Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A Fidesz kommunikációjában a vágyak továbbra is fontosabbak a realitásoknál

A Fidesz kommunikációjában a vágyak továbbra is fontosabbak a realitásoknál

Egyre szűkül az Orbán-kormány mozgástere amiatt, hogy ragaszkodik egy olyan tervhez, amely lényegében végrehajthatatlan. A kormányfőről régóta tudjuk, hogy nem híve a járvány miatti korlátozásoknak, hiszen az ront a közhangulaton, ráadásul bevezetésük nyilvános beismerése lenne annak, hogy kizárólag az oltásokra nem lehet bízni a kór visszaszorítását. A legfőbb indok mégis az, hogy megakaszthatja a beígért gazdasági felpörgést egy olyan intézkedési csomag, amely egyszerre korlátozza a fogyasztást és a termelést.

444_18.jpeg

Fotó: 444.hu

A kormány továbbra sem látja indokoltnak olyan intézkedések bevezetését, melyek segítenék a járvány visszaszorítását, ehelyett hónapok óta az oltási program felpörgetésében látják az egyetlen megoldást az egyre aggasztóbb helyzetre. Most az sem számít, hogy az eddig Magyarország kihelyezett laboratóriumának tekintett Ausztriában is bevezették azokat a lezárásokat, melyek nyilván érzékenyen érintik az emberek közérzetét, és visszavetik a gazdaság teljesítményét is. Pedig a sógoroknál messze nem voltak olyan rosszak a járványügyi mutatók, mint most nálunk.

A Fidesz azonban mániákusan ragaszkodik ahhoz a kommunikációs tervhez, amelyet még idén tavasszal dolgoztak ki Rogán Antal propaganda minisztériumában. Ennek lényege, hogy a járvány ellenére dübörög a gazdaság, az ország működik, mostanában pedig „Magyarország előre megy!” A jelszavak tehát most fontosabbak annál, hogy a realitásokkal foglalkozzon a kormány. Nyilván hatalmas érvágás lenne a gazdaság számára, ha a karácsonyi vásárlási láz kellős közepén korlátoznák a kereskedelmi egységek forgalmát, és a vendéglátósokat és szállodaipart is hatalmas veszteségek érnék, ha az ünnepi időszakban be kéne zárniuk.

A kormány ugyanis igyekszik elmaszatolni azt a tényt, hogy az oltás önmagában nem fogja vissza a vírus terjedését - hiszen az oltottak is fertőződhetnek és továbbhatják a kórt -, így az emberi érintkezések korlátozása nélkül a következő hetekben szinte semmi esély nem lesz a helyzet normalizálódására.

De meddig lehet feszíteni a húrt, amikor látványosan romlanak a járványügyi mutatók? Meddig lehet eljátszani, hogy tulajdonképpen nincs semmi baj, hiszen lehet moziba, színházba, kávézóba járni, az operatív törzs pedig az eddigi gyakorlattal szemben ezúttal teljesen a háttérben marad, mintha nem is lenne komoly szerepe ilyen helyzetekben? Ha nem lennének választások fél éven belül, valószínűleg úgy tenne Magyarország kormánya, ahogy szlovák, osztrák, szlovén, cseh és német kollégáik, de Orbán Viktor most úgy érzi, egy újabb négy éves ciklus megszerzése érdekében érdemes 19-re lapot húznia.

Nem túlzás ugyanis azt állítani, hogy a járványkezelés magyar változata komoly hazardírozás. Komoly korlátozások nélkül ugyanis a vírus terjedése nem állítható meg, és a felpörgetett oltási program sem tudja majd megakadályozni, hogy a következő hetekben újabb egészségügyi krízishelyzet alakuljon ki. A kormány ugyanis igyekszik elmaszatolni azt a tényt, hogy az oltás önmagában nem fogja vissza a vírus terjedését - hiszen az oltottak is fertőződhetnek és továbbhatják a kórt -, így az emberi érintkezések korlátozása nélkül a következő hetekben szinte semmi esély nem lesz a helyzet normalizálódására.

nepszava_30.jpg

Fotó: nepszava.hu

Az Orbán-kormány most saját ígéretei csapdájába került, ezért inkább hisz a nyájimmunitás kialakulásában, mint saját intézkedéseiben. Ha ugyanis túl lép a maszkviselés és a munkáltatókra terhelt kötelező oltások világán, akkor egyrészt beismeri saját járványkezelésének kudarcán, másrészt veszélybe kerül az a gazdasági csoda, melyet oly magabiztosan ígért meg még a nyáron, és amelynek következtében a választások előtt nagy pénzosztások jöhetnének. Lényegében az egész kormányzati kampányt ki lehet dobni az ablakon, ha a tények és a vágyálmok már nem lesznek összeegyeztethetők. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Addig szívd ki a kígyó mérgét a karodból, amíg az el nem keveredik a véreddel!”

703 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A Fidesz kommunikációjában a vágyak továbbra is fontosabbak a realitásoknál Tovább
Facebook Tetszik
0
703 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr4416771234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (703)
Az utolsó 100 komment:

jotunder53 2021.12.05. 09:06:32

@Rodney_2:

"én a nyugateurópában élve szerzett tapasztalataim alapján látom hogyan követnek el kollektív öngyilkosságot. Láttam 30 éve hogy milyen volt és látom most is, hogy hova süllyedtek. Elképesztő, tényleg. El is menekültem onnan"

szeka.blog.hu/2021/12/02/a_fidesz_kommunikaciojaban_a_vagyak_tovabbra_is_fontosabbak_a_realitasoknal/full_commentlist/1#c41070170

csak éppen az emberek 99%-a, akik menekültek, azok Orbanisztánból menekültek nyugatra. és nem keletre. szóval szembe pisálsz a széllel, és húgyagyú genetikai selejt vagy. amilyenek csak a mongolFidióták.
Válasz erre 

jotunder53 2021.12.05. 09:10:29

@Rodney_2:

elegemvan.blog.hu/2021/06/11/elegem_van_a_terdelgetos_bohockodasbol?full_commentlist=1#c40708386

"a gyújtogató, randalírozó ... csőcselék előtt a rohamrendőrök letérdeltek"

amikor 2006-ban nem térdeltek le, hanem azt kapta a Fidesz csőcselék, amit törvény szerint érdemelt, akkor vinnyogtál, te kis nácigeci selejt!
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.05. 09:13:39

"remélem, hogy beledögletek a járványba, mert ti megérdemlitek! "

Igen, ez is igazolja, hogy Brendel Mátyás intelligencia szintje ma reggel épp a csúcsot döntögeti.
Egyenes az összefüggés a diplomák száma és az intelligencia közt.

Mit kompenzálhat vele, el nem tudom képzelni.
Válasz erre 

jotunder53 2021.12.05. 09:28:58

@Ménár Atya:

ti, a Fidesz és az egyház vagytok a magyar társadalom pedofil, pszichopata, elmebeteg genetikai selejtje. tönkreteszitek az országot, ti vagytok a hulladék, a selejt.

hagrid.blog.hu/2021/06/15/jobboldal_900?full_commentlist=1#c40723184

@Ménár Atya: "A gyereknek mind a kétféle nevelésre szüksége van, és ezt azonos nemű párok nem tudják megadni."

A homoszexuális párok ezt jobban meg tudják adni, mint a szingli szülők. Mégse akarod elvenni a szingli szülőtől a gyereknevelés jogát, az örökbefogadás jogát, és a gyereket nem veszed el tőle.

Miért? Mert tudod nagyon jól, hogy hülyeséget írtál. Ha valaki vállal gyereket nevelni, és alkalmas rá, akkor engedni kell neki! Ennyike. Nem fanyalogni, hogy nem úgy neveli a gyerekét, ahogy éppen az a te homofób, faszfej, pedofil pap fejednek tetszene.

Mert egy ostoba fasz vagy, akinek nincs érve
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.12.05. 09:32:55

www.clinicalmicrobiologyandinfection.com/article/S1198-743X(21)00639-X/fulltext#relatedArticles

Az összes vizsgált vakcina összességében magas (>50%) vagy nagyon magas (>80%) hatékonyságot mutatott a SARS-CoV-2 fertőzéssel szemben, és nagyon magas hatékonyságot mutatott a Covid-19-hez kapcsolódó mortalitás ellen. Öt különböző vakcina sürgősségi engedélyezése több mint 9500 haláleset megelőzését eredményezte.

Vizsgálatunk kiegészíti a rendelkezésre álló bizonyítékokat [12,13] azáltal, hogy az inaktivált Sinopharm vakcina magas hatékonyságát mutatja a SARS-CoV-2 fertőzés ellen, és nagyon magas hatékonyságot mutat a Covid-19-hez kapcsolódó halálesetek ellen ≥7 nappal a második dózis után a legtöbb korcsoportban, kivéve a 85 éves vagy idősebb egyéneket. A Sinopharm hatékonysága a Covid-19-hez kapcsolódó halálozás megelőzésében 67,5% és 100% között változott az életkortól függően 7 nappal a második adag után, a korrigált összhatékonyság pedig 87,8%. A hatás nagysága hasonló volt a SinoVac-hoz, egy másik típusú inaktivált SARS-CoV-2 vakcinához, amelynek hatékonysági elemzését nemrég publikálták Chiléből [12].

Halálozás elleni védelem tekintetében az AstraZeneca a 45-54 éves, és a 85 év feletti korosztályban rosszabbul teljesített, mint a Sinopharm. (38,3% vs .67,3%)
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.12.05. 09:48:22

www.economist.com/graphic-detail/coronavirus-excess-deaths-tracker

Excess deaths since country’s first 50 covid deaths
Last updated on November 29th

Magyarország: 315 Csehország: 328
Románia: 373
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.05. 09:58:55

Akik abban érdekeltek, hogy Mo a legrosszabb legyen bármiben is készítsenek külön táblázatokat, hogy pl..
Mo-on szombaton hányan haltak meg de. 8,:25- és 9:12 között, hányan nem reggeliztek, vagy világ elsők a pálesz ivásban 6:25-7:32 között
Hányan kakálnak 7:25 és 9:24 között Mo-on és a művelt nyugaton.
Remek időtöltés és alkalom a szörnyülködésre.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.05. 10:15:00

Szörnyű hírek Mo-ról...

Kiéhezett Matild levágta vasárnap hajnalban az élettársának Józsinak a fütyülőjét, mert már 3. hónapja nem hajlandó teljesíteni a sezlonyon. Az EP-ben ezt is Orbán gyűlöletkampányának a rovására tudják be, és követelik Orbán zsebpénzének a megvonását.
A hazai ellenzék üdvrivalgásban tört ki, Jakab is ma békén hagyta a titkárnőjét ennek örömére.

Arra már senki nem is figyelt fel, kivéve Biden amerikai elnököt, hogy Mészéros ma is lopott egy fánkot a spejzból, pedig ebéd utánra volt szánva.

Egy ellenzéki képviselő nőt hallgattak le Újpesten, amikor 04: 24-kor 5 percen keresztül fingott. Igaz nem volt nehéz, mert Lágymányoson is megszólalt több autó riasztó berendezése.
ezek a hírerek rémisztőn hatottak 3 szír menekültre Németországban, akik tiltakozni szándékoznak több nemzetközi szervezetnél is, hogy zárják már be Mo-ot.
Válasz erre 

Emmett Brown 2021.12.05. 10:26:37

@atomic power 1986DucaDuca: a fertőzéssel szembeni védelem az értelmetlen mutató amúgy, kurvasokan sima gyorsteszttel maradnak otthon önkéntes karanténban, és nem jelennek meg semmilyen statisztikában.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.12.05. 10:37:22

Bruttó hazai termék volumenváltozása Magyarországon egy főre vetíteve, piaciáron az előző évhez képest

appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/submitViewTableAction.do

2009: - 6,5%
2020: - 4,5%

2010: 1,3%
2021: 6,8%
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.12.05. 10:38:24

@Emmett Brown:

Ezzel nem tudok vitatkozni.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.12.05. 11:11:02

Bruttó hazai termék volumenváltozása Magyarországon egy főre vetíteve, piaciáron az előző évhez képest

appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/submitViewTableAction.do

2009: - 6,5%
2020: - 4,5%

2010: 1,3%
2021: 6,8%

Két év egyenlege:

2009-2010: -5,2%
2020-2021: +2,3%

2009-2010 között 5,2%-os visszaesés, 2020-2021 között 2,3%-os növekedés.

Relatív különbség: 7,5%
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.12.05. 13:46:51

Aki nem tud számolni, emelje fel mind3 kezét és szarja össze magát.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.12.05. 14:18:41

@jotunder53:
Na visszanéztem, látom buzikám nyomod a szivárványos propagandát.

"@Ménár Atya: "A gyereknek mind a kétféle nevelésre szüksége van, és ezt azonos nemű párok nem tudják megadni."

A homoszexuális párok ezt jobban meg tudják adni, mint a szingli szülők. Mégse akarod elvenni a szingli szülőtől a gyereknevelés jogát, az örökbefogadás jogát, és a gyereket nem veszed el tőle."

Az a helyzet kisköcsög, hogy mivel te egy magányos retardált homokos vagy, és fingod sincs a gyereknevelésről, nem sok értelme lenne veled ezen vitatkozni.
Érvad anusz vitéz neked nincs.
Amit idehánytál anno, az a színtiszta náci elmélet.
LEszarom mit tudsz megadni a buzi barátoddal , szerencsére nálunk még nem engedik.
Attól hogy valaki szingi, te ostoba sötét fasz, és egyedül neveli a gyerekét, annak a gyereknek még van apja, vagy anyja , tehát megkapja mindkét inputot, lesz nő-és férfi képe a világról.
Tudod kisköcsög , ha neked főbuzinak gyerek kell, csinálj magadnak, vagy a buzi barátodnak, de attól tartok az aktusbó csak egy olyan szardarab lesz, mint te vagy.
Érved egy szál sem, csak vágyálmaid kivetítése, az meg kevés ehhez.
Attól hogy buzi vagy, még nem tudsz gyereket nevelni anyaként, apaként meg hallom megbuktál, akkor meg mi a faszt akarsz te kretén pöcs? :)
youtu.be/mymvU1Yydvw?t=637
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.12.05. 14:36:35

@6.Lenin: tudni akarom az ellenzéki képviselő nő nevét és címét!
Válasz erre 

a nagy hohohorgász 2021.12.05. 15:11:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró : mi a múzsád lefarcolt?
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2021.12.05. 19:36:26

@a nagy hohohorgász:
Ez jó! De szerintem az itteni "beszélgetés" a múzsája.
Válasz erre 

élhetetlen 2021.12.06. 02:59:37

@Ménár Atya: „és fingod sincs a gyereknevelésről”. Nagyon rossz duma. Ha valaki örökbe fogadni akar, akkor van fel készítés, van (vagy volt) kötelező tanfolyam, pszichológiai alkalmassági vizsgálat. Neked van valami igazolásod arról, hogy alkalmas vagy szülőnek? Mert, ha azt mondod, hogy elég, ha van gyereked, attól te már jó szülő vagy, akkor hogy történik meg, hogy kidobják a gyereket az emeletről, falhoz vágják úgy, hogy belehal, vagy csak agyonverik?
„szerencsére nálunk még nem engedik.”. Olyan megható, hogy így tudsz örülni annak, ha valakinek valami rossz, akkor is, ha téged nem érint.
„Attól hogy valaki szingi, … és egyedül neveli a gyerekét, annak a gyereknek még van apja, vagy anyja , tehát megkapja mindkét inputot, lesz nő-és férfi képe a világról.”. Kissé elnagyolt kijelentés. Két eset pl., az apa elhagyja a gyereke anyját, szülés előtt, vagy után, de az országban marad, a gyerekére nem kíváncsi, nem is találkozik vele, és vagy fizet egy minimálbér után gyerektartást, vagy csak félállásban dolgozik, és filléreket fizet. A másik, hogy lelép egy olyan országba, ahonnét nem lehet a fizetési kötelezettséget behajtani. De megkapja mindkét inputot, lesz nő-és férfi képe a világról. Ja.
„Érved egy szál sem”. Te meg csak hiszed, hogy ami szerinted a tökéletes érved, az sajnos nem sokat ér. „Az azonos nemű párok jelenleg 29 országban köthetnek házasságot”. És „A világ országai közül a béranyaság Ukrajnában, Indiában, az Amerikai Egyesült Államok legtöbb tagállamában, Ausztráliában, Izraelben és az Oroszországi Föderációban legális„. Csak, hogy értsd. Elvettél egy idegen nőt, megtermékenyítetted a petesejtjét, a „buzi”, kiválaszt egy donort a petesejt bankból, megtermékenyíti, és van vér szerinti gyereke. Biológiai szempontból a két folyamat ugyanaz, csak nálunk az utóbbi törvény által tiltva, mert csak. Ennyit a „ha neked főbuzinak gyerek kell, csinálj magadnak, vagy a buzi barátodnak” szövegedről. Nagyon ismerethiányosnak tűnsz.
Válasz erre 

élhetetlen 2021.12.06. 04:24:41

@6.Lenin: „a művelt, tanult, intelligens fogalom más-mást jelent, nálam.”. Így van, csak árnyalni kell. Egy tanulatlan ember is LEHET intelligens, de ahhoz, hogy valaki elvégezzen egy-két egyetemet, ahhoz KELL bizonyos szintű intelligencia.
És azt is hiszem, hogy intelligenciától függetlenül, ha valaki szorgalommal, sok munkával lediplomázik, akkor is többet produkált, mint aki 8 általános után befejezi. Mindegy, mennyire értékes, sokkal több a semminél. Hol következik ebből szerinted, hogy nem ismerem az intelligencia fogalmát?
És most durva szöveg jön. Bármelyik intelligens, tanul, diplomás emberrel is előfordul, hogy öregkorára demens lesz, azt sem tudja ki ő, és nem ismeri meg a gyerekét, és a 3x3 sem megy. De előtte 50 évig ragyogóan teljesített. Az öregkori állapotából levonnád a következtetést, hogy soha nem volt intelligens?
„feleségemnek és a lányomnak van némi köze a pedagógiához, a gyerekek mentális, szellemi szintjének ismeretéhez, nyilván nekem is, igaz nem olyan szinten, mint nekik, hiszen ők ezzel foglalkoznak”. Ha könyvelő lennél, és a fiad és a vejed tetőfedő ács, akkor értenél a tetőfedéshez is, ha soha nem voltál még tetőn? Persze, a srácok beszélnek különböző statikai megoldásokról, hogyan ne vigye el a szét a tetőt, te ezt hallod, és már értesz hozzá, ha nem is mester szinten. Ja. Azt meg már túltárgyaltuk, hogy kinek kéne ellenőrizni egy tanár munkáját, nem ismétlek.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.12.06. 07:17:57

@élhetetlen:
Mielőtt még jobban flre mennél a témában.
Fenti írás kifejezetten Fitymatyi Trollnak szólt.
De ezen kívül beszélhetünk róla.
Nagyon jól tudom mi kell az örökbefogadáshoz, előtte mennyi a tortúra.
És azt is tudom rengeteg pár akár évekig vár gyerekre.
Tehát talán elsősorban az ő igényeiket kellene kielégíteni.
Másrészt a gyereknek minta kell, apai,és anyai, egész máshogy kell nevelni az ellenkező nemű gyerekeket, sajátjaimon tapasztaltam eleget.
Az apa-apa felállás, vagy az anya-anya, nem pótolja a heteró felállást.
Más hormonok tombolnak a gyerekekben, máshogy kell kezelni.
Ellehet nyomni ezt, és akkor jönnek a lányos fiúk, meg a macsó csajok.
Csakhogy a természet, nem így gondolta, talán nem véletlen, hogy azonos nem nem képes szaporodni.
Egy gyerek nem játék, é megszerzedő tárgy.
Azok akik szeretnének és örökbe fogadnak , nem úgy indulnak, hogy a reggeli kv után felkelnek, és azt mondják, jó,vegyünk egy gyereket a boltban.
Előtte évekig próbálkoznak, mesterségesen ha másként nem megy, és csak utána fogadnak örökbe.
Míg az lmbtq a kv után úgy dönt legyen gyerek holnaptól.....
Szóval ez a gondom, amit te írsz kárörömrő meg hasonlókról, az marhaság.
Ez az egy pont amit nem engednék, de amúgy nem zavarnak , a homoszexuálisok sem és a leszbikusok sem.
Attól hogy 29 országban lehet valamit, még nem alap, mert 160-ban meg nem lehet.
De beszélhetünk így a kivégzésekről is hányban lehet, és hányban nem.
Semmit nem jelent az esetünkben.
Ha ennyire helyes dolog szerinted, ill a téma támogatói szerint, akkor írjanak ki egy népszavazást a témában, és az eredményt fogadjuk el, ezzel semmi gondom.
Addig viszont ez a jelenlegi törvény.
Az hogy milyen szülő vagyok....hát majd az utódaim eldöntik.
Amit te akarsz erőltetni, lehet hogy észre sem veszed, de a náci propaganda határait súrolja már.
Tényleg úgy gondolod, hogy teszteken dől el ki alkalmas szülőnek?
Esetleg a kék szem és az orr szöge is lényeges?
Esetleg a testi fejletleneket meg is kell semmisíteni?
Na ne már, volt ilyen és baj lett belőle,
Visszatérve még a donoros szüléshez, a "buzi" -donor nem jó példa, mert a "leszbi, sem akar szülni, csak gyereket.
A helyzet az, hogy a szülőség a nevében hordja a lényeget.
Amúgy ha érdekel, két gyerekem van, az egyik egyetemista az eltén, a másik még középiskolás, jelenleg technikusit végzi, és még mindig eljönnek velünk nyaralni, ismerősökhöz, egyéb programokra ill beszélgetünk is elég sokat, ebből arra következtetek, talán nem vagyok rossz szülő.
De majd az élet eldönti, nem én, vagy te.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.06. 09:39:46

@élhetetlen:

Bocs, de nagy zavar van a fejedben, rendezned kéne. És igen, te ne képzelj bele semmibe se olyan dolgokat, amiknek még a nyomát sem látod. És ne próbálj mások fejével gondolkodni, amikor még a sajátoddal is csak döcögve megy.
Nagy sületlenségeket írtál.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.06. 11:01:39

@élhetetlen:

" Neked van valami igazolásod arról, hogy alkalmas vagy szülőnek?"

És neked???

"Mert, ha azt mondod, hogy elég, ha van gyereked, attól te már jó szülő vagy, "

Nyilván ettől nem lesz feltétlenül jó szülő. De két melegszemély (az EU legutóbbi nyelvnyomorító direktíváját alkalmazva), főleg ha .... (bocs, erre az EU-LMBTQ-újbeszélben nincs szó, a régi náci nyelvben férfinak hívták őket), még annyira sem lesz alkalmas, már csak a ..... melegszemélyek körében megfigyelhető, a bináris népességhez képest sokszoros promiszkuitás miatt sem.

"az apa elhagyja a gyereke anyját, szülés előtt, vagy után"

Vagy az anya - bocsánat a nem píszí szóhasználatért, de az EU-LMBTQ newspeakben inkluzívan kell beszélni, így nem szabad szavakban sem különbséget tennni férfi és nő között, így nincs szó a szülést ténylegesen végrehajtó szülőszemélyre - pár rongyba csavarva leteszi az újszülött gyermekét egy buszmegállóba, amint arról pár hete lehetett olvasni. Vagy az anya állami gondozásba adja a kisgyerekeit - csak a falunkból kapásból két olyan nőt tudok említeni, akik ezt tették. Az egyiknek 10, a másiknak 6 gyereke van állami gondozásban. És milyen érdekes, aki állami gondozásba adja a gyerekeit, annak nem kell tartásdíjat fizetnie, pedig annak a gyereknek a tartása is pénzbe kerül.

" kidobják a gyereket az emeletről, falhoz vágják úgy, hogy belehal, vagy csak agyonverik"

Mily meglepő, hogy bűnözők a szülőszemélyek között is akadnak. :)

"Az azonos nemű párok jelenleg 29 országban köthetnek házasságot"

És ez mit igazol? A világ több országában akasztás jár a melegszemélyeknek. Máshol meg 15 perc hírnév, amikor óriási ováció és taps közepette kamingoutol.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.06. 11:31:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ehhez azért tegyük hozzá, hogy hivatalos eljárásokban soha nem anyáztak vagy apáztak, a gyerekkel kapcsolatos ügyekben mindig szülő, gondvíselő vagy törvényes képviselő meghatározás szerepelt. Szóval ez is egy felfújt álprobléma.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.06. 11:40:24

@chrisred:

Az apa esetében is szülő, pedig nem ő szülte.
B+ nektek libbantaknak fafogaskerekek vannak az agyatokban.

Családi körben miért nem lehet anya, apa.

- Miért sírsz kislányom?
-Kedves gondviselőm, törvényes képviselőm az a helyzet, hogy a Juliska nevű, de a tököm (bocs nekem nem az van) tudja milyen nemű kretén meghúzta a hajam.
-Rendben kislányom, majd jól odarúgok neki, ahol lenni kéne valaminak, de nincs jogom megnézni, és főleg megnevezni, hogy neki ott mi van.

Így képzeled a jövőt? Ti betegek vagytok.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.06. 11:44:30

@6.Lenin: Érdekes időnként szembesülni a magyar nyelvvel, ha a gyerek a szüleiről beszél, nem arra gondol, hogy több anya szülte.

"Családi körben miért nem lehet anya, apa."

Ezt meg ki mondta? Hivatalos eljárásokról volt szó.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.06. 11:52:08

Egy csendes Bp.i lakásban vacsoráznak, halk zene szólhatna, de nincs miből. Két középkorú , és két még éretlen személy ülnek az asztalnál. Egyik se csámcsogott. Intelligensek.

-Na finom volt, Tibike?
-Igen, kedves törvényes képviselőm egyike. Kérdezhetek valamit?
-Természetesen.
Tegnap belestem a szobátokba és láttam , hogy verted a másik törvényes képviselőm, fütyülőjét. Rosszalkodott?
Nem, Tibikém az a szerelmem tudod?
-Értem, akkor azt akinek ott egy repedés van, azt nem is lehet szeretni? Nincs mit verni neki.
-Tibike, ezt majd jövő héten elmagyarázzák nektek az oviban azok a ..........Kik is? Egyél inkább még.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.06. 12:00:39

@chrisred:

Igaz, nagy kavarodás van a fejetekben.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.06. 12:01:42

@6.Lenin: Azok, akikről a ner kéthamaddal törvényben eldöntötte, hogy elmagyarázhatják.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.06. 12:02:37

@6.Lenin: A kommentjeidet olvasva? Ez tagadhatatlan. :)
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.06. 12:06:21

-Kedves törvényes képviselőm , miért mondják a szomszédok , hogy te vagy a gondviselőm? Nekem semmi gondom, bár valamit nem értek, ha segítenél benne.
-Mondjad kicsim, természetesen segítek.
-Zoli, tudod aki szoknyában jár az oviban. ismered?
-Tudom, mi a baj vele?
-Szoknyába jár, de mindig elviszi a dömperem. Mi a faszért játszik dömperrel, ha szoknyát hord? Babázni meg ne akar.
Még nem beszéltek nektek az oviban azok a színes izék?
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.06. 12:07:10

@chrisred:

Gyenge, dedós érvelés.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.06. 12:37:54

@6.Lenin: Ezt udvariasságból nem akartam írni, de a kommentjeidnél tényleg ez okozza a legnagyobb problémát.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.06. 12:57:21

@chrisred:

Gondoltam , hogy nem érted, a válaszaidból. Még az iróniát sem, ha tudod mi az.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.12.06. 19:13:20

@6.Lenin:
:D:D:D
ÉS így! :D:D:D
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.06. 19:52:09

@Ménár Atya:

-Uram,Teremtőm, ne hagyj hülyén meghalni, mit ittál, amikor a libsik agyát programoztad?
-Sajnos én nem hazudhatok, mert a NER figyel (lehallgat), így elárulom neked, hogy őket Sátán Géza programozta , de be volt tépve a nyomorult.
-Géza bátyám, Ön mivel tudja mentegetni magát?
-Én mentegetni magam? Oszt mi a lófütyiért kéne? Én leszarom a NER-t.
-Akkor , ha megdobna néhány infóval a témában.
- Ma rossz kedvem van, hát jót teszek veled. Isten Lajos, amikor teremtett elég lazán kezelte a dolgot, túl sok forgács keletkezett, hát abból, a selejtből. Meg aztán ide is kellenek valamik. uncsi lett volna egyedül a prájdon vigéckednem.
Akkor jól tippeltem, köszi fiúk, vagy bocs, de nem látok a gatyátokba, hogy mik, vagy muk.
Válasz erre 

élhetetlen 2021.12.06. 21:12:02

@Ménár Atya: „Fenti írás kifejezetten Fitymatyi Trollnak szólt.”.Láttam, de ettől az érveid még nem állják meg a helyüket.
„És azt is tudom rengeteg pár akár évekig vár gyerekre. Tehát talán elsősorban az ő igényeiket kellene kielégíteni.”. Induljunk másik alapról. Ahol az egyneműek házasodhatnak, ott őket is párnak, sőt családnak tekintik a házasság után. És ne gyere azzal, hogy a természet másként kezeli az angolokat, mint a magyarokat.
„és akkor jönnek a lányos fiúk, meg a macsó csajok.”. Tehát azt mondod,, hogy nevelés kérdése, hogy a gyereked milyen szakmát választ, és ha jó a családi minta, eszébe sem jut a lányodnak, hogy pilóta lesz. Nagyon rossz heteró családban nőhettem fel, mert egyszer sem mondták, hogy ne legyek villamosmérnök, mert az nem nőies szakma. Ez a szöveged elég lapos.
„Azok akik szeretnének és örökbe fogadnak , nem úgy indulnak, hogy a reggeli kv után felkelnek, és azt mondják, jó,vegyünk egy gyereket a boltban.”. „Míg az lmbtq a kv után úgy dönt legyen gyerek holnaptól.....”. Visszatérve még a donoros szüléshez, a "buzi" -donor nem jó példa, mert a "leszbi, sem akar szülni, csak gyereket.”. Ezek nem tények, csak a te fejedben létező képzetek . A heteró párról is kiderülhet, hogy valamelyik nem reprodukáló képes. Akkor ők fordulhatnak a spermabankhoz, vagy petesejt bankhoz. Az egynemű párok miért nem? Csak.
„a náci propaganda”szöveg csak tőled jött. Igen, egy pszichológiai teszt kimutathatja az agresszivitásra, dühkitörésre stb., való hajlamot, és ezt lehet kezelni pszichológussal, tréninggel, stb. Hogy, te ebből ezt hozod ki, arról nem tehetek:. „Esetleg a kék szem és az orr szöge is lényeges? Esetleg a testi fejletleneket meg is kell semmisíteni?”.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.06. 22:03:50

@chrisred:

"hivatalos eljárásokban soha nem anyáztak vagy apáztak, a gyerekkel kapcsolatos ügyekben mindig szülő, gondvíselő vagy törvényes képviselő meghatározás szerepelt. Szóval ez is egy felfújt álprobléma. "

Ennek megváltoztatásához vezető első lépés az akármilyen EU-szerv javaslata. Ne gondold, hogy ha ezt sikerül átvinniük, akkor előbb-utóbb nem próbálják szélesebb körben is elfogadtatni. Hiszen súlyos diszkrimináció, ha mondjuk szülői értekezleten a tanárszemély apukának vagy anyukának szólítja a nembináris szülőszemélyt.

És ne gondold, hogy ez valami távoli jövő. Talán pár hónapja olvastam, hogy - ha jól emlékszem - az USA-ban elítéltek valakit, mert egy nembináris személlyel kapcsolatban nem az illető által preferált személyes névmást használta.

A balliberális mainstream szokása szerint felkarolt egy marginális kisebbséget, megtalálta - vagy ami valószínűbb: megalkotta - az ennek érdekeit hangoztató aktivistákat, majd nekiállt a társadalom további atomizálásának, közben magát központi döntő szerepbe pozicionálva. Tudom, hogy te meggyőződéses balliberális vagy, amivel nincs is semmi bajom. Ám talán még te is túlzásnak találod, hogy e tényleg igen kisszámú kisebbség miatt egy-egy nyelv alapjait erőszakolják meg. És a megerőszakolás nem túlzás. A minap olvastam, hogy valaki a franciában javasolta az il és az ellen összevonásával általa kitalált személyes névmás használatát. Nem közvetlenül a nyelvről szól, de a francia anyakönyvekben már nincs apa és anya, csak szülő 1 és szülő 2. Az útlevelekben nemrég kezdték kihagyni a biológiai nemre való utalást.

A szeélyi okmányokban az "anyja neve" helyett mi fog állni?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.06. 22:08:09

il és elle
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.12.06. 22:20:51

@élhetetlen:
Mellé beszélsz.
Ne induljunk a másik oldalról.
Itt nem házasodhatnak ez az alap.
Miért? mert nem szavazta meg senki,
Nem nevezem családnak két meleg kapcsolatát, mivel a család célja a gyermek nemzés, és ez nekik nem megy.
Nem mondtam olyat hogy nevelés kérdése a szakmád, azt mondtam, más nevelést igényelnek a fiúk és a lányok , lehet, hogy neked új, de más hormonok vannak bennük.....
Ezért másként viselkednek, hiába mondja a buzi propaganda, hogy nem így van, ez bizony így van.
És bizony vannak fizikai korlátai a munkáknak, mint a sportnak is.
Talán nem véleten, és lehet , hogy neked ez is új, de a férfi sportolók nagyobb fizikai teljesítményre képesek, sőt az alkati különbségek is szembetűnők...kivéve az NDK "tesztoszteronnal agyon kezelt lányait" akik egy része mára szakállas férfi lett.
Ha a leszbi akar gyereket szülhet, de nem szül, ez nem a fejemben lévő valami, hanem a tény.
Az hogy te azt állítod nem igaz....na az a nem tény.
Ha szülne, nem nyekeregne gyerekért.
A heteró párhuzamod nem állja meg a helyét, ők próbálkoznak előtte, a leszbik homokosok nem, csak akarnak egy kész árucikket venni, holott képesek lennének a gyermek nemzésre.
Talán ezért nem jogosultak ilyesmire az állam szerint.
A náci propaganda szöveg nem tőlem jött, te írtad, csak nem fogod fel még mindig.
Lehet, hogy a gyerekvállalást, pszichológiai teszthez kéne kötni?
Bocs, de ekkora marhaságot hogy találhatsz ki?
Valóban nincs igazolásom , szerencsére már nincs fasizmus, nem kell megfelelnem a fajelméletnek, de szerintem átmennék azért....
Az érved, hogy 29 államban engedik, megbukik ott hogy 160-ban meg nem.
Erről nem beszélsz mint ahogy arról sem, hogy ha ez ekkora társadalmi probléma, akkor miért nem szervez az ellenzék népszavazást......
De segítek, az a gyanúm, csúfos bukás lenne, mert itt még mindig szeretjük a normál családokat apa-anya-gyerekek.
Neked jogod van úgy gondolni, hogy ez nem helyes , nekem is hogy a meleg család modell nem helyes.
Majd a jövő eldönti
Válasz erre 

élhetetlen 2021.12.06. 22:42:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A blablád nem érdekel, az meg, hogy amit leírtam a felelőtlen férfiakról, az érvényes a felelőtlen nőkre is, ezt bárki beleérthette volna a szövegbe, kivéve téged. Egyik esetben sem lesz meg a Ménárt által elvárt családi minta.
„A világ több országában akasztás jár a melegszemélyeknek.„. És szerinted melyik megoldás a jobb, ha felakasztják őket, vagy, ha engedik házasodni, legálisan lehet saját gyerekük béranya közreműködésével, és élhetnek a családjukkal?
Válasz erre 

élhetetlen 2021.12.07. 03:21:06

@Ménár Atya: „Itt nem házasodhatnak ez az alap. Miért? mert nem szavazta meg senki”. Vicces vagy. Látod, hogy hogyan működik a parlament? Egyéni indítvány, mert azt nem kell egyeztetni senkivel, és a kétharmad akár még aznap este megszavazza. Aztán a kínos kérdések, képviselő úr, olvasta a törvénytervezetet, amit megszavazott? Nem, de, ha XY terjesztette be, akkor biztosan jó. Minek strapálná magát a kétharmad, megmondják, melyik ügyben melyik gombot kell megnyomni. Ez az alap.
„Más hormonok tombolnak a gyerekekben”. „Nem mondtam olyat hogy nevelés kérdése a szakmád”, csak ezt: „Ellehet nyomni ezt, és akkor jönnek a lányos fiúk, meg a macsó csajok.”. Tehát szerinted a nem megfelelő minta mutatása hatására a gyerekben megváltoznak a hormonok. Jelöltek már Nobel díjra, mert ez nagy felfedezés!
„a leszbik homokosok nem, csak akarnak egy kész árucikket venni, holott képesek lennének a gyermek nemzésre.”. Képesek lennének. Gondolkodj egy kicsit. Egy homónak fel kéne szedni egy nőt, megtermékenyíteni, akár több kísérlet is kellene. (Csak képzeld el, hogy heteró férfi létedre le kéne feküdnöd bármilyen cél érdekében, egy férfival, többször, hogyan viselnéd). De neked minden egyszerű, ha nem a te problémád. Aztán lehet, hogy a nő viszi a gyereket, neked meg marad a gyerektartás. Egy béranya esetén jogilag is a férfié a gyerek. Leszbiknél ugyanez, nem írom le.
„Az érved, hogy 29 államban engedik, megbukik ott hogy 160-ban meg nem.”. Ez nem bukás, csak azt mutatja, hogy sok ország vezetése még a pingvinek szintje alatt van. A pingvineknél, ha két hím párban él, és talál egy árván maradt tojást, akkor felváltva ülnek rajta és mennek kajáért, kikeltik, felnevelik, és a közösség nem veti ki őket, nem kezeli másként, mint a „normális” párokat.
A náci szöveg. Egy pszichológiai teszt, ami kimutatja az agresszióra való hajlamot, és jó esetben kezelhető, hogy jön a fajelmélethez? Zizi vagy?
„ha ez ekkora társadalmi probléma”. Nem, nem az, ez csak egyszerű kitolás egy egészen kis számú csoporttal, minden épeszű ok nélkül.
„mert itt még mindig szeretjük a normál családokat apa-anya-gyerekek.”. És ha lenne pl. ezer egynemű házaspár az országban, attól te még szerethetnéd a normál családokat apa-anya-gyerekek.
Azt hiszem, nem akarok többet mondani, mert nem érted, nem is akarod, jobb lenne, ha befejeznénk.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.12.07. 06:29:58

@élhetetlen:
"„Itt nem házasodhatnak ez az alap. Miért?"
Ez a Törvény jelenleg.
Ezen mit nem tudsz megérteni.

"„Más hormonok tombolnak a gyerekekben”. „Nem mondtam olyat hogy nevelés kérdése a szakmád”, csak ezt: „Ellehet nyomni ezt, és akkor jönnek a lányos fiúk, meg a macsó csajok.”. Tehát szerinted a nem megfelelő minta mutatása hatására a gyerekben megváltoznak a hormonok. Jelöltek már Nobel díjra, mert ez nagy felfedezés!"
Bocs cimbora, de ha már idézel akkor legyél pontos, amit ide beollóztál nem így szerepelt az eredetiben.
Nézzük az eredeti szövegkörnyezetben :
"Nem mondtam olyat hogy nevelés kérdése a szakmád, azt mondtam, más nevelést igényelnek a fiúk és a lányok , lehet, hogy neked új, de más hormonok vannak bennük....."
B+ olyan vagy mint a gazdáid, hamis videód nincs véletlenül arról ahogy ülök a fidesz irodájában és orbán diktálja mit írok neked? :)
Már itt be kellene fejeznem veled, nem szeretem amikor hazudoznak.
A 29 országra visszatérve... hát persze, mindenki más hülye.....
Vagy esetleg mindenki más normális.
A többire reagálni sem érdemes, egyszerűen belezavarodtál a marhaságaidba.
Válasz erre 

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.12.07. 07:18:43

@Ménár Atya: "Ez a Törvény jelenleg."

Nem et kérdezte. Azt kérdezte, hogy miért ennyire kirekesztő törvényt hoz a hazaáruló geci gazdád.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.07. 08:15:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nincs szó semmi megváltoztatásról, pont az a helyzet, hogy egy olyan hatósági szisztémával van problémád, ami nálunk már régesrégen létezik.

"A szeélyi okmányokban az "anyja neve" helyett mi fog állni?"

Vagyis kezded már érteni, hogy miért nem apa/anya szerepel a hivatalos iratokban? Mert mondjuk egy örökbefogadott árva gyereknél ez a kategória használhatatlan lenne.
Válasz erre 

atomic power 1986DucaDuca 2021.12.07. 08:28:04

@_atpijkamo_:

"Azt kérdezte, hogy miért ennyire kirekesztő törvényt hoz a ....... gazdád."

Ilyen "kirekesztő" törvény volt Hollandiában 2001-ig, Írországban 2015-ig. Mi még nem vagyunk olyan "fejlettek", mint Hollandia 2001-ben, és Írország 2015-ben.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.07. 09:31:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Harcolni kéne azért, hogy a világon csak a magyar nyelvet lehessen használni. Nincs hímnem, meg nőnem.
egyszerű a megoldás, mindenki beszéljen, írjon magyarul.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.07. 09:47:16

Ha a homárok is szülőnek tekintik magukat, akkor a törvény szerint ők is jogosan nevelhetik homárnak a rájuk bízott gyerekeket, hiszen a törvény szerint a szülő joga a gyerekek szexuális nevelése.
Hol itt a kirekesztés?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.07. 12:20:09

@élhetetlen:

"És szerinted melyik megoldás a jobb,..."

Az a jobb megoldás, amit pl. Iránban a melegszemélyek által is buzgón gyakorolt államvallás előír. Eszerint halábüntetés jár a melegszemélyeskedésért.

A kereszténység szerint is igen súlyos bűn a melegszemélyeskedés (oldspeakül buzulás), de nálunk a kereszténység nem államvallás, hiszen az állam és az egyház el van választva, szekuláris államban élünk. Ezért nem lehet azzal érvelni, hogy ha ott halál, akkor a kereszténytség szerint itt is az járna, ergo...

Ugyanannyi jogunk van beleszólni egy állam jogrendszerébe, amennyi joga más államnak van beleszólni a miénkbe: SEMMI.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.07. 12:22:51

@Ménár Atya:

"kivéve az NDK "tesztoszteronnal agyon kezelt lányait" akik egy része mára szakállas férfi lett."

Ez is csak asztat igazolja, hogy a nemváltásnak régi szép hagyományai vannak, és nemváltás - ráadásul műtét nélkül - már réges régóta létezik. Kár lenne hagyni kihalni esztet a szép hagyományt.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.07. 12:23:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Attól függ, mit is jelent az, hogy beleszólni. Befolyásolni nyilvánvalóan nem tudjuk. De hogy ne is értékelhessük a magunk értékrendje szerint, az már túl pc.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.07. 12:30:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem igazán, mert szóba sem került, hogy az adott személy mit akar. Inkább annak a szép illibsi elvnek a megtestesülése, hogy a polgár teste közjószág, az állam azt csinál vele, amit akar. Nálunk ezt egyelőre csak a gyerekekről mondták ki.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.07. 12:37:28

@Ménár Atya:

"Majd a jövő eldönti "

A jövő sajnos az, hogy csak idő kérdése, és nálunk is megtörténik, ugyanaz, ami Nyugaton. Idővel felnő egy olyan nemzedék, amelyet már az egész nem érdekel, na meg egy kormányváltás után - ami elkerülhetetlen, senki nem kormányoz örökké - egy balos kormány népszavazás nélkül is törvénybe iktatja a melegszemélyek házasságát.

Aztán még az Orbán-kormány is törvénybe fogja iktatni, ha erősen szorongatja az EU, mert az EU ezt megteheti, bármennyire sérti is egy ilyen zsarolás az alapszerződést.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.07. 12:39:05

@chrisred:

"annak a szép illibsi elvnek a megtestesülése, hogy a polgár teste közjószág, az állam azt csinál vele, amit akar. Nálunk ezt egyelőre csak a gyerekekről mondták ki. "

Nálunk épp azt mondták ki, hogy a gyerek szexuális nevelése kizárólag a szülők joga. Vagyis a fenti állításod nettó hazugság.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.07. 12:40:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Attól, hogy letagadod, ami megtörtént, megtörtént.

www.youtube.com/watch?v=7jbqMW2krO0
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.07. 12:43:01

@chrisred:

"De hogy ne is értékelhessük a magunk értékrendje szerint, az már túl pc. "

Hm. Mégis komoly retorziókat - pl. állásvesztés - szenvednek el azok, akik Nyugaton és az USA-ban véleményt nyilvánítanak a BLM-ről, az LMBTQ...XYZ "közösségről" vagy éppen a migrációról.

Tudod, állásvesztés - bár a Berufsverbot szó talán többet mond neked is, és a nyelv megválasztása utal a fogalom/gyakorlat forrására is.
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.12.07. 12:44:23

@_atpijkamo_:
Hülye vagy.
Olyan 895-2021-ig nem engedélyezték a házasságotokat.
De gondolom ez nem tűnt fel az orbán fóbiád miatt :)
Szervezz népszavazást, ha megszavazzuk , elfogadom, de ellene vagyok.
Nem kiáltok választási csalást,mint a fajtád meg a vezéreid, mert elpicsázzák őket egymás után. :)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.07. 12:45:03

@chrisred:

Orbán hülyén fogalmaz, közkincs a helyes kifejezés.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.07. 12:47:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A fogalom semmit nem jelent, csak a konkrét példák.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.07. 12:49:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hogy szerinte mi a helyes, és mi nem, ő dönti el, és elég hatalommal rendelkezik ahhoz, hogy másokra is rákényszerítse.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.07. 12:50:53

@_atpijkamo_:

"miért ennyire kirekesztő törvényt hoz a hazaáruló geci gazdád. "

Mivel nálunk a melegszemélyek házassága soha nem volt engedélyezve. nem is kellett ilyen "kirekesztő" törvényt hozni. Nincs is olyan törvény, amely tiltaná a melegszemélyek házasságát. Egyszerűen csak az történt, hogy a törvényhozó NEM terjesztette ki a házasság intézményét a melegszemélyekrem, hanem megmaradt a hagyományoknál.

Más országok megtették ezt. Hamarosan már az is legális lesz, hogy valaki feleségül veszi a kutyáját vagy a telefonját.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.07. 12:52:26

@chrisred:

"A fogalom semmit nem jelent, csak a konkrét példák. "

Mely konkrét példákat te is a benned élő fogalom alapján ítélsz meg. :)
Válasz erre 

Ménár Atya 2021.12.07. 12:57:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Pont ezért írtam ezt.
Elfogadom,ha így lesz, de nem értek egyet vele.
Ha már jogom van szülni,akkor legyen ehhez is.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.07. 13:00:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A tények alapján. Hogy aztán a tények mennyire felelenek meg annak a fogalomnak, amit ráhúznak, már más kérdés.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.12.07. 13:01:09

Szarnom kéne, kár nem lehet.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.12.07. 15:38:12

Aztán végül szünet volt. Mekkora megkönnyebbülés!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.07. 16:53:31

@chrisred:

"A tények alapján. Hogy aztán a tények mennyire felelenek meg annak a fogalomnak, amit ráhúznak, már más kérdés. "

Tény az, hogy sokan fogyasztanak füvet. Az meg már más kérdés, hogy ezt a meglévő fogalmaid alapján hogyan ítéled meg. Ha támogatod, akkor küzdesz a legalizálásért. Ha ellenzed, akkor támogatod a tiltés fennmaradását.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.07. 16:57:51

@6.Lenin:

"Ha a homárok is szülőnek tekintik magukat, akkor a törvény szerint ők is jogosan nevelhetik homárnak a rájuk bízott gyerekeket, hiszen a törvény szerint a szülő joga a gyerekek szexuális nevelése."

Itt van kicsit elszúrva a törvény, de értem, hogy most nem lehetett jobban megfogalmazni. Jobb letty volna azt mondani, hogy a gyerek biológiai neme szerint, de hát manapság már ez is tiltott a fejlett Nyugaton.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.07. 17:10:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Elég lett volna a "szülő" fölé egy csillagocska, aztán a következő sorban a csillagocska után írni, hogy az alkotmányban foglaltak értendők alatta, vagyis egy férfi, és egy nő, sőt akár még részletezni, hogy egyszülős esetben ki lehet ez, stb

Ma már mindent részletesen le kell írni, mert amit ki lehet forgatni, azt ki is fogják, előbb, vagy utóbb.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.07. 17:33:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez nem fogalmi, hanem érzelmi hozzáállás. Fogalmi, hogy a füvet gyógyászati segédeszköznek vagy addiktív szernek tekimnted.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.07. 17:52:00

@chrisred:

Az érzelmeid és a fogalmaid kölcsönösen befolyásolják egymást. Hol az egyik, hol a másik irányban, de megy ez oda-vissza is.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.07. 17:55:25

@6.Lenin:

Így igaz, kiforgatják. Vagy jó liberális szokás szerint addig tágítják a szó/fogalom jelentését, amíg az el nem veszíti tényleges distinktív jelentését. Ezt próbálják a férfi/nő és a család jelentésével is. Vagy amikor arról beszélnek, hogy Orbán 55 ezer migránst hozott be az országba, ezzel egy kalap alá véve a kb. 30 ezer külhoni magyart és az afrikai betolakodókat.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.07. 17:58:56

@6.Lenin:

De te is emlékszel azokra a megnyilvánulásokra, hogy "mi Magyarországon élő magyarok is migránsok vagyunk", mert bevándoroltunk a Kárpát-medencébe". A migráns szó jelentésének extrém kitágítása nyilván azt a célt szolgálja, hogy fogadjuk el az abszolút kultúridegen, integrálhatatlan, a kultúránkkal szemben ellenséges iszlám vagy néger bevándorlókat, hiszen "mi is csak migránsok vagyunk, ahogy ők is".
Válasz erre 

chrisred 2021.12.07. 18:13:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Van benne valami. És az egyéniséged meghatározó vonása, hogy a kettő közül melyik az uralkodó.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.07. 18:14:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Igen, pontosan ezért írtam, hogy ma már mindent részletesen le kell írni, még azt is ami ma még talán nem is lehetséges, de a jövőben várható.

Mivel a lipsiknek nincs semmijük, sem jövőkép, erkölcs belekötnek mindenbe, hogy lerombolják.
Még abba is belekötöttek már, hogy miért is kell mindent részletezni. Mert elvették a játékukat, azért.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.07. 18:15:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez is egy ilyen jelenség, hogy valaki a migráns szó általános értelmét tekinti kitágításnak, van a politikai által használt értelmezését leszűkítésnek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.07. 19:18:23

@chrisred:

Nem. Aki azzal jön, hogy mi is migránsok vagyunk, mert mi is csak betelepültünk a Kárpát-medencébe, az annyira kitágítja a szó jelentését, hogy az mindenkire vonatkozik. Hiszen az emberiség valahonnan Afrikából szóródott szét a Földön, így viszont a szó elveszíti jelentését, hiszen a migeáns szót bizonyos csoportok megkülönböztetésére használjuk.

Persze akik mindenféle megkülönböztetést törölni akarnak...

És akkor ez csak egy példa az extrém jelentéstágításra. De ott van az, hogy a férfi is szülhet, a nőnek is lehet pénisze és hasonlók - ezek célja is teljesen világos, de ne gyere azzal, hogy te nem tudod, mi az a cél, és magyarázzam már el.

Ezek a próbálkozások igen sokszor a kivételest, a nagyon ritkát is normának állítják be, ami a legtöbb normális gondolkodású ember számáőra elfogadhatatlan.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.07. 19:33:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha ezzel azt mondta, hogy mi migránsok vagyunk, akkor az nyilvánvaló tévedés (vagy jelentéskitágítás, ahogy jólesik). Ha azt mondta, hogy az őseink migránsok voltak, akkor az megfelel a fogalom jelentésének.

Az, hogy a férfi szülhet, a Brian életében volt, és a célja nyilvánvaló volt.

Szerintem csak azt állítják, hogy bizonyos témákban a normális/abnormális beállítás nem örökkévaló és abszolút jelentéstartalmú, hanem a társadalmi állapot függvénye. Régen például normális volt, hogy a nőknek nem volt szavazati joga. A szüfrazsettek meg abnormálisnak számítottak.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.12.07. 20:37:35

A lipsik segge büdös. Meg a leniné is. Lehet hogy ő is lipsi?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.07. 20:39:49

@chrisred:

Az sem állja meg a helyét, hogy az őseink migránsok voltak, mivel a migráns mint fogalom is egészen újkeletű. Akkoriban. mondjuk a honfoglalás idején, nem legális vagy illegális bevándorlás történt, mivel pl. a mai Magyarország területén nem voltak államok, nem volt bevándorlást ellenőrző hatóság, hanem elsősorban megszállás vagy hódítás. Nem nevezhető a szó szokott értelmében migrációnak az, ha egy nép egésze vagy jelentős része erővel megszáll egy területet. A migráció fogalma az akkori korra egyszerűen nem értelmezhető.

Ahogy az sem nevezhető migránsnak, amikor mondjuk Händel áttelepült Angliába vagy Salieri Ausztriába. Sem a szórványos betelepülést, sem a megszállást nem hívjuk migrációnak.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.07. 21:18:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Meg fogsz lepődni, annak az időszaknak az angol elnevezése, amit magyar népvándorlás korának neveznek, Migration Period. És pont ugyanazt a módszert alkalmazod, amit korábban elítéltél, a legálsi/illegális fogalompár bedobásával mesterségesen leszűkíted a migráció fogalmának jelentését.

"Ahogy az sem nevezhető migránsnak, amikor mondjuk Händel áttelepült Angliába vagy Salieri Ausztriába."

Händel angliai tartózkodásával kapcsolatban elég sűrűn használják a migration kifejezést. Salieri esete más, mivel a Bécs előtti tartózkodási helye, Verona környéke, eléggé a Habsburg Birodalom vonzáskörzete volt, esetenként oda is tartozott.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.07. 21:46:03

@chrisred:

Az, hogyan nevezik, lényegtelen, főleg egy másik nyelven, ahol hasonló szavak sem mindig ugyanazt jelentik. Nézd csak meg pl. a szintén a latinon át a görögből származó pathetic szó jelentéseit. Kevés közük van az egyéb nyelvekben meglévő patetikus mint fennkölt jelentéshez. De megnézheted a gymnasium vagy röviden gym szó jelentését is. Megsúgom, nem gimnáziumot jelent - még akkor sem, ha az angol jelentés közelebb áll a latinon át görög eredetihez.

"a legálsi/illegális fogalompár bedobásával mesterségesen leszűkíted a migráció fogalmának jelentését."

Épp ellenkezőleg: kizárom annak lehetőségét, hogy valaki leszűkítse legálisra vagy illegálisra, mivel mindkettőt írom.

"Händel angliai tartózkodásával kapcsolatban elég sűrűn használják a migration kifejezést."

Ha használják is, amiről én nem tudok (de ez semmit nem jelent), ez akkor sem számít semmit a migráció itt tárgyalt jelentésével kapcsolatban. Az angol a migrate szót sokkal több területen használja, mint a magyar vagy pl. a német, amit elég jól ismerek. Az is migráció ill. migrálás, ha egy alkalmazást átviszel egy másik platformra. Händel nem migráns volt,. hanem max. áttelepülő átköltöző. Taláűn nem ismeretlen számodra az a nyelvi jelenség, hogy egy idegen szó és annak adott nyelvi "megfelelője" nem egészen ugyanazt jelenti.
Válasz erre 

élhetetlen 2021.12.08. 03:14:01

@_atpijkamo_: „Nem et kérdezte”. Köszi, nekem már nem volt türelmem hozzá.
Válasz erre 

élhetetlen 2021.12.08. 05:37:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Egy egyszerű kérdést tettem fel: „És SZERINTED melyik megoldás a jobb, ha felakaszják őket, vagy, ha engedik házasodni, legálisan lehet saját gyerekük béranya közreműködésével, és élhetnek a családjukkal?”. És erre sem voltál képes válaszolni. Jössz azzal, hogy, ahol az állam az akasztást preferálja, ott az a jó megoldás, ha nálunk nem házasodhatnak, mert csak, az a jó megoldás, elég rendesen befekszel bármelyik kormánynak már vélemény szinten is. És egy ilyen kérdés, amit neked tettem fel, hogy jön ahhoz, hogy beleszólás egy állam jogrendszerébe? Zagyválsz!
Egyébként mit jelentene az életedben, ha Magyarországon lenne egy-két ezer egynemű házasság? Ettől a tiéd tönkremenne, vagy csak megzakkannál lelkileg?
„Nálunk épp azt mondták ki, hogy a gyerek szexuális nevelése kizárólag a szülők joga”. És ez baj. Ha a gyereknek elmondják, hogy nem csak egy fiú és egy lány szeretheti egymást, hanem két fiú és két lány is, és ez természetes, akkor elfogadják, hogy ilyen is van. Ha a szülők csak a buzulás fúj-nál tartanak, akkor, ha találkozik a jelenséggel, elítéli az érintetteket, nem tartja teljes értékű embernek, ha a szülők azt mondják, hogy egy fekete csak egy majom, akkor elhiszik a szüleiknek, és leköpik a Hősök terén a feketét. Az érzékenyítés, amit a kommentelők többsége megrontásnak tart, csak annyi, hogy elmondják, hogy az említettek is lehetnek értékes emberek.
„A gyerek szexuális nevelése kizárólag a szülők joga”, ez annyira hibás, mintha azt mondanák, hogy a gyerek matematikai képzése kizárólag a szülők joga, aztán, ha a szülő csak összeadni tud, akkor majd a felnőtt gyerek is sipákol, ha a kamatos kamattal találkozik.
„Nincs is olyan törvény, amely tiltaná a melegszemélyek házasságát. Egyszerűen csak az történt, hogy a törvényhozó NEM terjesztette ki a házasság intézményét a melegszemélyekrem,”. Értelmezd amit írtál. Nem tiltja törvény az egynemű párok házasságát, csak ők nem lehetnek házasok. Óriási különbség, ugye. .
Ez csak még egy kísérlet, hogy hátha felfogsz valamit, és ha nem, hát nem. De kérlek, ne írj olyan zagyvaságot, mint amit az első említett kérdésemre írtál.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2021.12.08. 06:57:37

Jó reggelt dilók, mennem kell szarni.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.08. 09:23:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Az, hogyan nevezik, lényegtelen, főleg egy másik nyelven, ahol hasonló szavak sem mindig ugyanazt jelentik. Nézd csak meg pl. a szintén a latinon át a görögből származó pathetic szó jelentéseit. Kevés közük van az egyéb nyelvekben meglévő patetikus mint fennkölt jelentéshez. De megnézheted a gymnasium vagy röviden gym szó jelentését is. Megsúgom, nem gimnáziumot jelent - még akkor sem, ha az angol jelentés közelebb áll a latinon át görög eredetihez."

Szváziföldön állhatnak így hozzá egy általános európai fogalom értelmezéséhez, egy európai országban nem, főleg ahol hosszú évszázadokig a latin volt a hivatalos nyelv. És az eredeti latin szó, és az európai nyelvekben, köztük a magyarba átvett fogalom között semmilyen jelentésbeli különbség nincsen.

"Épp ellenkezőleg: kizárom annak lehetőségét, hogy valaki leszűkítse legálisra vagy illegálisra, mivel mindkettőt írom."

De felesleges bármelyiket is írni, mert a migrációnak fogalmilag nem szükségszerű eleme, hogy legális vagy illegális legyen.

"Az angol a migrate szót sokkal több területen használja, mint a magyar vagy pl. a német, amit elég jól ismerek."

Akkor tessék: www.geschichte.hhu.de/forschung/studentische-projekte/musik-und-migration

"Musik und Migration
Deutsche Musiker in England, 18. - 20. Jahrhundert"
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.08. 10:26:27

@chrisred:

"De felesleges bármelyiket is írni, mert a migrációnak fogalmilag nem szükségszerű eleme, hogy legális vagy illegális legyen."

Mi történne veled, ha min. egyszer el kéne fogadnod, hogy nincs teljesen igazad valamiben?

Megszűnne az anyagcseréd? Tipikus lipsi mentalitás (nem liberális, ahhoz neked semmi közöd, te a legvadabb lipsi vagy, természetesen jogod van hozzá.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.08. 10:36:33

@chrisred:

"a migrációnak fogalmilag nem szükségszerű eleme, hogy legális vagy illegális legyen."

Valóban, de valahogy a nyugati politikusok is határozott különbséget tesznek a kettő között. Ha te ezt a tényt nem veszed figyelembe, akkor egy magad kreálta libsi álomvilágban élsz.

"Akkor tessék: http://www.geschichte.hhu.de/forschung/studentische-projekte/musik-und-migration"

Egy kiragadott példa mit bizonyít?

"az eredeti latin szó, és az európai nyelvekben, köztük a magyarba átvett fogalom között semmilyen jelentésbeli különbség nincsen."

Kivéve, amikor van, amire hoztam két ellenpéldát, de találhattam volna többet is. És akkor máris ott tartunk, hogy általában nincs különbség, de előfordul, hogy bizony van. Vagyis ott, amit én írtam. :)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.08. 10:38:10

@6.Lenin:

"Mi történne veled, ha min. egyszer el kéne fogadnod, hogy nincs teljesen igazad valamiben?"

1) A liberálisnak mindig igaza van.

2) Ha mégsem, akkor automatikusan hatályba lép az 1) pont.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.08. 10:44:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Nagyon igaz, különösen ennél a pacáknál (vagy ki tudja kicsoda, vagy micsoda).
Nála CSAK az 1) pont létezik.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.08. 10:57:41

@élhetetlen:

"elég rendesen befekszel bármelyik kormánynak már vélemény szinten is. "

Az eszedbe sem jut, hogy nem azért az a véleményem valamiről, ami, mert a Fidesz azt mondja, hanem mert abban a dologban a Fidesz véleménye áll legközelebb az enyémhez? Először van nekem egy véleményem, aztán kiderül, ki áll ehhez legközelebb. Hiszed vagy nem, de vannak olyan dolgok, amelyekben az ellenzékkel értek egyet. Igaz, nem sok.

A helyzet az, hogy nincs általánosan jó megoldás, mert nincs abszolút jó vagy rossz.

"Egyébként mit jelentene az életedben, ha Magyarországon lenne egy-két ezer egynemű házasság? Ettől a tiéd tönkremenne, vagy csak megzakkannál lelkileg?"

Egyébként mit jelent az életedben, hogy Magyarországon nincs egy-két ezer egynemű házasság? Ettől a tiéd tönkrement, vagy csak megzakkantál lelkileg?

" Ha a gyereknek elmondják, hogy nem csak egy fiú és egy lány szeretheti egymást, hanem két fiú és két lány is, és ez természetes, akkor elfogadják, hogy ilyen is van."

Ha a gyereknek elmondják, hogy nem csak egy fiú és egy lány szeretheti egymást, hanem egy felnőtt és egy gyermekkorú is, és ez természetes, akkor elfogadják, hogy ilyen is van.

Abba meg ne köss bele, hogy a pedofília nem természetes, mert az. Liberális alapérv, hogy minden természetes, ami előfordul a természetben. A pedofília is. A kannibalizmus is előfordul. Ahogy az is előfordul, tehát természetes, hogy az új alfahím megöli az előző hím kölykeit. Sőt egy időben ilyen az embernél is előfordult.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.08. 14:06:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Valóban, de valahogy a nyugati politikusok is határozott különbséget tesznek a kettő között."

Már az elején leszögeztem, hogy nem vagyok a politikusok által kisajátított fogalomhasználat híve.
Válasz erre 

chrisred 2021.12.08. 14:11:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Kivéve, amikor van, amire hoztam két ellenpéldát, de találhattam volna többet is."

Nem a jelentéskülönbségre hoztál példát, hanem a jelentéstöbbletre, ami nem ugyanaz. A különbség az, ha más értenek rajta, a többlet, ha más jelentéstartalma is lett. Például a körte alattt ugyanazt értjük, mint a régi magyarok, függetlenül attól, hogy használjuk a villanykörte kifejezést is.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.08. 14:14:08

@chrisred:

Akár a híve vagy, akár nem, ők tematizálják ezt a kérdést, ezért ha erről beszélünk, az ő fogalomhasználatukhoz kell tartanunk magunkat. Ha nem ezt tesszük, akkor végig elbeszélünk egymás mellett.
Válasz erre 

élhetetlen 2021.12.08. 14:17:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Már nem ismétlem meg a kérdést, de azt válaszoltad, hogy az a jó, ami az adott állam kormánya törvénybe iktatott. Erre írtam, hogy „befekszel bármelyik kormánynak”.
„nincs általánosan jó megoldás, mert nincs abszolút jó vagy rossz.”. Azért lehet a véleményem az, hogy az akasztásnál, kiközösítésnél jobb lenne, ha az egynemű párok, akik erre vágynak, élhetnének családban, gyerekekkel? És egy értelmetlen kérdés ezzel kapcsolatban, ha a Fidesz olyan törvényt hozott volna, hogy ugyan, mit számít, házasodhassanak, legyen legális a béranyaság, végül is csak egy törpe kisebbséget érint, akkor már nem is egyezne a véleményed a Fideszével?
„Egyébként mit jelent az életedben, hogy Magyarországon nincs egy-két ezer egynemű házasság? Ettől a tiéd tönkrement, vagy csak megzakkantál lelkileg?”. Csak az van, hogy engem zavar, bár nem tehetek ellene semmit, ha indokolatlanul kitolnak egy kisebb csoporttal, téged meg nem zavar, ha nem vagy érintett. Hozzáállás kérdése.
A következő sorokban már elengedted a hülyeségeid gyeplőjét, amiket sorolsz, azok egy másik ember kárára történnek, míg az egyneműek házassága senkinek sem árt. Nem vagy képes szétválogatni dolgokat? Neked elég, ha azt hiszed, okosat mondtál?
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2021.12.08. 14:24:02

Kicsi milf a nagy pinával.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.08. 18:10:56

@élhetetlen:

"azt válaszoltad, hogy az a jó, ami az adott állam kormánya törvénybe iktatott."

Hazudsz, nem ezt írtam! :) Hanem ezt:

"Az a jobb megoldás, amit pl. Iránban a melegszemélyek által is buzgón gyakorolt államvallás előír. "

Ebből némi intelligenciával - amiben te ezek szerint deficites vagy - kikövetkeztethetted volna, hogy az adott kultúrával kompatibilis megoldás a jobb. Az általam említett Iránban pedig, mint köztudott, a legvégső hatalom nem a kormányé, hanem a vallási vezetőké, akik az iszlám államvallás alapján hoz(at)nak törvényeket.

"Azért lehet a véleményem az, hogy az akasztásnál, kiközösítésnél jobb lenne"

Bármi lehet a véleményed. Legalábbis itt Magyarországon, és itt nyilvánosan el is mondhatod. Németországban már nem annyira.

"ha a Fidesz olyan törvényt hozott volna, hogy ugyan, mit számít, házasodhassanak, legyen legális a béranyaság, végül is csak egy törpe kisebbséget érint, akkor már nem is egyezne a véleményed a Fideszével? "

Bizony, ebben a kérdésben nem egyezne.

"engem zavar, bár nem tehetek ellene semmit, ha indokolatlanul kitolnak egy kisebb csoporttal, téged meg nem zavar, ha nem vagy érintett."

Nem tolnak ki velük azzal, hogy nem engedélyeznek olyasmit, ami eddig sem volt engedélyezve.

"az egyneműek házassága senkinek sem árt."

Látod, ez az, ami elég véleményes. Szerinted senkinek nem árt, mások szerint pedig árt. És erről nem is érdemes vitáznunk, mert neked is megvan az okod a véleményedre, ahogy másoknak is az övékre. A Nyugat több országában már engedélyezték a melegszemélyek házasságát. Ha ez itthon is a lakkosság többségének helyeslésére talál, akkor itt is engedélyezni fogják. Ha pl. jövőre a választók többségének akaratából ballib kormány alakul, akkor az engedélyezni fogja, ezt már előre bejelentették.

Ismerős neked az a szó, hogy demokrácia?
Válasz erre 

MAXVAL bircaman közbaszó 2021.12.08. 20:31:47

Nem szeretem a buzikat!
Válasz erre 

élhetetlen 2021.12.08. 23:53:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez a hazudsz, olyan jól hangzik. Itt kell feladnom, mert ezzel nem lehet mit kezdeni: „az adott kultúrával kompatibilis megoldás a jobb.”. Most tekintsünk el attól, hogy kormánynak nevezzük-e, a hatalom hozza meg a törvényeket. De szerinted van ahol jobb az akasztás, mint a szabad élet. És a Koránban is (nem olvastam), biztosan vannak egymásnak ellentmondó tézisek, ahogy a Bibliában is. És minden hatalom azt emeli ki belőle, ami neki tetszik. Csak egy szellemi sétára hívlak, képzelj el egy nagyon katolikus országot, mint Magyarország, és olyan vezetője lenne, aki visszanyúlna az első emberpárig, ahol a gyerekeik csak egymással párosulhattak, mert nem volt más, és erre hivatkozva hozna egy törvényt, hogy ezután csak testvérek házasodhatnak.
„és itt nyilvánosan el is mondhatod. Németországban már nem annyira.”. Németországban az azonos neműek házassága 2017 óta legális, tehát, ha ott azt mondanám, hogy egyetértek ezzel, akkor biztosan komoly retorzió érne. Jól vagy?
„Nem tolnak ki velük azzal, hogy nem engedélyeznek olyasmit, ami eddig sem volt engedélyezve.”. Talán emlékezzél a nők szavazati jogára, egyetemre járási jogára, ha minden úgy maradt volna, ahogy előtte volt, az nem lett volna kitolás, mert addig sem engedélyezték?
„Látod, ez az, ami elég véleményes. Szerinted senkinek nem árt, mások szerint pedig árt.”. Csak annyit látok, hogy sok hülye azt hiszi, hogy ha lehetne saját gyereke egy homónak, az homó lenne. Nem jutnak el addig, hogy a homók is heteró pároktól születtek már több száz éve is.
„Ha ez itthon is a lakkosság többségének helyeslésére talál, akkor itt is engedélyezni fogják.„. A többség, akik olyanok mint te, soha nem fogják azt mondani, hogy nekem nem árt, de ha valakinek jó, akkor megszavazom, főleg az után, hogy már az alaptörvénybe is beírták, hogy a homó házasság nem engedélyezett, tehát az biztosan rossz.
Demokrácia? Ha sötétek vagy félrevezetettek az emberek, akkor annyit ér.
De befejeztem, már régóta tudom, hogy veled felesleges szót váltani, na, most megint bedőltem.
Válasz erre 

6.Lenin 2021.12.09. 09:30:46

@élhetetlen:

És veled? Ha te ragaszkodsz a saját igazadnak vélthez, a másik ezt miért nem teheti?
Te csak pillanatnyi cselekedetekről beszélsz a saját oldaladról, de nem vizsgálod a következményeit. ezért is jelszó nálatok a múlt eltörlésének a szándéka.
Rossz is lehet, ha állandóan szembe jön az igazság, a sok kudarc.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2021.12.09. 09:35:46

@élhetetlen:

"Ez a hazudsz, olyan jól hangzik. Itt kell feladnom"

Jól teszed, ez az egyetlen helyes lépés részedről, miután elég jellemtelen voltál ahhoz, hogy meghamisítsd a szavaimat. Holott csak egy kattintás lett volna számodra, és pontosan be is idézhetted volna.

"De szerinted van ahol jobb az akasztás, mint a szabad élet."

Még mindig nem érted. Nyilván szerintem is jobb a szabad élet, de semmi jogunk beleszólni Irán törvénykezésébe. Náluk ez a jobb megoldás, mert ez áll közelebb a kultúrájukhoz. Nálunk nyilván nem.

(Mellesleg aki beleszól, legtöbbször az USA, az is gazdasági vagy politikai érdekből teszi, nem emberjogi megfontolásokból.

"ahol a gyerekeik csak egymással párosulhattak"

Inkább párosODhattak, nem? :D

"Németországban az azonos neműek házassága 2017 óta legális, tehát, ha ott azt mondanám, hogy egyetértek ezzel, akkor biztosan komoly retorzió érne. "

Ezért nem. De ha azt hangoztatnád, hogy NEM értesz egyet vele, akkor megnézhetnéd magad. Vagy ha azt hangoztatnád, hogy NEM értesz egyet a muzulmán "menekültek" nyakló nélküli befogadásával. :)

"Talán emlékezzél a nők szavazati jogára,"

Erre igen jó példa Svájc, ahol 0971-ben népszavazáson döntöttek a női választójog mellett. Előtte is volt erről népszavazás, akkor elutasították.

És mit is írtam én korábban? "Ha ez itthon is a lakosság többségének helyeslésére talál, akkor itt is engedélyezni fogják. Ha pl. jövőre a választók többségének akaratából ballib kormány alakul, akkor az engedélyezni fogja, ezt már előre bejelentették." És ha ez megtörténik, bizonyára sokaknak, így nekem sem fog tetszeni, de tudomásul veszem, hogy a demokráciában születhetnek nekem nem tetsző döntések is. De nehogy már egy hangos, de amúgy elenyésző kisebbség döntsön egy évezredes intézményről.

"Csak annyit látok, hogy sok hülye azt hiszi, hogy ha lehetne saját gyereke egy homónak, az homó lenne."

Ezt senki nem hiszi. Attól tartanak, hogy a homoszexuális környezet, amelyben a gyerek felnevelkedik, efelé fogja billenteni a gyerek szexuális identitását, ha az nem kőszilárd heteró.

"Nem jutnak el addig, hogy a homók is heteró pároktól születtek már több száz éve is."

Was du nicht sagst! :D

"A többség, akik olyanok mint te, soha nem fogják azt mondani,"

Ismered azt a szót, hogy demokrácia? Demokratikus döntés? Hát igen, tudomásul kell vennie mindenkinek, hogy egy demokráciában nincs garantálva, hogy mindig mindenkinek tetsző döntések születnek. Én tudomásul veszem. Te ezzel szemben félrevezetett sötéteknek nevezed azokat, akik nem veled értenek egyet - jellegzetes balliberális attitűd.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard