Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Valóban a csirkefarháton keresztül vezet az út a választási győzelemhez?

Valóban a csirkefarháton keresztül vezet az út a választási győzelemhez?

A kormány népszerűségének biztosan jót tesz, ám az inflációt egészen biztosan nem fogja érdemben mérsékelni a kormánynak az a döntése, hogy hat élelmiszer árát befagyasztják. Orbán Viktor most olyan módszerrel hajszolja a népszerűséget, amit néhány évtizede még olcsó kampányfogásnak minősített. Egyre inkább úgy tűnik, hogy olyan választókra vetette ki a hálóját, akik nosztalgiával gondolnak vissza a rendszerváltás előtti tervgazdálkodás időszakára, illetve az állam közvetlen gazdasági beavatkozásának gyakorlatára.

alfahir_1.png

Ftó: alfahir.hu

Már kezdtük elfelejteni azt a kifejezést, hogy hatósági ár, hiszen kifejezetten az állampárti időket idéző módszert jelöl. A baloldali kormányok gyakorlata általában a világban, amikor a piaci folyamatokba úgymond a lakosság érdekében beavatkozik az állam, ezzel mesterséges szinten tartja néhány termék vagy szolgáltatás árát. Ám Orbán Viktort ez nem nagyon zavarja, hiszen az április 3-ra kiírt országgyűlési választás előtt szeretné maga mögött tudni azoknak a támogatását, akik megszokták a gondoskodó állam szerepvállalását az életükben.

Azon túl, hogy a közgazdaságtan csak egészen kivételes esetekben támogatja az állam ilyen szintű beavatkozását a piaci folyamatokba, azt se árt tisztázni, hogy azt a látszatot kelti, miszerint lényegében olyan áron lehet áruba bocsátani a termékeket, amilyen az államnak és polgárainak megfelel. Ilyen logika alapján döntött a kormány a rezsicsökkentésről, a benzin árának maximálásáról, most pedig hat élelmiszer fogyasztói árát fagyasztotta be.

Egy általános ÁFA csökkentés ugyan jelentős kiesést jelentene az államkasszának, ugyanakkor hatékonyan szorítaná le az elszabaduló árakat, és csökkentené az inflációt.

Csakhogy a piaci folyamatoknak nem szabhat hosszú távon gátat egyetlen kormány sem, hiszen azt a veszteséget, ami a beszerzési ár és az eladási ár között keletkezik, valakinek ki kell csengetnie. És ez nem várható el huzamosabb ideig sem a szolgáltatóktól, sem a kereskedőktől, sem a termelőktől. A kristálycukor, búzafinomliszt, napraforgó-étolaj, sertéscomb, csirkemell, 2,8 százalékos tehéntej esetében pedig meg kell jegyezni, hogy még a jéghegy csúcsának sem számítanak a kínálatban, hiszen több ezer termék árát továbbra is a piaci folyamatok alakítják. Vagyis nincs túl nagy hatása az infláció alakulására, ráadásul a kereskedők könnyedén kompenzálhatják a veszteségeiket azzal, ha néhány más termék árát megemelik.

Egyértelmű tehát, hogy Orbán Viktor csak óvatosan nyúlt bele a piaci folyamatokba, arra azonban jó volt, hogy ismét felidézze a paternalista állam gesztusait a választópolgárok felé. Az eszébe se jutott ugyanakkor, hogy akár az általános forgalmi adó ideiglenes csökkentésével is segíthetné a vásárlókat, és üzenhetne hadat az inflációnak. Ezt tette például a lengyel kormány, amely más esetekben szoros szövetségese az Orbán-rezsimnek. Egy általános ÁFA csökkentés ugyan jelentős kiesést jelentene az államkasszának, ugyanakkor hatékonyan szorítaná le az elszabaduló árakat, és csökkentené az inflációt.

propeller_1.jpg

Fotó: propeller.hu

Orbán azonban most nem engedheti meg magának a jelentősebb engedményeket, hiszen az államháztartás komoly gondokkal küzd, a költségvetés hiánya pedig rekordokat döntöget. A populista intézkedésekre viszont szükség van, hiszen egyelőre elég szorosnak tűnik a verseny az egységes ellenzékkel, és a kormányfő tudja, hogy most különösen nagy szüksége van a nyugdíjasok szavazataira. Ez az a választói réteg ugyanis, amely érzékenyen reagál az áremelésekre, így értelemszerűen ők méltányolják legjobban, ah az állam segítő kezet nyújt feléjük. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Ha évekig csak kölest adsz a családodnak, nagyon megörülnek majd, amikor egyszer szarvashússal térsz haza.”

210 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Valóban a csirkefarháton keresztül vezet az út a választási győzelemhez? Tovább
Facebook Tetszik
0
210 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése
  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr4716813382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

tatárfejű kutya 2022.01.14. 17:57:15

Az orbáni gazdasági csoda elkezdődött a 3000 milliárd nyugdíjvagyon ellopásával, majd befejeződött a csirkefarhát hatósági árával:))))
Tapsoljatok narancsmajmok:))
Válasz erre 

evilwolf 2022.01.14. 19:04:24

A yacht és röpülő árát nem befagyasztani kell, hanem csökkenteni.
És áfamentessé tenni, mert az alapvető luxustermék, létszükséglet az újgazdagok és politikusok számára.
Ezt meg kell értenie minden csórinak, hogy a belőlük kinyúzott, tőlük ellopott pénzekből, erre szükség van.
Legutóbbi példa a környezetért állandóan aggódó Áder János, aki még 60 km távolságot is helikopterrel tesz meg, majd a csóri szemébe hazudja, hogy környezetvédelem, és lábnyom.
Hazug és klímarongáló elnökből túl sok van, ezért nincs szükség Márki Zajra sem.
Válasz erre 

white999 2022.01.14. 19:07:41

Mivel a fidesz szavazók a diplomások egyharmada szemben az ellenzékkel és a 8 általános vagy az alá közeledve fordul a trend így nyugodtan kijelenthető, hogy a fidesz a hülyék és képzetlenek pártja.
Ez a döntés tökéletesen értelmetlen, hülyeség minden szempontból. Így bizton állítható, hogy Orbán a saját szemszögéből egy remek döntést hozott. Megpróbálja elérni a saját agyhalott szavazóit az ő szellemi szintjükön remeknek tűnő populáris döntéssel. Hamarosan itt is megjelennek a döntés védelmezői a gyurcsányozással sorosozással stb. Na ők a közöttük a diplomás hülyék, mert ilyen is létezik, akárcsak az oltástagadó orvos paradoxona.
Válasz erre 

Márki_Zay Péter 2022.01.14. 19:14:57

@white999: Jól beszél. Mondjon még ilyeneket.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.01.14. 20:39:31

A csirkefarhát is fingat.
Válasz erre 

taga20 2022.01.14. 22:25:28

az vot má, hogy minden fityeszesjobbágynak a kurvaanyját?!

uploads.disquscdn.com/images/7392e97c2d69ddaccd9f48b2120743ebde564d9e3c3309e9adbec54d2e4103b3.jpg?w=800&h=450
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.14. 23:10:13

A ballibek megint buknak egy nagyot, most farhát ügyben.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.14. 23:11:26

@taga20:

Pedig már szervezzük buszokkal, bulikkal az április szavazást a Fideszre. Nem lesz ismét ballib országrontás!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.14. 23:12:11

@white999:

S ez asok okos ballib képtelen legyőzni az analfabéta fideszeseket?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.14. 23:20:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: birka, taníts meg jól fingani, mert nekem nem, nem, nem és nem megy.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.14. 23:24:14

@6.Lenin :

Gondolj erősen Soros gazdádra, s összpontosíts!
Válasz erre 

2022.01.15. 06:28:32

"a kereskedők könnyedén kompenzálhatják a veszteségeiket azzal, ha néhány más termék árát megemelik."

ez közgazdasági értelemben véve demagógia, egy nagy baromság
legalább akkora, mint az árbefagyasztás
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2022.01.15. 07:54:52

@h.kovacs:
Abban az értelemben, hogy a klasszikus kereskedő ezeket a termékeket nem állítja elő, csak kereskedik vele, azaz nem fogja magasabb áron venni az ellátótól, és olcsóbban adni a magánszemélynek. Tehát veszteség esetén, ha nincs kereskedési kötelezettsége, így nem vesz adott cikkből, azaz nem lesz a boltban sem. Ha kereskedési kötelezettsége van, akkor a nyereségéből dotálja a kereskedést. Hogy ne csökkenjen számottevően a nyereség a negatívumot szétosztja a többi kereskedett termékre, oly módon, hogy különösebb áremelkedést ne okozzon.
A termelő ugyanezt teheti, amennyiben van termékpalettája ami ezt elbírja, vagy csökkenti a kiadásait, vagy lenyeli a veszteséget, helyzetfüggő.
Válasz erre 

white999 2022.01.15. 08:17:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nem de nem is az a lényeg. Beethoven is jobb szebb zenéket írt, mint az aktuális k-pop banda, pedig utóbbit biztos többen hallgatják szeretik. Önmagában az hogy a poor nép kit szavaz meg nem garancia minőségre, sőt vélhetőleg pont az ellenkezője igaz. Lásd a fiatalkori Orbánt gy zsák krumplival legyőzték, ezért lemérte, hogy kreténként lehet a kretének királya, az elveit(ha volt valaha egyáltalán ) feladva.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.15. 08:19:34

Jó reggelt tetvek! Jót aludtam, Jót szartam. De azért dögöljetek meg.
Válasz erre 

white999 2022.01.15. 08:34:25

"A kormányrendelet azt is kifejti, hogy mit jelent az október 15-i árszint. E szerint:

ha pedig az a) pont szerinti bruttó kiskereskedelmi ár nem állapítható meg, akkor a Központi Statisztikai Hivatal honlapján 2021. október hónapra vonatkozóan közzétett átlagos fogyasztói árat kell alkalmazni, amennyiben rendelkezésre áll."

Tehát minden olyan helyen ahol nem áll rendelkezésre a cikk kód alapján az ár, akkor a ksh adatait kell figyelembe venni. A 2.8% tej esetén egy multiban most az ár 249 a ksh 273. Tehát a multi visszaviszi 219-re, mert kb. annyi volt okt 15.-én. A falusi vegyesboltos nem a tejszállítótól veszi drágán hanem a multiból majd 219-ért és eladja 273-ért még haszna is lesz rajta.
A multi nem fog kérni ha nem fér bele az árrésbe csak annyit, amennyit tavaly október 15.-én a veszteség minimalizálása miatt. Így mindenki annyit tart, amennyit a törvény megkövetel, csak éppen az ellátási lánc megváltozása miatt áruhiány lép fel, ami miatt vagy a szarabb 1.5% tejet kell venni, vagy a drágább 3.5%-osat. A tejszállító és a tejtermelő forgalma csökken de hát a kormány nem pont leszarja nemzeti falusi tejtermelőjét ha saját túlélése érdekében a kreténeknek kell jól kommunikálható intézkedést felmutatni. Tényleg zseniális intézkedés. Sokat gondolkodhattak rajta amíg ennyire jól sikerült a kommunizmust a piacgazdaságba illeszteni. Az oktatás és az eü után azért csak sikerül a gazdaságot is szétxurni fáradságos munkával.
Válasz erre 

white999 2022.01.15. 08:38:51

"Emellett az általános politikai koordinációért felelős miniszter által meghatározott tartalmú és formájú tájékoztatást is ki kell tenniük az üzletben jól látható helyre, csomagküldő kereskedelem esetén pedig a nyitólapon kell ezt közzétenni."

Zseniális, ha a közmédia 140 milliárdért még nem volna elég sulykoló. Gondolom addig még Orbán Viktor (alias Pannon Basi) lovas szobrát is ki kell rakni még amint hamiskás félmosollyal tekint le a az Ő hőn szeretet népére.
Válasz erre 

white999 2022.01.15. 08:39:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Milyen érzés komcsi rajongónak lenni?
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.01.15. 08:46:26

Hol késett birca elvtárs?!
Az nem ok, hogy szarni volt!
Egyre több az ilyen eset!
Szeretnénk ha jobban igyekezne!
Ezért csak fél prémium jár!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.01.15. 08:47:49

Többi droid...?
Válasz erre 

midnightcoder2 2022.01.15. 09:11:22

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Te már itt vagy, így teljes a droidhadsereg.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2022.01.15. 09:11:28

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: itt vagyok bazdmeg, itt vagyok!

@white999: én fideszes birca vagyok!

Beeee!
Válasz erre 

midnightcoder2 2022.01.15. 09:13:37

Amúgy Orbán a 2002-es lecke tanulságát alkalmazza.
Az ellenzék szociális demagógiája alól húzza ki a talajt.

Viktor bácsi nem kreatív, viszont amit megtanult, arra emlékszik.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.15. 09:39:58

@white999:

Így igaz. Nem is kellenek tehát választások. Soros jelölje ki ki lesz képviselő, s kész.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.15. 09:40:39

@white999:

nem vagyok az
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2022.01.15. 10:40:48

Kéne már egyet töcsķölni is. Ott van pl a kancsal milf izadt picsája. Ha úgy néz, nem is annyira kancsal.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2022.01.15. 11:08:41

@MAXVAL bircaman közbaszó:
Muti!
Válasz erre 

István Tamasi 2022.01.15. 11:16:50

Át kell rajzolni Európa térképét, mert Nemzetthy Szotyialista Mutyisztán a csodák országává vált: Az elmebeteg csuttyó csodálatos módon visszaállította a régen megbukott Országos Anyag- és Árhivatalt.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.15. 12:11:51

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Továbbképzésen voltam a 15/R fedélzeten.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.15. 13:22:21

Ez a blog átment valamiféle ballib köcsögök terápiás gyűjtőhelyévé?
Lesz névsorolvasás is? Bár ahogy látom a fő köcsögök ballib oldalról már itt vannak.
Köszönöm a közreműködéseteket a tanulmányozásotokban való aktív részvételért.
Válasz erre 

Sancho12 2022.01.15. 13:33:46

@6.Lenin: Mi a gondod munkásőr takony.Tovább a Lenini úton a farháttal!
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.01.15. 13:39:55

Vén munkásőr is megérkezett.
Válasz erre 

CSOKKl MÁLNA 2022.01.15. 13:47:21

A csirkefarhát igenis finom. Nem zabálhat mindenki bélszínt mint a márkizay.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.15. 13:49:19

@Sancho12: @Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Kaptok ti rendesen enni? Vagy MZP szarát osztják szét köztetek?
Lehet, hogy pont attól hülyültök el ilyen rohamosan?
Minden hasznos infót előre szívesen feljegyzek a kéménybe fekete krétával.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.01.15. 13:50:13

Nem lesz lebaszás a pártközpontban, hogy alig veszitek fel a munkát?
Válasz erre 

Sancho12 2022.01.15. 13:51:45

@CSOKKl MÁLNA: Bezzeg a sziszi tud élni!!!!
Válasz erre 

Sancho12 2022.01.15. 13:53:04

@6.Lenin: Mond Te helyből vagy ilyen hülye vagy neki is futsz?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.15. 14:05:24

@Sancho12:

Remélem a szoba, ahol most vagy ki van elég vastagon gumival tapétázva. Szar volt a szar, amit kaptál? Én MZP-vel még egy megyében sem bírnám ki 0,5 mp-ig. Ti mit kedveltek benne?
Szeretnél még tovább hülyülni?

Ma csak ennyire vagy képes? Akkor inkább hanyagollak ma. Szart se érő infókra nem vagyok vevő.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2022.01.15. 14:07:12

@BiG74 Bodri: Mutti!!!
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.15. 14:08:08

@6.Lenin: a 6. Vén fasz. Gyere lenin, tátsd ki szád!
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 14:50:00

@CSOKKl MÁLNA:
Hát akkor zabáld, proligeci.:DDDDD
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 14:51:15

@6.Lenin:
A kéménybe korommal írnak, te gyökér....Isten műveletlen, proligeci majma.:))))
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 14:54:55

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Faszom tuggya.....de azé' a csirke farhát hatósági árát tíz körömmel védeni, valljuk be, még ezeknek az anyabaszó faszparasztoknak is derogál egy picit.:)))
Válasz erre 

birkamenet 2022.01.15. 14:57:24

Nem a benzin meg a kaják árát kell befagyasztani, hanem a NER bandatagokat a Szibériai téli tundrában.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.01.15. 15:00:54

@hoplita: ááááh ezeknek semmi nem derogál ha a vezírt kell védeni!
Válasz erre 

Márki_Zay Péter 2022.01.15. 15:00:55

Látom itt is vagyunk elegen ostobák. Végtelenül ostobák. Lehet kérdezni majd Judit eldönti válaszolhatok-e.
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 15:01:35

@CSOKKl MÁLNA:
Én minden héten veszek 2-3 kilót, de a macskáimnak. meg a két. macskánál alig nagyobb keverék kutyámnak.
Ők szeretetre méltó állatok, ellentétben veled, te pondró.
Válasz erre 

Visceroid 2022.01.15. 15:01:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Buknak, buknak, de attól a tények még tények maradnak, 30 évvel a rendszerváltás után a fő politikai téma a csirkefarhát meg a parizer, közben kedves politikusaink több milliós órákat meg karkötőket villantanak. Minden nép azt kapja, amit megérdemel.
Válasz erre 

birkamenet 2022.01.15. 15:01:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "
S ez asok okos ballib képtelen legyőzni az analfabéta fideszeseket? "

Nem, mert csak orbán tud kiparancsolni tieteket a covidbirka menetekre, ami után a 10%-kal csökken a fidessbirka állomány. Tavaly októberben te is majdnem a fogyóeszközzé lettél nyilvánitva. Akkor nem jött be orbán terve, de sebaj, márciusra már meg is hirdette az újabb covidbirkamenet pogromot, kapsz egy újbabb esélyt a gazdádtól.
Válasz erre 

Visceroid 2022.01.15. 15:04:04

@birkamenet: Először le kéne őket váltani, de még az sem megy...:D
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.15. 15:06:45

FIGYELEM!!!

Elfelejtettem megírni, hogy a pöcegödör aljától 10 cm-es sávban fetrengők, nem érdekelnek, csak azok akik ebből kicsit feljebb vannak, azok közül is a szerencsés kiválasztottak, akikben még pislákol valamiféle értelem atomi részecske, talán.
Több generációra visszamenőleg, igazolhatóan gyogyósoktól leszármazott pedig semmilyen körülmények közt nem érdemel nálam 0,1 mp figyelmet sem.
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 15:07:20

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Vót valaha, réges-rég, amikor orbánt, meg a fideszt kisebbik rossznak láttam...te, mint régi motoros emlékezhezhetsz rá.
Ha valaki akkor azt mondja, hogy eccer majd jobban gyűlölöm, mint elkúrót, akkor azt kiröhögtem vóna, jó esetben.)
Most kérek elnézést...és soha nem mondd, hogy soha, copy by J. Bond.:)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.01.15. 15:07:56

@Visceroid:

Ez a sorsa annak, aki liberális rendszert vezet be.
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 15:11:52

@Visceroid:
Van egy mondás, nyugtával dicsérd a napot.
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 15:15:05

@6.Lenin:
Ugye nem árulok el nagy titkot azzal, hogy te is az átgörgetendő kategóriát képviseled, nyuggergeci?
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 15:18:53

@Visceroid:
A nép lehet, bazmeg, de én nem a nép vagyok...ááááááá, faszom bele.:(((((
Válasz erre 

white999 2022.01.15. 15:22:49

@hoplita: Vót valaha, réges-rég, amikor orbánt, meg a fideszt kisebbik rossznak láttam...te, mint régi motoros emlékezhezhetsz rá.
Ha valaki akkor azt mondja, hogy eccer majd jobban gyűlölöm, mint elkúrót, akkor azt kiröhögtem vóna, jó esetben.)
Most kérek elnézést...és soha nem mondd, hogy soha, copy by J. Bond.:)

Sajnos ezt én is írhattam volna egy az egyben.
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 15:29:28

@white999:
Hát, vagyunk így néhányan, asszem.:)
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.15. 15:55:35

@hoplita: igen, vagytok egy páran. Pontosan 1/3 nyian:)))))
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 15:56:30

@a nagy hohohorgász:
Az majd kiderül, pöcsömöccse.:)
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 16:03:22

@a nagy hohohorgász:
Azt ugye tudod, hogy mán a gazdi sem a kétharmadra gyúr, csak a túlélésre?:)))
Hej, sok krumpli, meg cigány, proli, meg anyabaszó seggfej kell ám ehhez..:)
Válasz erre 

body_andras 2022.01.15. 16:07:04

EL nem tudom képzelni, milyen indíttatásból szavaztok bármire, ami nem a mackóalsó. Van fogalmatok, milyen sokba kerül úgy kinézni, mint egy hithű fideszes újgazdag prolinak?
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 16:13:33

@body_andras:
Hej, a régi, szép idők, amikor még a söjtöri lakoma, meg lxusbaloldal vót a hívószó.:)))))
Válasz erre 

white999 2022.01.15. 16:14:42

www.napi.hu/magyar-gazdasag/hatosagi-ar-elelmiszerek-online-penztargep-ruszin-zsolt-hentes.744085.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Agyhalott fideszeseknek oktatás. Lehet érvelni mellette.
Válasz erre 

Mérnork 2022.01.15. 16:17:12

"Egy általános ÁFA csökkentés ugyan jelentős kiesést jelentene az államkasszának, ugyanakkor hatékonyan szorítaná le az elszabaduló árakat, és csökkentené az inflációt."
Hát persze, egy ideális világban, ami a közgáz tankönyvekben létezik csak, talán. Nálunk viszont az lenne a valóság, hogy a kereskedők pont annyival növelnék a saját hasznukat, amennyivel az ÁFA csökkenne, a vevők meg fizethetnének ugyanannyit, amennyit előtte. És ezt nem az ujjamból szoptam, a jelenlévő óvodások kedvéért elmondom,hogy anno a kúrcsány feri is bepróbálkozott az ÁFA csökkentéssel és pont az lett az eredménye, amit leírtam.
Válasz erre 

sírjatok 2022.01.15. 16:22:39

@Mérnork: ez pontosan így van. A termék azért kerül x forintba, mert annyiért már megveszik. Akkor hülye lenne a kereskedő olcsóbban adni. Attól, hogy feleannyiba kerül a kenyér meg a tojás, senki nem fog kétszer annyit venni, és nem jut el új, eddig kenyér és tojás nélkül élő tömegekhez sem.
Válasz erre 

Mérnork 2022.01.15. 16:26:03

@Mérnork: Ja, és az ÁFA csökkentés miatti kieső bevételeket azzal próbálta kompenzálni, a megemelte a "gazdagok", vagyis a normálisan bejelentve dolgozó és minimálbér fölött kereső alkalmazottak SZJA-ját. A sok kamu minimálbéres meg röhögött a markába.
Válasz erre 

Clyde Sandy 2022.01.15. 16:28:40

Orbán bénázik..

Ha azt írná a választási plakátra : csirkefarhát vagy Európa, kétharmaddal győzne :-)
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 16:29:21

@Mérnork:
Ez így van, ezért illiberális unortodoxiában a hatósági ár a megoldás...vagy nem.
Szánalom a köbön, és makizajnak igaza van, ez a beismerése a fityiszes krachnak.
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 16:30:16

@Clyde Sandy:
:DDDD
Válasz erre 

midnightcoder2 2022.01.15. 16:31:52

@hoplita: Orbán és Gyurcsány ugyanannak az éremnek a két oldala. Egyik sem létezhetne a másik nélkül. Most épp Orbán van felül. De ha fordul az érme, attól az átlagpolgárnak nem lesz jobb. Az úgynevezett baloldal ma már erõsen a normális emberek érdekei ellen dolgozik.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.01.15. 16:35:32

@hoplita:
@white999:
Bazz! Régen még mi voltunk a náczik!
Én aki fecóra szavaztam a végére úgy voltam, hogy ennél vikiék is jobbak lesznek.
Most meg a fideszgecik elvárják, hogy tapsikoljunk viktoréknak ugyanazért amiért fecóékat elzavartuk.
Válasz erre 

Mérnork 2022.01.15. 16:39:30

@midnightcoder2:
Sajnos így van. De amíg az látszik, hogy a választás igazából e kettő közül van, addig nekem még mindig inkább a patás....
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.01.15. 16:40:10

@hoplita: aztán csodálkoztak a fideszgecik, hogy elküldük őket anyjukba mikor egy olyan blogon ahova odajönnek gyurcsányistázni mikor azelőtt fecóékat szidtuk ugyanott.
Szeretem az olyan faszokat akikhez 2010 után vezették be a netet.
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 16:43:55

@Mérnork:
Mit zavar az téged? Majd szar nyugdíjat kapnak, nem elég te neked?
Te nem 17-et adózol? Sajnálod?
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.01.15. 16:44:57

@Visceroid: na ott a pont de nagyon!
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 16:46:16

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
A net sem való mindenkinek, ez mán tuti.:)))))
Vezessünk be netadót....ja, az nem jött be.:)
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 16:52:37

@midnightcoder2:
Fiat justicia, pereat mundus.
Ja, tudom, ezt majd le kell fordítanod a guglival....de ha megbasznak pár fityiszes gecit, akkor én már hátradőlhetek.....talán.
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 16:54:24

@Mérnork:
Lelked rajta.....

Ja, hány gyereked is van?

Nekem három.
Válasz erre 

midnightcoder2 2022.01.15. 17:04:13

@hoplita: Az ilyen nagy társadalmi szintû "igazságtételek" vége általában sírás szokott lenni. Nácizmus, kommunizmus...
Válasz erre 

Mérnork 2022.01.15. 17:06:27

@hoplita:
Nekem is.
Mert szerinted jobb lenne a ferit visszahozni? Szerintem éppen nem.
De nyilván már rég táncolt a parlamentben, hiányzik a műsor. ;-)))
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.15. 17:19:08

@Mérnork:

Hallottál már irigységről, rosszindulatról? Ez fog dönteni áprilisban.

Az irigy, rosszindulatú embereknek tök mind1, hogy neki is szar lesz. a lényeg az, hogy akit irigyel, annak lényegesen szarabb legyen.
Ilyenkor ezeknek nem számít semmi.

12 éve nem tudják bebizonyítani, hogy bármit is jobban tudnának csinálni, nem is fogják tudni soha, hiszen az eddigi történetük a bukások sorozata. Csak arra képesek , hogy mások által hatalomra kerüljenek, mert egyedül még az sem megy nekik, nem is ment.
Utána mindent szétlopnak, szétvernek. Jöhetnek ismét vissza akik képesek építeni is.

Itt nem számít az ország, az emberek, még az sem, hogy nekik is szar lesz, de lesz néhány hónapos örömük, megint szétbasztak mindent, és akiket irigyeltek azoknak is szar lesz.

Erről szól a ballipsik, a csőcselék programja. Csak meg kell hallgatni MZP-t, vagy a Fletót.
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 17:29:16

@midnightcoder2:
Egyet én személyesen és régóta ismerek....Boldog Pityám.
Ha aszondod, hogy a sittre vágása komcsizmus, vagy náculás, akkor aszondom ajvé...vagy ins' Allah.)
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.15. 17:34:45

@hoplita: viki annyira be van szarva hogy osszefosta az ellenzéket, azok meg teli szájjal habzsoljak
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 17:36:36

@Mérnork:
Ja, neked is...ha négyet mondok, akkor dettó, mi?

De spongya rá--

Emlékszel hunvald 200 millájára......a nokia dobozra...?????
Ezek annyiért már le se hajolnak, bazmeg.
Vagy te is dugtál az Adrián ikreket, netán lecsúsztál az ereszen józsival....van jachtod, repülőd, vagy mijazanyád, te fasz?????????
Válasz erre 

hoplita 2022.01.15. 17:40:00

@a nagy hohohorgász:
Csak nem anyád vót?
Adtam neki némi spemiicilint......szájon át, de mondtam. hogy korlátozott, mert sok a fideszes nyuggergeci mami.:)
Válasz erre 

white999 2022.01.15. 17:51:13

@Mérnork: Infláció azért van, mert
a, Külső hatások miatt amivel nem lehet mit kezdeni.
b, Mert a fidesz a választások közeledtével helikopterről szórja a pénzt. Mivel xart se ér, a bankban meg nem fial ezért mindenki vásárol mint ha nem lenne holnap. jobban megéri étolajat tartani 1 kartonnal a kamrában mint a pénztárcában. Nagyon úgy fest beindult a felfelé menő spirál (az inflációs várakozás) amit természetesen sem az áfa csökkentése nem akadályozna meg de ez a látványpékség maga az agyhalál. Ebből csak ezt lehet leszűrni, hogy kormányosok teljesen hülyék rájuk nem lehet számítani, ami megint csak növeli az inflációt.

Választások után a kőkemény megszigorítással lehet elvenni az emberek kedvét a költekezéstől, mert csak az fogja vissza majd az inflációt. Ezért nem érdemes szórakozni vele de az már látszódott, úgy 2018 óta, hogy ez lesz a vége.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.15. 17:52:20

@6.Lenin: ezért hívom a szavazast, csőcselék szamlalasnak. 4 évente drága pénzért megszamoljuk hány balliberális barom van, aki még a gyereke jövőjét is eladja annyira utálja a patast. Persze szigorúan a liberalizmus elfogado iránymutató szemleleteben....
Válasz erre 

white999 2022.01.15. 17:55:07

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Való igaz Leninnel együtt szidtuk Fletót azután mi lett belőle. Most azt szereti amire azelőtt köpködött.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.15. 17:55:50

@white999: te és a fleto alatt mitől indult be az infláció? mert ott csak fosztogatas volt:))))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.15. 17:57:59

@white999: Nem ő akarja fletot visszahivni hanem te... miről beszélsz agyatlan:))))?
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.15. 18:04:09

EGÉSZEN MEGDÖBBENTŐ 6 kicsi lenint szartam. Az egyik még kommentelt is, mikor lehúztam, hogy betegek a lipsik.
Válasz erre 

white999 2022.01.15. 18:04:47

@a nagy hohohorgász: Nem ő akarja fletot visszahivni hanem te... miről beszélsz agyatlan:))))?

Nem várom el, hogy értelmezz egy mondatot az eddigiek alapján. Próbáld meg még egyszer úgy hogy az unokádat a térdedre ülteted és ő majd elmagyarázza.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.15. 18:08:26

@white999: unokám azt kérdezi te kire szavazol? Amíg nem arulod el addig nekem ad igazat:)))
Válasz erre 

Lesz még Magyar Köztársaság 2022.01.15. 18:30:27

Az árkülönbség (jelenlegi és hatósági) között nem számottevő. Csak néhány terméket érint és nem egy nagyobb termékkört, pláne a kiskereskedelmi forgalomban lévő összes élelmiszert. Az üzletek - még a családi vállalkozásként működtetett sarki kisboltok is - ki fogják ezt gazdálkodni. Ráadásul a csökkentett ár növekvő keresletet indukálhat az érintett termékekben, ezáltal is csökkentve, illetve ellensúlyozva a kereskedők nem számottevő veszteségét.

Vártam az ellenzéki vélemények megjelenése között, hogy ez az egész voltaképp' azért van, hogy a becsődölt benzinkutak után Mészáros Lőrinc a hatósági farhát miatt becsődölt henteseket, boltokat, szuper-hipermarketeket és piacokat is fölvásárolhassa, de ez eddig valahogy kimaradt a reakciók gyűjteményéből.

Ezzel együtt ócska plusz népszerűségnövelő intézkedésről van szó, a kádári paternalista állam folyománya, amiről nem lehet, nem akarják leszoktatni a magyart. A hülye gyurcsánybajnai a saját balfaszkodásuk következményeképp' 2008 őszén előállott csődveszély elkerülése végett hozott intézkedéscsomag részeként, már Bajnai alatt emelték az egekbe az áfát, de mint ahogy Orbánék a 13. havi nyugdíj visszaadását kommunikálták, miszerint visszaadják a nyugdíjasoknak azt, amit a szocik tőlük elvettek, ennek mintájára - ha már olyan jól megy az országnak - az alacsonyabb élelmiszeráfát is nyugodtan visszaadatnák a népnek. Ezt viszont nem teszik, mert - szemben néhány alapvető élelmiszer nem számottevő árcsökkentésével - arra nincs pénz.
Válasz erre 

figyelemre vágyó kisóvodás 2022.01.15. 18:37:37

Legalább jóárasítva leszek.
Válasz erre 

figyelemre vágyó kisóvodás 2022.01.15. 18:39:26

@6.Lenin: Olcsóbban cumizhatsz engem februártól.
Válasz erre 

white999 2022.01.15. 19:05:06

@Lesz még Magyar Köztársaság: Ráadásul a beszállítóknak is így kell cselekedni. Tehát miután összepofázták két napon keresztül, hogy a majd kigazdálkodják, kiderült, hogy a nagykereskedők viszik el a balhét. Vagy Viktor megint hülyeséget beszélt amiben nem lenne semmi meglepő.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.15. 19:20:26

@a nagy hohohorgász:

Pontosan ez a helyzet, ez a ballipsi csőcselék bárki-még a saját-életét is képes tönkre vágni egy kis nyálcsorgatásért. Behúzódnak a szoba sarkába nyálat csorgatni, hogy na, kibasztam a Viktorral. Az, hogy a saját családjával is, az egy söpredéknek nem gond, hiszen mindig is szar volt az élete.
A Viktorral meg nem baszik ki senki, pláne ekkora barmok.
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.01.15. 19:21:57

@6.Lenin: megint jól leírtad a fideszeseket!
Nem lesz ebből bajod?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.15. 19:22:17

@white999:

Szerencsés vagy, már nem fox elhülyülni az tuti.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.15. 19:24:33

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Te gondolkodtál már az életedben min. 1-2 percet?
Próbálkoztál már ezeknél többet kipréselni magadból?
Kurvára meg lennék lepve ha képes is lennél rá.
Válasz erre 

jotund 2022.01.15. 19:35:41

@6.Lenin: szeka.blog.hu/2022/01/10/vigyazo_szemeteket_almatira_vessetek?full_commentlist=1#c41139670

2006-ban a Fideszes csőcselék tankkal ment a rendőrök ellen, szerintetek az forradalom volt. A kazah tüntetők békésen, nem tankkal támadtak, szerintetek az puccs. 2006-ban senki nem halt meg, szerintetek az diktatúra volt. Kazahsztánban lelőttek vagy száz embert, szerintetek ez demokrácia.

Te egy elmebeteg vagy, ezért hiszel mindent fordítva. Ezért tagadod le még a kurva anyádat is, ezért hazudsz pofán gátlástalanul akárkit a legnagyobb hazugságokkal. Akárcsak Orbánék. És pont ugyanilyen elmebeteg az összes Fideszes.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.15. 19:39:09

@jotund:

Ha nem te mondanád Matyikám, még talán 1-2 mp-re ledöbbennék, hogy mekkora marha lehetsz, de te nem tudsz meglepni már semmivel sem.
Válasz erre 

jotund 2022.01.15. 19:51:01

@6.Lenin:

parpercpolitika.blog.hu/2021/05/01/vakcinakupec?full_commentlist=1#c40203114

"A magyar kormány nagyon jó tette, hogy az élet volt az első"

világbajnok halálozási rátával van pofád ezt hazudni, te Fideszes elmebeteg fasz! Komolyan, bazdmeg, ti olyan elvakult, betonfejű, selejtes pszichopata elmebeteg faszok vagytok, hogy ha Orbán azt mondja, hogy sajtból van a Hold, akkor rohantok, hogy reszeljetek belőle a pizzátokra.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.15. 19:54:23

@jotund: piros a paradicsom nem sárga,
Rohadjon le a matyinak a szája:)))
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.15. 19:54:38

Na, már be is kattant ez a hülye.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.15. 19:55:50

@white999: mi van pronyo??? Hahaha
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.15. 19:56:38

@a nagy hohohorgász:

Mondja csak, ahogy MZP is, a Fideszt hagyják hatalmon. 1re kevesebb hülye hallgat rájuk.
Csak meg kell nézni hányan, és kik is vannak a gyúléseiken
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.15. 19:56:56

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: piros a paradicsom nem sárga,
Orbán Viktor mindannyiunk királya:))))
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.01.15. 19:58:07

@white999:

"Infláció azért van, mert........
a fidesz a választások közeledtével helikopterről szórja a pénzt."

Refláció elsősorban azért van, mert a korai gazdasági nyitásnak, valamint a fiskális és monetáris élénkítő programoknak a következtében rövid idő alatt nagymértékben nőtt 2021-ben a magyar GDP. (legalább 6,4%, OECD szerint 6,9%)

"Nagyon úgy fest beindult a felfelé menő spirál (az inflációs várakozás) amit természetesen sem az áfa csökkentése nem akadályozna meg de ez a látványpékség maga az agyhalál."

A rezsi-és az üzemanyagárak befagyasztása 1-1,5 százalékponttal csökkentette az inflációt, az élelmiszerárak stopja pedig további 0,5-1 százalékponttal mérsékli a fogyasztói árakat. Összességében a kormányzati intézkedések 2-2,5 százalékponttal nyomhatják le az árakat. 2021 novemberében 7,4 százalék volt az infláció Magyarországon, pont annyi, mint Lengyelországban és Lettországban, mely utóbbi tagja az euróövezetnek. Lengyelországban viszont tavaly decemberben már felszökött 8,9 százalékra. Belgiumban 7,1 százalékot számoltak, az eurózóna tag Észtországban 8,6 százalék, Litvániában 9,3 százalékos volt a novemberi infláció.

"Ebből csak ezt lehet leszűrni, hogy kormányosok teljesen hülyék rájuk nem lehet számítani, ami megint csak növeli az inflációt."

Ebből azt lehet leszűrni, hogy vannak hozzá nem értő kommentelők. Amikor hatalmon volt a mai ellenzék derékhada, a 2007-es esztendőben 8 százalékos volt a pénzromlás Magyarországon, szemben az akkori 2,3 százalékos uniós átlaggal. Pedig még világjárvány sem volt. Most 5,2 százalékos az uniós átlag. A hazai munkaerőpiac teljesen helyreállt, ezt jelzi, hogy 4,7 milliónyian dolgoznak, és a munkanélküliségi ráta mindössze 3,6 százalék.

"Választások után a kőkemény megszigorítással lehet elvenni az emberek kedvét a költekezéstől, mert csak az fogja vissza majd az inflációt."

Készül a Bokros II., Gyurcsány II., Bajnai II. vagy MZP csomag?

A kormány sokkterápia nélkül is el fogja érni az 5 százalék körüli inflációt 2022-ben!
Válasz erre 

jotund 2022.01.15. 19:59:42

@a nagy hohohorgász: meltanyossag.blog.hu/2021/12/13/a_torok_eset_szemelyiseg_es_politika/full_commentlist/1#c41089532

az elmúlt 12 év, az ország világbajnok kirablása, kifosztása. végeredmény: 6000 milliárdos gördülő hiány, és 4000 milliárdos költségvetési hiány ebben az évben. az államadósság rekordmagas, és még GDP arányosan is rekordmagas. soha nem volt még ennyire elbaszva a magyar gazdaság ebben az évezredben.

és te erre szavazol, mert egy elmebeteg pszichopata vagy, mint a többi mongolFidióta

www.portfolio.hu/gazdasag/20211208/egeszen-elkepeszto-magyar-koltsegvetesi-deficitadat-erkezett-515050
Válasz erre 

jotund 2022.01.15. 20:10:03

@a nagy hohohorgász:

szeka.blog.hu/2021/06/03/egy_jelentes_amely_fontos_volt_ugyan_de_idokozben_tullepett_rajta_a_tortenelem?full_commentlist=1#c40689992

Orbán -14.3%-os GDP zuhanást produkált, Gyurcsány alatt soha nem zuhant ekkorát a gazdaság, te kis hazug, mongolFidióta!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.15. 20:26:41

@jotund: kurt úrfi GDP man:))))....
Válasz erre 

jotund 2022.01.15. 20:29:28

@atomic power 1986DucaDuca:
szeka.blog.hu/2021/06/08/itt_a_fudan_hol_a_fudan?full_commentlist=1#c40700746

a komcsizó Fidesz marxista egyetemet telepít hazánkba a mi pénzünket ellopva.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.15. 20:30:47

@jotund: na hol van a ti penzetek???? :)))))
Válasz erre 

CSOKKI MÁLNA 2022.01.15. 20:39:17

@Mérnork: Így van. Az Áfa csökkentés közel sem eredményez azonnali árcsökkenést. Az alapvető termékek árbefagyasztása biztosabb módszer. Már csak azért is, mert pl. a cukor, liszt, tej sok más termék alapanyaga is.. A
Válasz erre 

jotund 2022.01.15. 20:39:51

@a nagy hohohorgász:

zarralszemben.blog.hu/2021/07/03/foci_terdeles_naculas?full_commentlist=1#c40767568

1) a bűnözőnek is van olyan joga, hogy ne térdeljenek a nyakára. a konkért ügyről a bíróság úgy ítélte, hogy a fehér rendőr volt a bűnöző, és 22.5 év börtönre ítélték. de azért, te kis náci selejt ugrálsz.

2) mondom, a fütyülés nem jogi kérdés, hanem pszichopata kérdés. nem fogtad fel, mert egy elmebeteg, pszichopata selejt vagy. ezért vagy náci. ti vagytok a magyar genetikai selejt.
Válasz erre 

jotund 2022.01.15. 20:56:04

@a nagy hohohorgász: meltanyossag.blog.hu/2021/12/13/a_torok_eset_szemelyiseg_es_politika/full_commentlist/1#c41089532

az elmúlt 12 év, az ország világbajnok kirablása, kifosztása. végeredmény: 6000 milliárdos gördülő hiány, és 4000 milliárdos költségvetési hiány ebben az évben. az államadósság rekordmagas, és még GDP arányosan is rekordmagas. soha nem volt még ennyire elbaszva a magyar gazdaság ebben az évezredben.

és te erre szavazol, mert egy elmebeteg pszichopata vagy, mint a többi mongolFidióta

www.portfolio.hu/gazdasag/20211208/egeszen-elkepeszto-magyar-koltsegvetesi-deficitadat-erkezett-515050
Válasz erre 

Andy73 2022.01.15. 21:36:10

"VALÓBAN A CSIRKEFARHÁTON KERESZTÜL VEZET AZ ÚT A VÁLASZTÁSI GYŐZELEMHEZ?"
Inkább a kétharmadhoz. A győzelemhez elég a böszmére mutatni.
Válasz erre 

white999 2022.01.15. 21:46:31

@CSOKKI MÁLNA: Az Áfa csökkentés közel sem eredményez azonnali árcsökkenést. Az alapvető termékek árbefagyasztása biztosabb módszer. Már csak azért is, mert pl. a cukor, liszt, tej sok más termék alapanyaga is..

Hány péküzemet láttál boltban vásárolni 1 kg kiszerelésű lisztet? Már ha alapanyagról beszélsz. Vagy te otthon sütöd a kenyeret mint mindenki más? Vagy esetleg nem bírtad értelmezni az intézkedést.
Válasz erre 

jotund 2022.01.15. 21:52:29

@a nagy hohohorgász:

"Amig (sic!) ti vagytok addig Orbánnak is van jövője. Szánalmas szar vagy. "

Amikor a mongolFidióta egy őszinte pillanatában megírja magának, hogy szánalmas szar. Merthogy ezt magának írta.

szeka.blog.hu/2020/05/30/hirtelen_10_igy_lett_orban_viktor_minden_kezdete_es_vege/full_commentlist/1#c38560122
Válasz erre 

Etniez 2022.01.15. 21:53:57

10 év csodálatos kormányzása után kénytelen a kormány hatósági árakat meghatározni élelmiszereknél, hogy ne haljon éhen a lakosság.

Taps!

Fidesz szavazóknak külön taps!
Válasz erre 

Etniez 2022.01.15. 21:59:53

@Etniez: Oránnak meg külön taps, mert nem hiába nézi hülyének a magyart, azok is.
Válasz erre 

figyelemre vágyó kisóvodás 2022.01.15. 22:02:41

@Etniez: Neki köszönhetem a nickemet.
Válasz erre 

jotund 2022.01.15. 22:02:54

@CSOKKI MÁLNA:

tesztpeca.blog.hu/2021/10/02/szubjektiv_helyzetkep_a_vadaszati_vilagkiallitasrol?full_commentlist=1#c40952470:

szegény mongolFidióta halott valamit a 3D nyomtatásról, de az igazi hírek nem jutnak el hozzá, és beletenyerelt a közepébe:

merthogy de, 3D nyomtatással már készül hús, és vegán hús is.

hirado.hu/tudomany-high-tech/minden-mas/cikk/2019/11/11/vagohid-lett-a-nyomtatobol

és ha már vegánoknál vagyunk, Studiosus simán lehet vegetáriánus, vagy vegán.

de a gumiszobátok nagyon légmentesen lehet zárva, hogy erről még nem hallottatok.

ezért vagytok mongolFidióták. ti vagytok a magyar selejt.
Válasz erre 

figyelemre vágyó kisóvodás 2022.01.15. 22:06:26

@Andy73: Az emberek már unják a gyurcsányozást, az élelem ára érdekli őket. A kis fizetésűek most szívnak. A fideszes elmebetegek pénzszórása okozta ezt.
Válasz erre 

jotund 2022.01.15. 22:13:03

@a nagy hohohorgász:

zarralszemben.blog.hu/2021/07/03/foci_terdeles_naculas?full_commentlist=1#c40767568

1) a bűnözőnek is van olyan joga, hogy ne térdeljenek a nyakára. a konkért ügyről a bíróság úgy ítélte, hogy a fehér rendőr volt a bűnöző, és 22.5 év börtönre ítélték. de azért, te kis náci selejt ugrálsz.

2) mondom, a fütyülés nem jogi kérdés, hanem pszichopata kérdés. nem fogtad fel, mert egy elmebeteg, pszichopata selejt vagy. ezért vagy náci. ti vagytok a magyar genetikai selejt.
Válasz erre 

figyelemre vágyó kisóvodás 2022.01.15. 22:13:46

@jotund: Szia matyika! Annyira jól esett, hogy kibaszhattalak a magyaur blogról. :-))

Melóztál órákat hajnalban, én meg 5 másodperc alatt eltüntettem mindent.
Válasz erre 

white999 2022.01.15. 22:16:16

@atomic power 1986DucaDuca: Annyi tárgyi tévedés van, hogy lehet kihagyok valamit.

"A rezsi-és az üzemanyagárak befagyasztása 1-1,5 százalékponttal csökkentette az inflációt, az élelmiszerárak stopja pedig további 0,5-1 százalékponttal mérsékli a fogyasztói árakat.

Decemberben nem hogy nem csökkent de ugyanannyi volt az infláció, mint novemberben. Max nem növekedett tovább az infláció. Persze lehet enélkül 9% lett volna.
7.4%-os inflációt, hogy csökkentsél 0,5-1%-al ahhoz a vásárlói kosárból ennek a 6 terméknek ki kellene tenni 7-13%-ot kb. Nem hogy ennyi %.ot nem de ezreléket tesz ki. Semmi hatással nem lesz szinte a valós inflációra, mert másnak megemelik az árát a veszteséget kompenzálandó. Azért mert a kormány egyik gazdasági tanácsadója kibír ejteni a száján ekkora kreténséget. attól ez még attól nem igaz. Hanem csak azt hogy politikai okokból hülyét csinál magából azok előtt akik 8 általánost kijárták és leülnek fél percre gondolkodni.

"Refláció elsősorban azért van, mert a korai gazdasági nyitásnak, valamint a fiskális és monetáris élénkítő programoknak a következtében rövid idő alatt nagymértékben nőtt 2021-ben a magyar GDP. (legalább 6,4%, OECD szerint 6,9%)"

És mennyit romlott a forint? Ha nem játékpénzben számolnánk akkor már nem is volna akkor a szenzáció.

"7,4 százalék volt az infláció Magyarországon, pont annyi, mint Lengyelországban és Lettországban, mely utóbbi tagja az euróövezetnek. Lengyelországban viszont tavaly decemberben már felszökött 8,9 százalékra. Belgiumban 7,1 százalékot számoltak, az eurózóna tag Észtországban 8,6 százalék, Litvániában 9,3 százalékos volt a novemberi infláció.2

Más országokban nincs rezsiárbefagyasztás. Ott úgy annyi az infláció mint nálunk, hogy a durván elszállt energiaárak is benne vannak amit nálunk mindenki a befizet más úton adóformában vagy hitelfelvétellel. Emiatt nem tud emelni a tanárnak fizetést például, mert Viktor szavaival élve nem telik rá.

"Ebből azt lehet leszűrni, hogy vannak hozzá nem értő kommentelők."

Ebben tökéletesen egyetértünk de az mint a fenti példából látszik az nem én vagyok. Ha bebizonyítod, hogy a a csirkefarháton, liszten, cukron keletkezett havi 100-200 forint közötti nyereség érdemben akár 0.5% al csökkenti az inflációt, akkor mindent elismerek. Viszont akkor kurva nagy gáz van az országban ha ezek a tételek ilyen mértékben számítanak. Akkor mindenki meneküljön amerre lát.

"Készül a Bokros II., Gyurcsány II., Bajnai II. vagy MZP csomag?"

Nem, a Viktor csomag készül. Sőt már kész is van, mert hiába a béremelés ezt már elvitte az infláció, ahogy a felújítási programot az áremelkedés. Minél szegényebb valaki annál nagyobb szeletet hasít ki a költéséből az élelmiszer. Ott közelebb az infláció a 20%-hoz mint a 10-hez. Az meg senkit nem érdekel, hogy a fűkasza ára nem változott.
Válasz erre 

jotund 2022.01.15. 22:16:27

@a nagy hohohorgász:

"bmeg nem semmi hogy fapoval allitjatok hogy a fidesz nem kapta meg a szavazatok 50%at"

szeka.blog.hu/2020/06/09/egy_ujabb_nemzeti_konzultacio_amely_csak_a_kormany_szamara_fontos/full_commentlist/1#c38592896

itt a kontextus alapján a 2018-as választásokról van szó. a pszichopata, selejtes Fideszes meg akkorát hazudik bele az internetbe, hogy a gumiszoba adja a másikat.

ott van a főoldalon, hogy 49,27%, külföldi szavazatokkal együtt, buszoztatással együtt, totális médiahátszéllel együtt

www.valasztas.hu/ogy2018

a gumiszobádon kívül meg az az igazság, hogy 49,27% < 50%

Ennyit tudtok, ti, kis mongolFidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.
Válasz erre 

white999 2022.01.15. 22:20:55

@Etniez: "10 év csodálatos kormányzása után kénytelen a kormány hatósági árakat meghatározni élelmiszereknél, hogy ne haljon éhen a lakosság.2

Ebben külön szimbolikus, hogy minden nyugdíjasok kedvenc és legolcsóbb húsételének az árát kell befagyasztani. Közben meg pár hónappal ezelőtt is nagy pofával ment a hőzöngés, hogy mi vagyunk Európa motorja gyorsnaszádja valamint ez egy tündérország. stb. Farhátat, azért, hogy a nyugdíjasnak a hús illúziója meglegyen.
Válasz erre 

jotund 2022.01.15. 22:27:01

@CSOKKI MÁLNA:

kaszapf.blog.hu/2021/09/04/a_rasszizmus_es_a_homofobia_ara_ii_resz?full_commentlist=1#c40892358

"a térdeplés a hülyeség jele. "

Tehát nem a rasszizmus jele. És megtudtuk, hogy az oltár előtt térdeplő keresztények szerinted is hülyék. ráadásul ők képzelt személyek előtt térdelnek le, szóval ők szerintem is hülyék.

Pofán fostad magad, már megint, te kis mongolFidióta náci!
Válasz erre 

figyelemre vágyó kisóvodás 2022.01.15. 22:57:06

@jotund: Mi van a scripttel matyi? Anyucid elzavart aludni? Kihúzta a netet?
Válasz erre 

jotund 2022.01.15. 23:07:42

@a nagy hohohorgász:

parpercpolitika.blog.hu/2021/05/01/vakcinakupec?full_commentlist=1#c40200640

1) Ki az a "szalasi"? Magyarul sem tudsz, te kis mongolFidióta selejt!

2) Hát, ha Orbán Szálasival versenyez abban, hogy ki a nagyobb népirtó, akkor ugye már régen rossz, és helyben vagyunk.

3) Szálasi idején a WP szerint már nem öltek meg 26 ezer zsidót. Amikor a kommentedet írtad, akkor Orbán ennyi magyart ölt meg. Ennyi.

hu.wikipedia.org/wiki/Zsid%C3%B3_holokauszt_Magyarorsz%C3%A1gon#Sz%C3%A1lasi_nyilas_korm%C3%A1nya_1944%E2%80%931945

Értem, hogy mongolFidióta vagy, tehát sötét és ostoba. De anélkül is tudom, hogy ismételten reklámoznád.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.15. 23:08:58

Horty fehér ló hátán lovagolt, ez meg bazdmeg csirkefarháton.
Válasz erre 

jotund 2022.01.15. 23:11:38

@Andy73:

szeka.blog.hu/2021/05/24/tenyleg_a_nep_egyszeru_fia_orban_viktor?full_commentlist=1#c40673484

amikor a mongolFidióta nyivákol, hogy kritizálják Orbánt, miközben a fideszes agymosás már vagy 15 éve csak Sorosról, Gyurcsányról, Brüsszelről, migránsozásról szól. mindig csak valakinek a gyűlölése a téma náluk.
Válasz erre 

jotund 2022.01.15. 23:22:13

@Andy73:

polipraktika.blog.hu/2021/06/09/elovalasztas_helyett_casting?full_commentlist=1#c40706340

"Ha csak egy jelölt lesz az előválasztáson, az nem is választás, hanem tényleg csak színjáték. "

A Fidesz-KDNP-nek mindenhol csak egy jelöltje van a választásra. Ez tényleg csak színjáték. Az ellenzéki összefogásnak általában sok jelöltje van. Budapesten általában a DK-nek, Momentumnak, és még az MSZP-nek is van sok helyen jelöltje. Mit hadoválsz, te kis mongolFidióta?! Én nem tudok olyan kerületről, de ha van olyan kerület, ahol esetleg az ellenzék összes többi pártja visszalép egy jelölt javára, akkor neked ezzel mi a fasz a bajod?! Egy demokráciában bárkinek joga van visszalépni. Az ellenzéki pártok biztos nem kényszerítik egymást, mert se rendőrt, se NAV-ot nem küldhetnek senkire. Ilyet csak Orbángeci tud.

Ti, Fideszesek tanulatlanok, sötétek, pszichopaták, elmebetegek vagytok. Ti vagytok a magyar nép legalja, a genetikai selejt, a hulladék. A baj az, hogy ez a hulladék akarja vezetni az országot, és bassza szét az országot egy évtizede.
Válasz erre 

jotund 2022.01.15. 23:34:17

@rögzített árú farhát:

"Vagy csak én voltam béna."

szeka.blog.hu/2021/02/28/tenyleg_balos_libernyakok_vagyunk_ha_nem_akarjuk_beadatni_magunknak_a_kinai_vakcinat/full_commentlist/1#c39933646

Na, egy őszinte coming out. Igen, te vagy a béna, te vagy a hülye, az elmebeteg, a pszichopata, aki elbassza a dolgokat, totál idióta dolgokat erőltet, elmegy a nácikhoz felszopónak. Egész nap strázsál a náciknak, hogy seggbe baszhassák. Te vagy a blogfüggő, pszichopata társadalmi selejt.
Válasz erre 

figyelemre vágyó kisóvodás 2022.01.15. 23:50:51

@jotund: Nem kellet strázsálni, öt másodperc alatt kibasztam több órányi mocskodat. :-))
Válasz erre 

kvadrillio 2022.01.15. 23:51:14

A miniszterelnök túl van az idei első disznóvágáson. Jöhet a kolbásztöltés.MÁR CSAK ORBÁN VÁG DISZNÓT, MERT A FALVAKAT ELSZEGÉNYÍTETTE, ELSORVASZTOTTA !!!
Válasz erre 

kvadrillio 2022.01.15. 23:58:53

HÁÁÁÁÁ....EZ VAN GYEREKEK ! SZERET ENNI A VIKTOR !!!!! A FALUSIAK IS, CSAK NEKIK NINCS DISZNAJUK ! SEMMIJÜK SINCS.......TSZ-ÜK SINCS, GYÁRUK SINCS, MÁR NÉPESSÉGÜK SINCS..., CSAK ÚJFÖLDESURAIK VANNAK VIKTORNAK HÁLA ! ÉS ELTELT 30.....VISSZA KELL SZEREZNI MINDENT, AMIT ELVETTEK TŐLÜK,. HOGY ÚJRA DISZNÓT VÁGHASSANAK ŐK IS !!!

SZOMORÚ VAGYOK.......
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.01.16. 04:13:51

pestisracok.hu/ilyen-nincs-es-megis-van-gyurcsany-ket-eve-meg-hatosagi-arakat-kovetelt-video/

kötelező megnézni
Válasz erre 

n3spr3ss0 2022.01.16. 05:04:58

@a nagy hohohorgász: Az a 1/3-ad, az 51% volt.
Válasz erre 

jotund 2022.01.16. 07:39:29

@n3spr3ss0: 2014.ben 44% volt az a "kétharmad". Adolf Hitler is ennyire kapott teljhatalmat 1933-ban.
Válasz erre 

jotund 2022.01.16. 07:43:28

@rögzített árú farhát:

Róla szól még:

darazskarcsi.blog.hu/2013/07/16/27_nem_anonim_lencses_istvan_feljelent

Akkor éppen azt hazudta, hogy feljelentgeti az embereket, de azóta sem hallani erről, szóval akkor is nyilván kamuzott. Ez egy kamugyerek.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.16. 07:49:29

Kellene egy statisztika arról, hogy hány fingásra jut egy szarás.

Lenin, megcsinálod?

De figyelj a szórásra is, mert te pl nem bírsz fingni, mint az közismert.
Válasz erre 

jotund 2022.01.16. 07:51:07

@rögzített árú farhát:

Zöldi László szerint ez vagy te:

lencsespityu.blog.hu/
Válasz erre 

jotund 2022.01.16. 08:01:22

@rögzített árú farhát: szeka.blog.hu/2021/12/08/orban_viktor_kidobalja_a_nehezekeket_a_fidesz_hajojabol/full_commentlist/1#c41086118

szegény kis nyomorék. Vasárnap felkelsz 6 előtt, hogy besettenkedjél a blog.hu-ra, hátha találsz itt egy nácit, aki seggbebasz. Nem találsz, mert legyőztem a nácikat. Ahogy legyőztem a geci bloggereket is. Volt, aki elmenekült, volt, aki belátta, hogy nem éri meg velem szembeszállni, mert több az IQ-m, mint nektek összeadva. Legyőztelek téged is, mert a nagy programod ezzel összedőlt, meg hát lekoptak a nácik, akik minden nap seggbebasztak. A bloggerek és a blog.hu meg le se szarnak titeket, egyrészt, mert ők is pszichopata elmebetegek, másrészt meg ki a faszom sajnál olyan pszichopata elmebeteg genetikai selejteket, mint ti?! Mindenki belátta már azt is, hogy a blog.hu, meg ezek a blogok az internet olyan kis segglyukai, amik kurvára nem számítanak. 3-4 olyan elmebeteg volt itt, mint te, és szoptátok egymást, mint Szájer Józsi az ereszcsatornás orgián.
Hét óra után bekapcsolom a sriptem, erre megörülsz, vagy megőrülsz, hogy na, végre, van valami, amit lehet szopni. Elkezded szopni a scriptet teli torokból. És mindenfajta idióta meséket találsz ki, és azzal szórakoztatod magad, ahogy a QAnon hívők. Pontosan ugyanolyan genetikai selejt vagy, mint a mongolFidióta nácik. Ugyanolyan vagy, mint a kényszerzsidózós fkv_11x, aki a script ellen órákig irogatta be a kényszeres kommentjeit. Mindannyian fekete lovagok vagytok, akik levágott kézzel és lábbal is azt hajtogatjátok, hogy ti nyertetek. Te közben néha sírdogálsz, hogy miért vagyok olyan geci, hogy levágtm a kezed és a lábad. Utána meg tagadod, hogy nem is igaz, megvan a kezed is és a lábad is, csak lent vannak a pincében, télen nem használod őket. És, hogy te pontosan így szállsz le a bicikliről.

Szánalmas pszichopata elmebeteg vagy.
Válasz erre 

jotund 2022.01.16. 08:11:40

@rögzített árú farhát:

Régenkurt baromfi coming outja:

" Ha szájjal fújod az oxigén többletet jelent, de gondolom nem fújod ott ahol élvezed. :-))"

itt írtad:

szeka.blog.hu/2020/04/16/kevesebb_penz_jut_majd_a_kormanyfo_hobbijara_bar_orban_viktor_errol_nem_igazan_vesz_tudomast/full_commentlist/1#c38421860

1) Az, hogy nem tudsz magyarul, mert hiányzik a mondatban pár vessző, az egy elhanyagolható dolog ahhoz képest, hogy:
2) Ezt magadnak írtad, amilyen kis nyomi vagy. Magadnak magyaráztad, hogy hol kell fújnod ahhoz, hogy élvezd.
3) Szép kis buzi coming out is egyben.

Dr. Hyperventillációs Buzi, te inkább maradj annál, hogy ott fújod, ahol élvezed, és ahol jön a "zoxigén" a pofádba! Az való neked!

Ma már megvolt neked a hiperventillációs szeánsz? Magadnak fújtad, vagy másnak szívtad? Ma is azért vagy ilyen "okos", mert túltoltad az zoxigént?
Válasz erre 

midnightcoder2 2022.01.16. 08:34:22

@hoplita: Akit én személyesen ismertem (mint egyik károsult) annak mindkét oldalon jók voltak a kapcsolatai. Pedig elég piti csávó volt, pár száz milliós ügyletei voltak csak.
Válasz erre 

jotund 2022.01.16. 08:43:02

@midnightcoder2:

mikor-melyiket.blog.hu/2021/10/16/dobrev_mzp?full_commentlist=1#c40976804

2 dolgot nem fogsz fel, mert egy elmebeteg, pszichopata mongolFiditá genetikai selejt vagy.

1) az emberek többsége valamilyen szempontból kisebbségi. a magyarok jelentős része például kisebbségiként él külföldön. amikor a többségi társadalom mellett "érvelsz", és a kisebbség elnyomása mellett, akkor te egy magyarellenes fasz vagy. de Magyarországon az emberek többsége vagy nő, vagy cigány, vagy homoszexuális, vagy ateista. ezek mind elnyomott kisebbségek.

valójában pont a keresztény, fehér, homofób, férfisoviniszta, náci férfi az, aki kisebbségeben el akarja nyomni a többséget azzal a hazugsággal, hogy ő a többség. többség a fasz, és ha háborúztok, akkor úgy megszívjátok, kis törpe minoritás, hogy csak na!

2) amikor a homofób, náci férfisoviniszta fasz elynomja a kisebbséget, akkor a társadalom szempontjából az ebből származó haszon elhanyagolható a kárhoz képest. a tönkretett kisebbségi élete sokkal nagyobb kár a társadalomnak, mint a te beteges örömöd.

emiatt a két ok miatt csak az olyan genetikai selejt, húgyagyú mongolFidióták antiliberálisok, mint például te.

valójában ti vagytok a magyar társadalom legalja, a genetikai selejt, a hulladék.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.16. 09:40:43

Floodoltok itt basszátok meg, a statisztikámmal mi lesz?!

Eleve jól az a szarevő lenin?
Válasz erre 

Halibuli 2022.01.16. 09:44:16

Alakul a "Fideszkommunizmus" as. "Softfasizmus".
Innen már csak egy lépés a hatósági áras örömlány, akinél Szép kártyával is lehet fizetni. Bármelyik zsebből. (katonáknak, diákoknak, nyugdíjasoknak féláron)
"Szép új világ!"
Válasz erre 

jotund 2022.01.16. 09:45:08

@midnightcoder2:

@midnightcoder2: elegemvan.blog.hu/2021/10/03/elegem_van_dobrev_klara_gyozelmebol/full_commentlist/1#c40954042

azonnal, mihelyts a Horthy rendszertől a középkorig visszamenőleg elkobozzák mindenki vagyonát, aki részt vett az elnyomásban, arisztokraták utódaitól és az egyházaktól, te kis mongolFidióta selejt! ja, és Orbán leszármazottait akkor hetedíziglen árvaházba kell küldeni!
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2022.01.16. 09:46:22

@Halibuli: az engem is érdekelne!
Válasz erre 

jotund 2022.01.16. 09:55:49

@rögzített árú farhát:

honnan tudom ezt?

Innen: medianaplo.blog.hu/2016/04/08/medianaplo_arckep-vazlat_egy_alarcos_kommentelorol
és innen: medianaplo.blog.hu/2016/04/06/medianaplo_szabad-e_kommenteket_hamositani

itt Zöldi László arról ír, hogy

valaki a popocatepetl@freemail.hu: címről bejelentkezett a Blog.hu szolgáltatónál, és nevemben „társalgott” a gyanútlan kommentelőkkel. Ha politikus volnék, most karaktergyilkosságot könyvelhetnék el. De csak médiatanár vagyok

"Aki a nevemben jelentkezett be a Blog.hu-ra, a popocatepetl@freemail.hu: címet használta, és az egyik kommentelőnél, a Kurt úrfi becenevű „teuto-nordikus parasztlegénynél” ugyanezt találtam."

"Ama bizonyos Kurt úrfi igazilencsés1 címmel is hozzászólt, tőle már könnyen jutottam el egy Lencsés István nevű felhasználóhoz. Itt ért a meglepetés. Az élénk képzeletű úr negyvenöt álnéven jelentkezett be a blogok gyűjtőhelyén. Az egyik volt a kurtúrfis, de ő lett például Ózdi cigány, Istóczy Győző (a XIX. század végi antiszemita párt vezetője), majd a vitákból való kitiltása után keresztnév nélküli Istóczy, az eurovíziós dalfesztivál emlékére pedig Conchita, aztán Orbán, a mi fénylő csillagunk, Tudományos libsizmus, Tudományos lopsizmus, Libsi nicktolvaj vagyok, Sorostól kapom a lóvét, illetve Shlomo, a halott zsidó terrorista. Legvégül 2016. április 3-án, a vita napján pedig Zöldi Lászlóként regisztrálta magát"
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.16. 10:04:14

@n3spr3ss0:

Nézd meg azt is, hogy a többi pártra hány %-a szavazott a választóknak, AKIK RÉSZT VETTEK A SZAVAZÁSON.
Kb 60-70 vesz részt a szavazáson a választásra jogosultak közül. Akik nem vesznek részt azokról nem tudható, hogy valójában kire is szavazt6ak volna.

A választások mindenhol úgy zajlanak, hogy vannak akik szavaznak is, nem csak jogosultak a szavazásra.

A nyertes pedig mindenhol a világon az lesz, akire a legtöbb érvényes szavazatot adják PONT.
Ezen felül bármiről is agyalni ÉRTELMETLEN.

Nem olyan bonyolult, hogy egy átlagos értelmi képességekkel rendelkező ne érthetné. Ezek szerint mégis vannak, akiknek ez túl magas.
Válasz erre 

jotund 2022.01.16. 10:05:36

@rögzített árú farhát:

szeka.blog.hu/2021/04/09/egyertelmuve_valt_hogy_a_foci_eb-hez_igazitotta_a_kormany_a_nyitasi_tervet/full_commentlist/1#c40117188

szeka.blog.hu/2021/04/09/egyertelmuve_valt_hogy_a_foci_eb-hez_igazitotta_a_kormany_a_nyitasi_tervet/full_commentlist/1#c40118112

Itt már megint telefloodoltad a szeka blogot offtopic uszítással, te kis blogfüggő féreg!

A sok újságot szerintem nem nagyon érdekli az, hogy telefloodolod a blogokat. Az sem, hogy én személyesen válaszolok az embereknek. Szörnyű!:)

De valójában te csak irigykedsz arra, hogy olyat tudok, aminek te még csak a közelébe sem tudsz szimatolni, te ki rendszergizda selejt!
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.16. 10:09:48

Igazi gyöngyszem ezen a felületen.

"Itt már megint telefloodoltad a szeka blogot offtopic uszítással, te kis blogfüggő féreg!"

Két féreg beszélget. Igen az ember a legintelligensebb lény az univerzumban, vagy tévedés ez?
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.16. 10:14:56

@6.Lenin: megmondtam, papa, statisztikát AKAROK! Csináld!
Válasz erre 

jotund 2022.01.16. 10:15:38

@6.Lenin:

meltanyossag.blog.hu/2021/12/06/a_kormany_szavatossagi_ideje/full_commentlist/1#c41076038

"koalíciós kormányok= választók átverése, hiszen a hatalmat a háttérben, alkuk során osztják el."

ld. korábban Fidesz-Kisgazdák, ahol Orbán ledarálta a másik pártot, és most Fidesz-KDNP, ahol egy olyan párt van a qrmányban, akire a lőtéri kutya se szavazna.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.16. 10:20:52

Igazolás.

@MAXVAL bircaman közirtó:
Igazolom, hogy az ezen a nick-en is iró ???, egy beteg fasz.

6.lenin
sk.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.16. 10:25:38

@jotund:

3x nyertek kétharmaddal. Semmit nem cáfoltál azzal kapcsolatban, amit írtam. A koalíciós kormányzás rossz megoldás. Mellesleg jó, tökéletes megoldás nem létezik.
Minden esetben lesznek nyertesek és vesztesek.
De ezt egy zakkant fasznak tök felesleges magyarázni.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.16. 10:27:14

Olyan jó látni a sok balliberális barmot a pocegodorben:))))
Válasz erre 

evilwolf 2022.01.16. 10:39:35

A csirke, far, hát az a legfontosabb, a jobbiktól tudjuk, hogy még kommandójuk is van, na meg a 3,3 milliárdos lottóötösből is egyből azt számolta tanult újságíró kollégánk, hogy abból hány kiló jön ki.
---
"A lottónyeremény 11 ezer tonna csirkefarhátra elég, de van még egy csomó jó ötletünk"
telex.hu/zacc/2022/01/16/a-lottonyeremeny-11-ezer-tonna-csirke-far-hatra-eleg-de-van-meg-egy-csomo-jo-otletunk
-------------
Há (akkor is hát, ha nem így kezdjük), ahogy ismerem honfitársaimat, képes is venni annyit belőle, ha már kiszámolták neki. :DD
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.16. 10:45:24

@evilwolf:

Látom neked van egészséges önismereted. Te biztosan képes lennél.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.16. 10:55:03

@evilwolf: én azt hittem mindent lelegeztetogepben szamoltok.... hahaha
Válasz erre 

evilwolf 2022.01.16. 10:59:55

@a nagy hohohorgász: " én azt hittem mindent lelegeztetogepben szamoltok...."
--------
Abban a korrupciót számoljuk, mert a nokiás doboz már elavult, és jóval kisebb méretű.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.01.16. 11:26:02

@white999:

„Decemberben nem hogy nem csökkent de ugyanannyi volt az infláció, mint novemberben. Max nem növekedett tovább az infláció. Persze lehet enélkül 9% lett volna.”

Tehát lassult a lengyel inflációhoz képest. Pont 1,5%-al, ami a rezsi-és üzemanyagárak befagyasztásának eredménye. Decemberi magyar infláció 7,4%, lengyel 8,9%.

„7.4%-os inflációt, hogy csökkentsél 0,5-1%-al ahhoz a vásárlói kosárból ennek a 6 terméknek ki kellene tenni 7-13%-ot kb. Nem hogy ennyi %.ot nem de ezreléket tesz ki.”

A 6 termékből négy alapterméknek számít. Ha az alaptermékeknek megáll az áremelkedése, akkor az átgyűrűzik más, nem alaptermékek árába is. (pl.: liszt-péktermékek, tej-valamennyi tejből készült termék, stb.) A vásárlói kosárban, a látszat ellenére, sokkal nagyobb részt jelent ez a 6 termék a tovagyűrűző hatás következtében.

„Semmi hatással nem lesz szinte a valós inflációra, mert másnak megemelik az árát a veszteséget kompenzálandó.”

Más élelmiszeripari termékek árát hiába emelnék meg az árstopba bevont élelmiszerek ára fölé, a kereslet eltűnne.

„Azért mert a kormány egyik gazdasági tanácsadója kibír ejteni a száján ekkora kreténséget. attól ez még attól nem igaz. Hanem csak azt hogy politikai okokból hülyét csinál magából azok előtt akik 8 általánost kijárták és leülnek fél percre gondolkodni.”

Ez a baj, hogy önök csak fél percig gondolkodnak, ezért beszélnek annyi mindent átgondolatlanul.
Nagyon alaposan tanulmányozta a kormány a szabályozást, mielőtt a döntés megszületett- és ez nem fél percig tartott.
Válasz erre 

alöksz róz 2022.01.16. 11:29:27

@jotund: nem te voltál az a nagyeszű, aki a gépi lélegeztetés hatékonyságát úgy akarta növelni, hogy az oxigénhez hidrogént kever? :-)
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.16. 11:34:15

@6.Lenin: a fingokat számold papa, ne baszakodj!

És mi ez a sok kérdőjel???
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.16. 11:37:27

@MAXVAL bircaman közirtó:

Nem tudtam eldönteni, hogy mi is lehetsz, fing, szarrakás. Ember tuti nem lehetsz.
MI se, MH (mesterséges hülye) esetleg. Legyél rá büszke.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.16. 11:50:55

@6.Lenin: én vagyok a fingó! A leninirtó, blogromboló rém! FÉLJETEK!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.16. 12:30:27

@MAXVAL bircaman közirtó: az összes balliberális faszfejnek aki lélegeztető gépre jut a te fingoddal lelegeztetnem. Hahaha
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.16. 12:46:53

@a nagy hohohorgász: kitűnő gondolat, leninkém, legyen. Tudsz te okosat mondani, már a nagy számok törvénye végett is. De azért ne félj, mert neked is jut.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.16. 13:01:24

@MAXVAL bircaman közirtó: legyen a neved ezután porbafigo
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.16. 13:05:19

@MAXVAL bircaman közirtó:

Tőled félni? Miért is, te elmebajos idióta?
Én féljek azért, mert hülyét csinálsz magadból, és még örülsz is ennek?

Te idióta, abban ringatod magad, hogy a névtelenség mögé bújva nem tudjuk ki is vagy valójában. OK! DE, mint fing se tudjuk? Mi ebben neked az öröm?
Így is elmebeteg vagy, meg úgy is. Nem mind1?
Ráadásul primitív is vagy ennyi logikával megáldva.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.16. 13:19:08

@6.Lenin: fingod sincs, vén geci, ne magyarázzál!

A porbafingó nem tetszik, legyen inkább leninfingó.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.16. 13:29:51

@MAXVAL bircaman közirtó:

Mi van, ideges lettél? Kezd valami derengeni?
Csináld csak, engem nem zavar.
Csak nehogy hirtelen törjön rád az érzés mekkora barom is vagy, igaz ennek nem lesz akkor sem semmilyen jelentősége sem. Maradsz annak minek születtél.
Válasz erre 

white999 2022.01.16. 13:53:46

@atomic power 1986DucaDuca:

.

Ez a baj, hogy önök csak fél percig gondolkodnak, ezért beszélnek annyi mindent átgondolatlanul.
Nagyon alaposan tanulmányozta a kormány a szabályozást, mielőtt a döntés megszületett- és ez nem fél percig tartott.

Olyan szintű baromságokat írsz, hogy kénytelen vagyok reagálni de legközelebb csak akkor ha nem lesz benn minden egyes mondatban harminc hiba.

"A 6 termékből négy alapterméknek számít. Ha az alaptermékeknek megáll az áremelkedése, akkor az átgyűrűzik más, nem alaptermékek árába is. (pl.: liszt-péktermékek, tej-valamennyi tejből készült termék, stb.) A vásárlói kosárban, a látszat ellenére, sokkal nagyobb részt jelent ez a 6 termék a tovagyűrűző hatás következtében."

1,Nem a pékségnek lesz olcsóbb a liszt hanem a vásárlónak. Nem lesz semmi tovagyűrűző hatása. Ugyanez igaz a tejre is. Ráadásul egy cukrászda ha tejet olcsóbban venné előreláthatólag 3 hónapig akkor sem fogja visszavinni az árait csak azért mert egyetlen alapanyagot 10%-al olcsóbban vesz. Már csak ezért sem lenne tovagyűrűző hatása.
2, Ha a 2.8-as tej olcsóbb 10%-al akkor kiszámolják mennyi az eladás ebből és szétosztják a többi termék közt, ami növeli azoknak az árát, ezáltal az inflációt. Ami bejön a réven az elmegy a vámon.
0 hatása lesz a valós inflációs adatokra, a mértet változtatja meg esetleg kis mértékben de az sem biztos. Ez nem üzemanyag ahol a kút forgalom jelentős részét az üzemanyag teszi ki és hiába emelték kompenzáció gyanánt a motorolaj és szendvics árát a üzemanyag tömeg miatt ott ez nem jelentkezik negatívan.
3, Tegnap előtt a pennybe 1349 volt a csirkemell kilója 1649-ről. A hírek szerint 1499 áron lesz a befagyasztás. Ergó nem fognak akciózni és drágábban veszi a polgár sokszor a szabott áron mint amennyiért venné befagyasztás nélkül. Gratulálok! Agyhalott fidesz megoldás akár az elmúlt 10 év rezsicsökkentése, amikor a piaci ár olcsóbb volt mint a befagyasztott és a polgárokat megvédendő ár. Gondolom ezt sem fogtad fel ésszel eddig.

"Más élelmiszeripari termékek árát hiába emelnék meg az árstopba bevont élelmiszerek ára fölé, a kereslet eltűnne."

1, Milyen más termékeket? A kutyámnak eddig is farhátat vettem ezután is azt fogok venni. Magamnak meg amit megkívánok. A baj ott van, hogy én a 2.8-as tejet szeretem és nem veszek olcsóbb 1.5-öst vagy az ultrapasztőrözött 2.8-ast ami szintén olcsóbb. Előre félek, hogy a relatív olcsósága miatt készlethiány lesz és 3 boltba kell majd menni hogy megvegyem. Lehet drágábban mert ahol veszem az a legolcsóbb, ettől csak drágább helyek vannak. Tehát jól kibaxnak velem a nagy segítségben.

"Ez a baj, hogy önök csak fél percig gondolkodnak, ezért beszélnek annyi mindent átgondolatlanul.
Nagyon alaposan tanulmányozta a kormány a szabályozást, mielőtt a döntés megszületett- és ez nem fél percig tartott."

Nekem 9 évig volt saját élelmiszerboltom és úgy 30 éve csinálom a kereskedelmet. Lehet nagyságrendekkel több fogalmam van róla mint amennyit te valaha összeolvasol.

Inflációt nem a hatósági ár fogja letörni, hanem ha a kínálat alá csökken a kereslet. Igen ez a fidesz tiltott szava a megszorítás. Amíg van felvevő piac addig az árat az eladó és az eladó piaca irányítja.
Most éppen a lesajnált ellenzéknek köszönheti mindenki, hogy ilyen helikopter pénz van. Amíg nem volt necces a helyzet választáskor addig a fidesznek elég volt az agyhalottaknak az isten haza család migráns soros szavakat kiabálni a pénzt meg ellopni. Most hogy szorul a kapca tejjel mézzel folyó Kánaán van, ami sajnos éppen egybeesik a világpiaci trendekkel, ezért ilyen brutális a hatása de nagyon barom közgazdásznak kellett lenni, ahhoz, hogy ezt ne lássa valaki. Csak az volt kérdéses mikor következik be.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.16. 14:12:01

@6.Lenin: nem vagyok ideges, kedves vén geci, te állíts a gyógyszereiden! Arra próbáltam rámatatni, hogy mit ugat nekem (NEKEM!) egy ilyen vén, szikkadt kutyaszar, aki még fingni se bír. A statisztikát is azért nem csinálod, mert egyből lebuknál.
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.16. 14:29:13

@MAXVAL bircaman közirtó:

A statisztikámat pont te igazolod, te szerencsétlen. Nekem nem is kell törnöm magam, önként jelentkeztek és igazoljátok, hogy mik is vagytok (nem kik).
Én miért buknák le ezzel? Te igazolod magad az igazamat.
Tényleg ennyire hülye lennél? Ritka egy példány lehetsz élősúlyban.
Mind1.
Válasz erre 

ez a nevem senki 2022.01.16. 14:33:55

szerintem a feri ma megint bérmálkozott egyet, azért nem tudta kiadni a mai hantát
vergődnek is rendesen a szopói mint márki zaj lepkefingon lovaglás közben
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.16. 15:06:33

@6.Lenin: hát ugye azt a statisztikát kerestük még mielőtt elfelejtetted a Cavingtonod, hogy hany fingásra jut egy szarás. Nekünk itt a birca szerkesztőségében tényleg kevés okunk van a szégyenkezésre, de hogy mit igazolnánk az el nem készült statisztikán, azt tényleg fel nem fogni.

Mond öreg, te érteni véled néha, vagy legalább egyszer a kurva életbe, hogy miről beszélsz?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.01.16. 15:19:37

@alöksz róz: De, igen ő volt. Szerinte ha durranógázzal lélegeztetjük a covidosokat az robbanásszerű javulást ér el náluk. :-))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.01.16. 15:20:46

@MAXVAL bircaman közirtó: Nem ért semmit a vén munkásőr, elitta a maradék agysejtjeit is.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.01.16. 15:58:40

@white999:

„Nem a pékségnek lesz olcsóbb a liszt hanem a vásárlónak. Nem lesz semmi tovagyűrűző hatása. Ugyanez igaz a tejre is.”

Itt elsősorban nem arról van szó, hogy az élelmiszeripar csökkentse az árait, hanem arról, hogy a kiskereskedelem felé ne érvényesítsen költségemelkedést az átadási árak növelésével egy átmeneti, korlátozott időtartamban. Erre minden jel szerint képesek lesznek. A tavaly őszi áremelések ugyanakkor azt is lehetővé teszik nagyobb veszteségek nélkül, ha az akkori árszintre kell a kiskereskedelem felé visszaállni. A kereskedők extraprofitja viszont csökkenni fog az intézkedések következtében.

A Kormány 6/2022. (I. 14.) Korm. rendelete az árak megállapításáról szóló 1990. évi LXXXVII. törvény veszélyhelyzet ideje alatt történő eltérő alkalmazásáról.

„A mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek vonatkozásában a beszállítókkal szemben alkalmazott tisztességtelen forgalmazói magatartás tilalmáról szóló 2009. évi XCV. törvény 3. § (2) bekezdés q) pontja szerinti számlázott átadási ár vagy önköltségi ár mértéke megegyezik a 2021. október 15. napján érvényes számlázott átadási ár vagy önköltségi ár mértékével.”

"Nekem 9 évig volt saját élelmiszerboltom és úgy 30 éve csinálom a kereskedelmet. Lehet nagyságrendekkel több fogalmam van róla mint amennyit te valaha összeolvasol."

Attól még nem lesz jó közgazdász valaki, mert van egy kereskedelmi vállalkozása. A beképzeltségnek is van határa!
Válasz erre 

white999 2022.01.16. 16:09:43

@atomic power 1986DucaDuca: Akkor definiálni kellene, hogy ki a beszállító. A nagykereskedő? Az importőr? A magyar tejtermelő?
Azért az mégiscsak felháborító hogy magyar tejtermelőkkel és baromfi termelőkkel vitetik el a balhét és nem multikkal, akik ezek szerint gennyesre keresik magukat, mert pont annyi lesz az árrésük, mint normál körülmények között. Gondolom érzed a helyzet pikantériáját, amikor másról se szólt a kommunikáció, mint hogy a multik majd kigazdálkodják.
Persze lehet közben kapcsoltak hogy hülyeség de hülye intézkedést csak hülyén lehet foltozni. Lesz még módosítva.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2022.01.16. 16:33:09

@white999:

"Akkor definiálni kellene, hogy ki a beszállító. A nagykereskedő? Az importőr? A magyar tejtermelő?"

2009. évi XCV. törvény
a mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek vonatkozásában a beszállítókkal szemben alkalmazott tisztességtelen forgalmazói magatartás tilalmáról

(2) E törvény alkalmazásában:

a) beszállító:

aa) olyan - mezőgazdasági és élelmiszeripari terméket termelő, feldolgozó, illetve külön jogszabály szerint termelői szervezetnek, illetve termelői csoportnak minősülő, valamint ezek kizárólagos irányítása alá tartozó - természetes személy, jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, amely a kereskedőnek értékesíti a megtermelt, illetve feldolgozott terméket, valamint

ab) olyan - a kereskedő kizárólagos irányítása alá nem tartozó vagy a kereskedővel az Szt. szerint kapcsolt vállalkozási viszonyban nem álló, továbbá közös beszerzés esetén azzal közös beszerzési szövetséget nem alkotó - természetes személy, jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, amely a mezőgazdasági és élelmiszeripari terméket a kereskedőnek értékesíti;
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.16. 18:48:37

@white999: az unokám még mindig azt kérdezi hogy kire szavazol hazug???? Hahaha
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.16. 20:27:09

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: amikor nagyon beégetjük, átvedlik (átvedel) hohohorgásszá.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.16. 20:32:39

@MAXVAL bircaman közirtó: hahaha, te hülye pocegodortoltelek:))) mondtam már neked hogy nem csak a csoki barna színű, te selejt:)))))
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.01.16. 22:00:39

@white999: Most komolyan leállsz azzal vitatkozni, aki szerint ha Lölö ellop valamit, attól csökken a GDP?
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.16. 22:37:48

@a nagy hohohorgász: öreg nálam senki se tud többet a barnáról, te is azóta vagy ilyen vidám, mióta a nagy pofádat használom szaroldának.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.17. 16:07:17

Mentem volna szarni, hogy majd onnan írok nektek,de a Jocó már bent kakált, bassza meg. Én meg nem birtam kiengedni.
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.17. 18:02:21

Egy Moszkvába induló vonatról szedték le és vették őrizetbe Ivan Volkov avantgárd művészt, aki a hét végén a szentpétervári Mars-mezőn hóból gyúrt egy 5 méteres szobrot, majd befestette barnára, és sárga foltot locsolt köréje, hogy világos legyen, mire is gondolt. Azután – mint arról a Fontanka.ru több cikkében is hírt adott – az alkotásról készült fényképeket kipakolta az Instagramjára.

Hát már szarni se lehet egy nagyot?!
Válasz erre 

white999 2022.01.17. 20:10:13

@atomic power 1986DucaDuca: OK. akkor nem a multi lánc viszi el a balhét, hanem aki a multi láncnak beszállít, mert a multik egyben nagykereskedőként is funkcionálnak mert van egy központi raktár ahova beszállítanak és ő osztja el a z üzletek között de nem gondolnám, hogy cég szempontból külön van választva. Persze ki tudja. Ez alapján akkor a cukorgyár és a tejüzem szív. Akiket eddig úgy tudtam, hogy meg kell védeni a gaz multi ármánytól és erőfölénytől. A nem piac konform megoldásokkal midig csak a baj van.
Válasz erre 

white999 2022.01.17. 20:19:47

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Hát azt vitának nem nevezném, hogy ha már nem megy a szövegértés akkor magyarázza el az onoka neki. Azóta már csak Ő vergődik. Én J. F. Cooper könyvein nőttem fel és abból tudjuk hogy a hülyéket tisztelték az indiánok. Részemről ennyi a tisztelet. és segítség.
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.17. 20:57:49

@white999: szóval akkor ha annyira nem szabad belenyulni a piacba, akkor a munkanélküli segélyt miért is kéne emelni, hiszen a piac eldöntötte hogy a munkavállaló nem kell!!! szoktál gondolkodni néha?
Válasz erre 

6.Lenin 2022.01.17. 21:12:06

@a nagy hohohorgász:

Ez a ballipsi csoda, a piac, mindent megold, és néha (soxor)mondhatni menetrend szerint válságba sodorja a világot, különösen, ha ők vannak hatalmon.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.01.17. 21:55:51

@a nagy hohohorgász: Talán hogy ne dögöljön éhen. Megdöbbentő mennyire hülye vagy.

@6.Lenin: Mióta ballibsi a kapitalista társadalom? Megint elittad az eszed, vagy @MAXVAL bircaman közirtó: megint használatba vette a szádat? :-))
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2022.01.17. 21:59:10

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ja hogy ilyenkor jöjjön az állam???? miért nem a jóságos piactól kér pénzt hogy ne dögöljön éhen????????????
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.17. 22:46:45

@a nagy hohohorgász: nem dögölsz te éhen, lenin, amennyit én a szádba fosok. Hát az csupa kalória! Attól olyan büdös meg a tolyástól.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.01.18. 06:34:20

@a nagy hohohorgász: Mindig röffentésedből kiderül hogy hülye vagy és újra és újra túlteszel a hülyeségeden.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2022.01.18. 06:35:15

@MAXVAL bircaman közirtó: Változatosan étkezz! A vén munkásőr kapjon vitaminokat!
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.18. 07:16:08

Pálinkában van a vitamin, pálinkás jó reggelt!
Válasz erre 

evilwolf 2022.01.18. 12:58:05

@MAXVAL bircaman közirtó:
Viszont kívánom, kedves alkesz bharrátom!
Válasz erre 

hoplita 2022.02.01. 07:49:23

@white999:
Pontosítsunk, az őrülteket tisztelték, a hülyéket azok sem.:)
Válasz erre 

white999 2022.02.01. 18:17:33

@atomic power 1986DucaDuca: 24.hu/fn/gazdasag/2022/02/01/elelmiszer-bolt-uzlet-korlatozas-elelmiszerarstop-spar-lidl-mennyiseg-nem-lehet-akarmennyit-venni/

Istenem de szép amikor két héttel a történések előtt elmondom mi lesz. Lehet nekem kellene lenni a pénzügy-miniszternek.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard