Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán Viktor, a drótkerítéssel üzletelő balkáni lókupec

Orbán Viktor, a drótkerítéssel üzletelő balkáni lókupec

Nem tudjuk pontosan, miről alkudozott október 15-én Orbán Viktor Brüsszelben, ám az biztos, hogy a német kancellárral nem jutott dűlőre. Ennek eredményeként másnap be is jelentette a magyar miniszterelnök, hogy kormánya lezárja a magyar-horvát határt, melyen addig egy hónapon keresztül több tízezer menekült érkezett, és ugyanúgy, mint a horvátok regisztráció nélkül buszoztattuk őket tovább az osztrák határhoz. Magyarország olyannyira öntörvényű országgá vált, hogy sem a nemzetközi kötelezettségeit, sem saját törvényeit nem tartja be.

index3_1.jpg

Fotó: index.hu

Megéltük azt, hogy a véres délszláv háborúk óta először, jobb véleménnyel vannak egymásról a volt jugoszláv utódállamok, mint északi szomszédjukról, Magyarországról. Az amúgy komoly határvitában álló horvátok és szlovének egymást dicsérik, a szerbek a horvátok hátát lapogatják, mert a magyar nyomás ellenére sem építenek kerítést a közös határukra. Mindannyian felfogták, hogy a magyar miniszterelnök ördögi terve a déli szomszédok destabilizálására irányul, és ha ügyesen halászik a zavarosban, olyan pártokat segíthet hatalomra, melyek hajlandóak lesznek egy tálból cseresznyézni Orbán Viktorral.

Az tény, hogy a menekültek minidig a leggyengébb ellenállás irányába haladnak, így kevesen fogják megkockáztatni, hogy elfogják őket a magyar hatóságok, rapid eljárásban kiutasítsák az országból, aztán kezdhetik újratervezni az útvonalat Németország irányába. Ezt a hatást kerítés nélkül is elérhettük volna, hiszen a magyar rendőrök és katonák ezrei így is, úgy is ott posztolnak majd a szerb és horvát határszakaszon esőben, fagyban a következő hónapokban, hiszen a határzár (főleg a GYODA) nem ér semmit az élő erő jelenléte nélkül.

A balkáni vezetők jól tudják, hogy itt nem is igazán a menekültekről, hanem Orbán Viktor regionális pozícióiról van szó, ugyanis ha sikerül instabilitást teremtenie az országaikban, akkor elérhet olyan alkukat, melyekre békés viszonyok között, normális tárgyalásokon esélye sem lenne. Így például egy új horvát kormánynál elérhetné, hogy számára megnyugtatóan rendeződjön az ottani nemzeti olajtársaság vitás ügye a kisebbségi tulajdonos, ám a menedzsmentben fura körülmények között többségbe kerülő Mol Rt-vel. Talán azt is el tudná intézni, hogy szüntessék meg a horvát hatóságok a hajtóvadászatot Hernádi Zsolt, a magyar olajipari óriás vezetője ellen, akit kenőpénz átadásával vádolnak.

index2_5.jpg

Fotó: index.hu

Orbán csak arról feledkezik meg, hogy a balkáni országokban az éppen kormányon lévő pártok és vezetőik épp olyan számítóak, és a maguk módján nacionalisták, mint magyar kollégájuk. A horvátok évek óta nem tudják visszaszerezni az ellenőrzést az INA fölött, pedig az állam többségi tulajdonos a nemzeti olajipari cégben. Ha lemondanának arról a törekvésükről, hogy bíróság elé állítsák Hernádit, akár a korrupcióval vádolt volt miniszterelnököt, Ivo Sanadert, akkor nyilván lehazaárulóznák őket az ellenzéki pártok és a szavazók. Számukra a magyar kormány ellenséges viselkedése ékes bizonyítékul szolgál arra, hogy a magyarok nem játszanak tiszta eszközökkel, egy szavukat sem szabad elhinni, ráadásul Orbán nyíltan falaz régi barátjának, Hernádi Zsoltnak.

Ne feledjük, Szerbiától eltérően Horvátországban és Szlovéniában igen kicsi az ott élő magyar kisebbség lélekszáma, ezért ezt az aduászt sem használhatja a magyar kormány az alkudozásban. Orbán szomszédpolitikájának ugyanis egyik fundamentuma az, hogy csak vele szövetséges magyar kisebbségi pártokat támogat, melyek aztán előretolt helyőrségként törik az utat számára, és így döntő módon tud hatni elsősorban Románia, Szlovákia, és Szerbia belpolitikájára. A horvátok és szlovénok esetében ez a helyzeti előnye azonban nincs meg, ugyanakkor ez a két kormány nyíltan hirdeti lojalitását a hivatalos német politikához.

index1_7.jpg

Fotó: index.hu

Nagyon valószínű, hogy Orbán arról alkudozott Brüsszelben Angela Merkel német kancellárral, hogy mit tud kínálni arra az esetre, ha nem kell részt vennie a menekültek kvótarendszerében. Bizonyára csak akkor mondott volna le a horvát határ „légmentes” lezárásáról, ha mentességet kapott volna néhány ezer menekült befogadásának kényszere alól. Merkelnek azonban ez elvi kérdés, hiszen, ha néhány tagország kihúzza magát ez alól, akkor keresztet vethetnek arra az elvre, mely szerint a terheket együtt kell viselniük az EU tagállamainak. A határzár élesedett, a menekültek nyugat felé kerülnek, Orbánnak viszont valószínűleg nem sikerült kitűnőre a bizonyítványa a hazai szélsőségesek előtt, mert a kvóták kérdésében minden bizonnyal alkura kényszerül majd.

Orbán többször egyértelművé tette már, hogy lenézi az elvek mentén politizáló kollégáit, a gyengeség jeleként értelmezi, ha valaki morális szempontok szerint hozza meg döntéseit, ezért ne csodálkozzunk azon, hogy míg a Dunától keletre rendőrök és katonák ezrei vadásztak a műszaki határzáron átjutó menekültekre, addig a folyótól nyugatra készségesen buszoztatták a migrásokat a horvát és az osztrák határ között. Teljesen más törvényeket tartottak érvényesnek a szerb határnál, és a horvátnál. Mindezt pusztán politikai haszonszerzés céljából tették a magyar hatóságok. Egy hónapig alkudoztak ugyanis a háttérben a németekkel, az osztrákokkal, a horvátokkal, a szlovénekkel, és még ki tudja, kikkel.

index_12.jpg

Fotó: index.hu

A végeredmény mégis az lett, hogy zárultak a kapuk, egy fél hadsereg sorakozott fel egy alig több mint 40 kilométeres határszakaszon, hogy elvegyék a kedvét minden menekültnek attól, hogy felénk induljanak tovább. Ugyanakkor újra bevezették a schengeni szakasznak számító szlovén határon a határellenőrzést, nehogy a furfangos déli szomszédok kicselezzenek bennünket, és Ausztria helyett felénk indítsák el a menekültekkel teli buszokat. Körbekerítették Magyarországot, mint egy tyúkólat, ezzel végleg kivontuk magunkat minden közös válságkezelési kísérlet alól. Egy balkáni lókupec drótkerítéssel üzletelt, de hogy mit kap érte cserébe, még ő maga sem tudja pontosan. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha olyan cobolyprémet próbálsz elsózni a sápadtarcúaknak, melyet már valaki már hordott, ne csodálkozz, hogy olcsó tüzes vízzel próbálnak kifizetni.”

261 komment Orbán Viktor Pávatánc Tovább
Orbán Viktor, a drótkerítéssel üzletelő balkáni lókupec Tovább
Facebook Tetszik
0
261 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr387987891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (261)
Az utolsó 100 komment:

Xezs 2015.10.19. 22:16:48

Nem értem mi a gond. Ezek a népek nem hiányoznak ide. Nem tudnak semmi olyat felmutatni, amiből nekünk hasznunk származna. Orbán nagyon jól csinálja azt, hogy végigkóstoltatja a szart az összes környező országgal, ha már nekünk is meg kellett kóstolni. Így a többiek is tudják hogy tényleg szar íze van, és értelmesebb döntéseket fognak hozni. Kaptak a szarból a horvátok is, most meg a szlovének is. Eddig meg szartak bele az egészbe, mert őket nem érintette. Ugyanezt tette egész Európa is, így a görögök is megkóstoltatták velünk a szart. Érdekes módon Európa már azon agyal hogy támogatni kellene Törökországot hogy visszafogadja ezeket a szakadtakat, de vajon hol volt ez az ötletelés, amíg csak a görögök ették a szart? Na ezért is kell lezárni a határt, hadd járjon a szar csak körbe-körbe.
Válasz erre 

Jolka40 2015.10.19. 22:25:13

@Ad Dio: Mélységesen egyetértek. Végre egy emberi hang.
Válasz erre 

Ad Dio 2015.10.19. 22:38:18

@Jolka40:

Az új alapállás valahogy így fest.

Magában a Willkommenskultur és az Ostromlott Vár is életképtelen. A nyugatnak fel kell vállalnia a gondviselő szerepét, mert a világ amit létrehoztunk instabil. ha aktívan nem tartjuk fent, összeomlik. A másik oldala a kérdésnek az, hogy ha a nyugat nem védi meg az integritását, nem lesz aki fenntartsa a világot.

preshaz.blog.hu/2015/09/24/a_hajotorott_paradoxon

preshaz.blog.hu/2015/09/29/ket_ut_a_pokolba

preshaz.blog.hu/2015/09/27/ertem_hogy_gondolkodo_ember_de_mi_hajcsa
Válasz erre 

Pipas 2015.10.19. 23:08:49

@kvadrillio: "ha minden arab diszkókban szívja be a kokaint, marihuannát, konyakot...., ha minden sarkon hajléktalanok fetrengnek vizeletükben..."

Jah, mert nálunk olyan elviselhetetlen az élet. Tudnám akkor miért nem európából akarnak milliók odamenni, miért ők mennek neki a szögesdrótnak csak eljöhessenek onnan.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.10.19. 23:13:35

@Ballib Cenzúra: Nem olyan könnyű ez a kérdés. A migrációs válság sátáni csapda, amelyre nincs jó, csak kevéssé rossz megoldás. Az egyetlen jó az lenne, ha elapadna az áradat. De: az EU határa Görögország. Egyrészt technikailag is nehezen védhető az irdatlan hosszúságú tengeri határa miatt, másrészt nehezebb visszafordítani a tengerbe a migránst, mint ugyanezt megtenni a szárazföldön... És: ha Görögország nem teszi meg a kötelességét, és a migránsok átengedésével átpasszolja a válságot Európa belseje felé, akkor mit lehet tenni? Ha rákényszerítjük Görögországra a közös határvédelmet, NATO csapatok állomásoztatását akkor a nemzeti szuverenitás csorbul, amitől-joggal-ódzkodunk...
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.19. 23:48:57

@miketbeszéltek: A török fenyegetés miatt Európa legnagyobb hadserege a görögöké. A NATO kötelezettségek miatt 60 nap alatt ki tudnának állítani egy azonnal bevethető 60ezer fős kontingenst. Ezzel két perc alatt hídfőállást hozhatnáűnak létre Líbiában, miközben a NATO további csapatokat küldhetne ugyanoda sőt a görögöket is védeni tudná. Az ISIS a maga többtucat frontján összesen 35ezer katonát tud felmutatni, de már most látszik, hogy szarban vannak mert megkezdték a kényszersorozásokat.

Ha tehát a NATO úgy akarná, két hónap alatt maga alá gyűrhetné az iszlám államot és létrehozhatna egy olyan biztonságos övezetet Észak-Afrikában, amely azonnal megállítaná az onnan Európába tartó menekülthullámot.
Válasz erre 

Bernard 01 2015.10.19. 23:53:42

Én csak egyet látok: eddig minden intézkedését kritizálták az Unióban, majd sorban szépen bevezették a többi államok is. A bankadót, a rezsicsökkentést, az alacsony kamatú vállalkozás támogatást, és a kerítés építést is, most fogják több helyen bevezetni. Egyébként nem tudom miért kell hisztizni a kerítés miatt, amikor az USA-ban, Spanyol országban, Izraelben, Bulgáriában, és Görögországban, és Törökországban is van régóta kerítés, az USA-ban, Izraelben, és Bulgáriában és Törökországban meg tűzparancs is. Az sántít ebben a cikkben leginkább, hogy nem tényszerű, csak Orbán utálata mozgatja és tölti ki. Kár volt ennyi időt szánni rá, és ennyi oldalt pazarolni, elég lett volna az eszmei mondanivalót leírni egy mondatban: "Orbán Viktor
szerintünk egy főgonosz, egy diktátor, hiába van mindenben igaza, akkor is dögöljön meg, mert a főúszerkesztő erre utasított."
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.19. 23:58:22

@Bernard 01: De hát nem vetted észre hogy az egész balliberális világot egyetlen egy cél hajtja, hogy Orbánból Patásördögöt csináljon?
Mit érdekli őket az igazság vagy akár a többség, de akár csak a saját országaik állampolgárainak nyomatékos véleménye? Orbán gonosz náci és kész. Mert MI AZT mondjuk.
Válasz erre 

Xezs 2015.10.20. 00:11:39

@Ad Dio: Lehet hogy ez az ára, de engem pl. rohadtul felháborít, hogy ahhoz hogy mi nyugodtan éljünk, ezeket a retek országokat kell támogatnunk valamilyen formában. Őszintén, mi a fene közöm van nekem Szíriához vagy Irakhoz? Miért kell az én adómból törökországi menekülttáborokat finanszírozni, mikor azt a pénzt idehaza is el lehetne költeni sok értelmes dologra? A követelőző migránsok ránk kényszerítik magukat, mi meg birkán tűrjük és inkább összeurópailag fizetünk. Mert egyik európai ország sem akarja bevállalni a feketebárány szerepét (bár ezt már nagyjából rátolták Magyarországra). A németeket sajnálom a legjobban, ott rájuk van erőszakolva a hülyeség, míg nálunk legalább a kormány azt képviseli, amit a lakosság nagy többsége. De a fizetést mi sem ússzuk meg és ez rohadtul nem fair. Szíria vagy Irak mikor fog segíteni BÁRMIBEN is Európának? Soha. Mi meg segítsünk nekik. Ingyenélő fos banda az az egész régió, ha olaj nem lenne, akkor azt se tudnánk hogy a világon vannak.
Válasz erre 

Xezs 2015.10.20. 00:18:06

@a nagy hohoohooo: Vannak más problémák az országban igen, de az nem jelenti azt, hogy jelenleg nem az illegális határátlépők kérdése a legfontosabb. Mert hiába mennél te tüntetni pl. a Qaestor miatt, ha egyszer nem tudsz, mert elvágták a torkod vagy éppen pokolgép robbant a Blahán és a karodat valahol 20 méterre találod egy bokor alatt. Ezt kéne felfogni hogy ha ezek ellepnek itt mindent akkor semmi sem úgy lesz mint ma.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.10.20. 00:22:19

@Bernard 01: A másik szélsőséget képviseled. Orbánt támogatom, mert meglátta a veszélyt hamarabb, mint a legtöbb, saját pol.korrekt csapdájának fogságában levő európai vezető. Meglátta az európai kulturát fenyegető migráns-veszélyt, illetve ebben a kérdésben markánsan képviseli a Nemzetünk érdekeit. Ráadásul egyedül Ő tette meg az európai kötelezettségét is, amikor regisztráltatni akarta a migránsokat. Éppen ezért jogtalan, logikátlan és sportszerűtlen kritikákat kapott határokon belülről és kívülről, ami azért különösen szomorú, mert a jogos kritikákat is negligálja a következő néhány évtizedben....Ugyanakkor, ahogy az előző hsz-omban írtam: olyan dolgokat kell követelünk a görögöktől, amelyeket mi sem akarnánk....Az előző gondolataim mellett is rosszul vagyok a pénzpocsékoló, demagóg, rákosi korszakot idéző plakátkampánytól és "nemzeti konzultációtól". Bár most a nemzet érdekeit szolgálja Orbán Viktor makacs, a mainstream áramlattal is szembeúszó, a kritikákat semmibe vevő karakán hozzáállása, de a magyar gazdaság és társadalom szempontjából szinte helyrehozhatatlan bűn az, hogy a 2/3-os felhatalmazás birtokában nem egy gazdasági szempontból modern, kapitalista; erkölcsi szempontból keresztény konzervatív, polgári Magyarországot épített ki, hanem a modernizációra képtelen keleti modellt követő, kádárista nosztalgiára épülő félfeudális, etatista korrupt rendszert, amelynek alapja a nemzet megosztása, a primitív érzelmek: irígység, gyűlölet felszítása...
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.10.20. 00:40:05

És miközben némely birca teljesen meg van elégedve azzal, hogy Gyurcsányt, vagy Bajnait sikerült kiszorítani a hatalomból (az előző egy szépreményű alternatív vezető lecsúszásának tanulságos kórtörténete; az utóbbi a gátlástalan, hazug karakterrombolás tipikus esete); eközben pedig a korábban béka feneke alatt levő riválisaink lassan elhúznak mellettünk: Szlovákiáról ne is beszéljünk, szégyenszemre több szempontból már Románia is megelőz bennünket:-(
Válasz erre 

tisztviselőként dolgozó arcszörzet szakállamtitkár 2015.10.20. 01:30:51

Szanalmas vinnyogas, folleg annak fenyeben, hogy a kerites messze tul teljesitette az elvarasokat, es Orban Viktor igy megmentette Europat.
Válasz erre 

2015.10.20. 04:18:05

@Ballib Cenzúra: Alkoholista duma! "Mindegy hogy mi, csak ártson!" Jobbat mondj, barom! Ha oly okos vagy!
Válasz erre 

midnight coder 2015.10.20. 07:04:32

@miketbeszéltek: Nem tudom emlékszel-e, de Szlovákia speciel a pont a Megyó-Fletó kormány alatt húzott el mellettünk. Megyó 2003-ban még 2006-os magyar euróról beszélt, és mindenki a csóró szlovákokon röhögött. Ehhez képest 2010-re lett szlovák Euró, nekünk pedig már céldátumunk sem volt akkorra. Ma már megint megcélozhatnánk az eurót, más kérdés hogy minek...

Fletónak amúgy az volt a baja, hogy nem tudta kézben tartani az MSZP-t. Ahogy Bajnainak is csak azért, mert egy dologban egyetértettek az MSZP-s politikusok: nem akartak előrehozott választásokat. És mivel Bajnain kívül nem találtak utódot Fletó helyére, így aztán a választásokig a széltől is óvták. Ahogy amúgy Orbánék is, nekik sem volt érdekük az előrehozott választás. A piac is kivárt, így viszonylagos gazdasági nyugalomban vészelhette át a miniszterelnökséget. Amúgy Bajnai egyébként is okos fazon, kár hogy rossz oldalon próbált politizálni. Picit hülyén nézett ki az Internacionálé éneklésekor...
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.10.20. 07:25:11

@hagyma: Mikor jössz haza,ha itt minden ennyire jó,
Válasz erre 

Ad Dio 2015.10.20. 07:26:22

@Xezs:

Egyfelől szerintem az érzelmeket ebben a kérdésben félre kell tenni. Az a lényeg, hogy a világunk fenntartható legyen. A mienk is, az övék is. Egyik a másik feltétele.

Másfelől ha okosan csináljuk, nem fog olyan sokba kerülni mint gondoljuk. Sőt! Akár Európa gazdasági fejlődését is beindíthatja egy jól kitalált K+F-re épülő közel keleti vízprogram például.

Kérdezd meg a németeket, mennyivel lettek szegényebbek attól, hogy kelet-európát támogatják :-)...
Válasz erre 

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.10.20. 07:26:38

@tisztviselőként dolgozó arcszörzet szakállamtitkár: Mi van birka,nicket váltottál???:))
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.20. 07:56:25

Nahát, az a szemét náci Orbán már a szlovéneket is megfertőzte ordas eszméivel. A szlovének könnygázt vetettek be a migránsok, köztük nők és gyerekek ellen a szlovén-horvát határon:

index.hu/kulfold/2015/10/20/konnygaz_oszlatas_szloven-horvat_hatar/

Kíváncsi vagyok, vajon erre föl is akkora lesz a ballibsi sajtó által szított nemzetközi felháborodás, mint ami volt Röszke esetében.
Válasz erre 

kvadrillio 2015.10.20. 08:09:28

@BéLóg: bél..lóóóóg !!! TE MOSTAN ITTEN CSAK...NEM...CSAKNEM...SZEMÉLYESKEDSZ VELLLEM ????? NEM VENNÉM JÓÓÓÓ NÉVEN ! MERT ÉN. SOHA NEM ÍRTAM RÓLAD AZT, HOGY SAJNÁLLAK..., MERT 3 LÁBAD VAN, HOGY 6 UJJAL ÉLSZ ÉS HOGY AGYADBAN FÖRTELMES GONDOLATOK KAVAROGNAK ÉJJEL-NAPPAL, MELYEKNEK E HASÁBON GYAKRAN HANGOT IS ADSZ ! ...CSAK ECCERŰEN ELVISELLEK..........OLYAN TÖKETLENNEK, AMILYEN VAGY....UGYE...:o)
Válasz erre 

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2015.10.20. 08:10:43

vartam, mikor jelennek meg azok a posztok az ilyen blogokon, hogy bocs tevedtunk, megsem az tortent, amit szajkoztunk, nem vagjak at a keritest, nem bujnak at alatta, nem masznak at, nem kerulik ki, hanem egyszeruen nem jonnek at a hataron. ehelyett mi van? aaa, kerites nelkul se jottek volna erre. komolyan, kinek irjak ezeket? ki az, aki nem emlekszik nehany hettel ezelottre? ki az, akit ezekkel a posztokkal meg lehet etetni?
Válasz erre 

konrada 2015.10.20. 08:14:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Még jó hogy!
...azzal a felhanggal, hogy ezért is a zorbán, meg agyarország a hibás!;))
Válasz erre 

kvadrillio 2015.10.20. 08:14:46

Radikalizálódó cigányokat vizionál Trócsányi igazságügyi miniszter...

SZTE....A CIGÁNYOK ELKEZDTEK INTEGRÁLÓDNI AZ ISZLÁM ÁLLAMBA !

...de....ennél még nagyobb baj, hogy EZ A FASZ IGAZSÁGÜGY MINISZTERKE LEHET !+
Válasz erre 

kvadrillio 2015.10.20. 08:17:15

@kvadrillio: "Trócsányi László egyébként az "Igazságügy válasza a radikalizálódásra" című konferencián lepte meg okfejtésével az EU 17 miniszterét."...PLÁNEHHH !!!
Válasz erre 

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.10.20. 08:31:03

@Pop40:

Aztakurva..

Egy józan ballib.

Megjegyzem Merkel Muttit épp most küldte el a Török Minsizterelnök a halál faszára a tervével együtt.

Asszongya, hogy náluk nem lesz 3 milliárd Euróból épített koncentrációs tábor.

Ami lefordítva azt jelenti, hogy a következő évtizedbe is számolatlan küldöm rátok a muszlimokat, mert az nekem jobb, mint szaros 3 milliárd Euró.
A törököknek kifizetődöbb, ha a muszlimok 50-100 év alatt elfoglalják Európa nagyrészét, mint menekülttáborokat létrehozni náluk jó pénzért.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.20. 08:31:09

@droid_:

Ezt komolyan írod? Te láttál már olyan ballibsit, aki elismerte volna a tévedését? Én még nem.
Válasz erre 

Ad Dio 2015.10.20. 08:35:28

@kvadrillio:

Ez egy nagyon-nagyon ostoba kijelentés volt.

Trócsányi mondjon le!
Válasz erre 

Xezs 2015.10.20. 08:46:01

@Ad Dio: De miért nekünk? Nekem abból van elegem, hogy a fejlett nyugattól egyre többször várják el egyesek hogy szégyellje magát és vezekeljen azért, mert többre vitte mint mondjuk a közel-kelet vagy Afrika. Igen többre vittük és akkor mi van? Rengeteg meló van benne, dolgozzanak ők is. Érdekes módon Kína vagy Japán teljesen jól megvan, pedig ez utóbbit még 2 atombombával is megkínálta az USA 70 évvel ezelőtt. Miért a nyugatnak kell rendbetennie minden szart a világon? Rakják rendbe azok akik ott élnek. A mi bajunkat se más teszi rendbe.
Válasz erre 

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.10.20. 08:55:16

@Xezs:
Japán és az menekültkérelmek:

"a 120 milliós ország ebből abban az évben 11 darabot hagyot jóvá – írta a Guardian."
Válasz erre 

Ad Dio 2015.10.20. 09:00:59

@Xezs:

Olvasd el. Nem hosszú.

preshaz.blog.hu/2015/10/01/felejtosseg

De röviden: egyrészt mert nekünk van erőnk és akaratunk a feladatot megoldani. Másrészt pedig senki nem mondja hogy etetni, ruházni, gondozgatni kell őket. Arról kell gondoskodni, hogy a minimális életfeltételeket biztosítsuk. Ez keleten a víz és egy-két alapvető nyersanyag, illetve technológia. Ennyi. a többit oldják meg. Európa határai pedig bezárulnak. Finito.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.20. 09:10:56

@Xezs:

"A mi bajunkat se más teszi rendbe."

Dehogynem. Svédországban a muszlim bevándorlók önfeláldozóan oktatják a svéd nőket arra, hogyan kell szexuális kapcsolat útján megállítani a népesség fogyását.

Németországba az utóbbi hónapokban több százezer lelkes muszlim önkéntes oktató érkezett ugyanezen célból.
Válasz erre 

Xezs 2015.10.20. 10:00:26

@Ad Dio: Akaratunk? Hát nekem biztos hogy nincs. Erőnk? Igen van, de miért kéne azt mások boldogulására fordítani? Ha a vizet és az alapvető nyersanyagot sem tudják maguknak biztosítani akkor mégis mit várunk tőlük? Hogy varázsütésre szorgalmas kis dolgozókká válnak? Ezek a térségek egy dolgot voltak képesek eddig csúcsra fejleszteni: egymás kiirtását. Ennyit értek el. Szerinted majd megváltoznak?
Válasz erre 

Ad Dio 2015.10.20. 10:15:29

@Xezs:

Nem várok tőlük semmit. Azt sem, hogy megváltoznak. Éljenek olyan világban, amiben szeretnének. Ha háborúzni akarnak, akkor háborúzzanak. Mondjuk egy fegyver embargó nem ártana.

A nyersanyag az adottság kérdése, a víz pedig jóval nagyobb probléma mint fúrni néhány kutat. Nem tudják megoldani egyedül.

Ha az EU fennmaradása a tét, akkor ezt be kell tennünk. Olvasd el amit belinkeltem. Ott többé-kevésbé részletesen leírtam hogy mi a szituáció szerintem.

Ami az akaratot illeti, nem szeretnék megmondó lenni, mert nincs túl nagy rálátásom semmire. Egy szimpla pógi vagyok a képletben, de szerintem ha létezhet közös álláspont centrum-periféria szinten Európában, akkor valami ilyesmi lehetne a közös többségi akarat. A centrumban kicsit kevesebben lelkesednének a bezárkózásért, a periférián meg kevesebben az Eu-n kívüli misszióért. De azt gondolom, ez a két pillér csak együtt működik.

Eltérően reagálunk, de ennek is oka van. Szerintem ez:

preshaz.blog.hu/2015/09/23/centrum_es_periferia
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.10.20. 11:14:01

@midnight coder: Gyurcsánytól én azt reméltem, hogy megtisztítja a valóban exkommunista múmiáktól az MSzP-t, és az elindul egy modern baloldali párt irányába, (egyúttal pedig a Fidesz is modernizálódik.) Ezt egyrészt megakadályozta az MSzP-s árulás, aztán Gyurcsány személyisége is elég furcsa gellert kapott, és a baloldal legkártékonyabb figurájává vált. Bajnai több intézkedése is mutatta, hogy reálisabb a tipikus libsi hozzáállásnál, (színesfém-kereskedelem szabályozása, banki etikai kódex stb.) szerintem egy normális alternatíva lett volna Orbánnal szemben (a mostani válsághelyzettel nem tudom, mit kezdett volna). Viszont éppen a veszélyessége miatt mocskos ellenkampányt indítottak ellene, ami el is érte a célját. Azt is hozzá kell tenni, hogy bár a kormányzásért nyilván az aktuális kormány a felelős, de a Fidesz aknamunkát folytatott, olyan hangulatot keltett, amelyben lehetetlen volt bármely fontos intézkedést meghozni. (Szociális népszavazás stb.)
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.20. 11:29:32

@kvadrillio: Biztos senki nem mondta, hogy az nem aj ha valaki HANGSÚLYOZ egy-egy kifejezést )bold, italaic és egyéb formázások hiány miatt), de AZ HA VALAKI MINDENT NAGYBETŰVEL ÍR AZ A NETIKETT SZERINT ORDAS BUNKÓSÁG. Azt szokták az ilyennek írni, hogy "miért kiabálsz?"

Egyébiránt ezen túl csak az tetszik nekem benned, mikor MAGADNAK válaszolsz. Na ez is egy suttyó dolog, tőlem teljesen függetlenül.
Válasz erre 

Xezs 2015.10.20. 11:30:50

@Ad Dio: Elolvastam amit linkeltél de baromság. Te is csak azt fújod hogy szégyellnünk kell magunkat mert európaiak vagyunk és magunkra kell vállalni a világ problémáinak megoldását egyfajta vezeklésként. Én ezzel baromira nem értek egyet. Nem én (és nem Európa) mondtam a siítáknak és a szunnitáknak hogy idejétmúlt dolgokban higgyenek és a hitbéli nézeteltéréseiket egymás megölésével oldják meg. Ők ennyire képesek, hát hajrá, csinálják, de engem hagyjanak ki belőle. Engem nem érdekelnek, nem érdekel Allah, hagyjanak békén. Ennyit kérek. Cserébe én se megyek azokba az országokba soha, ezt megígérem szívesen.
Válasz erre 

Ad Dio 2015.10.20. 11:34:17

@Xezs:

:-)

Kérlek fuss neki még egyszer a szövegnek. Egész pontosan meg tudom mondani, hogy hol adtad fel. Légy icipicit türelmesebb. Lehet világosabb lesz minden és nem is tűnik majd annyira baromságnak a vége...

preshaz.blog.hu/2015/10/01/felejtosseg
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.10.20. 13:08:23

Most beszélgettünk egy pedagógussal, aki most év közben felmond, mert nem bírja azt a nyomást, amit ez a retro kádárista oktatási rendszer ráhelyez. Szenzációs! Így kell komcsizva-bolsevikozva újra felépíteni azt, amiből kimenekültünk. Sírni van kedve az embernek:-(
Válasz erre 

Pipas 2015.10.20. 14:22:21

@miketbeszéltek: "Most beszélgettünk egy pedagógussal, aki most év közben felmond, mert nem bírja azt a nyomást, amit ez a retro kádárista oktatási rendszer ráhelyez."

Ezám nem semmi! Egészen biztos vagyok, hogy a szocialisták alatt egyetlen pedagógus sem mondott fel, mert a szocialista kormány nagyon kedves volt a pedagógusokkal és nem helyezett rájuk olyan nagy nyomást.

Ki hallott már olyan országot, ahol pedagógusok mondanak fel, mert annyira elegük van az egészből! Ez már maga elég, hogy a kormány lemondjon! Hal-lat-lan! :D

"Így kell komcsizva-bolsevikozva újra felépíteni azt, amiből kimenekültünk."

Mert milyen frankón ki voltunk menekülve! Mármint az MSZP alatt úgy értem. Háppersze, annyira ki voltunk menekülve, hogy az embereknek shotgunnal meg viperával kellett elmagyarázni milyen baromi jól ki vannak menekülve a szocializmusból... a magyar szocialista párt alatt. :)

"Sírni van kedve az embernek:-("

Hát sírtok is már vagy öt éve. :)
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.10.20. 14:34:20

@Pipas: "Hát sírtok is már vagy öt éve. :)" Te, nagy okos, olvass már vissza a hozzászólásaimban, akár csak egyet-kettőt!!! NEM VAGYOK BALLIBSI! De ezért nem kell tapsolni minden hülyeséghez! És nem érdekelnek az MSzP és a liberálisok másfajta marhaságai, ha a mostaniakkal szembesülök! És nem tudom, Te mennyire vagy kapcsolatban iskolákkal, én naponta szembesülök a kommunista-utánérzésű centralizációval, a korábbi pártbizottsági funkciókat betöltő KLIK vízfejjel, amelynek az engedélye nélkül lassan már pisilni sem lehet kimenni, és a bürökratikus hülyeségei miatt akár több százezer forintnyi adomány átadását is képesek meghiúsítani. (Szintén személyes élmény.)
Válasz erre 

Pipas 2015.10.20. 15:14:31

@miketbeszéltek: "És nem érdekelnek az MSzP és a liberálisok másfajta marhaságai, ha a mostaniakkal szembesülök!"

-- Sokkal sz@rabb minden -- mondta az agresszív kismalac.
-- Régebben rosszabb volt.
-- Nem érdekel -- kiáltott a kismalac!

:)

"amelynek az engedélye nélkül lassan már pisilni sem lehet kimenni"

Minden rendszernek megvannak a kellemetlen oldalai, egyik rendszer sem tökéletes. A központosítás, a szigorúbb szabályok, a szorosabb kontroll szükséges lépés volt mert már ott tartottunk, hogy harmincezer forint alatt megengedett volt a lopás.
Válasz erre 

Pipas 2015.10.20. 15:17:02

@miketbeszéltek: ""Hát sírtok is már vagy öt éve. :)" Te, nagy okos, olvass már vissza a hozzászólásaimban, akár csak egyet-kettőt!!! NEM VAGYOK BALLIBSI!"

Okés, velem lehet beszélni. :)

Hát sírNAK is már vagy öt éve. :D
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.10.20. 15:29:32

És a pedagógusok loptak, hogy rájuk kellett ültetni a bürokratikus, pénzpazarló vízfejet?
Már csak azért nem jó az érved, mert a polgári magántulajdon védelme érdekében valóban szükséges volt a bűn liberális kidumálása helyett a törvényi szigorítás, (jól figyeld ezt most meg, egy polgári konzervatív gondolkodású ember ezt támogatja!) azonban más területeken éppen a polgári gondolkodás leépítése történik, helyette keleti: bolsevik-vazallusi gondolkodás és tulajdonosszerkezet kiépítése zajlik.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.10.20. 15:31:12

@Pipas: "Hát sírNAK is már vagy öt éve. :D"
Köszönöm, visszaadtad a reménységemet!:-)
Válasz erre 

kvadrillio 2015.10.20. 15:57:53

@BéLóg: ...hjahhh...:O)
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.20. 16:00:54

@Pipas: Még jó hogy vannak dolgok amiket az ember nem felejt el.
Amikor Anttal Jóska után Horgyuszi lett a főnök, az ELSŐ dolga volt hogy nekiugrott -- az orvosoknak. Az orvosok, akik állami rendelőkben dolgoznak magánpraxisban, kapják a hálapénzt, nem adóznak, nem fizetnek elég TB-t, satöbbi satöbbi. Lett is belőle mexorítás meg fegyelmezés azonnal.
Aztán jött I. Orbán, majd mikor megbukott, jött a Medgyessy. Láss csodát, mi volt az első "intézkedése"?
Hát hogy a pedagógusok lófaszt nem dolgoznak, épp hogy kijön a heti 20 órájuk, aztán egész nyáron csak ülnek a seggükön és kikapcsolódnak.
Remélem pedagógus olvasóinknak sem lukas az emlékezetük, hogy bizony AZÓTA mondogatják nekik, hogy milyen könnyű is az ő életük és mit is rinyálnak azért a "kis" plusz órákért amivel papíron 20+n órára tornázták fel a kötelezően letöltendő heti munkaidőjüket...

Úgyhogy én sem tudok mást mondani mint te. Örülök hogy a ballib már öt éve rinyál, adná hogy ez így maradjon még húsz évig!
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.20. 16:02:19

@kvadrillio: ...hjohhh....:O)
Válasz erre 

kvadrillio 2015.10.20. 16:04:45

@BéLóg: suttyó

Közönséges, neveletlen kamasz.

Szinonimák

sutyerák..........TŐLED...........FÜGGETLENÜL ! :))))))
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.10.20. 16:24:02

@BéLóg: "AZÓTA mondogatják nekik, hogy milyen könnyű is az ő életük és mit is rinyálnak azért a "kis" plusz órákért" . És ezzel most mit is mondasz? Nem lehetne itt és most normális, konzervatív erkölcsű, de modern oktatáspolitikát csinálni? Ráadásul még a józan Fideszesek, mint pld. Pokorni is a hajukat tépik, hogy kiszolgáltatták az oktatáspolitikát ezeknek a dilettáns KDNP-seknek. Én egy jól működő Magyarországon szeretnék élni, nem boldogít az, hogy mennyire volt hülye/korrupt az MSzP.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2015.10.20. 16:28:35

@BéLóg: Ha jól értem, igaz, azzal Te is tisztában vagy, hogy egy jó pedagógus otthon órákat tölt készüléssel, javítással, adminisztrációval, a csodálatos portofólió megírásával stb., így maximális kitolás bent ülnie, ahol nem mindig adottak a feltételek ehhez.
Válasz erre 

Jolka40 2015.10.20. 16:50:21

@Ad Dio: Megnéztem az idegen szavak szótárában. Integritás =
1. érintetlenség, sértetlenség, épség, csorbítatlanság
2. feddhetetlenség, tisztesség, becsület.
Ha az első jelentést védjük meg, csorbul a második. Ha a másodikat, akkor nem teljesül az első.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.20. 17:02:16

@miketbeszéltek: Igen. Messzemenően tisztában vagyok, mert anyám is pedagógus volt.
És (bár éssel nem kezdünk mondatot) csak azt tudom mondani amit egyszer a nővértüntetéshez is írtam. SENKI MÁS nem fogja helyettetek elérni azt ami NEKTEK kell.
Ami egyben azt is jelenti, hogy se a maszop, se a fidess alatt nem elég rinyálni. Pláne nem olyan hülyeséget beírni hogy most mennyivel szarabb mert...
Érdeket kell érvényesíteni. Még egyszer: NEKTEK.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.20. 17:03:39

@kvadrillio: JA AKI FOLYTON KIABÁL MERT ASZISZI (NA NEM A SZENT FERENC :-) HOGY AKKOR JOBBAN ÉS TÖBBEN FIGYELNEK RÁ.
ÉRTED?
Válasz erre 

Ad Dio 2015.10.20. 17:57:25

@Jolka40:

A második jelentéssor személyhez kapcsolódik. Európa - számomra legalábbis - nem személy. Így az első jelentést használom.

Európa integritása számomra röviden azt jelenti, hogy Európa jövőjéről az európaiak döntsenek és ne bármiféle külső kényszer. Ezt sem valami xenofobiától indíttatva mondom, hanem azért , mert az európai liberális világ egy nagyon nagy munkával összerakott dolog. És távolról sem sérthetetlen.

Ez a liberális világ esetleg (esetleg) képes többé-kevésbé békés úton megoldani a világ bajait. Ha ez a liberális világ megsérül vagy elgyengül, nincs más a porondon aki hajlandó lenne erre. Legalábbis szerintem.
Válasz erre 

Ad Dio 2015.10.20. 18:09:24

@Jolka40:

Ebben a bejegyzésben leírtam hogy hogy jön össze ez a kettő és miért nem elég egyik fele sem a helyzet kezeléséhez.

Ha már ajánlottam, akkor elnézést...

preshaz.blog.hu/2015/09/29/ket_ut_a_pokolba
Válasz erre 

Pipas 2015.10.20. 19:05:03

@BéLóg: "Aztán jött I. Orbán, majd mikor megbukott, jött a Medgyessy. Láss csodát, mi volt az első "intézkedése"?"

Engedélyezte, hogy otthon főzzünk pálinkát. Aztán egykulcsos adó.

"Hát hogy a pedagógusok lófaszt nem dolgoznak, épp hogy kijön a heti 20 órájuk, aztán egész nyáron csak ülnek a seggükön és kikapcsolódnak."

Nem, ilyeneket Orbán egészen biztosan nem mondott, ez nyilván hazugság.

"Még jó hogy vannak dolgok amiket az ember nem felejt el."

Azért elég sokmindent szerintem te is elfelejtettél. Például azt, hogy a pedagógusok, tanárok fizetésemelést is kaptak orbántól, nem is elhanyagolható fizetésemelést. Persze nem mondom, hogy sokat keresnek, de az én pedagógus ismerősöm például azt mondta, hogy neki nagyon bejött. Persze többet kell most dolgoznia mert átjár másik iskolába is tanítani, de a nyarat most is a nyaralójukban tölti. A másik iskolába meg kocsival jár, mert a fizetésemelésnek köszönhetően tudott kocsit venni.

Szóval "az orbán a gonosz, mert bánccsa a tanárokat" dolog azért eléggé propagandaszagú.
Válasz erre 

Pipas 2015.10.20. 19:05:56

"Engedélyezte, hogy otthon főzzünk pálinkát."

Mármint az orbán első intézkedése, II. orbáné, nyilván...
Válasz erre 

Pipas 2015.10.20. 19:12:23

"a menekültek áttörték a horvát rendőrkordont és mintegy 4-5 ezren átmentek Horvátországba."

Amatőrök. :D
Válasz erre 

Jolka40 2015.10.20. 20:15:00

@Ad Dio: Elolvastam, és persze én is szorongok, mint mindenki Európában. De őszintén bízom benne, hogy európai megoldás fog születni. Nem hiszem azt, hogy ezek az emberek, akiknek elege lett az iszlám erőszakos szellemiségéből és útnak indultak egy szabadabb, jobb világ felé, globális veszélyt jelentenének a világra. Ha egy áradat elé nem tudunk gátat vetni, akkor fel kell használni az energiáját. Születhet ebből még - és születni is fog - sok jó is, ebben hiszek.
Válasz erre 

Ad Dio 2015.10.20. 20:43:15

@Jolka40:

Én alapvetően realista vagyok. Nem gondolok senkiről rosszat látatlanban, de jót sem. Annyi mindenről derült már ki a migránsokkal kapcsolatban, hogy naiv tévedés. Azt gondolom az is az, hogy ezen emberek zöme valami szellemei elnyomás elől menekül. Nem. Ezek az embertömegek - nagyon is érthető módon - egy jobb életre vágynak és kialakult/kialakítottuk bennük azt a hitet, hogy az, hogy idejönnek Európába automatikusan megoldja az életük problémáit. De ez nem így van. Európa befogadással nem tudja megváltani a világot. A mi viszonylagos jólétünk mögött hatalmas munka van. És ez a jólét sérülékeny.

Ne legyenek illúzióink: Európa nagylelkűsége annak köszönhető, hogy a jólét évtizedek óta tart (nem véletlenül reagált a periféria egészen másképp a bevándorlókra mint a centrum preshaz.blog.hu/2015/09/23/centrum_es_periferia). Ha a jólét visszaesik vagy veszélybe kerül, eltűnik a nagylelkűség is.

És az áradatnak meg gátat lehet vetni, csak kell hozzá a közös akarat.

Egyébként - ha jól csináljuk - valóban kijöhet ebből az egészből valami jó.. Európa kultúrája és a világ gazdasága megfeneklett. Egy új alapállással ki lehetne mozdítani. Új növekedési potenciállal lehetne felruházni. Új életet lehetne belé lehelni.

De a befogadás nem megoldás, hanem zsákutca.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.20. 20:54:44

@Jolka40:

"Nem hiszem azt, hogy ezek az emberek, akiknek elege lett az iszlám erőszakos szellemiségéből és útnak indultak egy szabadabb, jobb világ felé, globális veszélyt jelentenének a világra."

Mivel igazolod, hogy az "iszlám erőszakos szellemisége" elől menekülnek?
Válasz erre 

Jolka40 2015.10.21. 08:52:53

Azzal, amivel a mi értelmiségünk - már aki megtehette - elmenekült a fasizmus elől a világháború kezdetén. De talán az sem bűn, ha valaki a nyomor elől menekül.
"Sok urunk nem volt rest, se kába
Birtokát óvni ellenünk
S kitántorgott Amerikába
MÁSFÉL MILLIÓ emberünk."
/József Attila: Hazám/
Vagy csak vegyük azt a félmillió magyart, aki a rendszerváltozás után nyugatra vándorolt ki.
A Föld, ez a bolhaszarnyi kis bolygó egyre közelebb lesz ahhoz, hogy egyetlen országgá váljon. Bár csak lassan, de fokozatosan minden nép kiharcolja az egyenlő esélyek jogát az élethez. ÍGY KELL LENNIE!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.21. 09:11:51

@Jolka40:

"De talán az sem bűn, ha valaki a nyomor elől menekül."

Dehogy bűn. Ám az sem bűn, ha azt mondjuk neki, hogy a saját hazájában dolgozzék a nyomor ellen.

"minden nép kiharcolja az egyenlő esélyek jogát az élethez"

OK, de harcolja ki ezt otthon. Mindenkinek egyenlő joga van az élethez, ám:

- nem mindenki egyenlően él e jogával, és
- nem mindenki jogosult e jogával Európában élni.
Válasz erre 

Xezs 2015.10.21. 09:47:31

@Jolka40: Cseszheted a nagy egyetlen országot ha a világ csóróbbik részein az emberek nem hajlandóak tenni azért hogy nekik jobb legyen. Nézz már végig Afrika nagy részén, szerinted mennyit dolgoztak azon hogy élhetőek legyenek az országaik? Nagyjából semmit. Míg Európa vagy a távol-kelet folyamatosan fejlődött, addig ők megragadtak valahol az ókor környékén. Szerinted ha azok idejönnek, majd elkezdenek dolgozni? Vagy nagyon naiv vagy, vagy csak trollkodsz. Azzal pl. tisztában vagy, hogy a muszlim világ legnagyobb problémája a modernizációra való képtelenség? Míg Európa vagy az USA modernnek tekinthető, mert mindenki azt hisz amit akar és nem köti a hittel kapcsolatos béklyó az egyén kezét, addig a muszlim országok még mindig kb. 2000 éves idejétmúlt törvények szerint akarnak működni, mely törvény egyben a vallás is. Te tényleg elhiszed hogy ők integrálhatók ide? Na mindegy, ha nem értesz egyet nem baj, a nagy többség szerencsére nem a te oldaladon áll.
Válasz erre 

Xezs 2015.10.21. 09:49:56

Ja és az külön vicces hogy egyetlen nagy országról álmodsz, mikor pont a muszlimok a legnagyobb nacionalisták és nagy részük fennen hirdeti, hogy az egész világot muszlim uralom alá kell hajtani. Nem örülnél te egy muszlim Földnek, hidd el.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.21. 11:48:15

@Xezs:

De legalább következetes. Hiszen ha a muszlimok az egész világot muszlim uralom alá hajtják, akkor végeredményben egy ország lesz.
Válasz erre 

Ad Dio 2015.10.21. 12:46:35

@Jolka40:

"A Föld, ez a bolhaszarnyi kis bolygó egyre közelebb lesz ahhoz, hogy egyetlen országgá váljon"

Nem tudom... de ha így lesz, akkor EGÉSZEN BIZONYOS, hogyannak az "országnak" lesznek "régiói". A régiók némelyike gazdag lesz, némelyike szegény. A probléma velünk fog élni tovább.

Ki lehet tűzni célul azt, hogy ez ellen tegyen valaki (és egyénileg lehet is tenni ezt-azt pl. a szomszéd idős bácsival vagy a hitelezők elől bújkáló kisgyermekes családdal...), de hogy megszüntetni nem lehet, az egészen biztos. Se ma, se máskor.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.21. 14:00:00

@Pipas: Aha. Akkor elolvasnád hogy valójában mit írtam? Mert úgy tunic valamit nagyon benéztél.

Medgyessy esett neki a tanároknak, előtte Horgyuli az orvosoknak.

Sőt a reflexióm éppen annak szólt, aki azt írta "felmondott a tanár mert nem bírja (az orbáni) retro kádárista oktatást. )Miketbeszéltek olvtárs...)
Szóval?
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.21. 14:02:18

@Xezs: Asszem ma van a Marty McFly visszatérési nap, ezért talán érdemes aktualizálni a fő kérdést:

MUSZLIM vagy, McFly?

(Sajnos az ötlet nem tőlem van, de aki kitalálta egy zseni.)
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.21. 16:54:00

Két cikk, csak ma, csak ballibeknek az Indexről (???)
index.hu/kulfold/eurologus/2015/10/21/merkelek_a_spanyol_keritest_dicsernek/

index.hu/chart/2015/10/21/menedekkerok/?cp=1#comment

(A Jó Isten tartsa meg ballib barátaink érdeklődését Orbán, kerítés és menekültügyben!)
Válasz erre 

Jolka40 2015.10.21. 19:41:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "minden nép kiharcolja az egyenlő esélyek jogát az élethez". Mert mi ki tudtuk harcolni? Kussolunk és tűrünk. Kivéve azt a félmillió embert, aki kivándorolt nyugatra.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.21. 19:54:38

@Jolka40:

"Kussolunk és tűrünk. Kivéve azt a félmillió embert, aki kivándorolt nyugatra."

Kövesd őket, mindenkinek jobb lesz. :)
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.21. 19:59:36

@Jolka40: Én például jártatom a számat és dolgozom.

Egyébiránt éppen azért léptünk be az EU-ba hogy akár elmehessünk oda több pénzért dolgozni. Aki így tesz, az remélem megtalálja a számítását és boldogan él ever after.
Vagy nem így jó?
Válasz erre 

Xezs 2015.10.21. 21:05:35

@Jolka40: Hagyjad már az egyenlő esélyeket. Sosem volt ilyen és sosem lesz. Nem csak itt, sehol máshol a világban. Mert így működik. Ha nem tetszik akkor felkötöd magad, mert tenni ellene nem tudsz.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.23. 19:49:33

Basszuskulcs, Orbán idegengyűlölete és kerítésmániája már az osztrákokat is megfertőzte:

"Az osztrák külügyminiszter azt mondta, hogy a kerítések biztosíthatják a határok védelmét. Sebastian Kurz konzervatív politikus egy, a magyar-szerb határon létesített kerítés hasznosságát firtató újságírói kérdésre válaszolva kifejtette: ha igazak lennének a kerítések hatékony működését bíráló állítások, akkor nem funkcionálna a határvédelem a bolgár-török valamint a spanyolországi határszakaszokon, ahol már régen megépült a kerítés.

Az az állítás, hogy a kerítések nem működnek, egyszerűen és mélyrehatóan hamis
- fogalmazott a miniszter."

index.hu/kulfold/2015/10/23/kitortek_egy_szloven_taborbol_a_menekultek/

A fene egye meg, már az osztrákok is benácultak Orbán hatására.

Drága ballibsi megmondóemberek, erre varrjatok gombot. :D
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.23. 23:14:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Én csak most olvastam, MEKKORA egy pofon ez balra, el!
Nem tudom lesz-e még bátorsága valakinek a témát előhúzni ezek után. Én titokban abban reménykedek, hogy nem fogják feladni és megy majd a FOLYTASSUK!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.24. 00:27:45

@BéLóg:

Hamarosan ki fog derülni, hogy az osztyrákok kerítése (ha lesz), humanitárius kerítés lesz, akár a horvátok tervezett kerítése, vagy a bolgároké és a töröké. Orbán kerítése viszont náci kerítés.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 00:55:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A fenébe! Ez nekem is eszembe juthatott volna!

A dolog teljesen egyértelmű. Valószínűleg már gépelik is a blogokat, izzítják a szövegszerkesztőket.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.24. 08:13:27

@BéLóg:

Ezzel egyidős hír, hogy a horvát rendőrök a határfolyó derékig érő gázlóján hajtják át a "menekülteket" Szlovéniába. Át a hideg, plusz néhány fokos vízen! Köztük gyerekeket és nőket.

Lett ebből felháborodott hír a nemzetközi sajtóban? Egy szál sem, mindenki kussol. Bezzeg a mikor mi magyarok Röszkénél a kánukulában megvízágyúztuk a betondarabokkal és kövekkel erőszakosan támadó tömeget. Mekkora nácizás volt akkor!

A belem fordul ki ettől a kettős mércétől.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.24. 15:04:39

Mik nem vannak, mos'már szinte naponta?
index.hu/belfold/2015/10/24/tobb_orszag_is_hatarzarral_fenyeget/
Válasz erre 

Xezs 2015.10.24. 20:11:35

Érik a gyümölcs, nyugi srácok. Egyre több ember érti meg, hogy egyszerűen nem lehet ezt a mindent megengedő és ráhagyó menekültpolitikát a végtelenségig folytatni. A politikusok se teljesen hülyék, csak még mindig kevesen merik levenni a polkorrektség álarcát.
Válasz erre 

Rudi Kató 2015.10.25. 07:58:49

Szarok rá ha a liberál fasiszta, rasszista, bolsevik zsidó ribanc stazi-moszad ügynök elvtársnőnek nem tetszik ha a Magyar érdekeknek megfelelően cselekszik és eközben megsért néhány ránk erőltettet megállapodást! Az orsós likud vityának kizárólag a Magyar érdekeket kell képviselni! Semmi más nem számínyt!
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.28. 14:44:39

Ha ha ha...
index.hu/kulfold/2015/10/28/ertik_ausztria_nem_keritest_epit_hanem_vedett_ajtokat/
index.hu/kulfold/2015/10/28/a_szlovenoknal_is_johet_a_kerites/
Csak ma, csak most és csakis és kizárólag balliberális olvasóknak!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.28. 19:53:54

@BéLóg:

Németül tudóknak:

www.welt.de/debatte/henryk-m-broder/article148027250/Die-spaete-Rache-der-DDR-an-Angela-Merkel.html

A cikk címe kicsit mást jelent (Az NDK kései bosszúja A. Merkelen), de a cikkből magából az derül ki, hogy Merkel az NDK kései bosszúja a Szövetségi Köztársaságon.

Egyre jobban inog a trón Merkel alatt, A cikk egyik alcíme pl. az, hogy Merkel úgy kormányoz, mint egy feudális hűbérúr.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.28. 21:43:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Azért van még jobb is magyarul:
index.hu/kulfold/2015/10/28/menekultvalsag_ausztria_nemetorszag_szlovenia_kerites_hatar_menekultek_werner_faymann_angela_merkel/
Valamint itt is:
index.hu/kulfold/2015/10/28/merkel_ultimatumot_kapott_a_koalicios_tarsatol/

Mindezek a Zindexen. Nyomják ezek a Zindexesek Orbánt mintha fizetnének nekik!
Válasz erre 

Xezs 2015.10.29. 21:40:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A vicc az, hogy Coleen Bell tegnap sápítozta tele a világot azzal hogy mennyire aggódik a magyarországi állapotok miatt mert itt elnyomás van meg minden. Az bezzeg nem probléma, hogy a német nép akaratával szembemenő intézkedéseket hoz Merkel mama. Az kicsit sem antidemokratikus.
Válasz erre 

Xezs 2015.10.29. 21:42:11

@BéLóg: Mégis mit tehetnének, mikor az olvasóik nagy része is úgy van vele hogy húzzanak innen a migránsok oda ahova valók? Attól hogy az Index túlzottan liberális, még nem hülye.
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.30. 23:53:21

Csak jönnek, jönnek ezek a fránya hírek...
index.hu/kulfold/2015/10/30/a_nemetek_ismet_az_orbani_utra_leptek/
Válasz erre 

Xezs 2015.10.31. 00:29:02

Dehogyis, a mai nap híre ez! :) www.origo.hu/nagyvilag/20151030-fegyver-soretes-vadaszpuska-ausztria-fegyverbolt.html
Válasz erre 

BéLóg 2015.10.31. 00:39:59

@Xezs: Ez nem semmi, ahogy az sem, hogy amit eddig rólunk írt a mainstream média, azzal most a sógorok a címlaposok. Sajnos nem lelem a forrást, de ilyen angol címlap volt benne hogy ez embertelen meg hasonlók, benne az osztrák határokon lőtt fotók.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.31. 08:27:44

@BéLóg:
@Xezs:

Biztos a németekre és az osztrákokra is az a piszok náci Orbán gyűlöletkampánya hat.

Majdnem halálra röhögtem magam, amikor Fayman osztrák kancellár azt bizonygatta, hogy amit ők építenek, az nem kerítés, hanem "Türl mit Seitenteilen", azaz ajtócska oldalsó elemekkel. :D

Haha, nálunk is vannak ajtók a kerítésen, úgy hívják őket, hogy határátkelőhely. Grenzübergangsstelle, hogy Faymann is értste. :D
Válasz erre 

Xezs 2015.10.31. 20:24:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Faymann egy ellenszenves faszkalap.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.01. 08:48:29

@Xezs:

Egyre jobb:

index.hu/kulfold/2015/10/31/merkel_a_nemet_hatar_lezarasaval_fenyegetett_a_migracios_csucson/

"Német lapértesülés szerint Angela Merkel német kancellár hazája határának lezárásával fenyegetett a menekültválság által érintett államok vezetőinek múlt vasárnapi brüsszeli csúcstalálkozóján"

Gondolom, ez is ajtócskákkal történik, persze oldalsó elemekkel. :D

"A tanácskozáson résztvevők elmondása szerint a kancellár ultimátumot intézett a többi kormány-, illetve államfőhöz. Itt és most "meg kell állapodnunk intézkedésekről, hogy ne kelljen lezárnunk a határokat" - mondta Angela Merkel a Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung (FAS) című hetilap beszámolója szerint."

Nocsak, hát ez lett a Willkommenskulturból?

"A német kancellár a tanácskozáson drámai szavakkal ábrázolta az európai migrációs válság következtében Németországban kialakult helyzetet. Elmondta, hogy a határőrizetért felelős szövetségi rendőrség a bajor-osztrák határon uralkodó állapotokról azt a tájékoztatást adta neki, hogy "belefulladunk" a menekültáradatba."

Merkel nyanya amnéziás. Ki is küldött meghívót azzal, hogy "minden szírt befogadunk"? Meg hogy a befogadásnak nins felső határa?

"Nem várhatja el senki Németországtól, hogy minden menedékkérőt befogadjon - hangoztatta Angela Merkel."

Hm. Európa sem várta el Németországtól, hogy minden "menekültet" behívjon Európába.
Válasz erre 

Xezs 2015.11.01. 20:37:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne: úgy látszik hogy kétféle határzár van. Van a gonosz náci határzár, mint a mienk, és van a jóságos gondoskodó határzár, mint az övék. Hogy melyikből lesz gonosz náci határzár az csak bemondásra megy, egyszerűen csak rá kell fogni az adott államra hogy gonosz náci és kész. Viccet félretéve, komédia ami zajlik.
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.04. 00:20:03

Nem tudom, hogy megint mondjam,-e, hogz hála Istennek, de úgy tűnik ballibjaink megint előkaptak -- na nem nagyágyút, de egy -- kisebb tarackot. Most egésyen SZAKMAILAG lehet ráhúzni a Patásördögre a "pszichiátriai eset" vizes lepedőjét (sic).
Lehet csemegézni:
index.hu/tudomany/2015/11/03/a_kormany_menekultugyben_pszichologiai_tuneteket_mutat/

nem tudom, mikor elemezik majd ki a "szakértők" az OSZTRÁK kormány taktikáját a mocskosorbántól a nemkerytésaz hanem ajtó-oldalelemekkel meg syögesdróttal...
Tényleg az ilyen véleményekre mondta azt jogosan Csurka István (RIP) hogy "...a syakértelem bolsevista trükk..."
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.04. 00:21:36

Ja, itt az aktuális osztrák hír is:
index.hu/kulfold/2015/11/03/szogesdrotokat_raktak_le_az_osztrak_hatarnal/

Miközben az EU-nak rohatt (sic) fontos kérdésekkel kell foglalkoznia:
index.hu/kulfold/ep/2015/11/03/a_tehenfingrol_vitaztak_az_europai_parlamentben/
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.04. 07:37:13

@BéLóg:

Várjuk ki a végét, még lehet, hogy szabványt szavaznak meg a tehenek emissziójára.

Nem tudom, azt végiggondolta-e valamelyik EU-s majom (ok, de mivel is gondolta végig agy hiányában), hány tehén emisszójának felel meg a újonnan üzembe helyezett német szénerőművek kibocsájtása. Csak mert ugye ott nem sikk az atomerőmű.
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.04. 14:41:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A metán egyébként (és ilyen a vízgőz is) 200-szor durvább üvegházhatású gáz mint a CO2 és például patagóniában MILLIÓSZÁMRA legelnek a tehenek folyamatosan gázt fingva és böfögve. Tehát a kérdés felvetése nem hülyeség, csak azért annyira vicces, mivel "a menekülők (terroristák, stb.) ante portas!" (hogy a régi klasszikust idézzem.
Nade itt van MEGINT egy újabb hír:
index.hu/kulfold/2015/11/04/migransvalsag_a_szloven_kormany_szogesdrotot_rendelt/

Ha ha ha.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.11.04. 14:54:33

@BéLóg:

Persze, hogy nem hülyeség, én is tudom. Csak valahogy nem bírom elhessegetni magamtól azt a gyanút, hogy az EU ebből is majd valami áremelő és versenyképesség-csökkentő hatású intézkedést hoz, aminek az haszna kb. csepp lesz a tengerben. Ahogy arra is kíváncsi lennék, vajon a CO2-kvóták bevezetése globálisan járt-e érzékelhető emissziócsökkenéssel, vagy csak az árakat növelte.

Amúgy meg Dél-Amerikában az emberek milliószámra zabálják a chilis babot, metánt fingva és böfögve. :)
Válasz erre 

BéLóg 2015.11.04. 18:28:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Érdekes, én a "baked bean" kategóriával először a briteknél találkoztam. Gyakorlatilag teljesen függő lettem tőle és a mai napifg nem tudom, miért nem csinál szelet? :-)
Bezzeg ha otthon nekiállok egy hasonló konzervnek, aznap külön szobában kell aludni.
De hogy mekkora gond is ez a tehénfing (vagy éppen bárányfing), hát itt egy jó cikk:
index.hu/kulfold/2015/11/04/tul_sok_baranyfing_miatt_volt_kenytelen_leszallni_egy_teherszallito_repulo/
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard