Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Ezt a hat dolgot nem gondoltunk volna a horgosi csata előtt

Ezt a hat dolgot nem gondoltunk volna a horgosi csata előtt

Csak ámulunk és bámulunk, no és persze szörnyülködünk azon, ami az utóbbi napokban történik a magyar határ két oldalán. A nemzeti együttműködés rendszere vagy vízágyúkkal veri vissza a hazánkon keresztül nyugatra igyekvő migránsok rohamát, vagy a tranzitzónákba csalogatva cinikus hivatali eljárással tartja távol az EU területétől a menedékkérőket. Közben a szomszéd országok kezdenek rádöbbenni arra, hogy Magyarország rájuk tolta azt a problémát, amit hónapok óta nem tudott megoldani. Egy dolog biztossá vált a külföldön és belföldön élők számára egyaránt: Az Orbán-rezsimből végképp eltveszett valami fontos, ha egyáltalán valaha megvolt benne: az emberség.

nol_hu_4.jpg

Fotó: nol.hu

1. Külföldi újságírókat vertek agyba-főbe a magyar rendőrök. Szerb tévéseket, lengyel stábot, szlovák és svájci újságíró is áldozatul esett a magyar rendfenntartók keménykedésének. Ebből a tényből kiindulva valószínűleg nem kaptak a rendőrök olyan utasítást, hogy fogják vissza magukat, ha civilek kerülnek a látóterükbe. Csak a 2006. őszi eseményekre utalva: mekkora balhé volt abból, hogy külföldi turistákat is megvertek a rendőrök! A sajtót bántani talán még ennél is meggondolatlanabb tett, főleg úgy, hogy végül a verésben részesült kollégák egy része a szegedi rendőrkapitányság fogdájában töltötte az éjszakát. Kovács Zoltán kormányszóvivő reakciója pedig vérlázítóan cinikus: Az újságíróknak semmi keresnivalójuk nem volt az akció közelében. Ezt mondja László Petrának!

2. Az ENSZ főtitkára is megszólalt. Az Egyesült Nemzetek Szervezetének főtitkára szükségét érezte annak, hogy elítélje a rendőrök brutális fellépését. Ban Ki Mun nem éles kirohanásairól, sarkos megfogalmazásáról híres, de most példás gyorsasággal és kellő keménységgel reagált az eseményekre. A főtitkár New Yorkban újságírók előtt arról beszélt, hogy elfogadhatatlan, ahogy a magyar hatóságok a migránsokkal bánnak. Szijjártó Péter persze nem maradt adósa az ENSZ legfőbb vezetőjének, hiszen azt találta mondani, hogy „Bizarr és elfogadhatatlan" Ban Ki Mun ENSZ főtitkár nyilatkozata.” Hogy ez alatt mit kell érteni, nem tudjuk, de talán a külügyminiszter sem, lényeg, hogy helyre tette a méltatlankodó kisöreget.origo_hu.jpg Fotó: origo.hu

3. A kormány jobban kedveli a hazai ultrákat, mint a külföldi migránsokat. Csak a miheztartás végett, a hazai futballhuligánok szeptember4-i balhéjában több mint húsz rendőr sérült meg, a szerdai horgosi incidensben egy. A közszolgálati televízió szeptember 16-án este hosszasan ecsetelte, milyen brutálisak voltak a támadók, és persze, hogy nem kérünk az ilyen agresszív alakokból. A magyar futballhuligánok ugyanakkor aranyos, jó fiúk, igaz, hogy félévente szétvernek egy teret vagy utcát Budapesten, fogalmunk sincs, hogy egyáltalán miért balhéznak, de ők legalább a kerítésen belül születtek, magyarul szidják a politikusok és a sportvezetők anyukáit, nem akarnak Németországba menni, és háborút is csak filmekben és számítógépes játékokon láttak.

4. Nem gondoltuk, hogy ennyire elszántak a menekültek. Szinte semmi esélyük sem volt a rohammal, és ha sikerült is volna áttörniük, magyar területen összefogdosták volna őket, és egyesével elítélték volna őket, hogy aztán minden reményük elvesszen arra, hogy nyugatra érjenek. Persze nehéz megítélni olyan emberek lelki állapotát, akik háborús övezetből érkezve néhány méterre az ígéret földjétől azzal szembesülnek, hogy bezárulnak a Paradicsom kapui. Hihetetlen csalódásként élték meg a kerítés és a rendőri sorfal látványát. Az is gyorsan egyértelmű lett számukra, hogy az addig ódzkodva fogadott hivatalos menekültügyi eljárás is egy csapda, hiszen egy-két órán belül kipenderítették őket a tranzitzónából, kezükben egy olyan magyar nyelvű papírral, melynek szövegét jobb, ha nem is értik. A csalódás elkeseredésbe, majd dühbe csapott át, és szinte törvényszerű volt, hogy megpróbálnak kitörni. Bért az a taktika, amit a kormányzati kommunikációs agytröszt már napokkal azelőtt erősített a közszolgálati televízón keresztül: a migránsok agresszívak. Nem csoda, hogy jött a könnygáz, a vízágyú, a gumibot, majd a tehetetlenség keserű érzése, mellyel minden migránsnak szembesülnie kellett.

5. Meglepő volt a menekültek gyors reagálása az eseményekre. Annak ellenére, hogy kisebb csoportok továbbra is a szerb-magyar határszakaszon próbálkoznak, a többség rájött arra, hogy ostrom helyett ki kell használni az Orbán-rezsim egyik mulasztását. A horvát határszakasz ugyanis még nyitva volt, ráadásul a katonák és rendőrök többsége a szerb szakaszt védte. Persze a magyar miniszterelnök érezve, hogy zavar van az erőben, azonnal GYODA telepítést rendelte el a horvát határ 41 kilométeres szakaszára is, és ne legyenek kétségeink, ez a kerítés folytatódni fog akár Szlovénia felé is, amennyiben ők is úgy próbálják megoldani a menekültkérdést, hogy átpasszolják nekünk a migránsokat. Az ugyanis kétségtelen, hogy az amúgy is egymással torzsalkodó balkáni országok úgy próbálják hatástalanítani ezt a füstölgő dinamitot, hogy áthajigálják a másik portájára. Ezt a gyakorlatot persze a magyarok fejlesztették tökélyre, nekik mindegy, mi lesz a migránsokkal, csak rajtunk keresztül ne menjenek Németország felé.

444_hu_1.jpg

Fotó: 444.hu

6. Hihetetlen életösztön. Ez a legfontosabb dolog, amit a menekültügyből, mint emberi tényezőből le lehet szűrni. Azok az emberek, akik megismerték a tálibok kegyetlenkedéseit, az Iszlám Állam terrorját, a török menekülttáborok nyomorát, most úgy döntöttek, hogy élni akarnak, mert ha nem munkálna bennük az életösztön, akkor a gyerekeik is elvesznének abban a zűrzavarban, ami most a Közel-Keletet jellemzi. Ha nem ismerjük ezt az indíttatást, nem érjük meg a menekültek menetét Bécs felé, a röszkei gyűjtőpontról való kitöréseket, nem tudjuk értelmezni a lázadásukat a Horgos-Röszke átkelőnél, és azt sem fogjuk pontosan érteni, miért próbálnak meg újra és újra átjönni egy olyan ellenségesen viselkedő állam területére, mint Magyarország. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha arra kényszerülsz, hogy a sápadt arcúak földjére lépj, akkor bizonyára a prérifarkasok egész falkája üldöz.”

134 komment Közéleti ketrecharc Tovább
Ezt a hat dolgot nem gondoltunk volna a horgosi csata előtt Tovább
Facebook Tetszik
0
134 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr617797596

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A migráns invázió kockázatai 2015.09.19. 17:08:27

  Egyelőre beláthatatlanok a hosszútávú következményei  a jóléti európai államokba irányuló menekültáradatnak. A szinte kaotikus helyzetben ránk zúduló információk korrekt, higgadt és főleg reális feldolgozása sem egyszerű feladat. A médiumok által kö...

Trackback: A migráns invázió kockázatai 2015.09.19. 17:07:38

  Egyelőre beláthatatlanok a hosszútávú következményei  a jóléti európai államokba irányuló menekültáradatnak. A szinte kaotikus helyzetben ránk zúduló információk korrekt, higgadt és főleg reális feldolgozása sem egyszerű feladat. A médiumok által kö...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (134)
Az utolsó 100 komment:

midnight coder 2015.09.19. 16:19:49

1. Aki korba közé keveredik, megeszik a disznók. Gondolom a postoló 2006-ban is ilyen intenzitással ajvékolt, amikor nem terroristák közé keveredett firkászokat vertek a rendőrök, hanem mezei járókelőket.
2. Ban Ki Mun-nak akkor kellett volna megszólalnia, amikor a szülőhazája kivégezte Szaddám Husszeint a nemlétező vegyifegyverek ürügyén, és ezzel létrehozta az IS-t. Esetleg akkor is, amikor elkezdték meggyengíteni Aszad elnököt. Csúnya dolog a diktatúra, de ahhoz képest amit Szaddám és Aszad féken tartott elhanyagolható.
3. A hazai ultrák hosszabb távon összehasonlíthatatlanul kisebb problémát okoznak mint a megszállók. Az ultra balhézik, felgyújtanak pár kukát, aztán hazamegy és dolgozik. A megszálló csinál 10 gyereket amiből egy terrorista, a többi 9 pedig támogatja a terroristákat. Az IS sem a semmiből jött elő.
4. Ez semmi. Azt figyeld majd, amikor az unokádat szállító buszon robbantják majd fel magukat Sariát követelve...
5. Mi ebben a meglepő ? Ha 2001 szept. 11-et meg tudták szervezni, akkor ez meghaladja a képességeiket ? Ezek nem gyengeelméjűek, csak terroristák.
6. Ja. Azért ez az életösztön nem mindig annyira erős. Lásd 4.
Válasz erre 

Che21 2015.09.19. 16:20:41

Pár napja még az ment:

" Az ISIS is jobb, mint Magyarország", meg "magyar pokol"., stb.

Most meg nekimennek a kerítésnek, rendőrsorfalnak, hogy bejuthassanak az ISIS-nél is borzalmasabb Magyarországra.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.19. 16:21:53

@Заграница нам поможет, запад с нами.: Itt is muzulmánok tartják a transzparenst, csak itt már megtörtént a befogadásuk:

nemzeti.net/az-arabok-europai-fovarosa-rotterdam-3165585.html
Válasz erre 

Tottone 2015.09.19. 16:22:03

Csak tudnám mennyit lehet ezzel (bérblogger) keresni...de tényleg, most őszintén, jól fizet? Mert akkor lehet hogy én is...

Az ilyen posztoknál nagyon kilóg a lóláb...az utóbbi napokban még az kvázi elismerten "balliberális" blogok is tettek egy-egy "korrekciós" kerülőt, és egyre-másra írták le, hogy tényleg vannak bizonyos problémák ezzel a migráns/menekült áradattal, amit korábban sem ők és sem Európa országainak jelentős része nem vett komolyan, illetve kissé rózsaszínben néztek.

Szóval sokaknak sikerült (egészen magas szinten is) a szájukból másik testrészüket kialakítani, de legalább sokan elismerték (igen, még az Indexen is volt ilyesmi írás).

Erre itt ez a poszt, ami még mindig a heroizált rózsaszín menekült képpel operál. Máshol is leírtam már: attól, hogy valaki menekült még nem lesz jó/rossz/szép/kedves/gonosz/erős/kedves stb. Ember: nem több nem kevesebb. Úgy is tűnt, hogy ezen a blogoszféra jó része túllépett. Sőt a pol-korr "menekült" megnevezést is ritkábban használja, mert érzi, hogy messze nem igaz ez itt mindenkire.

Ennek fényében ez a poszt annyira idejétmúlt, annyira augusztus-végi. Annyira hamis. Akárcsak a fenti képek közül az, ahol az egyébként egészséges, divatos, baseball sapkás márkás ruhás fiatal "menekült" férfiak (fiúk, srácok?) vigyorogva tartják fel a humanity-lost táblát. Micsoda cinizmus. És persze ha megkérdezi valaki, hova menne: "hmmm...Dánia, Hollandia esetleg Norvégia...nem,nem Németország talán már nem is annyira, Ausztria biztosan nem.."...ejj a válogatós mindenit. Nem kétlem: tényleg vannak itt valódi menekültek is, de messze nem olyan arányban, mint amit az ilyen posztok sugallnak.

És ami igazán fontos: ez az egész szabadon tovább engedés fenn tarthatatlan! Nyilván lélek-melengetően liberális elgondolás, hogy emberek a zöld határon jönnek-mennek mosolygva, ahova tetszik. Valódi liberális-utópia. Még az is lehet, hogy egyszer tényleg így lesz. De nem most. Jelenleg ez már rövid távon is a törvényes állapotok fenntartása, biztonságpolitikai és szociális szempontból is horror.

Tényleg az a vicc, hogy cinikus, néma tétlenség szállta meg Európát: ül a Balkán a babérjain és szabadon tol tovább mindenkit. Értem én, hogy háborognak: nyilván nekik az a legkényelmesebb, ha nem kell tenni semmit, csak vonatoztatni, aztán Magyarország majd szívjon. Arról meg mindenki hallgat, mit is jelent a schengeni határok határozott védelme. Azt gondolom egy ilyen helyzetben ennél sokkal kevesebbet biztosan nem. De ahogy valaki megteszi, jön a képmutató felháborodás. Egész addig, amíg az arcukba nem kapnak napi 8-10.000-et. Ennek az egésznek vissza kell terjednie Görögországig, ahol először sz*rnak erre az egészre.

Az olyan "liberális mintaállamok" mint az USA, Kanada, Ausztrália erre már rég rájöttek: szigorú kontroll alatt tartják a beérkezőket, amit földrajzi fekvésük is jelentősen segít. Repülőket, hajókat fordítanak vissza ha kell. 3000 km kerítést építenek a déli határon ha kell (finom szólva is brutálisan védve azt, és még így sem működik...). És szigorú pontozásos bevándorlási rendszert, ha kell. De jól tudják, hogy az egész jogállam, törvényesség, szabadság jogok fenntarthatatlanná válnak a területükön belül, ha nem tudják a résztvevőket kontroll alatt tartani.

Persze törvényesség, kontroll csúnya fémízű szavak...csak más ábrándozva posztot írni és más országokat irányítani.

U.I.:
ez az egész futball huligán - migráns összehasonlítás annyira erőltetett, annyira értelmetlen. Nyilván amíg bűnöző magyar van, addig minden migráns áradat indokolt, jogos, szép, hasznos...
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.09.19. 16:23:13

@Hajdú Peter: "»Külföldi újságírókat vertek agyba-főbe a magyar rendőrök.«"

Ja. Láttunk róla valami felvételt, amikor a bekapcsolva hagyott kamera az agyba-főbe verést örökíti meg? Egyébként ha az újságíró odamegy a kerítéshez, amikor a rendőrök azt mondják, hogy tessék hátrább menni, ugyanolyan törvényszegők, mint a csürhe, és ugyanolyan elbánásra kell számítaniuk, amíg a rend helyreállítása után jut idő az igazolványok nézegetésére.

Tényleg ilyen hülye a világ? Ha én be akarok hatolni, no netán terrorista is vagyok, és szerzek egy kamerát meg biggyesztek egy PRESS feliratú papírt a kalapom mellé, akkor reméljem azt, hogy a rendőr egy támadás közepén azt mondja, hogy "Ja? Maga mehet"? A sajtónak tudósítania lehet, de részt venni a zavargásban már nem.
Válasz erre 

Anti Liberal 2015.09.19. 16:23:25

Te faszfej,

A Szerb és a Horvát kormány soha meg sem próbálta kezelni a problémát. Tehát a Magyar határ zár nem tolt senkire semmit. A maguk ostobasága miatt vannak abban a helyzetben amiben vannak. Mert ha a Szerb állam őrizné a határait akkor nem jutott volna el hozzánk 200 ezer potenciális terrorista és fosztogató. Ez érvényes a Horvátokra , a Macedónokra és a teljesen ostoba Görögökre. Te meg takarodj a büdös kurva anyádba blogolni a németekhez. Hazaáruló köcsög.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.09.19. 16:26:51

@retrovírus: Á, ezeket sose fogja elővenni senki. A rendszerváltás előtti szocialista pártelitet sem vették elő, csak ímmel-ámmal, pedig ők közel sem voltak olyan jól beágyazódva, mint ezek. Innen ezeket csak úgy lehetne kiirtani, ha kiirtjuk a fajtájukat az egész világból, azt pedig nagyon is lesznek, akik megakadályozzák.

@Che21: "Most meg nekimennek a kerítésnek, rendőrsorfalnak, hogy bejuthassanak az ISIS-nél is borzalmasabb Magyarországra."

Úgy van. Jár a pont.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2015.09.19. 16:27:00

@♔bаtyu♔: és a buszokat mièrt fogadjuk?mièrt nem fordìtjuk visza őket?
Horvàtorszàg nem biztonsàgos?
Válasz erre 

jágör68 2015.09.19. 16:28:26

Egy megoldás van: az összes szerb és macedón útvonalon fekvő vasúti és egyéb hidak lebombázása. Mint 1999- ben a szerbiai légicsapások idején. Lehetne élesben bevetni a Gripeneinket.
Válasz erre 

2015.09.19. 16:34:05

@Brix: de valószínűleg te is tudod, hogy ilyen soha nem lesz. Senki nem fog fegyvert adni civileknek, max ha már anarchia lesz és sikerül kirámolniuk pár laktanyát. Dehát nálunk még kirámolható laktanyák sincsenek. Azonkívül egy civil nincs kiképezve fegyverhasználatra, el van hízva, félti a családját, és stresszhelyzetben behugyozik a félelemtől. Nem lesz olyan szervezet se, aki koordinálja őket és hírszerzési információval lássa el, hogy merre kell és érdemes mozogni. Internet nem lesz, vagy nem a mostani, könnyen hozzáférhető formájában, hiszen a szolgáltatók se fognak működni.

Sajnos a legvalószínűbb scenario, hogy a még hatalmon levő ultralib európai kormányok lenyomják a lakosság torkán a befogadás szükségességét, és a netes pufogás ellenére milliószámra fognak érkezni a fekák, arabok. Mert sajnos kimerül ebben az ellenállásunk.
Válasz erre 

Anti Liberal 2015.09.19. 16:35:44

@Androsz: ezért mondom egy ideje hogy illene már az index.hu épületét körbeállni és rendezni egy party-t nekik. A kődobálást pártolják, biztos bírják is. Nem csak a bloggereik hazaárulók de a Panyi és Haasz etc etc faszkalapok is azok. Ideje lenne megcímezni őket.
Válasz erre 

kentauri 2015.09.19. 16:36:15

Európában 700 millióan élünk, évente 600 ezerrel csökken népesség a szírek nélküli bevándorlókat beleszámolva is.
Értem én: ha már fehér nem lakik itt akkor ne lakjon senki és punktum.
Csak tudnám miért csinálok úgy mintha meglepődnék.
Válasz erre 

Anti Liberal 2015.09.19. 16:37:33

@retrovírus: Ha te már most föladod akkor csomagolj. Nem sértegetni akarlak de a helyzet az hogy maradni kell és harcolni ha úgy alakul. Háztól házig ha kell. De most az a fontos hogy tedd meg amit tudsz. Ellensulyozd a ballib faszkalapok propagandáját ne csak itt de a külföldi oldalakon is, és jelentkezz önkéntesnek ha teheted.
Válasz erre 

kentauri 2015.09.19. 16:38:08

A szőlőt meg már a románok se kapálják meg nekünk.
Válasz erre 

Tsteinar 2015.09.19. 16:40:15

Köpj fel és állj alá te barom.
Válasz erre 

klacus 2015.09.19. 16:45:58

Kinek íródnak ezek a cikkek? Nettó hazaáruló duma, szégyen!
Válasz erre 

klacus 2015.09.19. 16:46:59

@kentauri: Hát jobb is, ha Te féléd nem szaporodik.
Válasz erre 

paráznabillegető 2015.09.19. 16:49:14

@Anti Liberal: baszni kell, nem vitás.
kell sok fehér gyerek.
na, este meg is kupakolom az sszonyt! :p
Válasz erre 

2015.09.19. 16:51:57

@Anti Liberal: ebben teljesen egyetértünk, és amikor eljön az ideje, harcolnék is, ha lenne kivel és mivel, és főleg ha jobban körvonalazódna az ellenség. Mert én azt mondom, az igazi ellenség nem a földünket elözönlő primitív véglényhorda, hiszen ők csak az ösztöneiket követik, így lettek megcsinálva. Viszont akik köztünk vannak, ezerszer kártékonyabbak és veszélyesebbek, hiszen a kerítésen belülről bomlasztanak. Tipikusan olyanok, mint a walking deadben a gonosz pap, aki mindig gyanús, és a végén direkt nyitva hagyja a kaput a zombiknak. Fogalmad sincs, milyen aknamunka folyik a háttérben, nem is sejthetjük a valódi méretét. A civil szervezeteknek álcázott ügynökségek csak a jéghegy csúcsa. Ezzel szemben nekünk kb annyi kommunikációs eszközünk van, hogy közösségi oldalakon megosztunk ezt-azt. Itt sajnos nem mi diktálunk.

Amikor 2011-ben volt az a gyöngyöspatai cigánymenekítéses ügy, amit szintén kívülről szerveztek, és egy amerikai "magánember" kibérelte a vöröskeresztet hozzá és odahívta a ballib világsajtót, a washington post ordas cikkére (ami a náci németországhoz hasonlította hazánkat) beírtam egy visszafogott kommentet, mindenféle anyázástól és trágárságtól mentesen, és kb két percig élt. De láthattad te is most, hogy a vezető médiumok hogyan hamisítják meg a híreket és támasztják alá teljesen máshol készült, vagy a kontextusból kiragadott fotókkal.
Válasz erre 

Brix 2015.09.19. 16:53:16

@retrovírus: Szerintem a magyarok jelentős része kapott még katonai kiképzést, és nem fél ezektől a nyamvad ,muzulmán fiatalemberektől...
A svácban pl. otthon van a fegyver... de a lényeg inkább az, hogy legyen egy több tizeres mozgósítható tartalékos sereg, amely a vészterhes időkben fel tud állni a határon...Orbánéknak toborozni kellene önkénteseket , mert szerintem sok ember érzi úgy, hogy most meg kell védeni Magyarországot. Egyelőre nem tudjuk, hogy mi lesz a folyamat vége, de a macedón, görög, szerb állam erejét néznve , azt sem tartom elképzelhetetlennek hogy jövőre már fegyverekkel érkeznek a schengeni határokhoz..
A kvótákat meg nem szabad elfogadni , ez elvi kérdés. Szerintem viseljék a probléma súlyát azok , akik hozzájárultak az exkalálódásához ( elsősorban a németek)
Válasz erre 

2015.09.19. 16:57:50

@Brix: igen, Svájcban, de mi nem Svájc vagyunk. Még a katonák közül is csak azoknak van rendes felszerelésük, akik békefenntartói vagy valamilyen egyéb NATO-missziót látnak el, pl Afganisztánban harcoltak. Az állomány egyéb részének ugyanaz a rom AMD van, ami 20-30 éve is volt. OK, az is alkalmas emberélet kioltására.

Szerinted ezzel a mostani szelfigenerációval mit lehet kezdeni? Komolyan adnál nekik géppisztolyt? És komolyan motiválva lennének, hogy kijöjjenek a romkocsmák homályából meg a morrison2-ből, meg levegyék a tangapapucsot? Ugyan.
Válasz erre 

Brix 2015.09.19. 16:59:16

@kentauri: "Értem én: ha már fehér nem lakik itt akkor ne lakjon senki és punktum.
Csak tudnám miért csinálok úgy mintha meglepődnék. "

Nem érted miről van szó! MI magyarok, és a többi közép-európai ország, szeretné megőrizni a nemzeti kultúráját, identitását és nem akar egy agresszíven növekvő muzulmán kisebbséget! A többi tényező ehhez képest mellékes...
Válasz erre 

Brix 2015.09.19. 17:06:28

@retrovírus: A romkocsmák népe biztos nem, hiszen ott főleg az Együtt -Pm , meg a többi ultraliberális párt szimpatizánsai vannak, de szerintem vannak a fiatalok között olyanok, akik megértik, hogy egy 1100 éves történelmi állam állampolgáraként felelősségei is vannak.
Válasz erre 

Well... 2015.09.19. 17:09:54

az itteni (kanada) hirek folyamatosan nacizzak a magyar kormanyt...akarmit csinal magyarorszag az rossz. Bekuldott halgatoi leveleket, texteket olvasatlanul torolnek. nyomjak a magyarellenes propagandat, kozben meg igergetnek 40-50e menekult befogadasat kanadaba, ami pont addig fog tartani mig a 4 het mulva lezajlik a vallasztas, es akarki nyeri, szepen eltunek a sullyesztobe az igeretek.

www.cbc.ca/news/world/hungary-s-viktor-orban-the-cunning-leader-who-would-keep-refugees-out-of-europe-1.3230749

sose voltam Orban parti , de most jol nyomja. sarni kell a kulfoldi mediakra, es vedeni az orszagot :o)
Válasz erre 

kentauri 2015.09.19. 17:10:36

Értem én, hogy mi jár a fejetekben.....próbálnám elmagyarázni mire gondolok.....te se fogod ezt a helyzetet így látni egy év múlva mint most....semmi nem fog történni, a jó része haza fog kullogni......csak figyeld meg mi lesz itt ha beköszönt a tél, pucolnak vissza.
A törökök is ezért jutottak Bécsig mert kezdet fázni a picsájuk.

És ti sem értitek a lényeget nem a miérttel nem eggyezünk hanem a hogyannal......csak elbeszélünk egymás mellett és ez nem szól másról mint a bal-jobb farokméregetésről.
Válasz erre 

Dr.Démonmac1 2015.09.19. 17:13:12

A kerítés szükséges, de Orbán egy beteg, inkompetens tasz, akit régen le kellett volna váltani, és belökni a börtönbe 20 évre.
Válasz erre 

orient 2015.09.19. 17:14:05

Jelenleg Nemetorszagban tartozkodom huzamosabb ideig. BEszeltem helyiekkel (nemetek). Egytol egyik massziv Merkel vagy szocdem szavazok voltak egesz eletukben. Jelenleg az osszes a szelsojobb partra fog szavazni mert eleguk van az egeszbol. Aki beveszi ezt a humanitarus, sajnaljuk oket, engedjuk be oket maszlagot a nyugatrol nagyot teved. Mire Merkel , es a tobbi politikus felebred hogy szavazoi 90% eltunik par honap alatt a reakciojuk miatt akkor mar keso lesz. 1-2 het es Merkel es baratai ugyan azt fogjak mondani mint Orban csak "viragnyelven"es ugyanugy lezarjak EU hatarait. Csak ugye amit a nemeteknek szabad azt a keleteuropai kistesoknak nem...

Erdemes megkerdezni 1-2 osztrak/nemet hataror nylaitkozatat is. A sok wilkommen kozott azert nem hivatalosan ott vannak a koszonjuk magyarok hogy lezartatok a hatarotokat kommentek is...jelenleg csak a media es politikus egy retege nem fogja fel hogy EU , nyugat Eurpoa lakossaganak 80-90% a tokeletesen ellenzi ezt a bevandorlast.
Válasz erre 

kentauri 2015.09.19. 17:16:06

Ahogy a Feri mondta: megunják és hazamennek.
Aztán tessék!
Válasz erre 

röf 2015.09.19. 17:16:55

Mindenki tudja az igazat, csak van, aki pénzért úgy csinál, mintha ha nem tudná.
Válasz erre 

kentauri 2015.09.19. 17:18:54

Ha meg elkezdenek balhézni kipicsázzuk őket. Ígérem neked ott leszek az első sorban.
Mutassunk már példát emberségből az arab világnak mert így semmivel sem vagyunk különbek náluk.
Válasz erre 

ddi 2015.09.19. 17:20:25

Tetű horvátok, nyomorultak.. csak a pofa nagy..
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.09.19. 17:22:42

@Anti Liberal: Nem fog menni. Az Indexet Izraelben szerkesztik, aztán csak felteszik egy .hu végű domainre. :-))

@kentauri: "Értem én: ha már fehér nem lakik itt akkor ne lakjon senki és punktum."

A te megoldásod pedig az lenne, hogy folyamatosan töltsük fel a hiányt muszlim arabokkal. Engem nem győztél meg.

@Sexual Harassment Panda: "és a buszokat mièrt fogadjuk?mièrt nem fordìtjuk visza őket? Horvàtorszàg nem biztonsàgos?"

Azért nem, gondolom, mert abból most villongás lenne, meg ki tudja, miféle horvát néphisztéria. Majd visszakapják őket később, kisebb adagokban. Egyelőre kénytelenek vagyunk mi vesződni velük, legalább egy ideig. Hogy az osztrákok mennyire segítőkészek ebben, az naponta változik, most éppen ott tartunk, hogy eléggé.

Sajnos a kerítés megépítése után is kénytelenek leszünk mindenkit beengedni, aki nem beszökni próbál, hanem például vonaton jön. Merthogy így európai a dolog. Csinálnak nekünk egy csomó költséget meg problémát.

Igazság szerint a Horgosi Ostrom nem a veszélyessége miatt volt nagyon nyugtalanító, hanem a nemzetközi jelentősége miatt. A fiúkat annyira nem féltem, kicsit rágyúrtak az Újpest–MTK-ra, másfél hét múlva be kell mutatniuk a zöldfülűeknek is, hogy mit tanultak. Sajnos. (Nem lehetne a "szurkolókat" belső ellenségnek nyilvánítani?) De az, hogy a szerbek szartak az egészbe, a Nyugat pedig bennünket cseszeget az egész miatt, na ez az, ami miatt agódni kell.
Válasz erre 

kentauri 2015.09.19. 17:25:03

@orient: Ezt hívják birkaszellemnek.
Mint amikor elpicsázták a fradistákat Szlovákiában... én is szlovák vért akartam inni.

Csak tudnám, hogy fog felszívódni ennyi ember.
Válasz erre 

Józsi01 2015.09.19. 17:28:58

Bakker ezt melyik "civil" szervezet rendelete meg????
Nagyon erőlködtök ti kis degenerált libsik, hogy még jobban gyűlölködjetek. Nem baj megértjük, hisz titeket a jó Isten azért teremtett, hogy gyűlölködjetek. Semmi másra nem vagytok jók. :-DDD
Válasz erre 

midnight coder 2015.09.19. 17:29:23

@Dr.Démonmac1: Nem vitatkozom veled, de sajna ez a beteg, inkompetens fasz még mindig jobban reagált erre a dologra mint az európai politikusok nagy része, és a teljes magyar baloldal. Ha ez utóbbiakon múlna, még ma sem lenne kerítés.

A jugók meg síránkoznak mint a fürdőskurva hogy rájuk toltuk a problémát, de azon senki nem filózik el, hogy ránk vajon ki tolta ?
A megszállók nem tőlük érkeznek egészen véletlenül ?
Válasz erre 

Anti Liberal 2015.09.19. 17:29:30

@Androsz: akkor a nemzeti érzelmű hekkereink dolgozhatnának nem?
Válasz erre 

kentauri 2015.09.19. 17:30:46

@Androsz: Nem hiszem, hogy téged bármivel meg lehetne győzni.

Kivel kellene feltölteni ha már nem akar a magyar az asszonyba élvezni, csak folyton ez az Izraeli-jenki-gyíkember arcraélvezős keresztényellenes fertő.
Válasz erre 

orient 2015.09.19. 17:30:51

@kentauri: Teljesen mindegy minek hivjuk. Ami itt lejon es a mediaban hogy MO a gonosz kelet-eurpoai naci orszag aki nem megerto es midnenki mas fantasztikusan probal segiteni es megerteni a szegeny menekultek sorsat. hahah. Az atlagember ugyanugy utalja ezt az egesz bevandorlast mint a magyarok tobbsege. Ez nem birkaszellem csak teljesen mas kultura es vallas. Pont ez miatt megy a balhe jelenleg kozel keleten is. Mert azonos kulturaju nyelvu emberek nem kepesek egyutt elni egymassal meg egy vallason belul sem Muszlimok: Szunnita - Siita ellentet...De majd itt beilleszkednek. Persze. Mese mind
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.09.19. 17:31:20

Drága blogger, te el is hiszed mindazokat a hazugságokat, amiket leírsz itt?

"Közben a szomszéd országok kezdenek rádöbbenni arra, hogy Magyarország rájuk tolta azt a problémát, amit nem tudott megoldani."

Közben a szomszéd országok kezdenek rádöbbenni arra, hogy pár napig sem bírják azt, amivel Magyarország hónapokon át megbirkózott.

Ez az eseményeknek a valóságot sokkal jobban megközelítő interpretációja. Értem persze, hogy ez alapján nem lehet Orbánt fikázni, hanem inkább el kellene ismerni, hogy helyesen cselekedett - ami nyilván sok ballib bloggernek lehetetlen feladat lenne.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.09.19. 17:33:23

@Dr.Démonmac1: "A kerítés szükséges, de Orbán egy beteg, inkompetens tasz, akit régen le kellett volna váltani, és belökni a börtönbe 20 évre."

Kíváncsivá tettél. Szerinted ha Orbán börtönben lenne, akkor ki építtette volna meg a kerítést? A harcos Kunhalmi Ágikó? A Töketlen Kopasz, akinek a legnagyobb produkciója annyi volt, hogy a Rókaképű Rimát tömi? Netány a hazafias Gyurcsány mester? Öregem, ha Orbán börtönben lenne, sok ember élvezné a német-francia-amerikai protektorátus gyönyörűségeit, hanyatt vágná magát, hogy a hasikáját megvakargassa a Nyugat, de rá lennénk betonozva a szopórollerre, és még beszélni sem lenne szabad róla. És szabadon gyarapodhatnánk a dolgos arabokkal.
Válasz erre 

kentauri 2015.09.19. 17:34:19

@Józsi01: "ti kis degenerált libsik"....ez ám a gyűlölet mentes komment.
Válasz erre 

jágör68 2015.09.19. 17:34:22

@midnight coder:
Mi meg az osztrákokkal csináltuk ugyanezt eddig.
Aki azt hiszi nem német nyomásra történnek itt a dolgok az téved.
Csak nem ártana, ha legalább a háttérben támogatnának- emberekkel, kerítés- anyaggal.
Az ENSZ meg egy sóhivatal. Pár pofánvert söpredék miatt aggódnak, de az USA 1.000 milliárd dolláros nukleáris fegyverkezése nem zavarja Bánki Mún főtitkár- elvtársat. Pedig az nagyot fog szólni, ha Kìna és Oroszország nincs észnél.
Válasz erre 

Anti Liberal 2015.09.19. 17:34:32

@retrovírus: A felszerelésekről és az általános haditechnikai eszközállapotok miatt kell talán megszüntetni a kibaszott segélyezési gyakorlatot. Az elmúlt 20 évet fegyverkezéssel kellett volna tölteni. fejleszteni és vásárolni.Nem szociális segélyeket osztani. Van munka bőven a honvédelemben. Mindig is volt mindig is lesz. A legnagyobb foglalkoztató kellene hogy legyen. Nincs elég nővér orvos, sofőr, híradástechnikus, gépjármű javító? Talán nem kellene leépíteni a sereget..
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.09.19. 17:37:28

@kentauri: "Kivel kellene feltölteni ..."

Hát ahogy a dolgok az utóbbi években mentek, szinte bárki mással. Igazság szerint a kínaiakkal még akkor is jobban járnánk, ha csak minden másodikról tudnánk, mint most. Azok legalább nem rombolni akarnak, hanem megélni. Tény, hogy a sok dologtalan néger sem lenne öröm, de ki tudja, azok legalább akkor dolgoznak, ha ütik őket.
Válasz erre 

Nomante 2.0 2015.09.19. 17:37:34

Előszőr is: A Büdös tetves kurva anyádat, te balos migránsszopó.

Elegem van már a te fajtádból, aki akkor követeli betartatni a törvényeket amikor nekik kedvező.

Magyarország államhatárán, zöldhatárán márpedig senki se sétálgasson csak úgy. Ez a kibaszott genfi egyezményben is benne van, hogy a menekült köteles alárendelni magát a karhatalomnak, köteles jelentkezni. Tehát regisztráció stb. stb.

Más helyen már rég beléjük küldtek volna pár golyót. Ami valóban embertelen, és senki se akarja. Ha holnap 20 ezred magammal kimegyek az osztrákokhoz, azt csinálok amit akarok?

Eddig azt hittem Orbánnál nehezebb lejjebb süllyedni. De ha rajtatok múlna az egyesült Horvát-Szerb hadsereget is tea süteménnyel várnátok, miközben torokra vennétek őket.

Mindenki tudja, hogy ezeknek az embereknek a céljuk Németország, Svédország stb. stb. Szerencsétlen szellemi visszamaradott lányt, úgy lökték vissza volna skandiván országból, hogy csak úgy csattant volna az államhatáron. Ti akkor is azon vesződtetek, hogy hát a szabály az szabály.

Külhoni magyarok nem kellettek volna, pedig azok is tudnak dolgozni, és integrálni se kellett volna őket. De a mindenféle illegális bevándorlók akik megbújnak a tizednyi esetleges menekült közt, azokat beengednétek, hát ha integrálodnak.

Rohadjatok meg és égjetek a pokol tűzében.
Válasz erre 

kentauri 2015.09.19. 17:38:13

@Androsz: Ha Orbán börtönben lenne akkor a Vona Gabi....három héttel később..Eu-s parancsra.
Válasz erre 

na4 2015.09.19. 17:38:24

Legközelebb ha írni támad kedved, várd meg míg elmúlik hülyegyerek.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.09.19. 17:39:51

@Anti Liberal: " Az elmúlt 20 évet fegyverkezéssel kellett volna tölteni. fejleszteni és vásárolni."

Jaaaj, hallottad Fodor Gábor szabadságharcos úr múltkori szavait?? Szorgalmazta a honvédség fejlesztését! Ő! Ezt is megértem, édes Istenem...

Akkor bizony már tényleg hozzá kellene kezdeni, mert komoly a baj.
Válasz erre 

kentauri 2015.09.19. 17:40:06

@Androsz: A kinaiakkal nekem sincs bajom, de mi van ha maguktól nem jönnek?
Válasz erre 

pamut 2015.09.19. 17:43:18

Jó poszt, de nem csak a kormányban nincs emberség hanem a szavazóikban sem.

Nem is értik mi az.
Válasz erre 

midnight coder 2015.09.19. 17:43:35

@jágör68: Ja. Csak közben az osztrákok is minket szapultak, hogy mi az hogy kerítés, és mi az hogy nem fogadjuk be a bevándorlókat. Akkor kezdték csak el picit átértékelni a dolgokat, amikor szépen megindultak innen is a megszállók a határaik felé.
Válasz erre 

Anti Liberal 2015.09.19. 17:43:45

@Androsz: Azzal a faszfejjel kapcsolatban az a kedvenc részem amikor az oktatáspolitikáról beszél.. Az a fasz aki SEMMIT nem csinált miniszterként. Szó szerint SEMMIT. Mesterházy és a fasz Fodor, két olyan ember ebben az országban, akik egy egy működő pártot kaptak ajándékba, mindkét fasz teljesen leamortizálta mindkét pártot. ÉS EZEK HÍVJÁK MAGUKAT POLITIKUSNAK :)
Válasz erre 

Anti Liberal 2015.09.19. 17:45:24

@pamut: Te még nem léptél le valamelyik nyugati országba ??? Valami olyasmit magyaráztál hogy TE nem tudsz itt élni vagy valami ilyesmi..Mert meleg zsidó liberálisként téged mindenki sérteget az utcán meg ilyenek..
Válasz erre 

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2015.09.19. 17:45:45

A posztoló hazaáruló féreg, kötelet érdemelne.
Válasz erre 

pamut 2015.09.19. 17:47:44

@Anti Liberal:

Rólad sem gondolom hogy egyáltalán képes lennél felfogni az "emberség" szó jelentését.
Válasz erre 

Anti Liberal 2015.09.19. 17:49:52

@Nomante 2.0: szeretem ha valaki tisztán érthetően fogalmaz és kimondja a véleményét. Jelen esetben legalább 8 millió magyar állampolgár nevében szóltál. Érted odaállok a sorba ha kell.
Válasz erre 

steery 2015.09.19. 17:49:56

Ez a cikk csupa hazugság, ahogy azt már megszokhattuk a médiától.
1. Agyba-főbe? Erős túlzás. Amúgy meg minek mentek oda? Aki a frontra megy, számítson rá, hogy lelövik. És ne panaszkodjon miatta. Katonadolog.
2. A tömeggyilkosságokért és bűnszervezetek támogatásáért felelős ENSZ fogja be a mocskos pofáját. Van épp elég vér a kezükön a ruandai mészárlás elősegítéséért, a háborúfenntartó csapatok ténykedéséért, a kábítószer termelő és csempésző bűnbandák pénzzel töméséért, meg a többi gazságért. Nem beszélve arról, hogy a BT tagok mind főgengszter lator államok, amik a fegyveriparból élnek és tömik a világ többi részét fegyverekkel meg konfliktusokkal.
3. A kormány rühelli az ultrákat. Ezért agyalják őket a rendőrök.
4. A menekültek hisztiznek, mint a rossz gyerek, hogy ezzel zsaroljanak minket a médián keresztül. És minden alkalommal, amikor engedünk nekik, csak még jobban felbátorítjuk őket. A paradicsom kapui? A muszlimok számára egy keresztény, idegen és ellenséges területen? Ne viccelj már!
5. A menekültek szervezettek. Vannak számítógépeik és telefonjaik és használják is őket. Mi hozzájuk képest folyamatosan le vagyunk maradva. És ez baj.
6. Ha jó dolog az, hogy a menekülteknek van életösztöne, akkor az miért baj, hogy nekünk is van és szintén élni szeretnénk? És nem kérünk az ellenség behatolásából? Mi vagy te? Muszlim bérenc?
Válasz erre 

Szegedi Attila2 2015.09.19. 17:50:39

Ezek rá akarják kényszeríteni az akaratukat egy államra! Eddig sikerlt is nekik mindenhol,itt nem! Egy ország határát és az azt ôrzô rendészeti szervet megtámadni a legsúlyosabb cselekmény.Melyik másik országban lehet ezt megtenni,Európán kívül? Amerikában,Izraelben,arab országokban? Sehol,mindenhol terrorcselekménynek számít!Javaslom a kedves írónak,hogy csinálja ezt meg mondjuk Amerikában....lássuk mi történik vele!!!
Válasz erre 

midnight coder 2015.09.19. 17:51:02

@kentauri: Alapvetően hülyeség az, hogy a létszám automatikusan magas életszínvonalat jelent. Ha ez így lenne, akkor Afrika lenne a világ gazdasági központja. Azok tényleg úgy szaporodnak mint a nyulak.
De a szíreknek is sikerült vagy 150 év alatt 3 millióról 20 millióra növelni a lélekszámot, ami nem annyira tett jót az életszínvonaluknak.

A probléma épp az, hogy van egy rakás ország, ahol szaporodnak a népek mint a nyulak, ugyanakkor a munkaerejük a kutyának nem kell.
Válasz erre 

Anti Liberal 2015.09.19. 17:51:52

@pamut: Szóval az izraeli haverjaid humanitárius megközelítését kívánod a Gaza övezet és a West Bank-i jó tapasztalatok alapján. :) Lehet egyszer létrehozunk egy humanitárius tábort baloldali liberálisoknak mint Te. Pont olyan lesz és annyira humánus, emberséges mint az izraelieké? Rendben?
Válasz erre 

Anti Liberal 2015.09.19. 17:53:14

@Szegedi Attila2: A nyagobb veszély Merkel.. Az hogy Merkel akarja ránk kényszeríteni a világlátását és politikáját nagyobb baj mint néhány ezernyi faszkalap a határon.
Válasz erre 

pamut 2015.09.19. 17:53:38

@Anti Liberal:

Isten de szánalmas vagy... :(
Válasz erre 

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2015.09.19. 17:54:00

"Külföldi újságírókat vertek agyba-főbe a magyar rendőrök"

Veled is ezt kéne csinálni te szarházi hazaáruló.
Válasz erre 

midnight coder 2015.09.19. 17:54:48

@pamut: Szerintem annál szánalmasabb nemigen van, mint aki liberálisként az iszlám európai elterjedéséért harcol. Ez kb. olyan, mintha anno a zsidók beléptek volna Hitler náci pártjába...
Válasz erre 

Anti Liberal 2015.09.19. 17:55:08

@pamut: kellemetlen lehet számodra ha hülyeséget beszélsz és erre rá is világítanak. Na takarodj anyádba vagy egy másik országba hazátlan féreg.
Válasz erre 

pamut 2015.09.19. 17:58:05

@midnight coder: Itt vagy te is humanista? :D

@Anti Liberal: Látom összeszedted magad és olyan intelligensen szólaltál meg ahogy csak bírsz :)))
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.09.19. 17:58:32

@kentauri: "Kivel kellene feltölteni ..."

Ha már szóba került, volna jó ötletem. Amikor majd nem Európáról kérdezed ugyanezt, hanem a szintén fogyó – és híguló – lakosságú Magyarországról, akkor majd azt mondom, hogy már csak az hiányzik, hogy ide arabokat meg mindenféle környezetidegen népséget hurcoljunk be az országba. Van utánpótlás nálunk magyarabb magyarból is a határaink külső szélén, akik SZERETIK Magyarországot, és tudnak dolgozni is, magyarul is beszélnek, és pont jó nekik az a kultúra is, amit már itt találnak, nem akarnának egy vadidegent ideerőltetni.

Ha már annyira szeretjük külföldieket, ugye.
Válasz erre 

Well... 2015.09.19. 18:05:05

@Anti Liberal: well.. a menekultek magukkal hoztak palesztiniai mentalitast, ha nem kapjak meg amit akarnak es azonnal akkor jon a megkovezes....szerinted a hatarokat vedo fegyveres eroknek jo kereszteny modjara orcajukat kene tartaniuk az agresziv tamado csurhe fele ??? ha ok elhozzak palesztinat europaba akkor nekunk el kell hoznunk izraelt .... nincs mas vallasztasunk !!
Válasz erre 

Anti Liberal 2015.09.19. 18:05:53

@pamut: A fajtáddal másképp nem lehet de nem is érdemes. Egy író / olvasó találkozón te lennél az első akit elkezdek megnyúzni :)
Válasz erre 

pamut 2015.09.19. 18:08:33

@Anti Liberal:

Tudod általában szánom a hozzád hasonló kreténeket, de neked a gyűlölet és az aljasság vette el az eszed, szóval téged még szánni sem tudlak.
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.19. 18:12:33

Ócska kis bérblogger. Ma is letudtad a kötelező adagot.

"A kormány jobban kedveli a hazai ultrákat, mint a külföldi migránsokat. Csak a miheztartás végett, a hazai futballhuligánok szeptember4-i balhéjában több mint húsz rendőr sérült meg, a szerdai horgosi incidensben egy."
És ebből miért következik, hogy jobban kedveli a hazai ultrákat te vadbarom?
A futballhuligánokat szétverték, így a sérült is több. Az erőszakos illegális migránsokat pedig "csak" megakadályozták az ország területére való belépésben, puszta tömegükkel, valamint soft tömegoszlató eszközökkel (vízágyú, könnygáz). Itt nem volt gumilövedék, lovasroham, meg gumibotozás. Ezért baromság amit írtál.

" Nem gondoltuk, hogy ennyire elszántak a menekültek."

Indulatból cselekszenek. Majd kíváncsi leszek, hogy mit fognak művelni a német városok utcáin azok , akiket a kvótarendszer alapján mondjuk Lengyelországba akarnak majd áttelepíteni. Szép nagy balhé lesz. Gázát idéző jelenetek Münchenben..
Itt viszont a szakszerűen fellépő magar rendőrökben emberükre akadtak..

"A horvát határszakasz ugyanis még nyitva volt,"

Hát ehhez nagy zsenialitás kellett. Ha előbb eszükbe jut nem járatják le magukat az európai polgárok előtt, akik az esti híradóban láthatták, hogy kik is készülnek hozzájuk. Szép öngól volt, gratulálok hozzá..
Egyébként meg a horvát hatóságok szállítják a horvát-magyar határhoz őket, amíg még tehetik, nem az "überzseni" migránsok jöttek rá erre az útvonalra, ahogy a bérblogger megpróbálja beállítani..
Válasz erre 

2015.09.19. 18:35:36

Nem a szívem csücske az orbán kormány, sőt soha nem szavaztam rájuk.
Az viszont erős túlzás, hogy mi tolnánk a környező országokra a népvándorlókat. Ugyanis délről érkeznek Szerbiából és most már Horvátországból. Gyakorlatilag ezek a népvándorlók alig gyalogaltak idáig, szervezett buszoztatás, vonatozás és embercsempészek szállították és szállítják a magyar határhoz.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.09.19. 18:35:59

@A megvalósult amerikai ólom..: "Indulatból cselekszenek."

Így igaz. Drága Merkel asszony, meg a többiek, amikor majd ezeknek nem tetszik az adó, vagy a segély csökkentése, vagy bármilyen törvény, és a Horgosnál látott technikával fogják "kifejezni a csalódottságukat", akkor vajon a német (stb.) rendőrség vagy egyáltalán az állam hogyan fogja velük a kérdést megbeszélni?

Tegnap tíz percen át néztem az M1-en a kommentár nélkül, vágás nélküli felvételt a határ szerb oldaláról. "Allahu akbar", meg ilyenek. És megtapsolták egymást, amikor sikerült egy rohadt nagy kővel eltalálni az egyik rendőrt. Nagyon nyomasztó volt. Én még nem voltam ilyen eseményen, a rendőrök viszont minden valamirevaló bajnoki fordulón igen, valószínűleg azért tudták hangos anyázás nélkül visszazavarni ezt a menedéket KÉRŐ csőcseléket.
Válasz erre 

Anti Liberal 2015.09.19. 18:37:17

@A megvalósult amerikai ólom..: Nincs más testvérem, csak magyar.
Ha virrasztok, miatta állok poszton,
csak tőle kérek kenyeret
s csak ő, kivel a kenyeret megosztom.
Sok tévelygés és sok kanyar
után jutottam el ide:
ha bűnös is, magyar
s ha tolvaj is, magyar
s ha gyilkos is, magyar,
itt nincsen alku, nincsen semmi "de".

A liberális hazátlan tetveknek ezek a sorok semmit nem jelentenek..
Szerintem az ultráknak nagyon is jelent..
Válasz erre 

Anti Liberal 2015.09.19. 18:39:17

@Well...: Tell the fucked up canadians to wake up and not to let any more arabs into their country.. They have more coloured citizens now than whites.. What the fuck is wrong with them anyway.. Canucks..eh..
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2015.09.19. 18:40:47

@Союз: "Nem a szívem csücske az orbán kormány, sőt soha nem szavaztam rájuk. Az viszont erős túlzás, hogy..."

Pont erről van szó. Egyrészt végre sokan rájöttek arra, hogy nem Orbán vagy a Fidesz szeretése kell ahhoz, hogy valamilyen intézkedésüknél rájöjjünk, ha az nekünk jó. Másrészt: ezek a migránsok pár napra úgyszólván egyesíteni tudták az ország pártosságból kettéváló lakosságát. És ezek után jönnek az agyatlan libsik, és dicsérni kezdi az arabokat. Komolyan, miféle támogatásban bízhatnak? Nehéz elhinni, hogy szánt szándékkal járatnák le magukat az ország előtt. Hacsak nem a Fidesz szervezi ezeket a posztokat.
Válasz erre 

2015.09.19. 18:44:03

Egy kis emlék a közelmúltból: idén januárban dzsihádista merénylők megtámadták a Charlie Hebdo nevű szennylap szerkesztőségét, több embert lemészároltak vagy súlyosan megsebesítettek. A magyarázat: a lap többször is Mohamed-karikatúrákat közölt. Az egész liberális világ felháborodott, szó sem volt akkor toleranciáról, vallási türelemről, integrációról, hanem azt hörögték a hangadók, hogy kitartanak a nyugati kultúra azon vívmánya mellett is, hogy sértő karikatúrákat közölhessenek más vallások szentjeiről, és tesznek a muszlimok ilyen irányú érzékenységére..

Most pedig, néhány hónappal később, nagyjából ugyanezek a „toleráns, emapatikus” emberek ugyanebből a kultúrkörből, ugyanebből a veszélyzónából hirtelen „menekültek” tízezreit akarnák Magyarországra és egész Európára szabadítani, a személyazonosság hiteles ellenőrzése nélkül, pusztán bemondásra, zöld határon keresztül vagy bárhonnan, cselédként kielégítve minden „menekült” kívánságát, hogy ő egész pontosan hová készül, és persze figyeljünk arra, hogy sietős a dolga.

A fene nagy empátiában és toleranciában is vegyük már észre, hogy Magyarország nem átjáróház, még akkor se, ha néhány, az orránál tovább nem látó honfitársunk azzá szeretné tenni! Vegyük már észre azt is, hogy ki kire mit tologat!? Nézzük már meg, az olyan nagyon szolidáris és segítőkész Németországban hány menekültszállást gyújtottak már fel, és hányat itt nálunk a „rohadt rasszista” magyarok!?

Én is meg tudok hatódni a síró gyerekek, a kétségbeesett arcú nők és férfiak fotói láttán, de az a szomorú helyzet, hogy a közeljövőben nem szeretnék ilyen képeket látni saját hozzátartozóimról és barátaimról. Márpedig ennek egyre reálisabb a veszélye. Sajnálom, ha a jogos önvédelmi intézkedéseknek olyanok is kárvallottjai lesznek, akik esetleg valóban segítségre szorulnának, de minden embernek a maga problémája a legfontosabb. Nekik is, nekem is, nekünk is. Nem arról van szó, hogy ide ezentúl senki nem jöhet, hanem arról, hogy az ellenőrizhetetlen és egyre nagyobbá vált illegális emberáradatnak valahogyan véget kell vetni.

Nem mondanám, hogy odáig vagyok Orbánért (ámbár Gyurcsányt sokkal jobban utálom), de ez nem jelenti azt, hogy minden hülyeség, amit csinál vagy csinálni akar. Nem tudom, hogy a kerítés a legideálisabb megoldás-e, de ellenzői miért nem mondanak akkor jobbat? Vagy ők komolyan azt hiszik, hogy az a teendő, hogy kitárjuk a határokat, és jöjjön bárki, bárhonnan, bárhogyan, számolatlanul és ellenőrizetlenül?

Nem én vagyok a rasszista, hanem az, aki azt hiszi, hogy ezt a káoszt nem próbálják kihasználni azok, akik miatt ez az emberhullám egyáltalán elindult. Nem állítom, hogy minden menekült potenciális vagy tényleges terrorista, de azt igen, hogy ezeknek csak töredéke volt tényleges életveszélyben.

A menekültproblémát egyébként szerintem egyáltalán nem Európának kéne megoldania, hanem azoknak az embereknek, akik eljöttek onnan. A szabadság ugyanis olyasvalami, amiért bizony meg kell küzdeni, súlyos áldozatokat kell hozni. Erre a magyar történelem számos szép és szomorú példát kínál.
Válasz erre 

midnight coder 2015.09.19. 18:47:28

@pamut: A pokolba vezető út jó szándékkal van kikövezve. A legnagyobb állatságokat mindig a szent humanizmus nevében követte el az emberiség. Lásd a kommunizmust a maga 120 millió áldozatával.
Válasz erre 

Well... 2015.09.19. 18:55:37

@Anti Liberal: arrol mer kicsit lekestunk, hogy megorizzuk kanadat az eredeti lakossagnak.... ha jol tudom a lakossag 4% az oslakosok szama.... es meglepi... ok sem feherek :oP kanada mindig is bevandorlok orszaga volt ahol nem uniformizalni akarjak a bevandorlokat, hanem bekes egyutelesre tanitani.... es mivel a vilag lakossainak cirka 18% feher ezt jol tukrozi kanada ....ez van :o)
Válasz erre 

klacus 2015.09.19. 19:03:19

Lassan tiszta Trónok harca. Csak azzal a különbséggel, hogy nem délt védjük, hanem északot..

Ül is a mondás.
"Winter is coming"....

Majd arra leszek kíváncsi, hogyha tízezrével fagynak meg a nyűlbélák, akkor mekkora nácik leszünk.
Válasz erre 

2015.09.19. 19:13:13

Sorban a válaszok a számozott bekezdésekre:

1. Írtam már, hogy ez a kormány nem a szívem csücske. A csürhét ütni-vágni kell. 2006-ban csürhe volt az utcákon.
Most pedig a népvándorlók akik nem rendelkeznek papírokkal és illegálisan akaranak belépni Magyarország területére a zöldhatáron. Nem tudja igazolni magát, nem akar regisztrálni, nem akar ujjlenyomatot adni. Hagyni kellene, hogy jöjjenek, majd aztán elindul fél Afganisztán meg Törökországból az a csaknem 2 millió szír? Mi ez átjáróház? Te, mint magyar állampolgár, ha mész egy másik országba beengenének papírok nélkül?
Ezek a népvándorlók (Merkel meghívottjai, Németország és a Nyugat jövő nemzedéke) megrohamozták egy másik állam lezárt határátkelőjét. Ha ezek ennyire agresszívak, akkor nem kellene nekik Szíriában a fronton harcolni?
2. Láthatóan Az ENSZet nem nagyon érdekli, hogy mi a jóisten folyik Szíriában már vagy 5 éve. Nem érdekli az iszlám állam. Nem érdekli, hogy az Észak-Afrikai államokban mi történik már vagy 5 éve. Nem érdekli az sem, hogy Afrikában mit művel a Boko Haram. Pedig Röszkénél ebben a könnygázban meg vízágyúban nem halt meg senki.
3. Az ultrák legalább olyan mélyen vannak, mint a magyar foci.
Három ultra letöltendő börtönbüntetést kapott.
4. Az erdélyi magyarok 89-ben határátkelőhelyeken jöttek és tudták igazolni magukat. A délszláv háború idején sok magyar, horvát, szerb, bosnyák is érkezett hazánkba tudták igazolni magukat.
A népvándorlók között vannak afgánok, pakisztániak, bangladesiek nem csak irakiak meg szírek. De már ott tartok, hogy amennyiben papírral jönnek, akkor sem kell beengedni őket. A holland kormányfőnek hamisítottak szír útlevelet. Mennyit hamisíthatnak egy nap alatt?
5. Szlovénia hasonló állásponton van, mint mi. Ha mégis gond lenne, akkor onnan már az osztrák határ felé fognak menni hódítók és nem reckíroznak azzal, hogy átjöjjenek ide.
6. Ezt én nem nevezném életösztönnek. Egyetlen szóval lehet jellemezni.
Germoney!
Ha a németek és a Nyugat egyes államai de inkább politikai vezetői nem öntenék a pénzt a bevándorlókba, akkor ezek az új honfoglalók az iszlám állam trójai falovai el sem indulnának a Közel-Keletről, Törökországból. Őszintén sajnálom a német népet, a tősgyökeres svédeket, dánokat, franciákat, hogy olyan politikai vezetésük van amilyen. Igen a dolgok mögé kell látni, hogy a nyugati népeknek (nem a politikai vezetőknek), is kezd elegük lenni ebből az egész működésképtelen multikultitól.
Válasz erre 

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.09.19. 19:17:57

@Androsz: No és előkerült valhogy az "egyik hátizsák mélyéről" egy hangosbeszélő is. A kedves német polgár pedig az esti híradóban megtekintehette, hogy milyenek is a kedves illegális bevándorlók, ha nem úgy alakulnak a dolgok, ahogy nekik tetszik.
Nem tudom mire számítottak, hogy elkezdenek keménykedni, és majd a rendőrök szépen beeresztik őket? Ezek sztem tényleg ilyen baleknak nézik az európai állmokat. De most eltaktikázták magukat.
Szerintem a nyugati átlagpolgár meglepődve látta, hogy valaki végre csinál valamit, és nemcsak tűri némán, hogy az illegális bevándorlók tömegei nyomuljanak át a határon, totálisan semmive véve az adott ország és az EU szabályait is. Titkon saját vezetésüktől is ezt várnák, persze az ilyen véleményekkel csak óvatosan. Arrafelé a ballib véleményterror még virul. De majd a "szavazófülkék csendjében" kinyilvánítják a véleményüket..
Válasz erre 

pamut 2015.09.19. 20:02:50

@midnight coder:
Hát igen: humanizmus = kommunista tömeggyilkosságok.

Köszönjük, te valóban nagyon okos vagy.
Válasz erre 

2015.09.19. 21:05:34

@midnight coder: meg lennél lepve, mennyi zsidó segítette és pénzelte Hitler hatalomrajutását és hatalmon maradását. Amerikai bankházak, pl. a Fuggerek, vagy a W nagyapja, Prescott Bush. Ez nem konteó, hanem mainstream történelem. Ha rákeresel, rengeteg adatot találsz, itt van pl egy cikk:
www.theguardian.com/world/2004/sep/25/usa.secondworldwar
Voltak olyan német nagyvállalkozók, akik a bolsevik hatalomátvételtől féltek, ami nem sokkal korábban Oroszországban volt (nem alaptalanul féltek), és így inkább az NSDAP-t finanszírozták.

Ezek a dolgok a legritkábban fekete-fehérek. Ma is ez a helyzet: anélkül, hogy konteózni akarnék, valószínűleg vannak olyan érdekkörök, akik Európa hanyatlására gyúrnak, ki tudja, miféle szándékból, és akikről valószínűleg nem is gondolnád.
Válasz erre 

2015.09.19. 21:19:08

Van az Indexen egy friss cikk.
Nem értem, egyszerűen nem értem.

index.hu/belfold/2015/09/19/homokszem_kerult_az_igazsagszolgaltatas_olajozott_gepezetebe_szegeden/

Mit nem értek?
Idézet a cikkből:
"A férfi Kovács szerint a hazájában dúló háborús konfliktus elől menekült, Szírián keresztül. Magyarországra érkezése előtt nem volt lehetősége menedékjogot kérni, mert a hatóságok vonatról vonatra pakolták..."

Az illegális bevándorló nemzetisége afgán. Meg kell nézni térképen. Afganisztán határos Iránnal, Irán határos Törökországgal. Az afgán illegális bevándorló viszont nem az egyszerű utat választotta, hanem a bonyolultat. Nem elég, hogy azért menekül, mert a hazájában Afganisztánban háborús konfliktus dúl, de ő Iránból közvetlenül nem Törökoszágba menekül, hanem Irakon át Szíriába tart és azon a két államon át vezet az útja, ahol az iszlám állam jelen van és nagyobb háborús konfliktus van jelen. Miért?
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.09.19. 21:23:36

@Союз:
Arról nem beszélve ugyebár, hogy Afganisztánban Németországnak saját megszállási zónája van. Így még az is megeshet, hogy afgán barátunk éppenséggel a német megszállás elől menekül. Erre a németek csak a szíreket akarják befogadni.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2015.09.19. 21:28:37

@Tudományos libsizmus: nem akarnak már senkit, csak még nem tudják hogy kéne megfogalmazni polkorrektul
Válasz erre 

Anti Liberal 2015.09.19. 21:42:51

@Союз: ennek az az oka hogy Irán és Törökország nem bírják egymást túlságosan. A Török - Iráni határ kb majdnem olyan szigorú őrizet alatt van mint az észak koreai déli határ. Könnyebb átszökni Törökországba ahol káosz és szándékosan gyenge határvonal van. A törököknél sok helyen direkt gyenge a határ és okkal. Ha akarod kifejtem bővebben, de inkább ne akard.
Válasz erre 

Anti Liberal 2015.09.19. 21:45:05

@Союз: Remélem érted:) A könnyű török határt természetesen Szíria és Irak irányában értem. Az iráni határról meg legyen elég hogy Törökország NATO tag, gondolom nem kell magyaráznom hogy ez mit jelent az Irán-Török határon.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.09.19. 22:22:04

Na most libsik, ha itt a bevándorlók ezt teszik, azt nem a kertvárosokban fogják tenni, hanem ott, ahol ti laktok.

www.facebook.com/100002899099610/videos/727316884041608/
Válasz erre 

Hannibal ante portas 2015.09.20. 03:24:30

Trombitás Alfréd, ritka csőlátásos szerencsétlen vagy. De nem elég, hogy hülyeségeket írsz, még végteleneül primitív és aljas dolgokat hozol össze nagy-nagy tudatlanságodban. És akkor még nagyon finom és úrias voltam. Ha pedig pontról pontra kérnéd a cáfolatot, itt már többen - pl. Союз is leírták.
Válasz erre 

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2015.09.20. 07:07:22

@Союз: csürhe a kurva anyád
Válasz erre 

2015.09.20. 12:02:13

@enpera:

Jó napot! Én is hasonló jókat kívánok neked.
Csak nem te törtél, zúztál, gyújtogattál, fosztogattál a belvárosban egykoron?
Válasz erre 

2015.09.20. 13:02:59

@pamut:

Úgy látom te liberós vezérmajom megérkeztél te is az akolba, a ha-ra.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.09.17. 18:54:32

Most, az első évfordulón nagyon érdekes látni, hogy akkoriban mennyi marhaságot leírtak a kormányellenes és/vagy migránspárti blogokban. Mára kicsit többet tudunk már, a liberánsok sem kényeztetik ezt a söpredéket annyira.

" a hazai futballhuligánok szeptember4-i balhéjában több mint húsz rendőr sérült meg, a szerdai horgosi incidensben egy."

Például mert itt elég volt a rendőröknek falban állniuk, mert ők védtek, egy lépést sem tehettek volna előre.
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.09.17. 19:26:14

@Dr.Démonmac1: "A kerítés szükséges, de Orbán egy beteg, inkompetens tasz"

Ez így van. Orbánról megoszolhatnak a vélemények, de azóta már tudjuk, hogy a kerítés szükséges.

@midnight coder: "sajna ez a beteg, inkompetens fasz még mindig jobban reagált erre a dologra mint az európai politikusok nagy része, és a teljes magyar baloldal."

Az a fájdalmas, hogy ez egy év elteltével is igaz. A "baloldal" kicsit puhult, a liberáns EU-szónokok pedig tovább hülyültek. Most, a népszavazás előtt két héttel - a poszt idejében még mennyi mindent nem tudtunk a téma jövőjéről! - a baloldal már azt sem tudja, hogy mit mondjon, annyira belezavarodtak a saját süketelésükbe. Okosabbak nem lettek, belátóbbak sem, csak már az ellenállás sem olyan peckes, mint 2015-ben volt.

@kentauri: "Nem hiszem, hogy téged bármivel meg lehetne győzni."

Dehogynem. Gyere ide, és mondd el pontosan, amit mai fejjel erről gondolsz. Komolyan fogom venni. migransozo.blog.hu/2016/09/02/mihez_kezdjunk_a_migransokkal

@pamut: "Rólad sem gondolom hogy egyáltalán képes lennél felfogni az "emberség" szó jelentését."

Ma viszont már te is ismered a migránsok viselkedését, a velük járó bajt és költségeket, és ezeket összevetheted az emberség fontosságával. Nem biztos, hogy ugyanaz jön ki neked most, mint egy éve.

@: "Nem tudom, hogy a kerítés a legideálisabb megoldás-e, de ellenzői miért nem mondanak akkor jobbat?"

Pontosan. A kerítés nem a legjobb, de egy év alatt sem született semmilyen jobb ötlet.

Az a furcsa, hogy egy év alatt az a néhány uniós hangadó nem változott, bár már nekik is kínos néha, hogy ugyanazt kell mondogatniuk. Az EU már csak erőszakkal tudja fenntartani ezt az állapotot, mert a tagállamokban, köztük Németországban is jelentős tömegeknek lett elegük a migránsokból. De még mindig megmaradt a dogma, egy éven át. Ezt akkor senki nem gondolta volna. Azt reméltük, hogy az időközben beáramló másfél millió követelőző, randalírozó, munkavállalásra jóformán alkalmatlan idegen értelmesebb hozzáállást fog kialakítani a liberális Nyugatban. Csalódtam.
Válasz erre 

pamut 2016.09.17. 20:20:26

@Androsz: örülök hogy így aggódsz miattam, de jó hírem van: konzekvens vagyok és én meg tudtam maradni embernek az orbánmaffia által keltette gyűlölet-vihar és tömeghisztéria közepén is.

más meg keresi a kifogásokat, az önigazolását amiért nem tud megmaradni embernek....
Válasz erre 

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2016.09.17. 23:27:56

@pamut: Rendben, akkor tehát te emberségből, gondolom, elvállalod egy migráns rendszeres etetését, ha adnak neki szállást a közelben. Szerintem jelezd valamelyik humanitárius szervezetnek, örülni fognak neked.
Válasz erre 

pamut 2016.09.17. 23:33:53

@Androsz: Pár ezer menekültet befogadhatna az ország, amennyi rám jut a 10 millióból, azt vállalom, ahogy vállalom az arányos részem az egészségügy, oktatást, stb fenntartásából is.

annyira gagyi ez a szokásos dumátok, tényleg fel se fogjátok? mondjuk akikben egy csepp emberség sincs azoktól mit várjak...
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.09.17. 23:34:45

@Androsz:

Tavaly ilyenkor komoly összegben mertem volna fogadni, hogy egy év múlva, azaz ma Merkel már nem lesz kancellár. De be kell látnom, a németek sokkal agymosottabbak, mint gondoltam.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard