Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Emberek, ki állítja meg Matolcsy Györgyöt?

Emberek, ki állítja meg Matolcsy Györgyöt?

Csodálkozunk azon, hogy hiteltelenné vált a magyar politikai és gazdasági elit a választópolgárok szemében? Szögezzük le, ahhoz képest, hogy mindent elkövettek annak érdekében, hogy semmi tisztelhető ne legyen bennük, elég későn ébredtek rá a magyar honpolgárok a saját vakságukra. Most aztán kergethetjük Matolcsy alapítványi pénzeit, és gyűjtögethetünk arra, hogy visszavásároljuk Mészáros Lőrinctől a fél országot. Névnapja alkalmából ezzel az írással köszöntjük a pénzügyi ámokfutás magyar csúcstartóját, Matolcsy Györgyöt.

egyenlito_blog_hu.jpg

  Fotó: egyenlítő.blog.hu

Még mindig meg tudunk lepődni azon, hogy milyen hihetetlen elánnal képesek egyesek a közvagyonból a saját zsebükbe tömködni. A Matolcsy György jegybankelnök által kitalált konstrukció a közember számára felfoghatatlan mennyiségű pénzt (260 milliárd forint) igyekszik eltüntetni a szemünk elől, ám úgy tűnik ez nem fog (teljesen?) sikerülni a kormánynak. Miután nem tudták ezt a bűvészmutatványt lenyomni sem Áder János köztársasági elnök, sem az Alkotmánybíróság torkán, már sejteni lehetett, hogy a Fidesz elitje sem kultiválja az ilyen nagyüzemi lenyúlások rendszerét.

Miután nyilvánosságra kellett hoznia a NMB alapítványok közérdekűnek minősülő adatait, kiderült, hogy ebből az irdatlan pénzből szinte mindenre jutott, ami Matolcsy, illetve a kormányzó párt érdekeit szolgálta. A hat alapítvány összesen csaknem ezer tételt tett ki a honlapjára, és a tételeken belül is többször kellett átszámolni az összegeket így nem volt egyszerű viszonylag pontos képet kapni arról, mi is zajlik a színfalak mögött azokkal a közpénzekkel, melyeket a jegybank elnöke és az alapítványok kuratóriumai (melyek természetesen a jegybankelnök embereiből álltak össze) a sajátjukként kezelnek.

Állampapírokat vásároltak például nagy tételben, ami nem biztos, hogy törvényes, ugyanis az MNB így a háttérből finanszírozta a költségvetést, noha a jegybank elvileg egy független intézmény. Az már korábban is ismert tény volt, hogy rengeteg igen értékes ingatlant vásároltak az alapítványok, melyek felújításába is hatalmas összegek öltek. Lényegében egy, az állami és a jegybanki szektor között félúton lévő intézményrendszert építettek ki, melynek ügyeibe mindkét oldalról beleavatkozhattak, ugyanakkor távolságot tarthatott mindkét szektortól, ezért nem lehetett tudni az itt folyó ügyletekről mindaddig, amíg a jogi akadályok el nem hárultak az ellenzéki pártok elől. Ez viszont túl sok időt biztosított az alapítványoknak ahhoz, hogy kényük-kedvük szerint osztogassák a milliókat és milliárdokat.

nepszava_4.jpeg

Nem akarunk a részletekben elmerülni, úgyis hónapokig kell még vizsgálni a tételeket, ám azt érdemes kiemelni az adathalmazból, hogy a háttérből gazdagították az alapítványok olyan oligarchák cégeit, mint Mészáros Lőrinc vagy Szíjj László. Támogatta a  a vs.hu-t és most már az Origot is kiadó New Wave nevű céget, mely Matolcsy ténykedésének sajtóhátterét hivatott biztosítani. Tegyük hozzá, hogy az újságírók nem tudhattak a támogatásról, így a vs.hu munkatársainak elhatárolódó nyilatkozatát komolyan kell vennünk.

Matolcsy persze bőkezű volt a saját unortodox közgazdasági tanait hirdető oktatási intézmények és kiadványok támogatásával is. Egyszer majd a pszichológusok felvázolják a jegybankelnök személyiségjegyeinek főbb kontúrjait, melyben valószínűleg  a saját tévedhetetlenségébe vetett hit körülbelül olyan élesen fog kirajzolódni, mint egy reneszánsz pápa esetében. Nem volna ezzel gond, ha nem egy nemzeti bank élén állna az illető. Egy gazdag országban egy sikeres pénzember sem teheti meg azt, hogy milliárdokat költsön a közvagyonból arra, hogy a saját elméletét fényezze, és mint köztudomású nálunk messze nem ez a helyzet. Hihetetlen felismerés számunkra, hogy Matolcsy ezt eddig minden következmény nélkül megtehette hazánkban.

cink.png

  Fotó: cink.hu

És ha már a pápáknál tartottunk, említsük meg, hogy a jegybankelnök a nepotizmust nem szégyellni való dolognak, hanem erénynek tartja. Eddig is tudtuk, hogy finoman szólva is jól menedzseli a saját családját, de az unokatestvérek és más rokonok kistafírozása, pozíciókba juttatása már-már beteges belterjességről árulkodik. Matolcsyék gátlástalan pénzköltését látva nem is az a legfőbb kérdés, mi lehetett a célja az alapítványok létrehozásának, hanem sokkal inkább az, hogy megvalósíthatta-e volna ezt a hatalmas pénzszivattyút a jegybankelnök a miniszterelnök beleegyezése és támogatása nélkül. Mert, ahogy egy ősi dakota közmondás tartja: „Fejétől bűzlik a hal.”  

    

189 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Emberek, ki állítja meg Matolcsy Györgyöt? Tovább
Facebook Tetszik
0
189 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben
  • Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval
  • Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány
  • Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr388658736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (189)
Az utolsó 100 komment:

Nzoltan 2016.04.25. 07:39:09

Mészárostól miért akarjátok visszavásárolni a közvagyont? Hogy elprivatizáljátok a külföldieknek mint ahogy azt a gyárakkal és üzemekkel tettétek? Ellenzékben hū de patriótának akartok látszani. De ezt még 2010 elōtt kellett volna....
Válasz erre 

Netuddki. 2016.04.25. 07:42:46

@azértezszánalmas: Mégis kijafszt érdekel mit csinál a német vagy az osztrák jegybank, amikor a matócsiék sikkasztják a közpénzt? Régi, ezért már túlságosan átlátszó fideszes trükk a terelés komám!
Válasz erre 

Netuddki. 2016.04.25. 07:50:35

Ahhoz képest, hogy az évtized egyik sikkasztási ügye kerekedik, eléggé kussban van róla a közpénzből sikkasztott fideszmédia. Mindenesetre a mosakodás előszelei már látszanak:
index.hu/gazdasag/2016/04/24/gulyas_gergely_hiba_volt_hogy_titkositani_akartak_az_mnb-alapitvanyok_penzet/
Ahhoz képest érdekes, hogy egy nyikkanás nélkül megszavazták volna, hogy a "közpénz elveszíti közpénz jellegét".

Kíváncsi vagyok délben mi lesz a Kossuthon? Nincs semmiféle gumicsont per pillanat a láthatáron. Megint előveszik a migráncsokat, vagy Görögországot? Szánalmas, tolvaj fidesz banda, az orbánnal kezdve az utolso szekértoló médiageciig! Húzzanak a börtönbe az ország éléről!
Válasz erre 

Netuddki. 2016.04.25. 07:52:34

Ja, mégis van egy gumicsont, a lobbik kiccicásodása, bár nem akkora horderejű mint az emenbé botrány.
Válasz erre 

Exploiter 2016.04.25. 07:54:01

@dukeekud:

Azért definiálhatnád, hogy mi az ország érdeke, ami miatt a tevékenykedés megy. Merugye soha az életben nem lesz már 300 alatt az euro, hiszen akkor nem lehetne nyereséget realizálni, sőt, megint jön a veszteség, ha véletlenül becsúszna alá az árfolyam.
Aztán két dolog történne: egyrészt mivel kilopták a pénzt, nem tartalékba került, ezért megint az állam fizetné a veszteséget. Másrészt megint gyengíteni kell majd a forintot, mert különben gond van, úgyhogy az iphone meg a swift megint drágul a parasztnak, nem beszélve a benzinről.
Hát ilyen ez, de gondolom ezeket a dolgokat nem érted meg.
Válasz erre 

Exploiter 2016.04.25. 08:10:12

@azértezszánalmas:

Tesa, azért azt tegyük helyre, hogy az, hogy az mnb "nyereséges" nem azt jelenti, hogy idén annyira jól fogyott a jubileumi 100 forintos, hogy félretettek belőle 200 milliárdot. A nyereség onnan jött, hogy végtelen bölcsességükben úgy ítélték meg, hogy nem kell annyi devizatartalék, mert minden fasza, és az a pár milliárd euró meg dollár jó lesz forintban is. Aztán mivel régebben annyira szar volt az élet, hogy 220ért lehetett eurót kapni, most meg háromszáz felett lehet eladni, ezért lehet ám közben 80 forintot realizálni nyereségként. Csak ugye most az lett, hogy a nyereség ment haverokhoz, tartalék kevesebb van, az is már 300 felett véve, úgyhogy ezt a csodát csak akkor lehet megismételni ha kell egy újabb adag lé, amihez 400ra felnyomni az árfolyamot.
Na így lehet nyereséges az mnb, örüljél.
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 08:12:06

@azértezszánalmas: "A német jegybank több üdülőt, Berlinben vendégházat és két képző- és tréningközpontot üzemeltet, emellett művészeti gyűjteménnyel, valamint érem- és bankjegygyűjteményt tartalmazó pénztörténeti központtal rendelkezik."

Hehe.

1. Eltolcsi százszor ennyit költ százszor rövidebb idő alatt.

2. 8-szor akkora az ország, mint M.o., a gazdasága százszor erősebb.

3. A németeknek van mit TANÍTANI, a magyaroknak van mit TANULNI.

4. Nyilván nem többszörös áron vették.
www.portfolio.hu/ingatlan/iroda/luxus_minden_mennyisegben_az_mnb_uj_jelmondata.209518.html

5. Nem sértették a saját alkotmányukat, törvényeiket és erkölcsöt.
Válasz erre 

azértezszánalmas 2016.04.25. 08:14:12

@Tibi !: Sikkasztják?.... Ja, azt írta az Index. Akkor jól van. Az tuti.
Semmiképpen ne zavarjon, hogy sokkal jobban gazdálkodik a Jegybank, mint az elmúlt 50 évben bármikor. Töredék költséggel finanszírozzuk az államot, alig van infláció, minden állampapír kibocsájtás bőséges túljegyzéssel kel el.
Simor 11,5% alapkamatot és 5% fölötti inflációt és minden évben 100 milliárdos hiányt hozott össze!!

Ki állítja meg Simort??

Ja, ez nem volt kérdés!
Most kell megállítani, mert a mainstream irányzattól eltérő módon viszi a jegybankot és ezek a nyavajás számok bitang nehezen akarják alátámasztani Matolcsy fikázását!

Igen sokat köszönhetünk neki! Tudom, hogy ez bosszantó, de a számok makacs dolgok.
A hülye, ronda, kancsi, tolvaj blabla....ez csak köpködés.
Az eredmények őt igazolják.

Jó bosszankodást!
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 08:15:52

@azértezszánalmas: "@Nanáhogydе: abszoluthozam.hu/grafikonok/Brent_olaj_future-mx-l-lg#fontos
Mielőtt gazdasági ügyekben lehülyéznél......
Hülye!"

Én nem mondom senkire, hogy hülye. De "Nanáhogyde" állítását pont alátámasztottad.

:))
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 08:27:21

@azértezszánalmas: "minden állampapír kibocsájtás bőséges túljegyzéssel kel el."

:)) Megfelelő áron mármiből bármennyit eladok, megveszek.

"Magyarország három éves futamidejű renminbiben denominált kötvényt bocsátott ki 6,25 százalékos hozammal"
privatbankar.hu/kotveny/csak-egy-kis-kostolot-kaptak-a-kinaiak-a-magyar-adossagbol-292372

A németek a papírjaikat NEGATÍV hozammal tudják értékesíteni.

A versenyképességünk évről-évre esik. Bulgária is elhúz mellettünk.
Válasz erre 

azértezszánalmas 2016.04.25. 08:27:43

@Exploiter: Nem vagyok a Tesád! Szerencsére.
Nem sikerült helyretenni a dolgot sajnos.
Kihagytál pár pontot.
Először is a devizatartalékot nem váltották át forintra. (de komolyan, ezt kitől hallottad??)
Másodszor valóban csökkent, de ez ellenkező hatást vált ki. Csökkenti a nyereséget. Pl. a Növekedési Hitel Programhoz használták.
Képzeld, ez a hülye Matolcsy azt találta ki, hogy ne vegyünk fel 10% fölötti kamat mellett pénzt a fejlesztésekre, (mint Simor) mert ennyit nem lehet kitermelni, hanem használjuk a devizatartalékot és ha nő a gazdaság, akkor stabil lesz a gazdaság. Pont annyit használtak belőle, amennyit kockázat nélkül lehet.
Persze az okos ember akkor is hitelt vesz fel ha van pénze, nem?

Az már apróság, hogy nem említed az alapkamat csökkentés, a devizahitelek forintosítása és az Önfinanszírozási programot ami jelentősen járul hozzá a nyereséghez.
Válasz erre 

1ghost 2016.04.25. 08:34:03

@azértezszánalmas:

"Az az ostoba faszfej, aki azt hiszi, hogy ha a veszteség az állam kasszából megy, akkor a nyereséget is be kell fizetni!"

A jó. retkes kurva narancssárga édesanyádnak hazudjál a képébe, te orbán bércselédje! Világos?

"Az MNB a - 147. § (5) bekezdése alapján a kiegyenlítési tartalékok negatív összegének ellentételezésére fel nem használt - tárgyévi eredményéből vagy az eredménytartalékból az igazgatóság 12. § (4) bekezdés b) pontja alapján meghozott döntésében foglaltak szerint fizet osztalékot."
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 08:38:49

@azértezszánalmas: "Először is a devizatartalékot nem váltották át forintra. (de komolyan, ezt kitől hallottad??)"

Azért ez szánalmas.

"a devizahitelek forintosítása és az államadósság önfinanszírozási programja keretében ugyanis a nagyon sok olcsón vett eurót adtak el drágán"

444.hu/2016/02/22/oriasnyereseget-kasszirozott-be-az-mnb-megtartja-maganak

www.portfolio.hu/gazdasag/megvan_miert_lett_nyereseges_a_jegybank.220686.html
Válasz erre 

azértezszánalmas 2016.04.25. 08:44:35

@atpijkamo97: Szóval akkor szép eredmény, hogy eladjuk az állampapírt olyan alacsony kamattal, mint még soha.
Igaz?

A negatív kamatú papírokat nem a befektetők veszik.....de komolyan olyan víziód volt, hogy megy Hans Jürgen a bankba és betesz 100 eurót, amiért kap majd 98 eurót 3 év múlva??
Csak olyan intézmények kénytelenek elkönyvelni ezt a fajta veszteséget, amelyeknél a szabályozás köti bizonyos mértékű állampapír meglétét.

A kínai kibocsájtás kamata, így nem írható le. Ha tudod, ne hazudj! Ha nem tudod, ne gyere ilyen pályára focizni. Tudod swap! Ha nem tudod, olvass utána.

A cél nem a haszon volt. Jelképes mennyiségű papírról van szó. Itt a megjelenésünk a lényeg. Közép európai ország nem jutott ki oda még sosem.
Válasz erre 

azértezszánalmas 2016.04.25. 08:58:44

@atpijkamo97: Ugye ez nem változtat semmin? Nem ez a nyereség egyetlen oka.

- devizatartalék monetáris politika által meghatározott szintje és összetétele
-a tartalék szintjét befolyásoló devizavásárlások és devizaeladások,
-az Államadósság Kezelő Központ adósságkezeléssel kapcsolatos műveletei,
-az EU-transzferekből származó nettó deviza beáramlás,
-a Magyar Államkincstár nem adósságfinanszírozáshoz kapcsolódó devizakonverziói,
-a forintlikviditást lekötő instrumentumok alakulása, ami összefügg a devizatartalék és az MNB nettó devizaköveteléseinek alakulásával,
a forintkamatok és a nemzetközi deviza kamatszint változása;
VALAMINT a forint árfolyamváltozása....

Lassan megérted?

2016 februári állapot
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) devizatartaléka mintegy 30 milliárd euró, ami bőven a fölött a szint fölött van, ami szükséges ahhoz, hogy stabilan működjön a magyar gazdaság!

Az MNB 150 milliárd forintos eredménytartaléka elegendő bármilyen jövőbeni eseményre, ami azt jelenti, hogy a költségvetésnek nem lesz semmiféle terhe a jegybank működése miatt.
Válasz erre 

azértezszánalmas 2016.04.25. 08:59:28

A devizatartalék a 2008 októberében kipattant világgazdasági válság előtt 18 milliárd euró körül alakult, de kevésnek bizonyult, ezért kellett villámgyorsan az IMF és az EU hitelét felvenni. A hitelcsomagból pár hónap alatt három részletet is lehívott az állam, 10 milliárd euróval hízott a tartalék. Később az Adósságkezelő Központ még kibocsátott euró- és dollárkötvényeket is, ezzel pedig a 2008 nyár végi szinthez képest 2011 nyarára megduplázódott az ország devizatartaléka.

De jó a devizatartalék, ha hitelből van, nem???
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 09:05:23

@azértezszánalmas: "szép eredmény, hogy eladjuk az állampapírt olyan alacsony kamattal, mint még soha."

Ne élj a számok bűvöletében! Mindig a relatív környezetet kell nézni. Mondok egy példát. Ha 2012-ben 90 dollárért vettük az olajat, és most 50-ért, az nem azt jelentené, hogy ügyesebbek vagyunk, hanem azt, hogy sokkal bénábbak. (Más akkor 100-ért vette, most meg 40-ért.)

Ha nehézséget okoz, akkor legegyszerűbb, ha a visegrádi országokhoz hasonlítod a helyzetünket, (vissza) fejlődésünket.

Az kellene, hogy fenntartható fejlődést produkáljunk, leállítsuk a rapid törvényalkotást, megbízható gazdasági környezet legyen, leálljon a kormány a különadókkal, kézivezérléssel, tolvajlással.

Ha kilőnénk a teljes kormányt a Napba, jelentősen nőne a versenyképességünk. Vagy ha találomra kiválasztott hajléktalanokat ültetnénk a bársonyszékekbe, kellő mennyiségű borral ellátva és hagynák a szakembereket dolgozni. Ja, és szakmberek kellenének mindenhova a pártkatonák helyett, mint pl. az MNB élére is.
Válasz erre 

Exploiter 2016.04.25. 09:11:58

@azértezszánalmas:

"Először is a devizatartalékot nem váltották át forintra. (de komolyan, ezt kitől hallottad??)"

Debizony. Egy jelentős részét igen. Ami tartalék maradt, az mind már magasabb áron került be, az olcsó devizát eladták. Hogy a mostani helyzetben ez elég, az lehet, egy újabb válságnál kiderül majd, hogy igaz-e az allítás.
10% felett pedig k. nehezen lehet manapság hitelt találni, mivel az egész fejlett világ az alacsony növekedéssel és alacsony kamatokkal szenved. Ez nem a magyar szakértők érdeme.
Az alapkamat csökkenés csak a veszteséget csökkenti, nem nyereséget termel.
A devizahitel forintosítás pedig hogy zajlott? Ugye az mnb adta a fedezetet devizában, a piacinál olcsóbban (tehát egyrészt: pont itt váltotta forintra egy részét, másrészt még ezen is bukott, mert a piacon drágábban adhatta volna, ha már muszáj.)
Hát így. De azt remélem tényleg érzed, hogy ha a nyereség a cél, akkor az sok jót nem ígér a forintnakm
Válasz erre 

Leptis Magnaq 2016.04.25. 09:21:01

Nem ajánlom nekik, hogy elverjék a pénzünket! Ez a kimeredt szemű, félőrült Matolcsy azt hiszi talán, hogy az elégedettség jele, hogy folyton tüntet valamelyik meglopott, megalázott embercsoport?
Válasz erre 

$pi$ 2016.04.25. 09:25:20

@Exploiter: "Másrészt megint gyengíteni kell majd a forintot, mert különben gond van, úgyhogy az iphone meg a swift megint drágul a parasztnak, nem beszélve a benzinről.
Hát ilyen ez, de gondolom ezeket a dolgokat nem érted meg. "

Csak szólok, hogy olyanért szidod a pénzügyi vezetést amit *szerinted* fognak csinálni a *jövőben*. :D

De mondjuk az sem kicsit vicces, hogy a benzináron aggódsz. :D
Válasz erre 

ferand1979 2016.04.25. 09:26:30

MIt is jelent ez az összeg? A 260 milliárd Ft, az a 10 millió magyar fejenként 26.000-s összege.. Ami a Matolcsi keze nyomán valamiféle ál-alapítványokhoz vándorolt.. Eddig tisztázatlan dolgokra.. Gondolom hasonlóan festményeket, épületeket vesznek belőle, tömködik a haverok zsebét...
De ez a Magyarország 10 millió állampolgárának a 26.000 Ft-ja, csak egy része az ott lévő tömérdek pénznek..
Valahol tartozunk valakiknek, máshol pedig duzzasztjuk a lóvét... Minek?
És erre jön az, hogy az ott dolgozok, vagy/és az oda bedolgozok 5 milliós fizetségeket vesznek fel... Minek? Miért kell ennyit adni, úgy hogy a minimálbér nem éri el a nettó 100 ezret.. A mindenkori megélhetés pedig ennél jóval nagyobb...
Azt a 47.000-t kellene megkapják a honatyák is és minden állami fejes.. Hogyha más ennyire bizonyítgatták, hogy meg lehet élni 47.000-ből..
De legyünk realisták.. Legyen úgy, hogy a mindenkori átlag fizetést kapják meg... Amiből természetesen az átlag megél... (és persze a bizonyított költségeik efelett legyenek...).. Még mindig jobban járnánk, mint ezzel a több milliós fizetségek kiosztásaival...
Szánalmas ez az ország... És hagyva van ez a pazarlás...
Válasz erre 

$pi$ 2016.04.25. 09:32:02

@Exploiter: "Debizony. Egy jelentős részét igen. Ami tartalék maradt, az mind már magasabb áron került be, az olcsó devizát eladták."

Ezt mire alapozod? Elég értelmetlennek tűnik egy ilyen kijelentés, hiszen akkor gyakorlatilag a teljes devizatartalékot el kellett volna adni, ráadásul semmi értelme nincs annak, hogy megkülönböztessük az olcsón és drágán vett devizát, ha már egyszer megvettük.

Ha van két százdollárosod, az egyiket 220 forintért vetted, a másikat 290 forintért, akkor nem mindegy, hogy a sörödet melyik bankjeggyel fizeted ki?
Válasz erre 

putris72 2016.04.25. 09:44:47

@1ghost: Sajnálom,hogy ennyire mérges vagy!!Bizonyára frusztrált vagy!!Mennyire frusztrált leszel 2018-ban!?De azt azért jegyezd meg!!Ha akkor torvényes volt a rokonoknak adni,és az egész balliberális média,és a politikusaik ,,és ti is ezt fújtátok!Az Unió meg szépen félrenézet!
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 09:46:06

@$pi$: "az olcsón és drágán vett devizát, ha már egyszer megvettük."

Ismétlem, az MNB-nek nem az a feladata, hogy olcsón vagy drágán vegyen devizát. Mivel a forint/deviza kurzusra nagy hatása van, ha ez lenne a cél, a deviza vételen-eladáson nyerészkedni, ezt viszonylag könnyen megtehetné... De az egész ország sokszorosan fizetné meg a nyerészkedés árát.

1. Az MNB nem nyereségorientált.

2. Az árstabilitás az MNB feladata. (Akármit is jelentsen ez.)

3. Az MNB nyeresége/vesztesége a költségvetést illeti.

4. Megengedem, hogy az MNB-nek legyen pár üdülője, festménye, iskolája. De mindezt felelős gazdálkodás keretében, nem elszabadult hajóágyú módjára.
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 09:48:15

@putris72: "Ha akkor torvényes volt a rokonoknak adni"

Nem, az soha nem volt törvényes, legkevésbé erkölcsös. Ne beszélj már hülyeséget, kérlek!

Bíró úr! az igaz hogy én libát loptam, de a Jóska is.
Válasz erre 

putris72 2016.04.25. 09:49:42

@1ghost: @fidesz maszop dk egykutya: Nehéz olyan emberekkel vitatkozni akik egy csövön keresztül szemlélik a világot!!Egyetlen érvük a mocskolódás!Micsoda frusztráló gyűlölet lehet bennetek!
Válasz erre 

sas70 2016.04.25. 09:49:50

@$pi$: Na pontosan ez a baj ezzel a dologgal, hogy az emberek legtöbbje, pont olyan, mint te vagy. Egyáltalán nem érti, az egész bulit. Csak hisz vakon, közben meg szív, de az legalább jól esik neki.
Válasz erre 

Muzsikok közt 2016.04.25. 09:50:48

@atpijkamo97: ilyen árstabilitás 25 éve nem volt....

Ilyen alacsony kamat se, tőlem annyit lop matolcsy amennyit akar, tizedannyi kárt nem okoz mint simor
Válasz erre 

jet set 2016.04.25. 09:52:16

Gazdátok, gyurcsány állítaná meg? Csöbörből vödörbe?
Válasz erre 

putris72 2016.04.25. 09:53:21

@atpijkamo97: Mér beszélnék hülyeséget!Mondj valakit az előző kormányból akit ugyanezért elítéltek!Vagy mondj olyan esetet amikor ilyen ügyek miatt,az Unió fenyegetőzött volna!!Mert olyan nincs,hogy az egyik törvénytelen a másik nem!Pont a baloldal volt aki azt mondta erre,hogy max erkölcstelenen,de nem torvénytelen!
Válasz erre 

sas70 2016.04.25. 09:53:26

@Muzsikok közt: Na itt vannak a bajok, de nagyon nagy bajok!
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 09:56:12

1. A fidesz lopott.

2. Az emeszpéseszdéesz lopott. Ez nem kisebbíti a fidesz bűnét.

3 A fidesz nagyipari méretekben lop. Ez nem kisebbíti az emeszpéseszdéesz bűnét.

Nah, a trivialitásokat leszögeztük.
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 10:00:56

@putris72: "Mondj valakit az előző kormányból akit ugyanezért elítéltek!"

Nem tudok. Holló a hollónak nem vájja ki a szemét.

"Vagy mondj olyan esetet amikor ilyen ügyek miatt,az Unió fenyegetőzött volna!"

Nem tudok. Az unió egy impotens szervezet, az emeszpéeszdéesz nem loptt az ingerküszöbjük felett.

"a baloldal volt aki azt mondta erre,hogy max erkölcstelenen,de nem torvénytelen!"

Mondjuk ezt mondták. És onnantól szabad a lopás? Na de kérlek!
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 10:05:34

@jet set: "gyurcsány állítaná meg? Csöbörből vödörbe?"

Az a paprikajancsi semmit nem állít meg. Ha megállítaná, az csöbörből vödörbe lenne, bizony.

Gyurcsányi egy politikai halott 2006 óta. Csak még nem vette észre. Egy politikai zombi. A fidesz azon imádkozik, hogy ez így maradjon, 5-15% ellenszavazat kapásból megy a kukába.
Válasz erre 

Miegér 2016.04.25. 10:06:54

@miketbeszéltek:

A liberális erkölcs nem tehet róla, ha az emlegetésével bizonyos bűnöket elfedeznek, legalizálnak." annak idején a liberalizmust az SZDSZ korrupt politikájával azonosítottam minden konzervatív ember. És most mi ne tegyünk ugyanazt? Hogy is van ez?
Válasz erre 

putris72 2016.04.25. 10:10:36

@atpijkamo97: Nem nem szabad!Viszont nem mondhatód valamire azt,hogy lopás,ha előtte pont te állítottad azt,hogy nem az!Értsd baloldal,és blogerei,politikusai újságírói!Azért a Fidesz csúnyaságai mind pénzben,mint nagyságrendbe eltörpülnek a baloldal mellett!A baloldal taktikája az,hogy amiről nem beszelünk nem is történt meg!Ha meg bukunk akkor meg azt mondjuk,hogy minden ok!
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 10:16:03

@Muzsikok közt: "ilyen árstabilitás 25 éve nem volt..."

Valóban? Az árstabilitásba a forintárfolyam is beletartozik. és az 25 éve nem volt ilyen magas.

Ilyen kis infláció Európában 25 éve nem volt...

Eltolcsit kell dicsérni vagy Merkelt?

Vajon tudná Merkel, ki az a "Kuszaszem"?
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.25. 10:17:50

@miketbeszéltek:
Alapvetően én sem értek egyet az erőszakkal. Viszont úgy látom, hogy a narancsmaffia mindent és rendes normális ember által elkpzelhetetlent is megtesz a hatalom megtartása érdekében. Ezzel szemben áll az, hogy a narancsmaffia 2018-as legállís, békés megállításának egxyetlen módja az összefogás lenne amire csak részlegesen látok esélyt pl az lmp szerintem biztos nem lesz benne egy ilyen összefogásban.
A narancsmaffia már eddig is tönkretette, ellopta gyerekeink, unokáink jövőjét és ha 2018-ban is marad akkor déd- és ükunokáink életét fogják ellopni ami már a nemzet megmaradását veszélyezteti gondolj csak arra, hogy már eddig is elment bő félmillió aktív, gondolkodni és dolgozni akaró és képes fiatal és ez fog felgyorsulni ha a narancsmaffia marad.
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 10:18:45

@putris72: "pont te állítottad azt,hogy nem az!"

Soha semmi ilyet nem mondtam. Az emeszpéhez és eszdéeszhez semmi közöm. Jobboldali konzervatív szociális anarchista vagyok.

Az egyik bűne nem menti a másikét. Ha emszpéeszdéeszesekkel beszélsz, akkor sem.
Válasz erre 

Muzsikok közt 2016.04.25. 10:25:46

@atpijkamo97: a forintárfolyam is stabil, uannyi mint 4 éve
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.25. 10:26:29

@dukeekud:
Ha lekerül a narancshályog a szemedről akkor láthatod, hogy az ország gazdaságát a fitymasz által oly sokat szidott EU pénze és a külföldre vándorolt aktív korúak hazautalása tartja életben. Közben szétverték az oktatást és totálisan lerohasztották az amúgy sem kiváló állapotú egészségügyet. Ezt gazdasági sikernek nevezni végtelen ostobaság.
Ahogy végtelen ostobaság az ország megbecsülésének nevezni azt, hogy az ország vezetőivel szövetségeseink csak a kötelező eseményeken hajlandók találkozni és azon kívül csak ázsiai despoták - akik maguk is diplomáciai karanténban vannak - hajlandók fogadni.
Az államadósságot a fitymasz qrmány nem fizette vissza: Az IMF hitelt az IMF-nél kétszár drágább hitelekkel váltotta ki és a 3000 milliárd magánvagyon elrablása is - noha statisztikai módszer szerint ugyan nem hitelfelvétel- logikailag az is hitel azaz azt hozzáadva bőven nagyobb a hitelállomány mint 2010-ben volt.
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 10:26:31

@Miegér: "És most mi ne tegyünk ugyanazt?"

Igen, ne tegyétek. Se ugyanazt a tolvajlást, még kevésbé a százszorosát.

Komolyan, nem értem az fidesz szavazókat. Nem ők lopnak, hanem a kedvenceik. Nem ők lopnak, hanem tőlük lopnak. És tapsikolnak hozzá.

Él a jobbágy a kicsi földjén, jön a nagyúr, elviszi a termést. A jobbágy búslakodik. A nagyúrt legyőzi a másik nagyúr, jön, megerőszakolja a jobbágy feleségét, lemészárolja a gyermekeit, elviszi a termést. A jobbágy tapsikol: - Köszönöm, nagyúr, hogy így kitoltál a régebbi nagyúrral!

Pláne, hogy ezek nem nagyurak, hanem a köz SZOLGÁI.
Válasz erre 

Muzsikok közt 2016.04.25. 10:28:26

@atpijkamo97: van pár hülye, aki nem tudja megkülönbözyetni az államcsődöt a virágzástól, na ennek a csoportnak talán a fele szavaz a maszopra ma...úgyhogy marad orbán 2018ban is
Válasz erre 

Muzsikok közt 2016.04.25. 10:31:49

@István Tamasi: jaja, 2010 óta minden évben jövőre kifullad a növekedés, csak ügye nem fulladt ki, úgyhogy most már az eu tart el minket...az eu csatlakozás előtt ugyan 2x nagyobb volt a gazdasági növ. Az adósság meg a fele

Előre az 1/3ért, balfaszok
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.25. 10:32:41

@azértezszánalmas:
Azért ez szánalmas hogy bárki is gazdasági társaságnak tekinti az MNB-t. Az MNB nem gazdálkodó cég! Az MNB-nél keletkező plusz vagy mínusz egészen más mint egy vállalat nyeresége vagy vesztesége. Konkrétan: azt a többletet amit most eltolcsi szétoszt saját magának, családjábnak, haverjainak a devizaalapú hitelesek fizették meg az árfolyamváltozás révén!!! Emlékeztetőül: a 2010-es kormányváltás előtt 1 euró 265 Ft volt míg ma 315!!!
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.25. 10:34:25

@Muzsikok közt:
Te agyilag muzsik! A GDP növekedésből kivonva az EU támogatást az eredmény máris mínuszt mutat!
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.25. 10:36:10

@atpijkamo97:
Az a politikai halott úgy lemosta a tv vitában a csúti g...it, hogy azóta sem mer kiállni vitázni senkivel, de még interjút is csak baráti, mameliuk mikrofonállványnak ad.
Válasz erre 

azértezszánalmas 2016.04.25. 10:39:41

@atpijkamo97: Köszönöm a kioktatást.
Nem kellett volna.

www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/teimf050.html

2015 április vs. 2016 március hosszú lejáratú kamatok

Eurozóna 0,89 -0,93 nőtt
Cseh 0,26-0,35 nőtt
Horvát 3,17-3,66 nőtt
Magyar 3,28-3,14 csökkent
Lengyel 2,37-2,89 nőtt
Román 3,25-3,34 nőtt
Szlovén 1,06-1,48 nőtt
Szlovák 0,96-0, 43 csökkent

Szóval jó irányba haladunk, igaz?
2008-9 körül 12 fölött is járt.
Válasz erre 

azértezszánalmas 2016.04.25. 10:40:24

@István Tamasi: Bár kormányzásba mosta volna le....de ott totál csőd lett.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.25. 10:42:25

@azértezszánalmas:
Valóban. A másik oldalról viszont a csúti g...i nagyságrendekkel nagyobb és generációk életét károsító hibákat, bűnöket követ el.
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 10:43:23

@Muzsikok közt: "a forintárfolyam is stabil"

Hehe.

www.tozsdeasz.hu/deviza/1/eur_huf/5_ev.html

Ha nem csak az Euróhoz hasonlítod, nehezen találsz olyan valutát, amihez képest nem romló tendenciát mutat.

"uannyi mint 4 éve"

Legyen inkább 6 év, és koppanni fogsz.
Válasz erre 

azértezszánalmas 2016.04.25. 10:49:56

@atpijkamo97: 100 x annyit lop a Fidesz?
Vazze, ezek zsenik! Nem elég, hogy többet lopnak, még sokkal több jut az embereknek is! Ez aztán a gazdasági csoda! Volt pénz az önkormányzatok adósságára, a devizahitelekre, visszavenni bankot, energia piacot, gáztározókat, csökkenteni az szja-t, a rezsit, ingatlanokat, műkincseket venni, stadionokat építeni, kórházakat felújítani, növelni a pedagógus és rendvédelmiek bérét, közmunkát adni a segélyen semmittevőknek stb.stb.
Ráadásul úgy, hogy mindeközben csökken az államadósság, a munkanélküliség, az infláció, a kamatok és nőnek a reálbérek, a foglalkoztatottság

EU pénzek, pont ugy vannak, mint a szocik alatt...

Hogy van ez??
A politikusok közt mindig volt-van-lesz korrupció!
Hülye aki ez alapján szavaz.
Szavazz a maradék pénz felhasználása alapján!
:)
2018 még mindig a Fidesz éve lesz!
Szerencsére.
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 10:50:51

@azértezszánalmas: Köszi a táblázatot! Igen, ezek nem nagy változások. Nézd hosszabb távra is.
Válasz erre 

azértezszánalmas 2016.04.25. 10:52:03

@István Tamasi: Szerintem nem. A görög példa mutatja, mi lett volna velünk, ha tovább megyünk a Lenini....pontosabban Gyurcsány-Bajnai-IMF úton.
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 10:54:56

@azértezszánalmas: "Nem elég, hogy többet lopnak, még sokkal több jut az embereknek is!"

Inkább sokkal kevesebb. Nugdíjasok, egészségügy, oktatás, munkanélküliek, elesettek, hadsereg. Mondjuk nem örülnék, ha pont a hadseregre többet költenének.

Ne szakadj el a valóságtól, úgy nem tudunk beszélgetni.

Egyébként meg kurvára leszarom, hogy mások mennyit loptak, ha most ebbe a tolvajlási őrületbe belepusztulunk.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.04.25. 10:55:48

@putris72: én nem csövön keresztül szemlélem, ezért látok túl orbán segge lyukán. Neked ez nem megy, képtelen vagy az önálló gondolkodásra. Azzal meg mi baj van, hogy gyűlölöm az ország szétbarmolóit? Mindig is így volt. De nyugodj meg, nem csak titeket, gyurcsányékat is gyűlölöm ;)

@azértezszánalmas: tessék "elvtárs" hu.tradingeconomics.com/euro-area/interest-rate

Tudod a forint kamat ezt követi, nem az elvtársaid a gazdasági zsenik.

Tessék itt is vannak számok: https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarország_államadóssága#/media/File:Hungarian_government_debt-1990-2014.png

nő az államadósság miközben lenyúltak 3000 milliárd forintot, és egy rakás adót bevezettek, vagy emeltek.

itt is vannak számok: www.portfolio.hu/img/upload/2015/11/ded-20151126.png
EU támogatásból megy csak a növekedés, és ez lassan meg fog szűnni.

itt is vannak számok: mno.hu/tarsadalom/aggasztoan-gyorsul-a-kivandorlas-1316103
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 10:56:42

@azértezszánalmas: "A görög példa mutatja, mi lett volna velünk"

Nah, ez teljesen komolytalan lett.

Pá veletek, jók legyetek!
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.25. 10:57:25

@azértezszánalmas:
Azon elgondolkodtál mi lesz az országgal ha tovább megyünk a narancsmaffia útján?
Válasz erre 

azértezszánalmas 2016.04.25. 10:59:26

@István Tamasi: Tovább javul minden makro mutató? Tovább csökken az szja és nő a gdp ?

Aha.
Jó lesz!
Jöhet!
Válasz erre 

azértezszánalmas 2016.04.25. 11:01:13

@fidesz maszop dk egykutya: Bocsánat ha neked nem válaszolok.
Olyan aljas, buta seggfejnek tartalak, akit érdemes elkerülni.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.25. 11:01:48

@azértezszánalmas:
Ugyan miből? Az elmaradó és távozó befektetőktől? A csökkenő EU-s pénzektől?
Hisz még a narancsmaffiások is külföldre viszik a lopott pénzt!
Válasz erre 

Exploiter 2016.04.25. 11:05:20

@$pi$:

Nem, pont, hogy nem mindegy. Ugyanis ha mindegy lenne, nem lett volna min nyereséget realizálni, és nem lett volna miből alapítványt indítani.
Viszont többet ilyet nem lehet csinálni, csak akkor, ha az árfolyam tovább nő. Sőt, ha a forint erősödne, akkor veszteséget realizálnának, amit megint az államnak kell fizetnie. Ergo vagy nem hagyják erősödni (ami azt jelenti, hogy Kiss Pista magyar jövedelme se fog többet érni véletlenül se), vagy ha igen, akkor a veszteséget az állam fizeti. (vagyis Kiss Pista)
Tehát szegény Pisti annyira itt sehogy nem tud jól járni.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.04.25. 11:10:34

@azértezszánalmas: hát persze tudom, a tényekkel nem tudsz vitázni te kis kakakupac. Mindig így csinálják a magadfajta sunyi agyhalott elvtelen pártszoponcok. Habony elvtársad nem készült erre sem? :D
Na takarodjál, és csókold meg a vezéred seggét "elvtárs".
Válasz erre 

$pi$ 2016.04.25. 11:10:36

@Exploiter: "Nem, pont, hogy nem mindegy. Ugyanis ha mindegy lenne, nem lett volna min nyereséget realizálni, és nem lett volna miből alapítványt indítani."

Ezt azért nem ártana bizonyítani, mert elég hihetetlen állítás.
Válasz erre 

ferand1979 2016.04.25. 11:12:22

@István Tamasi: mindenféle maffia út a romlásba vezet.. Igaz.. van ahol felívelő a pálya (lásd haverok, rokonok, puszipajtások..).. És.. választások előtt itt-ott... Hogy újabb 4 évet kapjanak lopni, csalni, hazudni (igaz mások is ezt tették, de bevallották...)
Csak az a baj, hogy ennyi adót kivetni még Mátyás király sem volt képes, úgy hogy ne látszana meg a nép életén a pozitív változás..
Ennyire elnyomó rendszer-, ennyire eltitkolt mutyiságok-, ennyire megfélemlítő rendszer azért már rég volt...
És a kis nép hátán van minden el ill. leverve..
És a kis nép nem húz hasznot belőle..
"Azért megmentették a devizásokat?" Ezt írják? Ezt mondják??? Engem nem.. ugyanannyit fizetek most is, mint előtte.. És az elszámolásban még benne van az, hogy emelkedni is fog 1-2 év múlva.. úgy hogy a kamat közben csökkent... Úgy, hogy nem is vettem fel sokat... 7,5 milliót (átlagot...). Kifizettem 7-8 év alatt ezt már majdnem másfélszeresén.. és még 2-szeresét fogom 12-13 év alatt kifizetni (remélhetőleg nem többet...)
...
És még lehetne folytatni... De ha egy parlamenti beszédet meghallgatok.. Szemrebbenés nélkül látom, hogy hazudnak... Sajnos.. Sajnos ők is éjjel és nappal...
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.04.25. 11:13:15

@azértezszánalmas: óóó már látlak batyukám. Hát visszafolytál ide a csatornából? Milyen kussba voltatok az utóbbi 2 hónapban. Mi történt megérkezett a munkabér? :DD
Válasz erre 

átlátó 2016.04.25. 11:15:35

@Nanáhogydе: Nem a Tünde tekintetét hasonlítottam az Imikééhez, hanem az Imrus tekintete van annyira tele értelemmel, mint a Tüncié...én a Tündét küldeném a Stadler Jóska bá'val az IMF-hez tárgyalni. Nekik is megvan ehhez az eszük, csak éppen másra használják. Vidámabb ország lennénk, mint ezekkel a Savanyú Jóskákkal, - akik azért jól tudnak csákiszalmázni. A klientura a végbelükben, a végbél tulajdonosok pedig hálásak.
Válasz erre 

ferand1979 2016.04.25. 11:46:12

nol.hu/jehu/a-zalaptakolmany-a-fidesz-szmsz-e-1612741
Válasz erre 

Muzsikok közt 2016.04.25. 12:53:16

@István Tamasi: ja, és ha a maszopszadesz növekedésből semmit se vonsz ki akkor is negatív...na ezert folytatja a fidesz
Válasz erre 

1ghost 2016.04.25. 14:13:40

@Muzsikok közt:

Mi van bérfaszfejkém, hány nicken akarod itt még rojtosra hazudni a narancsos pofádat?
Ennyire irritál, hogy ez nem az M1, vagy a Vajna tévé? Jó lenne még lopni, rabolni néhány évig, ugyi, hogy rohadnál meg a póráz másik végén lévő korrupt gazdáddal egyetemben.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.25. 14:15:49

@Muzsikok közt:
A maszopszadesz hozta Mo-ra a Mercedes beruházást, intézte el az AUDI gyár növelését, stb.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.25. 14:18:50

@István Tamasi:
folytatás
.. amik nélkül ma az ipar teljesítménye negatívban lenne.
Válasz erre 

ferand1979 2016.04.25. 14:22:26

@István Tamasi: könnyű volt odaállni, mosolyogni, amikor annyi dolog volt csak, hogy át kell vágni a szalagot átadáskor..
Válasz erre 

csak egy néző 2016.04.25. 14:42:53

"Emberek, ki állítja meg Matolcsy Györgyöt?"

Hát Polt Peti biztos nem. DD

"Különös helyzetben találhatja magát Polt Péter legfőbb ügyész a jegybanki alapítványok botrányos költési ügyeinek esetleges vizsgálatakor. Felesége, Polt-Palásthy Marianna ugyanis a Pallas Athéné Domus Scientiae Alapítvány felügyelőbizottságának (fb) elnöke, a Pallas Athéné Domus Mentis Alapítványban pedig az fb tagja.

Szintén felügyelőbizottsági tag a Kecskeméti Duális Oktatás Zrt.-ben, amelyet a hat Pallas Athéné Alapítvány közösen hozott létre az új kecskeméti gazdálkodástudományi kar kivitelezésére.

A főügyész felesége a jegybank személyügyekért felelős ügyvezető igazgatójaként havonta bruttó ötmillió forintot keres. Polt-Palásthy Marianna 2014-ben érkezett az MNB személyzeti igazgatóságára, eredetileg havi 2,3 milliós fizetéssel. A 2010-es kormányváltás után az erőforrás-minisztérium jogi, személyügyi és nemzetközi ügyekért felelős helyettes államtitkára volt.

A felügyelőbizottságok feladata, hogy ellenőrizzék az alapítvány működésének és gazdálkodásának törvényességét és célszerűségét, így kötelességük az alapítvány gazdálkodását az ügyek teljes körét illetően átfogóan ellenőrizni."
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.25. 14:53:22

@ferand1979:
Igen. Ezt tette a csúti g..i a kecskeméti Mercedes gyárban amit fletó hozott Magyarorszárgra.
Válasz erre 

azértezszánalmas 2016.04.25. 15:49:23

@István Tamasi: 2020- ig megvan az EU fejlesztési keret. Nem csökkenhet semmit. Az, hogy utána mi jön, még nagyon nincs kész. Ki tudja, hogy 5 év múlva mi lesz??
Az elmaradó befektetők nagyon tetszenek!
Én a helyedben nagyon haragudnék arra a tévére amit nézel!

www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_int044b.html

Közvetlen működő tőke befektetések:

2008-10 10.515 mill. usd

2011-13 23.772 mill usd
A cseheké 13.000 Ausztria 25.000 Szlovákia 7.000, Románia 9.500

Iszonyat ez az elmaradás, nem? :)
Hajrá Matolcsy! 2018-ban ismét FIDESZ!
Nyugi, jó lesz! :)
Válasz erre 

csak egy néző 2016.04.25. 16:07:04

@azértezszánalmas:
"Ki tudja, hogy 5 év múlva mi lesz??"
Azt senki sem tudja, csak azt, hogy 30 év múlva mennyibe kerül majd a villanyáram.

player.hu/uploads/2015/03/rohoges.gif
Válasz erre 

azértezszánalmas 2016.04.25. 16:20:51

@csak egy néző: Na ez, hogy jön ide?
Nyilván szerinted hülyeség az atomerőmű.
Jó.
Amikor még minden párt egyetértett benne, te már akkor is ellene voltál igaz??
Na persze.
Nézd meg Japán CO kibocsájtását mióta leállította az atomot.
Éljenek a környezetvédők. Bár furcsa, hogy csak Soros közvetlen környezetét védik....
Kérdezd meg a képmutató németeket, hogy milyen forrásból származik a francia áram, amit a leállított atomerőművek kiesése miatt vesz!
Igen francia atomerőművekből.
Válasz erre 

Exploiter 2016.04.25. 16:46:52

@$pi$:

??
Te mit nem hiszel el? Hogy a devizaügyleteken lehet nyereséget realizálni így, vagy hogy az mnb ezt csinálta? Vagy mi van...?
Válasz erre 

csak egy néző 2016.04.25. 16:57:17

@azértezszánalmas:
Nem tudom hány éves vagy szánalmaskám, de küldök neked előre 30 évre egy kezelést, hogy ne legyen gondod.

www.youtube.com/watch?v=csPh_3Jacw0
Válasz erre 

$pi$ 2016.04.25. 17:27:16

@Exploiter: "Te mit nem hiszel el?"

Azt, hogy van két százdolláros bankjegyed amik egyformák, de nem mindegy, hogy melyiket költöd el, mert az egyiket olcsóbban vetted mint a másikat.

Erről volt szó, olvasd vissza.
Válasz erre 

Attila Tóth 2 2016.04.25. 17:45:00

örülök nek , hogy ez a sok tetvedék ba..atja Matolcsi urat mert akkor rendben van minden ! ugyan ez a briganti kussban volt amikor gy f ék idejében simor kiürítette a kasszát . az jó volt mocskok?
Válasz erre 

csak egy néző 2016.04.25. 17:51:44

@Attila Tóth 2:
Attila Tóth 2 0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2014.05.06. óta tag.

Nem te vagy a legélesebb kés a fiókban haver az látszik.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2016.04.25. 19:03:24

@István Tamasi: 2016.04.25. 10:17:50
Amit itt leírtál, az persze igaz. De egy puccsot -a hatalomváltás kikényszerítésénél erőszakosabb dolgot még felemlíteni sem vagyok hajlandó(!)-kinek lenne joga végrehajtani? Jobb kezekben lenne a hatalom egy erőszakos csoport kezében? Kommunista, vagy nyilas puccsra gondolsz? Nem is beszélve arról, hogy -ha el is tekintünk a vallási fanatikus Orbán hívőktől, sok százezer polgár azt gondolja, hogy a jövő szempontjából a másik oldal tevékenysége volt a romboló! Döntsük el a kérdést polgárháborúval-ha már időnként megengedhetőnek tartod az erőszakot? Esetleg sör-virsli versennyel? Ráadásul nem csak fekete-fehér válaszok vannak (no persze az egybites gondolkodás normává tételében tagadhatatlan a Fidesz elévülhetetlen"érdeme"). Miközben magam is naponta dühöngök az Általad leírt dolgok kapcsán, a jövő szempontjából fontosnak tartom pld. a hagyományos családmodell támogatását; minden gusztustalan politikai haszonszerzés és visszásság mellett is az Európát fenyegető veszély felismerését.
Válasz erre 

Exploiter 2016.04.25. 19:22:35

@$pi$:

Értem.
Akkor miért nem olvasol utána?
Lehet, és kész. A számvitel ilyen érdekes dolog. Nincs mit "bizonyítani" rajta.
Ha nem két bankjegyről beszélünk, hanem két doboz üdítőről, akkor már érthető? Az egyiket megvetted 100-ért, a másikat 120-ért, eladod mind a kettőt 140-ért, akkor melyiken mennyit kerestél...? Két ugyanolyan doboz, jelenleg ugyanannyit ér: 140-et.
Ennyi az egész. Csak itt deviza van, nem kóla.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2016.04.25. 19:32:15

Mint sokadik alkalommal, úgy most is felmerült bennem: Ilyen ziccer kapcsán hol vannak az ellenzéki politikusok? Lehetnek spontán módon ilyen impotensek, vagy meg vannak véve/zsarolva? Ennél sokkal kisebb ügyekben a Fidesz már a századik sajtótájékoztatót/tüntetést szervezte volna meg!
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 21:08:31

@miketbeszéltek: "Jobb kezekben lenne a hatalom egy erőszakos csoport kezében?"

Nyitott kapukat döngetsz. A hatalom most is egy erőszakos csoport kezében van. Kurva erőszakos, és még rohadt tolvaj, nemzetáruló is. Én személyszerint jobban örülnék, ha csak simán erőszakos kezekben lenne.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · matyimentes.blog.hu 2016.04.25. 21:22:11

@Muzsikok közt: "Ilyen alacsony kamat se, tőlem annyit lop matolcsy amennyit akar, tizedannyi kárt nem okoz mint simor "
Szépen nevelhettek téged.
Válasz erre 

$pi$ 2016.04.25. 21:59:57

@Exploiter: "Ennyi az egész. Csak itt deviza van, nem kóla. "

Értem. És az MNB valóban így számolt?
Válasz erre 

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 22:07:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "@Muzsikok közt: "...tizedannyi kárt nem okoz mint simor "
Szépen nevelhettek téged."

Hát számolni biztos nem tanították meg. Szerinte a Simor kb. 8% GDP kárt okozott. Annyit még az egész fidesz bagázs se tud összehozni. Pedig erősen próbálkoznak.
Válasz erre 

Exploiter 2016.04.25. 23:04:02

@$pi$:

Igen.
Ezért mondtam, hogy ha fiúk nyereséget akarnak megint, az csak úgy lehet, ha az árfolyam tovább nő.
És hogy a veszteséget elkerüljék, nem engedhetik erősödni a forintot.
Szerinted miért van meg mindig 310 felett, ha olyan jók az ország mutatói?
Válasz erre 

$pi$ 2016.04.26. 07:25:05

@Exploiter: "Szerinted miért van meg mindig 310 felett, ha olyan jók az ország mutatói? "

Mert nem 12% az alapkamat.
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.26. 17:34:01

@azértezszánalmas:
Ugyan mekkora ajvékolást csapott volna a fitymasz bérfirkász serege ha eltolcsi elődje csinált volna hasonlókat?
Válasz erre 

atpijkamo98 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.26. 18:16:21

@István Tamasi: "@azértezszánalmas:
Ugyan mekkora ajvékolást csapott volna a fitymasz bérfirkász serege ha eltolcsi elődje csinált volna hasonlókat?"

Hehe, bizony. Gyurcsány most azt mondta, őt tized ennyiért lámpavasra húzták volna. (Mondjuk az országnak hasznára lett volna...)
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.26. 18:24:54

@atpijkamo98:
Ha gyurcsány lámpavasat érdmelt ki akkor a csúti g...i-nek kínok kínjával kellene hosszasan szenvedni a halála előtt.
Válasz erre 

atpijkamo98 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.26. 18:30:15

@István Tamasi: :)) Én nem vagyok bosszúálló.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.04.26. 20:35:00

@$pi$: és az jó?
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.27. 11:04:24

@atpijkamo98:
Ha nem vagy bosszúálló akkor milyen alapon emlegettél bírósági ítélet nélkül lápavasat fletónak? Vagy valamelyik állításod hazugság vagy te is skizofrén vagy mint a csúti g...i.
Válasz erre 

atpijkamo99 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.27. 14:03:20

@István Tamasi: "Vagy"

... vagy van egy harmadik lehetőség is, mégpedig: te nem olvastad el figyelmesen a kommentemet. Fletó emlegette a lámpavasat saját magára. Én Fletót idéztem. Sőt egyetértek vele, mikor azt mondta, hogy őt tized ennyiért lámpavasra húzták volna. Nah, figyelj jobban!
Válasz erre 

István Tamasi 2016.04.28. 12:19:27

@azértezszánalmas:
"Mi lett volna ha végigmegyünk a gyurcsányi úton.
Nem gvagyok gyurcsány fan, de az biztos, hogy ha végigmegyünk az ő útján akkor:
- nem rabolja el az állam az emberek 3000 milliárdját
- nem lesz az ország egyik legnagyobb, Fejér megye legnagyobb földeura mészáros lőrinc
- nem épülnek üresen kongó nézőterű stadionok
- nem költhet el 270 milliárd közpénzt eltolcsi"
- nem költünk el százmilliókat-, sőt milliárdos összeget olimpiai pályázatra
- nincs ezer évre titkosított Paks II hitelszerződés
Hogy csak néhány nagyobb tételt említsek.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard