Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán Viktor sokat kommunikál, de a tájékoztatás nem teljes körű

Orbán Viktor sokat kommunikál, de a tájékoztatás nem teljes körű

A Fidesz kommunikációs gépezete folyamatosan zakatol, ami azt a látszatot kelti, hogy a lakosságot folyamatosan informálják a közélet eseményeiről. A valóság azonban az, hogy csakis erősen megszűrt információk jutnak el a kormányzati médiából tájékozódó polgárokhoz, az állampárt pedig ügyel arra, hogy az üzenetei a lehető legtöbb orgánumon keresztül jusson el hozzánk. Legjobb példa erre Orbán Viktor szokásos péntek reggeli igehintése a Magyar Rádió mikrofonja előtt, amely mindig kijelöli az irányt a kormány támogatói és saját médiája előtt.  

infostart_9.jpg

Fotó: infostart.hu

"Az Európai Néppárt (EPP) sok tagja elárulta Magyarországot, a Fidesz egy centire volt attól, hogy kilépjen a pártszövetségből" – mondta többek között legújabb pénteki rádiós monológjában Orbán Viktor miniszterelnök. Ebben az állításban legalább két dolog nem stimmel. Egyrészt az Európai Néppárt soha nem árulta el szövetségesét, a Fideszt, hiszen a pártcsalád értékrendje nem sokat változott az utóbbi 40 évben, másrészt a magyar tagpárt politikája jelentősen változott az utóbbi években. Az a tény tehát, hogy az EPP képviselői rendre az Európai Parlament többségével szavaznak a magyar jogállamiságról folytatott vitákban, egy következetes álláspont továbbvitelét mutatja.

A mondat másik részében emlegetett hajszál híján való kilépés szintén elég nagy csúsztatás, hiszen a magyar fél már egy ideje új szövetségesek után kajtat, amit Novák Katalin, a párt alelnöke is meglebegtetett a napokban. A néppárt és a Fidesz közötti szájkarate amúgy se tesz jót egyik félnek sem, ezért úgy tűnik, hogy a magyar kormánypárt már csak azon ügyködik, hogy saját magát, mint a kilépést kezdeményező felet állítsa be, mert, ha az EPP kizáró határozata előbb születik meg, az rossz fényben tünteti fel az éppen szövetségeseket kereső Orbánékat.

A szakítás jelen pillanatban teljesen elkerülhetetlennek látszik, hiszen a Fidesz lényegében lesorosbérencezi, lekommunistázza, leliberálisozza az EPP-t, a néppártiak viszont korábbi óvatos hozzáállásukat félretéve elég kemény hangnemben bírálják Orbán kormányának ténykedését. A magyar kormányfő tehát azért próbál időt nyerni, mert kezdi elvarrni a szálakat a néppártiak felé, miközben elindult már lehetséges új szövetségesei, a lengyel Jog és Igazság (PiS) vezette konzervatívok felé.

A jelenlegi szorult helyzet mindenesetre annak az eredménye, hogy Orbán rosszul mérte fel az európai erőviszonyokat a tavalyi uniós választások előtt, ezért lényegében a politikai senki földjére kormányozta pártját.

Első ránézésre ez jó mindenki számára, ám az Európai Parlamentben ez utóbbi tömörülésnek vajmi kevés befolyása van, ráadásul a lengyel kormánypárt mellé szegődve a jogállamiság leépítésére vonatkozó uniós kritikák is más fénytörésben kerülhetnek, hiszen joggal mondhatják Orbán és Kaczynski bírálói, hogy összenőtt, ami összetartozik. A magyar kormányfő tehát menti, ami menthető, ezért is csúsztat folyamatosan, amikor azt kommentálja, hogy Brüsszel és saját pártcsaládja egyaránt bírálja a jogállamiság magyarországi leépítése miatt.

Orbán ezért még nem döntött véglegesen arról, milyen jövőt szán pártjának és kormányának, hiszen volt egy érdekes mondata a rádiós nyilatkozatban, ami arra utal, hogy a sok félmegoldás közül végül melyik mellett teszi le a voksát. „Ha az EPP nem áll ki Magyarország mellett, akkor egy új, kereszténydemokrata jellegű mozgalmat kell indítani.” – jelentette ki ugyanis, ami arra utal, hogy akár saját maga is kezdeményezheti egy új populista pártszövetség létrehozását. Ez viszont azért veszélyes, mert olyan pártoktól szipkázhat el képviselőket, amelyek jelenleg szimpatizálnak vele. Egy ilyen húzásnak nem tapsolna se Salvini, se Le Pen, se Kaczynski.

politico_eu.jpg

Fotó: politico.eu

A jelenlegi szorult helyzet mindenesetre annak az eredménye, hogy Orbán rosszul mérte fel az európai erőviszonyokat a tavalyi uniós választások előtt, ezért lényegében a politikai senki földjére kormányozta pártját. Jól tudja, hogy erős szövetségesek nélkül nem lesz képes az érdekérvényesítésre, az ország eleshet jelentős fejlesztési pénzektől, ráadásul folyamatos lesz rajta a nyomás, hogy ne támadja tovább a független bíróságokat, a civil szervezeteket, ne csorbítsa tovább a sajtó szabadságát, illetve, hogy ne folytasson közpénzből EU-ellenes kampányokat. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Aki döglött lónak ás gödröt, nagyon húzzon bele, mert lemehet a nap, mire elkészül vele.”

  

226 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán Viktor sokat kommunikál, de a tájékoztatás nem teljes körű Tovább
Facebook Tetszik
0
226 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr8215413930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (226)
Az utolsó 100 komment:

nemecsekerno_007 2020.01.18. 14:05:51

@morph on deer: Csócsáljátok csak, csócsáljátok...
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.01.18. 14:09:12

@math0: Egyéb lényegtelen baromság?

Ideges vagy mert tudod, hogy esélyes az újabb 2/3.
Nem kell megint bizonyítanod... elhiszem...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.18. 14:19:33

@teleorman:

Háborúban nem lehet simogatni, ez van. Hasonló eszközökhöz kell nyúlnunk, mint ellenségeink.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.18. 14:20:39

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Minden kommentelés fizetett, a kérdés csak az ki fizet érte és hogyan.

Objketív komment nem létezik, mert nem gépek csinálják.
Válasz erre 

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2020.01.18. 14:22:19

Szegény hülyék, hülye szegények. Az EP= SÓHIVATAL/ Cirkusz. Nem kötelező jellegű állásfoglalásokkal, határozatokkal. Így lesz majd EU-s minimálbér is. Meg EU-s minimálnyugdíj. De a sok agyhalott beveszi Gyurcsányné agymenéseit. Mindenben a megválasztott állam/kormányfők tanácsa, az ET dönt. Ahol mindenkinek VÉTÓjoga van. V4: kell még valamit mondanom, Ildikó?
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.18. 14:51:21

@math0: Ugyanígy megnyertétek Bp-et 2018 április 8-án ,de ez nem mentett meg titeket a kétharmados buktától a Parlamentben..;)
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.18. 14:56:12

@math0: A Fidesz szavazatai nélkül nem választják meg von der Leyent. Timmermans bizottsági elnökségét pedig sikerült megakadályozni, pedig nagyon tutira vettétek:

444.hu/2019/06/30/reuters-timmermans-lesz-az-europai-bizottsag-elnoke

Aztán pofára estetek..:)))))
Válasz erre 

n3spr3ss0 2020.01.18. 15:10:50

@Muhammad Balfas: Látod balfasz, méltó vagy nevedhez, de még attól a 34500 több, mint a 18500.
Válasz erre 

n3spr3ss0 2020.01.18. 15:12:03

@Muhammad Balfas: Ilyen balfasz törvényekkel lehet csak kétharmadotok.
Válasz erre 

kvadrillio 2020.01.18. 15:57:07

EBBEEE....IS TÚLTEN GETT A TESZ-----TOSSSZTERON ! MISKÁROLNI OCCT KÉSZ !
Szexuális erőszakkal gyanúsítják a kunágotai lelkészt
Válasz erre 

kvadrillio 2020.01.18. 15:59:05

VIKTORKA ! AZT A SOK-SOK VISSZA NEM TÉRÍTENDŐ MILLIÁRDOT KAPARD VISSZA, AMIT 2004 ÓTA KIOSZTOGATTÁL REGNÁLÁSOD ALATT !!!
Megszületett a kormányhatározat: felfüggesztik a börtönkártérítések kifizetését
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.18. 15:59:27

@n3spr3ss0: Talán elkerülte a figyelmedet BALfasz, hogy szinte a világ összes országának folyamatosan nő az államadóssága (kivétel talán Ceausescu egykori Romániája). No és ezért van az kis hülyém, hogy GDP arányosan szokták tekinteni,és így is szerepel a maastrichti kritériumok között..
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.18. 16:01:04

@n3spr3ss0: A magam részéről megelégszem a sima többséggel is.. Mellesleg az első fideszes kétharmad még a régi választási törvény szerint született,amely miatt Kis Jánosnál és Tölgyessy Péternél tessék reklamálni..:)
Válasz erre 

kvadrillio 2020.01.18. 16:32:50

A BIOPAROX KIVONÁSA ÓTA SOKKAL TÖBBEN HALNAK MEG INFLUENZÁBAN !!!
LEHET, HOGY EZ IS VOLT A CÉÉÉÉL ???!!!
Válasz erre 

rallus 2020.01.18. 17:47:58

@n3spr3ss0:
"A nettó külső adósságráta szeptember végén a GDP 8,4 százalékán állt – derül ki a Magyar Nemzeti Bank legfrissebb, 2020. januá­ri fizetési mérleg jelentéséből. ...."
Válasz erre 

morph on deer 2020.01.18. 17:50:04

@zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt:
“ De a sok agyhalott beveszi Gyurcsányné agymenéseit.”

Ezt először inkább beszéld meg az orbánné férjével, jobban jársz. Vagy nem.

“Ahol mindenkinek VÉTÓjoga van.”

Kivéve azokat, akikről a döntés történik.
Szerinted másnak miért lenne érdeke vétózni, és belekeverni magát pl az orbán szarába?
Csak úgy barátságból?
Viccelsz, ugye?
Válasz erre 

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2020.01.18. 17:55:06

@morph on deer:
V4 nem barátság, regionális katonai- politikai szövetség.
Mellesleg, pont az idióta EP keverte bele a lengyeleket is, nagyon okosan :DDD

Ők pedig, az USA- val a hátuk mögött, bárkinek visszaugatnak.
Válasz erre 

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2020.01.18. 17:57:55

Megbukott- e mán a Zorbán?
Botmixer kanadai Majdan- aktivista kiképző CIA- ügynök lesz a miniszterelnök?
Tí Berg amerikai állampolgár CIA- ügynök pedig a külügyminiszter?
Szabó afgán bábkormány- tanácsadó amerikai ügynök Tímea pedig a belügyminiszter?
Válasz erre 

morph on deer 2020.01.18. 18:00:32

@nemecsekerno_007:
“esélyes az újabb 2/3”

Ahogy mondod!
Csütörtökön már majdnem összejött: 446 támogató, 178 ellenző szavazattal. Igaz, nem orbán javára.
Sebaj, majd legközelebb. :)
Válasz erre 

kvadrillio 2020.01.18. 18:00:40

NOHA...HAHAHA....SOK MINDENNEL NEM ÉRTEK EGYET AMIT EDDIG CSINÁLT, AZÉRT MOST DRUKKOLOK TRUMPNAK, HOGY NYERJEN !!! :) HAJRÁÁÁÁÁÁ TRUMP !!! :)

Impeachment: a Bill Clinton elleni eljárás különleges ügyésze is védi Trumpot
Válasz erre 

morph on deer 2020.01.18. 18:17:33

@zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt:
“ regionális katonai- politikai szövetség”

Ami nem írja felül az EU-val kapcsolatos érdekeiket, és/vagy szembeni kötelezettségeket.

“ Ők pedig, az USA- val a hátuk mögött, bárkinek visszaugatnak.”

Ugatni lehet.
Csak éppen ők is a hímtag rossz oldalán találták magukat, és együtt tárgyalják az ügyüket a magyarokéval.
Ez azzal is jár(hat), hogy egyik sem szavazhat, vagy vétózhat, csak mondom.
Azért annyira az EU sem hülye, hogy nyitva hagyja a kiskaput, ne tévedj.

Azt meg ugyancsak nem érdemes elfelejteni, ha az USA támogatását élvezik, akkor nem igazán gerjednek orbán oroszbarátságára, és nem mernék rá fogadásokat kötni, hogy minden körülmények között kitartanak mellette, nem gondolod?

Mert azon túl, hogy a jelek szerint orbánnak sikerült túltolnia a kerékpárt, már a leszállás sem tűnik igazán simának.
Vagy csak rosszul látom.
Válasz erre 

Etniez 2020.01.18. 18:21:41

@nemecsekerno_007: "Alakul az újabb 2/3-d"

Hogy megfogsz te lepődni 2022-ben :)
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.01.18. 18:39:27

@rallus: "A nettó külső adósságráta szeptember végén a GDP 8,4 százalékán állt – derül ki a Magyar Nemzeti Bank legfrissebb, 2020. januá­ri fizetési mérleg jelentéséből. ...."
Ez tagadhatatlanul nagyon pozitív.
Válasz erre 

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2020.01.18. 18:44:41

Hogy begerjedtek egyesek egy súlytalan, nem kötelező, ÁLLÁSFOGLALÁSRA...
Az EP- nek semmilyen jogköre nincs,
facebook- influencerek és politikai aktivisták magamutogatásának színháza az egész, jó fizetésért, ide- oda repülőzéssel, két KLÍMAVÉSZHELYZET kihirdetése között.
Válasz erre 

zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt 2020.01.18. 18:47:45

@morph on deer:
Szerinted véletlenül tartottak V4+ Ausztria csúcstalálkozót,
a nem kötelező jellegű, egetrengető fingfűrészelő szavazással egyidőben ;)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.18. 19:43:48

@Muhammad Balfas: Ti az EP-ben buktatok kétharmaddal.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.18. 19:45:07

@Muhammad Balfas: néppárti jelölt lett az elnök. az a néppárt, amelyikből Orbán ki akar lépni, mert most is elpicsázta.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.18. 19:59:20

@zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt: "Az EP- nek semmilyen jogköre nincs, "

már azonkívül, hogy ők tartják el Mészárost és Orbánt.
Válasz erre 

kvadrillio 2020.01.18. 20:53:31

KAPITALIZMUS OHHHH ! MÉRGEZZÉÉÉÉÉÉ CSAK BENNÜNKET, ÚGYIS SOKAN VAGYUN K E FÖLDÖN !!!
Mérgező szójapelyhet hívott vissza a Rossmann
A Rossmann Magyarország Kft. visszahívta az 500 grammos enerBIO Szójapehely elnevezésű termékét tropánalkaloid-szennyezettség miatt, a vállalkozás a termék visszahívásáról a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatalt (Nébih) is tájékoztatta - adta hírül a hivatal.
Domokos László, 2020. január 17. péntek, 21:01
Fotó: Napi.hu / Szabó Dániel

Hozzászólok

Elküldöm

Ajánlom

A bejelentés szerint a szennyeződés a 2020.06.12, a 2020.07.30, illetve a 2020.10.07. minőségmegőrzési idővel ellátott termékeket érintette.
Undorító állapotú helyeken csapott le a Nébih

A Nébih és a Rossmann is azt kéri a vásárlóktól, hogy a jelzett lejárati idejű terméket ne fogyasszák el, hanem vigyék vissza az üzletbe, a termék árát a cég megtéríti.

A tropán alkaloidok például a nadragulya, a beléndek, a csattanó maszlag, illetve a kokacserje családokba tartozó növények toxikus hatású, másodlagos anyagcseretermékei, amelyek a növény minden részében megtalálhatóak. Közismert képviselőjük az atropin, melyet gyógyászati célra is használnak.

Élelmiszerekbe, takarmányokba a növények betakarítása során, gyomnövényekből eredő szennyeződéssel juthatnak be. A tropán alkaloidok nagyobb mennyiségben a szervezetbe kerülve befolyásolják a központi és a vegetatív idegrendszer működését, szájszárazságot, pupillatágulást, szívritmuszavart és egyéb idegrendszeri tüneteket okozhatnak - olvasható a Nébih honlapján.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.01.18. 20:55:12

@Etniez: Ha nem lesz 2/3 akkor kicsit talán meglepődök...
Válasz erre 

morph on deer 2020.01.18. 20:57:24

@zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt:
“ Szerinted véletlenül tartottak V4+ Ausztria csúcstalálkozót”

Nem, szerintem nem véletlenül.
Ez pont úgy nézett ki, mint aki kapkod a szalmaszál után is.

Azért majd ne felejts el szólni, ha Kurtz megmenti orbánt, jó?
;)
Válasz erre 

Törpvadász 2020.01.19. 02:30:40

Minden esetre aljas és gudztustalan, ami mostanában művel. A gyöngyöspataiakkal kapcsolatban még undorítóbb, mert gyerekek voltak akkor. A rabokkal kapcsolatban: meg kellett volna építeni a börtönöket, a stadionok helyett, és akkor nem lenne ez a hercehurca. Az egész az új BTKnak és a Fidesznek köszönhető.
Mellesleg a korrupt ügyeivel és a "nemtörténtittsemmésnincsittsemmilátványosság" ügyészséggel Orr bán kétszínű, undorító uszító. Akkor tessék hagyni dolgozni az ügyészséget: Tiborc vejecske, MLörinczke, stb ügyei... Azt miért söpri le folyton a gazda?
Válasz erre 

n3spr3ss0 2020.01.19. 07:50:20

@rallus: Mi lesz veled, ha meghal Soros? Kezdj el keresni valaki újabb klienst.
Válasz erre 

n3spr3ss0 2020.01.19. 07:52:18

@zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt: Mond, minden hazafi ennyire hülye, mint te?
Válasz erre 

kvadrillio 2020.01.19. 12:34:24

viktorka ! én elhiszem, hogy kurvaszar lehetett neked, amikor a jóóó idesapád körberúúúgdosott a földön és hemperegve arra gondoltál, hogy dejóóó lenne erőteljesen visszarúgni, de nem lehet. De most, hogy hatalomhoz jutottál, ne a szegregált cigánygyerekeken rúgjál vissza bazmeg ! FIZZESD KI NEKIK AZT A PÉNZT, OCCT KŐŐCCSÉK ARRA, AMIRE AKARJÁK ! ( A ZSIKDÓKNAK 30 ÉV ALATT ENNEK A SOXOROSÁT FIZZETTED KI MÁR !!!!!!!!!!!!!) LÉGY MÁR EGY PICIT EMBERIBB FAZON, HA NEHEZEDRE IS ESIK BAZMEG ! NE MANIPULÁLJ MÁÁÁ ANNYIT, MERT MEGÁRT , ÉS CSAK A SIMICSKA ÁLTAL RÁDAGGATOTT GECI-SÉGEDET DOMBORÍTOD KI EGYRE JOBBAN !!!!! A TÖRTÉNELEM HALAD, TE PEDIG LEMARACCCCCCC......:o)
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.19. 20:05:02

@math0: De nem Timmermans..Pedig már be volt ígérve..:). Egyébként az EN picsázta ki a fincsiből Timmermanst. Merkel benne lett volna, de nem tudta keresztülnyomni a néppárti frakción. Így már második bizottsági elnök jelöltje bukott el..:)
Schulz pedig tajtékzott a dühtől..:

gondola.hu/hirek/240557-Martin_Schulz_felhaborodott__Ez_Orban_gyozelme_.html

:)
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2020.01.20. 06:50:33

@Muhammad Balfas: Timmermans nem néppárti politikus. Leyen néppárti politikus. Timmermans nem volt beígérve. egyszerűen elmebeteg idiótaság az, hogy be akarod adni, hogy Orbán győzött a néppárt felett azzal, hogy néppárti elnök lett az EU elnöke. ami a papírforma. idióta, elmebeteg fasz vagy, ezért vagy Fideszes. a Fidesz ugye fel van függesztve a néppártban, többször leszavazták, kétharmaddal, elítélendően. na, ez a szopás, te kis elmebeteg kretén!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.20. 11:02:36

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Nem kenyerünk az értelmetlen számokkal bűvészkedést, ez legyen a liberálisok hobbija.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.01.20. 11:03:55

@zsindekksz ISIS Al Qaida mind CIA projekt:

Szent Árpi Bácsi pedig exhumálva lesz, s múmiaként lesz örökös elnök.
Válasz erre 

exterminador 2020.01.20. 12:54:58

@math0: akkor még több krumplit kell osztani. Talán most már szósz is lesz hozzá. De jó!
Válasz erre 

exterminador 2020.01.20. 12:57:46

@Törpvadász: ezek a legkönnyebben elsüthető populista lózungók, amiknek hallatán a lumpenprolik helyben elélveznek. Csak az a gond, hogy a cigányok jelenleg szinte 100 %-ban Orbánra szavaznak, szóval sokat nem érdekemes őket rugdosni.
Vagy csak lehet, hogy Finkelstein meghalt, azért akadozik kissé a propagandagépezet.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.01.20. 18:15:13

@Grimbusz Makszimusz: Hazudsz akkurvaanyádat!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.01.20. 18:31:04

@Grimbusz Makszimusz:
@rallus:
Azért rendesen megdolgoztok a pénzünkért gyerekek!
Csak így tovább,előre a bözsijegyért!XD
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.20. 18:38:23

@exterminador: ettől az országnak biztos nem lesz jó.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.01.20. 18:41:10

@nemecsekerno_007: Október 13.-án is bejött az élet a fidesznek.
Ja nem.
Válasz erre 

exterminador 2020.01.20. 18:45:25

@math0: tényleg nem, dehát mit lehet csinálni? Láthatóan erre van igény.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.01.20. 18:47:16

@Muhammad Balfas: Azért a ti szátok is lefelé görbült a tágra nyílt szemetek mellett októberben.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.20. 19:18:43

@exterminador: rávenni az okosakat, hogy szavazzák le a hülyéket, megmagyarázni a hülyéknek, hogy miért nem lesz jó.
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.20. 19:26:42

@Brendel Mátyás: Hogyne lett volna beígérve nektek? A Gyuri bácsi által finanszírozott 444-en is megjelent, hogy valszeg ő lesz, aztán pofára estetek.:)Merkel számára az elsődleges a csúcsjelölti rendszer érvényesülése volt. Vagyis ha már nem lehet Weber, akkor hát legyen Timmermans. Ebben állapodott meg Macronnal Japánban. Csakhogy a mutti nem tudta átnyomni ezt az elképzelését az EN-en, így maradt jobb híján a színtelen szagtalan von der Leyen, ami sokkal előnyösebb a magyar kormány számára,mint a két elbukott jelölt..:) A Fidesz pedig ott fogja hagyni a néppártot, csak szólok, nehogy meglepetésként érjen..
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.20. 19:46:59

@Muhammad Balfas: Aha, tehát a Fidesz fel van függesztve a néppártban, ez ugye téttel bíró, komoly szopás Orbánnak. Ehhez képest Orbán "nyerése" szerinted annyi, hogy mit írtak a 444-en. Mondom, elmebeteg selejt vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.20. 19:47:55

@Muhammad Balfas: Szerinted Merkel vesztett, mert a saját pártjából került ki az EU elnöke. Mondom, te elmebeteg selejt vagy.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.21. 02:39:05

@Muhammad Balfas: nem mintha a 444 cikkét linkelni tudtad volna, te kis náci selejt!
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.21. 10:51:56

@math0: Azért vesztett, mert megbukott a csúcsjelölti rendszer, és egy súlytalan figurát volt kénytelen harmadjára jelölni. Aki a v4-nek előnyös..:) Két jelöltje megbukott. az első Macron ellenállásán, a második elképzelését pedig nem tudta keresztülvinni a néppárti frakción..
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.21. 10:53:52

@math0: Hogyne linkeltem volna. De itt van mégegyszer:

444.hu/2019/06/30/reuters-timmermans-lesz-az-europai-bizottsag-elnoke

-----
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.21. 12:14:09

@Muhammad Balfas: tehát szerinted Orbán győzelme, hogy a Reuters által valószínűleg mondott információ nem volt igaz? Mondjuk nem tudom, Merkel miért vesztett volna, ha a Reutersnek egy nem végleges, csak valószínű információja nem jött be. És ehhez képest az, hogy Orbánt kidobták a néppártból tényleg "semmi"! Mondom, elmebeteg idióta vagy, ezért vagy náci.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.21. 12:16:11

@Muhammad Balfas: mégegyszer mondom, a tény, hogy néppárti elnök van. a többi nem tény. a csúcsjelölti rendszer tényleg nem jött be, na és, ettől még Merkel nem bukott, az ő politikusi súlya ettől nem lett kevesebb. ld. a Líbia megállapodást is összehozta.

hirado.hu/kulfold/kulpolitika/cikk/2020/01/19/merkel-a-resztvevok-megallapodtak-a-fegyverembargo-betartasaban
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.21. 13:01:00

@math0: Nem állítottam, hogy Orbán győzelme, de von der Leyen sokkal előnyösebb számára, akár Webernél, de különösen Timmermansnál.

Viszont Martin Schulz egyértelműen fogalmazott :

gondola.hu/hirek/240557-Martin_Schulz_felhaborodott__Ez_Orban_gyozelme_.html

Merkel száméra pedig hatalmas presztizsveszeteség, hogy két elképzelése is csődöt mondott, így egy szükségmegoldással volt kénytelen előállni, és a csúcsjelölti rendszer is megbukott..:)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.21. 14:52:15

@Muhammad Balfas: Leyen nem előnyösebb Orbánnak, mint Merkelnek. Merkelnek párttársa, Orbánnak már csak függőben.

Ha Schulz nálad az etalon, akkor ezeket is nyilván igazságnak, illetve helyesnek fogadod el:

"Martin Schulz: Abszurd és aljas ötlet Orbán népszavazása"
index.hu/kulfold/2016/03/23/martin_schulz_abszurd_es_aljas_otlet_orban_nepszavazasa/

"Schulz Orbánnak: Ha nem fogad be menekülteket, nem kap támogatásokat"
24.hu/kulfold/2017/06/14/schulz-orbannak-ha-nem-fogad-be-menekulteket-nem-kap-tamogatasokat/

"Martin Schulz „veszélyesnek” nevezte Orbán Viktor menekültpolitikáját"
merce.hu/2018/01/05/martin-schulz-veszelyesnek-nevezte-orban-viktor-menekultpolitikajat/

"„Magyarország megtagadta a szolidaritást” – Martin Schulz megint beolvasott Orbánnak"
magyarnarancs.hu/villamnarancs/magyarorszag-megtagadta-a-szolidaritast-martin-schulz-megint-beolvasott-orbannak-105326/?pageId=22

mondom, idióta elmebeteg vagy, ezért vagy náci.
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.22. 19:21:22

@math0: Merkel számára kurvára másodlagos volt, hogy néppárti legyen a bizottsági elnök. Az ő számára az volt elsődlegesen fontos, hogy a csúcsjelölti rendszer érvényesüljön, és maradjon a néppárti-szocdem szövetség az EP-ben. Egyik se jött össze: von der Leyent kis többséggel választották meg (Fidesz szavazatai nélkül nem is sikerült volna). Schulz pedig tajtékzott a dühtől..Ez eléggé eltér attól a forgatókönyvtől, amire akkor számítottatok, amikor Timmermans megválasztása tűnt valószínűnek..:)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.22. 19:27:10

@Muhammad Balfas: ezek nem tények, ezek olyan dolgok, hogy te ezt álmodtad részegen, amikor bilibe lógott a kezed. ettől Merkel még nem vesztett. Orbán viszont tények alapján vesztett: a saját pártcsaládja lógatta fel. azt is megbeszéltük már, te kis idióta náci, hogy nem jöhetsz azzal, hogy Schulz mit mondott, mivel Schulz nem a tévedhetetlen atyaúristen, se nekem, neked meg pláne nem. tehát ez nem érv. Schulz nyilván nem örült annak, hogy néppárti az elnök, de ez azért van, mert ő egy másik pártcsaládhoz tartozik. és az, hogy nem a második legerősebb pártcsalád adja az elnököt, az természetes. mint politikusnak természetesen az a feladata, hogy ne értsen egyet ezzel. de ez hol a kurva anyádban érv, hogy Schulz azt mondta, ami a saját érdeke volt?! te nem értesz egyet ezzel az érdekkel.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.22. 19:28:02

@Muhammad Balfas: erre köpni-nyelni nem tudtál, úgyhogy nekifuthatsz még egyszer, te kis pszichopata selejt!

Leyen nem előnyösebb Orbánnak, mint Merkelnek. Merkelnek párttársa, Orbánnak már csak függőben.

Ha Schulz nálad az etalon, akkor ezeket is nyilván igazságnak, illetve helyesnek fogadod el:

"Martin Schulz: Abszurd és aljas ötlet Orbán népszavazása"
index.hu/kulfold/2016/03/23/martin_schulz_abszurd_es_aljas_otlet_orban_nepszavazasa/

"Schulz Orbánnak: Ha nem fogad be menekülteket, nem kap támogatásokat"
24.hu/kulfold/2017/06/14/schulz-orbannak-ha-nem-fogad-be-menekulteket-nem-kap-tamogatasokat/

"Martin Schulz „veszélyesnek” nevezte Orbán Viktor menekültpolitikáját"
merce.hu/2018/01/05/martin-schulz-veszelyesnek-nevezte-orban-viktor-menekultpolitikajat/

"„Magyarország megtagadta a szolidaritást” – Martin Schulz megint beolvasott Orbánnak"
magyarnarancs.hu/villamnarancs/magyarorszag-megtagadta-a-szolidaritast-martin-schulz-megint-beolvasott-orbannak-105326/?pageId=22

mondom, idióta elmebeteg vagy, ezért vagy náci.
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.23. 20:45:02

@math0: Szétment a csúcsjelölti rendszerrel megtámogatott néppárti-szocdem szövetség az EP-ben.Merkel nem tudta pozícióba helyezni sem Webert, sem Timmermanst.Ez volt az egyik alapvető következménye a 2019-es választásnak. Sokkal inkább több szereplős lett a helyzet. Ha ezt nem vagy képes felfogni, hülyébb vagy, mint sejtettem,, Végül egy no name politikus lett a bizottsági elnök, aki nem lehetett volna elnök a Fidesz szavazatai nélkül.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.23. 21:23:06

@Muhammad Balfas: ezek nem tények, ezek olyan dolgok, hogy te ezt álmodtad részegen, amikor bilibe lógott a kezed. ettől Merkel még nem vesztett. Orbán viszont tények alapján vesztett: a saját pártcsaládja lógatta fel. "Sokkal inkább több szereplős lett a helyzet." A bizottságnak továbbra is egy elnöke van, és Néppárti. Merkel ettől mi a faszodat vesztette el, mongolidióta? Orbán a néppárti tagságát vesztette el, fel van akasztva a kis geci. EZEK A TÉNYEK.
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.24. 18:11:57

@math0: Balfaszkám.. A szocdemek megszavazták volna Webert a csúcsjelölti rendszer keretében. de nem volt meg a néppárti-szodem többség, Macron pedig beintett. Timmermans pedig a néppárt számára volt elfogadhatatlan. Ezzel vége lett ez előző ciklust jellemző néppárti-szocdem szövetségen és többségen alapuló politikának. Az győztesként befutó bizottság elnököt kis többséggel szavazták meg a szocdemek ellenében..:) Ezek a tények..:)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.24. 18:49:27

@Muhammad Balfas: 1) Merkel nem szocdem, te kis faszfej! Leyen Merkel párrtjának politikusa.
2) még a szocdemek se vesztettek annyit, mint Orbán, mert a felfüggesztéshez képest az, hogy milyen elnök van, másodlagos dolog

te vagy olyan mongolidióta, hogy szerinted az vesztett, akinek a pártjából az EB bizottság jelöltje az elnök lett (Merkel), és az nyert, aki kint lóg az akasztófán (Orbángeci)

vagy te ennyire selejtes debil.
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.25. 10:31:46

@math0: Hát kurvára nem értesz semmit Merkel Európa politikájából. Ő a csúcsjelölti rendszer által megtámogatott szocdem-néppárti szövetségben, nagykoalícióban hitt. Ami létre is jöhetett volna ismét, ha a két erő képes lett volna többséget szerezni az EP választáson. De ez nem jött össze, és szükségük lett volna Macron támogatására Weber megválasztásához. Macron viszont beintett a Muttinak. Aki ezután belement volna a szocdem Timmermans megválasztásába is csakhogy maradhasson a szocdem-néppárti szövetség az EP-ben. Ekkor viszont a néppárt intett be a Muttinak: ez az elképzelése is megbukott..:) Ezután egy olyan jelölt került megválasztásra, akit a szocdemek nem szavaztak meg : a szocdem-néppárti nagy szövetség felrobbant..:)

Schulz :

gondola.hu/hirek/240557-Martin_Schulz_felhaborodott__Ez_Orban_gyozelme_.html

:)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.25. 10:39:00

@Muhammad Balfas: Ha Schulz nálad az etalon, akkor ezeket is nyilván igazságnak, illetve helyesnek fogadod el:

"Martin Schulz: Abszurd és aljas ötlet Orbán népszavazása"
index.hu/kulfold/2016/03/23/martin_schulz_abszurd_es_aljas_otlet_orban_nepszavazasa/

"Schulz Orbánnak: Ha nem fogad be menekülteket, nem kap támogatásokat"
24.hu/kulfold/2017/06/14/schulz-orbannak-ha-nem-fogad-be-menekulteket-nem-kap-tamogatasokat/

"Martin Schulz „veszélyesnek” nevezte Orbán Viktor menekültpolitikáját"
merce.hu/2018/01/05/martin-schulz-veszelyesnek-nevezte-orban-viktor-menekultpolitikajat/

"„Magyarország megtagadta a szolidaritást” – Martin Schulz megint beolvasott Orbánnak"
magyarnarancs.hu/villamnarancs/magyarorszag-megtagadta-a-szolidaritast-martin-schulz-megint-beolvasott-orbannak-105326/?pageId=22

mondom, idióta elmebeteg vagy, ezért vagy náci.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.25. 10:40:44

@Muhammad Balfas: aha, tehát te azt mondod, hogy Merkel azért vesztett, mert néppárti lett a bizottság elnöke, de a szocdemek már nem annyira jóbarátok. ez neked Merkel vesztesége. hát, te elmebeteg vagy, Merkel ettől nem fogja felakasztani magát. Orbán viszont lóg a néppártban, ez egy tény, és ez kurvára nagy veszteség.

mondom, idióta elmebeteg vagy, ezért vagy náci.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.25. 10:50:33

@Muhammad Balfas: Hát kurvára nem értesz semmit az Európa politikájából.

"Ezután egy olyan jelölt került megválasztásra, akit a szocdemek nem szavaztak meg"

HAZUDSZ, Leyent egy néppárti-szocdem-liberális koalíció választotta meg. a szocdemek jelentős része Leyenre szavazott, különben nem lett volna meg a többség.

azért vagy náci, mert egy tudatlan, sötét bunkó vagy, és nem meglepő módon egy mongolidióta hülye.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.25. 10:52:33

@Muhammad Balfas: ja, és ha a siker mércéje nálad a koalíció a szocikkal, akkor Orbán ezek szerint azóta bukott, amióta politizált, mert a szocikkal soha nem is volt koalíciója. egyszerűen elképesztő, hogy neked a zsinórmérce Schulz, és a szocikkal való szövetség.

mi a faszom vagy te?! büdös kommunista!
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.25. 17:06:36

@math0: Von der Leyen 327 ellenszavazatot kapott te balfasz. Kis többséggel választották meg ,vagyis nem szavazhatott rá a szocdem frakció..

"Ha Schulz nálad az etalon, akkor ezeket is nyilván igazságnak, illetve helyesnek fogadod el:"

És az idézeteidnek mi köze ahhoz, hogy Schulz elismerte Orbán győzelmét..?

""aha, tehát te azt mondod, hogy Merkel azért vesztett, mert néppárti lett a bizottság elnöke,"

Nem, azt mondom, hogy azért vesztett, mert az EP-ben megbukott a néppárti-szocdem modell, és a csúcsjelölti rendszer,amit folytatni szeretett volna. És két személyi elképzelését sem sikerült érvényesítenie..Von der Leyen szükségmegoldás volt a részéről..
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2020.01.25. 17:38:31

@Muhammad Balfas: Leyen 383 szavazatot kapott, a néppárt + a Renew Europe képviselőinek száma 290. ha ezek hibátlanul leszavaztak Leyenre, hiányzik 93 szavazat. mivel a többi pártok képviselői nemigen szavaztak Leyenre, nagyjából ennyi szoci szavazott Leyenre. ez egyébként a szocdemeken belül is többség. hát ennyi, te kis idióta, náci fasz.

A Schulz idézetek szerint Orbán egy geci fasz. Amennyiben Schulz az etalon, akkor nem is kell tovább vitáznunk bármi másról mert Orbán egy geci fasz. Ennél többet én se akarok állítani.

"És két személyi elképzelését sem sikerült érvényesítenie."

Ez eléggé pitiáner dolog ahhoz képest, hogy Orbán lóg, és a néppártban kurvára semmit nem tud érvényesíteni. De te ezt valahogy nem fogod fel.

Azért vagy náci, mert ilyen elmebeteg idióta vagy.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2020.01.25. 17:39:47

@Muhammad Balfas:

Ha Schulz nálad az etalon, akkor ezeket is nyilván igazságnak, illetve helyesnek fogadod el:

"Martin Schulz: Abszurd és aljas ötlet Orbán népszavazása"
index.hu/kulfold/2016/03/23/martin_schulz_abszurd_es_aljas_otlet_orban_nepszavazasa/

"Schulz Orbánnak: Ha nem fogad be menekülteket, nem kap támogatásokat"
24.hu/kulfold/2017/06/14/schulz-orbannak-ha-nem-fogad-be-menekulteket-nem-kap-tamogatasokat/

"Martin Schulz „veszélyesnek” nevezte Orbán Viktor menekültpolitikáját"
merce.hu/2018/01/05/martin-schulz-veszelyesnek-nevezte-orban-viktor-menekultpolitikajat/

"„Magyarország megtagadta a szolidaritást” – Martin Schulz megint beolvasott Orbánnak"
magyarnarancs.hu/villamnarancs/magyarorszag-megtagadta-a-szolidaritast-martin-schulz-megint-beolvasott-orbannak-105326/?pageId=22

Tehát Orbán egy aljas, idióta, vesztes selejt.

mondom, idióta elmebeteg vagy, ezért vagy náci.
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.25. 20:05:06

@Brendel Mátyás: Hülyeség, mert az ECR és az ID frakció inkább szavazott von der Leyenre, mint az S&D,mivel hasonló a felfogásuk, mint a Fidesznek, és hasonló megfontolások alapján támogatták von der Leyent..

"Ha Schulz nálad az etalon, akkor ezeket is nyilván igazságnak, illetve helyesnek fogadod el:"

Te gyengeelméjű, ha valaki elismeri, hogy Orbán győzött egy szituációban, attól miért kellene elfogadnom minden más állítását is??

"Ez eléggé pitiáner dolog ahhoz képest, hogy Orbán lóg, és a néppártban kurvára semmit nem tud érvényesíteni. De te ezt valahogy nem fogod fel."

Kurvára nem számít, hogy a Fidesz az EP-ben folytatja vagy sem. Az viszont igen, hogy az eddigi szocdem-néppárti együttműködés kisiklott, és nem sikerült többséget szerezniük a legutóbbi EP választáson, és a csúcsjelölti rendszer is csúfosan elbukott..:)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.25. 22:32:29

@Muhammad Balfas: HAZUDSZ NÁCIKÖCSÖG:

"Neben der EVP hatten sich auch die Liberalen und die Sozialdemokraten im EU-Parlament überwiegend für eine Wahl von der Leyens ausgesprochen"

"
"azaz Leyen mellett a néppárt és a liberálisok mellett a szocdemek többsége is kiállt""
de.wikipedia.org/wiki/Ursula_von_der_Leyen#Wahl_zur_Pr%C3%A4sidentin_der_Europ%C3%A4ischen_Kommission_(2019)

" ha valaki elismeri, hogy Orbán győzött egy szituációban, attól miért kellene elfogadnom minden más állítását is??"

elmész a jó édes kurva anyádba, ha olyan valakire hivatkozol, akit egyébként elutasítasz. elmebeteg vagy.

Ez eléggé pitiáner dolog ahhoz képest, hogy Orbán lóg, és a néppártban kurvára semmit nem tud érvényesíteni. Orbán szopott, nem kicsit, nagyot. De te ezt valahogy nem fogod fel.

azért vagy náci, mert elmebeteg mongolidióta vagy.
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.26. 13:26:50

@math0: Már hogy a kurva anyádba ne hivatkozhatnék olyas valakire egy konkrét témában, akit egyébként elutasítok? Te tényleg ilyen két bites idióta vagy? Még egy számotokra libbantak számára fontos politikus- a német szociáldemokraták egyik első embere -is elismerte ,hogy Orbán számára jól alakultak a dolgok..Tényleg ilyen nehéz a felfogásod?

Ami von der Leyen megválasztását illeti:

24.hu/kulfold/2019/07/17/europa-leggyengebb-vezetoje-lett-ursula-von-der-leyen/

" Így valószínűsíthető, hogy a szociáldemokrata frakció 154 szavazatából körülbelül csak a harmadát kapta meg von der Leyen."

És ami szintén beszédes,hogy az európai szociáldemokrácia fő ereje, a német szociáldemokraták nem támogatták von der Leyen megválasztását, és a német zöldek se..Ez igencsak fontos, és kedvező fejlemény..:)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.26. 20:04:15

@Muhammad Balfas: Már hogy a faszomban hivatkozhatnál egy olyan ember vélemnényére, akinek véleményét hülyeségnek tartod, te skizofrén, tudathasadásos, mongolidióta elmebeteg?!

"a német szociáldemokraták nem támogatták von der Leyen megválasztását"

persze, de ennek német belpolitikai oka volt, te tudatlan, idióta, sötét faszfej!

Orbán lóg, és a néppártban kurvára semmit nem tud érvényesíteni. Orbán szopott, nem kicsit, nagyot. De te ezt valahogy nem fogod fel.

azért vagy náci, mert elmebeteg mongolidióta vagy.
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.26. 22:05:32

@math0: Attól, hogy egy adott véleményét hülyeségnek tartom, még más véleményével egyet érthetek.Vagy te egy konkrét személy minden véleményével egyetértesz mindig, te debil fasz, azért mert egyszer egyet értettél vele korábban?? Komolyan, ha a hülyeség vájna, te vinnyogva rohangálnál kínodban..

Bárhogy is vergődsz kénytelen leszel elfogadni, hogy von der Leyent az európai ballibsizmus derékhadát adó német szocdemek és zöldek nem támogatták. Az ő ellenükre lett megszavazva a bizottság elnök asszonya Orbán támogatásával..:)

"Orbán lóg, és a néppártban kurvára semmit nem tud érvényesíteni."

Az Osztrák Néppárt pontosan ugyanilyen felfüggesztett helyzetben volt korábban.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2020.01.26. 22:16:48

@Muhammad Balfas: "Attól, hogy egy adott véleményét hülyeségnek tartom, még más véleményével egyet érthetek."

Megeshet az ilyen, viszont érvként akkor ez nulla. Azt mondod, hogy van egy véleményed, és ezzel a véleménnyel egy szerinted egyébként hiteltelen ember éppen egyetért. Hol a jó édes kurva anyádban érv ez?! Hogy a jó édes kurva anyádban erősíti a te állításodat az, hogy egy szerinted hiteltelen ember egyetért vele?! Ez inkább gyanús, mint érv.

Komolyan, ha a hülyeség vájna, te vinnyogva rohangálnál kínodban..
" Leyent az európai ballibsizmus derékhadát adó német szocdemek és zöldek nem támogatták."

Ami nem túl meglepő, és kurvára nem érv, hiszen Merkel se nem zöld, se nem szocdem.

"Orbán lóg, és a néppártban kurvára semmit nem tud érvényesíteni."

Az Osztrák Néppárt pontosan ugyanilyen felfüggesztett helyzetben volt korábban. "

Ami szintén nem volt óriási nyerés.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.26. 22:30:24

@Muhammad Balfas: figyusz, te kis elmegyógyintézeti szökevény! Volt egy EP választás, amelynek eredménye az lett, hogy a legerősebb pártcsalád a néppárt maradt, utána jönnek a szocdemek, aztán a liberálisok, aztán a zöldek. Ezek után különféle tárgyalások zajlottak, és szavazás után a bizottság elnöke néppárti, az alelnök szocdem. A néppárti elnököt támogatta a harmadik erő, és a második erő egy jelentős része. A második erő adja az alelnököt.

Akármennyire is nem fér bele abba a selejtes fejedbe, de ez nagyon szépen, arányosan megfelel annak, amit egy demokráciától várni lehet. Itt senki nem bukott különösebben meg.

Ami viszont bukás, amikor Orbánt saját pártja felakasztja. No, ez bukás, te kis mongolidióta!
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.29. 12:04:19

@Brendel Mátyás: Nem érvnek szántam, csak meg akartam mutatni, hogy még saját vezető libbant politikusotok is elismeri a vereséget. Legalább ezen elgondolkodhatnál balfas..

"Volt egy EP választás, amelynek eredménye az lett, hogy a legerősebb pártcsalád a néppárt maradt, utána jönnek a szocdemek, aztán a liberálisok, aztán a zöldek."

Eltűnt az eddig jellemző stabil néppárt-szocdem többség, amely a korábbi ciklust jellemezte,amelynek egyik azonnali következménye lett, hogy egyik csúcsjelöltet sem sikerült bizottsági elnökké választani, másik következménye lett , hogy végül egy olyan jelölt lett bizottsági elnökké választva, akit nem támogattak a német és holland szocdemek, és a német zöldek se, amely erők az európai bevándorláspárti pc idiotizmus fő erői.Ellenükre lett megválasztva az új bizottsági elnök..

"Ami szintén nem volt óriási nyerés"

Azóta is a néppárt tagja, és az Osztrák Néppárt a zöld koalíciós partner ellenére is fontosnak tartja az illegális bevándorlás és a politikai iszlám elleni harcot. "A határok és a klíma is megvédhető"- ahogy fogalmazott Kurz.. Brrrr "nettó nácizmus"..:))
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 13:47:33

@Muhammad Balfas:

tehát

1) nincs érved, elismerted.
2) Schulz nem liberális
3) abszolút érthető, és magyarázható, hogy Schulz miért jött egy ilyen retorikai fogással. ettől ez még nem lesz objektív igazság.

az viszont objektív, hogy Orbán lóg. és lógni elég nyilvánvalóan loser dolog.

"egy olyan jelölt lett bizottsági elnökké választva, akit nem támogattak a német és holland szocdemek, és a német zöldek se, amely erők az európai bevándorláspárti pc idiotizmus fő erői."

1) az teljesen természetes, hogy egy parlamentben valamilyen elnöki pozícióért, ha szavaznak, akkor az első erő jelöltje nyer, a második ellene van, a harmadik mellette, stb. van ilyen, semmi meglepő nincs benne.
2) nem mondhatod, hogy Leyennelk bevándorlás-ellenes fordulat jött, mert Leyen maga nem az, a néppárt nem az, a liberálisok sem azok. tehát semmi ilyesmi nem történt

viszont Orbán lóg.

nem tudom, mit regélsz a néppártról meg a zöld koalícióról Ausztriában. Ausztriában a legmarkánsabb dolog, ami türtént a témában az, hogy Orbán náci barátai ott is nagyot buktak.
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.01.29. 20:59:53

@math0: A libsizmus sokkal többet jelent a liberalizmusnál. Kossuth liberális volt ,de nem libsi.Schulz éppúgy libsi, mint a zöldek többsége, vagy a skandináv néppártiak.Az miért lenne érv, hogy egy vezető bevándorláspárti libsi elismeri Orbán győzelmét? Egyszerű tény, amit közöltem veled, és megfontolásra ajánlok, hogy elgondolkodj egy kicsit..:)

A legegyszerűbb, legprimitívebb húzás, ha a számodra kellemetlen kijelentéseket (esetünkben Schulzét) retorikai fogásnak állítod be, mintha te lennél a gyóntatója,aki minden belső titkát ismeri..:) Általánosan alkalmazható megoldás..:)

" Ausztriában a legmarkánsabb dolog, ami történt a témában az, hogy Orbán náci barátai ott is nagyot buktak. "

Viszont igencsak elmaradt a bevándorláspárti fordulat, ami a régi-új kancellár mondataiból is kiviláglik,aki a határok megvédéséről, és a politikai iszlám elleni fellépésről beszélt..

"az teljesen természetes, hogy egy parlamentben valamilyen elnöki pozícióért, ha szavaznak, akkor az első erő jelöltje nyer, a második ellene van, a harmadik mellette, stb. van ilyen, semmi meglepő nincs benne.

Elbukott mindkét-Merkel által is támogatott-csúcsjelölt, mert a tervezett néppárt i-szocdem többség nem jött össze,és nem tudtak elég támogatót szerezni mögéjük az új parlamentben.Minkét bukott
csúcsjelölt keményen beleszállt Orbánba korábban. A végül győztes von der Leyent Orbán támogatta, míg a német és holland szocdemek, és a német zöldek nem. A tények makacs dolgok..

És hogy a Fidesz fel van függesztve a néppártban? Na und? Mi következik ebből, semmi..Max otthagyva ezt a gittegyletet új politikai pólus alakításába kezd az EP-n belül. Mutatis mutandis !

"
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.01.29. 21:45:13

@Muhammad Balfas: aha, tehát Merkel "vesztése" egy általad kitalált szavon alapul. elmebeteg vagy.

"a számodra kellemetlen kijelentéseket (esetünkben Schulzét) retorikai fogásnak állítod be"

te Schulz sokkal több kellemetlen idézetét söpörted a szőnyeg alá, de ha én egyet, akkor hisztizel.

"Viszont igencsak elmaradt a bevándorláspárti fordulat"

SPÖ helyett zöldek, ez elég nagy bukás és fordulat.

"Elbukott mindkét-Merkel által is támogatott-csúcsjelölt"

Merkel által támogatott néppárti jelölt nyert.

Leyen kiállt Merkel mellett menekültkérdésben:

www.focus.de/politik/ausland/fluechtlingskrise-im-news-ticker-csu-kritisiert-merkels-entscheidung-fuer-fluechtlingsaufnahme_id_4926933.html

.

A tények makacs dolgok..

"És hogy a Fidesz fel van függesztve a néppártban? Na und?"

Na, ez az, ami tény, és ez az, ami szívás.
Válasz erre 

2020.01.31. 06:56:12

@teleorman:
A költségek, melyek a hatalom fittogtatására pazarétoltatnak, e hatalom alapjait ássák alá. De a legrosszabb, legszemtelenebb kormány, ha azon kívül csapás nem éri, sokáig nem tartathatja fel magát!”Eötvös József Eszmék, gondolatok 1876. sorszámú gondolat.

"Már az is nagyon veszélyes, ha a kormányzat néha, mint Platón engedélyezte, hazudik. De mindinkább bizonyossá válik, nincs nagyobb veszély, mintha a kormányzat, semmi egyebet nem tud, és nem tesz, csak hazudik, vagyis ha az egész államkormányzat a hazudozáson nyugszik." Hamvas Béla
Válasz erre 

2020.01.31. 06:57:37

«az új uralkodó osztály, az új, oligarchikus, a hatalom által kijelölt „nemzeti” burzsoázia végső megformálódása a globális tőkés viszonyok nyomása alatt csak tekintélyelvű módszerekkel volt lehetséges a mi régiónkban. 1989 óta még mindig messze nincs teljes körű társadalmi legitimitása az új burzsoázia vagyonnal való ellátásának, az állami tulajdon magán kisajátításának, a közpénzek magán felhalmozásának, az ebből fakadó társadalmi egyenlőtlenségeknek. A nacionalista agymosás – amely 2010 óta a rezsim szellemi-kulturális alaptevékenysége – fő funkciója, hogy ez a „legitimációhiány” meg törjön és a nemzeti kivételesség valamely doktrínájának jegyében az új burzsoázia bejelenthesse a nemzet fölötti hegemóniáját. A rendszerváltás liberális, pluralista periódusából 2010-ben egy jobboldali nacionalista, neohorthysta politikai-ideológiai hegemónia vált lehetővé a NER képében.»

"Megsokkoltak, hogy zsibbadt az agyunk.
Elvtársunk, ki még sétálsz, mint a fény,
gondolj reánk, kik fel-le futkosunk
s szitkot morgunk szájunk szögletén.
Lágyult a fejünk, szemgolyóink kemény,
Pártbrossurát legeli a szánk,
örök sötétséget ítéltek reánk
s ha nem butulunk, elbutítanak.
Még harcolunk, de lelkünk oly sivár.
Testvér, segítsd az agymosottakat.
Otthon a szomszéd emleget kötelet,
Klubrádiót hallgat, téma a Kövér:
a csarnok nyirkos kövéről szedett
Metró újság hozzá a nyomaték."
Idézet
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.02.01. 12:02:25

@math0: Schulz mostani kijelentése az EP választások után előállt politikai helyzetre vonatkozik. Egyértelmű , hogy szerinte Orbán számára kedvezően alakult a helyzet, ahogy az is, hogy az európai baloldal vezető ereje, a német szocdemek nem támogatták a végül győztes bizottsági elnököt, A Fidesz viszont igen..

"SPÖ helyett zöldek, ez elég nagy bukás és fordulat."

Erre számítottatok Strache bukása után, azonban az új koalíció régi-új kancellárjának kijelentései egyértelművé teszik, hogy a bevándorláspolitikában nincs változás. Kurz a határok megvédéséről és a politikai iszlám elleni küzdelemről beszélt legutóbbi megválasztása után, és a bevándorlásellenes V4 találkozójára is elment..
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.01. 12:34:08

@Muhammad Balfas: Schulz szerinted általában nem mond igazat. tehát Schulz idézete a te nézőpontodból cáfol téged.

"Erre számítottatok Strache bukása után"

a bukás attól még bukás, hogy számítottak rá.

szóval szerinted mindegy, hogy a zöldek vagy a nácik vannak kormányon.

szánalmas elmebeteg vagy.

Orbán lóg. ez tény, és nem valamelyik számomra ellenszenves politikus véleményére támaszkodok, mint te, te kis mongolidióta!
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.02.03. 12:24:33

@math0: Schulz véleményét közöltem veled. Ez az európai libsizmus egyik vezetőjének véleménye. Elismeri a vereséget. Okosabb, mit te..:)

"a bukás attól még bukás, hogy számítottak rá."

A Strache Video után, majd az ezután előálló új koalíció kapcsán arra számítottatok, hogy Ausztriában fordulat lesz a bevándorláspolitikában, de ez nem következett be. Kurz a határok megvédéséről, és a politikai iszlám elleni küzdelemről beszélt második megválasztása után, és a V4 találkozójára is elment..

"Orbán lóg. ez tény,"

Amely tényből semmi nem következik, vagyis nem lényeges..
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.03. 18:20:50

@Muhammad Balfas:

"Schulz véleményét közöltem veled. Ez az európai libsizmus egyik vezetőjének véleménye."

1) Schulz nem liberális.
2) Te nem értesz egyet vele.

""arra számítottatok"

megint kamuzol, és megint pitiáner dolgokban kamuzol. Kurz természetesen nem változott, senki nem mondta, hogy változott.

""Orbán lóg. ez tény,"

Amely tényből semmi nem következik"

dehogynem. például el se mehet a néppárt gyűléseire, te kis makimajom!

olyan sötét vagy, mint a bányató. totál selejtes vagy, ezért vagy náci.
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.03. 18:57:32

@Muhammad Balfas: Orbán Merkelhez utazik, hogy a megadás feltételeiről tárgyaljon.

index.hu/kulfold/2020/02/03/angela_merkel_orban_viktor_europai_neppart_annegret_kramp-karrenbauer_cdu_csu/
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.02.05. 13:40:30

@math0: A libsizmus nem egyenlő a liberalizmussal. Egy pártokon átívelő kártékony ideológia. Pl. libsi a skandináv néppártiak többsége is. Alapvetései: korlátban bevándorláspártiság , genderidiotizmus ,keresztényellenesség..

"megint kamuzol, és megint pitiáner dolgokban kamuzol. Kurz természetesen nem változott, senki nem mondta, hogy változott.

Kurz második megválasztása után a határok védelméről , és a politikai iszlám elleni harcról beszélt,és elment a V4-ek összejövetelére..

"dehogynem. például el se mehet a néppárt gyűléseire, te kis makimajom!"2

Fúbazz! És ebből mi következik? Semmi..
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.02.05. 13:43:52

@math0: Ad nekik egy utolsó esélyt. A Fidesz kiválásával az EP sokkal többet veszíthet. Elindulhat egy bomlási folyamat, és ezt ők is tudják. Nincsenek kőbe vésve az EP frakciói..
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.06. 06:38:10

@Muhammad Balfas: "A libsizmus nem egyenlő a liberalizmussal. "

NIncs ilyen szó a politológiában, ez a te találmányod, nem tudod megmondani, mit jelent, és attól kurvára nem mások szopnak, hogy nem igazodnak a te kis fake elképzelésedhez.

Kurz második megválasztása"

Kurz attól még szopott, hogy nem változott. Az állítás az volt, hogy szopott, nem az, hogy változott az álláspontja.

"Fúbazz! És ebből mi következik? Semmi.. "

Nem szavazhat. Ez szopás, seggfejkém, a politikában ennél nagyobb szopás nincs, mint, hogy nem vehetsz részt a dolgok befolyásolásában.
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.02.06. 10:37:00

@math0: Igen, ez egy elég új jelenség..A kártékony libsizmus ugyanis mindenféle ideológia mentén szerveződő pártba képes befészkelni magát , ahogy az az utóbbi évtizedekben látható Nyugat-Európában , különösen Skandináviában..

"Kurz attól még szopott, hogy nem változott. Az állítás az volt, hogy szopott, nem az, hogy változott az álláspontja. "

Mégis miért? Kancellár továbbra is , és következetes politikáját a bevándorlással kapcsolatosan folytathatja , cserébe szabad kezet adott a zöldeknek a környezetvédelem terén. Ennyi volt az "áldozat". Azt se tartom merész elképzelésnek, hogy az egész Strache ügyet ő generálta ,hogy ugyanúgy lenullázza a tőle jobbra álló erőt , ahogy a Fidesz lenullázta a Jobbikot..

"Nem szavazhat. Ez szopás, seggfejkém, a politikában ennél nagyobb szopás nincs, mint, hogy nem vehetsz részt a dolgok befolyásolásában."

És akkor mi van? Hamarosan úgyis ott hagyják a néppárti frakciót , és saját bevándorlásellenes pólus alapításába kezdenek..
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.06. 21:58:50

@Muhammad Balfas:

Merkel attól nem veszített, hogy te képzelegsz valamit, amit elnevezel egy furcsa névvel, és még úgyis totál érthetetlen, hogy miért vesztett volna. egy teljesen érthetetlen, követhetetlen zagyvaságot adtál elő, privát, kitalált, zagyva fogalmakkal. ami kurvára senkinek nem érv. az ilyennek az elmegyógyintézetben a helye.

Ausztriában a zöldek környezetvédelemmel kampányoltak, nem migrációval, ezt is kapták meg:

hu.euronews.com/2020/01/02/megvan-a-megallapodas-sebastian-kurz-ismet-kancellar-lesz-ausztriaban

Kurz ezzel nem nyert.

De egyébkétn nekem annyi is elég, hogy a szabadságpárt szopott, Mert tényleg nem Kurz pártja került botrányba, és nem Kurz pártja szopott a választáson. És Strache pártja az igazán náci. Ők szoptak, elég nekem ennyi is.

Nem szavazhat. Ez szopás, seggfejkém, a politikában ennél nagyobb szopás nincs, mint, hogy nem vehetsz részt a dolgok befolyásolásában.

"És akkor mi van? Hamarosan úgyis ott hagyják a néppárti frakciót , és saját bevándorlásellenes pólus alapításába kezdenek.. "

Akkor meg aztán pláne szart sem ér a szavazata. De az a pólus sem lesz meg, mert a nácik antiszociálisak: nyilvánvalóan nem szerethetik egymást, ha egyszer gyűlölik a külföldieket.

Ez a nácizmus egyik rákfenéje, te idióta fasz, hogy a nácik nem kooperálhatnak egymással. Salvini például Orbánra akarja sózni a bevándorlókat.

Felfogtad, te kis végbéllény?!
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.02.10. 22:25:56

@math0: Merkel EU-s szinten a szocdem-néppárti nagykoala továbbélésében volt érdekelt. Ez nem jött össze , mert a konglomerátum elvesztette többségét az EP-ben tavaly tavasszal. Szóval ezt bukta. Ezután legalább a csúcsjelöltek valamelyikét próbálta bizottsági elnöki pozícióba manőverezni. Ez a terve is elbukott,és egy színtelen szagtalan kevéssé karakteres politikus lett az elnök , akiket a német és holland szocdemek , valamint a német zöldek sem támogattak..
El kellene fogadnod a tényeket végre..

"Ausztriában a zöldek környezetvédelemmel kampányoltak, nem migrációval, ezt is kapták meg:"

Ausztriában a Strache bukása után várt migrációs fordulat elmaradt. A régi-új kancellár ismételt megválasztása után a határok megvédéséről, és a politikai iszlám elleni küzdelemről beszélt , és ellátogatott a V4 találkozójára..

"elég nekem ennyi is" Kevéssel is beéred..:)

"Akkor meg aztán pláne szart sem ér a szavazata"

A magyar politikában is volt kis erő a Fidesz. Aztán tíz éve úgy elverte a pofátokat , hogy azóta sem tértetek magatokhoz. A képlet világos , hogyha az EN-t nem lehet visszavezeti a valódi néppárti értékekhez , és nem lehetséges belőle kigyomlálni a kártékony libsizmust ,akkor új politikai platform építésébe kell kezdeni. Ettől lesz államférfi egy politikus , hogy nem egy szavazógép , mint a magyar ellenzék politikusai az EP-ben , akik genetikusan kollaborálnak bármilyen erősebbnek vélt külső erővel..
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.10. 23:23:22

@Muhammad Balfas: "Merkel EU-s szinten a szocdem-néppárti nagykoala továbbélésében volt érdekelt."

nem tudod igazolni

" Ez nem jött össze"

Kurznak se jött be az eredeti koalíció.

De ezek pitiáner dolgok ahhoz képest, hogy Orbán lóg és nem szavazhat a Néppártban.

"Ausztriában a Strache bukása után"

kösz, nekem ez az állítás elég. Strache bukott. ezt állítottam.

"A magyar politikában is volt kis erő a Fidesz. Aztán ..."

az nem érv, hogy aztán. Orbán most bukott, ez tény. hogy mit álmodozol, az nem tény. és nem érv, kis mongolidióta!
Válasz erre 

Muhammad Balfas 2020.02.15. 11:03:30

@math0: Az egész csúcsjelölt rendszer erről szólt. Hogy akár a néppárt akár az S&D szerepel jobban , a másik támogatja a későbbiekben a jobban szereplő erő csúcsjelöltjét. Csakhogy nem volt meg kettejüknek a többség. Macron pedig beleköpött a levesbe..Jellemző , hogy Merkel ezután nem egy másik néppárti politikust javasolt ,hanem a másik csúcsjelöltet Timmermans-t akarta lenyomni a néppárt torkán. Nem jött össze..Most pedig utódjelöltje - AKK - is megbukott..:)

"Kurznak se jött be az eredeti koalíció."

Az új koalícióban ugyanúgy folytathatja a határok védelmét és a politikai iszlám elleni küzdelmet ,ahogy ő maga fogalmazott valamint láthatóan közeledik a v4-hez..Ugyanazt csinálja az Osztrák szabadságpárttal , amit a Fidesz csinált a Jobbikkal.. Vedd már észre!

"De ezek pitiáner dolgok ahhoz képest, hogy Orbán lóg és nem szavazhat a Néppártban."

A Fidesz kizárásával a néppárt többet veszíthet mint a Fidesz. Pontosan tudják, hogy a sokáig feszítik a húrt, a Fidesz ott fogja hagyni őket..Szóval most épp azon agyalnak, hogy arcvesztés nélkül hogyan is lenne visszaállítható minden a korábbi állapotba..:)

"kösz, nekem ez az állítás elég. Strache bukott. ezt állítottam."

De az osztrák kormány illegális migrációval és a politikai iszlámmal kapcsolatos fellépése nem változott. Ami kellemes -számodra viszont kellemetlen-meglepetés..:)
Válasz erre 

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.02.15. 17:15:11

@Muhammad Balfas: továbbra is pitiáner dolgokon lovagolsz. Orbán nem szavazhat, ez kurva nagyszopás. Strache nem a néppárt. Strache is szopott. Mellébeszélsz, mert egy pszichopata elmebeteg vagy
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard