Szegedi Kattintós

  • Főoldal
  • Orbán Viktor
  • Simicska Lajos
  • Közéleti Ketrecharc
  • Pávatánc
  • Kaja, pia, csajok
  • Poéngyáros
  • Szeged
Orbán legjobb osztrák tanítványa megbukott, ám a mester úgy tesz, mintha mi sem történt volna

Orbán legjobb osztrák tanítványa megbukott, ám a mester úgy tesz, mintha mi sem történt volna

Heinz-Christian Strache osztrák alkancellár botránya kapcsán egy kicsit belepillanthattunk abba a sötét, mély kútba, amelynek aljára eddig még a zseblámpák fénye se hatolt le. Az európai populista vezetők ugyanis olyan titkokat rejtegetnek, melyek megismerése estén az istenadta nép vasvillával kergetné el e pártok képviselőit a nemzeti parlamentekből. Sajnos, ez a kétszínű, önző és hataloméhes politikai kultúra nálunk igen mély gyökereket eresztett, így az osztrák szélsőjobb bukása nem jelenti azt automatikusan, hogy Magyarországon is tisztulni kezd a kép. Sőt!

hvg_65.jpg

Fotó: hvg.hu

Azok a politikusok, akik megszokták, hogy valós teljesítmény nélkül, kizárólag a választók idegenellenességére apellálva magas posztokra jutnak, olykor megfeledkeznek arról, hogy vannak kötelességeik. A mindennapi realitásoktól elszakadva dőzsölt egy ibizai luxusvillában Heinz-Christian Strache, a bevándorlásellenes Osztrák Szabadságpárt (FPÖ) vezetője, és erősen becsípve alkudozott egy fiatal nővel, aki magát egy befolyásos orosz oligarcha unokahúgának vallotta. A lépre csalt politikus a rejtett kamerás felvételen olyan őszintén beszélt politikai módszereiről, terveiről, barátairól és ellenségeiről, ahogy ritkán látjuk a mindig elegáns, csak nyelvi panelek mentén kommunikáló populistákat.

Minden előjött ebben a rejtett kamerás felvételben, ami jellemzi ma Európában a szélsőjobb politikusait. Szövetkezés az oroszokkal, médiabefolyás vásárlása, politikai szívességek adása és vétele meglehetősen tisztességtelen eszközökkel. A hab a tortán az, hogy Strache Orbán Viktor módszerével kívánta megszerezni az egyik legbefolyásosabb osztrák lapot, és meg is említi a magyar miniszterelnök strómanját, azt a Heinrich Pecinát, aki az alkancellár állítása szerint felvásárolta a kormányfőnek a vidéki lapok sokaságát. Az Osztrák Szabadságpárt vezetője minden gond nélkül alkalmazhatónak, saját környezetébe átültethetőnek találta azokat a módszereket, ahogy Orbán kirúgta a szabad sajtó alól a támaszokat, és lényegében megszállta a közszolgálati médiát.

Így a politika tekintélye csorbát szenvedett ugyan, de nem süllyedt arra a szintre, mint ahol nálunk tart.

Ne feledjük, Simicska Lajos állítólag azért szakított egykori szobatársával és barátjával a 2014-es parlamenti választásokat követően, mert Orbán az oroszokkal akarta megvásároltatni a kormánykritikus RTL Klubot. Az egykori pártpénztárnok, oligarcha ebben már nem akart partner lenni, és elkezdte hosszú harcát a miniszterelnökkel, melyben végül alulmaradt. Az osztrák eset mutatja meg leginkább, hogy az, amit Simicska hajdan Orbán szemére vetett, nem csupán legenda, hanem ő tényleg az oroszokkal végeztette volna el a piszkos munkát.

Ausztria azonban nem Magyarország, az ibizai videó nyilvánosságra kerülését követően ugyanis lemondott az alkancellár a kormányban betöltött posztjáról, és pártja vezetéséről is. Szerencsére a sógoroknál a jogállam immunrendszere nem sérült olyan mértékben, mint nálunk, így egy nappal később a koalíciós partner is egyértelművé tette, hogy ez a magatartás elfogadhatatlan számára, ezért új választások kiírását kezdeményezte Sebastian Kurz kormányfő. Így a politika tekintélye csorbát szenvedett ugyan, de nem süllyedt arra a szintre, mint ahol nálunk tart. Magyarországon ugyanis ennél vaskosabb botrány esetén sem valószínű, hogy bármelyik kormánypárti politikus fogná a kalapját, és távozna.

Mert azért Heinz-Christian Strache esete elég sok kérdést vetne fel a magyar közéletben, ha működne a jogállam, ha független lenne a sajtó, ha a választópolgárok az utcán követelnének magyarázatot arra, hogyan engedhet meg magának egy felelős kormány olyan cinizmust, mint amiről sokadszorra tett tanúbizonyságot az Orbán-kabinet. A miniszterelnök és szóvivője ugyanis üzleti ügyként, médiaüzletként tekint a történtekre, hogy ne kelljen semmit mondani arról a politikusról semmit se mondania érdemben, akivel még boldogan ölelkezett a magyar kormányfő néhány napja.      

azonnali_2.jpg

Fotó: azonnali

Strache bukásával komoly sebet kapott az európai szélsőjobboldal, ám nem kell túl nagy jóstehetség ahhoz, hogy ez nem ingatja meg alapjaiban az európai populisták pozícióit. Orbán lerázta magáról osztrák barátját, mint kutya a vizet, neki talán még menekültstátuszt se adna végső esetben, mint macedón elvbarátjának, Nikola Gruevszkinek. Arra azért jó volt ez a botrány, hogy Európa többi országában is rádöbbenjenek, hogy Orbán már évek óta szabadalmaztatta saját módszereit, és egyre több külföldi barátja próbál a magyar útra térni. De ahogy egy dakota közmondás tartja: „Addig jár a korsó a kútra, amíg maga is beleesik.”  

      

106 komment Orbán Viktor Pávatánc Közéleti ketrecharc Tovább
Orbán legjobb osztrák tanítványa megbukott, ám a mester úgy tesz, mintha mi sem történt volna Tovább
Facebook Tetszik
0
106 komment

Ajánlott bejegyzések:

  • Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni! Online harcosokkal a valós problémák ellen? - Innen szép nyerni!
  • Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében? Mi lehet az ukrán-magyar kémjátszma hátterében?
  • Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából Lázár János igyekszik hasznot húzni a Fidesz zavarodottságából
  • Poloskák, kullancsok, zebrák Poloskák, kullancsok, zebrák
  • Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt Olyan zavaros lett az USA irányvonala, hogy még Orbán sem tudja lekövetni azt

A bejegyzés trackback címe:

https://szeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9414835354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.19. 20:51:42

Amatőr az osztrák. Ez van, jobb is, hogy távozik.
Válasz erre 

Peter Götz 2019.05.19. 21:24:35

@MAXVAL bircaman közíró: mily meglepő,amatőrnek nevezni azt aki GAZEMBER mint Orbán !!!
Válasz erre 

Európai téridő 2019.05.19. 22:53:00

Úgy legyen ötösöm a lottón, hogy már a címből tudtam, hogy ez is a nagy marha Frédi förmedvénye.
@Peter Götz: a politika már csak ilyen, a művelői bizonyos mértékig gazemberek, főleg a finnyás moralizálók szemében. És az osztrák pletykás szószátyár marha tényleg amatőr OV-hoz képest. Az más kérdés, hogy az osztrák csibészeknél helyt tudna-e állni. Lehet, hogy tud annyit, amely alapján igen. Végül is 350 évnyi "együttélésünk" alatt felhalmozódhatott elég sok tudás.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 03:06:36

@Peter Götz:

Nem gazember, a céljai jók voltak. Csak amatőr.
Válasz erre 

István Tamasi 2019.05.20. 10:40:44

A lebukás előtt o1g még példának állította az osztrák belügyet, a lebukás után már nem avatkozik osztrák belügyekbe. Na ezért is suttyó a mi csüngőhasú legódúcsénk.
Válasz erre 

György Csaba Nagy 2019.05.20. 11:19:42

Fiúk-lányok, olvassátok el az Európa ügyében semleges Neue Zürcher Zeitung mai elemzését:
www.nzz.ch/meinung/fuenf-hartnaeckige-legenden-ueber-die-eu-ld.1479797?mktcid=nled&mktcval=107_2019-05-20&kid=_2019-5-19

Tökéletes . kép. Aki nem tud elég jól németül, pakolja be a Google Fordítóba. Aki pedig még tűnődik, hova is szavazzon vasárnap, annak iránymutató.
Válasz erre 

n3spr3ss0 2019.05.20. 11:43:45

@MAXVAL bircaman közíró: Három hete Orbán azt nyilatkozta róla, hogy Európa példaképe, mindenki róluk vegyen példát.
Válasz erre 

2019.05.20. 11:58:46

@n3spr3ss0: Tök felesleges bircának bármit is mondanod. Az észérvek lepattannak.
Válasz erre 

BéLóg 2019.05.20. 12:23:52

Mi közünk ehhez? Ha elhangzott volna a Szegedi Katintós neve, akkor neked is köze lenne hozzá? Megbukott egy ostoba labanc politikus, én inkább azon kezdenék gondolkodni, az ő utolsó mondata miért is volt az hogy egyesek RÖVID (=osztrákul Kurz ha ha ha) kábszeres bulikat tartottak a dél-Afrikai Kappstattban, kiskorú néger lányokkal.
Válasz erre 

Fergio 2019.05.20. 12:30:01

@BéLóg: Mi közünk ehhez? Nekünk semmi. Annak a Pecina-nak van, aki megvette a megyei lapokat, a Népszabadságot, majd bezáratta utóbbit, és a megyei lapokat átpasszolta Orbánéknak. Ezt úgy hívják, hogy hazaárulás. Amit az a majom osztrák csinált, aki az orosz segítségével akarta megvenni az egyik osztrák lapot, az is hazaárulás. Ezen gondolkodj inkább, már ha még a látható agyosáson kívül maradt valami...
Válasz erre 

kvp 2019.05.20. 12:37:28

Az osztrak idiota modon illegalisan probalta megszerezni a mediat es olyanokat mondott amit nem tudott utanna vallani. Ez duplan amator. Veluk szemben Orban legalisan szerezte meg amit tervezett, persze elotte a torvenyeket igazitotta a celokhoz, de onnantol legalis, marmint magyar torvenyileg. A masik a kijelentesek. Ez valoszinuleg egy berogzodott szokasa meg a 1989 elotti idokbol, de feltetelezi, hogy mindig, mindenhol lehallgatjak, azaz meg negyszemkozt sem szabad semmi olyat mondani ami felhasznalhato ellene. Vicces, de alapvetoen igaza van. Simicskaval majdnem hulyeseget mondott, szoval komolyan kell(ene) venni ezeket a szabalyokat.

A nagyobb kerdes, hogy kik huztak csobe az osztrakokat es miert tartottak vissza az anyagot mostanaig. Igazabol tul sok lehetoseg van, az oroszok es a keleteuropai kormanyok kivetelevel gyakorlatilag barki lehetett. Raadasul ez a tamadas nem is annyira az FPO mint inkabb a kormany szetveresere iranyult, sikeresen.

A masik kerdes, hogy az EU-s valasztasok utan milyen koalicio lesz, most sokan a liberalis + szocialista + nepparti frakcio kb. fele nagykoaliciora tippelnek. (talan meg Orban is) Ez utobbi eseten a szelsojobb + a populistak + a nepparti frakcio maradeka kerulhetne az ellenzek szerepebe.
Válasz erre 

dare 2019.05.20. 13:00:28

@kvp: Ha megalakul egy liberális+szocialista+néppárti frakció, akkor onnantól kezdve nincs miről tovább beszélni. :D
Válasz erre 

törppicur 2019.05.20. 13:01:11

Az Osztrák Szabadságpárt vezetője minden gond nélkül alkalmazhatónak, saját környezetébe átültethetőnek találta azokat a módszereket, ahogy Orbán kirúgta a szabad sajtó alól a támaszokat, és lényegében megszállta a közszolgálati médiát.

Frédi, mit is értesz szabad sajtó alatt? A népszabadságot, a vidéki napilapokat, esetleg a népszavát?
Attól szabad, hogy nem kormánypárti? Viccelsz? NINCS szabad sajtó.
A nyomi népszabit bezárta a Fidesz? Marhaság. Nem volt olyan ballibbant, aki finanszírozta volna. Ezért, pontosabban azért, mert nem volt rá igény bezárt. nem ugyanaz
Válasz erre 

törppicur 2019.05.20. 13:03:50

@dare: az biztos elvek mentén fog megalakulni.
Úgy is szokott születni a koalíció, hogy vannak közös elvek - itt pl. a hatalom megtartása. Egymást kitolni a kondér mellől nem tudják, mert egyik sem elég erős, ezért úgy csinálnak, mintha együttműködnének. Tiszta mszp-szadesz
Válasz erre 

Magyarulaszlo 2019.05.20. 13:12:10

@MAXVAL bircaman közíró: szia közíró, az én blogomon is ezzel nyitottál :D :D

csak tudod van egy kis bibi:
Wéber a legjobb jelölt volt még tavaly, ma már alkalmatlan
Strache a tüchtig, derék náci, jó példa volt Európának még két hete, ma meg amatőr :D :D

Ha Főninek ennyire nem jó az emberismerete, akkor nem gondolod, hogy alkalatlan?!

Arról nem is beszélve, hogy "egy meleg pedofil vajon alsóbbrendű-e annyira, hogy megírhassa a Magyar Alkotmányt?".

Érted ugyebár?
Na menjél pelust cserélni koma.
Válasz erre 

Magyarulaszlo 2019.05.20. 13:13:54

@MAXVAL bircaman közíró: szia közíró, az én blogomon is ezzel nyitottál :D :D

csak tudod van egy kis bibi:
Wéber a legjobb jelölt volt még tavaly, ma már alkalmatlan
Strache a tüchtig, derék náci, jó példa volt Európának még két hete, ma meg amatőr :D :D

Ha Főninek ennyire nem jó az emberismerete, akkor nem gondolod, hogy alkalmatlan?!

Arról nem is beszélve, hogy
"egy meleg pedofil vajon megírhatja-e a Magyar Alkotmányt?".
Érted ugyebár?

Na menjél pelust cserélni koma, aztán forgass egyet a köpönyegen,
mert ez kezd vérciki lenni..
Válasz erre 

dare 2019.05.20. 13:16:36

@törppicur: Azért az Mszp és az Szdsz nem voltak azonos súlycsoportban, és az EP-ben is hasonló a helyzet.
Válasz erre 

Magyarulaszlo 2019.05.20. 13:16:51

@törppicur: A fejedben valóbn nem lehet szabad sajtó, mert Te elvárod, hogy a csapatodról csa jót írjanak.
Képzeld, még a MTVA-nak is van egy etikai kódexe, amit nap, mint nap megsért.

Igenis lehet szabad a média, az egyetlen feltétel, hogy a politikusok távol tartsák a mancsukat a médiatulajdontól, az újságírók pedig eléggé önérzetesek legyenek, ne pedig csúszómászó férgek, mint FodorG és Bayer.
Válasz erre 

Magyarulaszlo 2019.05.20. 13:22:00

@kvp: legálisan szerezte meg Orbán a médiát?!?!?!?!

Te hol élsz?

Előbb ki kellett herénie a Versenyhivatalt, a Médiahatóságot, át kellett írnia a médiatörvényt, majd fel kellett bérelnie egy strómant, hogy módszeresen megvalósítsa a tervet.
Ez neked a legális művelet? :D :D :D

AMúgy pedig itt egy fogas kérdés:
vajon kinek a pénzéből tartotta fel a hírTv-t és a teljes Fideszhű médiát Orbán 8 éven keresztül ellenzékben (2002-2010)

Segítek:
orosz tőkéből. POntosan ugyanazt vállalta be, mint amit Strache is.
Ennek a következménye Paks 2, az Orosz bank, a sok orosz kém,
akit beengedett és a folyamatos Putyin nyalás.

Minden részlet stimmel,
Orbán elárulta a magyarokat!!!!
Válasz erre 

Magyarulaszlo 2019.05.20. 13:25:06

@MAXVAL bircaman közíró:
fejtsd már ki te idióta,
miféle céljai lehetnek egy olyan politikusnak, aki elárulja a hazája lakóit?
Aki a hazai sajtót külföldi, ellenséges politikussal akarja megvetetni?

baszki, lekötelezettje lett volna Putyinnak, pontosan
ugyanúőgy, mint ahogy Orbán is az!!!

Hazaárulónak nem lehetnek nemes céljai!
(csak a fejében nemesacéljai hehehehe)
Válasz erre 

MAXVALL bircaman közíró · www.bircahang.org 2019.05.20. 13:25:20

Én amatör módon büdöset fingtam.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.05.20. 13:25:26

Több sebből vérzik ez a történet, de hát ilyen ez a konspiráció.
Orosz milliomosnővel tárgyal titokban és neki ilyeneket mondott :)))))
Hihető. :)))
Válasz erre 

törppicur 2019.05.20. 13:32:54

@Magyarulaszlo: okoska, mutatnál nekem tudatlannak független sajtót és független újságírót? Köszi.
A te fejedben kavargó zakkant gondolatokról inkább nem írnék, hátha így sikerül a témánál maradnod.
Válasz erre 

wolves84lb 2019.05.20. 13:38:33

@törppicur:
"Ezért, pontosabban azért, mert nem volt rá igény bezárt"

Jaja, bezzeg a ripost, pestisrácok, 888, figyelő, és társaik mind-mind megélnek abból, hogy van rájuk igény. Ja nem, állami pénzekből tarták el őket.
Válasz erre 

wolves84lb 2019.05.20. 13:41:31

@nemecsekerno_007: te debil fasz, neked nem szóltak, hogy ezt most nem kell védenetek, mert ezt most valóban bebuktátok? Most az a hivatalos mantra, hogy a fidesznek mi köze ehhez, ez osztrák belügy.
Válasz erre 

Sir Galahad 2019.05.20. 13:44:22

A bevezetőből úgy tűnik, mintha csak radikális nemzeti politikusokkal esne meg olyan, hogy titokban megfigyelik. Pedig nem. Mit gondoltok, Merkel telefonját miért hallgatta le az amerikai titkosszolgálat? Ha a kancellár asszony tett volna valamit, ami ellentétben áll az amerikai érdekekkel, nyilván róla is kiderült volna valami érdekesség. Strachét ügyesen csőbe húzták - őt nem megzsarolták, hanem inkább nyilvánosságra hozták a felvételt a megfelelő pillanatban. Afelől kétsége ne legyen senkinek, hogy más politikusokról vagy azért nincs hasonló, mert az illető nem ilyen óvatlan, vagy azért, mert még várnak a felhasználásával azok, akik készítették.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 13:52:40

@n3spr3ss0:

S ezen mi változott?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 13:54:29

@Magyarulaszlo:

Weber mindig alkalmatlan volt.

A most bukott ember meg most is alkalmas elvi szinten, csak az derült ki: nem ért a politikusi szakmához.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 13:55:46

@Magyarulaszlo:

Egy homokos és egy pedó is lehet hasznos ember, akár az alkotmányjobna is, ha nem propagálja betegségét,

Olyan ez, mint egy cukorbeteg vízvezetékszerelő.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 13:57:25

@Magyarulaszlo:

Hol itt az árulás, majmom? Mióta árulás szövetkezni hasonló elveket valló külföldiekkel? Logikád alapján a liberálisok árulók, mert külföldi liberálisokkal szövetkeznek.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 14:03:22

@törppicur: ugyan, a fidesz olyan amatőr, hogy megvesz egy újságot, ami magától is bedől? Csalódtam.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 14:05:57

@MAXVAL bircaman közíró: akkor nincs is olyan, hogy hazaárulás. Birka, te egyre hülyébb vagy.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 14:09:07

@MAXVAL bircaman közíró: 258. § (1) Az a magyar állampolgár, aki Magyarország függetlenségének, területi épségének vagy alkotmányos rendjének megsértése céljából külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel vagy tart fenn, bűntett miatt öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő"
Válasz erre 

törppicur 2019.05.20. 14:46:45

@Igazamvanvagyigazamvan?: melyik újságot vette meg a fidesz, ami magától bedől? Nem a népszabira gondoltál, mert azt nem vette meg.
Amúgy vehetett olyat, mert bármi bedőlhet. Ők sem tévedhetetlenek.
Válasz erre 

nemecsekerno_007 2019.05.20. 14:56:09

@wolves84lb: A Fidesz azt mond, amit akar. Meg én is... Ezt kéne fefogni végre a "ballib" hazaárulóknak...
Ebből az ügyből nem sok haszna lesz az ellenzéknek...
Válasz erre 

Homyak 2019.05.20. 14:58:35

@MAXVAL bircaman közíró:
"Nem gazember, a céljai jók voltak. Csak amatőr. "

Szóval neked nem azzal van baj, hogy hazaárulást követett el, hanem az, hogy lebukott.
Nem is tudom, hogy erre mit kellene mondani..
Talán azt, hogy néha jobb kussolni, mint a védhetetlent védeni.
Válasz erre 

szepipiktor 2019.05.20. 15:31:37

Tiszta saskabaré.
A fikcó orbán legjobb tanítványa...
Trump is az, Berlusconi is az.
Válasz erre 

Brix 2019.05.20. 15:34:10

Ez az ügy európai hatású lehet, hiszen az embereknek egyre inkább nyilvánvalóbbá válik kik, ès mit is akarnak valójában a szèlsőjobboldali populisták....Orbán, Salvini, LePen, Farange- ès a kispályás Strache- mind Korrupt, hazaáruló gazemberek, akik az európai èrdekek helyett az orosz èrdeket kèpviselik Európában, ès ehhez anyagi támogatás is elfogadnak különböző csatornákon keresztül...A felszínre került ügyeiken keresztül átlag választó egyre jobban láthatja, hogy ezek nem a nèpet kèpviselik, hanem kizárálólag a saját, politikaközeli elitjüket , ès a hatalom megszerzèse\megtartása èrekèben elárulják saját hazájukat is..
Válasz erre 

szepipiktor 2019.05.20. 15:42:28

@Homyak:
Hazaárulást?
Ti bármit leírtok? Csak teljesüljön a kötelező?
A fickó maximum korrupt volt, ahogy az ÖSSZES politikus az.
Vagy akkor Németh Miklós, asztalllllljóska és a többi is mind hazaáruló, mert zsebalapon privatizálták közvagyont?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 15:43:28

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A hazaárulás olyan mint a terrorizmus, nézőpont kérdése.

Szerintem a tiszta hazaárulás cska az, ha valaki aljas okokból árt hazájának.
Válasz erre 

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2019.05.20. 15:43:32

@Brix: Schröder a Jukosz orosz állami olajvállalat igazgatótanácsában ül jelenleg is.Vajon milyen pozi néz ki Merkel muttinak?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 15:44:33

@Igazamvanvagyigazamvan?:

S ki akarja Magyarország függetlenségét, területi épségét, alkotmányos rendjét megsérteni?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 15:45:25

@Homyak:

Mivel nem követett el hazaárulást, így nem érdemes nemlétező hazaárulását elemezni.
Válasz erre 

Homyak 2019.05.20. 15:53:00

@szepipiktor:

Az szerintem kimeríti a hazaárulás fogalmát, hogy korrupt módon az oroszok kezére akart játszani közműveket, valamint a médiában is erős befolyásuk lenn így a ruszkiknak.
Amúgy egyedül gépelek, nem tudom, hogy kik azok a ti.. Amúgy nem a fidesz hazaárulózik minden ellenévleményre?
Válasz erre 

Homyak 2019.05.20. 15:56:07

@MAXVAL bircaman közíró:
"Mivel nem követett el hazaárulást, így nem érdemes nemlétező hazaárulását elemezni. "

Olvasd el előző kommentem.
Azt kell mondjam, hogy te a magyar blogkommentelők szégyene vagy, mert egy ilyen botrányra is csak a fidesz seggét nyaló megjegyzéseket vagy képes böfögni. Most sem az zavar, hogy mi történt, hanem az, hogy bénán csinálták.
Igazi keresztény hozzáállás.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 16:04:02

@Homyak:

Nem hazaárulás külföldi szövetségesekkel együttműködni. Logikád alapján hazaéruló pl. a Momentum, hiszen Micron elnökkel egyeztet.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 16:04:37

@Homyak:

"Most sem az zavar, hogy mi történt"

Miért zavarna egy pozitív esemény?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 16:13:44

@MAXVAL bircaman közíró: aki idegen ország, vagy szervezet segítségével befolyásolja a választást, például.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 16:18:25

@szepipiktor: ha gazdasági előnyszerzés, akkor korrupt. Ha az ország érdeke ellen tesz politikai vonalon, akkor nem korrupt, hanem hazaáruló. A demokratikus választást, mint alkotmányos alaptézist befolyásolja idegen ország vagy szervezet segítségével, az hazaáruló. Legalábbis a fidesz Alaptörvénye alapján, ami mint tudjuk, sziklaszilárd.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 16:23:15

@törppicur: "Népszabadság 2016-os bezárásával, aminek idején egy darabig a menedzsment azt hazudta a szerkesztőség munkatársainak, hogy nem bezárásról, hanem csak a működés felfüggesztéséről van szó. Ezt azonban egyértelműen cáfolta, hogy az újság online változatát, a NOL.hu-t – így a teljes online archívumot is – lekapcsolták, és csak több mint másfél hónap után tették újra elérhetővé.

Ekkorra már az újság kivégzését intéző Heinrich Pecina megvált a Népszabadságot kiadó Mediaworks-től, az irányítást Liszkay Gábor vette át, akitől most megkérdezte az Átlátszó, vajon miért tüntette el az osztrák üzletember a NOL-t."

Ja, Pecina a balos médiatulaj....hazudj még, Pinokkió!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 16:25:49

@törppicur: "Eközben Orbán Viktor és Simicska viszonya megromlott, aminek következtében Liszkay előbb Simicska, majd 2014-ben már Orbán mellé állt. A konfliktusból végül Orbán jött ki jól, Liszkay ettől fogva pedig továbbra is a Fidesz médiájának egyik vezetője maradt. 2016-ban a Népszabadságot kiadó, és azt megszüntető Mediaworks élén is Liszkay tűnt fel."

Remélem, segítettem.
Válasz erre 

Világít a torony 2019.05.20. 16:26:06

@MAXVAL bircaman közíró: Csak ezek a formák nem a magadféle gyilkos kommunistákkal árasztanák el Magyarországot, vagy az EU-t. Nagyon patkány álláspontot képviselsz. Aki anyagi vagy más érdekből a hazája ellen cselekszik, az hazaáruló. Te is simán az lennél, de te csak bérfirkászságig vitted.
Azért ez nem kevés. Kommunista bérfirkász patkány. Jól állsz!
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 16:27:37

@MAXVAL bircaman közíró: " ki akarja Magyarország függetlenségét, területi épségét, alkotmányos rendjét megsérteni"

Hú, de sötét vagy. Az osztrák eseményekről beszéltem.
Válasz erre 

Homyak 2019.05.20. 16:38:22

@MAXVAL bircaman közíró:
"Nem hazaárulás külföldi szövetségesekkel együttműködni. Logikád alapján hazaéruló pl. a Momentum, hiszen Micron elnökkel egyeztet. "

Te vagy hülye vagy, vagy megjátszod magad. Más dolog külföldiekkel együtt működni és más dolog korrupt módon a kezükre játszani a dolgokat. Ez neked pozitív?
Ha igen, akkor szégyen vagy pubika.
Válasz erre 

s 2019.05.20. 16:42:58

S
Válasz erre 

s 2019.05.20. 16:45:44

orbán a politika nagy anakondája (Eunectes murinus). Akit megölel, annak annyi. Óvatosnak kell lenni az idegbeteg sráccal. Ha így folytatja a grazi helyét kockáztatja, pedig milyen jó is volt az neki.
Válasz erre 

törppicur 2019.05.20. 17:01:12

@Igazamvanvagyigazamvan?: forrás?

Heinrich Pecina, a Népszabadságot is kiadó Mediaworks Hungary Zrt-t tulajdonló Vienna Capital Partners elnöke úgy nyilatkozott, hogy a döntésnek kizárólag gazdasági okai vannak. A Népszabadság adta a Mediaworks forgalmának tíz százalékát, de a lappal kapcsolatos kiadások negyven százalékkal csökkentették a cég nyereségét. Hozzátette, hogy 2015-ben el akarta adni az újságot az MSZP-nek, de a szocialistáknak „nem volt bátorságuk” átvenni.[35] A Profil című osztrák online hírportálnak adott interjújában az üzletember egyszerű gazdasági okokra vezette vissza a felfüggesztés tényét: „A Népszabadság az elmúlt tíz évben csak veszteséget termelt, a példányszám drasztikusan csökkent, mivel az emberek már nem érdeklődtek az újság iránt
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 17:04:51

@törppicur: tehát miért vette át Liszkai Peczinától?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 17:08:59

@Homyak:

Azt mondod, a nyugati hatalmak kezére játszani az más?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 17:09:58

@Igazamvanvagyigazamvan?:

S hol a hazaárulás Ausztria ellen?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 17:11:19

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Tehát pl. aki Soros segítségével, pénzéből politizál, az hazaáruló?
Válasz erre 

Sean MacTíre 2019.05.20. 17:27:55

@MAXVAL bircaman közíró: ezt szoktatok mondani. :)
Válasz erre 

Cycmen 2019.05.20. 17:29:23

Annyira nem értem én
ezt az egészet. Van egy osztrák politikus, aki elutazik Ibizára és ott bebaszva egy szőke kurvának, akit nem is ismer, elmesél minden osztrák politikai titkot és újságot akar vele vetetni, mert a picsa azt mondta, hogy egy orosz oligarcha unokahúga! És mindezt természetesen videóra felmondva!
Annyira nem kerek ez a történet, hogy csak na!
Válasz erre 

Homo fideszbirkusz 2019.05.20. 17:42:46

@Cycmen: "Annyira nem értem én
ezt az egészet."

Pont ezért vagy te Homo fideszbirkusz. A világon rajtatok, fideszbirkákon kívül, mindenki érti a történetet.
Majd amikor Orbán gazdád fog hasonló sorsra jutni a millárdossá tett strómajiaval és vejével együtt, te akor még ennyire se fogod érteni. De nem is baj, a magadfajta hülye majd az új rendszerben is megtalálja magának az új vezért akit agyatlanul felszop majd.
Válasz erre 

Homo fideszbirkusz 2019.05.20. 17:43:39

@MAXVAL bircaman közíró: "Tehát pl. aki Soros segítségével, pénzéből politizál, az hazaáruló?"

Mit nem mondasz Homo bulgárfideszbirkusz, Orbán akkor hazaáruló???
Válasz erre 

Homo fideszbirkusz 2019.05.20. 17:48:08

@törppicur: "Heinrich Pecina, a Népszabadságot is kiadó Mediaworks Hungary Zrt-t tulajdonló Vienna Capital Partners elnöke úgy nyilatkozott, hogy a döntésnek kizárólag gazdasági okai vannak."

Ja persze, a törpeagyú Homo fideszbirkuszoknak már meg is van magyarázva az alternatív világ. Mit gondolsz, miért éppen te vagy Homo fideszbirkusz és nem az osztrák kisember?
Válasz erre 

Cycmen 2019.05.20. 17:50:38

@Homo fideszbirkusz: . De nem is baj, a magadfajta hülye majd az új rendszerben is megtalálja magának az új vezért akit agyatlanul felszop majd..................

Ugyan már kis felajzott hülyém, ebből a debil megnyilvánulásodból is látszik, hogy itt ti szoptok! :D Szemmel láthatóan rosszul tűröd ha így őrjöngsz, szerintem oszd be az energiát, mert sokáig leszel a fasz rossz végén! :P
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 18:33:05

@Sean MacTíre:

Nem szoktam.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 18:34:34

@Homo fideszbirkusz:

Miért lenne az?
Válasz erre 

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.05.20. 18:35:01

@Cycmen: volt ott kokain is sztem nem csak vodkaredbull....
Válasz erre 

Kánikula 2019.05.20. 18:35:35

@MAXVAL bircaman közíró: aha.. egy osztrák lapot megvesz egy orosz, hogy aztán azt írják benne ami a pártnak jó, cserébe állami megbízásokat kap majd a cége ami 2x annyiba kerül az osztrák adófizetőknek, mintha egy osztrák -nem párthoz köthető- cég végezné el.

Ez egy nemes cél lenne? Beáraztad magad rendesen te is..
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 18:37:40

@Kánikula:

Ha mindne lap liberálsi, miért gond a pluralzimus bevezetése, hogy más vékemények is legyen a médiákban?
Válasz erre 

Kánikula 2019.05.20. 18:39:39

@Cycmen: ha emlékszel, akkor a csávó beadta a lemondását és új választásokat írtak ki időközben. Azaz elismerte a történteket.
Nincs mit ehhez hozzátenni.
Válasz erre 

Heremóka 2019.05.20. 18:45:45

Logikából egyes azoknak, akik szerint az orosz titkosszolgálat keze tette bele a lábát konspirálandólag. Egyébiránt egyetértek maximális birkamennel: akinek nem megy a politika, az ne csinálja.
Válasz erre 

Cycmen 2019.05.20. 19:00:56

@Kánikula: ha emlékszel, akkor a csávó beadta a lemondását és új választásokat írtak ki időközben. Azaz elismerte a történteket.
Nincs mit ehhez hozzátenni............

Bízd már rám mit mihez teszek hozzá, inkább azon merengj el, hogy hol olvastad tőlem hogy nem ismerte el.
Válasz erre 

Kánikula 2019.05.20. 19:02:19

@MAXVAL bircaman közíró: Nem érted.
ÉN nem írtam, hogy az eltérő vélemény baj lenne. A levezetett megoldás sima korrupció az adófizetők pénzén.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.20. 19:05:24

@Kánikula:

Pénz nélkül nem megy.

Mo-on is közpénzt kellett felhasznélni a sajtószabadság, a médiapluralizmus megterentéséhez. Emlékezz a 90-es évekre, amikor 95 %.os ballib "piaci" túlsúly volt. Ezt Orbán csak az utóbbi 4-5 évbem tudta megváltoztatni.
Válasz erre 

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2019.05.20. 19:06:57

Azt azért tudnotok kell, hogy birca egy rohadt mocskos oroszbérenc putyin-csicska bulgár fasszopó !
Így olvassátok amit ír mindig !!!
Válasz erre 

Kánikula 2019.05.20. 19:08:34

@Cycmen: Nem is neked kell hozzátenni az biztos :) de ha tudsz valamit akkor tedd meg.

Azt írtad, hogy nem kerek ez a történet ami mit jelent szerinted? Hogy valamit hozzá kell tenni.

Hol írtam olyat, hogy szerinted nem ismerte el?
Válasz erre 

Blogolo Blogi 2019.05.20. 19:12:34

@MAXVAL bircaman közíró: "Nem gazember, a céljai jók voltak."

Ruszkibűzt érzek. A közíró megnyilvánult. Ruszkibűzt érzek.
Válasz erre 

Kánikula 2019.05.20. 19:13:12

@MAXVAL bircaman közíró: A 2019-es ausztriát nem kellene a szocializmusból átlépő 90-es évek magyarországához hasonlítani.
Mondjuk nálunk ugyanez történt, csak senki nem bukott le.
Válasz erre 

kutyás majmok országa (törölt) 2019.05.20. 19:39:17

Most hadd ne térjek ki arra, hogy mennyire prosztó a cikk szerzője... Inkább arra fektetnék hangsúlyt, hogy mennyire ostobák vagytok ti, amikor leálltok vitatkozni Orbán propagandista trolljaival, ahelyett hogy elküldenétek őket a kurva anyjukba, rögtön az elején. Mert az egy dolog, hogy a hülye blogger felületet bitosít a tolvajok propagandájának, de ti totál hülyék vagytok, amikor hagyjátok, hogy a pofátokba szarjanak a fideszes trollok. Jó étvágyat!
Válasz erre 

kutyás majmok országa (törölt) 2019.05.20. 19:40:56

@Cycmen: A kurva anyádat, tolvaj fideszes! Mit keresel itt? Szopni akarsz?
Válasz erre 

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2019.05.20. 20:20:34

Mindegy, csak legyen vazelin is a gőzben.
Válasz erre 

tpl 2019.05.20. 20:21:52

A balos titkosszolgálatok csőbe húzták és egy sikeres politikus úgy bukik hogy bebaszva hülyeségeket recseg prostiknak, akikről nyilván nem sejtette, hogy kémek. Mit lehet erről mondania Orbánnak? Starche amatőr volt. Ennél SOKKAL aggasztóbb, hogy a CEU-s kovács m Mária Magyarország miniszterelnokenek (aki amúgy otgyerekes apuka is) a halálát kívánta a Facebookon. És erről a magyar "független" média Inc. az Indez egy árva szót ne. Írt. Na, ez vérlázító.
Válasz erre 

sutyerák 2019.05.20. 21:21:12

putjin csicska mind,onnan fizetik őket. hazájuk elárulójai a nagy nemzetmentő-álarcú sóher getzi maffiózók
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 22:19:39

@MAXVAL bircaman közíró:
Ha ezzel az a célja, hogy Soros befolyásra tegyen szert az ország felett, akkor igen.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 22:20:44

@Cycmen: annyira nem kerek, hogy még le is mond! Ezzel elismere a megtörténtét....
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 22:22:32

@MAXVAL bircaman közíró: de az egyébként sem téma, Ausztriában lemondott miatta Strache.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.20. 22:39:54

@tpl: az semmi, a multkor rágóba lépett! Na ez vérlázító!
Válasz erre 

törppicur 2019.05.20. 22:52:19

@Homo fideszbirkusz: pöcs vagy
abból is kicsi és puha
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.21. 05:53:48

@Kánikula:

Semmi hasonló nem történt nálunk. Nálunk a kormány állami pénzből tudta finanszírozni a liberális méditúlsúly megszüntetését. Nme kellett orosz pénz hozzá.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.21. 06:03:00

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Akkor se az. Lehet, hogy valaki egyszere azt tekinti ideálisnak,ha Soros értékrendje van hatalmon.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.21. 06:03:48

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Amatőr hibát vétett, ezért mondott le. EGy kelet-európai politikust nem lehetne ugyanígy átverni.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.21. 08:12:22

@MAXVAL bircaman közíró: az állami pénz nem a párt pénze. Az állami média nem párt tulajdon. Tehát nem lehetne, hogy a fidesz propagandát nyomja.
Állami pénz nincs, az az országé. A népé, ahogy szereted emlegetni. Tehát nem lehet annak egy szűk csoportjának felhasználni.
Ha állami pénzből vásárolnak propaganda médiát, akkor az sikkasztás.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.21. 08:13:43

@MAXVAL bircaman közíró: nem Soros értékrendjéről beszéltem. Sorosról, magáról. Birka, te magyon buta vagy.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.21. 08:16:43

@törppicur: tehát miért vette át Liszkai Petzinától?
Pici puha pöcs vagy, érvek nélkül? Vagy erre még nem jött meg a válasz a központtól?
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.21. 08:17:29

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Az ország érdeke a széleskörű médiahelyzet. A kormányt arra hatalmazza fel a nép, hogy költse az állam pénzét.

A háttérhatalom ellen nem lehet saját médiák nélkül harcolni. Ezt vették észre az osztrák elvtársak is, csak beleestek egy csapdába,
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.21. 08:18:23

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Soros hívei ezt nyilván nem így értelmezik. Sőt, ellenségei se.

Ne nézzük már le ennyire Sorost, nem buta ember ő.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.21. 09:40:26

@MAXVAL bircaman közíró: Soros nem akar hatalmat egy ország felett.
A kormány pedig nem kap felhatalmazást arra, hogy az adófizetők pénzét pártpropagandára fordítsa.
Bulgáriában sem. Te nagyon buta vagy.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.21. 11:58:55

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Azt mondod, a széleskörű tájékoztatás nem népérdek?
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.21. 14:11:09

@MAXVAL bircaman közíró: a pártprop nem széleskörű tájékoztatás, sükebóka.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.21. 15:05:07

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Az a széleskörű tájákoztatás, hogy sokféle propaganda működik.

Ha csak a ballib pártprop, az nem jó.
Válasz erre 

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.05.21. 16:40:01

@MAXVAL bircaman közíró: az nem tájékoztatás. Az agymosás.
Válasz erre 

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.05.21. 16:55:37

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Agymosás, hogy különböző irányzatú médiák közül választhatnak az emberek?
Válasz erre 

György Csaba Nagy 2019.05.22. 18:14:03

Bircaman: "Becsületünk a hűség".
Válasz erre 
Mégsem
Mégsem

Megjegyzés:
Facebook

Hirdetés

Tipp-Adás a nyerő podcast!

bloghu_premium_selection_badge.png

 

szeka_logo_01-01.PNG

Ha támogatna...

Amennyiben nem tud leszokni a SZEKA Blogról, támogassa adományával!

 

Szegedi Kattintós

Szegedi és közéleti témájú blogbejegyzések gyűjteménye.

Ahol szeretnek bennünket

726e6b42-b0a7-4224-9b66-7b6bb0a61336.jpg

 

A hírek forrása

hirlogo.jpg

Top 5

  1. Itt van Simicska lopós plakátjainak 14 újabb változata
  2. Öt időzített bomba, melyek mindegyike szétvetheti a Fideszt
  3. A szakadék széléről rántotta vissza Orbánt saját frakciója
  4. Öt fideszes trükk, melyeket rendesen benyeltünk
  5. Hagyjuk, hogy Gajus Scheltema nevessen a végén!

Keresés

Reklám

Élő, online nyelvórák

Pánikkapcsoló
switch-on.png switch-on.png

süti beállítások módosítása
Dashboard