Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Miért játszik háborúsdit a déli határnál a honvédség?

Miért játszik háborúsdit a déli határnál a honvédség?

Olyan erődemonstrációt tart a napokban a magyar haderő a déli határszakaszon, ami komoly katonai fenyegetések esetében is ritka. Mivel néhány száz civil menekült ellen küldték a páncélozott járműveket és a helikoptereket, felvetődik a kérdés, vajon milyen megfontolások állnak e finoman szólva is hangos kardcsörtetés mögött. A válasz alighanem a belpolitika komoly válságjelenségeiben kell keresni.

index_42.jpg

Fotó: index.hu

Bizonyára sokan gondolják még ma is azt az, hogy kettős kerítés zárja el a menekültek Magyarországra vezető útját, ezért most már tényleg realitás Szijjártó Péter külkereskedő és külügyminiszter víziója a hermetikusan lezárt határról. Ha igaz lenne, hogy valóban megépült a kettős műszaki zár, akkor miért száguldoznak páncélozott katonai járművek a határ mentén, és miért pásztázzák géppuskáikkal a túlsó oldalt? A magyar honvédség olyan harci lázban ég egy propagandafilm tanulsága szerint, mintha a harmadik világháború küszöbén állnánk.

A tények kedvéért szögezzük le, hogy már a propagandavideóból is kiderül, a határt a leginkább az úgynevezett GYODA védi, ami lényegében három egymásra helyezett szögesdrótköteg, amit felülről és alulról is könnyen le lehet küzdeni, így akár át sem kell vágniuk a menekülteknek a drótot. A civilek és politikusok közül még senki sem vette a fáradtságot és a bátorságot, hogy végigmenjen a magyar-szerb határ 175 kilométeres szakaszán, és felmérje, vajon mekkora a kettős kerítés és az egyszerű GYODA aránya a műszaki záron belül.

gyodaskepek7.JPG

Fotó: Szegedi Kattintós

Amint fotónk is bizonyítja, igen frekventált helyeken (Tiszasziget közelében) is csak szögesdrót áll a menekültek útjába, ami önmagában nem csupán nevetséges, de szégyen is. Ha ugyanis a kormánynak van elegendő forrása arra, hogy kivezényelje a teljes katonaságot páncélozott járművekkel, helikopterekkel, csapatszállítókkal, és ki tudja még mi mindennel együtt, akkor minek építenek ilyen kutyakifutókat a határra. Tavaly ősszel sem a kerítés állította meg (ideiglenesen) a menekültek áradatát, hanem az a hatalmas mozgósítás, melynek eredményeként száz méterenként állt egy rendőr vagy katona a határszakaszon.

Aztán jött a tél, a migránsok másik útvonalat kerestek, a katonákat és a rendőrök egy részét visszavonták, hogy most újra harci díszben pompázva ismét a határon masírozzanak. Úgy tűnik, annyira megszállottja lett a migránsügynek a kormány, hogy most minden eszközt bevet annak érdekében, hogy a figyelmet ismét erre a témára fókuszálja. Lényegében nincs olyan fontos politikai téma a menekültkérdés kezelésén kívül, melyben a lakosság támogatását élvezné a kormány. Bakondi György lényegében beköltözött a közszolgálati televízióba, és naponta riogat a menekültekkel, csak hogy ne a pedagógusok, egészségügyi dolgozók vagy a népszavazási kezdeményezések kössék le a figyelmünket.

Katonai parádéval, árnyékbokszolással fenn lehet tartani annak a látszatát, hogy a kormány teszi a dolgát, ám ez nem más, mint egy Patyomkin-falu építése drótkerítésből.

A magyar katonákat és a belügyi szerveket arra használja fel a kormány, hogy velük demonstrálja, milyen komoly probléma a migránskérdés, holott a menekültek lényegében láthatatlanná váltak a magyar polgárok számára. A témák tematizálása persze a politikai eszköztár egyik legfontosabb tartozékai, de nagyon szembeötlő, hogy a fideszes kommunikációs gépezet már képtelen más irányt venni, csak a már egy éve folyamatosan építgetett iszlámellenességet, terrorfenyegetést, migránsgyűlöletet.

A magyar kormány lényegében képtelen sikeresen megbirkózni olyan égetően fontos kérdésekkel, mint például, hogyan tudná megállítani a szakemberek elvándorlását az országból, miként tudná megmenteni az egészségügyet a teljes széteséstől, a tönkretett oktatást pedig hogyan lehetne újra működőképes állapotba hozni. És akkor még nem beszéltünk az államilag irányított korrupció elharapózásáról, az oligarchák arroganciájáról és a politikusok kapzsiságáról, a kormányzati szervekbe vetett bizalom teljes elapadásáról.

24_hu_10.jpg

Fotó:24.hu

Katonai felvonulással, árnyékbokszolással fenn lehet tartani annak a látszatát, hogy a kormány teszi a dolgát, ám ez nem más, mint egy Patyomkin-falu építése drótkerítésből. Ahogy egy dakota bölcsesség mondja: „Nem az a legjobb törzsfőnök, aki a leghangosabban szidja az ellenségeit, de az biztosan jó vezető, aki a haragosai véleményére is kíváncsi.”   

266 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Miért játszik háborúsdit a déli határnál a honvédség? Tovább
Facebook Tetszik
0
266 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr918555948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (266)
Az utolsó 100 komment:

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2016.04.04. 00:08:46

@atpijkamo125: akkor probalj meg gondolkodni te szerencsetlen libbant
senki nem mondja, hogy minden menekult bunozo es terrorista
nem
nem az
de
nincs szuksege az orszagnak senkire, foleg nem iszlam vallasura
de ha akarsz ket kiterjedt iszlam csaladot a 2 szomszedodba a nagy okossagoddal, akkor koltozz ki
/igaz sehova nem fognak beengedni, vagy -es lelonek/

56-ot meg az idiotak keverik ide
a magyarok nem sziriaba mentek, es nem afganisztanba

a vivicces kis homokos torpe te vagy, nem a miniszterelnok
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.04.04. 00:16:13

@atpijkamo125: Na, te nagyon okos. Akkor tőled is megkérdem.
Szóval van szíriában vagy 8 különböző banda, mind ugyanazt csinálja- irtja a többit. Mégis mi a garancia arra, hogy épp melyik elől menekül?
Az Aszad pártinak ugyanúgy van oka eljönni, mint aki az isist támogatja. Egyébként már mondták ezerszer, hogy általában nem az első generációsok fognak robbantgatni, hanem a 2.-3. Azt pedig úgy lehet megakadályozni, hogy nem engedjük be.
A terrorizmus a kisebbik baj egyébként. Az a nagyobbik, hogy egy egészen más felfogásban élnek, és nem fog beilleszkedni. Ezeréves tradiciókat nem fog félredobni senki. Pl. a dédapjától is azt hallotta, hogy a nők alacsonyabb rendűek. Ebben nőtt fel. Ezt nem fogja félredobni.
Aztán azzal is mi van, aki tényleg akarna valamit kezdeni. Mihez ért? Hagyjuk már, hogy képzettek, mertt nem azok. Meg ha képzett is, akkor is miben képzett? Más ország, más szabványok, más iskolák. Egy-két speciális dolgot leszámítva (igazi orvos, mérnök, informatikus, matematikus) mindent tanulhat ujra. Ja, meg a nyelvet is. Te mit tudsz a szír érintésvédelmi szabályokról? Építési szabályokról? Egy szír agrármérnök mit csinál ebben a klímában?
Vagy egy ügyvéd? Ez egy baromság. Mindegyiket betanított munkásként tudják max használni.
Arról nem beszélve, hogy
Válasz erre 

desw 2016.04.04. 02:34:13

@baldoc:

"A 30.000-ből mennyi lesz terrorista? "

Nem tudható, de egy is sok! Egyik terrorista sem Jürgen volt, hanem Abdul és társai, azaz kurvára nem működik az integrációjuk.
Válasz erre 

desw 2016.04.04. 02:36:18

@szobiszorp:

""Aztán mennyi migránst kellene beengedni az EU-ba??""- mint már mondtam, nem migráns, menekült!! "

Tudsz érdemben válaszolni a kérdésre, vagy csak mellébeszélsz, ha kényes a kérdés??

Mennyi menekültet kellene beengedni az EU-ba?? Legyen felső limit, vagy jöhet, aki akar??
Válasz erre 

Zsuzsi25 2016.04.04. 03:38:41

@desw: o igazabol bele sem gondol abba, hogy, 1200at beengedunk, az legalabb 100 000 fo lesz, mert igye a csaladegyesites urugyen hozhatja a csaladjat, akit szinten mi tartanank el.
Nem menekult. Illegalis hataratlepo!!!
Válasz erre 

vNHM 2016.04.04. 03:48:01

@baldoc: te hulye fasz! Mit hasonlitasz mihez te nyomorek? Legjobb lenne az a szar komcsi szegedet elcsatolni szerbiahoz a faszfej polgarmesteretekkel egyutt,
Válasz erre 

2016.04.04. 04:09:51

@monddazigazatmar: Seggfej! 270000 magyar menekült 1956 a vörös határon! Emlékezeted nincs, mint a kutyának? Ma 3X-a menekül pógári mennyországból!
Válasz erre 

desw 2016.04.04. 04:12:38

@Zsuzsi25:

Na igen! A "menekültek" ~75%-a 18 és 35 közötti férfi. Érdekes. A következő követelésük... őőőő kérésük a családegyesítés lesz. És ugye nem lehetünk olyan kőszívűek, hogy nem engedjük meg a kiscsalád egyesítését... És így lesz a beengedett 1 millióból 10 millió hónapok alatt.

És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy nekiállnak szaporodni

Azért várom a választ @szobiszorp kollégától arra a kérdésemre, hogy mennyi menekültet kellene beengedni az EU-ba, legyen-e felső határ. Ő biztos tudja a tutit. Csak azért rimánkodom, hogy velem racionális.... izé... rasszistával megossza a tudását... Én mindég' aszt' mondtam, hogy az okosabbtól sosenem szégyen tanulni!
Válasz erre 

gmihaly621 2016.04.04. 07:29:50

@szobiszorp: Kik elől is menekülnek kicsodák? És kik keverednek közéjük? És az átverős kib@altázott EU-kreálta Dublin mittudoménhány? És a regisztráció, amit megtagadtak a "migránsok"? És a gyalogmeneteik az autópályákon? Nem kell feltétlenül fegyver, hogy az 1400-1500-as évek iszlám alias mohamedán nyomulásának rémképe felidéződjön a zabolátlan migránstömeg láttán a magyarokban és a délkelet-európai, "balkáni" n épekben. Pedig az arabokhoz képest az akkori törökök úriemberek voltak, ha hihetünk a kurzustörténetírásnak. A kínai Nagy Falat is az akkori "migránsok" ellen építették egykoron. És az a betonrög, kődarab, amivel Röszke-Horgos térségében dobálóztak, az semmiség? És a videón rögzített megafonos dumát azóta már ezerszer lefordíthatták, és lehet, hogy az a bizonyíték a "migránsperekben".
Válasz erre 

desw 2016.04.04. 07:52:24

@gmihaly621:

Csak úgy fröcsög belőled a rosszindulat! :D

Nekik ehhez mind-mind joguk van, mert ők refjúdzsíkok! Pont!

És ha én menekülnék a háború elől, akkor nálam is lenne egy 3kg-os megafon. A kölköket és az asszonyt otthon hagynám a gecóba, de a megafon vinni. Sose lehet tudni! És most milyen jól jött nekik is, látod?
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 08:13:32

@monddazigazatmar: "te nagyon okos."

Nem tagadom, ezért ezt most nem veszem személyeskedésnek. Remélem, a trollkodás helyett azért vannak érveid. Ha személyeskedsz, nem fogok válaszolni.

"mi a garancia arra, hogy épp melyik elől menekül?"

Gondolom az elől menekül, aki lebombázta a házát. Te is ezt csinálnád.

"úgy lehet megakadályozni, hogy nem engedjük be."

A repülőgép baleseteket úgy lehet megelőzni, hogy nem engedjük felszállni a gépeket.

"nem fog beilleszkedni."

1. Menekültnek nem kell beilleszkedni. Kap tartózkodási, engedélyt, amíg a menekülésének indoka van.

2. Ha azt javaslod, hogy a menekülteket telepítsük le állanóra, nem is mondasz butaságot. A gyurcsányinak csak egy jó ötlete volt egész kormányzása alatt: telepítsünk be egymillió kínait. Fiatalok, szorgalmasak, fellendítenék a gazdaságot. Nekem még lesz nyugdíjam, de neketek már nem lesz, hacsak nem jönnek fiatalok valahonnan.

3. A cigányság hány száz év alatt nem illeszkedett be? A magyarok most is mindent megtesznek, hogy ez meg ne történhessen. Inkább fizetik a segíjt. Okos dolog?

4. Amelyik menekült olyan hülye, hogy M.o.-on akar élni, olyan hülyét tényleg nem szabad beengedni.

"dédapjától is azt hallotta, hogy a nők alacsonyabb rendűek."

Érdekes, hogy ezt mondod. A fityisz még nem Kossuth díjas alapítójától, meg a Nemzeti Előadóművész kovács ákostól is ezt hallottam. Pont egy szinten vannak.

"miben képzett?"

i. Határozottan képzettebbek, mint a magyar átlag. Még fontosabb, hogy fiatalabbak a magyaroknál. Még-még fontosabb, hogy - már amelyik tényleg letelepedni akar - vállalkozó szelleműek.

ii. Az iskolában elsősorban tanulni kell megtanulni. Az, aki vért izzadva megtanult valamit, nem jó semmire, a változó körülmények között hamar elévül a tudása.

iii. A magyar tényleg a legnehezebb a környékbeli nyelvek közül, de nem megoldhatatlan feladat rajta megtanulni, láttam szép példákat.

iv. Tényleg nem sok haszna van egy szír nyelvtantanárnak, de 25 éve se volt sok haszna egy orosztanárnak.

De mondom, mindez üres szócséplés, nem akar itt letelepedni egy se. A vicces kis törpe ahelyett, hogy azon gondolkodik, hogyan tovajkodhatna, uszíthatna, törhetné azon a fejét, hogyan csökkenthetné a fiatalok nyugatra menekülésének okait.

@csentecsa: "a terrorista elől menekülőből is lehet terrorista"

Ezzel nem mondtál sokat, bárkiből lehet terrorista. A fehér Breivikből is lehet terrorista. Na, őt lekörözni igazi kihívás.

"frusztrálttá válik."

A mostanában Nyugat-Európában gyilkoló terroristák sokadik generációsak. Ha tényleg az a cél, hogy arabokat nagy számban betelepítsünk, akkor a beilleszkedésről is szakértően kell gondoskodni. Ha Hoffmann Rózsát bízzuk meg vele, tuti frusztrálttá válnak.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 8 2016.04.04. 09:14:56

@atpijkamo125:

Rémületes mennyi baromságot hordassz össze egyszuszra..

1. Az illegális megélhetési bevándorló ne hazudja magát menekültnek, hanem maradjon otthon !
Ha idejön, akkor meg ne csodálkozzon, hogy nem engedjük be magunkhoz nőket erőszakolni, és embereket felrobbantani!

2. Ezek soha nem fognak beilleszkedni, hanem városrészeket fognak lángbaborítani, polgárháborús helyzetet fognak előidézni, sáriarendőrséget felállítani, mint teszik ezt midnenhol az EU-ban, ahol többségben vannak.
Aki ezt kívánja a hazájának, az egy mocskos hazaáruló !

3. A cigányok azért nem illeszkednek be mert nem akarnak. Ahogyan a muszlimok sem akarnak.
A többi az duma.

4. Hazudsz. Kovács Ákos épp ennek az ellenkezőjét mondta. Azt mondta hogy a nőket tisztelni, és becsülni kell. Többek között azért, mert a legnagyobb női principium, nevezetesen a gyermek születése az ő kezükben van.
Ákosnak igaza van.
Ezzel szemben a kedvenc muszlimjaid megülik a saját lánygyermeküket, ha az t megerőszakolja egy férfi, savval locsolgatják feleségeiket.

i..
A képzettségüket illetően hazudsz, mint a ballibek általában:
hirtv.hu/hirtvkulfold/kepzetlenek-a-szir-es-afgan-menekultek-1303776
Nehezen lehet integrálni a menekülteket az osztrák munkaerőpiacon – írja a Die Presse. Az osztrák napilap szerint sok szír és afgán menekült képzettsége nem megfelelő.
Az osztrák munkaügyi hivatal jelenleg 18 ezer olyan embert segít, akik már megkapta a menekültstátust az országban. 5000-en Szíriából érkeztek, körükben 7 százalék a felsőfokú végzettségűek aránya, kétharmaduk mindössze a kötelező iskolai végzettséggel rendelkezik. Még rosszabb a helyzet az afgánoknál: a 4200 menekültből csak 40 végzett egyetemet vagy főiskolát. A bécsi orvostudományi egyetemen idén mindössze 6 szír orvos nyújtott be kérelmet annak érdekében, hogy ismerjék el a végzettségét.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 8 2016.04.04. 09:19:51

@baldoc:

"A 30.000-ből mennyi lesz terrorista?"

A tapasztalat azt mutatja, hogy a túlnyomórészt muszlimok lakta területeken a lakosság 5-10%-a bármikor fanatizálható, befogható terroristának, rávehető szélsőséges merényletekre, robbantásokra.

Több száz éve Líbiától, Irakon keresztül Szíriáig mindenhol felütötte felyét a szélsőséges iszlám terror, 5-10 évente, akár kiiktatták a diktátrot, akár nem, akár legyőzték az aktuális terrorsejtet, akár nem.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 09:35:03

@Ballib cenzúrázók réme 8: "Rémületes mennyi baromságot hordassz össze egyszuszra.."

Ha valami butaságot mondanék, kérlek, mindenáron hívd fel rá a figyelmemet! Ez így általánosságban nem mond semmit.

"nem engedjük be magunkhoz nőket erőszakolni, és embereket felrobbantani!"

Na, EZ valóban rémes baromság. De ezt te követted el, nem én.

"A cigányok azért nem illeszkednek be mert nem akarnak."

Hát nem tudom. Nem vagyok szociológus, hogy ebben érdemben vitatkozni tudjak. Felnőtt egy új nemzedék, aki nem látottt embert dolgozni, nem látnak pozitív példát sem, mert egy sikeres cigány titkolni kényszerül a származását. Az, hogy be akarnak-e illeszkedni nem derülhet ki, amíg a beilleszkedésüket az összes lehetséges módon meggátoljuk.

"Hazudsz. Kovács Ákos épp ennek az ellenkezőjét mondta. Azt mondta hogy a nőket tisztelni, és becsülni kell."

Én nem mondanám rád, hogy hazudsz, nyilván csak nem hallgattad meg, az ákos inerjúját, azért nem tudod, miről beszélsz.

"Ákos: A nőknek nem az a dolguk, hogy ugyanannyi pénzt keressenek, mint a férfiak - én így érzem.
Riporter: Nem az a dolguk? Mi a dolguk a nőknek?
Á: Hát, mondjuk a női princípiumot beteljesíteni, nem? Hogy mondjuk, valakihez tartozni. Valakinek gyereket szülni. Anyának lenni.
R: A kettő kizárja egymást?
Á: Nagyon úgy tűnik, igen. Hogy leszel anya, hogy töltesz a gyerekeiddel elég időt, hogyha vezető állású nem tudom ki vagy, nem tom hány forintért."

Lehet, hogy nem középkori a gondolkodása, csak a kövér által hallottakat ismételgeti a Nemzet Csalogánya. Fő, hogy benyalt csontig, ezért Kossuth díjat érdemel..

Több személyeskedésedre nem válaszolok.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 09:39:54

@Ballib cenzúrázók réme 8: "7 százalék a felsőfokú végzettségűek aránya"

"A német precizitás lassan pontot tehet az olyan buta viták végére, hogy a menekültek vajon mind analfabéták-e, vagy csupa mérnök és egyetemi professzor. Az ottani munkaügyi szervezet – melynek vezetője nemrég a menekültügyet is átvette – 400 ezer menekült körében készített felmérést.

A Bundesagentur für Arbeit (BA) óriási lehetőséget lát a menekültekben a német munkaerőpiac számára – írja az AFP hírügynökség. A német munkanélküliség szeptemberben is csökkent. Ám nagyon nagy ráfordításokra van még szükség a nyelvtanítás, oktatás, szakmai képzés terén.

Sok idő kell még ahhoz

A felmérés szerint a menekültek 70 százaléka 30 év alatti, 55 százalék pedig 25 évnél fiatalabb. A fiatal menekültek munkával kapcsolatos motivációja nagyon erős, és erős az akarat, hogy a saját lábukra álljanak – írják. Ám sok időre lesz szükségük, hogy a német munkaerőpiacra integrálódjanak. „Ez nem a holnap munkaereje, hanem a holnap utáné” – idézik a BA egyik vezetőjét, Raimund Beckert.

Hiányoznak a dolgozók

A menekültek 80 százaléka nem rendelkezik megfelelő iskolai bizonyítványokkal, amikor Németországba ér. (Egyéb papírokkal sem – a szerk.) Ezért a munkaügyi hatóságnak az is nagy feladata, hogy a meglevő szaktudást megfelelő bizonyítványokba foglalja a leendő munkaadók számára.

Kutatások szerint évi ha évi 400 ezer fős nettó bevándorlás lesz Németországban, 2030-ig akkor is hiányozni fog 1,5-2,0 millió munkavállaló.

Önkéntes a válaszadás

Ám úgy tűnik, a menekültek pontos képzettségéről, foglalkozásáról nem készült statisztika. A Die Welt nemrég azt írta, megkérdezik ugyan őket erről egy űrlapon az érkezéskor, ám a válaszadás önkéntes, így az adatok hiányosak. „Nem reprezentatívak”, nem megbízhatók, csak óvatosan lehet ezeket kezelni.

A rendelkezésre álló információk szerint mindenesetre közel minden hatodik menekültnek, pontosabban 15 százalékuknak van felsőfokú végzettsége. A gimnáziumot végzettek aránya 16 százalék, egyéb középiskolát 35 százalék végzett. A 24 százalékuknak általános iskolája van, 11 százaléknak pedig az sem.

A németek sem sokkal képzettebbek?

A német lakosságon belül 22 százalék a felsőfokú vagy speciális szakmai végzettséggel rendelkezők aránya. A számokból tehát az derül ki, hogy a menekültek képzettségi színvonala valamivel alacsonyabb, mint a befogadó országé. De úgy tűnik, nem lényegesen sokkal, a német polgárok 34 százalékának sincsen meg még a középfokú végzettsége sem.

Az alacsony végzettségű személyek, akik közé már egyes szakközépiskolai jellegű képzések végzettjei is beletartoznak, erősen veszélyeztetettek a szegénység szempontjából – írják. A menekülteknek sok képzést kéne kapniuk, különben a magasan kvalifikált állások elzárva maradnak előlük.

A szírek többet jártak iskolába

A szíriaiak között az adatok alapján magasabb az átlagos végzettség, mint általában a menekültek között: 21 százalékuk azt adta meg, hogy felsőfokú végzettségű, 22 százalékuk gimnáziumot, 47 százalékuk általános vagy középiskolát végzett.

Óvodákba a menekültekkel!

Oktatási szakértők szerint az integráció kulcsa az iskolákban és az óvodákban van. (Főleg, mivel az első generációs bevándorlók nehezen alkalmazkodnak, a gyermekeik, unokáik már sokkal jobban, ahogy arról itt már írtunk.) Ezért sok szakember szorgalmazza, hogy a migránsgyerekek minél hamarabb járhassanak iskolákba, óvodákba, és a felnőttek nyelvi képzését is minél gyorsabban kezdjék meg.

„A legjobb esélyünk a sikeres integrációra akkor van, ha a menekültek gyerekei korai életkorban a napközi otthonos óvodákat és óvodákat látogatják, és ott rendszeresen kommunikálnak a nem migráns hátterű gyerekekkel” – idézik az egyik kutatóintézet vezetőjét. Az is cél kell legyen, hogy speciális osztályokból minél hamarabb a normál osztályokba kerüljenek a gyerekek."
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 09:40:29

m.privatbankar.hu/cikk/egyetemi-professzorok-vagy-analfabetak-felmertek-a-menekultek-kepzettseget-286176
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 09:41:15

"Az unión kívülről érkezőknek jóval nagyobb arányban van diplomája, mint az itthon élő magyaroknak és EU-állampolgároknak."

index.hu/gazdasag/2015/06/19/menekult_bevandorlo/
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 09:43:55

De nem értem, miért vagytok szerelmesek az arabokba? Miért akarjátok letelepíteni őket M.o.-on? Nem fog sikerülni, nem akarnak idejönni. Amelyik bevándorolni akar, az Németországba akar menni.
Válasz erre 

harcsapaprikás 2016.04.04. 10:05:51

@atpijkamo125: Az érvelésed két pillére a tudatlanság és a dolgok szándékos összekeverése. Egy repülégépbaleset emlegetése az iszlám fundamentalisták jelentette veszély kapcsán iszonyú primitív.
Breivik: mindig lesznek magányos őrültek és itt a magányos a léyeg, mert nem találna maga mellé mégegy ilyen elmebeteget. Ezzel szemben a kecskeb@szóéknál egy egész vallást alapítottak az erőszakra. Elég könnyen talál magának társakat. És komolyan elhiszik, hogy 72 szűzet kapnak a mártíromságért. El tudsz egyébként képzelni ennél primitívebb ideológiát?
Ez a vállalkozói szellem is egy baromság. Nézd meg mi volt a rendszerváltás után. Ott is ment a duma a vállakozásról. Hát nyitottak is páran turkálót meg kocsmát és lehet, hogy jól megéltek belőle, de ez nem teremtett millióknak munkát. Kell a vállalkozói szellem meg azok a beruházások, ahol nagy hozzáadott értéket lehet előállítani. Egyenlőre ennyi.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.04.04. 10:25:20

@atpijkamo125: Az, hogy nagyon okosnak hívtalak, irónia volt. Kár hogy még ahhoz is hülye vagy, hogy felfognád.
"Gondolom az elől menekül, aki lebombázta a házát. Te is ezt csinálnád."
Tehát akkor szerinted is simán lehet ISIS szimpatizáns, terrorista, sejk, dzsihádista is köztük, ha éppen mondjuk a másik oldal lőtte szét a házát.

A repülőbaleseteket hogy lehet ehhez hasonlítani? Kell, hogy jöjjenek? Jó az valakinek?
Egyébként igen, 100% megoldás az, hogy ha nem repkednek, akkor nem zuhannak le. Migráncsügyben miért kéne kockázatot vállalni?

A gyurcsány ötlete is egy baromság, de még az is jobb, mint ez. Tudod miért? Mert arról szól, hogy telepítSÜNK be. Nem az, hogy fogadjuk be aki erre jár, és épp van kedve.
Egy betelepítés -már ha szükség lenne rá- úgy kéne hogy történjen, hogy válogatunk, hogy ki kell. Nem pedig idezűdul a csürhe.
A nyugdíjról meg annyit, hogy lehet gyereket csinálni is, nem muszáj ideszarni a világ söpredékét. És megbaszhatod a nyugdíjadat, ha Ali elveszi az első sarkon.

3. A magyarok tesznek meg mindent ezért hogy a szegény cigók ne illeszkedjenek be? Hát erre sokat nem lehet mondani.
4. Mikor mondott olyat Ákos? IDÉZD IDE TE HAZUG FASZ!
Egyébként nem zavar, hogy egyik oldalon basztatod mondjuk Ákost, hogy ilye mondott, a másikon meg teljesen természetes, jöjjön a horda?

Határozottan nálad biztos hogy képzettebbek, mert te annyira sötét vagy, hogy fáj. Kívánom tiszta szívből, hogy egy ilyen buckalakó operálja anyádat.

És bazmeg, ennyi ésszel leélsz egy életet. Ez a nem semmi.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 10:30:41

@harcsapaprikás: "Egy repülégépbaleset emlegetése az iszlám fundamentalisták jelentette veszély kapcsán iszonyú primitív."

Valóban. A primitív javaslatot, hasonló primitív példával állítottam szembe. Ez így jó érvelés. Ha ezt se veszi észre, felesleges dolog apránként elemezgetni.

"72 szűzet kapnak a mártíromságért. El tudsz egyébként képzelni ennél primitívebb ideológiát?"

Nem vagyok ismerője az iszlám ideológiának. 1400 évvel a vallásalapítás után a kereszténység alapján is nagy baromságokat csináltak. Egy fair versenyben őszintén nem tudom melyikük győzne.

De az arabokat, iszlámot inkább nektek kéne védeni, én az arabok helyett a kínaiak betelepítését jobban pártolnám.

"Ez a vállalkozói szellem is egy baromság."

Igen, baromság. Én vállalkozó szellemről beszéltem.

Több személyeskedő kommentedre nem reagálok.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.04.04. 10:31:15

@atpijkamo125: Az, hogy nagyon okosnak hívtalak, irónia volt. Kár hogy még ahhoz is hülye vagy, hogy felfognád.
"Gondolom az elől menekül, aki lebombázta a házát. Te is ezt csinálnád."
Tehát akkor szerinted is simán lehet ISIS szimpatizáns, terrorista, sejk, dzsihádista is köztük, ha éppen mondjuk a másik oldal lőtte szét a házát.

A repülőbaleseteket hogy lehet ehhez hasonlítani? Kell, hogy jöjjenek? Jó az valakinek?
Egyébként igen, 100% megoldás az, hogy ha nem repkednek, akkor nem zuhannak le. Migráncsügyben miért kéne kockázatot vállalni?

A gyurcsány ötlete is egy baromság, de még az is jobb, mint ez. Tudod miért? Mert arról szól, hogy telepítSÜNK be. Nem az, hogy fogadjuk be aki erre jár, és épp van kedve.
Egy betelepítés -már ha szükség lenne rá- úgy kéne hogy történjen, hogy válogatunk, hogy ki kell. Nem pedig idezűdul a csürhe.
A nyugdíjról meg annyit, hogy lehet gyereket csinálni is, nem muszáj ideszarni a világ söpredékét. És megbaszhatod a nyugdíjadat, ha Ali elveszi az első sarkon.

3. A magyarok tesznek meg mindent ezért hogy a szegény cigók ne illeszkedjenek be? Hát erre sokat nem lehet mondani.
4. Mikor mondott olyat Ákos? IDÉZD IDE TE HAZUG FASZ!
Egyébként nem zavar, hogy egyik oldalon basztatod mondjuk Ákost, hogy ilye mondott, a másikon meg teljesen természetes, jöjjön a horda?

Határozottan nálad biztos hogy képzettebbek, mert te annyira sötét vagy, hogy fáj. Kívánom tiszta szívből, hogy egy ilyen buckalakó operálja anyádat.

És bazmeg, ennyi ésszel leélsz egy életet. Ez a nem semmi.
Ja, és idézgetsz tavaly nyári cikkeket, amiknek már az írói is belátták, hogy mekkora baromságot írtak.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.04.04. 10:33:23

@atpijkamo125: "1400 évvel a vallásalapítás után a kereszténység alapján is nagy baromságokat csináltak. Egy fair versenyben őszintén nem tudom melyikük győzne."se

És most hol élsz te balfasz? Amerika felfedezése előtt vagy esetleg a 21. században, ahol a nők monjduk kivillanthatják a bokájukat?
Ne, tényleg ne válaszolj. Maradj abban a mélysötétben, ahol vagy.,
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 10:38:15

Érdekesnek tartom, hogy a fideszfasszopók mennyire egybites agyúak. Érvelni nem tudnak, a másik érveit meg se tudják érteni. Még csak az álláspontját se értik. Egyedül fröcsögni tudnak, meg azt mantrázni, amit a vicces kis törpe veztőjük az agyukba égetett.

Akinek nem inge, ne vegye magára.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 10:41:39

Nincs itt valaki, akivel értelmesen meg lehet tárgyalni a dolgokat? Őszintén érdekel, ha mond valaki érvet a menekültek szögesdrótos-katonai erődemonstrációs távoltartása mellett.
Válasz erre 

harcsapaprikás 2016.04.04. 10:42:43

@atpijkamo125: Segítek. Repülőgépbaleset: baleset. Nem szándékos. Terrorcselekmény: szándékos. Ezen mit nem értesz?

Úgy látom elfogytak az érdeminek tűnő érveid is. Hamar elfogytál.
Válasz erre 

$pi$ 2016.04.04. 10:50:52

@atpijkamo125: "Őszintén érdekel, ha mond valaki érvet a menekültek szögesdrótos-katonai erődemonstrációs távoltartása mellett. "

(1) A tömeg arra megy, amerre a könnyebb. Van jópár millió ember, aki szívesen nekiindulna egy jobb élet reményében, mindenképpen sokkal több mint ahányan itt elférnének.

(2) Van ajtód, kapud, kerítésed, zárad, rácsod, lakatod, riasztód? becsukod, bezárod az ajtót? Na, pont azért kell az országnak is ezt tenni.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 10:52:34

@harcsapaprikás: "Repülőgépbaleset: baleset. Nem szándékos. Terrorcselekmény: szándékos"

Nem sikerült megfognod a dolog lényegét. Ha szőrszálhasogatni akarsz, akkot a beleset helyett beteheted a szándékosságot is, germanwings, malajziai gép. Ugyanaz.

Várjál, így talán megérted: Vannak terroristák akik a repülőgépet SZÁNDÉKOSAN felrobbantják. Ha leállítod a teljes légiközlekedést, akkor nem robbantják se szándékosan, se szándéktalanul. Okos dolog így védekezni ellenük?

A lényeg, hogy a fürdővízzel együtt a gyereket is kiöntöd.

De nagyon elkalandoztunk.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 11:02:00

@$pi$: "A tömeg arra megy, amerre a könnyebb"

Ez így igaz. Ha ránézel a térképre, láthatod, hogy az EU határait nem lehet szögesdróttal védeni. Pélául aki gumicsónakkal átjön, nem lehet (lehet, de nem elegáns dolog) a tengerbe fojtani. Ha felhúzol egy 200 méteres (vagy 200 kilométeres, mindegy) kerítést, átjönnek máshol.

Amit lehet tenni valóban. Összeszedni őket, az esetüket kivizsgálni. Aki valóban menekült, és vállaltam a menekültek befogadását, akkor menekültként befogadom. Ha nem menekült, akkor nem fogadom be, igyekszem visszajuttani, ahonnan jött. Nem kis pénzt kapunk az uniótól erre a célra.

Kerítésépítéssel Izrael ért el részsikereket.

"becsukod, bezárod az ajtót?"

Ez csak optikai tuning, ha a hátsó ajtóm tárva nyitva.
Válasz erre 

harcsapaprikás 2016.04.04. 11:02:01

@atpijkamo125: Kedves balfasz. Te írtad ezt a 8:13:32-kor született hozzászólásodban:
"úgy lehet megakadályozni, hogy nem engedjük be."

A repülőgép baleseteket úgy lehet megelőzni, hogy nem engedjük felszállni a gépeket.

Te írtad a repülőgépbalesetet. Az egyéb okokat csak most hozod elő mert elfogytak az érvek. De legyen. A Germanwings pilóta esete egyszeri eset volt vagy esetleg valami vallási szekta, aminek van 1.6 milliárd követője?

De legfontosabb kérdések: Mi köze ennek a migrációhoz? Miért nem tudsz leszakadni Orbán és Gyurcsány faszáról?
Válasz erre 

$pi$ 2016.04.04. 11:05:23

@atpijkamo125: "A lényeg, hogy a fürdővízzel együtt a gyereket is kiöntöd."

A bevándorlók esetében mi is a fürdővíz? Tegyük fel, hogy befogadunk egy csomó bevándorlót, akkor nekem az miért is lesz jó?

Munkanélküliség van, plána a képzetlen munkerő nem talál munkát, éppen az az ország baja, hogy gondot jelent a képzetlen, szakmával nem rendelkező emberek eltartása, akkor miért is jó, ha még többet befogadunk? És a képzettek? Tegyük fel, hogy van köztük pár programozó... nekem mint programozónak miért is jó ez?

Azt mondjátok, hogy majd ezek az emberek fogják megkeresni az én nyugdíjamat, de erre semmi sem utal. Ahonnan jöttek, ott milyen életkörülményeket teremtettek? Ott megkeresték mások nyugdíját?

Ha felénk egy férfinek merevedési zavarai vannak, akkor orvoshoz fordul és megpróbálja megoldani a problémáit nem pedig áthívja a szomszédot, hogy elégítse ki a feleségét... ha érted mire gondolok. :)
Válasz erre 

harcsapaprikás 2016.04.04. 11:18:21

@$pi$: Az igazság az, hogy találkoztam már jól képzett, szorgalmas muzulmánnal. De azok már évek óta nyugaton dolgoznak. Ott is tanultak. Nincs szükségük illegális határátlépésre.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 11:19:24

@csentecsa: "nem ilyen magas a fiatal férfiak aránya"

Igen, én is előremennék, nem tenném ki a családomat ilyen nagy veszélynek. Beadnám a kérelmemet, és az ővéket is.

A szíriai menekültek 4 évig török menekülttáborokban éltek, remélték, hogy megoldódik a helyzet, és hazamehetnek. Nem oldódott meg, dolgozni nem tudnak, keresni ne tudnak, az egy főre eső segély a töredékére zsugorodott, az állapotok nem tűrhetők hosszabb távon. Ezért indultak meg tömegesen.

Nem tudom, a vándorlók között mekkora a menekültek és a migránsok aránya. Biztos nem 1:10000, ahogy az orbánék veszik.

"jóval kisebb eséllyel fog csoportosan nőket zaklatni, mint egy totálisan más kultúrából jövő,képzetlen álmaiban csalódott migráns."

Most a menekültekről beszélsz, vagy a migránsokról?

A menekültek között nem válogathatsz, hacsak nem azt vállaltad, hogy csak fehéreket fogadsz be.

Ha migránsokat akarsz befogadni, akkor asszimilálnod célszerű őket.

Ha fiatal fehér európai férfiakat veszel, tele tesztoszteronnal, saját nőiket elzárod előlük évek óta, és félmeztelen (tetszés szerint alul vagy felül) malajziai csajok közé engeded, biztos több lesz köztük erőszakoas, mint otthon a ködös albionban, vagy németországban. Az arab női öltözködés úgy viszonyul az európaihoz, ahogy az európai a pucérsághoz.

Ha tömegeket fogadsz be más kutúrából, mert mondjuk szükséged van a munkáskézre, akkor nem csak az előnyökkel szembesülsz az elején. A te döntésed, megéri-e.

Betelepítés terén én továbbra is a kínaikat preferálom az arabokkal szemben. Ha már a másodrangú magyar nők nem hajlandóak gyerekgyárként működni, és a teljes létbizonytalanságba teleszülni a Kárpátmedencét.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 11:29:47

@$pi$: "befogadunk egy csomó bevándorlót, akkor nekem az miért is lesz jó?"

Ezeket már elmondtam. De nem kell befogadnunk. Saját magunk döntjük el, be akarunk-e fogadni, és kit. Persze, kínálat legfeljebb kínaiakból és arabokból van.

"Munkanélküliség van"

Ez nem érv. Ha félbevágod M.o.-ot, a felében fele annyi munkanélküli lesz. Ha betelepítesz valakit, az fogyasztani is fog. Ha nem üldözöd el direkt a céges befektetőket, munkalehetőséget hoznak. Legjobb lenne persze, ha itthon adózó cégek lennének, és nem oligarhák foglalnák el a pozíciókat.

"pláne a képzetlen munkerő nem talál munkát,"

Akkor igyekezned kell a magyar átlagnál képzettebbeket betelepíteni.

Mondjuk én inkább a hazai oktatást preferálnám. Egyáltalán, van itthoz ezernyi probléma, amit megoldva az élet nagyban javuna, felesleges betelepítések és konfliktusok nélkül.

"majd ezek az emberek fogják megkeresni az én nyugdíjamat"

A nálad sokkal fiatalabb dolgozók fogják megkeresni. A mostani cigánypurdék nem.
Válasz erre 

$pi$ 2016.04.04. 11:35:59

@atpijkamo125: "Kerítésépítéssel Izrael ért el részsikereket."

A számok azt mutatják, hogy a bejutó illegális határátkelők száma cirk a századára esett vissza közvetlenül a kerítés építése után. Ez 99%-os hatékonyság, normális embernek el kell ismernie, hogy a kerítés nagyon sikeres megoldás.

"Amit lehet tenni valóban. Összeszedni őket, az esetüket kivizsgálni. Aki valóban menekült, és vállaltam a menekültek befogadását, akkor menekültként befogadom. Ha nem menekült, akkor nem fogadom be, igyekszem visszajuttani, ahonnan jött."

Alárultad, hogyfogalmad sincs mire való a kerítés.

Ha összeszedsz 5000 migránst a keleti pályaudvaron, akikből 4999 nem rendelkezik iratokkal, akkor hiva toloncolod vissza őket? Szerbiába? Tudod mit mondanak majd? Biznyítsd be, hogy innen ment. Szíriába? Tudod mit mondanak?

Ha a kerítésen csíped el az illetőt, akkor azonos lendülettel mehet vissza a kerítés másik oldalára. Tettenérés illegális határátkelés, szevasz.

Érdekes, hogy ilyen alap dolgokkal nem vagy tisztába.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 11:41:23

@$pi$: "Elárultad, hogyfogalmad sincs mire való a kerítés."

Ezt szajkózom már egy ideje. Fogalmam sincs mire jó felállítani egy 10 méteres kerítést a 200 négyszögöl telked körül. Az megvédi a mellé telepített tulipánjaidat, de az orrszarvúk attól még máshol átgázolnak a telkeden.

"Ha összeszedsz 5000 migránst a keleti pályaudvaron, akikből 4999 nem rendelkezik iratokkal, akkor hiva toloncolod vissza őket?"

Őszintén nem tudom. De ugyanezt a mondatot elmondhatod az Olaszországban partotért 5000 menekülttel, úgy nem hat olyan drámaian egy tudatlan számára.
Válasz erre 

$pi$ 2016.04.04. 11:58:12

@atpijkamo125: "200 négyszögöl telked körül. Az megvédi a mellé telepített tulipánjaidat, de az orrszarvúk attól még máshol átgázolnak a telkeden."

Felénk nincsenek orrszarvúk.

"De ugyanezt a mondatot elmondhatod az Olaszországban partotért 5000 menekülttel"

Nem is mondtam, hogy kerítést építsenek a tengerpartra, senki nem is javasolt. Nem is szokás.

"Fogalmam sincs mire jó felállítani egy 10 méteres kerítést a 200 négyszögöl telked körül."

Valamiért mégis építenek az emberek kerítéseket. Racionális dolog úgy gondolni, hogy valami haszna csak van, nem?

"A szíriai menekültek 4 évig török menekülttáborokban éltek, remélték, hogy megoldódik a helyzet, és hazamehetnek. Nem oldódott meg, dolgozni nem tudnak, keresni ne tudnak, az egy főre eső segély a töredékére zsugorodott, az állapotok nem tűrhetők hosszabb távon. Ezért indultak meg tömegesen."

Tehát nem menekültek, ugye? Azért indultak el, mert "dolgozni nem tudtak", nem pedig azért, mert féltették az életüket...

"Ez nem érv. Ha félbevágod M.o.-ot, a felében fele annyi munkanélküli lesz."

A munkanélküliség viszont nem változik. Ezért számolnak általában százalékban.

"Ha betelepítesz valakit, az fogyasztani is fog. Ha nem üldözöd el direkt a céges befektetőket"

Közismert közgazdász számmágia. Nincs pénzünk... akkor fogyasszunk többet, hogy legyen.
Válasz erre 

2016.04.04. 12:00:11

volt mar vegvarrendszerunk, abbol se volt komolyabb vircsaft, tette is a dolgat...ez a 21.sz-i verzio :D
Válasz erre 

$pi$ 2016.04.04. 12:10:14

@zseketto: Úgy van! :)
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 12:11:10

@$pi$: ""Fogalmam sincs mire jó felállítani egy 10 méteres kerítést a 200 négyszögöl telked körül."
Valamiért mégis építenek az emberek kerítéseket. Racionális dolog úgy gondolni, hogy valami haszna csak van, nem?"

Szerintem csak froclizol, de mivel nem visekedsz úgy, mint itt a többi orrszarvú, nem veszem zokon.

Képzelj el egy erényövet, ami csak előlről véd! Ugyanígy véd a foghíjas kerítésed.

"Tehát nem menekültek, ugye? Azért indultak el, mert "dolgozni nem tudtak", nem pedig azért, mert féltették az életüket..."

Ez jogos kérdés, nem tudok jó választ rá. Én menekültnek tekintem őket. Emberhez méltó életet nem tudnak Törökországban élni.

"Ezért számolnak általában százalékban."

Már megint a százalékokkal jössz, ne vesszünk össze! Adsz hozzá egymillió kicsi kínai munkást, azok növelik a munkanélküliséget, és fogyasztanak is, tehát áttételesen munkalehetőséget is teremtenek, százalékos arányban ugyanott vagyunk. (Valójában kicsit csökken a munkanélküliség, mert dolgozni akarnak.)
Válasz erre 

konrada 2016.04.04. 12:14:12

@atpijkamo125:
Ja, és az olaszoknak ez olyan jó, hogy nekünk is külön partszakasz kéne tele menekülttel...
Válasz erre 

konrada 2016.04.04. 12:18:34

@konrada:
...egyébként meg: akik egy schengeni-s EU-s országból Macedóniába akarnak áttörni az üldöztetés elől, azoknak talán nehéz elhinni...
Válasz erre 

$pi$ 2016.04.04. 12:19:33

@atpijkamo125: "Képzelj el egy erényövet, ami csak előlről véd! Ugyanígy véd a foghíjas kerítésed."

(1) Az erényöv legenda, soha nem használták.
(2) Az, hogy a kerítés nem véd mindentől (pl. orrszarvútól) még nem jelenti azt, hogy haszontalan. Ez amúgy a tökéletes megoldás érvelési hiba.
(3) Tudjuk, hogy a kerítés messze beváltotta a reményeket, nagyon hatékony.

"Ez jogos kérdés, nem tudok jó választ rá. Én menekültnek tekintem őket."

Éppen te magyaráztad el, hogy nem azok, hanem gazdasági bevándorlók.

"Emberhez méltó életet nem tudnak Törökországban élni."

A menekült nem ezt jelenti.

"és fogyasztanak is, tehát áttételesen munkalehetőséget is teremtenek"

Ez egy butaság. Aki fogyaszt az nem teremt munkalehetőséget, az teremt, aki a fogyasztást kielégíti.

"(Valójában kicsit csökken a munkanélküliség, mert dolgozni akarnak.)"

Nem, nem csökken, ezt könnyen beláthatod te is: magyarországon nem azért van munkanélküliség mert senki nem akar fogyasztani. Ha ez lenne a gond, akkor adjunk pénzt a magyar tanároknak, ápolóknak, tűzoltóknak, felesleges idehozni külföldieket csak azért, hogy adhassunk nekik pénzt amiből megélnek.

"százalékos arányban ugyanott vagyunk"

Azt mondtad, hogy ha félbevágod az országot, akkor fele annyi lesz a munkanélküli. Nem, nem lesz fele annyi, ugyanannyi marad, csak két külön rubrikába írod őket.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 12:23:56

@konrada: "Ja, és az olaszoknak ez olyan jó, hogy nekünk is külön partszakasz kéne tele menekülttel... "

Már több mint tíz éve az EU tagjai vagyunk. Csak szólok.

Egyébként a gazdaságnak pont jól jönne egy csomó menekült ellátátsa, az EU fizeti.

Egyébként meg amíg nem lesz itt Európai Egyesült Államok, addig az EU csak egy szaros kis gazdasági közösség lesz, és más térségeknek csak integethetünk leszakadóban. És ilyen vicces kis populista törpék ülnek a nyakunkba napóleon komlexussal és mérhetetlen étvággyal. Lázár holnap bejelenti, hogy a fidesz kapja az első éjszaka jogát is.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 12:28:49

@$pi$: "Az erényöv legenda, soha nem használták."

Állítólag így van. De példának attól még jó.

"nem jelenti azt, hogy haszontalan"

A foghíjas kerítésed haszontalan. Ahol nincs kerítés, az olyan, mintha tárt kapu lenne.

""és fogyasztanak is, tehát áttételesen munkalehetőséget is teremtenek"
Ez egy butaság. Aki fogyaszt az nem teremt munkalehetőséget, az teremt, aki a fogyasztást kielégíti."

Ugyanazt mondjuk. Felhívom figyelmedet az általam használt "áttételesen" szóra.

"nem azért van munkanélküliség"

Fú, ez mesze vinne a kerítés problémájától. Szívesen megbeszélem veled máskor.
Válasz erre 

wolves84lb 2016.04.04. 12:29:44

@desw: azért aranyos, hogy bármilyen magyar titkosszolgálati szervezetet az NSA-val (igen, azzal, amelyik Merkelt is lehallgatta) hasonlítgattok össze.
Nyilván ugyanolyan erőforrásokkal rendelkeznek...meg tudással, tapasztalattal...

Ha amúgy zavar, hogy lehallgatta az NSA a fél világot, miért nem zavar, h orbánék erre kérnek felhatalmazást?
Válasz erre 

wolves84lb 2016.04.04. 12:51:08

@monddazigazatmar: nem lehetne, hogy megpróbálsz a nevedhez hű mardni, és az igazat mondani?
Válasz erre 

wolves84lb 2016.04.04. 12:58:02

@harcsapaprikás: na, akkor ez a baj veletek...nem értitek, hogy aki most mást mond, mint ti, az nem akarja, hogy bárkit is iderakjanak. Nem mi kértük, nem örülünk neki, de elfogadjuk.
Ahogy orbánt is...
Válasz erre 

harcsapaprikás 2016.04.04. 12:58:40

@wolves84lb: Az oroszok, angolok, kínaiak stb ugyan így lehalgattak mindent. És azt is pontosan tudják, hogy lehallgatták őket. Ez a barom Snowden játszani akarta a szuperhőst, a többiek meg jól megsértődtek.
Válasz erre 

wolves84lb 2016.04.04. 13:00:07

@Kimberly Clarck: tök jó, hogy a nemzethy khereszhény oldal már azt is megmondja, ki mit gondoljon keresztényinek...
Válasz erre 

harcsapaprikás 2016.04.04. 13:01:47

@wolves84lb: nem értem, hogy ez mire válasz. Ki a ti? Én aki rühelli Orbánt és puhánynak tartom a migránskérdésben?
Válasz erre 

wolves84lb 2016.04.04. 13:21:57

@harcsapaprikás: ez valóban nem válasz...ez felismerés.
Ti: ezt most komolyan nem értem, miért kell megmagyarázni. Olvasd te is véget a hozzászólásokat, és akkor világos, kik azok a "ti".
Válasz erre 

wolves84lb 2016.04.04. 13:25:16

@harcsapaprikás: és akkor a KGB-ről (és utódszervezetéről) még nem is beszéltél...

Ez a Snowden-buli tipikusan az Armstrong-esetre emlékeztet...mindenki tudja, hogy ember nem képes 3 héten keresztül 50km/h-s átlaggal tekerni hegyre fel és le, hóban-fagyban-napsütében, mégis mindenki őt egyedül átkozta és köpködte.
Válasz erre 

harcsapaprikás 2016.04.04. 13:28:35

@wolves84lb: Mire szeretnél válasz kapni? Ha le bírod írni én válaszolok.
A ti alatt gondolom azokat érted, akik nem kérnek a bevándorlókból. És úgy gondolod ha nem kell a bevándorló, akkor én Orbán fan vagyok. Én csak arra kérnélek, hogy szakadj már el Orbántól meg Gyurcsánytól.
Válasz erre 

tralalala 2016.04.04. 13:45:59

@atpijkamo125: "Olyan, mintha az 56-os disszidálókról azt gondolták volna a nyugatiak, hogy mind kommunista ügynök"

Konkrétan zárt táborokban is tartották őket, adott esetben évekig. Nem volt ilyen "de én az usába a akarok menni, és van hajójegyem, szóval aki nem enged oda, az fasiszta" hőzöngés.
Válasz erre 

tralalala 2016.04.04. 13:51:00

@$pi$: "Ha felénk egy férfinek merevedési zavarai vannak, akkor orvoshoz fordul és megpróbálja megoldani a problémáit nem pedig áthívja a szomszédot, hogy elégítse ki a feleségét... ha érted mire gondolok. :) "

:D ez jó hasonlat, ellopom :D
Válasz erre 

konrada 2016.04.04. 13:57:14

@csentecsa:
Pedig ez a példája speciel kifejezetten jó: "Ha fiatal fehér európai férfiakat veszel..."
Ugyanis Malajziába nem mehetnek be elllenőrizetlenül fiatal fehér férfiak, s amelyik ott erőszakoskodni kezd, azt jó esetben - ha nem verték helyből agyon - kockáztatja a halálbüntetést, vagy a nagyon hoszú börtönt...
Szóval a példája speciel jó, hogyan lehet megelőzni, kezelni az ilyent....
Válasz erre 

tralalala 2016.04.04. 14:06:08

@atpijkamo125: "Ugyanazt mondjuk. Felhívom figyelmedet az általam használt "áttételesen" szóra."

Sőt pl. a bűnözők munkát adnak a rendőröknek, szóval tök jó, hogy vannak bűnözők. Liberális logika, 2016.
Válasz erre 

$pi$ 2016.04.04. 14:24:38

@tralalala: "ellopom"

Használd egészséggel! :D
Válasz erre 

Андрей Кириленко 2016.04.04. 15:12:14

@Afrika steht an der Elbe: Én is.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 15:24:26

@tralalala: "a bűnözők munkát adnak a rendőröknek, szóval tök jó, hogy vannak bűnözők"

Stimmel. A GDP-be beleszámít. A kurvák is beleszámítanak.
Válasz erre 

harcsapaprikás 2016.04.04. 15:36:16

@atpijkamo125: Imádom az amatőr közgazdászokat. A börtönt a rendöröket a te adódból fizetik. Ennyivel kevesebbet költesz kurvákra. Új érték nem kerül előállításra. Része lehet a GDP-nek, de növekményt nem okoz a kecskeb@szók megérkezése előtti állapothoz képest.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 15:38:39

@csentecsa: "Innentől már nem háborús menekelüt."

Nem értünk egyet, de ezen tdunk vitatkozni, én meggyőzhető vagyok.

"meg kell szüntetni a korlátlan és ellenőrizetlen tömeges illegális migrációt."

Szerintem meg eleve elindítani nem kellett volna. A megelőzés jobb, mint az utólagos kapkodás.

"nem éri meg."

Mindegy. El kell dönteni, megéri-e és aszerint cselekedni.

Mint már mondtam, nekem még lesz nyugdíjam, de nektek már nem annyira. Ezek hosszútávú döntések, nem kéne pillanatnyi politikai haszonszerzésre használni.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 15:40:13

@harcsapaprikás: "az amatőr közgazdászokat. A börtönt a rendöröket a te adódból fizetik. Ennyivel kevesebbet költesz kurvákra."

Amiről beszélsz az szociológia. Gondoltam, szólok.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 15:42:00

Sokkal könnyedebb lett a kommentek hangvétele. Talán csak délután van, nem vagyunk annyira feszültek.
Válasz erre 

harcsapaprikás 2016.04.04. 15:57:29

@atpijkamo125: Valóban? Adózással, újraelosztással a közgazdaságtan egyáltalán nem foglalkozik.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 16:24:03

@harcsapaprikás: Nem, igazad van, a közgazdaságtan is foglalkozik egyéni döntésekkel.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 17:34:53

@csentecsa: "Ha valaki biztonságos körülmények közé kerül, és megkapja az alapvetően szükséges javakat, az már nem háborús menekült,"

Oké, akkor szerinted a Törökországban nyomorgó menekültek menekültek. Ez utóbbiban egyetértünk.

"Hogy miért kellene ezt az európai polgároknak engedni már kevésbé érthető."

Ne tőlem kérdezd, ésn ilyen nem mondtam.

"hiú ábránd azt gondolni, hogy majd a bevándorlók fogják megoldani Európa demográfiai és nyugdíjrendszer problémáit"

Ezt nem tudom biztosan. De ha ránézel a magyar korfára, láthatod, hogy megoldás nélkül összedől a nyugdíjrendszer, ahogyan azt ma ismerjük. Ha sok kicsi kínai betelepítésén kívül tudsz más megoldást, szívesen hallgatom.
Válasz erre 

telkoe 2016.04.04. 18:34:11

Meglehetosen butacska elkepzeles attol remelni a nyugdijrendszer stabilitasat, hogy parmillio integralhatatlan es termelo munkara keptelen szocialturistaval feljavitjak a korfat.
Válasz erre 

desw 2016.04.04. 18:58:14

@wolves84lb:

"azért aranyos, hogy bármilyen magyar titkosszolgálati szervezetet az NSA-val (igen, azzal, amelyik Merkelt is lehallgatta) hasonlítgattok össze."

Nem hasonlítottam össze, csak példát mondtam arra, hogy ha kell infó valakiről, akkor megszerezhető.

"Nyilván ugyanolyan erőforrásokkal rendelkeznek...meg tudással, tapasztalattal..."

Nyilván a magyarok nehezebben tudnák rávenni a nagy hardvergyártókat (pl Dell), hogy helyezzenek el backdoor-t a rendszerükben. Az NSA-nak ez sikerült.

"Ha amúgy zavar, hogy lehallgatta az NSA a fél világot, miért nem zavar, h orbánék erre kérnek felhatalmazást? "

Leszarom mindkettőt. Példa volt.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 19:19:40

@csentecsa: "alapvető létfeltételeik adottak."

Úgy érted, levegő, víz, kenyér? Mint a börtönben? Te meddig tudnál normálisan élni egy nyolc személyes sátorban? Télen hideg, nyáron meleg, lábatok egymás szájába lóg. Gyereket nevelni? Házaséletet élni? Aki a börtön elől menekül, az menekült.

"Be kell őket engedni, vagy sem?"

Menekültről beszélsz, vagy bevéndorlóról? Aláírtunk egy egyezményt, hogy a menekülteknek védelmet adunk. Az, hogy bevándorlót befogadunk-e, a szuverén döntésünk. Aki a fideszes oligarháknak tejel, azokat befogadjuk. Én ezt nem támogatom.

"képzetlen,iskolázatlan"

Akkor nem kell kiválogatni pont a képzetleneket, iskolázatlanokat. Ilyen egyszerű.
Válasz erre 

harcsapaprikás 2016.04.04. 20:23:42

@atpijkamo125: Te befogadnál egy menekültet a lakásodba? Vagy vennél neki egyet és a szabadidődben integrálnád? Akkor is ha erre egy évtized elmegy az életedből? Vagy azt akarod mondani, hogy jöjjön mindenki, aki konfliktusok elöl menekül és majd valaki oldja me? Ki az a valaki? Itt a többség nem akar költeni rájuk, nem akarja rájuk áldozni az életét. Nehéz ezt megérteni? De mondom mégegyszer, fogadj be valakit és blogolj arról.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 20:34:45

@harcsapaprikás: "Te befogadnál egy menekültet a lakásodba?"

Azt hiszem, igen. Pár hónapra.

"Vagy vennél neki egyet és a szabadidődben integrálnád?"

Az EU által menekültekre fordított pénz az enyémet is tartalmazza, nincs ezzel problémám. Azon már gondolkodtam, hogy szívesen foglalkoznék hobbi szinten menekültekkel, elmondhatnák az ő szokásaikat, szembeállíthatnánk a miénket. A sógornőm önkénteskén segiítette a menekülteket Szegeden. Belevaló csaj, büszke vagyok rá.

"azt akarod mondani, hogy jöjjön mindenki, aki konfliktusok elöl menekül és majd valaki oldja me?"

Engem nem kérdezett senki, a magyar kormány csatlakozott önként a menedékkérőkről szóló egyezményhez. Kötelessége megoldani, amit vállalt. Erre a közös EU kaszából kap is bőven pénzt. Ez még kicsit lendíthetne is a gazdaságon. De láthatóan nem teljesíti a vállalását.

"Itt a többség nem akar költeni rájuk"

Igen, valami 53 százalékra nőtt a fidesz népszerűsége az uszító plitikával. Nagyon szomorú vagyok emiatt.

A hagyományos magyar vendégszeretet egy humbug.
Válasz erre 

harcsapaprikás 2016.04.04. 20:48:19

@atpijkamo125: Mi az hogy pár hónapra? Ez nem egy kutya amit utána elaltathasz! Az EU pénze az EU-s adófizetők pénze. Ha nőnek a kiadások, akkor vagy adót kell emelni vagy valahol máshol kell visszavágni.
A kormány kötelezettsége az a mi kötelezettségünk. Vagy mit gondolsz az a pár kormánytag majd megoldja? Befogadja őket és integrálja? Ebben az egéz országnak kellene résztvenni úgy, hogy a terheket megbecsülni is nehéz. A gazdaságon semmit sem lendítene.
Semmi köze a vendégszeretethez annak, hogy valaki beköltözik és lehet, hogy soha nem szabadulsz meg tőle.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.04. 21:30:23

@harcsapaprikás: "Mi az hogy pár hónapra?"

Pont azt jelenti. Utána majd valaki másnál lakjon. Ez mindenképpen ideiglenes megoldás, ez állami feladat.

"Az EU pénze az EU-s adófizetők pénze. Ha nőnek a kiadások, akkor vagy adót kell emelni vagy valahol máshol kell visszavágni."

Igen. Legalább kevesebbet lop a fidesz, és így jobban fejlődhet a gazdaság.

"Befogadja őket és integrálja?"

Igen befogadja. Nem, menekültet nem kel integrálni, csak addig van itt, amíg otthon nem rendeződik a helyzet.

"az a pár kormánytag majd megoldja"

Abból tuti tragédia lesz, mint az elmúlt 6 évben szinte mindenből. Meg azelőtt is. Szakértőknek kellene javaslatot tenniük, ne a habony döntsön már el mindent!

"Ebben az egéz országnak kellene résztvenni"

Azelőtt, hogy a menekültek befogadását vállalja a kormány, társadalmi konzultációnak kellene lefolynia. Ez mostanság nagyon nem divat.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.04.04. 23:46:35

@atpijkamo125: "Úgy érted, levegő, víz, kenyér? Mint a börtönben? Te meddig tudnál normálisan élni egy nyolc személyes sátorban? Télen hideg, nyáron meleg, lábatok egymás szájába lóg. Gyereket nevelni? Házaséletet élni? Aki a börtön elől menekül, az menekült."
Az anyád picsáját már te idióta balfasz!
Aki a börtön elől menekül, az szökevény. Aki az életéér menekül az ne házaséletet akarjon élni, hanem örüljün, hogy nem lőnek rá, és kap zabálnivalót.
Ha annyira nem tetszik neki, akkor menjen haza, aztán harcoljon meg a szaros országáért. Ahogy európa is megtette. Ja, és ugye arról ne is beszéljünk, hogy háború előtt még jó volt a sárból tapasztott kalyiba, ahol ezer éve jól éldegélt a családja, baszta vígan a kecskét, most meg hirtelen nem felel meg.

Védelmet annak lehet nyújtani, akit épp üldöznek. Mesélj, kit miért üldöznek Törökországban. Erről ennyit. Nincs veszélyben, menjen a kurva anyjába veled együtt.
Aki tejel a fidesznek (nyilván a letelepedési kötvényre gondolsz) azt sem fogadjuk be (nem kap állampolgárságot) hanem idejöhet. Van pénze, hogy csinálhat belőle vállalkozást, költheti itt ha akarja. Melleseleg hivatalosan, leellenőrzött keretek között, nem pedig a határon átugorva jön. És nem nekünk kell eltartani, és fizetni mindenét.
És nyilván meglep, de más országokban is létezik ez a dolog- minden eu országban.

"Akkor nem kell kiválogatni pont a képzetleneket, iskolázatlanokat. Ilyen egyszerű."- aha. ilyen. Tehát az iskolázatlan menekült menjen vissza.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.04.04. 23:49:30

@atpijkamo125: ""A hagyományos magyar vendégszeretet egy humbug."
Mondd már te főfasz, hogy nálad a vendég hivatlanul az ablakon ugrál be? Hát komolyan mondom, hogy nálad nagyobb faszt nem hordott a hátán a föld.
Válasz erre 

Kimberly Clarck 2016.04.05. 01:13:59

@baldoc: szegény, te nagyon sötét ostoba idióta buta vagy
Válasz erre 

desw 2016.04.05. 04:32:11

@atpijkamo125:

""Te befogadnál egy menekültet a lakásodba?""

"Azt hiszem, igen. Pár hónapra."

Fuuu de rendi vagy! Szelfi is lesz a fészbúkon?? Aztán pár hónap után mi lészen?? Oldja meg más??

Azt talán megérted, hogy a most befogadott menekültek többségét többet a büdös életben nem rakod ki az Eu-ból (lakásodból)?? Dédunokád dédunokájának is együtt kell majd élnie a befogadottjaiddal és a kiscsaládjukkal, vágod??

Aztán mennyi menekültet fogadnál be a lakásodba? Aki akar, mehet, 10 vagy 100 fő is, vagy lenne felső limit??

"Igen befogadja. Nem, menekültet nem kel integrálni, csak addig van itt, amíg otthon nem rendeződik a helyzet."

Világos! Afganisztánban mióta van háború? De ne illeszkedjen be, majd eltartjuk őket is, és így már lesz nyugdíjunk is, ugyi? Aztán ha majd nem lesz háború náluk, akkor a kényelmes segélykés életből egyből visszamennek a romokat eltakarítani. Így lesz, ugye??
Válasz erre 

2016.04.05. 04:55:21

@harcsapaprikás: Szorul a zabszem korábban bevándorolt seggekben!
Brüsszeli főrabbi: nincs jövője az európai zsidóságnak
A főrabbi szerint sokan nem merik látogatni a zsinagógákat, mert félnek.
Nincs jövője az európai zsidóságnak – mondja a brüsszeli főrabbi, aki a párizsi merényletek után beszélt a kontinensen élő zsidóság helyzetéről. Avraham Gigi rabbival egy izraeli rádió készített interjút – írja a JPost.
Elmondása szerint az emberek a támadások óta félnek kimenni az utcára, és a zsidók is inkább otthon imádkoznak, és nem mennek zsinagógába. Inkább lakásokban gyűlnek össze és többen a kivándorlást tervezik. Szerinte Brüsszel is megbénult, mindenki félelemben él. Hozzátette, a zsidóknak vissza kell térnie Izraelbe.
atv.hu / Daily Mail
Válasz erre 

harcsapaprikás 2016.04.05. 08:33:29

@lényeglátó: Te ennek örülsz?
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.05. 08:51:21

@Trombitás Alfréd: Légyszíves titsd ki ezt a mocskosszájút: @monddazigazatmar:

Szerintem mindenki mondhassa el a véleményét, de ez csak agyatlanul fröcsög.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.05. 08:59:47

@desw: "Aztán pár hónap után mi lészen?? Oldja meg más??"

Pontosan. De ez hosszútávon állami feladat. Akik a szegedi állomáson önkénteskedtek, azok se tudják életük végéig napi 8 órában ingyen csinálni. Ha továbbra is jönnének a menekültek, adományokból vagy állami pénzből kellene a rendszert fenntartani.

"a büdös életben nem rakod ki az Eu-ból"

Megoldódott otthon a helyzet, lejár a tartózkodási engedélye, és kénytelen hazautazni.

"Afganisztánban mióta van háború?"

Evvan. Ha vállaltam, hogy befogadom a menekültet, és a menekültnek száz évig van oka menekülni, akkor száz évig fogadom be. Nem kell olyat vállani, amit nem akarok betartani.

Na most akkor lenne szar, ha százmilliók menekülnének, azt tényleg nem tudná befogadni az EU. Százezreket észre se vesz.
Válasz erre 

2016.04.05. 09:05:19

@harcsapaprikás: Nem kéne? Te örülsz?
Az adózó nép szegénységének veszedelmesebb forrása nem lehet, mint a zsidók szemlátomást való szaporodása. Mely országban a zsidók megszaporodnak, az vagyoni végromlás szélén áll. (A szatmári adózó nép állapotárul, 1830)*** "Kölcsey Ferenc:
"El fog jönni az a nap, amikor minden olyan népnek, akik között zsidók laknak, fel kell tennie a kérdést, hogy mindannyiukat kiutasítja; ez a kérdés az élet és halál kérdése lesz, az egészség vagy krónikus betegség kérdése, a békés létezés vagy az állandó szociális láz kérdése." Liszt Ferenc
"A zsidókat felszabadítják, Magyarország az ő birodalmuk lesz, az új Paradicsom négy folyóval, három heggyel és a kettős kereszttel. És az Apokalipszisben én, szerencsétlen, főszerepet játszom." Széchenyi
Az atiszemituzmussal az a legnagyobb baj, hogy MA MÁR NEM AZ SZÁMIT ANTISZEMITÁNAK AKI GYŰLÖLI A ZSIDÓKAT, HANEM AZ, AKIT A ZSIDÓK GYŰLÖLNEK!!!!
Válasz erre 

harcsapaprikás 2016.04.05. 09:16:35

@lényeglátó: Nem tudom, hogy miért engem találtál meg de talán jobb lenne ha egy elmeszakértőt keresnél magadnak.
Válasz erre 

2016.04.05. 09:31:23

Miután Kölcseyt, Lisztet, Széchenyit nem küldheted oda! "Mindenki a maga névjegyét osztogatja!" Neked vannak szövegértési problémád!
THE JEWISH ENCYCLOPEDIA, Vol. VI, (1904), p. 556, 603-04. "A szellemi fogyatékosság és a visszamaradottság arányosan többször található meg zsidóknál mint nem zsidóknál. ....A mongol idioitizmus is gyakoribb zsidóknál. ...Zsidóknál százalékosan nagyon magas az elmebetegek aránya. .. A zsidók hajlamosabbak fiatalkori akut elmezavarra mint nem zsidók."
A zsidó nép maradt vallása és kiközösítése következtében az európai népek között a leginkább beltenyészet. Ebből azonban az fakad, amit a nép már gyermekkoromban gyakran mondott: "A zsidó vagy nagyon okos, vagy nagyon buta, náluk ritkább a középút."
Válasz erre 

harcsapaprikás 2016.04.05. 10:00:58

@lényeglátó: Nyilván egy nagyon visszamaradott zsidó vagy.
Válasz erre 

2016.04.05. 11:34:11

"Az igazság a legfájdalmasabb!"
Önismereti tanfolyam, gyakorló ostobáknak

1. Az Úristen sem gyógyított meg egyetlen ostobát sem, mert az (nem tudván „fogyatékáról”) nem is kérte!
2. Az ostobaság gyógyíthatatlan fogyatkozás, mert a tudatlan nem ismeri magát, s így nem is igyekszik segíteni a hiányon. Némelyek bölcsek lennének, ha nem hinnék, hogy azok.
3. …az ostobák mindig merészek. Együgyűségük nem engedi meg, hogy előre gondoskodjanak kibúvókról, és utóbb tudatában legyenek kudarcuknak.
4. Minden ostoba meggyőződéses, és minden meggyőződéses ostoba. Bölcsességek könyve! Ezért pártba tömörül!
5. Ne terheld magad ostobákkal. Aki nem ismeri fel Őket, vagy noha felismeri, nem tartja távol magától, maga is az.
6. Gyakori megbocsájtás az ostobát gazfickóvá teszi.
7. A sors ostobává teszi azt, akit el akar pusztítani. Lásd Magyarország, és politikusai!
8. Az okos százfélét gondol, az ostoba csak egyet.
9. Ostoba ember hallgasson, ez a bölcsessége. (Az ostobaság egyetlen takarója a nyelv, minek azt mozgatni? —Mikszáth Kálmán!)
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.04.05. 14:29:56

@atpijkamo125: Agyatlanul te beszélsz te széplélek.
Én csúnyán beszélek, de van értelme.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.04.05. 14:43:00

@atpijkamo125: "Megoldódott otthon a helyzet, lejár a tartózkodási engedélye, és kénytelen hazautazni."
Te hülye barom! Szerinted mikor lesz sziriában vagy afganisztánban német életszínvonal? Mert az alatt nem "megoldódott a helyzet", hanem baszik hazamenni a retek. Most sem azért jött el, mert bántják, hanem mert a segélyre pályázik.
Egyébként, talán olvasd már el azt a kurva genfi egyezményt mielőtt téped a pofád hülyeségekről, hogy ki mit és mikor vállalt. Feketén fehéren le van írva, hogy ki a menekült, mi a joga és mi a KÖTELESSÉGE. Mert jogában áll átmenni határon, amíg az első biztonságos országba nem kerül. ELSŐ. Aztán az ország gondoskodik róla, de a menekültnek kötelessége EGYÜTTMŰKÖDNI A HATÓSÁGOKKAL. Na, akkor milyen alapon segítette a kurva sógornőd meg a balfasz haverjai ezeket a tetveket a nyolcadik határon, miután a rendőr elől elmenekültek, és eldobálták az irattaikat? Ez az együttműködés szerinted?
Válasz erre 

desw 2016.04.06. 02:15:14

@atpijkamo125:

""Aztán pár hónap után mi lészen?? Oldja meg más??"

"Pontosan. De ez hosszútávon állami feladat."

Értem! Te játszod majd a hős megmentőt, aztán ha megunod, átbaszod a szart a szomszédba.

"Akik a szegedi állomáson önkénteskedtek, azok se tudják életük végéig napi 8 órában ingyen csinálni. Ha továbbra is jönnének a menekültek, adományokból vagy állami pénzből kellene a rendszert fenntartani."

Adakozzatok és oldjátok meg saját zsebből. Ki tart vissza?

Értsétek már meg, hogy ez egy életre szóló döntés!! Nem lesz elég 1-2 szelfi.

"Megoldódott otthon a helyzet, lejár a tartózkodási engedélye, és kénytelen hazautazni."

Mondd királylány, a télapóban is hiszel??

Ici-picit nehézkes ügy lesz. Pedig ugye a német precízitás és Merkel mama mindent jól csinálnak, aztán b+ 1,1 millió menekültből 600 ezerről már most sem tudják, hogy hol van.

www.dailymail.co.uk/news/article-3410787/German-government-admits-account-600-000-1-1million-asylum-seekers-using-multiple-identities-travel-Europe.html

Meg aztán lesz 1-2 menekült, aki esetleg nem akar majd visszamenni:
en.wikipedia.org/wiki/2015_IKEA_stabbing_attack

""Afganisztánban mióta van háború?""

"Evvan. Ha vállaltam, hogy befogadom a menekültet, és a menekültnek száz évig van oka menekülni, akkor száz évig fogadom be. Nem kell olyat vállani, amit nem akarok betartani."

Egy 60 éves avitt egyezmény ez. Akkor még csak 2,5 milliárd ember élt a Földön, most közel 7,5 milliárd. Talán újra kellene gondolni a dolgot.

"Na most akkor lenne szar, ha százmilliók menekülnének, azt tényleg nem tudná befogadni az EU. Százezreket észre se vesz."

:DDD Jessz!! "Százezreket észre se vesz." 600 ezeről már most sem tudják, hogy hol a picsában van.

És 10 millió jöhetne? 25 vagy 50 millió? Miért akarsz felső limitet? A lakásodba miért nem engedsz be 10-20-50 menekültet?? Hát milyen ember vagy te??
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.06. 07:42:56

@desw: "ha megunod, átbaszod a szart a szomszédba."

Túl sokat feltételezel rólam. Nem vagyok én Atlasz, hogy vállaimon tartsam az egész világot.

"Adakozzatok"

Az állam által vállalt feladatot, állami közpénzből kell fizetni. Az önkéntesek és adományok csak ideiglenes segítséget jelentenek, míg a nehézkes bürokrácia beindul.

"Ici-picit nehézkes ügy lesz."

Az élet nem habostorta.

"Talán újra kellene gondolni a dolgot."

Igen.

"600 ezeről már most sem tudják, hogy hol a picsában van."

Evvan. Hallgatom a javaslataidat. Nyilván vissza kell állítani az EU-n belüli határellenőrzést, rendőrségi razziákat csinálni, általában korlátozni a szabadságjogokat? Nekem nincs kész megoldásom, de most szólok, hogy figyelni kell, nehogy a gyógyszer több kárt okozzon, mint a betegség.

"És 10 millió jöhetne? 25 vagy 50 millió?"

Nemtom. Szerintem 10M-t még simán elviselne az 500M-ós EU.
Válasz erre 

harcsapaprikás 2016.04.06. 08:59:11

@atpijkamo125:

"Az élet nem habostorta."

Képes voltál ezt leírni? Minek szólsz hozzá ha ennyi elképzelésed van a dolgokról?

Amit ti csináltok az kb olyan, hogy be kell tolni egy autót és te kiengeded a kéziféket. Aztán szólsz, hogy gyerekek toljátok én már megtettem a magamét rajtatok a sor.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.06. 09:34:26

@harcsapaprikás: "Amit ti csináltok"

Ki az a "ti"? És ők mit csinálnak?

Amiről itt beszélünk, az, hogy M.o. aláírta az egyezményt, hogy befogadja a menekülteket. Pont.

A menekültek befogadásával nincs egyedül, célszerű az EU-val egyeztetett módon eljárnia, az EU pénzt is ad hozzá. Pont.

Mi a kérdésed?
Válasz erre 

desw 2016.04.06. 10:22:03

@atpijkamo125:

"Túl sokat feltételezel rólam. Nem vagyok én Atlasz, hogy vállaimon tartsam az egész világot."

Csak akkor másokkal se akard a piszkos munkát elvégeztetni, okés?

"Adakozzatok"

"Az állam által vállalt feladatot, állami közpénzből kell fizetni."

Szerencsére a magyar állampolgárok többségének (70-80%-ának) van esze és nem kér a menekültekből, tanulva az idióta PC- libsi országokban látható "sikeres" integrációból.

Csak ti ( a kisebbségben lévő agyhalott liberáltak) akarjátok pátyolgatni a "menekülteket". Nosza! Elő a bukszát és csináljátok! Tudod, haver: demokrácia, a többség dönt!

"Az élet nem habostorta."

Értem, b+! Majd lesz néhány gyilkosság, de miaz nektek! A lényeg, hogy ráerőltessétek az akaratotokat a többségre! Utálom Orbán, mint a szart, de már most megnyerte a 18-as választás nektek köszönhetően!

"Evvan. Hallgatom a javaslataidat."

EU külső határ lezárás és tűzparancs.

A már EU-ban lévő purdék kipucolására pedig fejpénz felajánlása és szigorú büntetés: aki feldob egy "menekültet", pénzt kap, aki foglalkoztat "menekültet" vagy lakást ad ki nekik, 50 év börtön és vagyonelkobzás.

"Nemtom. Szerintem 10M-t még simán elviselne az 500M-ós EU"

És 20 millió?? vagy 50??

"Amiről itt beszélünk, az, hogy M.o. aláírta az egyezményt, hogy befogadja a menekülteket. Pont."

Csak szólok, hogy a menekülteknek nemcsak jogaik vannak, hanem kötelességük is!!

Másrészt le kell szarni az avitt egyezményt! Ahogy más országok is ezt csinálják, ha nem érdekük betartani valamelyiket.

"A menekültek befogadásával nincs egyedül, célszerű az EU-val egyeztetett módon eljárnia, az EU pénzt is ad hozzá. Pont."

Újra megkérdezem, örülnék ha válaszolnál is, nemcsak mellébeszélnél: mennyi menekültet fogadjon be az EU?? Legyen felső határ?? Vagy jöhet, aki akar??
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.06. 10:38:18

@desw: "a magyar állampolgárok többségének (70-80%-ának) van esze és nem kér a menekültekből,"

Akkor szólnia kellett volna, hogy a kormány ne írja alá a menekültek befogadásáról szóló egyezményt.

"EU külső határ lezárás"

Tisztában vagy az EU külső határ hosszával? Kerítést húznál fel a tenerpartra?

"és tűzparancs."

Ilyen már volt, a Nürnbergi perben halálos ítéleteket osztogattak érte. A vicces kis törpe nem meri bevállalni.

ÉRTELMES javaslatod nincs?

"És 20 millió?? vagy 50??"

Nemtom, nem vagok szociológus. Miért kérded?

"le kell szarni az avitt egyezményt!"

Az is egy megoldás. Mondjuk a menekültek lemészárlásánál egy fokkal jobb. Pont ezt csinálja most a vicces kis törpe. Ezen kívül még uszításra is használja, így dupla élvezet.

"mennyi menekültet fogadjon be az EU??"

Amennyit a képességei megengednek, ha engem kérdezel.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.06. 10:57:38

@desw: "a magyar állampolgárok többségének (70-80%-ának) van esze és nem kér a menekültekből,"

Ezzel vitatkoznék. Egyrészt papolunk egy általásnos, hagyományos magyar vendégszeretetről. Ami persze, lehet, hogy humbug. Másrészt a fidesz a hazug gyűlöletkampányával is csak 53%-ot ért el. Szerintem oktatással, felvilágosítással 20-30%-ra lenne levihető az eltasítás.
Válasz erre 

jágör68 2016.04.06. 12:28:49

Barack Obama felolvassa papírból: felgyorsítjuk az ISIS- csapatok kiképzését

www.youtube.com/watch?v=p2NkjNvwuaU

Vlagyimir Putyin: az USA hozta létre az ISIS-t

www.youtube.com/watch?v=gwLufaTK29s
Válasz erre 

jágör68 2016.04.06. 12:29:35

@atpijkamo125:

Az EU egy NSA- bábintézmény.
Ahogy te is.
Válasz erre 

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.06. 16:46:17

@jágör68: "Ahogy te is."

:))

Bevallom, hogy a Soros ügynöke vagyok.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard