Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Úgy tűnik, Orbán kissé túltolta a migránsbiciklit

Úgy tűnik, Orbán kissé túltolta a migránsbiciklit

Amíg Magyarországon szinte mindent letarol a Nemzeti Együttműködés Rendszere, addig Európában egyelőre elég bizonytalanul mozog a NER. Néha ugyanis nehéz a Fidesz vezetőinek eligazodniuk olyan közegben, ahol médiaegyensúly van, vagy a kormány nem gyakorol nyomást az állami szervekre, civilekre, a gazdaság szereplőire, ahol a korrupciót üldözik, és nem segítik kormányzati intézkedésekkel. A most dübörgő uniós kampány megmutatja, hogy ami eredményre vezet itthon, az általában hatástalan módszer Európában. Orbán Viktor frusztrációja abból adódik, hogy nem igazán tudja kontrollálni, mi zajlik 500 millió európai polgár fejében.

inddex.jpg

Fotó: index.hu

„Baráti tárgyalásokon vagyunk túl. Értékeltük a kétoldalú kapcsolatok kérdését, amelyet rendezettnek és sikeresnek tekintettünk. Fontosnak tartottuk a gazdasági kapcsolatok kérdését, amelyet fejleszteni szeretnénk” – kezdte Heinz-Christian Strachéval, Ausztria alkancellárjával közösen tartott sajtótájékoztatóját Orbán Viktor hétfőn a megbeszélést követően. Ezek a szófordulatok akár 40 éve is elhangozhattak volna Kádár János és Erich Honecker baráti találkozóját követően. A szavak üresen csengenek, ugyanakkor azt az üzenetet hordozzák, hogy az osztrák Szabadságpárt és a kereszténydemokraták pártcsaládjából éppen kifelé masírozó Fidesz szinte minden fontosabb kérdésben egyetért.

Természetesen elsősorban a migráció és a határvédelem kérdése került terítékre a kétoldalú megbeszéléseken. Orbán igyekezett dörgölőzni a szélsőjobboldali politikustársához, hiszen elismerően beszélt a Néppárt és a Szabadságpárt ausztriai koalíciójáról, sőt Európában követendőnek tartaná, ha a jobbközép pártok együttműködnek a jobboldali pártokkal. Természetesen ezúttal sem nevezte szélsőjobboldalinak partnerét, ahogy a néhány napja Magyarországon vizitáló Matteo Salvini Északi Ligájára sem használta ezt az egységesítő jelzőt. Pedig a szociáldemokratákat sem úgy különböztetik meg a kommunistákat, hogy az előző pártcsaládhoz tartozók a balközép, az utóbbiak pedig a baloldal képviselői. Aki részeg, arra mondhatjuk, hogy kicsit kótyagos, de attól még tántorogni fog, és a végén elbotlik a saját lábában.

Európában ugyanis a migráció mellett más témák mentén is kampányolnak pártok, a politikai vezetők ráadásul nyilvános viták útján, vagy pártjuk által felvállalt programok segítségével próbálják megszerezni a polgárok támogatását. 

Orbán a kampánya tehát abból áll, hogy végiglátogatja új barátait. Ők amellett, hogy a populisták pártcsaládjába csábítják, nem szembesítik olyan kellemetlen tényekkel, hogy hová illant Magyarországról az elmúlt 10 év alatt a jogállamiság, miért zajlik kollektív népbutítás a kormányzati propaganda hathatós közreműködésével, és hogy mi értelme személyes sértettség miatt elüldözni egy nemzetközi hírű egyetemet az országból? A magyar kormányfő most a kisebb ellenállás irányába halad, amit valószínűleg rosszul tesz. Európában ugyanis a migráció mellett más témák mentén is kampányolnak pártok, a politikai vezetők ráadásul nyilvános viták útján, vagy pártjuk által felvállalt programok segítségével próbálják megszerezni a polgárok támogatását. 

Ennek a magyar közéletben nyomát sem látjuk, ugyanis a Fidesz leszűkítette a közbeszédet egyetlen témára, amely előnyöket biztosít számára, és legalább 13-14 mandátumot hoz majd a kormánypártnak az új Európai Parlamentben. Már most borítékolható a Fidesz győzelme a május 26-i választáson, ám a magyar kormánypárt sorsa ezúttal nem hazai pályán dől el, hanem a többi uniós tagországban. Orbán szeretné a saját képére formálni az EU-t, ám ehhez politikai többséget kellene szereznie a közös parlamentben, amire most elég kevés esélye mutatkozik. A néppárti felfüggesztés óta ráadásul alábbhagyott a pávatáncos lendülete is, hiszen egyértelművé vált számára, hogy a jobbközép pártok elutasítják az együttműködést az általa csak jobboldalinak, de a közbeszédben szélsőjobbosnak tartott populista erőkkel.

index1_31.jpg

Fotó: index.hu

A hazai pályán otthonosan mozgó Orbán az európai színtéren többször elszámolta magát, és most is arra kényszerül, hogy improvizáljon. Egyértelmű ugyanis, hogy a Juncker-Soros plakátkampánnyal túltolta a migránsbiciklit, így idő előtt kell választania a néppártiak és a populisták között. Egy visszafogottabb kampánnyal nagyobb mozgástere maradt volna, most azonban azon izgulhat, hogy új szövetségesei az előre jelzettnél is jobban előretörjenek. Ha ugyanis az EP-választások után nem következik be földcsuszamlásszerű átalakulás az uniós erőviszonyokban, akkor a periférián találja magát, és a mostaninál is szűkebb mozgástérbe kényszerül. És ezt már itthon se nagyon tudja majd titkolni. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Addig hajtsd a lovad, amíg szívesen vágtat veled, de ha ráun a rohangálásra, inkább hagyd legelészni.”

174 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Úgy tűnik, Orbán kissé túltolta a migránsbiciklit Tovább
Facebook Tetszik
0
174 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben
  • Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval
  • Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány
  • Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9014813256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (174)
Az utolsó 100 komment:

nemecsekerno_007 2019.05.09. 15:28:16

@Fülig José: Az oroszokkal üzletelünk, ugyanúgy ahogy az USA Szaud-Arábiával.
Ha valaki akkor ti szopogatjátok Marx meg Lenin bránerét tisztán ideológiai megfontolásból, de az nekünk mindig sok pénzbe került, ezért is lettek elzavarva újabb 2/3-al...
Válasz erre 

ZX 2019.05.09. 15:29:04

@Minden ballib bérretteg: "A migrációt meg kell állítani. Pont." Kb. annyira tudod megállítani mint a tengeri áramlatokat vagy a szelet. Aztán mondd csak, melyik kultúrát sírod vissza? A markomannt, dunomnit, boi-t, piktet, lombardot, frízt, szárdot, helvétet vagy mást a sok száz letűnt nép és kultúra közül? Legtöbbjükről még csak nem is hallottál. Azt felejted el, hogy a változás örök, és ugyan eltűnik egy kultúra ami helyett lesz egy új és majd az lesz természetes, és azt akarja majd mindenki megmenteni amíg azt is felváltja egy másik.
Válasz erre 

Fülig José 2019.05.09. 15:29:15

@nemecsekerno_007: aki itt kever az te vagy. gugli a barátod, és nem írsz ekkora f.szságot... vagy a lendvaiban nincs net...?

https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Tálibok

egy égés vagy a rettegősballib haveroddal, meg a szokollal..
Válasz erre 

ZX 2019.05.09. 15:30:00

@konrada: Hahaha. És te meg majd egy szaros kerítéssel megállítod majd mi amit a rómaiak fegyverrel sem tudtak.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.05.09. 15:30:09

@felucca02:

Eddig is leszartam mi a véleményed, és mitől tekintessz el, hidd el ezután is elfogok.
Gyurcsány csicskák marhaságai a legkevésbé se érdekelnek.

Viszont kötelessége mindenkinek megcáfolni az agyatlan migránsseggnyaló hazudozásaitokat, így nekem is !
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.05.09. 15:30:49

@MAXVAL bircaman közíró: Ez csak részben igaz, ez a mostani melegedés az ember miatt van, de persze nem a villanyautó elterjedése fogja megállítani, ahog a liberálzöldek v. Elon Musk hiszi...
Válasz erre 

felucca02 2019.05.09. 15:31:05

@MAXVAL bircaman közíró: A migráció természetes folyamat, megállításával foglalkozni pótcselekvés.
Válasz erre 

Khonsu 2019.05.09. 15:31:08

@Minden ballib bérretteg:

Ami igazán szánalmas, hogy az elmúlt 4 év alatt sem sikerült a migráncsozáson-sorosozáson kívül más témát találnotok. Arról szól a cikk is, hogy míg nálunk ez az egy lemez forog, addig Európa többi részén több téma, megoldandó probléma is terítéken van.
Írom ezt úgy, hogy egyetlen magyarországi politikai erővel sem tudok azonosulni, még mielőtt elkezdenél lipsizni...
Válasz erre 

Fülig José 2019.05.09. 15:31:25

@nemecsekerno_007: ahah.... az oroszok, jueszéj, szaud arábia meg orbánisztán... példaként, egy mondatban... ja, tudom! világnemzet...
muhahahahahaha
szánalom...
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.05.09. 15:31:52

Honnan veszi a postoló, hogy a vitya túltolta? Semmit sem tolt túl, mert még mindig ő a magyar miniszterelnök, az ő brancsa, családja ül minden pozícióban, és most is viszi a szavazatok javát. Hogy a francba tolta túl? Agyrém, hogy sokan milyen mesevilágban élnek!
Válasz erre 

teleorman 2019.05.09. 15:32:05

@ZX: a világ sajnos bonyolult. Pld. marokkói és marokkói vagy palesztin és palesztin között is nagyon nagy a különbség. Láttam már roppant kulturált, franciául gondolkodó marokkói "kvázi agysebészt" is, ám iszlám terrorista is akad bőven közöttük, lásd a decemberben meggyilkolt, vadkempingező skandináv lányok esetét. Ez igaz a magyarra is. Némelyikük - nincsenek kevesen - eléggé debil ahhoz, hogy elhiggye: a magyar múlt, jelen, jövő összes kérdése összesűrithető egyetlen, a Vezér karmesteri pálcája által beintett bőgésben: állítsuk meg a migrációt!!! Mások - bár nem feltételenül migrács-símogatók - ennél árnyaltabban látják a világot.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.05.09. 15:33:42

@ZX:

Azért valahol boldog vagyok, hogy már vleed együtt két ballib agyhalottal is eljutottunk arra a szintre, hogy belássátok van migráció és elkerülhetetlen a tömeges migráció a követekző évtizedekben.

Azon persze vitatkozunk, hogy megvédjük-e magunkat, vagy toljuk le a gatyánkat a muszlim honfoglalók elött, de már a modernkori muszlim honfoglalás tényét legalább tisztáztuk.

Ami ilyen blogban, ami a migráció puszta létét is tagadja, a maradák agyhalott Gyurcsány ciscskával egyetemben, kész felüdülés.. :DDD
Válasz erre 

ZX 2019.05.09. 15:39:56

@Minden ballib bérretteg: Vicces, hogy az agyhalottaz le aki csak két opció közül válogat (bár az is csoda, hogy az üres fejében van egyáltalán bármilyen opció). Csak sajnos vagy inkább szerencsére a világ ennél bonyolultabb.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.05.09. 15:41:16

@teleorman:
Svédeknél amíg 2006-ig nyílvántartották a nemi erőszak elkövetők származását, addig kiedrült, hogy a nemi erőszakok 80%-át az 5%-nyi migrációs háttérrel rendelkező kisebbség követte el.
Aztán betiltották a mérést, és statsiztikát.

Azaz a magyarok, svédek, és más európai nemzetek által elkövetett erőszakos cselekményekre hivatkozva, ránk erőszakolni olyanokat, akik ezeket hatványozottan és sokkalta természetesebben követik el, az öngyilkosság.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.05.09. 15:43:26

@ZX:

Végső soron ez a két választás van.
Vagy megvédjük magunkat, vagy nem.

Minden politikai döntés, ami a védelmet segíti hasznos, minden ami a migrációt segíti, pártolja, vagy inspirálja az öngyilkosság.
Válasz erre 

vajdasagi 2019.05.09. 15:43:51

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Mi sem akarunk meg te sem akarsz afrikaiakkal élni. A különbség közöttünk az, hogy én tolvajok között, meg nemzetrontók között sem akarok élni, de mégis itt vagy te nekem, és egy országban élünk, meg itt vannak a NER vezéralakjai is.
Válasz erre 

elvis56 2019.05.09. 15:44:06

Orsos már nem tényezö a kontinensen.
Válasz erre 

ZX 2019.05.09. 15:46:22

@Minden ballib bérretteg: Végső soron nem ez a 2 megoldás van, de neked úgysem lehet megmagyarázni. Azért 2 migráncsozás közt ne felejts el leugorni a kebaboshoz meg az albán pékségbe.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.05.09. 15:46:59

@vajdasagi:

Ennek az az egyszerű oka, hogy a DK-s MSZP-s elkúrók nemcsak ugyanúgy lopnak, csalnak hazudnak, hanem el is kúrják, és boldogan engedik be a migránsokat az országba.

Azaz semmivel nem lenne jobb, viszont minden területen sokkal szarabb lenne minden.
Ezért nem nyernek.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.05.09. 15:49:38

@ZX: Azért próbáld meg felvázolni, mi van még, az említett 2 lehetőségen túl.
Úgy hitelesebb a kritika.. :DD
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.09. 16:02:12

@felucca02:

Más ügy. A migráció emberi folyamat,
Válasz erre 

ZX 2019.05.09. 16:03:22

@Minden ballib bérretteg: Minek? Szerinted minden arab terrorista, integrálni lehetetlen őket stb. Nem egyszerű a dolog, ez tény és nem is oldódik meg a probléma 10 év alatt, - sokszor akár 100-150 évig is elkülönülő homogén tömbök vannak a társadalomban, - de azért nem lehetetlen. Viszont a németek és a svájciak szájkarate helyett dolgoznak a problémán.
Válasz erre 

comblog 2019.05.09. 16:07:18

"a világ sajnos bonyolult. Pld. marokkói és marokkói vagy palesztin és palesztin között is nagyon nagy a különbség. Láttam már roppant kulturált, franciául gondolkodó marokkói "kvázi agysebészt" is, "

Ez tényleg elég jól leírja a szituáció 1 részét. A másik része, hogy az agysebész nem hozzánk akar majd jönni éhbérért, hanem oda ahova meg tudják majd fizetni. Az alkalmazkodni képes normálisabb réteg szintén nem akar majd hozzánk jönni. Persze ahova mennek ott is azért lesz majd társadalmi feszültség, mert a többségnek ettől rosszabb lesz, max. kb. csak a felső néhány százaléknak (a cégtulajdonosoknak stb.) lesz jobb. Nekünk majd jut amit kiosztanak az elosztós rendszerben és majd ehhez kell jó képet vágni, úgy hogy nálunk ettől a migrációtól szinte csak rosszabb lehet. Egyetlen esélyünk, hogy felismeri nyugaton is a többség, hogy ez nem nekik lesz jó. Mondjuk erre vajmi kevés esély van mert agymosás mindenütt van, hol erre hol arra. Úgyhogy én a gyerekeket egyetlen dologból korrepetálom: angolból, mert az iskola az 1 nagy nulla. Persze lehet ez is a cél. Ha itt rossz, akkor aki teheti az majd menekül, oda ahol eddig is sokat nyertek a menekülésből. Persze ők azért tudták, hogyan kell válogatni és beintegrálni. A kontinensen ez sose ment. Sőt abból csak baj volt, ha német gondolkodó akarta megmondani mi a jó. Ettől óvjon minket az ég meg a középkorban élő vallási fanatikusoktól.
Válasz erre 

konrada 2019.05.09. 16:09:43

@ZX: Igazad van. Gondolom te sem próbálkozol olyan hülyeségekkel, mint zárat tenni lakásodra, vagy lelakatolni bringád, bezárni az autód,inkább csak hahaházol, mikor a többiek ilyenekkel próbálkoznak. ;))
Válasz erre 

ZX 2019.05.09. 16:15:09

@konrada: Már megint ez a sokadszor előrángatott hülyeség? Mi köze a magántulajdonnak a társadalmi együttéléshez? Attól, hogy valakit nem engedek a lakásomba nem jelenti azt, hogy nem építhet fel a szomszéd telken egy házat magának, hogy ott lakjon. Tudom tudom, most erre jön majd hogy te sem szeretnéd, hogy a szomszédban hajnalig dajdanozó cigánycsalád éljen és ez igaz is. Viszont ennek az elhárítása az a nehéz és hosszú folyamat amiről beszéltem.
Válasz erre 

konrada 2019.05.09. 16:31:46

@ZX: Egyről beszélünk. A szomszéd azt csinál, amit akar - csak ne a mi kárunkra.
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.05.09. 16:34:07

@ZX:

Ez nemcsakohogy nehéz feladat, hanem lehetetlen. Az integráció akkor tud megvalósulni, ha az illető szertetne integrálódni. A muszlimok többségének viszont esze ágában sincs integrálódni.
Ahol egy lakónegyedbe többségbe kerültek a saját vallási törvényeik (sária) szerint élnek. Ha sört iszol ott megvernek, ha miniszoknyában tévedsz oda megbasznak.

Az évszázados folyamat eredménye az lesz, hogy erősebb kutya baszik, mint általában minden történelmi korban. És mivel simán túlszaporodják az Európai népességet, plussz a liberlaizmust elfogadást hírből se ismerik, nem kétséges mi lesz a kimenetel.

De csak ha hagyjuk, és a ballib hagymázas álmok mentén tönkrebasszuk Európát végérvényesen.
Válasz erre 

ZX 2019.05.09. 16:36:56

@konrada: Igen, de a szomszédot nem kell totál hülyének nézni akivel nem lehet értelmesen beszélni. Persze lehet, hogy ilyen, de az az 1000 esetből mennyi? 1-2? Olyan nincs, hogy integrálhatatlan, de nyilván annál nehezebb, minél homogénebb egy tömb. Ha ezt szétbontod könnyebb a dolgod. A totális elutasítás viszont épp ellenkezőleg hat.
Válasz erre 

ZX 2019.05.09. 16:39:41

@Minden ballib bérretteg: " A muszlimok többségének viszont esze ágában sincs integrálódni." Ezt mondták neked? Vagy csak ez így van mert te azt mondod? Gondolom a körúton a kebabos sem integrálódott és titokban otthon bombát gyárt és arra vár, hogy bemenj hozzá, utána meg megbassza a feleséged meg a lányod.... ja nem, csak hülyeségeket beszélsz.
Válasz erre 

enrikokaruszo 2019.05.09. 16:42:15

már ott abbahagytam hogy médiaegyensúly
ahol letiltanak egy dokumentumvideót, mert látszik,hogy zúznak a fekete csávók, ott cenzúra van
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.05.09. 16:46:02

@ZX:
mandiner.hu/cikk/20180903_saria_europa
Néhány statisztikai adat: a nem német nemzetiségű fiatal muszlimok csupán 52 %-a „szeretne beilleszkedni”, míg a „fiatal muszlimok életképe” megjelölésű kutatás szerint a megkérdezettek 15%-a elfogadhatónak tartja erőszak alkalmazását a Nyugattal szemben.
...
2013-ban a Forskning & Framsteg (Kutatás és Progresszió) című népszerű ismeretterjesztő svéd magazin arról írt, hogy már az 1990-es években a csoportos nemi erőszak (három vagy több személy által elkövetett) erőszakcselekmények 39%-át külföldi születésűek követték el Svédországban.
...
a svéd kormány honlapja szerint 2014-ben 20 százalékkal volt több a fegyveres támadás, mint 2006-ban, valamint hogy a statisztikák azt is mutatják, hogy 2011-ben 17 embert öltek meg lőfegyverrel, míg ez a szám 2015-ben már 33 volt.16 Mindeközben – a Pew Research Center amerikai agytröszt kutatása szerint – alig 6 év alatt 88 százalékkal ugrott meg a muszlimok száma Svédországban (a 2010-es 430 ezer főről 2016 közepéig 810 ezerre).
...
Válasz erre 

darlacko 2019.05.09. 17:07:12

Jobbközép, jobb, szélsőjobb... Ezek ma már értelmetlen kategóriák. Csak elitista-establishment és protest-populista pártokról lehet ma már beszélni. És mindkét csoportban vannak régen jobb vagy baloldalinak nevezett pártok is.
Válasz erre 

Ballib vagyok mert rettegek 2019.05.09. 17:07:24

És ellentétben a kirekesztő fasisztalibero ballibekkel, a keresztény Orbán Viktor sose volt arab kirekesztő, mindig éltette az iszlámot és ha Soros nem akadályozná meg Koránt is tanulhatnának a magyar keresztény gyerekek. Tehát a keresztény Orbán Viktor minden népet szeret, csak Brüsszelt meg Sorost utálja.

Orbán Viktor: Aki bezárkózik, vesztes lesz
2018.06.09.
origo.hu

Budapesten rendezik az Arab Bankok Szövetségének éves közgyűlését. Az eseményen az arab bankárokat Orbán Viktor köszöntötte, és figyelmükbe ajánlotta Magyarországot.

A miniszeterelnök néhány fontosabb állítása:
Magyarország nyitott és barátságos ország, ahol barátságos emberek laknak. Nálunk örülnek a befektetőknek az emberek. Nem mindenhol mondható el, hogy ilyen nyitott és üdvözlő a szemlélet.

Magyarország Európa egyik legbiztonságosabb országa.
Itt hiányoznak azok a gettók, telepek, külvárosi részek, ahová az ember nem teheti be a lábát, az egész város biztonságos.

Magyarország biztonságos jogi értelmben is.

Magyarországon él a tisztelet kultúrája. Ez nem mondható el Európáról. A világnak ezen a sarkán nem tisztelik a jóistent, a családokat és a nemzetet, tőlünk nyugatra mindenki progresszív. De mi nem osztjuk ezt a vélekedést.

Minőségi életet csak ott lehet élni, ahol a tisztelet hangján beszélnek. Itt mindenki rendkívül nagyra értékeli az iszlámot. Úgy tekintük az iszlámra, mint egy nagy építményre.
NEM TEKINTÜNK FENYEGETÉSKÉNT AZ ISZLÁM VILÁGBÓL ÉRKEZÖKRE.

Orbán a pápát idézte: "ÚJRA KELLENE OLVASNI A KORÁNT" Ha jobban figyelt volna az emberiség a Korán tanításaira, akkor nem tartana itt a világ.

Mi senkit nem oktatunk ki majd demokráciából, vagy ember jogokból.

Magyarország egy felemelkedő ország. ha fél év múlva jönnek, még jobbkor jönnek.

A politikusok nem ismerik a jövőt, de ezt nem vallják be. Olyan változások vannak, amelyek hatásait lehetetlen felmérni. Hogy kik lesznek a sikeresek és vesztesek, azt senki nem tudja megmondani. Egy dolgot tudunk: aki bezárkózik a kerítés mögé, az vesztes lesz.
Válasz erre 

Ballib vagyok mert rettegek 2019.05.09. 17:13:26

Na migrisimagatók ezt olvassátok el!

mandiner.hu/cikk/20180903_saria_europa_pravda
Néhány statisztikai adat: a nem német nemzetiségű fiatal muszlimok csupán 0,2 %-a „szeretne beilleszkedni”, míg a „fiatal muszlimok életképe” megjelölésű kutatás szerint a megkérdezettek 115%-a elfogadhatónak tartja erőszak és az atombomba alkalmazását a Nyugattal szemben.
...
2013-ban a Forskning & Framsteg (Kutatás és Progresszió) című népszerű ismeretterjesztő svéd magazin arról írt, hogy már az 1990-es években a csoportos nemi erőszak (három vagy több személy által elkövetett) erőszakcselekmények 39%-át külföldi születésűek követték el Svédországban, már akkor is, pedig akkor még nem is voltak migrik.
...
A svéd kormány honlapja szerint 2014-ben 820 százalékkal volt több a fegyveres támadás, mint 2006-ban, valamint hogy a statisztikák azt is mutatják, hogy 2011-ben 17 embert öltek meg lőfegyverrel, míg ez a szám 2015-ben már 11.033 volt. Mindeközben – a Pew Research Center amerikai agytröszt kutatása szerint – alig 6 év alatt 88 százalékkal ugrott meg a muszlimok száma Svédországban tehát ők a gyilkosok.
...
Válasz erre 

Alick 2019.05.09. 17:14:18

@konrada: Tudom... egyrészt diplomácia, puhulós egyeztetősdi... másrészt ezzel bele lehet sétálni az apa-fió-szamár mese csapdájába, hogy aki a határozottság helyett túl sokat magyaráz és diplomáciázik, az a végén senkinek se tud a kedvére tenni.
Akár Merkel irányába is lehetett volna asszertívabb, hogy először a regisztrációt kényszerítse ki a schengeni határokon, utána a tapasztalatok tükrében puhítson a szabályokon.
Ezért cserélném le Viktort bármikor Nigel Farage-ra... :) igaz ő konzervatív liberális - anti-etatista - euroszkeptikus, de legalább határozottabban képviseli a saját meggyőződését, még ellenszélben is.
Válasz erre 

Alick 2019.05.09. 17:15:36

@ZX: "Szerintem fordítva, a menekülteket segíteni kell, hogy mihamarabb visszatérhessenek, vagy beilleszkedjenek. A letelepülés nem kötelező, hiszen nem kötelességem munkát adni."

Igen, a célirányosság mindig kifizetődő.
Válasz erre 

Alick 2019.05.09. 17:20:50

@Fülig José: "luxitóni kötvényeseivel, akiről a jó k.va Isten sem tudja kik is valójában..."

Jogos észrevétel, bennfentes puszira-pacsira nem támogatjuk a migrációt, mert így akár Osama bin Laden is letelepedhetett volna, mint fizető csókos (hipotetikusan, 2001 előtt).

"azmegvan, hogy ebben az országban csak az a pàr migráncs fordult meg, aki a geci miatt kénytelen volt gyalog folytatni az útjàt?"

Ők inkább együtt nem működő menekültek, akiket a hatóságok "elfelejtettek" a szabályok szerinti regisztrációra kényszeríteni. Persze utána buszoztatták őket, de az is csak a szabálytalan beléptetéshez járult hozzá.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.05.09. 17:26:36

,, Orbán Viktor frusztrációja abból adódik, hogy nem igazán tudja kontrollálni, mi zajlik 500 millió európai polgár fejében."
Ez ebben a formában orbitális csacskaság. Nem csak Orbán, de senki nem tudja mi jár mind az 500 millió fejében és nem is tudja azt senki kontrollálni egyösszeségében. A migráns ellenes retorikára építő pártok nagyon is látványos növekedésen mentek át és az EPP-ben nagyon is észlelhetőek az Orbán keltette zavar jelei, ahogy magában az unióban is. Nem elég önjelölt elemzőnek látszani, annak is kell lenni.
Válasz erre 

apro_marosan_petergabor 2019.05.09. 18:05:55

A post végéna kérdések mindent elmondanak a szerző szándékáról, valahogy szeretné lehúzni a FIDESZt és OV-t a mocsárba. Ahol a libero-bolsi ellenzék dagonyázik, kiúttalanul. Így a szokásos "olyan kérdéseket teszek fel, hogy arra csak olyan választ lehessen adni, ami a céljaimnak megfelel" című klasszikus libero(bolsi) játékot játssza, ezt játsszotta a szadesz már 30 éve is...
Nem tudnak újat kitalálni, ezért is vannak ott, ahol. A szuaréban.
A többi a szokásos ulib böfögés.
Válasz erre 

Boycie 2019.05.09. 18:06:01

@Világít a torony: ez a blogger egyáltalán nem látszik önjelölt elemzőnek. Ő agyhalott bérhazudozónak látszik, legalábbis innen nézve :)
Válasz erre 

Boycie 2019.05.09. 18:07:19

@Alick: Pedig le is lőhették volna őket. Az igény megvolt rá :)))
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.05.09. 18:31:38

@Fülig José: A szánalom ez a folyamatos sivalkodás amit folytattok...

A patás meg elszigetelődik, szétveri Európát, tönkreteszi az országot. Ja, nem.... Muhahahahaha!!!!!!

De látom a kampány miatt mindenki nagyon aktív. Én most inkább pénzt keresek...
Válasz erre 

illaim 2019.05.09. 18:35:11

Hú! Báncsák a vezért! Ide is rohant az összes véresszájú a fidess SA csürhéjéből! LOL
Válasz erre 

Pipas 2019.05.09. 18:35:28

@Khonsu: "A túlzott migráció ugyan valóban probléma, de önmagában inkább csak gazdasági/szociális probléma. "

Ha jó sokan bejönnek szíriából, akkor olyan viszonyok lesznek itt, mint szíriában vannak. Mondanád azt a szíriai helyzetre, hogy "inkább csak gazdasági/szociális probléma"?

Ha mondjuk a feleségednek vagy gyerekednek kioltaná az életét egy konyhakéssel valaki, aki úgy véli, hogy ezzel közelebb kerül Allahhoz, akkor mondanád, hogy "ez inkább csak gazdasági/szociális probléma"?

Ha a szomszédod közölné, hogy megsértetted a vallását és ezért téged leginkább le kellene fejezni, akkor mondanád, hogy "ez inkább csak gazdasági/szociális probléma"?
Válasz erre 

ember100 2019.05.09. 18:44:15

@Minden ballib bérretteg:
Helló !

Öreg kezdem unni az agymenésed és a torz értelmezéseidet.
breivik egymaga mennyi fiatalt ölt meg ?????
De tudod mit ha nem kellenek a szomszédodba menekültek , fogadd be breiviket , háta szerencséd lesz és NEM mészárol le mint az övéit .
Az áldozatai Norvég munkáspárti fiatalok voltak ,keresztények .
Kellene lakótársnak ? :)
Válasz erre 

Fülig José 2019.05.09. 18:49:04

@nemecsekerno_007: haver, én úgy látom ti sikítoztok MINDEN ALKALOMMAL ha valaki kritikát mer megfogalmazni a csúti rettekel kapcsolatban. írnám, hogy kontraproduktív amit toltok de biztos vagyok benne hogy nem ismered a kifejezést. tudod kurva érdekes, hogy a 2/3-ot meg az ország jobban teljesít rizsát, meg a többi faszságot mé minig MINDEN NAP MINDEN PERCÉBEN nyomatni kell..hát ha igaz lenne, már valaminek azért látszania kéne...de nem...pár stadion, kisvasút meg egy új, nemzetthy burzsoázia. ennyit tudtok. tán a neveteket még...
Válasz erre 

Fülig José 2019.05.09. 18:51:39

@Szóra kész Szókratész: na mesélj már, kit nyomtunk le fegyverrel hogy élhessünk? de vigyàzz, beugratós kérdés!
Válasz erre 

Fülig José 2019.05.09. 19:00:12

@Szóra kész Szókratész: aha. tehát ha mi vagyunk a kezelhetetlen bevándorlók, az rendben van. ha más, akkor a k.va anyját. tiszta szerencse, hogy felétek ismeretlen a kettős mérce kifejezés... amúgy bitang sokat nyertünk (47 év), le a kalappal. mondjuk azóta ennyit se sikerült...
Válasz erre 

konrada 2019.05.09. 19:13:37

@Alick: Ja. A Nofingersprint Aliék. Akik szabadon szaladgálhattak át a határon, miközben azt hurcolták meg, aki még akarta állítani őket...

Hülye egy világ volt az...

(S mielőtt : nem a rugdosodó barmot védem, hanem azokat támadom, akik szerint ez így jó volt.)
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.05.09. 19:14:51

@Fülig José: Én nem nyomom a kormányzati happy propagandát, de azért arra szoktam írni ha az ezredik "mindenszar" blog jelentkezik.
Válasz erre 

konrada 2019.05.09. 19:19:29

@ember100:.. s hány városban tartották örömünnepet a mészárlása után, s hány hítszónok tartotta követendő példának?
Válasz erre 

ember100 2019.05.09. 19:23:32

@konrada:
Helló !

És azért még megölt vagy 70 fiatalt .
Meg aztán a szélsőjobbosok igencsak istenítik .
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.05.09. 19:25:08

@Szóra kész Szókratész:
Miért, 1000 táján volt olyan rendszer, hogy befogadás, segély? Mert ha lett volna biztos nyugatabbra lennénk.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.05.09. 19:28:02

Meglátjuk mi lesz május végén, kiderül, hogy túltolt-e bármit is. Aztán az ellenzék nehogy a buktát tolja túl mint legutóbb!
Egyébként ha a Dobrev, meg a Mussolini unoka indulása elfogadható akkor a patás egészen szalonképes.
'90-ben sikerült a kommunizmust kipucolni K-Európából, talán 29 évvel sikerül ugyanezt nyugaton is megoldani...
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.05.09. 19:29:56

@Fülig José:
Ez nem kettősmérce. Nem komálom a fityisztrollokat, de a nemzet szempontjából, a történelmi tények ismeretében, nem kettős mérce, csak a lehetséges két oldal mindegyikén megfordultunk.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.05.09. 19:36:07

@nemecsekerno_007:
Kit érdekel mit pucoltak ki 90'-ben? Ugyanaz a brancs bármikor libsi, komcsi, demokrata, vagy illiberális populista, csak ő legyen a tápláléklánc csúcsán.
Válasz erre 

konrada 2019.05.09. 19:36:45

@ember100: Ühüm. Akkor sorold már, mely szervezetek vállalták magukra. ..
Válasz erre 

Fülig José 2019.05.09. 19:39:46

@BiG74 Bodri: pontosan. ahogy mindenki más is. és valóban nem jó kifejezés a kettős mérce. ez inkább szemenszedett hazugság. a birkák szédítésére való.
Válasz erre 

konrada 2019.05.09. 19:41:01

@BiG74 Bodri: Ezt mondom én is. Tutira nem örültek nekünk az itt élő szlávok, és ha akkor már ismerték volna frankok a willkommerskulturt, akkor a magyar határ az óceánnál volna... ;)
Válasz erre 

Fülig José 2019.05.09. 19:44:42

@nemecsekerno_007:
"Én nem nyomom a kormányzati happy propagandát..."
vö:
"Meglátjuk mi lesz május végén, kiderül, hogy túltolt-e bármit is. Aztán az ellenzék nehogy a buktát tolja túl mint legutóbb!"...stbstb blablaba, kommunista nyugat meg egyéb agymenések.
jólvan nemi, megvan a heti gàzsi, köszönjük. jövő héten értesítünk. habony.
Válasz erre 

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.05.09. 19:47:11

@Fülig José:
"aha. tehát ha mi vagyunk a kezelhetetlen bevándorlók, az rendben van. ha más, akkor a k.va anyját "

Helyes gondolatmenet!!! Minden menekültnek joga van itt lenni!!!! Én a fegyvertartást is engedélyezném nekik, hogy megvédhessék magukat itt a rasszista Mo.- on!!!! Ha Árpád mongoljai betörhettek ide akkor most ne pofázzunk!!!! Döntsük le a kerítést, és tűzzük ki a lófarkas zászlót!!!!!
Válasz erre 

Fülig José 2019.05.09. 19:49:22

@R.V.J.: milyen menekült, te nyomi? mutass màr egyet is!
Válasz erre 

konrada 2019.05.09. 19:52:35

@Fülig José: gazdasági. S ha valóban kíváncsi vagy rájuk, úgy sétálj egyet a Blaha, Keleti környékén.
Válasz erre 

Fülig José 2019.05.09. 19:52:58

@Szóra kész Szókratész: hogy a tökömbe jön ez ide? megjöttünk, kb 30 évig tartott a szerencsénk, aztán fel kellett(!) vennünk a keresztet, annyira faszán sikerült integrálódjuk.
Válasz erre 

Fülig José 2019.05.09. 19:55:29

@konrada: kötvényesek lennének? vagy csak befogadtunk migráncsot?? akkó valaki hazudik...
Válasz erre 

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.05.09. 19:56:39

@Fülig José:
Azért nem látsz egyet sem, mert a kerítésmenti koncentrációstáborokban népìrtják őket a nácik!!!!!!!!!
Magyar álampolgárságot mindenkinek akinek barnább a bőre a kartondoboznál!!!!!! Akkor majd a nácik menekülnek!!!!!
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.05.09. 19:56:41

@Szóra kész Szókratész:
Lehet, bár nem volt sárga és álmában sem csilingelt egy kicsit. Oszt?
Válasz erre 

ember100 2019.05.09. 19:59:26

@konrada:
Helló !

Te csak egy utat ismersz ?
Nem vállalták magukra csak istenítik .
De igazad van nem voltam ott nem tudok norvégül , meg atomot sem láttam TEHÁT NINCS :)
www.origo.hu/nagyvilag/20120814-leszamolassal-fenyegetnek-breivik-kovetoi.html
Válasz erre 

morph on deer 2019.05.09. 20:01:09

Remélem Döblingben már takarítják a lakosztályt viktornak, mert hamarosan szükség lesz rá.
Most, hogy “vilagnemzet” is leszünk, ez már egészen biztos...
Válasz erre 

Khonsu 2019.05.09. 20:02:55

@Pipas:

"Ha jó sokan bejönnek szíriából, akkor olyan viszonyok lesznek itt, mint szíriában vannak."

Ha anyámnak áramszedője volna, akkor ő lenne a trolibusz.

Ha a többi részét is elolvastad volna a kommentemnek, akkor tudnád, hogy az iszlám radikalizmust én is veszélyesnek tartom és erőteljesebb fellépést szorgalmazok ellene, de ugyanakkor nem teszek egyenlőségjelet közé és a migráció közé.

Csak épp míg a migráncsok vegzálását magas szinten űzzük, addig a radikális iszlámizmus legfőbb támogatói és szónokai ellen valahogy senki sem siet érdemben fellépni.
Válasz erre 

Fülig José 2019.05.09. 20:04:37

@morph on deer: "világnemzet..."
hát bazz, ezen sírok két napja! ez van olyan jó mint a halódó nyugat... ;-)
Válasz erre 

2019.05.09. 20:09:38

www.origo.hu/itthon/20150513-ader-magunk-alatt-vagjuk-a-fat.html
Válasz erre 

Fülig José 2019.05.09. 20:13:49

@Szóra kész Szókratész: egyrészt ezek a szerencsétlenek a nyugat "játszmái" miatt kénytelenek útra kelni, külön megemlíthetném a népek nagy barátja, minden oroszok cárja, a legaljasabb gyikos (a zsugornapcsi új pajtija) nevét...
másrészt milyen "illegális" bevàndorlásról beszélsz? fideSS-kommunikációban "migráncs" van. pont. ja, meg HALÁÁÁÁL....
Válasz erre 

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.05.09. 20:18:33

@Szóra kész Szókratész:
Fidesztörténész!! Ezzel szemben egy szlovák blogon olvastam, hogy az ő szempontjukból kb. második tatárjárás 895-1920!!!!!!! Egyetértek!!!!!
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.05.09. 20:23:02

@R.V.J.:
Miért szlovák vagy?
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.05.09. 20:27:29

@Szóra kész Szókratész:
Két külön malomban örülgettek!
Válasz erre 

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.05.09. 20:29:54

@BiG74 Bodri:
Meg fogsz lepődni, részben te is szlovák vagy!!! A kárpát medencében mindenki a szlovák-román-szerb/horvát-német etnikai mátrixban helyezkedik el!!!! TE IS!!!! Bár ha szerencsés vagy, lehet van benned egy kis dél-ázsiai is.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.05.09. 20:34:42

@R.V.J.:
Meg fogsz lepődni! Én tudom, hogy anyai ágon biztos van szlovák vér bennem, mintahogy apai ágról szerb. Ettől függetlenül nem fedezem fel magamban sem az idióta nacionalista szlovákot, szerbet, sem a magyart.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.05.09. 20:36:17

@BiG74 Bodri:
És ha szerencsés lennék, én lennék benne egy kis dél-ázsiaiban!
Válasz erre 

teéjesenmindegy 2019.05.09. 20:38:32

@ZX: Azért annyira kurva nagy szerencséje a világnak, hogy a fajtádból jó kurva kevés van.

Szóval te kifejezetten az vagy, aki megutáltatta a liberalizmust a világgal. Mondom, hálisten kurva kevesen vagytok, de legalább oltári nagy a pofátok.
Válasz erre 

konrada 2019.05.09. 20:41:15

@Fülig José: Szvsz. az, aki direkt nem akar különbséget tenni a befogadás, és a külső akaratú betelepítés között.
Válasz erre 

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.05.09. 20:45:41

@BiG74 Bodri:
Akkor te átérezhetnéd amit ennek a fidesztörténésznek írtam moj priatel. Nem kell arabnak lenni hogy elnyomjanak ebben az országban, elég csak másként gondolkodni, vagy melegnek lenni!!!!
Mielőtt megkérdeznéd: igen, sőt valamilyen szinten te is meleg vagy, ahogy mindenki más is a spektrumon van!!!!!
Válasz erre 

Budapest a kutyaszar városa 2019.05.09. 20:49:51

@elvis56: Miért, volt valaha is ?
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.05.09. 20:54:48

@R.V.J.:
Nem akartam megkérdezni!
Viszont az tény, hogy az érthetetlen szar felúszott a víz tetejére, amint kimondták, hogy illiberális.
Itt mindenki utál valakit, de most már el is hiszi, hogy jogosan!
Válasz erre 

kvadrillio 2019.05.09. 21:05:02

én nemtom, hogy mit ugrál a Viktor bácsi ! meraz ok,, hogy illegálisan nem jöhetne be, NADE....LEGÁLISAN 500 MILLIÓAN IS BEJÖHETNE UGYE ???!!! :o)
Válasz erre 

morph on deer 2019.05.09. 21:11:34

@BiG74 Bodri:
“amint kimondták, hogy illiberális.”

Na várjál, azóta már az is kiderül, hogy “az illiberális nem liberalizmus ellenes”, és az is, hogy “az illiberalizmus az új kereszténydemokrácia”!
Kicsit még várunk és az is ki fog derülni, hogy Jézus is illiberális migránsgyűlölő volt, de a liberálsorosisák meghamisították a történelmet, vagy mi...

Ja, és mindezt “Európa DNS-e” mondta személyesen!
Is there a doctor in the house..?
Válasz erre 

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.05.09. 21:12:46

@BiG74 Bodri:
Egy hullámhosszon vagyunk, eljöhetnél az egyik kampány rendezvényünkre!!! Eltakarítjuk a rezsimet!!! Ahogy a társelnök úr szokta volt mondani: "Ha mindenki hozna magával egy embert, akkor mi lennénk európa legnagyobb swinger klubja"
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2019.05.09. 21:14:05

Elég rég ugatom már, hogy a koszos tetves kangecigány elfelejti azt, hogy Magyarországon kívül nem ajnározzák a mocskos tolvaj fideSSféreg tetű politikusokat. Megy a koszos cigány a választások után a perifériára, igaz a hazai agymosott barmainak azt is be tudja adni elsöprő győzelemként.
Válasz erre 

morph on deer 2019.05.09. 21:18:23

@kvadrillio:
“NADE....LEGÁLISAN”

Kevésbé ismert történeti tény, hogy Svatopluk Tóni letelepedési kötvényeket árult az etelközi ügynökein keresztül, szóval eleink teljesen legálisan jöttek be.
Aki tejelt, jöhetett.
Ezt a gyönyörű szép szokást elevenítette fel dicsőséges Nemzetthy kormányunk, merő hagyományőrzésből...
Válasz erre 

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.05.09. 21:19:03

@lenörd hofstadter:
Találomra bármelyik roma ember jobb nálad te rasszista náci!!!! Az antifa már nyomoz utánad!!!!
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.05.09. 21:19:57

@morph on deer:
Hát ha nekem kellene megfogalmazni, mi az az illiberalizmus, azt mondanám, ideális parasztvakítás az aktuális helyzetben egy hataloméhes populista, messiás szindrómában szenvedő számára.
Válasz erre 

Boycie 2019.05.09. 22:34:37

Itt van 2 cikk a független Indexről:

index.hu/kulfold/2019/05/09/salvini_nem_enged_kikotni_egy_olasz_hadihajot_mert_menekulteket_mentett/

" A felmérések is azt mutatják, hogy az olaszok mintegy 70 százaléka a migráció leállítását támogatja. "
Nyilván ezek mind idióták és nem láttak még migráncsot csak megvezette őket az Orbán, ugye?? (Aki járt mostanában bárhol Olaszországban és nem látott méterenként nigger és bangladeshi migráncsokat, az vak)

index.hu/kulfold/eurologus/2019/05/09/ausztria_magyarorszag_hatar_migracio_eu/

Ha Magyarországon nincsenek és nem jönnek ide migráncsok, akkor mitől védik az osztrákok a határt?? He??
Válasz erre 

törppicur 2019.05.09. 22:55:54

A nagy biciklitúltolás közben a Zindex címlapon nem jut hely sem Orbán látogatására Erdélyben (ez nem szép, de a függetlenebb, legtárgyilagosabb pénzt tarháló ellenzéki hírportálnak megbocsátható), sem az EU vezetők mai informális csúcsáról (ez már nem annyira bocsátható meg, bár ha Orbánt uzsonnáztak volna az EU nagyjai, a hat egymásra hivatkozó cikk mellett már három poszt is lenne).
Hogy fogunk így EU-t választani, ha ilyen sötétben tart minket kedvenc hírforrásunk?
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.05.10. 01:01:22

Viktorka csontig benyalt az osutrakoknak, erre elkezdtek szopatni a magyarokat a hataron, hogy sok migrans jon at Magyarorszag felol. Juuuuuuj, hat mukodik a kerites vagy nem? Persze lehet, hogy az osztrakok is a migranskaravanra szamitanak es ott is behuzott a kakirele, mint a hazai fideszgyokereknel. Szanalmas egy csapat na.
Válasz erre 

Fülig José 2019.05.10. 06:12:42

@konrada: látod, ez a baj: megetted a demagógiát. ez nem.külső akarstú betelepítés, hanem a probléma magoldásában való közös részvétel. (1200 fő, amúgy viccelsz, ugye?!)
Válasz erre 

0dzsud0 2019.05.10. 10:22:39

@Pipas: Az általad írtakon túl az is érdekes az ottani kommentekben, hogy Orbánt kizárólag magyarok gyalázzák ott is. Sokszor persze ezt eltitkolva, mintha külső szemlélőként osztaná az észt (szemmel láthatóan a nagyobb meggyőzőerő a cél), de azért a hortobágyi akcentus lebuktatja.

Volt itt téma, hogy széthúzó nép a magyar. Pont itt van a lehetőség tenni ez ellen, a migráció elutasításához bátran lehet csatlakozni, közös célunk. Gyorsan kiderül, kik is az igazi széthúzók. Ironikus, hogy jellemzően épp ők panaszkodnak...
Válasz erre 

Pipas 2019.05.10. 11:21:19

@Blogolo Blogi: "Viktorka csontig benyalt az osutrakoknak,"

Proletár képlet:
1) kedves politikus pozitívan nyilatkozik: "nyíltan és őszintén beszélt".
2) kedves politikus negatívan nyilatkozik: "nagyon keményen üzent".

3) gyűlölt politikus pozitívan beszélt: "csontig benyalt".
4) gyűlölt politikus negatívan nyilatkozott: "odaszart az asztalra".

Hasznáható még:
a) elhaló hangon selypítve idézni a kedves politikust
b) fejhangon, torzan vinnyogva idézni a gyűlölt politikust.

:D
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.05.10. 12:47:06

@Pipas: "Proletár képlet:"

Kihagytad Sorost, Gyurcsant, a lipsiket is. Kezdesz megalkuvo lenni? Igy nem lesz meg negyed diszno sem ev vegen. Ragozhatod napestig Draga Baratom, egy a lenyeg: az osztrakok teljesen jol latjak, sajnos Magyarorszag atjarohaz lett. Lehet ha felhuzna egy masik keritest a mi kis Viktorunk. Talan. Vagy ha nem engedne be olcso migrans "munkaerot", akiknek a java ezek szerint dobbant nyugatra. Mert hat igy vedi a gazdi az orszaghatart, Europarol nem is beszelve.
Válasz erre 

R.V.J. · https://migrationaid.org/ 2019.05.10. 18:15:22

@Szóra kész Szókratész:
Nos, ha a bronzkori leletek DNS mintájával vetik össze a kárpát medence mai lakosságának mintáit, akkor meg a kelta, germán, illír és a sztyeppei népek merülnek fel etnikai vonatkozásban.
Válasz erre 

vajdasagi 2019.05.12. 22:13:51

@Minden ballib bérretteg: Két hibát is elkövetsz. 1. Én nem is szocikat és a dékásokat akarom, hanem a Momentumot. Ha ezt azért hallgatod agyon, mert nem veszed észre, akkor értelmi fogyatékos vagy. Ha tudod, és mégis terelsz, akkor - fájdalom - mégiscsak patkány vagy.
2. Itt sneki sem akar migránst, se te, se én. Sőt még a migráns se akar ide jönni. Csak a ner ezzel próbálja meghülyíteni a "zembereket" és gyűlöletre építi a hatalmát. Szép kis keresztények. Ja: mivel se te nem akarsz migránst, se én, se a migránsok nem akarnak ide jönni, nincs is itt migráns, kivéve a rogán tóni letelepedési kötvényesei.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard