Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán Viktor megint túltolta a biciklit

Orbán Viktor megint túltolta a biciklit

Jó lenne olyan országban élni, amelynek miniszterelnöke péntek reggelenként nem érezné szükségét annak, hogy prédikációt tartson saját polgárainak. A mi kormányfőnk sajnos olyan kényszert érez magában, ami lehetetlenné teszi számára, hogy a hét utolsó munkanapján szunyókáljon még egy kicsit, mielőtt elindul, hogy felforgassa az életünket. Orbán Viktor kezd olyan lenni, mint egy okoskodó falusi plébános, aki minden hívének el akarja magyarázni, miről, mit kell gondolnia.

index1_8.jpg

          Fotó: index.hu

Kétségtelen tény, hogy az utóbbi hónapokban termőre fordult a magyar miniszterelnök politikája. Jól megágyazott a menekültválságnak, ráérzett polgárai idegenellenességére, a kerítéseivel átpasszolta a problémát a szomszédos országoknak, az újabb terrortámadások után pedig osztja az észt a mérsékelt európai politikusoknak. Ha hozzátesszük azt a tényt is, hogy a magyar labdarúgó-válogatott kijutott az EB-re, akkor Orbán Viktor igazán nem panaszkodhat a lapjárásra, kihozta az idei őszből, amit csak lehetett.

Ő azonban nem állna meg, viszi a lendület, és életbölcsességeitől sem kíméli meg saját választópolgárait. A legutóbbi péntek reggeli észosztása alkalmával például Nicolas Sárközyre hivatkozva jelentette ki, hogy szerinte újra kell alapítani az EU-t. Hogy ez jó lesz-e Magyarországnak, az még kérdés. Ezzel nyilván azt akarta részben elismerni, hogy a volt francia miniszterelnök szerint a gazdaságilag fejletlenebb országok csak a markukat tartják, amikor a közös Európáról szónokolnak, de amikor valami áldozatot kéne hozni a politikai közösségért, akkor élesen bírálják az alapító országokat. Magyarország ebben élen jár, és magyar származása és jobboldali kötődése ellenére ne számítsunk arra, hogy Sárközy bratyizni fog a magyar miniszterelnökkel.

Orbán most elkezdett látványosan aggódni a schengeni határokért is, ugyanakkor maga verte az első szöget az átjárható Európa koporsójába. Jól tudja, hogy a kerítések és újbóli határellenőrzések most igazolják az ő politikáját, ugyanakkor gazdaságilag olyan sokat veszítünk vele, hogy könnyen visszanyalhat a fagyi. Hiába ostorozza a görögöket azzal, hogy nem állítják meg a menekültáradatot, ugyanez igaz Olaszországra és részben Spanyolországra is, mivel a tengeren nem lehet kerítést építeni, a szigeteken összezsúfolódott embereket pedig nem lehet buszoztatni a szomszédos országok határára, ahogy azt hetekig Magyarország tette.

index_18.jpg

 Fotó:mti

Nem nehéz észrevenni, hogy maga Orbán Viktor sem tudja Európai szinten a megoldást a menekültválságra, ezért pufogtat lózungokat, fogalmaz általánosságokban, ostorozza a közös megoldáson ügyködő Angela Merkelt.

Legjobb példa erre a kvótarendszer merev elutasítása. Pusztán annyit mond erről a Berlin által szorgalmazott megoldásról, hogy őrültség, ám amikor arról kell nyilatkoznia, hogy mit kéne azzal a több százezer menekülttel csinálni, akik már Európának a gazdagabb országaiban vannak, akkor a következő népmesei fordulattal áll elő: „vissza kell őket vinni, az egy nagyon nehéz kérdés, hogy hova". De szerinte a schengeni egyezmény világos, a belépési országba kell őket visszatoloncolni, ami jelen esetben  Görögország. Az már kevésbé érdekli, hogy az amúgy is csődben lévő ország összeroppanna ettől, és az EU-nak újra mélyen a zsebébe kellene nyúlnia, ha egy ilyen kényszerhelyzetbe szorítaná egyik tagországát.

Orbán Viktor taktikája nagyon egyszerű: mindig túltolja a biciklit, soha nem a probléma lényegi elemeivel foglalkozik, hanem hangzatos kijelentésekkel jelzi, hogy ura a helyzetnek. A magyar megoldás még számunkra sem jelent elegendő garanciát arra, hogy gazdasági és politikai krízis nélkül át tudjuk vészelni ezt az időszakot, európai viszonylatban pedig kifejezetten káros, mert más tagországokat hoz kínos helyzetbe. A kvótarendszerrel kapcsolatban két nagyon fontos dolgot nem idéz a kormányhoz közeli média. Az egyik, hogy a más országokba küldött menekülteket alaposan át lehetne világítani, és minden ország saját szempontjai szerint válogathatna a menekültek között, a másik, hogy az unió egységes teherviselése felé vezetne ez az út, ami alól pont azok az országok igyekeznek kihúzni magukat, melyek a legtöbbet profitálnak a tagságból. Ahogy egy ősi dakota közmondás tartja: „Aki este ájultra issza magát a tüzes vízzel, az másnap reggel ne legyen rest megfejni a kecskéket.”

98 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán Viktor megint túltolta a biciklit Tovább
Facebook Tetszik
0
98 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr68094778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hattáb 2015.11.20. 21:13:41

Az Eu alapítói szánalmasan csetlenek-botlanak,legjobb esetben is csak úsznak az árral. Az élet napról napra felülírja az idejétmúlt naív ideológiáikat,látható a híradásokból hogy egyszerűen képtelenek határozott, következetes cselekvésre.A párizsi merényletek( 130 ártatlant kaszaboltak le) másnapján Juncker nehézségeket emlegetett,harmadnap a nyitott határok fontosságáról elmélkedett Merkel és Hollande.Franciaország lecsapott írta a sajtó - 20 bombát dobtak Rakkára,az ISIS főhadiszállására....Komolyan szánalmas,ledobnak 20 bombát épületekre, amit nyilván idejében elhagytak krampuszok.
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.20. 21:40:44

Lemaradtam a doilogról, most megint megbukott Orbán?
Válasz erre 

willcox 2015.11.20. 21:52:53

@BéLóg: Nyugodjál meg nem,tovább kuporgathatja a milliárdokat.
Válasz erre 

Leylandi 2015.11.20. 22:13:25

Trombitás Alfréd újabb kötelező migránsmosdatását hallottuk, tele hazugságokkal.
Miért ne lenne megoldás? Megállapítani, honnan jött (nyelvész szakember pillanat alatt megmondja), és oda visszaszállítani. Nem szólal meg: börtön. Ott majd megszólal.
El KELL osztani, be KELL fogadni? Miért, milyen alapon? Tán az USA, Kanada, Asztrália befogadna minket, ha odamennénk, hogy ott akarunk élni? Mindenki tudja, hogy nem! Akkor mi mért? Mert kell a létszám? Lóf.szt! A világ legnagyobb problémája épp a túlnépesedés, nekünk nagyon is jól jönne, ha a véges erőforrásokat nem végtelen ember akarná felhasználni! Közben letörve a munkabéreket...
Nájsz tráj. De legalább komolyan veszi a munkáját. Igaz, ebben a légkörben ez inkább kontraproduktív.
Válasz erre 

Brix 2015.11.20. 22:37:07

"A magyar megoldás még számunkra sem jelent elegendő garanciát arra, hogy gazdasági és politikai krízis nélkül át tudjuk vészelni ezt az időszakot..."
Európában az egyik legstabilabb ország ma Magyarország, és úgy tűnik, mindenhol az orbáni eszközöket kezdik migráns kérdésben átvenni...
A migráns áradatért leginkább a görögök felelősek, akik nem tesznek semmit az embercsempészek ellen, és kompokkal szállítják a szárazföldre a migránsokat.
Válasz erre 

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2015.11.20. 23:09:37

"szigeteken összezsúfolódott embereket pedig nem lehet buszoztatni a szomszédos országok határára, ahogy azt hetekig Magyarország tette."

Apakezdődiiik, a hónapokig azon vinnyogó blogok, hogy "a fasiszta magyar kormány azonnal engedje továbbmenni szerencsétlen menekülteket" elkezdenek azon zokogni, hogy "a szemét magyarok elárulták ajrópát, mikor engedték továbbmenni a migránsokat".

Eszem megáll.
Válasz erre 

Nemfajtalan srác 2015.11.21. 00:02:57

A migránskvóta utá be lehetne vezetni a libsikvótát is az EU tagállamaiban. Kutyának se kellenek, de ha majd lesz kvóta rá, akkor lenyomják a zemberek torkán a libsit
Válasz erre 

2015.11.21. 00:03:21

@trolololol: Inkább maradj a bassszas-nál. A logika nem a te asztalod.
Válasz erre 

2015.11.21. 00:04:16

@Nemfajtalan srác: A nem fajtalan azt jelenti, hogy te egyfajta vagy?
Válasz erre 

2015.11.21. 00:05:57

@Leylandi: Te, nagyonokos! A szírek törökországból jöttek. Tudod, ott vannak menekülttáborok. Aki nem szír, azt meg visszatoloncolják. Annyi eszed van, hogy néha otthon hagyod?
Válasz erre 

2015.11.21. 00:07:16

@Nemfajtalan srác: Neked a torkodon akadt a libsi. De mi az ? Meg tudnád fogalmazni? Ja, mindenki, aki nem azt mondja, amit te. Illetve , amit mondanak, hogy mondanod kell. Ma ezt, holnap azt.
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.21. 00:25:31

@willcox: Elárulom neked, mert első kézből tudom. Orbán Viktor egyetlen hónap alatt egyedül ellopta a magyar GDP 150%-át és a haverjai még csak ezután kezdtek lopni. Azért tudom, mert nekem is adtak belőle.
Úgyhogy nincs már magyarországos egy lófasznyi GDP-se', mert az már mind el van lopva. Ami mégis maradt azt az EU-tól kaptuk szeretetből meg hogy ne kelljen éhezni a szegényeknek, meg jusson gyógyszerre az olyanoknak mint te.
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.21. 00:28:19

@Könnyen elkaptuk, uram!:
@Könnyen elkaptuk, uram!:
@Könnyen elkaptuk, uram!:
@Könnyen elkaptuk, uram!:
Szia! Te nem tudtad, hogy akár EGYETLEN válaszba is betehetsz akármennyi címzettet is?
Mondjuk egy embernek 4 egymásutáni beírására ez nem megy, de azért én ezt is megoldottam... :-)
Válasz erre 

dare 2015.11.21. 00:37:44

Korábban azt mondtam én is hogy legyen következetes, de nem is szabad túltolni ezt a biciklit.
Valamennyi kompromisszumot nekünk is adnunk kell hogy ne orroljon meg nagyon ránk a nyugat, határozottnak kell lenni a menekültkérdésben viszont az egységes teherviselés elve alapján nekünk is kell valamit mutatni(ésszerű határok között).
Pedig úgy szeretném ha még egy kicsit főnének a saját levükbe a hülyeségük miatt.......megérdemlik ugyan, de talán segítenünk is kéne hogy ne legyen nagy baj.
Ha segítünk akkor is csak úgy, hogy még mi is tudjuk kezelni a helyzetet ha bármi rosszul sül el.
Jól átvilágított emberekkel minimális ugyan a terrorveszély, de nem csak ezt hordozza magában ez, hanem mennyire fogadnak el minket és mi őket.
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.21. 00:50:37

@dare: Szerintem a legjobb megoldás, hogy rengeteg EU-s pénzért bevállalunk vagy félmillió menekültet akik aztán ide is jönnek, majd egy pillanattal később túúúristaként visszamennek ODA ahonnan küldték őket.
Tiszta nyereség lenne és még csak magyarázkodni sem kell. Elvégre ha valaki már BENT VAN Schengenben oda megy ahová csak akar, nem?
Válasz erre 

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2015.11.21. 00:56:50

Hozzáértő menekültszakos felírhatná egy táblára, mennyi menekültet kell befogadni és szétosztani! Mert erről nagyon nagy kuss van. Ez tényleg annyira egyszerű, hogy még patásorbánnak is igaza van, mert mit jelent a kvóta, ha nincs mögötte szám?
Merkel nem közös megoldást szorgalmaz, hanem a saját elképzeléseit próbálja erőltetni másokra. Nem csoda, ha az egész keleti oldal elutasítja és ezt nem hagyhatja figyelmen kívül, mert szépen termelünk nekik, ami meg abból nekünk leesik, az megy el az ő termékeikre. Szóval cseszheti Európa császárnője.
Válasz erre 

dare 2015.11.21. 01:12:24

@BéLóg:Ez jó:)))
És még visznek magukkal vagy félmillió magyart is akik munkát keresnek és a kormány megint csak jól járt.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.11.21. 01:28:07

Már meg is bukott.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.11.21. 01:31:06

@Nemfajtalan srác:
Kérem szépen, végre egy életképes ötlet. A "nyugat" szépen átveheti tőlünk a libsiket. Végül is ők szabadították Európára ezeket az istenbarmait 1968-ban.
Válasz erre 

2015.11.21. 01:36:39

Legjobb lenne ha a menekültek, akik már itt vannak, maradjanak, helyettük menjen a török táborokba az összes libsi
Válasz erre 

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2015.11.21. 01:57:57

@Könnyen elkaptuk, uram!: Hát hallod, most aztán atom logikusan leérveltél a gecibe :D

Azért megismétlem az álláspontomat: az eddig hangosan óbégató-jajveszékelő indexblogok, akik azon sírtak, hogy a fasisztanáci orbánviktor nem engedi tovább a menekülteket, elkezdtek azon zokogni, hogy úristen hogy engedhette tovább a menekülteket a náciorbán.

Nem unjátok már ezt a folytonos lyukra futást? Ismétlésként:

1. Nincs is menekültkérdés...
2. Jó van menekültkérdés, de a kerítés nem megoldás...
3. Jó a kerítés mégis elterelte a menekülteket, de most mindenki minket utál...
4. Más is épít kerítést, de az persze nem kerítés, hanem beengedőkapu oldalelemekkel...
5. A migránsok közt nincsenek terroristák...
6. Úristen terroristák voltak a migránsok közt, orbán hibája...

Hányszor kell még az orcátokra esnetek, mire elkussoltok? De komolyan. Annyira égő, már nekem kínos ez a csetlés-botlás.
Válasz erre 

6.Lеninen röhögők vidám közössége 2015.11.21. 05:27:33

@BéLóg: Nem. Az EU és libsik buktak meg. Ezen a héten hatodszor.
Válasz erre 

Sexual Harassment Panda 2015.11.21. 06:40:38

Jjh
Válasz erre 

wolves84lb 2015.11.21. 07:16:55

@Leylandi: igazi zseni fodeszes vagy---rakjuk őket böribe, úgyis konganak az ürességtől...kb mint a fejed.

Mi lenne, ha nem okádnál folyamatosan a fidesz mellett?
Válasz erre 

wolves84lb 2015.11.21. 07:20:43

@Tudományos libsizmus: sztem jobb lenne, ha inkább a baráti kommunista országok vennék át a mieinket...vagyis titeket.
Válasz erre 

röf 2015.11.21. 07:32:15

Orbán hibát hibára halmoz. Megbukik minden reggel, éjjel, meg este.
Már senki nem áll vele szóba, nem jegyzik a tőzsdén....
A DK is megmondta, az ország lakosságának 75%-a befogadás párti.
(De azért felfüggesztették az aláírásgyűjtést a csorda támogatására.)
Na most ti pénzért vagytok ennyire szánalmasak?
Minden nap fölköptök és aláálltok? Hihetetlen....
Válasz erre 

Ad Dio 2015.11.21. 07:37:42

A kvóta rendszer nem működik. Ez egy tény, nem pedig vélemény. Hány embert is sikerült áttelepíteni a 160.000-ből?...

Az alapgond ugyanis az, hogy amíg nem állítjuk meg az áradatot, senki sem tudja hogy mennyinek a mekkora részét kellene bevállalni. Első lépésként ki kell mondani a willkommenskultur bukását, majd mindent meg kell tenni Európa határainak lezárásáért. Ezután el lehet kezdeni gondolkodni azon, hogy akik már itt vannak, azokkal mi legyen. Egy részük talán hazatoloncolható, míg a többi minden bizonnyal szétosztandó egyenletesen az EU-ban.
Válasz erre 

Andras J Fazekas 2015.11.21. 07:38:48

Egyszer elárulhatná már valaki, hogy balfékoldalon mi értelme van ennek az önlejárató, önsorsrontó ostoba hazudozásnak.

A delikvensek ezektől egyre hülyébbnek és ostobábbnak néznek ki, de azért nyomulnak vele tovább.

Érthetetlen …
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2015.11.21. 07:56:31

@Andras J Fazekas: ezek mind fidesz-propaganda blogok :)
Válasz erre 

Andras J Fazekas 2015.11.21. 08:03:15

@droid_: Jaahh …

Lehet, hogy tényleg rajta vannak a Fidesz kifizetési listáján …
Válasz erre 

kasztor 2015.11.21. 08:12:55

Semmi szüksége a sok bevándorlóra Európának, már épp elegen voltak eddig is. Azért valaki leírhatná konkrétan, hogy:
Kb. hány migránstól mentettük meg Európát?
Hány Mo.-on letelepedni kívánót utasítottunk el?
Hogyan védekezünk a már állampolgárságot élvező esetleges iszlám bűnözők ellen, akik szabadon jöhetnek-mehetnek a shengeni határokon belül?
Válasz erre 

micsoda? 2015.11.21. 08:23:07

Végre, hogy nyilvánosan is megjelent a péntek reggeli "megmondom a tutit" kritikája. Nem merik megmondani a tanácsadói, vagy nem hallgat rájuk, hogy már sok/k. Legszívesebben Kovács Katit hallgatnám, de érdekel, hogy mi történik a világban, ezért bekapcsolva a rádió.
De ha kevés lenne, akkor meglehet hallgatni még délben, és este is, sőt az idézeteket még további napokon is:)
Válasz erre 

Leylandi 2015.11.21. 08:32:40

@Andras J Fazekas: "balfékoldalon mi értelme van ennek az önlejárató, önsorsrontó ostoba hazudozásnak"

Mért keresnék az értelmét, ha jól megfizetik? A baloldal egy része szép pénzeket zsebretesz nyugatbérencségből, nyomja azt a süket dumát, amit ímélen épp átnyomnak neki.
Mi más magyarázata lenne annak, hogy saját maguk alatt vágják a fát, mint az, hogy pénzt kapnak érte? Másként politikus nem menne így szembe a választóival, csak ha megéri neki. Nyerni úgyse tudnak még 100 évig, ők is belátták, akkor meg jöjjön a lóvé.
Válasz erre 

Netuddki. 2015.11.21. 08:33:30

Na de a legjobb mégiscsak az "új alaptörvény kell az EU-nak" bullshit volt! Annyira belejöttek az alaptörvény írásba meg toldozás-foldozásba, hogy az EU-nak is írnának egyt. Főleg, hogy itten már minden flottul megy, "Magyarország jobban teljesít", sőt még anális jobban. Majd az a kádénpés hülyegyerek megírja a zipadján, amúgy is le kéne már cserélni a legfrissebb kiadású apple cuccra őket. Annya picsáját ennek a tolvaj bűnöző kreténnek!
Válasz erre 

Leylandi 2015.11.21. 08:34:03

@wolves84lb: szintén bérenc?
Sarkon áll, és önt szereti, ki az?
Válasz erre 

Netuddki. 2015.11.21. 08:35:39

@Andras J Fazekas: Pofád lapos tolvaj orbánköcsög!

Nem lehetne kitiltani innen (is) ezeket a fizetett, fideszpropagandát nyomató, tolvajokat mentegető trollokat? Nem kéne bűnözőkkel közösködni!
Válasz erre 

Leylandi 2015.11.21. 08:37:28

@Könnyen elkaptuk, uram!: "A szírek törökországból jöttek."

Hát öööö... akkor miért "szír"-ek?
Asszem, ez lesz a nap mondata:-))))))))))))))))))))) Jöhet a KV:-)
Válasz erre 

program készítő 2015.11.21. 08:38:03

Miért is Orbán?,talán nem az L.C.M szellőtette meg a gánti kőből készülő kerítést,,sebaj lett belőle a felcsúti vonatnak alap,bővíti is a hosszát VVRezsi.
Válasz erre 

Netuddki. 2015.11.21. 08:40:24

@Andras J Fazekas: @bértrollbosszantó_kovi1970: Bocs, mellément. ;)
Válasz erre 

Sir Galahad 2015.11.21. 08:54:53

A szerző megint egy álproblémán rágódik. Igen, Orbán időnként elmondja a véleményét a dolgokról, ahogy más politikusok is teszik szerte a világban. És? Nem kötelező meghallgatni.
Válasz erre 

Hmmm... 2015.11.21. 09:03:20

Az a helyzet, hogy az "Orbán és Társai" cég társulata egyfolytában csak eszkalálta a helyzetet (a külföldön is visszhangzó ostoba politikájával, csöndes, háttérben folyó megoldáskeresés helyett: az EU programjának a támadásával, a messzehangzó propagandával, a kerítésekkel, stb).

Ha valaki belegondol a valamelyes anyagi tartalékokkal rendelkező, akár a háborús helyzetből menekülni akaró, akár az ezek mellékvizén besurranni akarók helyzetébe, akkor a határok lezárásának közeledtére / hírére más nem is volt tőlük várható, mint a gyors megindulás, mindenáron.

Évtizedek múlva majd a történelem ítélőszéke fogja megállapítani Orbánék felelősségét, és nem csak ezzel kapcsolatban.
Válasz erre 

Pukka Pad 2015.11.21. 09:19:02

Trombitás, láttál már falusi plébánost? Szerintem soha . A többi igazi ótvar szamárságodról meg nincs értelme beszélni. Valahol piszkosul eltévedtél.
Válasz erre 

Leylandi 2015.11.21. 09:35:49

@Hmmm...: "a határok lezárásának közeledtére / hírére más nem is volt tőlük várható, mint a gyors megindulás, mindenáron"

Aha, szóval nem Merkel a hibás, amért végülis behívogatta őket és amitől még az is elindult, aki addig nem akart, hanem Orbán, amiért felgyorsította azokat, akik már jönni akartak. Így nem 25, hanem már 20 nap alatt értek ide. Lényegi különbség a XXI. századi migránshelyzetre vonatkozóan.

Szintén megfizetik?
És jól?
Adózik ön után az Alapítvány? Lesz ebből nyugdíja? Ezeken gondolkodjon el, mielőtt beáll baromságokat írogatni.
Válasz erre 

Leylandi 2015.11.21. 09:43:31

@Pukka Pad: nyugi, olyan személy, hogy Trombitás Alfréd, nem létezik. Ha találgatnom kéne, ez valahogy úgy mehet, hogy létrehoz egy kintről pénzelt alapítvány egy blogot, bagóért megfizet pár büfészakos bölcsészt, hogy amit átnyom ímélen, azt a napi mantrát felváltva fogalmazzák meg és tegyék ki, bármekkora baromság is, hiszen a reklámokat se válogatja meg a tv-csatorna, mert a pénz beszél.
Sok hozzászóló meg nem érti, mi a logika, ami mentén ezek az írások születnek:-)))))) Hát nincs bennük, b.szki, hogy is lehetne??? Ki köll nyomni a mantrát, hogy a migráns szép, a migráns jó, nem pedig véleményezni... Ezek nem meggyőzni akarnak, hanem bombázni a baromságaikkal, amíg lefagy az agyad (Csubakka-védelem).
Válasz erre 

Kampfer 2015.11.21. 09:48:12

"Mindennapi migránsomat add meg nékem ma!" Felébredtél, botkahuszár???

Kétségtelen tény, hogy az utóbbi hónapokban termőre fordult a magyar miniszterelnök politikája."

Trombita! Tehát, ha visszaolvasod a júniusi, júliusi bejegyzéseidet, nem érzed hülyének magad...? Mert eléggé annak tűnsz...

"...a kerítéseivel átpasszolta a problémát a szomszédos országoknak..."

Vagyis megvédte az országot ettől a szarömléstől! Nem ez volt a kerítés célja...? Mi gátolta meg a szomszédos országokat abban, hogy ők is védekezzenek? Jah, épp most kezdték építeni ők is. Már a macedónok is... Megint hülyének látszol ám!

"...az újabb terrortámadások után pedig osztja az észt a mérsékelt európai politikusoknak."

Írhatnám, hogy azért, mert neki van, azokmeg már elitták és elszívták, de ez demagóg lenne és nem lenne igaz. A valóság azonban az, hogy az élet nap nap után nem az orbán állításait, hanem az eu agyhalott nyomorultjainak a rikácsolásait szarja torkon! Ha ez eddig neked nem tűnt fel, akkor ismét elég hülyének tűnsz...!

"Orbán most elkezdett látványosan aggódni a schengeni határokért is, ugyanakkor maga verte az első szöget az átjárható Európa koporsójába. Jól tudja, hogy a kerítések és újbóli határellenőrzések most igazolják az ő politikáját, ugyanakkor gazdaságilag olyan sokat veszítünk vele, hogy könnyen visszanyalhat a fagyi."

Ez közönséges hazugság! A szöget a szaragyú merkel és az adócsaló, alkoholista génselejt juncker üti folyamatosan Európa koporsójába! A gazdaságnak szerinted mi a nagyobb csapás? Az ellenőrzött határok (ellenőrzés nem egyenlő lezárással, csaxólok), vagy a folyamatos terrorfenyegetettség, ad-hoc biztonságpolitikai intézkedések, a befektetőket elgondolkodtató egyre gyakoribb terrorcselekmények? Gondold át...!

"A kvótarendszerrel kapcsolatban két nagyon fontos dolgot nem idéz a kormányhoz közeli média. Az egyik, hogy a más országokba küldött menekülteket alaposan át lehetne világítani, és minden ország saját szempontjai szerint válogathatna a menekültek között, a másik, hogy az unió egységes teherviselése felé vezetne ez az út..."

Ha a társadalom nem akarja, akkor senkinek semmi joga idekényszeríteni idegeneket, ha világítják őket, ha nem! Továbbá a szlovákok válogatni akartak júniusban. Keresztényeket akartak, muszlimot nem. Mindenféle geciknek elhordták őket azonnal! Szóval hazudsz, botkabérenc! Hazudsz! Nem válogathatnánk! Nem is kell válogatni, egyet sem szabad beengedni, ki kell tolni az összes migráns lapostetűt!

A dakota mondásokban pedig nagyon gyenge vagy! Továbbra is!
Kamp.
Válasz erre 

1ghost 2015.11.21. 10:17:25

@Kampfer: "Vagyis megvédte az országot ettől a szarömléstől!"

Mitől védte meg te húgyagyú? Hány migráns akart itt maradni faszfejkém?
Válasz erre 

Primátor 2015.11.21. 10:18:53

@bértrollbosszantó_kovi1970:

Te egy sajtszagú tetves libsi vagy, ugye?
Válasz erre 

Kampfer 2015.11.21. 10:24:49

@1ghost: és mennyi ragadhatott volna itt? Te büdös kis faszparaszt! Amelyik itt átömlött, akár vissza is baszkodhatják, nem? A fritzek október 21-től elvileg érvényesíthetik a visszatoloncolást akár a szírek esetében is. Azóta itt mennyi ömlött át, te kis szarevő??? Hülyegyerek...
Kamp.
Válasz erre 

1ghost 2015.11.21. 10:30:23

@Kampfer: Mi van te szarfaszú narancspribék? Ideges vagy?
Válasz erre 

Kampfer 2015.11.21. 10:36:02

@1ghost: ostoba vagy, mint a föld... Sima kis libbantgeci! Először is faszparaszt módon ugattál nekem, de ez rólad szól! Másodszor ostobaságot is írtál, de ez is rólad szól... Továbbá sosem voltam fidesz szavazó, még akkor sem, ha ez a kétbites központi idegrendszerednek értelmezhetetlen is. De ez is rólad szól, nem rólam. Negyedszer: az érdemi hozzászólásod pedig a nullához konvergál, de nincs gond, egy mocskos libbant lapostetűtől nem is várható több. Szóval hoztad a szintedet, kis szarnyaló bélféreg! :-) Na, húzz vissza anyád tőgyére, kis szarcsík!
Kamp.
Válasz erre 

1ghost 2015.11.21. 10:41:26

Ne hazudj te orbán csahos ebje! Ócska, tolvaj gernictelen féreg vagy mint a gazdád! Hogy a rohadás esne belétek!
Válasz erre 

Kampfer 2015.11.21. 10:44:08

@1ghost: nem zavarna, ha a fajtád utolsó képviselőinek az ujjára is rábasznák a vagonajtót, te tetű! Remélem, kínnal telve döglesz meg, büdös libbant geci! Anyáddal együtt!
Kamp.
Válasz erre 

1ghost 2015.11.21. 10:54:15

@Kampfer:

Kampfer te láncos ebje az orbánnak! Csaholj! Nyáladdz, nyüszíts hátha csontot vetnek érte!
Válasz erre 

kamasoft50 2015.11.21. 11:08:52

Ahol lószar van, ott veréb is van… tartja a mondás. Ha visszatolnak a múlt század elejére, ezt tapasztaljuk is. De Európa már 21-dik századi módol él, gondolkodik – együtt. Nem falusi budi mellé épít stadiont, vasutat, hanem ha gondja van, azt próbálja közös erővel megoldani, mert van ereje (is) hozzá. Ez a párt meg látott már kerékpárt, persze az nem volt golyóálló, csak golyórázó! De van egy másik mondás is – Bolond lyukból, bolond szél fúj! Fujjj!
Válasz erre 

Kampfer 2015.11.21. 11:42:29

@1ghost: mondom, hogy nem értesz te semmit...! Szánalmas kis idióta! 'szlát!
Kamp.
Válasz erre 

pragmatika2 2015.11.21. 11:52:12

Ez a kvótarendszer kicsit olyan, mint amikor valaki vendégeket hív, aztán rájön, hogy kicsi a lakása, és az én megkérdezésem nélkül, nálam helyezteti el a "vendégeket".
Igenis, kérdezzék meg az állampolgárokat, akarják e. És ha nem, akkor az EU vegye azt figyelembe.
Válasz erre 

DFK 2015.11.21. 11:53:13

Fél Nyugat-európa teli gatyával él egy hete. De azért a migráns szép, a migráns jó. De marhák vagytok.
Válasz erre 

Exploiter 2015.11.21. 11:58:40

A békés iszlám margójára, ezúttal terroristák nélkül:

dex.hu/x.php?id=inxcl&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Fkulfold%2F2015%2F11%2F20%2Fszaud-arabiaban_halalra_iteltek_egy_koltot_istentagadasert%2F
Válasz erre 

2015.11.21. 12:16:39

Teljesen érthető igény, ha azt szeretnétek, hogy Orbán maradjon már végre csöndbe. Eddig ha megszólalt, elég csúnyán égtetek... :)
2015 október 15:
Valóban terror fenyegeti Magyarországot?
szeka.blog.hu/2015/10/25/valoban_terror_fenyegeti_magyarorszagot

"Csehov törvénye szerint, ha az első felvonásban egy vadászpuska lóg a falon, az az utolsó felvonásban el fog sülni. Valahogy e logika mentén építi fel a magyar kormány a menekültekkel kapcsolatos kommunikációját. Ha a kormány egyik tagja agresszívnak, erőszakosnak nevezte a migránsokat, akkor rövidesen provokáltak egy olyan esetet, mellyel ékesen bizonyíthatták, hogy az aggodalom jogos volt. Ha sikerülne bebizonyítani, hogy terroristák szivárogtak be a migránsok között Magyarországra, akkor keretbe zárná a kormány migránsellenes propagandáját, hiszen az egész a párizsi merénylettel (megj: nem a mostani, hanem az előző) indult hódító útjára."

[...]

"Elképzelhető, hogy egyszer kommunikációs kurzusokon fogják tanítani, hogyan építette fel a magyar kormány a Charlie Hebdo elleni merényletből azt a kampányt, amivel először csak plakátokon csicskáztatta a hazánkon keresztül haladó menekülteket, majd erőszakosnak, veszélyesnek, betegségeket, más vallást, és más értékrendet terjesztőknek titulálták őket, és most jöhetne e felépített stratégiának a slusszpoénja, amikor a TEK-esek elő tudnának ráncigálni egy pesti bérház pincéjéből két borostás képű szír menekültet, akik bombákat készítettek egy liberális barátjuktól bérelt helyiségben."

[..]

"Sokan azért gondolnák túlzásnak, hogy Orbán nem riad vissza a terrorveszély valóssá tételétől sem, mert szerintük a miniszterelnök elérte a célját: Visszaszerzett háromszázezer szavazót, elterelte a figyelmet a finoman szólva sem ideális hazai közállapotokról, kimosta a korrupció szégyenéből pártja fontos embereit, a zavarosban halászhatott a migránsügy hónapjai alatt Mészáros Lőrinc, Tiborcz István és Andy Vajna"

2015 november 15:
Hivatalos: Menekültnek álcázva érkezett Európába az egyik támadó
index.hu/kulfold/2015/11/13/lovoldozesek_parizsban_meccs_kozben_legalabb_18-an_meghaltak/hivatalos_menekultnek_alcazva_erkezett_europaba_az_egyik_tamado/

"Ahmad Al-Mohammad, ezen a néven jutott be Európába, valószínűleg Görögországon, Szerbián, Magyarországon és Ausztrián keresztül az a férfi, akit végül csak a Stade De France biztonsági emberei állítottak meg, és aki végül emiatt a stadionon kívül robbantotta fel magát pénteken. A CNN francia politikusoktól származó információi szerint az útlevélen talált ujjlenyomat megegyezett az önmagát felrobbantó férfi ujjlenyomatával. A stadionnál robbantó másik két támadónál hamis török útlevelek voltak. "Terroristák nagyon szervezett új csoportja jelent meg, amelyik menekült csoportokhoz csatlakozik" - idézte a CNN szerzője a neki nyilatkozó francia hivatalnokokat. A korábban egy másik támadónál talált egyiptomi útlevél nagy valószínűséggel szintén hamis. A Guardian arról írt, hogy a fekete piacon a szír papírok igen kapósak, hiszen az ilyen papírokkal utazók könnyebben kapnak menekültstátuszt Európában."
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.21. 12:19:32

"Jó lenne olyan országban élni, amelynek miniszterelnöke péntek reggelenként nem érezné szükségét annak, hogy prédikációt tartson saját polgárainak. A mi kormányfőnk sajnos olyan kényszert érez magában, ami lehetetlenné teszi számára, hogy a hét utolsó munkanapján szunyókáljon még egy kicsit, mielőtt elindul, hogy felforgassa az életünket."

Te sem különbözöl semmiben az általad úgy kifigurázott Orbántól. Sőt rosszabb vagy, te hetente többször is szükségét érzed annak, hogy prédikációt tarts az olvasóknak. Igaz, senki nem köteles elolvasni téged, ám Orbánt sem kötelező meghallgatni. :)

"Orbán Viktor kezd olyan lenni, mint egy okoskodó falusi plébános, aki minden hívének el akarja magyarázni, miről, mit kell gondolnia."

Te meg, Trombitás, már most olyan vagy, mint egy kocsmai bölcs a nyolcadik feles után, akinek mindenről megvan a megfellebbezhetetlen véleménye.

@BéLóg:

Igen, ismét megbukott, de a hétvégén még jópárszor meg fog bukni.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.21. 12:24:05

@DFK:

Még most is arról papolnak, hogy nem a most betolakodott migránsok robbantottak, hanem olyanok, akik már évek óta európában élnek.

Túl nagy szellemi erőfeszítés kell annak felfogásához, hogy pár év múlva a mostani betolakodók is olyanok lesznek, akik már évek óta Európában élnek?
Válasz erre 

2015.11.21. 12:28:14

Oké, oké. Falusi plébános. De végül akkor most megbukott vagy nem?
Válasz erre 

Kampfer 2015.11.21. 12:32:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Üdv! Az lenne a jobbik eset, ha túl nagy szellemi erőfeszítésre lenne szükségük ennek felfogásához. Az szimplán csak azt jelentené, hogy ezek a balfasz és libbant senkiháziak egyszerűen csak síkhülyék, ennyi telik tőlük, a genetika tehet róla. De nem!
Félek, ennél azért rosszabb a helyzet! Nem ennyire hülyék, tudják ezek, hogy mi a kockázat és miből lesz a terrorista! Mégis ezt a csürhét nyalogatják... A módszer ismert, csak a célt nem tudjuk... Még!
Kamp.
Válasz erre 

István Tamasi 2015.11.21. 12:45:37

@maxval bircaman meghízott szerkesztő:
Te ocsmány bulesz birkaszar /ez nem káromkodás hanem ténymegállapítás/!
Az EU pénze nélkül mutyivezérkéd már rég megbukott volna.
Válasz erre 

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2015.11.21. 13:00:58

@Kampfer: De én is arra gondolok, hogyha ezek tényleg ilyen hülyék lennének, akkor írni se tudnának. Én nem értem, hogy a "migráns gyereke lövi le az én gyerekemet" scenárió miért jó valahogy. Szerintem az se kell.
Válasz erre 

jágör68 2015.11.21. 13:01:43

index.hu/kulfold/2015/11/20/nyugat_biztonsagi_intezkedes_iszlam_allam/
Válasz erre 

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2015.11.21. 13:01:53

@István Tamasi: Úgy úgy, Orbán tuti megbukott volna az EU pénzek nélkül. Úgyamúgy 98 és 2002 közt ki volt hatalmon? És eu tagok voltunk-e?
Válasz erre 

1ghost 2015.11.21. 13:12:23

@István Tamasi:

Tök igazad van! Ezt a tolvajt csak az EU tengernyi pénze tartja víz fölött! És még ennek ellenére is csak egy rakás szart tud produkálni ez a tolvaj tetű.

Az biztos, hogy Rákosiék óta ilyen gennyes kormánya nem volt ennek az országnak.
Válasz erre 

István Tamasi 2015.11.21. 13:38:58

@trolololol:
Csak le kell vonni a GDP növekedéséből az EU pénzeket és máris kijön a negítív szám.
A hűbéreseit és kedvenceit is Az EU pénzekből finanszírozott beruházásokkal tömi ki.
Válasz erre 

Kivancsi 2015.11.21. 13:41:51

szerintem meg viktor gyerek tulsokat pofazik inkabb géppityut adnek a kezebe azt apritsa csak a muslim hordakat meg a liberalis mentegetoiket!
Válasz erre 

Hmmm... 2015.11.21. 14:20:07

@Leylandi: Az engem érintő méltatlan felvetésekre válaszom sincs. A többin pedig elgondolkozik az, aki akar. Mint ahogy azon is, hogy mennyire korrekt a "válasza" történeti hűség szempontjából. Ave! :-)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.21. 14:24:35

Trombitás, inkább ebből okosodj:

igazsagalca.reblog.hu/a-bolygok-gyogyereje
Válasz erre 

kvadrillio 2015.11.21. 14:58:53

EZEK A RENESZÁNSZOZÓ ZSIDÓK, AKIKNEK, AHOGY ORBÁN MONDTA: KÖZÖS A GYÖKERÜNK, ÉS KÖZÖS ALAPON ÁLLUNK ? !!! mármint Orbán Viktornak velük közös a gyökere !!!Extra, Antimagyarizmus :: 2015. november 13. 13:45 :: 113 hozzászólás Zsidó könyvárus a Nyirő-olvasó magyarnak: "Te nyomorult református-náci patkány, tehetségtelen, halálraítélt nép vagytok!" Reklám Történetünk a következő: Egy honfitársunk ez év januárjában a jófogás.hu-n látott egy hirdetést, ahol egy illető Nyirő-könyveket (is) kínált eladásra. Fel is hívta a megadott számot, majd elment a könyvekért Szegedre az előzetesen egyeztetett időpontban, mivel egyéb dolga is akadt a városban. A megjelölt helyen meg is vette azokat. Már régen feledésbe is merült a vásárlás, hiszen 10 hónap telt el azóta. November 10-én éjszaka, 1 óra körüli időben a következő sms érkezett a könyvvásárló telefonjára: Te nyomorult református-náci patkány: megöltétek 600 ezer testvéremet, ezért ilyen nulla ez az ország. Ti egy tehetségtelen, halálraítélt nép vagytok! főleg, ha olyan tolvaj patkány áll az élen, mint orbán és hegedűs! Gyáva szar gyilkos banda! Mi fogjuk túlélni!!! Hihetetlennek tűnik a történet, mégsem az. Mivel januárban abban maradtak a hirdetővel, hogy további hasonló könyvek is érdekelnék, és majd keresik egymást, ha van valami a számára, a számot elmentette, így tudta beazonosítani a küldőt. Ami érdekes még a történetben, az az, hogy csak pár mondatot váltottak, mások is válogattak a könyvek között, és a ruházata sem volt olyan, amiből bármire is lehetett volna következtetni. Vagyis aki Nyirő-könyvet olvas, az a hálás galíciai migránsaink szemében "nyomorult, református-náci patkány". Íme a fényképek az üzenetről. Mint látható, a szegedi zsidó könyvárus telefonszáma 20-288-80-36. Ha valaki esetleg Nyirő-kedvelőként és/vagy reformátusként, netán pusztán magyarként sértve érzi magát, nyugodtan elbeszélgethet vele, elvégre ennyire markáns és őszinte véleménnyel ritkán találkozik a goj, az efféle átkozódások inkább csak családi körben mennek "kiirtottéknál". (De persze ajánlott vigyázni, nehogy a végén a TEV-es zsidó maffia áldozatává váljunk: egy véleményt kulturáltan, - főleg! - fenyegetés nélkül is meg lehet fogalmazni, de amúgy sem célszerű saját számról hívni, a Voiptól kezdve számtalan ilyen internetes lehetőség van.) (Kuruc.info) Reklám 113 hozzászólás
Forrás: kuruc.info/r/6/151077/
Válasz erre 

kvadrillio 2015.11.21. 15:00:27

@kvadrillio: sztem....ezt as fenti faszit, haza kell zavarni a saját országába, IZRÜHELBE, könyvet árulni.....:)
Válasz erre 

kvadrillio 2015.11.21. 15:08:07

mijafaszt csinál ez az ANDÍY VAJNA BÁCSI A MAGYAROK MILLIÁRDJAIBÓL ?????

Holocaust-Mátyás király: 5-0

Az elmúlt öt esztendőben öt holokausztról, illetve II. világháború végéről szóló film elkészültét támogatta a Nemzeti Filmalap. Mátyás király, a Fekete Sereg, Tisza István, vagy Toldi ellenben uncsi témának számít a döntéshozók szerint.
Dúró Dóra, a parlament kulturális bizottságának jobbikos elnöke hétfői, budapesti sajtótájékoztatóján csúfos kudarcként értékelte a Nemzeti Filmalap tevékenységét. A politikus felidézte: az elmúlt öt évben egyetlen magyar történelmi film sem készült.

Illetve készült több is, de a jelek szerint a döntéshozók szerint a közönséget csak múltunk egy bizonyos szakasza érdekli. Eltalálták,

a II. világháborúról, illetve annak is az utolsó egy évéről van szó.

A politikus példaként említette Szász János Nagy Füzetét, A Saul fiát, a holokauszt túlélőkről szóló Hajnali lázat, és a hasonló témájú Hazatérést. De kapott támogatást a menekültekről szóló Állampolgár, és a vidéki homoszexuális pár szerelmét feldolgozó Viharsarok is. A legtöbb pénz eddig Goda Kriszta fimjére, a Veszettekre jutott, amiről amúgy a rendező számtalanszor elmondta már, hogy nem a Magyar Gárdáról szól, de a fősodratú média azért nem tett le arról, hogy a messianisztikus küldetéstudattal megvert kisvárosi Rambo-szekta sztoriját összemossák a Gárdával. De nem maradhatott ki a szórásból a magyar filmipar mestervamzere, Szabó István sem, aki n+1-szerre is szembenéz a múlttal a Sins of the father (Az apa bűne) című alkotásban. Persze nem a saját besúgói karrierjével, hanem naná, hogy a nácizmus sötét árnyaival küzd meg. Ezzel együtt tehát az elmúlt öt évben öt holokauszt-tematikájú, vagy valamilyen formában a zsidóüldözést bemutató film kapott támogatást.

Erre persze mondhatnánk azt, hogy nem is olyan sok - ha nem lennének ott a mérleg másik serpenyőjében az elutasított pályázatok. Ugyanis a nyertes alkotásoknál is érdkesebb azoknak az elvetélt ötleteknek a listája, amelyeket a Filmalap kuratóriuma elutasított. Dúró Dóra elmondta: támogatás híján

nem születhetett meg többek között a Toldiról, Bethlen Istvánról, Munkácsy Mihályról, Tisza Istvánról, Mátyás királyról, illetve a Fekete seregről szóló film sem.

A Filmalaptól egyetlen olyan történelmi film kapott dotációt, amely nem a II. világháború, illetve a holocaust idején játszódik:

az izraeli-magyar koprodukcióban készülő Salamon király legendája című rajzfilm.

Az ellenzéki politikus sajnálatosnak nevezte, hogy a nemzeti identitást erősítő, nagy költségvetésű történelmi játékfilmek nem készültek, s megszűnt a Magyar Történelmi Film Alapítvány is.

Dúró Dóra azt is kifogásolta, hogy Andy Vajna, a nemzeti filmipar fejlesztéséért felelős kormánybiztos "nem áll meg", és a médiában is igyekszik teret hódítani. Magyarországnak a kultúrában sincs szüksége oligarchákra - szögezte le.

A jobbikos politikust kérdezték az LMP-nek az offshore cégekbe mentett vagyonokról szóló törvényjavaslatáról is. Dúró Dóra azt felelte, hogy minden indítványt támogatnak, ami előmozdítja a közélet tisztaságát.
Válasz erre 

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2015.11.21. 15:33:00

@kvadrillio: Ok, de a Liza a Rókatündér rohadt jó volt szerintem :D
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.21. 15:49:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Majd megnézem mennyire adják a britteknél az oddsot Patásördög bukására...
Nem hiszem hogy csalódnék, én arra tippelek most valahol 1:1000-nél mehetnek a fogadások és minden egyes ilyen blog hatására 1%-ot emelnek megint. Talán lesz egypár hülye aki mégis fogad rá -- tiszta nyereség a fogadóirodáknak :-)
Válasz erre 

Pipas 2015.11.21. 16:30:38

@István Tamasi: "Csak le kell vonni a GDP növekedéséből az EU pénzeket és máris kijön a negítív szám."

Ha atalyi GDPből levonod az EU támogatásokat, akkor a tavelyelőtti GDPből is illik levonnod és akkor a GDP növekedés kábé ugyanott van, mintha nem vontad volna le.

De persze te úgy számolsz, ahogy akarsz, vagyis ahogy kijön a kedvenc elméleted. :)
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.21. 17:05:34

@Pipas: Jaj barátom, csak nem gondolod hogy a fenti beírást közzétevő és a társai GONDOLKODNI is képesek?
Megmondtam már rég. az egész GDP-t ELLOPTA a Zorbán, nincs is itt semmi GDP már csak a stadionok meg a kerytés és kukában zakók.
Zakók, rengeted a ballib hülyéknek.
Találkozunk velük sírva 2018-ban! csak ehhez kell még egy csomó ILYEN blog, ilyen blogger mint ez.
A Jó Isten adjon nekik hosszú életet és sok-sok kitartást fontos munkájukhoz!
Válasz erre 

Pipas 2015.11.21. 17:10:38

@BéLóg: "GONDOLKODNI is képesek?"

Nem úgy néz ki. :)
Válasz erre 

Pásztor Miklós 2015.11.21. 17:49:41

@BéLóg: Hazudsz. Orbán egymaga kiűzte az oroszokat, lecsökkentette az államadósságot 19300 milliárdról 25000 milliárdra a 3000 manyup felhasználásával. Közben száguld a GDP növekedés átlag évi 2 százalékkal, miközben a GDP 3 százalékát kitevő alamizsnát lök ide az EU.
Válasz erre 

6.Lеninen röhögők vidám közössége 2015.11.21. 18:04:32

@István Tamasi: Te csak a közírói munkásságom egy irigye vagy. Zavar téged hogy én harcolok állhatatosan a ballibsik és a homok lobbi ellen. Fegyverem az internet, ahol Közép-Kelet Európa legismertebb közírójaként rettegnek tőlem az imperialisták.
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.21. 18:05:49

@Pásztor Miklós: Azt tudom hogy kettőnk közül valaki hazudik, ráadásul még a gondolkodás és főleg a számolás is igencsak a nehezére esik.
csak annyit mondok, az megvolt hogy aki X évben Y pénzt vett fel devizahitelben és törlesztőrészlete Z volt, annak X+n év múlva kb 5Z lett a törlesztőrészlete és a papírok szerint kb. 2Y-nal tartozott.
Kicsit elvont vagyok, bocsánat, de gondolom nem zavar ez miközben ostobaságokat írogatsz.
Hiszen nyilvánvaló, hogy ha UGYANEZT az állambácsi tette, akkor rá ezek a "törvénytelenszerűségek" (sic) nem vonatkoznak...
Manyup ügyben is volt már vagy kétmillió blog, ez se zavarjon. Pipas barátunk gondolatmenetét meg meg se próbáld követni mert még sztrókot kapsz az erőlködéstől.
Az EU meg csak tolja ide a pízt lófaszba, oszt' MÉGISCSAK itt van az a fing, mondom fing 2% növekedés (miközben kibújtunk a fizetésimérleg-hiány alóli kötelességszegési eljárásból is). Bezzeg máshol ahová szintén tolja a 3%-ot az EU a lópinába, ott csak nulla-egész-kéttized a növekedés vagy még annyi sem.
De ez lószart se izgasson!
De a lóból is megárt a sokk, így maradok 10 telettel irántad!
Válasz erre 

István Tamasi 2015.11.21. 19:52:40

@Pipas: Ha a tavalyelőtti (2013) GDP-ből is levonjuk a GDP több, mint 4%-át kitevő EU-s pénzeket akkor még inkább negatívban van a GDP.
Válasz erre 

István Tamasi 2015.11.21. 19:56:22

@maxval bircaman meghízott szerkesztő:
Te ocsmány bulesz birkaszar /ez nem káromkodás hanem ténymegállapítás/!
A te "közírói munkásságod"???? hahahaha
Maximum a fitymasz legócskább brossúráit vagy képes felbégetni-felböfögni mert ennyire terjed ki a Zsivkov és Castro janicsárképzőjében kapott "oktatás".
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.21. 20:48:07

@István Tamasi: Nem tudsz te számolni, az már biztos! Az egészből kihagyod aztata a pénzet amitet a fidesz ELLOP! Szóval úgyköll számolni hogy előbb hozzáadunk a géédépéhő tíz teletetet, akarommondani száz alékot. Na aztán ebből levonjuk a fideszlopot, akkor kapunk 105-öt, ebből pedig eltitkolunk simán 3%-ot, na így jön ki az 2014-es 2%-os gédépé növekmény. Korábbi években értelemszerűen hasonlóan.
Mivel a fidesz nem lopott amikor éppen az elmútnyócév volt, akkor természetesen a negatív gédépét és a 3% feletti kőcségvetési hijányot kizárólag az "isteni gondviselés, a világgazdaság pénzbősége és trükkök százai, amikről neked nem kell tudnod" tartotta szinten.
Na. Ez így van, azmá' bisztos.
Válasz erre 

István Tamasi 2015.11.21. 21:11:32

@BéLóg:
Nem védem a cocikat mert éppen elég sok bűnt elkövettek hogy ne védjem. Viszont azt el kell ismerni, hogy a cocikormány alatt negatív GDP a gazdasági világválság alatt volt. Ehhez képest az összes visegrádi ország már rég kihevertze a válságot és 3-4 éve túlhaladták a válság előtti GDP szintjüket, de nem úgy Szotyialista Mutyisztán.
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.21. 21:54:20

@István Tamasi: Én mondjuk nem egészen így tudom, de tudod mit, az sem baj ha neked van igazad!
Válasz erre 

Pipas 2015.11.22. 07:27:39

@István Tamasi: "Ha a tavalyelőtti (2013) GDP-ből is levonjuk a GDP több, mint 4%-át kitevő EU-s pénzeket akkor még inkább negatívban van a GDP. "

Negatív GDP? Az előbbinél még csak a GDP növekedés volt negatív, most már a GDP is?

Te is szoktad hangoztatni, hogy "olyan dolgokat tanítottak az iskolába, amit azóta sem használtam"? :D Most éppen a kivonás az amiről beszélünk. .D
Válasz erre 

Pipas 2015.11.22. 07:34:57

@István Tamasi: "Nem védem a cocikat mert éppen elég sok bűnt elkövettek hogy ne védjem. Viszont azt el kell ismerni, hogy a cocikormány alatt negatív GDP a gazdasági világválság alatt volt."

2006-ban 9,5% államadóssági hiányból sikerült elérni 4,5%-os GDP növekedést. Gondolkodj! Mi a hiba a képben?
Válasz erre 

Pipas 2015.11.22. 07:35:40

@Pipas: "államadóssági hiányból" -> "államháztartási hiányból" természetesen.
Válasz erre 

István Tamasi 2015.11.22. 11:17:49

@Pipas:
Valóban men elég pontosan fogalmaztam, de mint látható te is érted mire gondoltam: "negatív GDP" alatt negatív GDP növekedés értendő.
Válasz erre 

Pipas 2015.11.22. 12:15:10

@István Tamasi: "negatív GDP növekedés értendő"

Amikor azt a kifejezést használod, hogy "GDP növekedés", akkor egy olyan mennyiségre utalsz, aminek a számítása a jól ismert módon történik. Amikor ebből a mennyiségből bizonyos neked ésszerűnek tűnő értékeket kivonsz, az már nem a GDP növekedés.

De tegyük fel, hogy megváltozik a világ, azt mondja, hogy a GDP -be ezentúl nem számít bele az EU támogatás. Nem így van, de tegyük fel.

Akkor viszont olyat nem tehetsz, hogy az egyik év GDP értékéből kivonod, a másik év GDP értékéből pedig nem vonod ki az EU támogatást. Ha pedig mindkét év GDP értékéből kivonod az EU támogatást, akkor a GDP növekedés változatlan marad, feltéve persze, hogy mindkét évben körülbelül ugyanakkora volt az EU támogatás.

Te azonban a következőképpen szeretnél számolni: fogod az egyik és és a másik év GDP értékét, kiszámolod a GDP növekedést kivonva a második év GDP-jét az első év GDP értékéből és ezután kivonod a különbözetből az EU támogatást, meghagyod viszont az EU befizetéseket.

Kapsz egy számot, ami nem jelent semmit. Te azt hiszed, hogy ez a szám azt jelenti, hogy mennyi lett volna a GDP növekedés, ha nam kaptunk volna EU támogatást, de nem azt jelenti. Még csak azt sem jelenti, hogy mennyi lett volna a GDP növekedés, ha az egyik évben kapunk, a másik évben pedig nem kapunk támogatást, de ez már bonyolultabb egy picit.

Hidd el, hogy az ilyen fiktív számításoknak semmi értelme nincs. Fogsz egy összetett és bejósolhatatlan rendszert és "mi lett volna ha" felkiáltással elkezdesz kivonni meg össszeadni belőle elemeket. Ez az általános iskola alsó tagozatának a szintje, de a szomorú valóság az, hogy a legmagasabb egyetemi körök sem tudják kiszámolni, a "mi lett volna ha" kérdésekre a válaszokat.

Azt hiszed, hogy ha 1000 milliárddal kevesebb EU támogatást hívunk le 2014-ben, akkor a GDP növekedésünk 1000 milliárddal lett volna kevesebb? Akkor nem tudod mi az a GDP. :(
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.22. 18:02:17

@Pipas: Én nem vagyok közgazdász de eddig minden beírásodat megértettem. Szóval csak az nem fogja ezt tenni aki nem is akarja. Rajtuk meg úgyse lehet segíteni.
Válasz erre 

Pipas 2015.11.22. 20:14:17

@BéLóg: Én sem vagyok közgazdász. :)
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.22. 20:22:49

@Pipas: Ennek ellenére értelmes szöveget írsz a dologról, tehát NÁLAM biztosan jobban értesz ehhez.
Mondjuk én sem vagyok szakács meg te sem, viszont a záptojást az ehetőtől meg tudjuk különböztetni, nem? :-)
Válasz erre 

Pipas 2015.11.23. 00:04:38

@BéLóg: Igen, a záptojásos dolgot én is szoktam mondogatni. :)
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.23. 00:10:02

@Pipas: Hááát, én inkább kidobom! :-)
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard