Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Párizs nem hisz a könnyeknek

Párizs nem hisz a könnyeknek

Ismét fel kell eszmélnünk egy tragédiából, ismét át kell gondolnunk azt, amit addig önmagunkról és a környező világunkról képzeltünk. Párizs után minden megváltozik, esetleg visszatérünk addigi életünkhöz? Az Iszlám Állam térdere tudja-e kényszeríteni Európát, illetve mi lesz azoknak a sorsa, akik már eddig is sokat szenvedtek a terrortól, de most könnyen a senki földjén találhatják magukat? Nehéz megszólalni november 13-a, péntek óta. Vendégszerzőnk, Siposvölgyi Ármin vállalkozott rá.

trikolor.jpg

                   Fotó: facebook

A véletlen úgy hozta, hogy néhány napja újra megnéztem azt az 1984-ben készült brit filmet, amely Erich Maria Remarque híres regényéből, A diadalív árnyékéból készült. Az alkotás elsősorban Anthony Hopkins feledhetetlen játéka miatt lett klasszikus, ám említsük meg, hogy a rendezőt Waris Husseinnek hívják. Indiai származása ellenére a legjobb brit iskolákba járt, később filmrendezőként számos sikeres produkció jelzi tehetségét.

Waris Husseint bizonyára megérintette a regény témája, hiszen A diadalív árnyéka többek között a kitaszítottságról, az ember kiszolgáltatottságáról, valamint a bizalmatlanságról szól. A film első perceiben gyakran hangzik el a „menekült” kiszólás, amikor a párizsiak meglátnak valakit, akinek öltözékén, viselkedésén, beszédén érződik, hogy Európa valamelyik országából érkezett Párizsba a nácik elől. Elsősorban olyan németeknek nyújtott menedéket a francia főváros, akik Hitler terrorja elől szöktek el abban reménykedve, hogy a szabad világ befogadja őket, menedéket nyújt, és ha a diktátor ellen harcolni kell, itt legalább lehetőségük nyílik rá. A franciák közül azonban sokan nem örültek a menekültek érkezésének. Eleve nem szerették a németeket az alig húsz éve vége tért véres világháború miatt, ráadásul a menekültekkel együtt kémek, sőt gestapósok is beszivárogtak az országba.

A hatóságok sem kímélték különösebben a menekülteket. Hivatalosan nem dolgozhattak, ha a papírjaik nem voltak rendben, internáló táborba küldték őket, sőt sokukat ki is toloncolták, így a nácik véres bosszút állhattak rajtuk. A második világégést megelőző feszült napokban játszódó történet talán soha nem volt olyan aktuális megírása óta, mint most. Párizs könnyezik, mert a félelem, a gyanakvás és a kiszolgáltatottság érzése ismét szorongatja a szabadság városát.   

Nehéz azzal szembesülni, hogy ilyen helyzetben mindenképpen véleményt kell mondani arról a folyamatról, ami idáig vezetett. Lehet hibáztatni az elhibázott nyugati politikát, amely rosszul kezelte a közel-keleti térséget, lehet kárhoztatni a titkosszolgálatokat, melyek képtelenek voltak megakadályozni egy ilyen bestiális merényletsorozatot, és persze lehet szidni a demokrácia nyugati felfogását, mely jóval nyitottabb, befogadóbb, toleránsabb, mint a mi keleti változatunk. Az igazán nehéz kérdés azonban az, hogy mi legyen ezek után azok sorsa, akik a kegyetlen iszlám fundamentalizmus elől menekültek el saját otthonaikból, és a terror halálangyala most azzal fenyegeti ezeket a tömegeket, hogy Európa kapui is bezárulnak előttük. Olyan érzékeny morális kérdésekre kellene megfontolt választ adnunk, mint például, hogy megtagadjuk-e a segítséget az ártatlan áldozatok százezreitől, mert általuk nő a fenyegetettség érzése bennünk?

trikolor1.jpg

             Fotó: facebook

Nem pusztán biztonsági, politikai, gazdasági kihívásokra kell megfelelő válaszokat találnunk, hanem rendkívül súlyos erkölcsi kérdésekre is. A magyar társadalom szembesült már azzal, milyen megosztó jellege van egy olyan súlyú problémának, amikor mások tragédiáját a politikai haszonszerzés eszközének tekintik döntéshozók, így nem magának a humanitárius krízisnek az elhárítására irányul a politika figyelme, hanem annak felerősítésére. A médiai szerepe talán soha nem értékelődött fel ennyire a rendszerváltás óta, hiszen, ha e két megközelítési mód közül az utóbbit favorizálja egy szerkesztőség, olyan alapértékeket próbál negligálni, mint az együttérzés, szolidaritás vagy emberiség.

A párizsi gyászt követően valószínűleg a politikusok ismét elkezdik járni a saját útjukat, és mindenki érdekeinek megfelelően interpretálja az eseményeket. A harag és bosszúvágy perzselő tüzénél sütögetik a pecsenyéjüket azok, akik úgy gondolják, hogy az Iszlám Állam újabb rémtette az ő bezárkózó, idegengyűlölő politikájukat igazolta. Mások viszont továbbra is hangoztatni fogják, hogy az Európai Unió alapértékeit támadták meg, és ha ebben a helyzetben gyengének, megalkuvónak mutatkozunk, akkor győz az a szemlélet, amely a kontinens újbóli megosztására törekszik.

Ez az a szituáció, amikor nincs, és nem is lehet egyszerű válaszokat adni a felmerülő kérdésekre. A szélsőségesek persze mindig az EU döntéshozói szemére vetik, hogy körülményesek, így lassan reagálnak a kihívásokra, de most tényleg megfontoltságra van szükség. A terror ma már nem csupán célzottan, bizonyos kiemelt csoportokra (karikaturistákra, zsidó intézményekre, rendfenntartókra) mért csapást, hanem válogatás nélkül mindenkire, aki épp a bombák és géppuskák közelében volt. A civilek elleni merénylet olyan provokáció, ami egyértelműen jelzi: Az Iszlám Állam a háborút ki akarja terjeszteni a kontinensünkre, és ha Európa kormányai rossz választ adnak erre a kihívásra, akkor könnyen teljesülhet a fundamentalisták akarata.

Ha valaki eddig át akarta aludni a közelgő özönvizet, jobb, ha most felébred. Olyan fenevad támad ismét közös értékeinkre, amelyhez hasonló 1939-ben élezte a körmeit a német-francia határon. Ha ugyanolyan rossz válaszokat adunk a felmerülő morális kérdésekre, mint annak idején, akkor megismétlődhetnek a tragédiák. Talán a mostani merényletek kíméletlensége végre megadja sok kételkedő számára a választ arra a kérdésre, miért menekülnek el milliók egy ilyen barbár hadigépezet elől, és miért veszett el számukra a remény, hogy rövidesen visszatérhetnek a saját otthonaikba. Egyelőre persze a saját otthonaink a legfontosabbak, ami érthető, de a történet itt messze nem ér véget… 

158 komment Közéleti ketrecharc Tovább
Párizs nem hisz a könnyeknek Tovább
Facebook Tetszik
0
158 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr558079664

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem vagyok téliszalámi! 2015.11.15. 13:36:59

Nem vagyok se téliszalámi, se párizsi. Manapság, amikor erősödik a harc az egymást kiirtani szándékozó debil liberális európaiak és debil iszlamista arabok között, hová álljon a csendes többség, mely egyformán elítéli mindkét oldalt? Természetesen se...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (158)
Az utolsó 100 komment:

shaggyman 2015.11.15. 17:45:20

nem tudom mi kell még, hogy a posztíróhoz hasonlókban tudatosuljon, hogy itt legnagyobbrészt nem azokat kell befogadni, akik "iszlám fundamentalizmus elől menekültek el saját otthonaikból", hanem sima gazdasági bevándorlókat, akiknek nagy része nem háborús országból érkezik.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.11.15. 17:45:26

@Tudományos libsizmus: Szeretem Isten Igéjét, ezért szívesen beszélgetek Róla:-)
Válasz erre 

ördöngös pepecselés 2015.11.15. 17:45:48

Le kell zárni a határokat, mesterlövészeket küldeni a partokra, aki bejön lepuffantani.
USA ezt teszi az illegális mexiókiakkal csaxólok. De ők a világ csendőrei, nekik bármit lehet.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 17:46:47

@gázóra ellenőr: Írtam valahol ilyet farok? A liberális EU viszont talán úgy néz ki, meg fog bukni.

Amúgy neked egy link:

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/merkel_megbukhat_egy_honap_mulva.605922.html
Válasz erre 

ördöngös pepecselés 2015.11.15. 17:46:59

@Sexual Harassment Panda:

2 eset van. Vagy szélsőjobbos párt a Fidesz te szerinted, vagy a Jobbik fog legközelebb nyerni.

Melyik?!
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.11.15. 17:47:04

@gázóra ellenőr: "Veled, KISZ titkár? :-))" Valóban Kisz titkár volt, vagy csak a levegőbe puffantottad el ezt?
Válasz erre 

gázóra ellenőr 2015.11.15. 17:49:51

@miketbeszéltek: Közismert hogy KISZ titkár volt. Egyszer leírta, azóta többen is rajta vannak. Utána meg magyarázkodott, hogy csak azért lett KISZ titkár, hogy bevágódjon a főnökénél és így előbbre jusson. Még le is írta a hülyéje milyen genny ember.
Válasz erre 

gázóra ellenőr 2015.11.15. 17:51:38

@♔bаtyu♔: Szóval megbukik az EU. Értem. :-)) Mi van batyuka, az egész vasárnapod a gép előtt töltöd? Ma hány röfid volt? Hajtasz a 13 ezerre még ezen a héten?
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.11.15. 17:51:53

@♔bаtyu♔:
Sajnos nem tudják megbuktatni, legalábbis békésen. A CDU/CSU-nak egyedül nincs meg a többsége. Az SPD pedig nem fog a buktatásba beszállni, mert pont azt teszi a boszorkány, amit egy szélbal kancellár is tenne.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.11.15. 17:53:19

@♔bаtyu♔: Na, visszatértél a normális érveléshez. A bevándorló-válság (miért is nem így hívjuk a "migránsokat"?) azért ördögi,mert a paranoid gondolkodást tette reálissá:-)
Válasz erre 

supermassive аsshole 2015.11.15. 17:54:04

@Tudományos libsizmus: Pedig szerinte megbukik.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 17:54:46

@Tudományos libsizmus: Logikailag teljesen elfogadom. Viszont a németek bevándorlóellenessége napról napra nő.

Tegnap még az is elképzelhetetlen volt, hogy Merkelt kritizálják. Ma pedig kommunista keletnémet disznó, ráadásul lassan párttársai szemében is.
Válasz erre 

DonTintoretto 2015.11.15. 17:55:42

@♔bаtyu♔: Egyetértünk. De szerintem az is gond, hogy újságírók gyengén fordítanak és mivel nem követhetik az összes ország belpolitikai történéseit, ezért nem tudják kontextusba se helyezni a mondottakat. Szerintem itt sem sikerült. Sarko nem olyan rég azt is kimondta, hogy az iskolákban ne álmodjanak halal kajáról az arabok.

Persze, lehetne keményebb. Mindig lehet keményebbnek lenni, de azért ő még mindig a PS és az FN közé pozicionálja magát. A következő választás jó eséllyel közte és Marine Le Pen között for eldőlni, akit nem jobbról fog előzni, de azért megpróbál FN szavazókat is szerezni bőven.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 17:58:05

@miketbeszéltek: Nem osztom. Napi tízezer ellenőrizetlenül beáramló muszlim bevándorló befogadásának ellenzése nem paranoid jelenség, hanem létfenntartási ösztön.

Ha így lenne, Orbán az egész ország szemében paranoid lenne, hiszen nem engedi őket magyar területen átvonulni.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.11.15. 18:03:06

@♔bаtyu♔:
Valamiféle 2.0-ás '89-cel még megbukhat természetesen. Az a két év, ami még hátravan neki, nagyon hosszú két év lesz.

Nekem az a véleményem, hogy Európában teljesen megbukott a liberalizmus, azonban 2-3 év kell ahhoz, hogy ez megjelenjen az európai kormányok összetételében is, addig pedig még jóvátehetetlen károkat lehet okozni.

De legalább Fukuyama elvtárs igazi libsiként úgy mellélőtt, hogy most kezdődik csak a tánc.
Válasz erre 

pamut 2015.11.15. 18:05:53

@nincs_itt: nem öltözködtem hanem a konkrétan nekem szóló kérdésbe bújtatott béna rágalmat lesöpörtem magamról. az egy aljas kérdés volt, szerintem inkább nézz magadba kicsit. ha meg nem szántad annak akkor legközelebb fogalmazz jobban mert most szarul sikerült.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.11.15. 18:06:36

@Tudományos libsizmus: Úgy a tisztességes, hogy személyesen kérdezzelek meg: igaz-e, amit a gázóra leolvasó állít a Kisz-titkári múltadat illetően?( Ettől függetlenül persze igazad van a határok védelmét, illetve az ultraliberalizmus erkölcsi bírálatát illetően, de disszonáns, hogy sokszor a legharciasabb, legvéresebb szájú "antikommunistákról" derül ki, hogy ők is haszonélvezői voltak a rendszernek:-()
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 18:08:18

@DonTintoretto: Igen, csakhogy a történések nem feltétlenül veszik figyelembe azt, hogy ő hová pozicionálja magát, mert az események megelőzhetik. A franciák ráadásul azt látják, hogy más országok pld. mi, működnek. Az egy dolog, hogy Orbánt diktátornak kell hazudni, de ez egyre kevésbé megy, ráadásul most már nem Mo. van, hanem V4.

Ha megnézzük, Orbán bevándorló politikájával kb. azzal a Le Pen-el ekvivalens, aki az EU médiájában szélsőjobbos, csakhogy ez a média egyre hiteltelenebb.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.11.15. 18:08:31

@♔bаtyu♔: "Napi tízezer ellenőrizetlenül beáramló muszlim bevándorló befogadásának ellenzése nem paranoid jelenség, hanem létfenntartási ösztön." Félreértettél, ezzel maximálisan egyetértek!
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.11.15. 18:08:56

@miketbeszéltek:
Már lecsekkoltál gázóránál. Így nem értem a kérdésedet.

A Biblia-felolvasással mi lesz?
Válasz erre 

supermassive аsshole 2015.11.15. 18:12:49

@Tudományos libsizmus: Kitértél a válasz elől KISZ titkár úr! :-))
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 18:13:23

@Tudományos libsizmus: Igen, de történhetnek rendkívüli események. A libsi bábok mozgatói nyilván meg akarják őrizni befolyásukat. Lsd. Orbán esetét, akiről kicsit elkésve leszedték Goodfriendet, majd ebből tanulva egy pillanat alatt leszedték Coleen Belt, nehogy Mo. az oroszok felé közeledjen. Megértették, hogy nincs alternatíva, még mindig jobb Orbán mint Vona.

A németeknél bármikor előállhat egy olyan helyzet, hogy kimegy félmillió ember az utcára, vagy felgyújtják az összes migráns szállást. Olyankor már nem lesz idő Merkel megmentésére.
Válasz erre 

supermassive аsshole 2015.11.15. 18:16:13

@♔bаtyu♔: Álmodozzál csak geciputtony!
Válasz erre 

hitelkártyahalmozó 2015.11.15. 18:17:48

@Tudományos libsizmus: Kellemetlen kérdésekkel bombáznak? He? Kiugrott komcsika!
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 18:17:53

@batyu szerint januárban megbukik Merkel: te b+, takarodjál már anyádba. Ahol vitatkoznak te egyből megjelensz, a fikanickjeiddel. Tök értelmetlenül, hozzátenni nem tudsz, nem is akarsz, láthatóan inkább az zavar, hogy több vélemény van. Mint valami ostoba rendőr a kádár rendszerbe, aki bemegy egy presszóba és ott vitatkoznak és hazaküldi a társaságot. Persze te nem küldöd haza, mert te is nulla vagy, kádár rendszer sincs, de belekötsz a csákókba. Elküldenek az anyádba és nem vágod, hogy ez volt b+ az amit végül is elértél.

Ezt b+, viszont te naponta eljátszod, mert neked ez naponta kell. Fel nem foghatom egyébként, hogy miért. Talán ennyire hülye vagy, tudja a faszom, nem is érdekel.
Válasz erre 

Hеrtеlendi 2015.11.15. 18:18:37

@batyu szerint januárban megbukik Merkel: Jössz ma is szopni, vagy csak az eszedet játszottad tegnap.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 18:19:20

@batyu szerint januárban megbukik Merkel: Látom randid van, szerintem akkor húzhatsz is a gecibe pöcsfej :DDDD
Válasz erre 

xxyati 2015.11.15. 18:19:48

@Tudományos libsizmus: Most már én is kíváncsi vagyok, mert nagyon sunnyogsz. Adj egyenes választ! Vagy nem mersz?
Válasz erre 

nincs1itt 2015.11.15. 18:20:00

@pamut: sajnos a szövegértéseden én nem tudok javítani, ezt magadnak kell erőltetned.
neked fáj egy teljesen jogos kérés, magadra veszed és minősíted annak tartalmát.
tényleg mókás látni, ahogy magyarázkodsz!
figyelj, semmi gond, továbbra is számolatlanul és főleg! ellenőrizetlenül áramoljanak a "menekültek", akik 80%-a nem felel meg a menekültstátusz előírásainak, okmányok nélkül, hamis okmányokkal érkeznek ide németo.-ba. majd az eddig regisztrál 500 ezerből, 300 ezer máris kiutasításra került! de elbújnak, elmenekülnek a törvényes eljárás elől a valójában NEM menekültek = ILLEGÁLIS MIGRÁNSOK. ez szerinted kutyául rendben van?
Válasz erre 

supermassive аsshole 2015.11.15. 18:21:17

@♔bаtyu♔: Idegesnek tetszik lenni?
@Hеrtеlendi: Meg látom gyorsan előkaptál egy cirill betűkkel hamisított nicket. :-))
Válasz erre 

nincs1itt 2015.11.15. 18:22:30

@pamut: különösen a péntek éjszakai párizsi események fényében? ahol a 8 baromból 7 a menekültek közé vegyülve, hamis okmányokkal érkezett az eu.-ba, és máris van 120 halálos áldozat!
szerintem nagyon nincs ez így rendben!
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.11.15. 18:23:17

@♔bаtyu♔:
Valami ilyesmivel elképzeéhető. De "alaptörvényesen" (alkotmányosan) nem fog menni. Mákja van a boszorkánynak, hogy nem győztek legutóbb annyira, hogy egyedül kormányozhasson a CDU/CSU. Ez esetben simán kirúghatnák.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.11.15. 18:26:12

@♔bаtyu♔:
Becslésem szerint most 3 nicknéven van itt. Annyira ostoba szerencsétlen, hogy egyetlen mondatából fel lehet ismerni.
Válasz erre 

gázóra ellenőr 2015.11.15. 18:26:59

@nincs_itt: Tényleg egy menekültnek okmányainak kell lennie? Gondolom a magyar 56-os menekültek is gazdasági migránsok voltak, hiszen nem volt világútlevelük.
Válasz erre 

gázóra ellenőr 2015.11.15. 18:27:51

@Tudományos libsizmus: Melyik mondatából ismered fel? A KISZ titkárosból? :-))
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 18:29:44

@Tudományos libsizmus: Ja, a hülyéje: "Idegesnek tetszik lenni". Szerintem ennek az ostobának a múltban legalább négy nickjét elloptam és bizony nem véletlenül nem veszi elő ezeket, kissé profibban használtam mint ahogy ő tette :DDDDDDD
Válasz erre 

Tudományos Iibsizmus 2015.11.15. 18:32:50

@♔bаtyu♔: Te is lopkodod a nickeket?
Válasz erre 

nincs1itt 2015.11.15. 18:33:06

@gázóra ellenőr: tudod, ha menekülök és tudom!, hogy alig 2000-3000 km-re tervezem az utam, akkor illik tudni bizonyítani, hogy én az vagyok aki.
szerintem te sem papírok nélkül vágsz neki a szimpla hétköznapoknak sem!
érthető, ha néhányuk elveszíti, megsemmisül stb, de azért a 90%-os arány, finoman fogalmazva is: gyanús!
a kiutasítások aránya sem igazol téged!
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 18:34:09

@nincs_itt: Igen, a srácnak kurvára nem esik le. Németország szépen megkapta jó pár ország szemetét, amit aztán persze passzolna le, többek között nekünk, ezek pedig ehhez asszisztálnak.

A menekült az kopog a kapun és ha beengedik, azt csinálja amit mondanak neki. Ezt egy 4. osztályos tanuló lazán vágja, ezek pedig "nem értik", miközben pártkatonázzák a többieket.
Válasz erre 

conchita 2015.11.15. 18:34:12

@♔bаtyu♔: Melyik lenne az a 4 nick? :-))
Válasz erre 

nincs1itt 2015.11.15. 18:35:18

@gázóra ellenőr: ja még annyit, hogy imserkedj a genfi egyezmény szövegével! a menekülteknek NEM csak jogaik vannak ám!
mellesleg az '56-os menekültek, minimum egy hivatalos okmánnyal rendelkeztek: személyi igazolvány, fényképpel, lakcímmel stb...

mellé ment! gázórát kicsit figyelmesebben olvass le!
Válasz erre 

pamut 2015.11.15. 18:35:20

@nincs_itt:
Nem magyarázkodom, hanem beletolom a fejed a saját piszkodba ha nem vetted volna észre. Akkor tisztázzuk, mert te le akarod tagadni a tagadhatatlant, pontosan ezt írtad:
"most komolyan kérdezem! mennyi emberélet kell még, hogy az egészséges önvédelmi reflexek beinduljanak a hozzád hasonlóaknál?"

Ez a kérdés azért aljas, mert azt a hazug állítást fogalmazza meg kérdésbe csomagolva, hogy nekem nem elég az eddig megöltek (???), de még több (!!!) ember halála kell valamiért. Hogy miért is, az ebből a szempontból itt most nem is érdekes, bár az is hazugság hogy nekem nincs önvédelmi reflexem, de ez csak a kisebb hazugság, az igaz aljasságod az volt, hogy kérdésbe csomagolva azt hazudtad rólam hogy nekem bármilyen állásponthoz is még további hullák kellenének.
Végtelenül aljas, demagóg és hazug kérdés volt amit akárhogy vergődsz, nem tudsz lemosni magadról. Mondjuk legalább utólag még annyi gerinc lehetne benned hogy írsz valami olyat hogy "bocs, hülyén fogalmaztam, ez tényleg nagyon félrement, bocs, nem úgy akartam érteni ahogy írtam", de nem te még tovább véded a védhetetlent és tövig beleállsz a hazug és aljas kérdésed védelmébe.... hát, mit mondjak, szánalmas.
Válasz erre 

egysmás 2015.11.15. 18:36:57

@nincs_itt: Az egészséges önvédelmi reflexek már régóta működnek.
Minden olyannal szemben is, akiknek feláll attól, ami Párizsban történt.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.11.15. 18:37:24

@♔bаtyu♔:
Már vártam. Most jönnek szépen a lopott nickek is. Rövidesen saját magával fog beszélgetni, figyeld meg
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.11.15. 18:37:35

@Tudományos libsizmus: "Már lecsekkoltál gázóránál. Így nem értem a kérdésedet." Mit nem értesz? Csak ismételni tudom: nem korrekt valakinek a vádját csak úgy bemondásra elfogadni. Úgy illik, (pláne, ha külső, objektív tény nem áll rendelkezésre-de egyébként is), hogy a megvádoltat is meghallgassuk!

"A Biblia-felolvasással mi lesz?" Ha ez valóban cinizmus-aminek hallatszik-, akkor már tényleg nem értem: miben hiszel.
Válasz erre 

nincs1itt 2015.11.15. 18:38:49

@♔bаtyu♔: figyelj, merkel akkorát hibázott, amekkorát álmodni sem mertem volna! eddig nagyra tartottam és tiszteltem! de megváltozott ez a véleményem.
abban igazat kell adni neki, hogy ha már van az unió akkor a közös problémát, közösen kell megoldani!
nem megy, mert nem egyformán erősek a tagországok, akkor marad a kemény megoldás! senki sem léphet be, csak szigorú ellenőrzést követően, addig pedig táborban marad!
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 18:39:56

@Tudományos Iibsizmus: Így ahogy ezek, nem. Ma már nem is lehet, mert kivédték. Úgy főleg nem, hogy létrehozok beteg nickeket, ahogy ez, pld. gazoraellenoregyseggfej, ennyire azért nem érdekel a dolog.

Valamikor régen ellopta az egyik a nickemet és amíg vagy tíz ballibsi itt örömködött, hogy ez milyen mókás, addig az összesét a háttérben elloptam, azét is, aki az enyémet. Miközben eljátszottam, hogy azt sem tudom, hogyan kell. ezek pedig lazán megették.
Válasz erre 

nincs1itt 2015.11.15. 18:40:22

@egysmás: te érted amit írtál? fuss neki mégegyszer!
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 18:40:47

@conchita: Az örök titok marad. Amúgy nem négy :DDDD
Válasz erre 

De hová tűnt Columbo felesége? 2015.11.15. 18:41:41

@♔bаtyu♔:

Mire kifogy az olaj, az arabok részvényei már másban lesznek. Sőt, ez a folyamat már tart, megvan a gazdasági erejük, hogy rátegyék a kezüket néhány stratégiai erőforrásra. Nem fogják megvárni, amíg kútjaik kiszáradnak.
Másrészt, az olaj olyan hamar nem fog kifogyni, még jó pár évszázad, esetleg évezred kell hozzá. A közhiedelemmel ellentétben ugyanis a GAZDASÁGOSAN kibányászható olajkincs volumene nem csökken jelentősen. Ami problémás lehet, az a fosszilis nyersanyagok üvegházhatása miatti embargó (esetleg), de ezt meg Kína és a fejlődő, nagy olajigényű országok egy darabig nem fogják hagyni. És az USA sem, aki alá sem írta a kyotoi egyezményt.
Nyugtasd meg magad, hogy a gazdag arab országok érdekei és gazdasági ereje nem fog csökkenni vagy sérülni.

Európa pedig ha nehezen is, de túl fogja ezt élni, és nem fog szétesni, ez ugyanis NATO vonatkozásban is sokak érdeke.

Az azonban nem kérdés, hogy a bevándorlókat erősen szűrni kell, akárkit nem szabad beengedni (Orbán ravaszat húzott, de lényegében hibázott, hiszen 200 ezer benvárlót engedett ár, amíg érdekei ezt kívánták). A keresztényi liberális Európa, minden hibájával együtt) a mi hazánk, maradjon is az.
Válasz erre 

egysmás 2015.11.15. 18:41:50

@nincs_itt: Arról nem tehetek, hogy a nyelvi kompetenciád nem terjed addig, hogy megértsed azt, amit írtam.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 18:42:01

@nincs_itt: Engem is megtévesztett, azt hittem, ez a Merkel német.
Válasz erre 

nincs1itt 2015.11.15. 18:42:50

@pamut: értem én, hogy mindenáron kiakarsz keveredni a xarból, amit magad borítottál a saját fejedre!

ez igen gyengécske kísérlet volt rá.

szerintem még mindig nem érted a kérdést sem!
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.11.15. 18:43:03

@miketbeszéltek:
Kedves barátom. Van egy kérdésed rólam, amit másnak teszel fel, holott nekem is feltehetnéd.

Te nem ÁVH-s voltál véletlenül? Elnézésedet kérem a kérdésrét, de néha az egykori ávósok adják ma elő a nagy keresztényt.

Légy szíves, olvass fel nekünk a Bibliából. Ez egyáltalán nem cinizmus, tévedsz. Ez Merkel anyu integrációs stratégiája.
Válasz erre 

nincs1itt 2015.11.15. 18:44:20

@egysmás: hát sajnálom, hogy nem tudok olyan mélyre merülni, hogy megértselek!

ezért kértem, hogy fuss neki még egyszer!
Válasz erre 

nincs1itt 2015.11.15. 18:45:24

@♔bаtyu♔: német is, de sajnos ezt nem tudta felfogni!
Válasz erre 

egysmás 2015.11.15. 18:46:50

@nincs_itt: Az önvédelmi reflexek akkor is működnek, amikor azokkal találkozik az ember, akik szerint a világ baja az, hogy másoknak túl sok a szabadság jutott.
Válasz erre 

pamut 2015.11.15. 18:47:42

@nincs_itt: egyre gyengébben próbálod védeni a védhetetlent, kicsit próbálkozz erősebben, mittudomén hazudj megint valamit, tudod azzal a sunyi, kérdésbe bújtatós módszereddel, hátha másodjára beválik...
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 18:48:59

@De hová tűnt Columbo felesége?: Érdekes, hogy mennyire optimistán látod, de hát ez van. Én nem hiszek ebben, hat párizsihoz hasonló merénylet és már az is boríthat egy csomó mindent. Ha valaki azt mondja nekem, hogy Németország nem képes elbánni a bevándorlással egy éve, hülyének nézem.

Egyetértek, Orbán abban hibázott, hogy nem júniusra volt készen a kerítés. De én inkább úgy látom, nagyon jól jön ki ebből a dologból magyar és EU szinten is. Sőt, még a V4 vonatkozásában is. Csupán azzal, hogy viszonylag időben mit kell tennie, különben Vona agyon típorja.

Szerintem ha bárki a felét eléri, már verné magát a földhöz örömében.
Válasz erre 

nincs1itt 2015.11.15. 18:50:06

@pamut: sajnállak... de ha neked így jó, akkor...
Válasz erre 

nincs1itt 2015.11.15. 18:51:09

@egysmás: sajnos nem látom, hogy működne!
Válasz erre 

De hová tűnt Columbo felesége? 2015.11.15. 18:59:01

Orbán kerítésre semmi esetre sem épülhetett volna meg júniusra. Direkt csinálta így, ezt te is tudod, értelmes fickó vagy.
Igen, mindez Vona és a Jobbik miatt, meg a népszerűség visszaállítása miatt (mellesleg jól elterelte a figyelmet az itthon folyó disznóságokról.
Felőlem OV verheti magát örömében, hogy micsoda stratéga, de
vonatkozóan az a tiszteletteljes kérdésem, hogy a között a 200 ezer között, aki ő engedett be, vajon mennyi volt terrorista???
vajon hány potenciális gyilkost engedett be, a helyett, hogy betartotta volna a vonatkozó egyezményeket, szabályokat?
(igen tudom, a görögök is kapják be).

Mert ha a németeknél, franciáknál a tartós terrorveszély miatt esik a gazdasági teljesítmény és a fél kontinens ebbe az üzemmódba kapcsol, akkor az ránk nézve is rossz hatással lesz.

Kiválóan illik a sormintába a páneurópai "libsikkel" jönni (van rá ok bőven, valóban) de ugye azt nem gondolja komolyan senki, hogy a magát konzervatívnak tartó jobboldal nem megy ki a kései határzár mellé egy kis populizmusért és 10% népszerűségért, miközben bokáig gázol a helyzet akaratlagos félrekezelésében?
Válasz erre 

De hová tűnt Columbo felesége? 2015.11.15. 19:03:47

@♔bаtyu♔:
Bocs, az előzőt (főleg) neked szántam...
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 19:18:35

@De hová tűnt Columbo felesége?: Igazából annyira nem politizálok, amennyire hozzászólásaimból tűnik, nem ismerem annyira a mozgatórugókat sem, hogy tudjam, Orbánék miért nem építették fel a kerítést, ha már januárban tudták, hogy nagy tömeg jön.

Talán az EU-s ballibsi kurzusnak akart megfelelni, talán nem gondolta, hogy ilyen tartós tömeg, ezt én nem tudom meg.

Orbánt akkoriban eléggé fenyegette Vona, én ezért inkább annak tudom be, hogy egyszerűen nem akart fideszes pozíciókat veszteni a Jobbik ellenében. Én is ezt tettem volna ugyanezért.

Azt ő nem tudhatta, hogy elkezdik külföldön isteníteni, csak lestem, miket írtak több ezer hozzászólásban róla és Mo-ról a világ nemzetei. Pörögtünk nagyon rendesen pozitív irányban, miközben maga a BBC vagy más által kitett videó szándéka épp ellenkező lett volna. Mondjuk, voltak is néha olyan szemét videók és nagy hirügynökségektől, hogy csak lestem, de már az első hsz-ben ott volt a leleplezése.

Én ebben így nem hiszek, azért ezek a Franciaországhoz hasonló országokban nem alacsony a potenciál, csak nem Hollande kell oda, hanem pld. Le Pen. Nálunk is megvan az, hogy egyes településeken azért nincs cigány bűnözés, mert a tőke megfizetett pár embert, az pedig bement egy fekete terepjáróval a putriba, megkeresték a vajdát és sörétessel a fején elmagyarázták, miért nem OK errefelé a megélhetési bűnözés. Ez olcsó volt, gyors és hatékony.
Megölnek pár arab csákót, esetleg elevenen megnyúzzák és otthagyják valahol, sokan értenek belőle, ma már precízen lehet büntetni a bűnösöket.

Most éppen a görög hajóskapitányok értik meg, hogy nem élünk a bevándorlók szállításából mert nagyon gyúlékony a flotta. Valakiknek zavarják a boltját.

Én ezzel úgy vagyok, hogy ha te hajolsz le, te fogsz húszezrest találni a földön. Ha én ballibsi vagyok, már áprilisban vertem volna magam a földhöz, hogy Orbán miért nem épít határzárat. Pech, nem tették, ez az ő problémájuk, most orbánékat fotózzák.
Válasz erre 

pamut 2015.11.15. 19:31:29

@nincs_itt: hát ez is gyenge kísérlet volt, ez ugyanis a te sunyin hazug kérdésedről szól, és nem rólam. mint írtam valami ügyesebb húzással kéne próbálkoznod, ez még az előzőnél is vérszegényebb volt....
Válasz erre 

nincs1itt 2015.11.15. 19:34:45

@pamut: sajnállak, gyenge képességűeknek csak ennyit tudok prezentálni. innen neked egyedül kell tovább fejlődnöd!
Válasz erre 

pamut 2015.11.15. 19:37:28

@nincs_itt:
nem elég hogy meg sem próbálsz bármiféle érvet legalább a látszat kedvéért felmutatni az aljas és hazug - bár tény hogy védhetetlen - kérdésed mellett, de csak ilyen béna személyeskedő terelésre telik tőled. komolyan egy nálad még egy dedós nagyobb méltósággal veszi tudomásul ha baromságot csinált.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.11.15. 19:40:12

hagyd már abba @pamut, bazdmeg
Válasz erre 

De hová tűnt Columbo felesége? 2015.11.15. 19:42:01

@♔bаtyu♔:

Értelek, és sok kérdésben egyet is értek.

Viktornak nyilván volt infója, év elején Putyinnal találkozott, s szerintem Vlagyimir elkottyantott ezt-azt. De sőt, ezt az újság is lehozta, miszerint erős hullámok várhatóak.

A határzár+ kerítés dolgot nem értettem. Egyértelmű, hogy kerítés nélkül nincs határzár, és határzár nlkül nincs regisztrációs menekült-kezelés, e nélkül meg nincs más, csak a kockázata annak, hogy kit engedtél e az országodba (itt: az EU-ba, amivel ha tetszik ha nem, együtt szívunk, ha baj lesz).
Szóval nem értettem azt, hogy a liberálisok és a balosok miért a kerítés és határzár ellen ágálnak, mikor a hiba nem abban, hanem a regisztráció elmaradásában volt leginkább.
Egy biztos, a hazai ellenzék atomjaira hullott stratégiailag-taktikailag, nem tudta elkapni Viktort, aki megint saját érdekei szerint ügyes volt.
Ha tudná a kedves kommentelgető, Orbánt ajnározó európai választópolgár, hogy OV 200 e migránst engedett be (bor és víz tipikus esete), akkor talán kevesebb fotó készülne róla.
Vagy nem arra az oldalra.
Válasz erre 

pamut 2015.11.15. 19:52:47

@Tudományos libsizmus: majd szólok neked ha nem szarom le a véleményed fidesztálib.
Válasz erre 

nincs1itt 2015.11.15. 19:55:06

@pamut: számodra kielégülés, ha 17x fejeled le a saját hüjeségedet! ne ragozd tovább! unalmas, szánalmas erőlködés!
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.11.15. 19:56:42

Képzeljük magunk elé az alábbi teoretikus esetet.

1944-ben betör az USA-ba 1 millió menekült. Egyik sem tudja magát igazolni. Minden második 1920. január 1-jén született. A hatóságokkal nem hajlandók együttműködni. Németnek vallja magát az összes és menedékjogot követel magának arra hivatkozva, hogy otthon háború van.
Válasz erre 

pamut 2015.11.15. 20:02:23

@nincs_itt: Különösen vicces hogy miután többszörösen ízekre szedtem a védhetetlen ám sunyi és aljas hazugságod, még majd agyvérzést kapsz hogy ezt úgy állítsd be mintha nekem lenne gáz nem neked :D mondod, színtiszta dedó vagy :))) na, folytasd, tudom próbálkozol még :D
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 20:08:23

@De hová tűnt Columbo felesége?: Orbán alapgondolata kiváló és magától értetődő volt, ellenőrzés nélkül senkit. Ez egy alapvető biztonsági dolog, a ballibsik voltak ostobák, nem Orbán okos. Ezt én értettem, hiszen annak idején a ballibsik ugyanezt a hibát elkövették, Orbán a 2014-es választások előtt 3 hónappal bedobta a rezsicsökkentést, ballibsik sora ostorozta, az indexen csupa baromság, nem lesz áram, stb. Orbán pedig jót röhögött, hiszen a ballibsik a saját médiájukkal szépen elintézték magukat, tényleg jól mondta, hogy most ő nem is igazán fog kampányolni. Nem is tette, csak arra ügyelt, hogy a ballibsi politikusoknak rendesen meglegyen a szereplése a közTV-ben is. A szimpatizánsok pedig néztek, Orbán mikor indítja el a kampányt, holott már hetek óta folyt.

Ez dettó, a ballibsik szépen elintézték magukat, Orbán időnként csak elismételte az ő véleményüket, hogy a balliberális oldalnak ez a véleménye.

Mivel nem volt kerítés, Orbán nem is tudott mit csinálni, de nem tehette volna meg hogy nem engedi át a bevándorlókat. Ha visszaemlékszel, Merkeléken akart segíteni még az elején, visszatartott pár ezer bevándorlót. Eredmény: Merkelék szépen hátba döfték, Merkel azt mondta, hogy ők minden szirt korlátozás nélkül befogadnak (az összes bevándorló rögtön szír lett a ballibsi médiában is) , a balliberális média ránkrontott, hogy Mo. akadályozza a "menekülteket" a szabadság felé vezető úton, az osztrákok autókat küldtek, hogy a "menekültek"kijussanak ebből a diktatúrából.
A német követség pedig kussolt.

Orbán pedig nem hogy ezeket továbbította aztán rendben, de még aki itt ragadt is elküldte, rajta aztán ne múljék.

Itt a ballibsik a saját csapdájukba estek bele és Orbán naponta figyelmeztette őket, hogy ennek nem lesz jó vége. Tehát Orbán szerepe nem negatív, hiszen megtette amit kértek tőle, miközben naponta figyelmeztette Merkeléket.

Saját érdeke is ez volt, hiszen mégis mi a lófaszt tudtunk volna csinálni napi ezer bevándorlóval, akik ráadásul bármit megtettek, még a zsarukkal is összeverekedtek, csak ne regisztráljuk őket.

Orbán azért elsősorban magyar miniszterelnök és a magyar érdekek előrébb valók mint az osztrák, vagy német érdekek. A kerítést nyilván nem politikai stratégiai érdekből készült el, hanem Mo. biztonsága okán, ezt egy kormánynak kötelessége megtenni.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 20:10:27

@Tudományos libsizmus: Eléggé nyilvánvaló, a Nemzeti gárda a lakossággal karöltve lelövöldözi őket.

Ők úgy vannak a liberalizmussal ahogy a zsidók. Exportálom, de én csak módjával élek vele, nehogy megártson.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.11.15. 20:30:01

@Tudományos libsizmus: "Kedves barátom. Van egy kérdésed rólam, amit másnak teszel fel, holott nekem is feltehetnéd."
Nked tettem fel, miután kiderült, hogy nem csak egy általánosságban elsütött "kedves" jelző, ami sűrűn csapkod mindkét oldalon.
Nem, nem voltam AVH-s, de ez a kérdés az előzmények fényében eléggé gyenge visszalövés.

"Ez egyáltalán nem cinizmus, tévedsz. Ez Merkel anyu integrációs stratégiája." Nem értem, mi ebben a logika. "
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.11.15. 20:34:58

@♔bаtyu♔: "Orbán alapgondolata kiváló és magától értetődő volt"
A belpolitikában alkalmazott demagógia engem borzasztóan zavar, de ettől függetlenül a helyzetértékeléseddel megint csak teljesen egyetértek.
Válasz erre 

midnight coder 2015.11.15. 20:40:06

"Az igazán nehéz kérdés azonban az, hogy mi legyen ezek után azok sorsa, akik a kegyetlen iszlám fundamentalizmus elől menekültek el saját otthonaikból"

Na ja. Csak itt nem a szegény üldözött zsidók menekülnek a gonosz nácikok elől, hanem az egyik csapat náci menekül a másik csapat náci elől. Persze a nem muzulmán valódi menekültekre ez nem vonatkozik, őket valóban be lehetne, és kellene is fogadni. Csak elég nehéz eldönteni egy bevándorlóról hogy most iszlamista terrorista vagy békés keresztény.
Válasz erre 

midnight coder 2015.11.15. 20:42:02

Amúgy egyébként ez itt még csak egy pici és gyengéd figyelmeztetés volt. Ha az iszlamisták komolyan gondolták volna, ennek a támadásnak az ezerszeresét is könnyedén végre tudták volna hajtani.
Válasz erre 

Tudományos libsizmus 2015.11.15. 20:47:37

@miketbeszéltek:
Nem voltál ÁVH-s? Dehogynem. Olyan átlátszóak vagytok libsik, mint az ablaküveg.

Kurva gyengén játszod a keresztényt. Mondták már, te fasz?
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 20:50:56

@miketbeszéltek: Szerintem a politikus igenis, arathassa le döntéseinek gyümölcsét. Kell a sikerélmény.

A politikus pedig szükségszerűen demagóg. Nézzük Kunczét. Egyszerűen nem kapott elég pénzt a közbiztonságra. A börtönökben 90% cigány. Bezárod, de az adófizetőkkel baszol ki, mert többe kerül az ellátása, mintha időnként engeded lopni. Különben úgy sincs hely és pénz sincs börtönök építésére, különben is, hogy eszi ki az magát, hogy libsi börtönt épít? Kitalálták, hogy 20.000 Ft-os értékhatár alatt a jegyző járjon el, amúgy ilyen alapon megnevezhették volna a kéményseprőket is és fényezték magukat, hogy mekkora liberálisok.

Na ez a demagógia, ahogy az is, hogy a kormány liberalizmussal álcázza, hogy no go zónákat tűr el, viszont ha emiatt meghal 100 francia, akkor kurvára nagy a gyász, nézem, még a youtube is.

Orbán demagógiája ezekhez képest kispálya.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.15. 20:57:32

@nincs_itt:

"juncker általad is idézett megnyilvánulását, egyetlen módon lehetne jutalmazni: a saját gerincével kell agyonverni!"

Hülye vagy! Takonygerinccel senkit nem lehet agyonverni.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.11.15. 21:03:29

"Olyan fenevad támad ismét közös értékeinkre..........
és ezt a FENEVADAT ki teremtette ???
Válasz erre 

jágör68 2015.11.15. 21:07:04

@kvadrillio:
Ki teremtette, na vajon:

www.youtube.com/watch?v=gwLufaTK29s
Válasz erre 

sto 2015.11.15. 21:10:58

szeretném jelezni az összes balliberális "open borders" aktivistának, hogy az idióta hozzáállásukkal pontosan ők hozzák Európába az iszlám háborút.
Sokan, nagyon sokan fognak meghalni miattuk, most egyelőre azok akik a tengerbe fulladnak és azok akiket az első hullám terroristák kinyírtak pl most Párizsban, de sok év fog eltelni ilyen szornzűségekkel, mert az alulképzett tudatlan, bigott tömeg frusztrált lesz és őrjöngeni fognak, könnyen beállnak majd gyilkolni.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.11.15. 21:13:14

IZRAEL SEGÍT...
Az izraeli titkosszolgálat segíti a párizsi támadás szálainak felderítését - 11:59
Izrael titkosszolgálati információkkal árasztotta el a franciákat az utóbbi huszonnégy órában" - hangsúlyozta Benjámin Netanjahu.Egy magas rangú tisztviselő szerint a párizsi merényletekben érintett szervezetekről és emberekről osztotta meg információit Jeruzsálem Párizzsal.
"Izraelnek titkosszolgálati értesülései vannak. Nem vagyunk éppen jelentéktelenek ezen a területen, és a birtokunkban lévő tudást megosztjuk Franciaországgal és a többi érintett állammal" - mondta korábban Netanjahu a párizsi vérfürdő után, a külügyminisztériumban megrendezett eligazításon."Ez az Iszlám Állam és általában a szélsőséges iszlám terror elleni együttműködés fontos része. Több úton is együttműködünk, de ezeket most nem ajánlatos részletezni" - tette hozzá az izraeli kormányfő.Az egyik rádiócsatorna szerint Jeruzsálem Szíriában és Irakban működő fegyveres csoportok megfigyeléséből származó titkos tudását adta át.Izrael előzetes információval nem rendelkezett a péntek esti támadásról, de azt követően órákon belül megosztotta az akciót végrehajtó több fegyveresről szerzett információit - állította a helyi kettes kereskedelmi tévécsatorna egy meg nem nevezett magas rangú tisztviselőre hivatkozva.A tévé hírei szerint az izraeli titkosszolgálat egyértelmű operatív kapcsolatot lát a francia fővárosban és a csütörtökön Bejrútban végrehajtott merényletek, valamint az október végi orosz gép Sínai-félsziget feletti felrobbantása között. A katonai rádió úgy tudja, hogy az izraeli kémszolgálatok megfigyelés alatt tartják Szíriát és Irakot, az Iszlám Állam területeit, ami információk gyűjtését eredményezhette a Párizsban lecsapó szervezetről.Egy nyugati diplomata tavaly azt állította, hogy Izrael olyan információkkal látja el az Egyesült Államokat és az Iszlám Állam ellen harcoló szövetségeseket, amelyeket nemzetközi utazási adatbázisokból szerez, ezek olyan nyugati polgárok útját rögzítik, akik gyaníthatóan az iszlamista felkelőkhöz csatlakoztak.(MTI)
Cikk küldése e-
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 21:19:59

"Korábbi irányvonalához képest szokatlan publicisztikában ostorozza az egyébként a tömeges bevándorlást is támogató európai liberalizmust az amúgy baloldali brit The Guardian. „Ahhoz hogy megőrizzük az emberi jogokat, egyúttal megelőzzük a totalitárius erők kormányra kerülését, el kell ismerni, hogy egyes biztonsági kockázatok valósak, nem pedig egy gonosz összeesküvő csoport kitalációja, hogy pánikot keltsen a társadalomban” – írta Nick Cohen. A szerző szerint ideje lenne azt is megértenie és felfognia mindenkinek, hogy a migráció és az iszlám radikalizmus megváltoztatja Európát.

– Abszurdnak nevezhetik és elutasíthatják (egyes politikusok) azt a véleményt, amely szerint az Aszad és az Iszlám Állam elől menekülők között terroristák is elvegyülnek, ám ezzel csak azt érik el, hogy az emberek még dühösebbek lesznek. Az európaiak legalább úgy vágynak a személyi biztonságra, mint az anyagi, gazdasági biztonságukra. A liberálisok pedig, azzal, hogy mindenkit lenáciznak vagy rasszistáznak, aki ezt állítja, csak a saját vereségüknek ágyaznak meg – véli a The Guardian publicistája."

Az uccsó mondat mondhatni formabontó a ballibsiktől. Persze nem is az itteniek írták ezt, hanem az angolok.
Válasz erre 

DiLaen 2015.11.15. 21:21:08

www.youtube.com/watch?v=FUWr4hxZODw
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.11.15. 22:11:25

@♔bаtyu♔: Engem az, hogy létezik az ultralibsi demagógia is (amelynek valóban a "megélhetési bűnözés" felmentése az egyik erkölcsi mélypontja)-még nem nyugtat meg.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 22:22:46

@miketbeszéltek: Engem sem nyugtatna meg, ha Orbán demagógiája hasonló károkkal járna.
Válasz erre 

♔bаtyu♔ 2015.11.15. 22:32:33

a
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.11.15. 22:43:48

@♔bаtyu♔: Hagyjuk, most a külpolitikáról van szó, és ebben nem lehet tovább ragozni azt, hogy Orbán látta jól a helyzetet. (Azért belpolitikában még szerintem fogunk egyet-kettőt jól vitatkozni máshol, feltéve, ha nem libsizel, álkeresztényezel és f*szozol le, mint a "Tudományos" "kollégád":-)
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.11.15. 22:52:31

Off, de gratuláció a továbbjutást nagyszerű játékkal, és fantasztikus küzdeni tudással kiharcoló magyar fociválogatottnak!
Válasz erre 

megamedve 2015.11.16. 06:48:41

@De hová tűnt Columbo felesége?:
Columbo felesége nem tűnt sehová. A kérdés helyesen így hangzik: Látta már valaki Columbo feleségét?
Válasz erre 

2015.11.17. 05:30:28

@ördöngös pepecselés: A profitéhség felfalja, elpusztítja a világot! Minden írtás ellenére az uzsorások népe, úgy elszaporodott, mindenhol döntési helyzetbe jutott! Láttuk Amerikában az utóbbi negyed évszázadban, hogy párhuzamosan a zsidó befolyásnak az élet minden területén való növekedésével az amerikai férfiak küllemének és viselkedésének rémítő változásait és a férfi homoszexualitás hatalmas növekedését. Amerikai férfiak női másodlagos nem jellegeket mutatnak, és alapvető férfiasságuk megdöbbentő módon lecsökkent az energiát, támadóképességet és testi erőt illetően.
A nemek hagyományos szerepe szintén folyamatosan változik elsősorban a kúszó zsidó agitáció miatt a nemi egyenlőséget pártolva. A kampány nem okozott nemi egyenlőséget, mivel ez csak a nemi különbségek megszüntetésével érhető el. Azonban lecsökkentette a férfias vonásokat az amerikai férfiban, és pszichológiai zavart okozott saját szerepe felismerésénél. Ez a fejlődés azonosnak vehető a parazita szerepével, ahogy azt LaPage leírja a sacculina és az Inacus mauritanicus esetén. Itt újra észrevesszük a parazita figyelemre méltó aktivitását és hatását a gazda szaporodó és kiválasztó szerveire.
Válasz erre 

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.17. 15:19:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Takonygerinccel senkit nem lehet agyonverni."

:))
Válasz erre 

2015.11.18. 08:15:18

"A szélsőségesek persze mindig az EU döntéshozói szemére vetik, hogy körülményesek, így lassan reagálnak a kihívásokra, de most tényleg megfontoltságra van szükség."

Megfontoltsag? Ez nem megfontoltsag, hanem impotencia.
Periculum est in mora.
A megfontolasra volt egy evuk, megfontoltak a dolgot, majd kinyitottak Europa kapuit egy europai ertekekkel inkompatibilis civilizacio invazioja elott. Megfontolas utan olyan szar donteseket hoztak, hogy borzalom! Ez vagy ostobasag vagy kiszamitott arulas, bunsegedlet.
Ja es nem csak a szelsosegesek vetik a donteshozok szemere, hogy korulmenyesek, lassuak (es akkor is rossz donteseket hoznak erkolcsi imerializmussal nyakonontve), hanem a teljesen hetkoznapi atlagember is.
Ne szelsosegesezd le azokat, akik szerint az EU es a nyugat vezetoi impotensek. Ez tok nyilvanvalo.
Válasz erre 

2015.11.18. 08:20:50

@♔bаtyu♔: az angolszasz liberok azert annyira nem vesztettek el az eszuket, mint a nyugat-europaiak. Ausztralia, USA, Uj-Zeland, UK vedi magat es oket senki nem nacizza le. Obama is akarmekkora kommunista-muszlim neveltetest kapott, azt meg nem merte meglepni, hogy lebontsa a mexikoi hataron a keritest. Tudja, hogy a liberalis amerikaiak is seggbe rugnak egy ilyen huzasert. Muzulman "menekulteket" se annyira akarnak befogadni az angolszaszok. Pedig ok bombaztak szet a Kozel-Keletet.
Válasz erre 

2015.11.18. 08:32:45

@Sexual Harassment Panda: a szeljobb szerte Europaban erosodni fog, de Nemetorszagban semmi esely Merkel levaltasanak, senki a kozelebe se er es a szeljobb se annyira eros. Franciaorszagban persze a Front National gyozhet idovel, erre ezerszer tobb az esely, mint arra, hogy Nemetorszagban lenne szeljobb fordulat. A nemeteket nagyon meg lehet regulazni, ha nacizmussal vadoljak meg oket.
A mostani "menekultek" is allampolgarok lesznek idovel, de a gyerekeik mindenkeppen. Akkor majd szavaznak a szocdemekre, ballibekre, aztan ha lesz Muszlim Testveriseg helyi fiokszervezete, akkor mahd arra. Par evtized kerdese. Idovel lesz kulon szemelyhez tapado joguk, a csaladjogban figyelembe fogjak venni, hogy valaki muzulman (Belgiumban mar igy van), aztan jon a tobbi kedvezmeny, idovel lesznek saria birosagok, mint valasztott birosag (van ahol mar most is van nyugaton). Aztan a saria birosag hivatalossa valik, parhuzamosan a polgari birosagokkal es kesz is a kettos tarsadalom.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.18. 09:16:32

@tiller foch:

Ehhez még csak annyit, hogy természetesen több joguk lesz, mint a németeknek. Ők ui. rendelkezni fognak a németek minden jogával, PLUSZ azokkal a különjogokkal, amelyeket mint muzulmánok megkapnak.

Így lesz az őslakos német másodrendű állampolgár a saját hazájában. Vielen Dank, Frau Merkel!
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard