Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
A magyar diplomácia ámokfutása nem most kezdődött, és valószínűleg nem is most fog befejeződni

A magyar diplomácia ámokfutása nem most kezdődött, és valószínűleg nem is most fog befejeződni

"Magyarország diplomáciai ámokfutásának eszközeivé váltunk" – nyilatkozta egy uniós diplomata, miután Magyarország nem volt hajlandó megszavazni a közös uniós álláspontot a bevándorlás kérdéséről az Arab Ligával tartandó hétfői tárgyalásra. Csak azok számára meglepő, hogy Orbán Viktor kormánya folyamatosan keresztbe tesz az uniós diplomáciának, akik eddig ártatlan jóindulattal szemlélték Szijjártó Péter külügyminiszter misszióját menekültügyben. A magyar diplomácia ugyanis szavakban a migránsválság megoldását szorgalmazza, amikor azonban valódi lépésekre szánják el magukat az érintett felek, azonnal megcsáklyázza azokat.

b1_blogcsalad.jpeg

Fotó: B1 blogcsalád

Egy pillanatig se gondoljuk, hogy komolyan gondolja Szijjártó Péter azt az indoklást, mely szerint Magyarország azért hátrál ki az Arab Ligával kötendő szerződésből, mert az hivatkozik az ENSZ globális migrációs csomagjára. Ha ez valóban okot adna a szakításra, akkor az a hét uniós kormány is elutasítaná a dokumentumot, melyek a magyarokhoz hasonlóan szintén nem ratifikálták a világszervezet megoldási javaslatát. A valós indok sokkal kézzelfoghatóbb, ugyanis vannak előzményei. Magyarország - főleg belpolitikai okokból – nem hajlandó részt venni a menekültválság diplomáciai megoldásában.

Amíg az Orbán-kormány itthon nagy elánnal pörgeti a migránskereket, addig az EU-s diplomácia egy jól meghatározott irányban tenni is igyekszik azért, hogy ne fordulhassanak elő a 2015-ös menekültválsághoz hasonló események. Ehhez főként azokkal az országokkal kell diplomáciai egyezségre jutni, ahonnan a menekültek jönnek, illetve, ahol gazdasági lehetőség nyílik arra, hogy kezeljék a migrációt kiváltó okokat. Az Arab Liga tehát megkerülhetetlen szervezet ebben az ügyben, ha érdemben kívánják rendezni ezt a kérdést a felek.

A tavaszi uniós parlamenti választásokra is olyan kampánnyal készül, amelynek központi eleme a migrációpárti és a bevándorlást ellenző erők közti küzdelem megjelenítése lesz.

A magyar diplomácia azonban az élből való elutasításon kívül lényegében semmilyen érdemi javaslatot sem tett le az asztalra ebben a migráció ügyében. Orbán Viktor olykor kijelentette ugyan, hogy a problémát ott kell kezelni, ahol kialakul, ám ezen az általános megállapításon túl soha nem jutott. Korábban még azt a meglehetősen abszurd ötletet is bedobta, hogy az uniós országoknak helyben kéne felügyelniük a menekülttáborokat, ami nyilván azt jelentené, hogy félig-meddig megszállóként kellene ténykedniük európai rendfenntartóknak különböző arab vagy fekete afrikai országban. Erre sem felhatalmazása, sem megfelelő gyakorlata nincs az uniós országoknak, tehát a jól csengő szavak mögött egy képtelen elképzelés húzódik.

Ez persze nem meglepő Orbán Viktortól, aki a kezében lévő hatalmas médiabirodalmon segítségével azt sugallja magyarok milliói számára, hogy a migránsok inváziója a mai napig is tart, noha 2015-höz képest radikálisan megcsappant a hazánk határainál megjelenő menekültek száma. Orbán és kormánya tehát nem érdekelt abban, hogy tényleges lépések történjenek a menekültügy kezelésében, hiszen egész rendszere a migránsellenesség ideológiájára épül, és ha ezt a szőnyeget kihúznák a lába alól, akkor új ellenség(ek) után kellene néznie.

A tavaszi uniós parlamenti választásokra is olyan kampánnyal készül, amelynek központi eleme a migrációpárti és a bevándorlást ellenző erők közti küzdelem megjelenítése lesz. Ha bármiféle közös álláspont mellé beállna, akkor ezt a markáns különállást kéne gyengítenie, ami saját szavazóinak elbizonytalanodásával járhatna. A magyar diplomácia tehát csakis egyetlen szempontot tart szem előtt, amikor a migráció ügyének diplomáciai kezeléséről esik szó: A jelenlegi bizonytalan helyzet fenntartása érdekében nem támogat semmilyen megegyezést, melyet sikerként tudna felmutatni Európai Unió, és amely bármire is kötelezné Magyarországot menekültügyben.

24_48.jpg

Fotó: 24.hu

A magyar diplomácia csőlátása tehát lényegében automatikusan eredményezi azt a külső személő számára ámokfutásnak tűnő politikát, melynek kiemelt célja, hogy Orbán Viktor fenn tudja tartani annak a látszatát, hogy Magyarország folyamatos migrációs nyomásnak van kitéve, ezért hazai és külföldi ellenfelei abban érdekeltek, hogy őt, mint a keresztény eszmények legfőbb védelmezőjét eltávolítsák a hatalomból. A magyar kormányfő számára létkérdés, hogy azokat, akik a jogállamiságot, a szociális érzékenységet, netán a korrupció burjánzását kérik rajta számon, be tudja tagolni a migránsbarát politikai erők közé, így legyen képes kicsorbítani a kritikájuk élét. Mert, ahogy egy dakota közmondás tartja: „Ha valaki felidézi azt a csatát, amelyben megfutottál, kezdjél arról mesélni, hogy azt, aki gyávasággal vádol állandóan részeg, és veri a feleségét.”  

     

101 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
A magyar diplomácia ámokfutása nem most kezdődött, és valószínűleg nem is most fog befejeződni Tovább
Facebook Tetszik
0
101 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése A Fidesz legfőbb célja most a pánik elkerülése
  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr6214605314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném látni az összes kommentet! (101)
Az utolsó 100 komment:

bekestobbsegg 2019.02.03. 23:12:37

Furcsa lehet a mostani helyzet annak, aki a korábban nem létező külpolitikánkat elfogadta.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2019.02.03. 23:36:11

nev nelkuli kamuhir
Válasz erre 

miketbeszéltek 2019.02.03. 23:51:34

@dunántúli gyerek:
Ékezet nélküli reflexes kamucáfolat.
-Én magam maximálisan elutasítom a migrációt, de mit tett szerinted eddig a külpolitikánk a válság valódi, tartós rendezése érdekében?
Válasz erre 

yourmomtits 2019.02.03. 23:55:17

a magyar diplomácia ámokfutása az volt amikor a románokkal koccintottak megyóék
Válasz erre 

miketbeszéltek 2019.02.04. 00:01:48

@yourmomtits:
A veszteségeinket senki kedvéért sem kell ünnepelni, de Németország sem "játssza" újra a franciák ellen a két elvesztett világháborúját, és együtt Európa urai tudnak lenni....
Válasz erre 

Nagy Zoltáán 2019.02.04. 00:03:35

bazzze, de szájbarágós mese oldal ez. Azért vannak külön aláhúzva a fontosnak vélt mondatok, hogy a 25-ös IQ-jú ballibsi szavazók megértség az orbán ellenes propagandaanyag lényegét? Amúgy kimagasló a magyar diplomácia produktuma a 2010 előtti konkrét hazaáruló külügyhöz képest.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2019.02.04. 00:03:54

@miketbeszéltek: Mit tett?

Keritest epitett, amit azota mindenki lemasolt. S mondta az EU-ban hogy ne faszkodjanak, hanem a hatart vedjek, minden mas -pl. kvota- huszadrangu kerdes.

S mit csinal az EU? Semmit, azon kivul hogy akadalyozza a hatarvedelmet. Ha nem Salvini lenne az olasz belugyes, meg Zorban a keriteses, akkor azota is ozonlenenek a retkek Europaba.
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2019.02.04. 00:06:17

@Nagy Zoltáán: "Amúgy kimagasló a magyar diplomácia produktuma a 2010 előtti konkrét hazaáruló külügyhöz képest."

Amen. A magyar diplomacianak nem feladata a nk-i lipsizmus terjesztese, es az europaiertek. A magyar diplomacia csak a magyar erdekeket vedi (tobbnyire a lippsiktol).
Válasz erre 

koala kóla 2019.02.04. 00:12:22

Hat az a nagy budos helyzet, hogy ilyen eros kulpolitikank kb. a kozepkorban volt utoljara.

A migrik kirekesztese, a kvota megfurasa, az IMF kirugasa, a V4ek kozos erdek ervenyesitese mind Orban erdeme.

A 16 evet kormanyzo libbantak egyetlen ilyet sem csinaltak, a behajolason kivul mast el sem tudnak kepzelni. Az volt a demokratikus magyar diplomacia csucsa, amikor Solyom ott balfaszkodott Komaromban a hidon.
Válasz erre 

flydomi 2019.02.04. 00:17:25

Ez a kis juden szijjarto kepes a magyar nepet nyomorba taszitani es uralkodni rajtuk,ahogy vezire is.Ennyit a nagy fidess-rol.Sok sikert birkak.
Válasz erre 

ROTFL Manó 2019.02.04. 00:19:22

@koala kóla: Hát izé... Ha jól emlékszem, Sólyom Lászlót mintha a fityisz jelölte volna köztársasági elnöknek.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2019.02.04. 00:21:26

@dunántúli gyerek:
"Keritest epitett"
Az jó, csak az a baj, hogy egy EU-n belüli kerítés nem tartja az EU-n kívül a migráncsokat...
Válasz erre 

flydomi 2019.02.04. 00:22:55

@dunántúli gyerek:
2018-ban az EU es az Afrikai "unio" kozott letrejott volna egy szerzodes,amit V4-ek is alairtak.Bocs.Egy kivetelevel nem,az pedig a fasiszta magyar kormany nem.Ha a lengyelek,csehek,szlovakok is alairtak es akartak azt a szerzodest,mint migriellenes allamok,akkor valszeg ott nem volt semmi baxakodas.De az igazhitu kereszteny fasiszta magyar kormany volt a 28-bol az 1,aki az utolso pillanatban ellentmondod az egy even keresztul elokeszitet "szerzodesre",amiben olyan javaslat szerepelt,amit a csuti fogalmazot meg.Eljen a xar. :))
Válasz erre 

koala kóla 2019.02.04. 00:25:33

@ROTFL Manó: Es kit erdekel ki jelolte?
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2019.02.04. 00:26:45

@miketbeszéltek: Nem Orban dolga az EU hatarara keritest epiteni
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2019.02.04. 00:29:00

@flydomi: Majd elokeszitenek egy masikat ha akarnak, az Afrikai Unio nem tartozik a magyar kulpolitika fontos prioritasai koze...:)
Válasz erre 

dunántúli gyerek 2019.02.04. 00:33:38

888 - Hat évet kapott a migráns, aki megerőszakolt egy halott nőt Angliában

444 - Hat év börtönt kapott a brit férfi, aki betört egy ravatalozóba, és megerőszakolt egy halott nőt

elkoveto: Kasim Khuran

Igy szarja tele a liberalis fake-news media az emberek fejet.
Válasz erre 

Populista Pista 2019.02.04. 00:57:14

Ha tényleg az lenne az EU szándéka, hogy akadályozza az illegális migrációt, sokkal egyszerűbben is megtehetné. Mindenekelőtt a migránstaxiztató NGO k hajóit kellene lefoglalni, és példás büntetéssel elvenni a kedvüket a további sunnyogástól. Simán megérdemlik a börtönt.

Az összes többi megoldás csak púder.
Válasz erre 

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2019.02.04. 01:23:30

@dunántúli gyerek:
index.hu/kulfold/2019/01/15/halalra_keseltek_egy_embert_a_becsi_fopalyaudvaron/
Halálra késelte nővérét egy spanyol férfi a bécsi főpályaudvaron

vs

twitter.com/krone_at/status/1085125349866913793/photo/1

itt a "spanyol", hol a spanyol
Válasz erre 

Sir Gombóc 2019.02.04. 01:26:22

@dunántúli gyerek: mekkora egy idióta vagy...
Válasz erre 

Bambano 2019.02.04. 01:38:41

"ami nyilván azt jelentené, hogy félig-meddig megszállóként kellene ténykedniük európai rendfenntartóknak különböző arab vagy fekete afrikai országban. ": miért, amikor beálltak a német meg a francia rombolók az észak-afrikai partokhoz, és szétrakétázták afrika északi részét, akkor hogy ténykedtek? mint ken bácsi meg barbi néni a teadélutánon?

jóreggelt, ideje felébredni.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.02.04. 01:39:21

Megragadnam az alkalmat, hogy javaslatokat tegyek az Europai Bizottsagnak

Ha a fasiszta magyarok nem szeretnenek Uniot Afrikaval, sot meg kvotat se, akkor lehet kreativkodni am.

Mondjuk ajanlani valamit. Erdelyt vissza, magyar autonomiat mindenhova, vagy szimplan fizessenek ok 250ezer eurot egy migrincsert, akit idekvotaznanak.

Vagy nyasgem tema van.
Válasz erre 

Bambano 2019.02.04. 01:43:33

"Magyarország diplomáciai ámokfutásának eszközeivé váltunk": merugye sokkal jobb lett volna, ha Magyarország válik a brüsszeli diplomáciai ámokfutás eszközévé...
egyre jobban szórakoztat, ahogy Petikétől tikkelni kezdenek a nyugati külügyérek...
Válasz erre 

illaim 2019.02.04. 05:07:55

@yourmomtits: Az Orbán- Nastase paktumra már nem is emlékszel bogárka? Tudod amelyikben az Orbán minden román állampolgár részére biztosította a kedvezményes munkavállalás lehetőségét Magyarországon! Azért mert nem emlékszel rá, remélem nem akarod eltagadni ezt a világraszóló munkaerő-piaci felajánlását a románoknak Orbán részéről?
Válasz erre 

illaim 2019.02.04. 05:11:40

@dunántúli gyerek: Azt ennek a bejegyzésnek mi köze van az Orbán kormány külpolitikai ámokfutásához?
Válasz erre 

illaim 2019.02.04. 05:15:58

@Bambano: Az azért megvan, hogy Magyarország az EU közösség tagja?
Válasz erre 

Molnárgörény · http://molnargoreny.blog.hu 2019.02.04. 05:26:04

Végre kezd önálló külpolitikánk lenni. Göncz Kinga tán jobb volt, amikor kétségbeesetten sipákolt a felizgatott vécékefe-fejével?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.02.04. 05:33:42

Messzemenően pozitív, hogy a brüsszelita oligarchia retteg tőlünk.
Válasz erre 

2019.02.04. 06:38:11

Valóban hírértéke van annak, hogy egy agyatlan libsi bírka ilyen kijelentést tett? Ja igen, az agyatlan magyar libsi birkáknál. Magyarország képviselje a magyarok érdekeit! Csak így tovább!
Válasz erre 

Éva Lonkay 2019.02.04. 07:20:59

@flydomi: Te nagyon ostoba!
Válasz erre 

HaD 2019.02.04. 07:21:01

Megjegyzem,ha nem lenne gond a bevándorlás akkor nem lenne téma az ejus választásokon....amúgy orbán és bandája alapból bibsi és azt az érdekkört is szolgálja mióta csak a bib(s)óban összerántották a kis komcsi bandájukat stumpf(maszmp kb tag belügyminiszter horváth veje) vezetésével. A sorozatos "megválasztását" (pintér szerverszobájában a "választásokon" a gép őt dobja ki valahogy folyton:))követően kb. a második útja izraelbe vezet rendre...majd előadja itthon a hülye gyerekek szórakoztatására a "népnemzeti" táncot meg a soros(aki fizette a képzését hogy ilyen "okosságokat" tudjon mondani)fikázást miközben két kézzel szórja a zs-t a haverok meg a multik zsebébe...az eju ezért fizeti(ha már hazaárulásról beszélünk)!!!! A zsidók eminens érdeke hogy a keresztény gojok meg az arab gojok cirkuszoljanak egymással amíg a kis bibsi fejükkel azon agyalnak hogy az egy egy terület lerablásából származó zs-t hova dugják el ha jő a szokásos exodus(vagy exitus:))...na ezt szolgálja az ilyen orbán féle. Mindeközben Afrikában most ép a kínai köcsögök meg az amcsi köcsögök után már az orosz köcsögök is megjelentek hogy a területet a nyersanyagot meg az ócsó munkaerőt lenyúlják...mindeközben meg Európa(aki legközelebb van és legnagyobb eséllyel profitálhatna az afrikai üzleten) legyen csak szépen el a belső cívódással meg a nyakára szabadított sok szerencsétlennel. Nota bene...lófszt belpolitikai kérdés ez kedves cikkíró. Vagy nem látja át az ügyet vagy szándékosan csúsztat! Az itt ugatók meg ugatnak,a karaván meg halad...
Válasz erre 

Éva Lonkay 2019.02.04. 07:23:00

@flydomi: Fasiszta a kommunista édesanyád, akinek anno nem folytál végig a lábán.
Válasz erre 

Ekrü 2019.02.04. 07:29:32

@ROTFL Manó:
Sólyom Lászlót a Védegylet jelölte. A jelöltet formálisan Schiffer András és Jávor Benedek ajánlotta a képviselők figyelmébe.A Fidesz eredetileg Mádl Ferencet szerette volna újraválasztani,csak ahhoz nem volt meg az elegendő ember,míg Sólyom Lászlót az MDF támogatta.Így a Fidesz kényszerűségből belement,mert nem szerették volna hogy Szili Katalin legyen a köztársasági elnök.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.02.04. 07:56:08

@illaim: mihez?
Válasz erre 

Midnight Run 2019.02.04. 07:57:51

Semmiféle rettegés nincs tőlünk Brüsszelben, az legfeljebb 1000 éve volt, de akkor is összeállt Európa, a mieink meg kullógó orral jöttek haza Ausburgból.
Egyébként jellemző, hogy az EU lassan mozdul, ami nem jó, de ha elindul a szekér, nehéz megállítani a testet. A magyar külpolitika meg azzal, hogy a belpolitikai érdek alá helyeződik, rendesen támadási felületet biztosít. Ha egyszer beindul az EU ellenünk, nehéz lesz már mit tenni.
A bevándorlás is megoldásra kerül, ma már egyre kevesebben vannak, aztán majd kiépülnek a rendszerek. Egyébként baromira kéne ide Magyarországra is jó minőségű bevándorló, szép orosz, ukrán lányokat, asszonyokat hozhatnánk, nekem most pont kéne egy idős rokon mellé egy segítség.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.02.04. 08:08:45

@Midnight Run:

Az EU bena kacsa, s Orban jol teszi hogy kihasznalja ezt. A V4 kozos fellepese foleg Orban erdeme, egyben az elmult 100 ev legsikeresebb magyar kulpolitikajat hozta el
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.02.04. 08:26:03

Ahhoz, hogy meg tudjuk ítélni, igaza van-e Szijjártónak vagy sem, tudni kellene, mit tartalmaz az a bizonyos közös álláspont. Ezt a szerző sem fejti ki, így csak találgathatunk. Az egyetlen utalás az ENSZ migrációs egyezménye, ami valóban a magyar állásponttal összeegyeztethetetlen elvekre épül. Innentől én azt sejtem, hogy lehetett igaza a magyar külügyminiszternek.
Válasz erre 

Stenonis 2019.02.04. 08:56:37

@dunántúli gyerek:
Attól még brit állampolgár az illető.
Válasz erre 

Stenonis 2019.02.04. 09:01:51

@Willkommenskultur:
Sikeres?
Random közép ázsiai/arab diktátorok seggét nyalni, hátha adnak pénzt.
Közben palira vette Magyarorszgágot Kína (Belgrád-Budapest vasút), Oroszország (Paks II.).
Kötvényekkel beengedtünk az EU-ba csomó gyanús alakot.
Lassan több az orosz kém Budapesten, mint bármi más. Ezért gyakorlatilag semmilyen érdemi információt nem oszt meg a magyar diplomáciával egyik szövetségesünk sem.
Keresztbefekszik a magyar kormány a migráció bármely érdemi kezelését célzó tervnek (ha nincsenek migránsok, nem lehet kivel ijesztgetni)
De azért sikeres a diplomáciánk :)))
Mit szedsz valóság ellen?
Válasz erre 

lobster thermidor 2019.02.04. 09:04:13

Ha kérhetném ne nevezzük már diplomáciának azt, amit ezek az innen - onnan a Bem térre szalajtott félművelt egyének művelnek. Egy valódi diplomata hosszú évekig tanul, na nem a fociakadémián, hanem az egyetemen, több nyelvet beszél, végigjárja a ranglétra alsó fokait, tapasztalatot szerez különböző külszolgálati munkahelyeken, majd azután juthat el esetleg egy nagyköveti posztig. Nálunk Orbán Viktor kegyelméből, a parancsait szolgai módon teljesítve fogalmatlan sportriporterek, kiöregedett sportolók, alvilági seftesek, levitézlett futsal szertárosok hoznak szégyent nap, mint nap Magyarországra.
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.02.04. 09:33:31

@miketbeszéltek: -Én magam maximálisan elutasítom a migrációt, de mit tett szerinted eddig a külpolitikánk a válság valódi, tartós rendezése érdekében?.........................

Ezt most komolyan kérdezed? Folyamatosan elutasítja a betelepítést és a saját hazájukban javasolja megoldani a krízishelyzetet! És egyébként is nézd meg ezt a posztot, alapvetően a saját álláspontot kifogásolja és számonkéri hogy nem állnak be szó nélkül a nagyok mögé! Még mindig nem érti meg senki hogy rajtunk kívül senkit nem érdekel a mi érdekünk, azt senki nem képviseli rajtunk kívül? Merjünk kicsik lenni, majd a nagyok megvédenek? Lószart, nincsenek baráti országok, már a dagadt alkesz Churchill is megmondta, hogy Angliának nincsenek barátai, csak érdekei! Ezt helyettesítsd be bármely országnévvel, mert ez nagy igazság, erről szól minden, a mostani szövetségesed holnapra hátba támad ha öt fillér haszna származik belőle! Fel kéne adni ezt a csillámfaszpóni rózsaszínű világszemléletet, Magyarország kicsi, nem is erős, de legalább ne feküdjön ócska kurvaként le mindenkinek, lássák hogy nem szarok vagyunk!
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.02.04. 09:37:48

@lobster thermidor: Ha kérhetném ne nevezzük már diplomáciának azt, amit ezek az innen - onnan a Bem térre szalajtott félművelt egyének művelnek. Egy valódi diplomata hosszú évekig tanul, na nem a fociakadémián, hanem az egyetemen,.............

Igen, mert a régi időkben profi Kovácsok mertek kicsik lenni és Göncz Kingának is olyan tekintélye volt, hogy a szlovák külügyminiszter kiröhögte a haja miatt, egyébként jogosan! Elmehetsz a fidszfóbiás hülyeséghalmazoddal tudod hova!
Válasz erre 

morph on deer 2019.02.04. 09:39:04

@Helga Beauty Salon:
“lássák hogy nem szarok vagyunk!”

Hát nem.
Mert annak legalább időnként van tartása. Nálunk cseppfolyós a hivatalos halmazállapot.
Tudod: O1G...
Válasz erre 

Lajos Csánó 2019.02.04. 09:47:50

Addig tart ameddig megunják Orbán pávatáncát!
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.02.04. 09:57:23

@morph on deer: Jól van komám, te vagy a fideszfóbiás lumpenproli archetípusa, akinek felesleges bármit mondani mert egy beszűkült tudatú mogolidiótánál is korlátoltabb!
Orbánegygecizz nyugodtan, te és a fajtád be volt már árazva a választásokon többször is és a helyeteken vagytok most azon a szellemi és politikai trágyadombon ahonnan visítozzátok a gyerekes kis agyrémeiteket!
Válasz erre 

morph on deer 2019.02.04. 09:58:44

@Stenonis:
“Keresztbefekszik a magyar kormány a migráció bármely érdemi kezelését célzó tervnek (ha nincsenek migránsok, nem lehet kivel ijesztgetni)”

Meg úgy általában mindennek, mindenhol.
És mindezt azért, hogy észre lehessen venni, hogy egyáltalán létezünk, és demonstráljuk, hogy hű de erős ez a mi vezérünk, al- és felcsúti vitéz orbán viktor, a hős sorosverő..!

És a barma azt hiszi, hogy ettől aztán tekintélye lesz és tisztelni fogják...

Holott kábé annyira, mint a víz tetején uszkáló szardarabot egy medencében.
Persze, észre lehet venni, az nem vitás, de tisztelet az utolsó, ami az ember eszébe jut róla.

Aztán az történik, hogy szépen kibasszák a helyére, ahová való, és alaposan fertőtlenítik utána még a környéket is.

Na ez vár vitéz al- és felcsúti O1G-re is, és ez már nem is a túl távoli jövőben várható.
Most még ez qrva jól megy, egy az egyben mint a newyorki ablaktisztítónak, akivel leszakadt a kosár a hatvanadikon, és a huszadiknál megállapította, hogy tulajdonképpen eddig még minden nagyon jól megy...
Hát hogyne, bassky, kimondottan gyönyörűen!
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.04. 10:01:32

@yourmomtits:

"a magyar diplomácia ámokfutása az volt amikor a románokkal koccintottak megyóék"

Az EU-diplomáciáé pedig az, amikor Juncker Erdély elcsatolását összeurópai ünnepként tálalta.

Bizonyára megdöbbent egyeseket, hogy Magyarországnak vannak saját érdekei is, amelyek nem mindig esnek egybe a többi EU-tagországéival. Állítólag Brüsszel nem Moszkva, akkor azt is tudomásul kell venni, hogy létezik önálló magyar külpolitika. Nem vagyunk szovjet vagy EU-s bábállam.

Mikor panaszkodott a kedves posztoló a német politika ámokfutására, amikor Merkel számolatlanul beengedte ,uszlim bevándorlók százezreit minden ellenőrzés nélkül?

Mikor panaszkodott a kedves posztoló arra, hogy Németország megtorpedózta a Magyarország számára rendkívül előnyös Déli Áramlatot, miközben már az Északi Áramlat 2-t tervezi?
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.04. 10:04:05

@flydomi:

"Ez a kis juden szijjarto kepes a magyar nepet nyomorba taszitani es uralkodni rajtuk,ahogy vezire is.Ennyit a nagy fidess-rol."

Jaj, de szép, amikor egy libsi zsidózik. (Juden = zsidó németül)
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.04. 10:05:57

@dunántúli gyerek:

"elkoveto: Kasim Khuran"

Nagyon vigyázz, mert a gennyláda nevének leírásáért a TASZ beperel jó hírnév megsértése miatt. :DDD
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.02.04. 10:11:03

@morph on deer: Holott kábé annyira, mint a víz tetején uszkáló szardarabot egy medencében. ........

Tudod ez a hasonlatod, hogy csak így tudod kifejezni magad, ez az ocsmány aljas tahó stílus az egyik nyomós oka hogy én egy úgynevezett fideszes és Orbánista vagyok! Ilyen társaságba, ilyen tetvek közé semmiképpen nem akarok kerülni, ennyivel tartozom magamnak!
Válasz erre 

HaD 2019.02.04. 10:20:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: dieJuden= zsidóK ...többesszám bmeg ha már oktatsz! Na az az összes haverod aki az emút 30 évben az "elitben" tündökölt az ország lepusztításában!!!!
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.02.04. 10:21:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Jaj, de szép, amikor egy libsi zsidózik. (Juden = zsidó németül).........................................

Nem ismered őket? Orbán cigány, Szijártó zsidó, Dajcstomi a színe alapján néger, és utána az ilyen primitív ugyanabban a kommentben megvádol antiszemitizmussal mert a szádra merted venni a jóságos méltóságos Soros nevét! :D
Nem akarsz leszokni arról, hogy logikát keresel abban amit idehánynak? Persze a pofájukba dörgölni nem rossz móka, csakhogy ahhoz is szükség lenne részükről bizonyos színvonalra hogy magukba szálljanak és szégyenérzetük legyen saját hülyeségük miatt! Na ez náluk nem létezik!
Válasz erre 

HaD 2019.02.04. 10:25:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne: az volt bmeg az orbáncék és a tetves gyurcsány haverja ámokfutása mikor nem vétózták meg románia ejus csatlakozását....utólag meg van pofájuk az autonómián rugózni meg Tusványoson adnia a hülye gyerek figurát..akkor kellett volna kinyitni a mocskos pofájukat ha annyira népnemzetiek lettek volna...mint amennyire ez a orbánc meg ez a gyurcsány magyar:(
Válasz erre 

HaD 2019.02.04. 10:33:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ...ja és a cimbora még vagy rá is érzett vagy tud németül ugyanis a "juden Szíjjártó" az határozatlan melléknévi szerkezet a németben pedig ez helyes...csak hogy tudd bmeg...
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.04. 10:38:32

@HaD:

Ob du's glaubst oder nicht, das weiß ich auch genau. Du kannst mich übrigens am Arsch lecken, kreuzweise.
Válasz erre 

Tájékozódj mielőtt elhiszed 2019.02.04. 10:40:41

@koala kóla:
"A migrik kirekesztese, a kvota megfurasa, az IMF kirugasa, a V4ek kozos erdek ervenyesitese mind Orban erdeme."

Egyetértek. Plussz a MÁÉRT életre hívása, amit a ballibek magasról leszartak az elkúrásuk alatt.
Mentségükre, a ballib elkúrók soha a büdös életben nem képvisleték a magyar érdekeket. Leginkább a külföldi érdekek magyar érvényesítőiként tetszelegtek.
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.04. 10:41:35

@HaD:

"határozatlan melléknévi szerkezet"

Daß ich nicht lache... Du hast nicht die blasseste Ahnung über die Deklination der Adjektive.
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.02.04. 10:44:44

@HaD: Te ilyenkor elemedben érzed magad? Tök jó hogy német nyelvtant tanítasz itt, de aki beszél németül az tudja, aki meg nem, annak tök érdektelen, de azért ne zavartasd magad, villogni sem árt néha! :D
Válasz erre 

yourmomtits 2019.02.04. 10:54:17

@illaim: ige, a kettő ugyanaz..

már csak azért sem felejtettem ezt el mert ezután kezdett gyűlöletkampányba a Feri
Válasz erre 

Stenonis 2019.02.04. 11:13:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
A magyar diplomácia erősségét mutatja a Junckeres ügy is...
Válasz erre 

morph on deer 2019.02.04. 11:15:14

@Helga Beauty Salon:
“...ennyivel tartozom magamnak!”

Remélem meg is adod..!

Nem tudom, emlékszel-e, amikor ez a felcsúti ganajtúró - a név: orbán - széltében-hosszában harsogta, hogy vége a PC viselkedésnek és beszédnek, nevezzük nevükön a dolgokat, hát ez történt.
Miért nem örülsz inkább, hogy életében először megfogadtam vezéred tanácsát!
:))
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.02.04. 11:37:05

@morph on deer: orbán - széltében-hosszában harsogta, hogy vége a PC viselkedésnek és beszédnek, nevezzük nevükön a dolgokat, hát ez történt. ...............

Nem történt itt semmi, te is meg a többi is hatalmas gyökerek vagytok, voltatok és lesztek. Ez is ékes bizonyítéka hogy neked a PC beszéden kívül csak a disznópásztor szókincs áll a rendelkezésedre!
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.02.04. 11:55:07

"Magyarország diplomáciai ámokfutásának eszközeivé váltunk"

Tévedés: pontosan az állítás tükörképe az igaz: azért mert, a sátánfajzat globalista Soros politikailag korrekt nyitott társadalmának a jog-államiságba csomagolt, ámokfutásának az eszközeivé vált az európai, maristeam elit.

Ma Magyarország a keresztény demokratikus értékrend, (a protestáns etika) utolsó bástyája, derekasan állja a paraziták, élősködök rohamait.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.02.04. 12:32:43

@Stenonis: Kozel se volt Magyarorszagnak ilyen erdek-ervenyesito kepessege 1990 ota.

Nem igazan lenyeges, mit gondol errol az agyonvert balliba sajto.
Válasz erre 

Stenonis 2019.02.04. 13:09:14

@Willkommenskultur:
Jobb lett a Kárpátalján élő magyarok helyzete? Nem. Sőt, romlott.
Jobb lett az erdélyi magyarok helyzete? Nem. A székely zászlókat nem lehet kitűzni.

Ennyit a nagy érdekérvényesítő képességről.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.02.04. 13:12:26

@Stenonis: Hat, akkor nyilvan veletlen, hogy a hataron tuliak 99%-a szavazott a Fideszre.

Vagy ok azert szavaznak Zorbanra, mert rosszabb lett nekik.

....:) muhaha
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.04. 13:20:23

@Stenonis:

"Jobb lett az erdélyi magyarok helyzete? Nem."

Egyrészt lásd @Willkommenskultur: válaszát.

Másrészt nem Orbánt, hanem az EU-t minősíti, hogy egy (akár illegális) migránsnak több jogot ad, mint egy erdélyi magyarnak a szülőföldjén.
Válasz erre 

Void Bunkoid 2019.02.04. 14:23:34

@Willkommenskultur: "Erdelyt vissza"

Akkor már inkább Burgenlandot. Kisebb a cigánytartalma.
Válasz erre 

gyászhuszár 2019.02.04. 14:36:25

Nezd a jo oldalat is, vegre cnn cimlapon vagyunk es lassan az egesz vilag megismer minket, sot hivatkozasi alap lettunk. ;)
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.02.04. 14:39:30

@gyászhuszár:

És ez még csak a kezdet, (...), most jön majd a java...
Válasz erre 

horvathviteztamas 2019.02.04. 14:48:08

A Német, Holland és a Francia diplomácia dobál minket sárral, micsoda véletlen...Lassan még kitalálják, hogy miattunk jönnek az arabok meg a négerek. Durván vastag a pofájukon a bőr, ha hazudni kell és a felelősséget hárítani, akkor jól végzik a munkájukat...
Válasz erre 

horvathviteztamas 2019.02.04. 14:53:52

@miketbeszéltek:Demagóg dumád van. A kérdés az, hogy mit tettek azok akik elindították és támogatták a helyzet kialakulását??? A válasz egyszerű: megpróbálták rámelegíteni a problémát azokra akik semmiről sem tehettek és amikor azok kinyitották a szájukat (tudod demokrácia...), hogy ez így nem jó. Azóta mindenféle szemétnek állítják be és folyamatosan fenyegetik őket...
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.02.04. 14:58:03

Hogy ez diplomácia, vagy ámokfutás, azt majd eldönti az idő, meg az eus reakció.
Addig kár a szájtépésért.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2019.02.04. 15:00:30

@horvathviteztamas: Ez csak kampany, majd az EU valasztasok utan nyugi lesz.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.02.04. 15:39:07

Képviselik az érdekeinket, kb. ennyi :) Ezért támadnak bennünket. Göncz Kinga ideális volt. Nekik.
Válasz erre 

Trednar 2019.02.04. 15:42:48

Fidesznek az az érdeke, hogy a migrációs probléma továbbra is fennmaradjon, legalább a választásokig. Ezért természetesen megfúr minden ezirányú intézkedést, közben a maradék 27 tagországra fogja, hogy ők az idióták, beleértve az Orbánhoz elvileg hasonló kormánypártokat.
De ugye csak azért elvileg hasonló, mert ha megnézzük Orbánt általában a különböző országok náci pártjai támogatják. Onnan jobbra már nincs senki.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2019.02.04. 15:44:13

@Trednar: Pontosan, de hat miert kene migraciorol targyalni azzal a csapattal, aki a problemat okozta?

Kulonosen ugy, hogy van ra esely, hogy ez tavasszal valtozik?
Válasz erre 

Bambano 2019.02.04. 15:56:35

@illaim: "Az azért megvan, hogy Magyarország az EU közösség tagja?": Jelenleg az eu döntéshozatali módszertana egyenrangú országok egyhangú szavazatával meghozott döntésekről szól. vagyis bármennyire furcsa, egy csomó döntésben a mi szavazatunk (továbbmegyek: az adósságcsapdában fetrengő görögök szavazata) pontosan ugyanannyit ér, mint a németeké.

ezt a tényt se a németek, se a franciák nem bírják lenyelni. ők csinálták ilyenre, mert nem számítottak rá, hogy a jogi bikkfanyelvet jól ismerő pszicho- és szociopaták ellenük fordítják ezt. most egyék meg, amit főztek.

a fentiek lefordítása az aktuál kérdésre: nincs olyan, hogy pár prominens brüsszeli politikus kitalál valamit, és azt mindenki más köteles tátott szájjal benyelni. ráadásul olyan sincs, hogy egy ekkora területen mindenki ugyanazokat az értékeket vallja, ami egyre gyakrabban kerül kimondásra: az eu nem az elvek és az értékek szerint lett összerakva, ahogy eddig hazudták, hanem gazdasági érdekek védelmezésére.

namost amíg ezeket az elveket nem tisztázzák és kezdenek el a lefektetett szabályok szerint játszani (a nyugatiak is), addig bizony szükség van a nyugati politikusok tanítására, abban pedig Petike kiváló, hogy folyton a kezükre csap, ha hülyeséget csinálnak.

ez nem jelenti azt, hogy egy normálisan működő közösségben Petike jó politikus lenne, vagy ez a külpolitika megfelelő lenne, pusztán annyit jelent, hogy az eu-ban elgurult a gyógyszer, és most egy-két politikus megkeresi és beadja nekik a keserű pirulát.

a németeknek például meg kell érteniük, hogy az a fegyver, hogy ők idejöttek és letarolták a magyar piac és munkaerőpiac jelentős részét, visszafelé is elsülhet. erről az audiban megtartották az első leckét.
Válasz erre 

Bambano 2019.02.04. 16:42:43

@Jakab.gipsz: "Ma Magyarország a keresztény demokratikus értékrend, (a protestáns etika) utolsó bástyája": azért ezen hangosan felröhögtem. már a tízparancsolat se jött össze, főleg ott a ne lopj környékén. meg anno István se azt mondta, hogy minden tíz falu építsen egy stadiont, hanem templomról volt szó.

ma magyarország egy sima maffiaállam, kleptokrácia. és attól, hogy a külpolitikában néha találnak szemet, mit a vaktyúk, a belpolitika és a hazai dolgok nagyjából mindegyike nagyon csúfos helyzetben van.
Válasz erre 

Trednar 2019.02.04. 16:47:41

@Larry Silverstein: Nem fog változni semmi, most is jobboldal van többségben, választás után is így lesz. Jelenleg a jobboldalnak érdeke a jelen helyzet megtartása, amit viszont a balosok hülyébbik része idézett elő.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2019.02.04. 16:49:57

@Trednar: Ez nem bal-jobb meccs, a nyugati jobboldal nagyobb resze odavan az arabokert.
Válasz erre 

Éva Lonkay 2019.02.04. 17:04:32

Frédi! Csípnád az arabokat meg a niggereket kis hazánkban ugye?
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.02.04. 17:04:52

@Bambano:

Véleménye még a szamárnak is van, ilyen Te véleményed is, összefüggéstelen hazudozás. Egyszerűen nincs logikai összefüggés sem a Te állításaid között, sem pedig az én állításaim, között.
Válasz erre 

morph on deer 2019.02.04. 17:21:44

@Stenonis:
“A magyar diplomácia erősségét mutatja a Junckeres ügy is...”

Különösen szép volt orbán Trump melletti hitvallása, amikor “engedélyt kaptunk a legmagasabb világi hatalomtól”, hogy a saját érdekeink legyenek a legfontosabbak, stb.

Őszinte, lelkes, szívből jövő seggnyalás volt, a legmagasabb szinten!
Meg is lett az eredménye, mint tudjuk, hiszen Trump meg is hívta a beiktatására .... a román kormányfőt.
Nyilván Budapestre gondolt, de Bukarest lett belőle. (Miért, hát van ez így értelmiségi körökben, nem?)

A legszebb persze az, amikor ez a “a mi érdekünk az első” duma két szószólója pont egymással szemben találja magát.
Akkor viszont már - érdekes módon - annyira nem értékelik egymás álláspontját. Különösen akkor szembeötlő mindez, amikor viktorunk két seggnyalás között elvéti a sorrendet, és ahelyett, hogy az amerikaiaknak (át)kiadná, az oroszoknak adja haza a fegyverkereskedőket...
Jóóvan na, hát focista vóót a lelkem, nem diplomata!

Szóval röhelyesek.
Csak az a baj, hogy nem a felcsúti focipályát képviselik, hanem Magyarországot!
Mégpedig az EGÉSZ Magyarországot, nem csupán azt a pár milliót, aki még nem akarja kinyítni a szemét, - gondolom téli álmát alussza, - hanem mindenkit, és ez az igazi szégyen.
Válasz erre 

morph on deer 2019.02.04. 17:25:14

@Helga Beauty Salon:
”Ez is ékes bizonyítéka hogy neked a PC beszéden kívül csak a disznópásztor szókincs áll a rendelkezésedre!”
:)
Különben honnan tudnád, hogy mit mondok? Látod, így elsőre sikerült.
Válasz erre 

morph on deer 2019.02.04. 17:47:49

@Jakab.gipsz:
“Ma Magyarország a keresztény demokratikus értékrend, (a protestáns etika) utolsó bástyája, derekasan állja a paraziták, élősködök rohamait.”

Úgy érted, a protestáns etika még elviseli az orbáni csürhe garázdálkodását?
Ez valóban szép teljesítmény a protestáns etikától, az nem vitás.

Már csak az európai lakosság többségét kéne rábeszélni arra, hogy megtegye ugyanezt, és akkor szabad az út az orbáni ámokfutás előtt!
Hajrá, a protestáns etika mindent visz!
Ugye de jó?
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.02.04. 17:50:10

@morph on deer:

Az igazán komoly diplomácia, soha sincs a nagyközönség számára van feltálalva.
Válasz erre 

tireless treehugger 2019.02.04. 18:36:07

@dunántúli gyerek:

>>Keritest epitett, amit azota mindenki lemasolt.

Aranyos dolog volna hogyha a "mindenkit" nevesítenéd, tehát mikor és melyik ország épített kerítést migráció ellen az elmúlt két és fél évben.

(Mielőtt még arra gondolnák hogy szemtelen hazudozó vagy)
Válasz erre 

Void Bunkoid 2019.02.04. 18:51:04

@Jakab.gipsz: miért pont a protestáns etika?

Ha jól emlékszem, a katolicizmus volt veszettül nyomatva az utóbbi időkig, de úgy látom, amióta a pápa migrihaver lett, azóta fújfúj, jöhetnek a protestáns egyházak.

De mi lesz, ha velük is összerúgjátok a port? Jönnek a bohócruhás középkori maskarás ortodox pátriárkák meg metropoliták? Ha végül kiderül, hogy ők is csak hódító jellegű antimagyarok, akkor meg jöheta menóra, vagy mégis jó lesz a félhold? Vagy a Nagy Cthulhu?

Tessék már rendesen felekezetet választani :P
Válasz erre 

Kovacs Nocraft Jozsefne 2019.02.04. 20:05:21

@tireless treehugger:

"Mielőtt még arra gondolnÁk"

GondolnÁk, aha! Csukd be a szád, mert kilóg belőle a kapanyél.
Válasz erre 

Larry Silverstein 2019.02.04. 20:54:38

@tireless treehugger: spanyol, francia, bolgar, gorog, torok, izraeli, osztrak kerites kesz, es a danoknal is lesz
Válasz erre 

tireless treehugger 2019.02.04. 23:13:39

@Larry Silverstein:
izrael(nem migráns ellen van) spanyol görög ezek régebbiek, francia-hol?, osztrák hol-mikor?,
maradt a bolgár-török = mindenki.
Arról írt hogy mindenki másolja, ki az a "mindenki"????????????., hozzál már ~193 országnevet légyszi, vagy te is csatlakozhatsz a szemtelen hazudozóhoz.
Válasz erre 

2019.02.05. 04:18:58

@miketbeszéltek:
Hol van magyar? tévhites zsidó gyerek?
„Az expressz asszimiláltak közül egyeseknek szerénytelensége és illetéktelen, nagyhangúsága némely magyar ügyekben természetesen nem ismer határt, ugyanúgy, ahogy a születési hibában szenvedő ember előkelősködése sokszor határtalan. Belőlük kerül ki az a „Az expressz asszimiláltak közül egyeseknek szerénytelensége és illetéktelen, nagyhangúsága némely magyar ügyekben természetesen nem ismer határt, ugyanúgy, ahogy a születési hibában szenvedő ember előkelősködése sokszor határtalan. Belőlük kerül ki az a dzsentroid típus, mely dzsentribb a dzsentrinél, az a hon fitípus, aki hazafiasabb minden ősmagyarnál, belőlük kerül ki a fajmagyarság jogainak minden olyan türelmetlen hirdetője, akinek a fajmagyarsághoz faji alapon pontosan ugyanaz a kapcsolata, mint a faj zsidónak.
Válasz erre 

2019.02.05. 04:21:37

@Void Bunkoid:
A vallásosság szimptómája a szolgalelkűségnek, az önállótlanságnak, a megvezethetőségnek. A vallásos ember alaptermészete olyan, hogy igényli az irányítást, és keresi a tekintélyt, hogy behódolhasson neki. Nem szívesen marad „egyedül”, vágyik a társai elismerésére és retteg attól, hogy kiközösítik. Tetteit valójában ez a sóvárgással vegyes félelem határozza meg. Nem az fontos számára, hogy jó irányba tartson, hanem hogy megmondják neki, merre menjen. Ezért nyomja OrrBán ezerrel!
Válasz erre 

2019.02.05. 04:24:34

@flydomi:
Az adózó nép szegénységének veszedelmesebb forrása nem lehet, mint a zsidók szemlátomást való szaporodása. Mely országban a zsidók megszaporodnak, az vagyoni végromlás szélén áll. (A szatmári adózó nép állapotárul, 1830)*** "Kölcsey Ferenc: Országházi beszédéből!
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.02.05. 09:22:27

@morph on deer: Különben honnan tudnád, hogy mit mondok? Látod, így elsőre sikerült.............

Szóval ezzel magyarázod a tahóságodat, ? Ne fogd rám, nem én tehetek róla, hanem a jó édes szüleid, akik nem vágtak a falhoz amikor megszülettél!
Válasz erre 

Void Bunkoid 2019.02.05. 09:40:22

@lényeglátó: az a baj az idézettel, hogy az egy 1830-as lényeglátás.

1830-ban még az akadémikusok is azt tartották, hogy az ember nem képes a levegőbe emelkedni. Ehhez képest 139 évvel később nemhogy a levegőben, de a Holdon járkáltunk.

Ma viszont 2019 február ötödike van.

Mivel te is szándékozol holnap, meg holnapután, sőt valszeg még azután is sokkal tovább élni, melegen ajánlom, hogy nem a távoli múlton kellene agyat hegyezni, hanem inkább a jövőt tervezni. A jövőnek - sőt a jelennek is - meg bármennyire is szomorú, de már vajmi kevés köze van ahhoz, ami 189 évvel ezelőtt volt.
Válasz erre 

lobster thermidor 2019.02.05. 11:59:40

@Helga Beauty Salon:
Szar lehet minden nap ezzel élned, de az a helyzet, hogy a kényszerképzeteiddel neked kell szembenézned!
Válasz erre 

FCUK5 2019.02.05. 13:55:37

@tireless treehugger: Ausztria, Szlovénia, Franciaország, talán az olaszok is, de ebben nem vagyok biztos, Izrael, az amcsik most fognak, a dánok is most tervezik, szóval vannak páran.
Válasz erre 

miketbeszéltek 2019.02.06. 00:22:47

@lényeglátó:
Sok zsidónak akkora "születési hibája" volt, hogy komplett iparágakat alapítottak meg, és jelentős szerepet játszottak a "békebeli" magyar virágzásban...Mondom én, 6. íziglen igazolt "árjaként",,,,,
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard