Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Most már biztos, hogy a sorosozáson kívül nincs semmi mondandója a Fidesznek

Most már biztos, hogy a sorosozáson kívül nincs semmi mondandója a Fidesznek

Saját csőlátását próbálja ráerőltetni a magyarokra az Orbán-kormány. Ha igaza lenne a kormányzati propagandának, akkor Soros Györgynek nagyobb befolyása lenne a világ eseményeire, mint Donald Trumpnak, Vlagyimir Putyinnak és Ferenc pápának együttesen. Lassan a pavlovi reflex automatikusságával rántja elő a kormányzati médiahenger az amerikai multimilliomos nevét és arcképét, amikor ellenségképet kell gyártani. Szinte hihetetlen, de Kósa Lajos, Kövér László és Németh Szilárd talán már önmagát is meg tudta győzni arról, hogy az ősbűn forrása nem más, mint egy magyar származású üzletember. Épp ezért nézzünk a dolgok mögé, és lássuk, milyen témákról tereli el a figyelmet a rendületlen sorosozás!

hvg_23.jpg

Fotó: hvg.hu

Szinte már nem is emlékszünk arra, milyen egy normális ország, ahol normális kormányzás után normális választásokon dől el, ki vezeti újabb négy évig az országot. Politikusok érveltek szakpolitikai kérdésekről, nyilvános vitákban ütköztették véleményüket, reflektáltak egymás kijelentéseire. Ehelyett mi van most? A Fidesz egy zárt világba terelte a közéleti ügyeket, csakis olyan ügyekben hajlandó megnyilvánulni, melyeket maga kreált. Nincs esélyünk megtudni például, mit tervez a kormány az egészségüggyel, ehelyett befenyíti a renitens kórházigazgatókat, egy szuperkórház tervével vakítja el a szakmát és a választókat. Érdemi oktatási reformok helyett államosítja az iskolákat, központi tantervet és tankönyveket ír elő, a saját csinovnyikjait nevezi ki igazgatóknak, visszavezeti az iskolarendszert a pártállami időkbe, amikor egy zárt társadalomhoz igazították az oktatás szellemiségét. Ezek a problémák szinte minden magyar polgárt érintenek, de ehelyett nemzeti konzultációkkal zaklatják a választókat, melyek véletlenül sem a fent említett témákról szólnak.

hvg1_3.jpg

            Fotó: hvg.hu

A Fidesz hihetetlen pénzt és energiát fektet egy alternatív valóság megteremtésébe, aminek pusztán annyi értelme van, hogy az emberek arról gondolkozzanak, vitatkozzanak, amiről ők szeretnék. Már az is elég abszurd volt, amikor a kormány harcot hirdetett az államadósság ellen, vagy amikor a bankokkal hadakozott, ám annak gyakorlati haszna is lett volna, ha valóban csökkent volna az állam eladósodása, illetve, ha tényleg megmentették volna a devizahiteleseket. Orbán Viktor azonban ezeken a példákon megtanulta, hogy a valódi konfliktusok veszélyesek, az igazán kemény témákba csak a szavak szintéj szabad belemenni, mert ha például valóban meg akarták volna menteni a nyugdíjakat, akkor nem a magánnyugdíj-kassza elsíbolásával kellett volna azt kezdeni. Ezekre az esetekre jóindulattal azt mondhatjuk, hogy a kormány szabotálja a valós kormányzati feladatokat, de amit a brüsszelezéssel és sorosozással művel, már rég túlmegy ezen a határon.

Lényegében a magyar kormány igen kényelmes háborút vív, melyben ő maga építi fel saját démonait, hogy azokkal később látványosan számolhasson le.

Soros György épp azért tökéletes ellenség az Orbán-kormány számára, mert szó szerint egy falra festett ördög. Csúnyán öltögeti a nyelvét, de soha nem fog belénk marni, mert tulajdonképpen csak a kormány pingálta a falra, és egy festmény ritkán okoz valódi bosszúságot hús vér embereknek. Tökéletes alany az amerikai üzletember arra a feladatra, amire a kormány használni akarja. Olyan ellenség, aki amilyen távoli, annyira meghatározhatatlanok az eszközei és a szándékai. Soha senki nem mondta meg a magyar kormány részéről, milyen haszna származik Soros Györgynek abból, ha Európába menekültek érkeznek. Nincsenek meg azok az érvek, ellenérvek a Soros köré épített összeesküvés-elméletben, melyek mentén érdemi vitát lehetne folytatni a társadalom tagjaival vagy a politikai élet ellenzéki szereplőivel.

mno_16.jpg

Fotó: mno.hu

A nemzeti konzultációk épp ilyen helyzetekben keltik azt a benyomást, hogy a kormány valódi problémákkal foglalkozik. Valójában az úgynevezett Soros-tervet az Orbán-kormány fabrikálta azért, hogy kampányolhasson ellene. Soros György ugyanis nem állította, hogy jó Európának a tömeges bevándorlás, hogy ellenőrizetlenül kell menekülteket befogadni, a nemzeti konzultáció kérdései viszont ennek az ellenkezőjéről fogják meggyőzni a gyanútlan magyar polgárokat. Lényegében a magyar kormány igen kényelmes háborút vív, melyben ő maga építi fel saját démonait, hogy azokkal később látványosan számolhasson le. Nem hajlandó olyan valós problémákkal foglalkozni, melyek komoly szakértelmet, türelmet, hosszú távú elképzeléseket, valódi országépítésre való hajlandóságot feltételeznének. Mindig meg kell menteni bennünket, magyar polgárokat valakiktől, így aztán nem a a holnapra, hanem a jelenre koncentrálunk, és örülünk, hogy élünk. Sokkal egyszerűbb migránsozni, sorosozni, brüsszelezni, és persze négyévente komcsizni egy kicsit, mert az mindig hoz valamit a konyhára választások előtt. Mert ahogy egy dakota bölcsesség fogalmaz: „Ha a szomszédod azzal vádol, hogy részegen lepisáltad a sátrát, te vágj vissza azzal, hogy ő meg veri az asszonyt!”  

     

77 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Most már biztos, hogy a sorosozáson kívül nincs semmi mondandója a Fidesznek Tovább
Facebook Tetszik
0
77 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr6612830214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Punxsutawney Mormota 2017.09.15. 20:07:51

Ezt már rég tudjuk, hogy nincs más mondanivalójuk, de ha ez is elég? Lásd, Magyarország-Portugália meccs. Néhány világtalan, propagandista újságíró ugyan hullámzott, hogy milyen baszott jók voltunk, de a valóság az, hogy a portugálok pont annyit adtak ki magukból, amennyi a a győzelemhez kellett. A végén ugyan majdnem rábasztak, de ezt már nem jegyzi fel senki... Minek gürcölje magát halálra Orbán baba és a negyven rablója, hogy ha ennyi is elég? Minek szakadjanak meg, amikor egy Botka jelenti az ellenpólust?
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.09.15. 20:10:19

Nos, a fidesznek már nem is kell több. A nagyüzemi lopás megy, a state capture kész, a hatalmi ágak nekik dolgoznak. Arra kell ügyelnie, hogy az ostoba 2 millió szavazóját megtartsa, és ehhez elég a sorosozás / migráncsozás. Kreáltak egy szitokszavat, amit mindenkire rámondanak, aki kritikát fogalmaz meg (libsi sorosbérenc). Ezzel a 2 millió hülye szemében egyből hiteltelenné is teszik, legyen az bárki. Emellett még az fontos, hogy másnak ne legyen egyben ennyi szavazója, de egyelőre ez is megvan nekik.
Válasz erre 

morph on deer 2017.09.15. 20:23:53

Valami hihetetlenül szánalmas egy népség vagyunk, ha a felcsúti ganajtúró és bandája ilyen óvodás szintű maszlaggal képes hülyét csinálni akár még két millió zombiból is, míg a másik oldal meg a maradékkal sajnáltatja magát...

Nem érdemlünk jobbat, és pont!
Válasz erre 

2017.09.15. 20:35:06

Hétköznapi Csalódások: www.youtube.com/watch?v=yoRjREpfHpg
Válasz erre 

dare 2017.09.15. 20:36:42

Ez a nemzeti konzultáció, amivel most szembesültünk, az először is megdöbbentő, és megrázó...és az első szavak szerint minősíthetetlen.

Én már csak arra a cizelláltan megfogalmazott kérdésre leszek kíváncsi, amivel tovább tudják szítani a feszkót.
Egyetért-e ön azzal, hogy magyarságunk és nemzeti öntudatunk megőrzése érdekében, a haza, család, becsület értékeket szem előtt tartva, a kormány az önök védelme érdekében harcoljon, és ne fogadja el a nemzeti közösségünk szétzilálására törő, Soros György által kitervelt, aljas, manipulatív nemzetrontó, mestertervet?
a: igen
b: nem (hazaáruló)
Válasz erre 

2017.09.15. 20:38:56

@Punxsutawney Mormota:

A magyar focistáknak nem milliókat kellene adni, hanem 50 botütés/koponya ha döntetlenre végeznek egy külföldi csapattal, 100 botütés/koponya ha kikapnak, 200 botütés/koponya, ha 4 gólllal vagy annál többel kapnak ki.
Válasz erre 

2017.09.15. 20:39:37

Válogatott és klubszinten is!
Válasz erre 

dare 2017.09.15. 20:41:21

@Tweed: Azért 200 koponyaütés nagyon kellemetlen tud ám lenni. :D
Válasz erre 

Tweed (törölt) 2017.09.15. 20:49:08

@dare: :D
Mondj egy érvet ellene? :D
Ezek pancserek nem futballisták.
Válasz erre 

dare 2017.09.15. 20:55:03

@Tweed: Tudok jobbat.
Ezek a pénzért még a verést is elviselnék.
Győztes meccs: 1 millió
Vesztes meccs: -1 millió
Döntetlen : -500 ezer
Havi fizetés: nem 7-8 millió, hanem csak 1 (olyan lágyszívű vagyok, el is morzsolok egy könnycseppet).
Ez talán hatna.
Válasz erre 

megadeth1 2017.09.15. 21:03:39

De rábasznának, ha elpatkolna az öreg a választások előtt...
Válasz erre 

MACISAJT 2017.09.15. 21:13:04

No de vissza george soros bácsihoz és az ő Magyarországgal kapcsolatos "áldásos" tevékenységére.

Hallott még valaki az un. Kékszalag Bizottságról?

Erről 1995-ben Rabár Ferenc így számolt be a Magyar Nemzetben egy újságcikkben.

„Antall József szólt nekem 1990. februárjában, hogy lesz Londonban egy tárgyalás, melyet Soros György szervez és témája a magyar adóssághiány kezelési módja. A meghívót Soros György elküldte az akkor alakuló pártok közgazdasági szakértőinek. Tardos Márton fogta össze az utazási ügyeket, s tőle kaptam egy előkészítő anyagot, amelyet tudomásom szerint Szalkai István, az MNB korábbi elnökhelyettese készített. Az írást áttanulmányoztam, és konzultáltam róla Tardos Mártonnal. Ezután ment ki a csapat Londonba. A látogatás magánjellegű volt, noha az akkori kormány (a Németh Miklós vezette kormányról van szó) néhány szakértője is részt vett a csapatban. Az angol fővárosba Tardos Márton, Surányi György, Csillag István, Szalkai István, valamint jómagam utaztunk el, és Antall József kérésére csatlakoztak hozzánk az ő külföldi szakértői: Tar Pál és Osváth György.
Az 1990-es választások előtt esélyesnek tekintett pártok képviselőiből és a velük már kapcsolatban álló kormányzati szakértőkből tevődött ki a csoport.
A megbeszélések nemcsak az adósság kezeléséről, hanem a követendő privatizációs stratégiáról is zajlottak. A kétnapos londoni vizit keretében a Rothschild Bankházzal kizárólag a privatizációról tárgyaltunk. A második napon Soros György a Wallburg Bankház szakértőit hívta meg, és e társaságban ismertette az adósságállománnyal kapcsolatos téziseit. Az elképzelés gerince az előzetes tanulmányban is szerepelt már, lényege egy „debt equity swapping” művelet volt, azaz az adósságért a hitelkezelőknek magyar tulajdonnal fizettünk volna. Ez szorosan kapcsolódott a privatizáció kérdéséhez, hiszen a részvénytársasággá alakított magyar vállalatok papírjait kellett volna a hitelezők rendelkezésére bocsátani. Önkéntes hitel- vagy kamatelengedésre nem volt esélyünk. A velünk csak kicsit is szimpatizáló külföldi bankárok egyértelművé tették: az adósság-elengedési kérelmek csak rontanának a helyzeten.”

A Rabár interjúra ugyancsak a Magyar Nemzetben, 1995. augusztus 26-án válaszol Szakolczai György, a Budapesti Műszaki Egyetem közgazdászprofesszora.
Szakolczai megjegyzi hogy: „ezek a magánjellegűnek mondott beszélgetések meghatározták az ország sorsát!”
„A helyzet tehát az – folytatja Szakolczai, aki egyben a londoni látogatás végeredményét is ismerteti, hogy a Kékszalag Bizottság által megnevezett és semmiféle alkotmányos felhatalmazással nem rendelkező, és tárgyalásainak tartalmat mindeddig szigorúan homályban tartó csoport megbeszéléseinek (vagy akár hallgatólagos megállapodásainak) folytán alakultak ki a rendszerváltás utáni magyar gazdaság – sőt társadalompolitika – legfontosabb alapelvei! Ezek szerint Magyarország – és egyedül Magyarország: a.) nem kezdeményez adósságkönnyítést, b) elutasítja a reprivatizáció minden formáját, c) kizárja a széles rétegeket a nemzeti termelőtőke tulajdonából, és d) megindítja a nemzeti termelőtőke külföldiek javára való nagymennyiségű értékesítését, bevételszerzési célból.”

Hát így. Szerencsétlen antallékat úgy megzsarolták, hogy ijedtükben még a kádár-grósz elődök adósságait és kamatos kamatait is bevállalták..
Miközben a lengyelek és a bolgárok röhögve feleztek...
És akkor a dicsőséges mszp-szdsz kétharmad alatti suchmannosításról még nem is beszéltem.
Válasz erre 

panteon 2017.09.15. 21:17:17

Sajnos vidéken van nagyon sok iskolázatlan idióta paraszt aki nem gondolkodik,nem olvas, nem tájékozódik, csak benyelnek mindent.
Megkérdezték Kósa Lajcsit, hogy "hány aláírást kell gyűjteni", hogy megállítsuk Brüsszelt?!!
Megkérdezték, hogy tudják-e honnan jön ez a sok migráncs? "Hát Brüsszelből!!"
És miért kell félni tőlük? "Mert ha ezeknek nem tetszik valami, akkor felrobbancsák magukat!!!"
Az ész megáll!!!
Az ilyen vidéki tirpákok gyűjtöttek Izaurának is.
De most tényleg, vidéken ennyi iskolázatlan, primitív,sutyerák van? Ott nincs NET? Nincs Rádió, TV?
Csak M1 van meg Magyar narancs?
Ja, még megkérdezték azt is,hogy mi a véleménye Soros György-ről!
Csak annyi volt a válasz:"utálom mert egy köcsög!"
Válasz erre 

hegecz25 2017.09.15. 21:21:32

Ne hagyjuk, hogy Soros nevessen a vécén!
Válasz erre 

dare 2017.09.15. 21:39:12

@panteon: Megvezethetők, mivel az objektív tájékoztatás egyik oldalnak sem az erőssége, ezért sokszor kocsmapolitika, lócára kiülős szinten vitatják meg a dolgokat, és aki a leghangosabban, legmagabiztosabban adja elő az érvelését, azt fogadják el igazságnak.
Vannak józanabb hangok is, csak azok nem szeretnek hangosan érvelni, ezáltal a mondanivalójuk nem talál értő fülekre, a magasabb tónus elnyomja a halk cincogást.
Mindig jobb hangosan szidni és káromkodni, mint értelmes gondolatmeneteket végighallgatni, és rajtuk elgondolkodni.
Egyébként nem magas ez a tanulatlan tömeg, kevesebb mint hinnék sokan, csak a frusztráltságukat remek témákkal tudja táplálni a kormány.
Ezen az étkeztetésen egy gazdasági válság sokat segítene.
Mert a nép felejt, és nagyon könnyen felejt, és pillanatok alatt lesz a barátból ellenség.
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.09.15. 21:41:15

@Tweed: Miután mindent kipróbáltunk, kíváncsi vagyok, hogy hova vezetne az általad felvetetett észak-koreai-threatment :D
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2017.09.15. 21:45:16

@MACISAJT:
"Szerencsétlen antallékat úgy megzsarolták, hogy ijedtükben még a kádár-grósz elődök adósságait és kamatos kamatait is bevállalták..
Miközben a lengyelek és a bolgárok röhögve feleztek..."

Szerinted nem fontolták meg ezerszer is, hogy melyik a jobb stratégia? Fizetni tovább az adósságot, megbízható adósnak lenni, kapni kedvezményes hitelt, vagy elismerni, hogy csődben van az ország, a hiteleit nem tudja fizetni, és csak magas kamatra kaphat hitelt????
Válasz erre 

Proud Mary 2017.09.15. 21:48:51

@Punxsutawney Mormota: @Félek a soros tervtől Viktor véggyé meg!: @morph on deer: @Tweed: @dare: HÖRÖGJETEK LIBSIK!!! ZENE FÜLEIMNEK!!!!!
Válasz erre 

Proud Mary 2017.09.15. 21:50:32

@panteon: jaja, csak a nagykörúti romkocsmákon kívül mindenki mucsai :DDD szánalmas szardarabka vagy te is meg a fajtád is
Válasz erre 

morph on deer 2017.09.15. 21:53:54

@MACISAJT:
"No de vissza george soros bácsihoz és az ő Magyarországgal kapcsolatos "áldásos" tevékenységére."

Az én gondom nem Soros megitélésével van, - végül is mindenki azt gondol- és mond amit akar, - hanem azzal, hogy egy egész országot lehet tematizálni egyetlen személy elleni gyűlölet-hadjárattal, hogy egy ország kormányának programja kimerül abban, hogy "Soros"!

Ez azért méretes szegénységi bizonyítvány, akárhonnan nézve is!

Ennél már csak az szánalmasabb, ha az ember netán mégis hitelt adna annak az abszurd agymenésnek, hogy "Soros az ország tönkretételére törekszik", akkor milyen töketlen az a kormányzat, amelyik ezt a "tönkretételt" plakátokkal és kérdőívekkel akarja megakadályozni?

"Maaargit!" - kérdezte a költő, - "nooormális..?"
Válasz erre 

morph on deer 2017.09.15. 21:54:52

@MACISAJT:
Egyébként az idézet érdekes volt, kösz!
Válasz erre 

Punxsutawney Mormota 2017.09.15. 22:00:49

@Proud Mary: Azért gondolkodj el azon, szellemi közmunkás, hogy ha egyszer kihajít a gazdád, akkor mihesz fogsz kezdeni!
Válasz erre 

Tweed (törölt) 2017.09.15. 22:04:52

@Punxsutawney Mormota:

Mi lenne? Mi lenne? Maximum elmenekülnének Andorrába és Máltára a másodosztályba légiósnak, mert az első osztály még ott is magas léc lenne nekik.
Válasz erre 

Tweed (törölt) 2017.09.15. 22:06:58

@Proud Mary:

Nem vagyok libsi nem vagyok narancsagyú majom. Utálom az egész gengeszterváltó politikai elitet az élen a tulok orbánnal együtt.
Válasz erre 

dare 2017.09.15. 22:17:28

@Proud Mary: hörg..hörg..hörög..hörög...hörg...
Tessék, libsi zene:youtu.be/YqofWYA_6Qc
Válasz erre 

Le Orme 2 2017.09.15. 22:19:08

Soros ténykedése valóban kártékony, ez nem vitatéma. Ez a cikk tele van ócska, buta, téves megállapításokkal. "Pl: államosítja az iskolákat, központi tantervet és tankönyveket ír elő" Mi az, hogy államosítja? Mindig is állami finanszírozásúak és államiak voltak az iskolák. A központi tanterv helyes, az egységes tankönyvek is kedvezők.
"Nincs esélyünk megtudni például, mit tervez a kormány az egészségüggyel" Ugyan, ez tudható.
"A Fidesz hihetetlen pénzt és energiát fektet egy alternatív valóság megteremtésébe" A Gyurcsány kormány többet költött propagandára. Ráadásul Gyurcsányék hazudtak, Orbánék tájékoztatnak.
"annak gyakorlati haszna is lett volna, ha valóban csökkent volna az állam eladósodása" Valóban csökkent az államadósság. Ez szenzációs eredmény.
"ha tényleg megmentették volna a devizahiteleseket" És tényleg megmentették. 2000 milliárd forintot csoportosítottak át a bankoktól a hitelt felvevőkhöz. Ma 70%-kal lenne magasabb a törlesztőrészlet, ha nem lépnek két és fél éve.
Válasz erre 

dare 2017.09.15. 22:37:33

@Le Orme 2: " Orbánék tájékoztatnak"
Amikor nincs rajtuk a titkosítási vágy, és nem uralkodik el rajtuk a buta paraszt ne tudjon mindenről szándék. :D

Mi az a Soros terv?
Válasz erre 

Medgar 2017.09.15. 22:50:50

www.politico.eu/article/viktor-orban-migration-eu-has-won-the-argument/

"No one in Brussels wants to say it out loud, but Viktor Orbán is winning the migration debate."
Válasz erre 

Le Orme 2 2017.09.15. 22:56:54

"Mi az a Soros terv?" A migráció kapcsán használják, ezt Soros sokszor elmondta már. De értelmesnek tartanám használni általánosabban is, mint a buzik, gyilkosok, drogosok, jogtiprók segítésére, a társadalom szétverésére irányuló szándékot.
Válasz erre 

dare 2017.09.15. 23:01:43

@Medgar: Ez mind szép és jó.
Csak 2 évvel előztem meg ezt a hírt.
Előzzük meg a kérdést, találjuk ki miért is kell most nekünk a kormánnyal konzultálnunk, és talán belelátunk egy kicsit a fejükbe. :D
Talán te informáltabb és naprakészebb vagy a kormány ügyeiben, ezért kérlek találjuk ki a következő kérdésre a választ.
Mi az a Soros terv?
Mit akarnak kérdezni?
Válasz erre 

dare 2017.09.15. 23:02:46

@Le Orme 2: Ezt értem, de ez így túl általános.
Mit akarnak kérdezni?
Válasz erre 

Le Orme 2 2017.09.15. 23:10:15

.@dare: tök mindegy, majd ugyis megtudjuk, ha tényleg lesz konzultáció róla
Válasz erre 

dare 2017.09.15. 23:15:47

@Le Orme 2: Oké, türelmesen kivárjuk.
Afelől nincs kétségem, hogy lesz.
Ezt olyan hirtelen dobták be, ami nem is enged más alternatívát megvalósulni.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.09.15. 23:29:05

@Proud Mary: Ezt én nem veszem magamra, nem tudom, hogy miért nekem címezted, én nem vagyok libsi, jelentsen ezt bármit narancsföldön. De azért az anyádat, azt. Remélem, ez is zene, te viktorbuzuló, te.
Válasz erre 

Európai téridő 2017.09.15. 23:34:11

Egy csomó mindent elmondtak már, ha akkor nem akartatok rá odafigyelni, az a ti bajotok, még egyszer úgy látszik, nem mondják el.
Válasz erre 

Gyurcsány csak 20 százalékot loptunk Ferenc 2017.09.15. 23:40:59

Mekkora hazugsag, hogy mindenrol Soros tehet, amikor valojaban, mindenrol Putyin tehet, ahogy azt baloldal rendkivul korrekten, es megalapozottan hirdeti a mediaiban.
Válasz erre 

feketeesfeher 2017.09.16. 05:06:38

@Le Orme 2: Te melyik fideszes alternatív univerzumban élsz?
:)))
Válasz erre 

MACISAJT 2017.09.16. 07:14:42

És ha valaki azzal érvelne hogy ez egy 88 éves trotty,akinek fejében több a mész mint az ész...
azt tájékoztatom hogy gondoskodott utód(ok)ról, a hálózat működése biztosított...
Alex Soros máris létrehozta az Alexander Soros Alapítványt, amelynek meghirdetett célja a "társadalmi igazságosság és az emberi jogok előmozdítása".(muhaha)

"Van, ami ösztönözzön: meg kell felelnem a nevemnek. Ha kudarcot vallok, akkor én is csak egy leszek az elkényeztetett lusta milliomos csemeték közül" - mondta a The New York Times című lapnak.

Alex öccsével , Gregoryval és anyjuk a ma férjétől elváltan élő Susan Weber Soros ...

Ja és persze " Háttérhatalom", az olyan nincs, forgatják szemeiket a ballibák.
Tényleg.
Az 1921-ben elfogadott törvény, az Independent Treasury Act, (független kincstári törvény) lényegében átengedte a Federal Reserve System-nek, a FED-nek, vagyis egy 100%-osan magántulajdonban álló pénzkartellnek az Egyesült Államok pénzrendszerének, valamint Pénzügyminisztériumának az ellenőrzését. Érdemes felsorolni, hogy az Egyesült Államok központi bankjának a szerepét betöltő magánkartellnek, a FED-nek, mely bankok (illetve jelenlegi jogutódaik) a tulajdonosai:

- Rothschild Bank of London
- Rothschild Bank of Berlin
- Warburg Bank of Hamburg
- Warburg Bank of Amsterdam
- Lazard Brothers of Paris
- Israel Moses Seif Banks of Italy
- Chase Manhattan Bank of New York
- Goldman, Sachs of New York
- Lehman Brothers of New York
- Kuhn, Loeb Bank of New York

----

* És ha még valaki kér bónuszt, megnézheti hogyan robbant ki az 1929-1933 közötti gazdasági világválság, illetve a 2008-as,máig tartó gazdasági világválság amit a Lehmann Brothers bedőlése volt képes előidézni...
Válasz erre 

guvat 2017.09.16. 07:22:42

Gonosz ember az, aki bár tudja, hogy Soros György emberek és népek gazdaggá és boldoggá tételével alapozta meg vagyonát, most azt hiszi, hogy éppen nekünk akar rosszat! Ő csupa olyan társaságot támogat, akik egy erős, szuverén Magyarország megvalósításán munkálkodnak, ahol boldogan élne együtt az imám a rabbival és az oroszlánok a báránykák mellet legelnék a zsenge, zöld füvecskét....
Válasz erre 

MACISAJT 2017.09.16. 07:34:40

Arról hogy szegény Soros George-t bánccsák már mindenfelé, már az USA hivatalos szintjén is, nemcsak a gazfasiszta Magyarországon is , csak az Economist őt mosdató cikkéből értesülhettünk:

www.economist.com/news/united-states/21722176-attacked-politicians-washington-skopje-george-soros-runs-gauntlet

'A group of senators wrote to Rex Tillerson, the secretary of state, and a clutch of congressmen to the comptroller-general, taking aim at the same detail: the role of USAID, America’s foreign-aid agency, in Macedonia, specifically its collaboration with the local arm of Mr Soros’s Open Society Foundations (OSF)."

Még olvasni is borzalom:P
Még az hogy "Steve King, a Republican congressman, called Mr Soros a “Marxist billionaire”."...hát ez virtigli ántiszemitizmus...

Muhaha
Válasz erre 

tireless treehugger 2017.09.16. 08:37:49

@MACISAJT:

Tárgyaláson nem zsarolás törénik hanm az álláspontok ismertetése és közelítése.
A hitelezőinknek volt egy elképzelésük hogy mit akarnak, a magyarok meg elfogadták.
Ennyi.

A magyar és usa pénzrendszer nem ugyanaz, az usa pénzt magánbankok állítják elő. Ezért lett a $ világpénz, a forint meg vécépapír. Nagyon sok ország van ahol a pénzrendszert államilag felügyelt magántársaságok szervezik, így marad politika független de ellenőrzött. És mindezek az országok jobban teljesítenek, stabilabb és színvonalasabb életet produkálnak. A politikusok és állami bürokraták által vezetett gazdaságok pedig egyik válságból a másikba bukdácsolnak, hogy aztán mindig a magánbankok mentsék ki őket az összeomlásból.

Nem zsidó összeesküvés hogy usa 5 család eu 7 család tulajdonában van. Egyszerűen csak ők arra koncentráltak hogy lehetne a meglevő vagyonukat fejleszteni biztonságban tartani. Ehhez a legjobb módszer a nép/lakosság jóléte, oktatása, genetikai fejlesztése, megbízható pénzrendszer, megbízható állam, megbízható gazdaság. Az emberek többre értékelik a zsidó bankárok adta szervezettséget mint csélcsap bugris idióták általi porbafingást.
Válasz erre 

guvat 2017.09.16. 08:48:50

tireless treehugger
Az amcsik örülhetnek, hogy a rendkívüli veszélyekkel járó pénzkibocsátást szinte centekért magukra vállalják önzetlen magánemberek. Elnökök haltak bele furcsa merényletekbe, amikor ezt a tevékenységet az állammal akarták megoldani... A franc se vállalná....
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.09.16. 08:49:04

@Punxsutawney Mormota: igazad van, hogy idehozod a portugál meccset, egyrészt tökéletesen illik a témához, másrészt pedig tényleg nem szabad hagyni, hogy ezek a kurva (hisz megmondta a ferink) magyarok akár egy percre is büszkék legyenek. Bele kell verni a "bőgatyás" fejükbe, hogy hol a helyük.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.09.16. 08:51:21

@Félek a soros tervtől Viktor véggyé meg!: igen, működik a viktátor mesterterve! De akkor most mit lehet tenni ellene? Megvan, írjunk még pár index-posztot egymásnak, aztán hozzászólásokban, lehetőleg több néven, helyeseljünk egymásnak!
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.09.16. 08:58:57

@Le Orme 2: nem értem, hogy mi a bajotok gyuri bácsival, hiszen csak segíteni akar nekünk, csak mi még nem tudjuk, hogy szeretnénk, de be kéne már látnunk, hogy a félistenek szándékai is kifürkészhetetlenek. Mi lesz itt ha hurrikán jön? Ki fogja kimenekíteni a boltokból a sok bent rekedt tv-t és cipőt és miegymást ha addig nem lesz elég fekete polgártársunk? He? Ugye, gyuri bácsi erre is gondol.
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.09.16. 09:01:54

@guvat: így van, csak a sok bőgatyás turulbirka ezt még nem tudja. Ki fog itt autógumis tűzijátékot rendezni a pride
megfáradt résztvevőinek ha nem engedjük be afrikából a művészeket?
Válasz erre 

MACISAJT 2017.09.16. 09:10:29

@tireless treehugger: "A magyar és usa pénzrendszer nem ugyanaz, az usa pénzt magánbankok állítják elő. "

Nekem mondod?:P

A FED kapcsán:

Az 1873-ban, 1893-ban, majd 1907-ben kitört bankpánikok sürgetővé tették egy központi bankrendszer létrehozását, bár a központi bank gondolata népszerűtlen volt, mivel sokan tartottak attól, hogy egy központi hatóság kezébe adják a monetáris rendszer működtetését.

Az 1907-es bankpánik után a Kongresszus mégis létrehozta a Nemzeti Monetáris Bizottságot (National Monetary Commission), hogy az dolgozza ki a bankrendszer reformjának tervét. A Bizottságot Nelson W. Aldrich szenátusi republikánus vezető és pénzügyi szakértő vezette. Két részre osztotta a munkát: egy bizottság az amerikai pénzügyi rendszer mélyreható tanulmányozásába kezdett, a másik, amelyet maga Aldrich vezetett, az európai központi banki rendszereket vizsgálta meg. Aldrich Európába is ellátogatott. A központi bank gondolatának ellenzőjeként utazott el, de miután megvizsgálta Németország bankrendszerét, azzal a meggyőződéssel tért haza, hogy a központi bank jobban működik, mint a államkötvényekre épülő rendszer, amelyet korábban támogatott.

A politikusok azonban továbbra is ellenezték ezt az irányt, sőt azzal vádolták Aldrich-ot, hogy a gazdag bankárokhoz, mint J. P. Morganhez és John D. Rockefellerhez fűződő szoros kapcsolatai miatt elfogult a témában. 1910-ben Aldrich, illetve a J.P. Morgan, Rockefeller és Kuhn, Loeb, & Co. bankok képviselői 10 napra együtt félrevonultak a georgia-i Jekyll-szigetre. A megbeszéléseket Paul Warburg (Kuhn, Loeb, & Co.) irányította, és ő készítette el a későbbi Federal Reserve-törvény első vázlatát. „A Jekyll-szigeten megvitattuk és lezártuk egy egységes diszkont ráta (kamatláb) ügyét” – írta később.

A találkozó nagy jelentősége ellenére egészen 1916-ig, három évvel a törvény elfogadása utánig, titokban maradt a nyilvánosság, sőt a kormány előtt is. (Bertie Charles Forbes írt róla először egy újságcikkben.) (sic!)

A Federal Reserve, amelynek első elnöke Warburg lett, kulcsszerepet játszott az első világháború idején a szövetségesek és az USA háborús erőfeszítéseinek finanszírozásában.
Jogállása

A Federal Reserve rendszert az 1913. december 23-án elfogadott Federal Reserve-törvény hozta létre. A Federal Reserve Bankok 1914. november 16-án kezdték meg működésüket. A törvény egyúttal megnyitotta az utat a Federal Reserve bankjegyek kibocsátása előtt. A bankjegyeket a Reserve Bankok bocsátották ki és a pénzintézeteken keresztül forgalomba kerültek.

A Federal Reserve különböző részei eltérő jogállásúak. A Federal Reserve rendszer Kormányzótanácsa független szövetségi kormányügynökség. Nem kap finanszírozást a Kongresszustól és hét tagjának mandátuma átnyúlik az USA elnöke, illetve a Kongresszus ciklusain. Ha egy tagját kinevezték, ezután már függetlenül dolgozik. A Kormányzótanácsnak évente jelentést kell benyújtania tevékenységéről a Képviselőház elnökéhez. A tagot az USA elnöke mozdíthatja el bizonyos feltételek teljesülése esetén. A Kormányzótanács a monetáris politika kialakításáért felelős. Felügyeli és szabályozza a Federal Reserve Bankok, és általában véve az Egyesült Államok bankrendszerének működését.

A Federal Reserve Bankok vegyes státuszúak, amelyben vannak a magáncégekre és a szövetségi állami ügynökségekre jellemző elemek is. Minden tagbankjuknak van a birtokában az adott regionális Federal Reserve Bank nem átruházható részvényeiből, de ezek csak korlátozott ellenőrzési jogokat biztosítanak, a Federal Reserve Bank szervezeti és működési szabályzatát törvény állapítja meg és a tagbankok által nem megváltoztatható.
A Federal Reserve Bankok és a Federal Reserve rendszer tagbankjai felett a Kormányzótanács ellenőrzési jogkörökkel rendelkezik. A tanács hét tagját az USA elnöke nevezi ki és a Szenátus erősíti meg posztján. A tagokat 14 évre választják (kivéve azt az esetet, ha az Elnök elmozdítja a tagot), és mandátumuk általában csak egy ciklusra szólhat. Ha azonban valakit egy tag ki nem töltött mandátumába helyeznek, még egy 14 éves ciklusra kinevezhető.
Ben Shalom Bernanke, a Kormányzótanács elnöke.

A Kormányzótanács jelenlegi (2008 november) tagjai:

Ben Shalom Bernanke, elnök
Donald Kohn, alelnök
Elisabeth A. Duke*
Kevin Warsh
Randall Kroszner*

------

Becsszó, a neveket nem én találtam ki..:P
Sokat nem javított a helyzeten hogy azóta Bernaket bizonyos Janet Yellen nevű asszonyság váltotta...

Muhaha
Válasz erre 

kvadrillio 2017.09.16. 09:55:36

soros ide vagy oda, AZ LERNNE A N ORMÁLIS, HA A MAGYAR EMBEREK OLYAN JÓ ÉLETSZÍNVONALON ÉLN ÉNEK ITTHON,A SAJÁT SZÜLŐHAZÁJUKBAN, MINT AMILYEN MAGAS ÉLETSZÍNVONALON ÉLNEK A TÖBB MINT 100 ORSZÁGBAN RENESZÁNSZOZÓ SOROS ALAPÍTVÁNYOK MŰKÖDTETŐI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o)))))
Válasz erre 

kvadrillio 2017.09.16. 09:56:15

KÉRJÜK VISSZA A BIOPAROXOT !!!!!!!!! MIÓTA MEGSZÜNTETTÉK MILLIÓSZOR TÖBB EMBER HAL MEG BRONCHITISBEN, MERT A BIOPAROX ANTIVIRÁLIS SZER RÉVÉN, PONT AZT SZÜNTETTE MEG, HOGY A VÍRUS, BAKTÉRIUM REPLIKÁLÓDNI, SZAPORODNI, TERJEDNI TUDJON, ÉS LEFELÉ TOVÁBBTERJEDJEN A TOROKBÓL, LÉGCSŐBŐL A HÖRGŐKRE, TÜDŐRE, BRONCHITIST, TÜDŐGYULLADÁST, FULLADÁST, HALÁLT OKOZVA !!!!! LEHET, HOGY PONT EZ VOLT A CÉL, HOGY MINÉL TÖBBE N HALJANAK MEG ??? AZ, HOGY 1-2 EMBER NEM BÍRTA EWZT A SZERT, NEM INDOK, A LEGTÖBB ORVOSSÁGNÁL VAN ILYEN, DE A TÖBBSÉGNEK ÉLETMENTŐ, JÓL BEVÁLIK EZ A SZER !!!
HA NEM KÉPESEK UGYAN OLYAN SZERT ADNI HELYETTE, AKKOR KÉRJÜK VISSZA A TÖBBSÉGNÉL JÓL BEVÁLT INFLUENZAELLENES SZERT, A BIOPAROXOT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...és balog bácsi monitorozza a többszörös halottak számát otthon helyette !
mianmarban már többezren haltak meg egy újtipusú influenzában, mely a h1n1+sertés+madárinfluenza keveréke ! és ez ide is elér majd...
Válasz erre 

postumus mumus 2017.09.16. 11:36:40

"Soha senki nem mondta meg a magyar kormány részéről, milyen haszna származik Soros Györgynek abból, ha Európába menekültek érkeznek. Nincsenek meg azok az érvek"
Aki tud gondolkodni az meg tudja mondani. De ne a kúrmánytól várjuk a magyarázatot, mert ők annyi agysejtműködést tudnak felmutatni, mint a döglött patkányok. Soros tulajdonképpen az usa mintájára egy multikulturális szuperhatalmat szeretne látni európa helyén a vitatkozó, 2 világháborút kirobbantó kis pöcs nemzetállamok helyett. Őt tulajdonképpen egy ilyen állam mentette meg gyerekkorában az usa képében, a fasiszta nemzetiszocialista férgektől. Ha nem tudott volna oda menekülni, ma nem élne. A jelenlegi menekültek ugyanolyan cipőben vannak mint ő akkor, tehát segíteni szeretné őket. Én ezt megértem, a fideszes korrupt kapzsi faszfejek meg nem. Ilyen egyszerű. Soros haszna annyi, hogy a gyerekeknek talán nem kell mégegyszer átélnie olyan borzalmakat, amilyét neki. Anyagi haszna neki annyi, hogy a gyerekeit talán nem fosztják meg a jövőben a fideszhez hasonlatos fasiszta nemzetiszocialista rasszista patkányok.
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.09.16. 11:48:56

Soros azért ideális ellenség, mert saját magát teszi azzá

Ő a jelképe és részben a tényleges mozgatója a háttérből, a lobbistáin keresztül az intervencionalista amerikai külpolitikának, aminek a gyümölcse az ukrajnai helyzet, az arab tavasznak becézett pokoli felfordulás, beleértve a szíriai húsdarálót, az iszlamista dzsihádot

És hogy mi közünk nekünk mindehhez? Hát csak annyi, hogy ha rajta múlna nálunk is ugyanolyan polgárháborús állapotok lennének mint ezekben az országokban (Charles Gati be is jósolta). Nem rajta múlt hogy ezt megúsztuk, így csak a menekültek végtelen áradatával kell megbirkóznunk azokból az országokból, akik már részesültek a sorosi "nyitott társadalom" áldásaiból

Hogy mennyire nagyszerűek ezek az áldások, itt van egy Economist grafikon, meg lehet nézni számszerűen. Sehol a világon nem zuhantak akkorát az életlehetőségek, mint a "felszabadított" országok nagyvárosaiban: Kijevben, Tripoliban, Damaszkuszban, Bagdadban. Miközben a sanyarú elnyomás alatt sínylődő Budapesten ugyanez javult:

cdn.static-economist.com/sites/default/files/imagecache/800-width/images/2017/08/blogs/graphic-detail/20170819_woc598.png
Válasz erre 

postumus mumus 2017.09.16. 11:54:41

Soros gyurikával mi történt volna, ha akkor az usa- ban ilyen orr bánhoz hasonlatos nyomorultak vannak hatalmon? Hát bizony gyuri bácsi nem tudott volna oda menekülni, és bizony már füst formájában létezne. De szerencsére akkor volt egy liberális demokrácia a földön, akik megvédték a kicsi zsidó gyurikát.
Válasz erre 

Bolshevik 2017.09.16. 12:00:29

@dare: "Mi az a Soros terv"

a soros terv az nem létezik! de mondjuk az index pont most írt rolla hogy lehet hogy létezik de akorse az! meg valamiért soros honlapján is kinvan gondolom orbán hekerei tették oda (esetleg az oroszok azok úgyis jók hekelésben)

www.express.co.uk/news/world/616541/European-Union-Migrants-Refugees-George-Soros-Hungary-Viktor-Orban-Europe
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.09.16. 12:00:58

@postumus mumus:
Össze-vissza írsz mindenfélét, fogalmad sincs Soros életútjáról

Jóval a háború vége után dobbantott nyugatra, amikor már a komenizmus volt a módi nem pedig a fasizmus. Azt az időszakot egyébként nagyon ügyesen átvészelte, még profitálni is tudott a zsidó vagyonok konfiskálásakor, tehát szó sem igaz abból hogy az USA mentette ki

A nemzeti lét alternatívájaként felvonultatott internacionalizmust pedig nem ebből merítette, hanem már a szülői házban szívta magába az eszperantista apjától

Az meg végképp hülyeség hogy az internacionalista eszmék hívei a háború ellen vannak, elég ha megnézed mennyit háborúzik az USA. Soros gyermekkorában meg éppen a Szovjetunió volt a nagy háborúzó, neki személy szerint a finn (téli) háború miatt volt kezdettől erős averziója a Szovjetunióval szemben, még gyűjtést is indított pár éves korában

Aztán végül ugyanoda jutott Soros, mint az általa elítélt hatalmak: háborút, nyomort és pusztulást exportál oda, ahová beteszi a lábát
Válasz erre 

Bolshevik 2017.09.16. 12:01:34

@postumus mumus: igazad van nagy szerencse hogy amerikában nem egy orbánbasi féle populista majom az uralkodó! hanem egy Izíg Véri Izig Amerikai Uriember!
Válasz erre 

postumus mumus 2017.09.16. 12:02:17

@Nyomortelepy: Tévedés. Ezeket a felkeléseket nem az usa és nem soros robbantotta ki, hanem az említett országok szegénysége. Svájcban miért nem robbant ki semmilyen felkelés? Hát azért mert ott jól élnek. Én még olyan felkelésről nem hallottam, ami olyan országban robbant ki, ahol magas volt az emberek életszínvonala. Vagy a szegény embereknek el kéne tűrniük, hogy elnyomják őket? Legalább van aki megpróbál tenni ez ellen. Nem mindenki orrbáni aggyal rendelkező kretén.
Válasz erre 

Bolshevik 2017.09.16. 12:04:02

@postumus mumus: "De szerencsére akkor volt egy liberális demokrácia a földön"

igen az ötvenes évek usája az pont ugy volt liberális ahogy ma értyük pl. akkor a feketék már felszálhatak a buszra!
Válasz erre 

postumus mumus 2017.09.16. 12:06:33

@Bolshevik: Ott nem pöffeszkednek évtizedekig cigányvajdák, csuti földesurak a miniszterelnöki, pártelnöki pozícióban. Ott ha véletlenül egy kretén hatalomhoz is jut, a politikai és gazdasági rendszerük lehetőve teszi, hogy villámgyorsan elzavarják.
Válasz erre 

Bolshevik 2017.09.16. 12:08:02

@postumus mumus: igen nem csak Trump Elnök Úr volt ot hanem ojan csudás személyek mint bushék klintonék vagy akár nixon!
Válasz erre 

MACISAJT 2017.09.16. 12:13:35

@kvadrillio: "soros ide vagy oda, AZ LERNNE A N ORMÁLIS, HA A MAGYAR EMBEREK OLYAN JÓ ÉLETSZÍNVONALON ÉLN ÉNEK ITTHON,A SAJÁT SZÜLŐHAZÁJUKBAN, MINT AMILYEN MAGAS ÉLETSZÍNVONALON ÉLNEK A TÖBB MINT 100 ORSZÁGBAN RENESZÁNSZOZÓ SOROS ALAPÍTVÁNYOK MŰKÖDTETŐI"

A kettő a történelemben is mindig kizárta egymást...
Utóbbiak ugyanis csak akkor tudnak jól-és egyre jobban- élni, működni, terjeszkedni, ha mások tönkre mennek.

Hofi és Koós dalszövegét idézve:
"Ne várasd soha azt, ki téged szívből imád,
Egy macska mégsem ehet egér helyett libát.

Tudom, hogy nem rajonghat értem minden egér,
Viszont én azért vagyok, hogy te ne is legyél.
Ez van!"
Válasz erre 

MACISAJT 2017.09.16. 12:18:08

@Nyomortelepy: "fogalmad sincs Soros életútjáról"

Nemrég egy 1998-as videó interjúját közölték. Már abban is voltak érdekes mozzanatok. Pl. kibonthatnák az igazság többi részletét a holokauszttúléléséről...
Mert azért valljuk be, nem kicsit szürreális történet az amit AKKOR előadott hogy az apja, aki gazdag ügyvéd, dunai szigettel, a veszély elől olyasvalakinek adta kölcsön(örökbe?) a fiát, aki maga is a zsidó vagyonok eltulajdonításában vett részt, az ifjú schwarzzal együtt...
Ez így hogy?- kérdezné tornócki anita, néhai first babe és közszolgálati riporter.

Végigmennének mondjuk a Jelcin/zsidó maffián, hodorkovszkij, berezovszki, gusztinszkij és tsaik, a sorosok amelyek néhány év alatt gyakorlatilag szétkapták a volt Szovjetuniót és amit az 1998-as csődbe vittek(onnan hozta vissza Putyin)
index.hu/gazdasag/vilag/jukosz031103/

Aztán jöhetne a többi megtámadott ország( Franciaországban el is ítélték),Angliáig.
És végül szóba kerülhetne a "filantrop" george soros bácsi és az ő Magyarországgal kapcsolatos "áldásos" tevékenységére.
Válasz erre 

postumus mumus 2017.09.16. 12:21:04

@Nyomortelepy: Tényleg nem egyből az usaba ment, hanem angliába, ami majdnem ugyanaz, az oka pedig amit leírtam, egy szabadabb világot keresett, és megtalálta. Ezt tényleg rosszul tudtam, de ez nem változtat semmit. Soros az usa mintájára egy európai multikultúrális szuperhatalmat akar látni a civakodó európa helyett. Ha kell akkor Magyarország nélkül. Nem baj az, ha orr bán nem akar ebben résztvenni, úgysincs agyilag még azon a szinten, hogy ezt felfogja. Az elmaradott országa marad ott, ahova eddig is tartozott, a pöcegödre mélyén. Nem kötelező ebben résztvenni, csak utána ne siránkozzon, hogy balsors akit mindig tép.
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.09.16. 12:22:53

@postumus mumus:
Szíriában és Líbiában nagyon rendezett volt az élet, és nem csak a mostani apokaliptikus állapotokkal összehasonlítva. Például az egészségügyi és a szociális ellátás jobb volt mint a legtöbb arab országban, és ezerszer jobb mint fekete-Afrikában ahol viszont mégse tört ki felkelés

Az ukránok szegények voltak ugyan, mert ami kevés volt azt is ellopták a korrupt hatalmi elitek, ez most annyit változott hogy még sokkal szegényebbek lettek és a mostani hatalmi elit még korruptabb mint az előzők

De nem számít ugye, mert most legalább szabadok, és áldhatják Soros nevét az ajándékba kapott nyomorúságért
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2017.09.16. 12:38:18

A Fidesznek, van mondani valója.

Sorosnak pedig nincs jövője, nem véletlenül ajvékolnak a hívei.
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.09.16. 12:40:35

@postumus mumus:
"Soros az usa mintájára egy európai multikultúrális szuperhatalmat akar látni a civakodó európa helyett."

Európában most éppen az általa mozgatott lobbisták a legnagyobb civakodók. Csak bele kell olvasni bármelyik Soros-támogató újságba, ahol háborús retorikával követelik a visegrádi négyek megbüntetését, kizárását, gazdasági tönkretételét

Ez már gyakorlatilag a jól ismert retorika, ami mindig meg szokta előzni a tényleges háború kitörését. És hogy ezeknek az országoknak mi a bűnük? Nem akarják végrehajtani a "nem létező" Soros tervet a menekültek beteleptéséről, hát ez hallatlan, atomot rájuk
Válasz erre 

MACISAJT 2017.09.16. 12:42:22

Itt van az interjú, magyar felirattal:
www.youtube.com/watch?v=dAAt-BoYPEU
Válasz erre 

ami szabad 2017.09.16. 12:44:45

Ha eleget mondják, lesznek akik elhiszik nekik. A libatöméshez hasonló kommunikációra, mindig vannak vevők, ráadásul, ezt most szépen ráépíthetik az alapból jelenlévő zsidógyűlöletre..
Válasz erre 

VaradiJanos 2017.09.16. 13:57:39

@postumus mumus: igazad van, Európa eddig egyáltalán nem volt multikulturális, a finn, a spanyol és a román alkotta homogenitást mindenképpen bantu fűszerezéssel lehet demokratikussá menteni. Gyuri bát az isten áldja meg ezért! És a sok nácikok szégyelljék magukat, hogy ezt nem értik meg!
Válasz erre 

kvadrillio 2017.09.16. 17:10:14

2017. 09. 15. 18:39
#Esztergom
#Jobbik
#NunkovicsTibor
#VaszaryKolosKórház
#Szülészet
#Egészségügy
#Orvoselvándorlás ???????? ALFAHIR.....
Babák helyett baksis - Ezért maradhat szülészet nélkül Esztergom?
TÖMEGESEN MARADNAK EL A RENDELÉSEK DOROGON... IS !!!!!.. PL. DR. VIDA ZSUZSANNA NEUROLÓGUS RENDELÉSEI IS.....

JAHHH....RABSZOLGABÉREKRE SZERVEZI A FIZETŐS EGÉSZSÉGÜGYET A BAROMORBÁN, AKI BÉCSBEN KEZELTETI MAGÁT A MILLIÁRDOS JÖVEDELMÉBŐL...UGYEHHH..... EZÉRT AKASZTÁS JÁRNA NEKI !!!!!

SZEGÉNY DR. VIDAZSUZSIKA IS AZÉRT NEM RENDEL DOROGON, MERT ÁTMENT MAGÁNRENDELŐKBE SOK PÍZT KERESNI...

Dr. Vida Zsuzsanna - neurológia- Oxygen Medical
oxygenmedical.hu/member/dr-vida-zsuzsanna-neurologia/
Dr. Vida Zsuzsanna
a Semmelweis Orvostudományi Egyetemet kapott orvosi diplomát 1989-ben.
Ezt követően egy évet töltött ösztöndíjjal Angliában, Exeterben ...
Dr. Vida Zsuzsanna - jóAlvás Központ
www.joalvaskozpont.hu/munkatarsak-dr-vida-zsuzsanna
A
jóAlvás Központ magán-alvásdiagnosztikai és kezelő központ neves
orvosokkal, az Ön pihentető alvásáért! Budán időpontfoglalással..
Dr. Vida Zsuzsanna neurológus - Trombózisközpont
www.tromboziskozpont.hu/munkatarsaink/dr-vida-zsuzsannadr. Vida Zsuzsanna.
Stroke specialista. Specialitásai: idegregeneráció,; neurofiziológia,;
alvás és a fejfájás kivizsgálás; neuropátia kivizsgálás; stroke
utókezelés.

BAZDMEGORBÁN A FIZETŐS EGÉSZSÉGÜGYEDET !!!

EKKORA ÁTBASZÁSOKAT MEDDIG TŰR A MAGYAR NÉP ??? :o)))))))
Válasz erre 

Duplaxiii 2017.09.16. 17:30:17

Ok, valóban noncs csak ez.
De ez nem érv arra, hogy NE RÁJUK szavazzunk, vagy NE szavazzunk.
Mert egyvalami világlik még ki a nihilből, a suttyóságból, az alpári tahó mai magyar valóságból:
Hogy azoknak, akik le akarják váltani ezeket, és a szvazók támogatását szerenék (állítólag), na azoknak
MÉLG ENNYI mondanivalójuk sincs!
Mert nem is akarnak szavazókat, mert nekik sincs bázisuk.
Csak a pizíció kell, bejuti pár emberrel és felvenni négy évig a lét. A fidesz meg maradjon, mert könnyebb köpködni másokat, mint tenni, dolgozni valami jobbért.
Ez pontosan tettenérhető a "demokratikus" oldal médiájában, bloggereinél is.
Csak a másik oldal szarozása, de egy szó sincs arról, hogy a "saját" segg is mocskos és büdös...
Válasz erre 

Duplaxiii 2017.09.16. 17:36:09

@kvadrillio:
Miért ne tűrne?
Te most azt kéred számon, hogy egy egyedi probléma miatt a társadalom miért nem lép.
Nem zavar, hogy amikor a diákok mellett kellett volna kiállni, még a tanárok sem tették azt meg? Amikor a tanárok mellett kellett volna, akkor senki nem tette azt meg? Amikor Sándor Mária mellett (pontosabban mögött, mert az a remek asszony elől ment!), akkor pár százan?
És amikor ment a kamu a netadóról? Akkor az ellenzésk is beleállt a hazudozásba, mertt kellett a tömeg.
És a nép kivonult a szaros internetje, fészbúkja, okostelefonja, szelvizése miatt.
De az egészésgügyért nem fog! Az oktatásért nem fog!
Ne másokon keress fogást.
A komplett ellenzéki oldal sem ér egy fillérrel sem többet a csútiéknál, ezért tapasztalhatod, hogy a döntő többség már nem mozdul. Mert ők már Petőfik, Kossuthot várják!
Te Esztergomról írsz?
Mi van Tétényi Évával? Ott volt, megoldott sok gondot.
És a város nem állt mellé, egyszeráen Esztergom belerúgta őt az árokba.
Esztergom valójában meg sem érdemli a társadalom szimpátiáját...
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2017.09.16. 17:54:28

Index mai migrimeséi:

'Az emberek odajönnek hozzám és azt kérdezik: menni akarsz vagy maradni? Mert tudok egy teljesen biztonságos utat Németországba'
- mondta egy 19 éves szíria, aki inkább Romániában maradt és mérnökinformatikus lett.

index.hu/kulfold/2017/09/16/romania_menekult_fekete-tenger_magyarorszag_hatar/

- hazudta a tróger zsidó. Már nemcsakhogy azomfizikusok a migrik, de 19 éves korukra érik el ezt a szintet, egy idegen országban, a zsindex hazudozásai szerint...
Válasz erre 

putris72 2017.09.16. 18:11:03

@panteon:" O" te Pesti Isten!Hát mond meg,hogy mit tudunk mi rosszul, itt a kopár vidéken?Isszuk szavaitok !Követünk titeket a szakadékba!Hisz ha azt mondjátok,hogy nincs ott ,akkor az nincs is ott!Kész punktum,vita nincs!! Vagy tudod mit, látunk, és gondolkodunk!Nektek meg meghagyjuk a kiabálást,mert hát abba jók vagytok!Vagy szerinted szavazunk az ilyen ostobákra akik még arra sem emlékeznek,hogy mikor is kormányoztak,vagy mikor is vezettek egy várost??www.pecsma.hu/hirzona/pecsi-mszp-nem-termelesi-kozpontot-kellene-csinalni-pecsbol/ Vagy olyan pártokra akik letagadták a kötelező kvóta létét??Most meg már állandóvá akarják tenni felső határ nélkül?Vagy tejeszacskós kutyakölyköző Hadházy az etalon?? 7 éve kiabáljátok teli szájjal,hogy korrupció,de még egy komoly ügyet sem tudtatok felmutatni!Persze azt visszont Pestiként nem probléma,hogy építettek egy metrót amit amúgy 150 milliárdból akartak kihozni,de 450 lett!A bibi meg az,hogy több mit 160 milliárddal egyszerűen nem tudnak elszámolni!Na ez korrupció!
Válasz erre 

kvadrillio 2017.09.16. 18:49:09

2017. 09. 16. 14:22
MTI

A tökéletes rejtőzködés eszköze: a magántőkealap...ASSZTA ! HOGY EZ A KAPITALIZMUS, ÉS ENNEK A TOLVAJ KORMÁNYNAK A MŰKÖDÉSE, MENNYI LEHETŐSÉGET AD A PÉNZÜGYI CSALÁSOKRAHHH !!! :)))Másképp bujkál a nemzeti tőkésosztály
2. rész – A tökéletes rejtőzködés eszköze: a magántőkealap
meszaros lorinc2
Brückner Gergely
Brückner Gergely követés
2017.08.07. 10:48
Frissebb (1)

Hogyan gyorsítsd meg a fél ország megszerzését?

Már semmi szükség Magyarországon offshore cégekre, a magyar jog lehetőséget ad arra, hogy a gazdaság fontos szereplői, komoly cégek, szállodák, bankok vezető tulajdonosai elrejtőzzenek. Látni fogjuk, hogy a transzparencia hiánya sok szempontból káros. Ám a NER haszonélvezői valamiért nagyon beleszerettek ebbe a formába. Vagyis a magántőkealapokba.

Sok különlegessége van annak, ahogy az „új hazai tőkésosztály” (elsősorban Mészáros Lőrinc felcsúti polgármester) gyarapodik. Az új „Simicska Lajos” eddig nem ismert működési mechanizmusokat is alkalmaz. Sorozatunk első részében azt mutattuk be, hogy a nagy felhalmozás közben vajon miért kell a részesedéseket ide-oda pakolni, miért van szükség már-már
Furcsán épül a nemzeti tőkésosztály
Mészáros Lőrincék minden nap bejelentenek valami furcsa tranzakciót, ide-oda pakolgatják a cégeiket, de vajon miért?

Ezúttal azzal foglalkozunk, hogy miképpen próbálnak 2014 óta a rendszer kegyeltjei, egyes végső tulajdonosok és haszonhúzók egy újfajta metódussal elrejtőzni, a háttérben maradni. A legújabb elit ugyanis másképpen bujkál, mint elődeik.
Az offshore cégeket, az ismeretlen tulajdonosú részvénytársaságokat felváltották a magántőkealapok.
A magántőkealapok

Az elmúlt hónapokban több hírt is olvashattunk magántőkealapokról.

A Metis Magántőkealap lett az MKB 45 százalékos tulajdonosa, de már készül a Metis 2 Magántőkealap is, további 4 százalék megszerzésére.
Ausztriában vett, egykoron „buda-cashes” hátterű szállodát a Konzum PE Magántőkealap.
Mészáros Lőrinc és a tőle nem független Opimus Nyrt. megszerzett egy Status Capital nevű céget, amely elindítja a Status MPE Magántőkealapot.

Magántőkealapok. Egyre több van belőlük. Ha pedig egy illetékest megkérdezünk arról, hogy kié az adott magántőkealap, ki rakott bele pénzt, akkor a megkérdezettek őszintén felháborodnak.

Csak nem képzeli, hogy értékpapírtitkot sértek?

Ezt mondják azok, akik ilyen magántőkealapokat kezelnek, esetleg a pr-ját, sajtóját végzik egy-egy ilyen alapnak. Ki vannak képezve, elegáns jogi hivatkozással kezdenek arról mesélni, hogy milyen passzus alapján (a magántőkealapokról amúgy a kollektív befektetési formákról és kezelőikről, valamint egyes pénzügyi tárgyú törvények módosításáról szóló 2014. évi XVI. törvény rendelkezik) nem árulhatják el a tulajdonosokat, akiket amúgy jellemzően nem is ismerhetnek. Még a tűzközeliek sem.

Még azt sem mondhatjuk, hogy nincsen igazuk, valóban ilyenek a jogszabályok, de ez az egész 2014-es konstrukció a hazai szabályozás nagy szégyene.
Szabályok

Milyen szabályok vonatkoznak a magántőkealapokra? Ha egy magántőkealap nyílt végű, de zárt alapként funkcionál, vagyis nem határozza meg előre, hogy meddig működik (nyílt vég), de a tulajdonosi köre meghatározott (zárt), vagyis az alap nyilvánosan nem toborozhat befektetőket, akkor teljesen rejtőzködő maradhat a befektetői kör a nyilvánosság elől.

Az alap befektetőiről semmilyen nyilvános adatbázisból nem tudunk meg semmit. A magántőkealapnak még természetes személy ügyvezetője sincsen, csak egy másik cég, egy alapkezelő irányítja, „ügyvezeti”.
Mészáros Lőrinc a Visonta Projekt Kft. tulajdonosa a cég búzafeldolgozó üzemének alapkőletételén Visontán 2017. április 24-én.
Mészáros Lőrinc a Visonta Projekt Kft. tulajdonosa a cég búzafeldolgozó üzemének alapkőletételén Visontán 2017. április 24-én.
Fotó: Komka Péter

Nem tudjuk ki rakott pénzt a Metis Magántőkealapba, vagyis nem tudjuk, ki húz hasznot az MKB nyereségéből. Nem tudjuk, hogy ki vette meg az egykori buda-cashes brókerek osztrák szállodáját, de azt sem, hogy ki rak pénzt más ilyen alapokba. Talán Mészáros Lőrinc? Talán Szíjj László? Talán egészen más? Titok.
Annyit azért gyaníthatunk, hogy nem Mészáros Lőrinc a magántőkealapok fő befektetője,

részben azért, mert annyi mindent vállal névvel is, miért lenne szükség erre a bujkálásra. Részben azért, mert van olyan alap, amelyet az ő cége kezel, és ez összeférhetetlen lenne.
Éljen a transzparencia

A világ jobbik felén (és szeretnénk hinni, hogy Magyarország is ide tartozik) azt gondolják a jogalkotók: a társadalomnak és a gazdaságnak is hasznos az, ha tudjuk, hogy a gazdaságban ki milyen eszközökkel rendelkezik. Ennek sok oka lehet:

adózási transzparencia
pénzmosás elleni küzdelem
rejtett összefonódás, vagyis a kartellgyanú ellenőrzése
ellenséges felvásárlások elleni védekezés
a politikai korrupció elleni harc
a terrorizmusfinanszírozás elleni nemzetközi fellépés

Látni fogjuk:a magántőkealapok működése mindegyik céllal ellentétes.
Válasz erre 

kvadrillio 2017.09.16. 18:49:49

..A társadalom amúgy éppen a fenti célok miatt, joggal szeretné tudni, hogy kinek mije van. Ám aki nem transzparensen szerez vagy működtet vagyonelemeket, esetleg csak fél a kíváncsi szomszédoktól, a kölcsönért sorban álló rokonoktól, az emberrablóktól (mindenkinek van egy érthető magyarázata a bujkálásra), az – amióta a világ világ – megpróbál titkolózni.

Még esetleg akkor is, ha közpénzt kap, ha az államtól nyer el közbeszerzést. Emlékezhetünk, amikor arról szólt a vita, hogy megbízhatunk-e az Omninvest vakcinagyártóban, ha nem tudjuk kié. Nyilván nem volt egyedi eset, nyolc-tíz éve a hazai adótanácsadó cégek szakmányban gyártották a nemzetközi struktúrákat, a topmilliárdosaink is előszeretettel alkalmaztak ciprusi vagy akár egzotikusabb struktúrákat.
Az offshore-éra

2010 előtt, a szoci érában az említett adótanácsadók és a nagy székhely-alapító cégek mindenkit meggyőztek, hogy elég, ha a magyar vállalkozásnak szereznek egy egzotikus tulajdonost, azok hatóságai majd úgysem szolgáltatnak adatokat. Ám az Egyesült Államok nyomására ezek a kiskapuk szűkülni kezdtek, sok esetben kerültek nyilvánosságra a hétpecsétes titokként kezelt anyagok (például a Panama-iratok elnevezésű ügyben) még a fő titkolózó Svájc is kénytelen volt beadni a derekát.

Az egyébként vicces helyzet, hogy ma a világ legjobban rejtőzködő struktúrái már egyáltalán nem az egzotikus tengeri szigeteken, hanem az Egyesült Államok egyes tagállamaiban, illetve még mindig Svájcban és Liechtensteinben alakíthatók ki.

Mindenesetre az offshore visszaszorult, bár ha valaki egy cégregiszterben rákeres az egzotikus országokból érkező tulajdonosokra, még mindig sok furcsa struktúrát talál, de ezek végső haszonhúzói nagyon súlyos következményekkel (adócsalás, bűnszervezetben elkövetett költségvetési csalás és hasonlók) játszanak.
Van, aki többet tud

Természetesen akadhat olyan helyzet, hogy azért a hatóságok többet tudnak egy cég tulajdonosairól. Hatóság alatt nem is csak a mindent tudó titkosszolgálatokra érdemes gondolni, de vannak bejelentésköteles ágazatok.
MZS 4913
Fotó: Molnár Zsolt

Aki bankot vesz, annak a Magyar Nemzeti Bankhoz (MNB) kell erről anyagokat benyújtania, vagyis az MNB többet tudhatott az MKB tulajdonosairól, mint a sajtó. Az energiaágazat is ilyen stratégiai jelentőségű, kiemelt engedélyeztetéssel járó ágazat, ezért a Magyar Energia Hivatal (MEH) vélhetően hamarabb ismerte a MET energiakereskedő cég végső haszonhúzóit, mint a közvélemény.
A svájci bicska

És itt jön el egy egészen megdöbbentő eleme a szabályozásnak. Ha egy befektetés engedélyköteles, akkor egy adott pillanatban megtudják az illetékes hatóságok, hogy ki a gazda. Ám van erre egy régi, svájci jogászok által kedvelt trükk, az első tulajdonos bejegyzése. Vagyis a magántőkealap valamit bejelent, de a bejelentés után 3 másodperccel, az alap befektetési jegye már szabadon forgatható.

Vagyis lehet, hogy egy stróman csak néhány másodpercig tulajdonos, utána elkerül az igazi gazdához a papír, és erről már senki nem értesül. Nem kell stróman, nem kell bonyolult opciós szerződés. A baj csak az, hogy így a valódi tulajdonosokat nem ismeri az adóhivatal, a terrorizmus ellen küzdő hatóság és a többi és a többi.
Stróman
Válasz erre 

Budapest a kutyaszar városa 2017.09.16. 18:56:35

@MACISAJT: Azért érdemes lenne a komplett Fidesz - Kdnp frakció és köreik pénzügyeit, bankszámláit, üzleti hálózatát, off-shore tulajdonosi jelenlétét megvizsgálni, érdekes jelenségeket figyelhetnénk meg ...
Válasz erre 

Nyomortelepy 2017.09.16. 19:44:53

@Budapest a kutyaszar városa:
Meg azt is jó lenne tudni, honnan van pénze Ron Werber gázsijára az elempének, na és honnan telik a jobbikosok kasszája. Simon László és Czeglédy Csaba sokat tudnának mesélni, ha akarnának
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard