Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Weber megmentheti, de akár el is süllyesztheti Orbánt

Weber megmentheti, de akár el is süllyesztheti Orbánt

Ha Manfred Weber kihátrál a saját feltételei mögül, teljesen hiteltelenné válik saját pártcsaládjában, ugyanakkor végletesen megosztja azokat a politikai erőket, melyeket az Európai Néppárt tömörít. Orbán Weberhez képest egy rutinos, vén róka, aki a végletekig kihasználja azt, hogy a német politikus minden áron meg akarja menteni a pártszövetség egységét. Ha úgy táncol, ahogy Orbán fütyül neki, akkor kihátrálhatnak mögüle azok az európai kereszténydemokraták, akik számára már teljesen elfogadhatatlan a magyar miniszterelnök ténykedése.

hvg_61.jpg

Fotó: hvg.hu

Békülni jön Budapestre, nem veszekedni Manfred Weber, az Európai Néppárt (EPP) frakcióvezetője, a párt bizottsági elnök-jelöltje, a CSU politikusa. Bár korábban három kőkemény feltételt szabott Orbán Viktor számára annak érdekében, hogy maradhasson az EPP-n belül, ma már úgy tűnik, ezek felületes teljesítésével, illetve ígéretekkel is beéri a bajor politikus. Pedig viszonylag jó helyzetbe navigálta magát azzal, hogy három olyan témában követelte Orbán meghátrálását, melyek fontosak mind a pártcsalád, mind a magyar miniszterelnök számára.

Orbán meghátrálása ezért erősítené Weber pozícióit, és ezért kellene következetesen ragaszkodnia a Fidesz bocsánatkéréséhez, a gyűlöletkeltő, hazug Soros-kampány azonnali leállításához, illetve a CEU Budapesten maradásához. Amennyiben azonban légiesítik e fontos elvárásokat, az Orbán számára jelent majd hatalmas lélektani előnyt, így joggal bízhat abban, hogy az EU-s választások előtt nem teszik ki a szűrét az Európai Néppártból.

A magyar tagpárt viselkedése, provokációi, a szélsőségekbe eljutó politikája ugyanis egyre jobban kidomborítja az EPP-n belüli nemzeti pártok különbözőségeit. Épp ez Orbán célja, illetve, hogy ebben a folyamatban mindig ő diktálja az irányt. Ez praktikusan annyit jelent, hogy bizonyos kereszténydemokrata pártokat, politikusokat (lásd: Juncker) akár nyíltan megbélyegezhet, kritizálhat, ha a legerősebb irányzatok megvédik, sőt beállnak mellé.

A németek viselkedése, így különösen Weber reakciói ezért határozzák meg alapjaiban e konfliktus jellegét. Ők szeretik a pávatáncból azt látni, ami számukra kedvező, ugyanis a magyar kormány folyamatosan azt hangoztatja, hogy a Fidesz az EPP tagja akar maradni. A kormány azonban kettős játékot űz, hiszen a kormánypárti sajtóban sorra jelennek meg a cikkek arról, hogy a Fidesz azzal járna jobban, ha más pártokkal állna össze, és új frakciót szerveznének a radikálisabb erőkkel az EP-ben.

Folyamatosan tesztelik tehát a szövetségeseiket, legyenek azok néppártiak vagy euroszkeptikus populisták. Orbán lényegében megtenderezteti a Fideszt a szélsőjobb és a jobbközép pártok között, és oda áll be, ahol többet ígérnek neki. Weber ezért jön Magyarországra, és ezért tűnik úgy, hogy az egyezség kedvéért hajlandó kompromisszumokra is. Más kérdés, hogy neki is el kell majd számolnia a sajátjai felé, ha például gálánsan átlép a CEU elüldözésének ügyén, ami az egyik legfőbb vádpontja Orbán kritikusainak.

szeged_hu_1.jpg

     Fotó: szeged.hu

Nem nehéz tehát megjósolni, hogy a mostani Orbán-Weber megbeszélés eredménye alapjaiban határozza majd meg az EPP és a Fidesz jövőbeli viszonyát. Akár el is dőlhet, hogy a kizárás az egyetlen lehetséges út, de a Fidesz felfüggesztése is egy lehetséges opció. Amennyiben Weber utalást tesz arra, hogy a Fidesz maradása mellett fog voksolni március 20-án esedékes szavazáson, Orbán győztesnek érezheti magát, mert az a németek támogatását jelenti, és jelenleg ők számítanak a mérleg nyelvének. Weber viszont nagyot bukhat egy ilyen paktummal, hiszen a néppártiak jelentős része kihátrálhat a háta mögül. Mert, ahogy egy dakota mondás tartja: „Ha leesel a lóról csak az a biztos, hogy baromira fog fájni mindened.”

174 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Weber megmentheti, de akár el is süllyesztheti Orbánt Tovább
Facebook Tetszik
1
174 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr4514682734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

tireless treehugger 2019.03.11. 18:35:25

Orbánnak sok ellensége van mind politikai mind gazdasági vonalon. Konfrontációs és megbízhatatlan politikájával kiszorult a főáramlatból. Már évek óta elszigetelődött aztán csak egyre nagyobb balhékkal tudta magát a hírekben tartani, ez a mostani is csak egy a sok közül. (mert a legfontosabb hogy beszéljenek róla, tökmindegy hogy rosszat vagy jót, a lényeg hogy kitörjön a kisállamok vezetőinek ismeretlenségéből.) Most már csak pénzen múlik hogy mekkora reklámot tud csapni magának. Pénz pedig van és komoly propaganda csapat van mögötte.

A nyugati választások meglehetősen olcsóak, mégha nagy összegnek tűnik is pl az usa képviselői választási kampányban (világhatalom tehát irtózatosan fontos mindenkinek) 1.6mrd dollárt költöttek, 30x nagyobb ország, nagyjából 16mrd forint lenne a magyar megfelelője. 100x nagyobb gazdaság, ha azzal vetjük össze akkor pedig ~5mrd forint lenne a magyar megfelelője.

Ha orbánék elköltenek néhány tízmilliárd forintot netes kampányra (az a legolcsóbb és a magyar ügyészség védelme alatt áll), akkor jelentősen tudják befolyásolni az úniós választásokat. Szerintem ezért jön weber, hozza a selyemzsinórt, elég volt a szarkavarásból mostmár nyugszik a beteg.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.11. 19:07:48

Weber magát se mentheti meg már, Orbán mindenképpen győzött.
Válasz erre 

havrilla 2019.03.11. 19:39:00

@tireless treehugger:
Biztos, hogy normális vagy? A leírtak alapján kétlem.
Válasz erre 

2019.03.11. 23:14:32

@havrilla: Hozzá szólt a témához, nem te hozzád és főleg nem személyeskedve. Birca is ugyan ezt tette. Nem látom a te érdemi hozzászólásod a felvetett témához. Talán előbb meg kellene tanulnod a kommentelés írott és íratlan szabályait mert úgy kb. ez alap. "Ad hominem" meg van? Leírjam mit jelent? Mert a fenti személyeskedésedet látva, szerintem olvasni nem tudsz. Mert egyetértek "tirelessel" annyit azért hozzá tennék, hogy orbán egy álom világban él, ahol jegyzett nemzetközi politikusnak képzeli magát, de ő is tudja, hogy ehhez a feladathoz nem bír felnőni mert egy falusi suttyó nem oda való. Viselkedni nem tud, és ebbe aztán minden bele tartozik. Weber helyében pedig nem sokat gondolkodnék-ha ugyan tényleg csak rajta múlik egy gennyes fekély eltávolítása-úgy ki basznám ezeket a néppártból mert ezek előbb-utóbb mindent tönkre tesznek ha csak rá is néznek bármire,. a nagy múltú nemzeti melldöngetés közepette. Képesek egy hinta lovat is tönkre tenni. Ja, bocsi, szóval a képen ugye Weber és orbán kezet fog és mosolyog. Csak szólok, nem kibékültek ha nem így szokás a protokoll szerint. (csak mert ugye bevallottan olvasni nem tudsz, a gépelést vajon ki végzi helyetted) Szívesen.
Válasz erre 

havrilla 2019.03.12. 07:12:56

@Thomas Grande:
Seggfej beképzelt senki vagy. Baszod, ti vagytok akik egy miniszterelnököt geciztrek és egy Köztársasági elnököt bajszos szarnak neveztek. Hazudtok miundenben és mindenhol, ezért nem nyertek választást, de ilkyenkor patkányként sipítoztok csalást. Nem tudom miért hiszitek okosnak, tévedhetetlennek magatokat. Lenéztek mindenkit, de közben akkora seggfejek vagytok, mint a budai vár.
Lenéztek és undorodtok a magyarsától, holott ti vagytok undorítóak.
A hozzászólásod zavaros és semmi alapja, legfeljebb a te rögeszmédet tükrözi.
Válasz erre 

2019.03.12. 07:48:39

@havrilla: Még mindig nem látom a témához való hozzá szólásod. Ja, várj, talán azért mert nincs? Figyelj, nem értesz te ehhez, jobban tennéd ha inkább csak az olvasásra koncentrálnál. Könyörgöm, ne hirdesd magad mert közröhej vagy. (bocs, elfelejtettem, hogy nem megy az olvasás, szövegértésről nem is beszélek egyenlőre majd csak akkor ha megtanulsz alap szinten gügyögni) Csá.
Válasz erre 

havrilla 2019.03.12. 07:59:23

@Thomas Grande:
Én a te baromságodhoz szóltam hozzá. Nem érted? Nem csodálkozom. Egy beképzelt ostoba ripacs vagy. Még a seggemet sem lennél képes kinyalni, de nem is hagynám.
Válasz erre 

tireless treehugger 2019.03.12. 10:15:32

magyar államadósság:

2018 dec 31:
forintban. 22,796.0
valutában: 5,724.8
összesen: 28,688.2

2017 dec 31
forintban: 20,689.4
valutában: 5,782.5
összesen: 26,746.2

A "sikeres" 2018-as évben 1.941mrd forinttal nőtt az adósság. Ez közel kétezer milliárd forint.

7.2%-os adósságnövekedés egy év alatt!!!!!

Ha a költségvetést nézzük (ami 20.000mrd körüli összeg) akkor 10%-os hiány.

és ez megy évek óta hasonló nagyságrendben.

Az adatokat az állami adósságkezelőtöl vettem.
www.akk.hu/en/page/statistics#the-foreign-currency-loan-debt-of-hungary
Maturity profile of the central government debt (annual and quarterly figures) táblában van.

(Az előző évek is hasonlók, már régebben megírtam.)

Van itt valaki közületek aki megengedheti magának hogy hosszú évekig ~10%-os hiánnyal gazdálkodjon?, és sikeres gazdálkodást mutat a tartós hiány?,
Válasz erre 

2019.03.12. 11:25:42

@havrilla: Pontosan ez itt a baj. Hogy nem a témához, ha nem mindenki máshoz szólsz. Szóval én nem értem? Figyelj fajankó, meddig égeted még magad? Nem baj ha buta vagy csak ne legyél ennyire szorgalmas. "Még a seggemet sem lennél képes kinyalni, de nem is hagynám." Vigyázz miket írogatsz, nem is tudod mennyi mindent elárul rólad eme dühös kis kirohanásod. Segget emlegetsz meg kinyalást, csak úgy mondom, bár semmi közöm a nemi hovatartozásodat illetően. De, hogy is nem engednéd te, pont az ilyen előre kijelentett tagadások buktatják le az ilyen betegeket mint te. Mert ugye nem látok senkit aki-akár csak burkoltan is de-célzott volna az általad említett cselekvésre. Szóval kis aberrált (bár te erről nem tehetsz valószínűleg nem is vagy tudatában aberrációdnak...hogy,mit tettek veled kiskorodban, bele sem merek gondolni) betegecske, előbb orvos, aztán tanulni, olvasgatni, figyelni...és mindenekelőtt: önkontroll. Bár ez nem fog menni és nem is olyan nagy baj, legalább fel lehet ismerni az ilyen és a hozzád hasonló sérült embereket. (melyik korosztályra buksz?)
Válasz erre 

2019.03.12. 11:40:02

@tireless treehugger: Úgy tudom, hogy az orbán kormány kb. 20 000 mrd. adóssággal vette át a kormányzást. A mai napig pedig 28 000 mrd. az űállamadósság, amit te is fent írtál. Vajon hogy bírt ekkorára nőni ha Magyarország egyre jobban teljesít? Annyira szép és tökéletes minden ebben az orbán által kreált világban...nem értem. Mindenki felé a megbántás minden szándéka nélkül, azt szokták mondani, hogy híresen hosszan tűrő nép a magyar. Talán lehetne ezt módosítani, hogy híresen és hosszan hülye. Mint az olyan havrilla félék itt fentebb, akinek annyi esze sincs, hogy akár kettő mondatot egymás után értelmezzen mert az már komplikált, keveredik neki a kettő aztán csak hablatyol. Na mindegy, ez legyen az ő kis takony agyának a baja. Véleményem szerint nem fogják kitenni orbánékat a néppártból, kicsit úgy látom nagyobb ennek a füstje mint a lángja. Azért az sokat elmond, hogy Weber azt mondja, hogy orbán dönt, rajta múlik: marad vagy megy Pedig nem neki kellene, nem szabadna, hogy ő döntsön, rajta múljon. A büdös életben nem fogják megtanulni Weberék amit mi oly régóta tudunk. Na majd lesz eső után köpönyeg. Csak akkor már késő lesz.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.12. 12:27:15

Webbernek nagyobb szuksege van Orbanra, mint forditva. Ez a lenyeg.
Válasz erre 

Kivlov 2019.03.12. 12:34:25

Jellemző, hogy a kőellenzéki zsindex minden 2. szavaz orbánnal meg weberrel foglalkozik megint. Mivel önálló gondolat nincs, saját maguk melletti kampány nincs, marad a fideszezés, az orbánozás, meg a csodavárás. És még ezek akarnának kormányozni! Minek??? :D
Válasz erre 

Kukubenko 2019.03.12. 12:51:04

Ez a nyúlnyál weber a ceu-ra ment először...
Viktor helyében én már nem is fogadnám a janus arcú tetvet.
Válasz erre 

Kukubenko 2019.03.12. 12:52:49

@Willkommenskultur:

Webber-nek nem hiszem, az egy F1-es pilóta volt :-)
Válasz erre 

2019.03.12. 12:54:34

@Willkommenskultur: Igen, ez holtbiztos.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.12. 12:57:32

@Kukubenko: Pedig egy jo kis uzlet lenne, ha vinne a CEUt a bajorokhoz. Nekunk ne fizessenek a nemetek a CEUert, vaze. Fizessek a tobbi egyetemet, ami nekik kepez melosokat.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.03.12. 13:10:29

"Épp ez Orbán célja, illetve, hogy ebben a folyamatban mindig ő diktálja az irányt."

És ez kinek miért probléma ?
Válasz erre 

MACISAJT 2019.03.12. 13:16:01

Most azt egy pillanatra tegyük félre a tipikus ballibák hozzáállását, akik bármit, akár polgárháborút is elképzelnének Magyarországnak, a "minél rosszabb annál jobb", csakhogy hátha akkor megszabadulnának a patás Orbántól, és akik most hetek óta olyan "kizárják-nem zárják" lázban égnek mintha választást nyertek volna...

Nézzünk a naptárra: ennek az " Uniónak" csengettek, már juncker is el(le)köszönt, szar hentini is megy a levesbe, ha már elvégezte "a munkát" mint anno tavares.
És jön a májusi EP választás . Hogy is mondjam: nem éppen "'ezeknek" áll a zászló...Így aztán a "nyomás" inkább "ezeken" van és nem Orbánon.

És tisztázzuk. Mert már nagyon unom az egyes néppártiak hisztijét a soros maffiák okán...
A lengyel kormánypárt, a JOG és Igazságosság (PIS)pl. NEM tagja a Néppártnak.
Hanem a Konzervatívok és Reformisták Szövetsége Európában tagja .
hu.wikipedia.org/wiki/Konzervat%C3%ADvok_%C3%A9s_Reformist%C3%A1k_Sz%C3%B6vets%C3%A9ge_Eur%C3%B3p%C3%A1ban

Úgyhogy Weber és a Néppárt addig-addig basztatja Orbánt, amíg az egy két hónappal az EP választások előtt átül ebbe a frakcióba, oszt baszhatja az asselborn jean&co.
Mert az is egy feljövőben levő társaság, pl:

Pártok

Egyszerű Emberek és Független Személyiségek – Szlovákia
Horvát Konzervatív Párt – Horvátország
Jog és Igazságosság – Lengyelország
Konzervatív Párt – Egyesült Királyság
Szabadság és Szolidaritás – Szlovákia
Direzione Italia – Olaszország
Finnek Pártja – Finnország
Függetlenségi Párt – Izland
Polgári Konzervatív Párt (Szlovákia) – Szlovákia
Polgári Demokrata Párt (Csehország) – Csehország
Igazság és Fejlődés Pártja – Törökország

Regionális partnerek

Kanada Konzervatív Pártja – Kanada
Republikánus Párt – Amerikai Egyesült Államok
Új-Zélandi Nemzeti Párt – Új-Zéland

A ballibák és természetes legújabb szövetségeseik, az operettnácik ismét csak adják mi a lényegük : a nidermüllerek,molnárcsabák,jávorbenedekek, újhülyék stb. megint bemutatták hogy Magyarországnak még hazaárulókból is hagyományosan csakis a legalja jutott.

És még valami. Vagy 30 éve amióta követem a politikai pályafutását azt tapasztaltam hogy Orbán egyetlen sérelmet sem felejt el és előbb-utóbb mindent megtorol...szerintem most is ez lesz.
Ha már egyszer szabad kezet kapott, nem hiszem hogy nem fogja megcselekedni azt amivel eddig vádolták.
Két dolog fokozta fel az utóbbi hónapokban ezt a csatát( azon azért némileg joggal kuncoghatunk, mekkora európai- és világpolitikai tényezővé nőtte ki magát az utóbbi években Orbán és Magyarország, ha már
az ő néppártisága vagy nem néppártisága tartja lázban a politikusokat és a "világsajtót"...:-)), na szóval:
Egyfelől:
- a néppárti megszavazása a szar hentini jelentésének.
- a luxemburgi vén alkoholista adócsaló akciója, aki képes volt egyik néppárti ülésen Orbán távozása után követelni a kizárását. index.hu/kulfold/ep/2018/09/20/rogan_orban_tavolleteben_javasolta_juncker_a_fidesz_kizarasat_a_neppartbol/

Másfelől:
a Muppet show-s plakátkampány.

Utóbbival Orbán bedobta a budiba az élesztőt.És most ömlik ki naponta a trágya, megállíthatatlanul.Szerencsétlen Weber jövő héten rohan Budapestre, de szerintem a lószart a lóba már nem lehet visszagyömöszölni.
Válasz erre 

konrada 2019.03.12. 13:22:53

@tireless treehugger:
Nem jön ki a matek. A költségvetési hiány már megjelenik a az adósságnövekedésben, nem pedig hozzáadódik.
Az meg, hogy az adósság nagyobb része forintban van, azt is jelenti, hogy az infláció tervezett felpörgetésével (3%) az adósság reálértéken kisebb mértékben nőtt, ezért mutat ki még az eustat is adósságarány csökkenést.
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.03.12. 13:24:19

Semmi jelentősége. Pár hét múlva amúgy is választás, addig mindegy, hol a Fidesz - hogy utána hol lesz, az meg az eredményeken múlik.
Válasz erre 

MACISAJT 2019.03.12. 13:27:40

És csak hogy világos legyen. A Néppárt elnöke, a " Spitzenkandidat", Budapestre jött.
Két helyre ment el: a soros egyetemre és a (nem vicc) a mazsihiszbe.

Szóval, már megint nyilvánvalóan zsidókról szól az egész affér.
Válasz erre 

Csaba Sz 2019.03.12. 13:31:33

mindig várjátok a megváltást ha ide jön valaki,aztán meg a pofáraesés van csak.
Válasz erre 

konrada 2019.03.12. 13:37:47

@tireless treehugger:
A levezetésed jó, csak az eredmény nem jól jön ki neked, mert a tények leírása után álmaidat adtad me annak.
Hiszen valóban: zorbán magának csap reklámot, ez igaz.
De az is, hogy populizmusa talajra talál Európában.
Így zorbán kib.szása az EU-s választások előtt öngól lenne, hiszen azon - jelenleg néppárti - szavazók, akiknek a multikultiság egyébként sok, könnyen átszavazhatnak olyan pártokra, melyek egyetértenek azzal az irányvonallal.
Így meg az EPP-ben maradni akaró nemzeti pártok szavazatokat vesztenének a szakítással, ez meg csökkentené Webber esélyét is.

...s mielőtt: sokkal kevesebb olyan kereszténydemokrata szavazó van, akit jobban zavar a zorbán-féle befelé forduló populizmus, mint a multikultiság tagadása. (A multikultok eddig se ezekre a pártokra szavaztak.)

...ezért Webbernek most - ha győzni akar - elemi érdeke az EPP jelenlegi formában történő egybetartása, nem érdeke a választás előtti szétszakítása. ...s zorbán ezt jól tudja...
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 13:41:32

@konrada: ha orbán marad,weber nem csak az epp frakciót veri szét,de másra sem számíthat.
Válasz erre 

zsoltix 2019.03.12. 13:42:23

@MACISAJT: Nem Weber az elnöke.
Válasz erre 

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2019.03.12. 13:49:37

Weber egy tehetséges karrierista, aki ügyesen próbál helyezkedni. Ha kilökné FIDESZ-t, a balosok bábjává válna, ezért nem teszi. CEU ügyben FIDESZ engedni fog, CEU újabb határidőt kap, hogy legalizálhassa magát.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.03.12. 13:57:56

@MACISAJT: :))))
Válasz erre 

konrada 2019.03.12. 13:58:43

@rasztaszív:
...szvsz. nem fog maradni, mert ez az EPP jelenleg már túl szűk neki.
...de ettől még Webernek az az érdeke, hogy a jelenlegi EPP tagpártok a lehető legtöbb szavazatot szerezzék meg, hogy a vágyott elnöki tisztséget megszerezhesse.
Érdekes lesz, meddig hajlandó lemenni ezért kutyába...
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.12. 14:00:36

A CEU-n tárgyalt, a Mazsihiszhez is megy Manfred Weber.........DE UTÁNA ELMEGY MÉG A KIHALT, 100 %-OSAN MUN KANÉLKÜLI, NYOMORGÓ FALVAINKBA IS ÉS BESZÉLGET A NYOMORGÓKKAL.....SŐT A LAKÁSUKBAN MEGFAGYOTTAK ROKONAIVAL IS........
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 14:01:00

@konrada: weber győztes eleve csak úgy lehet,ha más is támogatja,nem csak az epp.innen indul a matematika.
Válasz erre 

Jakab.gipsz 2019.03.12. 14:01:48

@AZ IGAZI HUNGAROFIL:

Éppen hogy a CEU ügyben nincs alku, nincs kompromisszum.

Azért nem lehetséges alku tárgyává tenni, mert a sátánfajzat Soros a CEU mögé bújva hinti a mételyt, éspedig a globálisan nyitott társadalom, fantazmagóriáját.
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.12. 14:03:05

@kvadrillio: ...ÉS MÉG MEGNÉZI AZ 1 MÉTERES KILÁTÓNKAT IS, AZ OMLADOZÓ KÓRHÁZAINKAT IS , BEÜL AZT ORBÁN KISVASÚTJÁBA IS, ÉS IDŐPONTOT KÉR A REUMAORVOSHOZ IS !!!!! :)))
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.03.12. 14:03:16

Ez a ballib messiás-várás elég vicces, már-már szánalmas... :)

Nagyon jó lenne egy jobboldali fordulat az EP-ben, mert így széthullik az EU v. lassan vegetál tovább...
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 14:09:06

@nemecsekerno_007: orbán eu-s álmai hullanak szét,az eu meg köszöni szépen,fejlődik tovább,ha kell,orbán és weber nélkül.
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.12. 14:12:53

@MACISAJT: lényeglátó 2019.03.04. 05:22:20
@Csepp a tengeriben:
Emlékezzünk régi, előző "bevándorlóinkra
A valóban nemzeti érdekű orosz cár üldözötteire!
"Egyetlen ország sem engedheti meg magának a tömeges és ellenőrizetlen bevándorlást, amely megrengetheti a társadalom alapjait. Fizikailag és másként is veszélyes. Joby Warrick, a Washington Post"
Széchenyi „ez a népcsoport a jogtalanság „minden mindegy” hangulatában folyamodott csalásokhoz, amely a jobbágyság eladósításához, tömeges elárverezéséhez! (Lásd deviza hitel kormányzati kényszer rásegítéssel!) Úgy látja nem lett volna szabad az elmúlt évtizedekben olyan hatalmas tömegekben beengedni őket, amelyikre egyik országban sincs példa!
Az adózó nép szegénységének veszedelmesebb forrása nem lehet, mint a zsidók szemlátomást való szaporodása. Mely országban a zsidók megszaporodnak, az vagyoni végromlás szélén áll. (A szatmári adózó nép állapotárul, 1830)*** "Kölcsey Ferenc: Országházi beszédéből!
Ez az újonnan felduzzadt népcsoport, annyira idegen még a magyarságtól, másrészt akkora nagy gazdasági erő van a kezében, nagy részük német névre cseréli fel a galíciait!
Nagy Magyarország, az ő tíz %-al éri el a lakosságban 51% magyarul beszélők arányát! 1920 idegen ajkú tömegek levágásra kerülnek! Magyarok is! Városi vállalkozó nép nyakunkon marad, arányuk egyből minimum meg duplázódik!
"El fog jönni az a nap, amikor minden olyan népnek, akik között zsidók laknak, fel kell tennie a kérdést, hogy mindannyiukat kiutasítja; ez a kérdés az élet és halál kérdése lesz, az egészség vagy krónikus betegség kérdése, a békés létezés vagy az állandó szociális láz kérdése." Liszt Ferenc
"A zsidót felszabadítják, Magyarország az ő birodalmuk lesz, az új Paradicsom négy folyóval, három heggyel és a kettős kereszttel. És az Apokalipszisben én, szerencsétlen, főszerepet játszom." Széchenyi

Oroszország kegyetlenül nyomta a maga kazárjait. A galíciai kormányzat is fölébredt arra a tudatra, hogy a kazárt nem vallási szektának kell tekinteni, hanem antigazdasági elemnek. És ezen az alapon kezdte kezelni. Ellenőrzés alá vette, a kocsmát, a boltot, a hitelt, az üzérkedést. Szervezkedett társadalmilag. Védte a parasztot az élősdiektől. A hol csak lehetett, boykottálta a kazárt. 92. old
Közvállalatban nem részesítette. Üzérkedésének a körmére nézett. Intézményeket alkotott
a bennszülöttek ellenállási képességének fokozására.
Oroszország tehát üldözte őket, Galiczia pedig húzogatta ki a gyékényt lábaik alól.
Amott maradásuk nem volt, itt pedig az élet- feltételeket vonták meg tőlük.
Mert nálunk minden meg van engedve, mihelyt a vétek magára öltheti a szabadság, palástját. Más népeknél a szabadság a nemzeti izmok kifejtésére szolgál. Tehát erőforrás. Nálunk a szabadság: gyöngeség. Mások okosan ragaszkodnak a szabadsághoz; mi majom-szeretettel viseltetünk iránta. Magunkat nem féltjük semmitől. A szabadságot féltjük mindentől. Korlátot, ki mert volna emelni a bevándorlásnak? Hiszen gyér népességünk szaporodik csak, ha bejönnek. Az uzsorát sem korlátozta akkor semmi. Vezéreink a szabadság elméletének védpajzsa alá helyezték az uzsorát. Liberalizmusunk irtózott attól a gondolattól, hogy a forgalom szabadságát bármily enyhe uzsora törvénnyel meggátolja. Összefügg ezzel a felfogással, hogy a csalás és hamisítás mai napig is csak magánvádra üldöztetik. Összefügg a földbirtoknak közönséges áruvá minősítése és ekként való szertelen mozgósítása. Összefügg a végrehajtásoknak és az árverezéseknek az, az istentelensége, mellyel a legnagyobb érték is potom áron csavarható ki a tulajdonos kezéből. Egán Ede Kazárföld szociográfia Kárpátaljáról.

. A zsidók a modernkor mesteri rablói. Ők az emberiség dögkeselyűi...." "Őket a politikai igazságszolgáltatás hatáskörébe kell tenni, nem a polgárié alá. Ők biztosan nem valódi állampolgárok."
"A zsidók Mózes ideje óta kiuzsoráznak és elnyomnak másokat. Keresztények ritkán lesznek uzsorások, mert kegyvesztetté váltak. El kell űznünk a zsidókat a kereskedelemből, mert ők visszaélnek vele. A zsidók gonoszsága nem az egyénekből jön, hanem ennek a népnek az alaptermészetéből.." (3.Napóleon elmélkedéseiből.)
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.03.12. 14:17:45

@rasztaszív: Jaja, pont úgy néz ki a helyzet...
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 14:25:41

@nemecsekerno_007: igen,úgy.orbán szépen lerántja magával a balfasz webert.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 14:36:09

Árulja már el nekem valaki,mit keres a CEU még Magyarországon?Ha engem ennyire nyilvánosan kiutálnának valahonnan,biztos ,hogy nem maradnék egy percet sem.Ha jól tudom Bécs állítólag tárt karokkal várja.Ráadásul ott minden szebb ,no meg jobb mint nálunk,sőt ugye ott a multikulti.A professzorok osztrák fizetést kapnának,a diákok 80%-a meg úgyis külföldi,nem mindegy nekik hol tanulnak?Az a kevés magyar meg ha ki tudja fizetni a borsos tandíjat, csak kiköhögi a bécsi élet költségeit.Amúgy nem arról volt szó,hogy ott a lakhatás is sokkal jobb?Költözni se nagyon kell,csekély 250 km,az nem olyan nagy táv.Szóval mi a fenéért nem költöznek?
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 14:41:20

@Ekrü: az opus dei mit keres itt?mit tudni róla?mi módon próbálják növelni a itt katolicizmus világi hatalmát - ami a kinyilvánított feladatuk...?
Válasz erre 

konrada 2019.03.12. 14:43:23

@rasztaszív:
Az egy kádertemető: Aki oda bejutott, sokkal jobban lefoglalja a saját kis pozíciója, mint az egyik súlytalan tagország minielnökének agymenése.
Ezért a választások után sokkal fontosabb lesz a többi frakciónak is, hogyan tudják saját emberüket poszthoz juttatni
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 14:50:18

@rasztaszív:
Az Opus Dei milyen külön jogokat kér magának a mindenkori Magyar Államtól?Mikor hallottad,hogy telesírták volna a médiát azért mert rájuk is azok a törvények vonatkoznak mint a többi egyházra?Amúgy mi köze van ennek ahhoz amit írtam?Évek óta mást sem lehet tőletek hallani,csak ,hogy itt minden rossz ,bezzeg a Bécs....Meg,hogy Bécs épületet adna a CEU-nak.A fizetésekről már nem is beszélve.Szóval csak valami sántít a dologban ,ha a CEU-nak ennyire nem akaródzik Bécsbe költözni...(Csak nem az,hogy ott sem kérnek belőlük? )
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 14:52:43

@konrada: ami a lényeg : két sarokba szorult politikus találkozik most.ti ilyenkor kávét szoktatok kérni,én inkább majd sodrok egyet:)
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 15:04:09

@Ekrü: "Az Opus Dei milyen külön jogokat kér magának a mindenkori Magyar Államtól?"

ez per pillanat még titkos záradék a vatikánnal kötött szerződésekben.

NEM ugyanazok a törvények vonatkoznak rájuk.például nincs magyar nyelvű nyilvános működési szabályzatuk,és taglistájuk.
Válasz erre 

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2019.03.12. 15:11:43

Orbán szétverésben stréber,
Az EU meg nem túl éber,
Nyolc év késéssel jön Weber.
Minek? Legyek éceszgéber?
Válasz erre 

konrada 2019.03.12. 15:12:39

@rasztaszív:
...ha attól boldogabbnak látod a világot.;))

Sarokba szorulva meg csak az egyik van. A másik egy profi vén róka, aki - legalábbis azt gondolja - 2 lépessel mindig előrébb néz, és akkor kezd csak bele egy játszmába, ha van elképzelése mi annak a kimenetele. Ha azt látjuk a mostani találkozó után, hogy visszalép eggyel, akkor elszámolta magát, de ha nem, akkor játékban van.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.03.12. 15:17:44

@rasztaszív: Meglátjuk.

Eddig semmi nem jött be abból amit jósoltatok... 9 év alatt....
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 15:25:58

@konrada: orbánnak a maga teremtette keretek közt nagyobb a mozgástere - de jóval több a veszítenivalója.webernek az egész nem létkérdés.valójában őt nehezebb sarokba szorítani.neki van kiútja.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 15:28:00

@nemecsekerno_007: kompletten kiépült a magyar fasizmus.több történt,mint amit a legtöbben el tudtak volna képzelni.
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2019.03.12. 15:53:48

A kangecigány az egyszerű putrista agyával elfelejti, hogy az EU választásokat az EU állampolgárok döntik el. A kétmillió megvezetett, féldisznóval és száraztésztával megvett agyhalott kevés ahhoz, hogy neki ott szava legyen.
Válasz erre 

enrikokaruszo 2019.03.12. 15:56:36

Juncker európai kereszténydemokratasága nálam választóvonal azért
Válasz erre 

tireless treehugger 2019.03.12. 16:07:09

@konrada:

Viszonyítás volt, adósságalapon 7%-os adósságnövekedés
költségvetési alapon 10% adósságnövekedés

az egyik a halmozott adósság alapon a másik pedig könnyen érthető éves bevétel-költség alapon.

A kérdések hogyha a fidesz alaptételeket nézzük:

-nincs adósságcsökkenés
- a hiány tartósan duplája a kommunikáltnál
- az állam felelőtlenül költekezik, illetve hagyja hogy meglopják
-eu segélyek nélkül a hiány nemhogy dupla hanem több mint négyszeres lenne, tuképpen az eu próbálja megakadályozni hogy a fizetésképtelenségünk csődlavinát indítson el. És ők eközben köpködik a megmentőnket.
- a "sikergazdaság" komplett csődöt takar (de ez nemcsak az orbanizmus hibája)
Egyáltalán hogy lehet hiány egy felelősen gazdálkodó szervezetnél????, mert az oké hogy gyurcsány, na de hogy orbán is????, nemzetmentő urunk hogy csinálhat ilyet??
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.12. 16:08:56

@tireless treehugger: a libero szammagia a kutyat nem erdekli
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2019.03.12. 16:20:37

Végtelenül ostoba fideSSbolsevikok, ez a látogatás nem orbánnak szól hanem Európának.
A CEU és a zsinagóga meglátogatásával Weber letérdeltette orbánt, és orbán saját kapujában szart bele a szájába egy vaskosat. Európa mostantól tudja, hogy az EPP töményen leszarja a keleti újbolsi diktátorokat, két hónappal a választás előtt ennél szebben nem lehet szavazókat szerezni.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.12. 16:26:32

@lenörd hofstadter: Akkor elviszi a bajorokhoz a CEUt vegre, vagy ok maradhatnak tovabb a szellemi sotetsegben?
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2019.03.12. 16:34:14

@Willkommenskultur:

A CEU csak eszköz. orbán a hazai hatalmát tudta erősíteni velük az ostoba birkái előtt, Weber is pontosan ugyanezt teszi a saját ostoba birkáinak. Teljesen lényegtelen már, hogy megy, marad, a putriból kivakarózott koszos kancigány most túltaktikázta magát és a saját terepén alázták porrá, ez csak egy a sok csicskáztatás közül amiket Brüsszeltől kapott... És ebből egyre több lesz, a hazai hatalom teljesen elvette még a maradék eszét is, most jön majd az igazi ámokfutása.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.12. 16:36:07

@lenörd hofstadter: Igen? En nemigen latok olyan forgatokonyvet, hogy Zorbanfidesz rosszabbul szerepeljen ezen az EP valasztason, mint az elozon.

Mig az EPP-nel ez szinte biztos.

Ha ha ha
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.03.12. 16:42:33

Az Index címlapon Weber kipában tart beszédet a Dohány utcában. Elgondolkodtató. Remélem bocsánatot kért .
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.12. 16:46:30

@Helga Beauty Salon: Nem szolghalhat az ember ket Urnak eccerre, a szaraboknak is, meg a zsidoknak is...nem lennek a helyeben.
Válasz erre 

enrikokaruszo 2019.03.12. 17:10:15

@Helga Beauty Salon: most teremtik meg éppen az okot új bocsánatkérésekre
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.12. 17:18:42

"Weber azt is mondta, hogy jó lépés lenne, ha Orbán bocsánatot kérne más EPP-tagoknak okozott problémákért, és azt mondaná, hogy sajnálja, nem a jó úton járt.

Ezen az első sajtótájékoztatón kérdésekre nem válaszolt."

Ugy tunik nem jott be a barbatrukk, megint hoppon maradtak a lippsik.

444.hu/2019/03/12/weber-targyalt-orbannal-de-nincs-teljes-megoldas

ha ha ha
Válasz erre 

apro_marosan_petergabor 2019.03.12. 17:58:18

A cikk a szokásos libero hazugságokat, téveszméket tartalmazza.
1. A Soros kampány jogos, fontos felhívni a figyelmet arra, hogy az egész EU-t egy csaló spekuláns, és a mögötte álló körök prübálják rángatni - Junkcert kicserélni Timmermansra tökéletes lesz.
2. Nehogy már az ultralibero csapat mondja meg, mi a kereszténydemokrácia...
3. Tudjuk, hogy nagyon szeretne a libero oldal egy lenullázott néppártot (és eltörölt kereszténységet), de az iszlamizáció a liberókat is elfogja söpörni, csak ezt még nem fogták fel
4. Mindig híres volt arról a baloldal, hogy internacionalista módon zsebre lehetett tenni, most is erről van szó.
5. Reméljük OV lerázza magáról ezt a csapatot, mint kutya a vizet.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 18:03:27

@rasztaszív:
Áruld már el,engem ,mint jó magyar reformátust miért is kéne érdekeljen egy olyan szekta ,mint az Opus Dei?Ha majd ők is elkezdenek rinyálni és követelőzni mint a CEU ,akkor mehetnek nyugodtan utána.De ez még mindig nem válaszolja meg azt a kérdést,hogy ha a CEU miért is van még mindig itt és nem a mindennél jobb "bezzegbécsben"? Talán mert nem is várják árt karokkal őket?Vagy esetleg ott nem kapnának kiváltságokat?
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 18:18:04

@lenörd hofstadter:
Webernek nagyobb szüksége van Orbán Viktorra,mint fordítva.Ha a Fideszt kizárják a választások előtt akkor bizony előfordulhat,hogy a választóik zöme átszavaz más migránsellenes pártokra.Ellenben Orbán Viktor ha kilép,simán alapíthat egy migrációellenes frakciót,amibe gyanítom a Néppártból is átülne némelyik konzervatívabb párt,akiknek nem tetszene egy konzi-szoci koalíció.Ráadásul a Fidesz frakció elég nagy.Ha a Néppártnak szavazatokra lenne szüksége valamihez ,akkor szerinted mikor jobb megegyezni?Ha egy frakcióvezetővel kell tárgyalni és az hoz egyszerre 12-14 szavazatot,vagy ha egyenként 9-10 frakcióvezetővel kéne egyezkedni ezért a 12-14 szavazatért?Mert kétségeid ne legyenek,mindegyik be fogja nyújtani a számlát.
Válasz erre 

we dont want arabs here..So what 2019.03.12. 18:22:55

Én is, a többi Fideszre szavazó és Orbán is nagy ívben szarja le Webbert és a baromságait. Meg benneteket is.
Válasz erre 

we dont want arabs here..So what 2019.03.12. 18:26:21

@Ekrü: A CEU egy amerikai CIA fedőszervezet, light felforgatókra specializálva. a CEU ernyője alatt lehetett ide hozni a világ minden olyan részéről embereket akik egyébként soha nem kaptak volna vízumot az EU területére. Roppant kellemetlen egy komplett szervezetet költöztetni, különösen egy olyat ami politikai felforgatásokra szakosodott.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.03.12. 18:27:52

Ez nekem zagyva. Mindenki mossa a szennyesét, de minden pont ugyanolyan szaros.
Én inkább érdeklődve várom kezdésnek e hónap huszadikát. Aztán a többit.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 18:29:05

@Ekrü: engem magyar állampolgárként kicsit jobban zavar egy,a törvények felett álló és a hatalomba beépülő agymosó szekta,mint egy teljesen nyilvánosan működő egyetem.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 18:29:34

@we dont want arabs here..So what:
Ez már legyen az ő problémájuk....
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 18:30:30

@rasztaszív:
Látod engem mind a kettő zavar...De persze veled ellentétben én nem használok kettős mércét...
Válasz erre 

we dont want arabs here..So what 2019.03.12. 18:30:56

@lenörd hofstadter: az SZDSZ zsidókra gondolsz? Nagyon vicces vagy :) Egyetlen legitim zsidó szervezet van az országban és azt Köves Slomó vezeti, a neve EMIH. A Dohány utcába beágyazott liberális baloldali SZDSZ utódcsapatok meg úgy szopnak Webernek ahogy akarnak, a kutyát nem érdekli.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 18:32:48

@Ekrü: orbánnal a nyakában webber nem csak az epp-t veri szét,hanem minden más komoly erő támogatását elveszti,akikre pedig szüksége lenne,hogy esélye maradhasson.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 18:35:14

@Ekrü: egy agymosó szekta,és egy nyílt,átlátható egyetem csak a te fura agyadban egy kategória...:)
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 18:42:29

@rasztaszív:
Konzervatívként én nem azért szavazok egy konzervatív pártra,hogy utána összeboruljanak a szocikkal vagy Verhofstadtékkal.Ha neked ezt az összeborulást beveszi a gyomrod (mindegy mi az ára ) az a te dolgod.De egy olyan pártról aki képes volt egy alkoholistát az Európai Unió élére tenni megvan a véleményem.Oda én nem biztos,hogy szeretnék tartozni.Itt bizony Weber az aki többet veszíthet,és gyanítom,ha a Fidesz nem lesz a Néppárt tagja a Néppárt sok szavazatot fog veszíteni a választáson.Ne hidd ,hogy véletlen ,hogy Wéber jött ide és nem pedig fordítva...
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 18:45:50

@rasztaszív:
"Nyílt,áltlátható".No ne vicceljünk már...De még mindig nem értem.Ha itt akarnak maradni,akkor legyenek kedvesek betartani a törvényben előírtakat.Ha pedig többletjogokat szeretnének akkor szíveskedjenek átfáradni 250 km-rel arrébb és kérjék ott.Hisz az "bezzegbécs",ahol minden sokkal jobb,nem igaz?Biztos megadják nekik.
Válasz erre 

lenörd hofstadter 2019.03.12. 18:54:28

Visítva röhögök a sok agyatlan fideSSbolseviken. Agymosott, narancsködtől kába hülyegyerekek, nézzetek már a térképre, számoljatok utána, hogy mennyien élnek normális európai országban ahol a demokráciának évszázadnyi előnye van, oszt gondolkodjatok el, mennyit ér a ti szaros 1-2 millió nácikommunista szavazatotok a durván 500 milliós EU-ban.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.03.12. 18:58:43

@lenörd hofstadter:
Pont annyit, hogy ez a webör gyerek simán feladja azokat kurvára demokratikus elveket értük.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 19:39:23

@Ekrü: egy európai konzervatív pedig orbánnal nem hajlandó összeborulni.
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.03.12. 19:42:30

@rasztaszív:
Én már ebben sem vagyok biztos!
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 19:45:02

@Ekrü: mit nem értesz?egy ideológiailag nem megfelelő egyetem nem maradhat,egy ideológiailag megfelelő titkolózó agymosó szekta,amelyiknek kinyilvánított célja a katolicizmus világi befolyásának növelése,na az viszont ott sertepertélhet a parlament,meg a kormányzat körül.és még te akarsz a kettős mércével jönni...:)
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 19:49:14

@BiG74 Bodri: aki hajlandó,azt magával rántja.
Válasz erre 

élveteg 2019.03.12. 19:52:04

Elment a CEU-hoz Meglátogatta a dohány utcai zsinagógát Tárgyalt a mazsihisz vezetőivel Rendben is van ez eddig De arról nem hallani hogy ez kiváló keresztény fériú meglátogatott volna egy keresztény oktatási intézményt Tárgyalt volna bármelyik keresztény egyház vezetőivel vagy valamilyen keresztény egyesülettel
Válasz erre 

Alick 2019.03.12. 20:08:26

Sajtótájékoztató a zsinagóga kertjéből: impozáns helyszín, de azért izgalmasabb lett volna ez a Gellért fürdőből, egy szál neglizsében. :)
Válasz erre 

BiG74 Bodri 2019.03.12. 20:47:10

@Alick:
Miért arra gerjedsz?
Válasz erre 

Billy Hill 2019.03.12. 20:49:35

Weber olyan mint a Kistehén zenekar. "Szájbergyerek, kérjél bocsánatot..." :-)
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 20:58:54

@rasztaszív:
Az amit jelenleg Weber képvisel annak semmi köze a konzervativizmushoz.Az meg ,hogy egy baloldali vagy balliberális embernek mi a vélemény erről az igazából nem érdekel.Mindenki söpörjön a saját háza táján.
"mit nem értesz?egy ideológiailag nem megfelelő egyetem nem maradhat,egy ideológiailag megfelelő titkolózó agymosó szekta,amelyiknek kinyilvánított célja a katolicizmus világi befolyásának növelése,na az viszont ott sertepertélhet a parlament,meg a kormányzat körül."-Én mindent értek,főképp azt,hogy miután nem tudsz arra válaszolni ,hogy miért is nem költözik a CEU "bezzegbécsbe ",ha elvileg tárt karokkal várják,ezért megpróbálsz terelni.Nos,az,hogy az Opus Dei milyen szerződést kötött a Vatikánnal,az az Opus Dei és a Vatikán dolga.Ha nem tetszik,mehetsz Ferenc pápához reklamálni.Itt Magyarországon jelenleg betartják a törvényeket,és nincs több joguk ,mint a többi egyháznak.Majd ha nem tartják be az egyházakra vonatkozó törvényeket akkor lehet felháborodni.Az meg ,hogy szerinted meg nem fogják,meg különben is utálod a katolikus egyházat az a te magánügyed.A CEU-nak sem kell semmi mást tenni,mint a Magyarországon reá vonatkozó törvényeket betartani és akkor nem kéne költöznie.Ha erre nem képes akkor viselje következményét.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 21:00:07

@élveteg:
10/10
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 21:09:04

@Alick:
No,meg elmegy a CEU rektorához aki elpanaszolja neki,hogy őket elüldözték,s mindezt teszik itt Budapesten a CEU épületében. :))) Hogy nem mennek el ezek a fenébe...
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 21:22:13

@Ekrü: az,hogy az opus dei mit csinál itt,ebben az országban,az nem csak a vatikán,meg az ő ügyük,talán némi közünk nekünk is van hozzá.konrétan nem ugyanazok a törvények vonatkoznak rájuk,konkrétan nincs nyilvános magyar nyelvű működési szabályzatuk,és taglistájuk.
viszont ott vannak a törvényhozók körül,akik a ceu-t ellehetetlenítő törvényeket is hozzák.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 21:26:54

@rasztaszív:
"konrétan nem ugyanazok a törvények vonatkoznak rájuk,konkrétan nincs nyilvános magyar nyelvű működési szabályzatuk,és taglistájuk."-Valami bizonyítékot,esetleg linket erről pls...Mert így ez karcsú.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 21:31:25

@rasztaszív:
Amúgy meg ha őszinte akarok lenni,igazából nem érdekel az Opus Dei működése.Ha neked ennyire csípi a szemed,miért nem jársz utána,azt teszed le a bizonyítékaid egy illetékes kezébe.
Ráadásul ha úgy lenne ahogy te mondod ,az bizony nem mentené fel a CEU-t,max mindkettőnek mennie kéne.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 21:41:11

@Ekrü: azt,hogy valami nincs,nem nekem kell bizonyítanom...

a ceu-t nincs mi alól felmenteni,itt sara csak annak van,aki idegen állam titkosszolgálataként funkcionáló agymosó szektának biztosít teret.
Válasz erre 

Laci A Lakli 2019.03.12. 21:46:12

@tireless treehugger:

Kezd egy kicsit elegem lenni az ilyen közgazdasági analfabétákból.
A jegybanki alapkamat 2007 és 2008 közt 7,5 - 8% közt ingadozott. Tehát ha akkoriban valaki hitelezett az államnak, akkor annak ezt minimum ki kellett fizetnie az államnak. Nos számolj egy 10 éves hozamidejű állampapírral, hogy mennyi ideig mennyi pénzzel növelte az államadósságot. Mennyit kell az államnak ma visszafizetnie amit még akkoriban az "elmúlt nyolc év" kormánya vett fel segítek, ha csak a jegybanki alapkamattal számolsz 7,75%-kal akkor 10 év után a felvett pénz 2,06 szorosát kell visszafizetni. Annak, hogy az államadósság nominálisan mekkora mértékben nőtt még mindig sokkal nagyobb szerepe van Feriéknek, mint Viktoréknak. Ma a jegybanki alapkamat 0,9%. Sokkal olcsóbban tudja az állam finanszírozni magát.
Ja és még egyszer inkább felveszek 30e forintot 1% kamatra 10 évre, mint 20e forintot 7,5% kamattal 10 évre. Előbbi esetben ugyanis 33e forintot kell visszafizetnem az utóbbi esetben viszont 41e forintot! Mikor járok jobban? Miért nem számolod a kamatterhet, okoska?
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.03.12. 21:52:03

ez a srac?manfréd?
megy a levesbe.
beszalad a cejuba, husegeskut tenni
aztan lecummantja a mazsihiszt...kapedli bmeg kapedli...
hat ezek valami mas musort neznek.kurvaszanalmas.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 21:53:03

@rasztaszív:
"azt,hogy valami nincs,nem nekem kell bizonyítanom..."
Értem.Tehát amit az Opus Dei-ről összehordtál az egy ordas nagy hazugság azért,hogy ne kelljen arra az egyszerű kérdésre válaszolnod,hogy: Miért is nem költözik a CEU "bezzegbécsbe",ha ott állítólag tárt karokkal várják?Hisz ott minden sokkal jobb,nem igaz?
Nekem legközelebb akkor írj,ha erre az egyszerű kérdésre tudsz válaszolni.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 22:01:00

@Ekrü: ha értenéd,nem beszélnél hülyeségeket...:)

miért menne magától bárhova a ceu?hadd döntsék el,mit akarnak.és ez vonatkozik mindenkire,aki legalább olyan nyilvánosan,és átláthatóan működik.

viszont ugyanezt a nyilvánosságot,és átláthatóságot meg kell követelni minden közéleti szereplőtől,aki döntéshozókra hatással lehet.
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.12. 22:25:35

@Ekrü: „Ha engem ennyire nyilvánosan kiutálnának valahonnan,biztos ,hogy nem maradnék egy percet sem”. Persze, mert te olyan nagyvonalú vagy, hogy hagynád a 25 év befektetést, épületet ebek harmincadjára, és továbbállnál. Megnézném a szar kis családi házadnál is, nem ekkora vagyonnál. A CEU nem kér külön jogokat. Teljesítette, amit a magyar törvény előír, egyetlen kivétellel, hogy nincs aláírt államközi megállapodás, ami évek óta elő van készítve, letárgyalva, csak a magyar kormány nem írja alá. Ezt a CEU nem tudja megtenni. Neked biztosan jó lenne, ha a CEU Bécsbe költözne, és szakági bontásban sem lenne egyetlen magyar egyetem sem a világban az első száz között. Ez biztosan komoly nemzeti büszkeséggel töltene el.
„Talán mert nem is várják árt karokkal őket?Vagy esetleg ott nem kapnának kiváltságokat?”. Ja, a 99 évre szóló épülethasználati jog biztosítása, az azt jelenti, hogy nem szívesen látják őket. Nem az a baj, hogy ismerethiányos vagy (mit nem teljesít a CEU), de még roppant határozott is, mert te aztán tudod, amit nem.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 22:33:47

@rasztaszív:
"hadd döntsék el,mit akarnak."-Ez azért nem így működik.A törvényeket bizony mindenkinek be kell tartania.Ha nem tud megfelelni a törvény előírásainak akkor bizony nem működhet Magyarországon.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 22:35:57

@élhetetlen:
" Ja, a 99 évre szóló épülethasználati jog biztosítása, az azt jelenti, hogy nem szívesen látják őket."-Na tessék. :))) Ott szívesen látják őket ezek szerint ,itt meg nem.Akkor nem az lenne a normális,hogy mennek?
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 22:38:56

@Ekrü: akkor bizony a fideszed európa perifériáján találja magát.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.12. 22:40:18

@élhetetlen: "mert te olyan nagyvonalú vagy, hogy hagynád a 25 év befektetést, épületet ebek harmincadjára, és továbbállnál. "

Mi koze az epuletnek a CEUhoz, ne legyel mar ennyire okos.

"Teljesítette, amit a magyar törvény előír, egyetlen kivétellel, hogy nincs aláírt államközi megállapodás, ami évek óta elő van készítve, letárgyalva, csak a magyar kormány nem írja alá"

A CEU szerint a CEU teljesitette, hat mingyar dobok egy hatast. A kormany szerint meg nem, ennyi.

"Neked biztosan jó lenne, ha a CEU Bécsbe költözne, és szakági bontásban sem lenne egyetlen magyar egyetem sem a világban az első száz között. "

Csupa kamuszakon van az elso 100ban, amire semmi szuksege az orszagnak, meg aztan nem is magyar a hallgatok 80%-a, szoval totziher hogy nulla hasznot fognak itt hajtani. Meg mashol se, ezert dobtak ki Pragabol a 90es evek elejen.

"Ja, a 99 évre szóló épülethasználati jog biztosítása, az azt jelenti, hogy nem szívesen látják őket. "

Az jo, az osztrakok adnak nekik bodet, Weber meg felajanlotta hogy fizeti a CEUt, kerdes mit keresnek meg mindig itt ebben a fasisztaorszagban? Meg akarjak valtani a magyarokat, akaratuk ellenere, mint a lippsik? Hat el fog tartani ezzel a tempoval.

Ha ha ha
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 22:42:33

@élhetetlen:
"Neked biztosan jó lenne, ha a CEU Bécsbe költözne, és szakági bontásban sem lenne egyetlen magyar egyetem sem a világban az első száz között."-Honnan érthetnék én hozzá?Hisz az én gyermekem "csak" az orvosi egyetemre jelentkezik,nem a CEU genderszakára. :)))
Félretéve a viccet,részleteznéd melyek azok a szakágak melyekben a CEU az első 100 között van?
Válasz erre 

Robur 2019.03.12. 22:46:12

@MAXVAL bircaman közíró: Majd ismételgesd, ezt amikor a csúti gecit kirakják a faszba.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 22:49:58

@rasztaszív:
Szerintem meg várjuk meg a választások eredményét. :)))Azért rossz lehet nektek.Kb egy hónapja még az amerikai külügyminiszterben reménykedtetek,most Weberben,azt abból ítélve,hogy milyen gyorsan lekerült a Weberes cikk az Index főcíméről,ezt is bebuktátok. :)))
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 22:55:12

@Ekrü: rossz nektek,hogy már csak a deus ex machinában bízhattok...:)
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 23:04:41

@rasztaszív:
"csak" ?
Si deus nobiscum, quis contra nos? (Róm 8,31b-34 )
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 23:11:26

@Ekrü: a szekuláris eu...?
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.12. 23:11:44

Ha ha ha, aki eddig Orbanba kotott azt kivetel nelkul szana-szejjel szopatta.

Eloszor 2015ben sivalkodott az akkori horvat lippsi me. a migrancs miatt, azota o mar reg megbukott, aztan renzi oktatott demokraciabol minket, az olaszok meg elkergettek a gecibe. Az osztrak lippsi kancellart is megbuktattuk. Mertkellnek, Makronnak sem kell mar tartos tejbe fektetnie. Valoszinuleg May is megbukik hamarosan, mondjuk abban az egyben nem volt benne a Patas keze.

Szoval Zorban korul mar mindenki megbukott aki szamitott, meg aki nem: ensz, velencei tavi bizottsag, transparency, ceu, tavares, sargentini sivalkodnak mer muszaj nekik.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 23:19:03

@Willkommenskultur: normál demokráciákban cserélődnek a vezetők.az orbánod viszont nem fog ugyanúgy egyszerűen csak visszavonulni.neki ez már nem valós lehetőség.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.12. 23:25:43

@rasztaszív:
Az EU-nak az a része a ahová én tartozom.Egy demokratikus EU-ban jól meg kell férjen egymás mellet a keresztény az ateistával.Irányítani pedig az fog aki a több szavazatot kapja,és ezt a másik félnek el kell fogadnia akkor is ,ha nem tetszik neki.Viszont egy keresztény párttól elvárom,hogy akként is viselkedjen.Még akkor is,ha egyes liberális körök szerint ez nem "trendi". Nekik ugyanis semmi közük hozzá.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.12. 23:32:46

@rasztaszív: "normál demokráciákban cserélődnek a vezetők"

Akikkel elegedetlenek, azok persze. Europaban ezek ujabban a migrancsparti vezetok.

De egyebkent tudtommal nincs olyan demokratikus alkotmany a vilagon, ami szerint muszaj lecserelni az aktualis vezetot a valasztason.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 23:37:06

@Ekrü: az eu ma deklaráltan szekuláris.ehhez tartozol.aki ezt akarja direktbe szétverni,mint a ceu-t,ugyanúgy fogják kezelni.persze,majd ha leesik a tantusz.de tesztek róla.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.12. 23:44:27

@Willkommenskultur: bármilyen elégedetlenek voltak velük,gond nélkül visszavonulhattak.merthogy nem tettek semmi olyat,ami miatt ne tehették volna.nem kampányoltak közpénzből,nem gazdagodott meg a család,meg a környezet.te almát hasonlítasz körtével.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.12. 23:51:05

@rasztaszív: ja, persze, mert Orban nem vonulhat akarmikor vissza....:)

Meg Keller "orbankorrupcio-nyomozo" se talalt semmit, anno 2002ben. Pedig akkor meg volt eros ellenzek, meg 90%-os ballibbant media

Ma meg semmilyen ellenzek nincs, ugyhogy maximum haboru eseten tudnanak itt hatalomra kerulni a lippsik, kulso segitseggel.

Ha ha ha
Válasz erre 

kvadrillio 2019.03.12. 23:54:25

ZOPMBI VIDÉK...
ORBÁN ÍGY CSÖKKENTI DRASZTIKUSAN, A MAGYAROK LÉLEKSZÁMÁT !!!
Még a tízéves gyerek is tudja, hol a drogbolt a faluban, mégsem történik semmi
Albert Ákos társadalom ma 15:14 344 1047

Egyre csak terjednek a kotyvasztott dizájnerdrogok a magyar szegénytelepeken, vannak, akik már 12 éves korukban függők lesznek. Az ellátórendszer és a rendőrség tehetetlen, pedig már egymilliárd forintból neki lehetne állni segíteni.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.13. 00:02:27

@Willkommenskultur: nem bizony.ez számára már nem reális lehetőség.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.13. 00:32:07

@rasztaszív:
"az eu ma deklaráltan szekuláris.ehhez tartozol."-Bocs ,de ez így nem igaz.Én az EU kereszténydemokrata részéhez tartozom.A szekuláris állam ugyanis azt jelenti,hogy az állam nem avatkozik be a vallásba, nem részesíti sem előnyben, sem hátrányban a vallásokat, egyházakat.Nem pedig azt,hogy nincsenek vallások.Az EU parlament az pártokból áll,mint ahogy ha szavazunk majd májusban ,akkor pártokra fogunk szavazni.Ezek a pártok pedig lehetnek liberálisok,szocialisták és bizony kereszténydemokraták is.
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.13. 01:06:01

@Ekrü: a kereszténydemokratáknál is alapérték a szekularizáció.akik nem fogadják el,azok a reakciós klerikálisok.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.13. 05:41:17

@Robur:

Ha ki is rakják, attól még nyerni fog.
Válasz erre 

MACISAJT 2019.03.13. 06:31:15

Hánynom kell:
index.hu/mindekozben/poszt/2019/03/12/a_manfred_weber-sajtotajekoztato_legerdekesebb_pillanata_amikor_leesett_a_fejerol_a_kipa/
Válasz erre 

Dzseem 2019.03.13. 07:06:04

@Willkommenskultur: Egymas után a hozzászólásaiddal levezetted az egészet, saját magad, mint egy egyenletet. Olvasd vissza! Na éppen ezért nem normális az a demokrácia. Csak mostmár azért illő lenne ezt bevállalni és nem pedig ragaszkodni ahhoz, hogy “de az”. Egyszerűbb meg frankóbb lenne.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.13. 07:21:10

@Dzseem: Ja, mert az a normalis, amit a tobbszorosen agyonvert, tokonlotten doglodo lippshyk demokracianak gondolnak.....:)

ha ha ha
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:26:11

@havrilla: Te hülyegyerek, fogsz valami írni a hörgésen kívül?
@Willkommenskultur: Majd meglátjátok a demokráciátokat, amikor jön egy komolyabb válság! Azok fognak vasvillára tűzni titeket, akik beszavaztak titeket a hatalomba.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:27:33

Orbán a lopásaival akkor sem lehetne mérvadó államférfi ha bevándorlás ellenes pártszövetséget hozna létre. Vele már senki sem szeret egy oldalon állni.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:31:24

@tireless treehugger: @Thomas Grande: Azt kifelejtitek, hogy közben egy csomó tartalékot is feléltek. 3000 milliárd forint manyup és 3000 milliárd forintnyi valutatartalék csökkenés.
Válasz erre 

enrikokaruszo 2019.03.13. 07:32:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: ha tudsz valamiről, jelentsd fel, ez kötelességed, ha elmulasztod, bűnpártolás
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.13. 07:37:16

@rasztaszív:
"akik nem fogadják el,azok a reakciós klerikálisok. "-Jézusom,te hol élsz?Anno a szocializmusban használtak ilyen kifejezéseket. :)))) Jó ,hogy nem tetted hozzá,hogy az ilyen reakciósokat a Gulagra kell vinni... Hál' Istennek ezek az idők már elmúltak.
A szekuláris állammal nincs baj.A baj azokkal a baloldali liberálisokkal van akik elvárnák,hogy egy kereszténydemokrata politikus az úgynevezett szent pc nevében adja fel az elveit,mert képtelenek bármit is elfogadni ami nem az ő véleményük.Mint írtam,azt,hogy egy kereszténydemokrata mit tart jónak azt nem egy balliberális fogja eldönteni.Mert ha így lenne,onnantól kezdve az illető nem lenne kereszténydemokrata.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:38:27

@Alick: "de azért izgalmasabb lett volna ez a Gellért fürdőből, egy szál neglizsében." - A fiúkra gerjedsz? Vedd fel bircával a kapcsolatot!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:39:39

@enrikokaruszo: Amint Polt börtönben van, megteszem.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.13. 07:40:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ja, ja, mindennap bukik a patas, tegnap Weber miatt, ki a lippshyk mai atombombaja?

ha ha ha
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:40:58

@Ekrü: "Mint írtam,azt,hogy egy kereszténydemokrata mit tart jónak azt nem egy balliberális fogja eldönteni." - Óóóóó.. mi csupán a keresztény alapértékeket kérjük számon. Már az is probléma nektek?
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:41:34

@Willkommenskultur: Valami érv? Arra nem futja?
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.03.13. 07:42:21

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Mizu bugyibuci, megyünk szaunázni? Pirosra verem a popódat strandpapuccsal te kis huncut! :P
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.13. 07:45:49

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Ugyan már!Hogy kérhetnél számot egy olyan valamiről amiről halvány fogalmad sincs.Tudod,család (apa,anya ,gyermekek),házasság és még sorolhatnám.Szerintem ki-ki söpörjön a saját háza táján.Ahogy elnézem a szólásszabadsággal elég hadilábon álltok.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:46:24

@Helga Beauty Salon: Mi van cuncimókus? Még mindig udvarolsz? Hiába jöttél be hozzám a proktológiára az ánusz repedésed varrására és próbáltál a seggedbe tűzött rózsával kedveskedni, nem vagy az esetem.
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.03.13. 07:46:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: . mi csupán a keresztény alapértékeket kérjük számon. Már az is probléma nektek?..........................................

Hát elég nagy probléma, mert a kutya sem kérdezett benneteket! Eleve bármit számon kérni annak van joga, aki be is tartja, de ezek már felfoghatatlan dimenziók a libsi agyatok számára, úgyhogy kuss!
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.13. 07:47:47

@Ekrü: a kereszténydemokratáknál is alapérték a szekularizáció.akik nem fogadják el,azok a reakciós klerikálisok.ezt így hívják,ez van.
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:49:47

@Ekrü: "Ahogy elnézem a szólásszabadsággal elég hadilábon álltok." - Mert? Az hogy nekem miről fogalmam, arról neked nincs fogalmad. Te meg szépen vedd át a tízparancsolatot, ha már annyira vered a melled a kereszténységeddel! Főképp a ne lopj passzust!
Válasz erre 

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.13. 07:51:19

@Helga Beauty Salon: Ja, értem. Nektek kérdeznetek kell, hogy mik a keresztény alapértékek. Elég szar hogy mi libsik tudjuk, ti meg nem.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.13. 08:03:38

@rasztaszív:
"akik nem fogadják el,azok a reakciós klerikálisok.ezt így hívják,ez van. " -Ezt a kifejezést,hogy "reakciós klerikálisok" kizárólag a vérkommunisták használták.Ezek szerint te egy vagy közülük.
"a kereszténydemokratáknál is alapérték a szekularizáció."-Ha jól emlékszem az előbb írtam,hogy a szekuláris állammal nincs baj.Bekopizom ,mert ezek szerint nem sikerült elsőre megértened.Tehát:
"A szekuláris állammal nincs baj.A baj azokkal a baloldali liberálisokkal van akik elvárnák,hogy egy kereszténydemokrata politikus az úgynevezett szent pc nevében adja fel az elveit,mert képtelenek bármit is elfogadni ami nem az ő véleményük."
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.13. 08:05:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nagyon örülök neki,hogy szerinted is fontos a szólásszabadság. :)))) Az meg ,hogy miről mi a véleményed nem érdekel.Sajnálom ,de ez van.
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.03.13. 08:07:16

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Nyugi, én a kereszténységnek csak a máglyára küldős, kereszteslovagos kardélrehányós változatát kultiválom, maga a szakrális rész nem jön be, Jézus jó arc volt de nem fogok imádni egy zsidót!
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.13. 08:10:16

@Ekrü: a baj azzal van itt,aki nem bírja felfogni,hogy a reakciós klerikálisnak van egy jelentése,és ez éppen az,hogy olyan,aki nem fogadja el a szekularizációt.a kereszténydemokrata ezzel szemben olyan,aki alapértéknek tekinti.így kereszténydemokrata te is csak akkor lehetsz.ha valami mást akarsz,az valami más.
Válasz erre 

havrilla 2019.03.13. 08:11:23

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
A kurva anyádat és a családodat tűzd vasvillára, te fasszopó geci!
És még ti beszéltek gyűlölködésről? Persze, mert ti csináljátok ezerrel!
Válasz erre 

Dzseem 2019.03.13. 08:11:52

@Willkommenskultur: az embert a stílus határozza meg. A tiédre inkább most nem szánok időt. Van neked elég bajod ezzel szerintem.
Másfelől jaja pont ez a lényeg. Akárhogy csúfolódsz meg szóviccelsz ez csak máz és díszítés az amúgy már kiszáradt tortán .. semmi más. Az, hogy ki mit és hogyan lát egyéni dolog. Tisztelni kell a másik embert! Politikai nézet alapján elég gáz szelektálni főképp tinédzser szinten csúfolódni, mint ahogy teszed. Ha ilyen klassz kis szóvirágok tudják elhagyni a szádat, akkor valami nagy gáz van az életeddel. Ami pedig az eredeti oka volt annak, hogy ide írtam az az, hogy dalia Viltorunk beleöregedett ebbe az egész cirkuszba. Saját maga paródiája lett. Ennyi év alatt ez nem is csoda de nem is normális. Életében nem dolgozott, de kb 14 évesen arról álmodott, hogy nagy ember lesz majd egyszer. 30 éve a kisebbségi komplexusát éli. Beleragadt, mint egy öreg rockzenész.
Válasz erre 

Helga Beauty Salon. 2019.03.13. 08:22:39

@havrilla: Kombináld be hogy egy hülyével beszélsz és ne húzd fel magad! Kurt úrfi egy sörhasú exmunkásőr, a macskáján kívül nem ijed meg tőle senki! :D
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.03.13. 08:25:07

Orbán ma is megbuott. A héten már másodszor. Aki nem látja az vak.
Vagy csak nem olvas ballib gyűlöletkeltő bloggerektől, marhaságokat és faszságokat eleget.

:DDDD
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.03.13. 08:27:37

@Helga Beauty Salon:

Mondjuk abban igaza van, hogy a másként gondolkodók vasvillára tűzése, fizikai ijesztgetése, halállal, börtönnel fenyegetés, a ballibek eszköztárában szerepel érvként elsősorban a blogokban.

Dehát nem mindenki lehet ekkora demokrata, mint ők... ;)
(Lásd 2006.10.23.)
Válasz erre 

MACISAJT 2019.03.13. 08:38:08

@Minden ballib bérretteg: "a másként gondolkodók vasvillára tűzése, fizikai ijesztgetése, halállal, börtönnel fenyegetés, a ballibek eszköztárában szerepel érvként "

Van még más is...Pl. a pártsajtóban előpattant fiala jános ettárs pinaadója, bizonyos hompola:

nepszava.hu/3028737_nemasag

Na ő aztán közölte, hogy kinek mennyi idő múlva lehet "megbocsájtani"( szerinte soha) és hogy mit az amit megtehet egy magyar miniszterelnök illetve mit nem.
Mert a hompola(hompolák) úgy döntöttek.
Válasz erre 

Ekrü 2019.03.13. 08:39:26

@rasztaszív:
"aki nem bírja felfogni,hogy a reakciós klerikálisnak van egy jelentése"-Hát,ajánlom figyelmedbe:
"klerikális reakció: a katolikus Egyház és papság oldalán álló személy, intézmény, mozgalom, irányzat minősítésére alkotott, elmarasztaló politikai kifejezés .Sulykolása a mo-i kommunisták számára 1945 u. a hatalom megszerzésének egyik legfontosabb eszköze volt .Rákosi pol. ellenzéket megsemmisítő szalámi-taktikájának legnagyobb akadálya Mindszenty József hgprím. és a kat. egyh. volt; ezért a ~ kifejezés ezek megbélyegzésére szolgált."lexikon.katolikus.hu/K/klerik%C3%A1lis%20reakci%C3%B3.html
Esetleg még ez:
www.ppek.hu/konyvek/Magyar_Dolgozok_Partja_A_klerikalis_reakcio_nepi_demokraciank_ellensege_1.pdf
Azt ,hogy ki mit tekint rá nézve alapértéknek,azt mindenkinek joga van eldönteni,hisz jelenleg szólásszabadság van és még a gondolatbűnt sem vezették be egyelőre.Az meg ,hogy neked mi a véleményed ,hogy milyennek kell lennie egy kereszténydemokratának, számomra nincs jelentősége,hisz mint írtam,nem egy baloldali/liberális fogja eldönteni,hogy én minek tartom magam.Főleg nem az aki olyan szavakkal dobálódzik mint a "klerikális reakció".
Válasz erre 

rasztaszív 2019.03.13. 08:46:07

@Ekrü: nyilván a katolikus lexikon a leghitelesebb a témában...:)nyugodj bele,aki a szekularizációt nem fogadja el,annak ez a neve.nincs is más szó erre.

te meg tarthatod magad kínainak is,jogodban áll:)
Válasz erre 

Minden ballib bérretteg 2019.03.13. 08:52:03

@MACISAJT:

Hát igen..
Aki felkerül a ballibek halállistájára, és rásütötték a "sötétben bújkáló ellenforradalmár" cimkét (értsd antiszemita/náci) a komcsik, annak nincs bocsánat soha.
Mindenkit likvidálnának aki nemzetben gondolkodik, és hisztizni kell, ha egy ezek közül jutalmat kap.

Ez megy 60-70 éve a komcsiknál.
Igazán kitalálhatnának már végre valami eredetit is. ;)
Válasz erre 

havrilla 2019.03.13. 08:59:38

@Helga Beauty Salon:
Igazad lehetsz, de egy kicsit unalmas és azért van még pár ilyen ember .
Válasz erre 

antiinternáci 2019.03.13. 10:14:34

Webernek azonnal bocsánatot kell kérnie, és befejezni az európai értékek rombolását, illetve az internáci propaganda terjesztését.
Válasz erre 

antiinternáci 2019.03.13. 10:19:49

@MACISAJT:

De ki nem szarja le a fialákat, désiket, meg a többi szadeszmp-s szélsőségest?
Ne emeljük már ezeket szinte már a civilizált emberek szintjére...
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.13. 10:23:46

@Ekrü: Akkor félretéve a viccet, pár tavalyi, amit én bogarásztam ki,és egy link, most megtette helyettem az Eduline. És ne gyere azzal, hogy ezek nem témák, mert, amint látod, az ELTE és a Corvinus is beállt a sorba.
. QS World University Rankings by Suject.
www.topuniversities.com/university-rankings/university-subject-rankings/2018/politics
51-100 Central European University Hungary
www.topuniversities.com/university-rankings/university-subject-rankings/2018/social-sciences-management
202 Central European University 401-450 Corvinus University of Budapest
451-500 Eötvös Lorànd University
eduline.hu/felsooktatas/20190227_CEU_QS_rangsor
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.13. 10:55:49

@Willkommenskultur: „A CEU szerint a CEU teljesitette, hat mingyar dobok egy hatast. A kormany szerint meg nem, ennyi.”. Mellékelek két levelet, és egy cikket, bár felesleges, mert te biztosan tudod, hogy az amerikai oktatási hivatal hazudik, vagy a CEU hamisította a leveleket. Mert a magyar kormány, és Palkovics soha nem beszél mellé.
www.ceu.edu/sites/default/files/attachment/article/22015/ceuletter6-20-18.pdf
www.ceu.edu/sites/default/files/attachment/article/22346/nysedletterreceu8-24-18.pdf
eduline.hu/felsooktatas/CEU_reakcio_Bard_College_GJ0ADI

Az épület. www.portfolio.hu/ingatlan/varos/megnyilt-a-ceu-uj-belvarosi-epulete.237400.html . „Mi koze az epuletnek a CEUhoz, ne legyel mar ennyire okos.”. Neked sincs semmi közöd a lakásodhoz vagy házadhoz? Csak úgy otthagyod, ha kellemetlenkedik a szomszéd?
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.13. 12:12:41

@élhetetlen: Az epuletrol meg mindig nincs szo. A tevekenyseg, amit Soros a CEUn folytat, engedelykoteles. Nem kapta meg az engedelyt, coki, csinaljon amit akar. Mehet birosagra.
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.13. 12:24:45

@Ekrü: „Akkor nem az lenne a normális,hogy mennek?„. 25 év munkája volt, amíg felépítették az egyetemet, hírnevet szereztek. Ha elmennek, az oktató gárdát szélnek kell ereszteni, és újat szerezni. Mert ami működött, hogy valaki 10-kor az ELTE-n tart órát, 12-kor a CEU-n, az nyilván nem megy Bp.-Bécs viszonylatban. Az sem fog menni, hogy egy vendégprof Bécsből átugrik a magyar akkreditációjú képzésre leadni egy órát. Ez csak egy példa. A hatalmas könyvtár. Itt hagyják a töredék magyar akkreditációjú képzésnek, vagy viszik a többséggel? És itt nem arról van szó, hogy bedobozoljuk és kész. Az egész informatikai hátteret vinni kéne, újra építeni. Mindegy, neked ez egyszerű.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.13. 12:29:08

@élhetetlen: Egyeni szocproblema, senkit nem erdekel.

Konyvtar, oktato, epulet kell a KEE-nek is, es csak a CEU nem felel meg a tv-eknek. Ha a CEU szerint megfelel, akkor panaszt tehetnek a polgar jeno hivatalban, Brusszelben.
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.13. 12:46:30

@Willkommenskultur: Azt hiszem, ez egy értelmetlen beszélgetés. Ha a kormány törvénybe iktat egy feltételt, amit a CEU teljesít, mármint azt a részt, amit teljesíthet, és a kormány azt mondja, hogy akkor se, az szerintem tisztességtelen. Szerinted rendben van. Erre nem tudok mit mondani. Csak elképzelek egy párhuzamot. Veszel egy csomó magyar állampapírt, aztán a kormány úgy dönt, hogy nem fizeti ki lejáratkor, coki. És hoznak egy törvényt, hogy nem kötelesek visszafizetni. Mehetsz a bíróságra. „Konyvtar, oktato, epulet kell a KEE-nek is” , ami az egyetem egy negyede, sőt akárkinek is kellhet. Erkölcs, etika nem számít. Na itt befejeztem.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.13. 12:51:39

@élhetetlen: Lenyeg, a CEU azt hitte erdekel valakit a sivalkodasuk, mondjuk az amerikai nagykovetet, vagy Webert. Nem erdekelt senkit.

Ugyhogy mehetnek a sunyiba. A politika nem a tisztessegrol szol, Soros csak tudja.

Ha ha ha
Válasz erre 

antiinternáci 2019.03.13. 12:57:29

@élhetetlen:

Kiváncsi vagyok, akkor is így küzdenél -e az objektivitás látszatát erőltetve, ha mondjuk kiderülne, hogy Martin Bormann tényleg nem halt meg, és csinálna egy jó egyetemet. (Tényleg jót, nem genderfészket, de most ettől tekintsünk el.) Akkor már nem is számítana, hogy egyébként ő kicsoda?

Soros ránk nézve halálos, aljas eszméket akar ránk erőszakolni. Fizetett zsoldosokat alkalmaz, akik terrorizálják hazánkat. Pont le van szarva, hogy egyébként miféle Foxi Maxi egyetemet akar csinálni, ahol olyan komoly studies vannak, mint a menstruációs vér felhasználása, stb...
A listák, amikre hivatkoztok, manipulálhatók, és manipuláltak is. Az, hogy egyik internáci a másik internácira hivatkozik, máris emeli a ranket.
Az ilyet még a Windows is kidobja, ez a körkörös hivatkozás.

Nem kell ide Soros egyetem, menjen Bécsbe, ott internáci polgármester van. Bár inkább Észak-Korea lenne neki való. Bár ott most még kicsit más fajta diktatúra can hatalmon, de egyik szélsőséget a másikra könnyen tudná konvertálni.
Válasz erre 

antiinternáci 2019.03.13. 12:59:51

@Willkommenskultur:

Mondjuk, itt kivételesen a tisztesség érvényesült a politikában. Az a tisztesség, hogy leszarták Sorosék paláverezését.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.13. 13:00:31

De a lenyeg.

Idejon a az EU talan kovetkezo bizottsagi elnoke, es ket dolog erdekli: a Mazsihisz, meg a CEU.

Egy nem is europai egyetem, meg a libbant zsidok, akik nem is hivatalos kepviseloi a hazai zsidosagnak (mert azok Slomoek).

Ezutan felajanlja, hogy majd o beszall EU penzzel az amerikai libbant maganegyetem finanszirozasaba.

Hat ez azert 80as IQ felett felvet bizonyos kerdeseket szerintem. Kit kepvisel Weber, mert a nemeteket nem, a magyarokat nem, a magyar zsidokat se, az EU-t se, senkit csak Sorost, meg a haverjait.

Ha ha ha
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.13. 13:33:24

@Willkommenskultur: Hát igen, komoly politikai fegyvertény egy 25 éve működő egyetem kiírtása. Mit is nyert vele az ország? Viszont ezt veszítette: eduline.hu/felsooktatas/20190227_CEU_QS_rangsor . Ez ezentúl nem Magyarországhoz kötődik. És sajnálatos módon nincs hidegburkolói világ ranglista, azon biztosan vernénk a CEU-t, és az hasznos szakma. Ja.
„A politika nem a tisztessegrol szol”. De azért, ha egy ország megegyezik egy másikkal, aláírnak valamit, és az egyik ország ezt másnap felrúgja, és ezt rendszeresen csinálja, nem sokat fog érni a nemzetközi porondon. Nem a magyar kormányról beszélek, mielőtt példákat kérnél, hanem a tisztességről, megbízhatóságról.
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.13. 13:52:48

@antiinternáci: Nem szándékozok az agymenéseddel foglakozni, de azért pár ismeretet átadok. A CEU-n nincs menstruációs vér felhasználásáról szóló képzés. Az hogy te nem tudod, mi a különbség egy képzés és egy diplomamunka között, vagy, hogy mi egy diplomamunka lényege a témájától függetlenül, arról én nem tehetek. Nem fogom elmagyarázni. És mellékelek egy világ ranglistát a CEU képzéseinek helyezéséről. eduline.hu/felsooktatas/20190227_CEU_QS_rangsor , aztán vagy megérted, vagy nem, nem érdekel. És, ha a CEU elmegy, ez már nem Magyarország sikere lesz. Taps!
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.13. 14:21:43

@élhetetlen: "ha egy ország megegyezik egy másikkal, aláírnak valamit, és az egyik ország ezt másnap felrúgja"

Soros azert nem orszag, ugy tudom.

Ha ha ha
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.13. 14:35:14

@Willkommenskultur: „ Nem a magyar kormányról beszélek, mielőtt példákat kérnél, hanem a tisztességről, megbízhatóságról.” Még ezt az egyszerű mondatot sem értetted meg. Maradj a heherészésnél, az megy neked.
Válasz erre 

Willkommenskultur 2019.03.13. 14:46:57

@élhetetlen: Kit erdekel ki megbizhato Soros, vagy Weber, vagy a lippsik szerint?

A magyar valasztok nagyon jol tudjak, kiben bizhatnak meg.
Válasz erre 

antiinternáci 2019.03.14. 11:38:49

@élhetetlen:

Te meg vagy megérted, vagy nem, hogy a Soros-egyetemet oda teszik egy listán, ahová akarják. Kontraszelektált, belterjes körök egymásra való hivatkozásai döntik el.

Olyan ez, mint amikor a hitelminősítőknél (internacionalista segítségnyújtás jogcímén) Gyurcsány 10% feletti hiánnyal is befektetői kategória volt, Orbán meg 5% alattival sem volt az. Mert az eeftáásak így akarták...
Soros is lehetne nyugodtan első is akár, csak kicsit jobban kilógna a lóláb, ezért nem teszik oda. És lehetne ott is, amit valójában ér. De ahhoz meg túl sok zsoldost pénzel...

Az már önmagában lenulláz egy egyetemet, ha egy akármilyen elvetemült akak ilyen diplomamunkát merészel készíteni.
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.14. 12:36:15

@antiinternáci: Persze, persze. Oda teszik a rangsorban, ahová akarják. Az egész világ meg elfogadja, a George Washington University-től kezdve a Tokyo Institute of Technology-ig. Most csak a politika tudományba néztem bele, az 51. University of Bristol, vagy a 49. The Chinese University of Hong Kong (CUHK) is tudomásul veszi hogy érdemtelenül föléjük „nyomták” a CEU-t. Komolyan gondolod, hogy, ha ez a rangsor csak Soros játékszere lenne, akkor pályázna a minősítésért a világ valamennyi neves egyeteme? „belterjes körök egymásra való hivatkozásai döntik el.” Az egész világ belterjes körei. Még jó, hogy nem rád bízzák az egyetemek értékelését. A diplomamunka funkciójának meg nézz utána, ha érdekel. „egy akármilyen elvetemült akak ilyen diplomamunkát merészel készíteni”. Mi van? Csak nem te akarod meghatározni, hogy milyen témáról szabad írni?
Válasz erre 

antiinternáci 2019.03.15. 09:31:06

@élhetetlen:

A jó erkölcsnek kell meghatározni.
Tisztességes ember nem firkál ilyen aljas dolgokat.
Válasz erre 

élhetetlen 2019.03.15. 11:25:27

@antiinternáci: Érdekes elképzeléseid vannak a tisztességről, aljasságról. Aljasság pl, ha valakit tönkreteszel saját anyagi érdekedből, stb. De a menstruáció nem aljasság, és beszélni róla sem az. Itt egy cikk: www.betegszoba.hu/cikkek/sziv_es_errendszer/szivve_valik_a_menstruacios_ver/ Még csak kutatási fázisban van, de minden így kezdődik. Akár szívizom is lehet a menstruációs vérből, és ha saját, még ki sem lökődne. Nem keresem meg a diplomamunkát, de, ha pl. azt szedte össze, és elemezte valaki, hogy a világon hányan, és hol foglalkoznak ezzel, és milyen irányokat keresnek, az már egy értékes diplomamunka. Hol van itt a tisztességtelenség és aljasság? Próbáld meg megérteni a cikket.
Válasz erre 

Spiritmonger 2019.03.21. 00:09:42

A cím már hazudik. Orbántól függ Weber és nem fordítva. Weber Németországban súlytalan, tapasztalatlan, egyetlen esélye az EU-elnöki pozíció. De ha Orbán úgy dönt, hogy ezt nem engedi, akkor Weberből nem lesz elnök. Kormányfői vétót mondhat, ami nagyon durva lépés, de senki nem tudja felülbírálni. És ezt Weber is tudja.
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard