesedett, a jómódúak rétege meg csökkent. Csakhogy ebből a fideszre vagy az orbánra mindenféle messzemenő következtetéseket levonni egyszerűen butaság.

Megint kiderült egy közszájon forgó nagy bölcsességről, az ellenzéki sajtó unalomig ismételt "megdöbbentő" meg "súlyos" állításáról, hogy alaptalan, ellenkezik a tényekkel, egyszerűen hazugság. Az OECD semmit nem mondott a fideszről, a fizetésekről vagy arról, hogy mi történt az elmúlt nyolc évben.
Válasz erre 

Buchhalter 2019.04.26. 21:44:21

@yourmomtits: legalább te szitya magyar tanulnál meg helyesen írni! Különben nem a tökörképed vagyok kis ványadt takony! Írtam én,hogy libsi vagyok Fidesz faszfej?! Különben a Fidesz a legnagyobb surmo komcsi párt.
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 21:51:41

"Persze a legsokkolóbb adat még is az, hogy a magyar társadalom mintegy harmada 125 ezer forintnál kevesebb összegből él havonta. "

Okés, ennek is utánanéztem. Ha valaki 125000 forintnál kevesebből él havonta, az nem dolgozik, merthogy egy gyermektelen, kedvezményekben nem részesülő segédmunkás is 135 nettót keres havonta. Kevés, persze, de nem 125 alatt van, azaz ez a szám nem azt mutatja, hogy mennyit keresnek az emberek, hanem azt, hogy mennyi pénzből a családok. Azaz benne vannak a 10 éves gyerekek, a munkanélküliek, az eltartottak.

Tessék, itt lehet utánanézni:
www.fizetesek.hu/fizetesek
www.hrportal.hu/berkalkulator_2019.html
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2019.04.26. 21:53:20

@Pipas: bravo, orulok hogy masban is volt annyi, hogy kattintott harmat es megnezte, mibol keszul a hir az indexen. es foleg hogyan.
Válasz erre 

Buchhalter 2019.04.26. 21:53:45

@sZulamith: tessék a link www.szamvitelnavigator.hu/2014/07/az-afa-merteke.html
Válasz erre 

Pipas 2019.04.26. 21:58:21

@droid_: Sokat tanulok az indextől. Elolvasok valamim marhaságot, meglepődök, aztán a "nemá', ez nem lehet" hangulattal utánanézek. :D
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.04.26. 22:33:05

@Pipas: "magyar társadalom mintegy harmada" - sikerült ezt a részt értelmezned?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.04.26. 22:34:30

@Jakab.gipsz: Téged még a kötél is undorodva lóbálna.
Válasz erre 

sírjatok 2019.04.27. 00:03:20

@s: Nevetségesek vagytok ezzel az évente megjósolt összedőléssel, hitlerezéssel meg elszegényedéses óbágatásotokkal. Ezek csak fantáziálások, hogy "jó de hitler is meghalt" meg a többi, a saját nyomorotokat akarjátok enyhíteni azzal, hogy ilyen képeket színezgettek magatokban. Magyarország nem áll hadban a világgal, az ország fejlődik, a fizetések nőnek, az adósság csökken, a fidesz meg nyer.

Többek közt azért is, mert az ellenzék még mindig a fantáziálással ("megbukik majd mert hitler is megbukott!!!") meg a gecizéssel, patkányozással, EU-s árulkodással van elfoglalva. Épp csak a választópolgárokat szarja le valami rosszul értelmezett kiválasztottság-tudat okán ("Majd mi megmondjuk a hülye népnek, mi köll nekik!")

Senki nem vesz titeket már komolyan, a brutál erős fidesz fölény meg még tovább nő, mert ilyen nyomor alakok alkotják az ellenzéket mint ti. Sírjatok, sírjatok, öröm hallgatni.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.04.27. 02:01:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Oszt mesélj, láttál már villanyrezsót, vagy még mindég valami misztikus tárgynak tekinted?
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.04.27. 02:02:32

@Pipas: "Elolvasok valamim marhaságot, meglepődök, aztán a "nemá', ez nem lehet" hangulattal utánanézek. :D"
Dettó. Aztán közvetlen utána megkapom, hogy nekem csak az m4 meg a pesti srácok a hírforrásom.
Válasz erre 

Hungry horse 2019.04.27. 06:46:50

@Dzseem: nekem nem tűnik "bedőltnek".
Ami bedőlt, az a ballibbant ellezék, jobbikostól.
Az pedig vérciki, hogy naponta hazudjatok buktor "bukását".
De szemmel láthatóan képtelenek vagytok felfogni a valóságot.
De sebaj.
Még pár hét és ismét elküldünk benneteket fenébe.
Demokratikusan.
Is.
Válasz erre 

Pipas 2019.04.27. 07:02:58

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "magyar társadalom mintegy harmada" - sikerült ezt a részt értelmezned?

Igen. A magyar társadalom legalább harmada nem fizetésből él. Ezt a cikk szerzője nem gondolta át. Viszont mindenáron azt szeretné, hogy a "jómódúak" is ilyen kevés pénzből éljenek.
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.04.27. 07:47:16

Falun, kisvarosokban rossz a helyzet, de hozzajuk ugysem jut el a vilag, meglevo igenyeiket teljesen kielegiti Viktor (ld. kenyer van, migrans nincs - az elet szep).
Válasz erre 

sZulamith 2019.04.27. 08:03:07

@Buchhalter: Valóban a kenyér áfája 18 %. Köszönöm.
Válasz erre 

Dzseem 2019.04.27. 09:06:47

@Hungry__horse: nekem hidd el, hogy tök mindegy. Nem ez határozza meg az életem. Gondolom a “ti” az a hazafias front, benne az összes elvtárssal, akik hűen és boldogan, kivirult arccal követik hazánk megöregedett vezérét az agyi leépülés útján. Sok sikert hozzá! De tényleg. Nekem ez fain. Harcoljatok csináljátok így “ti”. Amíg ezek Ti vagytok és Ti teszitek addig lehet Rajtatok mosolyogni. Vicces brigád.
Válasz erre 

HaD 2019.04.27. 09:26:33

Mindeközben: orbánc meghírdette a lerabolt vagyon külföldre telepítését...nemcsak a Mo. de egész Európa elárulója(most ép Kínának adja el amink van),most olvastam hogy a kelet nyugat együttműködése mindig is felvirágzást hozott...szerinte...de mikor is volt kelet-nyugat együttműködés???....ahelyett hogy Európa gyarmatosítaná vissza Afrikát ezek a szemetek ép most adnak segítséget hogy Kína 10 ezer km-ről tegye meg amit ezek a tetvek szabotálnak:(:(:(...
Válasz erre 

István Tamasi 2019.04.27. 10:03:40

@Jakab.gipsz:
Ezt az ökörséget saját kútfődből izzadtad ki vagy már csak ennyire telik a habonytakony művektől?
Válasz erre 

István Tamasi 2019.04.27. 10:04:46

@HaD:
A Bp-Belgrád vasútvonal meg is fog térülni kb kétezer év alatt, de addig is hasznot termel a kínaiaknak.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.04.27. 10:07:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Hallottál-e már a karmáról ?

Egy szó mint, a sátánfajzat Soros neoliberális globalista társadalom mérnöki tevékenységével nincs alku.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.04.27. 10:07:38

@Blogolo Blogi:
"Falun, kisvarosokban rossz a helyzet, de hozzajuk ugysem jut el a vilag, meglevo igenyeiket teljesen kielegiti Viktor (ld. kenyer van, migrans nincs - az elet szep)."

Sokkal jobb volna, ha migráns lenne, de kenyér nem?
Honnan veszed azt, hogy a falun, kisvárosban nincs se internet, se okostelefon, se RTL, se semmi?
Válasz erre 

Pipas 2019.04.27. 10:44:10

@teéjesenmindegy: Hagyd már, ebből egyenesen következik, hogy 2010 körül, amikor a vidék elküldte a szocikat a halálba:
1) Akkor még eljutott a világ a falukra, településekre, csak azóta nem, esetleg
2) akkor még nem volt kenyér, most meg már van, vagy
3) akkor még voltak migránsok, most meg már nincsenek, vagy talán
4) akkor még marhára igényesek voltak a vidékiek.

:D
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.04.27. 12:01:07

@teéjesenmindegy: "Honnan veszed azt, hogy a falun, kisvárosban nincs se internet, se okostelefon, se RTL, se semmi?"

Nem állítottam ilyet. Azt állítom, hogy igényük nincs a tájékozódásra.
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.04.27. 12:10:47

@Pipas: Drága Barátom, utolsó levélváltásunk óta sem lettél sokkal pallérozottabb.
1) Akkor még eljutott a világ a falukra, településekre, csak azóta nem, esetleg
****Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány****

2) akkor még nem volt kenyér, most meg már van, vagy
****Ezt kiválóan biztosítja Viktor****

3) akkor még voltak migránsok, most meg már nincsenek, vagy talán
****Kérdezd meg a tiszaújvárosi, sárvári, kecskeméti, szombathelyi, dunaújvárosi stb. lakosságot, hogy mi a véleménye az olcsó migránsokról****

4) akkor még marhára igényesek voltak a vidékiek
****A vidékiek sosem voltak igényesek. Nézd meg milyen körülmények között élnek, hogyan öltöznek. Igényesnek lenni, nekik ez mind nem fontos****
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.04.27. 12:40:16

@Blogolo Blogi:
Na, tipikus példája vagy, hogy miért nem fog nyerni az ellenzék soha semmit. Nagyképű, másokat lenéző, és végtelenül korlátolt vagy.
Tőled megtudtuk, hogy a vidékiek igénytelenek. Nyilván van ilyen is. MInt ahogy egy csepeli vagy kőbányai lakótelepi proli sem az igényességéről híres. De kurva élet, hogy a legbelsőbb belvárosban is laknak igénytelenek. És az is kurvaélet, hogy vidéken is élnek igényesek.

Tök jó látni, hogy a saját magukat borzasztóan tájékozottnak és okosnak gondolók, mint te mekkorákat bírnak pofára esni. Mondjuk egy választáskor. És minél nagyobbat szarik az élet a szátokba, annál több elméletet gyártotok, hogy ez miért van. és ezzel még távolabb kerültök a valóságtól.
Nem kéne kicsit visszavenni, átgondolni, megismerni a dolgokat? Nem lehet, hogy tévedtek?
Válasz erre 

Pipas 2019.04.27. 12:49:48

@Blogolo Blogi: Hát öregem, te aztán az igényesség mintapéldánya vagy. Megérkezel, beböfögsz egy ilyen proli dumát, hogy a vidékiek igénytelenek, mert nem szép a ruhájuk, kijelented, hogy csak azért nem a te kedvenceidet választják az emberek, mert nem jut el hozzájuk a sajtó, benyögöd, hogy aki veled vitába keveredik, az nem "pallérozott", aztán elégedetten hátradőlsz.

Igényesen megoldottad a kérdést, hogy mégis mi a fenének nem értenek egyet veled az emberek. És hogy-hogynem sikeresen kihoztad belőle, hogy te vagy a fasza csávó, mindenki más köcsög. Ez, mint tudjuk, a pallérozott elme sajátossága. :D
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.04.27. 13:02:20

@teéjesenmindegy: "Nem kéne kicsit visszavenni, átgondolni, megismerni a dolgokat?"

Minden át van gondolva, a fentebb leírtaknak megfelelő megoldás jött ki. Ezek a tények és semmi közük ahhoz, hogy az ellenzék mikor nyer majd legközelebb választást - meglehet sosem és akkor majd ráhel kapja meg a WC kilincset. Az újabb diadalok ellenére a vidékiek zöme ugyanúgy gyökér marad.
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.04.27. 13:08:07

@Blogolo Blogi:
Na, hát ha eddig bírtad átgondolni, akkor az téged be is árazott.
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.04.27. 13:18:39

@Pipas: Drága Barátom, azért nem gondollak túl okosnak, mert sosem arról beszélsz vagy arra válaszolsz, amiről szó van.

"hogy a vidékiek igénytelenek, mert nem szép a ruhájuk"
Sosem írtam arról, hogy nem szép a ruhájuk. Arról írtam, hogy igénytelenül öltöznek. Egy sportmelegítő lehet szép, de az nem arra való, hogy piacra járj benne - csak hogy megértsd a miről beszélek.

"...kijelented, hogy csak azért nem a te kedvenceidet választják az emberek...."
Sosem írtam arról, hogy kit kedvelek, te hol olvastad?

" benyögöd, hogy aki veled vitába keveredik, az nem "pallérozott"
Az lenne vita, ha ellenőrizhető és tényeken alapuló érvrendszered lenne. Az nem vitaalap, hogy vidéken 2010 előtt nem volt kenyér, vagy hogy voltak migránsok. Az nem vita, hogy baromságokat irkálsz.

"sikeresen kihoztad belőle, hogy te vagy a fasza csávó, mindenki más köcsög"
Sosem írtam arról, hogy mindenki más köcsög, sem arról, hogy én fasza csávó vagyok. Arról írtam, hogy a falukban és kisebb városokban baj van, illetve arról, hogy a probléma nagyobbrészt az igénytelenségükből fakad.
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.04.27. 13:26:04

@teéjesenmindegy: "Na, hát ha eddig bírtad átgondolni, akkor az téged be is árazott."

Drága Barátom, a tudomány mai állása szerint az emberiség jó eséllyel fogja kipusztítani magát, másrészről biztosnak néz ki az is, hogy a csótányok túl fognak minket élni. Ettől függetlenül még csótányok maradnak. Kb. ennyi a véleményem a fidesz múltbeli és eljövendő diadalairól, illetve azokról, akik emiatt örömtüzeket gyújtanak.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.04.27. 14:31:01

@István Tamasi:

Nem tudom ki az a Habony művek, viszont a te takony műveidet már olvastam.

Persze néha vannak tiszta pillanataid is. Ez most nem az.
Válasz erre 

Pipas 2019.04.27. 14:50:52

@Blogolo Blogi: "Az lenne vita, ha ellenőrizhető és tényeken alapuló érvrendszered lenne. Az nem vitaalap, hogy vidéken 2010 előtt nem volt kenyér, vagy hogy voltak migránsok."

tehát nem értetted meg...
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.04.27. 23:20:14

Tehát foglaljuk össze a cikk valóság tartalmát ami így hangzik:

Magyarország gőzerővel folytatja a neoliberális vélemény diktatúra miszlikbe aprítását.

És ez így helyén való.
Válasz erre 

s 2019.04.28. 00:35:32

@Minden ballib bérretteg: Anyád meg törölgeti a szája széléről a gecit. Ez van.
Válasz erre 

s 2019.04.28. 00:37:01

@Jakab.gipsz: Megbasztad anyádat szájba. Ne is tagadd, tudja azt mindenki.
Válasz erre 

s 2019.04.28. 00:47:25

@sírjatok: Van az úgy. hogy a hülyék többen vannak, mint a normálisak. Sőt, általában ez a helyzet. Ezért nem is meglepő az, ami most van. Kell egy fasza válság, amibe szépen belegyalogoltok, aztán akkor majd elválik a szar a lapáttól. A kibaszott hülye britek is megszavazták a kilépést az EU-ból, aztán most csak pislognak. Rájöttek, - mert a hülyék nem gondolkoztak előre - hogy beszopták a bucifaszt. Pedig az még csak nem is egy kutyaütő gazdaság. Legalábbis nem a legszarabb, ami létezik. Majd szépen orbán is rádöbben, hogy szar van a palacsintában.
Válasz erre 

István Tamasi 2019.04.28. 08:02:47

@Jakab.gipsz:
Nahát. Még arra sem méltatnak a megbízóid, hogy közöljék veled mi szerint a takonyhabony hazugsággyárból származnak azok a sivalkodások amikkel te itt bérkommentelgetsz?
Válasz erre 

telkoe 2019.04.28. 21:44:21

@Buchhalter: Ha mar eldicsekedtel vele, hogy a Jobbik nacijaira szavazo ostobacska naci hulyegyerekek egyike vagy, akkor meg is fogadhatod a tanacsod es kussolhatsz mielott meg jobban bohocot csinalsz magadbol. Bar az ostoba de nagypofaju fotelszamuraj hulyegyerek valaszto es nacibol komcsiva vedlett politikai kurvak partja tokeletesen illik egymashoz.
Válasz erre 

eßemfaßom meg áll 2019.04.29. 21:53:01

@Blogolo Blogi:"Azt állítom, hogy igényük nincs a tájékozódásra. "

És ezzel biznyítottad a saját tájékozatlanságodat. Nyilván a buborékban ezt suttogják a Hangok.
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.04.29. 22:26:13

@eßemfaßom meg áll: ül.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard