Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Migráns gyerek megvágta, magyar kormány gyógyítja

Migráns gyerek megvágta, magyar kormány gyógyítja

Még a gyereknapon is a migránsokat rugdossa a magyar kormány. Van ezen még mit csodálkozni? Lényegében egy keresztes pókról is az jut eszébe Habony Árpádnak, hogy milyen jó, hogy inkább ez az ízeltlábú csipkedje a magyar gyerekek popsiját, mint egy sarlós fecske, amelyik messziről félholdra hasonlít. Abban biztosak lehetünk, hogy kormány a kvótaellenes népszavazásáig a lakógyűlésektől kezdve az ovis ballagásig mindenhol szóba hozza majd az illegális bevándorlók ügyét. Azért a gyerekszoba falára nem éppen gyereknapon kéne az ördögöt festeni.

szelenyi2.jpg

Fotó: Facebook, Szelényi Zsuzsa post

Pártunk és kormányunk közleménnyel örvendeztette meg a magyar gyerekeket és szüleiket a nemzetközi gyereknap alkalmából. Önmagában már ez is elég vicces, mert a kicsik ugye nem igazán böngészik a neten a kormany.hu oldalt, ám nyilván a szenzációra éhes sajtó majd szemlézi a veretes sorokat, így juttatja el minden magyar családhoz a kormány elmés üzeneteit. Nos, a közleményben a sok hablatyolás mellett a migránsok is megkapják a magukét. A közlemény mindjárt az elején keményen indít: „Azt gondoljuk, hogy nem migránsok betelepítésével, hanem a gyermekvállalás ösztönzésével kell Európa és Magyarország demográfiai gondjait megoldani.” Nem volna semmi gond, ha kvótarendszer ránk eső része nem egészen 200 menekült befogadásáról szólna. No, ők tényleg nem oldanák meg Magyarország demográfiai problémáit, mert hetente legalább ennyi magyar polgár települ ki nyugat-európai országokba. A közlemény egy szót sem szól arról, hogy a fiatalok itthon tartásával lehetne a leghatékonyabban küzdeni a demográfiai problémák ellen. Nyilván, ez nem kampánytéma, ám nekünk milliárdokat megér költeni alig több mint 170 ember távoltartásáért.

A közlemény ezután hosszasan sorolja, hogy mennyi mindent tettek a magyar gyerekekért, az ingyenes tankönyvellátástól a menzai étkeztetésig. Más kérdés, hogy ingyen csak olyan könyvhöz juthat a magyar iskolás, melyet állam bácsi jóváhagyott, a gyermekéhezést pedig csak felszínesen kezeli, ha a rászorultak ingyen ebédhez jutnak, az igazi megoldás az lenne, ha a szüleik lecsúszását legalább lassítani tudná az állam. Persze a kormany.hu nem arra való, hogy a kormány saját magát ostorozza, ám a közlemény végén – mintegy keretes szerkezetként – biztos, ami biztos még egyet belerúgnak a menekültekbe: „A gyermekeket tartjuk szem előtt akkor is, amikor minden eszközzel igyekszünk megvédeni Magyarországot az illegális bevándorlástól és a kényszerbetelepítéstől, mert szeretnénk, ha a gyermekek magyar országnak ismernék meg Magyarországot.” Lefordítjuk a fenti sorokat Matolcsy György nyelvére: Ha befogadunk néhány háború elől menekülő gyereket (és esetleg a szüleiket), akkor Magyarország elveszíti Magyarország jellegét. És mellesleg hadd hívjuk fel egy fontos körülményre a figyelmet! A közleményben feltámadt egy halottnak hitt politikai termék, ugyanis többször is polgári kormánynak hívja magát az Orbán-kormány. 

gyekek.jpg

Fotó: Szegedi Kattintós

Speciel járt nálunk az utóbbi ezer évben kun, tatár, török, osztrák, német, orosz, és ki tudja még hány náció, akik nem 200-an voltak, hanem legalább 200 ezren, és ők tényleg itt akartak letelepedni, ellentétben a mostani menekültekkel. Mégsem vesztette el Magyarország a Magyarország jellegét. Mintha országunk jövője attól függne, hogy a Fidesznek sikerül-e befűznie erre a népszavazásnak csúfolt gyűlöletkampányra négymillió magyar állampolgárt. A gyerekek attól, hogy kicsik, még nem hülyék, a szüleik attól, hogy szegények, még nem értelmi fogyatékosok, a kormány attól, hogy a félelmeinkre játszik, még nem végzi jól a dolgát. Sőt, el akarja hitetni velünk, hogy a Matolcsy György nemzeti bankos alapítványai körüli botrányok, Mészáros Lőrinc szuperszonikus gyorsaságú meggazdagodása, Andy Vajna kaszinóüzletei sokkal természetesebb dolgok, mint 200 embernek azt mondani, hogy találj otthonra nálunk. Szóval a gyereknapi közlemény, meg a népszavazásig vezető kampány három szóval írható le a legvelősebben: blöff, blöff, blöff. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Nem biztos, hogy az a ló fut a legjobban, amelyik a legnagyobb port kavarja.”

91 komment Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Migráns gyerek megvágta, magyar kormány gyógyítja Tovább
Facebook Tetszik
0
91 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr1008756670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trackers 2016.05.29. 22:23:00

Az a 200 darab az tavaly nyáron volt a ránk jutó rész, mikor még cirka tized annyi migráns volt itt mint most, és századannyi, mint amennyi útón van, és ezred annyi, mint amennyi a globális felmelegedés okán ide akar majd jönni.

Szóvsal ne hazudozz !
Válasz erre 

turulfarhát 2016.05.29. 22:46:33

@Trackers: Kezdő bérenc lehetsz, ha téged raktak be vasárnap estére.
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.05.29. 23:21:31

@Trackers:

kurva Brüsszel, csak a segíjkét kűggyék, me' az nekünk JÁR!!!
Válasz erre 

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.05.29. 23:25:31

@Trackers:
tényleg ki kéne számolni, hogy egy matolcsyból hány migráns jönne ki.
Válasz erre 

Gatinho 2016.05.29. 23:41:10

"A gyerekek attól, hogy kicsik, még nem hülyék, a szüleik attól, hogy szegények, még nem értelmi fogyatékosok, a kormány attól, hogy a félelmeinkre játszik, még nem végzi jól a dolgát. "

És te "Trombitás Alfréd" attól hogy index címlapra kerültél a hányadékoddal, még ugyanúgy ferdítesz és hazudozol.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.29. 23:46:33

Nem látom, hogy milyen stratégiája lenne a kormánynak az ország elnéptelenedése ellen.

Ha csak nem az, hogy félanalfabéta szakmunkásokat képez, akiket nyugaton már nem lehet alkalmazni, lehgalább ők maradnak.
Válasz erre 

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.29. 23:48:20

@Gatinho: Igazad van, elég buta az átlag választópolgár. Főleg a fidesz szavazók. Nem látják, milyen gyalázatoan rosszul kormányoz a fidesz.
Válasz erre 

Peterpapo 2016.05.29. 23:51:49

@Gatinho:

Az írás melyik részére mondod, hogy hazugság? Amelyiket a kormány propagandából idéz? Mert akkor igazad van.
Válasz erre 

midnight coder 2016.05.30. 06:53:58

Amennyire én tudom, az a 200 migráns a dolgok jelenlegi állása szerint több mint 1800. De a dolgok jelenlegi állása akár fél év alatt is durván megváltozhat.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.05.30. 07:13:04

A kormány az EU többségi döntése ellen ágál, melynek tagjai vagyunk. Remélem tőlem sem veszi sértésnek, ha leszarom, mit akar a parlamenti többség. Üzenem a kormánynak, hogy megértse, ostoba célokra nem akarok adót fizetni.
Válasz erre 

2016.05.30. 07:32:05

@midnight coder: 1800? Tehát ha településenként egyet helyeznénk el, nem is jutna mindenhova?
Nézd már meg Angliát, ahol csak magyarból félmillió van! Valahogy kicsit jobban állnak gazdaságilag, mint mi. Nem arra utalok, hogy a több migránstól jobb lesz a gazdaság. Arra utalok, hogy egy adott ország gazdasági helyzete nem a migránsok számától függ. Egy adott ország helyzete csak a kormány döntéseitől függ és jelenleg - ellentétben azzal, amit 6 éve ígértek - egy tapodtat sem vagyunk előrébb, mint a sokat szidott Gyurcsány korszakban.
Szóval gyűlöletkeltés, hazudozás, csúsztatások és az ország kirablása helyett ideje lenne a gazdáidnak végre valóban az ország és a TELJES lakosság érdekeit szem előtt tartva dolgoznia.
Mert amit most csinálnak, az sokkal nagyobb böszmeség, mint ami miatt Gyurcsány Öszödön kifakadt.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.05.30. 07:40:53

@midnight coder: Nem migránsokról, hanem menekültekről van szó. Olyanokról, akik háborús övezetből menekültek el az életüket és családtagjaik életét mentve. Gazdasági bevándorlókat nem telepítenek sehová, akire nincs szükség, azt visszaküldik, ahonnan jött.
Válasz erre 

DocBulywood 2016.05.30. 07:44:13

Beléptünk egy klubba, ahol vannak szabályok. Más kérdés, h az összes klubtagra érvényesek, kivéve...

Javaslom, Birkenau-t, Dachhau-t, Buchenwald-ot létre kell hozni hazánkban és egyből odaszállítani a migránsokat.

Közben bömbölhet a vonaton, h One way ticket...

Probléma megoldva.

Nem ez a Jobbik megoldás?
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.30. 07:55:20

A ballibek 300 ezer migránst kívántak betelepíteni, szerencsére a röszkei csatában Orbán legyőzte őket.
Válasz erre 

Treff Bubi 2016.05.30. 08:08:44

Hazánknak a menekültkérdésben az itt élő, és már kiválóan beilleszkedett kínai közösséggel kell együttműködnie. Ha befogadjuk a migránsokat, majd kialakítjuk azt a programot, aminek keretében az el-eltűnő személyek feldolgozása megtörténik a kínai büfék és éttermek segítségével, hosszú távon sem fog gondot okozni a Magyarországra érkező tömegek kezelése.
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.05.30. 08:09:13

@BircaHang Média szerkesztősége: Ez vicc volt, ugye?
Válasz erre 

Netuddki. 2016.05.30. 08:16:09

Tolvaj bűnözők, az erkölcsi mércéjüket nem zavarja egy kis gyereknapi polpedo műsorszám. Mellesleg a takonyárpi orrát se a takony csavarta ott Ibizán.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.05.30. 08:17:24

@nu pagagyí: Haggyátok már ezt a balfaszt! Hozzászólsz, aztán tovább fossa tele a blogot az értelmezhetetlen fideszes agitprop baromságaival.
Válasz erre 

toborzó tiszt 2016.05.30. 08:18:13

@nu pagagyí: Nem vicc. Felnyitom a ballibák szemét a nemzetközi karvalytőke gyarmatosítási törekvéseire.
Válasz erre 

sas70 2016.05.30. 08:21:03

@BircaHang Média szerkesztősége: Te birka, melyik balliba mondta ezt? Ja a Sorosgyurcsány? Akkor biztos igaz!
Válasz erre 

sas70 2016.05.30. 08:21:48

@Tibi !: Csak beszívott, egy kis pollent, az csavarta!
Válasz erre 

Netuddki. 2016.05.30. 08:23:30

@sas70: Kokó volt az nem pollen. Mijafszé kell rébuszokban beszélni? Fosol, ha kimondod az igazságot jön a fekete autó?
Válasz erre 

ember100 2016.05.30. 08:43:44

@BircaHang Média szerkesztősége:
Helló !

Birka , birka megint elment az eszed !
Én 300 millióról hallottam és Piramisokat építenének havi 5.000 ejróért .
Nagyobbakat szebbeket mint a gizai.
Úgy 20-30 at hallottam ebőől 21 lenne felcsúton és 1-1 db dunakeszin , debrecenben , hódmezővásárhelyen....
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.30. 08:47:57

Szinte hihetetlen, hogy a ballibek még mindig ezt a 200 migránst hazudozzák, ami már tavaly ilenykor se volt igaz.

Rohadt szarházi migránsseggnyaló hazaáruló csürhe !

Kültözzetek hozzájuk, de ne a magyarokat kényszerítsétek arra, hogy integrációra alkalmatlan muszlim terroristákkal éljenek együtt !

Hogy egy klasszikust idézzek csak nektek:
"Foglalod a kurvanyádat,. De nem ám a mi hazánkat. "
Válasz erre 

atpijkamo103 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.30. 08:51:43

@Ballib cenzúrázók réme 12: "muszlim terroristákkal"

:)) Hát nem te vagy a legélesebb kés a fióban. Azok nem terrorristák, hanem pont olyan emberek, akik a TERRORISTÁK ELŐL MENEKÜLNEK.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.30. 09:05:32

@atpijkamo103:

Természetesen hazudsz..

Az iszlám vallás az amely okán a terrorsiták kitermelődnek.
Méghozzá azért, mert minket kafírokat vallásuk szerint meglophatónak, becsaphatónak, és Allah dicsőségére szükség esetén feláldozhatónak tekintenek.

Máskülönben hogyan lenne lehetséges hogy minden túlnyomórészt iszlámok lakta területen, Líbiától, Irakjon keresztül Szíriáig évszázadok óta , újabb és újabb terrorista sejtek nőnek ki a semmiből, akár odament Amerika "demokráciát csinálni", akár nem.

Néha egy-egy diktátor képes volt megfékezni az iszlám terror tombolását, de jellemzően ezek sem tartottak sokáig.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.30. 09:08:31

@atpijkamo103:
www.hetek.hu/hit_es_ertekek/201508/kafirok_gyaurok_ellensegek
A Hadísz (Hagyományok) 37 százaléka szintén a kafírokkal foglalkozik, így a Trilógia összességében terjedelmének 60 százalékát a kafíroknak szenteli.

Mit mond a saria a a kafírokról? Két idevonatkozó idézet: „A kafírokkal szemben hajthatatlannak kell lenni, keményen kell fellépni ellenük, utálni kell őket, amíg el nem fogadják a Legmagasztosabb Allah által kirótt sorsot, mivel ez Allah rendeltetése.”

Az Allahért való gyűlöletet és Allahért való szeretetet Al Walaa wal Baraa-nak hívják, mely az iszlám etika és a saria alapelve. Egy muszlimnak gyűlölnie kell, amit Allah gyűlöl, és szeretnie, amit Allah szeret. Allah gyűlöli a kafírokat, következésképp a muzulmánok is ugyanígy tesznek.

„Allah és követői gyűlölik azokat [a kafírokat], akik bármiféle felhatalmazás nélkül vitáznak Allah jelei felől [a Korán verseiről]. Így pecsételi le Allah az arrogáns, lenéző szíveket.” [Korán 40:35]

A kafírokat ezért ki lehet gúnyolni: „Azon a napon [ítélet napján] a hívők ki fogják gúnyolni a kafírokat, miközben nászágyukon ülnek, és nézik őket. Vajon megkapták-e a kafírok a fizetségüket azért, amit cselekedtek?” [Korán 83:34] A kafírokat le is lehet fejezni: „Ha a csatamezőn találkoztok a kafírokkal, vágjátok le a fejüket, míg fölényesen le nem győztétek őket, majd fogjátok a rabokat, és szorosan kötözzétek meg őket.” [Korán 47:4]

A kafírok ellen szabad összeesküvést szőni: „Összeesküdnek ellened és cselszövést terveznek ellened [Mohamed ellen], ám én is összeesküdök ellenük, és cselszövést tervezek ellenük. Ezért viselkedj higgadtan a kafírokkal, és hagyd őket békén egy ideig.” [Korán 86:15]

A kafírokban szabad félelmet kelteni: „Ekkor a te Urad az Ő angyalaihoz szólt és ezt mondta: Veletek leszek. Adjatok erőt a hívőknek. Én pedig rettegést fogok kelteni a kafírok szívében, le fogom vágni a fejüket, és az ujjuk hegyét is.” [Korán 8:12]

Egy muzulmán számára egy kafír nem lehet barát: „A hívők ne barátkozzanak kafírokkal más hívők helyett! Akik mégis ezt teszik, elveszítik Allah védelmét, egyedül maradnak önnönmaguk védőiként. Allah figyelmeztet benneteket, hogy féljétek őt, hisz mindenki hozzá fog majd visszatérni.” [Korán 3:28]

A kafírok gonoszak: „És mondd: Ó, Uram, nálad keresek menedéket a gonoszok (kafírok) sugalmazásai elől. És nálad keresek menedéket, Uram, az ő jelenlétük elől.” [Korán 23:97]

A kafírok végül átkozottak is: „Meg lesznek átkozva, és ahol rájuk lelnek, ott megfogják és megölik őket. Allah ugyanezt tette azokkal is, akik előttük jöttek. És nem fogtok változást találni Allah megszokott eljárásaiban.” [Korán 33:61]
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.30. 09:08:52

@nu pagagyí:

Sajnos nem.
Válasz erre 

jágör68 2016.05.30. 09:09:28

A legnagyobb jelenlegi fenyegetés Magyarországra és Európára nézve is az ellenőrizetlenül, hamis okmányokkal- vagy egyáltalán okmányok nélkül- milliók beáramlása a zöldhatárokon.

Szerencsére a magyarok többsége is pontosan látja ezt- kivéve a Clinton és Soros- ügynök NSA - spicliket, akik a Genfi Konvenciót- mint náci röpiratot- félredobva, óránként ajvékolnak, hogy engedjünk be ezt a hordát, mindenféle ellenőrzés és limit nélkül.
Válasz erre 

atpijkamo103 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.30. 09:13:07

@Ballib cenzúrázók réme 12: "Az iszlám vallás az amely okán a terrorsiták kitermelődnek."

Na ugye, megmondtam. :))

(Gy.k.: A hazug és buta bértollnok fenti állítása vagy igaz, vagy hamis, de ez mindegy, nem mond ellent az én állításomnak.)
Válasz erre 

jágör68 2016.05.30. 09:13:47

www.dailymail.co.uk/news/article-3493443/Hungarys-Viktor-Orban-sees-Brussels-plot-migrant-influx.html

Lehet olvasgatni a kommenteket, elvtársak.
Hiába az NSA és GCHQ online- hadserege, a vélemények egyértelműek.
Nagy gáz van elvtársak, qrva nagy gáz....

Az NSA- spicliknek csengettek (Merkel, Cameron, Hollande, Juncker, Schulz és tsaik)
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.05.30. 09:29:30

Orbán Brüsszelben megszavazta a kvótát?

Mert ha igen, akkor elég álságos ez a hiszti, amit többmilliárdból itthon rendez. Persze jól tudjuk, hogy jó helyre megy a pénz... ez is csak a lopásról szól? Felkészül a baráti plakátos, meg a pasapark?
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.05.30. 09:31:11

@Ballib cenzúrázók réme 12: Ezeket a hosszú írásokat a Habony művek előkészíti nektek, vagy ti magatok bújjátok a koránt "elhivatottságból"?

:-)
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.05.30. 09:33:21

@BircaHang Média szerkesztősége: Nem vetted be a reggeli gyógyszeredet? Pótold kérlek!
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.30. 09:33:32

@atpijkamo103:

Valóban nem mond ellent az állításodnak.
Viszont az általam belinkelt tényadatok egyenes következménye, hogy az ide települt muszlimok, avagy azok első vagy másodgenerációs leszármozottai lesznek az EU terroristabázisának utánpótlása.

Ha megnézed Nyugat-Európában az első és másod generáció havonta borít lángokba nagyvárosokat már most is, alakítanak ki Sária rendőrséget, honak létre NO GO ZONE-ákat.

Több muszlim = még több balhé.
Ez ilyen egyszerű.
Válasz erre 

igazi hős 2016.05.30. 09:34:17

@BircaHang Média szerkesztősége: Mi ez a visszafogottság? Legalább 300 milliót, de lehet, hogy 300 milliárdot,nem? Ja, nem az az idei, Orbán által ellopandó összeg (alsó becslés).
Minden lebukásnál hozzáraktok egy nullát a migránsozáshoz?
300 migráns + Quaestor milliárdok = 3000 migráns
3000 migráns + MNB alapítványok = 30 ezer migráns
30 ezer migráns + földlopás = 300 ezer migráns
300 ezer migráns + egészségügy = 3 millió migráns
3 millió migráns + oktatásügy = 30 millió migráns
30 millió migráns + ...
Arra azért figyelni kell, hogy 3 milliárdnál álljatok meg, bár azok, akiknek az "üzenet" szól, úgy sem tudják mekkora a bolygó lakossága.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.30. 09:36:32

@Narancsos Ödéma:

A hetek.hu, az alapvetően zsidók által irányított média.
Tudod... Hit Gyüli.

Megjegyzem ezek fordítások a koránból, nem pedig véleménycikkek, ilyenformán édesmindegy ki csinálja.

Bár szeritnem a zsidóktól jobban kevesebben ismerik a muszlimokat, és a vallásukat.
Válasz erre 

Treff Bubi 2016.05.30. 10:36:54

Hosszú távon egyébként objektíven nézve is rossz ötlet a muszlim országokból érkezett emberek befogadása. A közelmúlt merényleteit azért sikerült megtervezni és végrehajtani, mert az adott országok már meglévő muszlim közösségeiben el tudtak vegyülni és támogatókat is találtak a terroristák (sőt, többen már ott is születtek). Ha lenne garancia arra, hogy ilyen gócok nem alakulhatnak ki nálunk, akkor semmi probléma nem volna a menekültek befogadásával, de nincsen.
Az előző kommentemben viccelődtem a kínaiakkal, de komolyra fordítva a szót: ha valamiért úgy alakult volna a történelem, hogy a Távol-Keleten, kínai vonalon jön létre egy szélsőséges terrorista eszmerendszer, vajon mennyire lennénk biztonságban, tekintve az itt élő, elég zárkózott kínai diaszpórára? Szerintem pont annyira tudnának megvédeni minket a magyar hatóságok, amennyire a franciákat és a "belgákat" tudták az ottaniak.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.05.30. 10:38:39

@Trackers: "és ezred annyi, mint amennyi a globális felmelegedés okán ide akar majd jönni."

Végre valaki a lényeget érinti.

Ebben a másfél-két éves szappanoperában mindenki antihős, Merkel is, a pártja ellene forduló része is, Viktor is és az ellenviktorok is.
Mindenki sütögeti a témán a napi politikai pecsenyéjét, és méregeti általa a farkát a hosszúsági versenyben, és egy kibaszott szó el nem hangzik arról, hogy ez egy nagyságrendekkel nagyobb léptékű migrációs darab főpróbája, ezért aztán pont aszerint kellene hozzáállni, mintha már a darab volna, a darab léptékeivel.
Juszt se fogok se sorosozni, se háttérhatalmazni, se putyinozni, de az biztos, hogy aki agyatlan zombiként szeretné látni az EU-t, az most tehet egy pipát a csekklistájára.
Válasz erre 

Andy73 2016.05.30. 11:44:08

Alfi már nagyon telepítené az arabokat Szegedre, Botka városába, ezért agitál a kvóta mellett és az azt elutasító kormány ellen.
Azt tudja, hogy a referendumon csak a kvótát elutasítók győzhetnek, ezért abban bízik, hogy alacsony lesz a részvétel.
Most ezért agitál, de ezzel csak öngólt rúg, hiszen így ő is csak erről a témáról beszél, lényegében önkéntes reklámhordójává vált.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.05.30. 12:12:20

'"Nem volna semmi gond, ha kvótarendszer ránk eső része nem egészen 200 menekült befogadásáról szólna. "
Tehát a 10 milliós Magyarországra 200 menekült jutna.
Akkor a 80 milliós Németbe 1600. Teljes EU 500 millájával elbírna 10.000 migráncsot. Akkor már csak azt mondd el szegedi, hogy a másik hárommillió az hova fog kerülni.
Hihetetlen, hogy mennyit hazudtok.
Válasz erre 

Wrex 2016.05.30. 12:27:19

Magyarország magyar ország. Még. Amire a poszter hivatkozik:
- kun??? letelepültek a megfelelő helyekre és maguktól beolvadtak
- tatár: maguktól mentek el
- török: nemzetközi összefogással sikerült csak kirakni, jött helyette az
- osztrák: nem is tudtuk kirakni csak kiegyezni
- német: őket csak az
- orosz tudta kirakni, aztán jól itt maradt, amíg ki nem rakta őket a peresztrojka és tsai.
Szóval eddig akik idejöttek azokat vagy egyáltalán nem, vagy csak nagyon nehezen tudtuk kirakni, és ha sikerült is, akkor romhalmaz maradt utánuk. Úgyhogy értelmes ember inkább megelőzi az ilyesmit. És pont letojom hogy a ballibák minek titulálják ezt a népszavazást, pont letojom hogy Orbán és bűnbandája úgyegyébként miket csinál, semmi szükség itt migrikre. Akik mellesleg nem menekültek, hiszen jópár olyan országon jöttek keresztül mire ideértek, ahol nem lőttek rájuk. Szóval gazdasági bevándorlók, papírok nélkül. Úgyhogy kéretik mellőzni a kivándorló magyarokkal való összehasonlítást, akik a migrikkel ellentétben a jogszabályok betartásával mentek külföldre.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.05.30. 12:39:16

@Wrex: Szerinted felfogják?
A ballib ennyi. Van egy elkúrt világnézetük, ami főleg abból táplálkozik, hogy minden amit az orbán csinál csak rossz lehet.
Ebből indulnak ki amikor simcsizik a migriket, plusz megfejelik a kis kreténségükkel, hogy a multikulti jó, és mindent megtesznek, hogy bizonygassák az igazat.
Most még azt próbálják sulykolni, hogy a zorbán gonosz, és megvezeti a gyűlöletpolitikájával a szegény naiv félős népet. Ha kijönne a népszavazás, és 100% nem kérné a migriket, akkor jönne az, hogy gonosz a nép..
Válasz erre 

nu pagagyí 2016.05.30. 14:47:02

@Wrex: Nem raktak ki senkit, valószínűleg a te őseid is magyarok/tótok/németek/kunok és még a frász tudja mik. Nekem pl. az egyik nagyanyám szerb volt. Gondolom te sem tudnád a Góg és Magógtól levezetni a családfádat. A magyar kultúra is egy csomó kultúra egymásra hatásának egyedi keveredése, ami a múltban is alakult és a jövőben is fog, ahogy az angol, amerikai stb.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.30. 15:02:02

@nu pagagyí:

Volt keveredés kétségtelen..
Ez kb úgy zajlott, hogy aki nagyon ragaszkodott a kultúrális örökségéhez, azt azért felkoncolták az aktuális győztesek, akik diktálták az ideológiát, a többi meg vagy asszimilálódott vagy nem.
Több kevesebb sikerrel.

A különbség annyi, hogy az EU-ban megszünt az ideológia azonosság kényszere, és korlátlanul engedjük be azokat, akiknél rohadtul nem szünt meg, és ha többen lesznek akkor el is kezdik a felkoncolásunkat, ahogyan teszik olyan helyeken, ahol többségben vannak.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.05.30. 15:02:52

"A ballib ennyi. Van egy elkúrt világnézetük, ami főleg abból táplálkozik, hogy minden amit az orbán csinál csak rossz lehet."

Bázis: a NER proklamációja óta (és a produkcióját nézve folyamatosan) ballibnek számítok azok szerint, akik a címkét odaítélni magasztaltattak fel.
Ezzel együtt pont le tudnám tenni a garast Orbán mellé a kérdésben, ha nem volna annyira vegytisztán orbáni: tömény belpolos fókuszú, választáscélzatú, mindenkivel összeugatós, zsák pénzt a kincstárból ki- a haveroknak beszivattyúzós, taktikázós, a lényegi, stratégiai vonatkozásba beleszaró.

A legfőbb pontot csak jövőre írhatom le, de azért borítékolom: az eus pénzek maradékának veszélyeztetését elkerülendő jövő nyáron talonba kerül a téma (majd Matolcsy készít egy kétoldalas prezit, jelölve rajta a trambulinozás meg eurojumpingozás évét, oszt lesz napi téma), annyi migráns jön, amennyit az eu elvár (legfeljebb ki lesz találva, hogyan csatornázható ebből pénz a párthoz a rogáni vonalon át), és akik most iszlám terroristát látnak minden bokorban, amikor leugranak tejért, szépen visszatérnek a földcsakrához, sámándobhoz, palesztin fal kritikához, meg az alapelvhez, hogy a Viktor nem egy szélkakas, csak a liberálisok úgy állíccsák be őtet, és pont mindig azt mondta, hogy kell a muszlim kéz a ménkűsok autógyárba, ami Nemesmedvestől Battonyáig nő a földből, mint a Coca Colával locsolt gomba .
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.30. 15:08:43

@nu pagagyí:

Az EU meg bőnyállal leszophat.

Amíg Romániában, és Szerbeknél korlátozva vannak a magyarok a nyelvhasználatban, bezárják a magyar iskolákat, egyetemeket, amik évszázadok óta működnek, amíg magyarokat diszkrimináló Benesh Dekrétumok névvel illetett törvény ma elfogafdott passzus Szlovákoknál, és Cseheknél, addig nekem ne dumáljanak arról, hogy az iszlám illegális bevándorló azt csinál itt amit akar, az EU értékei okán !
Válasz erre 

Wrex 2016.05.30. 15:18:31

@nu pagagyí: 1859-ben néhány balfék bevitt pár üregi nyulat Ausztráliába. Egyrészt mert cukimuki édibédi, másrészt mert remekül lehet vadászni rájuk. 50 év múlva már nem győzték tűzzel-vassal irtani, mert kiszorította az őshonos fajokat a szaporulatával. Ez lesz itt is, nem pedig kultúrakeveredés. Egyrészt mert akik jönnek, azok túlnyomó része semmilyen "kultúrát" nem hoz. Másrészt mert ők túlnyomórészt nem keverednek. És végül, ha a jövőbeni alakulásához hozzájárulhatok, pl. egy népszavazással amin kinyilvánítom hogy semmi szükségünk nincs migrikre, azt meg fogom tenni. Ugyanis én nem kívánok az unokáimnak sáriát.

BTW, milyen érdekes, az ún. "demokratikus" ellenzék a vasárnapi munkabeszüntetéssel kapcsolatban habzó szájjal követelte a népszavazást, most meg ugyanannyira habzó szájjal hisztizik a népszavazás ellen (tudom hogy orbánék is ugyanezt csinálták csak fordítva, csak hát ők a "demokratikus" ellenzék szerint nem is demokratikusak)...
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.30. 15:28:56

@Wrex:

Már boccs, de Orbánék nem ezt csinálták.
Ők a többségi akaratot figyelembe vették.
Hívhatjuk megfutamodásnak, vagy belátásnak egyaránt ki-ki szájíze szerint, de a végeredmény az, hogy népszavazás nélkül érvényesült a többségi akarat.

Itt meg arról beszélünk, hogy az EU és a ballibek, a magyarok többségének akarata ellenére árasztaná el az országunkat muszlim illegális bevándorlóval.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.05.30. 15:32:05

@nu pagagyí:
Családfakutató: ... azután az ön ük-ük...anyját Szigetvár ostroma után megkergették a törökök.
- És???
- Utolérték.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.05.30. 15:39:31

@dr. mesterseges szinezek: Na, hát akkor az lesz, hogy el lesz zavarva Orbán. Ennyi.
Ha a nép azt akarja, hogy ne legyenek itt arabok, és jelenleg csak a fidesz mondja ugyanezt, akkor lesz támogatottsága. Forduljon át, és megyek lőni a pártházat én is, meg másik egymillió ember is.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.05.30. 15:43:38

@Ballib cenzúrázók réme 12: "Szinte hihetetlen, hogy a ballibek még mindig ezt a 200 migránst hazudozzák"

Akik itt hazudozni szoktak azok a tolvaj bűnöző fidesztrollok.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.05.30. 15:45:19

@monddazigazatmar: Ó te balfasz! Ha a jónép még nem akar itt arabokat, a fidesz ettől még tolvaj bűnözők gyülekezete. Akiknek a börtönben lenne a helyük a parlament helyett!
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.05.30. 15:50:22

@Wrex: "Ugyanis én nem kívánok az unokáimnak sáriát."

Akkor még egyszer.
Attól, hogy Viktor a tábor összekapaszkodásához megprofilozta a napirendet (és a kör gazdagításához meglettek a plakátok is) úgy, hogy az a KDNP-nek is pont testhez áll, baromira nem csak erről van szó, illetve nem csak erről kellene szónak lennie.
A nem távoli jövőben fog a Földközi tengerben fuldokolni mélyebb hitű keresztény, mint beszt of ökuménia, és még ma kéne előrángatni a kérdés, hogy azokkal (is) mi legyen.

Nem mintha nem lehetne megtippelni.

Izraeli delegáció érkezik Japánba, szorosabbra fonni az ottani hitközségek munkáját az anyaországéival.
Túlvannak a fogadáson, elszállásoláson, amikor végre össze tud súgni a rabbi két fia.
- Láttad, nem is sárga a bőrük!?
- A szemük se ferde!
- És milyen magasak!
- Szerintem nem is zsidók...
Válasz erre 

Wrex 2016.05.30. 15:51:48

@Ballib cenzúrázók réme 12: Az odáig rendben, de én arról beszéltem hogy a "jó" népszavazást (azaz ami várhatóan a szájuk íze szerint sül el) teljes mellszélességgel támogatják, a "rossz" népszavazást meg minden rendelkezésre álló eszközzel támadják, akadályozzák.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.05.30. 15:52:25

@monddazigazatmar: "Forduljon át, és "

... és átfordulsz te is, meg a kétmillió is, mint mindig. A többinek meg egyéb gondja is van, amikor éppen nem szegmentálják választáshoz közeledvén.
Válasz erre 

Wrex 2016.05.30. 15:53:12

@Tibi !: nem csak a fideszre igaz amit írtál...
Válasz erre 

Wrex 2016.05.30. 15:59:55

@dr. mesterseges szinezek: "baromira nem csak erről van szó, illetve nem csak erről kellene szónak lennie."
Ebből a mondat második fele talán igaz. De ki kell ábrándítsalak, pont erről van szó. Ha most beengedik ezt a rengeteg migrit, akkor mire jöhetnének a keresztények a vízszintemelkedés miatt, addigra nem keresztények jönnek, hiszen pont a tengerparti népek kapják a legnagyobb migriadagokat.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.05.30. 16:05:06

@dr. mesterseges szinezek: Már bocs, de tényleg nem tudod elképzelni, hogy x millió ember tényleg a saját érdekeit szem előtt tartva dönt?
Komolyan, ennyire lenézel mindenkit, hogy addig tart az esze, hogy amit Orbán csinál az a jó? Komolyan? Magadból indulsz ki?

Igen, bazmeg, ha holnap Orbán elkezdi csókolgatni a migráncsokat, akkor megyek tüntetni ellene. Arra fogok szavazni, aki nem hozza ide ezeket. Ha holnaptól Orbán ide akarja őket hozni, a Fletó meg nem, akkor fletónak lesz 2 milliós támogatottsága.

Ritka szar lehet neked azzal a tudattal élni, hogy a nyomorult nép tényleg maga ellen van, és követi a zorbánt, akármit is csinál.
Ja, hogy ezerszer kihoztátok hogy itt éhezés van, meg minden szar, és nem értitek, hogy miért támogatja még mindig a többség a fideszt? Esetleg gondolkozz el azon, hogy mennyire hitelesek a statisztikáitok a négymillió éhezőről, meg a többi baromságról.
Már olyat is írkálnak, hogy 18ezer milliárdot lopott el a fidesz. Hát persze! Mert 70 milliárd dollár az olyan összeg, hogy csak úgy átutalgatják..
Mert elmondom neked, hogy az átlagembernek teljesen mindegy, hogy Matolcsy 200 milliárdot befizet az államkasszába (elvileg nem is teheti) vagy állampapírt vesz belőle az alapítványokon keresztül.
Válasz erre 

atpijkamo105 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.30. 16:05:47

Csak hogy javítsam a fideszfasszopók hazudozását, az EU nem 200, hanem 0 (nulla, zip , nil, zero) migránst akar M.o.-ra betelepíteni.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.05.30. 16:06:11

@Tibi !: Jólvan tibi! Majd ha a jónép úgy gondolja, hogy neked van igazad akkor majd úgy fog szavazni. Addig csihadj
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.05.30. 16:07:03

@atpijkamo105: Sőt, még el is viszi innen a körúti gyrosokat!
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.05.30. 16:10:34

"Már bocs, de tényleg nem tudod elképzelni, hogy x millió ember tényleg a saját érdekeit szem előtt tartva dönt?
Komolyan, ennyire lenézel mindenkit, hogy addig tart az esze, hogy amit Orbán csinál az a jó? "

Felidéznéd nekem az ún. szociális népszavazás tartalmát, és azt, hogy mi a helyzet ma a felsőoktatás létszámával és ingyenességével, illetve az egészségügyi személyes hozzájárulások hogyan alakultak azóta?

És mi történt a nyáj véleményével azóta, mert Viktort nem száműzték Kamcsatkába, annyi biztos!?
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.05.30. 16:13:47

@dr. mesterseges szinezek: Mesélj, hogy alakultak az eü hozzájárulások? Mert tudtommal nincs vizitdíj, ugye?

Felsőoktatás? Nem ingyen van?
Válasz erre 

atpijkamo105 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.05.30. 16:13:51

@monddazigazatmar: :)) Nebazmeg! Akkor azonnal kell egy népszavazás a giroszosokért az EU ellen!
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.05.30. 16:50:19

@Ballib cenzúrázók réme 12: "Már boccs, de Orbánék nem ezt csinálták.
Ők a többségi akaratot figyelembe vették. "

Akkor Orbánék a liberálfasiszták? Hiszen népszavazás nélkül ránkerőltették. :-))
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.30. 17:02:45

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]:

A ráerőltetés lényege, hogy a többségi akarat ellenében dönt a kormány!
Tudod.. Mint pl a vizitdíj vagy KÁP estén.

Azt hittem hogy ennyi eszed azért van.. :DDD
Válasz erre 

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.05.30. 17:06:28

@Ballib cenzúrázók réme 12: És honnan tudod mi a többségi akarat ha nem volt népszavazás. Én viszont tudtam hogy nincs annyi eszed hogy ezt megértsd.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.05.30. 17:19:49

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Ezzel az erővel semmilyen esetben sem tudod hogy mi a népakarat amig meg nem kérdezed a népet.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.30. 17:19:52

@Ballib cenzúrázók réme 12: "A ráerőltetés lényege, hogy a többségi akarat ellenében dönt a kormány!"
Vasárnapi zárvatartás?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.30. 17:20:50

@monddazigazatmar: Pontosan. Például a szabad gally gyűjtésről sem volt népszavazás.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.05.30. 17:21:44

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]:

A kulcsszó közvéleménykutatás.

Persze értem, hogy kézzel-lábbal elutasítod ezt a módszertant.
Hisz különben éjjel-nappal frusztrálnád magad, hogy ilyen kevesen gondoltok ennyi baromságot, a migránsokról pl, vagy arról, hogy a Gyurcsány nevű főnököd mekkora sztár.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.30. 17:23:41

@Ballib cenzúrázók réme 12: Honnan tudod, hogy én mit gondolok a migránsokról? A vasárnapi zárvatartásról mi volt a közvélemény kutatási eredmény?
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.05.30. 17:26:40

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Igy van! Ha lett volna, akkor biztos bele lehetett volna tenni a törvénybe, hogy tilos. Csak hát, szabad.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.05.30. 17:29:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Hát igen. Az ember azt gondolná, hogy a négymillió éhezőt nem nagyon zavarja, hogy zárva a bolt, aztán mégis... Pedig milyen logikus lenne, hogy ha nincs pénze, akkor úgysem akarna boltba menni - aztán mégis.
Mondjuk az már tényleg érthetetlen, hogy szegény éhező minek megy el autóval a tescóba, ha úgysincs pénze vásárolni... Biztos csak nézelődik és nosztalgiázik, hogy milyen is volt enni
Válasz erre 

Nzoltan 2016.05.30. 18:46:06

Az a baj, hogy a baloldali politikusok mar annyi baromsãgot gordtak össze, hogy sorozatosan ellentmondásba futnak bele. Akinek meg van egy kis paraszti esze, rögtön leveszi, hogy hülyere akarják venni.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.30. 18:47:15

@monddazigazatmar: Csakhát tilos. Tudod amihez engedély kell az alapból tilos. Akarsz egy gyors kis jogi alapkurzust?
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.05.30. 18:47:51

@monddazigazatmar: Szerintem nem adtam okot ilyen "hülye vagyok, nem értelek, és téged is hülyének nézlek" játékra. Nehéz lehet kiszakadni a polgári kör melegéből.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.30. 18:48:54

@monddazigazatmar: Az hogy van pénze vagy nincs, az mennyiben releváns, hogy a vasárnapi zárvatartást lenyomták a nép torkán és amikor felvetődött egy népszavazás lehetősége, azonnal meghátráltak?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.30. 18:50:25

@Nzoltan: Mire gondolsz? A Soros féle háttérhatalomra?
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.05.30. 19:52:29

@Nzoltan: Óriási szerencse, hogy Szijjártó példát mutathat a sok baloldali politikusnak hülyeség nem mondásából és hülyének nem nézésből.
De ha ő nem ér rá, akkor Lázár.
Vagy a többi helyettes.
Adják a mérvet.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.05.30. 20:52:42

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Tudod mi tilos? Mondjuk védett madarat lelőni. Vagy megfordulni a záróvonalon. Vagy mondjuk 12 éves lányt megdugni, még akkor is, ha ő akarja.
Az, hogy engedélyt kérsz az erdészettől és szedhetsz gallyat az nem a tiltott kategória.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.05.30. 20:54:36

@dr. mesterseges szinezek: Miért? Most komolyan, van vizitdíj?
Vagy a felsőoktatás fizetős?
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.05.30. 20:59:21

@monddazigazatmar: Nem, nincs vizitdíj, adóvá vált (értsd: lófasz sem jár érte) eü. hozzájárulás van, és igen, SZŰKEBB létszámú az ingyenes felsőoktatás.
A szociális népszavazás szellemében, és a hozzád hasonlók megmagyarázása mellett.
Hmmmm... QED
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.05.30. 21:01:05

@monddazigazatmar: "Az, hogy engedélyt kérsz az erdészettől és szedhetsz gallyat az nem a tiltott kategória. "

Engedély nélkül demonstrálni is lehet bárhol, csak nagy lesz a havi rezsi.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.05.30. 21:11:01

@monddazigazatmar: De engedély nélkül tilos. Ennyire nem megy a magyar nyelv értelmezése? Vezetői engedély nélkül autót vezetni is tilos. Kapisgálod már?
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.05.30. 21:16:06

@dr. mesterseges szinezek: Mi járt régen az eü-ben ami most nem jár?
Szűkebb a felsőoktatás? Hát helyes- ha már ingyen tanul, akkor tanuljon. Magyarán: aki tanulni akar, az ingyen csinálhatja. Aki meg arra képes, hogy bukdácsoljon, az ne menjen egyetemre, vagy ha arra megy, akkor fizessen érte,
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.05.30. 21:19:28

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Tehát hülyegyerek, akkor autót vezetni tilos, ugye? Meg házat építeni is tilos ugye?
Ja, hogy el kell menni, és kérni egy engedélyt? És ez nem elérhetetlen kategória? Akkor az nem tilos, ugye?
Tiltott tevékenység: ami minden esetben tiltott és büntetik.
Az, hogy el kell menni és engedélyt kérni, az sajnos nem tiltott, hanem engedélyköteles.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.05.30. 21:25:20

@dr. mesterseges szinezek: Ebbe szerintem ne mássz bele. A kiindulás az volt, hogy ennek a kreténnek a fejében a szegény mélyszegények, akik télen megfagynak, meg amúgy is éheznek annyira törvénykövetők, hogy aztán nem mennek ki fahulladékot szedni az erdőre.
Szóval egész nyáron csak verik a faszukat, meg éheznek a borsodi kis falujukban, de annyira nem gondolnak előre, hogy kis tüzifát gyűjtsenek télre. Erre mertem azt írni, hogy mivel nem tilos, el lehet menni az erdészetre, és szedni a gallyat. Veszélyeztetett madarat elfogni és megenni tilos, de a kurva gallyszedésért csak annyit kell tenni, hogy odaszólnak az erdészetre.
Na, ez a kretén ezt bizonygatja már hónapok óta, hogy ezt nem lehet, ez tilos, ja, és én vagyok a fatolvaj.
Válasz erre 

dr. mesterséges színezék 2016.05.30. 21:39:19

@monddazigazatmar:
"Mi járt régen az eü-ben ami most nem jár?"

Drágábban jár ugyanaz (vagy amit annak akar nevezni, akinek arra ingere van).

"Hát helyes- ha már ingyen tanul, akkor tanuljon. "

Te most a szociális népszavazást kérdőjelezed meg?
Tényleg nem egyszerűbb elismerni, hogy Viki egy átbaszógép, a kétmilliós birkanyáj, meg arra fordul, amerre ő?
Költői kérdés.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.05.30. 23:43:48

@dr. mesterseges szinezek: Kezdjük ott, hogy igen, megkérdőjelezem a szociális népszavazást. Konkrétan arról szólt, hogy Feri húzzon a faszba
Kell kórházban napidíjat, és vizitdíjat fizetni? Nem.
Azt meg hadd ne tudjuk, hogy ha marad a vizitdíj akkor mennyi lenne a járulék.

Mondom, biztos nehéz neked, hogy 2 millió emberről nem tudod feltételezni, hogy a saját érdekeinek megfelelően cselekszik.
Talán be kéne látni, hogy van mondjuk egymillió érdek, nyilván nincs és nem lesz egymillió különböző párt. Azzal tartok, akinek a politikája leginkább nekem tetszik.
Speciel nem tetszett se a devizahiteles mentés, se a rezsicsökkentés.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard
Mobil