Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Háromszor mondjuk el, hogy Orbán Viktor is megértse: blöff, blöff, blöff!

Háromszor mondjuk el, hogy Orbán Viktor is megértse: blöff, blöff, blöff!

A magyar kormány kommunikációja elérte a venezuelai vezetés szintjét. Már a néhai Hugo Chávez is minden gonosz eredőjének tartotta az Egyesült Államokat, utódja, Maduro elnök pedig gazdasági szükségállapotot vezetett be, mert szerinte a gaz burzsoák leállították a gyárakat, így állandósult az áruhiány az országban. A magyar vezetés is minden problémát az amerikaiak nyakába akar varrni, és főként Soros György magyar származású üzletembert és Barack Obama elnököt vádolja azzal, hogy meg karja buktatni a legitim hazai kormányt.

napi_hu.jpg

  Fotó: napi.hu

Régi igazság a politikai kommunikációban, hogy egy nagy hülyeséget egy még nagyobb hülyeséggel lehet semlegesíteni. Matolcsy György jegybankelnök zűrös alapítványai körül nem csitulnak az indulatok, pedig már maga az érintett is bedobta minden tudását, és a Parlamentben biztosította az ellenzéket arról, hogy minden közpénzlopásra vonatkozó állításuk csak blöff. Nehéz azonban a komor tényeknek ellentmondani akkor, amikor Matolcsy rokonainak tollasodásáról szinte minden nap kiderül valami hajmeresztő részlet.

Habony Árpád és csipetcsapata most olyan kommunikációs stratégiát eszelt ki annak ellensúlyozására, hogy az ellenzék, a sajtó és a rendesen felültetett választópolgár ne a jegybank alapítványain lovagoljon, aminek hallatán nem csupán a venezuelai elnök, de Kim Dzsongun észak-koreai pártfőtitkár is megnyalná a tíz ujját. Ő ugyanis a másik nagy Amerika-gyalázó korunk történelmében, így ha véletlenül hírét veszi, hogy magyar kollégái is beálltak az Obama-ellenes koalícióba, nem kerülheti el Orbán Viktor a meghívást a nagy Kim Ir Szen tiszteletére rendezett következő katonai parádéra.

index_hu_3.jpg

Fotó: index.hu

Persze tudjuk, hogy mennyire kell komolyan venni a Soros György és Barack Obama elleni szólamokat. A magyarok imádják az összeesküvés-elméleteket, így ismét felkínált nekünk egyet pártunk és kormányunk. Egy régi dakota közmondás szerint „Ellenségből sosem lehet elég”, ezért gyártani kell belőlük annyit, amennyit csak elbír a képzeletünk. Azért az meglehetősen furcsa körülmény, hogy a legfőbb gonoszok mostanában mindig azok közül kerülnek ki, akik papíron a szövetségeseink, és (nem csak papíron) rengeteg pénzt is kapunk tőlük.

A magyar kormány tényleg latin-amerikanizálódik, ami arra figyelmeztet, hogy erősen sarokba szorították az utóbbi időben azok, akik ellen most hadakozik. Nem mintha Soros György árnyékkormányt működtetne hazánkban, vagy Barack Obama izzította volna a CAI-t, hogy tegyen rendet Magyarországon, de a szavak szintjén valóban nekimentek az Orbán-kormánynak.  Az építő jellegű kritika viszont olyan a magyar politikai vezetés számára, mint James Bondnak a vodka-martini keverve: fogyaszthatatlan.

Arra hadd emlékeztessük a jelenlegi magyar miniszterelnököt, hogy 1995-ben ellenzéki politikusként még ő vizionálta, hogy Magyarország latin-amerikanizálódik. Pedig huszonegy éve még elképzelhetetlen volt olyan politikai kultúra Magyarországon, amely sokkal követendőbbnek talált egy oroszországi autokrata vezetést, mint a liberális demokrata nyugati modellt, amely háború és nyomor elől menekülő emberek elleni kampánnyal növeli a népszerűségét, vagy a korrupciót azzal magyarázza, hogy az szükséges velejárója egy nemzeti oligarchia kiépítésének.       

haon_hu_1.jpg

Fotó: haon.hu

A mostanában amúgy sem túl sokat sziporkázó kormányzati agytröszt ezúttal mélyen saját tudása alatt teljesített. Azok után, hogy kiizzadták magukból a borzalmas „Üzenjük Brüsszelnek, hogy ők is megértsék” szlogent, és órásplakátjaikkal szennyezik a környezetünket, nem mellékesen milliárdokat ölnek egy értelmetlen kampányba, most a legképtelenebb összeesküvés-elméletekkel bujtogatják a magyar népet. Ha úgy tetszik, Orbán Viktor szerint most éppen Amerika a „soros” ellenség. Pedig ahogy egy dakota közmondás tartja: „A nagyotmondás annak a jele, hogy ott sem voltál abban a csatában, amelyről mesélsz.”

336 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Háromszor mondjuk el, hogy Orbán Viktor is megértse: blöff, blöff, blöff! Tovább
Facebook Tetszik
0
336 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr808737850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (336)
Az utolsó 100 komment:

Andras J Fazekas 2016.05.24. 17:34:27

@élhetetlen:

A másik balfék haverodnak már leírtam.

A kollektív hazudozás rajtatok nem segít.

Senkit nem lehet rávenni vele, hogy a mostani balfék ellenzékre szavazzon.

Nem viccből, hanem a korábban megvalósított politikája, gazdasági kontárkodása miatt nem képes a mostani baloldal 2006 ősze óta országos választást nyerni.

Hiába hazudoztok itt össze-vissza.

Idő- és energiapocsékolás.

Nem hisz nektek senki.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 17:39:52

@Andras J Fazekas: "A kollektív hazudozás rajtatok nem segít."

Nem hogy nem segít, rendkívül káros. Szólhatnál a gazdádnak, a vicces kis törpének, hogy hagyja azonnal abba. Ránk, magyarokra nem hallgat.

"Senkit nem lehet rávenni vele, hogy a mostani balfék ellenzékre szavazzon."

Ez így van. Téged a meglepetés erejável érintett ez a felismerés? Jóreggelt!

Te egy nagyon buta ember vagy. Mint minden fideszfasszopó.
Válasz erre 

élhetetlen 2016.05.24. 17:40:26

@Attilajukkaja: Ezt most nem értem. Az egy dolog, hogy mivel a betétre nem fizetnek kamatot, ettől sok magyar vesz államkötvényt, de úgy gondolod, hogy az összes kibocsátott államkötvényt (akár devizakötvényt) csak a magyarok veszik? A Magyarországon megtakarított pénzekből élünk meg a piacon? Hát, ezt gondold át.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 17:44:44

@Andras J Fazekas: "A rendszerváltás után három balf@sz kormány volt Magyarországon"

Kelemetlen, de be kell valljam, a pufajkás Horn volt az egyetlen normális miniszterelnök az elmúlt 26 évben. A fasz bokros megnyírbálta a gazdaságot, nagyon helyesen, közben nagyon helytelenül szétdúlt sokmindent, mint elefént a porcelánboltban. Annyi esze van, mint Eltolcsinak. Az egyetlen különbség, kettőjük küözött, hogy a bokros legalább nem aljas gazember.

Annyi kárt meg az összes balfasz kormány nem tudott csinálni, mint a vicces kis törpe az elmúlt 6 évben. Tönkretette a gazdaságot, minden pénzt ellopott, ami nem volt lebetonozva, meg azt is, ami igen.
Válasz erre 

Andras J Fazekas 2016.05.24. 17:45:56

@atpijkamo100:

Az ilyen a p@tkány dumával, szerinted hány potenciális szavazópolgárt lehet rávenni arra, hogy a hozzád hasonló, általad preferált kontár trógerekre szavazzon a következő választáson, tökfej?
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 17:45:58

@Attilajukkaja: :))
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.05.24. 17:47:27

@Andras J Fazekas:
"A rendszerváltás eleve azért volt lehetséges, mert a komcsi balfékek, már a nyolcvanas években eladósították az országot."
Ebben van valami. Magyarorszag mar sokszor eladosodott, de a 2006-os vilagvalsagot Gyurcsany nyakaba varrni megis kisse szurrealis. Ha ez nem kovetkezik be, Gyurcsany terve busasan megfizetodott volna.
Nem vot szerencseje. Liliputyinunknak viszont igen,
Pedig ahogy mondjak, Gyurcsany a szakadek szelere sodorta a gazdasagunkat, de Orbanc vol, aki teljes erovel bele is taszitotta azt. :o)
Es te ennek orulsz most?
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 17:47:39

@Andras J Fazekas: Miről beszéksz, te elmehunyt?

"általad preferált"

Kit pereferálok? Miért?

Valakivel keversz.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 17:51:44

@Attilajukkaja: "Magyarorszag mar sokszor eladosodott, de a 2006-os vilagvalsagot Gyurcsany nyakaba varrni megis kisse szurrealis. "

Ez igen! Két évvel előrehoztad a világválságot csak azért, hogy mentegesd a gazdit?

De hát a gazdi is megmondta, hogy "elkúrtuk", mégis mentegeted?

Ez ám a hűség b+!
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 17:52:15

@Attilajukkaja: 2008-ast akartál írni.

Ha nem jön a válság, a fasz gyurcsány akkor se vezette volna sehova az országot. Az egyetlen pozitívum, amit el lehet mondani arról a balfékről, hogy a fidesz maffiához képest elenyészőt lopott.

"Gyurcsany a szakadek szelere sodorta a gazdasagunkat, de Orbanc vol, aki teljes erovel bele is taszitotta azt."

Ez igy pontos.

Igen, fidesz fasszopók kritika nélkül mindennek örülnek, amit a gazdájuk mond. És elhiszik. A saját szemüknek nem hisznek, a valóság az ballibsi párhuzamos propaganda.

Akarom mondani, soros.
Válasz erre 

Andras J Fazekas 2016.05.24. 17:54:00

@atpijkamo100:

A balfékoldal által korábban elakasztott rendszerváltás befejezése folyik 2010 óta.

Ami a korábbi gazdasági- politikai elit hatalomból való kiszorításával, leváltásával ját.

Ez többször, több helyen el lett magyarázva.

Csak a hozzád hasonló értetlen idióták képtelenek ezt felfogni ésszel.

Tök fölösleges össze-vissza hazudoznotok itt, nem hisz nektek senki.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 17:54:33

@$pi$: "megmondta, hogy "elkúrtuk","

Az a fasz legalább megmondta. :))

Orbán meg nem mondta meg, hogy "szétbasztuk a gazdaságot, elloptuk a jövőtöket".

És ez változtat valamin?
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 17:58:15

@Andras J Fazekas: "rendszerváltás befejezése folyik 2010 óta."

Véletlenül igazad van. Ha a pufajkás kormányát nem tekintjük, akkor a rendszerváltás óta megy az ország szétlopása, a gazdaság szétbaszása. Ezt kapcsolta a vicces kis törpe gazdád 2010 óta turbó fokozatra. Tapsikolhatsz, megtettétek. Régen Venezuelába akatam menni, úgylátszik ki se kell lépnem az ajtón, hamarosan itt lesz.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.05.24. 17:58:27

@élhetetlen:
" úgy gondolod, hogy az összes kibocsátott államkötvényt (akár devizakötvényt) csak a magyarok veszik?"
Miert gondolod, hogy en ezt feltetelezem?
Igazabol orulnek, ha a kadari bekekotvenyek alapjan ez most is igy mukodne. Az megnyugtato lenne szamomra. De az igazsag, hogy a nagy magyar hazafiak szarnak az allamkotvenyekre. Ezeket off-shore cegeken at arusitja ki Rogan mindenfele kontroll nelkul. Azt sem tudjuk,kik vasaroljak fel, es ami a legszomorubb, hogy nem tudjuk Roganon kivul kik kaszalnak meg belole.
Nemzetbiztonsagi szempontbol is aggalyos a magyar allampolgarsaggal valo bizniszeles.
Biztos vagy benne, hogy te ezt elfogadhatonak tartod?
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 18:02:03

Azért szánalmas, hogy a fidesz komnetenként 300 forintért meg tudja venni a lelkét a fasszopóinak. (Az egyik troll elérulta magát.) Tiszta zombi apokalipszis.

Ha a vicces kis törpe mestertervének megvalósulása befejeződik, és az egész slepp átruccan svájcba, akkor ezek a magukrahagyottak egymást fogják enni?
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.05.24. 18:03:33

@$pi$: @atpijkamo100:
"2008-ast akartál írni."
Persze. ;o) Bocsanat.

"Ha nem jön a válság, a fasz gyurcsány akkor se vezette volna sehova az országot. "
Ezt nem tudom., de elfogadom, hogy te olyan tudasnak vagy a birtokaban, amelyben en nem.
Válasz erre 

Andras J Fazekas 2016.05.24. 18:06:01

@atpijkamo100:

Vajon miért hiszi az olyan balfék polgár mint te, ha nekiáll egy ilyen blogban két tucat lúzer között hazudozni azzal megoldódnak a problémái?

Arra lusták vagytok, hogy legalább makrogazdasági szinten tájékozódjatok, csak a balfék média előre gyártott hazugságait ismételgetitek.

Én magasról teszek rá, de ezzel nem lehet meggyőzni senkit.

Engem meg pláne nem.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 18:10:33

@Andras J Fazekas: Amit a saját szemeddel látsz, az neked a hazugság, amit a vicces kis törpe hazudozik, az számodra az igazság. Hát ehhez nincs mit mondanom.

Ja, és rettegj a soros porttól! (Ördögi.)
Válasz erre 

élhetetlen 2016.05.24. 18:10:58

@$pi$: „a gazdi is megmondta, hogy "elkúrtuk", mégis mentegeted?”. Ez most komoly érv? Orbán azt mondta, soha nem hazudott. Naponta láthatod, hogy ez nem igaz. De elfogadod alaptézisként a kijelentését? „Ez ám a hűség b+!”
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 18:13:10

@Attilajukkaja: "Ezt nem tudom., de elfogadom, hogy te olyan tudasnak vagy a birtokaban, amelyben en nem. "

Igazából maga Gyurcsány mondta 2006-ban. :) Itt a kronológia:

(1) Elk.rás.
(2) Nem csináltunk semmit.
(3) Lebukás.
(4) Nem lessz gázáremelés.
(5) Gázáremelés.
(6) Gazdasági válság.
(7) Ez minket nem fog érinteni.
(8) Óóó, IMF segíts, európa segíts!
(9) Az Orbán ezt játszva ki fogja fizetni, most nem akarunk kormányozni.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 18:14:46

@élhetetlen: "Ez most komoly érv? Orbán azt mondta, soha nem hazudott."

Most mit mondjak, hiszékeny vagyok. A Gyurcsánynak is elhiszem, hogy hazudott, Orbánnak is elhiszem, hogy nem hazudott. Nem vagyok részrehajló. :D

De csak az érdekesség kedvéért: mi az amiben Orbán nap mint nap hazudott?
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.05.24. 18:15:10

@"megmondta, hogy "elkúrtuk","
"Az a fasz legalább megmondta. :))"

Soha nem voltam Gyurcsany szavazo, de ezert a beszedeert megtanultam tisztelni ot. Ilyen oszinte es epito mondatot Orbantol hiaba is varnank. A mi Liliputyinunk mar egy mas vilagban el. Oz, a nagy Varazslo is visszahokolne attol, amit Orbancunk kepvisel.
Mert nem talalna benne se szivet, se eszt, se lelket.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 18:16:11

@Attilajukkaja: Kérlek, ne tegyél @$pi$:-vel egy platformra! Ha ugyanazt mondjuk, az csak a véletlen műve.

Gyurcsányi 2 évig nem csinált semmit. Utána még két évig nem csinált semmit, csak a székébe kapaszkodott. Utána még egy évig kapkodott, és a székébe kapaszkodott. Az öszödi beszédével megágyazott orbánnak. Ami itt folyik, áttételesen neki is köszönhető.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 18:19:12

@Attilajukkaja: "ezert a beszedeert megtanultam tisztelni ot"

Sima balfékség volt kimondania az igazat. Illetve nem kellett volna úgy viselkednie, hogy azt szégyllni kelljn, de az egy más történet.

"Ilyen oszinte es epito mondatot Orbantol hiaba is varnank."

A vicces kis törpe ilyen hibát nem vét. a válastásokon se nincs programja, nem vállal vitát, megmértttetést. Gyáva ksi férg seggdugasz.

Az az elszomorító, hogy mindegyiknek meg volt a lehetősége felvirágoztatni ezt az országot, de balfékségből, vagy sima rosszindulatból nem teszik.
Válasz erre 

Andras J Fazekas 2016.05.24. 18:20:07

@atpijkamo100:

Átlátok a médiahazugságokon, meg a sanda szándékokon.

És azt látom, hogy a sok hiba ellenére, a több réteggel lejjebb zajló mainsream folyamatok jó irányba mennek, akkor is, ha ennek vannak vesztesei.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 18:20:30

@$pi$: kronológia folytatása:
(1) Vegyetek fel hitelt, mert bebukik az ország.
(2) A házipálinkától tömegek fognak megvakulni.
(3) Munkatáborok lesznek őrtornyokkal.
(4) Éhséglázadások jönnek.
(5) Diktatúra lesz.
(6) Diktatúra van.
(8) Nincs GDP.
(9) Nincs beruházás.
(10) El fognak menekülni a bankok.
(11) Már holnaptól tudnánk kormányozni.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 18:21:36

@$pi$: "mi az amiben Orbán nap mint nap hazudott?"

Minden egyes szava hazugság. Ha kérdez, akkor is. Minek soroljam.
Válasz erre 

élhetetlen 2016.05.24. 18:22:25

@Attilajukkaja: Itt valami félrement. Vagy az, amit nekem írtál „'az összes kötvénykibocsátás hitelfelvétel, amit vissza kell fizetni, és magasabb kamattal."
Es miutan visszafizettuk, az ismeretlen akkor is "magyar" marad.
Szegyen!”, ezek után most azt írod, amit én gondoltam, írtam. Nem, nem tartom elfogadhatónak, esetleg összekevertél valakivel, ami ekkora tömegben előfordul.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 18:24:59

@$pi$: "Már holnaptól tudnánk kormányozni."

Bárki jobban tudna kormányozni. Egy random hajléktalannal, mint miniszterelnök már sokkal beljebb lennénk - ha kapna elég bort -, mert nem lopná szét az országot. Legalább nem csúsznánk még lejjebb,
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 18:26:10

@$pi$: Idézd egy igaz mondatát!
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.05.24. 18:31:01

@$pi$:
En ugy latom, hogy te csak kiragadsz egyes mondatokat Gy. beszedebol.
Orbanc is ezt tette annak idejen. Akkor be is jott neki.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 18:31:26

@atpijkamo100: "Minden egyes szava hazugság. Ha kérdez, akkor is. Minek soroljam."

Azért lenne érdemes legalább néhány példát mondani, mert a neten keringő példák nagy része marhaság. Az index címlapon (nem blogban) hozta egy időben a cikkeket, hogy már megint mekkorát hazudott az Orbán, de amikor megnéztem mind marhaság volt. Én tényleg megpróbáltam hazugságon érni, de persze tisztességesen megnéztem, hogy mit mondott, és pártatlanul megpróbáltam eldönteni, hogy hazudott -e vagy nem.

Mondok egy példát:
(1) Orbán azt mondja, hogy 1 millióval több adófizető van az országban.
(2) Az index szerint nincs ennyivel több, megnézték, hogy mennyi adófizető volt a statisztikában, de nem jött ki a szám.
(3) Aztán csak kiderült, hogy az MSZP alatt X "adófizető" csak névben volt adófizető, a kedvezmények miatt soha nem fizettek adót. Csakhogy az APEH szakkifejezéssel "adófizető" az, aki beadott adóbevallást, attól függetlenül, hogy már évek óta (vagy soha) nem fizetett egy fillér adót sem.

Nos igen, az index pl. ilyen dolgokat lobogtatva vádolta meg nyilvánosan hazugsággal Orbánt:

Mert azt mondta, hogy ennyivel és annyival több az adófizető, de ha adófizetőnek hívjuk azokat is, akik nem fizettek egy fillér adót sem, akkor nem is ennyivel vannak többen.

Azt mondta, hogy ennyivel és annyival nő a GDP, pedig ha kivonjuk belőle a mezőgazdasági termelést, akkor nem is annyi.

Azt mondta, hogy ennyivel meg annyival van több munkahely, pedig ha kivonjuk belőle a közmunkásokat, akkor kevesebb.

Ezek azért messze gyengusz érvek ahhoz, hogy valakit hazugsággal vádoljunk. Ezért mondtam, hogy mesélj róla, hogy milyen hazugságokról tudsz. Komolyan érdekel.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.05.24. 18:33:13

@élhetetlen:
"Itt valami félrement. "
Akkor bocsi! :o)
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 18:33:24

@Andras J Fazekas: "Átlátok a médiahazugságokon,"

??? Akkor miért szajkózod őket???

"És azt látom, hogy a sok hiba ellenére, a több réteggel lejjebb zajló mainsream folyamatok jó irányba mennek"

A visegrádi országokhoz képesti lecsúszás jó irány? Fene a gusztusodat.

A GDP jelentős részének ellopását, az ország tökretételét nem "hibának" nevezném. :))
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 18:34:52

@atpijkamo100: "Már holnaptól tudnánk kormányozni."
"Bárki jobban tudna kormányozni."

Hát az MSZP-nek nem sikerült. Saját miniszterelnökük véleménye alapján sem. Az ő véleményét elfogadod?

De az idézetnek nem ez a lényege. A lényeg a következő:
(1) Bajnai Gordon (nagy szakértőnek ismerik el a bal oldalon): 2010-ben azt mondta, hogy nem kíván a következő kormányba részt venni, nem is akarja, hogy megválasszák. Most nem.
(2) Utána jött 4 év fidesz.
(3) Bajnai 2014-ben azt nyilatkozta, hogy "már holnaptól tudnánk kormányozni".

Ez a lényeg, legalábbis ezért hoztam fel.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 18:39:12

@Attilajukkaja: "En ugy latom, hogy te csak kiragadsz egyes mondatokat Gy. beszedebol."

Kiragadni egyes részeket a szövegből csak akkor problémás, ha a kiragadott részlet jelentése a környezettől elválasztva megváltozik. Én ilyet soha nem tettem.

Gyurcsány megmondta, hogy elkúrták, ezzel minősítette a másfél éves kormányzásukat. Namost ha köré rakod az egész beszédet akkor sem változik semmi, akkor is ezt mondta.

Lássunk egy másik példát: Gyurcsány azt mondta, hogy folyamatosan hazudtak. Mellette mondott mást is, persze, de ez semmit nem váltztat azon, hogy azt állította, az mszp és a liberálisok közüs kormányzása alatt végighazudták a másfél évet.

Mondta azt is, hogy nagyon élvezte és az élete legszebb másfl éve volt, de ez megint csak nem változtat semmit azon, hogy elmondta hazudtak végig.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 18:39:41

@$pi$: "nő a GDP"

Ehem.

vs.hu/gazdasag/osszes/magyarorszag-szep-lassan-lemarad-a-visegradi-orszagoktol-1212

Egyébként meg gyengül a forint, akkor ha semmi se történik, akkor is "nő" a GDP.

Hasonló hazugság, hogy az inflációt csökkentették. Az egész világgazdaságban csökkent az infláció, nem ők csökkentették.

Én nem tudom minden hazugságukat felsorolni, nics a világon annyi papír.
Válasz erre 

Andras J Fazekas 2016.05.24. 18:41:53

@atpijkamo100:

Ne haragudj, de nettó hazugságokkal nem szokás leállni vitatkozni.

Egyébként is trollkodás, nem vita amit itt előadsz.

Maradjunk abban, hogy a bugyuta trollkodásoddal nem lehet meggyőzni senkit.

Sem engem, sem másokat.

Eléggé kétséges, hogy van-e értelme egyáltalán annak amit csinálsz.

Engem nem érdekel, lelked rajta.

Az tuti, hogy ezzel a retorikával, egy szavazót se lehet elhappolni az ellenféltől, vagy a választásokra nem járó tömegből rávenni bárkit arra, hogy a hozzád hasonlókra szavazzon.

Itt vége is van a történetnek, nyugodtan be is fejezhetjük ezt a meddő szócsatát.

Bye!
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 18:42:07

@atpijkamo100: "Idézd egy igaz mondatát! "

Tettél egy állítást. Normális körülmények közt aki az állítást teszi az bizonyít.

Én csak annyit állítottam, hogy az indexes cikkekben mind olyan mondvacsinált dolgokat találtam, amik nem voltak hazugságok, de én soha nem mondtam, hogy orbán nem hazudott, ergo nincs mit bizonyítanom.

Ha tudsz valami hazugságot mondani ami kiállja a józan ész kritikáját, akkor belátom, hogy igazad van, addig csak annyit tudok mondani, hogy várom a bizonyítékokat.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 18:44:50

@$pi$: "@Attilajukkaja: ... Gyurcsány azt mondta, hogy folyamatosan hazudtak."

Most szólok, hogy hülyeség ezn vitatkozni. Egyáltalán nem számít, mit mondott a gy. Az számít, amit tett.

1. Megnyerte a választást azzal, hogy 5 éves adócsökkentési törvényt hozott, elhallgatta a gazdasági adatokat, és azt hazudta, dübörög a gazdaság. (Ez orbáról is mind elmondható, de az emllékszál.)

2. Választás után adótemelt, na, akkor kellett volna kimenni az utcára, és gyújtogatni. Birkák nem csináltak semmit.

3. az öszödi beszédet napvilágra hozták, semmi új nem derült ki, de a birkák ennek a hatására mentek a utcára.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.05.24. 18:44:58

@atpijkamo100:
"Sima balfékség volt kimondania az igazat"
Ebben egyetertunk.
Pedig egy igazi politikusnak ki kell mondania az igazat, mert ettol lesz hiteles. Csak nem ugy, ahogy GyF tette.

"A vicces kis törpe ilyen hibát nem vét. a válastásokon se nincs programja, nem vállal vitát, megmértttetést. "
Igen, tenyleg nagyon furcsa, hogy semmilyen konfrontalodast nem vallal. Meg a parlamenti tudositokat is kitilja az Orszaghazbol. Nyilvanvaloan fel a publicitastol.

"balfékségből, vagy sima rosszindulatból nem teszik."
En a balfeksege szavazok. :o)
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 18:46:52

@$pi$: Nem tudom bebiznyítani, hogy végtelen sok prímszám van. De ha mondasz egy "legnagyobb" prímet, mondok nála nagyobbat.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 18:51:10

@Attilajukkaja: Én nem értek egyet azzal, hogy minden politikus hazudik. A hazudós politikus hazudik.

Olyan legyen, mint egy porszívóügynök. Nem téveszti meg a vásárlókat, csak nem domborítja kia terméke hátrányait. Végül is a feladatot hatékonyan elvégzi, mondjon valaki jobbat.

Na persze, nemhazudós politikus csak az álmaimban van. Meg még egy pár példa. Csak hogy még jobbban érezzem a hiányukat.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 18:52:58

@atpijkamo100: "Ehem."

(1) Nő a GDP
(2) Lemaradunk a visegrádi országoktól

ez a két kijelentés nem zárja ki egymást. (A lemaradás egyébként 2006-ban indult, azóta igazából nincs növekvő lemaradás, de ez már mindegy, ez már csak értelmezés kérdése.) A hivatalos adatok szerint igazat mondott Orbán anno, tehát nem hazudott.

"Egyébként meg gyengül a forint, akkor ha semmi se történik, akkor is "nő" a GDP."

Az eredeti állítás az volt, hogy Orbán hazudott, amikor azt állította, hogy nő a GDP. Te most megpróbálod megmagyarázni, hogy mitől is nő a GDP. Érted?

Amúgy a GDP-t nem forintban számolják. :D Annak idején az mszp bírt 4%-os GDP növekedést meg 8%-os inflációt csinálni egyszerre. :) De ez is mindegy.

"Hasonló hazugság, hogy az inflációt csökkentették. Az egész világgazdaságban csökkent az infláció, nem ők csökkentették."

(1) Nem tudom mikor mondta az Orbán, hogy ők csökkentették az inflációt, de nyilván sehol.
(2) Az infláció magyarországon sokkal, többet csökkent mint európában. Sokkal! Tehát nyilván van szerepe ebben az ország vezetésének is, ebben a közgazdászok is egyetértenek (alapkamat és infláció összefüggése, unortodox alacsony kamatra csökkenő infláció ami sok közgazdásznak nagy meglepetést okozott.)

"Én nem tudom minden hazugságukat felsorolni"

Ezek nem állták ki a kritikát, ugye ezt te is belátod?
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 18:54:12

@Andras J Fazekas: Borzasztóan el vagy tévedve. Én nem szerzek szavazatokat, és egy állampolgár vagyok. Csak nem fideszes troll. Nehéz megemészteni?
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.05.24. 18:54:38

@Andras J Fazekas: nem hazugság az, hanem tény. Magyarország lecsúszik. Attól, hogy neked nem tetszik, még a szlovák növekedés hozzánk képest az elmúlt 6 évben kétszeres, a román is, a lengyel meg 3x-os. Az első negyedévi gdp növekedésben is utolsó előtti a magyar helyezés.
Válasz erre 

Attilajukkaja 2016.05.24. 18:56:10

@atpijkamo100:
"A hazudós politikus hazudik."
Ebben is szivesen egyetertek veled,...csak keves a koreinkben a Gandhi.
Apam is hasonlo ember volt annak idejen a Kulugyben, de kirugtak. Egyet talalhatsz, hogy miert!
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 18:58:55

@$pi$: "(1) Nő a GDP
(2) Lemaradunk a visegrádi országoktól
ez a két kijelentés nem zárja ki egymást."

:))

- Ennek az utónak semmi baja, simán gurul az úton.
- Dehát még motor sincs benne!
- Ez a két kijelentés nem zárja ki egymást.

"A lemaradás egyébként 2006-ban indult,"

És ez kinek okoz örömet a fidesztrollokon kívül?
Válasz erre 

Andras J Fazekas 2016.05.24. 19:01:26

@atpijkamo100:

Az itt előadott szellemi mélyrepülésed alapján voltam kénytelen definiálni a tevékenységet, amit itt előadsz.

Ezzel semmilyen értelmes célt elérni nem lehet, ergo semmi értelme nincs annak amit itt csinálsz.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 19:01:28

@Attilajukkaja: "keves a koreinkben a Gandhi."

Ángyán József
Hadházy Ákos
Biztos van még.

Az egész bagázst ki kéne rúgni, és olyan embereket összefogdosni, akik minden erejükkel tiltakoznak.
Válasz erre 

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 19:04:18

@Andras J Fazekas: "semmi értelme nincs annak amit itt csinálsz."

Ez igaz lehet. Egy fidesztrollt úgyse lehet meggyőzni, egy normális embert meg nem kell.

Én mindenesetre tanulok belőle, érdekesnek találom.

Pl. Attilajukkajával nem értünk egyet több dologban, de sokmindenben igen.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 19:04:20

@atpijkamo100: "Nem tudom bebiznyítani, hogy végtelen sok prímszám van. De ha mondasz egy "legnagyobb" prímet, mondok nála nagyobbat. "

Azt érted, hogy miért a vádnak kell bizonyítani és nem a védőnek ugye? Merthogy az ártatlanságot szinte lehetetlen bizonyítani.

És ha már itt tartunk nem tudjuk bizonyítani, hogy végtelen sok prím van és ezért senki sem állítja, hogy végtelen sok prím van.

Ez amúgy jól demonstrálja egyébként az én álláspontomat: azt próbálod meg sugallani, hogy végtelen sok prím van, csak nem tudod bebizonyítani, de a bizonyítási kényszert megpróbálod áttolni a másik oldalra. Ezt azonban nem teheted meg, az állítást kell bizonyítani. Mivel ezt az állítást senki nem bizonyította azt mondjuk, hogy a "végtelen sok prímszám létezik" egy sejtés.
Válasz erre 

Andras J Fazekas 2016.05.24. 19:05:25

@fidesz maszop dk egykutya:

"Jól van, nem nagy a a fejed Pistike."

Te hinni akarsz abban a hülyeségben amit itt előadtál, engem meg nem zavar ha valaki hülyeségekben hisz, csak ne velem akarja megvitatni.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 19:07:03

@atpijkamo100:
"- Ennek az utónak semmi baja, simán gurul az úton.
- Dehát még motor sincs benne!
- Ez a két kijelentés nem zárja ki egymást."

Csakhogy Orbán nem mondta soha, hogy a magyar gazdaságnak nincsen semmi baja. Amúgy ha egy cáfolat egyértelműen nincs ellentétben azzal, amit cáfolni akarsz, akkor felesleges példákat hozni: ha logikai hiba van az érvelésben akkor felesleges a retorikától megoldást várni. :D
Válasz erre 

Andras J Fazekas 2016.05.24. 19:11:42

@atpijkamo100:

Nem egymást kéne győzködnötök, hanem a választókat rávenni arra, hogy az olyan értetlen, alul-, illetve félreinformált balf@szokra szavazzanak mint amilyenek ti vagytok.

Ezzel van itt a probléma, ez az igazi nagy gond.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.05.24. 19:13:20

@Andras J Fazekas: húgyagyúkám, mondom, ezek tények. Nem hitkérdés. Te élhetsz az agyatlan pártfanatikus álomvilágodba, de a 0,8% az 0,8 marad, és a többi is. Le van írva, bizonyítva van kész.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 19:13:47

@fidesz maszop dk egykutya: "nem hazugság az, hanem tény. Magyarország lecsúszik. Attól, hogy neked nem tetszik, még a szlovák növekedés hozzánk képest az elmúlt 6 évben kétszeres"

Nincsenek meg a legújabb adatok, de azért érdemes vetni rá egy pillantást, szerintem jól látszik, hogy mikor szaladt el mellettünk szlovákia:

https://www.google.hu/publicdata/explore?ds=d5bncppjof8f9_&met_y=ny_gdp_pcap_cd&idim=country:HUN:ROM:CZE&hl=en&dl=en#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=ny_gdp_pcap_cd&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=region&idim=country:HUN:SVK&ifdim=region&hl=en_US&dl=en&ind=false

Én úgy látom, hogy 2002-ben egyforma helyzetben voltunk, 2002 és 2010 közt kialakult egy komoly előnyük ami azóta sem változott jelentősen.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 19:18:03

@atpijkamo100: "Most szólok, hogy hülyeség ezn vitatkozni. Egyáltalán nem számít, mit mondott a gy. Az számít, amit tett."

Ez igaz. Nem is ezért szoktam felhozni.

Azért szoktam felhozni, mert a baloldal rajongói általában mindent elhisznek, amit Gyurcsány mond. Mindent, még azt is, hogy tök véletlenül írt egy ugyanolyan szakdolgozatot. :D

Kivéve azt, amikor negatív dolgot mond magáról vagy a bal oldalról. Akkor mindig kiderül, hogy félreértettem, nem is úgy gondolta.
Válasz erre 

Andras J Fazekas 2016.05.24. 19:22:42

@fidesz maszop dk egykutya:

Milyen tények, te rakás szerencsétlenség?

2010-ben egy vonalról startoltunk Görögországgal.

Azok még mindig IMF hitelekért kuncsorognak, mi már régen nem.

Te meg jössz, és egy hullámzó adatsorból próbálsz levonni végkövetkeztetéseket, ami nettó ostobaság.

Olvass inkább külföldi gazdasági elemzőket.

Te semmit nem tudsz, hanem hinni akarsz a hülyeségeidben.

És akkor itt be is fejezhetjük, mert ez innentől kezdve nem gazdasági elemzés, hanem hitkérdés.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 19:23:49

@$pi$: "nem tudjuk bizonyítani, hogy végtelen sok prím van és ezért senki sem állítja, hogy végtelen sok prím van."

Én állítom, hogy végtelen sok prím van. Na, erre varrj gombot!

Orbán vagyonának egy része a strómanjánál, a mészárosnál van. Ezt se tudjuk soha bebizonyítani.

Attól, hogy nem tudod bebizonyítani, még igaz lesz. Legfeljebb egyik se kap érte letöltendőt.

A kubatov kopaszai összejátszottak a fehérhajú kurvával. Erről se tudsz bemutatni pecsétes papírt, pedig ez annyira világos, hogy erre már tudna egy bíró ítéletet hozni.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.05.24. 19:25:25

@$pi$: ezzel azt akarod mondani, hogy az orbánék teljesítménye egyezik gyurcsányékkal?

Ja jelentősen nem változott, szép lassan szakadunk le, nem hirtelen. Az majd akkor lesz, ha megszűnik végleg az EU pénz, és így a GDP növekedés is...

Tessék, ez frissebb, negyedéves
Magyar:
cdn.tradingeconomics.com/charts/hungary-gdp-growth.png?s=engkhuq&v=201605191810n&lang=all&d1=20060101&d2=20161231

Szlovák:
cdn.tradingeconomics.com/charts/slovakia-gdp-growth.png?s=slovakiagdpqoq&v=201605191812n&lang=all&d1=20060101&d2=20161231
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 19:26:27

@$pi$: "a baloldal rajongói általában mindent elhisznek, amit Gyurcsány mond."

Most már akár el is hihetnék, mert nem mond hülyeségeket. De irreleváns mit mond, mert egy politikai zombi. Aki mellé áll, az veszt a választáson. Orbán minden este imádkozik a gyrcsány hosszú életéért.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 19:31:33

@atpijkamo102: "Én állítom, hogy végtelen sok prím van. Na, erre varrj gombot!"

Komolytalan dolog olyan dolgokat állítani, amit nem tudhatsz. Gyerekek csinálják...

"Orbán vagyonának egy része a strómanjánál, a mészárosnál van. Ezt se tudjuk soha bebizonyítani."

A jogi kifejezés a "rágalmazás". :(

"Attól, hogy nem tudod bebizonyítani, még igaz lesz."

Úgy viselkedsz, mintha tudnád, pedig nem tudhatod. Ezt nevezik úgy, hogy "hívő".

"Erről se tudsz bemutatni pecsétes papírt, pedig ez annyira világos, hogy erre már tudna egy bíró ítéletet hozni. "

A bíró nem arra hoz ítéletet, hogy te mennyire vagy meggyőződve a dologról. Mivel nyilvánvalóan csak hallomásból vannak információid még tanunak sem engednének be.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 19:31:40

@Andras J Fazekas: "félreinformált balf@szokra"

Ha lebalfaszozol ok nélkül valakit, attól még balfasz maradsz, az legfeljebb téged minősít, nem őt.

A nagy fideszfasszopás miatt valahogy még nem jutott el a tudatodig, hogy nem vagyok a baloldal szekértolója. Jobban kéne figyelned húgyagyukám.
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.05.24. 19:32:09

@Andras J Fazekas: húgyagyúkám, soha nem indultunk görögország mellől, ezt a pártod terjesztette.

"Azok még mindig IMF hitelekért kuncsorognak, mi már régen nem." ja mert mi inkább más fajta hitelért kuncsorgunk: Ruszkiért, kötvénykibocsájtás, ellopott manyup, adóemelések, stb...
Bár IMF hitelért is kuncsorgott viktor, csak hát ugye az IMF feltételeket szabott. Ezen besértődve dobta be az elkergettük az IMF szöveget, amit ti be is nyeltetek.

"Te meg jössz, és egy hullámzó adatsorból próbálsz levonni végkövetkeztetéseket, ami nettó ostobaság."

Nem ostobaság az, hogy tudok átlagot számolni (neked csak varázslat) :))

"Olvass inkább külföldi gazdasági elemzőket." őket olvasom, azt mondják amit én.
Válasz erre 

Andras J Fazekas 2016.05.24. 19:36:14

@fidesz maszop dk egykutya:

Egyedi eseteket általánosságként, trendként, tartós folyamatként bemutatni nettó ostobaság.

Ezzel fölösleges nyomulnod, csak szamarat csinálsz magadból vele.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 19:37:07

@fidesz maszop dk egykutya: "ezzel azt akarod mondani, hogy az orbánék teljesítménye egyezik gyurcsányékkal?"

Nem. Olvasd el még egyszer.

Amúgy az általad belinkelt grafikonokkal
(1) szerintem valami gond van, a világválság visszaesése szlovákiában kétszer akkorának látszik mint nálunk.

(2) Ez pont az a grafikon, ahol nem lehet igazából látni azt amit mondani akarsz. Az egy főre jutó GDP-re keress rá, abból látni lehet a különbséget.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 19:42:28

@$pi$: Ez a baj veled, mint általában a fidesz hívőkkel, hogy a szemedet kilophatják, amíg nincs róla jogerős bírói papír, addig nem hiszed el.

Simicska összeveszett orbánnal, másnaptól nem nyert közbeszerzést. Nem, nincs semmi öszefüggés, mindez puszta véletlen. :)) Istenem, ha hallanád magadat!

Pont úgy viselkedsz, mint a példámban a birkák 2006-ban. Szembehazudta őket a gyurcsány, nem számított. Bevallotta, na az hatott a meglepetés erejével. Pont fordítva van csak értelme.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 19:43:03

@fidesz maszop dk egykutya: "húgyagyúkám, soha nem indultunk görögország mellől, ezt a pártod terjesztette."

Annak idején Obama azt mondta, hogy a Magyar gazdaság összeomlását nem szabad beengedni amerikába. :D
Válasz erre 

Gyorgy Nagy 2016.05.24. 19:47:22

@csentecsa: Én csak egy proli parasztnak tartom ki az apját le komunistázza ( papi párt titkár volt ő kisz titkár ) a Sorost aláza közben az ő pénzén tanult angliábande most az uj osztrák kancellár is elmondta véleményét.EU-s pénzek nélkül már rég megbukott volna!Én király párti vagyok és utàlom a törpéket.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 19:47:23

@$pi$: "Orbán nem mondta soha, hogy a magyar gazdaságnak nincsen semmi baja."

Most már értem! Te meg én egy-egy párhuzamos világban élünk. Itt a szekán találkozunk, de a te világodban hasít a magyar gazdaság, orbán nem hazudik, és demokrácia van. Hogy tudnék én oda árkerülni?
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 19:48:22

@atpijkamo102: "Ez a baj veled, mint általában a fidesz hívőkkel, hogy a szemedet kilophatják, amíg nincs róla jogerős bírói papír, addig nem hiszed el."

Miért terelsz? Arról volt szó, hogy Orbán össze-vissza hazudik. Akkor nem okozhat nehézséget ibebizonyítani, igaz?

Ehelyett elkezded, hogy ennyit meg annyit loptak. Hogyan jön ez ide?

"Simicska összeveszett orbánnal, másnaptól nem nyert közbeszerzést. Nem, nincs semmi öszefüggés, mindez puszta véletlen. :))"

Előtte nem vesztett közbeszerzést? Előtte azért nyert, mert loptak? be tudod bizonyítani? Nem, ezeket nehéz bizonyítani, még akkor is ha igazak. Azt, hogy Orbán konkrétan hazudott, azt sokkal könnyebb lenne bizonyítani.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 19:49:31

@Gyorgy Nagy: "utàlom a törpéket."

Én szeretm a törpéket is. A gonosz gyáva korrupt törpék nem az esetem.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 19:50:30

@atpijkamo102: "Most már értem! Te meg én egy-egy párhuzamos világban élünk. Itt a szekán találkozunk, de a te világodban hasít a magyar gazdaság"

Az, hogy a gazdaság hasít vagy "jól teljesít" szubjektív dolog, elég nehéz bármit is bizonyítani. Én optimista vagyok, te nem. Én azt mondom, hogy sokkal jobb úton haladunk mint 2002 és 2010 közt bármikor, te azt mondod, hogy akkor jobb volt. És?
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 19:53:46

@Gyorgy Nagy: "a Sorost aláza közben az ő pénzén tanult angliábande"

A múltkor Soros azon siránkozott, hogy mennyi sok pénzt adott Obamának a kampányára, aztán ahogy megválasztották már nem is figyel arra, hogy Soros mit mond, már nem is akar hallgatni rá.

Tudod hogy hívják azokat, akik pénzért cserébe azt várják, hogy a politikusok hallgassanak rájuk? Oligarcha.

Te most tényleg azért bírálod Orbánt, mert nem azt csinálja, nem azt mondja mint amit egy oligarcha elvár tőle?

Komolyan?
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 19:57:45

@$pi$: A jogi bizonyítást nagyban nehezíti, hogy titkosítják az adatokat 30 évre, meg nem adják ki a közérdekű adatokat.

Teljes pályás letámadás. Korrupt törvényeket írnak, de ha mégis megszegik, az adatokat nem adják ki, de ha mégis kiderülnek az adatok, az ügyészség visszadobja, de ha az ügyészség is átengedné, a tünci olyan bírónak szignálja, aki a fidesz javára dönt, és ha mégis ellene dönt, akoot nem hajtjáh végre az ítéletet.

Erre mondja a székely bácsi, hogy "ügyes".

Az a szánalmas, hogy még így is nyilvánvaló az értelmes emberek számára. Hadházy Ákos hetente mutat be egy tovaj történetet.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 20:04:01

@$pi$: "És?"

Csak azt mondom, hogy leszakadunk a környező országoktól, és csődbemegyünk. Ez neked "És?"

Most majd jössz azzal, hogy technikailag sose fogunk csődbemenni, mert mindig annyi pénzt hagyunk az egészségügynek, oktatásnak, hogy valahogy elzakatoljon, nem mindenki hal meg a kórházban, és nem minden gyerek marad buta. Nem fog mindenki éhenhalni. Legalábbis nem azonnal. Valahogy nem ilyen jövőt akarok a gyerekeimnek.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 20:07:41

@atpijkamo102: "A jogi bizonyítást nagyban nehezíti"

Én nem várok jogi bizonyítékot. Ha azt állítja valaki, hogy hazudott, akkor azt várom, hogy mit hazudott és mi bizonyítja, hogy hazudott.

"Korrupt törvényeket írnak"

Nincs olyan, hogy "korrupt törvény".

"de ha mégis kiderülnek az adatok, az ügyészség visszadobja"

Ne haragudj, nem vagy jogi sdzakértő, nem gondolod, hogy komolyan tudom venni amikor az egész ügyészséget bírálod mindenféle szakértelem nélkül! Ha meg is tudnál fogalmazni egy vádat akkor is napokig tartana, amíg utánajárnék, hogy hogyan is van.

"a tünci olyan bírónak szignálja, aki a fidesz javára dönt"

Olyan dolgokat állítasz, amikről nincs információd, csak pletykákat hallottál.

"Az a szánalmas, hogy még így is nyilvánvaló az értelmes emberek számára. Hadházy Ákos hetente mutat be egy tovaj történetet. "

Erről beszélek! A nagy tömegeknek nyilvánvaló dolgokról rendre derül ki, hogy butaság. Mint fentebb, hogy a forint inflációja miatt van GDP növekedés, meg 2006-ban a gazdasági válság miatt volt bajba az ország meg amikor arról volt szó, hogy amikor IMF kölcsönt vettünk fel csak a fidesz szerint volt a fizetésképtelenség határán az ország....

Próbálj meg kritikusan gondolkodni. Olvasni, utánajárni, meghallgatni a másik oldalt is. Az ilyen "nyilvánvaló, hogy mi van" dolgok engem mindig a "nyilvánvaló, hogy a föld lapos meg a levegőnél nehezebb dolgok nem tudnak repülni" dolgokra emlékeztet.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 20:09:41

@$pi$: "Én azt mondom, hogy sokkal jobb úton haladunk mint 2002 és 2010 közt bármikor"

Ez nem sok. Nem 70 fokos szögben zuhanunk, hanem csak 60 fokosban. Komolyan, vicces vagy.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 20:10:41

@atpijkamo102: "Csak azt mondom, hogy leszakadunk a környező országoktól, és csődbemegyünk. Ez neked "És?""

(1) Nem látom bizonyítottnak a leszakadást. Mondom, leszakadás 2006 után volt, 2010 után már nagyjából együtt mozgunk a régióval.

(2) Az "és" nem erre vonatkozott. Arra vonatkozott, hogy a "leszakadunk a régiótól" elméletnek semmi köze nem volt ahhoz, amiről beszéltünk. A és ebben az esetben azt jelenti, hogy "és mi a köze ennek ahhoz, amit bizonyítani próbálsz, hogy ti. orbán hazudott, amikor azt mondta, hogy x% volt a GDP növekedés"
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 20:15:26

@atpijkamo102: "Ez nem sok."

Pontosan. Nem sok. Nem sokat állítok.

"Nem 70 fokos szögben zuhanunk, hanem csak 60 fokosban. Komolyan, vicces vagy. "
Nem zuhanunk. A mszp ténykedése nem volt fenntartható, a mostani fenntartható. Lehet, hogy neked nem tetszik, lehet, hogy te nem akarod fenntartani, de fenntartható.

Például: ha az adósság gyorsabban növekszik mint a GDP, az nem fenntartható. Ez volt. Ha az adósság annyit vagy kevesebbet növekszik mint a GDP, az fenntartható.

Ha a helyzet fenntartható, akkor a "60 fokban zuhanunk" nyilván csak hangulatkeltés. Zuhanni az mszp alatt zuhantunk. Értsd már meg, Gyurcsány is elmondta: nincs választás, vége van, nem lehet így tovább.

Most ilyet a jelenlegi gazdasági helyzetről csak a politikai ellenzék emberei mondanak. Komoly ember nem mondja azt, hogy zuhanunk.

Ez a rohadt nagy különbség.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 20:21:10

@$pi$: "Nincs olyan, hogy "korrupt törvény""

Mondok egy példát. Törvény szerint nem szabad a családtagjaidnak ingyen pénzt osztanod, mert az korrupció. Erre a hatalmon lévők eltörlik ezt a törvényt, jogilag nem lesz korrupció a korrupció. Maga törvény eltörlése a korrupció.

"az egész ügyészséget bírálod"

Ühüm. a főügyész a kuszaszemmel együtt tanácskozza meg, hogy hogyan lehet elkerülni a vádemelést. A felesége meg irányítja a törvénytelenül létesített "alapítványokat". Majd vádat emel a felesége ellen. :))

""a tünci olyan bírónak szignálja, aki a fidesz javára dönt"
Olyan dolgokat állítasz, amikről nincs információd, csak pletykákat hallottál."

Nem pletyka, M.o.-n tényleg annak szignálja ki, akinek akarja. Jogállamban automata végzi. Na miért?

Eh, parttalan a beszélgetésünk. Szerinted csak pletyka, hogy fejjel megyünk a falnak, de ha nem pletyka, akkor meg az az öröm forrása, hogy nem százhússzal, csak százzal, és úgy csak kicsit halunk meg, nem nagyon.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 20:21:59

@atpijkamo102: "Valahogy nem ilyen jövőt akarok a gyerekeimnek. "

Pesszimista vagy. Azt mondod, hogy európai életet akarsz európában. Jó, egyetértek. Ez azonban egy egész más kérdéskör, napokig lehetne elemezni meg okoskodni.

Mert az addig rendben van, hogy mit akarsz, de ez felhoz egy csomó kérdést. Miért nem vagyunk ott, abba az irányba haladunk -e, mit hoz a jövő, hogyan lehetne jobban csinálni, kinek mi a szerepe ebben és a többi. Megannyi kérdés, megannyi vélemény.

Egy dolgot könnyen elmondhatok: én 1986 óta vagyok felnőtt, azóta egészen biztos nem éltünk soha úgy mint nyugateurópában, sőt soha nem nem is haladtunk úgy, hogy belátható időn belül utolérjük őket. Könyvekből lehet tudni, hogy ez a hetvanas évek vége óta biztosan így van.

Ebből következik, hogy aki a "mer' az orbán vagy a mer' a gyurcsány" vonalon közelíti meg ezt a kérdést az rohadtul becsapja magát.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 20:26:54

@$pi$: "ha az adósság gyorsabban növekszik mint a GDP, az nem fenntartható."

:)) Most átveszem egy pillanatra a módszeredet, bocsi!

0-ról 10%-ra növelni az államadósságot igenis fenntartható, mert azért veszik fel a kölcsönt, mert a megtermelt haszon jóval több, mint a fizetendő kamat, és így simán vissza tudják fizetni, és fejlődtek a kölcsön segítségével. Nem hogy fenntartható, de előbbre vannak, mintha nem vettek volna fel kölcsönt.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 20:29:30

@atpijkamo102: "Mondok egy példát. Törvény szerint nem szabad a családtagjaidnak ingyen pénzt osztanod, mert az korrupció. Erre a hatalmon lévők eltörlik ezt a törvényt, jogilag nem lesz korrupció a korrupció. Maga törvény eltörlése a korrupció."

Rosszul ismered a törvényt. "ingyen pénzt osztogatni" soha nem volt szabad senkinek, ez nem is változott. Annyi változott, hogy a saládtagok indulhatnak a közbeszerzésen. Buta törvény volt, semmit sem ért, senkit sem érdekel.

"Ühüm. a főügyész a kuszaszemmel együtt tanácskozza meg, hogy hogyan lehet elkerülni a vádemelést. "

Nem tudod miről beszéltek, nem tudod elkövettek -e valamit. Fogalmad sincs, hogy máskor, más országban a főügyész szokott -e beszélgetni a nemzeti bank elnökével.

"törvénytelenül létesített "alapítványokat"."

Nem tudok erről, nem tudom miért törvénytelenek.

"Nem pletyka, M.o.-n tényleg annak szignálja ki, akinek akarja. Jogállamban automata végzi. Na miért?"

Te komolyan utánanéztél, hogy az egyes országokban ez hogyan megy? hol van valami infó?

"Szerinted csak pletyka, hogy fejjel megyünk a falnak"

Pontosan. Pár évvel ezelőtt majdnem bedőlt az ország, most nincs nagy gond. Pár évvel ezelőtt lőttek az utcán, most nem lőnek. Pár évvel ezelőtt rohantunk a szakadék felé, most nem rohanunk. Én így látom.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 20:30:16

@$pi$: "Gyurcsány is elmondta: nincs választás, vége van, nem lehet így tovább."

Bah! Hogy mekkorát tévedett a szerencsétlen! :(

Pedig tudhatná, hogy mindig van lejjebb. Csak ilyet elképzelni se tudott. Megjegyzem, én sem.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 20:31:21

@$pi$: "Komoly ember nem mondja azt, hogy zuhanunk."

Ma már belinkeltem aszem.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 20:35:35

@atpijkamo102: "Most átveszem egy pillanatra a módszeredet, bocsi!"

Helyes!

"0-ról 10%-ra növelni az államadósságot igenis fenntartható, mert azért veszik fel a kölcsönt, mert a megtermelt haszon jóval több, "

Helyesen: ... növelni az államadósságot igenis fenntartható, HA a megtermelt haszon jövel több...

Én azonban nem a megtermelt haszonról beszéltem, mert az nem ismeretes. Én a GDP-ről beszéltem, mert az ismeres.

Ha hétköznapi hasonlatot akarnánk, akkor azt mondhatnánk, hogy a GDP nem a haszon, hanem a forgalom. Ha viszont 10% kölcsönből a forgalmat növeled 4%-al (és nem a hasznot), akkor gáz van. Az nem fenntartható. Ha ingyen odaadtad volna a kölcsönödet valakinek akkor 10%-al nőtt volna forgalmad... :(
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 20:39:54

@atpijkamo102: "Pedig tudhatná, hogy mindig van lejjebb."

Hat év alatt a baloldal rémhírt rémhír után terjesztett. Majd egy évig voltak hangosak attól, hogy fizetésképtelenné válik az ország, ha nem veszünk fel újabb IMF hitelt. Jöttek a jóslatok egymást után, egyik sem vált be.

Eleinte még komolyan vettem ezeket, de hat év után már feltűnő, hogy ezek csak rémhírek.

Ha a tizede igaz lenne a nagy hisztériának már réges régen vége lenne a dalnak.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.24. 21:10:21

@$pi$: A zorbán nem tudott hitelt felvenni, csak az imf-től. (Nem, nem ment csődbe az ország, csak nem kaptunk hitelt, hogy a közelkelmazotti fizetéseket, egészségügyet, oktatást, ilyeneket fizessük.) Szóval a vicces kis törpe kitalálta, hogy úgy csinál, minha. Táncot lejtett az imf-fel, a befektetők meg valamennyire hittek neki, hogy normális gazdaségpolitika lesz, és mertek kölcsönadni. Egy évig tartott, míg valahogy kikeveredett a szarból, és ejthette az imf-t. Nem hiszem el, hogy akkor még nem éltél.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.24. 21:27:16

@atpijkamo102: "A zorbán nem tudott hitelt felvenni, csak az imf-től."

Ezt nem tudom hogy érted, nem vett fel hitelt az IMF-től.

"Táncot lejtett az imf-fel, a befektetők meg valamennyire hittek neki,"

Pontosan! Azt tette, amit egy politikusnak tennie kell. Azt mondták neki, hogy vegyen fel legalább kétszer annyi IMF hitelt mint az előző kabinet, különben bedől az ország. Ezzel riogatták a piacot.

Orbán pedig azt tette, ami egy politikusnak a dolga: nyilatkozott, győzködött, bizonygatott, énekelt. Addig énekelt, amíg eltelt egy fél év, nyolc hónap és a piac látta, hogy nem ment tönkre az ország.

Pont ez a dolga a politikusnak, nem?

"Egy évig tartott, míg valahogy kikeveredett a szarból, és ejthette az imf-t."

Igen. tegyük hozzá, hogy hasonló helyzetben az mszp kormány nem tudta elérni, hogy ne kelljen hitelt felvenni, simán felvették, mi meg kifizettük a kamatokat.

Persze lehet mondani, hogy akkor válság volt, jogos. Csakhogy minket letolt gatyával lepett meg a válság, ez is tagadhatatlan.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.25. 00:20:40

@$pi$: Én szépen leírom, te meg kiforgatod.

Csak egy dolgot mondjál meg. Miért lejtett a törpe egy évig pávatáncot az imf-fel, ha úgyis tudott volna hitelt felvenni a piacról? Vagy akát csak egy percig is. Miért? Miért?
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.25. 00:28:22

@$pi$: "1986 óta vagyok felnőtt, azóta egészen biztos nem éltünk soha úgy mint nyugateurópában"

1. Plázák, hipermarketek elég hamar európai színvonalúak lettek.

2. Minden Lada, Trabant hirtelen eltűnt Budapetről. Banki kölcsönökkel vett mindenki nyugati kocsikat.

3. A lakásprobléma megszűnt, annyi lakás épül, amennyi kell.

Ezek a dolgok egészen hamar kialakultak a 90 után, az egy hatalmas fejlődés volt. Aztán jött a kijózanodás, hogy ahhoz, hogy kolbászból legyen a kerítés, dolgozni is kéne, de legalább 2008-ig tartottuk a pozíciót, azóta viszont hatalmas a leszakadás.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.25. 06:48:37

@atpijkamo102: "Csak egy dolgot mondjál meg. Miért lejtett a törpe egy évig pávatáncot az imf-fel, ha úgyis tudott volna hitelt felvenni a piacról? Vagy akát csak egy percig is. Miért? Miért?"

Hát ezt ezerszer elmondta. Elmondta, hogy Magyarországnak nincs szüksége IMF hitelre, nem akar felvenni hitelt, de biztosítékot akar, hogy ha a pénzpiacok beállnak mint a válság alatt, akkor nem kerül ideiglenes finanszírozási válságba. Egy biztosítási szerződést szeretett volna.

Úgy is fogalmazhatnánk, hogy a pávatánc ingyen volt, a kölcsön pedig pénzbe került volna.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.25. 06:50:44

@atpijkamo102: "Ezek a dolgok egészen hamar kialakultak a 90 után, az egy hatalmas fejlődés volt."

Ennek megint nem sok köze van ahhoz, amiről beszéltünk. Igen, sok minden volt, amit fejlődésnek nevezhetünk, de a hőn áhított "nyugati életszínvonal" soha nem volt kézzelfogható közelségben.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.25. 10:44:20

@$pi$: "hőn áhított "nyugati életszínvonal" soha nem volt kézzelfogható közelségben."

Igen. De a "nem értük el"-nek voltak fokozatai, a kilencvenes években egy gyors közeledés, 2008-ig a távolság megtartása, azóta meg a folyamatos leszakadás. A "nem értük el, csak a 70%-át, és közeledünk", és a "nem értük el, csak a 40%-át, és ez egyre csak rosszabb lesz" között nem érzel egy árnyalatni különbséget?
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.25. 10:46:22

@$pi$: "biztosítékot akar"

Ez süket duma. Ő is tudta, hogy ilyet ebben a formában nem ad az IMF.

Csak arra kellett neki, hogy ne menjen csődbe. Lehet tekinteni ügyes húzáanak, vagy gusztustalan trükknek.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.25. 11:10:45

És lehet tekinteni agyatlan hülyeségnek, mert az IMF olcsóbban ad hitelt, mint a piac.
Válasz erre 

$pi$ 2016.05.25. 12:16:16

@atpijkamo102: "az IMF olcsóbban ad hitelt, mint a piac"

Nem mindig. De egyébként aranyos ahogy megpróbálsz tőkét kovácsolni abból, hogy segélyen volt az ország a kedvenceid miatt. :)

Csak a kíváncsiság miatt: szerinted ha az IMF hitel jobb, akkor miért csak azok veszik fel, akik a piacról nem tudnak? ;)
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.25. 12:43:07

@$pi$: "segélyen volt az ország a kedvenceid miatt."

A fidesz miatt? Milen tőkét akarok kovácsolni? Hozzám írtad?

Nemtom ki vesz fel hitelt. A felelőtlenül gazdálkodók, politizálók számára megkötés, hogy az IMF feltételeit be kell tartaniuk. orbán is pont ezért próbálta elkerülni.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard