Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Szijjártó jachtozik, mert megérdemli

Szijjártó jachtozik, mert megérdemli

Elért eddigi csúcspontjára a kormány cinizmusa azzal az állítással, hogy Szijjártó Péter külügyminiszter nyaralása Magyarország negyedik leggazdagabb emberének jachtján magánügy. A kormánytagok rongyrázása finoman szólva sem elszigetelt jelenség a magyar közéletben, ám a munka hősének nevezni azt, aki egy ismert NER lovag vendégeként múlatja az időt Horvátországban, az lényegében a magyar választók szembeköpése. Többször leírtuk már, hogy, de újra megismételjük, hogy mindenki értse: Ha valaki a kormány tagja, az nem kiváltság, hanem szolgálat a magyar emberek megbízásából.

atlatszo.jpg

Fotó: Átlátszó.hu

"Magyarországon az embereknek elegük van a luxuskormányzásból. A luxuskormányzás helyett valóban az emberek számára fontos döntéseket hozó, a puritán elveket szem előtt tartó plebejuskormányzásra van szükség." - nyilatkozta 13 évvel ezelőtt, természetesen még ellenzéki politikusként Szijjártó Péter. Aki tisztában volt a Fidesz vezetőinek szavahihetőségével, akkor sem vehette komolyan ezt a hangzatos kijelentést, de most, hogy egy heti 60 millió forintért bérelhető luxusjachton tölti szabadságát az azóta külügyminiszterségig menetelő egykori pártszóvivő, mindenki beláthatja, hogy Szijjártó nem csupán nagyot mert álmodni, de mondani is nagyokat szokott.

Az, hogy minisztériuma azzal söpri le az asztalról a nyaralás körüli etikai aggályokat, hogy Szijjártó nyaralása magánügy, mindent elárul a kormány szemléletéről, ahogy az ország népére tekint. Egyáltalán nem magánügy ugyanis, ha egy kormányzati pénzekkel kitömött oligarcha látja vendégül luxusjachtján a kormány egyik tagját. Nyilvánvalóvá teszi ugyanis, hogy Szijj László eddigi és megelőlegezett szívességek fejében nyújt luxusszolgáltatást egy közszolgának. Nem kell nagyon elmélyülnünk a büntetőtörvénykönyvben ahhoz, hogy az esetre érvényesnek véljük a megvesztegetés kategóriáját, mint ahogy meg is büntetnek rendőröket és hivatalnokokat, amikor pénzért vagy más szolgáltatásért cserébe intéznek el ügyeket a kuncsaftoknak.

A NER kirakatemberei teljesen elszakadtak a magyar valóságtól, így ha hivalkodnak a vagyonukkal (mint például Lázár János) nem értik, miért vált ki ez dühöt a választók tömegeiből.

A korrupciógyanú persze nem először merül fel az Orbán-kormány tagjai esetében. Maga Orbán is elfogadott magánrepülős szolgáltatásokat kormányzati megrendelésekkel kitömött vállalkozótól, de ne feledkezzünk meg Rogán Antal helikopteres kalandjáról, no és Semjén Zsolt svédországi vadászatáról, melyek mögött olyan pénzemberek álltak, akik cserébe kormányzati szívességeket vártak el. Ha nem lenne mit aprítania a tejbe a Fidesz politikusainak, azt mondanánk, hogy ez úgymond fizetésen kívüli juttatás, ám, mint vagyonnyilatkozatukból tudjuk, ezek az emberek igen jó anyagi helyzetben vannak, így nyilván ki tudnák csengetni egy horvátországi nyaralás árát, mégis elfogadják olyan oligarchák meghívásait, akik így a lekötelezettjükként kezelik az adott kormánytagokat.

Persze, ezeken kívül is rengeteg gond van azzal, hogy a magyar külügyminiszter úgy rázza a rongyot, mintha nem ő nyilatkozta volna 2007-ben, hogy plebejus kormányzásra van szükség. Épp az ilyen lebukások erősítik a magyar választókban azt a hitet, hogy a politikus mindig azt mondja, amit a nép hallani akar, és mindig azt teszi, amiről a nép nem akar hallani. A NER kirakatemberei teljesen elszakadtak a magyar valóságtól, így ha hivalkodnak a vagyonukkal (mint például Lázár János) nem értik, miért vált ki ez dühöt a választók tömegeiből.

24_hu_116.jpg

Fotó:24.hu

Mivel azonban az Orbán-kormány inkább bosszút áll azokon a médiumokon, melyek lebuktatják őket ahelyett, hogy visszafogottabban dőzsölnének a tagjai, semmi sem tartja vissza Szijjártót és barátait, hogy belehazudjanak az emberek szemébe. Mivel szinte minden lepattan a Fidesz élcsapatának tagjairól, egyelőre nem látszik az, mi késztetné visszafogottabb viselkedésre a Nemzeti Együttműködés Rendszerének vezetését. Addig is Szijjártó Péter élvezi a nyarat az Adrián, és úgy gondolja, hogy megérdemli azt a luxust, amit az egyik leggazdagabb magyar vállalkozó biztosít számára. Mert ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha elég nagy a bendőd, ne hagyj a sült ökörből egy falatot se, mert hátha holnap koldusok jelennek meg a sátradban, és kellemetlen lenne előttük lakmározni.”

989 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Szijjártó jachtozik, mert megérdemli Tovább
Facebook Tetszik
0
989 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr316171340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (989)
Az utolsó 100 komment:

white999 2020.08.22. 18:17:37

@nemecsekerno_007: Sokat gondolsz a választók memóriájáról. Annyi mindenesetre igaz, hogy idáig az összes uralkodó párt szétlopta az országot. Sokkal többre értékeled Orbán kormány intézkedéseit mint amennyit valójában ér. Egy idomított cerkófmajom is eltudná vezetni így, ahogy ők az eu pénzek árnyékában. A varázs annyiban van, hogy a eu pénzesőjéből lekenyerezték a választók egy részét, akik meg hülyék és nem aktívak azoknak dobnak egy kis buzizást cigányozást migránsozást + külföldi szavazatok. Kb ennyi. Ha volna valami gebasz a gazdasággal és elapadna az eu forrás az emberek rögtön elfelednék a hazai termékek 40%-át. Szerintem most se emlékeznek rá, ahogy a 27%-os áfa emelésre, meg a rezsicsökkentés miatt drága gázt se nagyon tudják értelmezni.
Válasz erre 

white999 2020.08.22. 18:47:55

@MAXVAL bircaman közíró: Nem vagy Te buta gyerek hogy ne értenéd de mivel vesszőparipád ezért elmagyarázom mi a gond a nemzeti tőkés osztállyal.
1, Nincs vele önmagában gond. Sőt kellene. Most meglepődtél. De...
2, Alapesetben ez kifejlődött volna egy normál országban de itt erre a rendszerváltozás után lehetett volna lehetőség, ahol a volt pártitkárok és a slepp került előnybe. Olyan is lett.
3, Ezt akarja akarta a fidesz kormány orvosolni pont olyan sikerességgel mint a az előzőek, mert nem tehetség rátermettség alapján megy, hanem az kap aki jóba van az aktuális politikai osztállyal. Kezdetben vala a visszaosztás intézménye, ma pedig vala az einstand intézménye. Ami már nem rablás hanem maffia módszer.
4, Azért bűn mert, attól, hogy az állam csecsét szopják és abból lopnak nekem és a többi állampolgárnak többet kell fizetnem adót, hogy ugyanolyan az állam által biztosított szolgáltatásokat kapjak pl egészségügy és oktatás.
5, Ezért vala, hogy az eu és az oktatás szar, ami bizonyítható károkat okoz az országnak.
6, Például az, hogy nincs verseny bizonyíthatóan többszörösébe kerül az államnak nekem neked egy nagyberuházásnál. Tehát nem azonos ár mellet nyer egy magyar vállalkozás, hanem drágább ár mellet. Ezzel sem volna gond de a 4-ek levesebbet fizetnek fizetést, mint egy hasonló iparágban dolgozó multi. Tehát a polgár többet kell hogy adózzon és kevesebb bérből, mint ha nem akarnák nemzeti tőkésosztályt.
7, Még ez sem lenne gond ha a felhizlalt nemzeti tőkésosztály a külhoni piacokon aratna a feltőkésítés miatt. Miáltal itthon a minőségtől és ártól függetlenül sikerre van ítélve, ezért semmi nem kényszeríti őket normális gazdálkodásra, tehát a külpiacokon tökéletesen versenyképtelenek.
8, Ha csak a nemzeti tőkésosztályon a top céget értenénk akkor is probléma lenne de még egy trafik törvény is úgy volt levezetve, hogy egy egyszerű állampolgár nem juthatott konchoz. Tehát normál állampolgár még a morzsákhoz sem fér oda csak és kizárólag aki a slepphez tartozik valamilyen szinten.
9, Konklúzíó: A rendszer kontraszelektív akár a szocializmus. Bárkiből lehetett miniszter, pártitkár, nagy vállalat vezető, legyen az pék vagy kovács esetleg asztalos 80 iq val. Semmivel nem jobb a rendszer, mint 40 évvel ezelőtt és ezt te is tudod, mert nem vagy buta gyerek csak a slepphez tartozol. Ha meg nem csak elhivatottságból, akkor visszaszívom a nem vagy buta kijelentést.
Válasz erre 

white999 2020.08.22. 18:55:52

@Rodney_2: "Igazad van, a negyedéves csökkenés tényleg szar A UK csődbe ment márciusban és csak a Bank of England mentette meg őket pénznyomtatással. Ehhez képest igenis kurva jól állunk

Most már értem.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2020.08.22. 20:17:47

@white999:
Szívd vissza!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.22. 20:27:03

@white999:

"Alapesetben ez kifejlődött volna egy normál országban de itt erre a rendszerváltozás után lehetett volna lehetőség, ahol a volt pártitkárok és a slepp került előnybe. Olyan is lett."

Nem ezért nem fejlődött ki, hanem a nyugati elnyomás miatt. Így a volt komcsi elit nem tudott igazi tőkéssé lenni, csak a sokkal erpsebb nyugati tőkések csicskásává lehetett. Kevés a kivétel, az is jellemzően inkább közepes tőkés, pl. Gyurcsány.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.22. 20:28:07

@white999:

"Azért bűn mert, attól, hogy az állam csecsét szopják és abból lopnak nekem és a többi állampolgárnak többet kell fizetnem adót, hogy ugyanolyan az állam által biztosított szolgáltatásokat kapjak pl egészségügy és oktatás."

A tőke MINDIG az állam csecsét szopja. Más nincs. Nincs a világon tőkés réteg, mely az állam nélkül érte el helyzetét.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.22. 20:28:48

@white999:

"nincs verseny bizonyíthatóan többszörösébe kerül az államnak"

S ki akar versenyezni?
Válasz erre 

white999 2020.08.22. 20:43:30

@BiG74 Bodri: Visszaszívtam
Más: Tamermatyiban azért el kell ismerni van vitamin.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.08.22. 20:49:24

@MAXVAL bircaman közíró: Ááááá.. már megint a kommunista szól belőled.
Válasz erre 

white999 2020.08.22. 20:51:14

@MAXVAL bircaman közíró: Huha. Feltaláltad a csőben a lukat. Azért lett a tőkésé mert itt nem volt pénz a tőkésnél meg igen, üzemeltetéshez meg az kell sajnos. És ez nem csicskáztatás hanem a piac logikája akkor vesz meg valami ha megéri és hasznot fog neki hozni. A magyar stromannak volt közte. Kurva egyszerű de itt még most sem ez megy, mert Lőrinc megvesz valamit és akkor is sikerre van ítélve ha nem megy, PL Mátrai Erőmű. Meg a másik 300.
Válasz erre 

white999 2020.08.22. 20:54:44

@MAXVAL bircaman közíró: A tőke MINDIG az állam csecsét szopja. Más nincs. Nincs a világon tőkés réteg, mely az állam nélkül érte el helyzetét.

Mint például a híresen állami megrendelésekből élő Coca Cola vagy Philip Morris. Coca megrendelésekhez biztos hozzá tudsz szólni. A cukor külön adót is mit össze rimánkodhattak amíg bevezették, hogy nekik jobb legyen. A dohányipar szekerét meg különösen tolja mindegyik kormány.
Válasz erre 

white999 2020.08.22. 21:00:50

@MAXVAL bircaman közíró: S ki akar versenyezni?
Látod igazad van. Most már senki. Annak is örülnek ha békén hagyják Őket, nem hogy versenyezni. Kapitalizmusban? Izé, kommunizmusban.
Válasz erre 

white999 2020.08.22. 21:06:08

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Ááááá.. már megint"
kifejezés mint ha azt sejtetné, hogy van amikor nem a kommunista szólna belőle. Én ilyenre nem emlékszem, helyesebb lenne az "Ááááá belőled folyamatosan a" kifejezés.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.08.22. 21:09:53

@white999: egyezem
Válasz erre 

white999 2020.08.22. 21:14:07

@MAXVAL bircaman közíró: A tőke MINDIG az állam csecsét szopja. Más nincs. Nincs a világon tőkés réteg, mely az állam nélkül érte el helyzetét.

Mocskos libsiknek az volt a terve, hogy kisebb állam kisebb korrupció. Az más kérdés, hogy a kakaóbiztos ovi (értsd Óvoda) gépeknél Ők is elbuktak de legalább a koncepció az volt hogy ha már törvényszerűen van lopás akkor az legyen minél kisebb. Most meg ugye azt látjuk, hogy még a villanykörte beszerzés is központosítva van. A fürkészek, portyászok miatt meg tudjuk, hogy milyen tökéletes hatásfokkal megy a beszerzés. Tudom tudom csak a nemzeti tőkésosztály miatt. A szar akkor kerül a palacsintába amikor több lesz majd, a horkolásfigyelő mint az orvos meg a nővér összesen.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2020.08.22. 21:32:21

@white999: A többség amit írsz alapvető tévedésekre épül, bár némelyikben vannak részigazságok. Nem nagy memória kell ahhoz, hogy a választók eszébe jussanak az utóbbi 30 év mocsoksága, ugyanis nap mint nap láthatják, hallhatják azokat akik elkövették. Az újak se jobbak, mert összeállnak velük. Az EU-s pénzeket meg azért kapjuk mert átengedtük a piacunkat.
Az, hogy most újraépítjük a termelőkapacitásunkat egy másik kérdés, ez és néhány más intézkedésünk nem tetszik a régebbi EU tagoknak mert konkurenciát jelent nekik. Ezt kb. leszarom, ilyen az üzlet, ők is pont ilyen üzleti megfontolásból tették azt velünk amit tettek.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.08.22. 21:37:26

Látom matyikának váltogatnia kell a nickjeit. :-))

ADATOK
Tamerlane
0 bejegyzést írt és 3771 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2020.08.10. óta tag.

ADATOK
Tamerlаne
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2020.08.21. óta tag.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.08.22. 21:39:47

@nemecsekerno_007: Melyik termelő kapacitásra gondolsz? A Mátrai Hőerőműre? Az állami támogatással működő veszteséges izocukorgyárára?

24.hu/fn/gazdasag/2020/03/05/6-milliard-veszteseg-meszaros-lorinc-izocukor/
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.08.22. 21:40:51

@nemecsekerno_007: Mondj egy, valódi piaci körülmények között, nem állami megrendelésből élő nyereséges Mészáros vállalatot!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.08.22. 22:28:02

@Tamerlane: A tolvaj szó helyesírása már megy neked?
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2020.08.22. 23:30:33

Van egy ilyen nagyobb méretű dorong szerű faszom.
Válasz erre 

apro_marosan_petergabor 2020.08.23. 00:36:50

Remélem még sokáig Szijjártó lesz a külügyminiszter!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.23. 06:20:30

@white999:

S ki akar piacot? Senki. Az emberek jólétet akarnak.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.23. 06:22:50

@white999:

Ezek már a kialakult kapitalizmus cégei, én a kezdetekre utaltam.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.23. 06:26:17

@white999:

Kisebb állam = védtelenebb kisemberek, korlátlanabb tőkés kizsákmányolás.

Mi bivalyerős államot akarunk.
Válasz erre 

ebella2 2020.08.23. 08:09:56

@MAXVAL bircaman közíró: Ostobaság. Éppen a túltengő állam hozott olyan új MT-t amitől sokkal védtelenebb lett a kisember és már jogszabályokkal tereli át a közalkalmazottakat is a velük alaposan kibaszó MT alá. Talán inkább erősíteni kellet volna a kisemeber jogait a multival és az állami foglakoztatókkal szemben, nem a végletekig gyengíteni. De a bombaerős állam jól megszopatta a prolikat, a fogalkoztatóknak, meg rengeteg új lehetőséget adott a szívatásra, amit ő maguk nem is kértek, mert megszokták, Európában nem kezelheti jobbágyként az alkalmazottaikat. Ma már nálunk nyugodtan. Meg talán Bulgáriában.

Hogy Bulgáriánban mi a faszt akatok, hogy imádjátok, a jobbágysorsot, az meg minket magyarokat nem érdekel.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.23. 08:56:29

@ebella2:

Olyan MT-re nincs szükség, mely ellentmond a gyakorlatnak vagy csak egy törpe réteget szolgál ki. Sokkal jobb egy valós, betartható szabályzás.

A spanyoországi példát jól ismerem. Ott az van, hogy a szakszervezetek abszurd szintű védelmet harcoltak ki amunkásoknak, még egy csődben lévő cég sem bocsáthatja el a dolgozóját. Tudod mi avalós eredménye ennek? A spanyolok hatalmas aránya munkanélküli, a dolgozók nagy része pedig szerződés nélkül dolgozik. Gyakorlatilag az a szokás, hogy mindenki csak határozott idejű féléves szerződéssel vesznek fel, nehogy aztán védett státuszba kerüljön, ahonnan aztán kirúghatatlan lesz.

Szóval a munkavállalók 20 % szuper védett státuszt élvez, a 80 % meg semmilyet. Ez mire jó?
Válasz erre 

white999 2020.08.23. 09:02:17

@nemecsekerno_007: Az utóbbi 30 év fele Orbán kormány. Pont. Nem mi építettük a termelő kapacitásunkat hanem a németek és a hasznot is ők felezik le. Szerintem a bmw-nek elég sokat fizettünk, hogy idejöjjön. Ha ezt nevezed építésnek ám legyen. Azért lefordítom. Az eu-tól kapott pénzt visszaadjuk a bmw nek hogy itt olcsó munkaerő legyen. Ez a brilliáns nemzeti gazdasági kormányzás és termelőkapacitás építés, amit rajtuk kívül senki nem tud megcsinálni. Vicces. Ez nem tetszik az eu nak??????

Még azért kapunk pénzt egyáltalán az eu tól mert,
A, VAN OLCSÓ RABSZOLGAMUNKA ÉS FELVEVŐ PIAC
B, VAN EGY ÜTKÖZŐ ZÓNA AZ OROSZOK FELÉ A BEFOLYÁSUKKAL (pont ez nem tetszik neki, hogy egyre inkább arra orientálódunk, bár egész pontosan Orbánnak ez a zsaroló potenciál alapja.)
Válasz erre 

white999 2020.08.23. 09:08:55

@MAXVAL bircaman közíró: S ki akar piacot? Senki. Az emberek jólétet akarnak

Evidencia nem vitatkozom vele. Talán annyi hogy az ős kapitalistáknál, párosítják hozzá a kemény munka gondolatát. Itt munka és kockázatvállalás nélkül szeretnének az emberek jól élni. Ezért versenyképtelen a cégek és az emberek jó része is. Illetve aki versenyképes az elhúz nyugatra dolgozni vagy a cégével ott csinál szerencsét és nem ebben a posványban. Ez nem feltétlen az Orbán kormány hibája de nem hogy próbál javítani rajta, hanem sokkal inkább a helyzetet konzerválja. Augusztus 20,-án ennek kellet volna a pocakos huszárnak a nemzet megmaradás szempontjából az első pontnak lenni, amit rendben kellene rakni.
Válasz erre 

white999 2020.08.23. 09:11:17

@MAXVAL bircaman közíró: Mi bivalyerős államot akarunk.
Kormánytagnak tetszik lenni? Lám lám, a fejedelmi többes csak kiderült, hogy a slepphez tartozol.

Bivalyerős állam költ a az egészségügyére és az oktatására a szingapuri modell már itt megbicsaklik.
Válasz erre 

white999 2020.08.23. 09:13:01

@ebella2: Igaz lásd a szakszervetek és munkavállalók jogainak elsorvasztását.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.23. 09:15:47

@white999:

A nagy vagyonokhoz sok minden kell, de speciel kemény munka nem szükséges hozzá.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.23. 09:16:52

@white999:

A nép része vagyunk, így támogatom akormányzat populista intézkedéseit, ennyi az egész. Személyes érdekeltségem gyakorlatilag nincs semmilyen.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.08.23. 10:57:22

@MAXVAL bircaman közíró: azt hittem az orosz ügynököknek, legalább az alap idegen szavak jelentését megtanítják.

"A populizmus a politikai ideológia egyik ága, latin eredetű szó, jelentése: népszerű. A nép többségi akaratával összhangban tett erőfeszítések - esetlegesen a választók bizalmának megszerzéséért, gyakran kivitelezhetetlen ígéretekkel operáló irányzat. A populizmus bizonyos nézetek szerint a népet egy, kizárólag a saját érdekeit szemei előtt tartó (szűk) hatalmi elit elnyomásban tartja, megfosztja a hatalomba való beleszólástól, ennélfogva a populisták elsőszámú célja a gazdasági, politikai és egyéb (köz)intézmények „visszahódítása” az „elittől” a „népnek”."
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.23. 11:23:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Ez a valós értelem: "nép többségi akaratával összhangban tett erőfeszítések".
Válasz erre 

white999 2020.08.23. 11:27:34

@MAXVAL bircaman közíró: Akkor már inkább a kétfarkú kutyák. Szerintem az ingyen sört örök életet nem lehet überelni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.23. 11:30:50

@white999:

Ők ballibantak.
Válasz erre 

white999 2020.08.23. 11:40:53

@MAXVAL bircaman közíró:

Igaz megint csak lásd Orbán és Lőrinc vagy úgy a fidesz prominensei általában de én a kapitalistákra gondoltam.
Ott természetesen az örökölt vagyon tovább növelése mellett lehet egy jó ötlettel is gazdagodni, amiben nem feltétlen a 12 órás kapálás jelenti a kemény munkát ha nem az ötlet kidolgozása és ameddig szellemi kapacitás az ötlethez összejön. Tanulás sok kudarc és kísérletezés.
Válasz erre 

white999 2020.08.23. 11:43:19

@MAXVAL bircaman közíró: A nép része vagyunk, így támogatom a kormányzat populista intézkedéseit, ennyi az egész. Személyes érdekeltségem gyakorlatilag nincs semmilyen.

A kormány intézkedései a nép 80%-nak nem kedveznek. A populista pedig amit te támogatsz az meg népszerű ugyan de marhaság.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.23. 11:44:09

@white999:

Pl. az emberiség kifosztásának jó ötlete.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.23. 11:44:51

@white999:

Ha így lenne, már nem Orbán lenne a kormányfő.
Válasz erre 

white999 2020.08.23. 11:52:30

@MAXVAL bircaman közíró: A választási rendszer változtatása nélkül még egy közepes hülye ellenzékkel sem lenne az és akkor sem ha nem szolgálná ki az németek érdekeit.(Elárulva ezzel édes hazánkat. Hogy ez milyen jól hangzik, többször fogom alkalmazni ettől olyan nemzeti izé lesz.)
Válasz erre 

white999 2020.08.23. 11:56:58

@MAXVAL bircaman közíró: Pl. az emberiség kifosztásának jó ötlete.
Az emberiség kifosztása az életerének a kifosztása is egyben.
Én azt hittem hogy a mocskos ballib egy része pl. a zöldek a földet akarják megmenteni és ezáltal az emberiséget.
Neked sikerült megint árnyalni a képet Trump, Orbán, és a hasonszőrű zöld és liberális ellenesek a föld megmentésén munkálkodnak áldozatosan.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.23. 12:09:08

@white999:

Egyszer az a baj, hogy Orbán nem fogad szót a nyugatnak, máskor meg az, hogy nem indít háborút a nyugat ellen?

Vicces trollok vagytok, kilóg Soros lába...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.23. 12:10:00

@white999:

A zöldek nem tipikus ballibek, legalábbis az eredeti zöldek. Hiszen elvetik a lberalizmus több alapdogmáját.
Válasz erre 

ebella2 2020.08.23. 12:39:37

@MAXVAL bircaman közíró: Szopd a putyinhaver farkát, főleg, hogy nem neked kell megszanvedni, hogy ma már bárki magyart aki nem a sajátjában dolgozik, megszopathat a munkáltatója, elsősorban a multi és/vagy az állam, nagyon könnyen.

Ritka görény ember vagy te,az biztos. A más faszábal vered a csalánt és a magyarok helyett az oroszoknak dolgozol, méghozzá fennhangon, semmit nem szégyellve. Pedig lenne mit,szarházi!
Válasz erre 

white999 2020.08.23. 12:42:36

@MAXVAL bircaman közíró: Megint nem figyelsz eléggé. AZ EU-nak lefekszik az olcsó munkaerő és piac biztosítása miatt, ugyanakkor a hatalom megtartása miatt a keleti és poszt szocialista autokrácia modelleket követi. Az eu se lenyelni se kiköpni nem tudja, mert gazdaságilag nem rossz, egyértelműen nem antidemokratikus még ha ki is ürített annak a fogalmát. Ugyanakkor ha az összes ez tagállam így működne ahogy Magyarország akkor az eu nem működne egyáltalán. Igazából ORBÁN olyan csávó aki a szabályok be nem tartásából húz hasznot de neki addig jó amíg csak Ő és max a lengyelek csinálják ezt. Ezért is működésképtelen a zöld politika mert azok az országok akik figyelmen kívül hagyják előnybe kerülnek azokkal szemben akik betartják. Így mindig lesz aki megszegi és annak a követői is ami miatt nem fog működni. Hát ilyen frankó csávó a főnököd.
Válasz erre 

white999 2020.08.23. 12:44:04

@MAXVAL bircaman közíró: Ahogy Orbán sem demokrata, mert elveti annak több alapfogalmát.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.23. 12:47:48

@ebella2:

Védem az igazságot, s a ballib trollok trágár ugatása nekem csak pozitív visszajelzés.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.23. 12:48:22

@white999:

Pl. mire gondolsz, mit vet el?
Válasz erre 

ebella2 2020.08.23. 12:51:28

@white999: Egy kis faluból bejáró alkalmazottam, aki engesztelhetelen Fidesz hívő volt, a múlt hétig (pedig nek aztán nem sok jót tettek, a felesége százhétezer forintért takarít a helyi iskolában ahol laknak és meg aki megvetem a tolvajokat - legfőkéépen aki a hatapom védőernyője alatt lop- és ezt hangoztatom is, havi háromszáz felett fizetek neki nyolcórai szakmunkáért nettóban), egyszercsak azt mondta, hogy vesszen meg, ha még egyszer a Fideszra szavaz. Megvetettek vele két és fél millióért agy napelemes rendszert és csak a vásárlás után egy hónappal jött rá, hogy aki 2017 után vásárolt ilyet, az olyan rendszerhesználati díjat fizet, mintha majdnem a villanyszámlát fizetné. Kölcsönt vette fel, modt el van adósodva és soha, mondom soha nem fog neki megtérüli a beruházása.

Köszönte szépen a 2017-es törvényhozóknak. Más országok öszönöznek a fejlesztésre anyagilag is, a mieink meg lenyúlnak.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.23. 12:52:21

@white999:

Mivel nincs meg a megfelelő erő a nyugat elleni közdelemhez, taktikázni kell.

Ha Orbán totális harcot folytatna a nyugat ellen, 24 órán belül le lenne váltva.

Orbán célja nem a háborúzás, hanem egy Mo. számára jobb gyarmati elnyomás.

Jelenleg a nyugat 5-szor annyit visz ki az országból, ,mint amennyit behoz. Orbán ezt szeretné lecsökkenteni monduk 3:1, távlatokban 2:1 arényra. Ami szintén jó a nyugatnak. Jelenleg niincs meg az erő, hogy az egyenletet pozitívra fordítsuk, csak csökkenteni tudjuk veszteségeinket.
Válasz erre 

ebella2 2020.08.23. 12:53:28

@MAXVAL bircaman közíró: Ballib a kommunista anyád! Én nacionalista polgár vagyok, vagy hetediziglen visszafelé. Már akkor polgárok voltunk, mikor a legtöbbetk féltelkes jobbágy. Egy szar ember, aki a piac ellen van mint a bolsik, engem ne ballibezzen!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.23. 12:56:26

@ebella2:

Szóval ősied kizsákmányolók 7 nemzedék óta, de mi ebben a büszkeség? Én nem lennék büszke, hogy ősiem gazemberek voltak... de te tudod...
Válasz erre 

ebella2 2020.08.23. 13:02:09

@MAXVAL bircaman közíró: Ha kizsákmányolás, hogy jól megfizetem a munkájukat, jobban mint az állam (olyan háromszor jobban, mintt egy iskolában dolgzó szakmunkást), akkor kérdés, hogy az orbánista állam nem nálam is nagyobb kizsákmányoló?

Ne erőltesd! Csak égsz!

Egyébként meg a kommunista őseid a gazemberek, miattuk van ma is midne rossz. Gazemberek mint minden komcsi, ha fiatalon is volt az, mint Orbán.
Válasz erre 

ebella2 2020.08.23. 13:04:36

Ez a bolgár putyin/orbánhívő nagyon utája a tőkéseket. Menynivel jobb volt a kommunizmus, mikor Magyarországot lenullázták a felmenői.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közfingó 2020.08.23. 15:54:17

Annyira jó vagyok, a magyar és a bolgár Bannon, hogy vigyázat hamisítnak.
Válasz erre 

Francois77 2020.08.24. 13:12:51

nol.hu/belfold/szabad-e_valsag_idejen_tina_turner_koncertre_menni__-319699

ez most passzol ide, nem igaz? :)
Válasz erre 

white999 2020.08.26. 16:41:47

@MAXVAL bircaman közíró: Hidd el tökéletesen értem amiket mondasz. Van is benne fantázia. Az alapvető különbséget egy fideszes és egy nevezzük nem fideszes között pont ez adja. A cél szentesítheti e az eszközt vagy sem. Egy fideszes szerint igen, ezért lehet saját tőkés osztályt kinevelni feudális rendszert kialakítani és mindenki aki ellenünk van beleértve a semlegest is alacsonyabb rendű állampolgárként kezelni, vagyoni lehetőségtől, oktatástól stb stb. elzárni. A nemzet nevében 2-3 millió embernek építeni az országot. A nem fideszes pedig azt mondja, hogy nem, mert ennyit nem ér a pszeudo demokrácia. Lásd Beluroszoknak is nem feltétlen a szar gazdaságból, nélkülözésből van elege hanem abból, hogy a rendszer leválthatatlan és nem demokratikus.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.26. 16:49:43

@white999:

Ilyen a kapitalizmus, vannak benne tőkések. Szar rendszer, nem egymagunk nem tudunk változtatni rajta.

Van többféle kapitalizmus modell - angolszász, német, skandináv, távol-keleti -, de ami kelet-európai modellünk a legrosszabb, próbáltuk 20 évig, az 1990-2010 közti liberális görénykurzus alatt, s nem jött be.

Most igyekszünk alkalmazni a távol-keleti modellt.

Ez jó cél.

S az eszközök is jók.

Sikere esetén ez mindenkit jó lesz, 2-3 százezer embert leszámítva.

SIkertelenség esetében meg nem lesz rosszabb, mint ami volt 1990-2010 között.

Szóval mi a problémád ezzel?

A belarusz nép zöme, 90 %-a elégedett a rendszerrel.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.26. 16:50:51

@ebella2:

Hiába fizet egyeseknek jobban az idegen tőkés, ha az országnak kárt okoz.
Válasz erre 

white999 2020.08.26. 20:09:55

@MAXVAL bircaman közíró:
"Ilyen a kapitalizmus, vannak benne tőkések. Szar rendszer, nem egymagunk nem tudunk változtatni rajta."
Még mindig jobb mint a szocializmus kommunizmus feudalizmus stb.

"Van többféle kapitalizmus modell - angolszász, német, skandináv, távol-keleti -, de ami kelet-európai modellünk a legrosszabb, próbáltuk 20 évig, az 1990-2010 közti liberális görénykurzus alatt, s nem jött be.
Most igyekszünk alkalmazni a távol-keleti modellt."

A távol-keleti a a kommunizmus és a kapitalizmus keveréke. Rendkívül versenyképes de közelebb áll a kommunizmushoz, mint a kapitalizmushoz, pont a diktatórikus módszerek miatt. Több önkény és kevesebb demokrácia és gyorsabb döntésmechanizmus, hatékonyság de még ezt sem tudjuk másolni. Az áhított Szingapuri modellben eltudnád képzelni a rezsi szilárdot takarítón kívül bármi más posztra a kormányépületben. Itt nincs tehetség csak a szervilizmus és ez a főnök hibája aki a kicsit is versenyképeseket rég kiirtotta maga mellől és csak a hülyék maradtak.

"Ez jó cél."

Ez szar cél. hozzám közelebb áll a skandináv féle kapitalizmus ha nem is lehet másolni de törekedni lehetett volna rá. Igaz akkor nem lenne örök hatalom a főninek.

"S az eszközök is jók."
Ezzel nem vitatkozom ha Kína 2.0 -át akarjuk megvalósítani Európában így kel csinálni, akkor erre jók az eszközök, csak én nem ezt akarom és még akkor se akarnám, ha az uralkodó részhez tartoznék.

"Sikere esetén ez mindenkit jó lesz, 2-3 százezer embert leszámítva."

Már most is sikeres 2-3 százezer embernek rendkívül jó további 1.5-2.5 millió nem panaszkodhat. A maradék 7.5 millió szív abból 5 nagyon mint a torkos borz és szívni is fog. Erre van pár remek mondat egy cikkben ami eszenciáját adja helyzetnek. Alább elolvasható egészben a linkre kattintva. Érdemes. Az idézet.

Akik alul vannak, azokat más módon akarják betagolni: a kormány azt állítja, hogy megvédik a magyar embereket az „ellenségektől”, a migránsoktól, a cigányoktól, a hajléktalanoktól, Sorostól, a libsiktől, a komcsiktól. Médiamonopólium kialakításával akarnak értelmezési monopóliumot kialakítani: a kevésbé tájékozott embereket inkább meg akarják vezetni, a felső csoportokat pedig érdekeltté teszik. Sokszor a felső középosztálybeli fiatalabb liberálisok is azt mondják, hogy „jaj, nagyon utálom az Orbánt”, de azért felveszik a CSOK-ot, örülnek, hogy nagyobb lakást tudnak venni, anyagilag nem rossz ez nekik. Persze, biztos jobban örülnének a Momentumnak, de azért így is elvannak, könnyebben beletörődnek a NER-be.

és a link amiből kiderül tudományos alapossággal, hogy miért nem 2-3 ezer ember jár csak rosszul, nem mintha azt gondolnám, hogy 30 év adatai befolyásolnák a véleményedet.

24.hu/belfold/2020/08/24/magyar-tarsadalom-egyenlotlenseg-eber-mark-a-csepp-interju/

"SIkertelenség esetében meg nem lesz rosszabb, mint ami volt 1990-2010 között."

Mármint az Orbán klánnak és a holdudvarnak gondoltad. Sok szempontból egy szemmel nem jobb a helyzet egy gazdasági válság könnyen elfújhatna bennünket és már nincs közvagyon amit államosítani lehetne pénzszerzés céljából. Az egyik szerencse az lehet, hogy egy görög olasz stb ország helyett aprópénzből menthet meg az eu bennünket ha akar és ha az eu nak van rá pénze. Az látszik, hogy most mint a monoplyban kivettek egy halommal a játéktér melletti dobozból, ahogy amerika is csinálja.Egyszer minden jónak vége szakad és nem lehet a végtelenségig felélni a jövőt. Igaz akkor felelős politikával is lehet is fog is mindenki bukni, ezért valójában tök mindegy.

Szóval mi a problémád ezzel?

Az egész fentiben kifejtettem tényekkel a cikkben adatokkal.

A belarusz nép zöme, 90 %-a elégedett a rendszerrel.

Szerinted. Ha 90% elégedett lenne akkor kb 627 ember ment volna tüntetni és azokat jól nyakon végta volna a 90% elégedett és nem a rendőrség meg a katonaság. Attól kicsit többen voltak. Történelmi tanulmányok alapján bizton állítható, hogy ha az erőszak szervezeteket kell hetekig bevetni, akkor azok nem a marginális kisebbség hőzöngése szokott lenni. Amerikában is több mint 50% feletti black live matter támogatottsága, holott pusztán egy kisebbség emberjogi kérdéséről van szó.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.26. 20:12:36

@white999:

A skandináv modellhez 2 fő dolog kell:
- gazdag állam,
- helyi nagytőke uralta gazdaság.

Ezek nincsenek meg Mo-on.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.26. 20:13:20

@white999:

"A távol-keleti a a kommunizmus és a kapitalizmus keveréke."

Ezért is jobb. Nem engedi a vad kapitalizmus erőit tombolni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.26. 20:14:22

@white999:

"Médiamonopólium kialakításával akarnak értelmezési monopóliumot kialakítani:"

A,mi helyes, mert eddig a háttérhatalomnak volt monopóliuma.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.26. 20:16:49

@white999:

"24.hu/belfold/2020/08/24/magyar-tarsadalom-egyenlotlenseg-eber-mark-a-csepp-interju/"

Olvastam tegnapelőtt. Sok igazság van benne, de a lényeg félrebeszélés. Egyszerre krtizál két ellentétes dolgot a szerző.
Válasz erre 

white999 2020.08.26. 21:31:31

@MAXVAL bircaman közíró: Pont Magyarország és Orbán esetén szokták emlegetni, hogy olyan nincs hogy nincs mozgástér és minden el van rendelve. Ok nincs olajmező de a skandináv modellnél a szociális érzékenységre gondoltam. Valahogy a nulla kínai fizetésnél és nyugdíjnál vonzóbb alternatíva. Egy próbát megért volna csak hát ott demokrata váltógazdaság működik az meg ugye nem derogál a főninek, mert akkor hogy áll récsöl saját lábra.
Válasz erre 

white999 2020.08.26. 21:33:05

@MAXVAL bircaman közíró:
Ezért is jobb. Nem engedi a vad kapitalizmus erőit tombolni.
Hanem a vad kommunizmust. Hm tényleg jobb most hogy mondod. Gulág is lesz majd a fejlesztés végén?
Válasz erre 

white999 2020.08.26. 21:40:21

@MAXVAL bircaman közíró:
A,mi helyes, mert eddig a háttérhatalomnak volt monopóliuma

Ez a háttérhatalom a legnagyobb kamu duma. Pont olyan mint a kereszténységben a mennyország és a feltámadás. Nem lehet ellenőrizni de kurva jól hangzik a hívőknek. 0 kockázat. Mindig csodálkozom, hogy ennyien beszopják. Egyébként senkinek nem kellene hogy legyen monopóliuma és ezért legtöbbet a kormány tehet. Ha semleges lenne csak az m1-et nézném. Pont. Ezzel a módszerrel nem fog meggyőzni csill triliárdokat költ rá akkor se. Lassan jönnek az első emberek majd az indexre az első migráncsos cikknél kattintásommal nem fogom támogatni a statisztikájukat és úgy jár mint az origó, törölve lesz a rendszerből még az írmagja is.
Válasz erre 

white999 2020.08.26. 21:43:39

@MAXVAL bircaman közíró: Talán azért mert ilyen a világ lehet kritizálni a fehéret és a feketét is. Attól, hogy osztom a fideszt, oszthatom a szocikat is, mert mind a kettő szar. Csak a szociknak most semmi jelentősége, ezért kár rájuk pazarolni bármi energiát.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.27. 07:05:25

@white999:

Ha a kapitalista erők szabadon tombolnak, az kb. a lakosság 0,1 %-ának jó. Nem véletlen, még az uktraiberális angolszász kapitalizmus modellben is vannak valamilyen korlátozások a tőkére.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.27. 07:07:40

@white999:

Nem lehetséges skandináv modell erős, hazai kézben lévő gazdaság nélkül. A külföldi befektető nem fog jóléti kapitalizmust finanszírozni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.27. 07:20:58

@white999:

Azt mondod, a világrend spontán, a leggazdagabbak meg se próbálják érdekeiket érvényesíteni, nem is egyeztetnek soha? Ha ezt hiszed, akkor te a Húsvéti Nyúlban is hiszel...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.27. 07:22:53

@white999:

Az Origo máig az 5 legnépszerűbb magyar honlap egyike. Az, hogy az olvasók 3-4 %-a elmegy valahonnan nem számít.

A tömegdemokráciákban a médiák a hatalom fő eszköze. Akinek nincsenek médiái, az bukik a választáson. Ilyen egyszerű ez.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.27. 07:24:40

@white999:

Ezzel én is így vagyok. Írhatnék a Fidesz hibáiról is, de ezek lénygetelenek a ballibek hibáihoz képest.
Válasz erre 

white999 2020.08.27. 17:55:21

@MAXVAL bircaman közíró: Magyarországon ma a kapitalisták szabadon tombolnak és a 0.1 % nak jó. Maximálisan egyetértek.
Válasz erre 

white999 2020.08.27. 18:02:07

@MAXVAL bircaman közíró: Ezzel én is így vagyok. Írhatnék a Fidesz hibáiról is, de ezek lénygetelenek a ballibek hibáihoz képest.

Hát ha csak egyetlen hülye döntésnél 100 milliárdos bukóról beszélünk akkor én nem kicsinyíteném a tökéletes hozzá nem értésüket. Ettől a kutyám is ügyesebb lenne mert nem venne egy rakat felesleges gépet felesleges időben kurva drágán. Mondjuk értem, hogy ismét lopni kellett de akkor is önmérséklet elvtársak, mit fognak csinálni jövőre ha már mindent most be akarnak zsákolni.

444.hu/2020/08/27/a-kormany-dicsekedett-a-lelegeztetogepek-vasarlasaval-megis-ok-kotottek-a-legrosszabb-uzletet-kinaval-az-egesz-eu-bol
Válasz erre 

white999 2020.08.27. 18:04:48

@MAXVAL bircaman közíró: Nem a külföldi befektetőnek kell finanszírozni és Lőrincék sem finanszírozzák. Sőt rosszabbak mint egy multi. CSAK A LOPÁS.
Válasz erre 

white999 2020.08.27. 18:06:42

@MAXVAL bircaman közíró: Nem az a kérdés, hogy 5 legnépszerűbb hanem hogy honnan indult és az index is lassan a felénél jár pedig még meg se közelítette az origo "szellemi" színvonalát.
Válasz erre 

white999 2020.08.27. 18:10:26

@MAXVAL bircaman közíró: A legszegényebb egy hajléktalan is próbálja érvényesíteni az akaratát. Ebben semmi különleges nincs.Háttér hatalomnak nevezni marhaság. Akkor a bmw mint befolyással, pénzzel rendelkező érvényesítette az akaratát a dicső kormányunk felett és még fizettünk is a háttér hatalomnak. Látod milyen könnyű ízekre szedni a logikádat.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.27. 19:14:50

@white999:

Az index bezúzása szükségszerű volt, nagyon elszemtelenedtek SImicska óta.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.27. 19:15:43

@white999:

Dehogy tombolnak. Az államtól függnek.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.27. 19:16:25

@white999:

Amikor a hatalom nem nyilvános, s rátelepszik a társadalomra, az megengedhetetlen.
Válasz erre 

white999 2020.08.27. 20:05:36

@MAXVAL bircaman közíró: Igaz a tv2 nek kellene lenni a mércének aki folytatólagosan hazudott Juhász Péterről és ezért 2.5 millát fizet. Istenem mennyivel szebb lenne az élet ha az index is ilyen lett volna. A klasszikusokat idézve egy igazi FAIRY TALES bontakozhatna ki. Ugrana a pannon puma minket irigyelne a nyugat, mi szarnánk a spanyol viaszt a vezér jóságos lenne és nagylelkű, az úttörő csapat barack dallal köszöntené aki a tőle megszokott szerény és félszeg mosollyal mondaná, hogy ő csak a puritánságban és a munkában hisz.
Nálad valami nagyon félrecsúszott a nagy jobboldal felé menetelésben de azért emberek közé lövetés az még nm oké ugye? Mert a szólásszabadság és hiteles tájékoztatás az már látom problémákat okoz.
Válasz erre 

white999 2020.08.27. 20:08:01

@MAXVAL bircaman közíró: Bocs de idáig Te és a többiek is azt állítottátok, hogy magát nyírta ki az index, ehez Orbánéknak semmi közük. Valami zavart érzek az erőben kezdesz kiesni a szerepből.
Válasz erre 

white999 2020.08.27. 20:09:06

@MAXVAL bircaman közíró: Lásd Vitya és szijgyártó.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.28. 07:23:37

@white999:

Ilyen a politikai harc. Az ellenfelek hazudnak egymásról.

Nem látok ebben eltérést a két oldal kozött.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.28. 07:25:26

@white999:

Sose állítottam ilyet.

Az Index fideszes tulajdon évek óta. S ha maradtak volna a Simicska előtti stílusnál, békén lettek volba hagyva. De a srácok túlléptek egy vonalon, s nem lehetett nem lépni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.28. 07:26:06

@white999:

Az nyilvános hatalom. Orbán nem kormányfő szerinted?
Válasz erre 

white999 2020.08.28. 14:28:23

@MAXVAL bircaman közíró: Én sem. Pusztán annyit, hogy ha a szocializmus feudalizmus kommunizmus lenne a fejlettebb. akkor az eu nak mi adnánk a pénzt és nem fordítva. Amúgy a vérükben van már hazudozás.
Mindenről mindenkor mindenhol.
index.hu/sport/futball/2020/08/28/444_leszakadt_egy_ember_nagysagu_kodarab_a_puskas_arenarol_a_nemzeti_sportkozpontok_letagadta/
Válasz erre 

white999 2020.08.28. 14:29:36

@MAXVAL bircaman közíró: Az Index fideszes tulajdon évek óta. S ha maradtak volna a Simicska előtti stílusnál, békén lettek volba hagyva. De a srácok túlléptek egy vonalon, s nem lehetett nem lépni.
Vannak még emberek akiknek vannak elveik nem lehet mindenki talpnyaló.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.28. 14:31:28

@white999:

Így is van, mi adunk pénzt az EU-nak.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.28. 14:32:30

@white999:

Akinek az elve a hazudás, az legyen szíves a saját pénzéből csinálni ezt.

Miért finanszírozna a Fidesz egy ballib fanatikus szerkesztőséget?
Válasz erre 

white999 2020.08.28. 21:25:43

@MAXVAL bircaman közíró: 444.hu/2020/08/28/szijjarto-a-feherorosz-nagykovetseg-elott-tuntetett-lukesenka-diktaturaja-ellen-2006-ban

Ilyenkor nem ég le az agyad? Kognitív disszonancia tüneteit érzed? Mert a kommenteken látszik. Valljuk meg őszintén nehéz hívőként a bakugrásokat logikusan alátámasztani nemde?
Válasz erre 

white999 2020.08.28. 21:28:28

@MAXVAL bircaman közíró: 444.hu/2020/08/28/a-nemet-kozmedia-hosszu-cikkben-irt-szijjarto-jachtozasarol-mikozben-az-mtva-meg-mindig-nem-talalja-eleg-erdekesnek-a-tortenetet

Ne csüggedj majd a jó indexben ez nem lesz hír, elvégre egy híroldalnak, újságnak nem ez a feladata.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.28. 21:33:40

@white999:

Miért égne le az agyam? Hol látsz nálam bakugrást ebben az ügyben?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.28. 21:36:55

@white999:

Lényegtelen a liberális médiák kamuzása. Te is tudod ezt.
Válasz erre 

white999 2020.08.28. 21:41:16

@MAXVAL bircaman közíró: 24.hu/kulfold/2020/08/28/deutsche-welle-orban-jacht-szijjarto/

Ez már a mesterterv része amitől jobb lesz mindenkinek, vagy még van kifutása a dolognak?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.28. 21:44:37

@white999:

Nem mesterterv, miért lenne az?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.08.28. 22:27:33

@white999:

S hol a kognitív disszonancia meg a hívőség?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard
Mobil