Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Egyre zűrösebb figurákkal pózol Orbán Viktor

Egyre zűrösebb figurákkal pózol Orbán Viktor

Ma már az sem gond Orbán Viktor számára, ha valaki magyarellenes pártot vezet, ha Brüsszelt jobban utálja, mint Budapestet. Erre lehet következtetni abból, hogy a magyar-szlovák focimeccset a magyar kormányfő azzal az Andrej Dankóval együtt nézte végig, aki magyarellenes kirohanásairól ismert Szlovák Nemzeti Párt elnöke. Úgy tűnik, Orbán nem válogat, ha hozzá hasonló szellemiségű politikussal akad össze, sőt kifejezetten élvezi, ha cinizmusával egyszerre döbbentheti meg saját híveit és ellenfeleit.

index_171.jpg

Fotó: index.hu

Matteo Salvini és Heinz-Christian Strache leplezetlen imádata az uniós kampányban, aztán a nyáron egy szelfi Simonka Györggyel, akiről már jól tudhatta, hogy bíróság előtt kell felelnie korrupciógyanús ügyleteiért, most meg a lelátón Andrej Dankó társaságában hallgatja a himnuszt. Mellesleg a másik oldalán a diplomahamisító Schmitt Pál ácsorog. Ebből a listából is kitűnik, hogy Orbán Viktort nem igazán érdekli, mit szól a külvilág ahhoz, hogy finoman szólva is kétes alakokkal pózol a nyilvánosság előtt.

Persze, készült már Orbánról kép egy alkoholtól bűzlő kukás ember társaságában is, és különösen nem rendült meg ettől a népszerűsége. Úgy tűnik, hogy az ő egyénisége szinte mindent elbír. Egyik nap a világ vezető politikusainak társaságában komoly államügyekről tárgyal, másnap meg beül szotyit köpködni Dankó mellé, akit hazájában sem tart a többség szalonképes politikusnak.

Épp a minapi kötcsei észosztás volt ékes bizonyítéka annak, hogy Orbán a sajátjait is csak a fő irányelvek szintjén tájékoztatja, a hosszútávú terveibe alig néhány embert avat be.

Bár Salvini és Strache is a politika komfortzónáján kívülről érkezett, Andrej Dankóval szintet lépett Orbán. Egyrészt, mert ő Ján Slota helyettese volt a szélsőjobboldali pártban, másrészt a Szlovák Nemzeti Párt egyik hívószava a magyarellenesség. Dankó persze talált komolyabb ellenséget is híveinek, így ma már jobban kampányol Brüsszel, mint Budapest ellen. Nyilván ez utóbbi hangsúlyváltás miatt gondolta úgy Orbán, hogy a közös ellenség okán egymás mellett szurkolhatnak a sajátjaikért a válogatott találkozón.

facebook_4.jpg

                                                 Fotó: facebook.hu

Úgy tűnik, Orbán minden alkalmat megragad arra, hogy demonstrálja pártcsaládja felé, hogy nem kíván megfelelni a kereszténydemokrata vezetők elvárásainak. A Fidesz tagságát ugyanis felfüggesztette az Európai Néppárt, és elvileg október végén mondja ki a végső szót a magyarországi viszonyokat vizsgáló bizottság (bölcsek tanácsa), hogy a magyar testvérpárt maradhat-e a kereszténydemokrata közösség tagja, vagy esetleg azt javasolják számukra, hogy csatlakozzanak új barátaikhoz, az európai populistákhoz.  

Nem igazán látni, hogy milyen stratégia mentén építgeti pártja (és persze saját) jövőjét a kormányfő. Láthatóan élvezi, hogy tettei mögött azok sem látnak logikát, akik a közvetlen környezetéhez tartoznak. Így olyan látnoki képességek birtokosaként pózolhat előttük, ami csak kevesek kiváltsága. Épp a minapi kötcsei észosztás volt ékes bizonyítéka annak, hogy Orbán a sajátjait is csak a fő irányelvek szintjén tájékoztatja, a hosszútávú terveibe alig néhány embert avat be.

infostart_3.jpg

Fotó: infostart.hu

Most úgy tűnik, hogy nem bíbelődik olyan apró-cseprő ügyekkel, mint az önkormányzati választás, számára most fontosabb, hogy összekovácsoljon egy olyan európai populista szövetséget, mely segítségével komolyabb befolyást szerezhet az uniós intézményekben. A Dankóval való bratyizás valószínűleg ennek a stratégiának a része volt, és a nagy ölelkezés közben talán az sem zavarta, hogy a szlovákok hazai pályán verték el a magyarokat. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Az ellenségem ellensége a barátom.”

 

161 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Egyre zűrösebb figurákkal pózol Orbán Viktor Tovább
Facebook Tetszik
0
161 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr4715064000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (161)
Az utolsó 100 komment:

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2019.09.12. 08:37:21

No, végre egy orbanos írás. Szeretem orbánt! Szívatni, és baszogatni. Ez az urbanc egy kétballábas, kétbalkezes, töketlen hatökör. Akihez hozzáér, vagy hozzászól az bukik, ezért nem nagyon barátkoznék vele. Eddig sorrendben:Berlusconi, Fico, Strache, Salvini. Következik: Putyin, Babis, Kachinsky, Leyen, és hamarosan saját maga is.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.09.12. 08:38:03

@math0:

Tőlünk megint 5-ször annyi pénz megy ki, mint amennyi bejön, azaz ez nem sokat számít.
Válasz erre 

konrada 2019.09.12. 08:45:19

@math0:
Ebben igazad van.

...bár annak azért van egy diszkrét bája, hogy a nagybátyja folytatva apja munkásságát éppúgy a kommunista titkosszolgálat élének közelébe jutott,
az anyja az MSZMP-ben előre lépegetett, majd az Apró nevével is fémjelzett megtorlás idején a párt fegyveres erejében szolgáló Horn Gyula kampányát irányította 1994-ben, majd kabinet-főnöke lett,
illetve személy szerint hozzáment a volt kiszes felsővezető Gyurcsányhoz, akiből a nagypapa, illetve a nagybáty megmenekített aktáinak köszönhetően a mama miniszterelnököt, és KádárApróDögei utódpártjának az elnökét csinálta meg...
...s mindezek mellé a nagypapi által einstandolt villában élnek a mai napig...

...de igazad van, tényleg nem számít kinek az unokája, és aki kontinuumot keres, az elmebeteg....
Válasz erre 

Kivlov 2019.09.12. 08:47:21

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Öngól haver. Itt valami felmutatni az ellenzéknek kellene, hogy miért is szavazzon rájuk a nép.
Vityának megvan a standard szavazótábora, plusz ott van mögötte az elmúlt ciklusok szocikénál bőven jobb teljesítménye.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.09.12. 08:52:17

@konrada: nem tudom mit nem fogtál fel abból, hogy az emberek nem tehetnek a felmenőikről. Orbán arról viszont tehet, hogy kivel barátkozik, és az szégyen. ezzel foglalkozz, kis köcsög!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.09.12. 08:54:07

@MAXVAL bircaman közíró: az nem számít, hogy te, az elmebeteg mit képzelegsz. pláne, hogy azt hiszed, hogy egy országból egyáltalán mehet ki ötször annyi pénz, mint amennyi bejön, és ez az egyenleghiány fenntartható évekig. csak úgy matematikailag is abszurdum.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.09.12. 08:55:04

@MAXVAL bircaman közíró: ebből mit nem fogtál fel, te elmebeteg bértroll?!

„Orbán Viktor 2010-ben 52 százalékkal győzött. Most 16 százalékos a támogatottsága. Ha az ember megrészegedik a hatalomtól, és elveszti a támogatottságát, de még van politikai hatalma, akkor törés áll be. A választási rendszert, és az állam működését úgy akarja beállítani, hogy ne veszítse el a hatalmát” – mondta Andrej Danko, az SNS elnöke.

ujszo.com/kozelet/sns-orban-kulfoldrol-biztosit-maganak-szavazokat

de hát Orbán mindig is egy elvtelen geci volt, aki bármikor bárhogyan képes köpönyeget fordítani. és úgy látszik, mez még azt is jelenti, hogy a személyét kritizálókkal is képes később "barátkozni". nincs gerince. de a jó hír, hogy ebből semmi tartós dolog nem lesz. a nácik nem szeretik egymást, hiába smúzolnak kicsit, a gyűlölködésük erősebb, a valóságban soha nem tudnak összefogni normális, demokratikus emberi módon, mert nem normális, demokratikus emberek, hanem idióta, pszichopata állatok.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.09.12. 09:00:37

@math0:

Butus troll vagy. Ezért rúgott ki téged még a DK is. Nekik se elég már a trágár orbánozás.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.09.12. 09:03:31

@math0:

Ezt már tisztáztuk, hogy baromság.
Válasz erre 

chrisred 2019.09.12. 09:04:39

@MAXVAL bircaman közíró: "Ján Slota, leader of the far-right Slovak National Party (SNS), makes a drunken speech in which he threatens to advance on Budapest in tanks and flatten the city."
Válasz erre 

chrisred 2019.09.12. 09:07:54

@MAXVAL bircaman közíró: Ez csak egy mítosz. A magyar adófizetők pénzéből semmi nem megy az Unió egyéb országaiba ellenszolgáltatás nélkül.
Válasz erre 

chrisred 2019.09.12. 09:10:23

@chrisred: Eltekintve a szomszédos országokat, ahol a Fidesz levélszavazatokat vásárol.
Válasz erre 

konrada 2019.09.12. 09:16:49

@math0:
Hát pont azt mondom én is, hogy mekkora hülyeség keresni a kontinuumot keresni a felmenők-leszármazottak között, és mekkora hülye például az is, aki felemlegeti Kim Ir Szemet például Kim Dzsong Un között, hiszen ő sem tehet arról, ki volt a nagyapja...

egyébként meg kedves kocsmában iskolázott júzertársam:
a családodnak próbálkozz utasításokat adni, mivel foglalkozhatnak, és ne itt pótold be azt, hogy azok is nagy ívben lesajnálják, te mit akarsz.
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.12. 09:26:54

"Persze, készült már Orbánról kép egy alkoholtól bűzlő kukás ember társaságában is, és különösen nem rendült meg ettől a népszerűsége."

A képről is dőlt a kocsisbor bukéja ugye hülye? És bazmeg, még jó, hogy egy politikusnak nem abból áll a teljesítménye, nem azon múlik a népszerűsége, hogy kikkel meg hol fotózkodik! Ez meglepő? Ballib szemszögből gondolom igen, mert ott a külsőségeken kívül tényleg nem létezik politikusi teljesítmény, azzal kell beérni ami van.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.09.12. 09:27:21

@chrisred:

Megesnek ezek a túlkapások.
Válasz erre 

chrisred 2019.09.12. 09:31:22

@MAXVAL bircaman közíró: Ja, Trianon, kitelepítések, magyarverések: biztosan mind apró túlkapások az alapvetően baráti szomszédos nacionalistáktól.
Válasz erre 

rockseiaXLL · http://nemfasza.blog.hu/ 2019.09.12. 09:44:32

De a legdurvább haverja még mindig bibi Satanyahu.
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.12. 09:45:20

@math0: ": az, hogy ki kinek az unokája, csak az olyan elmebetegeknek számít, mint te. értelmes ember felfogja, hogy egy ember nem tehet a nagyapjáról."

Jaj, hát persze hogy nem tehet Dobrev kurva az Apró Antalról! Viszont ha hasonlóan mocskos magyarságellenes magatartást tanúsít, mint ahogy teszi is, akkor csak kimondjuk a verdiktet, hogy nem esett mesze az alma a fájától! Aztán ott van még a Donáth Anna is a kis felmenőivel és minő véletlen, az is egy büdös hazaáruló! Meg a néhai antikommunista SZDSZ a sok ávósgyerekkel, meg egyéb bolsi fattyúval ugye? Fura ez a leszármazás, komolyan tényleg nem érdemes foglalkozni vele, de azzal együtt is rávilágít egyre, s másra! :D Még arra lennék kíváncsi, hogy egy esetleges Szálasi leszármazott, vagy valami hasonló esetén is ezt a származási nézőpontot használnátok, de ez csak fikció, meg hát amúgy is ismerlek már benneteket, így egyértelműen a válaszom az hogy NEM!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.09.12. 09:46:45

@chrisred:

A magyar emberek munkájának haszna masszívan oda megy.
Válasz erre 

chrisred 2019.09.12. 09:50:52

@Cycmen: Mi van Donáth Anna felmenőivel?
Válasz erre 

chrisred 2019.09.12. 09:51:58

@MAXVAL bircaman közíró: Masszívan a magyar állam vonja el.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.09.12. 09:58:03

@chrisred:

Az a múlt. Most egymásra vagyunk utalva Brüsszellel szemben,
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.09.12. 09:58:40

@chrisred:

E jó hír lenne, ha igaz lenne.
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.12. 10:05:18

@rockseiaXLL: Netannyausnak még az ámerikás elnök is becsicskul, azt ne vedd alapnak!
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.12. 10:08:09

@chrisred: " Mi van Donáth Anna felmenőivel?"

Nem is tudod mi? :D Akkor így rohadsz meg, én nem fárasztom magam egy ilyen fasszal! Nézd meg bazmeg!
Válasz erre 

chrisred 2019.09.12. 10:11:44

@MAXVAL bircaman közíró: Sajnos igaz, elég az adóéket megvizsgálni. A magyar emberek az év felében azért dolgoznak, hogy feltöltsék az államkasszát.
Válasz erre 

chrisred 2019.09.12. 10:13:38

@Cycmen: Mint a mittudomén milyen nevű Blanka középiskolai tanulmányi eredményeit? Ne csak a habonyművek agymosásaiból informálódj!
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2019.09.12. 10:15:56

@math0: Nem ismerte el.Viszont -bár a böszme szakdolijának egyik példánya sem került elő-a bírálat fellelhető volt.És ez a bírálat bizony minden pontjában egyezik az egykori sógor fellelhető dogájával. A legárulkodóbb, hogy a böszme dogájának bírálója értetlenkedve felveti a kérdést, hogy ebben a '83-ban íródott szakdolgozatban miért csak '78-ig szerepelnek adatsorok. (Rozs sógi dogája '79-ben íródott..:)
Válasz erre 

chrisred 2019.09.12. 10:23:57

@MAXVAL bircaman közíró: Mitől lenne a múlt? Talán visszakaptuk a Trianonban elvett területeket?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.12. 10:33:53

@pametno: nem egészen. A gazdaság erősen import orientált. Tehát a forint árfolyam kevésbé érdekli a multit. Ami valóban előny, az költségoldalon jelentkezik. Kormányunk ügyesen eliminálja a bérnövekedést...
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.12. 10:39:03

@Kivlov: a gazdaság teljesítménye nem vethető össze. Vond le azt az évi 4,1%-os eu támogatást, és meglátod, nem oly szép a kép. A gazdaság fejlődését a következő válság mutatja majd meg.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.12. 10:41:16

@MAXVAL bircaman közíró: ja, a bolgárok és szlovákok erősen kötődnek.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.12. 10:43:59

@pametno: a forint gyengülése azért jó(az mnb-nek), mert az államkötvények visszafizetésekor a magas nominál kamat ellenére kevesebbet kell költeni.
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.12. 10:46:16

@chrisred: :" Mint a mittudomén milyen nevű Blanka középiskolai tanulmányi eredményeit? Ne csak a habonyművek agymosásaiból informálódj!"

Mittomén milyen Blanka tanulmányi eredményeit! Nagy Blanka és láttam beszélni a videón, nekem bőven elég volt mindez tanulmányi eredmények nélkül is! :D De segítek, mert terelsz, Donáthékról van szó és elég primitív és képzetlen vagy, ha nem tudsz Donáth Ferenc, Nagy Imre perben szereplő KMP-s nagyapáról és Donáth László MSZP-s apáról!
Buta vagy.
Válasz erre 

Kivlov 2019.09.12. 10:53:52

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Csak az vethető össze, mert a nép nagy részét csak a boldogulása érdekli. És nem sok megfoghatatlan jogászkodós kamuduma, vagy az eu/világgazdaság állapota stb, stb
Válasz erre 

s 2019.09.12. 11:00:33

@pametno: "A gazdaság mely területén káros?"
A gazdaság érzékeny az importált cikkek árára. Továbbfeldolgozó gépsor vagyunk, ha ezt még nem vetted volna észre. A forint leértékelődése elvileg csökkenti a végtermék árát a beépülő munkaerő költségcsökkenése révén, ami olcsóbbá és ezért vrsenyképesebbé tenné az itt előállított holmikat, de a két ellentétes hatás lényegében kioltja egymást. Bár mostanra inkább már az import drágulása nehezíti az alapanyagok beszerzését. Alapvetően alig számolnak bármit is forintban a munkaerőt kivéve. Annak az olcsósítása pedig végül is elvezet a munkaerő hiányhoz, mert a népeknek élni kell valamiből. Szóval hajrá kkv,, hajrá magyar állam, hajrá hajrá. Bár szerintem ezt elbaszták, leszámítva azokat, akik a haveri körből jól jártak. Úgy értem, hogy az akasztásokig.
Válasz erre 

chrisred 2019.09.12. 11:01:33

@Cycmen: Hogyne tudnék arról, hogy a nagyapját elítélték 56 után a Nagy Imre perben. Ez manapság már a magyar putyinisták szemében is bűn? De a KMP-ről tényleg nem tudok semmit.
Válasz erre 

s 2019.09.12. 11:03:54

@anyadmajma: Aztakurvaminenit! Ez is elég jól sikerült komment lett.
Válasz erre 

s 2019.09.12. 11:05:01

@torró: Anyádat megnyomtad már szájba?
Válasz erre 

chrisred 2019.09.12. 11:08:12

@Igazamvanvagyigazamvan?: Arról nem beszélve, hogy az öt éves szuperállampapír magas kamatait is ügyesen elinflálja.
Válasz erre 

s 2019.09.12. 11:17:11

@pametno: "Az EU-s támogatások esetén egy 330 forintos árfolyam azt jelenti, hogy mintegy 580-600 milliárddal több támogatás osztható szét 2023-ig, mint egy 310 forintos árfolyamnál."
Öregem, ha a faszom hosszát milliméterben adom meg, akkor az egy nagyobb szám lesz, mintha centiméterben adnám meg. De ettől még ugyanolyan hosszú marad.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.09.12. 11:17:44

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem különösebben.
Válasz erre 

s 2019.09.12. 11:22:40

@chrisred: hitler is haverkodott mussolinivel. Aztán nézzétek meg, mi lett belőle.
Válasz erre 

chrisred 2019.09.12. 11:36:24

@s: De a logika abban az értelemben igaz, ha a projektekből a munkaerőre fordított költség a forint inflálódásához képest lassabban emelkedik, akkor a különbség a projekteket elnyerő haverok zsebébe kerülhet.
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.12. 11:38:00

@chrisred: Akkor miről vitatkozol, miért vitatkozol és mire alapozod az érveidet amik segítségével vitatkozol, ha nem tudsz semmit? :D
Válasz erre 

chrisred 2019.09.12. 11:40:52

@Cycmen: Nem vitatkozom, mert azt csak érvekkel szemben lehet. :)
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.09.12. 11:46:48

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Akkor meg minek rúgóztok a patáson?!?!
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.09.12. 11:48:36

@math0: Na mivan @math0, megint kiengedtek a futkosóról?!?! :))))

Választást kell nyerni. Ennyi.

Addig neked csak az okoskodás marad...
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.09.12. 11:50:18

@math0: Akkor az is rendben van amikor a Mussolini unoka indult az EP választáson...

Mondhatni Dobrev Klára az anyatejjel szívta magába az demokráciát és az europer gondolatokat. Muhahahahaha :))))))
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.12. 12:06:28

@chrisred: " Nem vitatkozom, mert azt csak érvekkel szemben lehet. :)"

És ez igaz is! Tényekkel szemben viszont nem, ezért nem is tudsz vitatkozni! Állításom, miszerint Donáth Anna felmenői, név szerint Donáth Ferenc kommunista pártfunkcionárius nagyapa és Donáth László MSZP képviselő apa, illetve a pártjaik rengeteg kárt okoztak a magyarságnak és a Momentumos kicsi lányuk hazaáruló tevékenykedése az EP-ben az aljasság genetikai továbbvitelének az ékes bizonyítéka! Ezek tények. Kínos mi? Most nem lennék a helyedben.
Válasz erre 

chrisred 2019.09.12. 12:16:37

@Cycmen: A tényekkel szemben tényleg nem vitatkozom. Csak azt hittem, hogy tudsz valami érdemit Donáth Anna felmenőiről. De ezek szerint nem, csak abból indulsz ki, amivel magam is egyetértek, hogy minden magyar politikus potenciális hazaáruló, amelyik pedig hatalomra kerül, ténylegesen is azzá válik.
Válasz erre 

morph on deer 2019.09.12. 12:19:49

@Igazamvanvagyigazamvan?:
“a forint gyengülése azért jó(az mnb-nek,”

... mert így megint többszázmilliárdos profitra tehet szert, ami aztán újfent “elveszti közpénz jellegét,” ahogy szokta.
Válasz erre 

konrada 2019.09.12. 12:22:36

@nemecsekerno_007:
Miért, szerinted nincs igaza???
Hát van köze-ráhatása például Kim Dzsongun politikai pályafutására annak, hogy Kim Ir Szen volt a nagyapja???
Na úgye!;))
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.09.12. 12:31:40

@konrada: Jaja, tényleg. Ez nagyon jó hasonlat!!! :)
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.12. 12:40:21

@chrisred: Hát te egy hatalmas hülye fasz vagy! Minek írogatsz bazmeg, hogy csattogjon a klaviatúra? Ugyanolyan hülye libsi vagy mint a többi, toljátok itt a kretént ezerrel! Gondolom a neten kívül nem viselkedsz így, mert ezért tuti megrugdosnának!
Válasz erre 

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2019.09.12. 13:16:50

Mivel orbáncgeci tolvajokkal, csalókkal, fasiszta korrupt gazemberekkel barátkozik, mert maga is ezen elvek mentén tevékenykedik, ezen barátok bukása szinte garantált fejlett demokráciákban. Az, hogy a csuti patkánygeci még él és virul, és hatalomban lehet, a kretén táborának agyi, mentális és egyéb szellemi aberrációjáról árulkodik.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.12. 13:59:33

@Kivlov: a nép nagy része nem boldogul
.
Látszat az egész.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.12. 14:08:25

@morph on deer: szuper állampapír, magas kamattal. Csábító...aztán reálértéken kevesebbet ér, mint amikor vetted. Nem új trükk, mégis megették.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.12. 14:10:14

@Kivlov: a kamu az, amikor az egyszeri pénzköltést a gdp növelő hatása miatt eladják a gazdaság növekedésének.
Válasz erre 

Kivlov 2019.09.12. 14:41:39

@Igazamvanvagyigazamvan?:
nem kamu. íratkozz be be közgtan órára.
C+I+G+X-IM...
segítek: C a fogyasztás :D
Válasz erre 

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2019.09.12. 14:52:42

G: gazember vagy gerinctelen, E:esztelen vagy erkölcstelen, C: csaló vagy cigány, I:idióta vagy illiberális
Ez mind a csuti féreg.
Válasz erre 

morph on deer 2019.09.12. 14:53:01

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Az egész egy bazi nagy piramisjáték, amit “unortodox gazdaságpolitika” néven sikerült eladni a hívő báránykáknak.
Nézd csak meg: egyik kölcsönből fizetjük a másikat, a legkülönbözőbb kamu indokokkal vesszük fel az egyre nagyobb összegeket, - az oroszoktól, a kínaiaktól, a magyar “befektetőktől” vagy éppen a több tízezer kötvényes migránstól, amit ugye mind vissza kell fizetni valamikor.
Ráadásul egyre nagyobb összegek kellenek, hogy fedezze a “pénzcsinálás” egyre nagyobb költségét.
A “jó hír” az, hogy ezek nagy része majd évtizedekkel később jár le, szóval “unokáink is látni fogják”!

Ehhez add még hozzá a tonnaszám érkező EU-s pénzeket, és akkor mindjárt látod is, hogy a “magyar gazdasági csoda” egy ordas nagy blöff...

Igen, van pénz rogyásig, amit el lehet cseszni mindenféle baromságokra, egyéni hobbykra, miegyéb, továbbá dinasztiákat lehet alapozni az elsíbolt vagyonokra, - csak éppen ezek a pénzek nagyon fognak hiányozni, ha már nem lehet tovább tologatni a lóvét innen oda és vissza, mert eljön a visszafizetések ideje.

De az már nem viktorunk fejfájása lesz, hiszen utána az özönvíz, ha valami szerencsétlen valaha átveszi ezt a trágyadombot további üzemelésre...
Így kell ezt, bizony!
Válasz erre 

chrisred 2019.09.12. 15:07:15

@Kivlov: De ha egyszeri többlet gazdasági teljesítmény volt, akkor azt folyamatában csak úgy lehet értelmezni, hogy az adott évben nőtt a gazdaság, a következőben meg csökkent.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.12. 16:17:22

@Kivlov: kösz. Tanítottam is. Most keresd ki a termelő beruházás fogalmát.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.12. 16:19:37

@Kivlov: igen, a belső fogyasztás növeli a gdp-t. Egyszer....
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.12. 16:21:16

@morph on deer: én levontam az eu segélyt. 2010 és 2017 között a gdp 4,1%-a. Mennyi is volt a gdp növekedés?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.12. 16:24:08

@Kivlov: namost magyarázd el, az infláció hogyan függ össze a fogyasztással. Mi a belső- és külső infláció. Mi az az inflációs spirál.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.12. 16:27:55

@Kivlov: a ksh szerint az adósság volumenében nő.
Gdp arányosan ugyan csökken, de könnyen belátható, hogy a gdp megtorpanásakor, netalán egy válságban az adósság nem fog csökkenni, csak a gdp. Jelenleg a belső fogyasztást fűti a hitel és az eu pénz.
Válasz erre 

morph on deer 2019.09.12. 17:15:45

@Igazamvanvagyigazamvan?:
“Mennyi is volt a gdp növekedés?”

Hát ez az.
Csak amíg a dolog gördül, addig ezt senki nem akarja tudomásul venni, holott ez a lényeg.
Ez olyan, mint mikor egy étteremben nő a forgalom, és mindenki odáig van, hogy hej de jó, csak éppen közben nő a költség és az adó is, a végeredmény pedig csak az, hogy a kábé ugyanakkora profitért jóval többet kell dolgozni.
Most zajlik a névleges növekedés fölötti eufória, a nap végén meg lőn qrva nagy csodálkozás, hogy hát hogy lehet az, hogy mégsem jártunk annyival jobban.
Bizony!
Ez (lehet!) az oka annak is, hogy hiába fejlődünk gyorsabban, mint pl a germánok, mégsem élünk annyival jobban, a francba..!
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.09.12. 17:19:31

@MAXVAL bircaman közíró: soha nem voltam a DK tagja. idióta, hazudozós pszichopata elmebeteg vagy.

az nem számít, hogy te, az elmebeteg mit képzelegsz. pláne, hogy azt hiszed, hogy egy országból egyáltalán mehet ki ötször annyi pénz, mint amennyi bejön, és ez az egyenleghiány fenntartható évekig. csak úgy matematikailag is abszurdum.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.09.12. 17:20:51

@MAXVAL bircaman közíró:

ebből mit nem fogtál fel, te elmebeteg bértroll?! mi ebben a baromság? ott az idézet, ott a link az Újszó cikkére. mi a faszt tagadsz le, te elmebeteg?!

„Orbán Viktor 2010-ben 52 százalékkal győzött. Most 16 százalékos a támogatottsága. Ha az ember megrészegedik a hatalomtól, és elveszti a támogatottságát, de még van politikai hatalma, akkor törés áll be. A választási rendszert, és az állam működését úgy akarja beállítani, hogy ne veszítse el a hatalmát” – mondta Andrej Danko, az SNS elnöke.

ujszo.com/kozelet/sns-orban-kulfoldrol-biztosit-maganak-szavazokat

de hát Orbán mindig is egy elvtelen geci volt, aki bármikor bárhogyan képes köpönyeget fordítani. és úgy látszik, mez még azt is jelenti, hogy a személyét kritizálókkal is képes később "barátkozni". nincs gerince. de a jó hír, hogy ebből semmi tartós dolog nem lesz. a nácik nem szeretik egymást, hiába smúzolnak kicsit, a gyűlölködésük erősebb, a valóságban soha nem tudnak összefogni normális, demokratikus emberi módon, mert nem normális, demokratikus emberek, hanem idióta, pszichopata állatok.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.09.12. 17:23:59

@konrada: egyébként meg kedves kocsmában iskolázott júzertársam:
a családodnak próbálkozz utasításokat adni, mivel foglalkozhatnak, és ne itt pótold be azt, hogy azok is nagy ívben lesajnálják, te mit akarsz.
Válasz erre 

Cycmen 2019.09.12. 17:42:51

@math0: Mi van doki, még mindig a fejedben uralkodó fényviszony az avatarod?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.09.12. 18:31:04

@math0:

Tagjelölt voltál, de kirúgtak.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.09.12. 18:58:35

@MAXVAL bircaman közíró: soha nem voltam a DK tagja, sem tagjelölt. idióta, hazudozós pszichopata elmebeteg vagy.

az nem számít, hogy te, az elmebeteg mit képzelegsz. pláne, hogy azt hiszed, hogy egy országból egyáltalán mehet ki ötször annyi pénz, mint amennyi bejön, és ez az egyenleghiány fenntartható évekig. csak úgy matematikailag is abszurdum.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.09.12. 19:01:39

@Cycmen: mi van, Mirr-Murr, a kandúr, az avatarod az IQ-dról árulkodik.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.09.12. 22:18:06

@Brix: Nem érted öccse!
Gyurcsány fingja büdös ,orbán szarát viszont nagykanállal eszik!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.09.12. 22:21:42

@nemecsekerno_007: Mert most ő az elkúró?
Csak egy tipp...
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.09.12. 22:41:21

@pametno: Azért a haverjaidat itt is megtalálod.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.12. 23:40:11

@math0: maxval skizofrén, de aspergeresnek hazudja magát. Teszteld le, vagy olvasd vissza a hozzászólásait.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.12. 23:41:34

@math0: cicafiúval meg ne foglalkozz, többen vannak, a men árulkodik.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.12. 23:44:29

@morph on deer: de Qasimodo is elhitte, hogy szép, egy napig legalábbis, hisz mindenki azt mondta.
Van sok szellemi qasimodo is...
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.09.13. 06:36:05

@Igazamvanvagyigazamvan?: nekem mindegy, hogy skizofrén vagy aspergeres. a lényeg, hogy a Fidióták mind beteges, selejtek.
Válasz erre 

Kivlov 2019.09.13. 08:40:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Igen, de nem egyszeri fogyasztásnövekedés van, hanem folyamatos. mivel évi 8-10% a bérnövekedés. Infla meg 1-3%.
Válasz erre 

Kivlov 2019.09.13. 08:42:16

@Igazamvanvagyigazamvan?:
adósság majd akkor csökken érdemben, amikor nem mínuszos lesz a költségvetés.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.09.13. 09:22:51

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Ja, már 10 éve. De az elkúrás valahogy még várat magára...

Ellentétben a 4 éves elkúróval...
Válasz erre 

agador 2019.09.13. 16:18:54

Még csak nem is újság. Pózolt már a mi fénylő csillagunk igazolt bűnözőkkel is. 2002-es fénykép volt, ahol a fekete seregnek nevezett maffia vezérkarával ölelkezett, Kovács Kokó kocsmájában. Similis simili gaudet.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.13. 23:18:40

@Kivlov: a bérnövekedés nem a gazdaság mozgatórugója.
Akkor csak pénzt kéne nyomtatni, és minden ország gazdag lenne.
Nem, a bérkiáramlás inflációt gerjeszt.
A folyamatos fogyasztást nem lehet fenntartani.
Ma ott tartunk, hogy az emeljedő bérek generálnak belső fogyasztást. A termelő beruházásoknak kellene. Ott viszont megtorpanás van, köszönhetően annak, hogy alig van saját iparunk, de ha volna, akkoris a piac dominálná. Hol látsz növekvő importpiacot, ahol el lehetne adni termékeinket? Európa? USA? Kína???
Tehát a szar forinttal, a bérekkel kozmetikázzuk a gazdaság egyensúlytalanságát.
Volt már ilyen, Gyurcsány alatt.

A válság bebaszott.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.13. 23:25:43

@nemecsekerno_007: 2010 és 2017 között a gdp 4,1%-a az eu segélyből adódott.
Miről beszélsz? Hogy a német tart el minket?
Az Orbán kormány négyszer annyi segélyt kapott Merkel mamától, mint az első hét évben a maszop.
Gyakorlatilag a fidesznek 6 évébe tellett, hogy akkora gdp-t tudjon felmutatni, mint a válság előtt volt...
EU segélyből...
Válasz erre 

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2019.09.13. 23:30:09

Orbánc bukott haverjai bukási sorrendben:
Berlusconi, Cameron, Fico, Erdogan, Netanjahu, Strache, Salvini.
Akihez a geci hozzáér vagy hozzászól, már megy is a levesbe, ezért nem nagyon ajánlott vele barátkozni. Következik: raszPutyin, Likasenko, Kacsanszki, Trumpli, bubó orsolya és nem utolsósorban a geci.
Válasz erre 

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2019.09.13. 23:36:25

Ja gruevszki, a körözött menekült jó barát kimaradt. De voltak itt már terroristák, baltások és szebbnél szebb bűnözők a geci baráti vendéglistáján. Van amelyik már a föld alatt némelyikük börtönök mélyén csücsül, ahova a geci is kerül majd.
Válasz erre 

Török törp hörcsögöt bökő bögöly 2019.09.14. 00:01:02

A csuti törpe geci baráti listáján sűrűn előfordulnak jogerősen elítélt csalók, tolvajok, gyilkosok, körözött bűnözők. És mivel én nem vagyok a népét eláruló magyartalan csuti törpedakotaezért jöjjön inkább egy talpig magyar közmondás: "Madarat tolláról, embert barátjáról lehet felismerni"
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.09.14. 16:20:39

@Igazamvanvagyigazamvan?: Amiről beszélsz az évi 1600 Mrd Ft, ami EU-s pénz. Kb. 1100 Mrd Ft a külföldön dolgozók miatti kiesés évente. Szóval csak évi 500 Mrd Ft a nettó EU-s pénz.
Válasz erre 

chrisred 2019.09.15. 06:29:55

@nemecsekerno_007: Milyen pénz esik ki a külföldön dolgozók miatt? Tudtommal 1000 milliárd körüli pénzt utalnak haza évente.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.15. 09:13:31

@nemecsekerno_007: a külföldön dolgozók idehaza munkanélküliek lennének. Avagy mit lehetne kezdeni ennyi bölcsésszel, aki most Londonban mosogat?
Tehát éppen hogy terhelnék a szociális rendszert, miközben a fidesz ellen szavaznának.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2019.09.15. 17:01:39

@Igazamvanvagyigazamvan?: Ott a pont de nagyon!
Válasz erre 

Kivlov 2019.09.16. 11:51:43

@Igazamvanvagyigazamvan?:
"A folyamatos fogyasztást nem lehet fenntartani."
Pedig a GDP növelésének globális mantrája semmi másról nem szól. Fogyasszál minél többet. Ez a világgazdaság egyetlen célja évtizedek óta.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.16. 13:48:43

@Kivlov: oké, helyesbítek: az ország gazdaságának növekedése nem fenntartható pusztán a belső fogyasztással. Akkor elég lenne pénzt nyomtatni...
A másik dolog: a folyamatos fogyasztás időnként csúnyán visszaesik. Válságnak hívják.
Válasz erre 

Kivlov 2019.09.16. 14:05:36

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Ez is megy pár éve: pénznyomtatás. :D
Válságban nem csak a fogyasztás esik vissza, "tanár úr..." Ez egy ilyen szakma. Nincs ezzel semmi baj. És mi van, ha visszaesik? Akkor ne is ösztönözzük azt? Akkor meg kell mondani a cégeknek, hogy ne merjenek többet termelni, mint tavaly, mert nehogy többet fogyasszon a nép. hagyjuk már...
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.09.16. 14:31:01

@Kivlov: olvasd el figyelmesen. Egyet értek veled.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard