Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Ha mindig foci EB lenne, megúsznánk Orbán Viktor pénteki monológját?

Ha mindig foci EB lenne, megúsznánk Orbán Viktor pénteki monológját?

Talán. Most például rövid történelemórát tartott a Magyar Rádióban, amikor szokásos hajnali monológjában a muszlim világról festett sajátos, képzeletbeli tablót a hallgatósága számára. Ilyen pillanatokban mindig elfog bennünket a kétség, vajon a magyar miniszterelnök megfelelő pályát választott-e magának, hiszen prédikációi alapján pap, előadásmódja szerint tanár, víziói miatt pedig spirituális tanácsadó is lehetne. Persze a jó politikai vezető mindezeket az ismereteket alaposan összegyúrja magában, és megpróbálja kamatoztatni ezeket a saját népe érdekében.

168ora_8.jpg

Fotó: 168ora.hu

Bárcsak az év minden napján foci EB lenne! Mennyi gyötrelemtől óvná meg ezzel választóit a kormánypárt, és személyesen Orbán Viktor! Lényegében a sportesemény helyszínére települne a magyar parlament kormánypárti többsége, így kihelyezett ülésen tárgyalhatnának csak hazájuk ügyes-bajos dolgairól. (Az ellenzékkel úgyis csak a baj van, ezért nem hiányoznának a képviselőik.) Orbán Viktor esetleg néha beülne magyar szpíker közvetítőállásába, és onnan küldene néhány magvas gondolatot a képernyők előtt és a rádió mellett a magyar csapatért szurkoló népének. Ezzel legalább a szokásos péntek hajnali imamalmot megúsznánk, és nem kéne úgy tennünk, mintha komolyan vennénk azt a sok oktondiságot, amit országunk első számú vezetője kész tényként közöl a rádióban.   

No, de vegyük néhányat a legfrissebb tételek közül, melyeket úgy nyilatkoztatott ki a miniszterelnök, mintha birtokában lenne minden bölcsességnek, mely ezt az univerzumot irányítja: „A demokráciaexport nevű őrület, hogy az itt bevált módszerekkel akarjuk boldoggá tenni a más civilizációkban élő embereket, megbukott.” – közölte például rendkívül velősen Orbán Viktor. Ha ez így lenne, nem próbálnák tengereken, kerítéseken, kormányokon átverekedni magukat olyan emberek, akik utálják az európai értelemben vett demokráciát. Orbán lényegében azt mondta ezzel, hogy vannak népek (főleg keleten), melyek diktatúrában érzik jól magukat.

index_48.jpg

Fotó: MTI

Hogy szavainak nyomatékot adjon, istenítette Abdel-Fattáh esz-Szíszit, akit szerinte szabályos választásokon emelt hatalomra az egyiptomi nép, ami persze nem igaz, mert a tábornok egyrészt puccsot hajtott végre, másrészt kizárta az ezt követő választásokról a legnagyobb ellenzéki erőt, a Muszlim Testvériséget. Ez persze nem azt jelenti, hogy ez utóbbi szervezet tagjai cukor falatok, de azért ne tegyünk úgy, mintha az egyik diktátor bármit megtehetne annak érdekében, hogy a másik diktátort legyőzze.   

Orbán lényegében hagyná, hogy az egymásnak feszülő vallási és politikai erők kivéreztessék egymást a keleti országokban, így persze nehezen képzelhető el, hogyan szűnne meg az a menekültáradat, amelytől annyira szeretné megóvni Európát. Nem mellesleg az oroszok szíriai beavatkozását még soha nem bírálta pedig nekik is köszönhetünk néhány százezer menekültet. Úgy állítja be az Irakban és Szíriában történteket, mintha Soros György bombázói elől menekülnének a civilek ezekből a válsággócokból, Hillary Clinton pedig szeretne kis demokrata szavazókat nevelni minden polgárháború elől menekülő gyerekből.

De Orbán rátromfol az előbbi kijelentésére is. „Engem mindig visszataszított az a nyugati szokás, hogy a jócselekedetekkel kérkednek.” Az általa üldözött civil szervezetek soha nem kérkedtek azzal, hogy a menekültválság legnehezebb napjaiban ellátták azokat a feladatokat, melyeket az állam nem volt hajlandó elvégezni. Ő pedig inkább uszított a menekültek ellen, nehogy valaki jócselekedetekkel vádolja meg. Neki egyébként az is mindegy, hogy Soros György kiket támogat ebben a helyzetben, lényeg, hogy a nép nem kér a menekültekből, és neki csak ez számít.

origo_12.jpg

         Fotó: origo.hu

A péntek reggeli észosztások azért teszik különösen nehézzé a hét utolsó napját a magyar polgárok számára (már akik hajlandók ilyenkor a Kossuth Rádiót hallgatni), mert ilyen gondolatokkal kell szembesülniük, ha kíváncsiak arra, milyen víziója van a világról és Magyarországról a miniszterelnöknek. Ha permanens foci EB-t rendeznének valahol a kontinens egyik távoli pontján (mondjuk Izlandon), talán nem Soros Györgyről, közel-keleti diktátorokról, hepciáskodó magyar civilekről regélne Orbán Viktor, hanem csapatfegyelemről, taktikai érzékről és helyzetkihasználásról. Nem biztos, hogy abban egyetértenénk vele, de ebben az esetben nem tízmillió, hanem csak tizenegy magyarnak szeretné elmagyarázni, mit kell tennie, hogyan kellene gondolkodnia a pályán. Ahogy egy dakota közmondás tartja: „Aki tud kiskabátban, az tud nagykabátban is.”

148 komment Orbán Viktor Tovább
Ha mindig foci EB lenne, megúsznánk Orbán Viktor pénteki monológját? Tovább
Facebook Tetszik
0
148 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr318775436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

röf 2016.06.03. 12:36:06

Ha nem tetszik, válasszatok magatoknak másik miniszterelnököt....
Válasz erre 

high up! 2016.06.03. 12:42:14

Szerintem a Hibbant Diktátor nem is a rádióban ül, hanem a pszichiátrénél. Csak a néppel hitetik el, hogy deigenis a rádióból ömleszti a népre a Soros traumáit a diktáror elvtárs.

Mert ha nem adnának valami adást a nép felé, akkor a birkái még kétségbe lennének esve, hogy akkor most velük mi lesz?
Így csinálták Brezsnyevvel is, meg Kádárral is, már az egész párt tudta, hogy ezek szellemileg a végüket járják, de még mindig jobb volt őket mutogatni, mintha a nép leállt volna gondolkodni, hogy hova tüntették el a diktátort?
Vagy esetleg azt hihette volna a nép, hogy a diktátor megszökött az országból.

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

Sir Galahad 2016.06.03. 12:46:26

A szerző többek közt ezt írja: „A demokráciaexport nevű őrület, hogy az itt bevált módszerekkel akarjuk boldoggá tenni a más civilizációkban élő embereket, megbukott.” – közölte például rendkívül velősen Orbán Viktor. Ha ez így lenne, nem próbálnák tengereken, kerítéseken, kormányokon átverekedni magukat olyan emberek, akik utálják az európai értelemben vett demokráciát.

- Csak szólok, hogy azok a tengereken, kerítéseken át érkező emberek nem azért tartanak mifelénk, mert itt demokrácia van. Ha azért jönnének, akkor megérkezve nem akarnának azonnal sariját meg hasonló antidemokratikus dolgokat. Nem, nem a demokrácia miatt jönnek: azért jönnek, mert úgy gondolják, itt jobban fognak élni. Ennyi.
Válasz erre 

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.03. 13:05:32

"No, de vegyük néhányat a legfrissebb tételek közül, melyeket úgy nyilatkoztatott ki a miniszterelnök, mintha birtokában lenne minden bölcsességnek, mely ezt az univerzumot irányítja: „A demokráciaexport nevű őrület, hogy az itt bevált módszerekkel akarjuk boldoggá tenni a más civilizációkban élő embereket, megbukott.” – közölte például rendkívül velősen Orbán Viktor. Ha ez így lenne, nem próbálnák tengereken, kerítéseken, kormányokon átverekedni magukat olyan emberek, akik utálják az európai értelemben vett demokráciát."

A segélyért jönnek, nem a politikai rendszerért. Ha egy totális diktatúra osztogatná a legtöbb segélyt, oda mennének.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.06.03. 13:07:23

@röf: Jó.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.06.03. 13:15:07

Elmehet a qrva annyába a kis geci!
444.hu/2016/06/02/orban-csaladja-is-milliardos-osztalekokat-soport-be
www.youtube.com/watch?v=6LMRATCPEiE

Aranyeső, a családomra, jajj!
Válasz erre 

Netuddki. 2016.06.03. 13:17:57

@high up!: Nem hibbant ez! Este jókat röhögnek családi körben a (szerintük) balfasz magyarokon.
Válasz erre 

gmihaly@citromail.hu 2016.06.03. 13:30:25

Kedves Frédi Úr, Ön túltolta a kerékpárt. A demokrácia ebben a duális munka világa/szabadidő világa-rendszerben bizony egy úri huncutság, klasszikus, mármint az "elitnek" klassz, a többieknek kuss, horribile dictu' blabla. Európában pedig a történelem eddigi legutolsó nagy számú "menekültjeinek" nagyobbik része "nem lelé/honját e hazában"(Kölcsey:Hymnus), mert saját országában az ő szűkebb pátriáját idegen hatalmak idegen országokhoz csatolták. Ezekhez képest a belső "ádáz hatalmak" miatti csekélyebb számú menekült kérdése kezelhetőbb volt, és a lassan-lassan kialakuló nemzetközi jog szellemében lehetséges volt az intézkedés. Mindenesetre a "menekültügyi őrizet" intézményét is elég régen találták ki.
Válasz erre 

inebhedj - szerintem 2016.06.03. 13:33:41

Bárcsak lenne egy olyan politikus végre Magyarországon, aki nem diktátor, egy olyan párt, amelynek nem diktátor áll az élén, egy olyan blog vagy sajtótermék, amely nem diktátorokért rajong. Ilyen születésére azonban huszonhat év éppúgy kevés volt, mint egy egészen picike gazdasági előrelépésre.
Válasz erre 

micsoda? 2016.06.03. 13:37:02

Hű, már péntek van. Lehalkítom a rádiót. Javaslom, hogy vezessen blogot a Miniszterelnök úr. Ott is elmondhatja amit akar, és az olvassa aki akarja. A 2/3 ott lesz. Persze a Kossuth rádió is pénzből él, és ha ezért kap pénzt ám legyen. Mi hallgatok mit szólunk hozzá kit érdekel. Egész műsorszerkesztése nem a hallgatók véleményére épül:)
Válasz erre 

micsoda? 2016.06.03. 13:42:03

@high up!: Nem emlékszem, hogy Kádárnak lett volna saját műsora a rádióban. Arról nem is beszélve, hogy a Kossuth rádió ma is abból a hallgatóságból él, mint Kádár idején. Csak egyre kevesebben vannak, velem együtt.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.06.03. 13:44:24

@micsoda?: Már nagyon régen a Kossuthon csak a migráncsok, az EU köpködés, az USA köpködés, Németország köpködés, zellenzék köpködés, meg minden más műsor megy amiben nem a belpolitikával, a fideszes tolvajok viselt dolgaival kell foglalkozni.
Nímand balfasz bemondókkal megspékelve. Reggel azért megkérdeztem volna a kis gecit, hogy a mészaros haverja mi után tudott több mint 3 milliárd osztalékot kivenni, meg az orbán család 1.3 milliárdot? Aranyeső.... jajj!
Amúgy az nagyon látszott, hogy pénz állt a házhoz, annyira belefeledkezett a kioktatósdiba, megmutatta ki a jani. A jó qrva annyát a tolvaj fajtájának!
Válasz erre 

kis864 2016.06.03. 13:55:22

@röf:
Ma kellene, mert holnap már késő lesz!
Válasz erre 

ulpius66 2016.06.03. 14:08:18

Kedves Szegedi Bekattant!

...és egyéb ballibsi megélhetési bloggerek, jelesül átlátszó.hu, gépnarancs.hu, kettősmérce.hu, nol.hu.....

hát tik aztán kibaszott nagy szarban lennétek, ha Orbán kihagyna egy "pénteki monológot"

Egész héten erre készültök!

Orbán bármit mond, az csak szar lehet! Erről olyan jó blogokat lehet írni, amit kb. kéttucat ember el is olvas.....

Hát kb. itt tart ma a ballibsi blogolás.....viszont ezért kibaszott jól fizet a liberál-fasiszta SoroSS elvtárs!
Válasz erre 

ulpius66 2016.06.03. 14:14:02

index.hu

"Kész Zoltán független képviselő a 2 milliós bérplafonról rendezett volna népszavazást. A szükséges 200 ezer helyett csak 190 ezer aláírás jött össze, így semmi esély nincs a szavazás kiírására. A dolog nem is késznek, hanem az MSZP-nek kellemetlen. A szocialisták viszont tovább küszködnek a földtörvényes népszavazásukkal."

Hát mit is üzenhetnék innen a kényelmes fotelból a szociknak?

TOVÁBBI JÓ KÜSZKÖDÉST KÍVÁNOK!
Válasz erre 

Sascha Braun 2016.06.03. 14:18:41

Blablabla....Orbán Viktor...blabla...Orbán...blabla...Viktor....blabla.... Orbán...blabla Húsz éve ez megy, nem unalmas? :)
Amúgy meg nem olyan nehéz értelmezni a miniszterelnök szavait. A demikráciaexport például azt jelenti, hogy a fejlett nyugati államok random szétqrnak egy úgy-ahogy működő közel-keleti államot a szent demokrácia nevében, aztán mikor legnagyobb a káosz és mindenki egymásnak esik, otthagyják az egészet, hadd gyilkolják egymást az emberek. Ez valóban nem túl hatékony, meg lehet nézni, mennyivel nagyobb a béke és a demokrácia a Közel-Keleten most, mint mondjuk 10 évvel ezelőtt.
Tudomásul kell venni, hogy ezek az arabok valahol mégiscsak félbarbár népek, akik nem képesek egy demokráciát működtetni. Ha majd eljutnak a fejlődésnek arra a fokára, maguktól is átállnak demokráciára, de kívülről nem lehet rájuk erőltetni. A gorillára is rászabhatsz egy remek öltönyt, de úgyis letépi magáról az első adandó alkalommal.
Válasz erre 

abcdefghabcdefgh 2016.06.03. 14:23:39

A muszlim bevándorlók nem a liberálisdemokráciáért, homoszexuális felvonulás lehetőségéért jönnek Nyugat-Európába, hanem az ingyen segélyért és területhódító céllal.
Válasz erre 

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2016.06.03. 14:29:16

Bele kell abba menni ,hogy mennyire szánalmas, ha a poszt írója valóban nem tudja, hogy a demokráciaexport mit jelent????? :) Szerinte azt, hogy a migránsok a demokrácia miatt akarnak idejönni...Zseniális! Istenem, de hülyék a balliberákok....
Válasz erre 

Gyorgy Nagy 2016.06.03. 14:33:34

Valaki még figyeli a felcsuti kézi hanytájos fiu beszédét?
Válasz erre 

jágör68 2016.06.03. 14:41:55

Az USA és NSA bábja szétcseszték a fél Közel- Keletet, mi meg nyeljük le az ebből származó terroristákat/ migránsokat/ menekülteket...

Kohn bács erre szokta mondani, hogy:
"Ügyes!"

A szögedi pottyantós meg mögmaradt CIA/ Soros- ügynöknek.
Válasz erre 

ulpius66 2016.06.03. 14:42:21

@Gyorgy Nagy:

Figyusz!

Ez a libbant Szegedi Kattintós, és még jópár ballibsi kommentelő biztosan!

Sőt egész héten erre készül!!!!!

Milyen jól lehet fikázni ezt a beszédet!

Csak a mai nap 28 ballibsi blog született a beszédről!

Az ilyen agyatlan vadbarmok, mint te is vagy gyurika, meg mindent elhisznek, amit a ballibsi firkászok, meg bloggerek írnak a beszédről....
Válasz erre 

ulpius66 2016.06.03. 14:45:48

@jágör68: "A szögedi pottyantós meg mögmaradt CIA/ Soros- ügynöknek."

Sőt!

A Szegedi pottyantós, még ennél is rosszabb!

Azt akarja, hogy Szeged városa fogadja be azt a több tízezer migráncsot akit Magyarországra akarnak a nyugatiak betelapíteni, mert egyetlen magyar város sem hajlandó fogadni őket, csak Szeged!!!!

Amiért a gazditól, a Martin Schultztól, jót nagy dicséretet is kapott a Botocska....
Válasz erre 

ember100 2016.06.03. 15:06:11

@ulpius66:
Helló !

NEM IS IGAZ !!
Több millió menekültet akar szeged befogadni .
Igazából ott csak egy alvóváros lenne , mert a munkát felcsúton végeznék.
Leginkább piramist építenének a magyar fáraónak a stadion mellé DE 2-3 szor akkorát mint a gizai.
Értenek hozzá látod az is pár ezer éve ott áll.
IDE IS KELL !
Milyen jól mutatna kert végébe a stadion mellé és lehetne akkora hogy az űrállomásról szabad szemmel is látható legyen.
A mi fáraónk megérdemli.
Majd a gázszerelő cége megcsinálja úgy 8-10.000 milliárd forintból , ezért az élményért semmi sem drága úgy 50-60 % os haszonkulccsal.

Éljen a párt éljen a fáraó !
Válasz erre 

Peterpapo 2016.06.03. 15:09:38

De Orbán rátromfol az előbbi kijelentésére is. „Engem mindig visszataszított az a nyugati szokás, hogy a jócselekedetekkel kérkednek.”

Hát ez volt az év vicce! :) :) :)

A magyar reformok működnek, meg az ország jól teljesít, meg a kormény mindent megtesz annak érdekében, meg ilyenek az mi a fszom? Nem kérkedés? Persze nem jó cselekedet, de annak állítja be ez a kis gyökér. mintha ő lenne a nemzet jószívű édesapja. Megazapjafaszát.

Mondjuk mindegy mit mond, csak takarodna már el végre a vérvörös gecibe ez a geci.
Válasz erre 

ember100 2016.06.03. 15:10:02

@ulpius66:
Helló !

Tudod azért nagy egy fütyülő vagy :)
A 2 millás plafont az vezéred vezetette be ,amikor hatalomra került szinte azonnal megszüntette .
ÉS TE ENNEK ÖRÜLSZ ?
Milyen egy ember vagy hogy látod hogy a gyerekeid jövőjét osztogatják szét, el ?????
Válasz erre 

Peterpapo 2016.06.03. 15:12:07

@ulpius66:

"Az ilyen agyatlan vadbarmok, mint te is vagy gyurika, meg mindent elhisznek, amit a ballibsi firkászok, meg bloggerek írnak a beszédről...."

Nem, nem elhiszik, hanem hallják ők is a saját fülükkel. Az ilyen blogokon csak megerősítést kapnak arról, hogy vannak olyan seggfejek is mint te, aki mindent megeszel, amit ez a tahó mond.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.03. 15:18:34

„A demokráciaexport nevű őrület, hogy az itt bevált módszerekkel akarjuk boldoggá tenni a más civilizációkban élő embereket, megbukott.” – közölte például rendkívül velősen Orbán Viktor. Ha ez így lenne, nem próbálnák tengereken, kerítéseken, kormányokon átverekedni magukat olyan emberek, akik utálják az európai értelemben vett demokráciát.
-----

Írod..

Az nem tünt fel drága GYurcsanyista bérblogger, hogy éppen azokból az országokból menekülnek a menekültek, és leginkább azóta, amióta Amerika odament demokráciát csinálni ?

Líbia ? Irak ? Szíria ? ismerős helyek.
Közös pont, hogy midnenhova Amerika odament hadsereggel, támogatással, demokráciát csinálni, és mindenhol pokollá változott az élet.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.03. 15:21:20

@inebhedj - szerintem:

Diktatúrának hazánkban azt az állapotot hívjuk, definíció szerint, mikor nem a kommunista diktatúrát fenntartó MSZMP utódpártja, és szövetségesei vannak hatalmon.

Tudhatnád, hisz már 26 éve olvashatod minden demokraták által írt újságban.

L
Válasz erre 

Gyorgy Nagy 2016.06.03. 15:22:48

@ulpius66: Egy hazudozos ( olvasd el Navracsis nyilatkozatáta a mait a menekültekkel kapcsolatban) ès szeresd a törpét de beteg nelegyél mert a korházban ( magyarországban ) megdöglesz. Hajrà stadion èpitők.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.03. 15:28:14

@Gyorgy Nagy:
Kéne végre már egy magyar billentyűzetet venned, ha már ennyire aggódsz a magyarokért.
Válasz erre 

Ballib cenzúrázók réme 12 2016.06.03. 15:29:34

@ulpius66:

A balllibek bérrettegésért kapják a pénzt a Soros Gyurcsitól..

Mégse dögölhetnek éhen ők se, ne bántsd őket.
Sok vizet már nem zavarnak itt Magyarországon, soha többet, hála az égenk !
Válasz erre 

sterimar 2016.06.03. 15:46:15

"Akárhogy is okoskodunk, akárhogy is finanszírozza Soros György a civileket, az európai kormányok menekültpolitikáját nem támogatja a nép."

- Ennyi, minden más csak rizsa.
Válasz erre 

lifecracker 2016.06.03. 16:09:14

Remelem, hogy aki ezta cikket irta, szornyu kinok kozott fog elpusztulni a csaladjaval egyutt. Ennyi hazugsagot egy cikkben leirni....hogy nem rohasztja rad az Isten az eget. Kapjal AIDS-et es rakot egyutt.
Válasz erre 

ursus artos 2016.06.03. 16:14:21

@ember100: "A 2 millás plafont az vezéred vezetette be ,amikor hatalomra került szinte azonnal megszüntette ."
Akkor vezette be, amikor nem volt hatalmon, vagy akkor szüntette meg mikor hatalomra került?
Hogy van ez?
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.06.03. 16:16:03

@ulpius66: Miért, ti jobbantak is mindig Gyurcsányoztok, nem? Miért?
Válasz erre 

MACISAJT 2016.06.03. 16:38:23

"„A demokráciaexport nevű őrület, hogy az itt bevált módszerekkel akarjuk boldoggá tenni a más civilizációkban élő embereket, megbukott.” – közölte például rendkívül velősen Orbán Viktor. Ha ez így lenne, nem próbálnák tengereken, kerítéseken, kormányokon átverekedni magukat olyan emberek, akik utálják az európai értelemben vett demokráciát. Orbán lényegében azt mondta ezzel, hogy vannak népek (főleg keleten), melyek diktatúrában érzik jól magukat."

Lényegében(sic!) egyáltalán nem ezt mondta:P
Sokkal inkább azt ami Horn Gábor örökzöldjére hajaz: azt mondta hogy menjetek ti a picsába, valljuk be...

Hanem nézzük azt a bizonyos demokrácia exportot.
Irak, Afganisztán, Líbia, Szíria...csak hogy az utolsó évtized kísérleteit említsem ennek a "liberális demokráciaexportnak" amit USA, NATO és egyebek eszközöltek.( értsd: szarrá bombázunk, ha nekünk nem tetszik a kormányotok.)
Vagy Ukrajna, ahol polgárháborút robbantottak ki.

Következmények? Nos, hullahegyek mindenfelé(igen bazmeg, ámerikaiak is jönnek sávos lepedőbe csavarva), helyi hullák száma már közelíti a világháborúkét, romok mindenfelé, milliók földönfutókká váltak..de "demokrácia" az lett...
Hol???
Válasz erre 

ulpius66 2016.06.03. 16:40:57

@Narancsos Ödéma:

Demokrácia van, vagy mi a tököm?

Mindenki azt ír amit akar, és mindenki azt válaszol az írásra amit akar!

A ballibsik jönnek állandójan azzal, hogy Magyarországon tombol a fasiszta diktatúra, itt nincs sajtószabadság, meg vélemény-nyilvánítási szabadság, mert el vannak nyomva szegény nyamvadkáim......csak hisztizni bírnak!

Ja!

Minden szennyet leírhatnak Orbánról, minden következmény nélkül, de ha egy szegény közmunkás leírja "holokauszt" (hahaahaaaaa) helyett, hogy "holokamu" az a liberális demokrácia, és szőlásszabdság legnagyobb dicséretére 800.000 forintos büntetst kap!

Hát kb. itt tart ma a Magyarország szólásszabdság!
Válasz erre 

ember100 2016.06.03. 16:41:59

@ursus artos: Helló !

Ha nem akarod érteni nem is fogod ! ( dakota közmondás )
Amikor Simor volt a jegybank elnöke akkor ágált a 2 millás plafon mellett.
"A Bajnai-kormány ugyanis úgy vezetett be kétmilliós bérplafont, hogy a jegybankelnök fizetésének negyedében maximálta alapbérüket. Ezt a szabályt augusztusban eltörölte az új kormány, miután kétmillióra csökkentették Simor András bérét, új korlátot viszont nem vezettek be. "
Az időpont 2015. augusztus .Hála a megmentőnek a mi kis :) vezírünknek .

Máááááár éééérted ?
Válasz erre 

contractor 2016.06.03. 16:44:09

Szaniszló II.
Válasz erre 

ember100 2016.06.03. 16:46:53

@ursus artos:
Helló !

Vacak blogmotor :( lemaradt egy rész :(
A Bajnai kormány alatt a fidesz mint legnagyobb ellenzéki párt ágált a 2 milliós bérplafon bevezetéséért nehogy már a jegybank elnöke , és a többi felső vezető annyit keressen .
Most bezzeg a mi megmentőnk unortodox szeni vagy 5 milliót keres havonta .
MEGÉRDEMLI és dózerrel tolja ki a rokonainak az alapítványi pénzeket.

BLÖFF BLÖFF BLÖFF
Válasz erre 

MACISAJT 2016.06.03. 16:56:27

Egyesek rácsodálkoztak hogy Goodfriendtől Melia Thomason át, Nulandig, a Krugmanokon Scheppelékig Gatival spékelve hogyan és miért ugrott rá a komplett "globális világhatalom"
( fedőneve: "kohnok és neokohnok")Ukrajnára, demokrácia exporttal...
Ukrajnában 2004-ben már volt ott "forradalom", a most kirobbantott polgárháborúig és államcsődig eltelt tíz tanulságos év, amiből sokan leszűrhetik a hátteret.
Ezt az ukrajnai példát/ időszakot/átmenetet viszont Magyarország esetében szívesen megspórolnám...
Ki a francnak kell káosz, anarchia és akár polgárháború?

Ezért?

Biden fia egy ukrán gázcég vezetőségének tagja lett

2014. május 14., szerda, 20:48

Szerző: MTI

Egy ukrán gázipari cég, a Burisma Holdings igazgatótanácsának tagja lett Joe Biden amerikai alelnök fia és John Kerry külügyminiszter fogadott fiának egyik közeli barátja - közölte szerdán a Wall Street Journal.

Az ügy azért keltett feltűnést, mert Biden és Kerry fontos szerepet tölt be az Egyesült Államoknak az ukrán válsággal kapcsolatos diplomáciájában.

A Burisma tulajdonosa Nyikolaj Zlocsevszki, a megbuktatott Viktor Janukovics ukrán elnök környezetvédelemért és természeti kincsekért felelős volt minisztere.

Biden alelnök ifjabbik fia, a 44 éves Hunter Biden májusban lett tagja az igazgatótanácsnak, a cég jogi részlegének vezetőjeként. Néhány héttel korábban az a 39 éves Devon Archer is a vezetés tagjává vált, aki Kerry fogadott fia, Christopher Heinz - a Heinz-féle mártásbirodalom örököse - főiskolai szobatársa volt.

A Burisma igazgatótanácsának elnöke tavaly óta Alan Apter amerikai befektetési bankár. A cég egyike annak a maroknyi ukrán magánvállalatnak, amelyek együttesen az ország gázkitermelésének valamivel több mint 10 százalékát ellenőrzik, a többi részben vagy egészében állami tulajdonú vállalatok kezében van."

Ez ugyebár nem korrupció, legalábbis nem USA hivatalos megítélésből biztos nem..
Válasz erre 

MACISAJT 2016.06.03. 17:03:24

@ember100: ("Amikor Simor volt a jegybank elnöke akkor ágált a 2 millás plafon mellett.")

És ki jelentette fel, meg fenyegetőzött emiatt Brüsszelből?
hvg.hu/gazdasag/20100907_Brusszel_perrel_fenyeget_Simor_miatt

Hm?
Válasz erre 

atpijkamo106 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.03. 17:11:38

"hajnali monológjában"

Ez csak az indexes kreténeknek "hajnal".

Egyébként meg mondott már annyi fasságot, ez már fel se tűnik. Ez az ember valami párhuzamos univerzumban él.
Válasz erre 

ember100 2016.06.03. 17:13:30

@MACISAJT:
Helló !

Ez nem válasz a kérdésemre.
Olyan rendes kis fideszes csúsztatás , pl. kósalali, szíjgyártó...
DE Te is bíróságra mennél ha a fizetésed csak úgy rendelettel egyéb módon a 25 - 30 % ra csökkentenék.
DE ha nem akkor szólj és beszélek a főnököddel hogy Te harmad-negyedáron is szeretsz dolgozni :)
Válasz erre 

atpijkamo106 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.03. 17:13:57

@Sir Galahad: @BircaHang Média szerkesztősége: Ja.

Azért hozzátenném, hogy a túlnyomó többségük hajlandó dolgozni rendesen, nem csak a támogatások lebegnek lelki szemeik előtt.
Válasz erre 

patkányarcúáginéni 2016.06.03. 17:15:35

Nevetséges, ahogy erőlködik a libsi blogger. Félremagyaráz, sőt hazudik az istenadta, hogy a zsoldjához jusson...
Válasz erre 

atpijkamo106 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.03. 17:16:04

@micsoda?: Azért szónokol a Kossuth rádióban, mert ott a "riporter" nem tez fel kényelmetlen kérdéseket. Ennyi merészség telik tőle.
Válasz erre 

atpijkamo106 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.03. 17:22:48

Azért vicces, hogy a fidesz fasszopói szegény megboldogult fasz gyurcsányit rángatják elő itt is. Nélküle semmik nem lennének. Még a Soros elleni uszítás se pótolhatja a hiányát.

orbán agybajáért is az emútnyócév a hibás.
Válasz erre 

grafoguru 2016.06.03. 17:33:17

@Sir Galahad:
"Csak szólok, hogy azok a tengereken, kerítéseken át érkező emberek nem azért tartanak mifelénk, mert itt demokrácia van."

Nem hát. Mennének is tovább. Itt senki sem akar maradni.
Még a magyarok se nagyon.
Válasz erre 

grafoguru 2016.06.03. 17:34:37

@patkányarcúáginéni:

" Nevetséges, ahogy erőlködik a libsi blogger. Félremagyaráz, sőt hazudik az istenadta, hogy a zsoldjához jusson... "

Komoly ész-érvek. Meggyőztél.
Válasz erre 

atpijkamo106 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.03. 17:37:39

@grafoguru: :)) Ja.

Ezt orbánék két rettegés között mindig elfelejtik.
Válasz erre 

baldoc 2016.06.03. 18:16:59

@ulpius66: "holokauszt" (hahaahaaaaa)
Tehát. mégis igaz, hogy a Sorosozás az zsidózás.
Maga antiszemita, mint az orbanisták és a muszlimok.
Miért fél tőlük??
Válasz erre 

Voznyák Pista2 2016.06.03. 18:50:28

"A demokráciaexport nevű őrület, hogy az itt bevált módszerekkel akarjuk boldoggá tenni a más civilizációkban élő embereket, megbukott"

Miért ? Nem bukott meg ?
Irak, majd az észak afrikai káosz, legutóbb meg szíria.

A migráns áradat, meg a jobb megélhetésről szól.
Biztosan van olyan menekült is, aki tényleg a harcok elől menekül, de nagy része a segíjre utazik. Persze jó ürügy a háború, már aki olyan helyről jön. De sokan jönnek pl. pakisztánból, de úgy tudom, még üzbégek is, meg a bánat tudja még honnan. Magasról leszarják a demokráciánkat, főleg, ha abból nincs hasznuk. Persze nem hülyék, azért a Dán kormányt beperlik, na meg adnak egy kicsit az élvezeteknek is, az uszodákban.
Válasz erre 

Afrika steht an der Elbe 2016.06.03. 19:21:15

Schultz megbeszélte Polt Pot megyével a refügéket.
Válasz erre 

David Bowman 2016.06.03. 19:34:34

Hülye vagy posztolókám. csak nem komolyan hiszed, hogy az arabok (jobbára katonakorú férfiak) a demokráciáért jönnek ide? Viktorunknak több esze van nálad.
Válasz erre 

2016.06.03. 19:46:56

Mi a probléma? Nem kell bekapcsolni a Kossuth rádiót akkor. Ennyi az egész.
A menekültek nem a demokrácia miatt jönnek ide, hanem a háboru elől menekülnek. Ez nagy különbség a végeredmény szempontjából is. Aki a demokráciát akarja, céllal jött ide, akarja, elfogadja a társadalmi berendezkedést, egyetért az itteni társadalmi normákkal, az be fog illeszkedni. De ezek a százezrek csak valami elől menekülnek oda, ahol majd megfelelő anyagi kárpótlást kapnak. A demokratikus görögország nem jó. A béke nem elég. Az arab társadalom a család szintjén is más normákkal müködik, ezt nem adják fel. Ezeknek a népeknek maguknak kell tudni és kiharcolni, milyen hazában akarnak élni.
Éppen Szíria példa arra, mi történik akkor, ha a nagyhatalmak beavatkoznak.
Válasz erre 

Neo07 2016.06.03. 21:25:14

Cukorfalat posztoló, nem vagy túl okos, ne akard osztani az észt.

"Nem mellesleg az oroszok szíriai beavatkozását még soha nem bírálta pedig nekik is köszönhetünk néhány százezer menekültet."

Pont fordítva van, az orosz beavatkozás előzte meg a még nagyobb bajt, a Latakia tartomány terroristakézre jutását és ezzel a még nagyobb menekültáradatot. Igen, lehet, hogy Asszad véreskező diktátor, ám azért olyan szörnyűségekre biztos nem ad parancsot, mint amit az isis (daesh) terroristái szoktak művelni: embereket, gyerekeket élve elégetni, családokat lefejezni, stb. Gondold meg, ahol ilyen elborult elméjű fanatikusok vannak, ott nem lehet a nyugati mértékkel megszokott eszközökkel fenntartani az állam biztonságát. Nyilván nem véletlenül diktatúrák, féldiktatúrák az arab világ országai.

Itt nem az oroszok indították el ezt a káoszt, hanem mások, sajnos nem példa nélkül...

Sajnálom a háború elől menekülő embereket,de rá kell világítani egy dologra: a menekült csak a szomszédos országig menekült, onnantól, ha -- pláne erőszakosan teszi ezt, kődobálással, kerítés, határkapu rongálásával -- bevándorló.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.06.03. 21:28:22

Ennyi balfasz, tolvaj orbánfarturkászt!

De hajrá, csak így tovább! Hergeljétek csak a jónépet az orbán ellen, előbb fog fütyülni a szél a talpatok alatt...
Válasz erre 

Netuddki. 2016.06.03. 21:30:47

@Rébusz: "Mi a probléma? Nem kell bekapcsolni a Kossuth rádiót akkor. Ennyi az egész."

Ja, bazmeg! Ha nem hallgatjuk akkor csilliárdnyi közpénzt se kellene elszórni rá. Szélnek lehet ereszteni a halászzsuzsákat.
Válasz erre 

Aranyi Gábor 2016.06.03. 21:39:52

Szegedi beKattintós... Nyehehehe-nyihahahah....
Válasz erre 

patkányarcúáginéni 2016.06.03. 21:49:56

@grafoguru: Meggyőzni? Téged? Na ne, reménytelen vállalkozás lenne, nem akarlak meggyőzni semmiről.
Válasz erre 

hidroponi 2016.06.03. 23:28:53

az alcsuti geczi is csak azt adja ami benne van.
neki sem kellett a demokracia, csak hogy o lophasson.
addig kellettek az ellensulyok es fekek a politikaban amig mas volt hatalmon. amikor o lett egybol a haveroknak es aaz anyagilag lekotelezett szolgainak kezebe kerultek ezek az intezmenyek.

az biztos hogy Mo-ra nem a demokraciaert jon senki..mara mar alig van belole vmi..ott tartunk mint kadar alatt. ha nem viszed tulzasba es nem olyan helyen dolgozol akkor pofazhatsz..de ha ellenallsz az alcsuti geczi akaratanak akkor ki leszel nyirva..(meg) nem fizikailag csak anyagilag es lelkileg.. mocskos trogerok.,es azok is akik megszavazzak ezeket!
Válasz erre 

kvadrillio 2016.06.03. 23:41:33

hidfo.ru 2016.06.02. 19:15 Belföld
Andrew Vajna kezéből ki kell venni a nemzeti filmalap irányítását
Andrew Vajna hidfo.ru

“Sajnálatos, hogy a magyar történelem dicső időszakait bemutató filmek nem készültek a Magyar Nemzeti Filmalap támogatásával az elmúlt öt évben. Andy Vajna kezéből ki kell venni a filmalap irányítását.”

Havas Ágnesnek, a Magyar Nemzeti Filmalap vezérigazgatójának volt élettársa több mint 4 milliárd forinttal gazdagodott a filmalap forrásaiból, miközben az alap által támogatott produkciókra a közönség visszajelzései alapján nem mutatkozott igény. Dúró Dóra, a Jobbik frakcióvezető-helyettese csütörtöki sajtótájékoztatóján azt mondta, teljes kudarcnak tekinthető a filmalap eddigi ötéves működése, hiszen az adófizetők pénzén készült filmek a nézettségi adatok alapján alig érdekeltek valakit, a rájuk fordított összegek pedig magánzsebbe vándoroltak.

“Az alap eddig 65 film elkészítését támogatta, ebből négy film tudta visszahozni a ráfordított támogatási összegnek legalább az egyharmadát. Nem beszélhetünk tehát közönségsikerről, a filmalap által támogatott filmekre egészen egyszerűen nincsen igény.”

A politikus a filmalap sikertelenségére egy “szélsőséges példaként” Goda Kriszta “Veszettek” című filmjét említette, aminek 800 millió forintot utaltak ki, majd összesen nyolcezer nézőt érdekelt. Egyúttal beszámolt arról, hogy a nyilvánvaló sikertelenséget követően az állam a továbbiakban nem csak a filmek gyártását, hanem a filmek forgalmazását is támogatni fogja. Ezzel szintén egy olyan piacra kerül állami támogatás, ahol Andrew Vajna érdekeltségei jelen vannak.

“Láthattuk, hogy az elmúlt hat évben milyen összegek kerültek Andy Vajnához. A kaszinóiból csak a tavalyi évben 6 milliárd forint profitra tehetett szert.”

Dúró Dóra szerint ezáltal a nézőközönség számára teljesen érdektelen filmek forgalmazására költik az adófizetők pénzét, hiszen eleve nem is lenne szükség a forgalmazásuk támogatására, ha ezek olyan filmek lennének, melyek közönségsikert értek el – ebben az esetben visszahozták volna a rájuk fordított összeget. “A magyar történelem dicső időszakait bemutató filmek egész egyszerűen nem készültek az elmúlt öt évben a filmalap támogatásával. Az erre irányuló pályázatokat indokolás nélkül elutasították. Ha szeretnénk azt, hogy ilyen tematikájú filmek készüljenek, Andy Vajna kezéből ki kell venni a filmalap irányítását.”HMMMMMM...........HAJAM SZÁÁLA ÉGNEK MERED ETTŐL VAJNA BÁCSITÓL ! ÉS MÉG HÁNY ILLEN VAJNA BÁCSIT TÖM ORBANESCU-GECI, AMÍG BÖRTÖNBE NEM DUGJÁK ŐT ?????????
Válasz erre 

Peterpapo 2016.06.03. 23:44:25

@Ballib cenzúrázók réme 12:

"A balllibek bérrettegésért kapják a pénzt a Soros Gyurcsitól..
"

Ti rettegtek egyfolytában Gyuri bácsitól, a menekültektől, meg Brüsszeltől egyfolytában, te szerencsétlen! :) :) :)

"Jajj jajj!! Ki akarják csinálni szegény magyarokat! Jajj, jajj!"

Meg az anyátok picsáját, azt.
Válasz erre 

kvadrillio 2016.06.04. 00:04:20

NAGY MÉRTÉKBEN ROMLOTT A VEGETA MINŐSÉGE ! SOKKAL ÉDESEBB LETT ÉS TELJESEN MÁS ÍZŰ MINT EDDIG VOLT ! NEM TUDOM MI AZ OKA ENNEK, DE SÜRGŐSEN TÉRJENEK VISSZA AZ EREDETI ÍZHEZ !!!!!
Válasz erre 

kvadrillio 2016.06.04. 00:32:57

Február óta áll a gödöllői Teva-gyógyszergyártó üzem

NE VEGYÉL-EGYÉL ZSIDÓK ÁLTAL GYÁRTOTT GYÓGYSZAROKAT ! TEVA !!!!! ŐK MONDTÁK, HOGY: HALÁLRAÍTÉLT NÉP A MAGYAR !!!!!

Herczeg Márk
egészségügy
június 3., péntek 15:53
235
88

Ma derült ki, hogy tilos bevinni az Egyesült Államokba a gödöllői Teva-gyár gyógyszereit, mert az amerikai hatóságok két létfontosságú gyógyszert kivéve importtilalmat vezettek be a világ egyik legnagyobb steril gyógyszergyárának összes termékére.

Az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) most közleményben reagált a fejleményekre. Mint írják, az Amerikai Élelmiszer- és Gyógyszerbiztonsági Felügyelet (FDA) január 21. és 29. között tartott rutin hatósági ellenőrzést a TEVA Gyógyszergyár Zrt. gödöllői telephelyén.

Az amerikai gyógyszerügyi hatóság észrevételeinek nyomán a TEVA önként, elővigyázatosságból minden gyártási tevékenységet felfüggesztett Gödöllőn. Ezután az OGYÉI február 5-én célzott vizsgálatot indított. A gödöllői gyártóüzem leállása több, mint 200 magyarországi terméket érintett, így az OGYÉI heti jelentést kért a TEVA-tól, mit tesz a vállalat a gyógyszerhiány elkerülése érdekében. Mivel a TEVA nagy beszállítója a kórházaknak, és a központosított gyógyszertendereken több készítménynél is érintett a cég, így kiemelt figyelmet fordított a hatóság ezen termékcsoportok folyamatos monitorozására – írják.

Pozsgay Csilla, az OGYÉI főigazgatója a gyártóüzem bezárásáról azt mondta, a jelenleg rendelkezésre álló információk alapján a piacon levő termékek biztonságosak, az FDA elsősorban a gyártási körülményeket kifogásolta. Az OGYÉI tételesen értékelte az említett termékek ellátási kockázatát, főleg az onkológiai készítményeknél, az életmentő antibiotikumoknál, a morfinkészítményekre és az alapinfúzióra.

Az OGYÉI mindent megtesz annak érdekében, hogy a gödöllői TEVA üzem a kontrollált minőségi megfelelőségi szabályokat betartva újra indulhasson – írják, tehát ezek szerint az üzem február óta áll. A Hatósági Ellenőrzési Főosztály július második hetében előzetes ellenőrzést tart, majd a tervek szerint augusztusban egy részletes teljes körű átvizsgálást végez. Az eddig eltelt idő alatt érdemi gyógyszerhiányt nem okozott a gyártóegység leállása. Az üzem újraindulásáig az OGYÉI az ellátás biztonsága érdekében folyamatosan monitorozza a készleteket.

pozsgay csilla
ogyéi
teva
gyógyszer
gyógyszergyár
usa
importtilalom
Válasz erre 

alvito 2016.06.04. 00:44:02

Egy újabb békafeneke alatti cikk.
Válasz erre 

Tamás Csacsicska 2016.06.04. 01:09:45

@Sir Galahad: Ki mondta, hogy a sariát akarják? Orbán,
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.04. 01:48:47

Azért a buta és érzéketlen fidesfasszopók elgondolkodhatnának egy pillanatra azon, hogy ha a menakültek csak a segélyért jönnek, akkor tíz évig vajon miért nem jöttek a segélyért?

Nem fog sikerülni, ezért segítek: nem akartak jönni Európába, mert megvoltak a hazájukban. Csak 5 éve tart a háború, 4 évig reménykedtak a hazatérésben, kibekkelték a menekülttáborban, de 4 év után elfogyott a cérna, valahol élniük kell.

Nem, börtönben (menekülttáborban) élni nem élet. Aki börtön elől menekül, az is menekült.
Válasz erre 

Ambiorix 2016.06.04. 05:19:35

@atpijkamo107:
Perszepersze. Az egész világ börtön Görögországtól uszkve Ausztriáig. Csak Németország a nembörtön.

Amúgy takarodj vissza a homárba hercigeskedni, kis nyálas, buzeráns köcsög.
Válasz erre 

E.Katolnai 2016.06.04. 05:40:28

A szerző a vak Orbán gyűlöletében észre sem veszi milyen ostobaságokat ir.
A mohamedánok útálják a fehér ember demokráciáját, értékeit, és kizárólag élősködni a másik nyakán ingyen élni szándékkal özönlenek, a barom nyugati politikuso meg hagyják, boldogan tapsikolnak a szemét beözönléséért.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.04. 06:01:04

@Ambiorix: Szánalmas seggfej, elvakultságodban gondolkozni is elfelejtesz. Törökországi menekülttáborokban élnek már ötödik éve.
Válasz erre 

Trackers 2016.06.04. 08:30:44

@atpijkamo107:

Egészen jól megvoltak a hazájukban, amíg Amerika oda nem ment semokráciát csinálni.

Líbiában csakúgy, mint Szíriában, avagy Irakban.

A demokrácia export óta gyilkolászás, halál, és szélsőségek vannak.
Válasz erre 

2016.06.04. 08:33:05

"Engem mindig visszataszított az a nyugati szokás, hogy a jócselekedetekkel kérkednek."

Akkor mostantól nem lesz kormányzati sikerpropaganda? Mostantól nem kell a szolgáltatóknak feltüntetni a számlán a rizsacsökkentéses hülyeségeket?
Vagy ezt ő nem nyugati, hanem a szovjetektől tanult keleti szokásból csinálja?
Válasz erre 

Netuddki. 2016.06.04. 09:13:38

És akkor a kecske azt mondta, hogy a káposztával minden rendben van:
index.hu/gazdasag/2016/06/04/matolcsy_unokatestvere_szerint_nincs_baj_a_rokonokkal_az_mnb_korul/

Aranyeső, a családomra, jajj...
Válasz erre 

Netuddki. 2016.06.04. 09:17:11

Ma van a nemzeti összetartozás napja. Vagy fideszes összetartozás? He, ballibező tolvaj takonycsicskák?
Válasz erre 

Etniez 2016.06.04. 09:48:44

@Sir Galahad: " Csak szólok, hogy azok a tengereken, kerítéseken át érkező emberek nem azért tartanak mifelénk, mert itt demokrácia van. Ha azért jönnének, akkor megérkezve nem akarnának azonnal sariját meg hasonló antidemokratikus dolgokat. Nem, nem a demokrácia miatt jönnek: azért jönnek, mert úgy gondolják, itt jobban fognak élni. Ennyi."

Pontosan, de a libbant migránssimik ezt nem akarják felfogni. Ők a pénz, a gazdasági lehetőségek miatt jönnek, szarnak a kultúránkra. Rosszabb esetben meg is vetnek minket.
Válasz erre 

torró 2016.06.04. 10:11:48

Azt szeretem, hogy mindenki jól megmondja a magáét abból a hiányos információs tudattárából amivel rendelkezik és állítja, hogy ez a tuti. Hát nem kedves posztoló és kommentelő barátaim. A valóság max 25 %-t írjátok le No! Csak egy példa: Valaki azt írja, azért van diktatúra, mert ha valaki kritizálja Orbánt azt kisemmizik. No! hány ellenzéki milliomostól vették el a vagyonát, vagy csukták börtönbe? Én elhiszem, hogy sokaknak nem tetszik Orbán, de ugyan így vannak sokan pl, Gyurcsánnyal, vagy akárkit mondhatnék. Migránsok! Vannak közöttük mindenféle okból idejövők. A demokráciát nem tudják, hogy mi az. Ugyan így a fehér ember kultúráját, már ha van(?). Dolgozni csak nagyon kevés akar. És vannak akik nyíltan hangoztatják, hogy ezt a földrészt ők akarják uralni, az ő törvényeik szerint. Na barátaim, az diktatúra! Hogy az Orbánék most a saját köreiket hozza helyzetbe, ez minden kormánynál, külföldön is, így működik. Csak arra ti nem figyeltek. Ugye?
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.04. 11:24:07

@torró: "az Orbánék most a saját köreiket hozza helyzetbe"

Nem, Ellopnak mindent, ami mozdítható, és közben tönkreteszik az országot. Sehol nem működik így.
Válasz erre 

grafoguru 2016.06.04. 11:42:18

@patkányarcúáginéni:

Jó, akkor ne próbálj meggyőzni.
Elég, ha érvelsz amellett, ami leírtál. Illetve elég lenne.
Persze igaz, hogy ez nem várható el egy hívőtől. Úgyhogy hagyjuk is.
Válasz erre 

fideszes Bróker kormány 2016.06.04. 11:45:34

@Sir Galahad: "kerítéseken át érkező emberek nem azért tartanak mifelénk, mert itt demokrácia van. Nem, nem a demokrácia miatt jönnek: azért jönnek, mert úgy gondolják, itt jobban fognak élni. "

Ellentétben veletek fidesz birkákkal, a migráncsok nagyon jól tudják, miszerint egy diktatúrában hosszú távon sose lehet jól élni, csak a demokráciában. Pont ezért jönnek demokratikus európai országokba és nem szaúd Arábiába.
Válasz erre 

fideszes Bróker kormány 2016.06.04. 12:05:19

@torró: "Valaki azt írja, azért van diktatúra, mert ha valaki kritizálja Orbánt azt kisemmizik. No! hány ellenzéki milliomostól vették el a vagyonát, vagy csukták börtönbe?"

Figyelj birkluci: Simicska, Gattyán, a külföldi tulajdonú bankok, cégek, stb. Hogy csak néhányat említsek, akikröl talán még te is hallottál a birkameneten, hogy Orbán diktátor elvtárs milyen módszerekkel dolgozik.

Abba meg bele se menjünk, hogy az Orbáni közpénzlopások legnagyobb terén, az infrastrukturális közbeszerzéseknél mi megy. Ott ha szemet vet valamelyik fideszkomcsi valamelyik jobb cégre (amit a tulaj sok sok év alatt épített fel) és a tulaj nem akarja eladni (mármint átengedeni a sok 100 milliós, milliárdos üzleteket és hasznot) a fideszes rablónak, akkor a cégét pillanatok alatt lenullázza a fidesz diktátúra. NAV, käzbeszerzések megvonása stb, megvannak a mindenki által ismert módszerek.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.04. 12:55:47

"A demokráciaexport nevű őrület, hogy az itt bevált módszerekkel akarjuk boldoggá tenni a más civilizációkban élő embereket, megbukott. Ha ez így lenne, nem próbálnák tengereken, kerítéseken, kormányokon átverekedni magukat olyan emberek, akik utálják az európai értelemben vett demokráciát. Orbán lényegében azt mondta ezzel, hogy vannak népek (főleg keleten), melyek diktatúrában érzik jól magukat."
Mi a francnak ír olyan, aki még olvasni sem tud????
Export: Odavisszük és rájuk kényszerítjük a demokráciát. Megbukott? Meg ám, elég csak megnézni az összes arab országot, ahol az arab tavasz végigsöpört - nagy szar és káosz van.
Ez, kedves szegedi kattintós nem azt jelenti, hogy adott nép szeret elnyomásban élni, hanem azt, hogy adott népnek egy kívülről diktált, rájuk kényszerített rendszer ugyanúgy idegen, és elnyomó.
Adott népnek magának kéne felnőnie a feladathoz társadalmilag, és utána saját magának kellene kialakítania a rendszerét. Mondjuk amerikában a négereket egyik napról a másikra valami külső erő emelte egy szintre a fehérekkel, vagy hosszas folyamat volt? A buzik is igen régóta próbálkoznak elfogadtatni magukat.
Ja, ha annyira sikeres a demokráciaexport, akkor miért is menekülnek el onnan?
És egyébként az hol van leírva, hogy adott népnek csak és kizárólag az lehet a boldogság, hogyha az iskolát soha nem látott beduin meg a kecskepásztor beleugat az ország ügyeibe? Voltak a világtörténelemben jó királyok, uralkodók.
Szóval, szeka rábasztál, marhára igaza van Orbánnak: nem működik a demokráciaexport. Gyáva népnek nincs hazája.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.04. 12:57:04

@fideszes Bróker kormány: mert egy cég nem élhet közbeszerzések nélül, mi? :D:D:D
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.04. 13:00:12

@fideszes Bróker kormány: Aztán ahogy megérkeznek, hirtelen vágyat éreznek arra, hogy a nőik csadort hordjanak.
Csak demokráciában lehet jól élni? Ez mekkora baromság már :D:D
Válasz erre 

fehérfarkas 2016.06.04. 13:10:45

A demokrácia export kudarcában Orbánnak igaza van. Amit nemzetközi szlengben a demokrácia export alatt értenek az a hivatalos politikai nyelven az
ún. Bush-doktrína: a nyersanyagaiért bombázzunk le más kontinensen levő, Amerika helyett Oroszországhoz vagy Kínához húzó országokat, és a kormányaikat döntsük meg, Demokráciát véletlenül sem állítsunk fel helyette, mert a demokrácia azt jelenti, hogy az adott ország népe szabadon dönt a saját erőforrásairól. Ha kell, akkor hamisított bizonyítékok alapján atomfegyverre meg vegyifegyverekre hivatkozva bombázzuk szét az országot (azt pár év múlva mire kiderül, hogy hamisak voltak a bizonyítékok, addigra már úgyis meg lett döntve a kormány és szét lett bombázva az ország, de az amerikai vállalatok uralják az olajkészleteket vagy a bányászati kincseket).

A Muszlim Testvériséget pedig csak ne védje a blogger!!! Az MT az 1 éves regnálása alatt bebizonyította, hogy Egyiptomot tönkretevő szélsőséges szervezet, amelyet még a korábban az MT finanszírozó Szaúd Arábia is a terrorszervezetek listájára tett 2014-ben. Több mint 22 millióan írták alá az MT kormányzása elleni petíciót Egyiptomban, és az 1 éves uralma alatt többen mentek ki az MT-kormány ellen tüntetni, mint az arab tavasz idején Mubarak ellen. És csak ezután avatkozott be a hadsereg az MT kormány ellen átvenni a hatalmat. A hatalomátvétel után az MT kormány elnöke Murszi fegyveres ellenállásra szólította fel a híveit. Még szép, hogy a következő választásokon az MT-te teljesen kizárták a választásokról.
Az ISIS Irakban és Szíriában, a Tálibok Afganisztánban mutatták be mi várna Egyiptomra, ha a Muszlim Testvériség tovább uralkodhatna. Az MT-t csak ne védje a blogger!!! Az egy terrorista szervezet, amelyik az arab tavaszt kihasználva csalással, és a lakosság megtévesztésével került hatalomra. Nem az ország tönkretételét, a tálibokat megszégyenítő törvények bevezetését ígérték, hanem a korrupció felszámolását és a gazdagok helyett a szegények és az elmaradott falusi vidék segítését. Ehelyett a tálibokat megszégyenítő törvényeket próbáltak bevezetni, a gazdaságot teljesen tönkretették, a turisták és a külföldi befektetők pedig menekültek az országból. Nem véletlen, hogy az egyiptomiak közül többen mentek ki az MT ellen tüntetni, mint Mubarak ellen, és ezen kívül még 22 millió aláírást is gyűjtöttek a kormány leváltására.

Amiben Orbán csúsztat, az a Soros dolog. soros György ugyanis nem támogatta, hanem ellenezte a Bush doktrínát, és a Bush féle demokrácia exportot, ahogy az egyiptomi Muszlim Testvériség hatalomgyakorlását is ellenezte. Ezt kellett volna a bloggernek észrevennie, hogy Orbán ebben hazudott és nem az ún. demokrácia export bírálatában.
Válasz erre 

torró 2016.06.04. 13:14:34

@fideszes Bróker kormány:
Baszod a kis szamarat, ha valaki próbálja vonalazni a diktatúra ismérveit akkor az neked csak is fidesznyik lehet mi? Nincs neked üldöztetési mániád? Ha nem tudsz tisztességes kulturáltan vitatkozni akkor menj a fenébe. Na! Felemelkedtem hozzád ó nagytudású!
Válasz erre 

fehérfarkas 2016.06.04. 13:32:07

@Sascha Braun:

Az arabok egyáltalán nem félbarbár népek. De a demokrácia nem magától békésen alakult ki Nyugat-Európában (mert a valóságban Kelet-Európában sincsen igazi demokrácia), hanem sok évszázad nagyon véres forradalmai és háborúi révén.
Először a bárók és a grófok harcolták ki maguknak a királlyal szembeni hatalmukat (szó szerint kiharcolták a saját hadseregeikkel), majd a kisnemesek, majd a városi kereskedőréteg, majd a városi polgárság, végül a parasztok, legvégül pedig az ipari forradalom után a munkásosztály.
És ott Nyugaton is meg voltak azok, aki a nép nevében a zsarnokokat legyőzve kerültek hatalomra, majd a korábbi zsarnokoknál még véreskezűbb hatalmat/diktatúrát vezettek be (Cromwell, Robespierre, Napóleon, Hitler).

Keleten máshogy alakult a politika. Keleten, nemcsak a muszlim, de a hindu és buddhista országokban is a társadalom családcentrikus, és az embereket addig nem érdekli a politika, amíg az nem szól bele az ő mindennapi családi életébe. Ha viszont a politika már a családi életbe is elkezd beleszólni, akkor a francia forradalmaknál is véresebb felkelések szoktak lenni a hatalmon levők ellen, és az ilyen uralkodók az életüket nem természetes halállal fejezik be, hanem lincselés által.

Visszatérve az arabokhoz, a 16 arab országban egymástól teljesen eltérő államformák vannak. Vannak teljhatalommal rendelkező királyságok, emírségek, ahol a mai napig az iszlám törvénykezés van életben (egyébként ilyen a világ egyik legfejlettebb és legturistásabb emírsége Dubaj is). Vannak szekularizáltak és legalább annyira demokratikusak, mint bármely kelet-európai ország (ilyen pl. Libanon, vagy a háború előtti Szíria). Voltak szekuláris diktatúrák (pl. Mubarak rezsimje, vagy Szaddam rezismje). Vannak alkotmányos monarchiák, ahol a király uralkodik, de az ország mindennapi ügyeiben a választásokon megválasztott parlament és a kormány döntenek (ilyen pl. Jordánia vagy Marokkó). Meg ott van Tunézia, amelyik Ben Ali szekuláris diktatúrája után, az iszlám törvénykezést (mi ami működik pl. az Egyesült Arab Emirátusokban) a nyugati demokráciával akarja keresztezni. Voltaképpen majdnem annyi féle rendszer és próbálkozás, ahány arab ország.
Válasz erre 

Netuddki. 2016.06.04. 14:55:05

Ostoba fideszes agitprop trollok, az ostoba gazdátokkal elmehettek a sunyiba!
Válasz erre 

Etniez 2016.06.04. 15:42:55

@Tibi !: Te is mehetsz velük.
Válasz erre 

sutyerák 2016.06.04. 15:47:36

@Tibi !: youtu.be/Tyyx0O7997I
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.04. 16:15:36

@torró: "@fideszes Bróker kormány:
Baszod a kis szamarat, ha valaki próbálja vonalazni "

Tisztessgesen válaszolt a kérdésedre. Egyedül abban hibázott, hogy "birkluci"-nak hívott. Bevallom, és is fideszes álnaív trollkérdésnek gondoltam a kommentedet, eszembe se jutott, hogy valaki valóban ilyen naív lehet.
Válasz erre 

bringás bosszantó 2016.06.04. 16:15:51

vitya tökéletes példa arra, hogy megfelelő pártvezérelt felmenői háttérrel egy buta ember is szerezhet diplomát, de intelligencia nélkül bizony nála még egy gumicsizmás tirpák paraszt is többet ér mint egy ország miniszterelnöke. Az élet ráadásul duplán is bebizonyítja családjában a tételt, a saját lábon tántorgó mangalica is ékes példája a fent említetteknek.
Válasz erre 

1ghost 2016.06.04. 16:16:35

@monddazigazatmar:

Te kétbites korrupt orbánbércsicska! Hány nicken osztod még itt a gazdád hazugságait, he?

Szar ügy, hogy van internet mi? Jó lenne ebből is köztévét csinálni, ugye, hazudni, hazudni, hazudni, .... mert még van egy-két dolog, amit el lehetne lopni, nem elég mészáros 3 milliárdja, meg tiborcz 400 milliája, amit osztalékként a napokban zsebrebasztak, hogy rohadnál meg a tolvaj rabló gazdáddal meg az egész gerinctelen sleppeddel egyetemben!
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.04. 16:18:35

@monddazigazatmar: "nem működik a demokráciaexport. Gyáva népnek nincs hazája."

Pontosan. Ide akartuk importálni a demokráciát, és mostanra csúfosan megbuktunk, egy vicces kis törpe a diktátorunk. Megérdemeljük minden egyes szemétkedését. Gyáva népnek nincs hazája.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.04. 16:30:55

@1ghost: Én még mindig ezen az egy nicken tolom. Illetve van a igazi barom vagy mária is, de azt ritkábban használom.
A kis böfögésednek te legalább látsz valami értelmét?

@atpijkamo107: Neked is van némi fogalmi zavarod. "demokráciaexport" nem egyenlő azzal, hogy " ide akartuk importálni a demokráciát". Érted? Az egyik az azt jelenti, hogy MI ide akartunk hozni valamit (import), a másik pedig azt jelenti, hogy valakik ide akarnak tolni valamit, ha van hozzá kedvünk, ha nincs.
Orbán azt mondja, hogy nem múködik a demokráciaexport - kurvára igaza van. Nem lehet rákényszeríteni egy teljesen más társadalomra kultúrára szocializációra egy vadiúj valamit. De tényleg mi a faszt kell ezen bizonygatni? Elég csak végignézni a világon, hogy mennyire nem jött be a kényszerdemokratizálás.
Ha valaki importálni akar (?) demokráciát, akkor azt azt feltételezi, hogy ott alig várják, hogy végre demokrácia legyen - tulajdonképpen nem is tudom elképzelni, hogy hogyan importálnák a demokráciát.

(A többi részét inkább hagyjuk, nincs magyar diktátor, lévén demokrácia van, 173 centis ember pedig inkább a magyar átlag, nem pedig törpe.)
Válasz erre 

fideszes Bróker kormány 2016.06.04. 17:15:40

@monddazigazatmar: "mert egy cég nem élhet közbeszerzések nélül, mi? :D:D:D"

segghülyécske fidesz majmocska, soprold már fel, hogy hány privát megrendelő ír ki autópálya építést, vasút építést.
Válasz erre 

fideszes Bróker kormány 2016.06.04. 17:24:03

@monddazigazatmar: "Aztán ahogy megérkeznek, hirtelen vágyat éreznek arra, hogy a nőik csadort hordjanak.
Csak demokráciában lehet jól élni?"

te tényleg nem csak játszod a hülyét, hanem nagyonis az vagy!

Mondd már meg te ágról szakadt ostoba fidesz birka, mi köze van a vallási érzelemnek a fennálló társadalmi rendszerhez? A demokrácia pont arról szól, hogy nem írja felül az ember hitvilágát, hanem engedi az egyén meggyőződésének a gyakorlását. Te nagyon hülye vagy, hogy pont azt kéred számon, hogy miért tartják be a muszlimok a vallási előírásaikat a demokráciában?

Ez nektek, Orbán cselédnépségének teljesn érthetetlen dolog, ezt tudjuk, látjuk
Válasz erre 

fideszes Bróker kormány 2016.06.04. 17:25:35

@monddazigazatmar: "Én még mindig ezen az egy nicken tolom."

Javítsuk ki a mondatodat tényszerüre:

Én még mindig ezen az egy nicken trollkodom!
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.04. 17:41:07

@fideszes Bróker kormány: Aham. Tehát az országban működő 400.000 cég mindegyike autópályát meg vasutat épít. Már volt értelme felkelni.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.04. 17:47:04

@fideszes Bróker kormány: :D:D:D
Jaj, de ilyen hülye vagy, és még magyarázol is :D:D:D:
"Mondd már meg te ágról szakadt ostoba fidesz birka, mi köze van a vallási érzelemnek a fennálló társadalmi rendszerhez? "
Á semmi, baszod. Teljesen összeegyeztethető az, hogy a nő alsórendű lény azzal, hogy ugyanúgy szavazati joga van.
Semmi összeférhetetlenség nincs a vallásszabadsággal illetve azzal, hogy a vallást mindenáron terjeszteni kell, és a más vallásúak gyilkolászhatók.
A női egyenjogúsággal tökéletesen egybevág az, hogy megkövezik ha félrekefél. A sajtószabadsággal pedig tökéletesen összhangban van az, hogy legyilkolják a mohamedet lerajzoló ujságírókat.
Válasz erre 

Pop40 2016.06.04. 18:32:36

Te jó isten, hogy néz ki ez a faszi... Azzal a püffedt képével, a hájas lábával, sörhasával, és piszkafa kezével, tisztára, mint egy pingvin.

Nem kéne erőltetni ezt a focit, még feldobja a pacskert ott a pályán, aztán mi lesz nélküle az országgal... :-)
Válasz erre 

2016.06.04. 18:38:02

@fehérfarkas: Már bocsánat, de a háború előtti Szíria sem volt demokratikus, még kelet-európai értelemben sem. Egy ország, ahol kínoznak és kivégeznek politikai összeférhetetlenség címszó alatt (meg egyébként is) azt még véletlenül sem lehet demokratikusnak nevezni. Ha valamihez hasonlítani kellene a háború előtti Szíriát, az kb. a magyarországi 50-60-as évek. Aki fejet hajtott a rezsim előtt, annak jól ment a sora. Nem véletlenül éltek már korábban is szír bevándorlók nyugaton, mert nem akartak diktatúrában élni. Nem demokrácia volt ugyanis, hanem diktatúra, ezt minimum a nyugaton élő szírektől tudni lehet. Szíriából pedig jelenleg áramlik ki az a férfitömeg, amelyik harcolhatna az országáért. Az arab embereik pedig megvetik az európai emberek szabadelvű életmódját, még a szekularizált országokból érkezők is. Fontos tényezője ennek a hagyományőrzés, amit a család és a közösség őriz. Több százezres, milliós nagyságrendű muszlim "diaszpóra" már mecseteket, óvodákat, iskolákat fog megtölteni Európában, megváltoztatja egy közösség, a társadalom struktúráját, hagyományát. A muszlimoknak egy olyan kultúrában kell élniük, amit nem szeretnek, nem tisztelnek, esetenként megvetnek, ami szöges ellentétben áll az ő életfelfogásukkal, vallásukkal. Ennyire egyszerű az egész.
Válasz erre 

Pop40 2016.06.04. 18:38:12

@Ballib cenzúrázók réme 12:

Függetlenül attól, hogy Vityának migránsügyben van némi igazsága, röhej, mikor ti hablatyoltok pokoli helyekről. Nektek nagyjából mindig az a hely pokoli, amire a vezér azt mondja. Pár éve még a halódó Nyugatról makogtál, mikor a vezéred épp az eu ellen vívta az aktuális szabadságharcát.

Bezzeg pl Azerbajdzsán, az annyira nem pokoli hely, hogy még 1-2 baltás gyilkost is kiadhatunk nekik, ha adnak cserébe Vitya számlájára egy kis aprót. :-)
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.04. 18:46:41

@monddazigazatmar: ""demokráciaexport" nem egyenlő azzal, hogy " ide akartuk importálni a demokráciát""

Teljesen igazad van. De ugyanúgy nem sikerült nekünk a demokráciát importálni, mint kekik exportálni.

"Ha valaki importálni akar (?) demokráciát, akkor azt azt feltételezi, hogy ott alig várják, hogy végre demokrácia legyen - tulajdonképpen nem is tudom elképzelni, hogy hogyan importálnák a demokráciát."

Hát ez az! Azt hittük, tudjuk, hogyan kell, oszt pofára estünk 20 év után. Kiderült, hogy nem kell nekünk demokrácia, teljesen jól elvannak a tömegek egy ilyen authoriter minidiktátorral.
Válasz erre 

2016.06.04. 18:55:53

Minden országnak olyan a politikai vezetése, amilyent megérdemelt, kiérdemelt magának. A politikusok nem a fán teremnek, a társadalomból kerülnek ki. Amilyen egy társadalom, olyanok a politikusok is. Nyugaton is van csontváz a pincében, csak jut is, marad is a népnek. Ha egy társadalomban mindenki csak a maga részét csinálná meg tisztességgel, becsülettel, akkor nem lenne miért óbégatni és káromkodni.
Válasz erre 

$pi$ 2016.06.04. 19:56:16

@fideszes Bróker kormány:
"Mondd már meg te ágról szakadt ostoba fidesz birka, mi köze van a vallási érzelemnek a fennálló társadalmi rendszerhez? A demokrácia pont arról szól, hogy nem írja felül az ember hitvilágát, hanem engedi az egyén meggyőződésének a gyakorlását."

A vallás viszont nem.

Ezért van az, hogy a demokratikus elven felépülő társadalmak egyike sem enged a vallásnak szerepet játszani az államban, azaz a demokratikus állam egyben szekuláris is. Ez a köze a vallási érzelmeknek a demokráciához.

Azért is járkálnak az arabok nyugaton olyan táblákkal, hogy "iszlámot akarunk, nem kell demokrácia".

Ahhoz képest, hogy milyen tele szájjal osztod az észt ilyen egyszerű dolgokat azért illene tudnod. :)
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.04. 22:12:00

@atpijkamo107: Az azért megvan, hogy választásokon került kormányra a diktátor? Egyáltalán tisztában vagy a szó jelentésével?
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.04. 22:18:18

@Pop40: Idézz már valahonnan olyat, hogy pokoli hely Franciaország, vagy Németország. De komolyan.
Válasz erre 

fehérfarkas 2016.06.04. 23:25:06

@Rébusz: Volt annyira demokratikus, mint egy Ukrajna, Örményország vagy Grúzia.
Maga az elnök személye ugyan dinasztikusan öröklődött, de alatta a parlamenti és önkormányzati képviselők választásokon lettek megválasztva. És ezek a választások voltak annyira tiszták mint a demokratikusnak mondott Ukrajnában, Örményországban vagy Grúziában.
Szekulárisnak viszont nemcsak kelete-európai mércével volt szekuláris, hanem teljesen, nyugati értelemben is.

Hafez Assad még valódi diktátor volt, de a fia Bassar Assad politikai és gazdasági reformokat vezetett be. A nyugati médiában ugyan ez csak nagyon ritkán szerepel, de ettől még tény, hogy Bassar Assad idejében már választásokon kerültek be a pártok és képviselők, és a kormányok is a választásokon nyertes pártokból adódtak. Egyedül az elnök személyéről nem lehetett 2014-ig választást tartani.

2011 decemberében önkormányzati választások voltak, ahol az szélsőségesek (szalafik/wahhabik), a nyertes önkormányzati képviselőket is elkezdték megölni.
2012 májusában parlamenti választásokat, ahol a 250 helyből 168-at a National Progressive Front kapott (ez egy nagykoalíció a különböző szocialista, kommunista és nacionalista pártok között), az ellenzéki Popular Front for Change and Liberation 6 helyet, a függetlenként indult képviselők pedig 77 helyet. A 250 helyre a választáson 7195 jelölt indult, ezek közül 710 nő (12 különböző pártból - amiből 7 újonnan alakult párt). Egyetlen más muszlim országban sem indult választásokon ennyi nő. Sőt, még itt Nyugaton is ritkaságszámba megy ennyi nőnek az indulása.
2014 júniusában volt egy elnökválasztás (3 jelölttel), amelyen a szavazásra jogosult szír állampolgárok 73%-a vett részt, és 88%-uk Assadra szavazott (a külföldre menekült szírek jelentős része is elment szavazni a konzulátusokra és nagykövetségekre).
2016 áprilisában újra parlamenti választások voltak. A Nyugat ezt sem ismeri el, míg számos ázsiai, afrikai, kelet-európai és dél-amerikai ország elismeri. Ugyanúgy, ahogy a 2014-es elnökválasztás (amikor először volt az elnöki posztért választás) is a Nyugat nem ismeri el, viszont a következő országok elismerik legálisnak:
A BRIC országok (Kína, India, Oroszország, Brazília), Örményország, Abházia, Irán, Venezuela, Nicaragua, Bolívia, Kuba, Guyana, meg Egyiptom (ez már az új elnök Sissy, és nem a korábbi Muszlim Testvériség vezetője Murszi, aki Assad elleni dzsihádra szólított fel) és Afganisztán (ez a Tálib-korszak utáni elnök), Algéria, Belarusszia, Dél-afrikai Köztársaság, Brunei Szultanátus. Ő ugyan nem ország, de az orosz ortodox keresztény egyház vezetője Kirill moszkvai pátriárka is elismerte.

Kb. 70 országból mentek Szíriába harcolni Assad ellen (meg emellett rombolni, pusztítani, civileket gyilkolni).
Sokat elmond, hogy 4 millió szír menekült külföldre, de 8 millió az országon belül menekült a nyugati média által "lázadóknak" mondott területről a kormány által uralt területekre.
Ez tovább rontja a kormány által uralt területek életszínvonalát, hiszen egy háborúban kivérzett országban a kormány a saját uralma alá tartozó területek lakosságát is alig tudja ellátni, nemhogy 8 millió plusz embert. De mégis inkább menekülnek a szírek a "lázadók" uralta területekről, a kormány által uraltra. És a szír menekültek közül 2x annyian maradnak országon belül, mint amennyien külföldre menekülnek.

Assad védi meg a szíriai keresztényeket a terroristáktól, míg mi a Nyugat pedig az Assad ellen harcolókat támogatjuk (akik a szíriai és iraki keresztényeket gyilkolják).
Nem véletlenül pártolja a világ legrégebbi keresztény országa (Örményország), Oroszország és Kirill moszkvai pátriárka, Abházia (habár függetlenségt nem ismeri el mindenki, de keresztény vallású terület), Dél-Afrikai Köztársaság, vagy a latin-amerikai keresztény országok, mint Brazília, Venezuela, Nicaragua, Bolívia, Kuba (habár a vezetése kommunista, de a lakossága a mai napig keresztény), Guyana Assadot. Mi, a Nyugat pedig ez ellen, a keresztényeket védelmező Assad elleni harcosokat (szélsőségeseket, terroristákat) támogatjuk.

Ezzel nem azt mondom, hogy Assad Szíriája skandináv típúsú demokrácia (messze volt attól, és inkább a kelet-európaira hasonlított az ezredforduló után) - csak éppen annak a nyugatnak nincs miért kritizálnia és "demokratizálnia" Szíriát, amelyiknek a legnagyobb szövetségese az a Szaúd Arábia, ahol a királyi család az egyeduralkodó, és a miniszterek és tartományi vezetők is csak a királyi család hercegeiből kerülhetnek ki - parlamenti demokráciáról pedig hallani sem akarnak.
Válasz erre 

fehérfarkas 2016.06.04. 23:40:40

@Rébusz: " Az arab embereik pedig megvetik az európai emberek szabadelvű életmódját, még a szekularizált országokból érkezők is. Fontos tényezője ennek a hagyományőrzés, amit a család és a közösség őriz. Több százezres, milliós nagyságrendű muszlim "diaszpóra" már mecseteket, óvodákat, iskolákat fog megtölteni Európában, megváltoztatja egy közösség, a társadalom struktúráját, hagyományát. A muszlimoknak egy olyan kultúrában kell élniük, amit nem szeretnek, nem tisztelnek, esetenként megvetnek, ami szöges ellentétben áll az ő életfelfogásukkal, vallásukkal. Ennyire egyszerű az egész. "

Ez hülyeség. Szakmai nyelven erre mondják azt, hogy bullshit propaganda.
A világ számos országában élnek együtt muszlimok és nem muszlimok békében és toleranciában egymással. A legnagyobb arányban Európában nem Nyugat-Európában, hanem Kelet-Európában (azon belül a Kaukázusban és a Balkánon). Oroszországban pedig több muszlim él kisebbségben, mint Jordánia és Libanon együttes lakossága.
De Ázsiában is békében élnek a muszlimok a nem muszlimokkal hindu és buddhista országokban.

Egyébként pedig a muszlimok, ezen belül is az arabok (mert te írtad, hogy arabok) miért vetik meg szerinted a Nyugatot? És miért nem vetik meg a Keletet (Oroszország, India, Kína, Thaiföld, stb)?
Nem véletlenül kérdem. Csak mert ha arabokról van szó, akkor van egy idei legfrissebb statisztika, amelyet arab országokban készítettek mostani arab fiatalokkal, hogy ők bizonyos országokkal (USA, Irán, Egyesült Arab Emírségek, Szaúd Arábia) mennyire szimpatizálnak vagy ellenzik.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.05. 02:57:21

@monddazigazatmar: "Az azért megvan, hogy választásokon került kormányra a diktátor?"

2010-ben nem rá szavaztak, hanem a gyiurcsányi ellen. Egy sültkrumlit is megszavaztak volna. Még programja se volt, Végképp nem mondta, mit fog csinálni.

2014-ben nem is szavazott rá a többség. Hogy aki rá szavazott, az miért tette, azt fel nem foghatom. ilyen mazochista fideszes zombik, akik élvezik, ha kibasznak velük. Meg igazán nincs is kire szavazni.

Te nem tudhatod, mert még akkor nem éltél, de mi kádár alatt is szavaztunk. Sőt, olyan is volt már a végefelé, hogy nem csak egy jelölt volt. Ízlelgesd a szó jelentését, hátha felrémik, valami. :))
Válasz erre 

Pop40 2016.06.05. 05:57:15

@monddazigazatmar: Fro meg Németo nem pokoli hely volt. "Csak" halódó. :D Nem rémlik?

Vagy nálatok automatikusan törlődik a régi lemez, mikor az újat kezditek el szajkózni?
Válasz erre 

2016.06.05. 09:39:11

@Pop40: Nem hozzám címezted ugyan, de ha nyugati sajtót, portált olvasgatsz, akkor az átlagemberek véleménye ugyanez. Ha pedig személyesen beszélgetsz nyugati értelmes emberekkel (nem éppen italozó, drogozó,bulizó fiatalokra gondolok), akkor konkrétan nekik is az a véleményük, hogy a régi jó, biztonságos világuk hanyatlik. Olvasd el, mit írnak a nyugati emberek, hogyan vélekednek, de a lehetőség van rá, akkor beszélgess el velük. Ehhez viszont bizalomra és őszinteségre van szükség, hogy megnyíljanak. Sok dolog, amit azelőtt csak suttogva mondtak ki, most már nyíltan elmondják annak, akit barátjuknak tekintenek. Az, aki magára a többiekkel szemben még mindig úgy tekint, mint valami elitre, az nem tud őszinte lenni. Nyugat még mindig előbbre van, például civil kurázsiban, de a kihívások egyre nagyobbak. Nálunk mindenki széthúz, nincs közösségi összetartó erő és ezért tenni akarás. Mindenki sütögeti a maga kis pecsenyéjét. Nem csak hogy szemet hunyunk, ha szabálytalanságot, visszaélést látunk a mi hétköznapi szintünkön, de még felhatalmazva is érezzük magunkat, hogy ha más így csinál, akkor mi is. A politikusoktól meg ne várjuk, hogy ők változtassanak ezen. Ha valamiért birkák vagyunk, akkor azért, mert mindig tőlük várjuk mindenre a megoldást. A nyugati ember maga kézbe veszi, megoldja, összefog és nem húzza vissza az, hogy más mit csinál vagy éppen mit nem.
Válasz erre 

fehérfarkas 2016.06.05. 09:53:48

@Rébusz: "Egy ország, ahol kínoznak és kivégeznek politikai összeférhetetlenség címszó alatt (meg egyébként is) azt még véletlenül sem lehet demokratikusnak nevezni. "

Ez az USA akar lenni? Bírósági tárgyalás nélkül ítéltek el embereket és kínoztak a börtönökben Bucca, Abi Ghraib vagy Guantanamo mond neked valamit?
Amik ezekben a börtönökben és büntetőtáborokban történtek, azokat a legszadistább és legelmebetegebb diktatúrák is megirigyelhetnék. És, ha nem az internet korszakát élnénk, amikor könnyű kicsempészni felvételeket bárhonnan és a netre feltölteni, akkor nem pattant volna ki a botrány. Pl. a 80-as években a nyomtatott sajtó és TV híradók korszakában ezekből nem lett volna botrány, de az internet korszakában szerencsére nemzetközi botrány lett belőle (igaz, hogy a wikileaks alapító és az infókat szivárogtató Snowden azóta már elhagyni kényszerült a saját országát az USÁ-t és politikai menekültként máshol él).

Ha egy terroristát kínoznak a titkosszolgálatok meg a hadsereg, azzal nincs semmi bajom. Csakhogy Guanatanamo, Bucca és Abu Ghraib foglyainak a többsége ártatlan emberek voltak, mezei sorkatonák, akik a hazájukat védték a megszálló hadsereggel szemben, meg sokan a civilek közül is, aki mertek menni demonstrálni a megszálló hadsereg ellen.
Nem véletlenül nem voltak bírósági ítéletek, mert a többségükről kiderült volna, hogy ártatlan.

A botrány kipattanása után meg mit csinált sz USA? A másik végletet, hogy a foglyok többségét szabadon engedte, köztük a valódi terroristákat is (hiszen az USA pánikszerűen akarta bebizonyítani a nagyvilágnak, hogy bírósági ítélet nélkül nem tart fogva embereket, és az ezekben a táborokban történtekről az USA legfelsőbb vezetésének tudomása sem volt, de most hogy már tudják így megszüntetik őket - persze ezt csak annyira kell elhinni, hogy Szaddamnak 2003-ban atomfegyvere volt, meg vegyifegyverei, amire hivatkozva az országot szétbombázták és megszállták). Az ISIS vezetői is így és ekkor kerültek szabadlábra a fenti börtönökből.
Ha normális jogállami kereteket betartva, bizonyítékok alapján bíróság által elítélve börtönözte volna be az iraki és afgán embereket az USA, akkor
1. az ártatlanokat nem börtönözött volna be
2. a valódi terroristák a mai napig rácsok mögött ülnének, mert legális bírósági ítélet lett volna ellenük

De mehetünk oda is, hogy SAVAK? Mond neked ez valamit?
Az iráni sah titkosszolgálata, amely 130 ezer embert ölt meg, brutálisan kegyetlen kínzások közepette. A SAVAK-ot pedig a szíájé képezte ki, és a sah pedig az USA bábdiktátora volt. És 1953-ban a CIA és az MI6 segítségével a demokratikus Moszaddek-kormány megpuccsolásával került hatalomra.
(persze az iráni sah sehol nincs az indonéz Suharto elnökhöz képest, aki a hidegháború idején félmillió indonézt öletett meg - elég volt csak megvádolni valakit azzal, hogy kommunista, és az egész családját kiirtották --- ez a Suharto volt az USA legfőbb szövetségese a hidegháború idején Délkelet-Ázsiábanl;
Persze, ha már Délkelet-Ázsia, akkor ugye a Vietnámban elkövetett amerikai bűnöket se felejtsük el, amelyekhez képest Hitler a zsidókkal még kesztyűs kézzel bánt: ott Vietnamban az amerikaiak komplett falvakat napalmoztak le a lakosságokkal együtt)

Én elítélem az ártatlanok bebörtönzését és kínzását. Minden ország esetében. Csak éppen arról szólnak a kommentjeim, hogy semmi jogalapunk más országokat "demokratizálni" és leszólni, amikor mi a Nyugat ugyanolyan vagy még súlyosabb bűnöket is elkövetünk, ami miatt más országokat leszólunk és "demokratizálni" akarunk.
Válasz erre 

2016.06.05. 10:13:09

@fehérfarkas: Tudom, hogy te nagyon a számok mezsgyéjén és a történelmi kronológia tengelyén mozogsz. Én inkább tapasztalatokról írok. Kelet-Európát átváltoztattad tehát Ukrajnára, Örményországra, Grúziára. Így már mindjárt más, ezek az országok nem hasonlíthatóak egy Magyarországhoz, Lengyelországhoz, Csehországhoz és lehetne sorolni. Mindez azonban mit sem változtat azon, hogy Szíria nem volt demokrácia, mint ahogy Törökországban sincsen, mivel ezekben az országokban ugyanúgy emberi jogokat sértenek, legalábbis az ai szerint. Magyarország is a "legvidámabb barakk" volt egykoron, az akkoriban készített statisztikák vajon milyen arányban adták vissza a valóságot...? Bezzeg most elég megnézni azt a rengeteg dokumentumfilmet, amit azóta készítettek, emberekkel interjúkat, akik már mernek őszintén beszélni. Lehetett valakinek balatoni nyaralója, autója, de milyen áron...?
Szaud-Arábiával kapcsolatban és a szír dinasztikus örökléssel kapcsolatban: az araboknál a család mondja meg, mi fog történni, ez a politikai berendezkedés teljesen megfelel az arab hagyományoknak, az arab léleknek. Azzal én is egyetértek veled és Orbán Viktorral, hogy a nagyhatalmaknak nem szabadott volna beavatkozni, sem Szíriában, sem máshol, a demokrácia ál-jelszava alatt. Nem vagyok politológus, hogy milyen politikai stratégiák vezérelték Assadot és hogy ki mire kért külföldi támogatást, mondják meg ők. De Szíria mégiscsak az ő országa volt és még ma is az.
Az európai muszlimokról is írtak, beszéltek már elegen hozzáértők is. Amit írtam, nem propaganda, hanem tapasztalat. Vannak, aki beilleszkednek, de egy kis európai országban több százezer, milliós nagyságrendűnek már nehezen fog menni. Főleg egy követelőző, agresszív embertömegnek, akik csak kényszerből érkezik Európába, lenézi az európaiakat, minden majdani nyomorúságért és ambivalens érzéséért majd a befogadó országot és embereket hibáztatja. Az más, aki apránként úgy érkezett, hogy orvos akar ott lenni, vagy egy autentikus vendéglőt nyitni, vagy kereskedni, zöldségest, ruhaboltot nyitni és elfogadni az ottani társadalmi normákat és örül, hogy a gyereke majd a helyi gyerekekkel jár iskolába és szabadon élhet, szabadon párt választhat, és ha felnő szabadon dönthet világnézeti kérdésekben. Még egykori gyarmatosító országokban is gettósodás van, ez egyre erősebb lesz, ahogy nő a bevándorlók száma.
Válasz erre 

2016.06.05. 10:19:25

@fehérfarkas: Amit az utolsó bekezdésedben írtál, egyetértek veled. Én is ugyanígy gondolom, szerintem ez eddig is nyilvánvaló volt. Ahogy látom, magyarország egyszer kelet, egyszer nyugat. Talán még ez is igaz, attól függ, honnan nézzük. De azért nálunk nincsen halálbüntetés, ami kapcsán akár még kínozhatnának is, ez az éra már elmúlt.
Válasz erre 

fehérfarkas 2016.06.05. 10:33:30

@Rébusz:

Európa számomra a valós földrajzi határáig, az Uralig, a Kaukázusig és a Boszporuszig tart. Így földrajzilag Azerbajdzsán 3/4-e még Európához tartozik, és Kazahsztánnak is a nyugati része ugyanúgy, ahogy Törökországnak a nyugati része is.
Sőt Európa legnagyobb részét Oroszország (3 millió km2 területet foglal el az európai területe) és a volt szovjet utódállamok, meg a volt komcsi országok adják. Európa földrajzi közepe a magyarok hitével ellentétben nem Magyarországon van, hanem Ukrajnában Kárpátalján Terebesfejérpatak határában található.
És így Európa alatt a teljes Európát értem
A keresztény világ alatt pedig a latin amerikai országokat ugyanúgy értem, mint a fekete afrikai keresztény országokat, meg Ázsia legnagyobb keresztény országát a Fülöp-szigeteket is a maga 100 milliós lakosságával. A legnépesebb keresztény országok az USA után Brazília, Mexikó, Oroszország és Fülöp-szigetek. Ráadásul ezekben sokkal vallásosabbak a keresztények mint Nyugat-Európában.
Amikor kommentelek, akkor én a kommentjeimben globálisan nézem a világot és nem csupán az orbáni beszűkült világot látom.
Sőt, pont ez a gondom, hogy a magyarok többsége nemcsak a nagyvilágot nem ismeri, de még a kárpát-medencei szomszédainkat sem. Még a szomszédainkról is sajnos csak azokat a bullshiteket tudja a magyarok többsége, amiket a politikusaink propagandájában hall.
Válasz erre 

2016.06.05. 10:35:28

@Pop40: még annyi jutott eszembe, hogy a tömegekben lévő nem képzett, adott esetben analfabéta tömegekből szakmunkásokat, szakembereket akarnak képezni, nem tudom, miért érezze meg jól magát valaki mondjuk nyilvános wc-n dolgozva majd ottani viszonyokhoz képest kevés bérért egy totálisan idegen kultúrában, más munkamorállal (gondolok pl. a nigériai bevándorlókra, eritreaiakra), egy ekkora tömegnek nehéz lesz hozzá illő munkát találni. De gondolom, hogy a jövendő orvosok sem a kődobáló, ordítozó, fenyegetőző bevándorlókból kerülnek majd ki.
Válasz erre 

2016.06.05. 10:39:30

@fehérfarkas: nagyon magyarellenes éllel beszélsz, miközben borzasztóan magyarcentrikusan gondolkodsz. Nem Orbán és még csak nem is a magyarok véleménye, hogy Magyarország Közép-Európa. Konkrétan az osztrákok is Közép-Európához sorolják magukat földrajzilag! Ezt azért írom, mert politikailag nyilvánvalóan nyugathoz. Annyival okosabbak lettünk, hogy most már tudjuk, hogy te hogy gondolod. De sajnos nekem erre már nincs több időm.
Válasz erre 

2016.06.05. 10:41:39

@fehérfarkas: még csak annyit, hogy engem már jó ideje a külföldi politikusok propagandája is hidegen hagy.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.05. 11:17:43

@atpijkamo107: "2010-ben nem rá szavaztak, hanem a gyiurcsányi ellen. Egy sültkrumlit is megszavaztak volna."
Ismét tanultam valamit, tehát a 2010es választáson két lehetőség volt, gyurcsány és gyurcsány ellen. Egyéb?

"2014-ben nem is szavazott rá a többség. "
De, többen szavaztak rá mint bárki másra. A világon mindenhol az nyer aki több szavazatot kap mint a többi.

"Hogy aki rá szavazott, az miért tette, azt fel nem foghatom. ilyen mazochista fideszes zombik, akik élvezik, ha kibasznak velük. Meg igazán nincs is kire szavazni."
Tehát ha nincs alternatíva, mert azok még hülyébbek, akkor mégis kire kellett volna? A négy lehetőség közül választod a kevésbé rosszat. Teljesen nonproduktív baromság amit a ballib csinál.
Se ötlete se támogatottsága nincs, de folyamatosan fikáz mindent.

És akkor el is értünk oda, hogy Kádár alatt volt egy jelölt. Most téged megakadályoz valaki abban, hogy pártot alapíts, indulj a választásokon, megnyerd és úgy kormányozz ahogy szerinted jó? Persze a saját tehetségtelenségeden kívül. Akkor milyen diktatúráról beszélsz?
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.05. 11:20:06

@Pop40: Tehát akkor nem pokoli.
Nekem ez a halodó sem rémlik egyébként. Beidéznéd, hogy mikor és ki mondta?
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.05. 11:49:08

@monddazigazatmar: "Tehát ha nincs alternatíva, mert azok még hülyébbek, akkor mégis kire kellett volna? A négy lehetőség közül választod a kevésbé rosszat."

Tehát ha 1. hülyék, 2. méghülébbek, 3. leghülyébbek, 4. tovaj banda, ami tönkreteszi az országot a négy választás, akkor az ország tönkretételére szavazol. Okos!

Én nem tudtam kire szavazni, érvénytelen szavazatot adtam le.
Válasz erre 

Sir Galahad 2016.06.05. 11:55:51

@fideszes Bróker kormány: Szaúd-Arábiába (meg a többi gazdag öbölmenti országba) nem azért nem mennek, mert ott diktatúra van, hanem mert oda egyszerűen nem engedik őket be. Érdekes, hogy a demokratikus országok közül a gazdagokba mennek, a szegényekbe nemigen. Vajon miért? Nem esetleg azért, mert a jólét érdekli őket, nem pedig a demokrácia? Próbálj meg gondolkozni, hátha sikerül!
Válasz erre 

Sir Galahad 2016.06.05. 12:04:16

@Tamás Csacsicska: Ők maguk mondják, sajtónyilatkozatokban, tüntetéseken, satöbbi. Itt egy példa róla, de van még rengeteg, gugli a barátod: mandiner.hu/cikk/20150710_petrin_laszlo_az_europai_civilizacio_krizise_es_a_saria_fenyegetese
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.05. 12:44:20

@atpijkamo107: Fárasztó vagy.
A hülye még hülyébb leghülyébb trióra kellene szavazni? Akik nem mellesleg bizonyították, hogy ők is tönkrebasznak meg ellopnak bármit? Mesélj, a másik brigád alatt nem volt korrupció, lopás, sikkasztás? A következők alatt is lesz, naivkodhatsz, de magából a rendszerből adódik, hogy tök mindegy kit fogsz megválasztani lesznek kegyeltek, akik jól fognak járni.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.05. 12:49:03

@monddazigazatmar: "a másik brigád alatt nem volt korrupció, lopás, sikkasztás?"

Ez a fidesztrollok gyakori tévedése. Egyrészt a fasz gyurcsányék század ennyi loptak és ugyanakkor tehetetlenek voltak, de a fidesz mindent ellop és ugyanakkor tönkreteszi az országot. Másrészt akármennyit is loptak volna a fasz gyurcsányék, az nem igazolja a fideszmaffiát.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.05. 13:37:28

@atpijkamo107: Századennyit, mi? És ezt arra alapozod, hogy így van és kész :D Mert te megmondtad.

Az is igen furcsa érvelés, hogy a fidesz ellop és tönkreteszi az országot. Melyik számok alapján látszik, hogy gyurcsányék jobban csináltak valamit? Vagy mi alapján teszi tönkre a fidesz az országot?

Egyébként nem igazolom a fideszmaffiát, meg mentegetem őket. Ültessék le azt aki lop. Minden oldalon. De ne legyenek illuzióid a következő brigád is ugyanezt fogja tenni.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.05. 14:12:25

@monddazigazatmar: "a fidesz ellop és tönkreteszi az országot. Melyik számok alapján látszik"

Onnan, hogy leszakadóban vagyunk európától, leszakadóban még a vidsegrádi országoktól is, sőt, űgy tűnik, hogy még Görögországtól is.

"Egyébként nem igazolom a fideszmaffiát"

Rájuk szavazo, az elég. Ha haszonélvezője vagy a tolvajlásoknak, akkor bűnöző vagy, ha nem, akkor csak buta.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.05. 14:14:52

Nem szívesen vallom be, de az elmúlt negyedszázad legjobb kormánya pont a pufajkás horné volt. Annak ellenére, hogy a fasz bokros a hozzánemértésével irtózatos károkat okozott. De a költségvetést végül is visszanyírták, megágyaztak az elkövetkezendő évek fejlődésének.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.05. 14:27:59

@atpijkamo107: Melyik számok alapján mondod azt, hogy Fletóék jobban csináltak bármit is? Ez volt a kérdés.

És mondd el bölcsek bölcse, hogy kire kéne szavazni.
Valahogy nem rémlik, hogy Hornék alatt mennyire überfasza svájci színvonalon lett volna az ország. De legyen igazad, a pufajkás volt a világmegváltó. Akkor? Kaparjuk ki és lehetjünk rá csókot, hogy felébredjen?
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.05. 14:36:54

@monddazigazatmar: "Fletóék jobban csináltak bármit is?"

Hát napokat el lehet azon vitatkozni, hogy mi a jobb, hogy a fsza gyurcsány nem csinált semmi, vagy az, hogy a fasz orbán tevőlegesen rombol. Szerintem a kettő közül az utóbbi a rosszabb.

"kire kéne szavazni"

Plillanatnyilag csak az MKKP-re tudnék szavazni. Sajnos nem egy kormányváltó erő.

"Hornék alatt mennyire überfasza svájci színvonalon lett volna az ország"

Valamit rosszul olvastál. A pufajkás megágyazott az utána következő évek fejlődésének. Olvass utána, hogy mennyire a keleti országok ksistigrise voltunk pár évig.

"Kaparjuk ki és lehetjünk rá csókot"

Hát ennél jobbat nem tudok mondani. :( De egy csontváz, egy főttkumpli, vagy egy random hajléktalan is jobban kormányozna, mint a vicces kis törpe.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.05. 14:46:18

Tehát legjobb, ha előre halad az ország. De a visszafejlődésnél már az is jobb, ha egy darabig nem haladunk sehova.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.05. 14:47:55

Ami a legnagyobb bűn, az az EU pénzek ellopása. És nem maga az ellopás a legnagyobb baj, hanem hogy 1. jóra is lehetne használni 2. a csókosok előretörésével a becsületes versenzők, ill. maga a verseny károsodik.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.05. 15:01:53

@atpijkamo107: Akkor ismét: Van bármilyen számadat arra, hogy fletóék jobban csináltak valamit?
Mert amiket én látok, hogy minden téren rosszabbak voltak. Tevőlegesen rombol? Jaj már. Mit rombolt le?

Tehát akkor az a válasz mindenre, hogy semmi? Fogalmad sincs, hogy mit kéne csinálni, sőt még olyat sem tudsz mondani akinek talán van fogalma.
De fújolsz Orbánra, aki a számok alapján egész jól csinálja a dolgokat.
Emlékeim alapján hornék annyit csináltak, hogy privatizáltak ész nélkül, eladták tizedáron a teljes energiaszektort, leértékelték a forintot és egy csomó szociális juttatást eltöröltek.
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.05. 15:04:49

@atpijkamo107: Eu pénzek ellopása. Meg a csókosok :D
Elmondom, hogy hogyan megy: Ha nemcsókos nyer akkor az rendben van és őszinte a verseny, ha csókos nyer akkor viszont diktatúra. és lopás.
Válasz erre 

fehérfarkas 2016.06.05. 15:16:17

@Rébusz: "nagyon magyarellenes éllel beszélsz, miközben borzasztóan magyarcentrikusan gondolkodsz."

Ez a magyarellenesnek nevezni a vitatársat meg a ki az igazi magyar dolgot nem erőltetném a helyedben. Ha egy vitában valakinek már csak a vitapartnerének a magyarságának a kérdőre vonása marad, akkor az eléggé nagy gáz.

Nem attól magyarellenes valaki, hogy kemény kritikát fogalmaz meg a saját hazájával kapcsolatban, De nem csodálom, ha itt tart ez az ország, ha kritikus hangnemeket magyarellenesnek bélyegzik nemcsak a fideszes-jobbikos oldalon, hanem még a liberális-baloldali-középen álló oldalon is.
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.05. 16:04:00

@monddazigazatmar: "Ha nemcsókos nyer akkor az rendben van és őszinte a verseny,"

Igen, jó eséllyel.

"ha csókos nyer akkor viszont diktatúra. és lopás. "

Igen. Eltaláltad!
Válasz erre 

monddazigazatmar 2016.06.05. 18:20:52

@atpijkamo107: Ez jó nagy baromság, azt azért vágod ugye?
Tehát aki csókos (értsd: rá lehet fogni, hogy fideszközeli) az másodrendű állampolgár, ha nyer valamit akkor ordítani kell, és sopánkodni a demokrácia miatt :D
Itt ment évekig hogy Közgép. Na, az országban van 8 cég ami ezzel foglalkozik. Ha a közgép megnyert egy pályázatot, akkor rögtön címlapon volt, minden egyes alkalommal. Az összes többit soha nem említette senki.
Amikor jött a gecigate, akkor meg az volt folyamatosan, hogy mit nem nyert meg. A minap pedig kiderült, hogy összeveszés ide vagy oda, pont ugyanannyi forgalma meg eredménye volt mint addig.
Tehát a te kis világodban ha 7 cég bármelyike kap megrendelést akkor az fasza, de ha a közgép akkor diktatúra van.
Arról már ugye nem is beszélve, hogy gyakorlatilag bárkire rá lehet fogni, hogy fideszközeli, pont ugyanúgy mint ahogy mszpközelinek is be lehet állítani. A saját példám: Ismerek fideszes irodavezetőt meg polgármestert, volt osztálytársam mszp-s képviselő, de haverom jobbikos akármi. Úgyhogy ha bármit nyernék mindig lenne olyan aki éppen vonyíthatna a demokrácia miatt.
Válasz erre 

Pop40 2016.06.06. 15:27:50

@Rébusz:

Én ezt értem, és igazad is van benne, csak attól még enyhén röhejes, mikor azok az Orbánék "hanyatló"-zzák le a Nyugatot, akiknek a szemétdombja nagyjából 2 perc alatt dőlne össze a "hanyatlók" támogatása nélkül.

És ez egészen független attól, hogy sok dolog szerintem sincs rendben jelenleg arrafelé.
Csak hát ezt ugyan már, ne egy Orbán meg a bandája mondogassa már, mert az igencsak a "más szemében a szálkát, ..."-örökbecsű tipikus esete.
Válasz erre 

Pop40 2016.06.06. 15:45:23

@Rébusz:

Ebben tökéletesen egyetértünk.
Ennek a tömegnek a zöme integrálhatatlan lesz.
Válasz erre 

Pop40 2016.06.06. 15:49:40

@monddazigazatmar:

www.google.hu/?gws_rd=ssl#q=hanyatl%C3%B3+nyugat+fidesz

Parancsolj, az első 4-5 találat kapásból ezekről a dumákról szól.
Válasz erre 

Pop40 2016.06.06. 15:55:06

@monddazigazatmar:

"Mesélj, a másik brigád alatt nem volt korrupció, lopás, sikkasztás?"

Volt, csak a tizede, mint most.
Az elvtársak mostanság nagyjából csak azt nem lopják el, ami le van betonozva. (Bár de, azt is, mert ott meg megbuherálják a közbeszerzést a betonozásra. :D)

Másfelől a fideszes maffia épp ezzel a fals hazudozással került hatalomra, hogy a nokiás-dobozos szocik után, na, majd ők. (Tudod, Pokorni mondogatta, hogy aki lopni merészel, annak le lesz vágva a keze. Szegény Pokorni, azóta ő is rájött, mennyire félreismerte az elvtársakat, csöndben is van azóta.)
Válasz erre 

Pop40 2016.06.06. 16:03:02

@monddazigazatmar:

"De fújolsz Orbánra, aki a számok alapján egész jól csinálja a dolgokat."

Muhahaha :D
Igen. A számok alapján nagyon jól csinálja.
És mit is csinál olyan veszett jól, a lopáson kívül? (azt tényleg zseniálisan csinálja, Al Capone ministránsfiú lenne mellette.)

Amúgy bőven Burkina Faso előtt vagyunk, ha épp nem csökkennek az eus támogatások a méréskor. :-)
Válasz erre 

fidesz maszop dk egykutya 2016.06.06. 17:35:17

@monddazigazatmar: melyik szám alapján? A 0,8% os utolsó előtti gdp növekedési eredmény alapján? A már nem számolt szegénységi mutatók alapján? A rekord áfa, és közpénzeltűntetés alapján?
Válasz erre 

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.08. 20:25:59

@monddazigazatmar: "Tehát aki csókos (értsd: rá lehet fogni, hogy fideszközeli) az másodrendű állampolgár, ha nyer valamit akkor ordítani kell, és sopánkodni a demokrácia miatt"

Pontosan. sógor, koma, nyerjen a magánszektorban. Pláne ha olyan tehetséges, hogy minden közbeszerzésnél ő találtatik a legjobbnak.

"Amikor jött a gecigate, akkor meg az volt folyamatosan, hogy mit nem nyert meg."

Igen, gyönyörű bizonyítáka a mérhetetlen korrupciónak.

"A minap pedig kiderült, hogy összeveszés ide vagy oda, pont ugyanannyi forgalma meg eredménye volt mint addig."

Téged valaki piszkosul átvert. Éppen hogy ereszti szélnek az embereit, adja el a cégeit, mert ő már nem nyer állami megrendelést. Próbál ezután a piacről megélni, de az nehéz mutaványank bizonyul, nem szokott hozzá.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard