Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Soros vagy Tiborcz? Melyik ágyú szól nagyobbat?

Soros vagy Tiborcz? Melyik ágyú szól nagyobbat?

Végzetesen kettészakadt a magyar társadalom szociális, politikai és mentális értelemben is az elmúlt nyolc év kormányzati politikájának köszönhetően. Korábban már sokat írtunk arról, hogy egy elhibázott társadalomszemléletnek köszönhetően milliók lehetetlenülnek anyagilag, míg a tűzhöz közel lévő oligarchák, a kormánynál jól lobbizó rokonok és barátok szuperszonikus gyorsasággal gazdagodnak meg. Mivel azonban a kormányzati kommunikáció már szinte kizárólag az ellenségépítéssel van elfoglalva, a tartalmi kérdésekről szinte semmiféle társadalmi párbeszéd nem zajlik. A magyar többsége emberek mégsem veszítette el a kapcsolatát a valósággal, ami nem túl jó hír a Fidesznek a választások előtt két hónappal.

mno_21.jpg

Fotó: mno.hu

A sokak által csak Migráns 1-esnek hívott közszolgálati hírcsatorna napi 24 órában ontja az úgynevezett illegális bevándorlókról és a terrorveszélyről szóló tudósításokat, mégsem érzi úgy a magyar társadalom, hogy e kérdéskör lenne számára a legfontosabb. A tényekből kiindulva sokkal inkább az egészségügy, a szegénység és a korrupció aggasztja a magyar honpolgárokat, ami azt jelzi, hogy a durva kormányzati plakátkampány és a hozzá kapcsolódó sajtóhirdetések ellenére a magyarok többsége nem vesztette el a kapcsolatát a valós tényekkel. Ennek ellenére mégis az a párt a választások favoritja, amely teljesen belefeledkezett a migránsok iránti gyűlöletkeltésbe még akkor is, amikor kiderült, hogy valójában mégis befogadtunk több ezer menekültet. Mindez annak fényében tűnik különösen ellentmondásosnak, hogy egy minapi felmérés szerint a magyarok töredéke tart a terrorizmustól, a bevándorlás ellenőrzésének kérdése is csak 11 százalékot tölt el szorongással.

Nagyon nehéz megfejteni, hogy tulajdonképpen mi is lakozik a magyar polgárok fejében és lelkében, hiszen a Fidesz sem cuppant volna rá a menekültkérdésre és az állítólagos terrorfenyegetésre, ha a belső felmérései nem igazolták volna vissza azt, hogy a magyarok igenis vevők erre a politikára. Egyrészt a kérdések metodikája is erősen meghatározó, másrészt nagyon nem mindegy, hogy milyen előzmények után szembesítik a problémákkal az embereket. Európában szerencsére viszonylag rég történt jelentős terrorcselekmény, a déli határon pedig most alig van valami mozgás, a migráció ugyanis a balkáni útvonalon radikálisan lecsökkent. Ez nem jó hír a Fidesznek, hiszen még a kormánypárti szavazók is látják a nagy ellentmondást a hivatalos kommunikáció durva riogatása és a valós helyzet között. Nehéz megjósolni, mi lesz a helyzet április elején, de most úgy néz ki, hogy a migránsügyben kezd kiüresedni a kormányzati kommunikáció.

Akik viszont nem nézik a kormányhoz közeli televíziók híradásait, nem hallgatják a közszolgálati rádiót, vagy éppen Andy Vajna kereskedelmi adóit, azok teljesen másként élik meg napjaink történéseit, mint a Fidesz szimpatizánsai. A migráció kérdése legfeljebb azzal kerül be az úgynevezett ellenzéki médiumok híradásaiba, hogy a kormány sumák menekültpolitikáját illusztrálják a számonkérés elől menekülő fideszes potentátok nyilatkozataival. A titkon befogadott 1300 menekült ügye kikezdte ugyanis a Fidesz fő kampánytémájának élét, így most sokkal inkább ellenzéki oldalon számít már nyerő témának a magyar kormány menekültpolitikájának taglalása.

Emellett persze a Tiborcz-ügy a fő csapásirány, amellyel nem igazán tud mit kezdeni a kormány. A miniszterelnök veje a korrupcióval fertőzött magyar közélet kirakatfigurája lett az ellenzéki sajtóban, ami persze nem meglepő. Az igazi kérdés az, hogy valami leszivárog-e ezekből a korrupciógyanús ügyekből azokhoz is, akik csak kormánypárti lapokból, televíziókból és rádiókból tájékozódnak?

A válasz több tényezőtől függ, melyek egyelőre nem rajzolódnak ki a felmérésekből. Ha azt vesszük alapul, hogy elérhet egy olyan szintet a Tiborcz-botrány, amikor a kormánynak nyilvánosan meg kell védenie magát, akkor komoly kihívás elé kerül Rogán Antal propaganda minisztériuma. Ez ugyanis nem történhet másként, minthogy saját sajtóorgánumai felhasználásával kezdi tisztára mosni Orbán Viktor vejét és cégét a kormányzati kommunikáció. Ez rendkívül kockázatos lépés, hiszen annak a jele, hogy a kormány magyarázkodik, defenzívába vonul, vagyis elveszítette a kezdeményezést a kampányban.

Az Elios gyanús ügyleteiről csak addig lehet hallgatni, amíg a Fidesz szavazói kíváncsiságukban át nem kapcsolnak egy ellenzéki hangvételű csatornára, vagy bele nem lapoznak egy kormánykritikus újságba. Nehéz patikamérlegen kimérni, meddig érdemes az MTI-t arra utasítani, hogy ha ír is az ügyészségi nyomozásról, Tiborcz neve véletlenül se szerepeljen a tudósításban. Így fordulhat elő, hogy a szorongatott, megnyirbált, folyamatosan vegzált ellenzéki orgánumok kikényszeríthetik a kormánymédiából a szakmai minimumot, vagyis kénytelenek legyenek érdemben tájékoztatni saját olvasótáborukat arról, hogy egyáltalán van egy ilyen ügy.

A politikai elemzők véleménye megegyezik abban, hogy az előttünk álló parlamenti választás végeredmény e azon múlik, hogy a Fidesznek sikerül-e egyben tartania azt a mintegy 2,2 milliós szavazótábort, amely biztosítja számára a kétharmados többséget az országgyűlésben. Amennyiben megreccsen ez a tábor, akkor a leszakadó százezrek vagy távol maradnak az urnáktól, vagy keresnek maguknak egy olyan ellenzéki erőt, amely következetes a korrupció elleni harcban, illetve a migráció elutasításában.

hvg_31.jpg

Fotó:hvg.hu

Ez a párt csakis a Jobbik lehet, így érthető, ha a Fidesz minden dühével Vona Gábort és pártját támadja. Jól tudják, hogy akár az abszolút többség elérése is veszélybe kerül, ha az Elios-ügy ráég a kormánypártra, így, ha az időhúzás, sumákolás, mellébeszélés már nem hoz eredményt, valamilyen magyarázatot kell adniuk a saját táboruknak. Az ügy odáig is juthat, hogy akár egy miniszterelnök-jelölti vitára is rákényszerülhet, melyben megpróbálhatja tisztára mosni a vejét, és természetesen a saját nevét. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha egy nyereg feltöri a feneked, ne mentegetőzz azzal, hogy a rokonodtól kaptad ajándékba.”

294 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Soros vagy Tiborcz? Melyik ágyú szól nagyobbat? Tovább
Facebook Tetszik
0
294 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt
  • Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége Így néz ki Trump és Orbán gazdasági semlegessége

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr2313667728

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tisztességes Bírói Magatartásért önszerveződő szövetség működési keretei 2018.02.15. 14:04:41

ALAPVETÉSEK - ALAPÉRTÉKEK Egyeztetések és pontosítások utáni és elfogadás előtti állapot 2018.02.14 I. Szövetségünknek és az azt alkotó szervezeteknek egy közös célja van, amely a nevünkben szerepel. Tisztességes bírói magatartás elérése...

Trackback: Németh Szilárd hisztisérve és alusityakja 2018.02.15. 00:39:06

2018 februárjának 13. esős-havas-szürke napján egy egész ország aggódhatott Németh – barátainak Rezsikiller – Szilárd fideszes politikusért. - Édes bogaram! – sóhajthatott fel sok aggódó KDNP-s nagymama. – Kemény fából faragták, nem lesz ennek semmi ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (294)
Az utolsó 100 komment:

VáradiJános 2018.02.15. 18:32:35

@Bolshevik: megvette a portfoliot a habony vagy a vajna vagy a putin
Válasz erre 

Lajos Csánó 2018.02.15. 18:33:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mennye igazad van!Ez a hülye Soros nem a nyakunkba segítette ezt az ország legnagyobb kártevőjét Orbánt!
Válasz erre 

Bolshevik 2018.02.15. 18:36:12

@VáradiJános: jah csodálkozam is, mostanában tömve van pozitív gazdasági hírekkel.

Itt van pl. a "román minimálbér beérte a magyart" hazugsága kielemezve:
www.portfolio.hu/gazdasag/akkora-alhirt-leplezunk-le-a-berekrol-hogy-a-fal-adja-a-masikat.275785.html
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.02.15. 18:55:48

@rabelais:
Ha csak egy gyíkember lenne Soros.

Soros sokkal rosszabb és a nyitott társadalom maffia-filozófiája is.

És nem árt ha azt is tudod, mi a módszerük, az ateista-zsidó filozófusok szeretik egymás fenekét körbe nyalni, majd a kiválasztott nép fiai láng eszét agyon dicsérni.

És épen itt van egy kis bökkenő, azon túlmenően, hogy túlságosan elszemtelenedtek és túlságosan magabiztosak lettek.

Ez a meccs még nincs lefutva.

U.i. rabelais · ateistaklub.blog.hu, üzenet Brendelnek a soros-ügynöknek: Matyi a "te qurva anyád" és nem a hívő keresztényeké, ne ugass bele a teológia tudományába.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.15. 19:15:57

@Jakab.gipsz: így van, Soros nem csak gyíkember, de ... hu, várjál,nem tudom a hülyeségedet fokozi, kimaxoltad a hülyeséget.:)
Válasz erre 

nyugdíjas1 2018.02.15. 19:18:13

Én egy évig ingadoztam az első FIDESZ-kormány idején,hátha ezek jobbak lesznek,mint az MSZP.Tévedtem, csodák nincsenek. Ezek még rosszabbak.
Válasz erre 

nyugdíjas1 2018.02.15. 19:22:18

@midnightcoder2: ez jó!
Válasz erre 

közép dunántúli régió 2018.02.15. 19:23:15

@Jakab.gipsz: vedd már be a gyógyszereid!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.15. 19:27:27

@s:

"Szánalmas korcs vagy."

Egyszer már elfordíthatnád a tekinteted a tükörről.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.15. 19:28:36

@arckönyv:

"felesleges volt nekiállni bizonygatni, pontosan tudom hogyan gondolkoznak a hülyék. "

Az eddigiekből is sejtettem, hogy önismeretből kiváló vagy.
Válasz erre 

Gyúrótermi BUNKÓ 2018.02.15. 19:29:17

Nincs ertelme szavazni, a fideszt ugysem lehet levaltani, a balodal meg egy rakas szar.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.15. 19:30:31

@invalid user name:

Vicces, hogy te még mindig a lopós alkalmazottnál vagy leragadva.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.15. 19:36:59

@invalid user name:

"Nem mondták még neked, hogy magadból indulsz ki?"

Nem mondhatták, mivel soha életemben nem loptam. De örülök, hogy neked volt hol megismerned, már a családon belül lehetett épp elég példaképed. Pl. édesanyád, aki markecolásért ült 5 évet, mert meglopta a részeg kuncsaftjait.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.15. 19:40:16

@Mr Elios:

"a gumilövedék nem éles lőszer"

Amivel ki lehet lőni az ember szemét, az éles lőszer. Ami lövedéket tartalmaz, az éles lőszer. Vaktölténnyel max. fél méterről lehet sérülést okozni, de akkor is csak égési sérülések keletkeznek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.15. 19:43:12

@Lajos Csánó:

"Mennye igazad van!Ez a hülye Soros nem a nyakunkba segítette ezt az ország legnagyobb kártevőjét Orbánt!"

Bizony, és ezzel óriási kárt okozott az országnak.

NA DE ezek után ki az a marha, aki újra megbízik a tanácsaiban??? STOP SOROS, hogy ne ültethessen a nyakunkba egy újabb diktátort, ne okozhasson még több kárt az országnak!!! Egyszer elég volt, SOHA TÖBBET!
Válasz erre 

ami szabad 2018.02.15. 19:49:31

@Behajtó70: Nézz utána, rosszul tudod.
Válasz erre 

ami szabad 2018.02.15. 19:50:12

@Gyúrótermi BUNKÓ: @Behajtó70: Nézz utána, rosszul tudod.
Válasz erre 

ami szabad 2018.02.15. 19:53:53

@Gyúrótermi BUNKÓ: Szerintem igenis el KELL menni szavazni. Ha önként lemondasz róla, akkor tényleg nem kell ide semmiféle demokrácia! Ha sokan elmegyünk szavazni, az legalább valós legitimáció, akkor - ha a csalás kivédhető- legalább a valós akarat alapján kerül oda az, aki. Ha a fidesz nyer magas részvételi arány mellett is, akkor nekünk, akik úgy gondoljuk, hogy ez nem jó az országnak, tudomásul kell venni, hogy valóban sokan EZT akarják, mi vagyunk a kisebbség, akik nem, és az is a demokrácia, hogy akkor ezt meg mi fogadjuk el.
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.15. 19:55:41

@Kivlov: helyette te szopsz ingyen. gratulálok!
Válasz erre 

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2018.02.15. 20:04:55

Egyelőre kár reménykedni abban, hogy bármilyen botrány, nyílt színi lopás, szó szerint bármi is megrengetheti a fidesz-bűnszervezet nyerési esélyét a választáson. Természetesen nem lehet ilyen, hiszen a teljesen agymosott 2 millió közeli zombijuk mindenképpen rájuk fog szavazni. És az bőven elég is lesz a szétszórt, és összefogásra képtelen ellenzék mellett. Ez ilyen egyszerű. Választáson nem lehet nyerni ellenük, amíg ott van az a 2 millió agyhalott.
Viszont, fejétől bűzlik ez a hal is. Ha levágják a fejet... vagy várjunk csak, ez itt lehet, hogy egy hidra, szóval fejeket, akkor... Akkor bizony a sok büdös patkány menekülőre fogná.
Válasz erre 

Baloldalt SZÉTSZOPATÓ Habony 2018.02.15. 20:06:20

@Mr Elios: "1.: a gumilövedék nem éles lőszer"

HA FOGOK EGY GUMIKALAPÁCSOT, ÉS POFÁNBASZLAK VELE, AKKOR HALOTT LESZEL MIELŐTT FÖLDET ÉRSZ.
PEDIG "CSAK" GUMI.

A vizsgáltok megálapítottak, minden szabálytalan volt. Azok a fegyverek és lőszerek ember élet kioltására alkamasak voltak, és ezt a Gyurcsányék tudták.
És mégis elrendelték a tömegbe lövetést.
Válasz erre 

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2018.02.15. 20:29:45

@Baloldalt SZÉTSZOPATÓ Habony: te, és a hozzád hasonló náci, fasiszta fideszes idióták nem véletlenül vagytok azok, amik. Annyi eszetek van, mint egy marék lepkének.
Egy villával is meg lehet ölni egy embert, meg ceruzával is. Fegyver a villa, vagy a ceruza? A lőszereknek több kategóriája van. Ezek definiált kategóriák, vagyis egy ilyen idióta mint te hiába vitatkozik velük, attól még nem változnak meg. Az "éles lőszer" más kategória mint a "gumilövedék". A gumilövedéket pont azért találták ki, hogy legyen egy erőteljes, de nem közvetlenül életveszélyes eszköz, pl. olyankor, amikor fasiszta, náci fideszes barmok randalíroznak az utcán, és máshogy nem lehet megfékezni őket.
Én éleslőszert használtam volna ellenetek, hiszen kártékony, irtandó állatfaj (elnézést a nem kártékony állatoktól) vagytok. Nem kár értetek, és ez emberiségnek az a jó, ha minél kevesebb van a fideszes "fajtátokból".
Válasz erre 

Rettegek mert ballib vagyok 2018.02.15. 20:31:52

100-an voltak az Elios tüntetésen.

Majdnem annyian, ahány bérkommentelő Soros csicska ide írogat.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.02.15. 20:33:01

@ipartelep:
Agy-mosott zombi te vagy, mitől van ekkora arcod?

Magyarországban a magyarokat nevezed patkánynak, neked elment a maradék józan eszed.

Miféle ember vagy te? Válaszolok helyetted.

Te egy gyűlölködő, vérszívó parazita vagy aki attól fél életmódot kell váltania, nem elegendő a süket duma a semmiről.
Ideje megtanulnotok, milyen a "félelem és reszketés" amikor közelít a vég.

@Brendel Mátyás:

Soros nem csak gyíkember, de, (..) majd én folytatom, lelketlen bio-robot épen úgy mint te, Matyi, önmagatokról nem szoktatok hazudni.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.15. 21:12:20

@Baloldalt SZÉTSZOPATÓ Habony: Attól, hogy szájaskodsz mint egy kokero kiscsávó még a gumilövedék nem éles lőszer. Amúgy miért van akkor Gyocsány szabadlábon suttyókám? A fidesz miért nem csukatta még le, mint felelőst? Viktoré a rendőrség, az ügyészség a bíróság. Hm, fideszkutyája?
Válasz erre 

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.02.15. 21:13:40

@Jakab.gipsz:

"nem csak gyíkember, de, (..) majd én folytatom, lelketlen bio-robot"

szerintem a gyíkember durvább, tehát már azzal kimaxoltad a húgyagyú gyalázkodást. ezt már nem lehet fokozni, ennél húgyagyúbb gyalázkodás nincs. omlik a fos a szádból, ennyi.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.15. 21:14:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tehát a rendőrségnek vaktölténnyel kellett volna reagálnia a tankot ellopó molotov koktélos és a rendőri utasításokra fittyet hányó fideszes csőcselék viselkedésére? Miért nem mindjárt homokozólapáttal kedves narancskomcsi honfitársam?
Válasz erre 

2018.02.15. 21:22:37

@VáradiJános: felgyújtotta? bedobta kővel az ablakot? betört oda? mesélj, mi történt?
Válasz erre 

2018.02.15. 21:26:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne: és tovább hazudozol.. ennyi erővel a csúzlit is tiltsuk be. sőt, kavicsot se dobálhatsz. Jaaa, hogy a tüntetők kockakővel nem tudják kidobni a szemed, igaz?
Válasz erre 

legális 2018.02.15. 21:55:41

@Mr Elios:
tipikus csusszantás, amit elkövetsz.
Volt csőcselék - igaz.
Volt tank - igaz, kb. 30 métert mozgott.
Lőttek - igaz, de nem nem ott, ahol a csőcselék volt, sőt még csak nem is aznap.
Élet kioltásra alkalmas lövedékkel lőttek aljas parancsra lovas sorfal által terelt békés emberek közé, azonosító nélküli rendőrök(?)
És ezt te képes vagy mentegetni?
Nooorrrmáálissss?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.15. 22:12:03

@Mr Elios:

"Tehát a rendőrségnek vaktölténnyel kellett volna reagálnia a tankot ellopó molotov koktélos és a rendőri utasításokra fittyet hányó fideszes csőcselék viselkedésére?"

Épp elismerted, hogy NEM vaktölténnyel lőttek. :)

Mellesleg olyan tölténnyel kellett volna lőni, amilyen töltény a tankban volt: SEMMILYENNEL.
Válasz erre 

VáradiJános 2018.02.15. 22:27:01

@okostojas007: megtàmadta. Egyèbkènt az Astorianal megvert enberek sem csinàltak többet, sôt
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.02.15. 22:28:18

@Brendel Mátyás:
Hazudsz tetű!

Olvasd vissza saját magadat, a saját blogodon!

Te vagy a húgy agyú gyalázkodó!

Minden szavad amit a kereszténység ellen leírtál, lázítottál: aljas és erkölcstelen.

Moslék szájú Soros csicska, ennyi vagy Te, egy "0" lelketlen bio-robot.

Brendel a "harcos ateista", neomarxista, te minősítetted önmagadat.

Nekem rólad semmit sem kellett kitalálnom, hol maradt el a logikád: idióta.
Válasz erre 

VáradiJános 2018.02.15. 22:30:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: örüljetek, hogy a böszme nèró nem fejeztetett le titeket, rohadt barbàrok! Az a pàr kilôtt szem, törött csont, nemileg inzultàlt nô meg sem közelîti azt a borzalmat amit gulyàs màrtonnak kellett elszenvednie a tavalyi rendôrterror utàn: közmunka!!!!! Munka!!!!! Èrted? Megalàzó ès rasszista.
Válasz erre 

VáradiJános 2018.02.15. 22:31:37

@Jakab.gipsz: ne merd brendel urat bàntani, mert mèsz a vizentàl bàcsical!
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.15. 22:42:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mit ismerek el te majom? Én csináltam? Elismerni azt lehet. Persze hogy nem vaktölténnyel lőttek. Gumilövedékkel lőttek, ahogy azt ilyenkor kell a csőcselékkel szemben. De azért egy 20 tonnás robogó tankkal ugye azért nem csak lövöldözve lehet kárt okozni másokban? Hogy lehetsz már ennyire buta? Persze tudom, fideszes vagy, aki tapsikol ha lopnak tőle.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.15. 22:44:39

@legális: Az anyád csúsztat. Hogy csúsztatnék már, nem vagyok fideszes. A rendőrség a csőcselék viselkedésére reagált. Haza lehetett volna menni. Sőt Viktornak nem is kellett volna céltáblának használni a híveit. Reménykedett benne, hogy elfolyik egy kis fideszhívő vér, mert ezt szolgálta az érdekeit és bejött neki. Azóta is megy vele a szemkilövetőzés. A kilőtt szemről Orbán Viktor tehet.
Válasz erre 

Magyarország Europa jovője 2018.02.15. 22:51:37

Hát a szavazás eredményéből, jól látszik, hogy hiába 8 évnyi demagog hazudozás korrupcioról, meg fasizmusról, az emberek bölcsek, és felismerik a valódi sulyós veszélyt. A többség számára hála istennek nyilvánvaló, hogy az illegális bevándorlás, az ország erőszakos iszlamizációja az igazi probléma.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.02.15. 22:58:13

@VáradiJános:
Ezt a harcot, nem én kezdtem.

Szépen udvariasan megkértem, Brendel-t. Matyi te még túl fiatal vagy légyszíves, ne kompromittáld önmagad. Ne baxogasd a kereszténységet, hívő ember ugyan nem vagyok, de ami sok az sok, elég volt a hazudozásotokból.

Erre ez a pondró Brendel, elküldött a "qurva anyámba", miféle beszéd ez egy Y generációs értelmiség szájából.

Kénytelen voltam átgondolni ezt a pökhendi, kevély beszédet, és arra a következtetésre jutottam, hogy egykor réges-régen, Sára nénéknek volt egy kis problémája, (...), ők írták, önmaguktól, önmagukról, önmaguknak, nem pedig a mi anyánknak. Mert ha lett is volna, hülye lennék nagy dobra verni.

Azt is gondolom továbbá, eljött az ideje egy kis rendrakásnak, a fejekben.
Válasz erre 

legális 2018.02.15. 23:19:34

@Mr Elios: a te mocskos kurva fajtádat.
Szabad így válaszolni egy kommentre, te szivárványszínű máskéntszabadgondolkodó cserépedény?
Eszembe sem jutott téged fideszesnek nézni.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.15. 23:46:14

@legális: Nézzenek oda, milyen kis trágár a kispöcsű fideszes. Nem vagy bonyolult lélek: aki nem vakhitű Viktorimádó az nyilván buzi, mi más lenne. Kutya = nem macska. :-) Te IQ szegény, te. De ez mit sem változtat azon, hogy Orbán tehet a szemkilövetésről. Már akkor sem volt rest beáldozni a saját híveit is akár a hatalomárt. Ez azóta is is így van. Bárkit hátba támad, bárkit elárul ha kell. Igazi szociopata. És van Magyarországon 2 millió vakhitű, akinek egy ilyen ember a példaképe.
Válasz erre 

s 2018.02.15. 23:50:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Nem lehet. Mindenhol a buzi kurva rohadt fogatlan tripperes folyós picsájú ribanc okádék anyád látszódik.

Te baromfasz.
Válasz erre 

legális 2018.02.16. 00:03:20

@Mr Elios: olvass is ne csak írj.
Szerintem azért vagy egy buzi, mert első, békés kommentemre anyázva jöttél elő a sötétből.
Az egy másik állítás volt, hogy nem gondollak fideszesnek, külön sorba is írtam a fogyatékosok kedvéért.
És anyádtól függetlenül fenntartom, hogy akiket te csőcseléknek nevezel, azok nem aznap és nem ott ténykedtek, amikor a rendőrterror folyt. Ezzel nem kell egyetértened, elfogadnod sem, de attól igaz.
Szerinted hány kisebb nagyobb tüntikézés, hídlezárás miatt lövethetett volna Orbán, ha úgy gondolkodna mint a fajtád.
Válasz erre 

MIx 2018.02.16. 00:09:21

100 magyar választóból hányhoz jutnak el ezek a hírek?
Talán 6-7, de abból 4-5 dühös érte.
De pl. a hencidai Mari nénik tudnak-e róla?
Oda csak a cenzúrázott MTI hírek jutnak el az agitprop tv adókon!
Azok szerint lassan Svájcot is lehagyjuk!
A virtuális (nem létező) Magyarország képe lebeg az emberek 90%-ának szeme előtt!
Válasz erre 

Magyarország Europa jovője 2018.02.16. 00:38:04

@legális: "hogy akiket te csőcseléknek nevezel, azok nem aznap és nem ott ténykedtek, amikor a rendőrterror folyt. "

Ez ugyan olyan aljas hazugsag, mint amikor az 56-os VALODI MENEKULTEKET, akik a tankok elol futottak, mossak ossze Soros Gyorgy mobiltelefonos LUXUS bevandorloival, akik valogatnak az orszagok kozott.

A valosag az, hogy a bekes hazafele vonulo tomegre tamadtak a liberalis rendorok. Elorre kitervelten bekeritettek oket, minden kornyezo utcat lezartak, hogy ne menekulhessenek, es utanna elkezdtek oket, utni, vagni, loni, kardlapozni.
Es ezert, nem erdekel, mit mondanak ezek a gyilkosok Orbanrol, vagy a fideszrol. A baloldal vegleg, kiirta magat a demokraciabol, es ebbe mar, beletartozik Vona Gabor is, mert O is a gyilkosokhoz csatlakozott.
Válasz erre 

2018.02.16. 01:26:03

@VáradiJános: mit támadott meg? ez a vízfestékes ügy?
ok, akkor gyere, öntsd le a kocsim vízfestékkel, én felgyújtom a tiedét, és mindketten jót mulatunk, hisz szerinted ugyanaz a kettő.
Válasz erre 

2018.02.16. 01:36:52

@Magyarország Europa jovője: milyen békés hazafelé menő tömeg? amelyik macskakővel dobált, felgyújtotta a kocsikat és a tv székházat? A rendőri felszólításra meg nagy ívben tojtak. Nem kispajtás, ez viktorka és haverjai tökéletes forgatókönyve volt (nem véletlen, hogy budaházy is már a fidesz szekerét tolja), ezt előre eltervezték a sok focidrukker prolival. Tudjuk a hazafele sétáló tömegnek hirtelen eszébe jutott egy kiáltvány, azt ott laptopon megírták, és ki is nyomtatták az utcán.. ja nem, mégse. Persze, tüntetni is mindenki sállal, eltakart arccal szokott. Mesélj még a békés tüntetőkről. Ja, hogy azok tényleg hazamentek, és semmi bajuk se esett.
Válasz erre 

VáradiJános 2018.02.16. 01:40:51

@okostojas007: tènyleg, igazad van, hisz böszme nèrò pribèkjei csak a gyùjtogatókat vertèk ès a foghàz udvaràn eltört ujjak ès testnyílàs motozàsok mind a tàmadàs elhàrítàsàhoz voltak szüksègesek
Válasz erre 

siriq111 2018.02.16. 01:46:58

@MIx: Az az igazsag, hogy mar marineninek is tele van a toke ezzel a sosors baromsaggal. Nem hiaba fogja a fidesz a szavazast a torvenyro a valasztasok utanra tolni. Mindenkinek a konyoken jon mar ki a sorozas. Annyit lat az ember, hogy ez sem jo meg az sem de a soros tehet rola.... A kormany meg plakatol ezerrel. Feltunik az emberek szamara.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.16. 01:47:31

@Jakab.gipsz:

Brendel Matyika annyit nem ér, hogy akár egy szót vesztegess rá.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.16. 01:48:56

@VáradiJános:

Igen, én anno el is morzsoltam pár könnycseppet miatta.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.16. 01:50:57

@Mr Elios:

"Mit ismerek el te majom?"

Kicsim, ne mindig a tükörbe nézz, mert akkor nem csoda, ha folyton majmot látsz.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.16. 01:53:45

@s:

"Mindenhol a buzi kurva rohadt fogatlan tripperes folyós picsájú ribanc okádék anyád látszódik.

Te baromfasz."

Folytasd! :)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.16. 01:56:54

@legális:

Te ezt nem érted, te idióta!

A szoclib szemkilövés demokratikus. A fideszes semmit-nem-kilövés ellenben diktatúra, nácifasizmus, antiszemitizmus, rasszizmus etc. Mi a lófaszt nem lehet ezen érteni?
Válasz erre 

Magyarország Europa jovője 2018.02.16. 02:34:53

@okostojas007: VAGY SZÁNDÉKOSAN HAZUDSZ, VAGY TELJESEN KOMPLETT IDIÓTA VAGY !!
(vagy mindkettő)
Én 2006 oktober 23.-ai rendőrterrorról beszélek, amikor a fidesz és a jobbik ünnepségéről hazafelé tartó embereket körbe zártak, és megtámadták, és ezreket bántalmaztak súlyossan életvészelyesen.
Te pedig, egy két honnappal korábbi incidensről, amikor a Gyurcsány beszéde miatt pár száz ember behatolt a tv székházba.
Más emberek, más helyszínen, több honap különbség.
És ezért GYŰLŐLIK az emberek az egész liberális baloldalt Vonától a Gyurcsányig
.
Ezt senki sem felejti el, mint ahogy 1956-t sem.
Ezért nem szavaznak az emberek a liberális pártokra, akármit is hazudoznak, botrányoznak.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.02.16. 06:29:32

@felucca02: @Kovacs Nocraft Jozsefne: @Magyarország Europa jovője: @VáradiJános:

Először is nyugalom, higgadjatok le.

Most észjáték következik, a lovagiasság szabályai szerint.

Azok ellen, a haza és nemzetek felett álló, "nem-létező, háttér- hatalmi erők ellen" akik, nyelv-játékot játszottak az emberiséggel.

Bennünket pedig azzal akarnak átverni, hogy a vörös csillagos vörös zászló, az pontosan ugyan olyan mint a kék zászlón a sárga csillagos, ezért ismét kötelező lesz velük menetelni.

És ha nem lépünk velük együtt egyszerre, nem kapunk rétest majd, estére, ami soha sem jöhet el.

Ő estéjük ugyancsak közeleg. Az Ő estéjük a Mi pirkadatunk.

Nyugi én a megoldások embere vagyok.

Azt pedig, hogy kinek vagy kiknek dolgozom, azt én döntöm el, nem pedig ti és a pénzetek.

Azért mert, igazság és az igaz szó mindenkié, azt nincs senkinek sem jog kisajátítani, birtokba venni.
Válasz erre 

tpl 2018.02.16. 06:58:07

@Mr Elios: Kapsz újabb négy évet a keserűszájú, bűzös leheletű gyűlölködésre a kormánnyal és azok támogatóival szemben. hajrá magyarok, hajrá Fidesz!
Válasz erre 

Kivlov 2018.02.16. 08:10:09

@Brendel Mátyás:
nem hinném. max te. :D
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.02.16. 08:47:12

@Kivlov:

Megérezni az ateista-zsidó filozófusok és Soros valamint csicskák pl, Brendel hazugság áriáit egy dolog, bebizonyítani sem nagy kunszt azt a tényt, hogy össze vissza hazudoznak.

Ámde ehelyett az eltorzított világkép helyet, a bölcsesség szépségét a harmónia rendjének elvét felmutatni kicsit nehezebb, elmondani úgy, hogy azt egy szakmunkás vagy egy középiskolás is megértse, koránt sem reménytelen.
Mert az igazság mindenkié, azt nem lehet kisajátítania senkinek sem.

A mi, a "magyarok zsidajai" épen ettől rettegnek, ezért szűkölnek és gyűlölködnek.
Válasz erre 

torró 2018.02.16. 08:54:03

@ipartelep:
:DDD. Nem akartam belefolyni ebbe a parttalan hülyeségbe, de olvasva téged nem tudok nemet mondani. Tudod jó hogy ilyeneket írtok, mert így mindenki számára nyilvánvaló mi várható tőletek. Kun Béla büszke lenne rád, Rákosiról nem is beszélve. És nem fogod fel ésszel, hogy mennyit ártasz a baloldalnak. Aki ezt elolvassa, elmenekül a környéketekről is. Úgyhogy csak biztatni tudlak, hajrá! Nyomjad minden blogra, és a fidesznek kampányolni sem kell, csak kiakasztani a kommentjeidet a falakra. Brávó!
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.02.16. 09:20:44

@rabelais: A FIDESZ tüntetése után hajtották rá a szomszéd utcákból a szélsőjobbosokat a tömegre, majd szépen válogatás nélkül vertek szét mindenkit a tüntetésről távozóktól az épp arra járókig. Ezt amúgy nagyjából az akkori kommunista vezérkar is beismerte, anno azzal védekeztek, hogy Orbánék tüntetése túl közel volt a másik csapathoz, illetve hogy a rendőrök az előző napi TV székház ügy miatt voltak idegesek.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.02.16. 09:22:54

@siriq111: Igen, a Soros kampány valóban nem túl produktív.
Válasz erre 

DFK 2018.02.16. 09:50:29

@legális: ne izgasd magad. A balosok mindig hazudni fognak 2006-ról. Mert az leleplezte az ávós mentalitásukat. Hiába teszed eléjük a tényeket.
Na ezért nem lesz soha lehetséges a párbeszéd velük. Mert ők tapsikoltak az 1990 óta legsúlyosabb jogsértésnek.
Válasz erre 

Ballib Cenzúrázók Réme 26 2018.02.16. 09:50:57

@midnightcoder2:

Há bammeg, te a te szellemi képességed nem akármi negatív tartomány! Állítás: 2010 óta Orbanszku Bóvlisztánt az EU 28-ak közül az 5-ik legszegényebb, a V4-ek közül pedig a legszegényebb országává süllyesztette le.

Majd jön midnightcoder éjféli kódfejtö 2, és tiltakozik hogy ez nem igaz és ad egy linket. Oszt mit látunk a linken? Há hogy Bóvlisdztán tényleg a V4-ek legszegényebb országa!

Bravó trollocska, te vagy Orbaneszku szeme fénye! Pont a te fajta funkcionális analfabétája kell neki. Akik előtt ott van feketén fehéren a valóság, erre a hülyéje nem csak hogy letagadja, hanem még fel is használja bizonyításnak, hogy má pedig kérem ez a valóság, nem amit az ellenség álít.
Te jó ég, és ebből a fajtából mennyi millió van még ebben az országban!

FOLYTASSUK!
Válasz erre 

DFK 2018.02.16. 09:57:53

@rabelais: hazug libsi! Az Astoriánál nem volt tank, nem volt illegális tüntetés, de voltak "leesett" azonosítójú rendőrök, akik válogatás nélkül ütöttek.
Kilóg az ávós lóláb.

A mostani nagy diktatúrában a tavaly az Oktogonon randalírozókra nem lőttek, a március 15-én Himnuszt kifütyülőket a rendőrök védték a népharagtól.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2018.02.16. 10:04:32

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:

Te kis figyelmetlen a rendszer és geny-szter váltást nem az Orbán-kormány találta ki.

Ha az eredménye nem tetszik (nekem se,)

Reklamálj Sorosisztánnál, azért mert, a nyitott társadalom az ateista zsidó filozófusok kollektív agyréme, amivel átverték az emberiséget.

Ennyi!
Válasz erre 

ati27 2018.02.16. 10:13:49

Nem. Mert inkàbb a mieink lopjanak 10x többet mint gyf. Kb ez a fityuszos mentalitàs.
Válasz erre 

ati27 2018.02.16. 10:15:04

@közép dunántúli régió: persze. A baràti oroszorszàtban.
Válasz erre 

horvathviteztamas 2018.02.16. 10:23:29

A magyar társadalom nem ketté szakad, csak megszűnt a libsi-szoci éra és ez nektek fáj...A társadalom 75 százaléka köszöni szépen jól van...
Válasz erre 

invalid user name 2018.02.16. 10:36:19

@arckönyv:

"Az elefántcsont tornyokba nem a szociálisabb emberek szoktak bezárkózni, ha érted mire célzok..."

De sajnos azok is, aztán meglepődnek, amikor a nép rájuk gyújtja.
Válasz erre 

torró 2018.02.16. 11:13:35

Az a szép ebben a nagy baloldali ordibálásban, hogy Orbán megkapott egy rohadtul eladósított és lepusztult országot, és most azon rugóznak, hogy nem tudott 8 év alatt Dubait csinálni. Most hogy valamennyire rendbe szedték az országot, már amennyire futotta, szeretnének visszaülni a kényelembe. Csak tudjuk jól , hogy ha ez a csapat ami még maradt a szocikból, meg az esetleg hozzájuk csapódóktól össze eszkábált kormány 1 év alatt romhalmazt csinálna belünk az tuti! Mert akkor mehetünk, vagy szőnyeget venni vagy koporsót. Gyurcsány meg egyenesen, még Rákosit is felülmúlná dicsőségben a nyilatkozatai alapján. A demokratákhoz hűen természetesen:DDD
Válasz erre 

n3spr3ss0 2018.02.16. 11:24:57

Az nem létezik, agyatlan birkákból sosem szenvedtünk hiányt, exportra is jutott mindig.
Válasz erre 

n3spr3ss0 2018.02.16. 11:26:37

@DFK: NBem is verték szét és gyújtották fel a várost, mint a fasiszta elvbarátaid a vezér parancsára.
Válasz erre 

Andy73 2018.02.16. 11:31:23

"Végzetesen kettészakadt a magyar társadalom szociális, politikai és mentális értelemben is az elmúlt nyolc év kormányzati politikájának köszönhetően"
"Ez a párt csakis a Jobbik lehet, így érthető, ha a Fidesz minden dühével Vona Gábort és pártját támadja."

Fidesz vagy Jobbik? Eddig úgy tűnt, hogy a blogger balos, most meg szélsőjobbos lett? A maga nemében érdekes váltás, de az erőviszonyok és a választás szempontjából érdektelen. Van egy rakás ellenzéki párt, de egyik sem sok vizet zavar, ahogy a csapongó blogger sem.
Válasz erre 

konrada 2018.02.16. 11:43:31

@Ballib Cenzúrázók Réme 26:
Upsz!

Mindig is kiváncsi voltam, ki az az egyébként a maga módján humoros szarkaszta troll, aki a 6-os számmal írkál.

High Up:
nem is gondoltam volna, hogy tudsz ilyen humoros is lenni, nem csak a szokásos módodon fröcsögni - s félre ne érts, nem a beírásaid esetleges igazságtartalmáról értekezem, mert akad olyan - hanem csakis a külvárosi kocsmában edzett stílusára értettem ezt.
...szinte sajnálom, hogy a néha jópofa 26-ost így felfedted....;))
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.02.16. 12:00:24

@Ballib Cenzúrázók Réme 26: Na most, ha megnézed azt a fenti kis grafikont akkor tényleg azt láthatod, hogy valóban, ott vagyunk a béka segge alatt, de azt is hogy erre a remek pozícióra 2002 és 2010 között sikerült szert tenni. 2010 óta kb. együtt mozgunk a szlovákokkal és a csehekkel, csak a bázis alacsonyabb amiről indultunk. Ha azt a különbséget hozzáadod a 2017-es értékhez amivel 2010-ben voltunk rosszabbak a szlovákoknál, akkor alig vagyunk rosszabbak mint a szlovákok. Viszont 2002-ben még jóval a szlovákok előtt voltunk. Igen, tényleg el van kúrva, nem kicsit de nagyon, viszont nem Orbánék kúrták el.
Válasz erre 

gépeklázadása3 2018.02.16. 12:34:15

@lényeglátó: Tehát mindkét oldal hülye, csak te vagy helikopter. Mondd csak, nálad miért jelent hazaárulást, ha valaki nem szeretne Erdogan-rendszer alatt élni? A többi elképzelésed a hazai értelmiségről csupán féligazságok katyvasza. Szvsz ha a 48-asok alkotnák a mai értelmiséget, azt is ugyanígy meg tudnád ideologizálni, ha épp nem a te világnézetedet képviselnék.
Válasz erre 

n3spr3ss0 2018.02.16. 12:40:36

A Tiborcz gyerek felcsinálta a babysittert, már meg is született a gyerek.Csupa öröm az élet az Orbán családban./nem hivatalos/. Még.
Válasz erre 

n3spr3ss0 2018.02.16. 12:41:54

@midnightcoder2: Biztos így van, azért ért el el az orbán kormány MOST, a 2008-as szintet.
Válasz erre 

konrada 2018.02.16. 12:43:06

@midnightcoder2:
Szólítsd csak azon a nevén, melyen az ilyenfajta kocsmai stílusban szokott írkálni: High Up nick alatt.

...ezt a 26-os nickjét hagyjuk már meg annak az énjének, ami legalább poénos!;)))
Válasz erre 

gépeklázadása3 2018.02.16. 13:01:32

@Exploiter: Van valami a hsz-edben, csak az a baj, hogy elég aggasztó az a tendencia, ahogy központosítják a hatalmat. Ez max akkor lenne megbocsátható, ha a gazdaságunk a régióhoz képest szárnyalna. Nem túl erős indok, hogy a környezetedben nem élnek rosszabbul az emberek. Lehet, de sokkal jobban sem (meg ugye válságból jövünk). Alapvetően a gazdasági trend mindig felelé ível, itt a meredekség a kérdés (reálbérek stb). Én úgy látom, hogy hiába vannak jó döntéseik is, ha fentről beleszól a politika mindenbe - ahogy tapasztaljuk -, az nagyban rontja a hatásfokot.

A demokrácia nem kedvenc focicsapatnak való szurkolás. Van egy egészséges csereciklus, ami kordában tartja a kormányt és a korrupciót. Idén ezt már bőven elértük, ha marad többségben ez a kormány, akkor az már biztosan csak lefelé fogja ívelni a sorsunkat.
Válasz erre 

Sir Gombóc 2018.02.16. 13:03:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Várjál, akkor a Simicska mégsem a Jobbikot vette meg? Igazán eldönthetnétek már... :-)
Válasz erre 

Hajdú Peter 2018.02.16. 13:18:07

"Soros vagy Tiborcz? Melyik ágyú szól nagyobbat?"

Hat a szavazasbol nagyon ugy nez ki, hogy hiaba verik magukat a libsik, az emberek Sorost es civiljeit veszelyesebbnek tartjak mint a demagogiat.
Válasz erre 

horvathviteztamas 2018.02.16. 13:22:59

@rabelais: Mi a fenét fogsz mondani a választások után a pár százalékotokra? Gondolom a szokásos unalomig ismételt baromságaitokat, hogy mindenki hülye és elcsalták a választásokat. Meg sem fordul a fejetekben, hogy lehet ti nem csináltok jól valamit. Jó álmodozást...
Válasz erre 

kaqxar 2018.02.16. 13:34:17

@gépeklázadása3: végre egy normális hangvételű komment. úgy tűnik, mindenki meghülyült, és Magyarországon mindenki Orbán-hívő, vagy Soros-bérenc. Fekete-fehér, klónok harca, mindenki szépen beállt a NER rendszerbe, választók, politikusok, értelmiség, média. Van néha egy két üdítő kivétel, akit vagy lekaraktergyilkolásznak, vagy szépen csendben elmondja a higgadt véleményét, de mivel nem lehet rá egy jót kurvaanyázni, el is tűnik a múlt ködébe. döbbenten figyeltem végig, ahogy ez a thread is egy viszonylag értelmes diskurzusból egybites gyökérségek ordibálásig jutott. nem tudom melyik a rosszabb, ha ez igazából trollok harca mindkét oldalról, vagy tényleg ennyire futja.
Válasz erre 

gépeklázadása3 2018.02.16. 13:47:13

@Bolshevik: A cikkből idézek:
"A béreket az eltérő árszínvonallal korrigálva azt láthatjuk, hogy a román minimálbérrel szemben minimális, 3-6 ezer forint, vagyis 10-20 euró előnyünk lehet. Szlovákiának pedig még nagyobb előnye van, hiába érte utol őket is bruttóban Románia."

Tehát a románok vásárlóereje lassan beéri a mienket. Ez szerintem elég gáz, különösen a hozzánk közel álló szlovák és lengyel béreket nézve.
Válasz erre 

2018.02.16. 14:03:49

@Magyarország Europa jovője: én meg azokat gyűlölöm akik maszkban kivonulnak, és felgyújtják a várost.
Tessékmondani ezek a kedves maszkos gyújtogatók már a hazafele sétáló békés tüntető, vagy ott a háttérben a macskakövet hajigálók azok?
gondolom maszkban náci karlendítéssel épp hazafele indultak:
napiaszonline.hu/news_pic/2006_os_tuntetok.jpg
szegény hazafele igyekvő tüntető gondolom véletlenül rohan neki a rendőrsorfalnak:
img3.hvg.hu/image.aspx?id=85e4d739-4fc9-4582-af52-7333aee18b31&view=da658e97-86c0-40f3-acd3-b0a850f32c30
szegény hazafele tartó tüntető úgy érezte a kiállított tank az ő ladája, ezért kötötte el, persze előtte maszkot húzott:
internetfigyelo.files.wordpress.com/2016/03/tuntetes-2006.jpg
szegény hazafele tartó tüntető barikádot épít.. én is minden nap ezt teszem hazafele menet:
pestisracok.hu/wp-content/uploads/2014/07/Erzsebet_hidi_barikad.jpg
Mesélj a békés tüntetők merre jártak még?
jaa.. fáztak hazafele menet, ezért tüzet raktak, igaz?
lokal.mmcd.hu/wp-content/uploads/2016/09/D__AS20060919002-1280x848.jpg
szóval be lehet fejezni a hazudozást utolsó kis narancskullancs
Válasz erre 

konrada 2018.02.16. 14:06:10

@gépeklázadása3:
Nem akarok árulkodni, de a románoknak van egy qrva nagy előnyük: nekik nem volt olyan nagytudású kormányuk, amely sikeresen 80% fölé lökte az államadósságot - s azzal beközelítve a kvázi államcsődöt - ami miatt kamatfizetésre kellett költeniük a GDP egy részét, illetve fejlesztésre nem vehetett fel hitelt.

Emiatt - miközben a magyar adósságráta a GDP-hez képest 7%-kal csökkent náluk ugyanennyivel nőtt.
....s ez qrva nagy mozgástér számukra. Nem kellett volna elqrnunk....
Válasz erre 

konrada 2018.02.16. 14:09:38

@okostojas007:
....ja azok a maszkosok? Azok a rendünk éber őrei voltak, akiknek lepotyogott az azonosítójuk....;))

....mielőtt félreértés lenne: én elítélem a gyújtogató, dobálozó csürhét.
...de még jobban azokat, akik szerint jó ötlet volt az állam fizetett alkalmazottait is ugyanolyanná tenni, hogy ne lehesen megkülönböztetni az agyamentektől....
Válasz erre 

simonpali 2018.02.16. 14:25:41

@rabelais: Ez egy olyan felmérés volt, mint amikor a Klubrádióban felteszik a kérdést: Ön szerint le kellene e mondania Orbán Viktornak a vejét érintő botrányok miatt?, és erre a válaszadók kb. 90%-a igennel felel?
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.02.16. 14:45:34

@n3spr3ss0: Kérdés hogy az egy főre, egy foglalkoztatottra eső GDP-t vagy az össz GDP-t nézed.
gvi.hu/adatok/grafikonok
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.02.16. 14:49:20

@gépeklázadása3: Ez tök jó, csak kellene hozzá valami épkézláb ellenzék amire le lehet őket váltani. De a jelenlegi választék elég szánalmas, még talán a Jobbik a leginkább szalonképes, ami elég sokat elárul a színvonalról.
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.16. 19:05:11

@tpl: Hajrá fidesz, mi? Had lopjon tovább a Lőrinc, meg a Tiborc és persze azok, akik mögöttük vannak. Ennek drukkolsz te hazaáruló agyatlan barom, tőled lopnak. Eleve, hogy lehet egy politikai pártért rajongani? Milyen elvetemült észjárás kell már ahhoz, hogy "hajrá" egy politikai párttal kapcsolatban. Ehh....
Válasz erre 

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.02.16. 19:07:11

@legális: Gyakran előfordul, hogy buzik jönnek elő rád a sötétből? Mindig van nálad vazelin, kis kancsó. Meleg és fideszes. Kiváló párosítás vagy, mondhatom. :-)
Válasz erre 

horvathviteztamas 2018.02.16. 21:03:24

@rabelais: Mindig más a hülye. gyorsan igazoltál!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.16. 21:20:23

@rabelais:

Kisgalamb, attól, hogy duplán küldöd el, még nem lesz nyomósabb az érvelésed. :)

Lehetőséged volt/lett volna nemmel válaszolni a konzultációra. Ha nem tetted, akkor nem nyilvánítottál véleményt. Na mármost, bármiféle libbant visongással ellentétben a tartózkodás a véleménynyilvánítástól NEM egyenlő az ellenvéleménnyel.

Mindig csak azoknak a véleménye számít, akik véleményt nyilvánítanak. Persze ti ezt másképp gondoljátok, hiszen szerintetek aki nem a Fideszre szavazott, az rátok szavazott. :D Kár - nektek kár -, hogy ezt sehol a világon senki nem gondolja így rajtatok kívül.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.16. 23:23:47

@rabelais:

"Szóval a kurva anyád válaszoljon egy ilyen geci baromságra!"

Kicsim, ne keverd az én anyámat a tiéddel. Az enyém rendőr, és ő szokta kihallgatni a te anyádat az őrsön, amikor a tiédet rendszeresen beviszik tiltott kéjelgésért, markecolásért és bolti lopásért.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.17. 11:36:16

@rabelais:

Kiskócsag, te vádaskodsz személyeskedéssel, amikor te emlegetted a kurva anyámat? Fordulj elmeorvoshoz, te idióta.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.17. 18:54:53

@rabelais:

Folytasd. :)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.17. 18:55:27

@rabelais:

"nem tudod, hogy felszólító mondatok végére felkiáltójelet teszünk."

Was du nicht sagst...
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard