Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A törvényalkotás a kormány propagandagépezetének egy kis alkatrészévé vált

A törvényalkotás a kormány propagandagépezetének egy kis alkatrészévé vált

A Fidesz utóbbi nyolcéves kormányzása alatt nagy előszeretettel állított elő olyan konfliktusokat, melyek célja kizárólag az volt, hogy a lényegi problémákról tereljék el a választópolgárok figyelmét. Manapság azonban már a törvényalkotást kizárólag a propagandának rendelik alá, ami komoly közjogi problémák eredője lehet. Úgy tűnik, hogy lassan egy egész politikusi generáció teszi magáévá azt a nézetet, hogy a lényeges társadalmi kérdések nem azért vannak, hogy megoldják azokat, hanem, hogy általuk kreált álproblémákkal eltereljék róluk a figyelmet.

index_142.jpg

Fotó: index.hu

Egyre aggasztóbb a magyar kormánytöbbség törvényalkotási gyakorlata. Szakmailag minősíthetetlen, a gyakorlatban szinte alkalmazhatatlan jogszabályok egész sora kerül ki a parlament falai közül, ezzel is a jelenlegi kormányzati munka minőségéről és szellemiségéről állít ki lehangoló bizonyítványt. Gondoljunk csak arra, mi értelme volt például a Stop Soros névre keresztelt szösszenetnek, melynek rendelkezéseit a gyakorlatban szinte lehetetlen alkalmazni, alkotmányos aggályok sorát veti fel, ráadásul nemzetközi jogszabályokba ütközik számos pontja. De itt van a mostani hajléktalantörvény is, amiről szintén elmondhatók a fenti állítások.

Van azonban egy olyan jogszabály-módosítás is, amely jóval korábbi eredetű, mint az áprilisi parlamenti választások után elfogadott fent említett két törvény. Ez az úgynevezett Lex CEU, amelynek elvileg a felsőoktatás egészére kellene vonatkoznia, ám, mint a törvény neve is elárulja, egyetlen célja a Közép-európai Egyetem magyarországi működésének ellehetetlenítése. Kezd az lenni az ember érzése, hogy a hazai jogalkotást kizárólag az motiválja, hogy minél több problémát generáljanak lehetőleg olyan területeken, ahol addig minden jól ment, amíg a politika bele nem piszkált az ügyekbe.

A Közép-európai Egyetem elleni hecckampány célja az volt, hogy az Orbán-kormány bebizonyítsa: Bármilyen indokkal, bármilyen eszközzel, és bárkit képesek elüldözni ebből az országból.

A CEU nemzetközi összehasonlításban a legjobb hazai egyetem, amely ráadásul a magyar mellett amerikai diplomát is ad. Vonzerejét a nemzetközisége, a nyitottsága, és az egyetem falai között folyó magas szintű szakmai munka adja. Ezek a jellemzők épp azért állnak antagonisztikus ellentétben a kormányzat szándékaival, mert a Fidesz bezárkózó politikát folytat, a szakértelmet, a tudomány autonóm törekvéseit pedig inkább bünteti, mint honorálja. Bár az alapító Soros Györgyhöz alig van köze az intézménynek, a hazai vezető politikai elit álságos viselkedése jól mutatja, hogy mindent szeretnének elűzni innen, ami modern, innovatív, előremutató.

Maga a Lex CEU olyan örvény, amely csak arra jó, hogy magába szippantson mindent, ami valaha jó, érdekes, sőt különleges volt Magyarországon. Egy múltba révedő, a magyar történelem legsötétebb időszakait idéző politikai szemlélet mellett nem maradhat meg egy olyan szellemi műhely, amely valódi válaszok kutatására ösztönzi a hallgatóit. A törvény csak arra volt jó, hogy általa sokat lehessen beszélni a kormányhoz közeli médiában a CEU-ról, megbélyegezni azokat a szervezeteket, egyéneket, akik e provokatív törvény kapcsán kiálltak a nyugati típusú oktatás, az egyetemi autonómia, és a liberális demokrácia értékei mellett. A Közép-európai Egyetem elleni hecckampány célja az volt, hogy az Orbán-kormány bebizonyítsa: Bármilyen indokkal, bármilyen eszközzel, és bárkit képesek elüldözni ebből az országból.

24_hu_84.jpg

Fotó: 24.hu

A jogszabály tehát, amely előidézte ezt a helyzetet csak arra kellett, hogy hosszú alkudozások, háttérmegbeszélések, lobbizások után is tudatosítsa a Fidesz híveiben, hogy a "Soros egyetemnek" távoznia kell Budapestről. Akinek pedig el kell futnia, az ő logikájuk szerint biztos van valami bűne. Azért példaértékű a CEU körüli huzavona, mert rávilágít a magyar kormány által csúcsra járatott politikai cinizmus minden részletére. Egy látszólag értelmetlen törvénnyel destabilizálja azt az intézményt, melyet el kíván üldözni, majd úgy tesz, mintha hajlandó lenne a kompromisszumra, végül hajthatatlanságával azt demonstrálja, hogy az amerikai kormány nyomásának sem enged. Ügyesen kitervelt provokáció, amely a törvénynek álcázott kormánypropagandát szolgálja. Ahogy egy dakota bölcsesség tartja: „Bármilyen kemény a fejed, ne gondold, hogy az ellenség tomahawkja csak úgy lepattan majd róla.”

134 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A törvényalkotás a kormány propagandagépezetének egy kis alkatrészévé vált Tovább
Facebook Tetszik
1
134 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Hol tart Orbán Viktor brandépítése? Hol tart Orbán Viktor brandépítése?
  • Orbán Viktor Kijevben Orbán Viktor Kijevben
  • Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval Önmagát minősíti a Fidesz a finnek és svédekhez küldött delegációval
  • Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány Elhibázott külpolitikai stratégiáját próbálja menteni az Orbán-kormány
  • Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort Bár a sajátjai sem értik igazán, mit, miért csinál, mégis követik Orbán Viktort

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr6614336535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

tireless treehugger 2018.11.01. 10:12:46

Szerintem van igény a propagandára.
Ezer évig a biblia volt, most írnak hozzá néhány új fejezetet.

És mi van ha igazuk van és arra van az előre?., eddig is sikeresek voltunk vagy nem??

Most itt az esély hogy összefogva és egységben, mindenki aki MAGYAR!!!! egyirányban haladjon, az álla..., ( opsz bocsi), NEMZTETÁLLAM keretében.

Együtt csodálatos dolgokra vagytok képesek.

Nekem például egyre jobban tetszik, naponta igazolja az életreszóló döntésemet.
Válasz erre 

legeslegujabbkor 2018.11.01. 21:01:18

@tireless treehugger:
Mindig utálni kell valakit, szükség van egy ellenségre és lehet, hogy az emberek többsége nem lenne hajlandó fenntartani egy államot az elnyomó gépezetével, ha nem mondanák mindennap, hogy meg kell védeni az országot
Válasz erre 

Soha ne tegyel haver a fekete lora 2018.11.01. 22:08:36

hiaba nyaljatok soros segget, ez a 2026os valasztason is edeskeves lesz
Válasz erre 

exterminador 2018.11.01. 22:21:53

@Soha ne tegyel haver a fekete lora: mi lenne nélküled Soros nélkül, te szerencsétlen barom... Jobb bele se gondolni.
Amúgy Kovács Zoltán hol is végzett?
Válasz erre 

Soha ne tegyel haver a fekete lora 2018.11.01. 22:42:28

@exterminador: Es Orban?
Válasz erre 

Francba már megint nem az Orbán bukott meg. 2018.11.02. 02:56:00

"Ön szerint elköltözik Magyarországról a CEU?"

Koltozes. Azt nem mondanam koltozesnek, hogy par fenymasolot atvisznek Becsbe, es mostantol ott fogjak masolni a diplomakat.
Válasz erre 

Habony Árpád. 2018.11.02. 03:01:22

"A Közép-európai Egyetem elleni hecckampány célja az volt, hogy az Orbán-kormány bebizonyítsa: Bármilyen indokkal, bármilyen eszközzel, és bárkit képesek elüldözni ebből az országból."

Ez itt kérem Magyarország, úgy szopatjuk a lipsiket, ahogy kedvünk tartja !
Válasz erre 

Habony Árpád. 2018.11.02. 03:19:02

"a nyitottsága, és az egyetem falai között folyó magas szintű szakmai munka adja. "

Egyetem falai ???? bazmeg :))))))))))
Kiment a kormány küldöttség amerikába, és mutattak nekik egy romos fészert, hogy íme a világszínvonalú egyetem. :)))))))))
Azota is ezen röhögünk.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 05:31:21

Ezért vannak demokratikus választások: a nép dönt.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 06:23:04

@tireless treehugger:

hitler, rákosi, stb.

Egy ideig ment a szekér a többi diktátornál is, nem csak orbánnál. Viszont a diktatúrák velejárója, hogy egy idő után abban csak és kizárólag a diktátor és a környezete gazdagszik, a lemorzsolódók szeme meg szép lassan nyílik ki.
Az orbnáni diktatúra is össze fog omlani, ebben nyugodt lehetsz. Bízzunk abban, hogy az összeomlás után a diktatúra maradványai (mészáros, tiborcz, vajna, garancsi, stb.) is áldozatok nélkül lehet majd felszámolni.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 06:26:58

@maxval balcán bircaman:

felszopó, már téged is iderendeltek?

Az a nép, amelyik menekültet még nem látott, de már 8 éve retteg tőlük, mert azt nyomja nekik az orbáni fosszáj?
De nyugi, a fidesz bázisa a leszakadók, azok meg majd akkor döntenek igazán, amikor már nagyon látványos lesz a leszakadásuk.
Azt kell majd megakadályozni, hogy az orbáni maffia tagjai elhagyják az országot!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 06:30:33

@mocser48:

Nem is láthatott a nép menekültet, hiszen ilyenek nem jöttek. Illegális migránsból viszont félmilliót is láthatott a nép 2015-ben.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 06:33:34

@maxval balcán bircaman:

És az 1956-ban elmenekült magyarokat is definiálnád te fizetett fideszes bérfelszopó?
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 06:34:41

@maxval balcán bircaman:

Korán kezdődik nálad a felszopói munka.... Napi 24 órában ide vagy rendelve, felszopó?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 06:39:28

@mocser48:

Kisebb részük menekült, nagyobb részük gazdasági migráns.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 06:40:59

@mocser48:

Nem vagyok rfendelve sehová. A munkám más.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 06:41:38

@maxval balcán bircaman:

Tehát a magyarokat ugyanannak nézed, mint a mostani menekülteket.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 06:43:00

@maxval balcán bircaman:

Az utasításokat írásban kapod a tartótisztedtől? Vagy valami orbán jugent faszbook csoportban osztják le nektek a feladatokat?
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 06:45:59

@maxval balcán bircaman:

Hova is migráltál te gerinctelen felszopó? Bulgária? Hány óra van ott, te népműves kéziedény?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 06:49:10

@mocser48:

A magyar menekült ugyanaz, mint a nem-magyar menekült.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 06:49:49

@mocser48:

Vlagyvosztokból hozzák titkos gyíkemberek.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 06:50:21

@mocser48:

1 órával több.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 06:50:28

@maxval balcán bircaman:

Ezzel a 2015-ös menekültek is egyet érthetnek.
Ami nekik 2015, az a magyaroknak 1956 volt.

te egyébként magyar vagy?
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 06:51:38

@maxval balcán bircaman:

ti is így hívjátok putyin felszopóit? Na, elért hozzátok az, hogy minek néznek titeket, és átveszitek az elnevezéseket?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 06:55:30

@mocser48:

Magyar vagyok.

2015-ben nemigen járt menekült Mo-on, a migránsok kevesebb, mint 1 %-a menekült.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 06:58:41

@maxval balcán bircaman:

Olyanokról beszélsz, akik ugyanazt tették, mint amit a magyarok 1956-ban.

te magyar vagy? Minek minősíted azokat a magyarokat, akik 1956-ban elhagyták az országot?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 07:01:12

@mocser48:

Mondtam: kis részük menekült, nagy részük gazdasági migráns.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 07:06:48

@maxval balcán bircaman:

Olvastam, ugyanannak tartod az 1956-os magyarokat, mint a 2015-ös menekülteket, te gennylével töltött zacskó....
Válasz erre 

V. Vendetta 2018.11.02. 07:19:42

Az írás elején említett betarthatatlan törvények gyártása nem baj. Sőt! Drukkoljunk annak, hogy minél több ilyet kutyuljanak a jogi szarkavarók. Így legalább könnyebb lesz nem betartani azokat.
Válasz erre 

V. Vendetta 2018.11.02. 07:24:57

@maxval balcán bircaman: A gazdasági migráns az az orrbanisztánból nyugatra menekülő, jobb megélhetést kereső magyar. A véres polgárháború súlytotta Líbiából, Irakból, Afganisztánból, Szíriából és közel keleti, afrikai államból érkező meg menekült. Mit nem értesz ezen húgyagy?
Válasz erre 

V. Vendetta 2018.11.02. 07:31:09

@mocser48: Ja, 56-ban nem volt itt polgárháború csak egy kis fisz-fasz kis forradalmacska. Akik most Szíriából menekülnek egy több éve tartó polgárháborúból sokkal inkább menekültek, mint a magyar 56-os gazdasági migránsok, akik a forradalom leple alatt mentek nyugatra. Mint ez a szivarozó hörcsög vajna.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 07:40:50

@V. Vendetta:

az orbán néven ismert geci pl. annyira rühelli a gazdasági migránsokat, hogy egy ilyenről nevezte el a felcsúti kertjében felhúzott stadiont.
Válasz erre 

Pilotax 2018.11.02. 08:25:16

"A CEU nemzetközi összehasonlításban a legjobb hazai egyetem, ..."
Honnan tetszik venni ezt a baromságot? Először is már az összehasonlítások is igazán nehézkesek, másodszor az a kérdés melyik lista szerint nézzük. Ha igaz is lenne úgy viszonylag könnyű az egyetemek között "komoly" eredményt elérni, hogy az általunk ismert és elismert egyetemi modellnek semmiben nem felel meg (úm. mondjuk legyen TTK kara is, végezzen alapképzést stb.). Harmadszor, hogy lehetne igazán jó egyetemnek nézni azt amelyik kizárólag ún. társadalomtudományokkal foglalkozik, nincs alapképzése ( vagyis már az ilyen "tudományokkal" felvértezetteket - a más egyetemeken már tisztességes Bsc és Msc diplomát szereztek -" csiszolgatja kizárólag)?
Egyetlen egyetemet se lenne szabad aljas FIDESZ-es módszerekkel kinyírni, de ne próbáljuk már úgy eladni a dolgot mintha óriási veszteség lenne ha a CEU elköltözne tudományos szempontból.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.02. 08:34:38

@mocser48: "Olyanokról beszélsz, akik ugyanazt tették, mint amit a magyarok 1956-ban."

Ja. Csak míg az 56-os magyarok európaiak voltak, kb. azonos képzettséggel, kultúrával, értékrenddel mint mindenki a kontinensen vagy az USA-ban, addig a migrik egy rakás ősember aki odahaza 2000 évvel korábbi kultúrában élt. Az 56-os magyarok nagy többsége beilleszkedett és hasznos tagja lett a társadalomnak, míg a migrik ükunokája is segélyen fog élni a legjobb esetben is.

Hogy az ilyen kulturális szakadékok nem annyira könnyen ugorhatók arra szép példa az európai cigányság akiknek a nagy részének szintén nem sikerült beilleszkedni. Pedig ők már több száz éve itt élnek, és eleve jóval kevésbé voltak távol kulturálisan Európától mint az arabok vagy a négerek.
És igen, pár száz év alatt azért sok cigány beilleszkedett, de még több nem. És igen, fel lehet mutatni pár hasznos tudással rendelkező embert a migrik között is, de ha az átlagpolgár az lenne, akkor nem kellett volna elindulniuk.
Válasz erre 

Kis kiváncsi 2018.11.02. 08:39:55

@Soha ne tegyel haver a fekete lora:
Tehát szerinted az teljesen normális hogy olyan törvények születnek amik nem alkalmazhatók?Jogsértőek és inkább kárt okoznak a társadalomnak meg az államnak? Jó lenne ha tudnád minden parlamenti képviselő rendelkezik tanácsadókkal,jogászokkal, és mégsem sikerül a saját maguk által megalkotott alkotmányt sem betartani.Ez kb olyan mint ha te a munkahelyeden alkalmaznál tanácsadókat hogy segítsék a munkád de még így sem tudod elvégezni. Csak egy példa a jövő évi adózási törvény elfelejtett rendelkezni a betéti kamatokról és a lakásmegtakarításokról. De a kiszámíthatóság is hiányzik ami a gazdaságnak kellene. Nem politikai kérdés de szerinted hogy tudják átolvasni és értelmezni 45 perc alatt a lakástámogatás megszüntetését? Hogy tanulmányozták mivel jár ez?
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.02. 08:40:53

@V. Vendetta: Ja. Csak ki harcol ki ellen szíriában ? Az egyik oldalon áll a világi Aszad aki lelkesen irtja a lázadókat, a másikon pedig egy rakás vallási fanatikus aki pont olyan lelkesen folytat népirtást a nem iszlamista kisebbség ellen mint Aszadék ellenük. Plusz vannak a kurdok akik ellen a törökök folytatnak népirtást NATO zászló alatt. Ebből a csapatból max. a felkelők által üldözött nem iszlamista kisebbség az akit ép ésszel be lehetne fogadni, illetve a kurdok. A többi legalább annyira üldöző mint üldözött.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 08:41:34

@midnightcoder2:

Te mi a lófaszról beszélsz?
Nyelveket nem beszélő, fejkendőt viselő, komcsisztánból szabadult gazdasági migránsok százezrei szabadultak a hanyatló nyugatra, ami azóta is hanyatlik, legalább is a geci szerint, mert a mai magyarok se kínát, oroszországot, romániát, bulgáriát, stb. veszik célba, amikor emigrálásról döntenek.

Persze vannak magyarutánzatok, akik pl. bulgáriába emigrálnak. De a mára már félmilliót is meghaladó magyar, akik az elmúlt 5-6 évben emigráltak, azok a geci által hanyatló nyugatnak nevezett irányba adták le a szavazatukat.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 08:44:07

@midnightcoder2:

Egyébként a beilleszkedési nehézségeket meg lehetne vizsgálni mondjuk a gecin, hogyan illeszkedik be a szegedi csillag börtön társulatába a többi bűnöző közzé. Szerintem lenne egy kis probléma vele, de pár hátulról fedezés után megtalálná a méltó helyét.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.02. 08:44:24

@V. Vendetta: "A gazdasági migráns az az orrbanisztánból nyugatra menekülő"

Aki innen nyugatra megy az expat. Ugyanúgy, ahogy ahogy az Európából ide költöző polgár is, mert azért erre is van példa, nekem is van Pl. amerikai kollégám is.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.02. 08:45:06

@mocser48: Ez nagyjából az összes hazai politikusra igaz a gengszterváltás óta.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 08:47:37

@midnightcoder2:

A fidesz-kdnp bűnszervezet melyik tagjára nem lehet fél perc alatt milliárdos tolvajlást összeszedni?
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.02. 08:49:54

@mocser48: A spontán privatizációtól (1986) napjainkig több ezer milliárd tűnt el mindkét oldalon. Ehhez képest hány politikus is ül ezért börtönben ?
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 08:53:45

@midnightcoder2:

simicska, mészáros, orbán, rogán, garancsi, tiborcz, nyerges, vajna, stb.

Vegyünk egy mészárost a maga 8 év alatt összekapart 300 milliárdos kilopott vagyonával.
Szedj össze egy ilyet a másik oldalról. Tehát gyurcsótány, legyünk nagyvonalúak, 5 milliárd. Még 295 milliárd kellene, és ha befejezted, akkor térjünk át simicskára, utána garancsira, nyergesre, stb.
Válasz erre 

conchita wurst 2018.11.02. 09:17:11

Lipsiknek szar napjuk lesz megint.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 09:34:41

@mocser48:

S mi lenne a különbség kétféle menekült között?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 09:35:58

@V. Vendetta:

A menekült nem megy 10 határon keresztül, tombolva.

Még az igazi menekült is gazdaségi migráns, amint az első biztonságos országból továbbmegy.
Válasz erre 

tireless treehugger 2018.11.02. 09:37:09

Hogy minden diktatúra összeomlik?, Ééééééééééés????
Összeomlik aztán újjászerveződik, következő is ilyen lesz.

Itt diktatúra meg mindenféle gyilkos rendszer a normális élet.
Válasz erre 

kvadrillio 2018.11.02. 10:06:56

A KÚÚÚÚÚÚRIA SZOPJA LE EGY BÖLÉNY FASZÁT TÖVIG ! EZ felmentett picsa, a büdös életben nem fogja megtanulni, hogyan kell emberi módra viselkedni !
Felmentették a menekülteket rugdosó László Petrát

A Kúria felülbírálta az első- és másodfokú ítéletet.

október 30., 15:43
4556
Válasz erre 

Andy73 2018.11.02. 10:54:35

"Ez az úgynevezett Lex CEU, amelynek elvileg a felsőoktatás egészére kellene vonatkoznia, ám, mint a törvény neve is elárulja, egyetlen célja a Közép-európai Egyetem magyarországi működésének ellehetetlenítése."
Valóban ez a törvény neve? Ahogy a CEU neve meg az úgynevezett Soros-egyetem?
Válasz erre 

Trednar 2018.11.02. 10:57:21

Nyugi van, emberek. Dőljetek hátra, nézzétek ahogy a neonácik átveszik a hatalmat Európa országaiban. Majd az EU összeomlik, hisz a pártok pont önmaguknak mondanának ellent, ha nem így lenne.
(Ugye milyen érdekes, hogy Ausztria csak addig volt jó, amíg nyert a jobboldal, de mikor rájöttek ez mivel jár, mint külföldi köztük magyar munkavállalók vegzálása, vagy a mostani, határon lévő pöcsméregetés)
(Ugye Olaszországban is jobboldal van, őket sem fogjuk szeretni, mert ők bizony nemzetállambéli törekvéseik kapcsán a náluk lévőket bizony szét akarják hajigálni Európában)
Ezeknek a pártoknak a "nemzetállam", de elsősorban saját hatalmuk megtartása a cél, ami miatt képtelenek már most és később is együttműködni. Én bízom benne, hogy elsöprő győzelmet aratnak ezek a pártok EP-in, mert akkor durva viták és szitkozódások várhatóak a pénzügyi vitában.
Válasz erre 

Nagy Anita Sv 2018.11.02. 11:16:09

@Soha ne tegyel haver a fekete lora: menthetetlen bagázs...
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 11:21:59

@maxval balcán bircaman:

Semmi. 2015-ben félmillió menekült értett volna ezzel egyet. Használjuk azt a számot, amit te ide nyögtél, fideszes fizetett bérfelszopó.
1956-ban sok százezer magyar menekült el a hanyatló nyugat felé.

Egyébként ez a hanyatló nyugat sztereotípia minden ganyé komcsi szarházi megzápult agyában felmerül, vagy csak a rákosi-kádár-orbán gecik sajátja?
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 11:23:02

@kvadrillio:

Próbáld Te így lerúgni mondjuk orbánt...
10 év börtön alatt nem úsznád meg.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 11:34:57

@mocser48:

Nem volt félmillió menekült 2015-ben, talán volt 2-3 ezer lehetett.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.02. 11:44:43

@mocser48: Orbánék vagyonkáját azért látod, mert idehaza fektetik be és használják. Azt, hogy kinek mennyi pénze van eldugva szerte a világban senki nem tudhatja. Valahová azoknak az ezer milliárdoknak lennie kellett.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.02. 11:47:47

@mocser48: "Próbáld Te így lerúgni mondjuk orbánt..."
Ja. Vagy Merkelt... Ott lőnének szitává a testőrei. Amúgy az EU azóta ezt sokkal humánusabban megoldotta, simán lelöveti őket a török illetve líbiai határon.Az előbbieknek cserébe még némi humanitárius népirtást is elnéznek a kurdok ellen Szíriában.
Válasz erre 

kvadrillio 2018.11.02. 11:56:01

kurvára nem érdekel, mit csinált anno, abban a korszakban. ÉN, MOST ÉLEK, EBBEN A KOR-SZARBAN !

Tisza István gróf történelmi megítélése
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.02. 11:56:37

@mocser48: "Egyébként ez a hanyatló nyugat sztereotípia minden ganyé komcsi szarházi megzápult agyában felmerül, vagy csak a rákosi-kádár-orbán gecik sajátja?"

Nézd meg az EU relatív helyzetét a világban most, és mondjuk vagy 30 éve, amikor Kína még nem volt a világ műhelye. Ma már liberós oldalon is kb. mindenki arról beszél, hogy Ázsia válik a világ gazdasági és pénzügyi központjává. Na most, ez azért kínos egy kissé, mert az elmúlt 30 évben azzal a szent jelszóval telepítették az ipart kínába, mert hogy nem az ipar most már a húzóágazat, hanem a szolgáltatás. Kérdés viszont, hogy mi lesz ezzel a szolgáltatás alapú gazdasággal, ha az onshore offshore-rá változik ? Ami persze itt is kínos lesz, mert mi sem leszünk már near-shore, de aki nagyobbat esik az nem mi leszünk: magas lóról nagyobbat esik az ember. És ennél jóval kisebb bukfenc is elég volt anno a németeknek, hogy hatalomba segítsék Hitlert. Ehhez tegyél még hozzá pár száz millió import négert Afrikából - ehhez sem Orbán beszédeit kell olvasgatni, hanem a demográfusok előrejelzéseit. Plusz fogyó és öregedő európai népesség vs egyre több eltartani való afrikai és arab aki szépen hozza hazulról a saját értékrendjét, kultúráját. Szerinted ebből nem néz ki egy icike-picike kicsi bukta ?
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.02. 11:57:17

@kvadrillio: Akkor miért olvasgatod a cikket ?
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 12:03:53

@maxval balcán bircaman:

Félmillió volt az.
Viszont volt olyan migráns banda, akiknél 100%-ban biztos, hogy gazdasági migránsok, mind: az orbán féle államkötvényes migránsok.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 12:06:53

@midnightcoder2:

Ott tartunk, hogy gyurcsótány 5 milliárd. Volt egy nagy állításod, amire azt mondom, hogy hazudtál.
te meg itt mindjárt be fogod bizonyítani, hogy nem hazudtál.
Rakj össze legalább egy mészárnyi eltolvajlott vagyont a másik oldalról!
gyurcsótány 5 milliárd, mészáros 300 milliárd. Még 295 milliárdot össze tudnál szedni. Arra figyelt oda, hogy mélyenszaros vagyona kéthetente nő egy gyúrcsótánnyit! És akkor még nem beszéltünk a fidesz maffia többi bűnözőjéről!
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 12:08:04

@midnightcoder2:

Merkeléknél is született olyan ítélet, ahol egy fasiszta görényt felmentenek egy videóval bizonyított bűncselekmény után?
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 12:10:46

@midnightcoder2:

Nézd, a hozzád hasonló orbánseggébőlkilógók is nyugatra szavaznak, amikor a emigrálás célirányát meghatározzák. Ilyen ez a hanyatló nyugat!
De te kezdj csak kínaiul tanulni! Csak arra vigyázz, hogy ha ott valaki a maffia főnökei tudta nélkül lop, akkor azért bitófa jár, szóval óvatosan, amikor oda emigrálsz!
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 12:13:59

@mocser48:

Migráns volt félmilió, de nem menekült.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 12:17:00

@maxval balcán bircaman:

Menekültek voltak. Olyan menekültek, mint az exkgb-s putyin elődjei által elűzött magyarok is.

Erről jut eszembe, mikor van legközelebb jelenése orbánnak putyinnál? MIkorra rendelte magához? Vagy most putyin jön megnézni, hogy alakul a hűbérbirtoka?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 12:20:48

@mocser48:

Aki áthalad 10 határon, békés országokat maga mög9tt hagyva, az minden, de nem menekült.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 12:22:36

@maxval balcán bircaman:

Most az 1956-os magyarokról beszélsz, vagy az iszlám állam elől menekülőkről?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 12:28:40

@mocser48:

Az 56-os magyarok között lehetett 10 % menekült, a 2015-üs migránsok között 1 % alatt, s ők se voltak már meneköltek a magyar határnál, mivel áthaladtak időközben legakább 3-4 biztonságos országon.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 12:36:48

@maxval balcán bircaman:

Az 1956-os magyar menekültek (bocs, mind az volt, te történelemhamisító gennyedék), is sok biztonságos országon haladtak keresztül, míg végül letelepedtek.

Majd pont a hozzád hasonló, önálló gondolatok nélküli fizetett propagandista mondja meg, hogy egy menekült hol kellene 10-20-50 évre letelepedjen, amíg a hazájában önkényuralom tombol.

Itt van pl. irán, a 70-es években: hir.ma/wp-content/uploads/2016/10/irani-nok.jpg.600x0_q85.jpg
Ott is hatalomra jutott a helyi orbán, és kicsit megváltozott az élet, onnantól mindenki a szarházi patkány "értékrendje" szerint kellett gondolkodjon.
Magyarázd már el a .................... anyádnak, hogy ha az itteni kibaszott patkány is úgy dönt, hogy holnaptól a nőknek az a dolga, hogy.... Ja, bocs, jut eszembe, már el is kezdték a patkányok hirdetni az igét. Gondolom az .............. anyádnak sokszor előadod, hogy mi a dolga, hol a helye....
Válasz erre 

felucca02 2018.11.02. 13:08:41

@midnightcoder2: Dehogyisnem kinéz. Rövidtávon Európának, hosszútávon az emberiségnek.
A helyzet viszont az, hogy az országban sokmillió Mari néni szentül meg van arról győződve, hogy az orbán-féle pöcsök hatalombantartásával ezeket a veszélyeket egyszer s mindenkorra szépen el lehet felejteni, mert ők majd megvédenek. Lehet, hogy Európa felperzselődik, de Mari néni majd békésen öntözgeti eközben a paradicsompalántáit Mórahalmon.
És ezt tényleg vérkomolyan el is hiszik állítólag iskolázott, állítólag gondolkodni tudó, felnőtt, családos, munkaviszonyban lévő, ott így vagy úgy a feltételeknek megfelelni akaró magyar választópolgárok.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.02. 15:28:34

@mocser48: És azt vajon tudni lehet, hogy Mészáros bácsi vagyonkája kié valójában ? A balfék agitprop szerint Orbáné. De mi van akkor, ha Orbán is csak ugyanolyan kesztyűbáb mint Fletó van, vacak kis 5 milliárdos vagyonkával, és Mészáros bácsi valaki másnak gyűjtögeti ezt a vagyonkát ? Esetleg lehet hogy Orbánt és Fletót ugyanaz a bábjátékos mozgatja ?

Ezekben a bulikban az a jó, hogy az érintetteken kívül csak akkor szerez valaki tudomást a dologról, ha homok kerül a fogaskerekek közé. És szerintem ott már mozognak akkora pénzek, hogy senki ne akarjon ilyen homokszem lenni.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 15:28:43

@mocser48:

Nem igaz. Egy határon haladtak át, a magyar-osztrákon, s mentek a traiskircheni táborba,
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.02. 15:32:04

@felucca02: Orbán egy dolgot tud, amit a balfékek nem: legalább tisztában van a problémák egy részével, és mer beszélni róluk. Ha megnézed a hivatalos balfék agitpropot vagy az erre legelésző balfékeket akkor az általam leírt problémák nem is léteznek.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.02. 15:35:21

@mocser48: Ha most lennék 25 éves friss diplomával és kopasz seggel, akkor én is nyugatra mennék. De csak addig, amíg össze nem szedek kinn egy szép nagy kalap pénzt. Aztán ha ez megvan, akkor irány Kanada vagy Ausztrália. Jó messzire a jövendő válságövezetektől.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 15:35:46

@maxval balcán bircaman:

Erre jó példa a Vajna család sarja. Aki honnan is jött vissza Magyarországra lopni?
Vagy akiről orbán elnevezte a felcsúti kertjében felhúzott stadiont?
Szipál hol kúrta végig a fél felhozatalt?
Sok százezer magyar emigrált a világ minden részére.

Ők az kgb-s putyin elődjei elől menekültek.
2015-ben az iszlám állam elől menekültek az emberek.

Ti hagytátok volna elrohadni őket. A 2015-ösöket is, meg az 1956-osokat is.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 15:37:25

@midnightcoder2:

Kína? Fehéroroszország? Moszkva? Azerbajdzsán?

Semmi olyan hely, ahol a geci látja a nagy jövőt?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 15:39:01

@mocser48:

S mi a gond azzal, hogy migrátak? Semmi.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 15:39:50

@mocser48:

"2015-ben az iszlám állam elől menekültek az emberek. "

Törökországban, G9rögországban, Macedóniában, Szerbiában, Bulgáriában az Iszlám Állam van hatalmon?
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 15:44:33

@maxval balcán bircaman:

Tudod nem mindenki olyan rühes patkány, mint amilyenek ti vagytok.
Nem te mondod meg, hogy egy, a hazájából elmenekült ember hol élje le az életét.

Őket az iszlám állam nevezetű illiberális szervezet elűzte a hazájukból. Az életüket mentették, maguk mögött hagytak mindent. Nehéz lehet ezt neked felfognod, akit a fidesz nevezetű bűnszervezet pénzel azért, hogy ide kommentelj.

Menekültek, akik a többi ember jószándékában bízhatnak csak.
Azt már tudjuk, hogy a fasiszták elutasítják, hogy a segítségükre legyenek. ti ilyennek születtetek.
Hírből se ismeritek pl. a kereszténységet.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 15:46:51

@maxval balcán bircaman:

Az 1956-os menekültek Kanadába, Ausztráliába, Angliába, Spanyolországba, USA-ba, és még vagy 100 másik országba mentek.

Ha rajtatok múlott volna, akkor 45 évig egy osztrák határ menti gettóban rohadtak volna. Húgyban, szarban, sárban, egy priccsen.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 15:51:18

@mocser48:

Azt mondod, minden magyar szent joga elindulni pl. az USA felé, s ebbe az USA nem szólaht bele?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 15:52:00

@mocser48:

Nem igaz. Várták az osztrák lágerben az egyes országok vízumára.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 15:54:14

@maxval balcán bircaman:

Erről beszélünk, hogy pl. egy fideszhez hasonló fasiszta közösség mit lép, ha az iszlám állam terrorszervezet elől menekülő emberek a segítségüket kérik.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 15:57:01

@mocser48:

Az ilyen emberek segítséget kapnak, viszont a 2015-ös áradat 99 %-a nem ilyen ember volt.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 15:57:26

@maxval balcán bircaman:

Ahogy most is vannak olyanok, akik mondjuk török táborokban rohadnak, olyanok miatt, mint ti, idegengyűlölők.

Az 1956-os magyarok jó része átment Ausztrián. Svájc kedvelt célország volt.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 15:58:49

@maxval balcán bircaman:

2015-ben menekültek tömege hagyott hátra mindent, az életét mentve.
Aztán szembe jöttek velük a fasiszták. Akik hagyták volna megdögleni ezeket az embereket.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:02:35

@maxval balcán bircaman:

Egyébként a geci és bandája miben segíti az iszlám állam elől életüket mentőket?
Elköltöttek migránsozós, sorosozós plakátokra vagy 20 milliárdot.
Elköltöttek ki tudja hány milliárdos a hozzád hasonló bérfelszopókra, hogy ilyen oldalakra kommenteljetek.

És mennyit költöttetek a menekültek segítésére? Élelemre? Gyógyszerre? Ruhára? Szállásra?
Az iszlám állam terrorszervezet gyilkosai elől menekülő emberekről beszélünk.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 16:09:25

@mocser48:

Senki se ment át a magyarok közül határokon át.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 16:10:19

@mocser48:

Az első biztonságos országban már nem volt veszélyben az életük, innentúől a továbbhaladás gazdaségi migráció.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:12:01

@maxval balcán bircaman:

Menj már a hazugságaiddal a ..... a..ádba.
Puskás mennyi ideig volt ilyen táborban, te nagyonhülye?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 16:12:19

@mocser48:

Kb. 1300 ember menedéket kapott Mo-on.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 16:12:56

@mocser48:

Puskás nem volt menekült eleve.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:13:27

@maxval balcán bircaman:

Ahogy írtam, te meg a fasiszta fajtád az 1956-os magyarokat is hagytátok volna elrohadni.

Tudsz olyan gennyedéket említeni, aki az 1956-o magyarokról ugyanúgy vélekedett, mint a patkány fajtád a 2015-ös menekültekről?
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:14:03

@maxval balcán bircaman:

Á, nem.... Csak úgy nem is tudom, szóval nehezen talált vissza.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 16:15:39

@mocser48:

Az 56-os magyarok nem törtek-zúztak, nem vadásztak segélyre, nem erőszakoltak meg senkit, nem követtek el robbantásokat.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:15:54

@maxval balcán bircaman:

Jujj, szóval eljutottatok oda, felszopó, hogy elismeritek, hogy az geci teljesítette a kvótát, amit nyilvánosan tagad és harcol azért, hogy ne kerüljön magyar földre menekült? :)

felszopó, mi ez a skandallum :)
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 16:16:30

@mocser48:

Migráns volt, híres sportoló, így várnia se kellett.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 16:17:15

@mocser48:

Nem teljesítette. Mo. senkit se vett át akvótából, hanem saját döntése alapján pár embernek menedékjogot adott.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:17:23

@maxval balcán bircaman:

Ahogy a 2015-ösök nagyon nagy többsége sem.
Az 1956-os magyar menekültek között is voltak gyilkosok, rablók, hazaárulók, stb.
gy a fajtád szemében mind az volt?
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:17:59

@maxval balcán bircaman:

De akkor miért hazudozol? Nem értelek én benneteket....
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:18:53

@maxval balcán bircaman:

Ami véletlenül a kvótával azonos....
Mi folyik neked ar ereidben vér helyett? Genny?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 16:21:54

@mocser48:

Megesik ez minden csoportban.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:22:16

@maxval balcán bircaman:

ja és ezt is persze a "baloldali" médiumok derítették ki, mert a geci, akinek felszopsz, az nyíltan ellene nyomta a propagandát, és azóta se állt ki, hogy Magyarország menekülteket fogadott be.

Mégis, hogy nézne ki az, ha a fidesznek pénzelő gazdasági migránsok azt látnák, hogy az iszlám állam gyilkosai elől menekülők közül 1300-at úgy fogad be az ország, hogy előtte nem fizették le a fidesz nevezetű maffiát.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 16:22:45

@mocser48:

Ki hazudik? Miben?

Bárhogy is tombolnak gazdáid, Mo. nem teljesítette a brósszeli követeléseket, s pont.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 16:23:55

@mocser48:

De nem a kvótásszám mégse, hiszen a kvóta sose arra vönatkozott, hogy egy tahállam mennyi meneköltet ismerhet el önmaga, hanem arra, mennyit vegyen át más országoktól.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:24:20

@maxval balcán bircaman:

ti, fasiszta szenny alakok sok százezer elesettre nyomtátok rá a bélyeget, és úgy beszéltek a mai napig róluk, mint utolsó bűnözők.

Mi a véleményed az olyan gennyzsákokról, akik az 1956-os magyar menekültekről írtak olyat, mint amit te itt képviselsz, fizetett fideszes felszopó?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 16:25:08

@mocser48:

Kampányidőszak volt. Jó fricska volt ez a ballibek pofájába, alaposan bele is zavarodtak: hirtelen kritizáni kezdték a befogadás tényét.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:25:18

@maxval balcán bircaman:

A geci már teljesítette a kvótát.
Te meg hazudozol, fent visszaolvashatod.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:26:11

@maxval balcán bircaman:

És a kvótának megfelelő menekültet átvette a geci...
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 16:26:41

@mocser48:

Az elesettek essenek el máshol, ez a lényeg. Nincs joguk határokon át tombolni és követelőzni.

Mertkell hívta meg őket, szóval ez legyen a németek baja. Az ő díszvendégeik.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 16:27:17

@mocser48:

Akkor miért támadja őt Brüsszel a nemteljesítés miatt?
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:27:47

@maxval balcán bircaman:

Nem kritizálták, csak követelték, hogy a geci nyilatkozzon erről, mindenki előtt, ismertesse, hogy a magyar állam teljesítette az EU-s elvárásokat.

A patkány geci meg kussolt. Sunyi egy féreg. De ti ilyenek vagytok.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 16:28:11

@mocser48:

Egyet se vett át.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:28:44

@maxval balcán bircaman:

Persze, ti fasiszták így vagytok ezzel.... Az elesett emberek dögöljenek meg.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:30:14

@maxval balcán bircaman:

Fordítva, felszopó. A geci teljesítettet a kvótát, de közben nem ismeri el azt.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:31:01

@maxval balcán bircaman:

Teljesítette a kvótát.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 16:31:27

@mocser48:

Aki elesett, az ne követelőzzön, hanem ksözönhe meg a segítséget. Pont,
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:33:26

@maxval balcán bircaman:

A fasisztáktól nem kaptak segítséget.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 16:35:40

@maxval balcán bircaman:

Jut eszembe, az publikus, hogy hány orosz, kínai, szír, stb. terroristát, kémet, gyilkost hozott be orbán a letelepedési kötvényekkel az EU-ba? Tudod, akik orbánnak meg a többi fideszes f.sszopónak fizettek, hogy ide migrálhassanak.

Vagy ezt is újságíróknak kell majd kideríteni?
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.02. 18:26:37

@mocser48: "Az 1956-os magyar menekültek között is voltak gyilkosok, rablók, hazaárulók, stb."
Voltak, de kb. hasonló arányban mint bármely nyugat-európai országban. Ugyanabból a civilizációból érkeztünk: 40 évvel korábban még mi is az osztrák-magyar monarchia lakosai voltunk. A szírek viszont egy teljesen más kultúra - és a szírek csak a migrik töredéke, a nagy többség az olyan remek helyekről jön mint Nigéria, Afganisztán, és más olyan remek hely a világban, ahol európainak nem igazán ajánlott kísérő nélkül a nyílt utcára lépne az ottani átlagpolgárok miatt. Ha most onnan idejön az átlagpolgár - márpedig nagy tömegben nem a liberális ateista kisebbség fog érkezni - akkor itt is pont olyan remek hely lesz, mint ahonnan ezek a népek érkeznek.

Az alapvető különbség szerintem a jobboldali és a baloldali között az, hogy a jobboldali az látja, hogy az embert az értékrendje, a kultúrája határozza meg, és ezt adja tovább generációról generációra a család, a közösség. Ettől lesz valaki ilyen, vagy olyan. És amit gyerekkorban magadba szívsz értékrendet hogy Pl. a nő helye a társadalomban a kecske után van, attól nem fogsz megszabadulni egy félórás tanfolyamon, ahol elmondják hogy a nők egyenjogúak.

Ezzel szemben a baloldali simán elhiszi, hogy a világon mindenki szép és jó (kivéve a rohadt fasiszták) és aki nem az az csak azért nem, mert nincs elég pénze és nem vett még részt a félórás tanfolyamon. De ha adunk neki pénzt és tanfolyamot, akkor villámgyorsan GDP termelő és liberális szavazó lesz az IS terroristából is.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 19:25:41

@mocser48:

Csupa gazdag ember a kötvényes, semmi gond velük.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 19:38:58

@maxval balcán bircaman:

Persze, csak ugye ott van köztük az orosz kémfőnök családja, szír népirtó, stb.
Közületek nem lógnak ki, Férgek. Genny alakok.

Közben találtál már olyan szarházoi férget, aki 1956-ban olyan propagandát nyomott a magyar menekültekről, mint amilyen propaganda terjesztésért a fidesz fizet titeket, bérfelszopókat?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.11.02. 19:42:01

@mocser48:

Ballib nedves álmok.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 19:44:00

@midnightcoder2:

Fejkendős, nyelveket nem beszélő, szocik által agymosott emberek menekültek.
Köztük olyanok, akik embereket öltek, házakat gyújtottak fel, a regnáló rezsim ellen fegyverrel fellépők.

Most gondolj bele, hogy ezeket az embereket orbánhoz hasonló férgek propagandája várta volna, ahol a magyarokat gyilkosoknak, terroristáknak, hazaárulóknak állították volna be, napi 24 órában nyomták volna ezt a propagandát a bikrához hasonló gennyek.....
Na ez különbözteti meg a civilizált embereket a birkához, orbánhoz, a fidesz maffiózóihoz hasonló férgektől.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 19:44:54

@maxval balcán bircaman:

Tényeknek hívják.

Találtál már olyan szarházoi férget, aki 1956-ban olyan propagandát nyomott a magyar menekültekről, mint amilyen propaganda terjesztésért a fidesz fizet titeket, bérfelszopókat?
Válasz erre 

mocser48 2018.11.02. 19:52:06

@midnightcoder2:

ja és arról se feledkezz meg, hogy irán a 70-es években még így nézett ki: hir.ma/wp-content/uploads/2016/10/irani-nok.jpg.600x0_q85.jpg

Csak aztán eljött a helyi orbán, és beindult az agymosás.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.02. 20:04:36

@mocser48: Az egy dolog amikor valaki harcol a megszállók ellen, az pedig egy másik hogy azért gyilkol le ártatlan embereket mert más a vallásuk.

De az igazi különbség, hogy a kivándorolt magyarok nagy része gond nélkül be tudott illeszkedni. Nekik nem kellett tanfolyamot rendezni arról, hogy miért is nem szabad európában nőket erőszakolni, a többségnek volt szakmája is, mivel egy kb. ugyanolyan európai országból érkeztek mint ahová menekültek, így csak a nyelvet kellett megtanulniuk.
Válasz erre 

midnightcoder2 2018.11.02. 20:14:14

@mocser48: Azért azt kétlem, hogy az átlag iráni faluban ez lett volna a népviselet a csajoknál. Khomeini nemigen tudott volna ilyen forradalmat csinálni, ha nem lett volna meg hozzá a kultúrális háttér - azaz az átlagpolgár nem lett volna iszlamista. Nem mellesleg Orbánt sok mindennel lehet vádolni, de nem tudok arról hogy zacsit húzott volna a nők fejére, vagy hogy tömegesen végeztette volna ki a libbantakat.
Válasz erre 

Magyarország Europa jövője. 2018.11.02. 20:57:53

@mocser48: Az 1956-os magyarok VALODI MENEKULTEK voltak, az orosz tankok, es a megtorlas elol menekultek.
Nem pedig bankartyas, okostelefonos, orszagok kozott valogato SEGEJVADASZOK, akiknek a nagyreszuk raadasul NEMIEROSZAKOLO TERRORRISTA, vagy rosszabb.
Válasz erre 

2018.11.04. 10:28:44

@V. Vendetta: Remete levele a Média hazugokról

Kedves Komám Gábor!

Így ünnep táján, csak elmondom, ami a csőrömet piszkálja! Tudod, nincs mán újság, Rádió, Tv! Csak média van, meg média munkás! Sose dógózott életibe, mindíg a hazudozásbúl él meg, nem is rosszul, de Ű munkás!
Olyan helyet is csak „munkájábúl” kifolyólag látott, ahol dógoznak. Aztat helyszínnek hija, amirűl próbálja eémondani, mit lát! Érteni nem érti, de hadovál rúla, mintha tudná! Aztán maga csudálkozik legjobban, hogy sikerült valamit mondania! Érteni nem érti, amit mondd, de nékem próbája elmagyarázni! Akirűl beszél, ír, az röhögi, ez mekkora marha! Azt hiszi, mindenhez ért, peddig semmihez se! Pont olyan, mint a politikus majom! Űtet megválasztották (milliós reklám kőtséggel) attúl azt hiszi, okos is lett! Mán az Isten se a régi, akinek Hivatalt ad, észt már nem ad hozzá! Mint a mondás tartja! Oszt minden hülye, mehet be, a parlamentbe, amelyik pártjába a legnagyobb szélhámos! Előbb azokat vezeti félre, ott tanúlja meg a módját!
Mikor kivakarózzott, mint választási malac, eljut a vásárba, hol a buta nép megveszi, ez jó lesz őnéki! Csakhogy mire kövér disznóvá hízik, nem őtet vágják le, hanem a népet Adószavazatával! Új svarc, a zsírunk meg serceg, az állami kondérba, mert „fokozzák a tüzelés hatékonyságát”, mint kizsákmányolásodét!
No, de térjünk vissza eme „aranytollú madarakra” Ezen kitüntetést kapják, a hazugságból kiöregedők! Már amék nem itta magát halálra szégyenérzete miatt! Becsületesebbjét szégyenérzete, halálra kínozza! Nem tud annyit meginni, hogy bűnét leöblítse a torkán, ahonnan a hazug szó kigyött! A tükröt meg nem tűri, sehol környezetébe! Az, majompofája látványával üldözi! Hányinger, köpésiinger kínozza ahányszor, elékerül! Ilyenkor bánja, mint kutya a hetet fialást, hogy újságírónak állt! De hát dógozni so se szeretett, az néki büdös, mint ördögnek a tömjénfüst!
Így aztán, szenved a maga gazemberségétűl, már amelyiknek, lelkiismerte támad! A többség meg azt se tudja mi fán terem! Uborkafán, amire ű mászott, azon nem!
2016-12-25 közreadja a cimzett!
Válasz erre 

mocser48 2018.11.09. 18:11:20

@Magyarország Europa jövője.:

És az 56-os menekültek között hány magyar nemzetiségű orosz ügynök és kém rejtőzött?
Hány gyilkos, tolvaj, bűnöző volt közöttük? Akik kihasználták a helyzetet?

Szíriába nemrég hazament egy rakás ember Libanonból, majd mindet azonnal be is börtönözték. Az ottani orbán ugyanis azt hirdeti róluk, hogy az ő önkényuralmi rendszere ellen fellépő ellenállók voltak.
Az ilyen hazátlan embereknek is joguk van élni, és nem egy határmenti gettóban elrohadni, ahova a fideszes fasiszták toloncolnák őket.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.09. 18:13:27

@midnightcoder2:

"Magyar ne lopj!"
Ahogy az osztrákok várták a 80-as években a magyarokat. Sikerült azóta megváltoznod? Be tudnál illeszkedni olyanok közé, akiknek nem természetes a lopás?
Válasz erre 

mocser48 2018.11.09. 18:17:07

@midnightcoder2:

Menj le egy magyar faluba, és nézd meg az 50-60-70 éves anyókákat.
Nem az idős korral jár, hogy úgy öltözködnek, hanem azzal, hogy nekik még ez a természetes.
Változik a világ, mégpedig gyorsan. Elég volt egy tetű orbán Iránba, máris feje tetejére állt a világ az ottani embereknek. Idő kell majd ahhoz is, ha az ottani diktátorok sorát megszakítják és kiirtják a fajtájukat, hogy utána újra élhetővé tegyék az országot.
Válasz erre 

mocser48 2018.11.09. 18:19:31

@midnightcoder2:

Ja, még annyit tennék hozzá, hogy hitler se úgy született, ahogy aztán a férge elpatkolt.
Szerinted mikor kellett volna a nacionalista patkányt tarkón lőni ahhoz, hogy Európa és a világ történelme máshogy alakuljon? Amikor már halomra gyilkolták az embereket, vagy amikor még az uszító szövegei elején járt?
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard